Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.592 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:45

Wat: Een mega-friendly ontmoeting tussen België en Nederland.
Wanneer: Woensdag 7 september.
Waarom: Voor de fun, maar we proberen ook een record te breken. Het record staat op 1002 meespelende teams in de clash tussen Roemenië en Estland.

Inschrijven kan via bovenstaande link :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ronald Koeman op 27-08-2005 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik kan niet op woensdag 7 september, want dan sta ik in de finale van de GoT cup :X .....misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Ronald Koeman schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:35:

Wat: Een mega-friendly ontmoeting tussen België en Nederland.
Wanneer: Woensdag 7 september.
Waarom: Voor de fun, maar we proberen ook een record te breken. Het record staat op 1002 meespelende teams in de clash tussen Roemenië en Estland.

Inschrijven kan via bovenstaande link :)
Goed initiatief!! :) Ik vind die clashes ook wel wat hebben :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Even een Hattrick dieptepunt tussendoor:

Competitie: VIII.703 (45241)

Doe wat aan de WO jongens !

Sorry, maar zo'n seizoen kan ik me niet voorstellen, waar is de lol dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107235

Dan heb je geen blessures. Wat vervelend spelen. En dan zakken er waarschijnlijk 2 WO-teams in uit de VII volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, maar wil je zo promoveren?

Echt waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd waardeloos. En ik bedenk nu pas dat als er 2 WOteams in degraderen dat er ook weer 2 zullen promoveren. Is er bekend hoeveel % van de teams een reset gehad hebben? Ik zit in de ix.357 met 2 WO-teams dat vind ik al balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Anoniem: 107235 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:20:
Idd waardeloos. En ik bedenk nu pas dat als er 2 WOteams in degraderen dat er ook weer 2 zullen promoveren. Is er bekend hoeveel % van de teams een reset gehad hebben? Ik zit in de ix.357 met 2 WO-teams dat vind ik al balen.
Euhmm, nee. Er promoveren van de IX'de namelijk twee door mensen bestuurde teams waardoor je daar altijd maximaal 6 WO's houdt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ben ik ook een dom denker 8)7

Mogen die 2 zich er ook nog een keer doorheen vervelen een seizoen lang.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 107235 op 27-08-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107235 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:37:
Wat ben ik ook een dom denker 8)7

Mogen die 2 zich er ook nog een keer doorheen vervelen een seizoen lang.
Ja, gaap mijn TS staat op 'in de wolken'. He, weer 11 supporters erbij. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En elke donderdag verveeld inloggen om je friendly te bekijken en de volgende te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Hmmm, tweede week jeugdopleiding op uitstekend en dan pul ik mijn eerste 17 jarige speler met twee hoofdstats op redelijk:

Gerardus Zuiderveld (74970226)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 660
Loon: 580 €/week
Eigenaar: FC Oud-Beijerland
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Brengt deze nog wat op aan het einde van het seizoen denken jullie? (jammer dat hij redelijk verdedigen heeft ipv passen :P ) Toch best een aardige pull...nu nog begin komend seizoen een 17 jarige met goede hoofdstat! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
Tuurlijk brengt ie wat op ;)

Mijne was weer eens niks (mag ook wel, als ik de 1e week maar een goed of uitstekend verdediger 17j pull :) )
Balen dak vanavond een WO heb, maarja dan maar een beetje leren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn YP staat alweer op straat. Ik pull de laatste weken vaak jongens van 19. Dan is redelijk positiespel niet genoeg. De laatste 17-jarige is nu 9 weken geleden en die had een TSI van 10. Over het hele seizoen 1 goede pull gehad. Was een goed keeper en is vertrokken voor 160k.

Deze week de laatste scoren training. Dan ombouwen van 3-4-3 naar 3-5-2. 2 weekjes de conditie trainen en daarna door op positiespel. A-squad is nu MF 2x 19 uitstekend, 1x redelijk + matig passen van 17 (gisteren gehaald voor 106k). In de B ga ik 2 van 17 trainen vanaf redelijk en mijn clown gaat in de training van zwak af. Manneke is 20 weet nog niet of dat slim is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

zo mijn YP is alweer snorkelen op de zeebodem....

ben wel een beetje bang dat mijn ts na vanavond op koude oorlog gaat staan :P 3x motsen in 4 wedstrijden vinden ze niet zo leuk

[edit] hey best lekker voormalige speler staat te koop voor 2,5 mln en ik krijg 3,5%= 87500 (openingsbod)

kan ik wel gebruiken eigenlijk klein tonnetje erbij :)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 28-08-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
-CKY2K- schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 09:16:
Brengt deze nog wat op aan het einde van het seizoen denken jullie? (jammer dat hij redelijk verdedigen heeft ipv passen :P ) Toch best een aardige pull...nu nog begin komend seizoen een 17 jarige met goede hoofdstat! ;)
Als 'ie matig passen had, zou ik 'm gekocht hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn pull is ook weer weg. Zit nog te twijfelen of ik nu nog een verdediger moet bijkopen, aangezien ik er maar 8 kan laten spelen deze week. Ik denk dat ik maar wacht tot aankomend seizoen. De komende 3 weken speelt hij sowieso niet, dus waarschijnlijk is het zonde van zowel vorm als salaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 17:58
Kapitaal: -192 405 € (-202 616) €
Sponsors: content
Fanclub: 178 leden
Supporters: moorddadig

Deze week

Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 0 Stadionkosten 10 900
Sponsorgeld 20 920 Spelersloon 8 611
Financieel voordeel 0 Rente 9 620
Tijdelijk 0 Tijdelijk 2 000
Personeel 0
Jeugdopleiding 0
Totale inkomsten 20 920 Totale uitgaven 31 131
Verwachte winst/verlies -10 211

zucht 14 spelers totaal over, niks meer om te verkopen, dus gewoon weer kwestie van tijd, voordat ik failliet weer ga :(
Had dus nooit stadion moeten uitbouwen in begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Misschien is het een idee om de belangrijke wedstrijden van vanavond te spammen, zodat we mee kunnen kijken met mensen die kampioen kunnen worden vanavond. Ik weet dat Tim een kraker speelt vanavond, maar dan heb ik nog 7 wedstrijden over die ik kan bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 13:32:
De komende 3 weken speelt hij sowieso niet, dus waarschijnlijk is het zonde van zowel vorm als salaris.
Ik verwacht dat ze in het begin van het seizoen zoveel duurder zijn - ondanks het jaartje dat ze ouder worden - dat je die paar weken salaris er wel bij betaalt. De 2 weken dat je 1 wedstrijd speelt zijn geweldige weken om in te kopen.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 107235 op 28-08-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
bangkirai schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 13:48:
zucht 14 spelers totaal over, niks meer om te verkopen, dus gewoon weer kwestie van tijd, voordat ik failliet weer ga :(
Had dus nooit stadion moeten uitbouwen in begin.
Als ik zo naar je stats kijk verlies je € 10.000,- per week. Een beetje leuk spelen en je maakt winst op je toeschouwers. Moet niet al te moeilijk zijn om hier uit te komen lijkt me. Vind het overigens wel getuigen van inzet dat je het probeert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik moet eigenlijk een nieuwe reserve verdediger en aanvaller aanschaffen omdat de huidige reservespelers zijn gedaald door hun (te) hoge leeftijd. Ik denk alleen dat ik dat nog maar een seizoentje uitstel. Ik ben toch niet van plan te promoveren (om afslachting in V te voorkomen ;)). Dan kan ik er over een seizoen gelijk een betere speler neerzetten en wordt de huidige speler reserve. Als er blessures vallen kan ik er ook altijd nog een woensdagspeler neer zetten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 17:58
dat hoort bij spel pewwy :)
Op dit moment heb ik een leger 17-jarige slechte spelers, heb geen enkel personeel ingehuurd en ja inkomsten van toeschouwers is rond de 20k, dus het wordt heel crap.
Ik kan namelijk ook geen enkele speler van zelfs 1k kopen, zit niks in jeugdtraining op dit moment.
Wordt langdurig verhaal schat ik, beetje mazzel aan het eind van volgend seizoen uit de schulden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ga volgend jaar ook gewoon voor behoud. Meer zal ik ook nog wel niet te zoeken hebben in de VI, maar je weet natuurlijk nooit waar je terecht komt. Ik zit in ieder geval in een goede VII nu, ware het niet dat er maar 5 teams spelen/speelden. Ik heb VIe divisies gezien waar je lachend doorheen kan, waarna je 1 seizoen later weer vrolijk naar de VI degradeert. Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:58

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

W00t w00t! 2e lekkere YP in op een rij:
Remco Hollak (75007430)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 620
Loon: 1 281 €/week
Eigenaar: NMNH
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
om en nabij de zelfde TSI als mijn huidige keeper(s) die 24 en 26 jaar zijn. De laatste gaat er dus uit (qua ervaring scheeld het niets namelijk). Ook heb ik gisteravond weer een trainee verkocht. Een goede verdediger, 18 jr, ging er uit voor 95k. Ook nog een 2e plaats en dus promotie dit seizoen, dus mijn openings seizoen sluit ik sccesvol af :)

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Pewwy schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 13:49:
Misschien is het een idee om de belangrijke wedstrijden van vanavond te spammen, zodat we mee kunnen kijken met mensen die kampioen kunnen worden vanavond. Ik weet dat Tim een kraker speelt vanavond, maar dan heb ik nog 7 wedstrijden over die ik kan bekijken :)
Voor de liefhebbers, 44600241 kan wel aardig worden. :) De nummer twee tegen mij, ik sta twee punten voor in de titelstrijd en speel met een opstelling die ik nog nooit gebruikt heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Topper vanavond:

FC KBeer - Swanfield United
Datum: 28-08-2005 om 21:00
MatchID: 44568824
Stadion: FC KBeer Arena

Mijn directe tegenstander die moet verliezen:

red_army125 - Geffie's Boys
MatchID: 44568823
Stadion: Estadio Belgica

Ik moet winnen en mocht hij winnen dan mag hij niet met meer dan 1 doelpunt verschil dan mij winnen. Ik sta gelijk met hem op de 2/3 plek en ik sta maar 1 doelpunt voor op hem.

Kortom vanavond komt de beslissing en ik ben reuze benieuwd! Echt spannend!

[ Voor 7% gewijzigd door Swanfield op 28-08-2005 15:37 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Exitium schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 13:16:
[...]

Als 'ie matig passen had, zou ik 'm gekocht hebben. :P
Maar dat heeftie niet :P

Mijn topper:

FC Oud-Beijerland - Sjeffer Utd
MatchID: 44565854
Stadion: De Put

En deze wedstrijd moet in een gelijkspel eindigen:

SCAPINO CLUBJE - red white Hammers
MatchID: 44565857
Stadion: SCAPINO CLUBJE Arena

[ Voor 44% gewijzigd door -TheNose- op 28-08-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4720

Wanneer is het het beste om te kopen/verkopen? Aan het begin of einde van het seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Kopen einde, verkopen begin. Prijzen kelderen altijd aan het eind van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Exitium schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 17:23:
Kopen einde, verkopen begin. Prijzen kelderen altijd aan het eind van het seizoen.
Dat komt omdat de spelers dan weer bijna een jaartje ouder worden he. ;) Dus voor trainees moet je daar natuurlijk wel rekening mee houden. En verkopen, tsja gewoon begin van het seizoen een superpull doen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-04 10:13
VV Morphing - C.V. het Eenzame Stokperdje
Match 44468632

Kampioenswedstrijd voor de divisie VI.78.
Ik heb voldoende aan een gelijkspel en moet tegen de nummer 3.

Tegenstander gaat MOTSen en ik mag dat eigenlijk niet doen met het oog op de aankomende promotie- en degradatieduels. Dus het middenveld ga ik verliezen, maar ik verwacht dat ik uiteindelijk nipt zal winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
-CKY2K- schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 17:41:
[...]

Dat komt omdat de spelers dan weer bijna een jaartje ouder worden he. ;) Dus voor trainees moet je daar natuurlijk wel rekening mee houden.
Klopt. Toch ga ik m'n trainees al voor de leeftijdsupdate doen, omdat het gewoon veel te veel scheelt. Ik wil voorin vier redelijke spitsen met matig passen hebben en die zijn voor mij gewoon onbetaalbaar als ik ze na de update moet halen, omdat ik door m'n promotie ook nog wat versterkingen moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Exitium schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:22:
[...]

Klopt. Toch ga ik m'n trainees al voor de leeftijdsupdate doen, omdat het gewoon veel te veel scheelt. Ik wil voorin vier redelijke spitsen met matig passen hebben en die zijn voor mij gewoon onbetaalbaar als ik ze na de update moet halen, omdat ik door m'n promotie ook nog wat versterkingen moet halen.
Tsja als je je 18 jarige trainees voor volgend jaar nu als 17 jarige haalt is prima natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik kan ook nog kampioen worden. Als ik vanavond win (44490191) en de huidige nr1 verliest (44490194).

Ik heb er op zich wel vertrouwen in dat ik ga winnen, maar ik verwacht dat de huidige nr1 ook zal winnen waardoor er niks veranderd :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb hetzelfde. Als ik win (44541211) en de nummer 1 ForzaWilms verliest (445412130) dan word ik kampioen. De kans is klein, maar door mijn overwinning op de nummer 1 vorige week en het rare counterspel van zijn tegenstander kan het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij mij in de compo staat alles al vast. het gaat bij niemand meer ergens om. de nr1 moet thuis met 7-0 verliezen van de nr 2 (zodat ie kampioen kan worden) en dat gaat niet gebeuren. ik kan nog 5e worden, maar de nummer 5 moet tegen nr 3 en die wint makkelijk en ik moet tegen de nr 8 en dat win ik ook makkelijk.... nu maar hopen dat er niet al te goede teams promoveren/degraderen naar mijn compo anders kom ik er nooit uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

Bij een gelijkspel ben ik kampioen. Speel 5-3-2 met de hele verdediging op aanvallend, ben benieuwd hoe dat uitpakt..

Match id: 44610994

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 112223 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 19:13:
Bij een gelijkspel ben ik kampioen. Speel 5-3-2 met de hele verdediging op aanvallend, ben benieuwd hoe dat uitpakt..

Match id: 44610994
Als de nr1 gelijkspeelt en ik win, ben ik trouwens ook eerste op doelsaldo. Er is hoop :+
edit:
tenzij het 8-8 wordt of zo ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 28-08-2005 19:19 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

TOTO

resultaat van de poll enkele dagen geleden http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1059330/29

19 stemden nee
3 stemden ja

kortom: vanavond de laatste toto ;(

* pinkt toch even een klein traantje weg

wil daarbij nog wel even Brainpower bedanken voor al het werk dat hij erin heeft gestoken, wat minstens een 100 voudig aantal uren is geweest in vergelijking met mijn bijdrage. Gottrick site met z´n software komt volledig op zijn conto. Dus credits to Brainpower please ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 83760 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 19:32:
TOTO

resultaat van de poll enkele dagen geleden http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1059330/29

19 stemden nee
3 stemden ja

kortom: vanavond de laatste toto ;(
Zonde, maar het volk beslist :|
Jij en brainpower bedankt voor alle moeite _/-\o_

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De nr1 staat nu met 1-0 achter en ik met 2-0 voor. Als het zo nog 70 minuten blijft ... ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
@Brainpower en Tim: nogmaals dank _/-\o_

Hier gaat het gewoon niet goed. Sta 3 - 1 voor met PIC waardoor ik dus geen p/d duel hoef te spelen... Beetje jammer. Wilde nou eindelijk wel eens zien wat voor stats ik zou halen met een hoge teamspirit en dan MOTS... :(

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
26 minuten: Crest kwam op voorsprong in de 26e minuut. Het werd 0 - 1 na een magnifieke combinatie door het midden. Marts Bruņenieks was de doelpuntenmaker.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 21:00:
@Brainpower en Tim: nogmaals dank _/-\o_

Hier gaat het gewoon niet goed. Sta 3 - 1 voor met PIC waardoor ik dus geen p/d duel hoef te spelen... Beetje jammer. Wilde nou eindelijk wel eens zien wat voor stats ik zou halen met een hoge teamspirit en dan MOTS... :(
wees blij man :) zit niet zo te zeiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Anoniem: 7533 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 21:09:
[...]

wees blij man :) zit niet zo te zeiken :P
Gaat de goede kant alweer op... 3 - 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sandyman538 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 21:16:
[...]

Gaat de goede kant alweer op... 3 - 2 ;)
Bij mij ook (al hoop ik wel te winnen ;)). Ik sta met 3-2 voor, de nr1 staat nog steeds met 1-0 achter.

Die 3-2 bij mij is trouwens wel snel gegaan, ik ging met 3-0 voorsprong de rust in.

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 28-08-2005 21:26 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:30
winnen of gelijk spelen heb ik nodig, winnen betekend eerste, gelijk is 2e of 3e....

Tis wel spannend voor mij :)

Slaap Aapjes (769535) mijn id :)

pffft ik 1-0 achter, nummer 3 nu 1-0 voor :| dat wordt waarschijnlijk niet promoveren :(

[ Voor 24% gewijzigd door Slaapje op 28-08-2005 21:36 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh die wedstrijd bij mij is weer dodelijk saai. weinig echt leuke wedstrijden gehad dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
45 minuten: De ruststand was 0 - 1. Wolk had met 52 procent balbezit een veldoverwicht.
Goed gegokt hier. De tegenstander haalde vorige week uit een slecht (zeer hoog) middenveld, ik gokte met MotS en thuisvoordeel deze week op zwak (hoog). Ik wilde dus m'n middenveld zelf ook iets versterken, omdat ik met m'n normale spel niet verder zou komen dan zwak (heel laag). In plaats van m'n normale 3-4-3 met één aanvallende vleugel op links, een extra aanvaller op rechts en twee aanvallende centrale middenvelders heb ik nu dus een naar het midden spelende vleugel op rechts, een extra aanvaller op links en twee verdedigende middenvelders centraal om m'n verdediging te versterken. Ik train spitsen dus m'n aanval blijft sterk genoeg, redelijk (hoog) tegen redelijk (zeer laag) bij hem achterin. Ook heb ik m'n extra middenvelder (die ik uit m'n centrale verdediging pluk) en centrumverdediger omgewisseld om m'n rechterverdediging sterker te maken dan links, was niet direct nodig maar is puur uit voorzorg. Door deze wijzigingen haal ik volgens HT Ratings ook een zwak (hoog) middenveld, een redelijk (hoog) centrumaanval en matig (hoog) centrumverdediging. Verder overal zwak, behalve linksvoor. Sta voor dus als het zo doorgaat de tweede titel op rij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 21:36:
oh die wedstrijd bij mij is weer dodelijk saai. weinig echt leuke wedstrijden gehad dit seizoen.
Ben je vriend hochel maar even aan het afslachten H3!N :) 0-3 op het moment en ben dus nog maar paar minuten van het kampioenschap verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
59 minuten: Een paar geweldige acties op de rechterflank zorgden ervoor dat Wolk-speler Michael P. Jansson in de 59e minuut de 1 - 1 kon scoren. Het was weer gelijk.
Kut! :(

Edit:
61 minuten: Na een snelle actie aan de linkerkant van het veld kwam Dan Hartstål van Crest in de 61e minuut helemaal vrij om te scoren. 1 - 2 voor de bezoekers.
Yay! :D

[ Voor 36% gewijzigd door Exitium op 28-08-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik sta gewoon eerste! Dat had ik echt niet verwacht, ik ging voor lijfsbehoud mijn eerste seizoen in VI.

Kan ik mijn kampioenschap gaan vieren met Yoshe ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk kampioen! Tijd voor een biertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bah HT is traag

Iedereen met een positief resultaat dit seizoen gefeliciteerd! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

KAMPIOEN ;)

YP was goed passen maar derest niks dus die knal ik met racket de ruimte in :9

't was wel spannend maar het zat op het randje het werdt 2-2 O-)

alleen wel 5 week blesure dus maar ff 3 dokters aanschaffen want hij is 28

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 28-08-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Gefeliciteerd voor alle kampioenen!

Zelf uiteindelijk met PIC met 4-3 gewonnen, dus hoef helemaal niet een p/d duel te spelen. Beetje jammer, maar toch wel mooi dat ik gewoon boven de streep ge-eindigt ben. Van te voren absoluut niet verwacht! Ik kan trots op het team zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Gefeliciteerd kampioenen! Ik sta nu in de rust met 0-2 achter tegen een veel te sterke tegenstander...kan niet meer promoveren aangezien de concurrent ook gewoon met 2-0 voorstaat...volgend jaar weer een kans :P

Edit: 0-3 en een penalty gemist door mijn ervaren goed spelhervatting middenvelder :(

[ Voor 18% gewijzigd door -TheNose- op 28-08-2005 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3-3 gelijk gespeeld. Ik speelde nergens meer om, mijn tegenstander kon nog promoveren als hij won. Enige waar ik een beetje over teleurgesteld ben is mijn middenveld. Dat was met MOTS waardeloos(zeer hoog), terwijl ik normaal gesproken een slecht (zeer laag) haal in thuiswedstrjden.

Maar goed, maar eens kijken welke financiele middelen vrij komen om mijn team wat te versterken volgend jaar voor de twee bovenste plaatsen te strijden.

Wel sterrecord verbroken met 2 wat nu staat op 30,5.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 131484 op 28-08-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 21:50:
Ik sta gewoon eerste! Dat had ik echt niet verwacht, ik ging voor lijfsbehoud mijn eerste seizoen in VI.

Kan ik mijn kampioenschap gaan vieren met Yoshe ;)
hehe gefeliciteerd, maar wat een onzettende mickey mouse compo ook :P

@tim goedzo... dat laffe pressievoetbal elke keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 7533 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:14:
[...]
hehe gefeliciteerd, maar wat een onzettende mickey mouse compo ook :P
Hehe, nu hopen dat ik mijn promotiewedstrijd verlies :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:00
AAAAARGGH Wat een klote wedstrijd... Zowiezo de allersaaiste uit mijn HT carriere, maar ook nog eens gigantisch onterecht verloren.. daar gaat mijn ongeslagen status (27, gedeeld beste van nederland)
MatchID: 44698020

Maarliefst 4 hele gebeurtenissen in de hele wedstrijd... En ik met mijn nieuwe sterrenrecord (36.5) geen 1 kans gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
Ik moet gelijk spelen om te promoveren, maar sta zelfs met 1-0 voor atm...

En dat terwijl mijn tegenstander echt 10 sterren meer haalt dan ik (40 ipv de 30 die ik haal) Super!

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Campiooooooooooone! :D

Ongeslagen kampioen, m'n beste spits als topscorer en promotie, erg goeie avond voor Crest. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stand eredivisie:

6. Timberwolves United 14 25 - 34 14
7. Bergse Boys Combina 14 25 - 34 14

en dan:
De stand op de competitieranglijst wordt bepaald door: 1. Punten 2. Doelsaldo 3. Meest gescoorde doelpunten 4. Willekeurige loting
Dan ben je even zuur, denk je eindelijk in de eredivisie te zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Anoniem: 83760 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:36:
Stand eredivisie:

6. Timberwolves United 14 25 - 34 14
7. Bergse Boys Combina 14 25 - 34 14

en dan:

[...]

Dan ben je even zuur, denk je eindelijk in de eredivisie te zitten....
Haha. Geniaal... wel echt superzuur hoor... damn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwacht 2e. #1 heeft terecht gewonnen en ik ook. 38j Nestor 4 weken eruit geschopt. Wat scheelt het me als ik er 10 dokters op zet? Is hij er dan weer over 2 weken? Ik wil hem graag voor de beker opstellen voor de ervaringspunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 09:15

Cis

38 jaar, 4 weken?!!!!
Tot over 12 weken :w

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Kansloos :'( nog een jaartje VII :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 19-05 09:55

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ja hoor, heb ik dat ??? JA DAT HEB IK !!!!1111 grmbl geeneens controle over m'n team... PROMOVEER JE IN DE LAATSTE MATCH !!!!!!!!!!!!11111111111111 de nummer 2 verliest met 4-2 en mijn (ongecontroleerde team) wint met 0-6 waardoor de nummer 2 ingehaald wordt :X Ik wacht nog op de uitslag van de GM's en hoop volgend seizoen uit te komen in de Div. IX. Mocht ik alsnog mijn team verliezen.......... dan begin ik grmbl gewoon opnieuw en dan horen jullie dan wel weer van me ;) :(

edit: deze update werd mede mogelijk gemaakt door mijn partner waardoor ik/wij dus dus de tussenstanden konden volgen in "mijin" league /edit

[ Voor 15% gewijzigd door lameeuw op 28-08-2005 23:26 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cis schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:45:
38 jaar, 4 weken?!!!!
Tot over 12 weken :w
U hebt het wel over ons aanstaande trainer die nog een beetje ervaring moet opdoen! :'(

Ben benieuwd wat er van zijn TSI over is morgen. Is nu 150 ondanks 2.5* op de wing. (vleugel goed, passen goed)

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 107235 op 29-08-2005 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 09:58

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

beste wedstrijd ooit in het prille bestaan van NMNH: 10-0 gewonnen! en een hattrick voor mijn spits! whoei!! Door dat ik een seizoen lang mijn 2e plaats heb weten te behouden, promoveer ik naar de VIII volgend seizoen. Echt relext!

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ben uiteindelijk tweede geworden, de nummer 1 en ik hebben beiden gewonnen. Mijn keeper is overigens wel topscorer geworden in mijn divisie :)

Alle kampioenen gefeliciteerd. Hein: Ik zie je volgend seizoen misschien wel terug ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Pewwy op 29-08-2005 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sinds wanneer kan je geen spelers ontslaan in het tussenseizoen? Ik had een aantal spelers bewaard om mijn teamspirit niet te beinvloeden tijdens het seizoen, maar nu krijg ik de melding:
"De competitie is gesloten, je kunt deze speler nu NIET ontslaan!!". Of betekend dit wat anders?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Gister weer gewonnen en daardoor 3e geworden in mijn eerste seizoen V, een stand die ik vantevoren nooit had durven dromen :D
Nu mijn team maar weer klaarstomen om komend seizoen weer een plek bij de eerste 4 te bemachtigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Marzman schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 06:48:
Sinds wanneer kan je geen spelers ontslaan in het tussenseizoen? Ik had een aantal spelers bewaard om mijn teamspirit niet te beinvloeden tijdens het seizoen, maar nu krijg ik de melding:
"De competitie is gesloten, je kunt deze speler nu NIET ontslaan!!". Of betekend dit wat anders?
Ik heb het nog nooit meegemaakt in ieder geval. Het is dat ik geen spelers heb die ik wil ontslaan, anders had ik het wel geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:30
Nou ik ben dus op doelsaldo 3e geworden en moet nog een seizoen in X blijven...
Hopelijk aankomend seizoen meer succes :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Teleurstellend seizoen voor mij :'(

Doelstellingen waren:

Promoveren, 2de ronde GoT cup en 2de ronde Nederlandse beker.

Wist alleen de 2de ronde Nederlandse beker te bereiken dus eigenlijk wel een kansloos seizoen zo :'(

Volgend jaar moet het maar weer allemaal beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm ook kansloos dit, supporters op in de wolken en na verlies gisteren tegen de nr 1 op geirriteerd? Zijn ook snel ontevreden die gasten! :P
Naamsverandering is een feit, FC Oud-Beijerland heet vanaf nu SC Capelle (aangezien ik alweer een paar jaar in Capelle aan den IJssel woon)...hoop volgend seizoen wel te promoveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

38 jaar en +4 las ik net? nou die speelt niet meer voor volgend jaar kerst :)

0-3 gewonnen wat eigenlijk wel prima was. ts was woedend dus haalde slechts een goed(oud) met MOTS :P normaal zou dat wel een tikkie hoger zijn :P

ik ga nu nog 1 week pm trainen, dan een weekje conditie en daarna of nog een week conditie of passen. heb al 3x een weekje passen getranied in tussenseizoen dus de kans is zeer aanwezig dat mids/wingers/spitsen overgaan. scheelt toch weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik train in het tussenseizoen gewoon lekker verdedigen door, met name de spelers die tegen een "pop" aanzitten, begint weer net wat lekkerde aan het nieuwe seizoen! ;)
Misschien dat ik toch besluit nog twee seizoenen defence te trainen om dan mijn nu 18 jarige spelers op wonderbaarlijk te krijgen. Mijn huidige 19 jarige uitmuntend verdediger gaat er dan bij zijn volgende stijging waarschijnlijk uit om alvast versterkingen te gaan halen, om zo nog meer oudjes uit mijn team te gooien...koop er dan voor dat ene seizoen denk ik geen trainees meer bij, verkoop er dan vier op wonderbaarlijk uiteindelijk waarvan ik denk ik wel van de opbrengst 6 PM trainees kan kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Hoe ga jij verdedigen trainen? gewoon maar 5 mensen met je friendly 5-x-x of ga je verdedigende posities (ofzo?) trainen en dan 5-5-0 spelen? Met de eerste train je sneller, maar met de 2e train je meer speler en het lijkt me sterk dat je maar half zo snel traint, dus netto train je dan waarschijnlijk iets meer.

Ik ga zelf in ieder geval 1 week conditie doen, maar waarschijnlijk 2. Bij verdedigers heeft het dan wel niet echt veel nut, maar ik heb 3 hele goede aanvallende verdedigers zonder conditie en bovendien stijgt de TSI van al je spelers zo lekker, dat je ze waarschijnlijk voor meer verkoopt ook al zijn het verdedigers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 16-05 13:39
Gisteren 3-1 gewonnen van de nr. 1 (stond en sta zelf 2e). Net als vorig seizoen eindig ik dus als 2e in de vi.1000. Vorig seizoen gelijke stand met nr. 1 maar op doelsaldo 2e. Nu net 1 puntje te weinig omdat ik vorige week onverwachts verloor :(

Maarja doelstellingen wel vrijwel allemaal gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Coca-Cola schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:35:
Hoe ga jij verdedigen trainen? gewoon maar 5 mensen met je friendly 5-x-x of ga je verdedigende posities (ofzo?) trainen en dan 5-5-0 spelen? Met de eerste train je sneller, maar met de 2e train je meer speler en het lijkt me sterk dat je maar half zo snel traint, dus netto train je dan waarschijnlijk iets meer.

Ik ga zelf in ieder geval 1 week conditie doen, maar waarschijnlijk 2. Bij verdedigers heeft het dan wel niet echt veel nut, maar ik heb 3 hele goede aanvallende verdedigers zonder conditie en bovendien stijgt de TSI van al je spelers zo lekker, dat je ze waarschijnlijk voor meer verkoopt ook al zijn het verdedigers ;)
Train gewoon 5 verdedigers per week, vorig jaar al conditie getraind...zijn geen aanvallende verdedigers dus conditie boeid me niet, zijn allemaal op redelijk nu geloof ik, 1 op zwak...zal me aan mijn kont roesten eerlijk gezegd...en dat verdedigendpositie, geen ervaring mee, zal er eens naar kijken.... ;)

Het heet controlerend spel trouwens ;), tsja is een id om zo al je trainees wat training te geven in de tussenweken, weet iemand de percentages die je per week ongeveer kan halen? Kan nu niet inschatten of het rendabel is... :P

[ Voor 10% gewijzigd door -TheNose- op 29-08-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha CKY2K je blijft het maar uitstellen he :) eerst komend seizoen pm nu weer het seizoen daarop

zometeen is het 2008 en zit je nog steeds def te trainen in de VII ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 7533 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:56:
haha CKY2K je blijft het maar uitstellen he :) eerst komend seizoen pm nu weer het seizoen daarop

zometeen is het 2008 en zit je nog steeds def te trainen in de VII ;)
Shit valt het op? ;) Ik heb gewoon een beetje verlatingsangst denk ik, voel me zo thuis in de VII. Als ik ze doortrain tot wereldklasse scheelt dat me wel een bom duiten natuurlijk + omdat ik dan al een briljante speler heb verkocht heb ik daar al versterking voor kunnen halen...dus mijn ploegie is al versterkt dan...Denk ik geen slechte zet...stap van briljant naar wereldklasse is toch wel groot kwa financien! :)

btw net gevonden:
* Controlerend spel. Ook dit trainingstype is voor verdedigers en middenvelders, maar bedoeld om hun verdedigende vaardigheden te vergroten. In essentie gaat het erom dat je spelers worden getraind hoe ze zich moeten opstellen als het team in de verdediging is. Omdat je met dit type ruwweg twee keer zoveel spelers tegelijk kunt trainen als met "verdedigen", is het per speler ongeveer half zo effectief.
Train wel gewoon verdedigen dan...ene week ene helft andere week de andere net zo effectief :P

[ Voor 29% gewijzigd door -TheNose- op 29-08-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Lekker nuttige trainingsvorm dan.. Wie gaat er nu 5-5-0 spelen om dan net zo snel te trainen als 5-x-x?? Ik denk toch dat controlerend spel iets van 60% is ten opzichte van gewoon verdedigen trainen.. ik zal me er vandaag eens in verdiepen, misschien dat de defense trainers wat weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Coca-Cola schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:26:
Lekker nuttige trainingsvorm dan.. Wie gaat er nu 5-5-0 spelen om dan net zo snel te trainen als 5-x-x?? Ik denk toch dat controlerend spel iets van 60% is ten opzichte van gewoon verdedigen trainen.. ik zal me er vandaag eens in verdiepen, misschien dat de defense trainers wat weten ;)
Ik denk dat de meeste defence trainers (waaronder ik) het niet zullen weten... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Ik train ook verdedigers, en ik weet het idd ook niet.. het wordt ook door bijna niemand gebruitk... Maar het lijkt me sterk dat die training echt zo slecht is als ze in de regels laten door schemeren... Ik bedoel dan is 'ie alleen in het allerbeste geval net zo goed als gewoon verdedigers trainen (je kan max 20 spelers trainen, maar dan MOET je 5-5-0 spelen en het kost je ook nog meer salaris + meer geblesseerde trainees... en zelfs als je er 20 traint dan verdien je er max net zoveel op als op 10 verdedigers die 2x zo snel gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Spelers ontslaan kan weer. Er zal wel een update bezig zijn geweest toen dit niet lukte.

Ik kan niks vinden over de opbrengsten van een promotie/degradatie wedstrijd? Die gaan zeker volledig naar het thuisspelende team (dat voor degradatie vecht) dan?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Eerder tegen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:16:
Ik train in het tussenseizoen gewoon lekker verdedigen door, met name de spelers die tegen een "pop" aanzitten, begint weer net wat lekkerde aan het nieuwe seizoen! ;)
Misschien dat ik toch besluit nog twee seizoenen defence te trainen om dan mijn nu 18 jarige spelers op wonderbaarlijk te krijgen.
Bij mij ligt het aan komende woensdag. Als ik win train ik gewoon verdedigen door. Mocht ik verliezen dan speel ik 5-5-0 met openingen maken en al mijn verdedigers in de basis. Op die manier kunnen ze nog stijgen in de passing skill, wat weer zorgt voor een betere counter. In de eerste week van de beker ga ik weer gewoon verdedigen trainen.

Vaag, vorige week won ik van de nummer 1 en kreeg ik er twee keer negen spelers bij. Vandaag krijg ik er weer 10 bij...

[ Voor 9% gewijzigd door Pewwy op 29-08-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
:Y)
Pewwy schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:57:
[...]

Bij mij ligt het aan komende woensdag. Als ik win train ik gewoon verdedigen door. Mocht ik verliezen dan speel ik 5-5-0 met openingen maken en al mijn verdedigers in de basis. Op die manier kunnen ze nog stijgen in de passing skill, wat weer zorgt voor een betere counter. In de eerste week van de beker ga ik weer gewoon verdedigen trainen.

Vaag, vorige week won ik van de nummer 1 en kreeg ik er twee keer negen spelers bij. Vandaag krijg ik er weer 10 bij...
Is ook wel een id idd, passing van mijn verdedigers is erg laag...hmm nog maareens verzinnen dan :P
Ik verloor van de nr 1 die ongeslagen was en ik krijg er gelijk maar 1 supporter bij! Ach heb mijn naam veranderd dus heb zowiezo 3% ingeleverd vandaag :P

Als Damien nou eens opschiet met dat logo is SC Capelle helemaal compleet ;) :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:12:
:Y)
[...]
Als Damien nou eens opschiet met dat logo is SC Capelle helemaal compleet ;) :P :+
Vanavond vanavond :) I pwommis O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Hoera hoera, nog een kampioen hier. In de divisie X, dus het was wel een moetertje (of hoe zeg je dat)

Eens kijken wat de 9 ons zal brengen.

Maar zometeen dus 2 weken alleen friendlies, denk dat ik verdedigen blijf trainen. Krijgt toch ieder def 1 normale week training er bij.
Conditie training is dan wel voor iedereen, maar denk met dit middenveld nog wel een keer te promoveren, en zijn toch oude knakkers die ik niet lang blijf houden meer, dus defense trainen lijkt voor mij nu het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ga ook eindelijk dit seizoen mijn naam veranderen, aangezien ik van Den Haag naar Pijnacker ga verhuizen. Wordt wel waardeloos, want ik heb daar nog geen internet :( Heb er een tijdje mee gewacht en al wel de naam van mijn stadion gewijzigd, maar de komende weken volgt de rest :)

[ Voor 12% gewijzigd door Pewwy op 29-08-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 11:57:
[...]

relaxed. normaal moeten mensen spelers kopen, maar jij krijgt er gewoon 18 per week! zal wel flinke salaris post zijn dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:19:
[...]

relaxed. normaal moeten mensen spelers kopen, maar jij krijgt er gewoon 18 per week! zal wel flinke salaris post zijn dan ;)
Grom, ik haat maandagochtend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mensen het is zo ver :) Lever uw commentaar graag in 1 post om het overzichtelijk te houden aub:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:49

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.