Ok, wil je nog een keer winnen?
TU erg brak...vorm +1 - de rest van het team... 
Geen pops ook niet verwacht...verwacht ik net eind van het seizoen...
Geen pops ook niet verwacht...verwacht ik net eind van het seizoen...
Verwijderd
PM +1
Vorm +3/-5
TSI +3.020/-1.350
5 a-team spelers in vorm achteruit... seizoen is voor mij nu toch echt over
@sandy: dat is het wel hoor. het was slechts 1 voorbeeld
maar het wordt wel beter
Vorm +3/-5
TSI +3.020/-1.350
5 a-team spelers in vorm achteruit... seizoen is voor mij nu toch echt over
@sandy: dat is het wel hoor. het was slechts 1 voorbeeld
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 08:21 ]
scoren +3
mijn topspeler Emery is naar briljant gestegen ( gaat morgen denk ik toch wel ff op de transfertlijst )
18jr speler gestegen naar formidable
28 middenvelder naar zwak scoren gegaan.
mijn topspeler Emery is naar briljant gestegen ( gaat morgen denk ik toch wel ff op de transfertlijst )
18jr speler gestegen naar formidable
28 middenvelder naar zwak scoren gegaan.
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Zo mensen ben weer terug in het koude kikkerlandje en heb dus ook even 38 in 39 veranderd.
Toen ik in mijn hotel was en in de zon lag besefte ik dat ik wederom de zelfde fout had gemaakt om dus weer het topic deel te veranderen
Afijn ben weer terug en zal eens gaan werken aan een nieuwe OP zodat ik bij deel 40 de nieuwe versie kan laten zien
Toen ik in mijn hotel was en in de zon lag besefte ik dat ik wederom de zelfde fout had gemaakt om dus weer het topic deel te veranderen
Afijn ben weer terug en zal eens gaan werken aan een nieuwe OP zodat ik bij deel 40 de nieuwe versie kan laten zien
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
TU was weer niks
vorm +4/-4 en tsi +620/-150
geen skillup door blessures die opgelopen zijn in de afgelopen 2 weken
nou jah, dan nog maar een weekje wachten
seizoen was al over...
geen skillup door blessures die opgelopen zijn in de afgelopen 2 weken
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
M'n 33 jarige middenvelder is naar waardeloos verdedigen gegaan. En nu komt het.. mijn keeper is naar slecht verdedigen gegaan. Allemaal erg zinvol dus
.
Verdedigen: +2 (17j uitstekend, middenvelder matig... had +3 kunnen zijn als ik niet weer zo'n domme fout had gemaakt)
Vorm: -5/+6
En bezit nu 3 spelers met tsi > 10 000
Vorm: -5/+6
Verwijderd
TU was kut
Vorm -4 (2/-6) 3 Basisspelers achteruit
TSI 180 (360-/190)
Verdedigen +0, hoewel ik er wel op had gerekend, maar goed volgende week dan maar
Vorm -4 (2/-6) 3 Basisspelers achteruit
TSI 180 (360-/190)
Verdedigen +0, hoewel ik er wel op had gerekend, maar goed volgende week dan maar
Verwijderd
taart joss! en rap een beetje...[b][message=23959419,noline]Joss schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:14[/message
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 11:10 ]
Verwijderd
mietje... geen doorgewinterde alcoholist merk ik alweer
zal lastig worden tegen timberteam in de cup. vorm is echt belabberd nu, maar we gaan het gewoon proberen
Duidelijk niet nee. 3 biertjes en ik stuiter op mijn kop de toko uit 
Ik heb dus 2 middenvelders, 1 vleugelspeler en een spits verkocht. Nu heb ik wel bijna 2,5 miljoen, maar niet genoeg spelers om een goede opstelling te maken voor woensdag. Soms is het best fijn om bij de overheid te werken en de TL af te struinen
Ik heb dus 2 middenvelders, 1 vleugelspeler en een spits verkocht. Nu heb ik wel bijna 2,5 miljoen, maar niet genoeg spelers om een goede opstelling te maken voor woensdag. Soms is het best fijn om bij de overheid te werken en de TL af te struinen
[ Voor 14% gewijzigd door Pewwy op 12-08-2005 11:43 ]
tis altijd tijd voor bier
maareuhm tsja, ik had eigenlijk gehoopt dat jullie mij zouden trakteren op een biertje
maareuhm tsja, ik had eigenlijk gehoopt dat jullie mij zouden trakteren op een biertje
Verwijderd
Volgens mij overschat je mij een beetjePewwy schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:39:
Nu heb ik wel bijna 2,5 miljoen, maar niet genoeg spelers om een goede opstelling te maken voor woensdag.
Verwijderd
2,5 mln? hoe kom je daar aan? ik heb het ook wel makkelijk in spelers rondlopen, maar nou niet even contant op de bankPewwy schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:39:
Duidelijk niet nee. 3 biertjes en ik stuiter op mijn kop de toko uit
Ik heb dus al mijn middenvelders verkocht, en daarmee 2,5 mijoen gepakt. Nu zit ik te twijfelen om een hele goede spits te kopen en een paar oudere middenvelders voor het begin van volgend seizoen. Na een week of 4 gaan 4 verdedigers zonder passing skill naar briljant, en daar gaan er dan 2 van uit. De rest is dan namelijk uitmuntend, dus echt missen zal ik die spelers niet. Kan ik ook direct zorgen dat ik niet teveel spelers van dezelfde leeftijd heb rondlopen.
Ik heb nog 2 middenvelders over, waarvan er nog 1 te koop staat. Die gaat er 100% zeker uit zondag, dus daarna heb ik er nog 1....voor 3 plekken. Gaat dus niet passen. Pas mijn team overigens niet voor jou aan, maar wil alvast een beetje aan mijn team voor volgend seizoen werken. Middenveld is niet ontzettend belangrijk, omdat ik daar juist de slag moet verliezen. Verdedigers en spitsen zijn daarentegen wel heel belangrijk.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:27:
[...]
Volgens mij overschat je mij een beetje
Mijn trainingsupdate is verreweg de slechste uit mijn hattrick historie.
Vorm: +3/-11 Mijn A middenvelders alledrie -2 vorm!!! AARRGGHH
Verd: +1 19 jaar naar formidable, en die stond al op de lijst. Ik ga halverwege volgend seizoen naar PM trainen switschen. dus daar heb ik geld voor nodig! En ik heb bovendien 12 trainees om dit moment...
Maar goed dat ik al gepromoveerd ben en dat ik nog maar 1 punt nodig heb voor mijn kampioenschap, dus dat zal nog wel lukken. Mijn volgende tegenstander heeft rampzalig (laag) middenveld, dus dat redt ik zelfs met mijn keeper op het middenveld
Vorm: +3/-11 Mijn A middenvelders alledrie -2 vorm!!! AARRGGHH
Verd: +1 19 jaar naar formidable, en die stond al op de lijst. Ik ga halverwege volgend seizoen naar PM trainen switschen. dus daar heb ik geld voor nodig! En ik heb bovendien 12 trainees om dit moment...
Maar goed dat ik al gepromoveerd ben en dat ik nog maar 1 punt nodig heb voor mijn kampioenschap, dus dat zal nog wel lukken. Mijn volgende tegenstander heeft rampzalig (laag) middenveld, dus dat redt ik zelfs met mijn keeper op het middenveld
@Pewwy, verdedigers zijn niet belangrijk. The key is het middenveld + aanval, dat jij toevallig de verkeerde keuze hebt gemaakt en verdedigers traint is een heel ander verhaal
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
sandy jij snapt het tenminste.... ik ga ook 2 spitsen en 2 wingers halen nadat mijn 2 wonderbaarlijke mids weg zijn. wrsch 4x uitmuntend en dan weer 2 nieuwe goeie trainees.
Tsja, maar als iedereen zegt dat je middenvelders moet trainen dan is dat juist iets wat ik niet wil doen. Al is het maar omdat ik in alles wat ik doe eigenwijs wil zijnSandyman538 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:40:
@Pewwy, verdedigers zijn niet belangrijk. The key is het middenveld + aanval, dat jij toevallig de verkeerde keuze hebt gemaakt en verdedigers traint is een heel ander verhaal
Anyway, mocht ik volgend jaar merken dat counteren niet brengt waar ik op hoop dan stap ik over, maar met een beetje geluk heb ik begin volgend jaar wonderbaarlijke skill op counteren. Daarmee moet ik toch wat potten kunnen breken denk ik. En als dat niet lukt heb ik de tijd in de VII om over te stappen
Verwijderd
volgens mij kan je tegen counterteams het beste zelf ook counteren. lekker met 2 verdedigende mids. pak je zowieso en het middenveld en vaak is de aanval van zulke teams ook matig dus dan is het appeltje eitje verder...
of is dit iets te simpel gedacht? (het is vrijdag dan funktioneert mijn linkerhersenhelft niet... de rechter zowieso al nooit vandaar...)
of is dit iets te simpel gedacht? (het is vrijdag dan funktioneert mijn linkerhersenhelft niet... de rechter zowieso al nooit vandaar...)
Pressie schijnt ook goed te werken tegen de counter. Simpelweg omdat er weinig kansen gecreërd worden en er daardoor minder countermogelijkheden komen.
Volgens mij weet je als counterteam wel dat je goede aanvallers moet hebben, maar in het begin is het niet veel soeps. Het duurt eigenlijk ook te lang voordat je iets verkoopbaars hebt (8 weken per skillstijging is flink).
Volgens mij weet je als counterteam wel dat je goede aanvallers moet hebben, maar in het begin is het niet veel soeps. Het duurt eigenlijk ook te lang voordat je iets verkoopbaars hebt (8 weken per skillstijging is flink).
Verwijderd
en met 5-3-2 haal je zowieso brakke aanvalsratings. en veel counterteams hebben ook nog een verdedigende coach wat imo echt super dom is aangezien je verdediging echt geen extra boost hoeft
Heb ik ook nog. Volgende coach wordt een aanvallend. Voordeel van die verdedigende coach is wel dat je verschrikkelijk weinig tegendoelpunten krijgt. Meestal scoren toch de verdedigers vanuit de counter, zo lijkt het in ieder geval.
[ Voor 22% gewijzigd door Pewwy op 12-08-2005 14:57 ]
Tsja minder goals, dat is waar. Vroeger had ik een verdedigend team, maar verloor veel omdat een mindere aanval toch wel door een goddelijke verdediging heenkomt. En als je eenmaal een goddelijke aanval hebt (oude ratings) wat bij mij nu bijna het geval is, blijkt gewoon dat je toch wel scoort, als je maar een paar kansen krijgt, en daar heb je dan weer je middenveld voor.Pewwy schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:57:
Heb ik ook nog. Volgende coach wordt een aanvallend. Voordeel van die verdedigende coach is wel dat je verschrikkelijk weinig tegendoelpunten krijgt. Meestal scoren toch de verdedigers vanuit de counter, zo lijkt het in ieder geval.
Verwijderd
Even over wat meer rendabel is, verdedigen of positiespel. Zonder rekening te houden met prijsverschil..
Uit de faq
verdedigers: 8 week nodig voor 1 stijging.
middenvelders: 7 week nodig voor 1 stijging.
Uitgaande van 10 verdedigers en 8 middenvelders..
Per seizoen, zullen de spelers dan het volgende moeten opleveren:
16/8= 2 vormstijgingen per speler, x 10 (spelers) = 20 vormstijgingen. <---- meer geld..
middenvelders:
16/7= 2.30 vormstijgingen per speler, x 8 (spelers) = 18.30 vormstijgingen.
Misschien wat opportunistisch.. maar verdedigers trainen is beter..
Vooral in de lagere divies zou ik verdedigers trainen. Aangezien je soms met 1 of 2 centrale middenvelders al een beter middenveld kan hebben dan alle anderen. En je kan later altijd nog overstappen op middenvelders trainen, met het geld wat je hebt verdiend.
Uit de faq
verdedigers: 8 week nodig voor 1 stijging.
middenvelders: 7 week nodig voor 1 stijging.
Uitgaande van 10 verdedigers en 8 middenvelders..
Per seizoen, zullen de spelers dan het volgende moeten opleveren:
16/8= 2 vormstijgingen per speler, x 10 (spelers) = 20 vormstijgingen. <---- meer geld..
middenvelders:
16/7= 2.30 vormstijgingen per speler, x 8 (spelers) = 18.30 vormstijgingen.
Vooral in de lagere divies zou ik verdedigers trainen. Aangezien je soms met 1 of 2 centrale middenvelders al een beter middenveld kan hebben dan alle anderen. En je kan later altijd nog overstappen op middenvelders trainen, met het geld wat je hebt verdiend.
tsja maar op die manier loop je op eenm gegeven moment wel vast...train je pm, dan stijgt je middenveld elk jaar lekker mee en kan je dus rap door promoveren...
Met constant 5-3-2 of 5-4-1 spelen wordt promotie best moeilijk. Je gaat dan al snel in de competitie 4-4-2 spelen, en dat scheelt je 1 trainee, en waarschijnlijk ook je winstVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:10:
Verwijderd
Had ik al rekening mee gehoudenPewwy schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:16:
[...]
Met constant 5-3-2 of 5-4-1 spelen wordt promotie best moeilijk. Je gaat dan al snel in de competitie 4-4-2 spelen, en dat scheelt je 1 trainee, en waarschijnlijk ook je winst
9 vs 7 kan dus ook...
Tsja aangezien mensen minder middenvelders kunnen trainen, zullen die middenvelders ook duurder zijn...iets van marktwerking toch?Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:42:
[...]
Had ik al rekening mee gehouden, alsof die 4 vleugelspelers (wanneer je middenveld traint) zoveel zullen gaan opleveren. Je kan ze wel trainen maar echte toppers zullen het nooit worden. Die leveren minder op. Dus de verhouding klopt uiteindelijk toch wel redelijk denk ik.
9 vs 7 kan dus ook...
Ik ben bang dat middenvelders gewoon meer worden getraint omdat je met een beter middenveld meer wint. Veel mensen trainen dus eigenlijk mede voor een goed resultaat ipv voor de meeste winst!
Ik train nog ff lekker keepen, verdien nu zo ongeveer 80000 in de week, waar ik best tevreden mee ben voorlopig. Dit seisoen en volgend seisoen nog VII en na volgend seisoen heb ik goed genoeg gespaard om 10 goede middenveld trainees te kopen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
ik zou ook liever midds trainen. Dan had ik in de 10e een paar redelijk/redelijk of zelfs matig kunnen kopen van 17. Deze zou ik dan een paar jaar kunnen trainen en doorstomen naar deVIII of VII met dezelfde midds. Daarna zijn ze flink getraind en kan ik ze verkopen en hogere trainees halen.
Nu train ik defs, zijn bijna allemaal goed, sommige uitstekend. Maar me midds zijn oud en goed/redelijk. Uitstekend/redelijk kost me echt een vermogen nu en zou ik over een jaar weer moeten vervangen om toch te kunnen promoveren
Nu train ik defs, zijn bijna allemaal goed, sommige uitstekend. Maar me midds zijn oud en goed/redelijk. Uitstekend/redelijk kost me echt een vermogen nu en zou ik over een jaar weer moeten vervangen om toch te kunnen promoveren
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Komende zondag heb ik vrij rare wedstrijd in mijn X-klasse. Ik speel dan uit tegen de nummer2 in mijn competitie(X.877). En kan daar het kampioenschap veiligstellen. Normaalgesproken haalt de nummer2 met mots ongeveer zwak-erg hoog of misschien zelfs wel een matig mid. Hij traint middenvelders dus vandaar.
Aangezien ik dan gewoon verlies, ga ik alles op het mid gooien en hopen dat ik misschien nog net iets hoger kom qua middenveld ratings. 3-5-2 met 1 WTM+2 offensive CD's
Krijg je dus een wedstrijd met vrij extreme middenveld ratings voor de 10e klasse:)
(goed tot formidabel middenvelden voor H3!N)
Aangezien ik dan gewoon verlies, ga ik alles op het mid gooien en hopen dat ik misschien nog net iets hoger kom qua middenveld ratings. 3-5-2 met 1 WTM+2 offensive CD's
Krijg je dus een wedstrijd met vrij extreme middenveld ratings voor de 10e klasse:)
(goed tot formidabel middenvelden voor H3!N)
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Vraagje mensen....mijn middenveld is gemiddeld ongeveer slecht laag (weet niet hoeveel dat is in H3!N ratings sorry
), volgend seizoen train ik nog 1 seizoen verdedigen en stap daarna over op PM...om volgend jaar wel een beetje normaal middenveld te halen denk ik erover een opa te halen die 3,5 tot 4 sterren haalt...hij hoeft geen bijstats te hebben want ik heb twee middenvelders met redelijk passen als bijstat...deze twee middenvelder halen 3,5 ster. Mijn derde middenvelder topt altijd met zijn vorm en is vaak geblesseerd, dus die gaat eruit...is dit verstandig denken jullie? En zo ja, voor hoeveel zou ik zo'n opa moeten halen?
Denk zelf aan uitstekend pm zonder bijstats matig ervaring...
edit: Heb ik weer is er weer geen hond online!
edit2: Hmm Laat maar hangen, worden echt belachelijke bedragen geboden voor dit soort spelers...zonde van mijn geld
Dan nog maar een jaartje door met dit middenveld...
Denk zelf aan uitstekend pm zonder bijstats matig ervaring...
edit: Heb ik weer is er weer geen hond online!
edit2: Hmm Laat maar hangen, worden echt belachelijke bedragen geboden voor dit soort spelers...zonde van mijn geld
[ Voor 16% gewijzigd door -TheNose- op 13-08-2005 14:55 ]
wtf? Is er een bom ontploft of zo? Waar is iedereen?
Verwijderd
Nou, qua resultaat (HatStats) heb je als def trainer meer aan een verdedigende coach dan aan een aanvallende. Je verdediging is t sterkst dus als daar de "bonus" van de coach nog eens overheen komt brengt dat qua resultaat het meeste op. Als ik in HAM opstellingshulp gebruik en dan switch tussen aanvallende/verdedigende coach heb ik veruit de beste ratings/stats met de verdedigende coach. In realiteit doet bijna niemand dit omdat de aanval wel flink verzwakt natuurlijk...Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:47:
en met 5-3-2 haal je zowieso brakke aanvalsratings. en veel counterteams hebben ook nog een verdedigende coach wat imo echt super dom is aangezien je verdediging echt geen extra boost hoeft
Verwijderd
Ja het middenveld en de aanval dus. Bedankt. Heb met 2x uitmuntend scoren de aanval nu wel op orde en ga komend seizoen aan het middenveld werken. Laatste week alle oudgedienden voor 17j gewisseld. Aantal MF goed en aantal matig of redelijk met passen goed. Zit de komende 3 wedstrijden nog aan 3-4-3 vast maar train de competitie uit op scoren (2x uitstekend gaan nog poppen) dan 1 of 2 weekjes conditie (dag vorm) en dan trainen op positiespel. Zit alleen nog te dubben of ik 3-4-3 blijf spelen (3-5-2 in de friendly's) en dus per week 1 winger minder train. Is wel goed voor de aanvalsratings.
Hmm twee jaar jonger en ik had mijn eerste goede jeugdpull gehad!
Julian Boers (72995270)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 710
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Ik kan hem zelf ook wel gebruiken ipv mijn huidige winger, maar dan gaat mijn middenveldrating 1 stapje omlaag en winger 1 stapje omhoog, heb ik ook niet veel aan
Proberen te verkopen dan maar?
Julian Boers (72995270)
Ik kan hem zelf ook wel gebruiken ipv mijn huidige winger, maar dan gaat mijn middenveldrating 1 stapje omlaag en winger 1 stapje omhoog, heb ik ook niet veel aan

Proberen kan altijd 
Ik had een leuke YP van 18 lentes jong met redelijk scoren en redelijk passen en nog wat skills met een zeer hoge TSI
Levert me toch al snel 30k op
Ik had een leuke YP van 18 lentes jong met redelijk scoren en redelijk passen en nog wat skills met een zeer hoge TSI
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
kheb ook een goed vleugelspel 19j, alleen dan zonder "bij"stats-CKY2K- schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 08:07:
Hmm twee jaar jonger en ik had mijn eerste goede jeugdpull gehad!
Julian Boers (72995270)
Ik kan hem zelf ook wel gebruiken ipv mijn huidige winger, maar dan gaat mijn middenveldrating 1 stapje omlaag en winger 1 stapje omhoog, heb ik ook niet veel aan![]()
Keer voor de verandering een keeper gepulled , vanavond om 20:00 op de TL
Berry Molleman
TSI = 3 660, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Berry Molleman
TSI = 3 660, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Verwijderd
eindelijk eindelijk eindelijk!
hiep hiep hoera eindelijk weer een goed YP
ziehier mijn protoge voor de komende seizoenen.
Harm-Jan Delfos (73020610)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 660
Loon: 613 €/week
Eigenaar: ZBVV Pauper 2
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
ik train verdedigen dus dit wordt een aanvallende vleugelverdediger, ik denk dat ik hem laat debuteren in de komende ronde van de GoT Cup
eens kijken of die dat "hoge" niveau al aankan hehe:)
hiep hiep hoera eindelijk weer een goed YP
ziehier mijn protoge voor de komende seizoenen.
Harm-Jan Delfos (73020610)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 660
Loon: 613 €/week
Eigenaar: ZBVV Pauper 2
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
ik train verdedigen dus dit wordt een aanvallende vleugelverdediger, ik denk dat ik hem laat debuteren in de komende ronde van de GoT Cup
Verwijderd
Hey Got Cupperaars ? *ahum*
hoe staat het met de GoT cup?
ik zag dat ik in de 8 ste finales sta, dus ik wil de friendly tgen wubmastert regelen heeft ie al een friendly staan?
is de GoT Cup verleden tijd of ben ik nou gewoon in de war?
ik zag dat de data van de 8 ste finales ook op 10 aug staan, misschien is dat het probleem (heb ik gewoon een week overgeslagen? )
anyway een update van de GoT Cup leider!
ik zag dat ik in de 8 ste finales sta, dus ik wil de friendly tgen wubmastert regelen heeft ie al een friendly staan?
ik zag dat de data van de 8 ste finales ook op 10 aug staan, misschien is dat het probleem (heb ik gewoon een week overgeslagen? )
Het ziet er inderdaad uit dat onze Wubmastert maximaal gefaald heeft deze ronde. Ik zeg:'modderfiguur'... hoe is het mogelijk dat de houder van de GoT Cup zo de verdediging van de cup in het spreekwoordelijke water gooit. Euhm, dit betekent dat ZBVV zich alvast warm kan draaien voor de kwartfinales, en deze ronde gewoon een eigen friendly kan regelenVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:22:
Hey Got Cupperaars ? *ahum*

/temporary cupgeit
Verwijderd
dus dan kan je wel zeggen dat ik de grote WUB uit het toernooi heb geknikkert
dat zal leuk staan in mijn sig
maargoed tot de grote cupgeit zelf hier antwoord op heeft gegeven zal ik nog geen friendly regelen.
dat zal leuk staan in mijn sig
maargoed tot de grote cupgeit zelf hier antwoord op heeft gegeven zal ik nog geen friendly regelen.
Behangplakker... ik ben op dit moment de cupgeit.Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 16:11:
dus dan kan je wel zeggen dat ik de grote WUB uit het toernooi heb geknikkert![]()
dat zal leuk staan in mijn sig![]()
Om je geheugen even op te frissen...
Mils schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:46:
Zou Sander weer zo vriendelijk willen zijn om een weekje de Cup te doen>>
Ik ga nu naar duitsland. Een god vergeten plaatsje. Het zal moeilijk worden om daar internet te vinden.
[ Voor 31% gewijzigd door Sandyman538 op 14-08-2005 16:18 ]
Verwijderd
ahhh i see.
nou oke o grote cupgeit vergeet me mijn "ignorance"
dan zoek ik een friendly voor deze week, bij deze een oproep!
nou oke o grote cupgeit vergeet me mijn "ignorance"
dan zoek ik een friendly voor deze week, bij deze een oproep!
Verwijderd
Pfff....
Ik dacht even logisch na te denken: in mijn poule is iedere week 1 ploeg vrij.
Deze week was het mijn beurt, vandaar dat ik al een friendly had geregeld.
Weet ik veel dat we nu ineens met de achtste finales gaan beginnen...
Ik dacht even logisch na te denken: in mijn poule is iedere week 1 ploeg vrij.
Deze week was het mijn beurt, vandaar dat ik al een friendly had geregeld.
Weet ik veel dat we nu ineens met de achtste finales gaan beginnen...
Tloopt allemaal wel erg in de soep met die cup man, niet zo mooi...
*Reggie is stiekem blij dat ie dit jaar toch niet mee heeft gedaan
En ht is weer eens down, zoals 50%+ van de tijd...
XPENG G9 Performance 2024
Dan zou ik toch eens naar een andere isp op zoek gaan als ik jou wasKRaMoN schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:08:
En ht is weer eens down, zoals 50%+ van de tijd...
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Hmm, nu al drie doelpunten stukgelopen "door een gebrek aan concentratie". Staan zowiezo veel zinnen dubbel in het wedstrijdverslag dit keer 

Sheepproductions probeerde telkens door te breken via het midden, maar liep keer op keer stuk op de verdediging van de bezoekers. Sheepproductions probeerde telkens door te breken via het midden, maar liep keer op keer stuk op de verdediging van de bezoekers.
Sheepproductions kwam bijna op voorsprong in de 26e minuut, toen Gisbert Priester doorbrak. Door een gebrek aan concentratie schoot hij echter ver naast. Sheepproductions kwam bijna op voorsprong in de 34e minuut, toen Gisbert Priester doorbrak. Door een gebrek aan concentratie schoot hij echter ver naast.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
^^With stupid^^Joss schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 18:30:
Tloopt allemaal wel erg in de soep met die cup man, niet zo mooi...

Verwijderd
Spanning en sensatie in IX.573
Wat is er aan de hand: fcpollo, met afstand het beste team in de competitie speelt uit tegen de altijd lastige Yanks. Fcpollo kan vandaag kampioen worden in deze derby. De spelers onder leiding van manager yankeeone zijn optimaal gemotiveerd om dat te voorkomen. Mede daardoor staat het na een half uur spelen 2-0 voor The Yanks. Deze horde bleek toch iets te groot voor de spelers van pollo waar het ego is opgezwollen ter grote van een skippybal na een serie ongenaakbare overwinningen.
[/overdrijfmode] en tuurlijk duurt een wedstrijd 90 min
Wat is er aan de hand: fcpollo, met afstand het beste team in de competitie speelt uit tegen de altijd lastige Yanks. Fcpollo kan vandaag kampioen worden in deze derby. De spelers onder leiding van manager yankeeone zijn optimaal gemotiveerd om dat te voorkomen. Mede daardoor staat het na een half uur spelen 2-0 voor The Yanks. Deze horde bleek toch iets te groot voor de spelers van pollo waar het ego is opgezwollen ter grote van een skippybal na een serie ongenaakbare overwinningen.
[/overdrijfmode] en tuurlijk duurt een wedstrijd 90 min
Dat meen je niet. Is 't een chello probleem?s_de_hoog schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:11:
[...]
Dan zou ik toch eens naar een andere isp op zoek gaan als ik jou was
Hey vrienden 
Wat zou een speler met deze stats ongeveer moeten kosten denken jullie?
30 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Français!
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 740
Loon: 1 296 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nattis aik
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Haalt 3,5-4 sterren...leuke versterking voor mijn middenveld...
Wat zou een speler met deze stats ongeveer moeten kosten denken jullie?
30 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Français!
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 740
Loon: 1 296 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nattis aik
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Haalt 3,5-4 sterren...leuke versterking voor mijn middenveld...
Voor zover ik weet heeft HT er de afgelopen weken/maanden één keer een tijdje uitgelegen, dat stond toen ook bij de systeem info.KRaMoN schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:02:
[...]
Dat meen je niet. Is 't een chello probleem?
Verder is er het probleem met enkele isp's geweest dat je extra.hattrick.org moest gebruiken, maar dat is met de 42+ servernummers opgelost.
Als het bij jou nog steeds mis is, dan lijkt me dat er idd iets mis zit 'aan jouw kant'. Of dat dan je isp is of misschien iets anders (brakke firewall/proxy/router?) dat kan ik natuurlijk niet zien.
[ Voor 3% gewijzigd door s_de_hoog op 14-08-2005 21:09 ]
Waar gehackt wordt vallen spaanders
2-0 achter tegen in de basis misschien wel het slechtste team uit de divisie... wat een kut fantastisch seizoen...
Post dat nou niet, allemaal kanonvoer voor H3!N zijn middenveldpraatjeJoss schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:21:
2-0 achter tegen in de basis misschien wel het slechtste team uit de divisie... wat een kut fantastisch seizoen...
Iemand een mening over de prijs van die speler die ik hierboven postte?
ssst, zojuist door balbezit 2-2 gescoord, vergeet de vorige post H3!N 
.ps ik doe niet in oudjes dusja ik kan je niet helpen
edit: 2-3, goh... gerechtigheid bestaat! jeej
edit: 2-3, goh... gerechtigheid bestaat! jeej
[ Voor 51% gewijzigd door Joss op 14-08-2005 21:38 ]
Nou het is opgelost, door IE te gebruiken ipv firefox...
Vind ik wel een erg vage oplossing, maja. Mijn matchviewer werkt ook niet (ham).
Ik doe nog 1 seizoen in oudjes, daarna alle oude middenvelders eruit en jonge PM trainees erin!Joss schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:35:
ssst, zojuist door balbezit 2-2 gescoord, vergeet de vorige post h31n
Dus iemand anders met een mening over de prijs? (zie paar posts omhoog...
Verwijderd
Nog 5 minuten en ik sta 0-1 voor bij de #2. De #3 (op beide sta ik 7 punten voor) staat zelfs 0-2 achter tegen de #7 maar dat maakt niets uit als ik zelf kan winnen want dan ben ik kampioen!! YAY!!
Verwijderd
Check de transfer vergelijker.. en vooral de TL.-CKY2K- schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:39:
[...]
Ik doe nog 1 seizoen in oudjes, daarna alle oude middenvelders eruit en jonge PM trainees erin!
Dus iemand anders met een mening over de prijs? (zie paar posts omhoog...)
2-3 gewonnen
166 hatstats (geen record)
44.5* (geen record)
tegenstander 128 hatstats, had dus wel weer iets ruimer gemogen...
166 hatstats (geen record)
44.5* (geen record)
tegenstander 128 hatstats, had dus wel weer iets ruimer gemogen...
Verwijderd
Yihaaaa, Kampioenen!!!! Pas m'n tweede jaar in de VI. en al kampioen.8)7 0-1 gebleven met bemiddeld 40% balbezit, verdediging heeft t gehouden.
Nu nog 2 wedstrijden om te kijken of ik p/d wedstrijd moet spelen, ben benieuwd.
Als ik in de V. terecht kom zal het wel aanpoten worden vrees ik, 2 trainees gaan er ongeveer in week 4 uit en dan moet ik erg verstandig gaan inkopen om het niet heel lastig te krijgen.....
TL zegt tegen de 3ton...hmmm laat ik dat nou net niet hebben...kan er 250k voor vrijmaken ongeveer...ga het wel proberen...:PVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:45:
[...]
Check de transfer vergelijker.. en vooral de TL.
Ik heb verkeerd gekeken bij het verbouwen van mijn stadion. Ik dacht dat het minder lang zou gaan duren en nu heb ik dus een westrijd in mijn stadion tijdens de verbouwing. Hoe zit dat dan met de inkomsten, zijn die nul of zijn de oude plaatsen gewoon beschikbaar?
ouwe plaatsen zijn beschikbaar.
5-0 gewonnen, stukken beter met PIC. Doe nog steeds mee om die 2e plaats, volgende wedstrijd moet het gebeuren.
5-0 gewonnen, stukken beter met PIC. Doe nog steeds mee om die 2e plaats, volgende wedstrijd moet het gebeuren.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
eindelijk ben nu egt zeker van de kampioenschap 4 punten voorsprong en 1 WO volgende week 
btw die site waar je je volgende competitie kan zien is die voor 99% betrouwbaar
btw die site waar je je volgende competitie kan zien is die voor 99% betrouwbaar
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 00:31 ]
Verwijderd
Terwijl ik slechts 6e sta heb ik vandaag na 2x op rij gewonnen te hebben maar liefst 31,4x mijn fanclub aan toeschouwers op de tribunes gehad!!!!
Het was gewoon nr. 5 die langskwam en met 4-1 weer richting huis kon.
Volgens van allerlei arena-calculaters en weet ik het wat al niet meer is dat onmogelijk, maar ze zaten er toch echt
Volgens van allerlei arena-calculaters en weet ik het wat al niet meer is dat onmogelijk, maar ze zaten er toch echt
Ja maar voorlopig nog niet...veranderd de komende weken nog een hoop heVerwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:29:
eindelijk ben nu egt zeker van de kampioenschap 4 punten voorsprong en 1 WO volgende week
Als je 6e staat is degene die 5e staat je directe concurrent. Die calculators kijken niet alleen naar die ene enkele wedstrijd waarmee je het hoogste aantal bezoekers haalt.Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:36:
Terwijl ik slechts 6e sta heb ik vandaag na 2x op rij gewonnen te hebben maar liefst 31,4x mijn fanclub aan toeschouwers op de tribunes gehad!!!!
Ook is het inmiddels 5 wedstrijden geleden dat je een keer verloren hebt, dat vinden je fans leuk.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
ik kan al 2 dagen niet inloggen?? iemand enig idee hoe dat komt...normaal nooit problemen ofzo af en toe is hattrick wat traag maar dat is bij iedereen wel is toch?
Kan het door Chello komen? en heeft iemand een oplossing?
Ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren, zowel met IE als met FF kan krijg ik geen hattrick. Het is met net wel gelukt via de chello proxy server dus als je die even instelt kun je wel weer bij. Lijkt mij dus een chello probleem.rotter123 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 08:45:
ik kan al 2 dagen niet inloggen?? iemand enig idee hoe dat komt...normaal nooit problemen ofzo af en toe is hattrick wat traag maar dat is bij iedereen wel is toch?
En mijn nieuwe aanwinst op het middenveld:
Juan José Gálvez (5395057)
30 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: México
Total Skill Index (TSI): 1 720
Loon: 1 344 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Oud-Beijerland
Waarschuwingen: 1
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 25
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Voor 214k, HAM geeft 330k aan en op de TL was het ook allemaal boven de 300k!
Geeft een redelijke boost aan mijn middenveld die verder alleen redelijk/redelijk spelers kent... 
Heb ik volgend seizoen toch nog een beetje aardig middenveld (in goede vorm slecht hoog/zeer hoog denk ik)....en het jaar daarna mag hij op de bank gaan zitten
Juan José Gálvez (5395057)
30 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: México
Total Skill Index (TSI): 1 720
Loon: 1 344 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Oud-Beijerland
Waarschuwingen: 1
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 25
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Voor 214k, HAM geeft 330k aan en op de TL was het ook allemaal boven de 300k!
Heb ik volgend seizoen toch nog een beetje aardig middenveld (in goede vorm slecht hoog/zeer hoog denk ik)....en het jaar daarna mag hij op de bank gaan zitten
4-1 gewonnen, spits die een hattrick maakte.
Sta nummer 2 met 6 punten voor op de nr 3.
Dus het word nog spannend de laatste 2 wedstrijden.
De nr 3 heeft zowiezo 1 WO.
Een verdediger haalde 6 sterren
YP heb ik meteen weer ontslagen.
Sta nummer 2 met 6 punten voor op de nr 3.
Dus het word nog spannend de laatste 2 wedstrijden.
De nr 3 heeft zowiezo 1 WO.
Een verdediger haalde 6 sterren
YP heb ik meteen weer ontslagen.

Verwijderd
Ik ben zo goed als gedegradeerd uit VI. Ik sta wel maar 6 punten achter op de nummer 6, maar er is een verschil in doelpuntengemiddelde van meer dan 20 doelpunten in zijn voordeel. Dus de kans dat ik boven de streep uitkom is dus heel erg klein.
Sinds ik ben gaan counteren heb ik 4 punten uit de laatste twee wedstrijden gehaald. Terwijl ik de voorgaande 9 wedstrijden slechts 2 punten wist te vergaren. Misschien als ik dus eerder was overgestapt naar de counter had ik het nog gered.
Deze week 3-3 gelijk gespeeld na een 3-0 voorsprong bij rust. We gaan nu vast uitkijken naar het volgende seizoen en mijn middenveld versterken.
Sinds ik ben gaan counteren heb ik 4 punten uit de laatste twee wedstrijden gehaald. Terwijl ik de voorgaande 9 wedstrijden slechts 2 punten wist te vergaren. Misschien als ik dus eerder was overgestapt naar de counter had ik het nog gered.
Deze week 3-3 gelijk gespeeld na een 3-0 voorsprong bij rust. We gaan nu vast uitkijken naar het volgende seizoen en mijn middenveld versterken.
Ik hoop dat ik promoveer dit seizoen, maar ben bang van niet.. ben 3 punten los van de nummer 3, maar hij heeft nog 2 WO's te gaan waar ik de laatste wedstrijd tegen de nummer 1 moet.
Ben bang dat ik het niet ga halen
Competitie is: X.734 (Slaap Aapjes)
Ben bang dat ik het niet ga halen

Competitie is: X.734 (Slaap Aapjes)
To dare is to do
Ik weet niet of dit al langs geweest is, (ben net terug van een maand weg) maar er komt in het tussenseizoen een clash tussen Belgische en Nederlandse hattrick teams.
Check it out. In het tussenseizoen dus je KUNT in volle sterkte aantreden.
http://obf.cyberkieken.be/belned/?func=home
[ Voor 13% gewijzigd door Quintus op 15-08-2005 11:24 ]
Unknown
Mn trainees poppen als het goed is vlak voor het einde van het seisoen, wil dan spelers inkopen die tot de eerste pull van het seisoen behoren. Iemand enige idee wat 17yr goed keepers dan kosten?
Wat denken jullie trouwens van spelhervatten trainen in het tussen seisoen? Ik zou dan 3 spelers hebben die van goed naar uitstekend gaan, en ik heb 1 goddelijk die dan nog hoger zou worden. Goeie optie als ik geen trainee kan bemachtigen? Conditie van mn middenvelders is allemaal uitstekend btw.
Wat denken jullie trouwens van spelhervatten trainen in het tussen seisoen? Ik zou dan 3 spelers hebben die van goed naar uitstekend gaan, en ik heb 1 goddelijk die dan nog hoger zou worden. Goeie optie als ik geen trainee kan bemachtigen? Conditie van mn middenvelders is allemaal uitstekend btw.
Moet je rond de 2 miljoen denken volgens mij. (per stukph4ge schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:31:
Mn trainees poppen als het goed is vlak voor het einde van het seisoen, wil dan spelers inkopen die tot de eerste pull van het seisoen behoren. Iemand enige idee wat 17yr goed keepers dan kosten?
Hoe weet je zo zeker dat er 3 speler van goed naar uitstekend gaan als je 2 weken spelhervatten traint... Das helemaal niet zeker. En tsja, ik heb wel eens spelhervatten getraind, altijd leuk als er 1 omhoog gaat. Maar als je al een spelhervatter hebt die goddelijk is, zou ik zelf eerder passen gaan trainen.Wat denken jullie trouwens van spelhervatten trainen in het tussen seisoen? Ik zou dan 3 spelers hebben die van goed naar uitstekend gaan, en ik heb 1 goddelijk die dan nog hoger zou worden. Goeie optie als ik geen trainee kan bemachtigen? Conditie van mn middenvelders is allemaal uitstekend btw.
Zow, lekker 6-1 gewonnen 
29,5 * = record
105 hatstats = record
2 spelers met 3,5 *
is ook een record jah
.
Doordat de nummer 2 heeft verloren is het theoretisch ineens nog mogelijk te promoveren.... maar dan mag de nummer 2 maar 1 puntje meer halen... en dat zal wel weer niet gaan gebeuren. Ik sta nog 4e maar moet volgende week tegen de nummer 3 en dat mag geen probleem zijn. Maar eens zien wat er volgende week gebeurd
29,5 * = record
105 hatstats = record
2 spelers met 3,5 *
Doordat de nummer 2 heeft verloren is het theoretisch ineens nog mogelijk te promoveren.... maar dan mag de nummer 2 maar 1 puntje meer halen... en dat zal wel weer niet gaan gebeuren. Ik sta nog 4e maar moet volgende week tegen de nummer 3 en dat mag geen probleem zijn. Maar eens zien wat er volgende week gebeurd
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Heb een pda gekregen van de baas
Niet om heel lang te houden, maar om het support op te zetten. Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik daarmee op Hattrick kom? Zit me de blubber te zoeken, maar zoek vast niet op de goede plekken.
Verwijderd
je moet inloggen op www.hattrick.org.Pewwy schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:43:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik daarmee op Hattrick kom?
succes!
Verwijderd
Ziet er geinig uit en zo te zien zijn er nog wel een aantal nederlandse clubs nodig om al die belgen aan te kunnen.Quintus schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:22:
Ik weet niet of dit al langs geweest is, (ben net terug van een maand weg) maar er komt in het tussenseizoen een clash tussen Belgische en Nederlandse hattrick teams.
Tsja, als die het had gedaan had ik het hier vast niet gevraagdVerwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:47:
[...]
je moet inloggen op www.hattrick.org.
succes!
2 miljoen heb ik dan wel, maar eigenlijk moet ik daar 2 trainees van kopenSandyman538 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:34:
[...]
Moet je rond de 2 miljoen denken volgens mij. (per stuk)
[...]
Hoe weet je zo zeker dat er 3 speler van goed naar uitstekend gaan als je 2 weken spelhervatten traint... Das helemaal niet zeker. En tsja, ik heb wel eens spelhervatten getraind, altijd leuk als er 1 omhoog gaat. Maar als je al een spelhervatter hebt die goddelijk is, zou ik zelf eerder passen gaan trainen.
Als het goed is duurt spelhervatten 2 a 3 weken per level stijging toch? Nouja die 3 spelers hebben al een paar weken training gehad vorig seisoen, dus ze moeten wel poppen in het tussenseisoen. En verder is er ook nog een verschil tussen goddelijk (laag) en goddelijk (hoog) dacht ik. Mijn speler is waarschijnlijk goddelijk laag. Kweet niet of ik met passen iets opschiet, hoop oudere spelers (25 ofzo) rondlopen op het middenveld en voorin. Spelhervatten is dacht ik niet afhankelijk van leeftijd en of spelers hebben gespeeld of niet.
Verwijderd
zou iemand me een beetje wegwijs kunnen maken met hattrick. ben pas begonnen en heb met wonderbaarlijke wijze gewonnen met 4-0 van de nummer 6 terwijl ik 7 sta alleen sta ik teveel punten achter
. tips zijn altijd welkom
mijn team naam is: GamerzZzZz voor als iemand het nodig heeft.
de Competitie: # 7 in XI.36
mijn team naam is: GamerzZzZz voor als iemand het nodig heeft.
de Competitie: # 7 in XI.36
Lees vooral de openingspost. Daar kan je heel wat van opsteken
Hattrick is namelijk het leukst als het je eigen ding is.
Ik ben ook nog maar net begonnen met hattrick en wat me de laatste wedstrijden opvalt is dat ik in de eerste helft redelijk stand kan houden maar de tweede helft wordt ik vaak compleet omver gelopen.
Komt dit door een te slechte conditie van mijn spelers of moet ik gewoon een beter team aanschaffen?
Komt dit door een te slechte conditie van mijn spelers of moet ik gewoon een beter team aanschaffen?
Als je balbezit in de tweede helft ver terugvalt dan ligt dat aan het gebrek aan conditie van je middenvelders.
Tenzij je een tactiek als pressie gebruikt. Dan kan dit ook een oorzaak zijn.
Edit: De beste assistent is vrij persoonlijk. Er zijn diverse en de beste worden wel genoemd in de openingspost. Zelf gebruik ik zowel HAM als Hattrick Buddy aangezien ik die beiden verreweg de beste vindt maar dat is persoonlijk dus. Deze beide programma's kosten wel een paar centen.
Tenzij je een tactiek als pressie gebruikt. Dan kan dit ook een oorzaak zijn.
Edit: De beste assistent is vrij persoonlijk. Er zijn diverse en de beste worden wel genoemd in de openingspost. Zelf gebruik ik zowel HAM als Hattrick Buddy aangezien ik die beiden verreweg de beste vindt maar dat is persoonlijk dus. Deze beide programma's kosten wel een paar centen.
[ Voor 73% gewijzigd door GaMbiNo op 15-08-2005 13:33 ]
Dit topic is gesloten.