Dan nu ook van mij een korte gebruikservaring/review (ik heb de standaard A6VA Q016H met pixelgarantie)
Scherm: Dat reflecterende is ff wennen, de resolutie is ok, en de kwaliteit is erg strak!
Behuizing: Ik vind hem erg mooi en hij voelt ook sterk genoeg aan, sterker dan mn oude Aspire 1356 iig.
Toetsenbord: Jammer dat de FN op de plek van L. control zit, voor de rest toetst hij erg fijn.
Touchpad: Werkt prima, kan er goed mee werken, ook handig de knop op de laptop zelf om hem uit te schakelen, vooral als je aan het gamen bent met je externe muis en je komt omdat je wasd gebruikt af en toe met je handpalm op het touchpad.
Geluid: Je hoort hem bijna niet, alleen de DVDspeler is iets luidruchtiger.
Video: Uitmuntend, de snelheid en de beeldkwaliteit van deze X700 is echt top! Ik ben er nog niet zo gek veel op achteruit gegaan (X800Pro naar deze)
Wifi: Werkt prima icm mn Linksys 54mbit AP, overal in huis goede snelheid (2.5mb/s) ook handig uitschakelbaar via een toetsencombinatie
Harddisk: Enigste minpunt, de 4200rpm hdd, vooral met uitpakken van rars, quickparren, installeren van games, verplaatsen van grote of veel kleine bestanden gaat je peformance van de laptop zwaar achteruit. Verder is hij wel stil en vrij koel.
Geheugen/CPU: De 1,73ghz CPU is snel genoeg dan waar ik hem voor nodig heb, het geheugen (512mb) word maandag uitgebreid, is denk ik wel aan te raden als je veel gamed en zware apps gebruikt.
Accu: Ook een licht minpuntje, ik haal max. zo'n 3 uur, maar misschien moet ik hem nog "trainen" een DVDtje kijken via de wifi op de accu is iig goed mogelijk, of ik moet alle 3 de LOTR's willen kijken.
Ben er erg tevreden over

Maandag komt er nog geheugen bij en binnen een maand een 80gb Travelstar 7200rpm, over het dan nog enige minpunt de accu zal ik tegen die tijd wel gewend zijn, aangezien ik hem toch niet snel voor zo'n 4 uur nodig heb uit de buurt van stopcontacten.