[PC] Counter-Strike: Source - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.153 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand mischien ervaring met een Amd x2 cpu en dan een soort van laggy lees: lopen schokkend en dan stilstaan, dan weer vooruit schietend een paar meter?
Me rates staan goed, speel al wat jaren cs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 15:29:
Iemand mischien ervaring met een Amd x2 cpu en dan een soort van laggy lees: lopen schokkend en dan stilstaan, dan weer vooruit schietend een paar meter?
Me rates staan goed, speel al wat jaren cs :X
Ik speel zelf met een x2 3800+ @ 2500mhz en een 7800GT. Loopt perfect! Heb zelf alles op zn hoogst staan en een fps van rond de 100. Geen haperingen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Hollanda, die O.D. server 3 ownt wel! Speelde goed gisteravond! Zodra mn sig. systeem zn voeding gefixt is kom ik daar weer ownen :7

Vanavond maar weer een poging op de laptop wagen! Helaas speel ik daar met ongeveer 20 a 30 fps op 800x600 alles op low, is wel weer wat anders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Laatst online: 28-08 16:15
[spammode]Geert heeft het over de nieuwe onlydutch server: server1.onlydutch.nl (32 slots public)[/spammode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollanda schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 17:27:
[spammode]Geert heeft het over de nieuwe onlydutch server: server1.onlydutch.nl (32 slots public)[/spammode]
Je praatte gisteravond dus toch geen poep :o

offtopic:
spamhoer :>

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 16:48:
Het Hollanda, die O.D. server 3 ownt wel! Speelde goed gisteravond! Zodra mn sig. systeem zn voeding gefixt is kom ik daar weer ownen :7

Vanavond maar weer een poging op de laptop wagen! Helaas speel ik daar met ongeveer 20 a 30 fps op 800x600 alles op low, is wel weer wat anders :(
misschien ..
zoveeeeeel mogenlijk randapperatuur uit zetten/verwijderen.
en een verknutselde config

30/40 fps heb ik met een duron1800,met een GF3 ti200, 512 intern

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kless schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 19:59:
[...]

misschien ..
zoveeeeeel mogenlijk randapperatuur uit zetten/verwijderen.
en een verknutselde config

30/40 fps heb ik met een duron1800,met een GF3 ti200, 512 intern
Ik speel maar af en toe met die laptop en die is van n huisgenoot dus daar ga ik niets aan doen, zodra ik mn nieuwe voeding heb speel ik weer op 1280 x 1025, alles high, 4x AA 16x AF met v-sync op 85 fps :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Het is weer zover
Killserver 1 heeft op mirakuleuze wijze weer een ander poortnummer
Namelijk 15402
Ik word hier helemaal gestoord van
Geef toch echt in de commandline 27015 aan

1 keer in de zoveel tijd veranderd het portnumber zonder restart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:58

Hu9o

Schokkend

Ik miste hem al zo net in de server list.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
mirelia schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 20:45:
Het is weer zover
Killserver 1 heeft op mirakuleuze wijze weer een ander poortnummer
Namelijk 15402
Ik word hier helemaal gestoord van
Geef toch echt in de commandline 27015 aan

1 keer in de zoveel tijd veranderd het portnumber zonder restart
Welke poorten heb je open staan in je firewall? Ik merk dat je erg veel problemen hebt, voeg me anders even toe op msn [at] onlydutch [dot] nl

• mirelia
Mijn router/firewall (zyxel P650 H/W) is idd een beetje een zooitje
Ik heb nu poorten open staan naar 2 pc's terwijl dat er maar 1 hoeft te zijn
Vanavond ga ik mijn router hard resetten en helemaal opnieuw instellen tot de instellingen hetzelfde zijn als Stormtrooper die deze problemen niet en wel dezelfde router heeft.
Ik voeg je ook wel effe toe aan msn alleen begrijp ik niet wat er voor de AT moet komen
Hollanda of iets anders??

Verwijderd

Vraagje, Ik heb gehoord van non-steam. Het schijnt dat je hiermee onder andere CS 1.6 buiten steam om kan spelen.

Om hier niet verder op in te gaan ga ik maar metteen mijn vraag stellen.

Ik heb zelf HL2 collectors edition gekocht. Loopt mijn HL2 steam account gevaar als ik op dezelfde pc met dezelfde internet verbinding CS 1.6 ga spelen? Ik vraag me eigenlijk af of ik sowieso geen recht heb op 1.6? want ik heb source toch orgineel?

Verwijderd

Weet iemand hoe je een bind maakt met 'stopsound' zodat bijgeluiden weg blijven.
Ik type nu gewoon 'stopsound' maar ik wil dat als ik de 'b' indruk het geluid stopt.

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

bind b stopsound

[ Voor 7% gewijzigd door PcManiaxx op 21-09-2005 17:11 ]

• mirelia
Oke na een volledige reset van de router/firewall heeft KILLserver 1 weer zijn normale poortnummer terug.

Ik denk dat alle problemen hiervan afkomstig waren
Binnen 10 seconden connecten er al weer mensen dus was vrij snel duidelijk dat alles weer goed was.

Verwijderd

iemand nog antwoord op mijn vraag hier boven?

• mirelia
hehe ja dat begreep ik wel maar meestal komt daar nog wat voor
xxx@xxx.xx

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:23:
Vraagje, Ik heb gehoord van non-steam. Het schijnt dat je hiermee onder andere CS 1.6 buiten steam om kan spelen.

Ik heb zelf HL2 collectors edition gekocht. Loopt mijn HL2 steam account gevaar als ik op dezelfde pc met dezelfde internet verbinding CS 1.6 ga spelen? Ik vraag me eigenlijk af of ik sowieso geen recht heb op 1.6? want ik heb source toch orgineel?
Volgens mij, kon je op hl2 bronze, silver, gold kopen, en 1.6 was een andere package...Dan zou je in steam ff moeten kijken bij Browse Games oid.
Of je HL2 account gevaar loopt met nonsteam weet ik niet, ze hadden eerst een website maar die kan ik zo gauw ff niet vinden...denk dat ze die hebben verwijderd ofzo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:25:
[...]

Volgens mij, kon je op hl2 bronze, silver, gold kopen, en 1.6 was een andere package...Dan zou je in steam ff moeten kijken bij Browse Games oid.
Of je HL2 account gevaar loopt met nonsteam weet ik niet, ze hadden eerst een website maar die kan ik zo gauw ff niet vinden...denk dat ze die hebben verwijderd ofzo.
als je googled op non steam staat hij er gewoon bij hoor. en volgens mij is non steam legaal.

Maar even wat anders... ik had net toch een gare bug!

Ik was online aan het spelen en ineens waren alle ventjes weg. ik zag alleen nog maar geweren over de grond schuiven en soms een granaat in de lucht hangen boven dat geweer. Als iemand dan neergeschoten werd dan zag je ineens het lichaam. :?

http://freeupload.mine.nu/images/css/bug/

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Misschien omdat je skins gebruikt? bedoel die hostages zijn niet standaard :+

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:52

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:23:

Waar gaat dit over? Ik heb alles van HL/HL2 en alles eromheen origineel op de plank of virtueel (via Steam).... En aangezien ik mijn ATi voucher geupgrade heb naar Silver en je daar het recht hebt op Valve Back Catalog kun je gewoon ook CS1.6 via Steam spelen (en zelf Condition Zero)....

Een Collectors Edition heeft dat ook.... Kun je dus gewoon spelen (en nog wel via Steam)

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:07:
[...]

als je googled op non steam staat hij er gewoon bij hoor. en volgens mij is non steam legaal.
Ja dr staan wel een miljoen sites, maar niet die ik bedoel dus...

En ik kan echt geen 1.6 spelen hoor, ik heb dan wel bronze.
Ik heb ook een originele HL1 staan op de plank, maar als ik die wil registreren staat er dat ie al gebruikt is...ik heb hem dus waarschijnlijk al een keer geregistreed, maar niet op steam, ik heb 1.5 even gespeeld, maar zonder steam. Of iemand anders heeft die key gebruikt, hoe weet ik ook niet.

• Giel
  • Laatst online: 19-08 08:54
Je kan ook gewoon nog even naar de winkel lopen en dan Half Life 1 kopen voor 8 euro. Kan je gewoon 1.6 spelen.

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

mirelia schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:02:
[...]

xxx@xxx.xx
Zet aub die vervelende botjes uit op jullie KILL server, 6 botjes zijn echt teveel :'(

2 botjes eventueel, dan kan je 1on1 spelen als er niemand is.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• mirelia
die 6 bots waren tijdelijk Hu9o
Standaard staat ie op 4
Maar als je er 2 wilt is dat ook goed hoor
Vanavond zat de server trouwens tot zijn strot toe vol een paar uur lang
Lekker spelen met 16 man en geen lag
dat had ik niet verwacht omdat ik ook nog aan het downloaden was

• Hollanda
mirelia schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:02:
[...]

xxx@xxx.xx
MSN (het adres) [AT oftewel @] ONLYDUTCH [dot: puntje] NL

(msn dus :))
[b][message=24230816,noline]Als iemand dan neergeschoten werd dan zag je ineens het lichaam. :?

Zie hier eens: Vrouwelijke asian hostage models voor CS:Source

[ Voor 38% gewijzigd door Hollanda op 22-09-2005 00:54 ]

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:07:
[...]

Maar even wat anders... ik had net toch een gare bug!

Ik was online aan het spelen en ineens waren alle ventjes weg. ik zag alleen nog maar geweren over de grond schuiven en soms een granaat in de lucht hangen boven dat geweer. Als iemand dan neergeschoten werd dan zag je ineens het lichaam. :?

Heb ik ook een paar keer gehad... echt vaag, ineens waren player skins weg. Een herstart van source was de oplossing, maar vindt het nog steeds vaag.

[edit]
En nu ik eraan denk... het was ook in italy! Misschien level bug?

[ Voor 6% gewijzigd door Roeligan op 22-09-2005 08:06 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Roeligan schreef op donderdag 22 september 2005 @ 08:06:
[...]

Heb ik ook een paar keer gehad... echt vaag, ineens waren player skins weg. Een herstart van source was de oplossing, maar vindt het nog steeds vaag.

[edit]
Het is niet een bug van een specifieke map, maar het komt omdat je tijdens het laden van css op alt+enter hebt gedrukt.

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 20:02:
[...]

Ik speel maar af en toe met die laptop en die is van n huisgenoot dus daar ga ik niets aan doen, zodra ik mn nieuwe voeding heb speel ik weer op 1280 x 1025, alles high, 4x AA 16x AF met v-sync op 85 fps :9~
Gister crashte je steeds toch ;)

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Hu9o schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:37:
[...]

Het is niet een bug van een specifieke map, maar het komt omdat je tijdens het laden van css op alt+enter hebt gedrukt.
Dat zou ook nog kunnen ja... trouwens... wat doe jij in een CS:S topic... scheer je naar ET ;)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Hehe, over ET heb ik niets meer te vragen :p

Verwijderd

Kom eens kijken op 84.244.130.172:27015 Leuk gameserver met een uitgebreide vote :)

Verwijderd

Roeligan schreef op donderdag 22 september 2005 @ 08:06:
[...]

[edit]
ook de tonnen waren ineens kastje geworden. je kon ze niet kapot schieten maar de kastje konden ineens wel rollen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Oke ff tegen de policy in een kleine vraag.

Ik heb een microfoon aangesloten op mijn moederboard (Asus A8N-SLI-Deluxe) en in Windows aangezet. Als ik in de microfoon praat hoor ik mijn stem ook over de Boxen. Werkt dus.

In het menu van cssource microfoon geactiveerd en volume vol uit. Als je dan de test button klikt kun je ook de wederhoor testen, dus hoe de andere spelers jou zullen horen. Wat mij wel opvalt is dat hij dan nog wel eens in console zegt: "couldn't write blablabla." Hierna gedaan toen ik niet in een game zat, dus kon het toen ook niet checken. Als ik in nu in het menu kom staat alles nog wel goed, dus hji lijkt het wel onthouden te hebben.

Toch hoort mijn huisgenoot in een lan game met wat bots mij niet praten (alleen als ik heel hard roep :+) en ik hem wel. Super irritant.

Iemand oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol...wat ik zo vervelend vind is dat je soms een paar seconden vaststaat in een gevecht, en dat je dan ineens dood bent :S
Bar-Le-Duc schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:12:
Oke ff tegen de policy in een kleine vraag.

Ik heb een microfoon aangesloten op mijn moederboard (Asus A8N-SLI-Deluxe) en in Windows aangezet. Als ik in de microfoon praat hoor ik mijn stem ook over de Boxen. Werkt dus.

In het menu van cssource microfoon geactiveerd en volume vol uit. Als je dan de test button klikt kun je ook de wederhoor testen, dus hoe de andere spelers jou zullen horen. Wat mij wel opvalt is dat hij dan nog wel eens in console zegt: "couldn't write blablabla." Hierna gedaan toen ik niet in een game zat, dus kon het toen ook niet checken. Als ik in nu in het menu kom staat alles nog wel goed, dus hji lijkt het wel onthouden te hebben.

Toch hoort mijn huisgenoot in een lan game met wat bots mij niet praten (alleen als ik heel hard roep :+) en ik hem wel. Super irritant.

Iemand oplossing?
Ik heb ook een mic (van 5 euro van trust ofzo) en die plugde ik achterin in naast boxjes) en toen deed ie het meteen gewoon. Alleen ff in cs Microphone gain een beetje aanzetten (niet teveel) en dan zou die het moeten doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik heb ook een A8N-SLI-Deluxe en geen probs... al moet ik zeggen dat ik de in-game voice uit heb staan, wij hebben TeamSpeak.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Ja ik denk dat ik ook maar anders software ervoor ga gebruiken dan.

De 'wederhoor' test in CS menu werkt overigens top. Echt heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

[spam]
www.goteamspeak.com
[/spam]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
hehe had hem al gevonden, maar toch bedankt :) Zijn nu aan het installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
ik had weer eens zin in een shooter ( in afwachting tot Quake4 en Cod2 ) en besloot om weer 'ns Css te gaan doen. dus ik even zoeken in dit topic tot ik die Dutchonly server vond

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m-duykers/css.JPG

niet slecht voor een lange tijd geen css spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

archetta schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 18:02:
ik had weer eens zin in een shooter ( in afwachting tot Quake4 en Cod2 ) en besloot om weer 'ns Css te gaan doen. dus ik even zoeken in dit topic tot ik die Dutchonly server vond

[afbeelding]

Dat is herstarters geluk, heb ik ook altijd last van :P

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
dat is niet waar, toen GoT down was heb ik nog even gespeeld en welliswaar niet bovenaan maar wel de beste Kill/Death Ratio :P

ik ben gewoon een natuurtalent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

WAT een vieze hoerige update.

steam loop vast

dus mag ik em ook helemaal overnieuw er op zetten /installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:31

KhaZ

Alfa Romeo

Crasht hier ook behoorlijk idd..

Je maakt een geintje he? Kga dus ff echt niet steam+hl2+css er opnieuw opzetten, de hoeren.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Mijn Public server is ook offline :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Laatst online: 03-03-2023
Allemachies...hier idem.
Is opnieuw installeren noodzakelijk of maar even wachten op een eventuele nieuwe steamupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
"Updates to Steam have been released. The update will be applied automatically when your Steam client is restarted. This release includes a number of very specific CPU and memory footprint optimizations brought over from the Half-Life 2: XBOX development codebase."

Ik wacht gewoon :O vergeet het maar dat ik alles opnieuw ga installeren 8)7 ze lossen het maar op, moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Als je je client restart, ff nix doen.

Dan zie je Steam - working in de tray - hij's dus nog aan 't updaten :)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
nou ik ben bang dat Valve het nu echt voor elkaar heeft
Als je een barrel aanraakt klinkt hij de hele map door
Bloed blijft aan de muur zitten van de vorige rondes
ik denk dat deze update echt niet lekker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

ik ben em opnieuw aan het installeren ( duurt nog wel even)

en nee.. ik doe het alleen maar om te kijken of het mijn steam probleem oplost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je in de console geraakt?
ik heb via keyboard extra en dan dat vinkje bij console aangeklikt
en dan op ~ gedrukt, maar die console komt nergens?

en 2de vraagje, waar is de lichtswitch bij assault?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Gebruik de search maar es. Is al 100x langsgekomen. :X

edit:
Na deze update (geen problemen met steam overigens) knalt CSS er steeds uit als ik op het punt sta een server te joinen. Dus zegmaar op het punt dat je normaal naar het spel gaat, na het laden, knalt ie eruit. Best wel kut. Ik kan nu ook niet rebooten, wat mn download doet het eindelijk.

[ Voor 75% gewijzigd door Vanitas op 23-09-2005 23:16 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 23:11:
Gebruik de search maar es. Is al 100x langsgekomen. :X
zou misschien handig zijn in de OP ? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dat heb ik ook al iets van 3x voorgesteld, maar daar schijnt weinig animo voor te zijn. ;X Want er zijn heel veel standaard vragen die keer op keer langskomen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

archetta schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 21:34:
dat is niet waar, toen GoT down was heb ik nog even gespeeld en welliswaar niet bovenaan maar wel de beste Kill/Death Ratio :P

ik ben gewoon een natuurtalent :)
Lmao natuurtalent?!! :+ Jeezz beste KD-ratio?!! :X Ik kom wel een keer op "dutchonly" kijken wat onze natuurtalent allemaal kan. :X

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel nergens te vinden in de search :/
waar is die lichtknop en de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

@roxxe: verander je taalinstelling van je toetsenbord naar VS-NL, dit probleem had ik dus ook. Je hebt een lijst met keybindings in source, snap niet dat je daar niet even hebt gekeken, anders had je allang geweten dat de "F" voor Flashlight is. :/

Voor mensen met steam crashes!!!!: Delete gewoon je "Clientregistryblob" in je Steam map, dat wil weleens helpen.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xadeon schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 23:29:
@roxxe: verander je taalinstelling van je toetsenbord naar VS-NL, dit probleem had ik dus ook. Je hebt een lijst met keybindings in source, snap niet dat je daar niet even hebt gekeken, anders had je allang geweten dat de "F" voor Flashlight is. :/

Voor mensen met steam crashes!!!!: Delete gewoon je "Clientregistryblob" in je Steam map, dat wil weleens helpen.
ff verkeerd geformuleerd, ik vroeg waar de lichtknop in cs assault is, je kan namelijk het licht uitschakelen, maar hoe? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Huh ow dat is nieuw voor me!! Leg uit roxxe, welk licht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan het licht in het warenhuis (terro spawnpoint) uitzetten, best wel cool met nachtkijkers :9

maar hoe? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 23:35:
je kan het licht in het warenhuis (terro spawnpoint) uitzetten, best wel cool met nachtkijkers :9

maar hoe? :'(
Heb je dat echt ooit meegemaakt? Ik speel vaak op een Assault-only server, maar ik heb dat nog nooit gezien, dus het lijkt me eigenlijk een beetje bull... :) Misschien dat het een speciale versie was van Assault?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Lol, dat zou idd wel lachu zijn, maar is dit geen fabel of iets dergelijks. Want kan me eigenlijk geen schakelaar in assault herinneren. Ja misschien toch wel, in het traphuisje.

offtopic: Lui, erkomt weer een mini game uit op steam genaamd "Rag Doll Kung Fu", vind hem best wel lachen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope geen gemodde versie, was standaard B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Lol ben zo gek om het maar is even te gaan checken 8)7 Lmao brengt me opeens op een gek idee; Waarom geen eieren zoeken in maart op source-mappen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:58

lordsnow

I know nothing

Zuig update...

Updaten zelf ging goed, maar daarna moest CSS via End Task gekilled worden omdat ik t hoofdmenu niet te zien kreeg.
Na opnieuw opstarten kon ik wel gewoon een server joinen, maar liep na een aantal rondes het spel vast met de welbekende sound-effects loop.

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Roxxe, ik was zo gek om even te gaan zoeken naar een schakelaar in assault, maar kan je met zekerheid wel vertellen dat ie er niet is :D
Ow ja er zit nu een extra optie (HDR) bij video-advanced, maar nou vraag ik me dus af welke map(pen) maken nou gebruik van HDR?

Verwijderd

Xadeon schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 00:03:
Roxxe, ik was zo gek om even te gaan zoeken naar een schakelaar in assault, maar kan je met zekerheid wel vertellen dat ie er niet is :D
Ow ja er zit nu een extra optie (HDR) bij video-advanced, maar nou vraag ik me dus af welke map(pen) maken nou gebruik van HDR?
was ik dan nachtblind? :/ en natuurlijk nergens te vinden in google :(
es op het steamforum rondvrage

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Hm tjah, het zou wel een goed idee zijn wat je dan kunt posten op CS:S Future Ideas and Suggestions Verder vind ik het wel jammer dat het realisme in source nog wel tekort schiet. Ik weet dat het beperkt wordt doordat ze rekening moeten houden met low-end users, maar toch het zou het spel nog meer dynamiek geven. Wie weet mischien voor de toekomst, verwacht nog wel een hoop veranderingen(aanpassingen) in source. :7

• kless

kless

Xadeon schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 00:28:
Hm tjah, het zou wel een goed idee zijn wat je dan kunt posten op CS:S Future Ideas and Suggestions Verder vind ik het wel jammer dat het realisme in source nog wel tekort schiet. Ik weet dat het beperkt wordt doordat ze rekening moeten houden met low-end users, maar toch het zou het spel nog meer dynamiek geven. Wie weet mischien voor de toekomst, verwacht nog wel een hoop veranderingen(aanpassingen) in source. :7
een ergere update dan deze? dat lukt bijna niet..

zit nogsteeds te wachten tot source opnieuw klaar is met installeren....

• eduart
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11-2021
Bij mij start geen enkele steam applicatie meer op na die update.. Krijg even een scherm met "Preparing to play Counter Strike" of "Preparing to play Half Life" en daarna valt hij weer terug in mn bureaublad. :(

So long and thanks for all the fish | Specs

• Hollanda
Even wat info mbt deze update: steam heeft het weer eens voor elkaar gekregen dat dedicated server crasht met alle 3de partijen mods. Valve ziet alle 3de partijen mods als hacks omdat ze zich niet aan hun source/regeltjes houden.

Vooralsnog is de enige oplossing: geen adminmod gebruiken en geen andere mods op je server.

Edit: vooralsnog werken alle OnlyDutch servers wel, tot nog toe zonder crashes (en anders restarten ze automatisch):

server1.onlydutch.nl (32 slots standaard)
server3.onlydutch.nl (12 slots awp)
zombie.onlydutch.nl (11 slots zombie)
public.onlydutchserver.nl (12 slots custom)
public.onlydutchserver.nl:27017 (24 slots standaard)

[ Voor 37% gewijzigd door Hollanda op 24-09-2005 05:25 ]

• Okasha
  • Niet online
Na hier gelezen te hebben werd ik beetje nerveus toen vanochtend steam rebootte en ging updaten maar heb helemaal geen problemen? Alles werkt nog als tevoren _/-\o_

Verwijderd

Sinds kort gebruik ik een andere laptop om CSS te spelen. Pentium M 1,6Ghz, 516Mb en ati 9600
Ik moet mijn settings op 640x480 zetten en alles op low en dan speelt het nog niet vlot!
Op mijn andere laptop (AMD mobile 2,6 en verder zelfde hardware) speelde ik het vlot op 600x800 met veel setting op high!

Is dit een bekend fenomeen??

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

600x800? Wat voor beeldscherm had je dan? ;) :+

• Sjoerd
  • Niet online
Wat moet ik nu doen met onze server 8)7 die geluiden doen vervelend na de update...
Bloed blijft hangen CSS crashed?...
Wachten op een Mani Mod update of Mani Mod er gewoon afgooien of wachten op een Valve update wat doen de andere mensen?

• kless

kless

Bar-Le-Duc schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 09:20:
Na hier gelezen te hebben werd ik beetje nerveus toen vanochtend steam rebootte en ging updaten maar heb helemaal geen problemen? Alles werkt nog als tevoren _/-\o_
Dan heb jij heel veel mazzel

• mirelia
langezwieper schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:26:
Wat moet ik nu doen met onze server 8)7 die geluiden doen vervelend na de update...
Bloed blijft hangen CSS crashed?...
Wachten op een Mani Mod update of Mani Mod er gewoon afgooien of wachten op een Valve update wat doen de andere mensen?
Ik heb idd dezelfde problemen maar wacht wel op een Mani-update
edit:
de update was er al
http://www.mani-admin-plu...ums/viewtopic.php?t=14546
maar het lost dit probleem nog niet op
De nieuwe update van Valve echter wel
Dus alle servers weer updaten!!

Heb effe een paar rondjes op KILL 1 gespeeld en geen rare geluiden en bloed van vorige rondes meer

[ Voor 28% gewijzigd door mirelia op 24-09-2005 12:21 ]

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Heb na alle updates van hl2 en css nog steeds onzettend veel lag (1 of 2 fps oid), dit komt of door de servers die niet geupdate zijn.. of aan mij. Het blijft een <insert uitwerpsel>-update.

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
mmmh, door die update heb ik in de stress test een achteruitgang van 10 fps... :/
En hoe zit dat met dat HDR? Waar kan ik dat terug vinden? Kan nou niet echt zeggen dat ik nou verschil zie in bepaalde maps...

(ook geen verschil in de stresstest, dus daar zit volgens mij ook geen x-tra hdr in ofzo)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:56
HDR zit wordt niet ondersteund in de oude maps, de maps moeten eerst opnieuw gecompiled worden voordat ze werken.

• Xenium
  • Laatst online: 04-07-2024
<NVM>

[ Voor 100% gewijzigd door Xenium op 24-09-2005 14:30 . Reden: Stom bericht... ]

• Fiddle
  • Niet online
En dat gaat zeker weer een paar maandjes duren??

Maargoe, aan wat ik gelezen heb zit HDR ook in DoD Source? Nu heb ik die filmpjes gezien en kan ik dat nu niet echt terug zien, ik bedoel, ziet er grappig uit, maar niet als Lost Coast ofzo?

Is het Lost Coast idee dan ook hetgeen wat we kunnen verwachten van nieuwere CS:S maps?

Zo jah? dan _/-\o_

:) :) :)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• Sjoerd
  • Niet online
Fiddle schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 14:37:
En dat gaat zeker weer een paar maandjes duren??

Maargoe, aan wat ik gelezen heb zit HDR ook in DoD Source? Nu heb ik die filmpjes gezien en kan ik dat nu niet echt terug zien, ik bedoel, ziet er grappig uit, maar niet als Lost Coast ofzo?

Is het Lost Coast idee dan ook hetgeen wat we kunnen verwachten van nieuwere CS:S maps?

Zo jah? dan _/-\o_

:) :) :)
het maakt me allemaal niet veel meer uit ik wil weer gewoon kunnen css'en zonder problemen na die update :/

• Vanitas
Wat zitten jullie toch allemaal te zeuren. Ik heb helemaal geen problemen met CSS. Geen slechte/lagere fps. Geen problemen met servers. En al helemaal geen problemen met Steam. Enkel kwam ik er een beetje laat achter dan HDR aanstond, maar ach. Toen had ik 15 fps, en dat speelt niet lekker. :P

Verwijderd

Zijn er ATM zo weinig servers online? want als ik ga kijken hoeveel er zijn dan word mijn schijfbalkje zo'n 5cm @ 1024x768 :?

Heeft dat temaken met die update?

• Fiddle
  • Niet online
Staat Vac secure bij filters missch aangevinkt? dan heb je er inderdaad super weinig ja...

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:04

Acid_Burn

uhuh

Bij de laatste update zijn alle settings weer gereset naar recommended.. mja.. kon ik alles weer opniew instellen om fatsoenlijke fps te halen. Dat was het. Mischien is dat de reden dat het bij sommige mensen ineens 'bagger' loopt, omdat ze niet in de gaten hebben dat alle video settings zijn gereset?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

Nou, ik startte cs op, update ging op zich normaal..gaak spelen, allemaal doorzichtige gaten in de muren op dust2, en doorzichtige tonnen en kisten...:S Gaat morgen maar weer is fixen..

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
archetta schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 18:02:

[afbeelding]

ff opscheppen hehehe, zelfde server
:PAfbeeldingslocatie: http://img340.imageshack.us/img340/6779/dedust200004qk.th.jpg

• j86
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 17:31:
Nou, ik startte cs op, update ging op zich normaal..gaak spelen, allemaal doorzichtige gaten in de muren op dust2, en doorzichtige tonnen en kisten...:S Gaat morgen maar weer is fixen..
Inderdaad, heb ik ook (soms wel handig want je ziet iedereen gewoon achter kisten zitten :P )

Oud plaatje:

http://img272.imageshack.us/img272/7706/pwnd7tx.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door j86 op 24-09-2005 18:18 ]

• danslo
  • Laatst online: 20:53
Kan iemand even mijn server uitproberen? Begin binnenkort namelijk een gamehosting bedrijfje en moet weten of het een beetje fatsoenlijk draait:

85.10.202.22 (of alpha.countergaming.net) tickrate staat op 100 :)

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Dat heb je mooi gephotoshoped, kan misschien beter zeggen paintshop

• mirelia
cls schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 18:21:
Kan iemand even mijn server uitproberen? Begin binnenkort namelijk een gamehosting bedrijfje en moet weten of het een beetje fatsoenlijk draait:

welk poortnummer??
edit:

27015 dus
Tja wat moet ik ervan zeggen (ik zat alleen)
Ping was rond de 20 en dus prima
verder wel basic, geen plugins nog

[ Voor 17% gewijzigd door mirelia op 24-09-2005 18:38 ]

• danslo
  • Laatst online: 20:53
Defaults; ik zie staan:

SV 27015 / CL 27005

edit: Jij bent -=KENNY=- {NL} ? :)

Wat voor plugins heb je het over? Sorry ik heb totaal géén ervaring met CS: Source :P

edit2: Kan iemand me ook even vertellen wat precies de tickrate doet?

[ Voor 77% gewijzigd door danslo op 24-09-2005 18:40 ]

• mirelia
Ik ben idd KENNY

Met plugins bedoel ik dingen die het makkelijker maken om een server te beheren zoals Mani of Beetle
Ik kan je hier wel mee helpen evt

• CorteX
  • Niet online
Ik ben net weer begonnen met CSS en mijn fps is continu lager dan 20, met alle settings op low (5900XT, 1Gb DDR en XP2000+). Weet iemand hoe dit kan? Mijn ping is rond de 5 steeds, ik heb verder niets veranderd na het installeren van CSS en mijn rates zijn dus default.

(Het enige echt verschil sinds ik gestopt ben met CSS, is dat ik nu SP2 draai.)

[ Voor 14% gewijzigd door CorteX op 24-09-2005 18:52 ]

• j86
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

PuDy schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 18:21:
[...]

Dat heb je mooi gephotoshoped, kan misschien beter zeggen paintshop
Lol, dan klink je net zo als de mensen ingame die iedereen cheater/wallhacker enz noemen...

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Start net steam op en na de updates te hebben gedownload even css gestart. Joinde 1 server en gelijk crashte het spel. Nog een keer opgestart en toen 5 min kunnen spelen, eerst begon ik met een choke van 60-65 die langzaam terugliep naar 1-2, toen begon het geluid ineens vaag te doen. Geluid uit de speakers alsof er iets vermalen werd, bloed blijft hangen op de muren en toen... liep het spel weer vast. Het vreemde was dat ik in die 5 min 8 kills heb weten te maken en dat ik het heeel simpel vond mijn tegenstanders te raken. Elk wapen schoot kaarsrecht :?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Hollanda
KaMiKaZe schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 18:59:
Start net steam op en na de updates te hebben gedownload even css gestart. Joinde 1 server en gelijk crashte het spel. Nog een keer opgestart en toen 5 min kunnen spelen, eerst begon ik met een choke van 60-65 die langzaam terugliep naar 1-2, toen begon het geluid ineens vaag te doen. Geluid uit de speakers alsof er iets vermalen werd, bloed blijft hangen op de muren en toen... liep het spel weer vast. Het vreemde was dat ik in die 5 min 8 kills heb weten te maken en dat ik het heeel simpel vond mijn tegenstanders te raken. Elk wapen schoot kaarsrecht :?
Dan was die server nog niet geupdate.
cls schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 18:21:

Ga je servers voor Duitsers hosten ofzo?
joswillems86 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 18:58:
[...]

Lol, dan klink je net zo als de mensen ingame die iedereen cheater/wallhacker enz noemen...
Idd erg lame zo'n opmerking. Je zal zelf vast wel pro zijn?

[ Voor 33% gewijzigd door Hollanda op 24-09-2005 19:25 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.