ja brakke vraag brak antwoord kom op ff lenzen in en zelf zoeken
komkom, we hebben al genoeg "n00bs" vernederd deze week
Je bent te goed voor deze wereldJoss schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:10:
[...]
laat ik het dan maar even overduidelijk maken:
28-08-2005 - laatste competitie wedstrijd
31-08-2005 - friendly
02-09-2005 - Laatste primaire training (dus na 02-09 "moet" je hem op conditie zetten)
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
je had ook een asswooping verdient pipoVerwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 18:59:
4-5 geworden tegen timberteam. ik had een asswooping verwacht
jammer net niet door. als mijn vorm wat beter was geweest lag je eruit timmetje
[edit] ooh nog verlenging ooknouja iig weerstand geboden
Rechteraanval: uitstekend (heel laag)
Centrale aanval: uitstekend (hoog)
Linkeraanval: goed (zeer hoog)
als m´n B-team aanval
kuch...Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:54:
[...]
bovendien had ik ook nog onterecht verloren dus gooi anders timberteam er maar uit
H3!N, ik wil die finale plaats wel met je delen
met je praatjes
* kijkt sandy lief aan en stuurt hem ook een fruitmandje
Verwijderd
ik zag laatst een post met iets van "hattrick op het forum populairder maken".
Heb de laatste paar weken dit topic gevolgd en het is me opgevallen dat er maar een paar mensen zijn die constant posten. Zogauw iemand anders wat post, wordt deze vaak direct afgebrand, en zie je die persoon nooit meer terug. Misschien begrijpelijk dat bijna niemand hier wat post??
Daarbij, als iemand een vraag stelt waarvan jij denkt dat de persoon in questie het zelf moet opzoeken, reageer dan gewoon niet. De helft van de posten hier bevat "zoek het zelf", "lees het starttopic" of "leer het hele internet uit je hoofd n00b".
Persoonlijk vind ik dat net zo vervelend dan iemand die een makkelijke (zelf op te zoeken) vraag stelt.
Heb de laatste paar weken dit topic gevolgd en het is me opgevallen dat er maar een paar mensen zijn die constant posten. Zogauw iemand anders wat post, wordt deze vaak direct afgebrand, en zie je die persoon nooit meer terug. Misschien begrijpelijk dat bijna niemand hier wat post??
Daarbij, als iemand een vraag stelt waarvan jij denkt dat de persoon in questie het zelf moet opzoeken, reageer dan gewoon niet. De helft van de posten hier bevat "zoek het zelf", "lees het starttopic" of "leer het hele internet uit je hoofd n00b".
Persoonlijk vind ik dat net zo vervelend dan iemand die een makkelijke (zelf op te zoeken) vraag stelt.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Maar als je iemand netjes verwijst naar de openingspost, waar zoveel informatie in staat, dat moet toch geen probleem zijn? (ik moet zeggen dat ik zelf soms ook ietwat te kort door de bocht reageer, maar toch).Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:54:
Verder staat het gewoon letterlijk in de OP:"Extra opmerking mbt zogeheten 'newbie-vragen'; je bent welkom om je vragen te stellen, echter zijn ze van het type RTFM kijk dan niet raar op als iemand minder behulpvaardig reageert. De vaste bezoekers op deze thread stappen tenslotte niet elke dag met het juiste been uit bed"
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Je moet natuurlijk ook zo zien dat we niet voor niets een OP (Openings Post) maken. Wij hebben het ook moeten opzoeken en toen ik hier de eerste keer kwam werd ik ook vaak uitgelachen en met nOOb beantwoord. Heb nu soms ook nog wel eens dingen waar ik dan om uitgelachen word, voornamelijk door H3!NVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:54:
Maar afijn, kijk het is makkelijk om een vraag snel te beantwoorden maar eerlijk gezegd is RTFM of RTFOP gewoon normaal hoor in computerland. Als je weet hoe je een usernaampie moet aanvragen en als je de knop om topics te maken weet te vinden hier dan kan je vast ook wel even verder kijken dan je neus lang is.
Het geen wat wij altijd vriendelijk verzoeken is om even de OP te lezen en dan met echt moeilijke vragen te komen die of heel veel zoek werk vereisen of nog niet in de OP staan.
Het is lastig maar volgens mij is dit juist de kracht van gathering.tweakers.net dat iedere lopende topic dus een OP heeft met uitgebreide informatie.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
2 zielen, 1 gedachte
Verwijderd
nou ok vooruit. je hebt verdiend gewonnen... ik vond de score zelf ook al erg verassend. had een nulletje of 6 verwacht ofzo.
@post hierboven. afbranden is een groot woord. je moet niet alles letterlijk opvatten en is vaak ook stukje cynisme, beetje doorheen prikken. en als er constant dingen worden gevraagd die je kan opzoeken wat moet je dan doen? altijd alles beantwoorden? vermoeiend. negeren? krijg je daar weer gezeur over. deze discussie is hier trouwens ook al vaker geweest. over de toon van het forum. ja dat is nogal persoonlijk. de een vind dit misschien af en toe wat te direct/hard maar het was hier een half jaar geleden echt slaapverwekkend saai dus dan maar liever dit
[edit] mijn humor en of toon van posten wordt wellicht af en toe verkeerd begrepen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 15:13 ]
Idd
Anders:
spoiler:
Moet H3!N al zijn commentaar zo weergeven
Uiteindelijk krijgen meestal mensen toch wel een antwoord na wat andere postsVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:11:
[...]
nou ok vooruit. je hebt verdiend gewonnen... ik vond de score zelf ook al erg verassend. had een nulletje of 6 verwacht ofzo.
@post hierboven. afbranden is een groot woord. je moet niet alles letterlijk opvatten en is vaak ook stukje cynisme, beetje doorheen prikken. en als er constant dingen worden gevraagd die je kan opzoeken wat moet je dan doen? altijd alles beantwoorden? vermoeiend. negeren? krijg je daar weer gezeur over. deze discussie is hier trouwens ook al vaker geweest. over de toon van het forum. ja dat is nogal persoonlijk. de een vind dit misschien af en toe wat te direct/hard maar het was hier een half jaar geleden echt slaapverwekkend saai dus dan maar liever dit
Nee, want dat staat ook gewoon in de post, dat dit forum voor vragen is.Damien2004 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:12:
[...]
IddMaar hoop niet dat mensen bang worden om vragen te stellen
Anders:spoiler:Moet H3!N al zijn commentaar zo weergeven
Maar je kunt je vragen ietwat overdrijven...
Hier kan ik me gedeeltelijk bij aansluiten.Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:54:
Alhoewel ik nog maar in mijn 1e seizoen zit, heb ik wel heel veel over hattrick gelezen (op mijn werk echt alle tweakers-topics!) en nog andere sittes, dus beschouw mezelf toch niet als noob, en ben (mede daarom waarschijnlijk) ook niet afgebrand.
Ik ben het er mee eens dat inderdaad nieuwe mensen soms echt te voor de hand liggende vragen stellen die ze zelf hadden moeten lezen, maar vindt ook dat daar wel iets vriendelijker op gereageerd mag worden. Er zijn inderdaad maar 6-8 mensen die echt regelmatig posten hier, en dat is wel wat weinig voor een topic wat aan deel 40 gaat beginnen zo. Heb ook berichetn hier van oud-posters gelezen die het voor gezien hielden hier. Ik heb ook het gevoel dat de gemiddelde leeftijd hier het laatste jaar behoorlijk gedaald is, wat op zich natuurlijk niet verkeerd is, maar dat zal er wel mee te maken hebben.
Wat ik hiermee wil zeggen? eigenlijk alleen dat ik het redelijk met je eens ben
edit: inmiddels alweer 7 posts tussen of zo, maar goed...
[ Voor 9% gewijzigd door sarinsarin op 19-08-2005 15:17 ]
Jongens, in de tijd dat H3!N er nog niet was, werd je veel vriendelijker te woord gestaand
alhier mijn eerste post, in deel 15 (alweer 24000 posts geleden dus) Joss in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)..."
wat een sentiment als ik dat daarzo teruglees, 1/2e van de gasten die daar dagelijks zaten te antwoorden zie ik ook nooit meer, zal toch zo zijn dat wij ....
alhier mijn eerste post, in deel 15 (alweer 24000 posts geleden dus) Joss in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)..."
wat een sentiment als ik dat daarzo teruglees, 1/2e van de gasten die daar dagelijks zaten te antwoorden zie ik ook nooit meer, zal toch zo zijn dat wij ....
Verwijderd
onzin. ik geef vaak genoeg normaal antwoord op vragen, maar geen trek in elke 'wanneer moet ik motsen' vraag.
ik zal wel niet meer reageren als ik een vraag iorritant vind
mooie deal? ok goedzo...
mooie deal? ok goedzo...
Mijn eerste post http://gathering.tweakers...message/21774276#21774276Joss schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:18:
Jongens, in de tijd dat H3!N er nog niet was, werd je veel vriendelijker te woord gestaand![]()
Maar euhm Kenicky78, jij komt toch wel weer terug op het forum?
H3!N, zo snel ben jij nog nooit uit het veld geslagen. Het lijkt me dat dit dan weer een vorm van cynisme moet zijnVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:23:
onzin. ik geef vaak genoeg normaal antwoord op vragen, maar geen trek in elke 'wanneer moet ik motsen' vraag.
mooie deal? ok goedzo...
[ Voor 78% gewijzigd door Sandyman538 op 19-08-2005 15:25 ]
Verwijderd
tuurlijk kom ik hier nog weer 
Alleen de meeste vragen kan ik reeds zelf beantwoorden omdat ik weet op welke sites ik moet zijn. Ik mis alleen op dit moment 1 site die ik wel al gezien heb, waar ik een weersvoorspelling kreeg en zo kon zien welke spelers + of - krijgen, wellicht weet 1 van jullie deze ???
Ik kan um namelijk niet meer terugvinden en aangezien history hier op mijn werk is uitgeschakeld
Alleen de meeste vragen kan ik reeds zelf beantwoorden omdat ik weet op welke sites ik moet zijn. Ik mis alleen op dit moment 1 site die ik wel al gezien heb, waar ik een weersvoorspelling kreeg en zo kon zien welke spelers + of - krijgen, wellicht weet 1 van jullie deze ???
Ik kan um namelijk niet meer terugvinden en aangezien history hier op mijn werk is uitgeschakeld

Verwijderd
ik zit me hier nog heel vaak heel erg in te houdenSandyman538 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:24:
Maar euhm Kenicky78, jij komt toch wel weer terug op het forum?
[...]
H3!N, zo snel ben jij nog nooit uit het veld geslagen. Het lijkt me dat dit dan weer een vorm van cynisme moet zijn
http://www.databased.at/hattrick/index.asp en dan staat ie bij toolsVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:33:
tuurlijk kom ik hier nog weer
Nadat hierboven al een paar mensen hun eerste post weer eens opgehaald hebben, heb ik even gekeken wanneer mijn eerste post was. Toen kwam ik tot de ontstellende ontdekking dat ik al 34 deeltjes meedoe
Verwijderd
shit, me heeft er 32 achter z´n naamSandyman538 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:37:
[...]
http://www.databased.at/hattrick/index.asp en dan staat ie bij tools
Nadat hierboven al een paar mensen hun eerste post weer eens opgehaald hebben, heb ik even gekeken wanneer mijn eerste post was. Toen kwam ik tot de ontstellende ontdekking dat ik al 34 deeltjes meedoe
2 zielen, 1 gedachte en beide niets beters te doen
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Ik heb er al 39 achter mn naam
Ben er dus vanaf het begin al bij...pfff
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
och H3!Ntje toch, hoeveel smilies moet ik gebruiken?Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:23:
mooie deal? ok goedzo...
je moest is weten hoe vaak ik me zit te verbijten bij zulke vragen waarvan je denkt van... je snapt het wel, kop op
[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 19-08-2005 18:00 ]
Bij mij hangt het er vaak vanaf hoe mijn bui is op dat moment, meestal irriteer ik me gewoon teveel aan luie mensen, dus laat ik dat dan soms ook blijken...maar goed vragen blijft vrij! 
Ik kan je alleen geen positieve reactie beloven
En die 6-8 mensen die hier dagelijks posten...tsja vind het wel een gezellig clubje!
Ik kan je alleen geen positieve reactie beloven
En die 6-8 mensen die hier dagelijks posten...tsja vind het wel een gezellig clubje!
Hmmz vanaf deeltje 13 das al weer 27 deeltjes dat ik meedoe,Sandyman538 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:37:
[...]
@
Ach, wat betreft die Noobvragen daar reageer ik niet op, daarbij komt het dat de mensen die veel posten vaak niets te doen hebben op hun werk en zich zitten te vervelenVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:54:
.....
.
In Drachten wordt daarentegen wel hard gewerkt
Zelf ben ik net terug van een maand vakantie en in zo'n periode is het lastig om veel te posten.
Ook moet het posten wel nuttig blijven en geen slowchat worden, daarom reageer ik af en toe en niet alleen maar. Lezen is leuker en spaart energie
En ja afgebrand worden: Op domme vragen moet je zo dom mogelijk antwoorden.
Vraag: Wat is het nut van een clown.
Antw: Wat denk je zelf? Als je daar uit bent kun je zien wat ik er van vind in de OP.
[ Voor 61% gewijzigd door Quintus op 19-08-2005 20:08 ]
Unknown
Verwijderd
uhm....Quintus schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:59:
[...]
In Drachten wordt daarentegen wel hard gewerkt
Zelf ben ik net terug van een maand vakantie

Zo had ik ooit ergens gelezen (en ik geloofde het ook) over mannen me hoofdbandjes die homo warenDamien2004 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:07:
[...]
Je moet natuurlijk ook zo zien dat we niet voor niets een OP (Openings Post) maken. Wij hebben het ook moeten opzoeken en toen ik hier de eerste keer kwam werd ik ook vaak uitgelachen en met nOOb beantwoord. Heb nu soms ook nog wel eens dingen waar ik dan om uitgelachen word, voornamelijk door H3!Nhehe
Maar afijn, kijk het is makkelijk om een vraag snel te beantwoorden maar eerlijk gezegd is RTFM of RTFOP gewoon normaal hoor in computerland. Als je weet hoe je een usernaampie moet aanvragen en als je de knop om topics te maken weet te vinden hier dan kan je vast ook wel even verder kijken dan je neus lang is.
Het geen wat wij altijd vriendelijk verzoeken is om even de OP te lezen en dan met echt moeilijke vragen te komen die of heel veel zoek werk vereisen of nog niet in de OP staan.
Het is lastig maar volgens mij is dit juist de kracht van gathering.tweakers.net dat iedere lopende topic dus een OP heeft met uitgebreide informatie.

Ik vind overigens ook wel dat wel af en toe bot (cynisch) reageren, maar op heel GoT wordt verwacht dat je iets van moeite doet voor jeiets kwakkeloos plaatst. Dat zoeken gebeurt me iets te weinig, en naar mijn mening mag dat best met wat harde humor vermeld worden. Als iemand dan niet meer terugkomt vraag ik me werkelijk af wat überhaupt ooit zijn inbreng zou kunnen worden.
Ik zie al voor me dat ik in alles wat ik voor me werk moet doen iemand bel om het te vragen. Een beetje zoekwerk is in de IT niet onhandig. Leren zoeken is ook een kunst, en je wordt er alleen maar beter van. Kom nog bij dat techneuten te boek staan als communicatief onvaardig, en dat gebruik ik dan ook vaak als excuus
Das grappig, daar zit ik nu ook, omdat mijn ouders er wonen
Verwijderd
haha scherp
en hard werken... alt tab naar GoT en ff postje planten/lezen en weer aan de slag. 30 seconden
dus om nou te zeggen dat het je werk echt belemmerd
Ik woon erSandyman538 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:56:
[...]
Verwijderd
Precies, ik heb zelfs in het eerste jaar van mijn studie (Informatica). Informatie opsporen als vak gehad. Met vragen op de toets als hoeveel hits krijg je terug als je met google naar het volgende onderwerp zoekt.Pewwy schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:08:
[...]
Een beetje zoekwerk is in de IT niet onhandig. Leren zoeken is ook een kunst, en je wordt er alleen maar beter van.
Maar als ze door de botte reacties in het vervolg alles zelf uitzoeken dan is er een doel bereikt. Ze kunnen vervolgens als ze het willen hier alle mensen met domme vragen komen helpen. Maar ik denk dat hun er tegen die tijd ook ander over denken.
Verwijderd
en ik woon ook ergens
zelfde plaats als Joss

zelfde plaats als Joss
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 14:12 ]
zucht ik ga failliet en kan er haast niks aan doen, spelersloon en stadion kosten zijn gewoon groter dan de inkomsten. en spelers loon is rond de 15k, stadion kosten rond de 15k ook.
moet ik dan station afbreken?
Verwijderd
Je beste spelers verkopen lijkt me een beter plan en op nieuw beginnen met een elftal opbouwen. Want het afbreken van een stadion kost ook weer geld en dat heb je zo te horen niet.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 14:36 ]
Verwijderd
ja maar het is ook een stuk gemakszucht. voordat ik hier dingen ging vragen en posten had ik hattrix en hottrick en noem het maar op al 3x doorgelezen. het is vaak gewoon luiheid en dat vind ik irritant.Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:40:
[...]
Precies, ik heb zelfs in het eerste jaar van mijn studie (Informatica). Informatie opsporen als vak gehad. Met vragen op de toets als hoeveel hits krijg je terug als je met google naar het volgende onderwerp zoekt.
Maar als ze door de botte reacties in het vervolg alles zelf uitzoeken dan is er een doel bereikt. Ze kunnen vervolgens als ze het willen hier alle mensen met domme vragen komen helpen. Maar ik denk dat hun er tegen die tijd ook ander over denken.
en Tommilio danVerwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:10:
en ik woon ook ergens![]()
![]()
zelfde plaats als Joss
maareuh, kwist niet dat je ook een Oosterhouter was
Verwijderd
een verdedigende back heeft laten we zeggen 80-90% def en 10-20% wing nodig toch? hoe liggen deze verhoudingen bij een back op 'normaal' 50/50? ik heb ze altijd verdedigend staan, maar ik had ook nooit backs met wing
nu wel 1 en ik vraag me dus af hoe ik het maximale uit hem haal. normaal, verdedigend of zelfs msch aanvallend? wie heeft ervaring met aanvallende backs?
het gaat om deze knul:
Paweł Gmerek [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 830, 27 jaar, redelijk in vorm
Heeft matig ervaring en is een rampzalig leider [Technisch]
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
het gaat om deze knul:
Paweł Gmerek [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 830, 27 jaar, redelijk in vorm
Heeft matig ervaring en is een rampzalig leider [Technisch]
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
1 ding zeker niet; aanvallend (zou zonde zijn gezien zijn positiespel
)
verder heb ik er geen ervaring mee, maar in de regels staat bij verdedigend "Meer verdedigen en minder vleugelspel", dus automatisch op normaal minder verdedigen en meer vleugelspel. Hoe de verhoudingen liggen is dan de vraag natuurlijk...
verder heb ik er geen ervaring mee, maar in de regels staat bij verdedigend "Meer verdedigen en minder vleugelspel", dus automatisch op normaal minder verdedigen en meer vleugelspel. Hoe de verhoudingen liggen is dan de vraag natuurlijk...
Verwijderd
ja ok aanvallend heeft ie ook pm nodig ja, maar ik kan ook weer nergens vinden welke verhouding, msch maar 10-20% kijk dan kan je zeggen het is te verwaarlozen dat ie geen pm heeft.
ik denk zelf dat deze beter op normaal tot zijn recht komt dan verdedigend, maar als ie normaal staat boost ie dan nog een beetje aanvallend de wing ? en hoeveel? is de verdedigende kracht die inlevert minder dan de extra boost aanvallend zeg maar?
ik denk zelf dat deze beter op normaal tot zijn recht komt dan verdedigend, maar als ie normaal staat boost ie dan nog een beetje aanvallend de wing ? en hoeveel? is de verdedigende kracht die inlevert minder dan de extra boost aanvallend zeg maar?
Verwijderd
Een aanvallende wingback gebruikt géén PM, aanvallende centrale verdedigers wél. Om dat misverstand even de wereld uit te helpen.
Verdedigende wingback gebruikt voor m´n gevoel 95% z´n defense en 5% z´n winger skill. Dit op basis uit eigen ervaring. Mijn vroegere wingbacks hadden vaak maximaal slecht vleugelspel. Echter, de verdedigende wingback presteerde nagenoeg al dan niet exact hetzelfde als centrale verdediger.
Normale wingback gebruikt IMO ook 50/50 van z´n stats. Te weinig ervaring mee om er verdere uitspraken over te doen.
Aanvallende wingback: ben er nooit zo´n fan van geweest. Vroeger aantal keren gebruikt, maar je verdediging zakt flink in. Ik zou dat alleen gebruiken als z´n winger skill z´n defense skill overstijgt om zo je aanval aanzienlijk te boosten. In dit geval dus niet.
Verdedigende wingback gebruikt voor m´n gevoel 95% z´n defense en 5% z´n winger skill. Dit op basis uit eigen ervaring. Mijn vroegere wingbacks hadden vaak maximaal slecht vleugelspel. Echter, de verdedigende wingback presteerde nagenoeg al dan niet exact hetzelfde als centrale verdediger.
Normale wingback gebruikt IMO ook 50/50 van z´n stats. Te weinig ervaring mee om er verdere uitspraken over te doen.
Aanvallende wingback: ben er nooit zo´n fan van geweest. Vroeger aantal keren gebruikt, maar je verdediging zakt flink in. Ik zou dat alleen gebruiken als z´n winger skill z´n defense skill overstijgt om zo je aanval aanzienlijk te boosten. In dit geval dus niet.
Is dat een supporter optie?bangkirai schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:14:
zucht ik ga failliet en kan er haast niks aan doen, spelersloon en stadion kosten zijn gewoon groter dan de inkomsten. en spelers loon is rond de 15k, stadion kosten rond de 15k ook.
Misschien is dit een tip. Ja klopt, de link naar weetjewat staat ook in de OP. Heel goed ja...
http://www.weetjewat.nl/faq/saneren.html
Zucht...Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:13:
Een aanvallende wingback gebruikt géén PM, aanvallende centrale verdedigers wél. Om dat misverstand even de wereld uit te helpen.
Uit de Hattrick regels (leest überhaupt iemand ze wel???)
Vleugelverdediger Aanvallend - Meer vleugelspel, een beetje positiespel en minder verdedigen
[ Voor 46% gewijzigd door Joss op 20-08-2005 15:53 ]
Verwijderd
@tim: aanvallende wing gebruikt wel pm hoor.
je weet niet hoe hoog zijn verdedig en wing skill zijn en hij heeft jammergenoeg matig scoren erbij, maar zijn TSI is erg hoog dus ik denk beide wel hoog redelijk/goed, maarja zeker weten doe je het nooit.
ik denk dat ik gewoon eens ga experimeteren. er valt voor mijn zondag toch weinig te halen. kijken of ik met een paar leuke repositioneringen nog een klein stuntje kan uithalen.
@joss: ja ik lees ze. maar wat is een klein beetje pm? lekker vaag. proberen we dus op te helderen nu
je weet niet hoe hoog zijn verdedig en wing skill zijn en hij heeft jammergenoeg matig scoren erbij, maar zijn TSI is erg hoog dus ik denk beide wel hoog redelijk/goed, maarja zeker weten doe je het nooit.
ik denk dat ik gewoon eens ga experimeteren. er valt voor mijn zondag toch weinig te halen. kijken of ik met een paar leuke repositioneringen nog een klein stuntje kan uithalen.
@joss: ja ik lees ze. maar wat is een klein beetje pm? lekker vaag. proberen we dus op te helderen nu
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 15:55 ]
ik denk dat ze met "minder" 15-20% bedoelen en "een beetje" 7.5%, maar dat is natuurlijk slecht een interpretatie... Uitproberen lijkt me het handigst, tis alleen jammer dat je niet de precieze invloed kan zien (tenzij je woensdag precies hetzelfde team laat spelen, maar dan de positionering verandert, maar ik neem aan dat je je training niet wil verkloten voor dit
)
Verwijderd
dat was ik inderdaad niet van plan nee 
ik denk dat ik hem op normaal zet aangezien hij geen pm heeft en ik denk dat je def dan wel heel erg zwak wordt.
ik denk dat ik hem op normaal zet aangezien hij geen pm heeft en ik denk dat je def dan wel heel erg zwak wordt.
Daarom juistSandyman538 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:56:
[...]
Hoezo?
Zelfs H3!N voelt zich aangevallensprokenVerwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:10:
[...]
haha scherp
en hard werken... alt tab naar GoT en ff postje planten/lezen en weer aan de slag. 30 seconden
dus om nou te zeggen dat het je werk echt belemmerd
[ Voor 67% gewijzigd door Quintus op 20-08-2005 20:09 ]
Unknown
Ole! Jeugdopleiding sinds vandaag op uitstekend! Snel mijn speler pullen...yes 17 jaar! En...een tsi van 10!
Die is kauwgomschraper geworden...helaas...
Ik heb voor de verandering maar weer eens een verkoopbare keeper gepulld. Ze worden wel steeds ouder, das een beetje jammer: 21 jaar, keepen (6.8) redelijk, TSI 2 720. Niet een echt toppertje, maar wel weer verkoopbaar.
ik heb voor de 2e keer in 3 weken een goed verdediger gepulled, ditkeer echter 19 jaar
Verwijderd
ik had dit keer 18j redelijk verdedigen en matig vleugel.
Ik verkoop hem wel aan het begin volgend seizoen net zoals mijn yp die ik had toen ik op vakantie was die waren 18j een van redelijk en goed scoren
Ik verkoop hem wel aan het begin volgend seizoen net zoals mijn yp die ik had toen ik op vakantie was die waren 18j een van redelijk en goed scoren
Verwijderd
Misschien stomme vraag maar ik heb 2 spitsen. 1 is 2.5 ster met HO en heeft redelijk voor scoren
Mijn andere is 2.4 ster en heeft goed voor scoren.
Welke is dan het beste om op te stellen? de best scorende of de beste allround?
Verwijderd
Hmmm, je hebt gelijk. Ik baseerde m´n info echter op deze schets:Joss schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:53:
[...]
Zucht...
Uit de Hattrick regels (leest überhaupt iemand ze wel???)
[Vleugelverdediger Aanvallend - Meer vleugelspel, een beetje positiespel en minder verdedigen]
http://club.hattrick.org/kings/ID_933_image_aDsU.gif
Ik zal direct even contact opnemen met de maker hiervan, even herstellen.
LOL, zo´n speurneus ben ik ook weer niet hoor
Waarom begin volgend seizoen? 19 jaar en redelijk is niet echt verkoopbaar toch?H2opoloër schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 11:44:
ik had dit keer 18j redelijk verdedigen en matig vleugel.
Verwijderd
3-3,5* keepertje te koop
YP is alweer snorkelen met betonnen slippers
YP is alweer snorkelen met betonnen slippers
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 12:35 ]
[small]* -TheNose- is in een goede bui ;)[/small]Het aantal sterren dat de speler haalt is afhankelijk van de vorm, blijkbaar is de speler met goed scoren minder in vorm? Maar ja, die 0.1 ster zal je echt niet gaan merken hoor...Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 11:57:
Misschien stomme vraag maar ik heb 2 spitsen. 1 is 2.5 ster met HO en heeft redelijk voor scoren
whoei! ik vind zelf (maar goed, ben nog maar een beginnertje hè?
) dat ik voor een redelijke jeugd toch een beste YP heb vandaag:
ter versteviging van mijn vleugel verdediging. ik train zelf verdedigers, dus die skills zullen ook nog wel stijgen. voor m'n b-team hou ik em nog wel ff.Ludo van Avezaat (74456595)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 770
Loon: 587 €/week
Eigenaar: NMNH
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
[ Voor 9% gewijzigd door Yukkie op 21-08-2005 14:59 ]
We've got that ring of confidence
Verwijderd
nu leveren de spelers haast ook niets op, want we zijn aan het einde van het seizoen.-CKY2K- schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 12:34:
[...]
Waarom begin volgend seizoen? 19 jaar en redelijk is niet echt verkoopbaar toch?
in het begin van het seizoen kopen heel veel mensen weer spelers en daarom worden de prijzen ook weer hoger. maar ik moet ook maar eens af wachten of het echt wel zin heeft
Mijn YP is samen met die van H3!N aan het snorkelen...
Verwijderd
als ik nou nog eens mijn stadion ga verbouwen kan je ze in de vloeibaar cemente fundering smijten... aangezien mijn yp's toch altijd ruk zijn
ik lees net een opzienbarend pers bericht van een club:
F-Side Fighter (503136)
F-Side Fighter (503136)
Hoe kun je in godesnaam met zo'n "slechte" jeugd zo'n speler trekken? Dan heeft het hele systeem van veel geld er in stoppen dus helemaal geen nut. Zeker als je hoort wat hier iedereen aan bagger spelers uit z'n jeugd haalt...Persberichten
18-07-2005 Overzicht seizoen
Het seizoen verloopt zoals verwacht voor F-Side Fighter.
De club bezet momenteel de 6e plaats, wat ook haar doelstelling was.
Het is gebleken dat deze doelstelling zelfs bijgesteld kan worden naar de 5e plaats, wat ook een echt streven zal worden.
Verder heeft de club dit seizoen haar jeugdopleiding van rampzalig naar zwak weten te loodsen, wat in een pull van een vleugelverdediger van 2,3 sterren als hoogtepunt van de opleiding!!!
We've got that ring of confidence
Verwijderd
Ik heb in mijn 1e HT seizoen na de laatste wedstrijd het hele B-team verkocht. Was het domste dat ik gedaan heb denk ik. Amper opbrengst. Ik dacht die doen anders toch 2 weken niets behalve salaris pakken..
Leuke yp. positiespel goed. Helaas al 19 jaar
Leuke yp. positiespel goed. Helaas al 19 jaar
Verwijderd
Dat is een eeuwige discussie in HTland. Of je 20k in je opleiding moet stoppen..
Ik zie in HAM dat ik 11 yp's had op redelijk gem. TSI 111. 17x op goed TSI gem 255 en op uitstekend is de gemiddelde TSI nu na 24 yp's 428 geweest. HAM beweert ook dat ik winst maak op de opleiding maar dat is ook discutabel want sommige zijn een skill up getraind vóór verkoop en je kunt natuurlijk ook trainees kopen.
Ik zie in HAM dat ik 11 yp's had op redelijk gem. TSI 111. 17x op goed TSI gem 255 en op uitstekend is de gemiddelde TSI nu na 24 yp's 428 geweest. HAM beweert ook dat ik winst maak op de opleiding maar dat is ook discutabel want sommige zijn een skill up getraind vóór verkoop en je kunt natuurlijk ook trainees kopen.
Verwijderd
Hoe beter je opleiding is, des te groter de kans dat je jeugdspeler doorbreekt.Yukkie schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:09:
ik lees net een opzienbarend pers bericht van een club:
F-Side Fighter (503136)
[...]
Hoe kun je in godesnaam met zo'n "slechte" jeugd zo'n speler trekken? Dan heeft het hele systeem van veel geld er in stoppen dus helemaal geen nut. Zeker als je hoort wat hier iedereen aan bagger spelers uit z'n jeugd haalt...
uit de spelregels
en dat iedereen bagger spelers uit de jeugd haalt is zeker niet waar
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 19:21 ]
Verwijderd
1-0 voor tegen de nummer 1!!! die gast is ZOO goed. moet je die ratings kijken... tering
dit zal de nummer 2 leuk vinden die 3 punten achter loopt
[oops] tevroeg geluld 1-1...
[zucht] 1-4....
dit zal de nummer 2 leuk vinden die 3 punten achter loopt
[oops] tevroeg geluld 1-1...
[zucht] 1-4....
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 20:28 ]
Klein vraagje, die waarschijnlijk stom / heel simpel te beantwoorden is:
Soms zie je spelers die een specialiteit hebben (krachtig, technisch, whatever). Deze specialiteiten zijn alleen van toepassing op bepaalde weertypes (zon, regen).
Kan het zo zijn dat een speler normaal gesproken 4 sterren haalt. maar bij "goed" weer ineens 2 sterren meer haalt (6 dus
) ?? Kan dit verschil zo groot worden? En zoja: waarom lukt mij dit nooit? Moet je hier nog iets speciaals voor doen?
Soms zie je spelers die een specialiteit hebben (krachtig, technisch, whatever). Deze specialiteiten zijn alleen van toepassing op bepaalde weertypes (zon, regen).
Kan het zo zijn dat een speler normaal gesproken 4 sterren haalt. maar bij "goed" weer ineens 2 sterren meer haalt (6 dus
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Een SE kan inderdaad best voor een verhoging van 50% zorgen, maar dat is vrij zeldzaam.Cis schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:36:
Kan het zo zijn dat een speler normaal gesproken 4 sterren haalt. maar bij "goed" weer ineens 2 sterren meer haalt (6 dus) ?? Kan dit verschil zo groot worden? En zoja: waarom lukt mij dit nooit? Moet je hier nog iets speciaals voor doen?
Wanneer dat gebeurt is een kwestie van geluk.
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Mijn technische spits heeft me afgelopen seizoen in de kwalificatiewedstrijd naar de IV geholpen. Had een weatherevent en haalde in plaats van 5 sterretjes een prachtig aantal van 7.5Cis schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:36:
Kan het zo zijn dat een speler normaal gesproken 4 sterren haalt. maar bij "goed" weer ineens 2 sterren meer haalt (6 dus) ?? Kan dit verschil zo groot worden? En zoja: waarom lukt mij dit nooit? Moet je hier nog iets speciaals voor doen?
/edit
Voor de geinteresseerden, dit is het matchID:39659908
[ Voor 5% gewijzigd door Sandyman538 op 21-08-2005 20:47 ]
Ok, dus de verhoging verschilt per speler per partij, en is puur een kwestie van geluk, toeval en dat soort crap? Net zoals dat ervaring random wordt toegevoegd aan spelers?s_de_hoog schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:41:
[...]
Een SE kan inderdaad best voor een verhoging van 50% zorgen, maar dat is vrij zeldzaam.
Wanneer dat gebeurt is een kwestie van geluk.
na een 0-1 achterstand lekker teruggekomen naar inmiddels een 3-1 voorsprong, bijna vollebak (98% = 400.000 eurotjes op de rekening erbij), mag dit keer niet klagen denk ik....
Edit: 4-2
Edit: 4-2
[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 21-08-2005 21:17 ]
Verwijderd
Ik speel volle bak ook. Had net de verbouwing af van 13400 naar 14400 plekkies. Moet dus nog een keer uitbreiden.. En lekker 47% balbezit. Had op 40% gerekend en sta in een PIC met 3-0 voor.
Ik vind het persoonlijk lichtelijk onverstandig om je stadion met maar 1000 plekken uit te breiden.Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:07:
Ik speel volle bak ook. Had net de verbouwing af van 13400 naar 14400 plekkies. Moet dus nog een keer uitbreiden.. En lekker 47% balbezit. Had op 40% gerekend en sta in een PIC met 3-0 voor.
Verwijderd
Ik had niet meer geld en zag dat de vaste kosten maar 10k waren. Was idd niet ideaal. Maar ik pak nu wel 1000 plekkies meer waarmee die 10k ook weer deels terugkomt.
Sinds de kosten voor de verbouwing gezakt zijn naar € 10000,- weet ik niet meer zeker of het wel onverstandig is. Toen het nog 60k kostte was het zeker onverstandig, maar nu lijkt het niet onhandig om niet direct te veel uit te breiden.Sandyman538 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:15:
[...]
Ik vind het persoonlijk lichtelijk onverstandig om je stadion met maar 1000 plekken uit te breiden.
Ook hier gaat hij lekker, ik ben nog steeds de te kloppen ploeg voor het kampioenschap en sta comfortabel voor (Tussenstand huidige wedstrijd)..
Toch gaat het nog spannend worden, aangezien mijn vorm dit seizoen dramatisch is. Bovendien moet het volgende weekeinde gewonnen worden van diegene die continu 2e heeft gestaan....
Wat wel leuk is; een tijdje geleden is er een forum over mij geopend, waarin ik de meest onterechte kampioen van de gehele VI-divisie wordt genoemd. (VI.78)
Toch gaat het nog spannend worden, aangezien mijn vorm dit seizoen dramatisch is. Bovendien moet het volgende weekeinde gewonnen worden van diegene die continu 2e heeft gestaan....
Wat wel leuk is; een tijdje geleden is er een forum over mij geopend, waarin ik de meest onterechte kampioen van de gehele VI-divisie wordt genoemd. (VI.78)
[ Voor 15% gewijzigd door Resistance_NL op 21-08-2005 21:33 ]
Woei! Net een aanvaller gekocht voor 1,1 miljoen. Volgens transfervergelijking was dit een gemiddelde aankoop (waren goedkopere, maar ook duurdere met ongeveer zelfde tsi en zelfde sterren). Ben dus benieuwd of ie het waar gaat maken. Hij is 25 dus kan nog even mee. Dit is verreweg mijn duurste aankoop ooit (ik speel in de VIII)
Verwijderd
WTF ik sta 2-2 gelijk tegen wie ik normaal 4-0 van moet winnen ofzow nu kan ik wel doei tegen het kampioenschap zeggen
kheb nogwel 89% balbezit
kheb nogwel 89% balbezit
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 21:39 ]
Ik snap het niet, zou een stuk sterker moeten zijn dan mn tegenstander, met een sterker middenveld. Toch heb ik nog geen 1 kans gehad en hij al 6, en sta ik 3-0 achter.
Ook mn yp was weer bagger. Ik heb nu bijna een seizoen uitstekende jeugd, en mn beste pull ooit kwam uit de tijd dat het nog matig was, verkocht voor 100k. Afgelopen 6 pulls hadden als beste stat zwak en allemaal 19.
Ook mn yp was weer bagger. Ik heb nu bijna een seizoen uitstekende jeugd, en mn beste pull ooit kwam uit de tijd dat het nog matig was, verkocht voor 100k. Afgelopen 6 pulls hadden als beste stat zwak en allemaal 19.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
H2opolo probeerde telkens door te breken via het midden, maar liep keer op keer stuk op de verdediging van de bezoekers.H2opoloër schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:38:
WTF ik sta 2-2 gelijk tegen wie ik normaal 4-0 van moet winnen ofzow nu kan ik wel doei tegen het kampioenschap zeggen
kheb nogwel 89% balbezit
lullig, maar waar
Verwijderd
ik zag het maar ik dacht dat ik het heb terug gezet maar nee dusJoss schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:43:
[...]
H2opolo probeerde telkens door te breken via het midden, maar liep keer op keer stuk op de verdediging van de bezoekers.
lullig, maar waar
pffffiiieeeeuuuuuuuuw 3-2
edit: zow 3-2 gewonnen en ik ben gepromoveert 8e divisie here i come
edit 2: ik heb het niet zo ingesteld als ik dacht, mijn aanval probeerde het gewoon door het midden zonder dat ik dat instelde, ik snap er niks van en had nog wel 51 meer ratings puntjes
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
volgens mij had ik niet mijn dag
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 22:06 ]
Zóóó het seizoen zit er weer op (volgende week een WO)... En zoals ze wel eens zeggen, save the best for the last, dus daar heb ik mij maar aan gehouden. Met 179 ratings (record) en 45.5* (evenaring) heb ik gewonnen van de nummer 5, 4-2.
Heb op het moment 25 punten en sta weer derde, doordat de nummer 3 verloor van de nummer 7. De nummer 2 heeft 27 punten en zal waarschijnlijk gaan verliezen van de nummer 1 as. zondag. Hierdoor kom ik dus waarschijnlijk met 28 punten heel sneaky op de 2e plek. De nummer 1 zal (in dit scenario) dan rechtstreeks promoveren en dan kan ik na 3 seizoenen VI in de top 4 eindelijk eens voor de titel gaan.
Het "experiment" om dit jaar met 3-4-3 te spelen is zoals jullie waarschijnlijk wel weten dus finaal mislukt. Veel wedstrijden heb ik puur door het middenveld verloren, en niet omdat daar slechte spelers staan... Ach volgend jaar ga ik dus maar weer naar 3-5-2, wat spelers erbij komende weken en dan weer knallen.
Heel verhaal
Maarja, moet wat aan het einde van het seizoen. Nog wat stats? Ja hoor:
Beste wedstrijd: 179
Slechtste wedstrijd: 152
Doelpunten voor: 38
Doelpunten tegen: 23
Boekingen: 15 geel, 1 rood (shame)
Heb op het moment 25 punten en sta weer derde, doordat de nummer 3 verloor van de nummer 7. De nummer 2 heeft 27 punten en zal waarschijnlijk gaan verliezen van de nummer 1 as. zondag. Hierdoor kom ik dus waarschijnlijk met 28 punten heel sneaky op de 2e plek. De nummer 1 zal (in dit scenario) dan rechtstreeks promoveren en dan kan ik na 3 seizoenen VI in de top 4 eindelijk eens voor de titel gaan.
Het "experiment" om dit jaar met 3-4-3 te spelen is zoals jullie waarschijnlijk wel weten dus finaal mislukt. Veel wedstrijden heb ik puur door het middenveld verloren, en niet omdat daar slechte spelers staan... Ach volgend jaar ga ik dus maar weer naar 3-5-2, wat spelers erbij komende weken en dan weer knallen.
Heel verhaal
Beste wedstrijd: 179
Slechtste wedstrijd: 152
Doelpunten voor: 38
Doelpunten tegen: 23
Boekingen: 15 geel, 1 rood (shame)
Yes! 2-2 gescoord!
Kut, een rode kaart
edit3: kut, 2-3

Stomme onervaren middenvelders van 17 jaar
Kut, een rode kaart
edit3: kut, 2-3
Stomme onervaren middenvelders van 17 jaar
[ Voor 89% gewijzigd door Cis op 21-08-2005 22:06 ]
Vanavond heb ik m'n kans om kampioen te worden verspeeld door met 1-0 te verliezen van de nummer 3 (stond zelf 2e). Als ik vandaag & volgende week had gewonnen had ik 1e gestaan..
Maarja wat hebben we aan ALS
Nu nog een jaartje VI. Wat ik anders ook wel van plan was maar een medaille & kwalificatiewedstrijd is altijd leuk
Maarja wat hebben we aan ALS
Nu nog een jaartje VI. Wat ik anders ook wel van plan was maar een medaille & kwalificatiewedstrijd is altijd leuk
[ Voor 7% gewijzigd door kweenie op 21-08-2005 23:06 ]
1-2 gewonnen van de nummer 1 door 2 doelpunten van mijn keeper
. Daarmee is hij topscorer in mijn divisie. Dankzij de overwinning heb ik nog een kleine kans op het kampioenschap, maar dan moet de nummer 1 volgende week verliezen van een counterploeg. 41,5 *, mijn record
[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 21-08-2005 23:17 ]
5-0 verloren, geen kans gehad. Elk doelpunt kwam na een voorbereidende actie van rechts, 5x, en nog 4x van rechts heeft hij kans gemist. Verder niks. Super raar, mn middenveld was iets slechter maar ik heb geen kans gehad, geen 1 :<. Snap zowieso niet waarom mn team zo slecht presteerde, super weinig hatstats, 2 weken terug een record van 144 zonder mots, nu met mots amper 120, terwijl vorm nauwelijks is veranderd. Snap er niks van.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik heb helemaal niks verkoopbaars gehad dit seizoen, met een jeugdopleiding die vorig seizoen naar uitstekend ging. Volgens ham heb ik nog wel voor 28.000 aan spelers verkocht, inderdaad een 19 jarige met redelijk scoren en eentje goed korte pass (zonder noemenswaardige hoofdstat dusVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:20:
Dat is een eeuwige discussie in HTland. Of je 20k in je opleiding moet stoppen..
Volgend seizoen ga ik maar eens een seizoentje keepers pullen.
[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 21-08-2005 23:28 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik sta dit seizoen volgens HAM op 435000 Euro winst. Berekend over mijn totale hattrick tijd draai ik op dit moment break-even.
7-0 gewonnen en dus nu op 1 doelpunt verschil 2de en op de zo fel begeerde promotie plek. Helaas moet ik de laatste match tegen de nummer 1 die nog nooit verloren heb en heb ik dus de hele week om een tacktiek te bedenken waarmee ik zou kunnen winnen. Tevens hoop ik op een vorm dip bij hem 
De nummer 3 moet tegen de nummer 6 en zal naar aller waarschijnlijkheid gewoon winnen. Dit jaar dus geen promotie en dat is een behoorlijke tegenvaller! Maarja
Wel mijn eigen schuld een beetje.
De nummer 3 moet tegen de nummer 6 en zal naar aller waarschijnlijkheid gewoon winnen. Dit jaar dus geen promotie en dat is een behoorlijke tegenvaller! Maarja
Verwijderd
Niet van geboorte, ik ben geimporteerdJoss schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:52:
[...]
en Tommilio dan(die ik hier ook niet zo vaak meer zie)
maareuh, kwist niet dat je ook een Oosterhouter was
Verwijderd
Dat is ook de enige waar ik een beetje succesvol mee ben, de rest kan meestal gelijk weer vertrekken. 1x uitstekend en 2x goed keepen.Marzman schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 23:25:
[...]
Volgend seizoen ga ik maar eens een seizoentje keepers pullen.
Verwijderd
1-6 asswhooping
die gast had een reusachtig middenveld
(formidabel heel hoog ofzo in nieuwe ratings)
dus dat werd hem niet helemaal. kwam nog wel op 1-0, maar dat duurde niet lang
hij promoveert nu ook direct naar de V dus hopelijk een slechte V'er ervoor terug(kans is vrij groot)
die gast had een reusachtig middenveld
dus dat werd hem niet helemaal. kwam nog wel op 1-0, maar dat duurde niet lang
Ik dacht dat er in de regels stond dat je keepers max op goed kon pullen?Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:45:
[...]
Dat is ook de enige waar ik een beetje succesvol mee ben, de rest kan meestal gelijk weer vertrekken. 1x uitstekend en 2x goed keepen.
btw kans op WO ploegen wordt in de VI toch alweer een stuk kleiner? Ben die WO's een beetje zat dus volgend jaar maar promoveren dan
[ Voor 18% gewijzigd door -TheNose- op 22-08-2005 09:58 ]
Verwijderd
Klopt, je kan ook max. goed keepers pullen. Afgelopen seizoen is er eenmalig een bug geweest waarbij wél enkele uitstekend keepers werden getrokken, maar de kans lijkt me klein dat hij dat net was-CKY2K- schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:55:
[...]
Ik dacht dat er in de regels stond dat je keepers max op goed kon pullen?
Dit topic is gesloten.