Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Ik wilde een scriptje voor de ammo en de granaten, en heb het op de volgende manier gedaan:
bind "F3" "buy primammo; buy flash; buy hegren; buy flash;"
Die heb ik in config.cfg erbij gezet, maar hij werkt niet!
Wat doe ik verkeerd?
Op een andere site heb ik gelezen dat er geen 'buy' bijhoeft, maar op die manier werkt het ook niet.
bind "KP_UPARROW" "buy hegrenade"
bind "a" "buy primammo"
bind "KP_PGUP" "buy flashbang"
en dat werkt dus bij mij
[ Voor 49% gewijzigd door mirelia op 03-09-2005 19:56 ]
Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga
Ga ik morgen ook eens proberen. Weet je zo misschien wat er fout is aan mijn lijntje (bovenaan de pagina?)mirelia schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:55:
ik heb het oa zo staan:
bind "KP_UPARROW" "buy hegrenade"
bind "a" "buy primammo"
bind "KP_PGUP" "buy flashbang"
en dat werkt dus bij mij
[ Voor 71% gewijzigd door j86 op 03-09-2005 20:07 ]
bind "N" "say You are a n00b"N0 0B schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:58:
weet iemand hoe je tekst kan binden aan een key? ik kan er niks over vinden
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Aan het begin van de ronde koop ik allemaal smokes en smoke dan de garage vol aan ct kant. Komt der zo'n ct gast naar mij toe, gooit een nade tegen mij aan en ik kon niet meer bewegen
Deed die nog een paar x vaker ook en hij wilde niet vertellen hoe die dat deed. Voelde me niet meer veilig, die gast kwam me de hele tijd achterna whahaha
Nu is mijn vraag hoe die dat deed

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Admin abuse?Minkie schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:06:
Ik had vanavond wat vaags op de Dutchcentral server.
Aan het begin van de ronde koop ik allemaal smokes en smoke dan de garage vol aan ct kant. Komt der zo'n ct gast naar mij toe, gooit een nade tegen mij aan en ik kon niet meer bewegen
Deed die nog een paar x vaker ook en hij wilde niet vertellen hoe die dat deed. Voelde me niet meer veilig, die gast kwam me de hele tijd achterna whahaha![]()
Dat was zeker een smoke nade? (werkt ook met normale nades en FBs, maar smoke-nades duren langer voordat ze ontploffen) Het gaat er gewoon om dat als je de nade tegen je hoofd krijgt en hij erop blijft liggen. (je moet de nade er net iets bovenlangs gooien) Dan kan je dus niet meer bewegen. Na een tijdje gaat ie af en kan je weer lopen. Als je bukt valt ie wel, en kan je doorlopen. Een tijd geleden gingen de smoke-nade pas af als ze stil op de grond lagen. Nu is gewoon na zoveel seconden. Eerder als iemand dus bukte en je em dan vast zette. Dan zat ie echt vast. (leuk om op campers in je eigen team te gebruiken.Minkie schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:06:
Ik had vanavond wat vaags op de Dutchcentral server.
Deed die nog een paar x vaker ook en hij wilde niet vertellen hoe die dat deed. Voelde me niet meer veilig, die gast kwam me de hele tijd achterna whahaha![]()
Maar ach. Tis nogal lastig om uit te voeren, dus niet echt praktisch.
[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas op 03-09-2005 23:11 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Morgen als het goed is weer online, heb van de 6Gb aan .bsp's nog iets van 2.5Gb over, dus kan weer lekker gaan maphunten...Stormtrooper schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:48:
flokkerdeflokkerdeflok....
De Kill server 2 is tot nader order ff offline...
en blablabla (leuk, jezelf quoten)..
Duurt allemaal ff wat langer omdat ik gelijk mijn desktop systeem aan het opwaarderen ben met een nieuw mainboard en een 7800GTX TOP
Daardoor gelijk daarin alles opnieuw aan het installeren, kan daarna de oude ATA disk daaruit weer door naar de server...
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Verwijderd
- FX55
- 7800GTX SLi
- Asus A8N SLi
- 2GB Corsair XMS
- Raptor RAID 0
Weet iemand nog een idee ?
Ja, ik heb em al wel ff gedaan, maar enkel tegen bots, en dan heb ik lag.mirelia schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:00:
[...]
Ja die was bij ons (KILL) al bekend.
Heb je DE-Lochs2 al geprobeerd??
Echt de mooiste map die ik ooit heb gezien,,,,maar wel HUGE!!!

Maar er waren op dat moment geen servers met deze map.
moet dat in dit topic? * BasieP vind het een echte tech vraag.. dus of spielerij problemen en vragen, of een tech forum (VB)Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 08:58:
Ik ben gisteren weer verder gegaan met het onderzoeken waarom Source niet mijn SLi opstelling pakt.. SLi of niet alleen in Source blijft het hetzelfde qua frames.. Alles open met 120FPS en met mijn 2e 7800GTX erbij ook 120FPS. Heb de profile al weggegooid van NVIDIA heb al een nieuw aagemaakt.. Ook al die profile optimizer gedownload, maar kan het niet vinden.. Het is alleen met Suorce.. Opstelling :
- FX55
- 7800GTX SLi
- Asus A8N SLi
- 2GB Corsair XMS
- Raptor RAID 0
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ja zowiezo de benamingenjoswillems86 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 20:06:
[...]
Ga ik morgen ook eens proberen. Weet je zo misschien wat er fout is aan mijn lijntje (bovenaan de pagina?)
Als je kijkt wat ik heb voor flash en Hegrenade en wat jij gebruikt dan komen die al niet overeen
[ Voor 13% gewijzigd door mirelia op 04-09-2005 11:49 ]
Hmm ik had die regel zo van een site af, zal dan wel heel erg verouderd zijn ofzo? Dat die benamingen nu anders zijn!mirelia schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:48:
[...]
Ja zowiezo de benamingen
Als je kijkt wat ik heb voor flash en Hegrenade en wat jij gebruikt dan komen die al niet overeen
Vanavond eens even proberen, dan zal ie dus wel zo moeten zijn:
bind "F3" "buy primammo; buy buy flashbang; buy hegrenade; buy flashbang;"
Instellingen als fps_max staat wel op 200 bijv.? Verder vsync ff uitdoen.Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 08:58:
Ik ben gisteren weer verder gegaan met het onderzoeken waarom Source niet mijn SLi opstelling pakt.. SLi of niet alleen in Source blijft het hetzelfde qua frames.. Alles open met 120FPS en met mijn 2e 7800GTX erbij ook 120FPS. Heb de profile al weggegooid van NVIDIA heb al een nieuw aagemaakt.. Ook al die profile optimizer gedownload, maar kan het niet vinden.. Het is alleen met Suorce.. Opstelling :
- FX55
- 7800GTX SLi
- Asus A8N SLi
- 2GB Corsair XMS
- Raptor RAID 0
Tik eens timerefresh in console in om te testen, dat is namelijk nergens van afhankelijk.
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
Steam ID is een Steam ID, maar voor die 5 euro zou ik hem gewoon in NL halen.NoepZor schreef op zondag 04 september 2005 @ 20:24:
Ik heb een vraagje, ik ben van plan om CS:S te spelen, en daarvoor heb ik een HL2 cd/dvd nodig. Nu zag ik ergens een duitse versie staan, die 5 euro goedkoper is dan de engelse versie. Heeft het gevolgen als ik gewoon de key intik en dan CS:S van steam haal ? Of moet ik de engelse hebben?
Ik denk 1 keer buy teveeljoswillems86 schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:01:
[...]
Hmm ik had die regel zo van een site af, zal dan wel heel erg verouderd zijn ofzo? Dat die benamingen nu anders zijn!
Vanavond eens even proberen, dan zal ie dus wel zo moeten zijn:
Ik zal het eens proberen!
EDIT: T werkt! Dit is echt fijn als je t niet gewend bent!
[ Voor 43% gewijzigd door j86 op 05-09-2005 00:59 ]
Lees even een stuk terug in dit topic, je kan die duitse versie kopen en installeren.NoepZor schreef op zondag 04 september 2005 @ 20:24:
Ik heb een vraagje, ik ben van plan om CS:S te spelen, en daarvoor heb ik een HL2 cd/dvd nodig. Nu zag ik ergens een duitse versie staan, die 5 euro goedkoper is dan de engelse versie. Heeft het gevolgen als ik gewoon de key intik en dan CS:S van steam haal ? Of moet ik de engelse hebben?
Daarna in de optie's van steam de taal op engels zetten, even wachten, Engels.
Verwijderd
5 Euro?? waar heb je het over??NoepZor schreef op zondag 04 september 2005 @ 20:24:
hoe moet ik die afspelen? (het zijn *.dem bestanden)
This is the Way.
Maargoed ik las hier ergens dattie bij de Media markt 30 euro is ? Dan kan ik daar ook wel ff langs als ik naar school moet. (Enschede)
http://shop.cyes.nl/index.php/cPath/42 hier staan die verschillende versies
[ Voor 17% gewijzigd door NoepZor op 05-09-2005 12:18 ]
De wijzen komen uit het Oosten!
Zie startpostHIValicious schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:34:
ik heb van clanbase wat demos gedownload...
hoe moet ik die afspelen? (het zijn *.dem bestanden)
Verwijderd

echt, werkt het eene, dan stopt het andere er weer mee.
[wel-erg-offtopic-modus]NoepZor schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:17:
Het scheelt zelfs 9 euro (26 vs 35), en dat is toch 6 bier
Maargoed ik las hier ergens dattie bij de Media markt 30 euro is ? Dan kan ik daar ook wel ff langs als ik naar school moet. (Enschede)
http://shop.cyes.nl/index.php/cPath/42 hier staan die verschillende versies
6 bier, of gewoon een 12 fles kratje
[/wel-erg-offtopic-modus]
Dat heeft vast met het spel te maken....Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:47:
BAgger stink spel ook weerheb ik opeens weer op een server waar ik altijd goede pings had een ping van 500+ opeens.

Ik zou je isp maar eens opbellen

Verwijderd
Soms ben je 5min. bezig en dan is de map alweer op z'n einde.
Komt dat niet omdat HL2 de server list nog aan het pingen is, maar jij al wel geconnect bent? Dat heb ik ook wel eens. Dat is simpel op te lossen door op 'stop refresh' te klikken.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:47:
BAgger stink spel ook weerheb ik opeens weer op een server waar ik altijd goede pings had een ping van 500+ opeens.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
cl_downloadfilter "nosounds"Verwijderd schreef op Monday 05 September 2005 @ 17:22:
Kan je het downloaden van de extra geluiden ook uitschakelen ?
Soms ben je 5min. bezig en dan is de map alweer op z'n einde.
In je autoexec.cfg pleuren...doet wonderen!
[ Voor 6% gewijzigd door The Realone op 05-09-2005 17:30 ]
Verwijderd
Hij staat bij mijn favs. Het is echt de enige server waar ik een hoge ping krijg. Als ik op refresh druk krijg ik trouwens een ping van 0 te zien bij die server.Hu9o schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:25:
[...]
Komt dat niet omdat HL2 de server list nog aan het pingen is, maar jij al wel geconnect bent? Dat heb ik ook wel eens. Dat is simpel op te lossen door op 'stop refresh' te klikken.
De Oxygen server(s) zijn uit de lucht gehaald...voorgoed
Waar gaan we nu heen....
Making an ass of myself since the 70's
193.138.204.165:27015shaggy8675 schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:57:
Damn,
Waar gaan we nu heen....
tick 100 12 man ,voten kan, dust dust2 aztec FFon
nog niemand gebant ( behalve voor 5/ 30 minutjes om aftekoelen na schelden/ TK)
http://www.adf-hq.nl
Je eigen PUB!!! (oftewel css.elitewarriors.nl) ff on, end round votemap 100 tickshaggy8675 schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:57:
Damn,
Waar gaan we nu heen....
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
goh..joswillems86 schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:17:
Nou, waarschijnlijk dat ie ergens een Duitse versie gezien heeft, die 5€ goedkoper is dan de Engelse versie? Gokje?
De KILLservers (ip's in de SP)shaggy8675 schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:57:
Damn,
Waar gaan we nu heen....
End of mapvote, Counter-bet, altijd de nieuwste mani, en meestal één of meerdere admins aanwezig.
Alle standaardmaps op server 1 en veeeelll funmaps op server 2.
Ook is er altijd minstens 1 bot om tegen te spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door mirelia op 06-09-2005 13:08 ]
Kan je op tegen elkaar spelen met 1 key(1 steamaccount) over lan (1v1)?
realityalways start as a dream
om te spelen moet je namelijk ingelogd zijn op steam, en dat kan maar op 1 pc tegelijk...
... not as I do.
Verwijderd
Dit weekend gewonnen:
€ 600
5x Thermaltake Xaser III v1000c t.w.v. € 180,-
En nu allemaal clans maken, en Netgamez2k5b attenden please.
Hoe meer teams hoe meer prijzen!
Netgames 2005B
The reality, Heereveen hebben we pp een 6600, 300watt voeding,en usbkabeltje gewonnen ( en BoB ticket )
op lan ZONDER internet kan dat welDFC-Neo schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:40:
Hi
Kan je op tegen elkaar spelen met 1 key(1 steamaccount) over lan (1v1)?
Verwijderd
Yay! Das zo'n 300,- de man! Hoef je alleen maar al je vrije tijd in het spelen van dit spel te steken! Dan heb je wel geen garantie dat je het ook nog zal winnen maargoed je kan niet alles hebben toch.Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:46:
Zelfs met Source kan je tegenwoordig een beetje geld verdienen!
Dit weekend gewonnen:
€ 600
5x Thermaltake Xaser III v1000c t.w.v. € 180,-
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu allemaal clans maken, en Netgamez2k5b attenden please.
Hoe meer teams hoe meer prijzen!
Netgames 2005B
SethChaos zegt zijn baan op. Verkoopt zijn inboedel. Schrijft zich uit. En wandeld met zijn laptop en slaapzak naar het parkbankje. Leven van de opbrengst van lan party's, dit is pas het echte leven!
Altijd leuk als je wat wint, maar dit is wel weer extreem...Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:38:
[...]
Yay! Das zo'n 300,- de man! Hoef je alleen maar al je vrije tijd in het spelen van dit spel te steken! Dan heb je wel geen garantie dat je het ook nog zal winnen maargoed je kan niet alles hebben toch.
SethChaos zegt zijn baan op. Verkoopt zijn inboedel. Schrijft zich uit. En wandeld met zijn laptop en slaapzak naar het parkbankje. Leven van de opbrengst van lan party's, dit is pas het echte leven!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Als er elk weekend zo'n toernooi zou zijn wel ja. Helaas is de volgende pas in oktober (2 achter elkaar, 1 in Nederland en 1 in Denemarken)Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:38:
[...]
Yay! Das zo'n 300,- de man! Hoef je alleen maar al je vrije tijd in het spelen van dit spel te steken! Dan heb je wel geen garantie dat je het ook nog zal winnen maargoed je kan niet alles hebben toch.
Ik speel lekker 1 standje lagerBar-Le-Duc schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:16:
Vanmiddag een MX518 gehaald om mijn Logitech Optical Standard te vervangen. Score 2-20Tooop. Ik neem aan dat het het beste is mijzelf gewoon te wennen aan de hoogste snelheid 1600dpi? Of is dat eigenlijk te snel voor CSS en heb je dan minder headshots? Elke snelle hoek die ik nu maak wordt een 180 graden draai
heb een raar probleem ik haalde altijd lekkere fps 160-200 met alles op high en sinds de vorige steam update heb ik fps tusse de 30-200 vreet irritant heb geen driverupdate gedaan overigens iemand een id?
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Of heb je jouw 'standje lager' op 1000/1200 ingesteld?
Verwijderd
Heerenveen?Wat voor clan?kless schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:23:
netjes,
The reality, Heereveen hebben we pp een 6600, 300watt voeding,en usbkabeltje gewonnen ( en BoB ticket )
ff een selectie:
Een Error met een P90

[img=400]]http://img365.imageshack.us/img365/1817/csassault00049hm.jpg[/]

Alle mn hossies zaten klem achter de rails

Zet je ingame sensitivity dan lager. Heb je de precisie van 1600 DPI en je draait alsnog even "traag" als je zelf wilt tijdens het spelen.Bar-Le-Duc schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:16:
Vanmiddag een MX518 gehaald om mijn Logitech Optical Standard te vervangen. Score 2-20Tooop. Ik neem aan dat het het beste is mijzelf gewoon te wennen aan de hoogste snelheid 1600dpi? Of is dat eigenlijk te snel voor CSS en heb je dan minder headshots? Elke snelle hoek die ik nu maak wordt een 180 graden draai
Overigens kan ik het je niet aanraden om ingame te gaan switchen tussen verschillende DPI settings. In het boekje van de MX518 staat dat het lekker is voor snipen enz. Mijn ervaring is echter dat je met mousefix, alles beter kan laten zoals het is. Dus gewoon een setting vinden waar jij je prettig bij voelt (Muis op 1600 dpi, en je sens veranderen), en dan gewoon daar aan wennen. Als je hele tijd gaat prutsen met je muis dan wen je nooit aan je settings, en schiet je ook nooit een opponent dood uit een reactie.
(Mijn settings:
Muis: 1600 DPI, in Setpoint: aanwijzer snelheid op 5/11
Game: Sensitivity: 0,9 en dat met een resolutie van 800x600.
Zoals ik eerder al zei heb ik wel de mousefix geinstalleerd, deze haalt alle acceleratie weg tijdens games.)
//edit
Er word ik gaming vaak gezegd, de lager de sens, de makkelijker het is om tegenstanders te killen. Hier zit natuurlijk wel een grens aan. Maar zodra je aan lowsens gewend bent (wat best even kan duren!) speelt het wel veel lekkerder!
en @ maff: congrats met je win op NWD, vooral de 16-1 tegen omG had ik niet verwacht aangezien de lineup van syc nog maar zo kort bij elkaar is, veelbelovend resultaat, en ik zal jullie clan in de gaten houden!
[ Voor 15% gewijzigd door XyritZz op 08-09-2005 21:27 ]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ga inderdaad die snelheid dan op 1600DPI terugzetten. Nu is het net iets te onrustig en krijg dan soms ook framedrops. Thanks voor je tips
Wat is mousefix?
[ Voor 4% gewijzigd door Okasha op 08-09-2005 21:45 . Reden: (wat is mousefix ;)) ]
Toen ik inet probs had kon ik zelfs HL2 niet spelen, ondanks dat ik offline aangaf. 5/6 dagen zonder inet is best klote, helemaal als je neit kan gamen
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Mja, hier ook een heerenveenerVerwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:42:
[...]
Heerenveen?Wat voor clan?:P Ik woon ook in heerenveen.![]()
Mousefix kan hier gedownload worden: http://www.gotfrag.com/portal/files/82/Bar-Le-Duc schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:44:
het onderste plaatje? Hoe heet die map ook alweer? Die was eerst vaak op XS4ALL maar komt nu haast nooit meer voorbij en is geen standaard map toch?
Ga inderdaad die snelheid dan op 1600DPI terugzetten. Nu is het net iets te onrustig en krijg dan soms ook framedrops. Thanks voor je tips
Wat is mousefix?
Als je niet wilt registreren: http://ftp.thecpl.com/mouse_fix.zip De ftp is public, als je even zoekt kun je er ook een file vinden om de mousefix weer te verwijderen (mocht het je niet bevallen).
In windows zelf kan je acceleratie wel uit zetten, maar zodra je een fullscreen app gaat draaien komt er toch weer wat acceleratie in. Deze fix verhelpt dat, en dat zorgt er voor dat je tijdens gamen veel meer op reactie kan spelen.The CPL Mouse Fix allows Windows XP users to counter-act the effects if locked mouse acceleration in Windows XP. This registry file is designed to fix only the problem associated with Windows XP. Use on operating systems other than Windows XP is at the sole risk of the user.
[ Voor 10% gewijzigd door XyritZz op 09-09-2005 17:16 ]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Waar kan het aan liggen ?? Ik heb hem btw. via steam gedownload.
/edit ik heb het over de standaard maps, niet de customs ...
[ Voor 15% gewijzigd door EyeWitness op 09-09-2005 17:39 ]
andere grafische kaart drivers proberenEyeWitness schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:35:
Allo iedereen, kep sinds kort ook CS Source, kep nu alleen het probleem dat ik sommige textures niet zie, ze zijn gewoon zwart...
andere instellingen in de game
self hebt ik het soms ook (meestal als ik even in dekstop zit en dan de volgende map start)
"retry" in console verhelpt dat meestal
Heb je alt tab tijdens het laden gedaan ?EyeWitness schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:35:
Allo iedereen, kep sinds kort ook CS Source, kep nu alleen het probleem dat ik sommige textures niet zie, ze zijn gewoon zwart...
Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee
Tja dan krijg je paarse of zwarte stukken in de map. Dus geen alt tab meer doen tijdens het laden van een map
In game kan je gewoon alt tabben, wat tegenwoordig behoorlijk snel gaat in source
* Xiled heeft nooit zin om te wachten en doet vaak aan alt tab
Verwijderd
Maar nou wil ik eigenlijk gewoon wel mooi beeld en toch snel een server kunnen joinen. Want ik vind dat loaden maar niets...
Wat zou ik nou moeten gaan aanpassen om het loaden te versnellen?
Verder heb ik eens gekeken op een site die hier door het topic ging over scriptjes enzo... Ik wil eigenlijk heel simpel dat als ik door de buyzone loop ik alleen maar H hoef te drukken en HEtje krijg. en ik wil zoals bij de eerdere versies kunnen weopon switchen met de scrolknop. Dus niet dat als je scrolt je eerst dat gare menu krijgt bovenaan. Ik kan eigenlijk geen van deze dingen vinden op die site... want als ik wat dingen ga knippen uit dat buy script om alleen de HE over te houden dan werkt het niet meer.
Kan iemand mij zoeen scriptje geven waarmee ik dan HE kan kopen me H? en kan iemand mij vertellen hoe ik die oude scrol switch functie weer aanzet? of daar een scriptje voor geven?
bind "H" "buy Hegren;"
zou moeten werken
voor die scrollwheel truc, moet je volgens mij, bij keyboard opties, fast weapon switch aanzetten.
bind "mwheelup" "invprev"
bind "mwheeldown" "invnext"
Die mwheelup/down kloppen niet helemaal dacht ik maar daar kom je zelf wel achter.
Volgens mij moet dat zijn: bind "H" "buy hegrenade"nick_haak schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:26:
voor de granaat
bind "H" "buy Hegren;"
zou moeten werken
This is the Way.
Je kunt toch gewoon het buyscript van NextWish nemenXadeon schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 14:37:
Voor de geinteresseerden, ik heb een buyscript voor source die je compleet in source ook nog kan aanpassen. Mocht je interesse hebben post het dan ff..
Is volledig aan te passen in Counter-Strike Source.
http://www.nextwish.org/projects/counter-strike-script/
[ Voor 7% gewijzigd door Rexomnium op 10-09-2005 15:43 ]
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Meer RAM erin gooien. Je hebt nu prolly 512 ofnie, 1 gig will do..Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 01:47:
Ik heb mijn reso op 1024x768 staan en mijn grafische effecten op het hoogste... (draait lekker op 80 FPS met de stress test als ik me goed herinner)
Maar nou wil ik eigenlijk gewoon wel mooi beeld en toch snel een server kunnen joinen. Want ik vind dat loaden maar niets...
Wat zou ik nou moeten gaan aanpassen om het loaden te versnellen?
Ik ben vanuit een ander topic naart dit topic verwezen.
* Roberto zijn probleem is:
Ik heb een (imho) erg snelle pc.
Ik kan dan ook BF 2 @ max res met AA en FSAA zonder ook maar 1 fps drop spelen (heerlijk
Ook andere zware games die mijn oude pc niet aankon speel ik nu met super gemak
(oude pc: Barton 3600+, 2x 512mb DDR 440, Radeon 9700Pro, 200gb ATA schijf)
Echter nu komt het.
Mijn nieuwe pc:
Venice E6 4000+
Kingston Hyper-X 2.5-3-4-2-1T
Abit AN8-SLI
Radeon X800 XT met Arctic sillencer 5 Rev 2 (temps ligt het dus niet aan)
Raptor 10.000 toeren hdd (74GB
En toch kan ik CS:S niet goed spelen.
Waar mijn oude systeem CS_office niet leuk vond @ 192x1200 was de snelheid tenminste constant zon 40 tot 50 fps.
En op Glass maps tussen de 80 en 120.
Met mijn nieuwe systeem haal ik op cs_office bij de CT spwan als we spawnen maar 23!!! fps

Mijn X800XT moet toch wel 1920x1200 aankunnen? Als ik met mijn 9700pro bijna betere (constante) perofrmance haal?
Ik hoorde dat er een bug was dat als je systeem snel was, het spel langzamer ging draaien
[ Voor 6% gewijzigd door Roberto op 11-09-2005 10:03 ]
Welke settings gebruik je in CS:S ? En hoeveel geheugen heb je?
Probeer ook om je agp capture size op 256 mb te zetten in de bios.
Verwijderd
Alleen na een nieuwe Windows intall gebeurde dat.
Ik heb geen super pc, maar het draait stukken minder dan daarvoor
Ik had daarvoor nog nooit drops gehad en nu bijna alleen maar
3200+
9800pro
1024mb

...vervolgens type je het volgende bij launch options voor source....

...en zet je deze instellingen in source.....

....deze settings heeft mij iig altijd stabiele fpsjes bezorgt, en dan ook zonder quality verlies. Mocht dit niet werken zet dan gewoon de instellingen in source lager en hou de settings in windows aan de hoge kant.
succes
[ Voor 44% gewijzigd door Xadeon op 11-09-2005 13:43 ]
Ik heb een PCI-E kaart ?Xiled schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:50:
^
Welke settings gebruik je in CS:S ? En hoeveel geheugen heb je?
Probeer ook om je agp capture size op 256 mb te zetten in de bios.
Dus dat gaat niet op (denk ik? of heb ik het fout?)
En ik heb 2x 512mb DDR 433
Settings:
Alles ingame op high / higest.
1920x1200
In windows:
2x AA en 2x FSAA.
Resolutie terubrengen is 1 geen optie, en 2 maakte bijna niks uit. (en zou ook niks moeten uitmaken omdat mijn 9700pro in mijn oude systeem nog sneller was dan dit ...)
Bedankt, maar je plaatjes werken nietXadeon schreef op zondag 11 september 2005 @ 12:15:
Het vervelende aan de hl2-engine is dat het eerder gevoelig is voor een snelle cpu idan een gpu. Wat ik je nog aan tips kan mee geven; gooi je config eruit (map: cstrike/cfg) en probeer de volgende settings in eigenschappen voor je videokaart...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
....deze settings heeft mij iig altijd stabiele fpsjes bezorgt, en dan ook zonder quality verlies. Mocht dit niet werken zet dan gewoon de instellingen in source lager en hou de settings in windows aan de hoge kant.
succes
[ Voor 70% gewijzigd door Roberto op 11-09-2005 13:13 ]
Heb alles afgezocht, maar vind het niet?
Opties, setting oid?

En ik kan tevens niet inloggen op het Friends netwerk van Steam om vrienden toe te voegen etc? Iemand een tip?
Deze fout: You failed to connect to the Friends servers.
[ Voor 43% gewijzigd door Shaggy op 11-09-2005 13:17 ]
Verwijderd
in steam, play games, right click, propertiesshaggy8675 schreef op zondag 11 september 2005 @ 13:14:
Waar kan ik dit scherm vinden voor de DX 90 level in te voeren?
Heb alles afgezocht, maar vind het niet?
Opties, setting oid?
[afbeelding]
En ik kan tevens niet inloggen op het Friends netwerk van Steam om vrienden toe te voegen etc? Iemand een tip?
Deze fout: You failed to connect to the Friends servers.
en friends netwerk doet het gewoon niet
Friends werkt (volgens mij) helemaal niet meer
En toen het nog wel werkte was het nogal brak...
Die -DXLEVEL 90 is ook de beste setting voor de Geforce 6600 toch?
[ Voor 5% gewijzigd door Shaggy op 11-09-2005 13:24 ]

Trouwens plaatjes werken gewoon hier hoor
Bedankt, het werkt prima
Verwijderd

[ Voor 17% gewijzigd door Xadeon op 11-09-2005 14:01 ]
Ik heb jouw settings doorgevoerd (op plaatje 2 na... want die heb ik niet mijn catalyst 5.8 driversXadeon schreef op zondag 11 september 2005 @ 13:46:
ur welcome, ik heb eindelijk de pics ook weten te fixen, want om een of andere reden werkte m'n firefox extension for imageshack niet meer.
Het scheelt iets (ipv 40 fps avg 54 fps avg) maar het blijft naadje af en toe.
Heb al 5 a 7 keer in de 30 fps zone gezeten op office.
en ik merk sinds vandaag ook dat het spel enorm schokt terwijl de fps wel boven de 40 blijven
Nja ... * Roberto schopt steam ...
Ik zal volgende week nog even de omega drivers proberen.
Maar ik ben bang dat CS:S niet meer (opeens
[ Voor 11% gewijzigd door Roberto op 11-09-2005 14:11 ]
Al je windows gescand op spyware??en ik merk sinds vandaag ook dat het spel enorm schokt terwijl de fps wel boven de 40 blijven
Week oude clean install.
Geen virussen
Geen spyware
Geen Adware.
Ik denk Windows en de programma's wel kunnen uitsluiten.
Wel zal ik nog nieuwe VGA drivers proberen
Chipset drivers (nforce 4) zijn echter vanaf juni 2005 niet meer geupdate (staat op de site van nividia.com) dus die updaten zal niet gaan.
Balen hoor
Owja... het schokken was btw niet constant, op de ene map wel, op de ander niet.
Totaal random btw
[ Voor 11% gewijzigd door Roberto op 11-09-2005 17:50 ]
offtopic:
Waarom koop je een nieuwe PC als je oude PC al een super PC is??
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| bind "UPARROW" "buy deagle" bind "LEFTARROW" "buy awp" bind "DOWNARROW" "buy m4a1; buy ak47" bind "RIGHTARROW" "buy mp5" bind "KP_HOME" "buy hegrenade" bind "KP_UPARROW" "buy flashbang" bind "KP_PGUP" "buy smokegrenade" bind "KP_LEFTARROW" "buy vest" bind "KP_5" "buy vesthelm" bind "KP_END" "buyammo1" bind "KP_DOWNARROW" "buyammo2" bind "KP_PGDN" "buy defuser" |
Xadeon wie ben je eigk. want ik speel nou bij Clan Intel... xie net dat dat Deckazz is ^^
over dat flamer, lamer gebeuren t was meer als geintje bedoeld... hoe je niet zo over druk te maken...
[ Voor 53% gewijzigd door NoTimeRemains op 11-09-2005 19:20 ]
This is the Way.
http://support.steampower...m9ibGVt&p_li=&p_topview=1
onze eigen server en qroucodile en MJ12 bijvoorbeeld.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Offtopic:HIValicious schreef op zondag 11 september 2005 @ 19:17:
mijn buy script...
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 bind "UPARROW" "buy deagle" bind "LEFTARROW" "buy awp" bind "DOWNARROW" "buy m4a1; buy ak47" bind "RIGHTARROW" "buy mp5" bind "KP_HOME" "buy hegrenade" bind "KP_UPARROW" "buy flashbang" bind "KP_PGUP" "buy smokegrenade" bind "KP_LEFTARROW" "buy vest" bind "KP_5" "buy vesthelm" bind "KP_END" "buyammo1" bind "KP_DOWNARROW" "buyammo2" bind "KP_PGDN" "buy defuser"
offtopic:
Xadeon wie ben je eigk. want ik speel nou bij Clan Intel... xie net dat dat Deckazz is ^^
over dat flamer, lamer gebeuren t was meer als geintje bedoeld... hoe je niet zo over druk te maken...
Was voorheen Wingzer0@intel, maar ben ermee gekapt. Had er geen plezier meer in

Ontopic:
Jeezz ook ik heb sinds gisteren last van stotteringen. Het begint me een beetje de keel uit te hangen, nadat je eindelijk source weer lekker hebt draaien, heb je weer een steamupdate dat weer alles verziekt.
[ Voor 26% gewijzigd door Xadeon op 12-09-2005 08:26 ]
Het directx level instellen kan je ook simpel in je config zetten. Hoeft niet perse in de launch options.:) Daarnaast is DX90 level ook de standaard, dus dat command zou eigenlijk nooit nodig zijn. Voor een nVidia kaart levert het meestal nog hogere FPS als je dxlevel 81 gebruikt, voor ATi kaarten word dat alleen maar trager. Er is ook nog een dxlevel 70. (CSS ziet er dan uit als CS 1.6 zo ongeveer...) Maar dxlevel 70 word in sommige leagues (bv. Clanbase) gezien als cheat, omdat dit het effect van flash maar vooral het effect van smoke minder maakt!Xadeon schreef op zondag 11 september 2005 @ 12:15:
Het vervelende aan de hl2-engine is dat het eerder gevoelig is voor een snelle cpu idan een gpu. Wat ik je nog aan tips kan mee geven; gooi je config eruit (map: cstrike/cfg) en probeer de volgende settings in eigenschappen voor je videokaart...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
succes
Overigens als je veel geheugen hebt is -heapsize een mooi command voor in je launchoptions. Als je bijvoorbeeld 1GB aan geheugen hebt geeft "-heapsize 512000" een behoorlijke boost in performance. Het is niet aan te raden meer dan de helft van je geheugen daar in te zetten.
http://www.tweakguides.com/HL2_1.html Op deze website staat een complete tweakguide voor Half Life2, de meeste van de commands gaan natuurlijk ook op voor CS Source
Dit topic is gesloten.