Qix, Yeah... die was het dus (of een spinoff ervan). Meen me te herrineren van het van zo'n Shareware diskette af kwam.
Bedankt
Bedankt
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nuclear Strike misschien?Deismyna schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 21:00:
ik hoop dat iemand de naam weet en eventueel wat screens kan vinden
And I'm the only one and I walk alone.
Jij bedoelt Mine Bombers. Als je 'm nog niet had gevonden.gabiballetje schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:14:
Ik zoek een spel, best oud, max 4 spelers, waarin je een mijnwerker bent.
Ieder begint in een hoek, en je hebt aarde en steen waar je door middel van bommen doorheen moet komen en mekaar moet slopen. Top down view.
Normale bommen doen radius damage, er zijn kruisbommen, kleibommen die de grot in blijven groeien (en een variant die ontploft) en nog mechanische diggers etc.
Beetje Tunneler achtig, maar betere grahics, meer wapens, 4 personen.
Het iets van Maniac Miners, Crazy Miner of iets in die trend, maar ik kan het niet vinden.
Was voor op de pc, op een 486 DX4 133 prima te spelen, had het destijds shareware op schijfje, en was voor 20 dollar te kopen (in scandinavie of zo, spel was wel in het engels).
Geen Bomberman (die heeft geen extra wapens, en dat veld is maar 8x12 of zo waar dit misschien wel 80x120 kleine vakjes zijn.
Iemand enig idee ?
Dune 2000 misschien?Haijo schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:21:
Ik zoek een spel uit de dune reeks. Namelijk een redelijke oude met in-game filmpjes met daarin Gimli, de dwerg uit LOTR. Weet iemand de precieze achtervoeging?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Geen idee, ik heb nooit een Dune gespeeld. Volgens IMDB is het de enige Dune met John Rhys-Davies er in.Haijo schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:38:
Ik zal kijken als ik thuis ben, dat spel begint met een Bene Gesserit zuster die je verwelkomt in schip in orbit om Arrakis?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Mocht je nog niet 100% overtuigd zijn: het is absoluut Dune 2000 inderdaad. Als je die leuk vindt kun je ook eens op zoek gaan naar Emperor: Battle for Dune, die is ook erg goed.Haijo schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:41:
Zal hem wel zijn, dank je!
![]()
![]()
(geen imdb beschikbaar hier)
Saved by the buoyancy of citrus
leisure suit larry speelt zich af op de campusChaoss schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:35:
ik had het laatst met een vriend over een spel maar ik ben de naam van het spel ff kwijt
als ik me niet vergis zijn dit de feiten die ik nog weet:
- het is van de makers van Grim Fandango,
- het is een soort semi-adventure met wat actie erin,
- het speelt zich af op en rond een campus
- je personage kan gedachtes lezen
- je kan in het hoofd van anderen kruipen en zo hun problemen oplossen
- in het spel zit een scene met een "lok"- vis die uit de bosjes komt![]()
iemand enig id?
Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|
Eerder vanuit nostalgie, die filmpjes! Die units!Cyphax schreef op zondag 23 juli 2006 @ 16:04:
[...]
Mocht je nog niet 100% overtuigd zijn: het is absoluut Dune 2000 inderdaad. Als je die leuk vindt kun je ook eens op zoek gaan naar Emperor: Battle for Dune, die is ook erg goed.
Anoniem: 122766
omg eindelijk heb ik hem weer terugAnoniem: 108310 schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:16:
[...]
het draait wel op xp hoorGewoon DOSBOX gebruiken, werkt perfect...en dat deuntje is ook mesterlijk in dat spel
Da's hoogstwaarschijnlijk Cliff Hanger. Lekker western-style puzzelspel, ook veel gespeeld.dano_nl schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:13:
[...]
mmm nee het was echt emt twee mannentjes in de woestijn, een kwam al schietend aangelopen en jij moest een steen op zn hoofd gooien via allemaal boobytraps enzo
Commanche? Ook al kan ik mij de powerups niet herinneren. maar misschien was dat meer een echte sim...Deismyna schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 21:00:
Ik zoek ook een spel, dat ik vroeger nog al vaak speelde op de pc (pentium 1, mssn 2)
het spel was vrij 3D en je kon verschillende soorten helicopters kiezen. Met die helicopters moest je dan bepaalde missies uitvoeren, bijvoorbeeld tanks slopen in een stad, turrest op rondrijdende treinen slopen en een soort van stenen pakken die op die treinen stonden. Ook kan ik me nog wel een level herrinneren met veel lava en dat je dan en soort van ronddraaiende dingen daarin moest slopen.
ook waren er als ik het goed kan herrinneren powerups voor je heli.
[ Voor 4% gewijzigd door MeMoRy op 23-07-2006 17:53 ]
U vraagt, wij antwoorden.
WAUW !!! Na enkele maanden toch nog iemand die het helemaal naleest en het gewoon weet !!!Bernaar schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 20:22:
[...]
Jij bedoelt Mine Bombers. Als je 'm nog niet had gevonden.
[ Voor 31% gewijzigd door gabiballetje op 24-07-2006 10:05 ]
Anoniem: 169602
Search & Destroy heet het volgens mijDeismyna schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 21:00:
Ik zoek ook een spel, dat ik vroeger nog al vaak speelde op de pc (pentium 1, mssn 2)
het spel was vrij 3D en je kon verschillende soorten helicopters kiezen. Met die helicopters moest je dan bepaalde missies uitvoeren, bijvoorbeeld tanks slopen in een stad, turrest op rondrijdende treinen slopen en een soort van stenen pakken die op die treinen stonden. Ook kan ik me nog wel een level herrinneren met veel lava en dat je dan en soort van ronddraaiende dingen daarin moest slopen.
UHM... dosbox ?Cyphax schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:07:
Draai je 'm wel in Dosbox?
[ Voor 26% gewijzigd door gabiballetje op 24-07-2006 10:46 ]
Anoniem: 12316
Zoek nog even verder op internet anders, je bent vast niet de enige die dit probleem heeft. Mocht het niet lukken, open dan je eigen topic. Dit topic is er iig niet voor bedoeld.gabiballetje schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:31:
[...]
UHM... dosbox ?
ik ga googlen
Edit:Geluid is choppy en dan begint het spel niet eens, van de readme van dosbox word ik nie wijzer
Volgens mij is het Kula-World (ook gekend onder Roll-Away).Emilio_TT schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 03:06:
Mensen, ik heb hier nog een verzoekje voor een wat recenter spel (jaartje of 7 denk ik).
Je speelt een strandbal,, waarmee je over allerlei ruimtelijke structuren moet zien te navigeren terwijl je verschillende soorten hindernissen zoals stekels en dergelijken moet zien te vermijden.
Is al een tijd aan het knagen in m'n achterhoofd, dus dit topic is een superidee!!
Just because I rock, doesn't mean im made of stone
Onder windows,Linux,xBSD is er ook een versie voor Gratis, Neverballflanger schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:55:
[...]
Volgens mij is het Kula-World (ook gekend onder Roll-Away).
[afbeelding]
Schitterend spel, heb nog dikke fun gehad aan de demo ervan. Jammer dat deze alleen op PlayStation gereleaset was, naar mijn weten.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 122766 op 24-07-2006 11:07 ]
aaahh!Aap schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:06:
[...]
Dat heete Donald Duck (playground)leuk spelletje. Best wel wat gespeeld in de C64 dagen...
pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mwoehaha ik weet dat het een late reactie is, maar die heb ik hier ook liggen dat spelPhuncz schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 23:19:
Ja het is ToonstruckIk herken het nu ik die kerel zie die lijkt op die morphdude van Star Trek DS9 !
[afbeelding]
[afbeelding]
Die gym dus
Bedankt voor de tip ! Deadly Tide zocht ik ook al even, eens zien of die nog ergens kan vinden ! Toevallig een link naar shops die oude spellen zoals deze nog verkopen ?
Karsten
Mine Bombers!!gabiballetje schreef op maandag 24 juli 2006 @ 09:57:
[...]
WAUW !!! Na enkele maanden toch nog iemand die het helemaal naleest en het gewoon weet !!!
Blijkbaar was ie dus best moeilijk, ik had het nog steeds niet gevonden, je bent BRILJANT !!!
Wel jammer dat het zo onbekend is, het is een briljant spel
EDIT: NEEEEEEEEEEEE!!!!
Het is het wel, maar het draait zo uber snel, is niet te spelen, en ik krijg geen geluid aan de gang.
Heb wel een shareware version gevonden die ik toen ook had, kan iemand me helpen ?
shareware version: http://www.dosgames.com/g_act3.php 2e spel het rijtje.
Dit is nou zo'n spel dat we kunnen blijven spelen, maar ja, moet het wel werken
Cosmic Causeway: Trailblazer II. Fantastische muziek had die op de C64.Goozer schreef op maandag 24 juli 2006 @ 22:39:
Is het toevallig Trailblazer? (er was geloof ik ook nog een opvolger, maar daar weet ik de naam niet meer van).
Jaw ! Dat is 'mGoozer schreef op maandag 24 juli 2006 @ 22:39:
Is het toevallig Trailblazer? (er was geloof ik ook nog een opvolger, maar daar weet ik de naam niet meer van).
Karsten
Dat is het fenomenale Fury of the Furries!Kroontje schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 08:21:
Ik heb ook een verzoekje namens een vriendin van mij. Ze vertelde het een beetje vaag, is plusminus 10 jaar geleden en wist niet precies meer hoe het in elkaar stak. Ik doe mijn best:
Het spel zou gespeeld worden met een aantal 'pluizenbolletjes' met oogjes, het leken wel wuppies. Deze konden verschillende acties uitvoeren, denk aan stuiteren, zichzelf opblazen en vervolgens vliegen, zwemmen, etc. De 'pluizenbolletjes' hadden verschillende kleuren en de levels waren volgens haar niet makkelijk op 15 á 16-jarige leeftijd, maar wel behoorlijk verslavend. Ze wist niet meer of elk 'pluizenbolletje' een andere actie kon uitvoeren of dat je een 'pluizenbolletje' kon kiezen en ik heb ook geen idee.
Iemand misschien een idee? Ik namelijk 0,0.
Top! Ik heb zo'n heel groot vermoeden dat deze het is. Ze heeft er grote verwachtingen van, hopelijk valt het nu niet tegen! Vele malen dank!Cyphax schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 09:32:
[...]
Dat is het fenomenale Fury of the Furries!
Draait redelijk in Dosbox volgens mij dus je kunt je vriendin een leuke verrassing bezorgen.
[ Voor 26% gewijzigd door User op 25-07-2006 22:35 ]
No matter the age, never lose the Kramer inside
Anoniem: 106551
Codename : ICEMAN ?Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 13:52:
Ik zoek een adventure, waarvan ik mij eigenlijk alleen maar kan herinneren dat je van een eiland moest ontsnappen in een onderzeeer. Je moest het daarbij ook nog opnemen tegen een andere onderzeeer. Het was volgens mij een sierra adventure, maar dit weet ik niet zeker meer. Het onderzeeer gedeelte was ook maar een klein gedeelte van het spel.
Beetje vaag, maar meer kan ik mij er ook niet van herinneren. Het is al een oud spel, volgens mij moest je de opdrachten zelfs nog intypen (geen point & click).
Ik heb hier een spel liggen dat wel overeenkomt met jouw beschrijving. Het heet Hell-Copter. Ik weet niet zeker of dat het dit spel is aangezien ik de ronreidende treinen niet ben tegengekomen. Ook het first person gedeelte ben ik niet zeker van.Deismyna schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 21:00:
de levels die ik me iig nog kan herrineren zijn: een havengebied, een stad, soort woestijn met treinen en een ondergrondse grot met lava en treinen.
als ik het me goed herrinner waren er ook andere helicopters, maar dat weet ik niet zeker.
de consoleversie die je bedoeld is denk ik Geometry Wars. De versie voor de PC die gratis te downloaden is heet Grid WarsFinch85 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:08:
Ik zoek een spel waar laatst een topic over geweest was hier op GoT. Het scheen een soort spel te zijn waarvan ook een console-game van was gemaakt. Maar deze was gratis.
Je was in ieder geval een pijltje op één scherm. Op dat scherm kwamen daar dan weer allemaal gekleurde vierkantjes, driehoekjes en hele wormholes.
Ik weet alleen echt niet meer hoe deze heette?
Jaah thanks!!!Anoniem: 106551 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:12:
[...]
de consoleversie die je bedoeld is denk ik Geometry Wars. De versie voor de PC die gratis te downloaden is heet Grid Wars
Link naar pagina met Grid Wars
Volgens mij heb je gelijk. Thanks! Ik zal eens kijken of ik die nog ergens kan downloaden.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Die mijnen kon je kapot schieten met dieptebommen. Je kon de dieptebommen verder schieten door een toets langer in te houden. Heeft iemand een idee wat de naam van dat spel is?User.tmp schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 12:21:
Ik zal er ook nog eens even een spel bij in gooien.
Je was een boot en dan moest je met dieptebommen onderzeeers raken.
Sommige onderzeeers waren geel/bruin en die lieten mijnen naar de oppervlakte drijven.
De onderzeeers vaarden niet even hard. Ik heb het spel gespeeld op een Windows 98 of 95.
Anoniem: 25342
Dees misschien ? SubmarineS 3.3User.tmp schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 22:40:
[...]
Die mijnen kon je kapot schieten met dieptebommen. Je kon de dieptebommen verder schieten door een toets langer in te houden. Heeft iemand een idee wat de naam van dat spel is?
[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 25342 op 25-07-2006 22:49 . Reden: vergeten de naam erbij te zetten :P ]
[ Voor 47% gewijzigd door User op 26-07-2006 12:08 ]
Anoniem: 149587
Heel duidelijkAnoniem: 149587 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:12:
Euhm , je kan erin voertuigen gebruiken, het is een oorlogspel, en ik herrinner me veel bugs.
Iemand een idee, kan er niet op komen.
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Anoniem: 84898
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 84898 op 28-07-2006 15:32 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Khaine op 26-07-2006 14:54 ]
Anoniem: 183207
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 183207 op 27-07-2006 01:24 ]
Anoniem: 183207
[ Voor 36% gewijzigd door D-Three op 27-07-2006 11:32 ]
Khaine666 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 11:22:
Bedoel je Megarace 3 ?
Dat was best futuristisch voor die tijd!
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
rock and roll racing ??Anoniem: 183207 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 01:23:
Ik zoek een spel dat ik lang geleden eens gespeeld heb.
Ik denk dat het ongeveer in 1998 is geweest en de graphics waren van uitermate goede kwaliteit voor die periode.
Het spel heeft veel weg van Rollcage [img] en XGIII [img]
Het is niet Wipeout.
Het bevat geen vliegtuigen of motor's, het is een spel dat bestaat uit "futurische buggy's" die tegen elkaar racen en onderweg wapens oppikken om elkaar de lucht in te knallen.
Na elke race kan je punten en credits verdienen om je wagentje wat verder uit te breiden en te upgraden.
Perimeter?Bart1983 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:04:
Ik ben opzoek naar een spel in het genre realtime stratagy (zoiets als c&c). In dit spel was het mogelijk om over je gebouwen een soort van schild te plaatsen. Weet iemand de naam van dit spel? Of zijn er spellen die dit kunnen?
[ Voor 8% gewijzigd door truegrit op 29-07-2006 20:29 ]
hallo
Fallout Tactics misschien ?truegrit schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 20:29:
ik zoek de naam van een spel wat ik ooit als demo een paar uurtjes had gespeeld. Het was een soort RPG, in een moderne tjernobiel achtige setting. Je liep rond met een mannetje of 4 en moest gemuteerde monsters neerschieten. Het battlesysteem was wel apart (althans, in mijn ervaring) omdat je met een soort van schaakbord rondliep en een bepaald aantal stappen kon zetten en/of een wapen vuren. Verder herriner ik mij niks. Google helpt ook niet echt, want als ik naar tjernobiel zoek (de correcte spelling dan) krijg ik alleen maar STALKER results
edit: het waren 3d graphics, maar het werd wel vanaf birdeye perspectief gespeeld
Klinkt als "Gorky17" .. vreemde naam in NL trouwenstruegrit schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 20:29:
ik zoek de naam van een spel wat ik ooit als demo een paar uurtjes had gespeeld. Het was een soort RPG, in een moderne tjernobiel achtige setting. Je liep rond met een mannetje of 4 en moest gemuteerde monsters neerschieten. Het battlesysteem was wel apart (althans, in mijn ervaring) omdat je met een soort van schaakbord rondliep en een bepaald aantal stappen kon zetten en/of een wapen vuren. Verder herriner ik mij niks. Google helpt ook niet echt, want als ik naar tjernobiel zoek (de correcte spelling dan) krijg ik alleen maar STALKER results
edit: het waren 3d graphics, maar het werd wel vanaf birdeye perspectief gespeeld
ja dat is hem, bedanktKhaine666 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 22:36:
[...]
Klinkt als "Gorky17" .. vreemde naam in NL trouwens
hallo
Anoniem: 121743
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Anoniem: 183529
Re-volt misschien, alhoewel deze al in rond 2000 uitgekomen is. Wat nieuwer is RC Cars.Anoniem: 183529 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 11:52:
Ik zoek de naam van een race spelletje op de pc waarin je raced met remote control autootjes. Het is zeer kleurrijk. De auto's moeten tijdens de race door de pitstraat heenrijden om af en toe de accu op te laden en je wint geld om het autootje te upgraden. Ik heb het zo'n 3 of 4 jaar gelden gespeeld.
[ Voor 15% gewijzigd door PromoX op 30-07-2006 12:18 ]
Anoniem: 164477
Micro Machines misschien?, Micro Maniacs van dezelfde ontwikelaars is ook erg leukAnoniem: 183529 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 11:52:
Ik zoek de naam van een race spelletje op de pc waarin je raced met remote control autootjes. Het is zeer kleurrijk. De auto's moeten tijdens de race door de pitstraat heenrijden om af en toe de accu op te laden en je wint geld om het autootje te upgraden. Ik heb het zo'n 3 of 4 jaar gelden gespeeld.
Anoniem: 56853
Ik weet welk spel je bedoeld, maar kan ook niet op de naam komen. Tevens levert google niets op.Anoniem: 183529 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 12:39:
Nee dat is hem ook niet. De banen zagen er ook een beetje futuristisch uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 183529 op 30-07-2006 15:53 ]
F16 Fighting Falcon, waar te downloaden?Anoniem: 122565 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 10:32:
[...]
U.S Navy Fighters ?
F-16 Fighting Falcon ?
moet je deze index even kijk :
http://www.download-full-.../simulations/f/index.html
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Oil's Well?Anoniem: 143297 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:00:
Hee, ik zoek ook een spelletje, uit het DOS tijdperk. Een puzzle game, die iets te maken had met pijpleidingen, je moest ze aan elkaar verbinden ofzo. Er zijn meerdere versies van, maar ik zoek die ene waarin ook kreeften/krabben door de pijpleidingen lopen. Het spel had een donker blauwe look.
[ Voor 7% gewijzigd door Rataplan_ op 30-07-2006 16:34 ]
RollcageAnoniem: 183529 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 15:51:
Jah precies... dat is hem! haha nu de naam nog
[ Voor 8% gewijzigd door Rone op 30-07-2006 16:39 ]
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Nog maar 's een gokje dan: Stunt GP. Een spel dat ik vroeger erg veel gespeeld heb.Anoniem: 183529 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 17:09:
@ r00n... Nee dat is um toch niet helemaal. Maar tnx
[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 30-07-2006 20:37 ]
Anoniem: 56853
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 56853 op 30-07-2006 20:41 ]
Er zaten voor zover ik weet, ook wel een aantal redelijk normale circuits in. Ik heb 'm echt heel veel gespeeld. De officiële site is trouwens ook nog steeds online. Hier staat ook een overzicht van de circuits op.Anoniem: 56853 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:39:
Yep, dat is hem! Alhoewel ik zelf alleen de demo gespeeld heb, en daar meer circuit-achtige banen in zaten.
Anoniem: 76438
Airstrike 3d misschien?Deismyna schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 21:00:
de levels die ik me iig nog kan herrineren zijn: een havengebied, een stad, soort woestijn met treinen en een ondergrondse grot met lava en treinen.
als ik het me goed herrinner waren er ook andere helicopters, maar dat weet ik niet zeker.
[ Voor 6% gewijzigd door MoietyMe op 31-07-2006 08:50 ]
Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
Anoniem: 19339
Return Fire? Of misschien Desert Strike/Jungle Strike? Seek and Destroy? (Ok, zit geen C in de namen)...Anoniem: 76438 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 22:03:
[...]
Ben zelf ook op zoek naar een soort van heli game. Dit is wat ik mij er van herinner:
- Het is in 3d
- Je kon op sommige plekken je heli op een huisje zetten, en dan met een buggy verder gaan
- De heli leek wel wat op een commanche, groen
- Je zag het vanuit 3rd-person view
- Besturing was een combinatie van toetsenbord en muis geloof ik
- Het landshap dat ik mij kan herinneren was heuvel achtig, hier en daar een rivier/meer, veel bomen.
- Missies bestonden vooral uit het vernietigen van vijandelijke gebouwen
- Ik heb dit spel gespeeld op een 486 of een p166.
Het spel was geloof ik niet erg bekend. Het was niet uit de commanche/apache reeks, en er zat geloof ik wel een 'c' in de naam. Iemand?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 19339 op 31-07-2006 13:50 ]
[ Voor 14% gewijzigd door urk_forever op 31-07-2006 14:04 ]
Hail to the king baby!
PowerslideAnoniem: 183207 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 01:23:
Ik zoek een spel dat ik lang geleden eens gespeeld heb.
Ik denk dat het ongeveer in 1998 is geweest en de graphics waren van uitermate goede kwaliteit voor die periode.
Het spel heeft veel weg van Rollcage [img] en XGIII [img]
Het is niet Wipeout.
Het bevat geen vliegtuigen of motor's, het is een spel dat bestaat uit "futurische buggy's" die tegen elkaar racen en onderweg wapens oppikken om elkaar de lucht in te knallen.
Na elke race kan je punten en credits verdienen om je wagentje wat verder uit te breiden en te upgraden.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Die komt me heel bekend voor ! In onze lokale bibliotheek staat dat nog. Ik zal eens kijken of ik door de collectie bladeren kan voor je !Good Fella schreef op maandag 31 juli 2006 @ 08:29:
Ik ben opzoek naar een vrij oude trainsim, het speelde zich af in een huiskamer. Je kon zelf banen maken en de treinen dan ook besturen. Ik denk dat het ergens tussen 96 en 99 uitgebracht is. Het is voor op de pc.
Klinkt een beetje als Space Quest met Roger Wilcourk_forever schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:03:
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar de naam van een spel. Wat ik er nog van weet is dat het een adventure was, het in de toekomst afspeelde, en dat je begon in een apartement waar je opgesloten was en je ontsnappen moest. Dat apartement was nogal geel
Het was een humoristisch spel.
De periode waar het spel in uitgebracht is is denk ik rond 1996 maar dat weet ik niet zeker.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Hail to the king baby!
Leisure Suit Larry?urk_forever schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:00:
Nee, die is het niet. De hoofdrol speler was dacht ik een beetje een nerd.
Wat ik me net nog herinnerde:
- Hoofdrol speler was een man
- Opgesloten in een zijn apartement
- Stond een bank in
- Lekkende douche oid met wolk/waterdamp
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
[ Voor 51% gewijzigd door urk_forever op 31-07-2006 18:11 ]
Hail to the king baby!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq