Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.729 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsnog met 2-3 verloren na een spetterende start. Tegenstander is kampioen en ik ga me lekker voorbereiden op volgend seizoen. Volgens http://www.rembrandt.net/hattrick/series.cgi/ krijg ik volgend seizoen 2 WO teams in de competitie. Ik hoop het niet maar het is niet anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Ach dat duurt nog wel even en meestal veranderen er nog een hoop zaken die laatste twee weken. Sta nu 5e in mijn 2e seizoen in de VI. Echt heel slecht seizoen gedraaid dacht wel even 3e te worden en nu wordt ik dus waarschijnlijk 4e/5e maar ja volgend seizoen zetten we de schouders er weer onder en dan verwacht ik wel kans te maken op de 2e plek of heeeeel misschien promoveren maar dat is iets waar mijn jongens nog niet klaar voor zijn. En zowiezo een wo die er nu al in zit wat wel jammer is....scheelt mij toch al gauw weer een 2 ton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

De huidige stand op Rembrandt zegt niks aangezien er nog 2 rondes te spelen zijn. Het is dan ook praktisch uitgesloten dat de stand zo blijft als dat hij nu is op rembrandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:50:
[...]

Tsja, als die het had gedaan had ik het hier vast niet gevraagd ;)
welkom in de wereld die sarcasme heet...

sjonge jonge zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:34
Tommilio schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:52:
En zowiezo een wo die er nu al in zit wat wel jammer is....scheelt mij toch al gauw weer een 2 ton.
Hoezo kost een WO je geld? Zijn toch geen negatieve effecten voor het spelende team?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toeschouwers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
juist ;)
ga je door voor de koelkast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus als je 1 wedstrijd thuis hebt tegen een wo team scheelt dat je 2 ton? dus jij krijgt voor een thuis wedstrijd +/- 5 ton normaal? in de 6e? reken dat nog eens rustig na... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56
ph4ge schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:52:
[...]

2 miljoen heb ik dan wel, maar eigenlijk moet ik daar 2 trainees van kopen :(. Kijken of ik ze iets goedkoper kan krijgen. En hard hopen op een goede yp, das ook alweer 1,5 seisoen geleden ;)
Ja... ik denk dat ze voor jou wel een uitzondering kunnen maken... 8)7 ;)

OT: Seizoen is met een z

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:04:
dus als je 1 wedstrijd thuis hebt tegen een wo team scheelt dat je 2 ton? dus jij krijgt voor een thuis wedstrijd +/- 5 ton normaal? in de 6e? reken dat nog eens rustig na... :P
Idd ik haal de 2ton nog geen eens als de tegenstander wel op komt dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webxorcist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11-2024
Hoi,

ik heb aan het begin van dit seizoen een 18 jarige Goed Keeper gekocht. Waarom 18, ik had niet meer doekoe dus.

Nu met 8 keepertrainers heb ik toch winst gedraait, gelukkig. Maarrr, het einde van het seizoen is nabij. Wat moet ik doen? Moet ik hem nog een seizoen verder trainen of moet ik hem nu gaan verkopen? Hij is nu een Uitstekend keeper met een TSI van 6,290 wat volgens HCP overeenkomt met een waarde van €629.000

Iedere week wordt hij ongeveer €60.000 meer waard.

Is de tijd daar om hem te verkopen enzo ja, voor hoeveel? Of train ik nog een seizoen door? Het gaat om deze speler: 65772444

Alvast bedankt!

Real men use Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt een 18 jarige keeper van begin seizoen tot nu van goed naar uitstekend getrained met 8 assistenten? dan doe je iets niet helemaal goed. wat voor coach heb je?

ik zou hem zowieso doortrainen. hij is nu nog steeds niet veel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webxorcist
Een Goed coach.

Ik heb gedaan wat me hier is aanbevolen. Een 17 of 18 jarige Goed keeper een Goed trainer en een stuk of 8 keepertrainers. Hij is pas de laatste 5 rondes gaan groeien...

Real men use Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je hem al die tijd wel opgesteld? hij had namelijk minimaal 2 niveau's gestegen moeten zijn. of 3 zelfs hoeveel weken staat er voor keepers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
En je doet alsof je maar 1 keeper hebt, ik neem toch aan dat je er 2 gekocht hebt?

/edit

En volgens jou HCP (ik heb werkelijk waar geen idee wat dat is) is de speler 629k waard. Als ik op transfervergelijking klik bij een uitstekend keeper kom ik op waardes tussen de 290 en 450k 8)7

[ Voor 56% gewijzigd door Sandyman538 op 15-08-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webxorcist
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:42:
heb je hem al die tijd wel opgesteld? hij had namelijk minimaal 2 niveau's gestegen moeten zijn. of 3 zelfs hoeveel weken staat er voor keepers?
Heb hem iedere competitie wedstrijd opgesteld, op 1 ronde na. Toen was hij geblesseerd. Ondanks dat er 3 weken stond opgegeven was hij na 1 week al weer fit :? .

Verder heb ik nog een keeper, maar geen jong talentje (zoals gezegt, doekoe was op). Maar een 27 jarige Zwak keeper. Die speelde tijdens de oefen potjes en de blessure van mijn 18 jarige keepert.

edit:
HCP = Hattrick Coach Professional. En ja, de prijzen die dit programma aangeeft haal je bijna nooit.

[ Voor 13% gewijzigd door Webxorcist op 15-08-2005 16:50 ]

Real men use Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:44:
En je doet alsof je maar 1 keeper hebt, ik neem toch aan dat je er 2 gekocht hebt?

/edit

En volgens jou HCP (ik heb werkelijk waar geen idee wat dat is)
Als je in de openingspost had gekeken had je toch wel een gok kunnen wagen :P ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ric0chet schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:48:
[...]

Heb hem iedere competitie wedstrijd opgesteld, op 1 ronde na. Toen was hij geblesseerd. Ondanks dat er 3 weken stond opgegeven was hij na 1 week al weer fit :? .

Verder heb ik nog een keeper, maar geen jong talentje (zoals gezegt, doekoe was op). Maar een 26 jarige redelijke keeper. Die speelde tijdens de oefen potjes en de blessure van mijn 18 jarige keepert.

edit:

HCP = Hattrick Coach Professional. En ja, de prijzen die dit programma aangeeft haal je bijna nooit.
Even voor de goede orde, als jij in week 1 een 18-jarige keeper hebt gekocht, daarbij 8 keepertrainers hebt aangenomen en ook nog een goed coach hebt, dan is het volledig onmogelijk wat jij hier schetst. Zo'n keeper gaat ongeveer 1 stap omhoog per 5 weken. We zitten nu in ronde 11, dus zou hij 11x getraind zijn wat neerkomt op 2 stappen. Gaat 1 week blessure af blijven er nog 10 trainingsweken over.

Wat ik van jou verhaal begrijp, is dat die keeper net gestegen is in skill. Dan heb je toch iets grof opgekloot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd hoor. zo'n 18 jarige keeper moet volgens mij toch wel 2 skills stijgen. zeker met een goed coach en 8 ass. keepen is toch 5 weken? zou ie al halverwege uitmuntend moeten zijn toch? vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:51:
[...]

Als je in de openingspost had gekeken had je toch wel een gok kunnen wagen :P ;)
Waarom gebruiken mensen nu nog een transfervergelijker van een extern progje terwijl het gewoon op de hattrick site geintegreerd is? :/ Schiet mij maar in een ballonetje |:(
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:52:
vreemd hoor. zo'n 18 jarige keeper moet volgens mij toch wel 2 skills stijgen. zeker met een goed coach en 8 ass. keepen is toch 5 weken? zou ie al halverwege uitmuntend formidabel moeten zijn toch? vreemd.
Niet te vlot H3!N ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Sandyman538 op 15-08-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ik vond het ook wel vaag dat mijn 17j verdediger er 10 trainingen over heeft gedaan om van goed naar uitstekend te gaan. Ik hem hem als goed namelijk gekocht en hij heeft alle wedstrijden gespeeld op 1 na (toen was ik heel de opstelling vergeten...). Dat vond ik ook wel érg overdreven met een goed coach en 9 assistenten, maar wat doe je er aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Joss schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:58:
Ik vond het ook wel vaag dat mijn 17j verdediger er 10 trainingen over heeft gedaan om van goed naar uitstekend te gaan. Ik hem hem als goed namelijk gekocht en hij heeft alle wedstrijden gespeeld op 1 na (toen was ik heel de opstelling vergeten...). Dat vond ik ook wel érg overdreven met een goed coach en 9 assistenten, maar wat doe je er aan?
Ik zeg altijd maar shit happens... ;) Maar een keeper stijgt over het algemeen iets vlotter in skill dan een verdediger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
jaja, weet ik, ik denk ik meld het even in een nutteloze bui B)

maareuhm, op het forum heeft een tijdje een verhaal rond gehangen dat sommige spelers geen training hebben gekregen door een bug (wat niet bevestigd is), het zou ermee te maken kunnen hebben alhoewel ik twijfel aan de.. waarheid van het bericht zeg maar :9

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 15-08-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webxorcist
Sandyman538 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:51:
[...]

Even voor de goede orde, als jij in week 1 een 18-jarige keeper hebt gekocht, daarbij 8 keepertrainers hebt aangenomen en ook nog een goed coach hebt, dan is het volledig onmogelijk wat jij hier schetst. Zo'n keeper gaat ongeveer 1 stap omhoog per 5 weken. We zitten nu in ronde 11, dus zou hij 11x getraind zijn wat neerkomt op 2 stappen. Gaat 1 week blessure af blijven er nog 10 trainingsweken over.

Wat ik van jou verhaal begrijp, is dat die keeper net gestegen is in skill. Dan heb je toch iets grof opgekloot :+
Wat ik hier schets is wel zoals het is gegaan. Zou niet weten wat ik moet hebben opgekloot. In het begin schoot het voor geen meter op. Heeft weken geduurt voordat hij in TSI en waarde steeg. Toen het eenmaal is begonnen is het ook niet meer gestopt. Er heeft wel op de voorpagina een bericht gestaan dat er een trainings bug was herinner ik mij. Maar toen had ik nog niet door dat het langzaam ging, dus heb het niet goed gelezen.

Verder gebruik ik HCP niet voor transfer vergelijkingen ofzo. Puur voor statestieken en overzichten. That's all.

Real men use Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ric0chet schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:48:
[...]

Verder heb ik nog een keeper, maar geen jong talentje (zoals gezegt, doekoe was op). Maar een 27 jarige Zwak keeper. Die speelde tijdens de oefen potjes en de blessure van mijn 18 jarige keepert.

edit:

misschien dat dat plus de trainingsbug de vertraging verklaart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webxorcist
Daar ga ik dan maar van uit. Emotioneel gezien zijn mijn supporters ook nog niet klaar om hem te laten gaan :+

Sinds hij onder de lat staat heb ik alleen nog maar van de nummer 1 verloren. Sta dan ook stevig op de tweede plaats. Maar wat is nu het juiste moment om hem te verkopen? Bepaalde leeftijd, bepaalde skill? Moet ik doorgaan tot hij die skill heeft of mag hij niet ouder zijn dan 20? Het zal wel een combinatie zijn denk ik?

Real men use Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Dat zou dan naar mijn idee de enige reden kunnen zijn. Misschien had je iets eerder ergens aan de bel moeten trekken toen de TSI niet veranderde... Maar ja, dat zijn mijn zaken uiteraard niet. Nou ok, dan noem ik het dikke pech.

Om dan toch nog iets verder de helpende hand te bieden (daar zijn we tenslotte voor ;) ), ik zou als de drommel die 26 jarige een schop onder zijn kont kopen en een 18-jarige redelijke kopen. Die moet je voor een appel en een ei mee kunnen krijgen. Niet ideaal, maar een stuk beter dan een 26 jarige die nooit stijgt.

Ook zou ik je 18-jarige trainee houden en pas gaan verkopen als je in de wat hogere regionen komt kwam skill. Zelf zou ik voor een beginnend team misschien aan uitmuntend denken (eind volgend seizoen). Dan is je nieuwe trainee die je net redelijk gekocht hebt ;) ook alweer uitstekend. Voor die van uitmuntend krijg je dan 2miljoen :? en daar kun je dan weer trainee's en versterkingen voor kopen :)

/edit

En je moet natuurlijk zelf bepalen wat je doet. Je moet afwegingen maken. Als iedereen het spelletje op dezelfde manier zou spelen zou je geen verschil in teams hebben. Ik train het liefst 17/18/19/20/21 jarigen. Dan heb ik dus een vrij breed assortiment. De 17 jarigen zijn goed, de 19 jarigen briljant/wonderbaarlijk de 20 jarige is alweer bovennatuurlijk etc. Dat is mijn tactiek. Op een gegeven moment gooi ik de oudste eruit, koop daarvoor een nieuwe trainee van 17 en de rest schuift allemaal door. Maar dat is dus mijn manier van spelen, en zo zijn er nog wel 200 andere manieren om te spelen. Hoe jij het speelt, dat hangt van jezelf af B)

[ Voor 26% gewijzigd door Sandyman538 op 15-08-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webxorcist
Ok, bedankt voor je antwoord. Ik wist dus niet of trainen na het 19e jaar nog veel zin had, qua snel opleiden enzo. Ik kan me ook voorstellen dan mensen het liefst jonge uitmuntenden (of hoger) keepers kopen en dus geen 20 jarige ofzo. Ik houd hem dus nog een jaartje aan.

Ik wil graag nog een keeper kopen, maar ik moest onlangs al een Goed aanvaller kopen omdat ik 0 aanvallers had. Toen ik mijn team kreeg had ik een hele bulk aan verdedigers en wat middenvelders. Het niet kunnen scoren bracht mijn 2e plaats en de wekelijkse 3 punten inzamel aktie in gevaar. Dat was dus een afweging. Zodra ik de mogelijkheden heb zal ik zeker een keeper erbij nemen.

Die oude keeper moet er toch uit, die heb ik nooit gemogen :D

edit:

Ik trok overigens niet eerder aan de bel omdat ik niet beter wist. Ik had geen idee dat er al veel eerder beweging in moest komen. Als je net met Hattrick begint dan is er zoveel leesvoer beschikbaar...

[ Voor 14% gewijzigd door Webxorcist op 15-08-2005 17:27 ]

Real men use Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:04:
Ik heb gisteren met mijn WO zo'n € 60.000,- verloren. Toch ook niet prettig. Helaas doe je er weinig aan, maar ik zie dat stadion liever vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Pewwy schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:33:
[...]

Ik heb gisteren met mijn WO zo'n € 60.000,- verloren. Toch ook niet prettig. Helaas doe je er weinig aan, maar ik zie dat stadion liever vol :P
Je had wat minder inkomsten bedoel je ;) Of moet je tegenwoordig al betalen als er een WO club op bezoek komt? ;)

Voordelen WO:
- Geen blessures
- Je kunt PIC'en zonder het risico op verlies
- Je hebt geen spanning op de zondagavond (wat hattrick betreft) waardoor je langer leeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Sandyman538 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:44:
[...]
Voordelen WO:
- Geen blessures
- Je hebt geen spanning op de zondagavond (wat hattrick betreft) waardoor je langer leeft
- Je hoeft niet je vriendin lief aan te kijken of je af en toe een blik op je pc scherm mag werpen
- Je kan gewoon eens met vrienden afspreken
- Je kan gewoon eens op een verjaardag verschijnen zonder een vriend te moeten vragen of hij je per sms op de hoogte kan stellen van het score verloop

Imo is een WO echt effe een zondagje rust hehehe. Des al niet te min vind ik zelf natuurlijk een complete competitie het aller spannendste :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
'k heb een Hattrick probleem..

Ik kom er sinds een week niet meer op, als ik www.hattrick.org intyp dan geeft hij de volgende melding:

"www.hattrick.org kan niet gevonden worden, controleer alstublieft de naam en probeer het opnieuw."

En bij HT Rating Calculator geeft hij het volgende aan:

"Connection to Hattrick.org time-out or Hattrick unreachable. Please check your settings or try again later."

Ik baal hier natuurlijk ontzettend van want ben vrij erg verslaafd van het spelletje..

'k heb bijv. alle firewalls al x uit gedaan maar 't hielp niets..

Mijn vraag is als iemand hier ook al eens last van heeft geheeft en als die er misschien een oplossing voor heeft..

Alvast bedankt voor de reacties !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik denk dat je maar een halve pagina terug hoeft te lezen om mensen tegen te komen met hetzelfde probleem... sommige ISP's schijnen moeilijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webxorcist
Waarom zou een ISP hattrick blokken? Kunnen ze niet winnen ofzo :+

Real men use Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:44:
[...]

Je had wat minder inkomsten bedoel je ;) Of moet je tegenwoordig al betalen als er een WO club op bezoek komt? ;)

Voordelen WO:
- Geen blessures
Zo kan je het ook bekijken. Maar ik speel liever in een complete competitie dan in zo'n halfzachte waarin je in 14 wedstrijden 5 WO's hebt ;) Die spanning heb ik overigens toch niet, want de VII speelt gewoon te laat :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Een isp veranderen zo te zien.

Hoe verander ik dat? ik zit namelijk achter router en zou niet weten wat ik moet veranderen..

'k heb ook chello ( classic )..

Router is van Sweex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik ben weer terug van vakantie

Ik heb ff een vraagje weet iemand ook hoeveel een 17 jarige, redelijk positiespel, redelijk conditie met zwak passen kost aan het begin van het seizoen, alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
H2opoloër schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:14:
hallo ik ben weer terug van vakantie

Ik heb ff een vraagje weet iemand ook hoeveel een 17 jarige, redelijk positiespel, redelijk conditie met zwak passen kost aan het begin van het seizoen, alvast bedankt
692k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lol, zit net op alltidhattrick te kijken, kent die site mijn team niet :) Mijn divisie staat overigens wel op de 4e plek qua moeilijkheid zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pewwy schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:25:
Lol, zit net op alltidhattrick te kijken, kent die site mijn team niet :) Mijn divisie staat overigens wel op de 4e plek qua moeilijkheid zo te zien :)
zijn nog steeds bezig met updaten zo te zien, heeft een paar dagen last gehad van wat kinderziektes door toevoegen van VIII

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 15-08-2005 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Joss schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:29:
[...]

zijn nog steeds bezig met updaten zo te zien, heeft een paar dagen last gehad van wat kinderziektes door toevoegen van VIII
Nee de update is klaar, maar er zijn problemen met teamnamen.
Dat was in noorwegen ook al, daar is het ook al opgelost.
Het probleem voor Nl is gemeld, dus zal binnenkort ook wel opgelost worden.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
(21:52) Fixing some errors. Site will be back up in a couple of hours.

Gaat nog wel ff duren dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ben druk bezig met ideën voor de nieuwe OP. Doel is om deze bij deel 40 te releasen :)
Eerder liet ik al wat zien maar zit nu even weer op een ander spoor :)

Wat vinden jullie van deze topic header?

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/header.jpg

Dan ook nog even een preview van mijn nieuwe (in ontwikkeling) team logo :)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/logo.jpg

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik vind hem mooi. Vind degene die we nu hebben ook mooi, maar zo nu en dan wat verse plaatjes er doorheen is niet verkeerd. Heb van de week ook even naar de links gekeken die niet allemaal even handig zijn en logisch geplaatst. Heb er toen geen werk van gemaakt omdat jij er niet was. Als ik morgen nog even tijd heb ga ik het nog eens na, paar kleine dingen die niet kloppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:56:
Ik vind hem mooi. Vind degene die we nu hebben ook mooi, maar zo nu en dan wat verse plaatjes er doorheen is niet verkeerd. Heb van de week ook even naar de links gekeken die niet allemaal even handig zijn en logisch geplaatst. Heb er toen geen werk van gemaakt omdat jij er niet was. Als ik morgen nog even tijd heb ga ik het nog eens na, paar kleine dingen die niet kloppen :)
Prima! :) Ik denk dat ik even een bestandje aanmaak waarin ik alle wijzigingen plaats die ik moet door voeren in de tekst en links. Mochten er dus meer mensen zijn die handige links hebben of een verbetering op de huidige tekst dan kunnen jullie dat allemaal naar mijn mailen :) Hoe meer mensen helpen hoe beter de OP word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt erop alsof newbies in het spel nog steeds niet een heldere uitleg hebben om te beginnen.

Misschien iets om te schrijven; de ultieme startersguide
een stap voor stap uitleg van wat de nieuwelingen moeten doen om geen geld / tijd te verliezen in de eerste maand van aanmelding.

dus zoiets als:
je hebt net je team ontvangen, je doet nu:
1. zet training op 95%
2. kies trainingstype, scoren / positiespel / verdedigen
3. huur 9 assistent trainers en 3 spokespersons
4. zet investering in de jeugd op 5k /10k (tot ie op redelijk / goed is en zet em dan op 20k)
5. koop van je eerste geld een nieuwe coach (extern) met eigenschappen: solid training (en laagste leiderschap)
6. koop drie tot zes 18 jarige spelers met redelijk eigenschap in je trainingstype (dus scoren, positiespel of verdedigen)
7. regel elke week een friendly
8. regel op de pagina 'wedstrijden' het zo dat spelers op goede positie staan (dus spelers met hoog in verdedigen in de verdediging, hoog in positiespel op het middenveld, hoog in scoren in de aanval en hoog in vleugelspel op de vleugels)

maar dan iets uitgebreiger, met uitleg voor elke stap, want elke pagina (=100 posts) zit er wel weer een newbie bij die niet goed weet wat te doen. Daarbij helpt de FAQ ook niet echt, omdat je pas na een week of twee, soms langer, door hebt hoe het spel echt werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 02:17:
het lijkt erop alsof newbies in het spel nog steeds niet een heldere uitleg hebben om te beginnen.

een stap voor stap uitleg van wat de nieuwelingen moeten doen om geen geld / tijd te verliezen in de eerste maand van aanmelding.

dus zoiets als:
je hebt net je team ontvangen, je doet nu:
1. zet training op 95%
2. kies trainingstype, scoren / positiespel / verdedigen
3. huur 9 assistent trainers en 3 spokespersons
4. zet investering in de jeugd op 5k /10k (tot ie op redelijk / goed is en zet em dan op 20k)
5. koop van je eerste geld een nieuwe coach (extern) met eigenschappen: solid training (en laagste leiderschap)
6. koop drie tot zes 18 jarige spelers met redelijk eigenschap in je trainingstype (dus scoren, positiespel of verdedigen)
7. regel elke week een friendly
8. regel op de pagina 'wedstrijden' het zo dat spelers op goede positie staan (dus spelers met hoog in verdedigen in de verdediging, hoog in positiespel op het middenveld, hoog in scoren in de aanval en hoog in vleugelspel op de vleugels)

maar dan iets uitgebreiger, met uitleg voor elke stap, want elke pagina (=100 posts) zit er wel weer een newbie bij die niet goed weet wat te doen. Daarbij helpt de FAQ ook niet echt, omdat je pas na een week of twee, soms langer, door hebt hoe het spel echt werkt.
Mag idd nog wel wat bij ja, enne training op 95%? Why? Voor de blessures? Ik train al vanaf mijn eerste dag training altijd op 100%...enne je moet wel gelijk al je trainees kopen he zodat alle plaatsen bezet zijn! Ik kocht destijds 18 jarige redelijk verdedigers en dan 8 stuks omdat ik 3-5-2 wilde spelen op zondag...maareh zo'n startersguide is toch aleens geschreven? Zie de OP? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Kijk weet je wat het is, iedereen die een beetje ervaring heeft weet wel hoe je ongeveer moet beginnen enzo. Maar voor iemand die nieuw is lijkt het mij lastig om dus te bekijken wat nu de beste opties zijn.

Daarnaast komt ook nog eens kijken dat als mensen hier hulp vragen dat het dan meestal al te laat is hehehe Dan hebben ze al die dure speler gekocht met een hoge passing skill en een lage positiespel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Helemaal mee eens, als ik nu opnieuw zou beginnen zou ik het ook heel anders aanpakken, maar ja is een beetje zonde om nu weer in de XI te gaan beginnen, je hebt toch een band met je team he? :P

Wat is wil zeggen is dat er al genoeg beginnersguides zijn die in de OP staan, mensen moeten gewoon lezen! Als je je nu helemaal te pletter leest voordat je je team krijgt en dan hier je start strategie post kunnen wij erop schieten...nu is het helaas nog steeds zo dat er erg simpele dingen gevraagd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:45:
Helemaal mee eens, als ik nu opnieuw zou beginnen zou ik het ook heel anders aanpakken, maar ja is een beetje zonde om nu weer in de XI te gaan beginnen, je hebt toch een band met je team he? :P

Wat is wil zeggen is dat er al genoeg beginnersguides zijn die in de OP staan, mensen moeten gewoon lezen! Als je je nu helemaal te pletter leest voordat je je team krijgt en dan hier je start strategie post kunnen wij erop schieten...nu is het helaas nog steeds zo dat er erg simpele dingen gevraagd worden...
Eigenlijk moeten we ons allemaal af vragen hoe we allemaal het beste in de ere divisie kunnen komen :)

Mijn meening is dat geld het aller belangrijkste is in HT om daar te komen. Dus door een hoop geld te genereren....

Maarja tacktiek is ook erg belangrijk. Volgens mij moet je echt je tegenstander compleet bestuderen om tot de juiste tacktiek te komen.

Kan misschien iemand eens kijken naar mijn competitie en dan naar FCKbeer en dan naar mijn team Swanfield United, is er een moeglijkheid dat ik win van hem? TS is erg hoog, wonderbaarlijk dacht ik en ik ga MOTSen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begin van het spel is heel erg lastig als je een beetje wilt beginnen met kennis. Heb de afgelopen weken diverse sites gelezen, sommige zelfs 2 x. Vaak genoeg kom ik nu nog dingen tegen die ik weer op moet zoeken, en dat is helemaal lastig als je al 30 sites hebt gelezen.

Ik denk echter niet dat een newbiehandleiding erg zinvol zal zijn, er zijn er al zoveel en iedereen verteld zo ongeveer het zelfde, met een klein beetje eigen input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Damien2004 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:29:
Daarnaast komt ook nog eens kijken dat als mensen hier hulp vragen dat het dan meestal al te laat is hehehe Dan hebben ze al die dure speler gekocht met een hoge passing skill en een lage positiespel :)
Goh, waar ken ik dat toch van :X net als mijn broertje overigens, die had meteen 2 spelers gekocht met uitstekend passen en positiespel slecht/matig :p

Er zijn een heleboel sites die allemaal hetzelfde vertellen, maar eigenlijk denk ik dat het allemaal voor de echte newbies korter / compacter moet ?? Ik heb in het begin ook een heleboel doorgelezen (nog voordat ik een team kreeg) maar op een gegeven moment wordt het teveel van het goede. Ik ben begonnen met aanklooien en afgaan op wat een x-aantal verschillende sites vermeldden. Gevolg ?? degradatie :p ik heb zelf het idee dat ik er nu eindelijk af en toe een beetje van denk te kunnen snappen misschien toevalligerwijs..... 8)7 en dan kom ik vaak nog weer "bedrogen" uit want dan klopt van mijn idee in de praktijk weer geen bal.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:51:
Ben druk bezig met ideën voor de nieuwe OP. Doel is om deze bij deel 40 te releasen :)

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik weet niet of je het wil gebruiken of niet, maar het font van hattrick is Rosetta bold, (http://www.myfonts.com/fo...setta/bold/win-t1/217265/), just in case :)

Gisteren dan eindelijk mn vleugelspeler gehaald die vanaf redelijk vorm 4* haalt, 1 miljoen, afzetters :9

Ik heb ook zo ongeveer voor 90% zeker besloten om weer terug te gaan naar 3-5-2, toch beetje mislukt experiment dat 3-4-3 als het midde... ach jullie weten het wel B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk mijn trainee weer pleister dus kan spelen. mijn god wat een drama die gast. eerst door volgens mij de trainingsbug een aantal weken geen training gehad en al 2x geblesserd en is al 19 en pas uitstekend pm. had allang formidabel + moeten zijn...

maarja nu verkopen heeft geen zin. train hem nog 1 seizoen tot uitmuntend en dan gaat ie HEEL snel weg... mislukte gast is het :)

het is weer echt typisch eind seizoen... dan gaat altijd alles kut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:43:
het is weer echt typisch eind seizoen... dan gaat altijd alles kut :)
Als ik heel veel geluk heb, kan ik nog 1 worden in de zesde divisie, dat zou betekenen dat ik 4 keer op rij kampioen zou zijn geworden. De kans is erg klein, ik heb het zelf niet in de hand. Maar ik ga er wel voor!!

degraderen gaan we in iedergeval niet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat hoopte ik ook(was uiteraard niet van plan te gaan promoveren), maar dat werd toch allemaal even iets anders :)

volgend seizoen gaat het ook neit lukken. even afwachten wat voor V erbij komt, waarschijnlijk een brakke aangezien de numemr 1 direct promoveert, maar dan heb ik nog 2 teams die ik niet kan verslaan op welke manier dan ook :)

degraderen naar de VII en een andere VI proberen is een optie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

RareGast schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:51:
[...]

Als ik heel veel geluk heb, kan ik nog 1 worden in de zesde divisie, dat zou betekenen dat ik 4 keer op rij kampioen zou zijn geworden. De kans is erg klein, ik heb het zelf niet in de hand. Maar ik ga er wel voor!!
Ik kan (tot mijn verbazing) mijn eerste seizoen in VI ook nog kampioen worden. Sinds zondag sta ik twee punten achter op de nr1. Ik ga er in ieder geval voor om zelf geen punten te laten liggen :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 02:17:

Gelukkig zijn we dit nog nooit eerder tegen gekomen B)

Daarom staan er 2 linkjes van 2 zeer gewaardeerde hattrick spelers in de openingspost. Waar stap voor stap hun visie (en naar mijn idee simpele handleiding voor newbie's) op het beginnen met hattrick. Een aanrader voor elke newbie. 1 van mijn suggestie's voor de nieuwe OP Damien? Deze 2 linkjes wat prominenter naar voren brengen :)

http://gathering.tweakers...message/22075819#22075819
http://gathering.tweakers...message/22127665#22127665

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd ik wil ook in een 6 vingers in mijn arie mickey mouse VI zitten...

het leven is niet eerlijk :)

YP was trouwens best aardig, redelijk def & scoren en matig wing. jammer niet redelijk wing erbij en scoren weg dan was het met een tsi van 960 nog best een leuke speler geweest. gok dat dit max 15k zal gaan opleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:06:
gvd ik wil ook in een 6 vingers in mijn arie mickey mouse VI zitten...

het leven is niet eerlijk :)

YP was trouwens best aardig, redelijk def & scoren en matig wing. jammer niet redelijk wing erbij en scoren weg dan was het met een tsi van 960 nog best een leuke speler geweest. gok dat dit max 15k zal gaan opleveren :)
Volgens mij ben ik ook de enige die geld probeert te verdienen door te trainen in mijn VI :) (zie competitieforum)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Marzman schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:17:
[...]

Volgens mij ben ik ook de enige die geld probeert te verdienen door te trainen in mijn VI :) (zie competitieforum)
Ik verwacht volgend jaar ook gewoon mijn training te blijven draaien. Mijn beste verdedigers zonder bijstats gaan er na drie weken uit, daarna hou ik vooral verdedigers met passing skills over. Die train ik nog twee seizoenen, maar dan moeten ze er toch ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:17:
[...]

lol echt :) bij mij traint ook niet iedereen volop... gelukkig voor mij maar die teams besaan al vanaf 2003 enzo haha en dan nog in de VI zitten grinnik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:05:
[...]

Gelukkig zijn we dit nog nooit eerder tegen gekomen B)

Daarom staan er 2 linkjes van 2 zeer gewaardeerde hattrick spelers in de openingspost. Waar stap voor stap hun visie (en naar mijn idee simpele handleiding voor newbie's) op het beginnen met hattrick. Een aanrader voor elke newbie. 1 van mijn suggestie's voor de nieuwe OP Damien? Deze 2 linkjes wat prominenter naar voren brengen :)

http://gathering.tweakers...message/22075819#22075819
http://gathering.tweakers...message/22127665#22127665
Toppie! :) Zal eens morgen avond weer eens aan de Op werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Training is toch ook de enige manier om geld te verdienen? Ik snap die gasten bij mij in de compo ook niet hoor, spelen maar 3 ploegen friendlies in mijn VII! :P
Het is dat ik geen PM train of geld heb voor een goed middenveld anders zat ik volgend jaar al in de VI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja je kan ook alleen maar trainen door op zondag te spelen, maarja dan gaat het allemaal stukken minder hard. of via wedstrijden in een groot stadion, maar uiteindelijk leg je het altijd af tegen teams die vol trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:05:
mja je kan ook alleen maar trainen door op zondag te spelen, maarja dan gaat het allemaal stukken minder hard. of via wedstrijden in een groot stadion, maar uiteindelijk leg je het altijd af tegen teams die vol trainen
Ik heb dit seizoen een aantal x onverdiend gelijk gespeeld, had ik die punten wel gehad stond ik gewoon tweede :P Nu vierde...promotie zit er zelfs nog in, maar dat lijkt me niet verstandig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik wil een handleiding voor hattrick op de PDA in de OP :P
Zit me al een dag de tandjes te zoeken. Iemand?

ps: opzouten H3!N ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Pewwy op 16-08-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tandjes zoeken? paar goeie tikken gehad ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:47:
Ik wil een handleiding voor hattrick op de PDA in de OP :P
Zit me al een dag de tandjes te zoeken. Iemand?

ps: opzouten H3!N ;)
Ik snap het probleem niet pewwy, ik hattrick vaak op de bank via mijn pda die met BT (blauwe tandjes ook goed pewwy? :P) aan mijn pc hangt...gaat prima! Site is alleen niet voor zo'n klein schermpje gemaakt dus af en toe een frame in een nieuw scherm openen en gaan met die welbekende banaan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:51:

[afbeelding]

[afbeelding]
Damien, ik vind ze allebei prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:23:
[...]

Ik snap het probleem niet pewwy, ik hattrick vaak op de bank via mijn pda die met BT (blauwe tandjes ook goed pewwy? :P) aan mijn pc hangt...gaat prima! Site is alleen niet voor zo'n klein schermpje gemaakt dus af en toe een frame in een nieuw scherm openen en gaan met die welbekende banaan! :D
heeft wel een hoog sneuheids gehalte, maar dat had je zelf natuurlijk ook al door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Waarom heeft dat een hoog sneuheidsgehalte? Ik zit dan beneden (vriendin blij) en kijk af en toe hoe mijn ploeg ervoor staat...ik ook blij... en niet sneu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat wil ik dus ook, maar mijn edge ding laat geen verbinding naar hattrick toe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:36:
Waarom heeft dat een hoog sneuheidsgehalte? Ik zit dan beneden (vriendin blij) en kijk af en toe hoe mijn ploeg ervoor staat...ik ook blij... en niet sneu :P
ik hoef nu toch niet uit te gaan leggen dat als je samen met je vriendin op de bank zit en jij zit te hattricken dat dat dan enigszins sneu is? :P

althans dat vind ik hé :) gebruik gewoon criolloviewer die geeft aparte geluiden bij voor en tegengoals. zet je gewoon boven hard aan en hoor je de geluiden tijdens je dvdtje :P ok ook sneu...

we zijn gewoon allemaal freaks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:59:
[...]

Prima! :) Ik denk dat ik even een bestandje aanmaak waarin ik alle wijzigingen plaats die ik moet door voeren in de tekst en links. Mochten er dus meer mensen zijn die handige links hebben of een verbetering op de huidige tekst dan kunnen jullie dat allemaal naar mijn mailen :) Hoe meer mensen helpen hoe beter de OP word :)
Wat is je meel adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:41:
[...]

ik hoef nu toch niet uit te gaan leggen dat als je samen met je vriendin op de bank zit en jij zit te hattricken dat dat dan enigszins sneu is? :P

althans dat vind ik hé :) gebruik gewoon criolloviewer die geeft aparte geluiden bij voor en tegengoals. zet je gewoon boven hard aan en hoor je de geluiden tijdens je dvdtje :P ok ook sneu...

we zijn gewoon allemaal freaks! :)
naaahhh, ik ben echt geen freak hoor, ik heb alleen maar een netwerkkabeltje naast de bank neergelegd zodat ik al mijn matches kan volgen :X en toen begon mijn vrouw te blaten of het niet zonder kan...

mijn opmerking was dat er ook wireless bestaat, maar of ze dat nou bedoelde :+

Inmiddels is er overigens wel wifi aangeschaft, dus op woensdag avond kan ik weer aan tafel mee eten :P

[ Voor 8% gewijzigd door lameeuw op 16-08-2005 20:30 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel is deze speler waard?

Luciano Esman (71560602)
30 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider

en deze?

Joram van de Laak (71560408)
Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

nog een:

Addy Kaemingk (71560612)
23 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en berucht is.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat kun je toch zelf zien als je op transfervergelijking klikt?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Marzman schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:38:
[...]

Dat kun je toch zelf zien als je op transfervergelijking klikt?
Inderdaad :)

Damien, ik heb mijn e-mail over de OP naar je msn adres gestuurd. Mocht je dit tamelijk onprettig vinden dan moet je alsnog maar even een meel adres posten. Het is een nou ja euhm tsja tamelijk lang verhaal geworden, veel plezier ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet ik dat weten ik ben pas gestart daarmee en ik ken der nog niet zo veel van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:34:
moet ik dat weten ik ben pas gestart daarmee en ik ken der nog niet zo veel van 8)7
Je kent er nog niet zoveel van, ik denk dat je bedoelt dat je nog niet alles snapt, maar dat zal wel aan mijn gebrekkige Nederlands liggen. Je hoeft ook nog niet alles te weten, maar als je en speler op de transferlijst ziet, en je klikt er op, dan is ongeveer 1 centimeter op je beeldscherm van de 'bied' knop een linkje met 'transfervergelijking'.

En mocht je een speler willen verkopen dan is er ongeveer 1 centimeter op je beeldscherm van de 'verkoop' knop een linkje met 'transfervergelijking'. Het zijn gewoon dingen die je even moet proberen als je ze ziet staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net met 4-0 klop gehad in Bulgarije door een veel beter team :P
Maar ja ik hou er 1500 euro en een mooi vlaggetje aan over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:46:
hoeveel is deze speler waard?

Luciano Esman (71560602)
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider

en deze?

Joram van de Laak (71560408)
Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is.

nog een:

Addy Kaemingk (71560612)
23 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en berucht is.
Altijd jammer dit soort posts, zeker van mensen die (ik) hier voor het eerst zie! :X
Lees gewoon de OP aub eerst eens...allemaal basisdingen dit, dat gaan we echt niet beantwoorden hoor! *zucht*

[ Voor 7% gewijzigd door -TheNose- op 17-08-2005 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:41:
[...]

Inderdaad :)

Damien, ik heb mijn e-mail over de OP naar je msn adres gestuurd. Mocht je dit tamelijk onprettig vinden dan moet je alsnog maar even een meel adres posten. Het is een nou ja euhm tsja tamelijk lang verhaal geworden, veel plezier ermee ;)
Hier stond onzin |:(

[ Voor 35% gewijzigd door Pewwy op 17-08-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
exile_2003@hotmail.com

Nevermind :)

hahaha!! Net een YP verkocht voor 325.000!!! Ik dacht dat ik er maximaal een ton voor zou krijgen :) Hahaha

[ Voor 30% gewijzigd door Swanfield op 17-08-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damien2004 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 08:45:
[...]

exile_2003@hotmail.com

Nevermind :)

hahaha!! Net een YP verkocht voor 325.000!!! Ik dacht dat ik er maximaal een ton voor zou krijgen :) Hahaha
Gratz! Hoogste opbrengst van mijn jeugd is tot nu toe 50k voor een keeper... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeej ik heb thuis weer internet! 20mbit versatel :)

dus ik kan weer spammen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

-CKY2K- schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:04:
[...]

Gratz! Hoogste opbrengst van mijn jeugd is tot nu toe 50k voor een keeper... :/
Mijn hoogste opbrengt voor een YP is 4.500.000. :P
Hiervoor moest ik hem echter wel enkele seizoenen trainen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

GoT Toto

De uitslag van week 12:

Ripkill 9
s_de_hoog 9
MaestroTim 7
snowbo 5
Brainpower 5
P_odan 4
jjharssema 4
cquintus 4

Pos.NaamScoreAantal toto's
1
MaestroTim
64
10
2
s_de_hoog
62
9
3
Brainpower
57
9
4
cquintus
49
9
5
Ripkill
44
8

De toto van week 13 staat er ook op! Dus wacht niet langer en vul hem in!! :)

Hoog boys - timbo team
Ripzeboys - S.V.P.A.U.B
BeerZ United - The Crispy Ducks
Swindreg - The Foot Fighters
mannetjesputters - Geleen-United
Emmer United - fc poaters
Dribster boys - De Wespen
Fiddler & Firkin FC - OO0nMe's Dreamteam
flappies - Boem Boem Betis
ForzaWilms - Pewwy United
JMT 2002/Tacconi Sport - FightClub

http://gottrick.bitxs.com

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:09:
jeej ik heb thuis weer internet! 20mbit versatel :)

dus ik kan weer spammen...
Oh, hou ons een beetje op de hoogte hoe dat is met voetbal e.d. ben van plan ook zo'n overstap te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Die is makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt 2x gepicced en zal wel gaan motsen dus je zal wel winnen neem ik aan...

internet is wel prima, maar nog behoorlijk instabiel. ik weet niet of dat nou aan ons ligt of aan het internet zelf. voetbal decoder is echt uit het jaar 0 soort commodor :) maar die moffelen we gewoon weg. ziet niemand.

na gratis porno(digitenne) nu ook gratis voetbal! jeej! liefst tegelijk eigenlijk ook nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Motsen doe ik in de laatste wedstrijd. Misschien nu ook wel, maar met alleen motsen trek ik het niet tegen zijn middenveld. Wordt een keiharde counterpartij dus ;) Ik heb niets meer te verliezen, hij volgens mij ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niks counteren laffe hond..

gewoon 4-4-2 met 3 im's. je ts is hoog aangezien je 2 wo's hebt gehad en dus hebt gepicced(zo niet dan ben je echt oerdom :P) en een mots. die laatste wedstrijd mots je gewoon ook weer. toch leuk van de nummer 1 winnen? je bent toch al door. beter van nr 1 winnen dan nr 4 ofzo. beetje voor het aanzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Heb niet genoeg IM's over :P. Bovendien staat er zoals gezegd niets op het spel. Dan vind ik mijn trainee belangrijker ;) Dus toch counteren. Al is het maar omdat ik dan 1 trainee kan verkopen voor volgend seizoen. 10 trainees heeft weinig nut op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
GaMbiNo schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:23:
[...]

Mijn hoogste opbrengt voor een YP is 4.500.000. :P
Hiervoor moest ik hem echter wel enkele seizoenen trainen. ;)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:48:
Heb niet genoeg IM's over :P. Bovendien staat er zoals gezegd niets op het spel. Dan vind ik mijn trainee belangrijker ;) Dus toch counteren. Al is het maar omdat ik dan 1 trainee kan verkopen voor volgend seizoen. 10 trainees heeft weinig nut op dit moment.
ja op die fiets.. nouja lekker boeiend ook.

ik denk niet dat het hem wordt vanavond tegen timberteam voor de cup. vorm/ts/vertrouwen is erg laag. maar je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-5 geworden tegen timberteam. ik had een asswooping verwacht

jammer net niet door. als mijn vorm wat beter was geweest lag je eruit timmetje :)

[edit] ooh nog verlenging ook :) nouja iig weerstand geboden :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik sta nog op 0-0, en ik ben mijn strafschopnemers vergeten in te stellen :X

Zonde H3!N. Gefeliciteerd Tim :)

[ Voor 20% gewijzigd door Pewwy op 17-08-2005 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss