[PC] Counter-Strike: Source - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.104 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
gewoon beetje zoeken @ internet naar config tweaks.. K speel Css op een laptop met 100fps :P

Acer 4102:
1,73
512ddr2
80 gigh (slechts 4200)
x700 64mb

mijn config tweaks:
cl_phys_props_enable 0
cl_phys_props_max 0
cl_ragdoll_physics_enable 0
cl_show_splashes 0
fog_enable 0
fog_enable_water_fog 0
mat_bloom 0
mat_bumpmap 0
mat_clipz 0
mat_dxlevel 80
mat_fastnobump 1
mat_fastspecular 1
mat_mipmaptextures 0
mat_specular 0
mp_decals 10
r_avglight 0
r_decal_cullsize 1
r_decals 0
r_eyeglintlodpixels 0
r_eyegloss 0
r_eyemove 0
r_eyeshift_x 0
r_eyeshift_y 0
r_eyeshift_z 0
r_eyesize 0
r_propsmaxdist 100
r_rainradius 0
r_rainsimulate 0
r_rainsplashpercentage 0
r_rootlod 1
r_rainlength 0

net_graph 3
net_graphpos 3
net_graphheight -16 <- deze laatste 3 zijn voor mijzelf. kan k net de fps en ping linksonderin zien :)

Om alles lekker te laten laden heb ik mijn valve.rc aangepast. Looks like this now:
// load the base configuration
//exec default.cfg
r_decal_cullsize 1

// Fps Settings
exec fps.cfg

// Buy Binds Settings
exec buy.cfg

die eerste 3 regels zijn standaard. De rest is van mij. Staan ook mijn buybot binds in etc. Welke overig zijn.. (om zelf ook een buybot te maken)

bind "F1" "buy deagle; buy secammo; buy vesthelm; buy defuser; buy primammo"
bind "F2" "buy m4a1; buy ak47; buy primammo; buy vesthelm; buy defuser; buy secammo"
bind "F3" "buy scout; buy primammo; buy vesthelm; buy defuser; buy secammo"
bind "F4" "buy awp; buy primammo; buy vesthelm; buy defuser; buy secammo"
bind "F5" "buy flashbang; buy flashbang"
bind "F6" "buy hegrenade"
bind "F7" "buy nvgs"

Nou zo vermaak ik mij dus met Css :P :P

[ Voor 12% gewijzigd door Maarten L op 26-08-2005 00:06 ]

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

The Realone schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:02:
[...]

De community heeft niks te zeggen. Iedereen riep keihard dat ze gingen stoppen met CS toen 1.6 kwam, daarna liep heel die "community" weer te janken dat ze gingen stoppen omdat ze de awm fastswitch uit 1.6 sloopten, dus als VALVe nu weer zoiets wil doen dan doen ze dat en heeft de community weinig te zeggen. Want wat er ook gebeurt (en het volgende is een understatement): "De spelers blijven het spel toch wel spelen!" en als VALVe wil dat er veel spelers overstappen van 1.6 naar CS:Source dan trekken ze de stekkers uit het 1.6 netwerk.

Die community jankt teveel, en begint al moord en brand te schreeuwen als ze nog niet eens weten wat er precies gaat gebeuren.
true..

Ik speel dit spelletje al vanaf Beta6.4 en believe me de "community" zeikt bij _ELKE_ update. En toch blijft iedereen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-06 19:33
bAdmuTs schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:23:
[...]

Ehm, heb gehoord dat Fatal!ty een game 2 maanden voordat die in de winkels ligt krijgt om te oefenen en hij oefent 8 uur per dag, dan mag je ook wel de "beste" zijn.

En wij hebben Sander 'Vo0' Kaasjager, een van de beste danwel niet de beste Painkiller speler van de wereld, hij won o.a. 2 maps op een rij van Fatal!ty.

http://www.gamer.nl/nieuws/26689
Dat 1e is een bekend gerucht over hem ja, maar het klopt echt niet dat ie elke game die hij speelt veel eerder krijgt als de rest.. Waarom zouden alle developers voor hem ook een uitzondering maken, en voor de rest niet? Ik geloof er niks van.. Bovendien heeft ie zich ook uitgebreid bewezen in games die allang uit waren, en dus beschikbaar voor iedereen.. En dat ie 8 uur per dag oefent, tja dat kan best, maar daarvoor is ie dan ook echt professional gamer, en beter dan de rest.. Iedereen staat het vrij om zoveel te oefenen als men wilt, en als je de beste wilt worden zul je ook veel moeten spelen..

Sander doet het heel goed in Painkiller idd, maar om net zo groot als Fatal!ty te worden moet ie zich toch langer en in meer games bewijzen.. Fatal!ty hoort al vele jaren bij de top in diverse FPS games, wat dat betreft komt Sander net kijken op pro niveau.. Een nadeel voor Sander is ook dat ie NLer is en dus helaas maar op heel weinig tot bijna geen sponsoring kan rekenen.. Was hij Amerikaan of Aziaat geweest had ie nu flink wat meer geld verdiend met z'n gaming skills..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
En ik me maar af blijven vragen waarom meneer F. geen Cs speelt? :P hehe.. teveel competitie? :) :)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:08
Hij heeft CS gespeelt. Maar voor zover ik weet heeft ie nooit iets laten zien in teamgames. Maar genoeg over die gast en z'n spellekes, laten we enigzins on-topic blijven.

Gaan er mensen naar Netgamez? En zo ja...speel je mee met de CS:S compo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:43
2 zaken:

Iemand heeft een modje gemaakt waardoor de hl2 ragdolls in css werken. Erg fraai om te zien - soms ietsje te - maar zeker de moeite waard. Downloadbaar op http://counter-strike-dl.com/download-860.html. Het is wel aan te raden om ragdoll_collide op 1 te zetten.

Daarnaast heb ik tegenwoordig vrij vaak last van een bug waardoor mijn chatberichten niet aankomen. Herstarten van css of steam helpt soms, maar gisteren moest dat 4 of 5 keer voordat de boel weer werkte. Zijn er meer mensen die hier last van hebben of is er wellicht al een oorzaak/oplossing voor? Ik weet dat er op die server ook mensen last van hadden, maar op de steam forums en hier hoor ik er niemand over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-06 09:46
The Realone schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:02:
[...]

De community heeft niks te zeggen. Iedereen riep keihard dat ze gingen stoppen met CS toen 1.6 kwam, daarna liep heel die "community" weer te janken dat ze gingen stoppen omdat ze de awm fastswitch uit 1.6 sloopten, dus als VALVe nu weer zoiets wil doen dan doen ze dat en heeft de community weinig te zeggen. Want wat er ook gebeurt (en het volgende is een understatement): "De spelers blijven het spel toch wel spelen!" en als VALVe wil dat er veel spelers overstappen van 1.6 naar CS:Source dan trekken ze de stekkers uit het 1.6 netwerk.

Die community jankt teveel, en begint al moord en brand te schreeuwen als ze nog niet eens weten wat er precies gaat gebeuren.
DaCoTa schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 17:17:
[...]

Ik betwijfel of Valve daar ook maar enige invloed op heeft mbt deze (in mijn ogen) nog te fixen bug. Uiteindelijk bepalen de sponsoren wat er gespeeld wordt en als die sponsor iets met computerhardware van doen heeft, zal op een gegeven ogenblik gewoon voor Source gekozen worden, ook al zijn dit soort dingen allemaal anders. Als de huidige teams die 1.6 spelen dat niet accepteren, staan er vast wel andere teams op om de toernooien te vullen.
De community heeft echt wel wat te zeggen, dat zijn immers de mensen die ook de toekomstige games van Valve moeten kopen. Het zou zeer onverstandig zijn om totaal niet te luisteren naar de mensen die je spel spelen. Als de game onaantrekkelijk gemaakt word voor progaming dan komt er toch wel een promod voor CS, en dan is het afwachten of deze aanslaat voor tournooien.

Maar een promod is iets wat Valve al helemaal niet wil, want ze hebben er totaal geen controle op, en daarnaast is het ook moeilijk te verkopen aan mensen die beginnen met CS dat ze eerst nog vanalles moeten gaan downloaden om het op hoger niveau te kunnen spelen. (Terwijl Steam met de belofte kwam dat je niks meer zelf hoeft te downloaden, omdat alles auto zou gaan).

Overigens geeft het nauwelijks tijdwinst, om snel van wapen te switchen tijdens het awp'en. Het enigste grote voordeel is dat je geen 2nd scope hoeft te gebruiken als je weer rond wilt gaan lopen.
Inflatable schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:10:
[...]
Klopt, quickswitch is compleet nutteloos als je het doet om tijdwinst te halen met reload, dat werkt al tijden niet meer.. En dat mensen zulke 'exploits' associeren met skill is gewoon beetje triest..Er zijn hele groepen die er doodleuk scripts voor gebruiken ook nog, skill my ass.. En met pro gamen heeft het ook niks te maken..

[...]
Het is geen exploit naar mijn mening, en het lijkt mij ook niet mogelijk om het uit CS te verwijderen. Hoe wil je er voor zorgen dat iemand niet van wapen wisselt na een awp schot? Forceren dat deze persoon eerst nog 2nd zoom, en dan unzoom doet (korter gun moet uitgezoomed zijn wil je switchen)? Dan zou AWP'en suicide zijn zodra je 1 schot mist, de kracht van een goede AWP'er is om ook goed met een deagle overweg te kunnen, mocht het awp schot dan mis zijn snel naar deagle switchen en enemy alsnog killen.

Overigens is goed AWP'en wel degelijk skills en meer dan alleen aim. Probeer maar eens als er 5 Terrors over Long A op d2 gerushed komen deze alle 5 neer te schieten met een AWP, pure skills als je het doet.

En als je die quickzoom weg gaat halen word het campen met AWP ook alleen maar erger, het leukste met awp vanwege die quickzoom is juist om te rushen, en op een plek te komen waar je enemy je nooit verwacht met een awp!

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Net weer ff gespeeld, blijkt dat iedereen VoiceAnnoy voor CSS uitgevonden heeft op 3 servers achter mekaar (was er al voor CS, maar is er nu blijkbaar ook voor CSS).

Kun je hiervoor gebanned worden? Het is alleen maar een configje, net als een buyconfig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-06 10:18

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

heel verhaal
quick switch is toch om weer sneller te kunnen rennen? (tempo met awp in de tengels is dat eerder lopen)

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
DaCoTa schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:07:Daarnaast heb ik tegenwoordig vrij vaak last van een bug waardoor mijn chatberichten niet aankomen. Herstarten van css of steam helpt soms, maar gisteren moest dat 4 of 5 keer voordat de boel weer werkte. Zijn er meer mensen die hier last van hebben of is er wellicht al een oorzaak/oplossing voor? Ik weet dat er op die server ook mensen last van hadden, maar op de steam forums en hier hoor ik er niemand over.
Laat me raden: Dutchcentral server? :) Had ik laatst daar ook, nooit ergens anders.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mananddog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-06 12:10
Jongens gister even bij de Mediamarkt geweest , blijkt nu dat ze HalfLife 2 in de aanbieding hebben gegooid voor 19,99 euro !!! ik heb er meteen eentje meegenomen voor mijn tweede pc nu kunnen we tenminste met zijn tweeen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
XyritZz schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:29:

De community heeft echt wel wat te zeggen, dat zijn immers de mensen die ook de toekomstige games van Valve moeten kopen. Het zou zeer onverstandig zijn om totaal niet te luisteren naar de mensen die je spel spelen. Als de game onaantrekkelijk gemaakt word voor progaming dan komt er toch wel een promod voor CS, en dan is het afwachten of deze aanslaat voor tournooien.
Als valve het moet hebben van de community dan werd het niks. Men moet het hebben van de massa, dus meer dan een miljoen mensen. Dat lijkt me niet gelijk staan aan de community.

Sowieso, 'de community', wat is dat precies? Iedereen die in een clan zit? Iedereen die toernooien doet? Of iedereen die CSS speelt?

Jij maakt volgens mij ook de fout om het kleine groepje dat toernooien speelt te zien als 'de CSS spelers'. De meeste CSS spelers speelt helemaal geen toernooi, maar gewoon, online ergens op een public. Nu kan iets wel leuk zijn voor een select groepje gebruikers, maar IMHO is het onzinnig om iets niet in te bouwen omdat een select groepje vindt dat het hen niet aanstaat, omdat ze toevallig tezamen met hun andere 13 jarige vriendjes in een 'clan' zitten.
Maar een promod is iets wat Valve al helemaal niet wil, want ze hebben er totaal geen controle op, en daarnaast is het ook moeilijk te verkopen aan mensen die beginnen met CS dat ze eerst nog vanalles moeten gaan downloaden om het op hoger niveau te kunnen spelen. (Terwijl Steam met de belofte kwam dat je niks meer zelf hoeft te downloaden, omdat alles auto zou gaan).
Who cares! 'Hoger niveau'... dude, het is een 'game', dus 'entertainment'. Dat jij het als sport ziet, is leuk voor jou en je clanleden, maar dat is jouw keuze. De meesten spelen het voor de lol, en 'hoger niveau' is dan wellicht leuk, maar niet het doel. Het doel is een leuk spel spelen.
Het is geen exploit naar mijn mening, en het lijkt mij ook niet mogelijk om het uit CS te verwijderen. Hoe wil je er voor zorgen dat iemand niet van wapen wisselt na een awp schot? Forceren dat deze persoon eerst nog 2nd zoom, en dan unzoom doet (korter gun moet uitgezoomed zijn wil je switchen)? Dan zou AWP'en suicide zijn zodra je 1 schot mist, de kracht van een goede AWP'er is om ook goed met een deagle overweg te kunnen, mocht het awp schot dan mis zijn snel naar deagle switchen en enemy alsnog killen.
Je mag wel van wapen wisselen, maar met dezelfde snelheid als dat wanneer je van ak naar deagle wisselt en terug. Als je aan het laden was, dan moet je dat afmaken, dat is ook zo met een AK tijdens het laden. Als dat dan funest is voor je '[s]kills', dan klopt er iets niet.
Overigens is goed AWP'en wel degelijk skills en meer dan alleen aim. Probeer maar eens als er 5 Terrors over Long A op d2 gerushed komen deze alle 5 neer te schieten met een AWP, pure skills als je het doet.
Nou, ik hoop dat je het met me eens bent, dat CSS ten eerste een dosis geluk is, omdat de engine niet secuur genoeg is. Dat is onderdeel van het spel, vrede mee. Daarnaast zijn sommigen handiger in het aimen dan anderen, bv doordat ze een fijngevoeligere muis hebben, de muis veel secuurder hebben ingesteld etc. Dat kun je 'skills' noemen, het zij zo. Ik vind het niet zo belangrijk, immers het is een team-game. Als iemand gaat zitten egotrippen met zn awp en dan het halve andere team platlegt mag hij bovenaanstaan in het lijstje, maar als daardoor wel de bom ontploft is dezelfde persoon de grootste sukkel die er is en kan hij beter optiefen naar Quake3Arena.

Mijn ervaring is dat de meeste mensen in CSS die een AWP hanteren zich veelvuldig schuldig maken aan pure egotripperij, en het team-belang ondergeschikt maken aan hun eigen stats. Dit komt extra tot uiting omdat veel levels in CSS te klein zijn voor AWP's. Ze dan toch gebruiken werkt camping in de hand.

Een AWP in counterstrike is IMHO sowieso wat raar. Ik bedoel: hij is inmens krachtig, maar echt makkelijk in gebruik: je hoeft geen rekening te houden met ademhaling, wind etc.

[ Voor 5% gewijzigd door EfBe op 26-08-2005 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Tis een heel verhaal gozer, maar beter als dat had ik het niet kunnen verwoorden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

EfBe schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:37:
[...]

Mijn ervaring is dat de meeste mensen in CSS die een AWP hanteren zich veelvuldig schuldig maken aan pure egotripperij, en het team-belang ondergeschikt maken aan hun eigen stats. Dit komt extra tot uiting omdat veel levels in CSS te klein zijn voor AWP's. Ze dan toch gebruiken werkt camping in de hand.
dat klopt voor een PUBLIC. Daar speel je voor jezelf toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Hmm ok, daar ben ik het dan niet mee eens inderdaad. :P

Op pub ga ik geen teamplay lopen doen, ja ik wil best de bom planten of defusen, ook wil ik best wat ventjes afknallen ter behoeve van mijn team maar daar houdt het dan ook op. Sowieso zijn tactics op een pub niet te doen. Ik de mensen in mijn clan waar ik mee samen speel ken ik al lang en wij weten wat we aan elkaar hebben. Als ik de hele war lang met een awm rond loop en eindig met een verschil van 20 kills bovenaan zal niemand klagen, al helemaal niet omdat ik daardoor schijnbaar ook nog eens mijn positie heb verdedigt.

Bovendien vind ik het meer een skill om met een awm te rushen en close combat te spelen. Heerlijk is dat, is als ik eerlijk moet zijn gaat met dat stukken beter af dan een beetje long range ventjes wegpikken, plus daar zit dan ook nog de nodige actie in. Zelfs in een rush prefereer ik vaak de awm boven de Colt of AK. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-06 22:37
kan iemand me een paar clans op noemen want ik zou bets wel in een nederlandse clan willen :D
en heeft iemand nog wat tips want ik raak bijna niks dan behalve de muur |:( 8)7 :r

[ Voor 35% gewijzigd door dragon9114 op 26-08-2005 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Zo, beetje gefrustreerd ofzo? Zelf al te vaak geowned door AWPspelers?

Clans zijn niet alleen voor 13 jarige mannetjes, kweet niet of je al op de hoogte was van de pro scene ,maar die mensen hebben er geen school of beroep meer naast en krijgen een vast maandsalaris. Als er regels veranderen in Voetbal, word er dan gekeken naar die 10 jarige kindjes die net op les gaan, of die op straat een balletje trappen? Natuurlijk niet, ze kijken alleen naar hoe de professionals er baat bij kunnen hebben, of om oneerlijke situaties uit het spelletje te verbannen.

Is bij een potje voetbal het doel dan niet "leuk spelen" voetbal is net als dit pure entertainment, dus dat gaat totaal niet op wat je zegt.

Het geluk en de niet secure engine in CSS is bullshit, speel op een 100tick server en de engine is één van de beste die er is, op de Doom3 engine na (die heeft pixel per pixel hit detection). Hij is zelfs beter dan de CS 1.6 engine. Dat jij alleen op 33 Tick servers speelt wil niet zeggen dat er niks beters te krijgen is! Dat sommige mensen betere hardware of betere settings hebben wil niet zeggen dat dat ze meteen pro maakt ofzo, skills is heel wat anders dan dure hardware zoals jij hier suggereerd. Skills krijg je door veel te oefenen, en bij een AWP dus gewoon door altijd met AWP te spelen zodra je de kans er voor krijgt, en dan nog het liefst tegen tegenstanders die je nog nooit hebt verslagen, zodat je veel verliest. Dan train je jezelf op de beste manier om een goede aimer te worden.

Het de bom laten ontploffen doordat iemand aan het 'egotrippen' is met een awp is ook bullshit, ik doe het zelf vaak genoeg, halve enemy team neer leggen met mn awp. Maar als ik de keuze krijg, een suicide missie op de bombspot, of mn gun saven voor de volgende ronde kies ik toch voor het laatste. Egotrippen met awp is sowieso bullshit, 9 van de 10 mensen staan gewoon een bombspot te verdedigen met een awp, en als er dan aan de andere kant geplant word, pech gehad. En om eerlijk te zijn, geen enkel defuse level is te klein om te awp'en. Alleen de hostage maps komen in de buurt van te klein zijn.

En makkelijk in gebruik? een AWP, jongen ga er eens een dag mee spelen, grote kans dat je niks raakt! AWP is pure aim, kan je niet aimen dan word je geowned, campen met een awp, dan kan iedereen zo af en toe nog wel eens een kill halen, maar rushen met een awp is verdomd moeilijk, al jij een bochtje om komt lopen en je kijkt recht in de loop van een M4, en je maakt de kill alsnog met je AWP dan is dat toch verdomd knap!

//edit, en als je zo graag teamplay wilt, moet je juist in clans gaan spelen. CS is een van de weinige games waar het verschil tussen public en war ontiegelijk groot is. Bij andere games valt het meestal wel mee, maar cs is niet met zichzelf te vergelijken public en in war.

[ Voor 36% gewijzigd door XyritZz op 26-08-2005 18:35 ]

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
XyritZz schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:33:
[...]
Zo, beetje gefrustreerd ofzo? Zelf al te vaak geowned door AWPspelers?
Haha, nou als ik gefrustreerd raak door een game dan speel ik het niet meer, dus dat is het zeker niet. En 'owned'? Ik ben de 30 al een tijdje gepasseerd dus het kostte even tijd om na te gaan wat dat betekende maar nee, dat boeit me weinig. Ik gebruik zelf ook wel eens een AWP.
Clans zijn niet alleen voor 13 jarige mannetjes, kweet niet of je al op de hoogte was van de pro scene ,maar die mensen hebben er geen school of beroep meer naast en krijgen een vast maandsalaris.
Sja, maar dat interesseert mij echt geen ene reet als casual gamer: ik speel het spel omdat het leuk is en niet omdat sommigen daar hun beroep van maken. En volgens mij is de 'pro scene' (dat zijn de professionals neem ik aan? all 10? ) dermate klein dat je daar niet echt rekening mee MOET houden als game developer, botweg omdat er tientallen miljoenen in een game gestoken worden en die komen er niet uit wanneer de massa het niet koopt.
Als er regels veranderen in Voetbal, word er dan gekeken naar die 10 jarige kindjes die net op les gaan, of die op straat een balletje trappen? Natuurlijk niet, ze kijken alleen naar hoe de professionals er baat bij kunnen hebben, of om oneerlijke situaties uit het spelletje te verbannen.
Ik snap niet wat een miljardenindustrie als voetbal met een game te maken heeft als css.
Het geluk en de niet secure engine in CSS is bullshit, speel op een 100tick server en de engine is één van de beste die er is, op de Doom3 engine na (die heeft pixel per pixel hit detection). Hij is zelfs beter dan de CS 1.6 engine. Dat jij alleen op 33 Tick servers speelt wil niet zeggen dat er niks beters te krijgen is! Dat sommige mensen betere hardware of betere settings hebben wil niet zeggen dat dat ze meteen pro maakt ofzo, skills is heel wat anders dan dure hardware zoals jij hier suggereerd.
Zo, dus de UT engine is slechter? haha :D

En betere hardware maakt niets uit? Geloof je zelf zeker ook wel. Verder is de tickcount op een server wel leuk, maar die is voor iedereen op dezelfde server gelijk, of mis ik iets?
Skills krijg je door veel te oefenen, en bij een AWP dus gewoon door altijd met AWP te spelen zodra je de kans er voor krijgt, en dan nog het liefst tegen tegenstanders die je nog nooit hebt verslagen, zodat je veel verliest. Dan train je jezelf op de beste manier om een goede aimer te worden.
Ik zei ook niet dat het volledig geen kunde bij komt kijken, maar er zijn andere factoren die zeker meespelen.
En makkelijk in gebruik? een AWP, jongen ga er eens een dag mee spelen, grote kans dat je niks raakt! AWP is pure aim, kan je niet aimen dan word je geowned, campen met een awp, dan kan iedereen zo af en toe nog wel eens een kill halen, maar rushen met een awp is verdomd moeilijk, al jij een bochtje om komt lopen en je kijkt recht in de loop van een M4, en je maakt de kill alsnog met je AWP dan is dat toch verdomd knap!
Nou en! Wellicht een headshot met een AK over tig meter ook, maar wat zou dat? Jij vind jezelf erg goed ergens in, en anderen zijn daar minder goed in. Ik ben ergens anders erg goed in en jij zeer waarschijnlijk niet, maar dat boeit toch ook voor geen ene meter iemand.

Het zal voor degene die de AWP gebruikt en rusht en iemand in de draai zn harses eraf jast een geweldige kick zijn, en ik ben oprecht blij voor die persoon dat hij/zij die vreugde mag ervaren, maar als dat ook met een ander wapen kan, waarom moet ik dan op mn knieen vallen en tomeloos respect tonen?
//edit, en als je zo graag teamplay wilt, moet je juist in clans gaan spelen. CS is een van de weinige games waar het verschil tussen public en war ontiegelijk groot is. Bij andere games valt het meestal wel mee, maar cs is niet met zichzelf te vergelijken public en in war.
Op pubs wordt wel degelijk soms tactics gebruikt, het gekke is namelijk dat veelal dit vanzelf gaat. Sommige pubs is inderdaad chaos, maar dan ga je naar een andere server. Dat wars anders zijn weet ik (een vriend van me zat vroeger bij HG) maar niet iedereen heeft de tijd of de zin om in een clan iedere dag te oefenen op tactics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127468

Ik zie geen 1.6 topic dus ik vraag het hier.
Ik kom even niet op de naam maar ik zoek HDTV dingen zodat je wapens snel kan switchen ( je niet meer die beweging krijgt)
Denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel maar hoe heet dat ook alweer.
Niet dat het echt gebeurt maar meer voor de feeling :)

Heeft iemand een link waar je die kan downloaden, of wat zoek termen voor mij?

HDTV en dan nog wat model ofzo?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 127468 op 26-08-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
The Realone schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:55:
Hij heeft CS gespeelt. Maar voor zover ik weet heeft ie nooit iets laten zien in teamgames. Maar genoeg over die gast en z'n spellekes, laten we enigzins on-topic blijven.

Gaan er mensen naar Netgamez? En zo ja...speel je mee met de CS:S compo?
Hij heeft idd CS gespeeld, als gelegenheidsspeler bij clan 3D (toch niet de minste clan).. Hij deed het nog aardig ook, maar vond CS uiteindelijk gewoon niet zijn ding.. Te traag, teveel afwachten c.q. niks doen etc.. Kan ik me wel iets bij voorstellen dat ie zelf liever snelle 1on1 DM games speelt, daar is ie gewoon een van de beste in, en kan ie ook meer $$$ in verdienen..

Ik ga trouwens ook naar Netgamez 2k5B, en ik doe niet aan de CS:S compo mee.. Ik doe denk ik alleen aan de UT2004 instagib compo mee, de rest zoals CS:S en BF2 etc speelt ik daar voor de lol.. Reden dat ik geen CS:S compo ga spelen is omdat mijn clan al meer dan 1,5 jaar inaktief is in CS, en het meedoen zonder ingespeeld team niks is.. Mijn nick is [CyW]-=BigBear=-..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Haha efBe je wist dan misschien niet wat 'owned' betekende maar je doet het nu zelf geweldig! _/-\o_

@loW:

HLTV Models, je bent in de war met High Definition Television denk ik... ;)
Kweenie of die te vinden zijn, Google misschien wel.

@Inflatable:

CyW ken ik wel ergens van ja, kan het zijn dat 1 van jullie clanmembers admin was op The Hybrid? Geweldige kerel was dat, beste gameadmin die ik ooit ben tegengekomen op een LAN. :7

[FD-NL]Iceman, aangenaam... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Nee, nog nooit op The Hybrid geweest.. Wel bestaan we al best lang, zie: http://www.cyberwarriors.nl/historyintro.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frash
  • Laatst online: 01:22
Je bent in de war met het "Heads-Up Display" (HUD).

hud_fastswitch 1

Cheers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101953

Frash schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 02:39:
[...]

Je bent in de war met het "Heads-Up Display" (HUD).

hud_fastswitch 1

Cheers.
Ik denk dat je iets beter had moeten lezen :p

Hij bedoelt iid HLTV models, die nemen de animatie weg van het gunswitchen, hierdoor pak je dus direct je wapen en heb je die ook direct in de hand ( de vertraging is er natuurlijk nog wel)

Heeft het nut? Nee
Wordt het beschouwd als cheat? Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127468

Anoniem: 101953 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 02:59:
[...]

Ik denk dat je iets beter had moeten lezen :p

Hij bedoelt iid HLTV models, die nemen de animatie weg van het gunswitchen, hierdoor pak je dus direct je wapen en heb je die ook direct in de hand ( de vertraging is er natuurlijk nog wel)

Heeft het nut? Nee
Wordt het beschouwd als cheat? Nee
Maar het is wel fun.
En ik weet dat het mogelijk is dus als iemand die models heeft _/-\o_

En ik raak idd altijd in de war met HDTV en HLTV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:43

NoTimeRemains

I know

dragon9114 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:27:
kan iemand me een paar clans op noemen want ik zou bets wel in een nederlandse clan willen :D
en heeft iemand nog wat tips want ik raak bijna niks dan behalve de muur |:( 8)7 :r
hoe zou je je eigen skill omschrijven?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Minkie

Groazers Unite.

Hij wil in een clan maar hij kan alleen maar de muur raken _/-\o_
Gewoon een fun clan neem ik dan aan :/

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-06 22:37
HIValicious schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:11:
[...]

hoe zou je je eigen skill omschrijven?
in 1 woord bellabbert 8)7 ik probeert steed een headshot maar ik raak dan bijna niks :(
zo nu en dan lukt het om meer dan 2 kills in 1 ronde te krijgen maar dat wil niet altijd :(

[ Voor 16% gewijzigd door dragon9114 op 27-08-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Laatst online: 10-03 19:07
Kom eens op de KILLservers uit de SP , daar zitten meer unskilled players (zoals ik) en skilled door elkaar.
En toch is het volgens mij altijd gezellig.
Laatste tijd heel veel nederlanders ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
EfBe schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:57:
[...]

Haha, nou als ik gefrustreerd raak door een game dan speel ik het niet meer, dus dat is het zeker niet. En 'owned'? Ik ben de 30 al een tijdje gepasseerd dus het kostte even tijd om na te gaan wat dat betekende maar nee, dat boeit me weinig. Ik gebruik zelf ook wel eens een AWP.

[...]

Sja, maar dat interesseert mij echt geen ene reet als casual gamer: ik speel het spel omdat het leuk is en niet omdat sommigen daar hun beroep van maken. En volgens mij is de 'pro scene' (dat zijn de professionals neem ik aan? all 10? ) dermate klein dat je daar niet echt rekening mee MOET houden als game developer, botweg omdat er tientallen miljoenen in een game gestoken worden en die komen er niet uit wanneer de massa het niet koopt.
De pro scene van CS is juist zeer groot, groter dan bij andere games. En de gamescene is de snelst groeiende van de wereld. De bedragen die in de gaming industrie om gaan zijn groter dan die van Hollywood! En er word echt veel rekening met de highskilled en pro's gehouden, anders zou het ook niet nodig zijn om maps aan te passen e.d. alleen maar om het niveau van competitie omhoog te brengen!
[...]

Ik snap niet wat een miljardenindustrie als voetbal met een game te maken heeft als css.
De games scene gaan ook miljarden in om, het is beiden een sport. Dat jij het als vrije tijdsbesteding ziet maakt niet uit, hoeveel mensen zijn er wel niet die een "gewone" sport als vrije tijdsbesteding doen.
[...]

Zo, dus de UT engine is slechter? haha :D

En betere hardware maakt niets uit? Geloof je zelf zeker ook wel. Verder is de tickcount op een server wel leuk, maar die is voor iedereen op dezelfde server gelijk, of mis ik iets?
LOL de UT engines staan bekend om hun bar slechte netcode. De Source engine is een van de beste engines van het moment. En zoals ik al zei met goede instellingen op zowel server als client zijn bijv. die hitboxes bijna perfect. Alleen de Doom3 engine zoals ik zei is beter, maar Pixel per pixel hit detection slurpt dermate veel bandbreedte weg dat je snel last van lag krijgt (daarom toen ook de 4 player max in d3).

Tuurlijk maakt betere hardware wel uit, maar wat ik bedoelde te zeggen is dat goede hardware of een "pro" config je geen betere speler maakt. Het kan helpen, maar uiteindelijk moet je toch alles zelf doen, en daar moet je nu eenmaal voor trainen.
[...]

Ik zei ook niet dat het volledig geen kunde bij komt kijken, maar er zijn andere factoren die zeker meespelen.

[...]

Nou en! Wellicht een headshot met een AK over tig meter ook, maar wat zou dat? Jij vind jezelf erg goed ergens in, en anderen zijn daar minder goed in. Ik ben ergens anders erg goed in en jij zeer waarschijnlijk niet, maar dat boeit toch ook voor geen ene meter iemand.

Het zal voor degene die de AWP gebruikt en rusht en iemand in de draai zn harses eraf jast een geweldige kick zijn, en ik ben oprecht blij voor die persoon dat hij/zij die vreugde mag ervaren, maar als dat ook met een ander wapen kan, waarom moet ik dan op mn knieen vallen en tomeloos respect tonen?
Je hoeft ook niet op je knieen te vallen, maar ik word soms moe van mensen die zeggen dat AWP totaal zonder skill is.
[...]

Op pubs wordt wel degelijk soms tactics gebruikt, het gekke is namelijk dat veelal dit vanzelf gaat. Sommige pubs is inderdaad chaos, maar dan ga je naar een andere server. Dat wars anders zijn weet ik (een vriend van me zat vroeger bij HG) maar niet iedereen heeft de tijd of de zin om in een clan iedere dag te oefenen op tactics.
Tacs op publics gaan meestal nie verder dan een rush a of een rush b in teamtalk. En voor mensen die geen tijd hebben voor clans en tacs oefenen zijn er altijd nog gathers en mix wars te vinden op IRC. Daar word vaak ook gebruik gemaakt van een communications server (TS of Ventrilo) en dan worden er ook al behoorlijk wat tactics gebruikt! Moet je misschien eens proberen, volgens mij is het #css.gather op quakenet, en je zult zien dat in war situatie spelen ontzettend leuk en verslavend is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-06 19:25
mirelia schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:18:
Kom eens op de KILLservers uit de SP , daar zitten meer unskilled players (zoals ik) en skilled door elkaar.
En toch is het volgens mij altijd gezellig.
Laatste tijd heel veel nederlanders ook.
Die zijn toch altijd leeg? Misschien is het eens tijd om een professioneel gehoste server te huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0 0B
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05:31

N0 0B

cxb1=N#

Ik heb sinds de laatste source update (denk ik.. voor de vakantie deed alles het nog en nu ik terug ben begon ie te updaten en werkt het niet meer) dat ik geen servers meer kan vinden en bij mijn favorieten zegt hij: not responding maar als ik dan view server info doe dan staat er gewoon bij wie er inzitten enzo
hebben meer mensen hier last van en wat zou ik hieraan kunnen doen?

Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wanneer komt de startpost update? :)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74804

http://en.wikipedia.org/wiki/Counter_strike

Voor alle n00bs en mensen die gewoon wat meer achtergrond info over dit mooie spelletje willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136640

XyritZz schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:21:
[knip]

Tuurlijk maakt betere hardware wel uit, maar wat ik bedoelde te zeggen is dat goede hardware of een "pro" config je geen betere speler maakt. Het kan helpen, maar uiteindelijk moet je toch alles zelf doen, en daar moet je nu eenmaal voor trainen.

[knip]
Betere hardware is van invloed met van een balmuis naar een optische en betere videokaart en dus beter beeld.

Maar of je nou dat type muis neemt en dat toetsenbord maakt opzich niet uit... Het gaat er gewoon om dat de player gewend is aan zijn eigen spullen..

Ik kan zelf best goed unreal tournament.. maar als ik het bij een vriend van me speel bak ik ernix van... Rede? Andere zithouding, tobo, muis etc etc etc...
Je hoeft ook niet op je knieen te vallen, maar ik word soms moe van mensen die zeggen dat AWP totaal zonder skill is.
AWP is onderdeel het spel. Het is een duur wapen dus de "skilled" player met veel geld kan het kopen. Het is realisme.. De AWP is een hoog kaliber en zou ook in het echt iemand in 1 schot uitschakkelen.

Counter-Strike is op realisme gebaseerd. Ik weet niet of het nog steeds is in sommige landen maar ik heb ooit gehoord dat de NAVI's zelf hun uitrustig kochten en wapens die ze van terroristen pakte zelf konden gebruiken of verkopen. Toen werd dit nog niet door de overhijd gesponsord.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 136640 op 28-08-2005 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Hollanda schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:33:
[...]

Die zijn toch altijd leeg? Misschien is het eens tijd om een professioneel gehoste server te huren.
Nou dan moet je toch beter kijken.. de laatste tijd zitten er de hele avond gemiddeld tussen de 10 en 14 man te spelen.
Overigens heb ik sinds een maand standaard 2 bots in de server (1) dus als je erin komt heb iig 1 bot om tegen te spelen.
Bots zijn niet leuk maar er komen vanzelf ook mensen bij als de server niet leeg is
Server huren is geen optie omdat we een funclan zijn en ik geen zin heb om 50 euri keer 2 per maand kwijt te zijn zonder sponsoring.
We hebben trouwens 2 dedicated machines staan voor de KILLservers en behoorlijke pingtijden met weinig lag.
Dat kan ik van veel betaalde servers niet zeggen hoor.
Bij ons staan dus redelijke zware servers niks anders te doen dan CSSservertje spelen.
De vaste mensen (en dat worden er steeds meer) klagen zelden over de kwaliteit van onze servers.
Dus kom bij mij niet aan met een payserver die gehost word op een machine waar nog 50 servers op moeten draaien.
Ik vind dat wij bij KILL voor een funclan behoorlijke servers hebben draaien.
Sorry als ik een beetje pist over kom maar wij geven onze machines en internetverbinding volledig aan de servers en uiteraard is het aan iedereen vrij om te komen of weg te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Mijn ervaring is toch dat een server gehost in een datacentrum beter regt, lagere pingtijden heeft en zo goed als geen lag heeft. Ik heb zelf ook dedicated thuis gehost, maar in een DC is toch beter.

Mijn 1e opmerking was overigens geen commentaar, het valt me op dat je veel moeite wil doen voor je servers, maar is het geen mogelijkheid om 1 van die dedicated thuisservers in een DC te hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Laatst online: 12:43
XyritZz schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:21:
[...]
Alleen de Doom3 engine zoals ik zei is beter, maar Pixel per pixel hit detection slurpt dermate veel bandbreedte weg dat je snel last van lag krijgt (daarom toen ook de 4 player max in d3).
De 4 player limit in Doom3 is gedaan voor gameplay en de stijl van het spel. De engine is ontwikkeld om naast Doom3, ook Quake4 en waarschijnlijke vele andere games te voorzien van netcode en daar zitten echt geen 4 player limieten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

AWP is onderdeel het spel. Het is een duur wapen dus de "skilled" player met veel geld kan het kopen. Het is realisme.. De AWP is een hoog kaliber en zou ook in het echt iemand in 1 schot uitschakkelen.
Dat is zo'n bull! je ziet zat naabs met awp/autosniper rondlopen die er 1 of 2 rondes voor hebben gespaard. AWP is geen ''skilled'' wapen, tuurlijk je kan er echt goed mee worden maar als je ECHT skilled bent heb je een scout en maak je allemaaal 1 shot kills dmv HS en heb je geen wapen nodig waarmee je al 100+ damage doet als je iemand zijn teen raakt.

Ik vind scout trouwens ook lekkerder spelen dan awp, je heb een veel beter gevoel ermee als je een goede score haalt dan met een awp waarmee je alleen maar iemand heel even in beeld hoeft te hebben. En je aim met andere guns word ook beter door scout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Hollanda schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:43:
Mijn ervaring is toch dat een server gehost in een datacentrum beter regt, lagere pingtijden heeft en zo goed als geen lag heeft. Ik heb zelf ook dedicated thuis gehost, maar in een DC is toch beter.

Mijn 1e opmerking was overigens geen commentaar, het valt me op dat je veel moeite wil doen voor je servers, maar is het geen mogelijkheid om 1 van die dedicated thuisservers in een DC te hosten?
Nee zonder sponsoring denk ik het niet
Ik heb behoorlijke maandlasten en om daar nou 50 euri aan toe te voegen dat gaat me te ver.
En om members om geld te vragen staat me ook tegen

Misschien in de toekomst maar nu nog niet
op dit moment zijn er 12 mensen aan het spelen en de pings zijn goed dus laat ik het maar zo draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-06 16:29

Acid_Burn

uhuh

Ik snap echt geen hol van de hitdetection van CS. Ik ben als hardcore Q3 speler gewend om mijn shots te leaden .. oftwel een beetje voor de bewegende speler te mikken om zo de ping te compenseren. Dit heeft gewerkt in zo'n beetje elke FPS die ik tot nu toe gespeeld heb. Ik krijg bij CS het idee dat ze hier precies andersom werken.. je moet hier mikken waar de speler geweest is. Dit zou gelijk verklaren waarom ik zoveel kogels de hoek om zie vliegen (maw, ben je al 2 meter de hoek om en dan wordt je nog geheadied).

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt wel een beetje, maar het ligt ook heel erg aan de server. Op de eene server klopt er totaal niks van en op de andere server is het dan weer min of meer goed.

Mjah dit is iets waar valve nog aan moet werken en ze vast ook wel zullen doen. De engine is ook nog nieuw dus vind het niet zo heel vreemd dat alles nog niet helemaal perfect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Idd moet is nagaan hoelang het heeft geduurd voordat echt iedereen 1.6 kende en hoelang het duurde voor wat het nu is... dan kan Valve nog wel enkele tijd verder ontwikkelen (wat overigens nodig zal zijn)

Iemand een id wanneer de nieuwe models uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd, het heeft ook tot 1.5/1.6 geduurt totdat cs echt perfect was, dat heeft ook 6 jaar geduurt ofzo. Als je de vroege versies van cs speelt was dat veel brakker dan cs:s nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 24-06 15:35
Acid_Burn schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:14:Ik krijg bij CS het idee dat ze hier precies andersom werken.. je moet hier mikken waar de speler geweest is. Dit zou gelijk verklaren waarom ik zoveel kogels de hoek om zie vliegen (maw, ben je al 2 meter de hoek om en dan wordt je nog geheadied).
[RR] Eekh0rny word hier ook gefrustreerd van... moeten ze maar snel eens wat verbeteringen in aanbrengen :| Wegduiken achter een muur heeft vaak weinig tot geen effect :P

Shotgun is prima, sommige van jullie kennen mij misschien wel van xs4all servers en soms hardcoreserver, waar ik vrij veel met shotgun speel (mss wel het meest van iedereen ;))
Nadeel van scout op pubs vind ik vaak dat je toch relatief vaak iemand 2 keer moet raken en dat anderen terwijl jij ze 1 keer geraakt hebt ze afmaken :/
AWM gebruik ik dus puur uit frustratie cq luiheid ;)
Autosniper gebruik ik uit principe niet, wat ik bij mezelf niet wil doe ik bij een ander ook niet.

[ Voor 32% gewijzigd door Vandread op 29-08-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Jij bent echt zwaar irritant. :P

Je bent altijd net ietsje sneller als ik, wat erop neerkomt dat ik dood ben en jij niet. Maar ach, tis maar een spelletje.

nick: Daedalus of [DuB]Daedalus

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:43

NoTimeRemains

I know

kan iemand mij eens precies uitleggen wat ik in mijn config moet hebben staan voor een 100 tickrate server?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:59
hmm bij 1.6 ist iig sys_ticrate 100
maar volgens mij moet je met die waardes wat spelen, dit is onze 1.6 server
code:
1
2
3
4
5
12:52:34 sys_ticrate
12:52:34 "sys_ticrate" is "10000"
12:52:38 stats
12:52:38 CPU   In    Out   Uptime  Users   FPS    Players
          0.00  0.98  0.92    5562   138  500.50       1

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
HIValicious schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:39:
kan iemand mij eens precies uitleggen wat ik in mijn config moet hebben staan voor een 100 tickrate server?
"tickrate 100" in je startcommand (zonder de haakjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 24-06 15:35
Vanitas schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:15:
Jij bent echt zwaar irritant. :P

Je bent altijd net ietsje sneller als ik, wat erop neerkomt dat ik dood ben en jij niet. Maar ach, tis maar een spelletje.

nick: Daedalus of [DuB]Daedalus
Leuk om eens feedback te krijgen :D En dat soort dingen te horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-06 20:10
Anoniem: 93354 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:40:
Die fatality kiest games die maar heel weining gespeeld worden online, zoals painkiller, nogal logisch dat je dan snel bij de betere word :P
Uhuh. De CyberAthlete Pro League had voor afgelopen jaar Painkiller gekozen als 1on1 game voor de world-tour. DAARom wordt het gespeeld. Aan het einde van het jaar zal er een nieuw spel gekozen worden (quake4?) en zal painkiller ook weer compleet van het toneel verdwijnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-06 19:02

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb hier de duiste versie gekocht:
http://shop.cyes.nl/product_info.php/products_id/232
De UK versie is 9 euri duurder, vandaar.

Hebben ze nu alles in het duits vertaald?
Ook ingame? De menu's etc.?
Het zal me jeuken als het duits is tijdens het installeren, maar ingame moet het toch echt engels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Coenen schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:14:

Het zal me jeuken als het duits is tijdens het installeren, maar ingame moet het toch echt engels zijn.
Duitser kennende heb je daar dikke kans op jah :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92154

Ben op die croqaudile server geweest en dat is idd een leuke server. 100 tick, lage ping, 16 spelers (meer is chaos) en veel high skilled spelers. Zomaar weer eens een uitdaging tijdens het pubben af en toe :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

babba schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:57:
[...]

Duitser kennende heb je daar dikke kans op jah :/
Haha idd, in Duitsland is t altijd zoveel vertalen/nasychroniseren zoveel je kan!

Maar het hele spel zal toch niet Duits zijn? Ik dacht dat het spel maar in 1 taal beschikbaar was, maar nou ik erover na gaan denken, die Duitsers zouden niet weten wat er aan de hand was als er iemand 'Enemy Spotted' oid zou zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
In je steam-settings kan je gewoon je language kiezen. Kies je daar engels is heel je spel engels, kies je daar duits heb je en duitse interface en duitse voice-commando's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90180

Coenen schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:14:

Laat even weten of je inderdaad engels kunt kiezen, dan koop ik hem ook. Vind momenteel de NL prijs voor de game te hoog. Spel is al zo'n tijd uit, mag nu wel verkocht worden voor 20 euro ofzo. Die HL2 boeit me niet, ik wil alleen counterstrike source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zolang is het spel nou ook weer niet uit. Net aan een jaar. Ik vind 35 euro geen slechte prijs. Er zijn zat games die een stuk slechter zijn en toch meer kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Precies de reden waarom ik de duitse versie gekocht heb.

Een stuk terug in dit topic riep iemand dat HL2 bij de Mediamarkt voor 19,99 te koop zou zijn.
Vrijdagavond ben ik naar de Mediamarkt in A'dam geweest, niks.
Hij staat in bestelling maar ze weten niet wanneer hij binnenkomt.
Zaterdag in A'veen wezen kijken, nergens te krijgen, niet bij: Dixons, V&D, Freerecordshop en niet bij een klein gameshopje.
Omdat ik het zat was (twee keer voor niks opstap geweest), Zondag bij Cyes besteld, geld overgemaakt en Dinsdag in huis. Ik vond het wel netjes.

Omdat ik echt geen zin heb in Duitse ellende, heb ik hem nog niet geinstalleerd.
Ik heb nog wel een andere versie liggen, die wou ik eigenlijk installeren en daar dan de key van m'n Duitse versie voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan hoef ik daar (MM adam) vandaag niet meer te kijken. 20 euro vind ik een nette prijs voor een spel van een jaar oud.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 90180 op 31-08-2005 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 13:55

Vrijdag

De Zwarte

Van die Top 30 servers, dat zijn neem ik aan allemaal servers waar de betere spelers komen? Ik heb het weer eens opgepakt maar bak er nog maar weinig van. Zijn er ook adressen waar de beginners kunnen spelen? Het is zo vervelend om continu voor noob te worden uitgemaakt :{ (ik camp en tk niet/zo min mogelijk hoor ;) )

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
TroonStaal schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 08:48:
Van die Top 30 servers, dat zijn neem ik aan allemaal servers waar de betere spelers komen? Ik heb het weer eens opgepakt maar bak er nog maar weinig van. Zijn er ook adressen waar de beginners kunnen spelen? Het is zo vervelend om continu voor noob te worden uitgemaakt :{ (ik camp en tk niet/zo min mogelijk hoor ;) )
Onze server hehe 80.69.79.154:27016 is het IP.
's Morgens zijn er echter nooit mensen piek moment is rond 4uur en 8uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Coenen schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 08:21:
Omdat ik echt geen zin heb in Duitse ellende, heb ik hem nog niet geinstalleerd.
Ik heb nog wel een andere versie liggen, die wou ik eigenlijk installeren en daar dan de key van m'n Duitse versie voor gebruiken.
Lees mn vorige post nog even, je kan gewoon engels kiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij is bij de MM 29,99 euro. hmmm, doen of niet ? Ik denk dat ik hem maar ga halen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

imho is alleen css die 30 euro al dik waard. Als ik zie hoeveel uur ik die game nu al heb gespeeld dan heb ik die 30 euro (nouja, eigelijk had ik hem gratis want ik had 1.5 jaar voor de release al een ati coupon :P) er al 10x uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-06 15:45
Vraagje want ik ben geen CS Pro ofzo.

Als ik CS:S speel met mijn systeem
Dan heb ik soms tot 300fps en soms maar in de 30 fps :?
(vooral CS_office is zwaar)

Specs:

AMD 3000+ venice @ 4000
PCI-E X800 XT
Kingston Hyper X 1GB Dualchannel
Abit AN8-SLI
Catalyst 5.8

Game specs:
1920x1200 met 2x FSAA en alles op high :?

BF 2 speel ik met gemak zonder ook maar 1 fps drop (zelfs niet met het hele team in beeld... en cs wat een ouder spel is wel :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Minkie

Groazers Unite.

Ligt dat niet aan de server? In sommige server trek mijn pc het wel op Office als we als ct rushen.
In Krakelingen heb ik dan mega last van frame drops in precies dezelfde situatie met evneveel spelers.

Ohjah, ik wilde laatst een servertje starten voor een 1 vs 1. Maar diegene kon niet connecten naar een LAN Server.
Euh, ik heb gewoon op create Server gedrukt, dan maakt die toch geen LAN Server aan? Hoe komt dit?

[ Voor 38% gewijzigd door Minkie op 31-08-2005 17:07 ]

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
TroonStaal schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 08:48:
Dit zijn gewoon de drukste nederlands servers, qua bezetting. Heeft niks met skill o.i.d. te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
[verkapte reclame] op de KILLservers uit de startpost komen ook een hoop noobs dus is lekker spelen als je zoals mij niet skilled bent en het voor je lol wilt spelen [/verkapte reclame]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Minkie schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:05:
Ligt dat niet aan de server? In sommige server trek mijn pc het wel op Office als we als ct rushen.
In Krakelingen heb ik dan mega last van frame drops in precies dezelfde situatie met evneveel spelers.

Ohjah, ik wilde laatst een servertje starten voor een 1 vs 1. Maar diegene kon niet connecten naar een LAN Server.
Euh, ik heb gewoon op create Server gedrukt, dan maakt die toch geen LAN Server aan? Hoe komt dit?
Vraag ik me ook af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Maak gewoon een dedicated servertje aan, hier kan je een makkelijk tooltje downloaden om zelf een Windows Dedicated Source server te maken en updaten (is normaal vrij omslachtig met command prompt):

Easy SRCDS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Steeds als ik source wil starten krijg ik dit: failing to set video mode dan boot ie hem windowed in 640x480, en als ik em dan terugzet op 800x600 en hem dan op fullscreen wil zetten krijg ik een toepassingsfout |:( 8)7

Weet iemand hoe dit komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
In iedergeval dus meer speler met het zelfde probleem?

Want het moet toch niet kunnen dan een 4000+ met X800 XT de boel niet eens goed kan draaien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Nergunsman schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 09:57:
[...]

Lees mn vorige post nog even, je kan gewoon engels kiezen..
Inderdaad werkt prima, thx
Hij is alleen wel even bezig als je engels kiest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

RS_003 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:01:
[...]

In iedergeval dus meer speler met het zelfde probleem?

Want het moet toch niet kunnen dan een 4000+ met X800 XT de boel niet eens goed kan draaien :?
Nee, ik bedoel dat ik ook geen server kon maken op die manier =D
Heb geen last van framedrops met mn Geforce 4 })

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-06 16:29

Acid_Burn

uhuh

Je moet ook niet in 320x200 spelen ;)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• j86

j86

Zelfs op 1280*1024 ofzoiets heb ik er nog geen last van :>
Zolang k maar op DirectX 7 loop, gaat t goed!

• Roberto
Ja allemaal leuk.

Maar ik heb een X800 Xt.
Met een 4000+.
Dan verwacht je wel dat hij tenminste soepel op 1920x1200 loopt.

Of is dat teveel gevraagd? (aangezien BF 2 wel soepel loopt)

• Janssen
  • Laatst online: 09-08-2024
RS_003 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 08:03:
Ja allemaal leuk.

Maar ik heb een X800 Xt.
Met een 4000+.
Dan verwacht je wel dat hij tenminste soepel op 1920x1200 loopt.

Of is dat teveel gevraagd? (aangezien BF 2 wel soepel loopt)
BF2 soepel op 1920x1200? Dat lijkt me erg sterk met een X800.....

• kless

kless

er was iets vreemds met css dat hoebeter je systeem is hoe vaker hij een stukkie opnieuw renderde ofzo. en zo dus nogsteeds geen 100 fps strak kon houden met highend machientje

ok ik heb hem maar gehaald, 30 euro bij de media markt. Moet wel even weer inkomen, heb hem al zeker een half jaar niet gespeeld.

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Over inkomen gesproken, heb ooit eens 4~5 jaar geleden wat CS gespeeld.
Niet eens online maar met een paar bots.
Ik moest gister even goed kijken.

• Roberto
kless schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:45:
er was iets vreemds met css dat hoebeter je systeem is hoe vaker hij een stukkie opnieuw renderde ofzo. en zo dus nogsteeds geen 100 fps strak kon houden met highend machientje
En is daar een oplossing voor bekend?
Want ik heb net nog even op glass maps zitten spelen, maar de performance van mijn SOA 3600+ met 9700pro was hoger :X
Janssen schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:11:
[...]

BF2 soepel op 1920x1200? Dat lijkt me erg sterk met een X800.....
Zeg ik dat? ;) ik draai op 1600x1200 omdat ik geen zin heb om de reso hack te doen.
En ja, dan kan ik FSAA + alles @ high zetten, en nooit val ik in een laag fps gebied (botmatch)

Ik heb eigenlijk 2 vragen. Als ik mijn pc mee op vakantie neem (jah, niet zeuren... we hebben eigen huis en daar staat al een scherm en tobo.. dus alleen case hoeft maar mee...) Wat ik dus wou vragen is dat als ik hem dan meeneem of ik dan nog steeds OFFline kan spelen tegen bots? Want mijn ervaring is dat CS niet eens wil starten zonder bij steam ingelogd te zijn.

En nog een vraagje. Ik doe wel eens knfie only op een server en dan maken ze me al heel snel af. Wat is jullie ervaring? waar mikken jullie op? Hoe raak je iemand het effectiefste met een mes?

Anoniem: 51473

Anoniem: 136640 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:09:
Ik heb eigenlijk 2 vragen. Als ik mijn pc mee op vakantie neem (jah, niet zeuren... we hebben eigen huis en daar staat al een scherm en tobo.. dus alleen case hoeft maar mee...) Wat ik dus wou vragen is dat als ik hem dan meeneem of ik dan nog steeds OFFline kan spelen tegen bots? Want mijn ervaring is dat CS niet eens wil starten zonder bij steam ingelogd te zijn.

En nog een vraagje. Ik doe wel eens knfie only op een server en dan maken ze me al heel snel af. Wat is jullie ervaring? waar mikken jullie op? Hoe raak je iemand het effectiefste met een mes?
Knifen op het hoofd.. En met de knife kan je al vrij voor een speler beginnen met knifen.. Het is iets wat je echt moet leren.. Knife altijd met de Sec. Probeer een tegenstander naar je toe te trekken en dan op hem aflopen.. Van je af knifen is namelijk makkelijker dan achteruit knifen..

Wat betreft het offline bots.. Ja dat kan, zijn patches voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:12:
[...]

Knifen op het hoofd.. En met de knife kan je al vrij voor een speler beginnen met knifen.. Het is iets wat je echt moet leren.. Knife altijd met de Sec. Probeer een tegenstander naar je toe te trekken en dan op hem aflopen.. Van je af knifen is namelijk makkelijker dan achteruit knifen..

Wat betreft het offline bots.. Ja dat kan, zijn patches voor..
Zijn deze patches legaal, en zo ja loop ik dan geen kans dat mijn steam account banned word? en waar kan ik deze dan vinden (mits legaal)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

je kan prima een langame hosten zonder internet (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 09:37
kless schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 03:47:
je kan prima een langame hosten zonder internet (toch?)
Ja, maar als je steam opstart, dan heeft hij soms internet nodig voor een update....
Maar volgens mij kan je deze update overslaan en verder gaan in offline mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Weet iemand een goed buyscript voor source, ik heb sinds gister HL2. Maar voor CS 1.6 gebruikte ik altijd een buyscript, bij source heb ik er nog geen, dus mijn vraag was of iemand een goed buyscript kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

Ep0ss schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:47:
Weet iemand een goed buyscript voor source, ik heb sinds gister HL2. Maar voor CS 1.6 gebruikte ik altijd een buyscript, bij source heb ik er nog geen, dus mijn vraag was of iemand een goed buyscript kent.
Of de SP lezen... :/

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:47

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

flokkerdeflokkerdeflok....

De Kill server 2 is tot nader order ff offline...

De laatste tijd gaat alles kapot thuis.... 2 weken geleden mijn router en netwerkinterface van mijn xbox (beetje invloed van bliksem ben ik bang)..... En gisteren crashde de disk van mijn servertje..

Ik ga van het weekend wel weer ff pielen om dat ding zo snel mogelijk up-and-running te hebben, ben alleen mijn verzameling maps voor een groot deel kwijt (ik had er bijna 900)......

Aangezien ik nu toch weer moet gaan maphunten, zijn er 3rd party maps waarvan jullie vinden dat die op een custom-mapped server MOETEN staan.

Ikzelf was altijd gecharmeerd van maps als de_lochs2 en dergelijke..

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Sorry ;) kga em nu ff lezen, bedankt toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:48
Wat is het commando voor stat fps?

Is hij ook los te koop ipv HL2 + CS:S ?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ik kwam net deze site tegen toen ik naar de de_lochs map zocht. Geen idee of hij al bekend hier is. Maar ik dacht ik deel het ff met jullie. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149088

Sluuut schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:06:
Wat is het commando voor stat fps?

Is hij ook los te koop ipv HL2 + CS:S ?
net_graph 3 in je console typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Vanitas schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:18:
Ik kwam net deze site tegen toen ik naar de de_lochs map zocht. Geen idee of hij al bekend hier is. Maar ik dacht ik deel het ff met jullie. :)
Ja die was bij ons (KILL) al bekend.
Heb je DE-Lochs2 al geprobeerd??
Echt de mooiste map die ik ooit heb gezien,,,,maar wel HUGE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 10:54

Bever!

3

Anoniem: 149088 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:56:
[...]

net_graph 3 in je console typen.
cl_showfps 1 werkt ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 00:41
mirelia schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:00:
[...]

Ja die was bij ons (KILL) al bekend.
Heb je DE-Lochs2 al geprobeerd??
Echt de mooiste map die ik ooit heb gezien,,,,maar wel HUGE!!!
neejoh de_go_nuke is mooier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Speel CSS nu al een tijdje, maar altijd nog zonder buyscripts.
Toch maar ns voor rondgekeken, counter-script.net enzo, maar een tijdje terug was hier zon site langsgekomen waarbij je je eigen scriptjes zo kon laten maken door de site, door een paar dingen te kiezen!
Weet iemand toevallig die site nog?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.