Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Anoniem: 136640
Ik heb gezien dat je in mani een script kan laten execen.. Nou wil ik een script maken dat al me zombies burned zijn.. gewoon omdat dat er vet uit ziet..
Bij Rcon commands kun je exec ed.cfg doen.. en daar kan je ook bij zetten bijvoorbeeld exec burn.cfg en dan dat alle bots (die dus zombie zijn) gaan burnen.. maar wat is da command?
iemand?
Vond dat ook al de vetste map in 1.5/1.6.
[ Voor 9% gewijzigd door JanW op 01-12-2005 18:59 ]
ik sta er niet van versteld als ie morge nog niet uit is
Anoniem: 142799
met ma_burn #t of in de chat met @ma_burn #t zet je alle terroristen (zombies in feite) in de hens..!!
Anoniem: 134408
we hebben 15gb per maand, niemand download hier buiten dingen voor school (en dat zijn meestal mws'en, of pdf'jes van ongveer 1mb, dus das het probleem niet, maarja zit wel op de buren hun internet (met toestemming), zolang ik niks download kan het hen niet schelenspokje schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:10:
En jij elke maand hun 100 MB datalimiet erdoorheen jagen zeker![]()
maar eigenlijn weet je wel hoe fucking veel dat kost voor een student outer !!
De DoD:S update is wel al uit. Ik denk dat ze een dagje later de CS:S update uitbrengen, weet ook niet waarom maar ben het ondertussen wel gewend van ValveAnoniem: 142799 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:03:
Het is in america natuurlijk nog wel wat uurtjes vroeger... maarja ik wil nu wel mn update hoor!

Wordt het niet tijd voor een nieuwe topic deel? Met een topicstart die zwaar geupdate wordt en misschien wat meer informatie?
[ Voor 19% gewijzigd door ReddishRat op 01-12-2005 21:32 ]
En natuurlijk maakt de HDR het helemaal af
Waar blijft militia nu?
[ Voor 8% gewijzigd door ETzPliskin op 02-12-2005 04:29 ]
Anoniem: 115741
- First-person spectators are blinded and deafened just like the person they are observing
Hmm misschien toch maar beter
Exposed VIP player index to plugins/mods
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Krijgen we VIP binnekort van Valve?
Waarschijnlijk gaat Valve dit als mod ondersteunen, in tegenstelling tot bijna alle huidige mods, waarvan alleen steambans wordt ondersteund door Valve (en ook nog niet eens officieel).Anoniem: 136640 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 07:30:
Uit update news:
Exposed VIP player index to plugins/mods
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Krijgen we VIP binnekort van Valve?
Kijk anders eventjes HIER.
En we gaan HIER verder.
[ Voor 17% gewijzigd door Hollanda op 02-12-2005 10:54 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.