Geweldig (verslavend) topic dit! Ik hoop dat ik ook iemand kan helpen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:53:
ik zoek een spel, waarmee je met bepaalde auto`s rijd, het is ong van eind 1990..
je moet elkaar kapot maken door bepaalde items, en door middel van beuken. het is geen carmageddon. maar als ik goed heb zit er iets in de naam als: "*mad*".
je kan ook uit verschillende personages kiezen, stunten kan, en je rijd ook door een soort van stad.
en als jij als enige overblijft win je.
Als het spel van eind 1990 is, zat ik in groep 6 van de basisschool en had ik een 286 van IBM (was dat toen nog wel cool?), waarop ik Deathtrack (kortweg D-track) speelde; een spel van activision. De beschrijving lijkt deels overeen te komen. Alleen weet ik niet meer of je kon stunten (volgens mij niet), verder kan ik het woord "mad" ook niet direct plaatsen. Misschien de naam van een auto (er was een auto die de naam "bull dog" "pitbull" had, andere 2 weet ik niet meer "Crusher" en "Hellcat").
*knip* - deze site staan we niet toe, omdat het nog in een grijs gebied valt
http://www.textfiles.com/piracy/SOFTDOCS/dtrack.hnt (nog wat namen van karakters en keybord instellingen)
Laat even weten of dit hem was, of anders post nog wat dingen die je je kan herinneren (Is het een PC game? Welke graphics: Mono, CGA, EGA, VGA?)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 15:51 ]