Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.733 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt maar ik heb ook nergens vermeld dat ik ze allemaal in het afgelopen seizoen gepulled heb. Ik geloof dat die uitstekend al van 4 of 5 seizoenen terug is. Als het zelfs niet meer is. Ik heb alleen aangegeven dat die de enige zijn waar ik ooit succes mee had.

Die ander zijn trouwens wel van dit seizoen. Waarvan ik er eentje voor 88k heb verkocht.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
-CKY2K- schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:55:
[...]

Ik dacht dat er in de regels stond dat je keepers max op goed kon pullen? :?
btw kans op WO ploegen wordt in de VI toch alweer een stuk kleiner? Ben die WO's een beetje zat dus volgend jaar maar promoveren dan :P
Idd wel kleiner ja, maar ze zijn er nog steeds... (ik kreeg er één na ronde 7 in mn div)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik heb er nu 3 in mijn VII. De vierde is ook al gestopt met spelen, dus volgend jaar hebben ze in die competitie weer minimaal 2 WO's. Ik hoop mijn eerste competitie zonder WO's te gaan spelen komend seizoen, want ik wordt er niet helemaal blij mee. Wel makkelijk dat je vantevoren weet dat je niet kan degraderen, maar de charme van het spel verdwijnt zo snel op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TOTO

uitslag week 13:
s_de_hoog 8
snowbo 5
Ripkill 5
cquintus 5
Ansjo 4
neudeboules 4
Brainpower 4
_spyro_ 3
MaestroTim 3

tussenstand na week 13:
Pos.NaamScoreAantal toto's
1
s_de_hoog
70
10
2
MaestroTim
67
11
3
Brainpower
61
10
4
cquintus
54
10
5
Ripkill
49
9

en de laatste toto voor dit seizoen:
De Stedenwijckers - Hoog boys
FC KBeer - Swanfield United
MeedenFC - [MUG] Most Underestimated
FC Dolf - De Sjappies
Slammers - FC Selwerd
Maarten's team - Het Kluitje
CFFC - Resurrection
Nobbe United - MBM all stars
HSC´21/Brein - FC Magic united
Pewwy United - AFC All Stars
Siem United - Pielewiepers

surf naar http://gottrick.bitxs.com voor de volledige tussenstand en de nieuwe toto

succes ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Is er trouwens een site waar je kunt zien wat het beste team / speler is van de divisie waar je in zit.
Dus in mijn geval Div VII, vroeger bestond zo'n site maar die is volgens mij uit de lucht

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Terrestra schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:04:
Is er trouwens een site waar je kunt zien wat het beste team / speler is van de divisie waar je in zit.
Dus in mijn geval Div VII, vroeger bestond zo'n site maar die is volgens mij uit de lucht
http://nl.alltidhattrick.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hehehe, ben benieuwd wie mij winnend hadden neergezet tegenover de nummer 1 afgelopen week :)

Volgend jaar toch ook maar mee gaan doen met de Toto :)

[ Voor 25% gewijzigd door Pewwy op 22-08-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Terrestra schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:04:
Met htratings kun je de beste (tsi) spelers van je competitie bekijken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Die site idd, erg handig!
Enne @ Pewwy, tsja en die WO's maken het spel ook niet erg realistisch :( Ben die WO's ook erg zat...maar snel doorpromoveren dan hoe hoger hoe minder er zijn he ;)

In het tussenseizoen ook maar weer kijken of ik geld vrij kan maken om mijn stadion weer een bescheiden groei te laten doormaken...arena sizer geeft bij een good run een vergroting van 10000 plaatsen aan, maar ja dat kost bijna 1mill! :P dacht zelf eerder aan een vergroting van 20k naar 22,5k, dat is nog te betalen tenminste! ;)
Maar hij moet wel groter, tweede helft van het seizoen alle thuiswedstrijden volle bak gehad... :P

[ Voor 40% gewijzigd door -TheNose- op 22-08-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voel me aaardig genaaid door de ME.

is iemand het met me eens?

FC Breudje (209913)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 13:44:
Ik voel me aaardig genaaid door de ME.

is iemand het met me eens?

FC Breudje (209913)

greetz
Tsja je middenveld was wel hoger, maar zijn aanval was ook een stukkie hoger dan jouw verdediging, dus blijkbaar benutte ze de kansen wat makkelijker, zou het anders ook niet weten... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:21:
[...]
In het tussenseizoen ook maar weer kijken of ik geld vrij kan maken om mijn stadion weer een bescheiden groei te laten doormaken...arena sizer geeft bij een good run een vergroting van 10000 plaatsen aan, maar ja dat kost bijna 1mill! :P dacht zelf eerder aan een vergroting van 20k naar 22,5k, dat is nog te betalen tenminste! ;)
Maar hij moet wel groter, tweede helft van het seizoen alle thuiswedstrijden volle bak gehad... :P
Hij geeft bij mij aan dat ik naar 35000 (+10000) moet, maar aangezien ik niet verwacht hoge ogen te gooien volgend seizoen wacht ik er nog maar een tijdje mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik had mijn stadion net voor de 2e verdubbeling geupgrade naar 49500. Had echter niet verwacht dat ie nu al bijna iedere wedstrijd (in een kutseizoen) voor 95% vol zit, maar kga der natuurlijk nog niks bovenop gooien. Eerst weer versterken voor volgend seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Ik ga nu eerst aan mijn team werken, stadion kom later wel. Doelstelling voor volgend seizoen: Kampioenschap uiteraard, maar dat gaat niet zonder wat versterking.

[ Voor 36% gewijzigd door Ansjo op 22-08-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ga het volgend seizoen als het goed gaat verbouwen. Ben nu rente aan het trekken en hoop daar volgend jaar nog een beetje van te genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf nog wel mijn twijfels of het uitbouwen van je stadion op dit moment nog wel rendabel is. Mijn eigen stadion is ook alweer te klein. Zal er dan nog wel een berekeningetje op los laten, nadat m'n hertentamens :r deze week zijn afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Je zal op een gegeven moment toch een groot stadion moeten hebben, al is het maar om je spelers nog te kunnen betalen. En als jje het in 1 seizoen terugverdient ben je al klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
Stadion uitbreiden is voor mij echt nog niet aan de orde, ben net begonnen dus moet eerst maar eens wat supporters naar mijn stadion halen... want die zit nog lang niet vol :(

[ Voor 11% gewijzigd door Ansjo op 22-08-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:18:
Je zal op een gegeven moment toch een groot stadion moeten hebben, al is het maar om je spelers nog te kunnen betalen. En als jje het in 1 seizoen terugverdient ben je al klaar.
Maar je had het geld ook kunnen investeren in een trainee... ach waarschijnlijk is het op de lange termijn wel het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Trainees liepen er al, en volgend seizoen ook ;) Ik ga liever voor het stadion, dan maar een iets goedkopere trainee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik precies andersom :)

komend seizoen is uitbreiding nog niet aan de orde. wellicht seizoen daarop. of als ik een keer een financiele meevaller heb zoals een goeie YP, maar ik heb de hoop opgegeven dat ik uberhaupt ooit iets ga pullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:32
Nu de vaste kosten zo laag zijn is het volgens mij best handig om langzaam je stadion uittebreiden. Ik had 200k over en had er niet echt een plan voor, nu 2000 plaatsjes erbij, die ook alweer vol zitten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:34:
nou ik precies andersom :)

komend seizoen is uitbreiding nog niet aan de orde. wellicht seizoen daarop. of als ik een keer een financiele meevaller heb zoals een goeie YP, maar ik heb de hoop opgegeven dat ik uberhaupt ooit iets ga pullen...
Tsja ik ook... :(

@Ansjo wees blij dan zit er in jouw stadion tenminste nog groei!
@Pewwy Ik zit met mijn 22500 plaatsen tussen poor en average run in de arena sizer...al verwacht ik volgend seizoen wel mee te doen om de prijzen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik ook eens naar gekeken. 25* fanclub dan zou ik 22000 plaatsen moeten maken. Zit nu op 14400.. Nog wel wat te verbouwen dus.... Zakt de kaartverkoop ook in de start van het nieuw seizoen als ik naar de VIII ben gepromoveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga al mijn trainiers verwisselen in het loop van het seizoen.

daarvan breid ik mijn stadion van 12500 naar 20000 omdat ik elke wedstrijd een volle bak en ik had het begin dit seizoen nog uitgebeid van 7000 naar 12500

en verder koop ik nog 1 formidabele verdediger en 2 formidabele aanvallers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Bedankt voor de site echter hij bijft steeds staan op " Please wait while Alltid Hattrick is being updated

Download and import of data: 100%
Dreamteam update: 100%
Updating misc data: 0%

"
staat nu al 1 uur zo. doe ik iets fout?

[ Voor 3% gewijzigd door Terrestra op 22-08-2005 18:49 ]

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
zucht failliet, alles te koop nu, behalve mn 17 jarigen en al het personeel de laan uitgeknikkerd.

1 ding snap ik totaal niet, waarom krijg ik altijd buitenlanders bij mn jeugopleiding en zo? die kosten kapitaal extra aan loon.
Nouja, mag blijkbaar nog 3x inloggen, dus op 24th maar ff zien als ik wat verkocht heb.
Ging net zo lekker met wedstrijdjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

bangkirai schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 18:50:
zucht failliet, alles te koop nu, behalve mn 17 jarigen en al het personeel de laan uitgeknikkerd.

1 ding snap ik totaal niet, waarom krijg ik altijd buitenlanders bij mn jeugopleiding en zo? die kosten kapitaal extra aan loon.
Nouja, mag blijkbaar nog 3x inloggen, dus op 24th maar ff zien als ik wat verkocht heb.
Ging net zo lekker met wedstrijdjes.
Wat is je team-id? Heb je niet een paar goede spelers die (een groot deel van) je schuld opbrengen bij verkoop? Als alles te koop staat kun je helemaal geen wedstrijden meer spelern.

Misschien ken je het linkje al, anders staan er misschien wat handige tips -> http://www.weetjewat.nl/faq/saneren.html

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Terrestra schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 18:49:
[...]

Bedankt voor de site echter hij bijft steeds staan op " Please wait while Alltid Hattrick is being updated

Download and import of data: 100%
Dreamteam update: 100%
Updating misc data: 0%

"
staat nu al 1 uur zo. doe ik iets fout?
Er moeten van ongeveer 43.000 teams de gele kaarten, doelpunten, spelers (inclusief álle sterrenaantallen & vorm van de spelers tijdens wedstrijd x) en nog duizend stats meer worden geupdate, duurt wel een tijdje meestal :) (zeker nu de VIII er ook bij zit)
bangkirai schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 18:50:
Die krijg je niet ;) . Hooguit met een buitenlandse naam, maar je betaald er zeker geen extra loon aan.

[ Voor 27% gewijzigd door Joss op 22-08-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is kampioen!
/me heeft meer dan 2000 supporters!
/me is blij :)

Ik ga echter m'n p/d wedstrijd (bewust) verliezen... nog niet veel te zoeken in de IV..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
H2opoloër schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:57:
ik ga al mijn trainiers verwisselen in het loop van het seizoen.

daarvan breid ik mijn stadion van 12500 naar 20000 omdat ik elke wedstrijd een volle bak en ik had het begin dit seizoen nog uitgebeid van 7000 naar 12500

en verder koop ik nog 1 formidabele verdediger en 2 formidabele aanvallers
En wat nieuwe trainee's lijkt me... ;)
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:29:
/me is kampioen!

Ik ga echter m'n p/d wedstrijd (bewust) verliezen... nog niet veel te zoeken in de IV..
Gefeliciteerd!

Maar waarom er niet voor gaan? Ik dacht ook dat ik nog niet klaar was voor de IV, maar won (onterecht) mijn p/d duel. Dacht een zwaar seizoen tegemoet te gaan (was het ook in 1 van de sterkste IV's) maar onderhand sta ik gewoon netjes gedeeld 4e, en ben me al aan het voorbereiden op een p/d duel. Rechtstreeks degraderen kan al niet meer. Had het absoluut niet verwacht. En ik heb niet echt het idee dat jou team veel minder is dan dat van mij ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Sandyman538 op 22-08-2005 19:34 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:31:
[...]

En wat nieuwe trainee's lijkt me... ;)
logisch natuurlijk ;) 1 17j redelijk positiespel met zwak passen en matig conditie of hoger, aan begin van seizoen, ik moet nog maar even afwachten hoe duur ze zijn maar ik verwacht dat 2,5 ton wel genoeg is

en andere 2 die ik ongeveer in week 6 koop dat zie ik wel, ik denk gewoon het zelfde als die andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
/me is kampioen!

Gefeliciteerd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
nou spijt me, maar ik heb met veldspelers wel nieuwelingen gekregen, die me 20 percent extra loon kosten?

Maar ja, omdat ik nog maar 3x kan inloggen, kan ik weinig meer veranderen.
Zal dus wel opnieuw moeten beginnen. Wist trouwens ook niet waar grens lag en had echt problemen met vriendschappelijke wedstrijden te regelen, omdat bijna iedereen ze altijd al had?

Trouwens, financiele adviseurs leveren ook geld op, als je in de min staat, had elke week rond de 3000 4500 met 2 ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Volgende week een mooie wedstrijd. Dan pas wordt de top 4 van onze divisie bepaald.
Als ik win sta ik eerste, bij verlies derde of zelfs vierde.

Dit seizoen een winst van waarschijnlijk 1.7M. Kan ik weer twee leuke trainies van kopen komend seizoen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
bangkirai schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:39:
nou spijt me, maar ik heb met veldspelers wel nieuwelingen gekregen, die me 20 percent extra loon kosten?

Zal dus wel opnieuw moeten beginnen. Wist trouwens ook niet waar grens lag en had echt problemen met vriendschappelijke wedstrijden te regelen, omdat bijna iedereen ze altijd al had?

Trouwens, financiele adviseurs leveren ook geld op, als je in de min staat, had elke week rond de 3000 4500 met 2 ervan.
Onzin. Hierboven heeft iemand in reactie op jou post al een link gegeven waar je veel aan zult hebben. Je moet nu gewoon ff niet inloggen, als je maar niet over de maximum heen gaat is er helemaal niks aan de washand, en kun je je team gewoon weer gaan opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:31:
Gefeliciteerd!

Maar waarom er niet voor gaan? Ik dacht ook dat ik nog niet klaar was voor de IV, maar won (onterecht) mijn p/d duel. Dacht een zwaar seizoen tegemoet te gaan (was het ook in 1 van de sterkste IV's) maar onderhand sta ik gewoon netjes gedeeld 4e, en ben me al aan het voorbereiden op een p/d duel. Rechtstreeks degraderen kan al niet meer. Had het absoluut niet verwacht. En ik heb niet echt het idee dat jou team veel minder is dan dat van mij ;)
Het maakt mij namelijk niet echt veel uit of ik nou in de IV of in de V speel.
Als ik in de V speel, eindig ik waarschijnlijk weer in de top (dus, veel toeschouwers, meer inkomsten), terwijl als ik in de IV speel er een redelijke kans is dat ik onderin ga spelen. Dat zou resulteren in een neergaande spiraal qua toeschouwersaantallen en dus inkomsten.
Het extra sponsorgeld weegt hier m.i. niet tegenop.

Graag reactie van experts!... of iemand die vindt/denkt dat-ie dat is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

bangkirai schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:39:

Het regelen van Friendlies is echt niet zo moeilijk. Als je mee doet aan een cup van een willekeurige federatie (die van de GoT federatie uitgezonderd geloof ik :/ ) gaat het zelfs bijna vanzelf.
En met drie keer inloggen kun je nog best wel veel doen als je er goed gebruikt van maakt. Kijk eens op de link hierboven, er staan een aantal goede tips in om je team te redden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:52:
[...]

Het maakt mij namelijk niet echt veel uit of ik nou in de IV of in de V speel.
Als ik in de V speel, eindig ik waarschijnlijk weer in de top (dus, veel toeschouwers, meer inkomsten), terwijl als ik in de IV speel er een redelijke kans is dat ik onderin ga spelen. Dat zou resulteren in een neergaande spiraal qua toeschouwersaantallen en dus inkomsten.
Het extra sponsorgeld weegt hier m.i. niet tegenop.

Ik ben geen expert, maar wel een ervaringsdeskundige ;)

Sponsorgeld ligt zo'n 35k hoger (ik had in de V bijna 100k in de IV iets over de 135k). Ik heb het idee dat er wat meer mensen naar je stadion komen. En zoals al gezegd, het hoeft helemaal niet zo te zijn dat je onderin mee gaat doen. Dus ik denk dat de theorie van de inkomsten niet echt opgaat. Wat wel een nadeel is als je promoveert en het seizoen daarna weer degradeert dat je supporters verliest. Maar je moet ook een beetje geluk hebben. En dat heb ik dit seizoen wel een beetje gehad.

Zelf vind ik de uitdaging gewoon veel mooier om in de IV te spelen. (klinkt ook beter tegenover vrienden ;) ). Nu kan ik regelmatig zeggen dat onze poule bij de beste 25 van Nederland zit, dat gaat je niet lukken in de V :) Ach ja, ik wil altijd voor het hoogste gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:57:
[...]

verhaal promoveren of express op je oude stekkie blijven
Ik zit in redelijk dezelfde situatie als wubmaster, echter verwacht ik pas volgende week kampioen te worden in V.

Maar ook ik plak er waarschijnlijk nog een jaartje V aan vast. Qua financiële voor- en nadelen denk ik dat wubmaster fout zit. Het sponsorgeld ligt inderdaad zoveel hoger dat ik vermoed dat het je kaartverkoopopbrengsten wel compenseert (vergeet namlijk niet dat je 10% extra supp´s krijgt en er veel publiek op wedstrijden afkomt tegen hooggeplaatste teams in IV).

Maar met het oog op m´n training ben ik niet in staat een IV waardig middenveld neer te zetten. Daar wil ik minstens uitstekend zeer hoog kunnen halen in thuiswedstrijden. Daar kom ik nu nog niet aan toe. Ik wil pas naar IV als ik weet dat ik daar fatsoenlijk mee kan draaien... vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:52:

hoor ik daar mijn naam? :P lekker in de V blijven als je het niet aankan. supps lopen weg, stadion zit niet vol en het is gewoon niet lachen om elke week te verliezen. kan je beter nog 1 seizoen hangen en dan ervoor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 20:15:
[...]
Ik zit in redelijk dezelfde situatie als wubmaster, echter verwacht ik pas volgende week kampioen te worden in V.

Maar ook ik plak er waarschijnlijk nog een jaartje V aan vast. Qua financiële voor- en nadelen denk ik dat wubmaster fout zit. Het sponsorgeld ligt inderdaad zoveel hoger dat ik vermoed dat het je kaartverkoopopbrengsten wel compenseert (vergeet namlijk niet dat je 10% extra supp´s krijgt en er veel publiek op wedstrijden afkomt tegen hooggeplaatste teams in IV).

Maar met het oog op m´n training ben ik niet in staat een IV waardig middenveld neer te zetten. Daar wil ik minstens uitstekend zeer hoog kunnen halen in thuiswedstrijden. Daar kom ik nu nog niet aan toe. Ik wil pas naar IV als ik weet dat ik daar fatsoenlijk mee kan draaien... vandaar.
Dat gevoel had ik ook wat. Mijn plan (en verwachting) was ook dat ik niet zou promoveren naar de IV. Maar ik ben achteraf gezien ontzettend blij dat ik wel gepromoveerd ben. En ik vind mijn team op dit moment ook echt wel IV waardig. Maar dat was het niet echt toen ik er in kwam.

En daarom weet je nooit of je mee kunt of niet. Ik dacht het niet te kunnen, maar weet nu gewoon dat ik in een hele sterke IV mijn hoofd boven water heb gehouden. Er zijn genoeg IV's die zich maar amper kunnen meten met V's, dus tsja. Het blijft altijd lastig, maar ik ga er gewoon voor en zie wel waar het schip strand 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zoo, aankopen is begonnen :)

Door de verkoop van een 19j wonderbaarlijk verdediger (2.1mil) meteen een wonderbaarlijk spits teruggekocht (2.2 mil). Hopelijk legt ie er wat in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Maestro, SandyMan, H3!N
Mijn probleem is momenteel het middenveld. Ik heb momenteel 1 goede (reusachtig) middenvelder, de andere twee zijn bagger (uitmuntend met ervaring). Daarmee ga ik gewoon kansloos onderuit in de IV.
Ik kan wel de komende weken over ong. 5M beschikken, maar daar haal ik net 1 goede middenvelder (reusachtig+) voor terug. Als 1 van de twee (of beiden) geblesseerd raakt, heb ik een major problem.

Dat probleem is in de V nog makkelijk te ondervangen. Volgend seizoen (niet aankomend seizoen), heb ik als het goed is wel geld voor 3 of meer topmiddenvelders. Dan wil ik de stap eigenlijk pas maken.

Mijn idee is dus om rustig door de leagues te lopen en altijd voor de topposities mee te kunnen strijden. Ik wil over twee seizoenen altijd de mogelijkheid kunnen hebben om kampioen in de IV te worden. Die mogelijkheid is volgend seizoen ondenkbaar.

Mijn slotconlusie: ik blijf bij m'n eerste gedachten en ga de p/d verliezen.

Toch dank voor jullie meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dan heb ik zelfs een beter mid :P

nee dan kan je het beter niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 20:27:
[...]
En daarom weet je nooit of je mee kunt of niet
Als ik ook in een clowntjes poule kom, ga ik er natuurlijk wel voor.

en als ik bij thije kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Hey Wub, zo sterk is mijn middenveld ook niet hoor :)

1x mythisch
1x bovennatuurlijk
1x wereldklasse
1x briljant

Jij hebt al een reusachtige, voor 5M haal je er nog 1 mooie bij, en dan hou je die 2 met veel ervaring. Kat in het spreekwoordelijke bakkie ;) Maar je moet het mooi zelf weten. Misschien zie ik je het jaar daarna dan in de IV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Heerlijk avondje. Zelf dus die 5-0 regelementaire zege, terwijl de koploper onderuit gaat tegen de nummer drie. Ik pak dus de koppositie weer over en moet er volgende week op bezoek. HT Ratings geeft me een 2-1 overwinning, een gelijkspel volstaat. Hopelijk een paar vormstijgingen bij basisspelers op de training vrijdag, dan heb ik er alle vertrouwen in.

Uitslagen:
de schemmennu 0-6 FC BLAAUW
FC Crest 5-0 waspik midden
apeldoorneagl 3-2 Wolk FC
Angry Young M 0-5 Buyaka

Stand:
1. FC Crest 12 64 - 15 35
2. Wolk FC 12 47 - 11 33
3. apeldoorneagle 12 60 - 18 31
4. FC BLAAUW 12 56 - 22 25
5. de schemmennus 12 31 - 38 15
6. Buyaka 12 19 - 58 10
7. Angry Young Men 12 0 - 55 2
8. waspik midden boys 12 0 - 60 1

Programma:
Wolk FC - FC Crest
Buyaka - de schemmennu
FC BLAAUW - apeldoorneagl
waspik midden - Angry Young M

Topscorers:
1. Dan Hartstål (FC Crest), Philipp Bruggisser (FC BLAAUW) - 13
3. Terry van Berne (apeldoorneagle), Jonas Everin (Wolk FC) - 11
5. Stephane Leddon, Olof Hellstrand (beiden FC Crest), Kiessy van Eibergen (apeldoorneagle) - 8
8. Juri Rebell (apeldoorneagle) - 7
9. Michael P. Jansson (Wolk FC) - 6
10. Peter van den Hoven (apeldoorneagle) - 5

Zitten er hier trouwens nog mensen die één van deze clubs besturen? :p (voel me erg laag met m'n VIII.295 trouwens, nu ik de laatste pagina even doorgelezen heb. IV is nog een heel eind weg voor Crest. :p)

Edit: Ligt het trouwens aan mij of is de transfervergelijking nu écht naar de knoppen? Had het een paar maanden terug dat ik bij eenvoudige opdrachten bij speler X geen resultaten kreeg en bij speler Y (exact zelfde stats) tien. Nu wordt echter altijd vergeleken met scoren, passen, positiespel, verdedigen en vleugelspel. Knap irritant als je gewoon een redelijke prijs voor een 19-jarige spits met formidabel scoren en zwak passen wil weten. 8)7 Transfervergelijking is nu zo'n beetje nutteloos geworden dus. :/

[ Voor 21% gewijzigd door Exitium op 22-08-2005 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Nou, na een week ongeveer hier niet meer gereageerd te hebben meer doe ik het nu toch maar wel weer even, reden ?? ik heb een mail gehad van een GM en kan niet meer inloggen gvd :(

In de mail stond dat ik niet meer kan inloggen wegens het hebben van een 2e team / cheaten. Cheaten heb ik iig niet gedaan zover ik weet dan en een 2e team... mjah, er worden vanaf dit IP-adres 2 teams gerund, namelijk mijn team en dat van mijn vrouw (jah, ik heb mijn vrouw kunnen interesseren in Hattrick :) ). Ik heb ook meteen dezelfde avond gemeld via een reply per mail dat ik een team run en dat mijn vrouw een team runt. Hierop kreeg ik een automagisch gegenereerde reply dat er binnen enkele uren of enkele dagen gereageerd zou worden op mijn mail..... enkele dagen is dus in mijn ogen wel wat anders dan een week... heeft iemand enig idee hoe lang het nou ongeveer duurt voordat een GM reageert ?? ik heb de reply naar nederland@hattrick.org gestuurd (standaard reply-adres).

Doordat mijn vrouw ingelogd was heb ik via HT-live kunnen meekrijgen dat mijn team afgelopen week iig gewonnen heeft met 5-3 en dat ik (mits ik natuurlijk de controle weer terug krijg) nog steeds een kleine kans heb op promotie daar de nummer 2 verloren heeft...... Is er nog wat aan te doen of moet ik komende zondag maar gewoon lijdzaam toezien wat er gebeurd ??

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
lameeuw schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:40:
Nou, na een ..//..de controle weer terug krijg) nog steeds een kleine kans heb op promotie daar de nummer 2 verloren heeft...... Is er nog wat aan te doen of moet ik komende zondag maar gewoon lijdzaam toezien wat er gebeurd ??
Meestal spam ik ze een beetje :) Zou ook vanuit je vrouws account een mail sturen :)

G'dluck! Denk dat je het wel nodig heb.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
/me is kampioen!
Gefeliciteerd !!!! _/-\o_ :*)
In de mail stond dat ik niet meer kan inloggen wegens het hebben van een 2e team / cheaten. Cheaten heb ik iig niet gedaan zover ik weet dan en een 2e team... mjah, er worden vanaf dit IP-adres 2 teams gerund, namelijk mijn team en dat van mijn vrouw
Ow dan mag ik ook wel oppassen, mijn broer en ik spelen beide ook onder zelfde IP adres... Moet je hun van te voren hierover inlichten?

[ Voor 54% gewijzigd door Ansjo op 23-08-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke idioot liep er met een hattrick T-shirt op lowlands

Ik zag in Schotland ook al een figuur met zo'n t-shirt lopen, maar dat was een zweed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Spreek hem dan ook aan. Is misschien wel wat voor volgend jaar :D GoT HT-meeting op Lowlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:38:
welke idioot liep er met een hattrick T-shirt op lowlands

Ik zag in Schotland ook al een figuur met zo'n t-shirt lopen, maar dat was een zweed.
welke idioot loopt er uberhaupt op lowlands :P hehe achja grappig toch?

mja als je ze ergens kan verwachten is het daar wel natuurlijk. tussen de slayer en ac/dc shirts :)

ik ga zaterdag weer lekker buikschuiven op ML in de modderpoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lowlands is gezellig man :( Het is dat ik dit jaar met een verhuizing zit en ff geen geld teveel wilde uitgeven, maar volgend jaar ga ik zeker weer.

ML??

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 23-08-2005 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mystery land. niet helemaal mijn ding, maar even buurten en kijken of het wat is... zal vast wel ergens techno zijn :)

lowlands is ook wel geinig hoor. ik had vrijkaarten voor afgelopen weekend, maar ik kon niet. trouwens ook vrijkaarten voor ML :P scheelt een hoop pecuña.

trouwens even late reactie @ joss: wat een belachelijke prijzen. 2,1 mln voor een wonderbaarlijke def? en 2,2 voor een wonderbaarlijke spits? zeker uitverkoop ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:23:
mystery land. niet helemaal mijn ding, maar even buurten en kijken of het wat is... zal vast wel ergens techno zijn :)

lowlands is ook wel geinig hoor. ik had vrijkaarten voor afgelopen weekend, maar ik kon niet. trouwens ook vrijkaarten voor ML :P scheelt een hoop pecuña.

trouwens even late reactie @ joss: wat een belachelijke prijzen. 2,1 mln voor een wonderbaarlijke def? en 2,2 voor een wonderbaarlijke spits? zeker uitverkoop ofzo :)
Belachelijk? Heel normaal hoor (iig in dit gedeelte v/h seizoen)... Elke wonderbaarlijk def gaat er iig tussen 2.0 en 2.5 uit, maarja maakt me niet zoveel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het aan de lage kant. msch zijn defs zowieso goedkoper dan mids? wonderbaarlijke midje moet volgens mij toch wel makkelijk 2,5 mln opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nou, na een week ongeveer hier niet meer gereageerd te hebben meer doe ik het nu toch maar wel weer even, reden ?? ik heb een mail gehad van een GM en kan niet meer inloggen gvd :(

In de mail stond dat ik niet meer kan inloggen wegens het hebben van een 2e team / cheaten. Cheaten heb ik iig niet gedaan zover ik weet dan en een 2e team... mjah, er worden vanaf dit IP-adres 2 teams gerund, namelijk mijn team en dat van mijn vrouw (jah, ik heb mijn vrouw kunnen interesseren in Hattrick :) ).
Een tweede team is cheaten, in de regels staat dat het niet mag. Het is dus geen keuze tussen een van beiden.
Ik heb ook meteen dezelfde avond gemeld via een reply per mail dat ik een team run en dat mijn vrouw een team runt. Hierop kreeg ik een automagisch gegenereerde reply dat er binnen enkele uren of enkele dagen gereageerd zou worden op mijn mail..... enkele dagen is dus in mijn ogen wel wat anders dan een week... heeft iemand enig idee hoe lang het nou ongeveer duurt voordat een GM reageert ?? ik heb de reply naar nederland@hattrick.org gestuurd (standaard reply-adres).

Doordat mijn vrouw ingelogd was heb ik via HT-live kunnen meekrijgen dat mijn team afgelopen week iig gewonnen heeft met 5-3 en dat ik (mits ik natuurlijk de controle weer terug krijg) nog steeds een kleine kans heb op promotie daar de nummer 2 verloren heeft...... Is er nog wat aan te doen of moet ik komende zondag maar gewoon lijdzaam toezien wat er gebeurd ??
Succes, met het terugkrijgen van je team. Misschien helpt het al je je vrouw ook laat mailen (of werkt haar login nog wel?)

Ik ken zelf alleen gevallen van mensen die hun team zijn kwijtgeraakt omdat ze (wel of niet terecht) er van verdacht werden twee teams te hebben of te handelen met een ander team tegen te hoge prijzen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ja, midjes zijn over het algemeen wel wat duurder. Ik had verwacht dat de spits ook wel een stuk duurder zouden zijn (ivm minste trainees), maar 2.2mil is dan ook voor slecht passen nog nieteens zo'n gekke prijs denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ze kijken bij het afnemen van je team volgens mij ook of je direct na elkaar of tegelijkertijd inlogt. En dat zal wel eens gebeuren als je beide een team hebt.

Ik ken overigens ook alleen verhalen van mensen die een tweede team voor zichzelf hebben aangevraagd. Kennis van mij kreeg zelfs een boete omdat hij een tweede team aanvroeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:05
Hoeft niet altijd zo te zijn! Een vriend van me woont samen met zn vriendin en hebben beide een team. Dit gaat tot nu toe ook gewoon goed!
Maar t blijft vervelend, probeer zo'n GM maar te overtuigen van je onschuld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Valkje schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:55:
Hoeft niet altijd zo te zijn! Een vriend van me woont samen met zn vriendin en hebben beide een team. Dit gaat tot nu toe ook gewoon goed!
Maar t blijft vervelend, probeer zo'n GM maar te overtuigen van je onschuld...
Tja ik vraag inderdaad ook af of dat mogelijk is. Een collega van mij is al zes keer gekicked is door dezelfde GM en mag nooit meer een account aanvragen. Hij heeft dan natuurlijk ook wel wat gedaan, toch denk ik niet dat alle keren terecht waren. Aan de mailwisseling te zien, de vragen die zij stelden, zijn antwoorden erop en de conclusie die getrokken wordt is ook duidelijk te zien dat het een beetje een machtsspelletje werd om hem te kicken. Natuurlijk snap ik het zelf ook wel dat hij het grotendeels aan zichzelf te danken heeft en ik had hem ook gewaarschuwd niet op die vragen te antwoorden omdat ik al dacht dat het een instinkerdje was.

Persoonlijk vind ik het trouwens ook niet erg dat ze hier streng in zijn, want het feit dat er weinig gecheat kan worden maakt het juist zo'n leuk spelletje :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
inderdaad dat is vaak toch een een probleem... Maar als je met beide een supporter bent zullen ze niet snel je gaan verdenken denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ansjo schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:10:
inderdaad dat is vaak toch een een probleem... Maar als je met beide een supporter bent zullen ze niet snel je gaan verdenken denk ik...
Mijn collega was iedere keer weer supporter geworden, dus daar kijken ze niet naar ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:05
En daar komt nog bij dat de GM's ook niet heel de dag willen gaan controleren of de verhalen van al deze personen kloppen. Ik denk dat er 10tallen meldingen per dag bij een GM binnenkomen over cheaten. En om dit nou per persoon helemaal te gaan uitzoeken is ook onbegonnen werk voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Probleem met GMs in meeste games:

Zijn vrijwilligers.
Er zijn ALTIJD een paar rottige appels ertussen. Deze rottige appels, zullen vaak 95 percent gewoon normaal GM wezen, alleen soms misbruiken ze hun macht om iemand ff flink lastig te vallen.

Dit kwam bij everquest voor en ook bij veel andere spelen.
Het is niet te vermijden eigenlijk.

En als speler ben je gewoon de lul, als een GM je voorliegt of het gewoon vertikt om je te helpen of je eruit probeert te kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:10:
[...]

Mijn collega was iedere keer weer supporter geworden, dus daar kijken ze niet naar ;)
Ja ok, maar dan kunnen ze wel zien dat er twee verschillende mensen spelen op hetzelfde adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet het direkt melden anders krijg je een hoop gezeik. had ik oko gedaan en er was niks aan de hand. huisgenoot speelde toen nog ht. inmiddels al niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
Ik zal t meteen doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:50:
je moet het direkt melden anders krijg je een hoop gezeik. had ik oko gedaan en er was niks aan de hand. huisgenoot speelde toen nog ht. inmiddels al niet meer..
Mjahm, had ik nooit aan gedacht.... en zie daar.... de ellende begint :p Account van m'n partner doet het overigens nog wel gewoon ?? Nou jah, afwachten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopelijk is het niet te laat, maar ik ben bang. het staat ook in de HT regels dat je niet vanaf 1 ip meerdere teams mag hebben tenzij je dat dus van te voren meldt... achteraf kopen ze niet zoveel voor vrees ik. je moet ergens de grens trekken. nou hopen dat het meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:21:
hopelijk is het niet te laat, maar ik ben bang. het staat ook in de HT regels dat je niet vanaf 1 ip meerdere teams mag hebben tenzij je dat dus van te voren meldt... achteraf kopen ze niet zoveel voor vrees ik. je moet ergens de grens trekken. nou hopen dat het meevalt.
Volgens mij staat er nergens op HT dat je niet vanaf 1 ip meerdere teams mag besturen (denk aan hogescholen). Je mag gewoon niet als 1 persoon meerdere teams besturen. Hetzelfde ip zal gewoon wel eens voorkomen.Wel staat er op de site:
"Je mag maar één team per persoon hebben. Als je meerdere teams hebt, zullen die allemaal gediskwalificeerd worden van de competitie en jij wordt uitgesloten van Hattrick. Het zal je niet helpen als, formeel gezien, een vriend de eigenaar is van het team. Als jij degene bent die het team bestuurt (en de orders geeft), dan word jij gezien als eigenaar. Alleen diegene die het team aanvraagt, kan de eigenaar zijn. Nog één keer: Het is absoluut, zonder uitzondering, verboden om meerdere clubs te hebben!"

[ Voor 6% gewijzigd door Sandyman538 op 23-08-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
+ je hoeft het helemaal niet te melden...

ben benieuwd waarom de GM's dan hebben besloten om jouw te blocken en niet je partner... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Sandyman538 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:43:
[...]

Volgens mij staat er nergens op HT dat je niet vanaf 1 ip meerdere teams mag besturen (denk aan hogescholen). Je mag gewoon niet als 1 persoon meerdere teams besturen. Hetzelfde ip zal gewoon wel eens voorkomen.Wel staat er op de site:
"Je mag maar één team per persoon hebben. Als je meerdere teams hebt, zullen die allemaal gediskwalificeerd worden van de competitie en jij wordt uitgesloten van Hattrick. Het zal je niet helpen als, formeel gezien, een vriend de eigenaar is van het team. Als jij degene bent die het team bestuurt (en de orders geeft), dan word jij gezien als eigenaar. Alleen diegene die het team aanvraagt, kan de eigenaar zijn. Nog één keer: Het is absoluut, zonder uitzondering, verboden om meerdere clubs te hebben!"
Nou, daar valt het dan nog weer mee (had ik ook al gemeld in mijn reply t.a.v. het blokkeren van m'n team overigens), ik controleer enkel en alleen mijn team, mijn partner controleert haar eigen team. Het enige is wel dat ik af en toe om raad gevraagd wordt.... als dat cheaten is vind ik het wat ver gaan met die regels :p. Opstellingen en dergelijken maakt ze zelf, alleen heb ik haar er wel een paar keer voor moeten behoeden dat ze geen spits in doel zette :p. Nou jah, ik heb vanochtend nog een mail eruit gedaan, ik ga nou "rustig" zitten afwachten met de mail de hele dag open op een reactie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:43:
[...]

Nou dan staat het misschien niet zo letterlijk op HT, maar je kan ook een beetje zelf nadenken en dat mailtje sturen :) Voorkomen is ebter dan genezen :) Ik vond dat toentertijd wel slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:17:
[...]

Nou dan staat het misschien niet zo letterlijk op HT, maar je kan ook een beetje zelf nadenken en dat mailtje sturen :) Voorkomen is ebter dan genezen :) Ik vond dat toentertijd wel slim.
Jij bent qua slimheid natuurlijk ook een klasse apart H3!N... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me dat het erg vaak moet voorkomen dat vanaf 1 ip achter elkaar meerdere malen op verschillende teams ingelogd wordt. Als er een kennis op visite is laten we elkaar meestal even de vorderingen zien. Wat ik absoluut niet doe is spelers van die jongen kopen. Dat lijkt me ook de enige manier om te cheaten.

Tijdje terug kreeg ik van een Brit in de laagste divisie 375k voor een 17j scoren redelijk. Dikke vingers / dronken kop / geen zin meer neem ik aan. Heb ik spontaan gemeld en is omgezet naar een deal van 25k. Dat soort dingen kun je beter voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:34:
[...]

Jij bent qua slimheid natuurlijk ook een klasse apart H3!N... ;)
eenzame hoogte sandy, eenzame hoogte....
ik wou dat ik ook gewoon dom en naief was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:32
Ik kreeg helemaal aan het begin voor mij gelijk een boete van ik geloof 120.000 omdat ik een 2e team zou hebben aangevraagd. Dit was gewoon een vriend die bij mij thuis hattrick zag en ook gelijk een team wilde. Stuurde toen een mailtje en binnen een dag werd de boete teruggedraait.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok even een suprnoob vraag. als je een mid als 'extra centrale middenvelder' zet en hij heeft hoge passing voegt dat dan alsnog wat toe aan de aanval of alleen als ie op aanvallend staat? of voegt ie wel iets toe, maar minder dan als ie aanvallend staat?

de afweging is namelijk stukje mid inleveren(hoog pm skill) of een stukje aanval(hoge passing skill) door het repositioneren van je mids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed heb begrepen uit de noob faq draagt elke speler met een hoge passing skill bij aan de aanval. Staat deze aanvallend dan wordt dit nog meer uitgebuit.

Als je de speler dus als extra mid in het veld stuurt voegt deze wel degelijk wat toe aan de aanval, maar minder dan wanneer je hem als aanvallend opstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:42:
ok even een suprnoob vraag. als je een mid als 'extra centrale middenvelder' zet en hij heeft hoge passing voegt dat dan alsnog wat toe aan de aanval of alleen als ie op aanvallend staat? of voegt ie wel iets toe, maar minder dan als ie aanvallend staat?

de afweging is namelijk stukje mid inleveren(hoog pm skill) of een stukje aanval(hoge passing skill) door het repositioneren van je mids.
Ben je de tactiek van morgen aan het bekijken ;). Iig zou ik zeggen lees de OP!!!!! :9 (de koude oorlog is begonnen >:) )
Dit soort dingen lees ik overigens af aan het programma hattrick organizer. Kan je gelijk zien wat de effecten zijn van positiewisselingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik had juist begrepen dat een speler die je herpositioneerd (dus extra centrale verdediger, mid, aanvaller) die speler altijd iets minder presteerd dan wanneer hij daadwerkelijk op die plek stond opgesteld, ook waar die speler stond blijft een soort van "gat" achter. Ehm wat voegt dit toe aan je vraag....ehm denk dat die speler niets aan je aanval toevoegd....bied HAM opstelingshulp geen uitkomst?

@Damien: Ben je nog in de logo business? Had het op msn willen vragen maar je was gelijk weer offline :P

[ Voor 15% gewijzigd door -TheNose- op 23-08-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:01:
[...]

Ben je de tactiek van morgen aan het bekijken ;). Iig zou ik zeggen lees de OP!!!!! :9 (de koude oorlog is begonnen >:) )
Dit soort dingen lees ik overigens af aan het programma hattrick organizer. Kan je gelijk zien wat de effecten zijn van positiewisselingen etc.
ja ik weet het ook wel, ik zeg het zelf toch ook al :) alleen in welke mate... maargoed zulke dingen zul je wel nooit precies komen te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:02:

@Damien: Ben je nog in de logo business? Had het op msn willen vragen maar je was gelijk weer offline :P
Min of meer wel ja :) Maar doe het niet zo veel meer wegens gebrek aan tijd :P Misschien dat het heel simpel is dus vertel me maar wat je wil :) Mail maar naar mijn msn mail adres en dan zal ik het eens bekijken ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:42:

Verdedigend: Verdedigen telt zwaar, passen telt licht
Normaal: Verdedigen en passen tellen allebei middelmatig
Aanvallend: Verdedigen telt licht en passen zwaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:18:
[...]

Verdedigend: Verdedigen telt zwaar, passen telt licht
Normaal: Verdedigen en passen tellen allebei middelmatig
Aanvallend: Verdedigen telt licht en passen zwaar
Duh, maar dat kun je dus niet instellen als je iemand als extra middenvelder inzet.

Mijn ervaring is toch dat passing wel degelijk aardig meetelt in de aanvallende ratings bij een extra centrale middenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Een extra centrale middenvelder speelt zonder specifieke rol, normaal dus. ;) Het telt dus mee, net als z'n verdedigende kwaliteiten ook je centrumverdediging versterken, maar het scheelt niet zoveel als dat je een centrale middenvelder aanvallend (of verdedigend) laat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exitium dank je wel. maar dit wist ik ook wel [zie eigen post]
nogmaals ik was benieuwd naar percentages en/of verhoudingen....

wat is zwaar en wat is licht? ik kan er niks mee...

maargoed dit hoort denk ik bij 1 van de 'je zal het nooit precies gaan weten' dingen van HT

@speedy ik ga dat team van je morgen eens analyseren en daar waar nodig eens even een lekkere aankoop doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Als je precies wil weten hoeveel invloed zo'n wijziging heeft, zul je een proggie als HT Ratings moeten gebruiken. Kun je zelf je opstelling bouwen en kijken wat het scheelt.Wat ik ooit gehoord heb op een ander forum is dat normaal op ongeveer 60% aanval / verdediging zit van een aanvallende of verdedigende instelling. Je krijgt dan dus:
Verdedigen: 100% verdedigen, 0% aanvallen
Normaal: 60% verdedigen, 60% aanvallen
Aanvallend: 0% verdedigen, 100% aanvallen

Kan het hier echter niet checken nu, zit op m'n werk. :P Verhouding tussen hoofd- en bijstats is 1 : 3, dus erg veel scheelt het in ieder geval niet. Wat voor invloed het echter op jouw ratings hebt, kun je het beste even checken via bijv. HTR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damien2004 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:16:
[...]

Min of meer wel ja :) Maar doe het niet zo veel meer wegens gebrek aan tijd :P Misschien dat het heel simpel is dus vertel me maar wat je wil :) Mail maar naar mijn msn mail adres en dan zal ik het eens bekijken ;)
K thx, zal je wel even mailen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Exitium schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 08:55:
Als je precies wil weten hoeveel invloed zo'n wijziging heeft, zul je een proggie als HT Ratings moeten gebruiken. Kun je zelf je opstelling bouwen en kijken wat het scheelt.Wat ik ooit gehoord heb op een ander forum is dat normaal op ongeveer 60% aanval / verdediging zit van een aanvallende of verdedigende instelling. Je krijgt dan dus:
Verdedigen: 100% verdedigen, 0% aanvallen
Normaal: 60% verdedigen, 60% aanvallen
Aanvallend: 0% verdedigen, 100% aanvallen

Kan het hier echter niet checken nu, zit op m'n werk. :P Verhouding tussen hoofd- en bijstats is 1 : 3, dus erg veel scheelt het in ieder geval niet. Wat voor invloed het echter op jouw ratings hebt, kun je het beste even checken via bijv. HTR.
60-60????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
That's what they told me. Zou boven de 50% liggen omdat je op geen van de twee onderdelen de sterkste bent. Jack of all trades, master of none zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 05:35:

@speedy ik ga dat team van je morgen eens analyseren en daar waar nodig eens even een lekkere aankoop doen :P
Moet je vooral MORGEN doen ;), ach heb je team al bekeken en geef mezelf minder dan 30 % kans om door te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Heb vandaag mijn penaltynemers maar eens ingesteld voor de verandering, je weet immers nooit :D

Ik zit te twijfelen om voor zondag nog een briljant/wonderbaarlijk mid te kopen, zodat ik zeker een beter middenveld heb, en dus meer kans op een overwinning/het kampioenschap. Heb na vrijdag 2,5 miljoen te besteden, maar kan het geld ook oppotten tot volgend seizoen. Nu heb ik nogal de neiging geld snel uit te geven :). Moet ik de gok wagen voor zondag of niet :?. Levert met een beetje geluk weer wat doelpunten voor mijn keeper op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:31:
Heb vandaag mijn penaltynemers maar eens ingesteld voor de verandering, je weet immers nooit :D

Ik zit te twijfelen om voor zondag nog een briljant/wonderbaarlijk mid te kopen, zodat ik zeker een beter middenveld heb, en dus meer kans op een overwinning/het kampioenschap. Heb na vrijdag 2,5 miljoen te besteden, maar kan het geld ook oppotten tot volgend seizoen. Nu heb ik nogal de neiging geld snel uit te geven :). Moet ik de gok wagen voor zondag of niet :?. Levert met een beetje geluk weer wat doelpunten voor mijn keeper op :)
Middenvelder nu kopen, gewoon doen. Nu zijn de prijzen nog laag, dat is over een paar weken wel weer anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dan moet ik maar eens op zoek :Y)
Kijken of ik volgend jaar 5-3-2 op de counter kan spelen met 1 goede middenvelder. Zal wel zwaar worden, maar ik wil toch proberen of het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hoe komen jullie aan zoveel geld?? :S

Ben nu al voor het derde seizoen bezig en heb pas 2 trainees voor 1,5 mil totaal verkocht maar heb dus niet zo bizar veel geld......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:12:
Hoe komen jullie aan zoveel geld?? :S

Ben nu al voor het derde seizoen bezig en heb pas 2 trainees voor 1,5 mil totaal verkocht maar heb dus niet zo bizar veel geld......
na 3 seizoenen trainen moet je toch minimaal wel 1 trainee op wonderbaarlijk hebben? Tenminste als je met redelijk begint lijkt me dat vrij logisch... Maarja, heb geduld ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.