Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.730 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Uitgeschakeld op penalties ;( Lekker slim weer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Vraagje, voor een spits is het belangrijker om passen te hebben of positiespel? Of beide?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
passen, positiespel komt niet in het lijstje voor, behalve bij een verdedigende aanvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 19:43:
passen, positiespel komt niet in het lijstje voor, behalve bij een verdedigende aanvaller.
Dus voor een toppertje kan ik gewoon passen en positiespel lekker links laten liggen :)??

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Positiespel komt niet in het lijstje voor. Passen is de belangrijkste skill na scoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
"17-08-2005 om 17:55 (Global)
Matches that started between 11:54 and 17:55 today unfortunately suffered from a bug in the Match Engine. Teams playing with special tactics AOW/AIM/Pressing have not had the proper tactic level calculated, and therefore played worse than they should have done.

The match results stays as they are. We're very sorry about this bug."

en wie gaat dit als excuus gebruiken vanavond? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gaat voor mij niet op vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 20:39

Ottooo

Vuurvlieg

Ik had AOW en ik vond het al zo opvallend dat ik met maarliefst 0-5 had verloren... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik, heb met 6-5 verloren. terwijl ik met rust 4-2 voorstond:(.
hier een link met het wedstrijd verslag voor de geinterreseerden http://www47.hattrick.org...ails.asp?matchID=48447484

wat vinden jullie een redelijke prijs voor een 17 jarige keeper met matig keepen+redelijk vorm?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 19:42:
Vraagje, voor een spits is het belangrijker om passen te hebben of positiespel? Of beide?
verdedigen en keepen... sjonge wat een vraag zeg :) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:17:
[...]

verdedigen en keepen... sjonge wat een vraag zeg :) 8)7
Hehehe dat is alleen omdat ik door iemand anders op het verkeerde been ben gezet :) Althans hij deed mij er van overtuigen dat het anders zou zijn :p

hij was er overtuigend ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 19:42:
en je hebt n.b. zelf de laatste OP gemaakt, i'm with H3!N hierin :9

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 17-08-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:23:
[...]

Hehehe dat is alleen omdat ik door iemand anders op het verkeerde been ben gezet :) Althans hij deed mij er van overtuigen dat het anders zou zijn :p

hij was er overtuigend ja :+
ja verzin maar een kutsmoes :)

PM kan wel handig zijn voor een spits als je hem verdedigend zet, maar doet geen mens uiteraard dus heb je er ook niks aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, mijn rekening is weer leeggeplunderd. Ik heb een spits en middenvelder gekocht die daadwerkelijk wat toevoegen en op termijn wat oudjes kunnen vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Dus...

* * * GoT Cup * * *

Ergens hoop je op een gegeven moment dat er alleen nog maar actieve teams in de GoT cup zitten. Maar helaas, dit is valse hoop. Van 1 wedstrijd wist ik dat ie niet doorging (Wubmastert had zich vergist, kan gebeuren), beetje jammer dat 3 andere achtste finales ook niet gespeeld zijn. Aangezien ik dit zeer a-relaxt vind hebben de volgende teams tot morgenmiddag 12 uur om mij een bericht te sturen waarom de wedstrijden niet gespeeld zijn, het gaat om:
FC dekuip
FC tiktak over rechts
aussie spirit
Junior stars
Atletico meloen
Zeusiaan.
Mocht ik van niemand een verklaring krijgen dan gaan er enkele verliezers van de achtste finales alsnog door naar de kwartfinale. Het is dat ik in een goede bui ben, en het mogelijk is dat je naar de andere cupgeit hebt ge HT-mailt, daarom deze kans, mocht dit niet het geval zijn dan had ik jullie nu al uit de GoT Cup geflikkert. En had ik teams als Pewwy en Beerz door laten gaan, omdat die wel actief meedoen! So, take action.

Verzoek aan de teams die in principe uitgeschakeld zijn om nog geen friendly te regelen voor donderdagavond (moet werken tot 18.00 uur), het zou nog kunnen zijn dat je door bent. :)

* * * GoT Cup * * *

[ Voor 3% gewijzigd door Sandyman538 op 17-08-2005 23:42 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Beetje jammer dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, diep triest eigenlijk.

Verwijderd

Heb net even vlot m'n wedstrijd tegen Pewwy bekeken. En ik moet bekennen dat ik mijn penaltynemers wel ingezet had :).
Ach, met 1 counter kans, 1 vrije schop, vs 1 mogelijke penalty van Pewwy lijkt me het toch wel terecht ;).

Verwijderd

Het wordt toch nog leuker, een teampie in Brasil heeft mijn 31 jarige middenvelder (transfer liep af tijdens de wedstrijd tegen pewwy) voor 55 K gekocht. Dit team staat samen met nog een ander team bovenaan. En kon dus erg goed versterking gebruiken.. ware het niet dat deze middenvelder 4 (blessureweken) uitgeschakeld is.. >:)

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Ole, 17 jarige verdediger met +3 aan zijn broek! Deze week ontvangt hij dan ook geen training zeker? Weet iemand hoe lang hij geblesseerd is met 5 doktoren in dienst? Die skadorsite uit de OP ligt eruit... :(

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:40:
Dus...

* * * GoT Cup * * *

Ergens hoop je op een gegeven moment dat er alleen nog maar actieve teams in de GoT cup zitten. Maar helaas, dit is valse hoop. Van 1 wedstrijd wist ik dat ie niet doorging (Wubmastert had zich vergist, kan gebeuren), beetje jammer dat 3 andere achtste finales ook niet gespeeld zijn. Aangezien ik dit zeer a-relaxt vind hebben de volgende teams tot morgenmiddag 12 uur om mij een bericht te sturen waarom de wedstrijden niet gespeeld zijn, het gaat om:
FC dekuip
FC tiktak over rechts
aussie spirit
Junior stars
Atletico meloen
Zeusiaan.
Mocht ik van niemand een verklaring krijgen dan gaan er enkele verliezers van de achtste finales alsnog door naar de kwartfinale. Het is dat ik in een goede bui ben, en het mogelijk is dat je naar de andere cupgeit hebt ge HT-mailt, daarom deze kans, mocht dit niet het geval zijn dan had ik jullie nu al uit de GoT Cup geflikkert. En had ik teams als Pewwy en Beerz door laten gaan, omdat die wel actief meedoen! So, take action.

Verzoek aan de teams die in principe uitgeschakeld zijn om nog geen friendly te regelen voor donderdagavond (moet werken tot 18.00 uur), het zou nog kunnen zijn dat je door bent. :)

* * * GoT Cup * * *
SANDY! vriend! ik heb jou altijd al gemogen! die fruitmand komt je kant op! bovendine had ik ook nog onterecht verloren dus gooi anders timberteam er maar uit :P

bovendien nog een kleine meevallert... mijn YP is er voor 40k uitgegaan. en dat in deze economische donkere dagen...
komende week thuis tegen de nummer 1 dus zowieso een volle bak en dan loop ik weer aardig in de plus.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 09:57 ]

• -TheNose-
Mijn YP is er ook voor 41k uitgegaan! Altijd leuk voor een 19 jarige met goed wing! Ook mijn laatste 2 spelers die er al vanaf het begin bij zijn zijn verkocht (1k en 31k), dus alles wat nu in mijn cluppie rondloopt is door mij aangeschaft! :P

• Joss
-CKY2K- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 06:58:
Ole, 17 jarige verdediger met +3 aan zijn broek! Deze week ontvangt hij dan ook geen training zeker? Weet iemand hoe lang hij geblesseerd is met 5 doktoren in dienst? Die skadorsite uit de OP ligt eruit... :(
deze week 100% zeker niet, waarschijnlijk (was bij mij zo tenminste) kan hij volgende week woensdag ook nét niet (of nét wel) spelen...

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:03:
Mijn YP is er ook voor 41k uitgegaan! Altijd leuk voor een 19 jarige met goed wing! Ook mijn laatste 2 spelers die er al vanaf het begin bij zijn zijn verkocht (1k en 31k), dus alles wat nu in mijn cluppie rondloopt is door mij aangeschaft! :P
de spelers die kreeg ik in het begin zijn er bijna allemaal al meteen uitgegaan. ik kreeg zon KUT team in het begin.... 1 speler met een goed skill. rest lager. heeft me een hoop geld gekost. sommige teams begonnen al met meerdere spelers op goed of zelfs uitstekend. laatste originele bu speler is er al in januari ofzo uitgegaan :)

• Joss
ik weet nog wel dat mijn broer een uitstekend-goed spits kreeg en ik... een goed wing, matig positiespel (die ik overigens pas 3 weken terug verkocht heb omdat ie uiteindelijk goed positiespel kreeg en toendertijd garant stond voor 3.5* op de wing... die gast heeft gewoon 79 wedstrijden voor me gespeeld :9 )

• Pewwy
-CKY2K- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 06:58:
Zelfs met 10 ga je het niet redden..

• -TheNose-
Joss schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:22:
[...]

deze week 100% zeker niet, waarschijnlijk (was bij mij zo tenminste) kan hij volgende week woensdag ook nét niet (of nét wel) spelen...
K Thx Joske! Deze speler moet volgend seizoen nog 2 skills omhoog (moet lukken is twee weken geleden naar uitstekend gegaan) en dan mag iemand anders hem verder trainen :P

Beetje doorspammen verder mensen, ik heb geen zin om te werken dus ga maar een beetje in dit topic vervelend doen :P

[ Voor 13% gewijzigd door -TheNose- op 18-08-2005 10:44 ]

• Swanfield
dubbel argh! :(

Such a noob :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Swanfield op 18-08-2005 10:46 ]

• Swanfield
argh :(

[ Voor 36% gewijzigd door Swanfield op 18-08-2005 10:46 ]

• Swanfield
Valt mij tegen van sommige managers die genoemd zijn. Moet wel een goede verklaring voor zijn lijkt mij, hoop ik eigenlijk :'(

[ Voor 35% gewijzigd door Swanfield op 18-08-2005 10:45 ]

Verwijderd

Joss schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:32:
ik weet nog wel dat mijn broer een uitstekend-goed spits kreeg en ik... een goed wing, matig positiespel (die ik overigens pas 3 weken terug verkocht heb omdat ie uiteindelijk goed positiespel kreeg en toendertijd garant stond voor 3.5* op de wing... die gast heeft gewoon 79 wedstrijden voor me gespeeld :9 )
tsja het is allemaal wel goed gekomen, maar het scheelt wel een slok op een borrel :)
ik heb nu nog steeds brakke wingers en spitsen. komt binnenkort verandering in :) ik won altijd alles dor een beter mid, maar nu moet ik ook echt mijn aanval gaan versterken :)

• Joss
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:04:
[...]

tsja het is allemaal wel goed gekomen, maar het scheelt wel een slok op een borrel :)
ik heb nu nog steeds brakke wingers en spitsen. komt binnenkort verandering in :) ik won altijd alles dor een beter mid, maar nu moet ik ook echt mijn aanval gaan versterken :)
stap je dan eindelijk af van het "middenveld-is-alles" syndroom? :9
hey, maar heb je wel gelezen dat ik weer naar 3-5-2 ga, want ik had wel een "zie je wel" "ik zei het toch" verwacht van jou :P

Verwijderd

Ik wou zeggen jammer van de Got CUP maar ik bedoel natuurlijk jammer van sommige deelnemers.

Cupgeit(en) toch bedankt voor de inzet, ondanks alle mensen die niet eens een het fantsoen hebben om een PM te sturen waarom ze een wedstrijd vergeten zijn. beetje respectloos allemaal.

maargoed waneer is de loting van de kwartfinales op tv :P

Verwijderd

ik stap helemaal niet van het middenveld is alles af syndroom, het blijft alles, maar je moet er wel goeie wingers en spitsen hebben staan. aangezien de verdediging waar tegen ik speel ook wel beter wordt :)

bovendien wanneer weet ik of ik nog een rondje verder mag in de cup? ik ga hier niet mee wachten tot zondag ofzo. graag even een deadline.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:17:
ik stap helemaal niet van het middenveld is alles af syndroom, het blijft alles, maar je moet er wel goeie wingers en spitsen hebben staan. aangezien de verdediging waar tegen ik speel ook wel beter wordt :)

bovendien wanneer weet ik of ik nog een rondje verder mag in de cup? ik ga hier niet mee wachten tot zondag ofzo. graag even een deadline.
Vandaag om 12 uur...

Verwijderd

lijkt me wat overdreven. morgen of zaterdag?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:47:
lijkt me wat overdreven. morgen of zaterdag?
uit de post van de cupgeit

"Verzoek aan de teams die in principe uitgeschakeld zijn om nog geen friendly te regelen voor donderdagavond (moet werken tot 18.00 uur), het zou nog kunnen zijn dat je door bent.
"

lijkt mij vrijdag...

• Pewwy
Je hebt toch gewonnen :? Ik wacht het allemaal wel af.

• -TheNose-
Op naar mijn volgende vlaggetje :P Frankrijk volgende week. Week erna maar eens aan het vormalig oostblok beginnen... :P

• Swanfield
Pewwy schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:09:
[...]

Je hebt toch gewonnen :? Ik wacht het allemaal wel af.
Mochten er mensen dan zijn die moeite hebben met een friendly te regelen dan heb ik nog een collega die net begonnen is en nog geen trainees heeft die wel even een potje kan spelen op woensdag als ik hem dat vertel :)

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:16:
Op naar mijn volgende vlaggetje :P Frankrijk volgende week. Week erna maar eens aan het vormalig oostblok beginnen... :P
Ik reis voor vlaggetje 23 deze week af naar Tjechie. De collectie word steeds groter en bonter.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:55:
[...]

uit de post van de cupgeit

"Verzoek aan de teams die in principe uitgeschakeld zijn om nog geen friendly te regelen voor donderdagavond (moet werken tot 18.00 uur), het zou nog kunnen zijn dat je door bent.
"

lijkt mij vrijdag...
ik fiets even langs hans anders vanavond voor een B) blijkbaar zijn lenzen alleen niet voldoende :)

is er iemand(mocht mijn gotcup avontuur daadwerkelijk over zijn) die een friendly wilt?

• -TheNose-
Mensen zoals ik hierboven al zei, ik heb geen zin om te werken vandaag (slechts 6,5 uur geslapen terwijl ik met mijn vele trainen toch zeker 8-9 uur nodig heb), dus zit even na te denken over mijn overstap naar PM trainen over +/- anderhalf seizoen...
Ik had eerst gedacht om gewoon 6 17 jarige goed/redelijk trainees te kopen (of als het lukt een enkele uitstekend/redelijk, maar is begin van het seizoen niet te betalen waarschijnlijk), maar dat is met de doorstroming van mijn trainees niet handig natuurlijk!
Dus ik zit eraan te denken om twee goed/redelijk 17 jarige, twee formidabel/redelijk 18 jarige en twee uitmuntend/redelijke 19 jarige (briljant te duur?) te kopen. Dan heb ik EN gelijk een sterk middenveld in de competitie wat ik goed kan gebruiken en daarna goede doorstroming van trainees zonder veel aan kwaliteit in te leveren.

Ik heb nu 9 defence trainees waarvan ik er vier ga houden, 5 spelers worden dus verkocht waarvan er 1 19 jarige uitmuntend zal zijn en 4 20 jarige briljant...

Uw mening graag oh wijze hattrickvrienden (en H3!N ;) :P )

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:41:
[...]

ik fiets even langs hans anders vanavond voor een B) blijkbaar zijn lenzen alleen niet voldoende :)

is er iemand(mocht mijn gotcup avontuur daadwerkelijk over zijn) die een friendly wilt?
Lijkt me een leuk plan :)

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:57:
Mensen zoals ik hierboven al zei, ik heb geen zin om te werken vandaag (slechts 6,5 uur geslapen terwijl ik met mijn vele trainen toch zeker 8-9 uur nodig heb), dus zit even na te denken over mijn overstap naar PM trainen over +/- anderhalf seizoen...
Ik had eerst gedacht om gewoon 6 17 jarige goed/redelijk trainees te kopen (of als het lukt een enkele uitstekend/redelijk, maar is begin van het seizoen niet te betalen waarschijnlijk), maar dat is met de doorstroming van mijn trainees niet handig natuurlijk!
Dus ik zit eraan te denken om twee goed/redelijk 17 jarige, twee formidabel/redelijk 18 jarige en twee uitmuntend/redelijke 19 jarige (briljant te duur?) te kopen. Dan heb ik EN gelijk een sterk middenveld in de competitie wat ik goed kan gebruiken en daarna goede doorstroming van trainees zonder veel aan kwaliteit in te leveren.

Ik heb nu 9 defence trainees waarvan ik er vier ga houden, 5 spelers worden dus verkocht waarvan er 1 19 jarige uitmuntend zal zijn en 4 20 jarige briljant...

Uw mening graag oh wijze hattrickvrienden (en H3!N ;) :P )
ik weet niet hoe jij in je liquide middelen zit, maar dat gaat je denk ik minimaal 7 miljoen kosten in aanschaf. mijn 18 jarige formidabel/redelijk is al 1,5 mln waard nu volgens de TL kun je nagaan begin seizoen. denk wel minimaal 2 mln. en een 17 jr goed/redelijk begin seizoen is ook wel 1-1,5 mln denk ik. de 19 jarige kosten denk ik ook wel 1-1,5 mln per stuk.

vooral elke keer dat redelijk passen erbij hakt er heel hard in. ik denk dat je je op iets minder goeie trainees moet focussen.

• -TheNose-
@ H3!N:
Hmmm k, briljante verdedigers brengen zo'n 2mill op en die 19 jarige uitmuntende 1.2mill (huidige prijzen even snel opgezocht), dus kom ik dan uit op zo'n 9mill :P

Ik zie het probleem niet zo jij?

[ Voor 16% gewijzigd door -TheNose- op 18-08-2005 14:16 ]

• Swanfield
Is er niet een applicatie te maken waarin bij gehouden word wat een beetje de gemiddelde prijs is voor een bepaalde speler?

Zoiets als transfer vergelijking en gewoon op de transfermarkt van HT maar dan in een website of applicatie?

:)
Of staat er al zoiets in de OP :)

Verwijderd

als jij al je geld in je trainees wilt stoppen. maar wellicht wil je ook andere wingers/spitsen/keepers enz enz

bovendien zit ik met die 7 miljoen denk ik nog echt aan de lage kant.

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:16:
Is er niet een applicatie te maken waarin bij gehouden word wat een beetje de gemiddelde prijs is voor een bepaalde speler?

Zoiets als transfer vergelijking en gewoon op de transfermarkt van HT maar dan in een website of applicatie?

Mocht het in de OP staan dan laat je het toch gewoon weg :P .

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:44
Gvd in 2 weken tijd 3 verdedigers geblesseerd zo vlak voor het einde :<. Ik moet nu dus iemand kopen om die laatste 2 belangrijke wedstrijden te winnen. Das jammer, want ik had liever even door willen sparen voor een echte versterking, ipv investeren in de breedte.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Joss
-CKY2K- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:14:
@ H3!N:
Hmmm k, briljante verdedigers brengen zo'n 2mill op en die 19 jarige uitmuntende 1.2mill (huidige prijzen even snel opgezocht), dus kom ik dan uit op zo'n 9mill :P

Ik zie het probleem niet zo jij?
forget it, 19j briljant is nog maar 1.7 miljoen, scheelt wel een hoop hoor (tenminste, dat is mijn ervaring met verkopen van mijn verdedigers)

maar het moet opzich te doen zijn, alleen zou ik (zoals H3!N zegt) niet alles in trainees stoppen

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 18-08-2005 14:23 ]

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:20:
[...]

Mocht het in de OP staan dan laat je het toch gewoon weg :P .
Hehehe nee zo ben ik niet hehe

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:17:
als jij al je geld in je trainees wilt stoppen. maar wellicht wil je ook andere wingers/spitsen/keepers enz enz

bovendien zit ik met die 7 miljoen denk ik nog echt aan de lage kant.
Het zal niet begin van de comp zijn, maar eerder week 3/4 denk ik (dan is mijn hele verdediging wel briljant denk ik...misschien zet ik dan wel te hoog in en moet ik ze allemaal een stapje lager zetten of er 2 zonder bijstats bijkopen (die dan als extra centrale verdediger worden opgesteld, hebben dan toch niets aan passen als bijstat). Denk dat ik zowiezo wel die twee 17 jarige goed/redelijk wil kopen en dan de 18 en 19 jarigen een stapje terug dan wat ik hierboven had staan, dus 18 jarig uitstekend/redelijk 2x en 19 jarig formidabel/redelijk 2x of zo? Dan hou ik ook nog wat geld over voor andere spelers...maar zo de leeftijden spreiden is wel een goed id toch? Daar gaat het me namelijk om, op welke hoogte skill ik dan inkoop hangt idd van het geld af. Spelers train ik dan steeds door tot hun 21ste...

Denk dat ik op deze manier EN van training wissel op een goede manier EN meteen mijn team flink versterk...sterkste middenvelder op dit moment is een opa met uitstekend PM zonder bijstats namelijk :P

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:16:

een applicatie maken als de functie er allang is op de HT site... zie jij de meerwaarde? ik niet echt :)

• -TheNose-
Joss schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:22:
[...]

forget it, 19j briljant is nog maar 1.7 miljoen, scheelt wel een hoop hoor (tenminste, dat is mijn ervaring met verkopen van mijn verdedigers)

maar het moet opzich te doen zijn, alleen zou ik (zoals H3!N zegt) niet alles in trainees stoppen
Prima ik zet gewoon wat lager in, maar spreiden van leeftijden wel een goed id toch? :P

• Joss
-CKY2K- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:50:
[...]

Prima ik zet gewoon wat lager in, maar spreiden van leeftijden wel een goed id toch? :P
mja ik weet niet, ik zou het niet doen (maar dat ben ik dan weer)
immers kan je, als je moet een redelijk of goed 17j begint, veel meer bereiken dan je ooit met die 19jarige formidabel zal doen, en qua prijs zal die 19j formidabel ook niet gunstig uitpakken...

wat is de reden dat je 17 & 18 & 19 jarigen wil kopen dan als ik vragen mag?

• -TheNose-
Joss schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:03:
[...]

mja ik weet niet, ik zou het niet doen (maar dat ben ik dan weer)
immers kan je, als je moet een redelijk of goed 17j begint, veel meer bereiken dan je ooit met die 19jarige formidabel zal doen, en qua prijs zal die 19j formidabel ook niet gunstig uitpakken...

wat is de reden dat je 17 & 18 & 19 jarigen wil kopen dan als ik vragen mag?
Dat heb ik een paar posts hiervoor al beschreven! ;)
Door het te spreiden heb ik meteen een sterk bezet middenveld (door die 19 jarige spelers) terwijl ik het nu met opa's met redelijk/redelijk stats moet doen en kan ik door te trainen gewoon een mooie doorstroming krijgen...19 jarigen gaan dan wel met weinig winst de deur uit, maar die worden weer vervangen door 17 jarige talentjes en de rest schijft rustig door...dat ik mijn id erachter! En mijn vraag aan jullie is dus is dit slim of niet? 6 17jarigen kopen die er uiteindelijk allemaal tegelijk uitgaan met alle moeilijkheden van dien lijkt me ook niet handig :?

• Joss
-CKY2K- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:09:
[...]

Dat heb ik een paar posts hiervoor al beschreven! ;)
Door het te spreiden heb ik meteen een sterk bezet middenveld (door die 19 jarige spelers) terwijl ik het nu met opa's met redelijk/redelijk stats moet doen en kan ik door te trainen gewoon een mooie doorstroming krijgen...19 jarigen gaan dan wel met weinig winst de deur uit, maar die worden weer vervangen door 17 jarige talentjes en de rest schijft rustig door...dat ik mijn id erachter! En mijn vraag aan jullie is dus is dit slim of niet? 6 17jarigen kopen die er uiteindelijk allemaal tegelijk uitgaan met alle moeilijkheden van dien lijkt me ook niet handig :?
true true, moeilijke beslissing dan... maar je zal hem zelf moeten maken (tenminste, ik kan je er niet bij helpen :9 ). Ik ging bij mijn antwoord uit dat je wel wat 20 jarige mids al had... Maar ik zie dat je dit seizoen nog niet gaat promoveren (waarschijnlijk) naar de VI, dus opzich zou je het toch nog wel moeten kunnen doen met 3* goed middenvelders?

Ik heb iig nooit stil gestaan bij een spreiding, ik begon gewoon met 8 17j redelijk verdedigers en verkocht na het eerste jaar daar 3 van omdat ik wat geld nodig had. Toen kwam de spreiding er dus automatisch na 1 seizoen...

Verwijderd

want?

je gaat een nieuwe training beginnen met een groot begin kapitaal dus waarom niet? de rede dat mensen vaak ichtingen hebben omdat je niet meteen geld hebt om alemaal 17 jarigen te kopen. jij nu wel. je middenveld zal inderdaad wel een stuk minder zijn met 17 jarige trainees, maar je zit in de VII en bent niet gepromoveerd(toch?) dus je hebt geen heel sterk middenveld nodig. en met je sterke verdedigers kan je altijd nog counteren mits je wel tegen een sterk middenveld team komt te staan(4-4-2 counter of zelfs 3-5-2 als zijn aanval het toelaat)

ik snap dat gefocus op spreiding niet zo.

[edit] 18-08-2005 Je fanclub heeft er geen supporters bijgekregen, maar er is ook niemand vertrokken.

lekker loos bericht. zeg dan gewoon niks :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 15:27 ]

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:49:
[...]

een applicatie maken als de functie er allang is op de HT site... zie jij de meerwaarde? ik niet echt :)
Het was ook een cryptisch grapje :)

• Swanfield
Joss schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:16:
[...]

true true, moeilijke beslissing dan... maar je zal hem zelf moeten maken (tenminste, ik kan je er niet bij helpen :9 ). Ik ging bij mijn antwoord uit dat je wel wat 20 jarige mids al had... Maar ik zie dat je dit seizoen nog niet gaat promoveren (waarschijnlijk) naar de VI, dus opzich zou je het toch nog wel moeten kunnen doen met 3* goed middenvelders?

Ik heb iig nooit stil gestaan bij een spreiding, ik begon gewoon met 8 17j redelijk verdedigers en verkocht na het eerste jaar daar 3 van omdat ik wat geld nodig had. Toen kwam de spreiding er dus automatisch na 1 seizoen...
Spreiding komt wel automatisch idd. Misschien 3 van 17 en 3 van 19 zodat je over 2 jaar wat centjes heb en de 17 jarige sterk genoeg zijn om de 19jarige op te vangen :)

Het liefst heb ik ook een betere spreiding maarja het is nu eenmaal zo er in geslopen. Moeilijk om nu weer goed te krijgen :)

• -TheNose-
Damien2004 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:41:
[...]

Spreiding komt wel automatisch idd. Misschien 3 van 17 en 3 van 19 zodat je over 2 jaar wat centjes heb en de 17 jarige sterk genoeg zijn om de 19jarige op te vangen :)

Het liefst heb ik ook een betere spreiding maarja het is nu eenmaal zo er in geslopen. Moeilijk om nu weer goed te krijgen :)
Precies en over anderhalf seizoen heb ik wel de mogelijkheid met een hoog startkapitaal het in 1 keer goed te doen. 6 17 jarige mids lijkt me niet handig, zijn ze 20 moeten ze er allemaal uit en nieuwe 17 jarige trainees zijn dan max uitstekend...dropt je middenveldrating dus aanzienlijk! Vandaar dat ik erg aan die spreiding denk. En nee ik promoveer dit seizoen niet en denk komend seizoen ook niet, dus het seizoen dat ik PM ga trainen moet ik ook gelijk promoveren natuurlijk! :P Ik denk dat ik die spreiding dus wel ga doen om zo een sterk middenveld te krijgen en te houden...misschien wel gewoon 3x 17 jarigen en 3x 18 jarigen en dan op 2mill na alles in de trainees te stoppen :P

Nog even voor de duidelijkheid: aankomend seizoen train ik nog gewoon verdedigen he... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door -TheNose- op 18-08-2005 16:04 ]

Verwijderd

we wachten met spanning af... :P

overigens grote kans dat ik tegen die tijd overstap op scoren dus mag je mijn midjes kopen

• -TheNose-
Als ze 19 zijn wie weet ;)
Maar ik heb mezelf overtuigd dat spreiding beter is en dan op de jonge trainees hoog inzetten! Misschien wel 3 17 jarige uitstekend/redelijk trainees! En dan 3 19 jarige formidabel/redelijk of zo...ik ga de TL maar in de gaten houden! :P Zit me weer rijk te rekenen, slechte zaak... :(

Btw H3!N leid jij dan maar een paar leuke spitsen op voor me tegen die tijd...dat zullen dan de laatste opa's in mijn team zijn die vervangen moeten worden... ;)

Verwijderd

17 jarige uitstekend/redelijk begin seizoen? 3 miljoen denk ik.

[edit] voor een VII vind ik dat een beetje erge overkill. persoonlijk zou ik dan over de breedte mijn team versterken ipv 3 loeidure trainees.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 17:26 ]

• -TheNose-
Lol ja dat vrees ik ook, Zullen dan wel goed/redelijk worden 3x... ;)

• Sandyman538
  • Nu online
Sandyman538 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:40:
Dus...

* * * GoT Cup * * *

FC dekuip
FC tiktak over rechts
aussie spirit
Junior stars
Atletico meloen
Zeusiaan.
* * * GoT Cup * * *
Om de daad maar even bij het woord te voegen, de 6 bovengenoemde teams liggen allemaal uit de GoT Cup >:) . Geen gemaar, geen gezeur, gaan met die banaan.

De fruitmand van H3!N heb ik ontvangen, dus die is zowiezo door naar de kwartfinales, dat lijkt me duidelijk. Er zijn 4 teams die hebben verloren deze ronde, dat zijn F.C. HCP, Pewwy, Beerz en Furious Falcon United. Aangezien Furious Falcon United al een friendly heeft geregeld voor volgende week, ligt hij uit de cup (ik ken hem persoonlijk, moet geen probleem zijn ;) ).

Dat betekent dat F.C. HCP, Pewwy united en Beerz alsnog door zijn naar de kwartfinales. Let vooral niet op de gottrick site, aangezien ik daar even wat rond moet kloten, anders snapt de database niet dat jullie alsnog doorzijn. Jullie komen dus op de site te staan als winnaars tegen een ander team. Moet even kijken hoe ik dat ga regelen.

De betrokken managers heb ik al een ht-mail gestuurd om geen friendly te regelen. Zeer binnenkort komen de wedstrijden online. Op het forum en op de website.

/edit

Dat ging vlotter dan gedacht. Ik heb even 4 wedstrijden uit de hoge hoed getovert. Maar allereerst moet ik natuurlijk alle kwartfinalisten feliciteren met hun kwartfinaleplaats, gefeliciteerd _/-\o_ De wedstrijden zoals ze gespeeld gaan worden.

Timberteam - ZBVV Pauper 2
Doesburg - Beerz United
HMS Arossel - F.C. HCP
Pewwy United - Watson Wuderers

Veel succes allemaal, en ik bid nu al op mijn knietjes dat nu alle wedstrijden gespeeld gaan worden :+

[ Voor 12% gewijzigd door Sandyman538 op 18-08-2005 17:52 ]

• Joss
Go Sandy! >:) :9

Verwijderd

Jammer dat ik niet alsnog ben ingeloot voor de volgende ronde... :'(

Maar, bijna een nieuwe mijlpaal binnen WubMaster: Fanclub: 1998 leden !! :)

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:31:
Jammer dat ik niet alsnog ben ingeloot voor de volgende ronde... :'(
Sorry Wub, het was je gegunt, maar ik vond toch dat de teams die hun wedstrijd wel geregeld hadden (ook al hebben ze verloren) voorrang hadden om door te gaan.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

-CKY2K- schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:31:
Als ze 19 zijn wie weet ;)
Maar ik heb mezelf overtuigd dat spreiding beter is en dan op de jonge trainees hoog inzetten! Misschien wel 3 17 jarige uitstekend/redelijk trainees! En dan 3 19 jarige formidabel/redelijk of zo...ik ga de TL maar in de gaten houden! :P Zit me weer rijk te rekenen, slechte zaak... :(

Btw H3!N leid jij dan maar een paar leuke spitsen op voor me tegen die tijd...dat zullen dan de laatste opa's in mijn team zijn die vervangen moeten worden... ;)
Hoe jij het ziet, met 17/18/19 jarigen wilde ik het ook doen. Detail is dat ik me er dit seizoen niet helemaal aan gehouden heb, maar het lijkt mij ook de beste manier als je toch van plan bent lang PM te blijven trainen. Je verspreid je inkomsten en je verspreid het verloop. Want als je 6 17 jarigen doortraint tot ze 21 zijn en ze dan verkoopt wordt dat een erg grote klap voor je middenveld.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• -TheNose-
Marzman schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 20:30:
[...]

Hoe jij het ziet, met 17/18/19 jarigen wilde ik het ook doen. Detail is dat ik me er dit seizoen niet helemaal aan gehouden heb, maar het lijkt mij ook de beste manier als je toch van plan bent lang PM te blijven trainen. Je verspreid je inkomsten en je verspreid het verloop. Want als je 6 17 jarigen doortraint tot ze 21 zijn en ze dan verkoopt wordt dat een erg grote klap voor je middenveld.
Kijk met jou kan ik praten, al denk ik dat 3 van 17 en 3 van 19 beter werkt...dus ik denk dat ik dat ga doen... :)

• Pewwy
Sandyman538 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:36:
[...]

Sorry Wub, het was je gegunt, maar ik vond toch dat de teams die hun wedstrijd wel geregeld hadden (ook al hebben ze verloren) voorrang hadden om door te gaan.
Wrijf het nog een keer in. Blij dat ik mijn friendlies niet kon regelen :)

Verwijderd

Heeft dat afzuigen van de cupgeit toch nog effect gehad.

/me veegt zijn mondhoeken af

doesburg(wie is dat in godesnaam?) here we come!

[voorbarigmode]

de kans is aanwezig dat ik mijn grote vriend tim weer tegen kom in de finale. nog niet alle teams bekeken, maar dan kan ik wellicht revenge nemen. alle gemene en temperamentvolle en oneerlijke spelers erin. en daar heb ik er een hoop van ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 23:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:48:

doesburg(wie is dat in godesnaam?) here we come!

de kans is aanwezig dat ik mijn grote vriend tim weer tegen kom in de finale.
How ho ho.. dat gaat me net iets te snel... maar ach, voor deze keer wil ik best wel de underdog zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ben jij dat doesburg? zet je naam eens in je sig ofzo dan!

het was ook puur hypothethisch... en met de vorm van mijn team nu pist een XI me nog van het veld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:48:

Ik moet zeggen dat ik best tevreden was met alleen een fruitmand... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Sandyman538 op 19-08-2005 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
TU niet slecht! Vorm +3-2
En verdedigen +3 (2x formidabel 1x uitmuntend) Deze pops had ik pas volgende week verwacht! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet zeiken sandy... het is ook nooit goed hé? :)

TU:
Vorm +5 / -3
TSI +3.270 / -180 (lekker :P)

hey en een klein kadootje zie ik. TS is van geirriteerd naar kalm gestegen. kijk dat is het betere werk. vreemd want ik heb een gemeen/goed leider speler als teamleider. is ie toch nog soms lief ofzo af en toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn TU was wederom ruk :( Alleen verdedigers in vorm gestegen. Zit nog te twjifelen of ik een spits voor 2 miljoen moet kopen nu, alleen maar om zondag mijn ongeslagen status te behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hier ook kut-TU...

Verdedigen: +1 (19j wonderbaarlijk, mijn eerste wb ooit :) )
Vorm: -8 / +2

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 19-08-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ik had een hoop stijgingen die net geen vorm omhoog gingen. vandaar zoveel tsi stijging.

zondag spannende match tegen de nummer 1. HEEL misschien kan ik een stunt uithalen maar hij had vorige week een reusachtig of mytisch ( formidabel zeer hoog) middenveld....

dus het wordt wel lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
maak daar heel heel heel misschien van :P damn wat zijn de nummers 1 & 2 bij jou goed zeg :P (tegenover de mijne dan, maarja dat heb je natuurlijk zelf "verdient")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU:

Vorm (+6/-5)
TSI (+550/-310)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat ik straks met een gigantische noob actie de fout in ga. Wanneer precies schakel ik om naar conditie training?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

N00b vraag...Welke specialiteit moest ik nou hebben tegenover een onvoorspelbare spits?

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opvliegend en berucht })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:19:
maak daar heel heel heel misschien van :P damn wat zijn de nummers 1 & 2 bij jou goed zeg :P (tegenover de mijne dan, maarja dat heb je natuurlijk zelf "verdient")
ja nummer 3 ook wel hoor, maar die heeft afgelopen weken gepicced enzo was niet zijn sterkste opstelling.. die gasten kunnen makkelijk meedraaien in de V, msch wel IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:47:
N00b vraag...Welke specialiteit moest ik nou hebben tegenover een onvoorspelbare spits?
is daar iets tegen dan? kan je SE's voorkomen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:31
Nou, een beetje... Je kan bv expres tegen een koppende verdediger een technische aanvaller zetten (om er 1 te veroorzaken, maar omgekeerd kan je 'm dus ook voorkomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb het weleens gelezen ja, maar werkt het ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:33:
Voordat ik straks met een gigantische noob actie de fout in ga. Wanneer precies schakel ik om naar conditie training?
Zal je maar eens helpen. Ben de slechtste niet :)

Na je laatste competitie en friendly :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
De eerste week waarin je geen competitiewedstrijd speelt dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en een hattrick week begint op zondag, am i right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ligt eraan in welk land je woont

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laten we van nederland uitgaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:41:
en een hattrick week begint op zondag, am i right?
laat ik het dan maar even overduidelijk maken:
28-08-2005 - laatste competitie wedstrijd
31-08-2005 - friendly
02-09-2005 - Laatste primaire training (dus na 02-09 "moet" je hem op conditie zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik train lekker verdedigen door :P
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.