Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.727 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus alweer een blessure :(( nou dat gaat lekker. gelukkig valt er toch niks meer te halen voor mij dit seizoen... uitzitten dit.

ik sta al wel 3-0 voor, maar dat mag nou niet echt een verrassing heten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:02
Ik stel tegenwoordig altijd maar 9 man op bij de oefenwedstrijden, minder kans op blessures. Lijkt verder geen negatieve effecten te hebben.

EDIT: Wel een 20 jarige speler voor 5 weken eruit :<

[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 10-08-2005 19:18 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soms wil ik weleens spelers 2x laten spelen in 1 week om hun vorm op te krikken. ach zondag is er toch een mega kansloze pot :) ik schrijf hem alvast op 10-0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:04
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:26:
soms wil ik weleens spelers 2x laten spelen in 1 week om hun vorm op te krikken. ach zondag is er toch een mega kansloze pot :) ik schrijf hem alvast op 10-0 :)
Jammer dat 2x spelen per week niets uitmaakt voor de vorm of voor de training. Maar het is zowiezo handig om met 11 man te spelen omdat je dan ervaring in die opstelling opsoet. Als je met 9 man speelt verlies je ervaring in je opstellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:01:
jezus alweer een blessure :(( nou dat gaat lekker. gelukkig valt er toch niks meer te halen voor mij dit seizoen... uitzitten dit.

ik sta al wel 3-0 voor, maar dat mag nou niet echt een verrassing heten...
hier ook weer een blessure, weer een trainee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:28:
[...]

Jammer dat 2x spelen per week niets uitmaakt voor de vorm
wel. vorm stijgt. althans kans is groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Zowww, ik stond al stijf onderaan in mijn groep, en het word er niet beter op :p

Ook nog ff lekker een blessure erbij van een trainee... gaat weer lekker :(

Godver.... nog een blessure :( k*tspel :p

[ Voor 13% gewijzigd door lameeuw op 10-08-2005 18:47 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:45:
Zowww, ik stond al stijf onderaan in mijn groep, en het word er niet beter op :p
hehe :) ik zal je wedstrijd er eens bijpakken

[edit] oh je team staat niet in je sig ofzo dus ik weet niet wat je team is :) ik zoek wel op user lameeuw

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:44:
[...]

wel. vorm stijgt. althans kans is groter.
das nieuwe informatie H3!N, waar hedde die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee. het wel weer een hersenspinsel zijn. maar dat dacht ik. laat mij dat lekker denken joh :) trouwens de spelers die 2x per week spelen zijn uitstekend in vorm. of dat is puur toeval....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:49:
[...]

[edit] oh je team staat niet in je sig ofzo dus ik weet niet wat je team is :) ik zoek wel op user lameeuw
Is wel het makkelijkst :p gebruik namelijk overal dezelfde username :)

jemig, nog ff en het is weer een 7-1 om me oren :p gaat hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook een beetje bang ja..

10! 10! 10! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Andere wedstrijd in die poule gaat ook lekker. Wub met 0-6 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Pewwy schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 19:10:
Andere wedstrijd in die poule gaat ook lekker. Wub met 0-6 voor.
Hahahahaaaa, heb ik dus de enige wedstrijd die ik had kunnen winnen verknalt door een WO te veroorzaken :p

Mjah, is nu 6-1 achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lol, was vandaag vrij, en daar mag mijn hele poule dankbaar voor zijn. 1 tegenstander door aan het spelen met een blessure, 1 kon niet meer verder omdat hij hard was aangepakt en 1 met een brancard van het veld. Heb ik ineens allemaal schoppers in mijn team of zijn ze boos dat ze op de TL staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-1 geworden. lage score maar het zelfvertrouwen en de ts is beneden pijl.

komt er nog een 4e speelronde of beginnen de 8e finales? ik zie namelijk geen 4e ronde op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Volgens mij komen nu de 8e finales...
En net als vorig jaar 2e in mijn poule, maar waarschijnlijk kan ik het schudden :(

[ Voor 54% gewijzigd door Pewwy op 10-08-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Pewwy schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 19:26:
Volgens mij komen nu de 8e finales...
En net als vorig jaar 2e in mijn poule, maar waarschijnlijk kan ik het schudden :(
Nou moe ?? nou al ?? dan heb ik niet eens het genot van een nederlaag tegen jou mogen ervaren...... :p

Gezien het aantal teams PER POULE lijkt het me dat er nog een ronde komen gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangezien de gotcup een week is opgeschoven weet ik niet of we dan wel uitkomen met de finale. bovendien kan je na 3 wedstrijden ook wel zien wie er wel en niet door moeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Niet, ik moest nog tegen lameeuw, was een eitje geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 19:38:
aangezien de gotcup een week is opgeschoven weet ik niet of we dan wel uitkomen met de finale. bovendien kan je na 3 wedstrijden ook wel zien wie er wel en niet door moeten :)
zit ook wel weer wat in jah.
Niet, ik moest nog tegen lameeuw, was een eitje geworden :P
En bedankt maar weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Vooral niet serieus nemen, vandaag ook op mijn kloten gekregen. Speel altijd counter in de friendlies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
echt een opeenvolging van fouten hier :(

eerst 2 ***-wingers kopen, dan in een friendly mn basis-elf laten staan en nu weer een trainee niet laten spelen + 1 eruit getrapt voor 3 weken....
ik moet mn kop er maar weer eens bij gaan houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:36
Voor de oplettende lezer op dit forum, heb ik al gezegd voordat de cup begon, dat er geen 4 wedstrijden gespeeld konden worden in de groepsfase. Wat dus betekent dat 1 team in principe wel tegen iedereen speelt en de rest niet. Ik weet nog niet hoe ik dat op ga lossen, aangezien ik nu weer even in charge ben volgens mij. Maar aangezien iedereen toch zo inactief als wat is in de GoT cup, zal het waarschijnlijk geen probleem zijn om 16 teams te selecteren die de achtste finales gaan spelen.

Ik denk dat ik vanavond wel met een ruwe schets de achtste finales in elkaar heb gezet. :)

Maar even een oude post opgeduikelt, om het even duidelijk te houden...
Sandyman538 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 17:34:
* * * GoT Cup * * *

Na veel ploeteren staan de eerste 2 rondes van de GoT Cup online op de website (http://gottrick.bitxs.com). Aangezien we 1 ronde te kort komen voor een volledig programma lijkt het me het handigst om het op deze manier te doen.

Er zitten 5 teams in een poule, die spelen 4 rondes. Niet iedereen speelt dus tegen elkaar, dit kan gewoonweg niet omdat we anders geen finale kunnen spelen, wat toch wel belangrijk is in een cup waar een winnaar uit dient te komen ;)

Het kleine probleem wat dit dus oplevert is dat er 1 team wel al zijn wedstrijden speelt. Hoe we dat precies gaan oplossen weet ik nog niet precies, maar dat moeten we te zijner tijd maar even bekijken. En in geval van twijfel heeft de cupgeit altijd gelijk.

Alle winnaars gaan door naar de volgende ronde en de 6 teams die als beste nummer 2 uit de bus komen.

Kort schema:
20/7 Eerste pouleronde
27/7 Tweede pouleronde
3/8 Derde pouleronde
10/8 Vierde pouleronde
17/8 Achtste finales <----voor de duidelijkheid
24/8 Kwart finales
31/8 Halve finales
7/9 Finale

Iedereen heel veel succes toegewenst.

Voor vragen kun je altijd HT-mailen naar de tijdelijke cupgeit (voor 2 rondes). TeamID = 148839 (SandstorM).

* * * GoT Cup * * *

[ Voor 57% gewijzigd door Sandyman538 op 10-08-2005 20:15 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:02:
Maar aangezien iedereen toch zo inactief als wat is in de GoT cup, zal het waarschijnlijk geen probleem zijn om 16 teams te selecteren die de achtste finales gaan spelen.
Vriend :>

Of werkt slijmen niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:02:
Maar aangezien iedereen toch zo inactief als wat is in de GoT cup, zal het waarschijnlijk geen probleem zijn om 16 teams te selecteren die de achtste finales gaan spelen.
nuanceren is ook een vak apart :)
ik doe het ook nooit hoor daar niet van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Nuanceren is een voor mij volstrekt onbekend woord :P

* * * GoT Cup * * *

Maar dus... de GoT cup. Tsja, waar begin je. Eerst maar eens even melden dat er deze ronde maar liefst 11 van de 20 wedstrijden zijn gespeeld. In de eerste (A) en laatste (J) poule is deze ronde geen enkele wedstrijd gespeeld. Dan krijg je een beeld wat niet helemaal klopt in de poules, maar ergens heb ik geen zin om alles na te gaan lopen of iemand toch niet een puntje extra had verdiend of niet etc. etc. Dus de poules zijn op dit moment ge-update op de gottrick site. Nu zal ik eens even kijken of ik de achtste finales online kan krijgen.

Het leek me verstandig dit toch maar meteen te doen om niet teveel WO te hebben in de finalerondes ;)

* * * GoT Cup * * *

/edit

Oh.. dat is makkelijk ;) De achtste finales staan ook al online. Hierover kan uiteraard gecorrespondeerd worden, de kans dat er iets mee gedaan wordt is weer nihil. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Sandyman538 op 10-08-2005 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:57

odan

The dark side is within all!

als je wil zou je dan toch nog even groep h willlen nakijken?

[ Voor 10% gewijzigd door odan op 10-08-2005 21:02 ]

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
odan schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:01:
als je wil zou je dan toch nog even groep h willlen nakijken?
Ok, als je reageert, kun je dan iets specifieker zijn dan 'even willen nakijken'. Ik ga niet 8 wedstrijden narekenen. Tenzij jij zegt:"volgens mij moet mijn team xxxx meer punten hebben en daarom 2e staan boven team xxxx"

/edit

Oh, ik zie dat je team in je sig staat, daar kom ik al iets verder mee. Ik neem aan dat je klacht betrekking heeft op je eigen team en niet een ander team. Je hebt
7-0 verloren
5-0 gewonnen
0-5 verloren
dus in totaal heb je 3 punten verdient. Nou dat klopt (ook al staat er dat je maar 1 wedstrijd hebt gespeeld.)

[ Voor 31% gewijzigd door Sandyman538 op 10-08-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
:) Pewwy is geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Je snapt dat je nu 3 maand supporter voor me moet betalen he.. ;)
Pewwy schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:11:
[...]

Vriend :>

Of werkt slijmen niet 8)7
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik zie overigens wel een probleem, de eigenaar van FC Rustig heeft al vanaf 29-7 niet meer ingelogd ;(
Wordt weer leuk wachten op een uitdaging denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Pewwy schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:21:
Ik zie overigens wel een probleem, de eigenaar van FC Rustig heeft al vanaf 29-7 niet meer ingelogd ;(
Wordt weer leuk wachten op een uitdaging denk ik zo.
Mocht die knakker niet accepteren voor Zondag dan heb je gewoon de kwartfinales bereikt!

Ik hoop dat de finale geen WO wordt ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:22
Niet dat het iets uit zal maken voor de finales, maar groep E klopt ook niet helemaal. Afgelopen wedstrijd (vanavond) had ik (Springfield Isobars) een walkover. Ik had dit afgestemd met mills, maar blijkbaar is dat niet allemaal goed doorgekomen bij het opnieuw overnemen van de organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Homerius schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:25:
Niet dat het iets uit zal maken voor de finales, maar groep E klopt ook niet helemaal. Afgelopen wedstrijd (vanavond) had ik (Springfield Isobars) een walkover. Ik had dit afgestemd met mills, maar blijkbaar is dat niet allemaal goed doorgekomen bij het opnieuw overnemen van de organisatie.
Nou euhm, bij het afstemmen van de organisatie is helemaal niks besproken... Sorry daarvoor. Ik las ook maar gewoon op dit forum dat mils al ongeveer in de auto zat voor een weekje Duitsland en dat hij het toen even overgedragen heeft aan moi.

Ok, dan had je 5 punten gehad en was je als nummer 2 ge-eindigt. Maar niet bij de 6 beste nummer 2's dus niks aan de washand zullen we maar zeggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Sandyman538 op 10-08-2005 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Sandyman538 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:11:
[...]

Ok, als je reageert, kun je dan iets specifieker zijn dan 'even willen nakijken'. Ik ga niet 8 wedstrijden narekenen. Tenzij jij zegt:"volgens mij moet mijn team xxxx meer punten hebben en daarom 2e staan boven team xxxx"

/edit

Oh, ik zie dat je team in je sig staat, daar kom ik al iets verder mee. Ik neem aan dat je klacht betrekking heeft op je eigen team en niet een ander team. Je hebt
7-0 verloren
5-0 gewonnen
0-5 verloren
dus in totaal heb je 3 punten verdient. Nou dat klopt (ook al staat er dat je maar 1 wedstrijd hebt gespeeld.)
klopt ik heb 3 punten. de nummer 2 in de groep heeft daarentegen 6 punten. in tegenstelling tot de 4 wat in de stand staat en de nummer 3 zou 0 punten moeten hebben evenals als de nummer 5.

nu kijken we even naar de nummer 2 en zien we dat hij 1 wo heeft gehad en 1 wo heeft veroorzaakt. plus een wedstrijd meer heeft gespeeld. als we de normale gang hadden gevolgd en dus 5 rondes hadden gespeeld was ik ook op 6 punten gekomen. (aangezien ik tegen een wo team moest spelen.) en ik ben eerlijk gezegd van mening dat een team dat een wo heeft veroorzaakt (ook al had de tegenstander toch niet geaccept) niet hoort te kwalificeren voor een volgende ronde.

ik laat het aan jou over en vertrouw op je wijsheid.

yep ik ben een zeur O-)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
Sandyman538 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:26:
[...]

Nou euhm, bij het afstemmen van de organisatie is helemaal niks besproken... Sorry daarvoor. Ik las ook maar gewoon op dit forum dat mils al ongeveer in de auto zat voor een weekje Duitsland en dat hij het toen even overgedragen heeft aan moi.

Ok, dan had je 5 punten gehad en was je als nummer 2 ge-eindigt. Maar niet bij de 6 beste nummer 2's dus niks aan de washand zullen we maar zeggen.
Ik had gezien dat de "overdracht" nogal plotseling was gegaan, en neem je dus ook helemaal niets kwalijk ;) En in de achtste finales heb ik toch niet veel te zoeken.

Overigens denk ik dat het voor een volgende cup niet alleen handig is om te zorgen dat de deelmeners niet teveel afwezig zijn, maar dat dit ook moet gelden voor de cup-manager. Als er eerder duidelijkheid is over speelschemas, speeldata, standen, etc., dan zal dat de actieve deelname waarschijnlijk vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee ik heb gewonnen op gebied van tegendoelpunten :) Maar liefst 21...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Homerius schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:41:
[...]

Ik had gezien dat de "overdracht" nogal plotseling was gegaan, en neem je dus ook helemaal niets kwalijk ;) En in de achtste finales heb ik toch niet veel te zoeken.

Overigens denk ik dat het voor een volgende cup niet alleen handig is om te zorgen dat de deelmeners niet teveel afwezig zijn, maar dat dit ook moet gelden voor de cup-manager. Als er eerder duidelijkheid is over speelschemas, speeldata, standen, etc., dan zal dat de actieve deelname waarschijnlijk vergroten.
Hier ben ik het absoluut mee eens, maar dat heb je tijdens deze GoT Cup nooit aan kunnen voeren. Aangezien de speelschema's (die ik gemaakt heb) altijd online stonden 7 dagen voordat de wedstrijden plaats gingen vinden. Maar je hebt gelijk dat de cupgeit in principe tijdens de cup aanwezig hoort te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
odan schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:38:
[...]

klopt ik heb 3 punten. de nummer 2 in de groep heeft daarentegen 6 punten. in tegenstelling tot de 4 wat in de stand staat en de nummer 3 zou 0 punten moeten hebben evenals als de nummer 5.

nu kijken we even naar de nummer 2 en zien we dat hij 1 wo heeft gehad en 1 wo heeft veroorzaakt. plus een wedstrijd meer heeft gespeeld. als we de normale gang hadden gevolgd en dus 5 rondes hadden gespeeld was ik ook op 6 punten gekomen. (aangezien ik tegen een wo team moest spelen.) en ik ben eerlijk gezegd van mening dat een team dat een wo heeft veroorzaakt (ook al had de tegenstander toch niet geaccept) niet hoort te kwalificeren voor een volgende ronde.

ik laat het aan jou over en vertrouw op je wijsheid.

yep ik ben een zeur O-)
Kijk, je kunt best gelijk hebben met dit gegoochel met punten, maar ik moet ook alles in mijn vrije tijd regelen. Dus ik laat het liever zo staan. Als tegenprestatie kan ik je wel aanbieden om misschien volgende week eens bij mij op bezoek te komen in het prachtige Zandkasteel in Friesland. Er kunnen maar liefst 65.000 mensen in. Tevens doet dit team het ook nog eens ontzettend goed met op dit moment een 2e positie in 1 van de sterkste vierde divisie's van Nederland, deal? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Is het geen idee om, buiten dat we volgend jaar met poules van 4 gaan spelen om geklooi uit te sluiten, reserveteams te laten wachten tot de eerste zaterdag of zondag van de cup :? Op die manier flikker je gelijk een aantal man uit de cup, scheelt stress en ongezelligheid. Het enige dat de "reserves" moeten doen is wachten tot zondag of ze misschien toch mee mogen doen. Zodra er iemand "vergeet" een ander uit te dagen is het bye bye ;) De eerste reserve kan dan invallen. Zijn er geen reserves nodig dan kunnen die altijd nog tegen elkaar spelen.

Misschien is het wat drastisch, maar deze cup is wat WO's aangaat echt om te janken.

[ Voor 13% gewijzigd door Pewwy op 10-08-2005 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Sandyman538 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:46:
[...]

Kijk, je kunt best gelijk hebben met dit gegoochel met punten, maar ik moet ook alles in mijn vrije tijd regelen. Dus ik laat het liever zo staan. Als tegenprestatie kan ik je wel aanbieden om misschien volgende week eens bij mij op bezoek te komen in het prachtige Zandkasteel in Friesland. Er kunnen maar liefst 65.000 mensen in. Tevens doet dit team het ook nog eens ontzettend goed met op dit moment een 2e positie in 1 van de sterkste vierde divisie's van Nederland, deal? :+
heb ik een andere keus :> volgende week een friendly dan maar? of eigenlijk die week erna aangezien je er al eentje hebt.
Pewwy schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:51:
Is het geen idee om, buiten dat we volgend jaar met poules van 4 gaan spelen om geklooi uit te sluiten, reserveteams te laten wachten tot de eerste zaterdag of zondag van de cup :? Op die manier flikker je gelijk een aantal man uit de cup, scheelt stress en ongezelligheid. Het enige dat de "reserves" moeten doen is wachten tot zondag of ze misschien toch mee mogen doen. Zodra er iemand "vergeet" een ander uit te dagen is het bye bye ;) De eerste reserve kan dan invallen. Zijn er geen reserves nodig dan kunnen die altijd nog tegen elkaar spelen.
goed idee.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
Sandyman538 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:44:
[...]

Hier ben ik het absoluut mee eens, maar dat heb je tijdens deze GoT Cup nooit aan kunnen voeren. Aangezien de speelschema's (die ik gemaakt heb) altijd online stonden 7 dagen voordat de wedstrijden plaats gingen vinden. Maar je hebt gelijk dat de cupgeit in principe tijdens de cup aanwezig hoort te zijn.
Even voor de duidelijkheid: dit was zeker geen kritiek op de manier waarop jij de zaken overgenomen hebt. Daar valt niets op aan te merken! Bedankt daarvoor :)

En nee, ik ben niet aan het slijmen voor een plek in de finales :P
Pewwy schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:51:

Misschien is het wat drastisch, maar deze cup is wat WO's aangaat echt om te janken.
Dit klinkt als een goed idee. Misschien dat 4 poules wel erg drastisch is (denk dat er deze keer wel erg veel WO's veroorzaakt zijn door de vakantieperiode), maar dat zou je af kunnen laten hangen van het aantal inschrijvingen (minstens 2 of 3 poules op de "reservebank" bijvoorbeeld).

[ Voor 44% gewijzigd door Homerius op 10-08-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
odan schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:54:
[...]

heb ik een andere keus :> volgende week een friendly dan maar? of eigenlijk die week erna aangezien je er al eentje hebt.
Even voor de goede orde, ik heb nog geen friendly. Ik speel gewoon wat later aangezien een beetje 4e divisieclub friendly's in het buitenland speelt. ;) Mijn mannen zitten dus op dit moment op het terras in Argentinië waar over een dikke 5 uur wordt afgetrapt.
[...]

goed idee.
Heb hier ook al contact over gehad met de cupgeit. Om de cup een meer gestandardiseerde structuur te geven. Dus gewoon elk seizoen wordt er bijvoorbeeld gestart na de 6e ronde in de competitie. Dan is het voor iedereen van te voren duidelijk. En dan kun je verder ook een standaard aantal mensen in een poule gooien, wel een stuk of 6. Dan heb je in ieder geval 5 friendly's, en dan is er nog zat tijd over om de finales te spelen.

En dan maakt het dus geen ruk uit of je 3 poules van 6 hebt of 7 poules van zes, omdat gewoon de poulewinnaars automatisch geplaatst worden en dan de beste nummer 2's en misschien zelfs nog wel nummer 3's, afhankelijk van hoeveel poules er zijn. Maar dit zijn puur ideeen, en dat laat ik naturlijk verder gewoon over aan de cupgeit ;)
Homerius schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:56:
[...]

Even voor de duidelijkheid: dit was zeker geen kritiek op de manier waarop jij de zaken overgenomen hebt. Daar valt niets op aan te merken! Bedankt daarvoor :)

En nee, ik ben niet aan het slijmen voor een plek in de finales :P
Graag gedaan natuurlijk :)

[ Voor 16% gewijzigd door Sandyman538 op 10-08-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Sandyman538 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:00:
[...]

Even voor de goede orde, ik heb nog geen friendly. Ik speel gewoon wat later aangezien een beetje 4e divisieclub friendly's in het buitenland speelt. ;) Mijn mannen zitten dus op dit moment op het terras in Argentinië waar over een dikke 5 uur wordt afgetrapt.
ok dan wacht ik op de uitnodiging :)

om nog ff op de cup terug te komen jij hebt je werk goed gedaan, het is alleen jammer dat sommige mensen die zich inschrijven voor een cup niet spelen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Homerius schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:56:
Dit klinkt als een goed idee. Misschien dat 4 poules wel erg drastisch is (denk dat er deze keer wel erg veel WO's veroorzaakt zijn door de vakantieperiode), maar dat zou je af kunnen laten hangen van het aantal inschrijvingen (minstens 2 of 3 poules op de "reservebank" bijvoorbeeld).
Niet 4 poules, maar poules van 4 teams. Aantal poules maakt dan niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Pewwy schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:09:
[...]

Niet 4 poules, maar poules van 4 teams. Aantal poules maakt dan niets uit.
Maar als je van mijn voorbeeld uit gaat (poules van 6), dan heb je als team al 5 friendly's die je moet spelen, dit is (naar mijn idee) een mooi aantal. Verder hoef je dan pas na competitieronde 7 te beginnen om het allemaal mooi uit te laten komen :)

Bij poules van 4 ben je 'maar' zeker van 3 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim kom maar op! ik vraag wel even aan remco of ie je hele team aan gort trapt in de compo dan wordt het een eitje :)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:22:
sjonge jonge er staan 2 goeie teams in de kwartfinale en ik moet tegen 1 ervan. de rest is peanuts met 8 vuisten in je arie...

tim ik kom je halen!

Tim kom maar op! ik vraag wel even aan remco of ie je hele team aan gort trapt in de compo dan wordt het een eitje :)
Je vroeg tegenstand, je krijgt tegenstand ;)

Ennuh H3!N, jij bent dat andere goeie team? ;)

En verder, Timberteam speelt maar 1 divisie boven jou...

/edit

Sorry, H3!N probeerde aardig te zijn na deze post ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Sandyman538 op 10-08-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even tussen het cupgeweld door

woei, ik ben vanaf heden lid van de GoT federatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zondag braaf een berichtje gestuurd naar Mils. Dat m'n tegenstander Fc Rustig maar niet reageerd. Dit is alleen niet verwerkt in de stand. Hierdoor zal Pewwy tegen Furious Falcon United moeten spelen.
En heb ik nog een kansje op de volgende ronde....
In ieder geval zal de stand er in mijn poul dan zo uit zien.
1. Furious Falcon United
met 6 punten doelsaldo +8
2. Doesburg
met 6 punten doelsaldo +6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zie net dat Pewwy met 5 punten is geplaatst dus ben ik dat met 6 punten ook :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:24:
[...]

Je vroeg tegenstand, je krijgt tegenstand ;)

Ennuh H3!N, jij bent dat andere goeie team? ;)

En verder, Timberteam speelt maar 1 divisie boven jou...
hey niet mij geedite post gaan quoten he gvd? ik dacht ik haal het even weg, laat ik eens aardig zijn :)

de andere goeie is wuppert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:33:
En zie net dat Pewwy met 5 punten is geplaatst dus ben ik dat met 6 punten ook :*)
Dan ben jij de enige die geplaatst is maar geen wedstrijd speelt ;)

Sorry, ik kan er echt niks meer aan gaan doen. De hele GoT cup is door meerdere factoren ietwat licht verkloot dit seizoen, ik hoop niet dat je me dit kwalijk neemt. Volgend seizoen zal alles weer smooth gaan, en hebben we dus ook niet deze discussie's en dergelijke :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:45:
[...]

Dan ben jij de enige die geplaatst is maar geen wedstrijd speelt ;)

Sorry, ik kan er echt niks meer aan gaan doen. De hele GoT cup is door meerdere factoren ietwat licht verkloot dit seizoen, ik hoop niet dat je me dit kwalijk neemt. Volgend seizoen zal alles weer smooth gaan, en hebben we dus ook niet deze discussie's en dergelijke :|
Hmm toch vind ik dat ik "recht" heb op een plek in de kwartfinale.. kan je me niet ipv fc rustig tegen pewwy laten spelen. Counter vs Counter :P... In ieder geval was de laatste match tegen fc Rustig op 0-0 gesteld terwijl ik braaf op zondag een mailtje heb gestuurd naar Mils. En heb de stand al voor je uitgerekend. En fc Rustig is al een tijd lang niet meer ingelogd, dan zal pewwy wel erg makkelijk naar de kwartfinales gaan >:) .
Neem je niks kwalijk maar kan je die ene wedstrijd niet omzetten..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Halleluja, das schrikken...
Wordt ik supporter, zit beetje bij statistieken te kijken, staat de nr 3 uit mijn comp bij de 10 rijkste vclubs uit de hele divisie X! 9e met meer dan een miljoen!
Dan doet ie toch iets niet goed met z'n 3e plek..
Wel leuk die statistieken trouwens, nog even verder uitpluizen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ok. Aangezien Pewwy ook al zijn achterdocht had ge-uit over zijn tegenstander in de achtste finales (FC Rustig), en aangezien die knakker al twee weken niet is ingelogd en ook nog eens zijn laatste poulewedstrijd een WO heeft veroorzaakt mag Doesburg tegen Pewwy gaan spelen.

En voordat ik nu EVV Phenix op mijn dak krijg (ik loop graag vooruit op de zaken), het feit dat ik jou deze plek niet geef, heeft er mee te maken dat jij nu nog maar op 3 punten staat, en door volgende week een WO te hebben op 6 punten zou komen. Vandaar. Maar ja, het is natuurlijk veel mooier om tegen mij te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:56:
[...]

Hmm toch vind ik dat ik "recht" heb op een plek in de kwartfinale.. kan je me niet ipv fc rustig tegen pewwy laten spelen. Counter vs Counter :P... In ieder geval was de laatste match tegen fc Rustig op 0-0 gesteld terwijl ik braaf op zondag een mailtje heb gestuurd naar Mils. En heb de stand al voor je uitgerekend. En fc Rustig is al een tijd lang niet meer ingelogd, dan zal pewwy wel erg makkelijk naar de kwartfinales gaan >:) .
Neem je niks kwalijk maar kan je die ene wedstrijd niet omzetten..?
Dat heb je overigens zeker niet... aangezien ik hier al in voorzien had, en wel op 14 juli al ;)
Sandyman538 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 17:34:
Het kleine probleem wat dit dus oplevert is dat er 1 team wel al zijn wedstrijden speelt. Hoe we dat precies gaan oplossen weet ik nog niet precies, maar dat moeten we te zijner tijd maar even bekijken. En in geval van twijfel heeft de cupgeit altijd gelijk.
/edit

Volgens mij heb ik in zo'n korte periode nog nooit zo verschrikkelijk veel gepost :P

[ Voor 5% gewijzigd door Sandyman538 op 10-08-2005 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein misverstand denk ik... Het gaat er niet om dat ik meer of minder wedstrijden heb gespeeld (heb in 3 wedstrijden nu 4 punten gehaald ipv 6 punten). Maar doordat de 1 wedstrijduitslag (werd 0-0 gegeven ipv 3-0 overwinning) niet klopt heb ik er dus 2 punten te weinig...

Zucht.. het is alsof ik tegen een muur aanpraat.. ;).

Hein help me eens :X, ben na een "leuke" voetbal/conditietraining kapot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:18:
Klein misverstand denk ik... Het gaat er niet om dat ik meer of minder wedstrijden heb gespeeld (heb in 3 wedstrijden nu 4 punten gehaald ipv 6 punten). Maar doordat de 1 wedstrijduitslag (werd 0-0 gegeven ipv 3-0 overwinning) niet klopt heb ik er dus 2 punten te weinig...

Zucht.. het is alsof ik tegen een muur aanpraat.. ;).

Hein help me eens :X, ben na een "leuke" voetbal/conditietraining kapot...
Maar je staat nu toch in de achtste finales :? Of begrijp ik er nou helemaal niks meer van??

En dat verhaal over die wedstrijd meer/minder sloeg op EVV Phenix... lezen B) :>

[ Voor 8% gewijzigd door Sandyman538 op 10-08-2005 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:23:
[...]

Maar je staat nu toch in de achtste finales :? Of begrijp ik er nou helemaal niks meer van??

En dat verhaal over die wedstrijd meer/minder sloeg op EVV Phenix... lezen B) :>
Tja ben niet al te scherp meer..

• odan

odan

Sandyman538 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:07:
En voordat ik nu EVV Phenix op mijn dak krijg (ik loop graag vooruit op de zaken), het feit dat ik jou deze plek niet geef, heeft er mee te maken dat jij nu nog maar op 3 punten staat, en door volgende week een WO te hebben op 6 punten zou komen. Vandaar. Maar ja, het is natuurlijk veel mooier om tegen mij te spelen ;)
nee matchje tegen jou is ook goed :>

ga volgend jaar wel voor de cup winst :+

Pulse mee voor GoT!

Verwijderd

wat een geouwehoer zeg allemaal... als je gewoon je wedstrijden WINT hoeft dat allemaal niet achteraf :)

Verwijderd

Ik ga komende weken het buitenland weer onveilig maken. Heb bij lange na nog niet genoeg vlaggetjes. De reis gaat woensdag naar Bulgarije voor vlaggetje 22.

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Wat een kleutercup zeg dit jaar! Pewwy in de volgende ronde zelfs! ;) :P :+
Volgend jaar doe ik ook weer mee, kunnen wel wat serieuze actieve clubs gebruiken denk ik! :)

Vandaag dacht ik, kom ik ga eens een friendly in portugal regelen....ben aan het zoeken...eerste uitdaging komt binnen, jawel van een portugese club! Scheelt weer hele divisies uitdagen :P

Dus volgende week zit FCOB met zijn reet in Portugal!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:18:
Wat een kleutercup zeg dit jaar! Pewwy in de volgende ronde zelfs! ;) :P :+
..I..
Jij zit volgend jaar nog in de VII Sjaak ;)

:)

Anyway, ik hoop inderdaad dat het volgend jaar weer wat leuker is. Beetje zonde dat er twee cupgeiten hun vrije tijd aan het vergooien zijn voor een boel geklooi... Ik heb in ieder geval diep respect voor de manier waarop vooral Sandyman het volhoudt _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Pewwy op 11-08-2005 10:53 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:22:
LOL, ik ga je zo´n pak rammel geven dat je depressief je team tot een faillissement roept >:)

• Joss
hey, dat wil ik zien >:) :9

• Sandyman538
-CKY2K- schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:18:
Vandaag dacht ik, kom ik ga eens een friendly in portugal regelen....ben aan het zoeken...eerste uitdaging komt binnen, jawel van een portugese club! Scheelt weer hele divisies uitdagen :P
Verder nergens om, en misschien begrijp ik je verkeerd, maar hierboven heb ik ook al de tip gegeven om alleen teams uit te dagen die online zijn. Dan hoef je niet 5 divisie's uit te dagen en hopen dat 1 van die rakkers online komt en dan ook nog eens accepteerd.

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Sandyman538 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:50:
[...]

Verder nergens om, en misschien begrijp ik je verkeerd, maar hierboven heb ik ook al de tip gegeven om alleen teams uit te dagen die online zijn. Dan hoef je niet 5 divisie's uit te dagen en hopen dat 1 van die rakkers online komt en dan ook nog eens accepteerd.
Zo doe ik het al tijden en werkt prima zeker voor landen waar wat minder divisies zijn... :P
Maar bedankt voor de tip hoor Sandy. ;)

@ Pewwy, tsja ik speel het spelletje ook een seizoen korter dan jij! ;)

• Sandyman538
Net weer even bij de statistieken gekeken van hattrick, zie ik gewoon dat Visscher de rijkste club van Nederland is (en tevens gestopt dus). Hij deed nog mee bij de GoT cup (althans, dat was de bedoeling ;) ).

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:46:
[...]

LOL, ik ga je zo´n pak rammel geven dat je depressief je team tot een faillissement roept >:)
depressief ben ik al en failliet ook dusseuh... ik zal iedereen wel met geslepen stalen noppen het veld in sturen....

is visscher gestopt?

• Pewwy
Aan zijn laatste PB en zijn aantal spelers te zien wel ja ;)

• Pewwy
Moet toch weer gaan inkopen geloof ik. Bijna al mijn spelers die te koop stonden zijn verkocht. Zondag WO, woensdag cup. Zit alleen nog te twijfelenof ik nog spelers ga aantrekken voor het einde van het seizoen of pas als de beker weer begint. Voordeel daarvan is dat ik kan inkopen met uitstekende vorm :)

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:31:
Moet toch weer gaan inkopen geloof ik. Bijna al mijn spelers die te koop stonden zijn verkocht. Zondag WO, woensdag cup. Zit alleen nog te twijfelenof ik nog spelers ga aantrekken voor het einde van het seizoen of pas als de beker weer begint. Voordeel daarvan is dat ik kan inkopen met uitstekende vorm :)
Lijkt me veel verstandiger dat je gaat wachten totdat de beker weer begint >:).

• Pewwy
Ik heb alleen maar al mijn middenvelders en vleugelspelers verkocht ;) Kijken of ik een paar goedkope opa's op het middenveld en goede jonge spitsen kan halen. Is beter voor mijn countertactiek volgend jaar.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:35

GaMbiNo

1337

Doe ik een keer niet mee met die cup wordt het zo'n chaos... ;)
Naja volgend seizoen doe ik wel weer mee dan. :9

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik gok dat dit de enige cup ter wereld is waarbij een chaotisch verloop leidt tot meer aanmeldingen voor de volgende editie >:)

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Verwijderd

het is geen chaos het is gewoon een tiefusbende :) das heel wat anders hoor :)

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
TheInsomniac schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:34:
Ik gok dat dit de enige cup ter wereld is waarbij een chaotisch verloop leidt tot meer aanmeldingen voor de volgende editie >:)
Hier nog 1!

• Sandyman538
Ik liep net een beetje niks te doen in het Oosterpark hier, en dan komen de meest briljante ideeen naar boven natuurlijk. Dus ik vroeg me af, waar blijft de 8 bits. Die zijn toch niet afgeschaft? Ik dacht dat iemand dat over zou nemen, weet iemand hier iets van?? Anders ga ik het zelf wel weer op poten zetten omdat het toch wel heel erg leuk is! :)

• Pewwy
Ik wil het ook wel doen. Had inderdaad ook al een keer aangegeven dat ik het wilde oppakken. Was toch altijd wel iets moois. Ik denk toch dat er wel wat gedaan moet worden om de fed, en uiteraard dit forum, weer wat gezelliger te krijgen. We zitten nu met zo'n selecte groep dat je al raar kijkt als je in de cup tegen iemand moet ballen die je niet van hier kent.

Verwijderd

oh mijn god ik woon naast het oosterpark... je zit me te stalken he?!

hellup!

ps wat moet jij op een regenachtige donkere dag in het oosterpark? ik krijg rare ideeen :)

Verwijderd

Sorry dat ik afgelopen week niet heb meegedaan aan de got-cup.
Ik ben net terug van vakantie en die duurde langer dan ik had verwacht, waardoor ik nu dus een halve week training ben misgelopen helaas en niet aan de cup heb mee kunnen doen.

Nu eerst maar eens even bij-lezen.

• Joss
Sandyman538 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:50:
Ik liep net een beetje niks te doen in het Oosterpark hier, en dan komen de meest briljante ideeen naar boven natuurlijk. Dus ik vroeg me af, waar blijft de 8 bits. Die zijn toch niet afgeschaft? Ik dacht dat iemand dat over zou nemen, weet iemand hier iets van?? Anders ga ik het zelf wel weer op poten zetten omdat het toch wel heel erg leuk is! :)
hehe, bestwel heel lang geleden...

ik kan me herinneren dat de maker, kan ff niet op zijn naam komen, eerst nog een 8bits van zichzelf zou doen en daarna zou de mijne (die ik overigens in maart heb ingevuld :9 ) geplaatst worden, maarja

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:55:
Nuanceren is een voor mij volstrekt onbekend woord :P

* * * GoT Cup * * *

Maar dus... de GoT cup. Tsja, waar begin je. Eerst maar eens even melden dat er deze ronde maar liefst 11 van de 20 wedstrijden zijn gespeeld. In de eerste (A) en laatste (J) poule is deze ronde geen enkele wedstrijd gespeeld. Dan krijg je een beeld wat niet helemaal klopt in de poules, maar ergens heb ik geen zin om alles na te gaan lopen of iemand toch niet een puntje extra had verdiend of niet etc. etc. Dus de poules zijn op dit moment ge-update op de gottrick site. Nu zal ik eens even kijken of ik de achtste finales online kan krijgen.

Het leek me verstandig dit toch maar meteen te doen om niet teveel WO te hebben in de finalerondes ;)

* * * GoT Cup * * *

/edit

Oh.. dat is makkelijk ;) De achtste finales staan ook al online. Hierover kan uiteraard gecorrespondeerd worden, de kans dat er iets mee gedaan wordt is weer nihil. :P
Heej, ik sta 1e in mijn poule, maar de #2 zit in de achtste finales.
Ik neem aan omdat ik de afgelopen wedstrijd niet aanwezig was, daarover heb ik eerder al bericht.

Hierbij wil ik aangeven dat ik wel graag de 8e finale zou willen spelen.
Poule C, Fc-Rustig

overigens hebben de nr's 1-3 allemaal 1 punt verkregen uit een niet gespeelde wedstrijd, waarvan ik niet kan overzien aan wiens kant de fout lag, behalve bij mijn laatste wedstrijd, waar de fout dus bij mij lag.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 21:26 ]

Verwijderd

nou pewwy moven dus :P

• Pewwy
Ik zou het zo nog doen, maar de wedstrijd is al geregeld....

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Sandyman538 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:50:
[...]

Het kost toch ongeveer even veel tijd en klikken om teams uit te dagen dan om te kijken of ze online zijn (of zie ik een lijst met online gebruikers over het hoofd?)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Pewwy
Land selecteren, klikken op het aantal regio's. Regio aanklikken en dan klikken op "bekijk online gebruikers uit deze regio".

[ Voor 44% gewijzigd door Pewwy op 11-08-2005 22:10 ]

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:49:
Ik zou het zo nog doen, maar de wedstrijd is al geregeld....
Niks meer aan te doen, beetje lullig voor fc Rustig dat ie op vakantie was en zo niet z'n koppositie kon verdedigen.
Ben blij dat iig 1 verdedigend/counter team in de volgende ronde zit. Als hein er de volgende ronde er nog in zit. Kan de winnaar hem er mooi uitcounteren ;)..

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Pewwy schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:09:
Land selecteren, klikken op het aantal regio's. Regio aanklikken en dan klikken op "bekijk online gebruikers uit deze regio".
Er is gewoon een lijst :) Thanks, was me nog nooit opgevallen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Sandyman538
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:32:
oh mijn god ik woon naast het oosterpark... je zit me te stalken he?!

hellup!

ps wat moet jij op een regenachtige donkere dag in het oosterpark? ik krijg rare ideeen :)
Tsja H3!N, hier in Groningen hebben we ook een Oosterpark. (Nooit 'probleemwijken' op sbs6 gekeken? ;) ), en volgens mij woonde jij in de buurt van Amsterdam.

@127.0.0.1 het spijt me echt, maar dit gaat niet meer werken. Het enige waar je je mee kan troosten is dat dit een ietwat chaotische GoT Cup was, en dat er volgend jaar een vlekkeloze op het programma staat. Mijn excuses. :|

@Marzman, die lijst probeerde ik al wat vaker hier te slijten op het forum, omdat veel mensen niet weten dat ie bestaat. En het is (naar mijn idee) nog steeds de snelste manier om een friendly te regelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Sandyman538 op 12-08-2005 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Mjah, die GoT-Cup dit seizoen... :X

kunnen we daar niet gewoon over ophouden en gewoon doorgaan met de laatste 16 die er nu staan ?? Niet meer zeuren dus dat je al dan niet bij die laatste 16 had willen / kunnen / moeten zitten, maar gewoon die laatste paar matches uitzitten, volgend seizoen is er vast wel weer een GoT-Cup. Laten we de winnaar maar uitroepen tot GoT-Cup-verslaafde van het jaar ofzow :p en iedereen die serieus is zien we volgend seizoen wel weer terug in de GoT-Cup :)
Sandyman538 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:59:
[...]

Tsja H3!N, hier in Groningen hebben we ook een Oosterpark. (Nooit 'probleemwijken' op sbs6 gekeken? ;) ), en volgens mij woonde jij in de buurt van Amsterdam.
Mjah, ik zat dus ook meteen aan Grunn te denken... maar later dacht ik aan Den Haag ?? Ik houd het dus liever op Grunn, volgend jaar op naar de Euroborg.... schreef lameeuw die net naast de laatste seizoenskaarten in het Oosterpark te Grunn greep :'(

[ Voor 38% gewijzigd door lameeuw op 12-08-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:59:
[...]

gelukkig ik schrok al. en dit is ook een lekkere probleemwijk hoor :) theo van gogh om er maar 1 te noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:50:
............en dan komen de meest briljante ideeen naar boven natuurlijk.
Goddelijk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
De eerste die het opvalt volgens mij ;)

@lameeuw: ben ik even blij dat ik een prachtige seizoenskaart voor SC Heerenveen heb :P

/edit

En bij de eerste bedoel ik natuurlijk ook echt de allereerste, ik had het zelf niet eens gezien (voor de duidelijkheid) :)

[ Voor 21% gewijzigd door Sandyman538 op 12-08-2005 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:11:
[...]

gelukkig ik schrok al. en dit is ook een lekkere probleemwijk hoor :) theo van gogh om er maar 1 te noemen :)
OT: Verder nergens om hè, maar 1 Theo van Gogh maakt nog geen probleemwijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:36:
[...]

OT: Verder nergens om hè, maar 1 Theo van Gogh maakt nog geen probleemwijk...
OT: Volgens SBS 6 maakt een op straat liggend oud progammablaatje (fc Groningen) van de Oosterparkwijk al een probleemwijk. En dan hebben we het nog niet eens over het in de problemen brengen van die mensen door sbs 6, met enorme gevolgen :X..
dus in dit perspectief.. ja ook de "Amsterdamse Oosterpark" is een probleemwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, dan zoek ik dus een friendly :)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.