Uitgeschakeld op penalties
Lekker slim weer

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Dus voor een toppertje kan ik gewoon passen en positiespel lekker links laten liggenPewwy schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 19:43:
passen, positiespel komt niet in het lijstje voor, behalve bij een verdedigende aanvaller.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 20:04 ]
Verwijderd
verdedigen en keepen... sjonge wat een vraag zegDamien2004 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 19:42:
Vraagje, voor een spits is het belangrijker om passen te hebben of positiespel? Of beide?
Hehehe dat is alleen omdat ik door iemand anders op het verkeerde been ben gezetVerwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:17:
[...]
verdedigen en keepen... sjonge wat een vraag zeg![]()
en je hebt n.b. zelf de laatste OP gemaakt, i'm with H3!N hierinDamien2004 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 19:42:
Vraagje, voor een spits is het belangrijker om passen te hebben of positiespel? Of beide?
[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 17-08-2005 21:28 ]
Verwijderd
ja verzin maar een kutsmoesDamien2004 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:23:
[...]
Hehehe dat is alleen omdat ik door iemand anders op het verkeerde been ben gezetAlthans hij deed mij er van overtuigen dat het anders zou zijn
hij was er overtuigend ja
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Sandyman538 op 17-08-2005 23:42 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
SANDY! vriend! ik heb jou altijd al gemogen! die fruitmand komt je kant op! bovendine had ik ook nog onterecht verloren dus gooi anders timberteam er maar uitSandyman538 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:40:
Dus...
* * * GoT Cup * * *
Ergens hoop je op een gegeven moment dat er alleen nog maar actieve teams in de GoT cup zitten. Maar helaas, dit is valse hoop. Van 1 wedstrijd wist ik dat ie niet doorging (Wubmastert had zich vergist, kan gebeuren), beetje jammer dat 3 andere achtste finales ook niet gespeeld zijn. Aangezien ik dit zeer a-relaxt vind hebben de volgende teams tot morgenmiddag 12 uur om mij een bericht te sturen waarom de wedstrijden niet gespeeld zijn, het gaat om:
FC dekuip
FC tiktak over rechts
aussie spirit
Junior stars
Atletico meloen
Zeusiaan.
Mocht ik van niemand een verklaring krijgen dan gaan er enkele verliezers van de achtste finales alsnog door naar de kwartfinale. Het is dat ik in een goede bui ben, en het mogelijk is dat je naar de andere cupgeit hebt ge HT-mailt, daarom deze kans, mocht dit niet het geval zijn dan had ik jullie nu al uit de GoT Cup geflikkert. En had ik teams als Pewwy en Beerz door laten gaan, omdat die wel actief meedoen! So, take action.
Verzoek aan de teams die in principe uitgeschakeld zijn om nog geen friendly te regelen voor donderdagavond (moet werken tot 18.00 uur), het zou nog kunnen zijn dat je door bent.
* * * GoT Cup * * *
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 09:57 ]
deze week 100% zeker niet, waarschijnlijk (was bij mij zo tenminste) kan hij volgende week woensdag ook nét niet (of nét wel) spelen...-CKY2K- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 06:58:
Ole, 17 jarige verdediger met +3 aan zijn broek! Deze week ontvangt hij dan ook geen training zeker? Weet iemand hoe lang hij geblesseerd is met 5 doktoren in dienst? Die skadorsite uit de OP ligt eruit...
Verwijderd
de spelers die kreeg ik in het begin zijn er bijna allemaal al meteen uitgegaan. ik kreeg zon KUT team in het begin.... 1 speler met een goed skill. rest lager. heeft me een hoop geld gekost. sommige teams begonnen al met meerdere spelers op goed of zelfs uitstekend. laatste originele bu speler is er al in januari ofzo uitgegaan-CKY2K- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:03:
Mijn YP is er ook voor 41k uitgegaan! Altijd leuk voor een 19 jarige met goed wing! Ook mijn laatste 2 spelers die er al vanaf het begin bij zijn zijn verkocht (1k en 31k), dus alles wat nu in mijn cluppie rondloopt is door mij aangeschaft!
Zelfs met 10 ga je het niet redden..-CKY2K- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 06:58:
Ole, 17 jarige verdediger met +3 aan zijn broek! Deze week ontvangt hij dan ook geen training zeker? Weet iemand hoe lang hij geblesseerd is met 5 doktoren in dienst? Die skadorsite uit de OP ligt eruit...
K Thx Joske! Deze speler moet volgend seizoen nog 2 skills omhoog (moet lukken is twee weken geleden naar uitstekend gegaan) en dan mag iemand anders hem verder trainenJoss schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:22:
[...]
deze week 100% zeker niet, waarschijnlijk (was bij mij zo tenminste) kan hij volgende week woensdag ook nét niet (of nét wel) spelen...
[ Voor 13% gewijzigd door -TheNose- op 18-08-2005 10:44 ]
Valt mij tegen van sommige managers die genoemd zijn. Moet wel een goede verklaring voor zijn lijkt mij, hoop ik eigenlijk
[ Voor 35% gewijzigd door Swanfield op 18-08-2005 10:45 ]
Verwijderd
tsja het is allemaal wel goed gekomen, maar het scheelt wel een slok op een borrelJoss schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:32:
ik weet nog wel dat mijn broer een uitstekend-goed spits kreeg en ik... een goed wing, matig positiespel (die ik overigens pas 3 weken terug verkocht heb omdat ie uiteindelijk goed positiespel kreeg en toendertijd garant stond voor 3.5* op de wing... die gast heeft gewoon 79 wedstrijden voor me gespeeld)
stap je dan eindelijk af van het "middenveld-is-alles" syndroom?Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:04:
[...]
tsja het is allemaal wel goed gekomen, maar het scheelt wel een slok op een borrel
ik heb nu nog steeds brakke wingers en spitsen. komt binnenkort verandering inik won altijd alles dor een beter mid, maar nu moet ik ook echt mijn aanval gaan versterken
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Vandaag om 12 uur...Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:17:
ik stap helemaal niet van het middenveld is alles af syndroom, het blijft alles, maar je moet er wel goeie wingers en spitsen hebben staan. aangezien de verdediging waar tegen ik speel ook wel beter wordt
bovendien wanneer weet ik of ik nog een rondje verder mag in de cup? ik ga hier niet mee wachten tot zondag ofzo. graag even een deadline.
Verwijderd
uit de post van de cupgeitVerwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:47:
lijkt me wat overdreven. morgen of zaterdag?
Je hebt toch gewonnen
Mochten er mensen dan zijn die moeite hebben met een friendly te regelen dan heb ik nog een collega die net begonnen is en nog geen trainees heeft die wel even een potje kan spelen op woensdag als ik hem dat vertelPewwy schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:09:
[...]
Je hebt toch gewonnenIk wacht het allemaal wel af.
Verwijderd
Ik reis voor vlaggetje 23 deze week af naar Tjechie. De collectie word steeds groter en bonter.-CKY2K- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:16:
Op naar mijn volgende vlaggetjeFrankrijk volgende week. Week erna maar eens aan het vormalig oostblok beginnen...
Verwijderd
ik fiets even langs hans anders vanavond voor eenVerwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:55:
[...]
uit de post van de cupgeit
"Verzoek aan de teams die in principe uitgeschakeld zijn om nog geen friendly te regelen voor donderdagavond (moet werken tot 18.00 uur), het zou nog kunnen zijn dat je door bent.
"
lijkt mij vrijdag...
Lijkt me een leuk planVerwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:41:
[...]
ik fiets even langs hans anders vanavond voor eenblijkbaar zijn lenzen alleen niet voldoende
is er iemand(mocht mijn gotcup avontuur daadwerkelijk over zijn) die een friendly wilt?
Verwijderd
ik weet niet hoe jij in je liquide middelen zit, maar dat gaat je denk ik minimaal 7 miljoen kosten in aanschaf. mijn 18 jarige formidabel/redelijk is al 1,5 mln waard nu volgens de TL kun je nagaan begin seizoen. denk wel minimaal 2 mln. en een 17 jr goed/redelijk begin seizoen is ook wel 1-1,5 mln denk ik. de 19 jarige kosten denk ik ook wel 1-1,5 mln per stuk.-CKY2K- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:57:
Mensen zoals ik hierboven al zei, ik heb geen zin om te werken vandaag (slechts 6,5 uur geslapen terwijl ik met mijn vele trainen toch zeker 8-9 uur nodig heb), dus zit even na te denken over mijn overstap naar PM trainen over +/- anderhalf seizoen...
Ik had eerst gedacht om gewoon 6 17 jarige goed/redelijk trainees te kopen (of als het lukt een enkele uitstekend/redelijk, maar is begin van het seizoen niet te betalen waarschijnlijk), maar dat is met de doorstroming van mijn trainees niet handig natuurlijk!
Dus ik zit eraan te denken om twee goed/redelijk 17 jarige, twee formidabel/redelijk 18 jarige en twee uitmuntend/redelijke 19 jarige (briljant te duur?) te kopen. Dan heb ik EN gelijk een sterk middenveld in de competitie wat ik goed kan gebruiken en daarna goede doorstroming van trainees zonder veel aan kwaliteit in te leveren.
Ik heb nu 9 defence trainees waarvan ik er vier ga houden, 5 spelers worden dus verkocht waarvan er 1 19 jarige uitmuntend zal zijn en 4 20 jarige briljant...
Uw mening graag oh wijze hattrickvrienden (en H3!N![]()
)
[ Voor 16% gewijzigd door -TheNose- op 18-08-2005 14:16 ]
Verwijderd
Verwijderd
Mocht het in de OP staan dan laat je het toch gewoon wegDamien2004 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:16:
Is er niet een applicatie te maken waarin bij gehouden word wat een beetje de gemiddelde prijs is voor een bepaalde speler?
Zoiets als transfer vergelijking en gewoon op de transfermarkt van HT maar dan in een website of applicatie?
Of staat er al zoiets in de OP
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
forget it, 19j briljant is nog maar 1.7 miljoen, scheelt wel een hoop hoor (tenminste, dat is mijn ervaring met verkopen van mijn verdedigers)-CKY2K- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:14:
@ H3!N:
Hmmm k, briljante verdedigers brengen zo'n 2mill op en die 19 jarige uitmuntende 1.2mill (huidige prijzen even snel opgezocht), dus kom ik dan uit op zo'n 9mill
Ik zie het probleem niet zo jij?
[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 18-08-2005 14:23 ]
Hehehe nee zo ben ik niet heheVerwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:20:
[...]
Mocht het in de OP staan dan laat je het toch gewoon weg.
Het zal niet begin van de comp zijn, maar eerder week 3/4 denk ik (dan is mijn hele verdediging wel briljant denk ik...misschien zet ik dan wel te hoog in en moet ik ze allemaal een stapje lager zetten of er 2 zonder bijstats bijkopen (die dan als extra centrale verdediger worden opgesteld, hebben dan toch niets aan passen als bijstat). Denk dat ik zowiezo wel die twee 17 jarige goed/redelijk wil kopen en dan de 18 en 19 jarigen een stapje terug dan wat ik hierboven had staan, dus 18 jarig uitstekend/redelijk 2x en 19 jarig formidabel/redelijk 2x of zo? Dan hou ik ook nog wat geld over voor andere spelers...maar zo de leeftijden spreiden is wel een goed id toch? Daar gaat het me namelijk om, op welke hoogte skill ik dan inkoop hangt idd van het geld af. Spelers train ik dan steeds door tot hun 21ste...Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:17:
als jij al je geld in je trainees wilt stoppen. maar wellicht wil je ook andere wingers/spitsen/keepers enz enz
bovendien zit ik met die 7 miljoen denk ik nog echt aan de lage kant.
Verwijderd
een applicatie maken als de functie er allang is op de HT site... zie jij de meerwaarde? ik niet echtDamien2004 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:16:
Is er niet een applicatie te maken waarin bij gehouden word wat een beetje de gemiddelde prijs is voor een bepaalde speler?
Zoiets als transfer vergelijking en gewoon op de transfermarkt van HT maar dan in een website of applicatie?
Of staat er al zoiets in de OP
Prima ik zet gewoon wat lager in, maar spreiden van leeftijden wel een goed id toch?Joss schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:22:
[...]
forget it, 19j briljant is nog maar 1.7 miljoen, scheelt wel een hoop hoor (tenminste, dat is mijn ervaring met verkopen van mijn verdedigers)
maar het moet opzich te doen zijn, alleen zou ik (zoals H3!N zegt) niet alles in trainees stoppen
mja ik weet niet, ik zou het niet doen (maar dat ben ik dan weer)-CKY2K- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:50:
[...]
Prima ik zet gewoon wat lager in, maar spreiden van leeftijden wel een goed id toch?
Dat heb ik een paar posts hiervoor al beschreven!Joss schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:03:
[...]
mja ik weet niet, ik zou het niet doen (maar dat ben ik dan weer)
immers kan je, als je moet een redelijk of goed 17j begint, veel meer bereiken dan je ooit met die 19jarige formidabel zal doen, en qua prijs zal die 19j formidabel ook niet gunstig uitpakken...
wat is de reden dat je 17 & 18 & 19 jarigen wil kopen dan als ik vragen mag?
true true, moeilijke beslissing dan... maar je zal hem zelf moeten maken (tenminste, ik kan je er niet bij helpen-CKY2K- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:09:
[...]
Dat heb ik een paar posts hiervoor al beschreven!
Door het te spreiden heb ik meteen een sterk bezet middenveld (door die 19 jarige spelers) terwijl ik het nu met opa's met redelijk/redelijk stats moet doen en kan ik door te trainen gewoon een mooie doorstroming krijgen...19 jarigen gaan dan wel met weinig winst de deur uit, maar die worden weer vervangen door 17 jarige talentjes en de rest schijft rustig door...dat ik mijn id erachter! En mijn vraag aan jullie is dus is dit slim of niet? 6 17jarigen kopen die er uiteindelijk allemaal tegelijk uitgaan met alle moeilijkheden van dien lijkt me ook niet handig
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 15:27 ]
Het was ook een cryptisch grapjeVerwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:49:
[...]
een applicatie maken als de functie er allang is op de HT site... zie jij de meerwaarde? ik niet echt
Spreiding komt wel automatisch idd. Misschien 3 van 17 en 3 van 19 zodat je over 2 jaar wat centjes heb en de 17 jarige sterk genoeg zijn om de 19jarige op te vangenJoss schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:16:
[...]
true true, moeilijke beslissing dan... maar je zal hem zelf moeten maken (tenminste, ik kan je er niet bij helpen). Ik ging bij mijn antwoord uit dat je wel wat 20 jarige mids al had... Maar ik zie dat je dit seizoen nog niet gaat promoveren (waarschijnlijk) naar de VI, dus opzich zou je het toch nog wel moeten kunnen doen met 3* goed middenvelders?
Ik heb iig nooit stil gestaan bij een spreiding, ik begon gewoon met 8 17j redelijk verdedigers en verkocht na het eerste jaar daar 3 van omdat ik wat geld nodig had. Toen kwam de spreiding er dus automatisch na 1 seizoen...
Precies en over anderhalf seizoen heb ik wel de mogelijkheid met een hoog startkapitaal het in 1 keer goed te doen. 6 17 jarige mids lijkt me niet handig, zijn ze 20 moeten ze er allemaal uit en nieuwe 17 jarige trainees zijn dan max uitstekend...dropt je middenveldrating dus aanzienlijk! Vandaar dat ik erg aan die spreiding denk. En nee ik promoveer dit seizoen niet en denk komend seizoen ook niet, dus het seizoen dat ik PM ga trainen moet ik ook gelijk promoveren natuurlijk!Damien2004 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:41:
[...]
Spreiding komt wel automatisch idd. Misschien 3 van 17 en 3 van 19 zodat je over 2 jaar wat centjes heb en de 17 jarige sterk genoeg zijn om de 19jarige op te vangen
Het liefst heb ik ook een betere spreiding maarja het is nu eenmaal zo er in geslopen. Moeilijk om nu weer goed te krijgen
[ Voor 4% gewijzigd door -TheNose- op 18-08-2005 16:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 17:26 ]
Om de daad maar even bij het woord te voegen, de 6 bovengenoemde teams liggen allemaal uit de GoT CupSandyman538 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:40:
Dus...
* * * GoT Cup * * *
FC dekuip
FC tiktak over rechts
aussie spirit
Junior stars
Atletico meloen
Zeusiaan.
Mocht ik van niemand een verklaring krijgen dan gaan er enkele verliezers van de achtste finales alsnog door naar de kwartfinale. Het is dat ik in een goede bui ben, en het mogelijk is dat je naar de andere cupgeit hebt ge HT-mailt, daarom deze kans, mocht dit niet het geval zijn dan had ik jullie nu al uit de GoT Cup geflikkert. En had ik teams als Pewwy en Beerz door laten gaan, omdat die wel actief meedoen! So, take action.
* * * GoT Cup * * *
[ Voor 12% gewijzigd door Sandyman538 op 18-08-2005 17:52 ]
Verwijderd
Sorry Wub, het was je gegunt, maar ik vond toch dat de teams die hun wedstrijd wel geregeld hadden (ook al hebben ze verloren) voorrang hadden om door te gaan.Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:31:
Jammer dat ik niet alsnog ben ingeloot voor de volgende ronde...
Hoe jij het ziet, met 17/18/19 jarigen wilde ik het ook doen. Detail is dat ik me er dit seizoen niet helemaal aan gehouden heb, maar het lijkt mij ook de beste manier als je toch van plan bent lang PM te blijven trainen. Je verspreid je inkomsten en je verspreid het verloop. Want als je 6 17 jarigen doortraint tot ze 21 zijn en ze dan verkoopt wordt dat een erg grote klap voor je middenveld.-CKY2K- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:31:
Als ze 19 zijn wie weet
Maar ik heb mezelf overtuigd dat spreiding beter is en dan op de jonge trainees hoog inzetten! Misschien wel 3 17 jarige uitstekend/redelijk trainees! En dan 3 19 jarige formidabel/redelijk of zo...ik ga de TL maar in de gaten houden!Zit me weer rijk te rekenen, slechte zaak...
Btw H3!N leid jij dan maar een paar leuke spitsen op voor me tegen die tijd...dat zullen dan de laatste opa's in mijn team zijn die vervangen moeten worden...
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Kijk met jou kan ik praten, al denk ik dat 3 van 17 en 3 van 19 beter werkt...dus ik denk dat ik dat ga doen...Marzman schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:30:
[...]
Hoe jij het ziet, met 17/18/19 jarigen wilde ik het ook doen. Detail is dat ik me er dit seizoen niet helemaal aan gehouden heb, maar het lijkt mij ook de beste manier als je toch van plan bent lang PM te blijven trainen. Je verspreid je inkomsten en je verspreid het verloop. Want als je 6 17 jarigen doortraint tot ze 21 zijn en ze dan verkoopt wordt dat een erg grote klap voor je middenveld.
Wrijf het nog een keer in. Blij dat ik mijn friendlies niet kon regelenSandyman538 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:36:
[...]
Sorry Wub, het was je gegunt, maar ik vond toch dat de teams die hun wedstrijd wel geregeld hadden (ook al hebben ze verloren) voorrang hadden om door te gaan.
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 23:50 ]
Verwijderd
How ho ho.. dat gaat me net iets te snel... maar ach, voor deze keer wil ik best wel de underdog zijnVerwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:48:
Heeft dat afzuigen van de cupgeit toch nog effect gehad.
/me veegt zijn mondhoeken af
doesburg(wie is dat in godesnaam?) here we come!
de kans is aanwezig dat ik mijn grote vriend tim weer tegen kom in de finale.
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik best tevreden was met alleen een fruitmand...Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:48:
Heeft dat afzuigen van de cupgeit toch nog effect gehad.
/me veegt zijn mondhoeken af
[ Voor 3% gewijzigd door Sandyman538 op 19-08-2005 00:15 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 19-08-2005 09:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
ja nummer 3 ook wel hoor, maar die heeft afgelopen weken gepicced enzo was niet zijn sterkste opstelling.. die gasten kunnen makkelijk meedraaien in de V, msch wel IVJoss schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:19:
maak daar heel heel heel misschien vandamn wat zijn de nummers 1 & 2 bij jou goed zeg
(tegenover de mijne dan, maarja dat heb je natuurlijk zelf "verdient")
Verwijderd
is daar iets tegen dan? kan je SE's voorkomen dan?hoedjevanpapier schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:47:
N00b vraag...Welke specialiteit moest ik nou hebben tegenover een onvoorspelbare spits?
Zal je maar eens helpen. Ben de slechtste nietVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:33:
Voordat ik straks met een gigantische noob actie de fout in ga. Wanneer precies schakel ik om naar conditie training?
laat ik het dan maar even overduidelijk maken:Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:41:
en een hattrick week begint op zondag, am i right?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq