Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.684 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

Bizarre TU!

Vorm +8 / -2 heel vreemd zo eind seizoen. meestal is de vorm nu dramatisch
TSI +4.160 / -0 <- haha :)

ALLE spelers op de coach na zijn in tsi gestegen ;) (ondanks dus 2 vorm dalingen)

grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07 19:42
Ik ook een bizarre TU!
Twee verdedigers die pas volgende week zouden moeten gepopt naar formidabel (18jr)
Enne mijn vorm is wel dramatisch! :(
+2-6 voor mijn A-team... kan een stunt tegen de nr 1 wel vergeten nu... :/

Ga die twee weken in het tussenseizoen maar de spelers trainen die nog moeten poppen, zijn alle spelers weer zo'n beetje op hetzelfde nivo :D

[ Voor 25% gewijzigd door -TheNose- op 26-08-2005 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Mensen ik ben bezig geweest met de nieuwe OP. Ik loop daarmee tegen een aantal probleempjes op en daarnaast ben ik van meening dat sommige dingen minder prominent aanwezig moeten zijn en dat andere zaken weer beter beschreven moeten worden.

Ik heb hierbij al enige hulp gehad :) Maar dadelijk komt het resultaat hier te staan en zal er naar aller waarschijnlijkheid wel commentaar zijn betreffende de inhoud.

Waar ik momenteel nog aan werk is:

- Het op vrolijken van de OP
- Plaatjes in tables invoeren

Er zullen dus wel een aantal plaatjes te zien zijn zoals deze nu te zien zijn maar ik wil er nog een paar bij.
De OP zal iets minimalistischer zijn, wat betekend dat hij erg kort maar zeker krachtig moet worden. Kort is tie al alleen het krachtige nu nog :)

Ik verzoek jullie dan ook allemaal om de OP de volgende topic voor deze ene keer goed door te lezen en te bekijken en dan in 1 constructieve post te vermelden wat er allemaal mis mee is :) Zo kan ik de wijzigingen allemaal goed in 1 keer door voeren.

Ik hoop dat iedereen zijn steentje bijdraagt zodat we uiteindelijk met zijn allen trots kunnen zijn op het eind resultaat en met grote trost kunnen zeggen: LEES DE OP!! :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

TSI +470 (630/-160)
Vorm +4 (6/-2)
Verdedigen +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk dat de OP nuttiger moet worden. Er staat teveel onzin in die zeker nieuwe mensen echt niks boeit. de echte interessante dingen staan onderin, terwijl de mensen dan allang weggesurft zijn. dus de echte pure HT gerelateerde info bovenin en alle crap en ongein onderin(statistieken en quotes enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Ongeveer +600 TSI, 2 vormstijgingen en 2 -dalingen en twee spelers gestegen in scoren. Trainee naar uitstekend en m'n reservekeeper naar waardeloos. :P Zondag titelstrijd, hopelijk heeft de nummer twee geen goeie training gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het gaat bij mij nergens om. ik kan nog 5e worden, maar de nummer 5 moet tegen nummer 3 en dat wint ie nooit.... dus plaats 4 is bijna een feit. bovendien moet ik tegen de nummer 8 en die gast is te brak om tegen aan te pissen :)

nummer 4 is iets wat ik zeker niet verwachtte begin seizoen. hooguit plaats 6 en wellicht zelfs degradatie.... ben trots op mijn teampje :) aangezien de nummer 1 rechtstreeks promoveert naar de V krijgen we een slechte V'er terug. dus ik ga komende seizoen voor plaatst 3. zeker na wat ver en aankopen begin volgens seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 07:59:
Bizarre TU!

Vorm +8 / -2 heel vreemd zo eind seizoen. meestal is de vorm nu dramatisch
TSI +4.160 / -0 <- haha :)

ALLE spelers op de coach na zijn in tsi gestegen ;) (ondanks dus 2 vorm dalingen)

grappig :)
Ik heb ook een bizarre update. Alle vormdalingen zitten in mijn a-team, alle vormstijgingen zitten in mijn b-team :/ Gelukkig is de laatste wedstrijd niet zo zwaar, verwacht hem toch wel te winnen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

Ronald Koeman schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:54:
[...]

Nu je het zegt ik vind Mulder ook wel tof :P
Dat vind ik nou aardig :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik begin mulder zat te worden en borst ook. hij is allang niet meer zo scherp en fel en recalcitrant als eerst. van geld wordt je toch mild en coulant blijkbaar. tijd voor een volgende. exit borst en mulder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mensen ik heb echt een super lang verhaal om mijn trainings schema e.d. nog meer te ondersteunen. Ik heb het reeds geupload en ik denk dat het voor vele een instressant documentje om te lezen is :)

Gaarne ook weer op of aanmerking of ik iets vergeten ben of over het hoofd heb gezien :)

Hier downloaden

[ Voor 50% gewijzigd door Swanfield op 26-08-2005 11:17 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zonder je super lange verhaal te lezen: al;s trainingswitchen om de 4 seizoenen echt rendabel zou zijn, zouden de top teams het ook wel doen. Zij doen het niet waar je uit kan concluderen dat....

vul maar in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 19:00

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

laatste weken alleen maar vormdalingen gehad :( echt kut. Waarschijnlijk daardoor afgelopen zondag verloren. dusi n het tussen seizoen gaan we ff lekker algemeen trainen!

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:44
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:19:
zonder je super lange verhaal te lezen: al;s trainingswitchen om de 4 seizoenen echt rendabel zou zijn, zouden de top teams het ook wel doen. Zij doen het niet waar je uit kan concluderen dat....

vul maar in :)
Dat slaat natuurlijk ook helemaal nergens op. Juist die topteams doen al heel lang mee en zijn waarschijnlijk voor een groot gedeelte vastgeroest in een bepaalde routine. Er is ondertussen wel zoveel veranderd in hattrick dat die routine absoluut niet meer de beste hoeft te zijn. Zij kunnen zich alleen niet het risico veroorloven om te experimenteren met hun training. Bovendien hebben zij op hun niveau spelers nodig met zulke hoge stats, dat ze als ze die zelf willen trainen ze wel langer dan 4 seizoenen moeten trainen ;).
Als het verschil tussen de huidige stat en de volgende stat kwa prijs net zo hoog is of lager dan de vorige stap, dan is het dus niet lonend om die speler verder te trainen. Je betaald dan namelijk meer loon voor minder rendement. Over het algemeen zal in dit geval de marktwerking toeslaan en zal dit weer in balans komen omdat er minder mensen hun spelers lang doortrainen en er dus tekorten aan hoge stats ontstaan en overschotten aan lagere, maar zolang dit nog niet het geval is (als die balans er uberhaupt al komt, mede door de hoge lonen van die goede spelers) dan kan je dus winst maken door hier rekening mee te houden.

Als niemand het risico zou nemen dan zou alles bij hetzelfde blijven en dan zou je idd gelijk hebben, maar juist het nemen van een beetje risico kan je dus goede winsten/ betere spelers opleveren.

Als iedereen maar tegen elk nieuwe idee zou zeggen: 'iedereen doe het zus en jij gaat het zo doen??? dat gaat niet werken!' dan zou er nooit vooruitgang zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-07 16:26
Zooo, boeken zijn weer opgehaald, dit weekend er weer tegenaan (gelukkig een WO, anders vern**k ik m'n schoolexamens misschien wel :9 )

TU dan maar...
Vorm: +1/-4
Verdedigen: +2 (17j uitstekend, 18j uitmuntend :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je gaat gewoon ratingtechnisch tekort komen en dus verliezen met zoveel wisselen denk ik. en zoals ik al zei gaat niet iedereen tegelijk over dus je zit met half getriande trainees waarvoor je geen extra geld krijgt en dus weer verlies maakt en training verkloot.

maar je kan het gewoon eens proberen 16 seizoenen(def, wing, pm en scoren) en kijken waar je eindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
nou, spreken we daar over bijna 5 jaar weer verder over >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:54:
je gaat gewoon ratingtechnisch tekort komen en dus verliezen met zoveel wisselen denk ik. en zoals ik al zei gaat niet iedereen tegelijk over dus je zit met half getriande trainees waarvoor je geen extra geld krijgt en dus weer verlies maakt en training verkloot.

maar je kan het gewoon eens proberen 16 seizoenen(def, wing, pm en scoren) en kijken waar je eindigd.
gewoon eens proberen 16 seizoenen? je hebt het over meer dan 5 jaar man!

edit: damn Joss, te traag....

[ Voor 3% gewijzigd door sarinsarin op 26-08-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

Damien2004 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:42:
Mensen ik heb echt een super lang verhaal om mijn trainings schema e.d. nog meer te ondersteunen. Ik heb het reeds geupload en ik denk dat het voor vele een instressant documentje om te lezen is :)

Gaarne ook weer op of aanmerking of ik iets vergeten ben of over het hoofd heb gezien :)

Hier downloaden
ik zie nog een nadeel aan jouw plan, wat als je een blesure hebt op een linie die je niet traint, want je bent bijv. van plan om 3 pm trainiers te verkopen, wordt ereen uitgetrapt voor een aantal weken, dan wordt je team heel erg verzwakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:55:
nou, spreken we daar over bijna 5 jaar weer verder over >:)
kan er een slotje op tot die tijd aub? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
H2opoloër schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:06:
[...]

ik zie nog een nadeel aan jouw plan, wat als je een blesure hebt op een linie die je niet traint, want je bent bijv. van plan om 3 pm trainiers te verkopen, wordt ereen uitgetrapt voor een aantal weken, dan wordt je team heel erg verzwakt
Idd heb ik dit niet mee genomen in mijn voorbeeld. Hier twijvel ik nog over wat ik hier mee van plan ben. Ik denk dat een extra wat mindere speler dit zal moeten oplossen. Ik heb dit ook niet mee genomen voor de aanschaf van spelers in de calculatie.

Het is dus een blanko calculatie waarin je vanuit gaat dat alles goed gaat :) Natuurlijk zijn er ups en downs maar die zitten ook in de normale manier.

@ H3!N eerst lezen dan commentaar. Het is makkelijker om te roepen dat alles wat anders is niet werkt dan ook eens te bekijken hoe het anders gaat. Ik loop hier niet zomaar een raar idee te blaaten heb het echt goed door bedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:49
Ongelooflijk maar waar. Vandaag moest mijn wonderbaarlijke spits van 19 van wonderbaarlijk naar wereldklasse stijgen. Maar aangezien hij afgelopen zondag een rotschop tegen zijn schenen had gehad zat dat er gewoon niet in. Hij was toen +2 en nu nog steeds +1. Dus je legt je erbij neer en weet dat hij een training zal gaan missen. Maar tot mijn grootse verbazing stijgt hij toch gewoon naar wereldklasse!! Terwijl hij dus geblesseerd is. 8)7

/edit

@Damien: Op zich klopt je verhaal natuurlijk wel, maar ik vraag me af wat je doet na 12 seizoenen. Want dan heb je op elke positie zeg maar een wereldklasse speler. Dan sta je er lekker voor, maar dan komt volgens mij het probleem (wat ik overigens al eerder heb gemeld).

Je moet namelijk verder met trainen en dan ga je 1 linie zo enorm verzwakken door weer 6 trainee's daarvoor te kopen. Om nog een beetje in het spoor te blijven koop je 3 18-jarige uitmuntend spelers en 3 17-jarige goeds, maar die kunnen natuurlijk nooit jou wereldklasse spelers opvangen.

Verder zit je naar mijn idee tegen een plafond als je 1x alle linie's getraind hebt. Want je begint weer bij 0 met je nieuwe trainee's, het zal hetzelfde geld opleveren, maar als je dan na 4 seizoenen trainen weer verder gaat met een andere linie, zijn je speler weer 'pas' wereldklasse. Dus je houdt constant een zelfde team op de been, met het nadeel dus dat je enorm verzwakt wordt op 1 linie elke keer als je verandert van training.

[ Voor 54% gewijzigd door Sandyman538 op 26-08-2005 12:26 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Damien2004 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:12:
[...]

Idd heb ik dit niet mee genomen in mijn voorbeeld. Hier twijvel ik nog over wat ik hier mee van plan ben. Ik denk dat een extra wat mindere speler dit zal moeten oplossen. Ik heb dit ook niet mee genomen voor de aanschaf van spelers in de calculatie.

Het is dus een blanko calculatie waarin je vanuit gaat dat alles goed gaat :) Natuurlijk zijn er ups en downs maar die zitten ook in de normale manier.

@ H3!N eerst lezen dan commentaar. Het is makkelijker om te roepen dat alles wat anders is niet werkt dan ook eens te bekijken hoe het anders gaat. Ik loop hier niet zomaar een raar idee te blaaten heb het echt goed door bedacht :)
Een nadeel is dat je (de eerste 5 jaar ;)) geen uitgebalanceerd team hebt als je het op deze manier doet. Op de traditionele manier kan je spelers kopen, daar waar je team het zwakst is. Ook kun je dan besluiten niet te gaan voor die superaanvaller, maar het geld te verdelen over een aanvaller en een vleugelspeler zodat je team op twee fronten iets versterkt.
Sandyman538 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:15:
Ongelooflijk maar waar. Vandaag moest mijn wonderbaarlijke spits van 19 van wonderbaarlijk naar wereldklasse stijgen. Maar aangezien hij afgelopen zondag een rotschop tegen zijn schenen had gehad zat dat er gewoon niet in. Hij was toen +2 en nu nog steeds +1. Dus je legt je erbij neer en weet dat hij een training zal gaan missen. Maar tot mijn grootse verbazing stijgt hij toch gewoon naar wereldklasse!! Terwijl hij dus geblesseerd is. 8)7
Spelers met +1 krijgen gewoon training als ze die week gespeeld hebben.

[ Voor 70% gewijzigd door Marzman op 26-08-2005 12:19 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:12:
[...]

ik zeg niet dat het niet werkt. ik zeg dat het niet echt rendabel is en je team constant zwakke linies heeft. wel goed lezen hé en dan pas commentaar :P

in 1 ding geef ik je wel gelijk. als je zo traint zit je inderdaads pas na 16 siezoenen in de V :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sandyman538 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:15:
Euhm... +1 equals training ;)

Edit: Hmm had jouwes niet gezien marzman :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Marzman schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:16:
[...]

Een nadeel is dat je (de eerste 5 jaar ;)) geen uitgebalanceerd team hebt als je het op deze manier doet. Op de traditionele manier kan je spelers kopen, daar waar je team het zwakst is. Ook kun je dan besluiten niet te gaan voor die superaanvaller, maar het geld te verdelen over een aanvaller en een vleugelspeler zodat je team op twee fronten iets versterkt.
[...]
Accord dit is een zeer goeed argument. De eerste 12 seizoenen hou je wel hier en daar centjes over dus misschien dat daar een versterking van te kopen is. Het idd wel een goed punt wat je daar maakt. Maar ik vraag mij af of dat je na 12 seizoenen wel net zo'n goed elftal heb....het is een gok maarja ik geloof er heel erg sterk in dat dit wel iets heeft. Tuurlijk is het lange termijn maar zeg nou eerlijk het duurt allemaal lang. Je zit niet zo één, 2, 3 in de IV of in de III. Dus het duurt ook op de normale manier lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 08:19
Is hij familie van jou Nivard? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:22:
[...]

ik zeg niet dat het niet werkt. ik zeg dat het niet echt rendabel is en je team constant zwakke linies heeft. wel goed lezen hé en dan pas commentaar :P

in 1 ding geef ik je wel gelijk. als je zo traint zit je inderdaads pas na 16 siezoenen in de V :P
Hmmm. Tja je zakt wel even weg idd als je de gehele middenveld linie verpatst :p

Ik ga het toch eens bekijken allemaal. Heb er aardig wat verrtrouwen in en ach de komende 5 jaar, dan ben ik 31 jaar dus dan moet het wel gelukt zijn hoor :) Ik ga toch pas op mijn 65ste met pensioen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Joss schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:22:
[...]

Euhm... +1 equals training ;)

Edit: Hmm had jouwes niet gezien marzman :9
Ze krijgen toch alleen training met een pleister? 8)7 (dit dacht ik altijd dan...) Oh ja, onzin natuurlijk... ik moet gewoon beter opletten licht geblesseerd, maar kan wel trainen.

/edit

Damien lees mijn ge-edite post ook nog even op de vorige pagina ;)

Nog een 3e negatieve puntje qua training. Je kunt ze nooit 4 seizoenen trainen. Dan kun je de loonkosten namelijk niet betalen. Even denken. Je spitsen zijn dan namelijk mythisch, oftewel 100k loon ofzo. x3 = 300k loon per linie. Je middenvelders en verdedigers zullen ook dat niveau bereiken, dat is dus nooit op te brengen. Je zult eerder moeten wisselen van training.

[ Voor 54% gewijzigd door Sandyman538 op 26-08-2005 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sandyman538 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:27:
[...]

Ze krijgen toch alleen training met een pleister? 8)7 (dit dacht ik altijd dan...) Oh ja, onzin natuurlijk... ik moet gewoon beter opletten licht geblesseerd, maar kan wel trainen.
Ssst, voordat je jezelf voor lul zet B) ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Damien2004 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:42:

Hier downloaden
Aanmerkingen op je inleiding:

1) PM trainers kunnen niet 6 maar 10(6x1 + 4x 0,5) spelers trainen. Je berekening klopt dus al niet.
2) Je kunt je afvragen of het rendabel is om spelers op hun 21e nog te trainen omdat het effect van de training afneemt naarmate de spelers ouder worden. Veel coaches verkopen hun spelers al op hun 20e.

En op je plan:
Het overstappen naar een nieuwe trainingsvorm kost ALTIJD geld. Dit omdat je trainees onmogeljik precies in de zelfde week stijgen. Je zult dan een of meerdere weken met minder trainees moeten trainen, of weer nieuwe trainees kopen en hopen dat ze wel op dezelfde dag stijgen (kleine kans omdat het moeilijk in te schatten is, maar is mogelijk). Je kunt ervoor kiezen om de niet gestegen trainees te behouden, en te wachten tot ze stijgen als de juiste trainingsvorm weer aan de beurt is. Bij jouw cyclus zou dat wel betekenen dat de speler inmiddels 12 jaar ouder is geworden. De vraag is of je winst op die trainee dan nog optimaal is (ik denk van niet!!)

En nog een tip:
Als je écht wil uitrekenen of je plan de moeite waard is, maak dezelfde berekening eens voor het 12 seizoenen achter elkaar trainen van alleen defs, mids of spitsen en kijk wat dat je op zou leveren. Om het geheel overzichtelijk te houden moet je alleen je winsten op een rijtje zetten en daar je investering in trainees van aftrekken.(Het geld wat je in je elftal pompt doet namelijk niet (veel) terzake, in theorie kun je beter geld op de bank laten staan omdat je over 12 seizoenen betere spelers kan kopen voor hetzelfde geld vanwege de inflatie(maar de investering uitstellen gaat weer ten koste van de prestatie enz.,veel te gecompliceerd))

[ Voor 4% gewijzigd door Ronald Koeman op 26-08-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:26:
[...]

Hmmm. Tja je zakt wel even weg idd als je de gehele middenveld linie verpatst :p

Ik ga het toch eens bekijken allemaal. Heb er aardig wat verrtrouwen in en ach de komende 5 jaar, dan ben ik 31 jaar dus dan moet het wel gelukt zijn hoor :) Ik ga toch pas op mijn 65ste met pensioen :p
ik zit je ook een beetje te stangen he :) het is vrijdag en verveel me de gallemiezen in...
uiteraard kan het allemaal wel, aamar er zitten flink wat haken en ogen aan die je nog eens goed na moet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Geeft nix Sandyman, iedereen heeft wel eens een off-day ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is vrijdag hé dan mag dat allemaal. god wat heb ik geen zin... :) even lunchen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:28:
ik begin mulder zat te worden en borst ook. hij is allang niet meer zo scherp en fel en recalcitrant als eerst. van geld wordt je toch mild en coulant blijkbaar. tijd voor een volgende. exit borst en mulder.
Borst is idd minder leuk geworden. Maar samen met Derksen, Kieft(avatar-idee!) en Mulder zijn ze de beste analytici op tv momenteel. Is er een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ronald Koeman schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:46:
[...]

Aanmerkingen op je inleiding:

1) PM trainers kunnen niet 6 maar 10(6x1 + 4x 0,5) spelers trainen. Je berekening klopt dus al niet.
2) Je kunt je afvragen of het rendabel is om spelers op hun 21e nog te trainen omdat het effect van de training afneemt naarmate de spelers ouder worden. Veel coaches verkopen hun spelers al op hun 20e.

En nog een tip:
Als je écht wil uitrekenen of je plan de moeite waard is, maak dezelfde berekening eens voor het 12 seizoenen achter elkaar trainen van alleen defs, mids of spitsen en kijk wat dat je op zou leveren. Om het geheel overzichtelijk te houden moet je alleen je winsten op een rijtje zetten en daar je investering in trainees van aftrekken.(Het geld wat je in je elftal pompt doet namelijk niet (veel) terzake, in theorie kun je beter geld op de bank laten staan omdat je over 12 seizoenen betere spelers kan kopen voor hetzelfde geld vanwege de inflatie(maar de investering uitstellen gaat weer ten koste van de prestatie enz.,veel te gecompliceerd))
Ok, erhm wat ik probeer te zeggen is dat je op iedere positie over 12 seizoen een wonderbaarlijke speler heb lopen of in ieder gevaal in de buurt van wonderbaarlijk iets meer of minder ofzo.

Ik koop iedere keer spelers met redelijk main skill en redelijk bij skill. Ik geloof dat als je op 1 main skill traint dat je dan al gauw een betere trainee koopt voor het geld wat je net verdiend heb. Op het begin eerste 6 tot 8 jaar zie ik niet hoe je je team op 4 wonderbaarlijke mids en 3 wonderbaarlijke spitsen kan krijgen. Misschien dat het kan maar dat zou mij dan verbazen aangezien ik nu ook al erg veel moeite heb om voor het geld wat ik net verdiend heb met de verkoop van een trainee weer in 1 goede trainee en versterking te steken.

Ik ga het nog eens allemaal op een rijtje zetten :) Heb nog een heel seizoen om het te bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:44
Ronald Koeman schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:51:
[...]

Borst is idd minder leuk geworden. Maar samen met Derksen, Kieft(avatar-idee!) en Mulder zijn ze de beste analytici op tv momenteel. Is er een alternatief?
Misschien ben ik de enige, maar ik vond het kommentaar op canal+ van Kieft nooit echt best. En die Derksen mag van liever nog vandaag dan morgen met Jorien van de Herik en Arie van Os in een vliegtuig van Helios Air stappen. Sepp Blatter mag dan piloot spelen.
Zijn we meteen van de wat grotere mongolen in voetballand af. Maar dat was dus mijn niet zo bescheiden mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107235

Mooie update:
scoren +2
TSI +1610/-130
vorm +5/-4

Maar veel maakt het niet uit. 1 puntje achter de #1 en 7 punten voor de #3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ok heb het nogmaals op een rijtje gezet.

Binnen 4 jaar heb je normaal 6 spelers verkocht. Met mijn idee verkoop je er slechts 3 per 4 jaar wat dus een mindere opbrengst op levert. Dat scheelt heel veel.

Voor de verkoop van 3 mid trainees koop je 1 hele goede terug en zou je 2 wonderbaarlijke spelers terug kunnen kopen omdat andere spelers goedkoper zijn (verdedigers en spitsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb kieft nog nooit kunnen betrappen op een zinnige omerking. Ik vind het ook echt een domme rukker. Derksen en Borst is wel leuk, maar twee van zulke types aan 1 tafel werkt niet. Ik vond voetbal inside het leukst. gene en derksen hadden wel een leuke chemie.

ik vind gullit bij talpa ook 4x niks. hij flopt hard als coach en nog ahrder als analyticus.hij kan zich beter concentreren op zijn onderbroeken lijn...

tijd voor een nieuwe analyticus om op te staan. je moet nooit te lang met dezelfde mensen werken. dat wordt het mat en saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:46:Ik vond voetbal inside het leukst. gene en derksen hadden wel een leuke chemie.
Idd, vind ik ook. Derksen en Genee dat was een briljante combinatie, die 2 hielden elkaar scherp, lekker elkaar afzeiken enzo maar wel een op een goede manier. Nu zit Barbara Barend als een Teletubbie met autocue domme vragen te stellen aan mensen die ze zelf alleen van naam kent. Derksen moet ook maar naar Talpa!!
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:46:ik vind gullit bij talpa ook 4x niks. hij flopt hard als coach en nog ahrder als analyticus.hij kan zich beter concentreren op zijn onderbroeken lijn...
Gullit is ruk idd. Maar van die onderbroeken lijn, was dat niet Rijkaard? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:31:
Ok heb het nogmaals op een rijtje gezet.

Binnen 4 jaar heb je normaal 6 spelers verkocht. Met mijn idee verkoop je er slechts 3 per 4 jaar wat dus een mindere opbrengst op levert. Dat scheelt heel veel.

Voor de verkoop van 3 mid trainees koop je 1 hele goede terug en zou je 2 wonderbaarlijke spelers terug kunnen kopen omdat andere spelers goedkoper zijn (verdedigers en spitsen)
Mijn theorie nog gelezen op de vorige pagina + het salaris verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

Ronald Koeman schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:51:
[...]

Derksen en Genee dat was een briljante combinatie, die 2 hielden elkaar scherp, lekker elkaar afzeiken enzo maar wel een op een goede manier. Nu zit Barbara Barend als een Teletubbie met autocue domme vragen te stellen aan mensen die ze zelf alleen van naam kent. Derksen moet ook maar naar Talpa!!

[...]
Derksen en Genee liep in het begin ook voor geen meter. Die Barend doet het niet eens zo slecht, je zou maar met een Derksen aan tafel zitten, berg je dan maar. Gullit doet het inderdaad slecht met z'n rancune naar feijenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:52:
[...]

Mijn theorie nog gelezen op de vorige pagina + het salaris verhaal?
Ok heb alles weer op een rij en ga weer verder met waar ik gebleven was :) Kortom mijn plannetje is mislukt maar gelukkig heeft iedereen mij wel meer dan genoeg informatie versterkt zodat ik ook echt goede conclusies kon trekken :) Mijn dank daar voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind barbara barens sowieso een soepkip. zit er CONSTANT doorheen te geiten.
ze heeft eerst fc godenzonen gepresenteerd(AT5) en dat was al echt slecht. ze vind zichzelf heel leuk en heef een soort chronische afwijking waardoor ze zichzelf wilt horen praten de hele tijd.

en alleen omdat het de dochter van is? nou mooi niet en komop mensen. vrouwen die voetbal programma's presenteren? dan vraag je er ook om... dat werkt niet.

je ziet idd dat gullit zwaar gefrustreerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 112223 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:55:
[...]

Derksen en Genee liep in het begin ook voor geen meter. Die Barend doet het niet eens zo slecht, je zou maar met een Derksen aan tafel zitten, berg je dan maar. Gullit doet het inderdaad slecht met z'n rancune naar feijenoord.
Derksen is nog behoorlijk lief voor haar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Een vrouw die een voetbalprogramma presenteert dat is net zoiets belachelijks als dat een man een programma over handtasjes zou presenteren. Het zou in principe verboden moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:09:
ik vind barbara barens sowieso een soepkip. zit er CONSTANT doorheen te geiten.
ze heeft eerst fc godenzonen gepresenteerd(AT5) en dat was al echt slecht. ze vind zichzelf heel leuk en heef een soort chronische afwijking waardoor ze zichzelf wilt horen praten de hele tijd.

en alleen omdat het de dochter van is? nou mooi niet en komop mensen. vrouwen die voetbal programma's presenteren? dan vraag je er ook om... dat werkt niet.

je ziet idd dat gullit zwaar gefrustreerd is.
Juist! Op het Hattrick-forum zaten een aantal te zeiken dat we haar de kans moesten geven, maar na 3 weken valt het echt zwaar tegen. Zit idd overal tussendoor te lullen, tegenin te gaan (mag wel, maar ze doet het zo...niet-tactisch) en spontaan komt ze nou ook niet echt over...

Nee... voor haar schakel ik zeker niet in :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou in principe heeft ze best wel wat voetbalkennis, ze kan alleen niks, laat staan presenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Joss schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:47:
[...]

Juist! Op het Hattrick-forum zaten een aantal te zeiken dat we haar de kans moesten geven, maar na 3 weken valt het echt zwaar tegen. Zit idd overal tussendoor te lullen, tegenin te gaan (mag wel, maar ze doet het zo...niet-tactisch) en spontaan komt ze nou ook niet echt over...

Nee... voor haar schakel ik zeker niet in :X
Er zit ook niet echt progressie in idd. Van haar voetbalkennis moet ze het ook niet hebben die is niet hoger dan bij een gemiddelde nederlander, ze doet ook geen huiswerk zoals Genee altijd deed (quoten uit interviews van 10 jaar geleden enzo ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd weg ermee. Genee was al slecht met zijn foute grappen die hijzelf het leukst vond. Maar de gemie tussen hem en Derksen was amuserend. Verder heeft Genee niet echt een hoofd voor TV, maar daar kan ik wel overheen stappen.

Barend daarentegen verdiend deze post helemaal niet. De programma's die ze hiervoor heeft gedaan waren niks. En ze heeft incidenteel ook wel eens een interviewtje gedaan voor de NOS, waar ook al weinig positiefs in zat.

En nu mag ze gezellig de vragen opdreunen. Dit gaat echter zonder enige emotie alsof het een programma over schaken is. Nee, ze hadden imo beter een onbekende de kans moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja de dochter van... (iemand die ook al niks kan) en ruwe knieën van elke keer onder dat bureau klimmen van de tv bonsen in hilversum.

afzinken naar een metertje of 5000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze valt op vrouwen dacht ik, maar dat moet niks uitmaken voor iemand die zo carriere gefocust is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

normaal vind ik 2 vrouwen samen altijd wel geil, maar bij haar krijg ik er echt rillingen van over mijn rug :) waarschijnlijk bij gebrke aan belangstelling van mannen is ze haar heil maar bij vrouwen gaan zoeken :)

lekker offtopic weer. maar het is vrijdag en... dan mag alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6950

goed ontopic dan maar weer ;)

ik heb een vraag mbt leiderschap van een speler... kan het leiderschap van een speler steigen evenals de ervaring dat kan? of blijft de leiderschap van zo'n speler het gehele spel hetzelfde???

Ik heb diverse faq's gezocht maar kon niet een vinden met deze info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Als ik haar hoor interviewen hoor je gewoon nog dat ze een kinderprogramma heeft gepresenteerd. Ze stelt echt de meest domme vragen. Je zou bijna denken dat ze nog steeds denkt dat er alleen kinderen kijken.

Ander publiek kan ze toch trouwens ook niet boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 6950 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:34:

ik heb een vraag mbt leiderschap van een speler... kan het leiderschap van een speler steigen evenals de ervaring dat kan? of blijft de leiderschap van zo'n speler het gehele spel hetzelfde???

leiderschap kan alleen dalen bij coaches verder blijft leiderschap altijd hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6950 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:34:

Even googlen kan ook natuurlijk. Het antwoord is Nee en voor verdere informatie kan je op de eerste site kijken van dit zoek resultaat.

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=hattrick+leiderschap+stijgen&meta=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Op nu.nl heeft Yoshe weer eens een HT-collumn achter gelaten:
Yoshe
Afbeeldingslocatie: http://www.nu.nl/img.db?580681+s(120!x102!)
Feestje? (game)
Feestjes geven om het feestjes geven. Donderdagavond was ik op een 'feestje' zonder echte aanleiding. Althans, dat vond ik. En met mij bijna alle aanwezige vrouwen. Vonden we niet erg, de bitterballen smaakten goed en het roddelen ging ons prima af. De mannen vierden een kampioenschap. Het kampioenschap van een virtuele voetbalclub. Bizar! Ik gun mijn man zijn zondagavondplezier, maar om een kampioensfeestje met vrienden te houden wanneer zijn club (ooit) de titel grijpt is natuurlijk zwaar overdreven. Ach, mannen... het zijn rare wezens. Gelukkig hoef ik geen bitterballen of andere snacks in huis te halen. Kampioen worden doet hij niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Joss schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:56:

[...]
Dat is natuurlijk ook weer redelijk ziek. Kampioenschap vieren met vrienden omdat je virtueel kampioen bent. Meeten met fedgenoten kan ik nog begrijpen, maar meer dan blij zijn met mijn promotie en er zelf een biertje op drinken gaat het niet worden lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Joss schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:56:

[...]
Alle reclame voor HT is meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:04:
[...]

Dat is natuurlijk ook weer redelijk ziek. Kampioenschap vieren met vrienden omdat je virtueel kampioen bent. Meeten met fedgenoten kan ik nog begrijpen, maar meer dan blij zijn met mijn promotie en er zelf een biertje op drinken gaat het niet worden lijkt me :)
Het zijn als ik het zo lees gewoon mensen die iedere rede aangrijpen om een feestje te organiseren. Dan is een kampioenschap met Hattrick toch een mooie rede :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
http://www.nu.nl/news/580680/950/Feestje%3F_%28game%29.html
Daar nog ff het linkje

Iemand die deze stand herkend? (div.V & hoger) :P
Afbeeldingslocatie: http://www.nu.nl/img.db?580677+s(350!x155!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat dit tegenwoordig al doorgaat voor 'column' is belachelijk. Yoshe als je niks te melden hebt hou je snater dan gewoon :) Blijkbaar gebeurt er ook niks in jouw leven waar je over kan vertellen dus begin je hier maar over. Wat is nou triester? Yoshe... ssst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149589

Mario Fiesoli (55313397)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 1 470
Loon: 888 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: TeAm-SvEn
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

dit meneertje gaat toch bijna poppen naar formidabel :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 149589 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:44:
Mario Fiesoli (55313397)
Ik denk niet dat er heel veel mensen jaloers zijn op je speler ;)

Hij is net te oud en heeft geen secundaire skills.

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 26-08-2005 19:15 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Misschien een betere vraag:
Wat wil je ermee zeggen? (en nee, ook ik als defence-trainer ben er niet jaloers op want al mn mids zijn beter :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Beetje nutteloze post idd...goh wat leuk een middenvelder! :O ;)
Serieus wat is het doel van je post? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:11:
Beetje nutteloze post idd...goh wat leuk een middenvelder! :O ;)
Serieus wat is het doel van je post? :/
Pak die jongen nou niet zo aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 149589 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:44:
Mario Fiesoli (55313397)
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Team Seven is toch ook al redelijk bekend hierro??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sven om even normale input te geven:

ik neem aan dat je geen pm traint. ik neem dan ook aan dat je niet in een hele hoge divisie speelt als je zulke spelers koopt. aantal dingen:

-conditie is niet goed. koop minimaal op goed en eigenlijk alleen op uitstekend tenzij je er nog een conditie training tegenaan gooit.

-scoren zwak: heb je niks aan. hakt er wel in bij de tsi waardoor het inschatten van de speler moeilijk wordt. kan hoog of laag zwak zijn.

-verdedigen zwak: bij middenvelders is verdedigen een stuk minder duur dan passen. aangezien het gewoon zo is dat aanval belangrijker blijft dan verdediging. dus als je hem opstelt zet hem dan verdedigend dan heeft ie meer waarde dan aanvallend (kan je hem niet gebruiken geen passen)

-tsi: 1470 matig in vorm met redelijk conditie is best goed er vanuit gaande dat zijn scoren en verdedigen niet te hoog zwak is.

zal nooit meer dan 3-3,5* halen en 102 000 is zeker een hele leuke prijs dus wat dat betreft prima koopje. kan in hogere vorm en betere conditie voor het dubbele eruit.

midjes kopen is altijd erg lastig omdat je zoveel variabelen hebt. maar dit is geen gekke koop denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog even een ander ding vandaar nieuwe post. hoe kan het zijn dan een uitstekend/formidabel verdediger van bv 19 zonder ervaring in uitstekende vorm wel 4-4,5* kan halen en een mid op die manier echt hooguit 3-3,5*. ok vaak is de conditie niet goed van jonge mids maar waarom dan zon verschil in sterren? voor mijn gevoel kan een verdediger heel makkelijk veel sterren halen vergeleken een spits of mid. geeft ook vaak een vertekend beeld van hoe goed ze zijn. 4* lijkt heel wat, maar als je dan de ratings bekijkt is het weer niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:08:
nog even een ander ding vandaar nieuwe post. hoe kan het zijn dan een uitstekend/formidabel verdediger van bv 19 zonder ervaring in uitstekende vorm wel 4-4,5* kan halen en een mid op die manier echt hooguit 3-3,5*. ok vaak is de conditie niet goed van jonge mids maar waarom dan zon verschil in sterren? voor mijn gevoel kan een verdediger heel makkelijk veel sterren halen vergeleken een spits of mid. geeft ook vaak een vertekend beeld van hoe goed ze zijn. 4* lijkt heel wat, maar als je dan de ratings bekijkt is het weer niks
Komt omdat conditie qua sterren een soort van tweede hoofdstat is bij middenvelders (een niveau conditie is ongeveer gelijk aan een niveau positiespel) en omdat ook de bijstats bij middenvelders meetellen. Een middenvelder met uitstekende conditie en positiespel en redelijk passen, verdedigen en vleugelspel scoort 0.5 tot één ster hoger dan een middenvelder met uitstekende conditite en positiespel en slecht passen, verdedigen en vleugelspel. Omdat ze zoveel bijstats hebben die vaak niet allemaal hoog zijn, halen ze dus weinig sterren. Voor de middenveldrating is echter alleen positiespel van belang. Spelers met minder positiespel maar goede bijstats kunnen echter weer wel voor aardige verbeteringen in de verdediging of aanval zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:08:
Heeft alles te maken met ervaring, heb daarom zelf ook een paar spelers met redelijk/goed ervaring op het middenveld lopen, die eigenlijk niks meer opleveren. Mijn verdedigers hebben bijna allemaal rampzalig ervaring, maar er hebben er al een paar idd (met uitstekend verdedigen) vrolijk 4 sterren gehaald, terwijl die nog lang niet formidabel verdedigen hebben. Of het vertekenend is, misschien een beetje, maar ik ben iig wel dik tevreden over de stats die m'n verdediging haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja conditie hakt er in ja. mijn 19 jarige mid kan als ie uitstekend conditie had makkelijk 5* halen en nu met moeite 4,5 (vorige week eerste keer in uitstekende vorm daarvoor ook uitstekende vorm 4*)

[edit] hij is briljant +5 volgens mij kan een briljant +5 def trainee al wel 6* halen of niet?

maar als je ook naar ratings kijkt. met 2 verdedigende trainees op CD en WB(verdedigend) naast elkaar met formidabel verdedigen ofzo halen al ontzettend hoge ratings(rigting bovennatuurlijk(oud) ofzo) terwijl ik met 3 briljante+nog iets mids en 1 briljante mid op de wing WTM echt iets van briljant(oud) mid haal.

het is dus blijkbaar zo dat je veel moeilijker een hoog mid haalt dan een hoge def/aanval? zou opzich ook wel enigszins logisch zijn aangezien mid toch wel het belangrijkst is en je anders met pm trainen gigantische mid ratings haalt en andere trainingsvormen met dezelfde ratings dan wel verliezen....

zou dat het zijn?

ik ben het er niet mee eens :P het is oneerlijk! boehoe...

burp.. wiet... chillen... :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 27-08-2005 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Het lijkt me stug dat een briljant def 6 sterren gaat halen. Dat zal volgens mij alleen lukken met een weather event. Mijn bovennatuurlijke spits haalt 'maar' 6 sterren. Zou redelijk unfair zijn dat een briljant mid (3 stappen lager in main skill) ook 6 sterren zou halen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijn pas naar uitmuntend verdedigen gepopte trainee haalt ook maar 4,5 ster hoor H3!N, dus niet zo zeuren! ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn uitmuntende die bijna briljant zijn halen 4,5 tot 5 sterren in goed vorm. Meer gaat niet lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 00:07:
ja conditie hakt er in ja. mijn 19 jarige mid kan als ie uitstekend conditie had makkelijk 5* halen en nu met moeite 4,5 (vorige week eerste keer in uitstekende vorm daarvoor ook uitstekende vorm 4*)

[edit] hij is briljant +5 volgens mij kan een briljant +5 def trainee al wel 6* halen of niet?

maar als je ook naar ratings kijkt. met 2 verdedigende trainees op CD en WB(verdedigend) naast elkaar met formidabel verdedigen ofzo halen al ontzettend hoge ratings(rigting bovennatuurlijk(oud) ofzo) terwijl ik met 3 briljante+nog iets mids en 1 briljante mid op de wing WTM echt iets van briljant(oud) mid haal.

het is dus blijkbaar zo dat je veel moeilijker een hoog mid haalt dan een hoge def/aanval? zou opzich ook wel enigszins logisch zijn aangezien mid toch wel het belangrijkst is en je anders met pm trainen gigantische mid ratings haalt en andere trainingsvormen met dezelfde ratings dan wel verliezen....

zou dat het zijn?

ik ben het er niet mee eens :P het is oneerlijk! boehoe...

burp.. wiet... chillen... :)
Mijn wonderbaarlijk verdediger haalde 5.5* (zowel op vleugel als op centraal), dus nee geen 6*

Maar ja, het is natuurlijk gewoon 2* zo moeilijk om rating X te halen op het middenveld, dan om diezelfde X te halen in de verdediging. Als ze gewoon de verdubbelingsfactor van het invloed van het middenveld weg zouden halen, zou het allemaal een stuk eerlijker zijn, maarja... :9

[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 27-08-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 01:26

Quintus

Eg wel! Dus....

Mijn formidabel vedediger haalt 5 ster, dus als ikdie zou gaan trainen..............

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Weet niet of hier prijzenexperts zitten trouwens, mensen die het verschil tussen transferprijzen aan het eind en begin van het seizoen weten? Zo ja, kijk even mee.
Olof Hellstrand, 19 jaar, formidabel scoren, zwak passen
Vincenzo Ligi, 18 jaar, uitstekend scoren, matig passen
Valdeku Tambla, 18 jaar, uitstekend scoren, matig passen
Matías Ordoki, 18 jaar, uitstekend scoren, matig passen

Hiervoor wil ik halen:
Vier trainees (spitsen) met redelijk scoren en minstens matig passen
Verdediger met uitstekend verdedigen
Middenvelder met uitstekende conditie, uitstekend positiespel
Middenvelder met uitstekende conditie, uitstekend positiespel
Vleugelspeler met uitstekende conditie, uitstekend vleugelspel en if possible matig positiespel en passen

Mijn vragen: Is dit mogelijk qua prijzen (lijkt me wel eigenlijk) en wat is het verschil tussen nu kopen/verkopen en in het nieuwe seizoen kopen/verkopen?

Trouwens, FC Crest bestaat vandaag één jaar. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zo mensen de nieuwe OP is eindelijk af!! Althans mijn eerste grove versie :)

Ik heb wel wat dingen weg gelaten en vervangen ect ect :p Hoop dat het allemaal bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman

Wat: Een mega-friendly ontmoeting tussen België en Nederland.
Wanneer: Woensdag 7 september.
Waarom: Voor de fun, maar we proberen ook een record te breken. Het record staat op 1002 meespelende teams in de clash tussen Roemenië en Estland.

Inschrijven kan via bovenstaande link :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ronald Koeman op 27-08-2005 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik kan niet op woensdag 7 september, want dan sta ik in de finale van de GoT cup :X .....misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ronald Koeman schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:35:

Wat: Een mega-friendly ontmoeting tussen België en Nederland.
Wanneer: Woensdag 7 september.
Waarom: Voor de fun, maar we proberen ook een record te breken. Het record staat op 1002 meespelende teams in de clash tussen Roemenië en Estland.

Inschrijven kan via bovenstaande link :)
Goed initiatief!! :) Ik vind die clashes ook wel wat hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een Hattrick dieptepunt tussendoor:

Competitie: VIII.703 (45241)

Doe wat aan de WO jongens !

Sorry, maar zo'n seizoen kan ik me niet voorstellen, waar is de lol dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan heb je geen blessures. Wat vervelend spelen. En dan zakken er waarschijnlijk 2 WO-teams in uit de VII volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, maar wil je zo promoveren?

Echt waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd waardeloos. En ik bedenk nu pas dat als er 2 WOteams in degraderen dat er ook weer 2 zullen promoveren. Is er bekend hoeveel % van de teams een reset gehad hebben? Ik zit in de ix.357 met 2 WO-teams dat vind ik al balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 107235 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:20:
Idd waardeloos. En ik bedenk nu pas dat als er 2 WOteams in degraderen dat er ook weer 2 zullen promoveren. Is er bekend hoeveel % van de teams een reset gehad hebben? Ik zit in de ix.357 met 2 WO-teams dat vind ik al balen.
Euhmm, nee. Er promoveren van de IX'de namelijk twee door mensen bestuurde teams waardoor je daar altijd maximaal 6 WO's houdt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ben ik ook een dom denker 8)7

Mogen die 2 zich er ook nog een keer doorheen vervelen een seizoen lang.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 107235 op 27-08-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107235 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:37:
Wat ben ik ook een dom denker 8)7

Mogen die 2 zich er ook nog een keer doorheen vervelen een seizoen lang.
Ja, gaap mijn TS staat op 'in de wolken'. He, weer 11 supporters erbij. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En elke donderdag verveeld inloggen om je friendly te bekijken en de volgende te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm, tweede week jeugdopleiding op uitstekend en dan pul ik mijn eerste 17 jarige speler met twee hoofdstats op redelijk:

Gerardus Zuiderveld (74970226)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 660
Loon: 580 €/week
Eigenaar: FC Oud-Beijerland
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Brengt deze nog wat op aan het einde van het seizoen denken jullie? (jammer dat hij redelijk verdedigen heeft ipv passen :P ) Toch best een aardige pull...nu nog begin komend seizoen een 17 jarige met goede hoofdstat! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Tuurlijk brengt ie wat op ;)

Mijne was weer eens niks (mag ook wel, als ik de 1e week maar een goed of uitstekend verdediger 17j pull :) )
Balen dak vanavond een WO heb, maarja dan maar een beetje leren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn YP staat alweer op straat. Ik pull de laatste weken vaak jongens van 19. Dan is redelijk positiespel niet genoeg. De laatste 17-jarige is nu 9 weken geleden en die had een TSI van 10. Over het hele seizoen 1 goede pull gehad. Was een goed keeper en is vertrokken voor 160k.

Deze week de laatste scoren training. Dan ombouwen van 3-4-3 naar 3-5-2. 2 weekjes de conditie trainen en daarna door op positiespel. A-squad is nu MF 2x 19 uitstekend, 1x redelijk + matig passen van 17 (gisteren gehaald voor 106k). In de B ga ik 2 van 17 trainen vanaf redelijk en mijn clown gaat in de training van zwak af. Manneke is 20 weet nog niet of dat slim is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo mijn YP is alweer snorkelen op de zeebodem....

ben wel een beetje bang dat mijn ts na vanavond op koude oorlog gaat staan :P 3x motsen in 4 wedstrijden vinden ze niet zo leuk

[edit] hey best lekker voormalige speler staat te koop voor 2,5 mln en ik krijg 3,5%= 87500 (openingsbod)

kan ik wel gebruiken eigenlijk klein tonnetje erbij :)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 28-08-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
-CKY2K- schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 09:16:
Brengt deze nog wat op aan het einde van het seizoen denken jullie? (jammer dat hij redelijk verdedigen heeft ipv passen :P ) Toch best een aardige pull...nu nog begin komend seizoen een 17 jarige met goede hoofdstat! ;)
Als 'ie matig passen had, zou ik 'm gekocht hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn pull is ook weer weg. Zit nog te twijfelen of ik nu nog een verdediger moet bijkopen, aangezien ik er maar 8 kan laten spelen deze week. Ik denk dat ik maar wacht tot aankomend seizoen. De komende 3 weken speelt hij sowieso niet, dus waarschijnlijk is het zonde van zowel vorm als salaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-07 16:29
Kapitaal: -192 405 € (-202 616) €
Sponsors: content
Fanclub: 178 leden
Supporters: moorddadig

Deze week

Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 0 Stadionkosten 10 900
Sponsorgeld 20 920 Spelersloon 8 611
Financieel voordeel 0 Rente 9 620
Tijdelijk 0 Tijdelijk 2 000
Personeel 0
Jeugdopleiding 0
Totale inkomsten 20 920 Totale uitgaven 31 131
Verwachte winst/verlies -10 211

zucht 14 spelers totaal over, niks meer om te verkopen, dus gewoon weer kwestie van tijd, voordat ik failliet weer ga :(
Had dus nooit stadion moeten uitbouwen in begin.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.