Heerlijk avondje. Zelf dus die 5-0 regelementaire zege, terwijl de koploper onderuit gaat tegen de nummer drie. Ik pak dus de koppositie weer over en moet er volgende week op bezoek. HT Ratings geeft me een 2-1 overwinning, een gelijkspel volstaat. Hopelijk een paar vormstijgingen bij basisspelers op de training vrijdag, dan heb ik er alle vertrouwen in.
Uitslagen:
de schemmennu 0-6 FC BLAAUW
FC Crest 5-0 waspik midden
apeldoorneagl 3-2 Wolk FC
Angry Young M 0-5 Buyaka
Stand:
1. FC Crest 12 64 - 15 35
2. Wolk FC 12 47 - 11 33
3. apeldoorneagle 12 60 - 18 31
4. FC BLAAUW 12 56 - 22 25
5. de schemmennus 12 31 - 38 15
6. Buyaka 12 19 - 58 10
7. Angry Young Men 12 0 - 55 2
8. waspik midden boys 12 0 - 60 1
Programma:
Wolk FC -
FC Crest
Buyaka - de schemmennu
FC BLAAUW - apeldoorneagl
waspik midden - Angry Young M
Topscorers:
1. Dan Hartstål (FC Crest), Philipp Bruggisser (FC BLAAUW) - 13
3. Terry van Berne (apeldoorneagle), Jonas Everin (Wolk FC) - 11
5. Stephane Leddon, Olof Hellstrand (beiden FC Crest), Kiessy van Eibergen (apeldoorneagle) - 8
8. Juri Rebell (apeldoorneagle) - 7
9. Michael P. Jansson (Wolk FC) - 6
10. Peter van den Hoven (apeldoorneagle) - 5
Zitten er hier trouwens nog mensen die één van deze clubs besturen?

(voel me erg laag met m'n VIII.295 trouwens, nu ik de laatste pagina even doorgelezen heb. IV is nog een heel eind weg voor Crest.

)
Edit: Ligt het trouwens aan mij of is de transfervergelijking nu écht naar de knoppen? Had het een paar maanden terug dat ik bij eenvoudige opdrachten bij speler X geen resultaten kreeg en bij speler Y (exact zelfde stats) tien. Nu wordt echter altijd vergeleken met scoren, passen, positiespel, verdedigen en vleugelspel. Knap irritant als je gewoon een redelijke prijs voor een 19-jarige spits met formidabel scoren en zwak passen wil weten.

Transfervergelijking is nu zo'n beetje nutteloos geworden dus.
[
Voor 21% gewijzigd door
Exitium op 22-08-2005 23:56
]