Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.734 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Joss schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:16:
[...]

na 3 seizoenen trainen moet je toch minimaal wel 1 trainee op wonderbaarlijk hebben? Tenminste als je met redelijk begint lijkt me dat vrij logisch... Maarja, heb geduld ;)
Nah volgend jaar pas de eerste wonderbaarlijke. Heb een tijdje zitten klote...:'( Maar dus tot wonderbaarlijk trainen en verpatsen voor 2 miljoentjes ofzo... En dan weer een redelijke trainee kopen? Wanneer moet je beginnen met dure goede trainees te kopen?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Damien2004 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:17:
[...]

Nah volgend jaar pas de eerste wonderbaarlijke. Heb een tijdje zitten klote...:'( Maar dus tot wonderbaarlijk trainen en verpatsen voor 2 miljoentjes ofzo... En dan weer een redelijke trainee kopen? Wanneer moet je beginnen met dure goede trainees te kopen?
Dat zeg ik niet ;) Maar als je wil versterken (korte termijn), en je hebt bijvoorbeeld 3 wonderbaarlijke trainees, kan je er wel 1 of misschien 2 verkopen, maar dat is mijn werkwijze...

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 24-08-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Damien2004 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:17:
[...]

Ik heb ook nog geen wonderbaarlijke trainees, omdat ik een beetje dramatisch begon met HT. Nu heb ik een leuk seizoen met YP's en ik heb ook een aantal middenvelders die ik dit seizoen had gekocht weer doorverkocht, simpelweg omdat ik ze maar voor korte tijd had gekocht. Tot ongeveer een miljoen verlies je niet echt veel geld aan doorverkopen, daarna gaat het geloof ik wel oplopen. Daardoor heb ik nu geld over, maar volgend seizoen hoop ik minimaal 2 verdedigingstrainees te verkopen op briljant. De andere trainees laat ik nog even doortrainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:01:
[...]

Moet je vooral MORGEN doen ;), ach heb je team al bekeken en geef mezelf minder dan 30 % kans om door te gaan.
mwoa.. ts en vertrouwen is erg laag.vorm ook niet al te best. kan best spannend worden

@joss ik heb eerste 2 seizoenen een matig coach gehad met redelijk leiderschap. dat heeft me wel behoorlijk wat weken extra training gekost waardoor ik ook nu pas 4 briljante heb. volgend seizoen dus allemaal wonderbaarlijk. de eerste over 3-4 weken(tussenseizoen dus 1 week minder training, msch zelfs wel 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we zijn begonnen:

http://www47.hattrick.org...addMatch&MatchID=48519899
http://www47.hattrick.org...addMatch&MatchID=48530263
http://www47.hattrick.org...addMatch&MatchID=48547762
http://www47.hattrick.org...addMatch&MatchID=48526240

[edit] oei ik heb er al 2 uitgetrapt. dat is nou ook weer niet de bedoeling. sorry speedy :)

[edit2] weer een zware overtreding... :( mijn spelers hebben net als ik een tyfushekel aan counteren geloof ik hehe ;) voorlopig sta ik wel met 1-0 achter door een... jawel countergoal.

als mijn bb van 55% de tweede helft niet beter wordt, zal het heel alstig gaan worden.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:16
Jeeeeeeeeee,

alle wedstrijden worden gespeeld in de kwartfinales :D :D

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 17:56:
Jeeeeeeeeee,

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 17:56:
Jeeeeeeeeee,

_/-\o_ idd :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer de super slechte ts heeft me de das omgedaan. kan geen overwicht creeren op het middenveld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damn, trainee eruit voor 4 weken. Wel gewonnen met 2-0 :)
Die trainee mag lekker wachten, het heeft echt geen nut om daar nu veel doktoren op te zetten. Komende week de laatste week en dat redt hij nooit meer, zelfs niet met 10 doktoren

[ Voor 62% gewijzigd door Pewwy op 24-08-2005 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Had in m'n oefenwedstrijd m'n trainer opgesteld, haalde nog niet eens een halve ster. xD Eerste keer dat ik een speler zonder sterren zie. ^__^"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
even over failliet gaan, ik kan de info namelijk nergens vinden.
Zit nu na verkoop van spelers weer op nog maar -260k in de rooie cijfers.
Dus word dat faillisement dan opgeheven?
Heb er nog maar wat te koop gezet, maar ja, denk niet, dat deze echt gewild zijn.
17 spelers nog over, dat wel.

Nu maar hopen, dat de anderen die ik te koop heb gezet ook maar redelijk verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hmmmz, ik kan de halve finales nog niet indelen... geen idee waarom niet :)

Morgen weer een dag, maar dan zonder bier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
bangkirai schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:34:
even over failliet gaan, ik kan de info namelijk nergens vinden.
Zit nu na verkoop van spelers weer op nog maar -260k in de rooie cijfers.
Dus word dat faillisement dan opgeheven?
Heb er nog maar wat te koop gezet, maar ja, denk niet, dat deze echt gewild zijn.
17 spelers nog over, dat wel.

Nu maar hopen, dat de anderen die ik te koop heb gezet ook maar redelijk verkopen.
Je gaat failliet als je meer dan 500k in het rood staat en je je logins (je krijgt een beperkt aantal logins om geld te verdienen) niet allemaal gebruikt hebt. Jij zal je team dus kunnen houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Ik heb dus staan dat ik failliet ga, want ik zat over de -500.

Dus bij de volgende economische update, als ik dus onder de -500k sta, gaat die failliet message weg?

probeer nog mn 19 jarige keeper te verkopen met 1190 puntjes, maar hehe lukte vorige keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

bangkirai schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:31:

Dus bij de volgende economische update, als ik dus onder de -500k sta, gaat die failliet message weg?

probeer nog mn 19 jarige keeper te verkopen met 1190 puntjes, maar hehe lukte vorige keer niet.
Als je op het punt staat failliet te gaan heb je meen ik nog een x-aantal mogelijkheden tot inloggen ?? Ik neem toch aan dat als je je financiele positie verbeterd hebt dat die meldig wel verdwijnt.....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

bangkirai schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:31:

Heb je ook al rekening gehouden met het tussenseizoen? Twee weken geen wedstrijden (dus geen inkomsten)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
ja, vraag me alleen dus af als ik boven de 0 en in positieve cijfers moet komen, of dat ik dus gewoon boven de -500k moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

bangkirai schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:29:
ja, vraag me alleen dus af als ik boven de 0 en in positieve cijfers moet komen, of dat ik dus gewoon boven de -500k moet blijven.
Je moet bijven de -500k komen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:50

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

vraagje, als jullie op een speler bieden op de transfermarkt, bieden jullie dan met de kleinst mogelijke stappen? of gooien julle er grof geld tegenaan meteen? Ik zat namelijk net te bieden op een mogelijk toekomstige coach met 1000 eur per keer samen met nog een par ander, tot er een malloot op eens 15k er tegen aangooide. Dan is voor mij meteen de lol van het er vanaf. of ben ik nou een zeikerd? (de prijs ging dus van 22k in 1 klap naar 37500 bij deze speler)

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Yukkie schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:13:
vraagje, als jullie op een speler bieden op de transfermarkt, bieden jullie dan met de kleinst mogelijke stappen? of gooien julle er grof geld tegenaan meteen? Ik zat namelijk net te bieden op een mogelijk toekomstige coach met 1000 eur per keer samen met nog een par ander, tot er een malloot op eens 15k er tegen aangooide. Dan is voor mij meteen de lol van het er vanaf. of ben ik nou een zeikerd? (de prijs ging dus van 22k in 1 klap naar 37500 bij deze speler)
Hangt ervan af hoe graag ik een speler wil. Vaak bied ik eerst even mee, drie tot vijf keer met het minimum verhogen. Is het een speler die ik niet erg graag wil maar die wel nuttig is, dan bied ik zo door tot ik vind dat 'ie niet meer waard is. Is het een speler die ik wel graag wil, dan verhoog ik op dat moment ook behoorlijk om mensen zoals jij van het verder bieden af te houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Je bent een zeikerd :P . Het werkt immers (goed ;) ) afschrikwekkend zo'n taktiek. Ik gebruik hem echter nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Heel gek, bij spelers die ik altijd koop gaat de stap automatisch met zo'n 40k omhoog, doe ik iets verkeerd? 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hanteer een aantal strategiën. als het tussen meerdere teams ga. veer hoog ik altijd heel irritant met 1001 waardoor de volgende die bied dus meteen 2k meer betaald ipv 1k meer :) dat wekt irritatie op en gaan mensen weg.

als het 1 op 1 is ga ik altijd f5'en tot ik erbij neerval. elke keer als de ander biedt METEEN overbieden. dan is zijn illusie ook wel snel weg dat ie ooit wint.

en als dat niet helpt idd met grote bedragen gaan gooien. vaak als andere teams bieden en jij nog niet meedoet. dan als de frequentie dat ze bieden afneemt en er zijn een paar bieders weg dan ineens hoppekee een flinke overbieding. dan haken de overgebleven teams soms ook wel af.

of de taktieken door elkaar gebruiken. je moet iig alles doen om de bidwar zo irritant mogelijk te maken voor de andere ploeg :) die haakt dan af en ben jij blij... ach het is altijd wel leuk vind ik :)

[edit] haha ik had een zwak(oud) middenveld :D laatste keer dat ik dat had zat ik nog in de IX. terecht verloren denk ik dan ook maar. lol.. zwak middenveld :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:48:
Damn, trainee eruit voor 4 weken. Wel gewonnen met 2-0 :)
Die trainee mag lekker wachten, het heeft echt geen nut om daar nu veel doktoren op te zetten. Komende week de laatste week en dat redt hij nooit meer, zelfs niet met 10 doktoren
Niet piepen jij, Hein heeft er bij mij 2 trainees uitgeschopt. Voor 5 en 7 weken, dus zal 5 dokters moeten gaan huren om ze weer fit te krijgen voordat de competitie weer begint. Ze lopen dan 1 training mis maar het gaat wel geld kosten. Zit dan wel in halve finale maar met deze lappenmand zit een finale er zowieso niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik al zei dat was niet helemaal de bedoeling :) ook wel veel weken 5 en 7... ik zou gewoon 10 dokters nemen. anders zijn ze begin volgend seizoen nog niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk wedstrijdje was dat..... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een speler echt wil knal ik ook wel eens goed over het hoogste bod heen. Dat bevordert afdruipen :)

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Ik gebruik dezelfde technieken als H3!N beschreef, gewoon zo irritant mogelijk doen. Zeker als er meerdere ploegen aan het bieden zijn en de bidwar is zo goed als klaar bied ik meestal grof over vlak voor de deadline verstreken is (en ik zo binnen mijn beoogde budget voor die speler blijf natuurlijk), dat schrikt de meeste mensen altijd voldoende af... :P

• Swanfield
Zoals gebruikelijk ben ik dagelijks aan het brainstormen om te kijken hoe ik een goed en degelijk team kan bouwen en te gelijkertijd stinkend rijk worden :-)
Afijn dit is natuurlijk geen makkelijk proces. Nu heb ik weer zo'n sessie gehouden en wil graag mijn theorie en ideën hier spuien om te kijken of ik een punt heb.
Het gaat over het gehele opbouwen van een goed team en je trainees trainen en geld maken proces.

Zoals ik het nu ziet:

Je kies een trainingsvorm bijvoorbeeld positiespel. Daar koop je 6 trainees voor en die train je dan tot een bepaald level en verkoop ze dan. Meestal doe je dat per 2 of per 3 ligt een beetje aan de leeftijd van de trainees.
Je krijgt hier dan geld voor daar koop je wederom trainees voor en je stopt de rest in andere zaken, stadion e.d.

Nu heb ik het volgende idee:

Je begint als volgt:

Je koopt 6 middenvelders van 17 jaar. Die train je dan tot hun 21ste. Dan verpats je er 2 of 3 ligt eraan misschien 3 en een wat oudere kopen ivm blessures opvangen.
Je switcht naar verdedigen en je koopt dan 10 17 jarige verdedigers. Deze train je ook tot hun 21ste en dan verpats je er een paar.
Je middenvelders zijn dan 25/26 jaar als het goed is. Je kan dan 2 dingen doen 1. spitsen trainen op de zelfde manier als hier boven beschreven maar daar zit het risico aanvast dat je dan dus een te oud middenveld heb en het niet met je trainees kan opvangen of de tweede optie is dat je dus weer terug keert naar positiespel trainen zodat je binnen 4 jaar weer 6 goede middenvelders heb en dan verpats je gewoon je 30 jarige oude middenvelders en je heb weer nieuwe sterke middenvelders.

Waarom deze trainings methode?

Je bouwt redelijk goedkoop een sterk middenveld op en een sterke verdediging. En het is net zo winst gevend als de huidige trainingsvorm die je nu doet.

Waar ik nog over twijvel of wat ik van jullie wil weten:

Hoe ver kom ik met zo'n team? Over 8 seizoenen heb ik een redelijk goed elftal met dus wonderbaarlijke middenvelders en verdedigers.
Is dit in praktijk mogelijk?
Als je dit een slecht idee vindt waarom? Waar zit de kink in de kabel?

Ik zit hier serieus over na te denken om dit verder uit te werken maar wil van jullie weten hoe jullie hierover denken.

• Pewwy
Ik ben meer voor het vasthouden aan 1 trainingsvorm. Je moet zorgen dat je niet al te oude spelers koopt op de andere posities. Deze spelers kan je na 1 of 2 seizoenen weer doorverkopen zonder er veel verlies op te maken. Je moet dan wel zorgen dat je trainees niet al te oud gaan worden, maar de rest van je team is per divisie direct verkoopbaar. Op die manier verlies je weinig geld, en je kan per verkochte trainee geld opzij houden. Tel dat op bij het geld dat je voor je verkochte spelers terugkrijgt en je kan steeds betere spelers terugkopen.

• -TheNose-
Dit is ook precies de reden waarom ik overstap van verdedigers trainen naar middenveld training over 1-2 seizoenen! Over 1,5 seizoen heb ik 9 briljante verdedigers rondlopen, hiervan hou ik er zelf vier (3 basis en 1 reserve), zodat mijn verdediging waarschijnlijk tot de V makkelijk mee kan...mijn middenveld kan ik dan flink gaan optrainen, denk idd dat ik gewoon voor alleen 17 jarigen ga dan...en misschien als ze 21 worden dat ik dan ook weer van trainingsvorm switch....al denk ik dat ik spitsen gewoon zal blijven kopen, aangezien ik het liefst met 2 spitsen speel...kan ik die twee spitsen ook gewoon kopen :P

Maar ik denk er vrijwel hetzelfde over als jij idd...

Ik zou dus alleen tussen PM en defence switchen en de rest gewoon kopen...:)

Ik switch straks ook naar PM omdat ik verdedigers trainen een beetje zat ben... toe aan iets nieuws tegen die tijd...

Vraagje aan de verdedigerstrainers....doortrainen tot briljant of wonderbaarlijk, maakt dat veel uit, qua opbrengst?

[ Voor 17% gewijzigd door -TheNose- op 25-08-2005 09:43 ]

• Pewwy
Ik verkoop mijn eerste lading op briljant, simpelweg omdat ik ze op hun 18e heb gekocht en er één volgend jaar 21 is. Wordt me te oud om door te trainen.

De meesten die 20 zijn train ik komend seizoen nog door, maar ook die moeten op hun 21e weg. Tijdens komend seizoen ga ik zorgen dat ik een redelijk verschil in leeftijden heb bij mijn trainees, zodat ze niet allemaal tegelijk wegmoeten.

• -TheNose-
Bij je eerste lichting is dat niet zo erg toch? Verkoop je ze meteen als ze briljant zijn en hiou je een aantal spelers iets langer vast (tot hun volgende nivo) zodat je nivo niet teveel inzakt...?

Je zal als je hogerop wilt toch steeds sterke A team spelers vast willen houden en dan maar wat minder jonge trainees hebben...mijn PM trainees zal ik gewoon 3x17 en 3x 18 jarigen kopen, de 18 jarigen goed/redelijk en 17 jarigen redelijk/redelijk...dan heb ik leuke spelers met toch wat leeftijdsverdeling (en geld over voor extra versterkingen! :P)

Gaat weer lekker met de HT site trouwens...10:30 possibly longer... :P

[ Voor 7% gewijzigd door -TheNose- op 25-08-2005 10:12 ]

• Pewwy
Waarschijnlijk wel. Ik verkoop er 2 als ze stijgen, 2 wil ik er eigenlijk nog vasthouden. Aangezien ik ben overgestapt op verdedigers met passen vind ik het ook niet zo erg iets in te leveren. Mijn counterskill gaat namelijk omhoog als ik die andere spelers opstel. Al met al hoop ik volgned jaar minimaal 4 nieuwe te kopen, met ongeveer dezelfde skills als mijn huidige verdedigers van dezelfde leeftijd hebben. Ik wil 1 of 2 19-jarigen met minimaal formidabel verdedigen gaan terugkopen, die tot hun 22e rond kunnen waggelen bij mijn team. Dan komen er nog 2 18-jarigen met minimaal formidabel bij en twee 17 jarigen met minimaal goed....als ik die kan betalen. Uiteraard moeten ze allemaal minimaal redelijk passen hebben.

Verwijderd

Wegens gebrek aan motivatie, heb ik besloten te stoppen met de toto. De vraag is nu, of deze toto moet worden doorgezet. Wekelijks zitten we nu op gemiddeld 8 deelnemers, maar dat zijn ook niet altijd dezelfden. Resultaat: einde van het seizoen is het niemand gelukt om alle toto´s in te vullen. Ik zag er elke keer tegen op om de toto op te zetten. Vandaar m´n besluit.

Daarom wil ik inventariseren of er nog genoeg animo is voor de toto volgend seizoen (antwoord eerlijk!) en als dat zo is, of er dan iemand is die de taak van mij wil overnemen. Hij zit geheel geïntegreerd in de gottrick site en kost max. 20 min. tijd per week.

Poll: Heb je nog interesse om volgend jaar met de Toto mee te doen
Ja, ben vrijwel wekelijks van de partij
Nee, reken niet op mij
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=87003&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

en mochten er dus gegadigden zijn voor de functie 'TotoHottemetot' :) laat het weten

• Sandyman538
Eerst heb ik mee gedaan, laatste twee seizoenen niet meer. Als ik dan mee deed, was het gewoon een beetje 1'tjes en 2'tjes klikken. Ik heb er soms al moeite mee om de toto van mij eigen poule in te vullen, stats te bekijken, wie gaat er winnen etc. etc. Het kost me gewoon teveel tijd om dat voor 10 andere teams te doen. Dus voor mij, een nee. Edoch, wil ik je natuurlijk wel bedanken voor het organiseren elke week!! _/-\o_

• Pewwy
Ik wilde volgend seizoen mee gaan doen, heb pas 1 keer gepoogd een Toto in te vullen. De tijd die het kostte was me echter te kostbaar, waardoor ik het niet heb gedaan. Hier reageren kan nog tussendoor, maar een Toto invullen kost me dan toch weer teveel vrije tijd. Van mij hoeft het niet eigenlijk

Verwijderd

Hier dezelfde reden waarom ik hem maar een aantal keer heb ingevuld. Gebrek aan tijd. Maar toch bedankt voor het elke week bij elkaar zoeken van de wedstrijden en het verwerken van de gegevens.

• Swanfield
Ok ik ga mijn verhaaltje eens proberen na volgend jaar. Dan switch ik naar verdedigers trainen en behoud dan een paar middenvelders of misschien verkoop ik de zooi en begin ik opnieuw :)

Dus dat word waarschijnlijk volgend seizoen :)

Ik denk dat mijn idee een hele goede is :)

(misschien speelde meerdere mensen al via deze manier maar ik kwam er vanaochtend pas achter :) )

Verwijderd

Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.

NIET VALSSPELEN!!

____________________________________________-

ik had nog niet eens gestemd? maar ik vind toto's zowieso niet leuk. met veel moeite hebben mijn compo genoten mij overgehaald om wel aan de compo toto mee te doen en aangezien je die teams kent is dat ook wel leuk, maar of korreweg sport nou verliest of niet ja... het zal me jeuken :)

iig super dat je het al die tijd hebt gedaan. er is vast wel weer iemand die het oppikt. afgelopen zomer maanden was het een beetje rustig hier, dat wakkert wel weer aan als de scholen weer beginnen.

• Joss
Best jammer dat ook dit weer stopt, wat voor speciaals blijft er nu nog over van GoT? Valt me steeds meer op dat het groepje steeds selecter wordt en dat we toch meer gewoon 1000 nutteloze posts met elkaar willen delen dan wat leuke initiatieven. Niet dat ik nu ontevreden ben over GoT, maar echt speciaal, behalve een uitpuilend forum :P , is het nu ook niet meer, toch?!

Verwijderd

als ik iemand wil uitdagen krijg ik deze melding:

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'

Could not find server 'BOCA2' in sysservers. Execute sp_addlinkedserver to add the server to sysservers.

/common/includes/Database2.asp, line 301

heeft iemand daar ook last van?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 11:05 ]

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:14:
Als je dit een slecht idee vindt waarom? Waar zit de kink in de kabel?
Wat is er mis met je focussen op één trainingsvorm? Kies dan degene die in jou ogen het meest winstgevend is en specialiseer je daarin. Van training switchen kost je ook keer op keer geld.

• -TheNose-
H2opoloër schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:03:

Could not find server 'BOCA2' in sysservers. Execute sp_addlinkedserver to add the server to sysservers.

Ze zijn met nieuwe hardware bezig dus misschien zijn ze nog niet klaar?

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:05:
[...]

Wat is er mis met je focussen op één trainingsvorm? Kies dan degene die in jou ogen het meest winstgevend is en specialiseer je daarin. Van training switchen kost je ook keer op keer geld.
Nou kijk dat heb ik juist in mijn verhaal willen vertellen dat het niets extra's kost.

Voordeel is dat je dus 2 trainingsvormen traint en zo dus een sterker team krijgt.

• Exitium
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:05:
[...]

Hoezo kost dat geld?

Verwijderd

H2opoloër schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:03:

Yep, maar denk dat iedereen er last van heeft. Maar heb geduld er zijn nog zat teams uit te dagen. Kijken of we weer een nieuw vlaggetje kunnen scoren :P

Verwijderd

je blijft altijd met trainees zitten die +4 zijn bijvoorbeeld, maar daar bij verkoop nooit naar evenredigheid voor betaald krijgt

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:14:
[...]

Nou kijk dat heb ik juist in mijn verhaal willen vertellen dat het niets extra's kost.

Voordeel is dat je dus 2 trainingsvormen traint en zo dus een sterker team krijgt.
Ben ik het niet mee eens, je zei namelijk:
Damien2004 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:14:
Je kies een trainingsvorm bijvoorbeeld positiespel. Daar koop je 6 trainees voor en die train je dan tot een bepaald level en verkoop ze dan. Meestal doe je dat per 2 of per 3 ligt een beetje aan de leeftijd van de trainees.
Je krijgt hier dan geld voor daar koop je wederom trainees voor en je stopt de rest in andere zaken, stadion e.d.
De rest van de winst stop je weer in andere linies. Als het goed is, is je winst ruimschoots groot genoeg om de andere linies flink te kunnen versterken. Daarom is het trainen van 1 linie genoeg, omdat je met de winsten andere linies versterkt. Daarvoor is geen trainingsswitch nodig.

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:16:
[...]

je blijft altijd met trainees zitten die +4 zijn bijvoorbeeld, maar daar bij verkoop nooit naar evenredigheid voor betaald krijgt
Die trainees met +4 skills die hou je gewoon zelf natuurlijk! In je opstelling merk je dat wel natuurlijk...de trainees die net gepopt zijn verkoop je en voor dat geld koop je nieuwe trainees...ik heb bijvoorbeeld 4 trainees die tegelijk poppen, kunnen er alle vier tegelijk uit dus :P

• Swanfield
Normaal zoals mensen trianen:

6 positiespel. Verkopen er 2 of 3 en kopen dan 3 nieuwe trainees. Ze wachten tot die op een goed niveau zitten en verkopen dan de andere 3 en kopen daarvoor weer 3 nieuwe.

Wat je nu doet is het zelfde alleen behoud je de 3 spelers langer.

Dus je 3 mids verkoop je ipv na 4 seizoenen nu na 8 seizoenen. enz. Lees het nog eens goed door :p

edit: zet je aan het denken he ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 25-08-2005 11:34 ]

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:19:
[...]

Die trainees met +4 skills die hou je gewoon zelf natuurlijk! In je opstelling merk je dat wel natuurlijk...de trainees die net gepopt zijn verkoop je en voor dat geld koop je nieuwe trainees...ik heb bijvoorbeeld 4 trainees die tegelijk poppen, kunnen er alle vier tegelijk uit dus :P
Dat is het probleem vooruitschuiven :) Ooit gaan ze weer in de verkoop (door te hoge leeftijd of ze voldoen niet meer aan je team eisen). Dan krijg je alsnog niet naar evenredigheid betaald.

@ Damien: Dat snap ik, dat je ze nu veel langer aanhoudt. Maar wat is daar dan het voordeel van?
De meeste teams trainen op dit moment volgens het volgend schema:

Je koopt 6 trainees, 3 komen in het A-team, 3 in het B-team. Na verloop van tijd verkoop je je beste A-speler en die wordt vervangen door de best B-speler. Met de winst koop je een trainee terug en het restant van de winst pomp je in je overige linie. Daarom snap ik niet, waarom je gaat switchen van training, als je verdediging op die manier ook al sterk gemaakt kan worden. Ik zie dus de éxtra winst niet...

• Swanfield
Je heb nooit genoeg om de spelers te kopen die je binnen 8 seizoen op 2 posities getraind heb.

Je heb het wel over een verdediging met spelers op wonderbaarlijk en je middenvelders op wonderbaarlijk. Binnen 8 seizoenen. Dat koop je niet voor die 3 trainees of 6 die je verkoop binnen 8 seizoenen.

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:43:
Je heb nooit genoeg om de spelers te kopen die je binnen 8 seizoen op 2 posities getraind heb.

Je heb het wel over een verdediging met spelers op wonderbaarlijk en je middenvelders op wonderbaarlijk. Binnen 8 seizoenen. Dat koop je niet voor die 3 trainees of 6 die je verkoop binnen 8 seizoenen.
Daar ben ik dus wél van overtuigd :) ik speel nu al 8 seizoen hattrick, en heel wat spelers zitten al boven wonderbaarlijk.

Maar laat ik het zo stellen: je gaat verdedigers trainen, 4 seizoenen lang. Dan heb je straks 9 wonderbaarlijk def´s staan. Verkoop ze alle 9, koop een geheel nieuw middenveld + spitsenlinie en koop 9 nieuwe trainees. Doe dat nog eens 4 seizoen en zie waar je dan staat. Toch een stukje verder dan wanneer je van training wisselt. Specialiseer je gewoon op de meest winstgevende training, als het wisselen van trainingslinie beter was geweest, had de hele hattrick wereld dat waarschijnlijk al gedaan ;)

Verwijderd

switchen kan best na een seizoen of 6,7 maar echt niet elke 3 seizoenen. kost je bakken met geld en veel onafgetrainde spelers. iemand die briljant +6 is levert ongeveer evenveel op als een briljant+0 en aangezien echt niet iedereen tegelijk popt zit je echt tonnen door te put te smijten waar je eng van wordt.

ik vind het net slim persoonlijk. ook zit je dan met je 'oude' spelers op een linie als je switched. moet je die verkopen en haal je 17 jarige trainees die nog heel slecht zijn. verzwakt je team enorm. of je moet 18 jarige uitmuntende/briljante trainees gaan kopen om niet teveel terug te vallen in niveau, maar die zijn miljoen(en). en dan is al je kapitaal weg.

ik ga ook wel switchen maar dat duurt ook nog wel 1-2 seizoenen. dan heb ik er 6 seizoenen pm op zitten en wil ik ook weleens wat anders. wing of scoren zijn de enige opties dan.

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:56:
switchen kan best na een seizoen of 6,7 maar echt niet elke 3 seizoenen. kost je bakken met geld en veel onafgetrainde spelers. iemand die briljant +6 is levert ongeveer evenveel op als een briljant+0 en aangezien echt niet iedereen tegelijk popt zit je echt tonnen door te put te smijten waar je eng van wordt.

ik vind het net slim persoonlijk. ook zit je dan met je 'oude' spelers op een linie als je switched. moet je die verkopen en haal je 17 jarige trainees die nog heel slecht zijn. verzwakt je team enorm. of je moet 18 jarige uitmuntende/briljante trainees gaan kopen om niet teveel terug te vallen in niveau, maar die zijn miljoen(en). en dan is al je kapitaal weg.

ik ga ook wel switchen maar dat duurt ook nog wel 1-2 seizoenen. dan heb ik er 6 seizoenen pm op zitten en wil ik ook weleens wat anders. wing of scoren zijn de enige opties dan.
Ik switch ook met name om die reden, ik ben een beetje uitgekeken op het verdedigers trainen! :P Maar eerst maareens doortrainen tot ze briljant zijn! Countervaardigheid inmiddels ook op uitstekend en dat doet het leuk tegen sterkere (op het middenveld) ploegen! :P

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:54:
[...]

Daar ben ik dus wél van overtuigd :) ik speel nu al 8 seizoen hattrick, en heel wat spelers zitten al boven wonderbaarlijk.

Maar laat ik het zo stellen: je gaat verdedigers trainen, 4 seizoenen lang. Dan heb je straks 9 wonderbaarlijk def´s staan. Verkoop ze alle 9, koop een geheel nieuw middenveld + spitsenlinie en koop 9 nieuwe trainees. Doe dat nog eens 4 seizoen en zie waar je dan staat. Toch een stukje verder dan wanneer je van training wisselt. Specialiseer je gewoon op de meest winstgevende training, als het wisselen van trainingslinie beter was geweest, had de hele hattrick wereld dat waarschijnlijk al gedaan ;)
Ok je verkoop ze alle 9 maar dan heb je totaal geen goede verdedigers meer en voor 9 wonderbaarlijke verdedigers haal je geen 3 wonderbaarlijke mids en 2 of 3 wonderbaarlijke spitsen voor terug. Ook niet als je dan nog eens 9 nieuwe trainees moet kopen. Dat geloof ik niet dat je dat lukt.

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:04:
[...]

Ok je verkoop ze alle 9 maar dan heb je totaal geen goede verdedigers meer en voor 9 wonderbaarlijke verdedigers haal je geen 3 wonderbaarlijke mids en 2 of 3 wonderbaarlijke spitsen voor terug. Ook niet als je dan nog eens 9 nieuwe trainees moet kopen. Dat geloof ik niet dat je dat lukt.
Ik wel :P maar ik zou er ook nooit voor kiezen om ze alle 9 te verkopen hoor, ben zelf van het roulatie systeem. Maar het was maar ter indicatie.

edit: ik sliep even, schreef ik zowat een n00b fout op :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 12:10 ]

• Joss
[...]

Eerste deel ben ik met je eens. Tweede niet. Voor 9 wonderbaarlijke mids kan je dus wel 3 mids & 2/3 spitsen halen, met gemak ;)

Verwijderd

[...]

dat boeit niet want verdedigers zijn toch niet belangrijk :P volgend seizoen ga ik 1-0-5-4 spelen :P

is dat zo dat verdedigers zoveel minder opleveren dan spitsen en mids? opzich zou het wel logisch zijn aangezien je meer spelers kan trainen en het aanbod op de markt stukken hoger is dan andere spelers, maar toch...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:31:
[...]

dat boeit niet want verdedigers zijn toch niet belangrijk :P volgend seizoen ga ik 1-0-5-4 spelen :P

is dat zo dat verdedigers zoveel minder opleveren dan spitsen en mids? opzich zou het wel logisch zijn aangezien je meer spelers kan trainen en het aanbod op de markt stukken hoger is dan andere spelers, maar toch...
1-0-5-4? mis ik er eentje ;)

maar prijzen voor def´s liggen niet veel lager hoor, bijna hetzelfde. Komt ook omdat ze er langer over doen om opgetraind te worden he B)

Verwijderd

nou joss verkocht vorige keer een wonderbaarlijke def voor 2,1 dat is echt een schijntje... voor dat bedrag gaat mijn wonderbaarlijke mid er zeker niet uit :)

• Swanfield
Even weer de noob uithangen hoor maarja.

spoiler:
Moet je als je defs traint 2 verschillende opstelling spelen? En zoja welke dan? een 5-3-2 en de andere? 4-?-?

Sorry heb iets anders verkeerd begrepen :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Swanfield op 25-08-2005 12:53 ]

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 10-09 00:15
waarom zou dat moeten?

• Pewwy
Damien2004 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:46:

Moet je als je defs traint 2 verschillende opstelling spelen? En zoja welke dan? een 5-3-2 en de andere? 4-?-?
Ik heb veel gestoeid met 5-4-1, maar zonder een hele goede spits gaat dat je weinig doelpunten opleveren. Je kan wel een redelijk middenveld scoren, waarmee je goddelijk spelhervatter best vaak doel kan treffen (gezien vanuit mijn redelijk keepen/goddelijk spelhervatten ervaring).

Vaak heb ik 4-4-2 gespeeld in de competitie, omdat mijn countervaardigheid te laag was. Nu die op briljant staat ga ik vaker 5-3-2 spelen, met 2 inner mids, om toch niet te veel kansen voor mijn tegenstanders toe te staan. Ook daarbij heb je goede spitsen nodig wil je potten kunnen breken, maar counters vliegen er dan best vaak in.

• Sandyman538
Damien2004 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:46:

spoiler:

Sorry heb iets anders verkeerd begrepen :'(
Om je middenveld iets meer power te geven tijdens de competitie denk ik.

Maar wat ik van je verhaal niet snap is het volgende (als ik het goed begrijp... ;) ).
Je koopt 6 17-jarige mids. na vier seizoenen verkoop je de helft, dus zijn je middenvelders 21. Dan koop je 10 verdedigers van 17 jaar en na 4 seizoenen verkoop je de helft of 1 meer natuurlijk, dan zijn die dus 21. Op dat moment zijn je middenvelders 25. Dan verkoop je je middenvelders van 25 en koop je weer 17 jarige mids? Want ik neem toch niet aan dat je 25 jarige middenvelders gaat trainen... Dat snapte ik niet helemaal aan je verhaal :)

En naar mijn idee is het inderdaad niet ideaal omdat je niet optimaal traint naar mijn idee. Het is natuurlijk leuk dat je verdediger die je zelf houdt bijvoorbeeld briljant+4 is, maar dat zijn wel 4 trainingsweken die je nooit in cash terug zult zien...

• Swanfield
Sandyman538 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:58:
[...]

Om je middenveld iets meer power te geven tijdens de competitie denk ik.

Maar wat ik van je verhaal niet snap is het volgende (als ik het goed begrijp... ;) ).
Je koopt 6 17-jarige mids. na vier seizoenen verkoop je de helft, dus zijn je middenvelders 21. Dan koop je 10 verdedigers van 17 jaar en na 4 seizoenen verkoop je de helft of 1 meer natuurlijk, dan zijn die dus 21. Op dat moment zijn je middenvelders 25. Dan verkoop je je middenvelders van 25 en koop je weer 17 jarige mids? Want ik neem toch niet aan dat je 25 jarige middenvelders gaat trainen... Dat snapte ik niet helemaal aan je verhaal :)

En naar mijn idee is het inderdaad niet ideaal omdat je niet optimaal traint naar mijn idee. Het is natuurlijk leuk dat je verdediger die je zelf houdt bijvoorbeeld briljant+4 is, maar dat zijn wel 4 trainingsweken die je nooit in cash terug zult zien...
Kijk hier heb ik wat aan :)

Nou het plan is dus om die 25 jarige te behouden en dan weer 3 te trainen tot ze 21 zijn. Je traint dus na 8 seizoenen iedere 4 seizoenen 3 mids of 5 def's dat is het idee. Tot de V denk ik dat het wel mogelijk is.

• Sandyman538
Damien2004 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:05:
[...]

Kijk hier heb ik wat aan :)

Nou het plan is dus om die 25 jarige te behouden en dan weer 3 te trainen tot ze 21 zijn. Je traint dus na 8 seizoenen iedere 4 seizoenen 3 mids of 5 def's dat is het idee. Tot de V denk ik dat het wel mogelijk is.
Nooit een keer. Zonde van je 3 trainingsplaatsen. Mocht je toch zoiets willen doen (wat mij totaal onverstandig lijkt, maar dat terzijde ;) ), dan zou ik de spitsen erbij betrekken. Maar het is natuurlijk doodzonde om 25 jarigen voor 4 seizoenen te trainen. De oplossing zou dan zijn dat je eerst 4 seizoenen defs traint, dan 4 seizoenen mids en dan 4 seizoenen spitsen. Maar dan kom je altijd weer op het punt dat je alleen maar 17 jarigen in 1 linie hebt aan het begin van een seizoen. Dit is dodelijk. Dus ik zou zeggen. Stick to the program, en train gewoon 1 linie en versterk daarmee je andere linie's.

/edit

* * * GoT Cup * * *

Aangezien ik nog niks van de real Cupgeit ;) vernomen heb, regel ik hierbij de halve finales maar alvast. De website is stuk ofzo ;) dus daar kan ik geen halve finales invoeren. Tot nu toe ging dat als een zonnetje, maar zelfs nu zonder drank gaat het me niet lukken. Dus doe ik het maar even via het forum en stuur ik de betreffende teams nog wel even een HT-Mail :)

Dit zijn de wedstrijden voor de halve finales!

Doesburg - Timberteam
HMS Arossel - Pewwy united

Heel veel succes gewenst!

* * * GoT Cup * * *

[ Voor 25% gewijzigd door Sandyman538 op 25-08-2005 13:18 ]

Verwijderd

Timberteam is het enigste team waar mijn kansen 0 % zijn, met z'n UITSTEKENDE aanval. Ik wacht nog wel even op de echte cupgeit ;).

Timberteam je hebt de uitdaging al binnen als het goed is :X

Verwijderd

ach ik verloor ook nipt met 4-5 dus waarom zou het niet kunnen? en je won ook van mij terwijl ik dat eerlijk gezegd ook niet helemaal had verwacht... oftewel alles is mogelijk.

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:10:
[...]
/edit

* * * GoT Cup * * *

Aangezien ik nog niks van de real Cupgeit ;) vernomen heb, regel ik hierbij de halve finales maar alvast. De website is stuk ofzo ;) dus daar kan ik geen halve finales invoeren. Tot nu toe ging dat als een zonnetje, maar zelfs nu zonder drank gaat het me niet lukken. Dus doe ik het maar even via het forum en stuur ik de betreffende teams nog wel even een HT-Mail :)

Dit zijn de wedstrijden voor de halve finales!

Doesburg - Timberteam
HMS Arossel - Pewwy united

Heel veel succes gewenst!

* * * GoT Cup * * *
Fixed, je kan het nu updaten op gottrick :)

Als je in het vervolg nog eens tegen errors of problemen aanloopt op de site, laat het mij dan even weten, dan fix ik het even :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

• -TheNose-
En hoedjevan ook! :P maareh RK, welcome back! Kunnen wel wat meer actieve posters gebruiken...zeker iemand die ik alleen van het doorlezen van de oude topics "ken" :P

• Sandyman538
Brainpower schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:53:
[...]

Fixed, je kan het nu updaten op gottrick :)

Als je in het vervolg nog eens tegen errors of problemen aanloopt op de site, laat het mij dan even weten, dan fix ik het even :)
Zal ik even doen!

En bij deze zijn de halve finales ook ingedeeld op onze eigen federatie site http://gottrick.bitxs.com

• Ronald Koeman
-CKY2K- schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:20:
[...]

En hoedjevan ook! :P maareh RK, welcome back! Kunnen wel wat meer actieve posters gebruiken...zeker iemand die ik alleen van het doorlezen van de oude topics "ken" :P
Mwoah, volgens mij heb ik nog wel meegemaakt dat jij voor het eerst postte hier hoor, maar misschien was ik toen al wat minder actief idd.

Leuk om wat oude bekenden terug te zien hier, hola HVP!!

• -TheNose-
Ronald Koeman schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:40:
[...]

Mwoah, volgens mij heb ik nog wel meegemaakt dat jij voor het eerst postte hier hoor, maar misschien was ik toen al wat minder actief idd.

Leuk om wat oude bekenden terug te zien hier, hola HVP!!
Ok :P
Nog wel aktief @ Hattrick?

Verwijderd

gewaagde statement in je ondertitel ronald... :)

• Ronald Koeman
-CKY2K- schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:50:
[...]

Ok :P
Nog wel aktief @ Hattrick?
3x per dag inloggen minimaal, dus dacht 't wel :P
Dit seizoen 3de in de IV, terwijl ik vorig seizoen nog 2de werd en op een haar na het kampioenschap miste :(

Beetje een buttseizoen dus omdat ik ookal vrij vroeg werd uitgeschakeld in de beker. Volgend seizoen heb ik hoop op't kampioenschap, dan gaan 6 (def) trainees de deur uit dus komt er weer flink geld in't laadje.

Is hier veel veranderd behalve het vertrek van Yared?

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:59:
gewaagde statement in je ondertitel ronald... :)
Is het ook :P Als het ooit kan, dan is't komend jaar ;)

Btw Hein, ben jij nog steeds de recalcitrante figuur met de cynische humor hier?(ik zag je een beetje als m'n opvolger hier daarom kon ik met gerust hart een tijdje met "vakantie" :P)

[ Voor 4% gewijzigd door Ronald Koeman op 25-08-2005 15:07 ]

• Pewwy
Jep, de groep verslaafden lijkt wat af te nemen ;)

edit: en een aantal man kunnen de cynische grappen niet aan, maar of dat van deze tijd of al langer is kan ik zo niet zeggen :P

[ Voor 57% gewijzigd door Pewwy op 25-08-2005 15:13 ]

• Ronald Koeman
Pewwy schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:12:
Jep, de groep verslaafden lijkt wat af te nemen ;)

edit: en een aantal man kunnen de cynische grappen niet aan, maar of dat van deze tijd of al langer is kan ik zo niet zeggen :P
Ik weet nergens van :+

• -TheNose-
tsja cynisme hoort toch juist bij het voetbalwereldje? :P

Verwijderd

Ronald Koeman schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:05:
[...]

Is het ook :P Als het ooit kan, dan is't komend jaar ;)

Btw Hein, ben jij nog steeds de recalcitrante figuur met de cynische humor hier?(ik zag je een beetje als m'n opvolger hier daarom kon ik met gerust hart een tijdje met "vakantie" :P)
yup :) helaas weet niet iedereen het op waarde te schatten, maar dat zou me ook eigenlijk jeuken.

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:26:
tsja cynisme hoort toch juist bij het voetbalwereldje? :P
Daarnaast hoort het ook een beetje bij GOT. Dus als je het gaat combineren kan het sommige wel eens wat te veel worden.

Mij kan het nooit cynisch genoeg zijn :P

• Pewwy
Je had ze vandaag op mijn werk moeten zien toen ik op zo ongeveer op de Hein manier tekeer ging tijdens het overleg :P Kreeg wel direct te horen dat het politiek correcter had gekund, maar het was nu in ieder geval duidelijk ;)

Verwijderd

RK komen alle voetbalanalisten nog voorbij vandaag :P

Hugo Borst is grappig bij Studio Voetbal.

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:39:
RK komen alle voetbalanalisten nog voorbij vandaag :P

Hugo Borst is grappig bij Studio Voetbal.
Nu je het zegt ik vind Mulder ook wel tof :P

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:32:
Je had ze vandaag op mijn werk moeten zien toen ik op zo ongeveer op de Hein manier tekeer ging tijdens het overleg :P Kreeg wel direct te horen dat het politiek correcter had gekund, maar het was nu in ieder geval duidelijk ;)
zo moet dus juist niet tijdens werk overleg zijn :) en welke 'hein manier' ? misschien ben ik in het echt wel heel verlegen en zeg ik nooit iets... dat weet je dus niet. das het mooie van internet :)

• Pewwy
Ach, ik heb het een paar keer netjes geprobeerd. Dat leken ze niet te begrijpen. Nu is het wat minder netjes geweest, maar het kwartje viel meteen :)

Ben benieuwd hoe de volgende wedstrijden in de cup gaan verlopen. Mochten Tim en ik de finale halen dan heeft Tim nog wat schade van vorig seizoen in te halen. Lijkt me geen leuke pot worden ;)

Verwijderd

ik hoop dat tim de cup wint, want 4-5 verliezen van de winnaar is geen schande :)
van een VIII team verliezen daarentegen wel :) shame on me!

• Pewwy
Had ik die week daarvoor ook al gedaan ;) Op penalties, maar toch.

Verwijderd

Waneer begint de volgende cup, daar wil ik me dan ook wel voor inschrijven dan.... _/-\o_

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:00:
Waneer begint de volgende cup, daar wil ik me dan ook wel voor inschrijven dan.... _/-\o_
Rond week 7 volgend seizoen ofzo

Unknown

• Swanfield
Heeft iemand een beetje een idee (gebasseerd op ervaring of kennis :p) Wat een goed positiespel en redelijk passen spelerrtje van 17 kost in den beginnen (1ste competitie ronde)?

Onder de miljoen ofnie?

• Sandyman538
Damien2004 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:46:
Heeft iemand een beetje een idee (gebasseerd op ervaring of kennis :p) Wat een goed positiespel en redelijk passen spelerrtje van 17 kost in den beginnen (1ste competitie ronde)?

Onder de miljoen ofnie?
Nee, afgelopen seizoenen niet. Dan moet je meer richting de dikke 2 miljoen rekenen...
/edit
En persoonlijk vind ik dat zonde van het geld. Voor dat geld kun je ook zeg maar een 18-jarige formidabel halen na enkele weken. Dan wist ik de keuze wel...

[ Voor 17% gewijzigd door Sandyman538 op 25-08-2005 19:01 ]

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:51:
[...]

Nee, afgelopen seizoenen niet. Dan moet je meer richting de dikke 2 miljoen rekenen...
/edit
En persoonlijk vind ik dat zonde van het geld. Voor dat geld kun je ook zeg maar een 18-jarige formidabel halen na enkele weken. Dan wist ik de keuze wel...
Wel bizar duur idd zeg...dan liever die 18 jarige ja! Wat kost een uitstekend/redelijk dan wel niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-CKY2K- schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:54:
[...]

Wel bizar duur idd zeg...dan liever die 18 jarige ja! Wat kost een uitstekend/redelijk dan wel niet? 8)7
Het is allebei U20 materiaal, en daar worden absurde bedragen voor geboden. Geen bedragen die in verhouding staan met de stats, maar in verhouding met dat ze een kans maken op het nationale team. Als jij gewoon een wonderbaarlijke speler koopt die toevallig in een nationaal team speelt, betaal je gewoon meer, gewoon omdat hij daarin speelt. Das hetzelfde met deze mannen, maar ze moeten er altijd nog maar inkomen... Stel je voor na 4 weken krijgt hij een blessure van +7 dan kun je wel dag zeggen met je handje, want dan komen ze nooit en te nimmer meer in de U20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
TU TSI +2850/-330 Vorm +6/-1

Ik denk dat ik niet mag klagen met deze top TU voor mijn belangrijke wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verdedigen +2
Vorm +6/-5

Onverwachte stijging van die 2 verdedigers. Had ze pas volgende week verwacht :) TSI is dramatisch gezakt door een blessure.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.