[PC] Counter-Strike: Source - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.155 views sinds 30-01-2008

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Problems solved ja, even wat oude crap weggegooid, settings aangepast en een nexus server gepakt. Werkte alles wel toppie ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
PuDy schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 18:21:
[...]

Dat heb je mooi gephotoshoped, kan misschien beter zeggen paintshop
kom een keertje op de O.D. server spelen zou ik zeggen en bekijk de ranks :P

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Lawtje.com schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:58:
[...]

kom een keertje op de O.D. server spelen zou ik zeggen en bekijk de ranks :P
valt ok wel mee 1 mapje spelen en al 71-17

http://www.adf-hq.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 17:31:
Nou, ik startte cs op, update ging op zich normaal..gaak spelen, allemaal doorzichtige gaten in de muren op dust2, en doorzichtige tonnen en kisten...:S Gaat morgen maar weer is fixen..
Nou was ik dus mijn broertje's pc weer aan het finetunnen... en nu blijkt dus dat het aan de update ligt! Ik dacht dus dat ik een instelling had gemaakt waardoor alles in IDD ja Dust2 zo laat laad.

(leuke woord speling btw "laat laad")

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 17:31

KhaZ

Alfa Romeo

[rant]Ben Steam, HL2 en CSS maar "even" opnieuw aan 't installeren... wat een fkin gedoe zeg!

Steam platform updaten: 3x connection lost;
CSS gamefiles unlocken: 7x connection lost;
CSS updaten: nu al 4x server onbereikbaar, en nu teltie weer af van 140 minuten wachten tot waarschijnlijk 50 ofzo, en dan zegtie dat de server onbereikbaar is.

Waarom schaffen die paupers van Valve niet ff 30 extra content servers aan? Koop ik verdomme een doos van €60, kan ik niet eens spelen, gek word ik er van.[/rant]

Nog maar een kop koffie zetten dan maar...

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Fix je internet connectie ofzo. Waarom zou jij wel problemen hebben met Steam en ik nooit. Evenals mn vrienden.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Het is niet míjn verbinding.. die is uitstekend.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Waarom heb je je game files niet gebackupped. Scheelt een hoop geklooi.

Play games -> rechtermuisknop op een game.

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Laatst online: 20:53
Hollanda schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:22:
[...]

Dan was die server nog niet geupdate.

[...]

Ga je servers voor Duitsers hosten ofzo?

[...]

Idd erg lame zo'n opmerking. Je zal zelf vast wel pro zijn?
Nee voor europeanen, en dan is het wel zo handig om íéts centraler je server te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:17
Zemskii schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 23:15:
[rant]Ben Steam, HL2 en CSS maar "even" opnieuw aan 't installeren... wat een fkin gedoe zeg!

Steam platform updaten: 3x connection lost;
CSS gamefiles unlocken: 7x connection lost;
CSS updaten: nu al 4x server onbereikbaar, en nu teltie weer af van 140 minuten wachten tot waarschijnlijk 50 ofzo, en dan zegtie dat de server onbereikbaar is.

Waarom schaffen die paupers van Valve niet ff 30 extra content servers aan? Koop ik verdomme een doos van €60, kan ik niet eens spelen, gek word ik er van.[/rant]

Nog maar een kop koffie zetten dan maar...
Misschien moet je zo snugger zijn niet alles opnieuw te willen installeren en downloaden als er net een grote update uit is? Ik weet het niet hoor, maar mij lijkt het nogal logisch dat het dan wat drukker is, en de boel dus wat trager gaat als normaal..

Maargoed, ik heb alsnog bijna nooit problemen met de snelheid van Steam updates etc.. Meestal zo rond de 2-3Mbit/s.. Als ie niet wil connecten dan moet je misschien eens je ClientRegistry.blob file uit je Steam dir verwijderen en Steam ff opnieuw opstarten (moet je automatisch ook opnieuw inloggen), dat zorgt ervoor dat ie opnieuw contact gaat zoeken met een beschikbare Steam server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:46

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 22:24:
[...]
laat laadt... :Y)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog iemand last van vastlopers na enkele minuten spelen?
Soms join ik een team en zie ik mijn mannetje niet en kan ik niet bewegen...
Allemaal probs sinds vrijdag :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Na die update heb ik ook wat probleempjes idd. En dat komt NIET door mijn PC. >:)

Ben al 2 x terugggeklapt naar het bureaublad... Er is een fout opgetreden bla bla bla... Ook is er veel LAG.
Zou best aan de servers kunnen liggen, of aan STEAM :r .

[ Voor 38% gewijzigd door Format-C op 25-09-2005 12:59 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

ik weet dat ik em in iedergeval niet meer op DX8.1 moet zetten dat geeft dikke problems hier.

ik ben aardig uitgeknutseld met mn config.
helaas niet wat ik hebben wil maar het kan niet beter.

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Wat ik nou als probleem heb: op mijn bordje lagt het refreshen v/d serverlist enorm, daarom 1-2 fps..

Nu is er dus een bug, dat als ik een server join via men favorites, via de serverlist in windows als t ware, ben dan nog niet ingame, en ik ga ingame, dattie dan gaat scannen naar servers, maar in windows serverslist hebk refresh list op stop gezet.. maar alsik een server join gaatie dat TOCH doen in CSS... zucht.

Enige optie is nou CSS in, naar fav's, dan de gewone lijst op stop zetten, want die begint automatisch, iets watk dus niet wil, en dan pas joinen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb nog steeds een geweldadig lage fps met alle settings op low. Het rare is dat ik een soort van 'shader-effect' blijf zien, kon het eerder ook niet helemaal worden uitgezet (in plaats van alleen op low)? Ik snap er echt niets van, heb ook gewoon de nieuwe nVidia-driver geinstalleerd.

Edit: Ik had overigens eerder deze week nog ruim 50fps op cs_assault, dus het zal wel met die update te maken hebben (hoewel ik nergens gemerkt heb dat Steam heeft geupdate).

[ Voor 28% gewijzigd door CorteX op 25-09-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik paar weken geleden deze in mijn autoexec.cfg gestopt:
cl_downloadfilter "nosounds"

Ik natuurlijk blij. Niet meer die unreal en andere muziek.

Maar (na enkele weken geen cs:s) als ik nu servers join moet ik weer mp3 files en andere troep downloaden. :'( Ik heb deze erbij proberen te stoppen:
cl_downloadfilter "nomaps" (zelf verzonnen)

Maar helpt niets. Whahahaah. Opdondere met je met je unreal muziek!

HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
waar vind je dat bestand autoexec.cfg uberhaupt kan hem niet vinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Nou nou wat ligt dit spel toch te hoeren na die update zeg, ik weet het het ligt voornamelijk aan de servers die nog niet allemaal up to date zijn. Als ik de serverlijst wil refreshen (ik heb geen favorites en settings : no pass / ping onder 100 en secure) dan komen er na 10min slechts een stuk of 40 voornamelijk lege servers tevoorschijn. Zet ik secure uit dan krijg ik wel meer servers maar de meeste zijn gewoon brak. Hoop toch dat de boel snel weer fatsoenlijk draait. Word een beetje gek van dat ik alleen op nexus servers kan spelen, veel te veel auto en awp mensen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik kan niet meer inloggen op mijn account?
Ik heb al verschillende mailtjes naar Steam gestuurd, maar na 5 dagen nog steeds geen reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 22:24:
[...]

Nou was ik dus mijn broertje's pc weer aan het finetunnen... en nu blijkt dus dat het aan de update ligt! Ik dacht dus dat ik een instelling had gemaakt waardoor alles in IDD ja Dust2 zo laat laad.

Heb je dat probleem nou opgelost? want ik kan nog steeds door bepaalde dingen heenkijken, op alle maps, ook in office bijvoorbeeld. Tis niet alleen oneerlijk maar ook als je bijvoorbeeld een nade gooit en blijkt dat er eigenlijk een kist stond waar dan dus die nade tegenaan komt...
Weet iemand trouwens hoe je de crosshair in cs:s kan veranderen? tis een of andere console command. (ik bedoel dus niet die 3 kleurtjes en die opties voor Smaal, Medium en Large in Gameplay options...) Ik heb bij iemand een andere crosshair gezien, ook 1 die niet groter of kleiner wordt.
Edit: ik heb het al gevonden, laat maar.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

cl_dynamiccrosshair "1" ;) ook voor mensen die het nog niet wisten ;)

edit: oops :D

[ Voor 62% gewijzigd door Xadeon op 25-09-2005 20:58 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:55
Xadeon schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 23:29:
@roxxe: verander je taalinstelling van je toetsenbord naar VS-NL, dit probleem had ik dus ook. Je hebt een lijst met keybindings in source, snap niet dat je daar niet even hebt gekeken, anders had je allang geweten dat de "F" voor Flashlight is. :/

Voor mensen met steam crashes!!!!: Delete gewoon je "Clientregistryblob" in je Steam map, dat wil weleens helpen.
Je kan ook in config instellen dat je een andere knop aan de console bindt, zo heb ik het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Laatst online: 03-03-2023
Sinds de update kan ik het spel niet starten.
Ik krijg nu een fout medling.
Ik heb weinig zin om alles opnieuw te installeren...iemand enig idee wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Laatst online: 10-03 19:07
wat is de foutmelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
sinds de laatste is counter strike erg traag op mijn pc :(
eerst kon ik gewoon spelen maar nu gaat dat zelfs niet als ik alles op low zet :( wat kan ik doen om weer een beetje een goede fps te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduart
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11-2021
melly schreef op zondag 25 september 2005 @ 21:31:
Sinds de update kan ik het spel niet starten.
Ik krijg nu een fout medling.
Ik heb weinig zin om alles opnieuw te installeren...iemand enig idee wat ik moet doen?
Bij mij klapt ie terug in bureaublad, zonder foutmelding of iets.Voorheen NOOIT problemen met updates gehad. Volgens steam support ligt het aan firewall instellingen. Ook daar heb ik niets aan veranderd.

Welke melding krijg je?

So long and thanks for all the fish | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
since de laatste update is de dx mode verandert naar 95 dus als je een dx 9.0 kaart hebt typ ff mat_dxlevel 95 en de meeste problemen zijn dan weg.

bij my hapert die nog wel iets/lag en dergelijke maar de freezes zijn weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
Xadeon schreef op zondag 25 september 2005 @ 20:56:
cl_dynamiccrosshair "1" ;) ook voor mensen die het nog niet wisten ;)

edit: oops :D
ik heb het geprobeert maar bij mij werkt het niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Hmm gebeurd het vaker bij mensen met deze update dat je na een server gejoined te hebben, hij 10-30 sec speelt en dan ineens zonder foutmelding naar de desktop vliegt?

Heb mijn 16p6v 6800le wat lager geclockt(de core) en dat hielp gek genoeg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

dragon9114 schreef op zondag 25 september 2005 @ 23:56:
[...]

ik heb het geprobeert maar bij mij werkt het niet :S
lol oops mijn fout moet cl_dynamiccrosshair "0" zijn :X

@Zoutvat: tjah dat kan ook :)

@Jorisw: dxlevel 95 ???!! Ik heb even op steamforum gezocht en gegoogled, maar kan hier dus niks over vinden. Dat ruikt naar..... :Y)

[ Voor 29% gewijzigd door Xadeon op 26-09-2005 00:28 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduart
Een oplossing die voor mij werkte: kijk eens hier. Installatie van directx 9c zorgde voor het weer opstarten van counterstrike _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
ik heb de crosshair tegenwoordig

cl_crosshairscale 20000
cl_dynamiccrosshair 0

staan :)

meteen 20% meer headies

ideaaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bar-Le-Duc schreef op maandag 26 september 2005 @ 09:34:

cl_crosshairscale 20000
cl_dynamiccrosshair 0

meteen 20% meer headies

ideaaal
Moet je dat in je autoexec.cfg zetten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
eduart schreef op maandag 26 september 2005 @ 03:49:
Een oplossing die voor mij werkte: kijk eens hier. Installatie van directx 9c zorgde voor het weer opstarten van counterstrike _/-\o_
Ik heb daar ook de oplossing voor mijn probleem gevonden: de ultra lage fps. Blijkt dat deze update dus ineens alles overzet naar een andere versie van DirectX (welke was eerst eigenlijk standaard?). Ik heb nu bij CSS launch options "-dxlevel 80" ingevoerd en nu werkt alles weer perfect. Mijn fps is ruim verdriedubbeld (van 20 naar 70!), terwijl ik mijn settings allemaal weer hoger heb staan.

Hoe onwetend ben je eigenlijk als je zomaar bij iedereen een nieuwe DirectX versie standaard aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 10:34:
[...]

Moet je dat in je autoexec.cfg zetten dan?
Ik ben er dus nog niet achter hoe dat met die autoexec werkt (ben nieuw met CS) en kan die file niet vinden in de dir? Heb het zelf gewoon in console ingevoerd, nadeel is dan alleen dat elke keer als je in het menu bent geweest jeje crosshair weer klein moet maken omdat 20000 een waarde is die hij niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingZ
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-09 10:44
Bar-Le-Duc schreef op maandag 26 september 2005 @ 09:34:

cl_crosshairscale 20000
cl_dynamiccrosshair 0

meteen 20% meer headies

ideaaal
meschien een stomme 8)7 vraag maar zijn deze instellingen toegestaan tijdens offi wars :Y) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
hmm weet niet.. Je crosshair wordt gewoon heel klein en daardoor schiet je accurater.

maar idd niet standaard ondersteund en je hebt er wel echt voordeel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bar-Le-Duc schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:23:
[...]

Ik ben er dus nog niet achter hoe dat met die autoexec werkt (ben nieuw met CS) en kan die file niet vinden in de dir? Heb het zelf gewoon in console ingevoerd, nadeel is dan alleen dat elke keer als je in het menu bent geweest jeje crosshair weer klein moet maken omdat 20000 een waarde is die hij niet ondersteund.
autoexec.cfg moet je zelf maken. Je zet gewoon die regels tekst in een autoexec.cfg en dan zet je die in :
code:
1
G:\Games\Valve\Steam\SteamApps\USERNAME\counter-strike source\cstrike\cfg

Bijvoorbeeld he...

Maar je moet wel opletten dat het niet nogsteeds een tekst bestand is.. Als je "extensies voor bekende bestandtype verbergen" aan hebt staan in je "map opties" dan blijft het een txt file... Dus zet dat vinkje daar even UIT. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bar le Duc. weet jij hoe je je je (3x je :9 ) crosshair alleen kan verkleinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:48:
Bar le Duc. weet jij hoe je je je (3x je :9 ) crosshair alleen kan verkleinen?
2x je werkt ook hoor... Mischien alleen de eerste regel of alleen de onderste regel?

BTW, dit is de inhoud van mijn autoexec.cfg:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
//Buyscript
bind "UPARROW" "buy deagle"
bind "LEFTARROW" "buy awp"
bind "DOWNARROW" "buy m4a1; buy ak47"
bind "RIGHTARROW" "buy scout"
bind "KP_HOME" "buy hegrenade"
bind "KP_UPARROW" "buy flashbang"
bind "KP_PGUP" "buy smokegrenade"
bind "KP_LEFTARROW" "buy vest"
bind "KP_5" "buy vesthelm"
bind "KP_END" "buyammo1"
bind "KP_DOWNARROW" "buyammo2"
bind "KP_PGDN" "buy defuser"

//OTHER WEAPONS
bind "DEL" "buy mp5"
bind "INS" "buy shotgun1"
bind "HOME" "buy sig552: buy aug"
bind "END' "buy fiveseven: buy beretta"

//HEADSHOT
cl_crosshairscale 20000
cl_dynamiccrosshair 0

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Bar-Le-Duc schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:39:
hmm weet niet.. Je crosshair wordt gewoon heel klein en daardoor schiet je accurater.

maar idd niet standaard ondersteund en je hebt er wel echt voordeel mee
Is het niet zo dat je crosshair alleen kleiner word, en niet dat je accurater gaat schieten? Want voor zover ik weet kun je alles met je crosshair doen, maar blijf je schieten zoals altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die crosshair wel heel erg klein, kan ie niet iets groter, zie hem haast niet... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien lees ik niet goed, maar ben ik dan de enige die bepaalde objecten vanuit het niet ziet verschijnen?? Sinds de laatste Update zie ik van een afstand mensen gewoon door de boxen heen.

[DUST 2 Voorbeeld] Iemand kan zich dus verstoppen op ct spawn en als ik bij bs B sta, zie ik hem gewoon door een kistje heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:22:
misschien lees ik niet goed, maar ben ik dan de enige die bepaalde objecten vanuit het niet ziet verschijnen?? Sinds de laatste Update zie ik van een afstand mensen gewoon door de boxen heen.

[DUST 2 Voorbeeld] Iemand kan zich dus verstoppen op ct spawn en als ik bij bs B sta, zie ik hem gewoon door een kistje heen.
als je wat verder naar boven leest of wat verder terug dan zie je dat er meer mensen "last" >:) van hebben :P

Over die crosshair:

check dit:http://www.counter-script.net/index.php?id=66#faqsource_7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
lol.. is dus resolutie afhankelijk. speel 1024

Natuurlijk schiet je niet accurater, hij is gewoon ziekelijk klein en je hebt het punt dus gewoon beter en sneller te pakken. Op het begin is het wennen maar als je het eenmaal gewend bent wil je niet anders meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grmblll, ik heb na die update ook een probleem. Kan dat stomme ding geen een server meer vinden.
Could not retrieve master list from server
zegt ie dan. Verdorie, en ik kan zelfs geen eigen server maken met wat botjes ofzo...

Valve... :(

edit: Opgelost door de firewall te de-blokkeren, dom van me. Op een of andere manier waren steam en hl2 geblokkeerd. Hij doet het weer...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 11:36
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:57:
[...]

2x je werkt ook hoor... Mischien alleen de eerste regel of alleen de onderste regel?

BTW, dit is de inhoud van mijn autoexec.cfg:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
//Buyscript
bind "UPARROW" "buy deagle"
bind "LEFTARROW" "buy awp"
bind "DOWNARROW" "buy m4a1; buy ak47"
bind "RIGHTARROW" "buy scout"
bind "KP_HOME" "buy hegrenade"
bind "KP_UPARROW" "buy flashbang"
bind "KP_LEFTARROW" "buy vest"
bind "KP_5" "buy vesthelm"
bind "KP_END" "buyammo1"
bind "KP_DOWNARROW" "buyammo2"

//OTHER WEAPONS
bind "DEL" "buy mp5"

//HEADSHOT
cl_crosshairscale 20000
cl_dynamiccrosshair 0
Waar kun je meer informatie vinden over autoexec.cfg voor source? Ik heb nu wel een buyscript maar ben niet echt tevreden hierover, dus zou wel handig zijn als ik ergens wat informatie kon vinden.

En kun je bijvoorbeeld ook merdere wapens aan een key binden, dus bijvoorbeeld:
code:
1
bind "DEL" "buy mp5; buy deagle; buyammo1; buyammo2"

[ Voor 23% gewijzigd door JanW op 26-09-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag me crosshair in 1.6 kleiner hebben dan je standaard kan (high, mid, low)
Low is nog te groot voor mij en wat hier boven staat is denk ik alleen voor Source.
Wie weet hoe je hem kleiner maakt met 1.6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Ep0ss schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:47:
[...]

Waar kun je meer informatie vinden over autoexec.cfg voor source? Ik heb nu wel een buyscript maar ben niet echt tevreden hierover, dus zou wel handig zijn als ik ergens wat informatie kon vinden.

En kun je bijvoorbeeld ook merdere wapens aan een key binden, dus bijvoorbeeld:
code:
1
bind "DEL" "buy mp5; buy deagle; buyammo1; buyammo2"
Ik vond vanmiddag de site www.counter-script.net

Kun je alles op vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36
sinds de laatste update is source opspeelbaar geworden.....
Als ik een stukje loop word ik een paar seconden later terug gezet, mijn geweer blijft uit te lucht vallen, echt niet te doen! Voor de update was aller perfect

ik snap er niks van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
heb je al even gelezen hierboven? Worden verschillende oplossingen gegeven

Tevens heeft Valve vandaag weer een extra source update gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
ff css openieuw instaleren dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_italia
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
Overigens als je veel geheugen hebt is -heapsize een mooi command voor in je launchoptions. Als je bijvoorbeeld 1GB aan geheugen hebt geeft "-heapsize 512000" een behoorlijke boost in performance. Het is niet aan te raden meer dan de helft van je geheugen daar in te zetten.
En wat nou als ik 2 gb geheugen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Bar-Le-Duc schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 08:52:
heb je al even gelezen hierboven? Worden verschillende oplossingen gegeven

Tevens heeft Valve vandaag weer een extra source update gedaan..
Helpt niet :( krijg ontiegelijk veel loss en choke (mijn internet verbinding is perfect en de rates ook, rates omlaag helpt niet en geen last in CS), en dat is sinds de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:31:
Ik wil graag me crosshair in 1.6 kleiner hebben dan je standaard kan (high, mid, low)
Low is nog te groot voor mij en wat hier boven staat is denk ik alleen voor Source.
Wie weet hoe je hem kleiner maakt met 1.6?
Omfg Low, wat is de naam van deze topic? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na updata had ik ook ontzettend veel problemen.
Drivers van Ati was bij mij de boosdoener. Update van 5.8 naar 5.9 was de oplossing.
Ik heb een Radeon 9800 Pro.
Misschien voor andere ati gebruikers een tip.
Play on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Heb de 5.9 ook maar is uitgeprobeerd, maar deze blijkt in performance een achteruitgang. Ik had wat lagere fps-drops, en scoorde met de 5.9@3dmark03 70punten lager dan met de 5.8@3dmark03 en
zelfs maar liefst 92 punten minder dan de Omegadriver gebasseerd op de 5.8 catalyst. Heb vervolgens de 5.9@omega uitgeprobeerd en dit was ook geen vooruitgang t.o.v. de 5.8/omega@5.8; 49/65 punten minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, sinds de update heb ik ook problemen in CSS, het lijkt soms alsof ik lag heb.

Als ik aan het spelen ben merk ik soms te laat dat ik geraakt ben omdat die rode damagedingen in beeld te laat verschijnen en mn health te laat omlaag gaat, ook zie ik als ik op iemand aan het schieten ben geweest erg veel later pas in beeld dat ik m doodgeschoten heb.

Het lijkt erop alsop dat soms packages worden tegen gehouden om n paar seconden later versneld te verschijnen om het verschil in te halen, erg irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
kijk maar in je net_graph 3 en dan zal je zien dat je loss en of choke hebt.
Ik heb net catalyst 5.9 geprobeerd, maar dat maakt ook helemaal niks uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal vanmiddag eens kijken hoe loss ik ben :P

Hopelijk brengt nVidia nieuwe drivers uit of Valve een update om het op te lossen, dit is vet irritant... Ik gebruik nu driverversie 78.01, maar dat help dus niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

-dxlev90 bij "launch options", dat heeft er voor gezorgt dat ik weer normaal kan spelen met m'n 5900XT kaart.

edit:

en m'n 71.89 Forceware drivers.

[ Voor 24% gewijzigd door Hu9o op 27-09-2005 12:54 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_italia
Ik krijg de hele tijd als ik css opstart de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://img235.imageshack.us/img235/3449/foutmeldingcss3xg.th.jpg

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Hu9o schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 12:53:
-dxlev90 bij "launch options", dat heeft er voor gezorgt dat ik weer normaal kan spelen met m'n 5900XT kaart.
Gaat je fps dan ook weer naar het normale level terug? Ik heb die kaart ook, maar heb hem nu op "dxlevel 80" gezet. Dit heb ik gedaan in een .cfg-file, want als ik het bij launch options doe slaat hij mijn instellingen niet op. Heb jij dat niet?

Ik kan nu trouwens CSS helemaal niet opstarten, omdat de game "unavailable" is. Zal wel met DoD te maken hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/got/css/steamcss.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ja die melding heb ik ook de hele dag al.

Maar ik weet niet of m'n fps weer terug naar normaal zijn, omdat ik eerder nooit met net_graph 1 speelde. Maar het voelt wel hetzelfde aan (40 - 70 fps nu)

Verder geen last van instellingen die weer op default staan al ik het onder launch options invoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle mensen met oude lage GPU's is hier een oplossing voor het door-dingen-heenzien-sinds-de-laatste-update-probleem.
http://forums.steampowere...7&perpage=15&pagenumber=1

Voor het choke-probleem:
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 12:31:
Bah, sinds de update heb ik ook problemen in CSS, het lijkt soms alsof ik lag heb.

Als ik aan het spelen ben merk ik soms te laat dat ik geraakt ben omdat die rode damagedingen in beeld te laat verschijnen en mn health te laat omlaag gaat, ook zie ik als ik op iemand aan het schieten ben geweest erg veel later pas in beeld dat ik m doodgeschoten heb.

Het lijkt erop alsop dat soms packages worden tegen gehouden om n paar seconden later versneld te verschijnen om het verschil in te halen, erg irritant :(
Wat ik trouwens zelf ook heb, kun je hier kijken, of het werkt weet ik niet, ik ga het zometeen proberen:
http://forums.steampowere...ight=lagging+before+death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:11:
Wat ik trouwens zelf ook heb, kun je hier kijken, of het werkt weet ik niet, ik ga het zometeen proberen:
http://forums.steampowere...ight=lagging+before+death
Zou je even kunnen posten of het probleem is opgelost? Ik zit nu op mn werk, dat scheelt mij misschien wat werk als jij erachter komt of het werkt of niet, ik dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkte het wel kan ik zeggen, geen lag meer voor het doodgaan. Ik heb alleen nog niet op drukke servers gespeeld. Dat zou ik nog ff moeten proberen, maar heb nu ff geen tijd, dus doe het vanavond wel ff. Je kan het zelf ook ff proberen alleen dan moet je wel ff je config.cfg backuppen, simpel.

Die ex_interp uit dat topic komt bij mij niet voor on de config.cfg dus die heb ik dr ook uitgelaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:11:
Voor alle mensen met oude lage GPU's is hier een oplossing voor het door-dingen-heenzien-sinds-de-laatste-update-probleem.
http://forums.steampowere...7&perpage=15&pagenumber=1
Lijkt me wel dat ze dat nog ooit helemaal gaan fixen, anders kan iedereen die in DX7 speelt 'legaal' wallhacken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3

Kan iemand mij vertellen wat er mis is met dit stukje? Het werkt gewoon niet :?

De andere binds werken wel maar deze niet :?

met INS wil ik die eerste shotgun in het menu
met HOME wil ik of dat automatische machine geweer met 1x zoom, die aug en die sig552.
met END wil ik de fiveseven of de dual beretta, die fiveseven is dat zwarte snelle ding wat 20 kogels aan kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduart
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:21:
code:
1
2
3

Kan iemand mij vertellen wat er mis is met dit stukje? Het werkt gewoon niet :?

De andere binds werken wel maar deze niet :?

met INS wil ik die eerste shotgun in het menu
met HOME wil ik of dat automatische machine geweer met 1x zoom, die aug en die sig552.
met END wil ik de fiveseven of de dual beretta, die fiveseven is dat zwarte snelle ding wat 20 kogels aan kan
Je gebruikt de verkeerde aliases. Shotgun is m3, die dubbele pistolen heten elite en die sig552 heet sg552. Verder dien je puntkomma's tussen de verschillende aliases te gebruiken. Kijk ook eens hier voor veel info over scripting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joswillems86 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:46:
[...]

Lijkt me wel dat ze dat nog ooit helemaal gaan fixen, anders kan iedereen die in DX7 speelt 'legaal' wallhacken :D
Ja...alleen ik vind zelf dat er meer nadelen aanzitten dan voordelen, want heel vaak heb je het niet dat je iemand door een kist heenziet waar je eigenlijk voordeel uit kan halen..Het is gewoon heel vervelend: je ziet iemand zitten, keihard schieten, zit ie gewoon ergens achter...of je gooit nades tegen dingen aan die er niet zijn...als die maps zien dr niet meer uit..Bovendien wil ik gewoon normaal csen, ik wil niet cheaten..Valve fixen die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaWoot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:19

ZaWoot

Red Is The Color

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/got/css/steamcss.JPG

:( sh!t, hele avond al, kan niemand op de servers komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Het gekke is dat ik nadat DoD was vrijgegeven de problemen bij mij als sneeuw voor de zon verdwenen zijn, loopt nu als een zonnetje :)

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:57

The_Scarabial

MTB for life!

ik kan sinds de update mijn console ook niet meer gebruiken met ctrl+~ mooie baggerzooi, die update heeft meer kapot gemaakt dan gefixed :(

• ZaWoot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:19

ZaWoot

Red Is The Color

Of hij doet het nu net weer, of steam herstarten wil helpen, mmm, ff gamen nog...

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

The_Scarabial schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:07:
ik kan sinds de update mijn console ook niet meer gebruiken met ctrl+~ mooie baggerzooi, die update heeft meer kapot gemaakt dan gefixed :(
Mischien moet je dat weer even instellen bij keyboard->advanced? Btw, tis altijd alleen ~ geweest voor zover ik weet.. geen ctrl nodig.

[ Voor 11% gewijzigd door Acid_Burn op 28-09-2005 00:46 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

ZaWoot schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:38:
[afbeelding]

:( sh!t, hele avond al, kan niemand op de servers komen ?
truc is om steam af te sluiten bij processen, dan terug openen en via play games css op te starten

werkte bij mij toch en op het icoontje clicken van css deed hetzelfde als jij nu had/hebt

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

CorteX schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:44:
[...]

Gaat je fps dan ook weer naar het normale level terug? Ik heb die kaart ook, maar heb hem nu op "dxlevel 80" gezet. Dit heb ik gedaan in een .cfg-file, want als ik het bij launch options doe slaat hij mijn instellingen niet op. Heb jij dat niet?
Cortex lees dit eens ;)
Xadeon schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:26:
[...]

edit: gebruik niet beide opties, dus zowel de command mat_dxlevel 90 in je config als de command -dxlevel90 in je "launch options". Hiervan gaat source behoorlijk flippen, soms wel zo erg dat je geen beeld meer hebt.
Gewoon Steam opnieuw opstarten
Ik kan nu trouwens CSS helemaal niet opstarten, omdat de game "unavailable" is. Zal wel met DoD te maken hebben.

[afbeelding]
;)

• CorteX
  • Niet online
Ik heb natuurlijk eerst het launch-command weer weg gehaald, waren mijn problemen maar zo simpel. CSS lijkt nu definitief mijn instellingen niet meer op te slaan, nu alleen de video-instellingen niet, de rest onthoudt hij nu ineens wel. Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Het staat hier inderdaad genoemd als één van de vele problemen die deze update heeft veroorzaakt.

Sinds ik CSS een week geleden heb geinstalleerd heb ik alleen nog maar problemen gehad. De oplossing? "Wachten tot er een patch voor deze update uitkomt..." :/

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Heb je config wel op "alleen lezen" staan??

• Peter_italia
Hoe bind ik mijn Page up en Page Down toetsen?? 8)7

• Okasha
  • Niet online

• Macabre
  • Laatst online: 20-06 14:51

Macabre

Euhh...

Ik zie heel veel mensen spelen met cl_interp op 0 en cl_interpolate op 0.
Maar na de update staat dit toch standaard op 0.01 en 1 ?
En hoe zit het met de rate en cl_rate, cmdrate en updaterate ? Die zie ik vaak in configs staan op 25000/101/101
Ook cl_smooth staat dan op 0.
Maar dan hoor ik veel mensen dat dit per server verschilt ivm de tickrate.

Zoals jullie merken ben ik een noob op het gebied van dit soort configs!
Kan iemand mij precies uitleggen wat deze settings precies voor nut hebben en wat nu de ideale settings zijn ?

Voorbeeldje, als ik in mijn autoexec de interpolate en interp op 0 en 0 zet en ik speel op een server met een tickrate onder de 100 dan schokken mijn poppetjes, met welke setting gaan mijn poppetjes weer normaal bewegen zonder dat de hitboxes veranderen ?

Graag een beetje uitleg over dit soort zaken.

bvd

[ Voor 22% gewijzigd door Macabre op 28-09-2005 11:20 ]

..:: Specs ::..

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:57

The_Scarabial

MTB for life!

Acid_Burn schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:45:
[...]

Mischien moet je dat weer even instellen bij keyboard->advanced? Btw, tis altijd alleen ~ geweest voor zover ik weet.. geen ctrl nodig.
de gewone tilde werkt wel, maar als je dan wat typt verdwijnt de console weer meteen, daarom gebruikte ik altijd ctrl erbij, dan kon je gewoon typen, maar sinds de update werkt dat dus niet meer :'(

• CorteX
  • Niet online
Xadeon schreef op woensdag 28 september 2005 @ 07:24:
Heb je config wel op "alleen lezen" staan??
Helaas wel. ;( Hij staat op "read only", dan start ik CSS op en stel alles goed in, speel een tijdje, sluit de game af... Start ik de game vervolgens opnieuw op, zijn al mijn video instellingen weer naar "recommended" gezet (alles op high). Ik heb er op de Steam-fora ook nog geen oplossing voor gezien.

• mirelia
The_Scarabial schreef op woensdag 28 september 2005 @ 10:57:
[...]

de gewone tilde werkt wel, maar als je dan wat typt verdwijnt de console weer meteen, daarom gebruikte ik altijd ctrl erbij, dan kon je gewoon typen, maar sinds de update werkt dat dus niet meer :'(
dit is heel simpel te omzeilen
Gewoon een klinker typen bijv de A en dan backspace en je kan typen wat je wilt

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:33:
[...]

Ja...alleen ik vind zelf dat er meer nadelen aanzitten dan voordelen, want heel vaak heb je het niet dat je iemand door een kist heenziet waar je eigenlijk voordeel uit kan halen..Het is gewoon heel vervelend: je ziet iemand zitten, keihard schieten, zit ie gewoon ergens achter...of je gooit nades tegen dingen aan die er niet zijn...als die maps zien dr niet meer uit..Bovendien wil ik gewoon normaal csen, ik wil niet cheaten..Valve fixen die hap.
Tja zit ook met het "ik zie je wel achter het kistje mannetje" probleem.
Naja noem het niet echt een probleem, in maps die ik goed ken heeft het wel een voordeel :)

Gaat valve hier wat aan doen? Of blijf ik mooi gamen met deze 'object-wallhack'
Ook wel leuk dat je in sommige maps op de plekken waar een raam in de muur zit door de muur heen kijkt.

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

[...]

Bind gewoon een andere key aan console:
code:
1
bind "l" "toggleconsole"

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Verwijderd

Ik heb all posts doorgelezen vanaf 24 september. Andere mensen hebben ook dat hun video settings zijn gereset. Dat heb ik ook. MAAR, bij mij kan ik ze blijven instellen want hij saved ze niet. Kan iemand mij hiermee helpen. Dus iedere keer als ik CSS opnieuw opstart dan kan ik weer die settings van recommended afhalen en naar beneden bijschroeven.

Thanks

• j86

j86

Heb ik ook precies hetzelfde, volgens mij al sinds in in DX7 speel, ik weet niet of jij dat ook hebt? Elke keer als het spel start moet je de de kwaliteit instellingen, en de brightness word ook gereset!
Ik zal vanavond eens kijken of het probleem blijft als ik in DX8 ga spelen, ofwel als ik de regel weghaal (heb DX8 kaartje).

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Komt omdat je in de launch options -dxlevel hebt gezet.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Verwijderd

Het te veel aan choke na de update in mijn config met GeForce 7800 GTX forceware drivers 78.01 is opgelost door in de launch options de regel -dxlev90 en ingame in de console rate 15000 in te voeren.

Oplossing mede dankzij de O.D. console :P

Verwijderd

code:
1
bind "END' "buy fiveseven; buy elite"

Om de een of andere rede werkt dit stukje nogsteeds niet :? Iemand enig idee wat er fout is hieraan?

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

[...]

:? Als ik op ~ druk en typ verdwijnt mijn console niet gelijk..ik zie gewoon de console met een invoerregel en als ik typ komt er een dropdownbox bij waarmee die commands matched.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

Ik heb mijn MX-5xx helemaal gebind.

Duimknoppen zijn pistool/geweer voor lekker snel switchen. Nu is het probleem dat ik zaken als bom en nades met mijn scrol wieltje doe.

Gooi ik een flash, druk ik op duimknop en heb ik mijn geweer weer vast, maar is dat leeg, en moet ik snel switchen naar pistool ( of andersom ) Krijg ik het laatst gebruikte item dus bijv. weer die flashbangs.

Waar is dit te veranderen, dat ik de duimknoppen alleen heb voor pistool/geweer, en niet iets pak wat ik daarvor heb gebruikt etc.

Wij danken u, denk ik... 8)7

Making an ass of myself since the 70's

Verwijderd

shaggy8675 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:56:
Ik heb mijn MX-5xx helemaal gebind.

Duimknoppen zijn pistool/geweer voor lekker snel switchen. Nu is het probleem dat ik zaken als bom en nades met mijn scrol wieltje doe.

Gooi ik een flash, druk ik op duimknop en heb ik mijn geweer weer vast, maar is dat leeg, en moet ik snel switchen naar pistool ( of andersom ) Krijg ik het laatst gebruikte item dus bijv. weer die flashbangs.

Waar is dit te veranderen, dat ik de duimknoppen alleen heb voor pistool/geweer, en niet iets pak wat ik daarvor heb gebruikt etc.

Wij danken u, denk ik... 8)7
Ik denk dat je die muisknoppen direct moet binden aan je pri en je sec gun... met een script dus...

• mirelia
hoe heb je dat gedaan??
Bij mijn MX1000 kan ik mijn duimtoetsen niet gebruiken (CSS herkent ze niet)
Zou ik wel lekker vinden

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

mirelia schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:22:
hoe heb je dat gedaan??
Bij mijn MX1000 kan ik mijn duimtoetsen niet gebruiken (CSS herkent ze niet)
Zou ik wel lekker vinden
Gewoon draaien zonder Logitech drivers, altijd gedaan, werkt perfect, stuken beter als met ( 500 en 510 )

Mmhh, wie kan me helpen met zo'n script, ik ken het hele scripten van CS: S niet helaas...

Zo staat het in mijn cfg.
code:
1
2
3
4
5
6
7
bind "MWHEELDOWN" "invnext"
bind "MWHEELUP" "invprev"
bind "MOUSE1" "+attack"
bind "MOUSE2" "+attack2"
bind "MOUSE3" "+reload"
bind "MOUSE4" "lastinv"
bind "MOUSE5" "drop"

[ Voor 21% gewijzigd door Shaggy op 28-09-2005 18:38 ]

Making an ass of myself since the 70's

Verwijderd

Klopt dat stond eerst in die launchoptions. Nu heb ik het weggehaald maar blijven die settings gereset worden... :?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.