Even voor de goede orde, ik heb nog geen friendly. Ik speel gewoon wat later aangezien een beetje 4e divisieclub friendly's in het buitenland speelt.

Mijn mannen zitten dus op dit moment op het terras in Argentinië waar over een dikke 5 uur wordt afgetrapt.
[...]
goed idee.
Heb hier ook al contact over gehad met de cupgeit. Om de cup een meer gestandardiseerde structuur te geven. Dus gewoon elk seizoen wordt er bijvoorbeeld gestart na de 6e ronde in de competitie. Dan is het voor iedereen van te voren duidelijk. En dan kun je verder ook een standaard aantal mensen in een poule gooien, wel een stuk of 6. Dan heb je in ieder geval 5 friendly's, en dan is er nog zat tijd over om de finales te spelen.
En dan maakt het dus geen ruk uit of je 3 poules van 6 hebt of 7 poules van zes, omdat gewoon de poulewinnaars automatisch geplaatst worden en dan de beste nummer 2's en misschien zelfs nog wel nummer 3's, afhankelijk van hoeveel poules er zijn. Maar dit zijn puur ideeen, en dat laat ik naturlijk verder gewoon over aan de cupgeit

Homerius schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:56:
[...]
Even voor de duidelijkheid: dit was zeker geen kritiek op de manier waarop jij de zaken overgenomen hebt. Daar valt niets op aan te merken!
Bedankt daarvoor
En nee, ik ben niet aan het slijmen voor een plek in de finales 
Graag gedaan natuurlijk
[
Voor 16% gewijzigd door
Sandyman538 op 10-08-2005 22:01
]