Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 11.110 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 149865

Anoniem: 34046 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:35:
[...]

uhmz, hebben hunters niet zo'n een of andere vuurpijl waardoor ze stealth gelijk detecteren??
Jep klopt, da's "Flare", en kan handig zijn in gevallen van raids. maar om nu constant die flare rond te schieten...

Ik zet mijn pet eigenlijk altijd op passive...

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-06 11:19
Anoniem: 34046 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:35:
uhmz, hebben hunters niet zo'n een of andere vuurpijl waardoor ze stealth gelijk detecteren??
Ja, maar dan moet je het geluk hebben dat je die rogue raakt. De straal is niet bijzonder groot. Tuurlijk ga je flare spammen als je een rogue duelled, maar je kat op agressive zetten is een truukje die niet elke Hunter kent.
Anoniem: 149865 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:36:
Jep klopt, da's "Flare", en kan handig zijn in gevallen van raids. maar om nu constant die flare rond te schieten...

Ik zet mijn pet eigenlijk altijd op passive...
Ik had het over duels. In raids sta ik meestal midden in een raidgroup, en geen rogue is zo gek me dan aan te vallen. Die gaan toch voor clothies die zitten te drinken.

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 11-08-2005 10:42 ]

https://niels.nu

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-06 18:46
Anoniem: 130680 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:57:
[...]

Ik denk dat dagger specced Rogues hiermee een vervanger hebben gevonden voor de Barman Shanker. :P Waar is dit mooie stukje gereedschap gevallen bij een Boss uit BWL of zit deze op de loottable van Nefarian.
Gutgore Ripper of Perdition's Blade is iets realistischer. Zover ik weet is Nefarian nog door niemand gedowned, en itemdata wordt van de server gedownload dacht ik. Sowieso is de proc té, 3200 ambush/2600 backstab ermee op een clothwearer. Fake als je 't mij vraagt :)

Anoniem: 51543

Purechaos schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:42:
[...]

Gutgore Ripper of Perdition's Blade is iets realistischer. Zover ik weet is Nefarian nog door niemand gedowned, en itemdata wordt van de server gedownload dacht ik. Sowieso is de proc té, 3200 ambush/2600 backstab ermee op een clothwearer. Fake als je 't mij vraagt :)
lijkt me ook wel fake, dan zijn meeste clothies na ambush wel dood... niet echt balanced

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Ik ben nu gnome warlock lvl12 en ik heb gelezen bij blizzard dat de warlock ook staves and swords kan gebruiken, maar elke staff of sword die ik tot nu toe heb gezien of geloot is 'rood'. Op zich ook wel logisch gezien blizzard zegt dat je dit moet trainen, maar nu is mijn vraag natuurlijk waar je dat kan doen als alliance warlock ?

Of kan het pas vanaf een bepaald lvl ?

Edit : sorry, ik heb het al gevonden :)

[ Voor 8% gewijzigd door ProgrammerX op 11-08-2005 10:57 ]

Anoniem: 51543

ProgrammerX schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:49:
Ik ben nu gnome warlock lvl12 en ik heb gelezen bij blizzard dat de warlock ook staves and swords kan gebruiken, maar elke staff of sword die ik tot nu toe heb gezien of geloot is 'rood'. Op zich ook wel logisch gezien blizzard zegt dat je dit moet trainen, maar nu is mijn vraag natuurlijk waar je dat kan doen als alliance warlock ?

Of kan het pas vanaf een bepaald lvl ?
Je kan staff trainen in Darnasuss(Night elf hoofdstad), je kan dit vanaf level 10 en het kost 10 silver.

Anoniem: 5646

Werd gister gevraagd voor een groep naar Zul'Farrak.
Had deze nog nooit gedaan, dus ben meegegaan. Vond em behoorlijk intensief, vooral die Devine-o-matic rod quest.
Maar gehaald zonder 1 death. Moest wel even een Challenging Shout doen met een retalliation, was even het overzicht kwijt :p

2 keer een stomme whipe gehad door guards die we te laat zagen, maar de rest ging behoorlijk goed.
Zeker voor een pickup party ;-)

Ook nog deze shoulders gewonnen Big Bad Pauldrons.

Daarna door gegaan naar Gahz'Rilla. Maar daar ging ik net dood toen we hem neer hadden, daarna ging de rest ook snel neer. whipe :(
Dus we hadden hem nog niet geloot (en ik had die scale nodig voor Carrot on a Stick quest)
1 iemand in de instance blijven en de rest release en terug naar de ingang.
Komen we aan, hele instance gereset.
Het was ondertussen al 02:00 geweest, dus niet de moeite om het tot Gahz'Rilla te clearen.

Vanavond nog maar een poging doen.. 2 60's guildies hebben al even gezegd dat ze me komen helpen. Moet alleen die scale nog maar 8)

Hydra schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:41:
[...]

[...]

Ik had het over duels. In raids sta ik meestal midden in een raidgroup, en geen rogue is zo gek me dan aan te vallen. Die gaan toch voor clothies die zitten te drinken.
Da's waar! maar ik heb al best vaak gehad dat ik dus in een kleine raid groep was en in de achterlinie stond. leg ik wel een trap achter me, in het geval dat. maar vind het toch wel eens fijn om wat flares te spammen in het geval dat ik een roque mis.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Maar gehaald zonder 1 death.
2 keer een stomme whipe gehad
Misschien begrijp ik het niet maar een wipe is toch als je hele party dood gaat?

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:07

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Qoriox schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:00:
Misschien dat ik het even gemist heb, maar waar is onze grote vriend HTT-Thalan gebleven ?
Mis zijn mooie verhalen... (vooral die verhalen over " horde patrouilles" zijn ijzersterk )
*Lurk Lurk*

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-06 15:19
its_me schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:18:
[...]

^^ erg interessant artikel, aanrader voor iedereen om te lezen!
Ik weet niet in hoeverre dit sarcastisch bedoeld was, maar dit is zo 'n typisch 'moral majority'-artikel, of nog: een Paul Jambers-aflevering over PC gaming... Het voegt weinig toe aan de discussie en bevestigt daarentegen alleen maar de vooroordelen.

BTW nofi ofc :-)

[ Voor 5% gewijzigd door HellPunk op 11-08-2005 11:07 ]

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

spone schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:04:
[...]

[...]

Misschien begrijp ik het niet maar een wipe is toch als je hele party dood gaat?
yep.. maar dat stukje zonder 1 death bedoelde ik op "help er komen 88 mobs op ons af" gedeelte van de instance ;)

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:07

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik speel iets minder warcraft, ben momenteel ook bezig mijn CS skills weer wat op te krikken. Mijn aim is wel vooruitgegaan :D Ik haal veel meer headshots dan vroeger.

Ook ben ik opnieuw begonnen met Jagged Alliance 2. Beetje buggy en slechte graphics maar nog steeds een wereldspel :P

Mijn rogue is momenteel nog steeds 52 maar omdat ik wat minder speel heb ik enorm veel rested, nu tot halverwege level 53. Ik ga mijn vriendin binnenkort nog met wat quests op haar lockje enzo vooruithelpen, en dan even doorstomen naar de 54 :9

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
HellPunk schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:06:
[...]
Ik weet niet in hoeverre dit sarcastisch bedoeld was, maar dit is zo 'n typisch 'moral majority'-artikel, of nog: een Paul Jambers-aflevering over PC gaming... Het voegt weinig toe aan de discussie en bevestigt daarentegen alleen maar de vooroordelen.

BTW nofi ofc :-)
Dat was niet sarcastisch bedoeld (te zien aan t gebrek aan smily's).
Het voegt niet veel toe aan de discussie inderdaad maar zet wel aan tot nadenken.

Overigens zijn het geen vooroordelen, ik herken het verhaal zelf en te zien aan de posts die net geweest zijn veel anderen ook. WoW is een erg verslavend spel waar je al snel veel te veel tijd in stopt, dat is een feit, door af en toe een dergelijk artikel te lezen of een discussie hier te lezen blijf je daar bewust van. Dat jij het vooroordelen noemt is zorgelijk te noemen, als je bewust bent van het effect kun je er iets mee doen.

en ook nofi ofc ;)

Nothing to see here

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:01

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

Daar heb je hem weer met zn commentaar :D
Tbh, ik miste Thalan wel een beetje ;) Dacht al issie op vakantie!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:07

On_E

Housemusic

its_me schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:16:
[...]

Het voegt niet veel toe aan de discussie inderdaad maar zet wel aan tot nadenken.

Overigens zijn het geen vooroordelen, ik herken het verhaal zelf en te zien aan de posts die net geweest zijn veel anderen ook. WoW is een erg verslavend spel waar je al snel veel te veel tijd in stopt, dat is een feit, door af en toe een dergelijk artikel te lezen of een discussie hier te lezen blijf je daar bewust van. Dat jij het vooroordelen noemt is zorgelijk te noemen, als je bewust bent van het effect kun je er iets mee doen.

en ook nofi ofc ;)
Dit niet alleen, het is ook waar dat je maar weinig ''skill'' hebt in MMORPGs, en dat het inderdaad meer om tijd geinvesteerd gaat.

En uiteraard het gevaarlijke : ''er is altijd weer een beter item dan degene die je net geloot hebt''

Yep, sommige dingen in het artikel waren misschien wat overdreven, maar ik kon me in heel veel punten vinden.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• chrisstructor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Nog 1 vraagje ;) .

Als ik een account aanmaak, waarbij ik de code op het boekje van de gekochte wow gebruik, moet ik ook een gamecard invullen.
Ik neem aan dat :
code:
1
Totale speeltijd = 1 gratis maand van gekochte wow + 60 dagen gamecard

toch :?

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Anoniem: 34046

chrisstructor schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:30:
Nog 1 vraagje ;) .

Als ik een account aanmaak, waarbij ik de code op het boekje van de gekochte wow gebruik, moet ik ook een gamecard invullen.
Ik neem aan dat :
code:
1
Totale speeltijd = 1 gratis maand van gekochte wow + 60 dagen gamecard

toch :?
yup, komt in een soort van queue te staan met de status "pending", wordt pas actief zodra die ene maand om is :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 11-08-2005 11:34 ]

• larose
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 11:20
[...]

en ook nofi ofc ;)
Het artikel bevat wel degelijk vooroordelen, het generaliseert en bestempelt bijna iedereen als malloten die niets anders meer doen dan het spel spelen.
De enige manier om er aan te ontsnappen is volgens het artikel stoppen met het spel.
Natuurlijk zijn er altijd mensen die geen maat kennen en dusdanig verslaafd raken dat ze andere dingen in hun leven verwaarlozen.
Maar dat geldt voor een hoop dingen, games in het algemeen, drinken, gokken enz.
Het probleem met het artikel is dat dit de indruk wekt dat het bij mmorpg's heel vaak voorkomt en dat je je gelukkig mag prijzen als het jou niet overkomt.

De meesten van ons zullen normale mensen zijn die best veel tijd in Wow steken (ik zelf zo ongeveer 20-30 uur per week) maar dat houdt nog niet in dat ik een zombie ben die alleen maar aan Wow denkt.

Vreemd dat iedere keer weer dit soort dingen opduikt over games, je leest veel minder over mensen die 40 uur of meer per week achter de tv zitten.
Ik vraag me trouwens af welk spel de auteur bedoelt als ie maar eens in de 30 sec. een knop indrukt ?

iRacing Profiel

Anoniem: 24036

Tijdens het "exit game" van WOW is me pc uitgevallen.
Ik dacht van k balen maar ik ga toch slapen, kijk morgen wel weer.
Volgende dag ik de PC en WOW opnieuw opgestart blijkt ineens heel veel niet te werken.

Ik kan bijvoorbeeld niet meer praten met anderen. (say, guild, whisper, yell)
Ik zie ook niet de text die ik typ in chat window.
Ik zie wel text van anderen maar volgens mij niet alles.
Ik heb mezelf wel weer opnieuw aangemeld bij de chat channels. (General e.d.)

Al mijn data die ik had verzameld met gatherer en auctioneer zijn weg.
(baal ik echt van, is data van lvl 1 t/m lvl 50)

Ik heb alles default settings gezet maar dat hielp niet.

Wat kan ik eventueel nog proberen ?

Ik heb namelijk niet zo'n zin om WOW opnieuw te installeren.
Ik zou graag me data van gatherer en auctioneer willen redden.

Wie helpt me ? Alvast bedankt.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

Hydra schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:41:
[...]

Ja, maar dan moet je het geluk hebben dat je die rogue raakt. De straal is niet bijzonder groot. Tuurlijk ga je flare spammen als je een rogue duelled, maar je kat op agressive zetten is een truukje die niet elke Hunter kent.

[...]

eigelijk is flare beter dan je denkt. Veel mensen denken dat flare alleen op dat moment de rogue oplicht. Maar voor 30 seconden lang worden alle units in stealth die langs die plek komen gedestealthed. En aangezien er geen visuele hulp meer is om aan te geven waar het is is het voor die rogue erg moeilijk te onthouden waar de flare was geschoten.
Anoniem: 24036 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:41:
Volgende dag ik de PC en WOW opnieuw opgestart blijkt ineens heel veel niet te werken.

Ik kan bijvoorbeeld niet meer praten met anderen. (say, guild, whisper, yell)
Ik zie ook niet de text die ik typ in chat window.
Ik zie wel text van anderen maar volgens mij niet alles.
Ik heb mezelf wel weer opnieuw aangemeld bij de chat channels. (General e.d.)

Al mijn data die ik had verzameld met gatherer en auctioneer zijn weg.
(baal ik echt van, is data van lvl 1 t/m lvl 50)

Ik heb alles default settings gezet maar dat hielp niet.

Wat kan ik eventueel nog proberen ?

Ik heb namelijk niet zo'n zin om WOW opnieuw te installeren.
Ik zou graag me data van gatherer en auctioneer willen redden.

Wie helpt me ? Alvast bedankt.
toon volledige bericht
zo lang je geen backup hebt gemaakt is je savedvariables.lua gewoon weg. Helaas schrijft WoW deze weg tijdens het exit game gedeelte en als hij corrupt is vervangt hij hem tijdens het opnieuw opstarten van WoW. (de volgende keer dus) Helaas heb je dus hele dikke pech :(

Heb je een backup dan heb je geluk en kan je hem gewoon nog terug zetten..

Als je toch al alles kwijt bent je WTF/WTB directory deleten. Dit reset ALLE instellingen van zowel je Addons als je WoW zelf. (je bar knoppen blijven wel bewaard gelukkig, dit staat op de server) Mocht dit niet baten dan zal je eventueel opnieuw moeten instellen.

Even een vraagje welk moederbord gebruik jij? (er zijn namelijk wat bugs met een bepaald type netwerk kaart op bepaalde moederborden)

[ Voor 53% gewijzigd door Wiebbe op 11-08-2005 11:51 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

-Dissection- ik ken je add-ons niet, maar ik zou eerst ff op de sites kijken

Je wow characters worden in principe bewaart op de wow servers, die zorgen, ook al valt je eigen verbinding en pc uit voor een juiste "laatste stand". Waarschijnlijk bewaren je add-ons je persoonlijke stats en gegevens lokaal en omdat je pc is uitgevallen konden die add-ons geen juiste rollback doen. Hopelijk kun je iets terugvinden in een reset of temp file. Succes.

• itsme
  • Niet online
Ok erg offtopic daarom mijn laatste post van mij hierover

Ik schrijf overigens nergens dat dit artikel heilig is echter wel zeer interessant.
larose schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:38:
Het artikel bevat wel degelijk vooroordelen, het generaliseert en bestempelt bijna iedereen als malloten die niets anders meer doen dan het spel spelen.
De enige manier om er aan te ontsnappen is volgens het artikel stoppen met het spel.
Natuurlijk zijn er altijd mensen die geen maat kennen en dusdanig verslaafd raken dat ze andere dingen in hun leven verwaarlozen.
Maar dat geldt voor een hoop dingen, games in het algemeen, drinken, gokken enz.
Het probleem met het artikel is dat dit de indruk wekt dat het bij mmorpg's heel vaak voorkomt en dat je je gelukkig mag prijzen als het jou niet overkomt.
Ik denk inderdaad dat als je niet oppast dit je overkomt zonder dat je het in de gaten hebt. Een dergelijk artikel, hoewel wat zwart/wit, maakt je er bewust van. Verslaaft raken doet niemand voor de lol, dat overkomt je.
De meesten van ons zullen normale mensen zijn die best veel tijd in Wow steken (ik zelf zo ongeveer 20-30 uur per week) maar dat houdt nog niet in dat ik een zombie ben die alleen maar aan Wow denkt.

Vreemd dat iedere keer weer dit soort dingen opduikt over games, je leest veel minder over mensen die 40 uur of meer per week achter de tv zitten.
Ik vraag me trouwens af welk spel de auteur bedoelt als ie maar eens in de 30 sec. een knop indrukt ?
Het gaat hier niet zomaar over games, "normale" spellen (niet met subscription) hebben dit verslavende effect niet (in elk geval veel minder). Tijd is niet zo relevant en het gaat snel vervelen (30 uur halflife 2 had ik t wel gezien, wow doe jij dat al per week!).
Ikzelf denk zo'n 20 uur te besteden per week aan WoW, en daar schrik ik best van.
TV kijken is overigens een stuk socialer, immers zit ik dan naast mijn vriendin ipv een stuk verderop.

Ik heb mn punt gemaakt, ik wilde iedereen gewoon subtiel nog een beetje aandacht vragen voor deze interessante post, wat men er mee doet moet men zelf weten.

Nothing to see here

• itsme
  • Niet online
Anoniem: 24036 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:41:
Mijn PC doet dit ook regelmatig, hij is verder 100% stabiel en ik kan uren WoW'en maar bij exit game krijg ik soms een blauw scherm en reboot de PC. Ik denk zelf dat dit de videodriver is maar zie geen oplossing (ik heb de laatste officieele).
Mag ik vragen hoe jou PC er uit ziet, misschien kan ik dan wat specifieker zoeken.

De mijne:
code:
1
2
3
4
5
6
AMD Arhlon64 3000+
ASUS A8N-SLI Deluxe
1x ASUS Geforce 6600GT
2x512MB DDR Dane Elec.
2x een TFT op de grafische kaart 1xdvi 1xanaloog (mogelijk relevant)
USB tobo/muis

Van t wow forum
Note for blizzard: This problem never happens the FIRST time you run WoW. It only happens after you run WoW, exit and restart it without restarting your computer inbetween. (be it immediatly, hours later or even the next day)
Ik ga in het vervolg met een reboot tussendoor proberen :)

[ Voor 19% gewijzigd door itsme op 11-08-2005 12:13 ]

Nothing to see here

• Ace
  • Laatst online: 15:58

Ace

Happy Happy Joy Joy

its_me schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:54:
Het gaat hier niet zomaar over games, "normale" spellen (niet met subscription) hebben dit verslavende effect niet (in elk geval veel minder). Tijd is niet zo relevant en het gaat snel vervelen (30 uur halflife 2 had ik t wel gezien, wow doe jij dat al per week!).
Ikzelf denk zo'n 20 uur te besteden per week aan WoW, en daar schrik ik best van.
TV kijken is overigens een stuk socialer, immers zit ik dan naast mijn vriendin ipv een stuk verderop.

Ik heb mn punt gemaakt, ik wilde iedereen gewoon subtiel nog een beetje aandacht vragen voor deze interessante post, wat men er mee doet moet men zelf weten.
Dus als een kasplantje op de bank naar infantiel programma's kijken (zonder enige interactie) wordt als socialer gezien omdat je dan echt naast iemand zit. En met 40 man door MC heen rossen is dan asociaal :?

• itsme
  • Niet online
keldon schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:30:
[...]

Dus als een kasplantje op de bank naar infantiel programma's kijken (zonder enige interactie) wordt als socialer gezien omdat je dan echt naast iemand zit. En met 40 man door MC heen rossen is dan asociaal :?
Wel als ik thuis op de bank zit naast mijn vriendin blijf ik er natuurlijk niet van af he >:)

Nothing to see here

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
its_me schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:54:
Ok erg offtopic daarom mijn laatste post van mij hierover

Ik schrijf overigens nergens dat dit artikel heilig is echter wel zeer interessant.

[...]
Ik denk inderdaad dat als je niet oppast dit je overkomt zonder dat je het in de gaten hebt. Een dergelijk artikel, hoewel wat zwart/wit, maakt je er bewust van. Verslaaft raken doet niemand voor de lol, dat overkomt je.
[...]

toon volledige bericht
't Schijnt dat je ook heuse MMORPG-verslaving praatgroepen hebt :P

kEv4h schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:40:
[...]

ingame? of eh?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
kEv4h schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:40:
[...]

je bedoeld lan parties :P

mja ik lees eigenlijk nooit meer dat soort artikelen, komen toch altijd op hetzelfde neer

besides, i can quit anytime i want, im not addicted, seriously O-)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• itsme
  • Niet online
Back ontopic move

Nieuw battleground komt eraan :D

Arathi Basin Preview
The war between Horde and Alliance has spilled onto a new arena. As resources are spent waging battle, both sides must find new territories to plunder in order to feed their ongoing war effort. The League of Arathor and the Forsaken Defilers have both been tasked with conquering the resource-rich Arathi Basin...and you have been drafted to help. Who ever takes the Basin will gain untold riches for their side and cripple the enemy. Find out how to win this all-new Battleground and discover what honors and rewards await those who find victory in Arathi Basin.

Meer info
http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/arathi.html

Lijkt me een erg gave battleground :)

Nothing to see here

• Thijs
  • Laatst online: 11:36
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:25:
*verhaal*

hoewel ik traks op lvl 44 erg dik exp kan binnen halen met blizzard grinding op gnolls in feralas dus denk dat ik rond dat lvl ga respeccen (nog 2 lvls)
Blizzard grinding op gnolls? Hoe? Wat? Waar? M'n mage is gister vlak voordat ik uitlogde nog level 44 geworden en probeer ff hard door te levelen. :P

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:56
The Realone schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:38:
Cu @ Daggerspine dan Hooli-Gan. Ben er ook Undead Mage: ijscoman

;)
Zal je even in de friendlist plaatsen :).

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:28

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 130680 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:01:
[...]

Zie jij al een Rogue met intelect gear lopen, dommie ;)

Dat een druid nog enigzins belang heeft bij agilty voor feral catform valt nog te begrijpen, maar ik denk dat je toch maar niet moet rollen op Shadowcraft als er een Rogue bij is.
Rogues moeten niet zeiken. Van de 10 leather items die droppen tijdens een raid zijn er 8 met +crit of +agi en 2 met +int.

Niet dat ik op SC zal gaan rollen als een rogue N heeft (maar als een rogue dat niet heeft, accepteer ik geen cash roll, dan gaat ie naar mij. Punt), maar rogues moeten niet gaan bleren. Zij hebben veeeeeel veeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer keus in leather spul dan druids.

Dit dus.

• Bokkie
  • Niet online
Thijs schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:02:
[...]

Blizzard grinding op gnolls? Hoe? Wat? Waar? M'n mage is gister vlak voordat ik uitlogde nog level 44 geworden en probeer ff hard door te levelen. :P
gnolls in feralas zijn mooi gegroept in groepjes van 3 a 4, vlak bij elkaar meeste zijn melee

je pulled (totaal iets van 8 mobs ofzo
frost nova, blink, 2 blizzards afstand,
vervolgens cast je dus 2 blizzards, eventueel afmaken met IAE

hiervoor heb je de volgende build nodig

Frost Mastery
Permafrost Rank 5
Winter's Chill Rank 3
Improved Frost Nova Rank 2
Improved Blizzard Rank 3
Frost Total: 13
Arcane Mastery
Improved Arcane Missiles Rank 5
Arcane Concentration Rank 5
Improved Arcane Explosion Rank 5
Evocation Rank 1
Arcane Total: 16
Total
Total Points Spent: 29
Level Required: 38

die lvl 45 is nodig ivm eht lvl van de gnolls :) dus je kan ook wat in piercing ice en ice shards stoppen als je wil :)

dit kan ook met andere mobs mits ze leuk geclustered zijn, en er weingi tot geen ranged gasten inzitten

gewoon de standaard blizzard aoe grind

• Thijs
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:10:
[...]

gnolls in feralas zijn mooi gegroept in groepjes van 3 a 4, vlak bij elkaar meeste zijn melee

je pulled (totaal iets van 8 mobs ofzo
frost nova, blink, 2 blizzards afstand,
vervolgens cast je dus 2 blizzards, eventueel afmaken met IAE

hiervoor heb je de volgende build nodig

Frost Mastery
Permafrost Rank 5
Winter's Chill Rank 3
Improved Frost Nova Rank 2
Improved Blizzard Rank 3
Frost Total: 13
Arcane Mastery
Improved Arcane Missiles Rank 5
Arcane Concentration Rank 5
Improved Arcane Explosion Rank 5
Evocation Rank 1
Arcane Total: 16
Total
Total Points Spent: 29
Level Required: 38

die lvl 45 is nodig ivm eht lvl van de gnolls :) dus je kan ook wat in piercing ice en ice shards stoppen als je wil :)

dit kan ook met andere mobs mits ze leuk geclustered zijn, en er weingi tot geen ranged gasten inzitten

gewoon de standaard blizzard aoe grind
toon volledige bericht
Cool. Ga ik even uitproberen vandaag, thx. :)

• Bokkie
  • Niet online
Thijs schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:18:
[...]

Cool. Ga ik even uitproberen vandaag, thx. :)
uuh het vergt wel enige oefening
verwacht niet meteen een blizz aoe terminator te worden

kan best zijn dat je een paar corpseruns moet doen voor je het door hebt :P

Anoniem: 114195

kEv4h schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:07:
OMFG O_O
Een hunter uit de guild met bijna volle Giantstalker, met z'n Rok'Dhelar etc, echt dikke gear.. is z'n char kwijt.
Z'n vriendin heeft z'n char gedelete omdat hij te weinig aandacht aan haar gaf door WoW en ze 't zat was...
O_O
Nu kan je geloof ik je char restoren, maar niet ziet die dude ook in dat die fout was en kapt er dus mee, lmao =P
....

Niet dat het ooit zo ver laat komen (daarom ben ik nu ook lekker single :Y)) maar zoiets moet ze dan echt niet flikken, want dan gaat haar kleren-/schoenenverzameling er ook aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 11-08-2005 13:27 ]

Yup, meeste meiden verzamelen kleding zover ik het weet :P
Wij verzamelen... errr messen en stokken enzow... en strakke vet gafe leren pakjes :9 :+

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 11-08-2005 13:46 ]

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
ff vraagje...

Ik heb gisteren voordat we naar rfd gingen ff die quest gehaald in SW.

Als reward kan je een grappig zwaard krijgen (kheb er nu ook al 1, die van de SM quest).
De basis dps is het zelfde (al heb ik daar weinig aan) alleen die RFD Q reward heeft +22 dmg (die van SM heeft +sta en +spi).

Hoe zit dat nu in elkaar met die +dmg/attack power items, en heb ik daar als caster ook wat aan?

(anders gaat dat zwaard mooi naar de vendor).

Slash Care
Mementô

Als caster heb je niets aan +power / +strength items. Casters moeten het meer hebben van Intellect (meer crit %, en mana voorraad), Spirit (voor snellere mana regen.) en Stamina (om langer in leven proberen te blijven :P)

Eventueel items met +dmg to spells is ook wel goed.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 11-08-2005 13:57 ]

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:59
Gisteren weer 2 bosses in MC gedaan (meer krijgen wij er in een complete avond niet gedaan... :P ), en hoewel we Shazzrah nog nooit eerder gedaan hebben ging ie meteen zonder problemen plat. Toen was het tijd voor Sulfuron (wilden eerst Golemagg doen maar daar hebben we om de 1 of andere reden vanaf gezien).

Kort samengevat, we maakten geen schijn van kans. Het duurde 3 minuten, en alle adds leefden nog. Geen idee hoe we dat moeten aanpakken. Tanken was geen probleem, misschien eerder het healen. Maar die adds healen ook veel te hard. Wat is daar tegen te doen? Tips iemand? :Y)

Ik heb mezelf overigens voor genomen om veel DKP te sparen (200+) en vervolgens met een run mee te gaan waar we Golemagg platleggen. Als deze Staff of Dominance dan dropped is ie van mij... _/-\o_ Wat een ziek ding is dat... :*)

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 34046 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:55:
Als caster heb je niets aan +power / +strength items. Casters moeten het meer hebben van Intellect (meer crit %, en mana voorraad), Spirit (voor snellere mana regen.) en Stamina (om langer in leven proberen te blijven :P)

ik gebruik de int alleen maar voor mana

ivm het 100 int = 1% crit verhaal is int voor crit absoluut niet rendabel

• bcd87
  • Niet online
The Realone schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:58:
Gisteren weer 2 bosses in MC gedaan (meer krijgen wij er in een complete avond niet gedaan... :P ), en hoewel we Shazzrah nog nooit eerder gedaan hebben ging ie meteen zonder problemen plat. Toen was het tijd voor Sulfuron (wilden eerst Golemagg doen maar daar hebben we om de 1 of andere reden vanaf gezien).

Kort samengevat, we maakten geen schijn van kans. Het duurde 3 minuten, en alle adds leefden nog. Geen idee hoe we dat moeten aanpakken. Tanken was geen probleem, misschien eerder het healen. Maar die adds healen ook veel te hard. Wat is daar tegen te doen? Tips iemand? :Y)

Ik heb mezelf overigens voor genomen om veel DKP te sparen (200+) en vervolgens met een run mee te gaan waar we Golemagg platleggen. Als deze Staff of Dominance dan dropped is ie van mij... _/-\o_ Wat een ziek ding is dat... :*)
Hmm
Wij laten altijd een paladin pullen terwijl die in z'n bubbel zit.
Sulfuron wordt op z'n plek waar die al staat getanked.
Adds worden verspreid, ver van sulf vandaan zodat ze sulf niet kunnen healen.
Hunter marked de add die neer moet, de gemarkte add wordt ver van alle andere adds neergezet door de tank als die ziet dat zijn target gemarked wordt.
Dan kill je ze gewoon, zorg dat je kick, shieldbashed, pummelt etc om z'n heals tegen te gaan en 't helpt ook een hoop om mortal strike op 'm te hebben. (alhoewel die niet gehealed wordt als hij gewoon op tijd gekicked wordt en ver genoeg van de anderen vandaan staat)
Als die add dood is wordt de volgende gemarked, tank loopt weer naar de DPS-plek toe met hem, etc etc.
Dan als z'n adds down zijn kill je Sulf en dan heb je phat lewtz.

Vraagje aan mede-hunters (en iedereen die er iets zinnigs op kan zeggen natuurlijk), binnekort bij nieuwe patch totale nieuwe(?) talent trees. Hoe ga je die indelen en wat speel je? PVP, PVE?

Ik zelf ben er namelijk nog niet uit. Speel voornamelijk PVE en wel eens wat raids. Ben nu Markmanship talents ingedeeld.

Iemand voorbeelden van leuke builds en waarom ga je kiezen voor deze build?

thanx!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Kaap schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:08:
Goed ik zou nog even een guide met examples van Nullbased DKP posten aangezien mijn eerdere post op mysterieuze wijze is verdwenen:

[...]
Moet zeggen, het systeem is zeer goed uitgedacht en aan alles is gedacht. _/-\o_
Erg net systeem inderdaad. Wij gaan met de guild morgenavond MC proberen. Nu is dit nog met 3 andere guilds, waardoor we nog niet echt een DKP systeem kunnen invoeren, omdat het te chaotisch zou worden. Maar mochten we het ooit nodig hebben, zal het waarschijnlijk dit systeem worden. Ontstaan er de minste ruzies en kunnen we het snelste doorspelen.

Even toch een vraagje over DKP: Hoe worden de punten van de items bepaald? Doet de guild dit zelf vooraf voor alle mogelijke epic-drops in een instance? Of is er al een site waar een aantal voorbeelden staan? Ik lees het topic al een aantal delen mee maar heb er nog geen voorbij zien komen volgens mij. En de openingspost heb ik ook niets in kunnen vinden (eerste DKP-site die genoemd is, is helaas down).

Zoiets is bijvoorbeeld al voldoende?

[ Voor 5% gewijzigd door Compubiter op 11-08-2005 14:22 ]

• Hydra
Anoniem: 149865 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:11:
Vraagje aan mede-hunters (en iedereen die er iets zinnigs op kan zeggen natuurlijk), binnekort bij nieuwe patch totale nieuwe(?) talent trees. Hoe ga je die indelen en wat speel je? PVP, PVE?

Ik zelf ben er namelijk nog niet uit. Speel voornamelijk PVE en wel eens wat raids. Ben nu Markmanship talents ingedeeld.

Ik blijf zelf voor een Marks + Surv (33/18 ongeveer) build gaan, speel vooral PvE raids en af en toe WSG.

Hydra schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:19:
[...]

Ik blijf zelf voor een Marks + Surv (33/18 ongeveer) build gaan, speel vooral PvE raids en af en toe WSG.
Neig ik ook naartoe, alhoewel ik BM ook leuke dingen vind hebben. Aspect of the Hawk niet erbij?

• Wiebbe
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

thanx!
ik blijf gewoon zoals ik altijd al was en dat is 30 beastmastery en 21 in marksmanship. Met de nieuwe beastmastery skills word je pet een echte terminator en scattershot is in mijn oger veel handiger dan wyvern sting.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

thanx!
Mede hunter hier (level 60 Tauren).

De Talent Trees worden helemaal niet compleet anders, staat al op de site wat er verandert. Zo krijg je bij aspect of the hawk een chance on hit om 30% sneller te schieten gedurende x tijd, niet echt indrukwekkend allemaal.

Ik heb overigens 5 punten in beats mastery voor aspect of the hawk, verder alles marksman. Ow, en in 1on1 pvp al weken ongeslagen (natuurlijk weleens weggerend als een gevecht te lang duurde).

edit:
Die pet skills waren en blijven een beetje zwak, ik gebruik m'n pet alleen om aggro te trekken terwijl ik vrolijk sta te critten met 1500+ dmg.

Merk op zich wel dat ik m'n huidige alt leuker vindt spelen dan m'n hunter, een lvl 13 mage :P

[ Voor 13% gewijzigd door pagani op 11-08-2005 14:26 ]

Wiebbe schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:22:
[...]

ik blijf gewoon zoals ik altijd al was en dat is 30 beastmastery en 21 in marksmanship. Met de nieuwe beastmastery skills word je pet een echte terminator en scattershot is in mijn oger veel handiger dan wyvern sting.
het voordeel hiervan is wel dat in PVP en duels je tegenstander ook meer zorgen moet maken om je pet inderdaad. Waardoor jezelf weer kunt profiteren van de afstand die je creeert...hmm moet er nog goed over nadenken en gewoon uitproberen.

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

5 / 38 / 8 en ik denk niet dat ik dat ga veranderen eigenlijk, ga gewoon voor max damage output

Best veel hunters!
en bedankt voor jullie reacties!

• pagani
  • Niet online
Anoniem: 149865 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:25:
[...]

het voordeel hiervan is wel dat in PVP en duels je tegenstander ook meer zorgen moet maken om je pet inderdaad. Waardoor jezelf weer kunt profiteren van de afstand die je creeert...hmm moet er nog goed over nadenken en gewoon uitproberen.
Jammergenoeg hebben een flink aantal classes genoeg spreuken of technieken om je pet te fearen/slowen/whatever, sta je daar met je beast mastery ingedeelde talents terwijl je beest gesheeped rondloopt :/

En aangezien sheep best lang duurt op hogere levels en een mage véél schade doet zou ik hem niet tegen willen komen dan ;)

Verder blijft het natuurlijk een gevoelsmatige keuze. Als je liever wat afstand houdt ga je voor beast mastery en/of marksman. Wil je een sterke pet hebben en zelf meer toekijken dan beast mastery. Ga je voor flinke crits en DOT dan marksman. Let er wel op dat in de meeste high level instances je pet meestal uit moet of verzocht wordt om dit te doen, hoe goed je ook met je pet speelt, het risico om net wat teveel mobs te pullen wil je niet hebben.

[ Voor 36% gewijzigd door pagani op 11-08-2005 14:33 ]

johnnyv.nl schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:31:
[...]

Jammergenoeg hebben een flink aantal classes genoeg spreuken of technieken om je pet te fearen/slowen/whatever, sta je daar met je beast mastery ingedeelde talents terwijl je beest gesheeped rondloopt :/

En aangezien sheep best lang duurt op hogere levels en een mage véél schade doet zou ik hem niet tegen willen komen dan ;)
hmm. is ook waar. Ach, ik ben toch pas lvl 35 met mijn hunter.. ik kijk wel hoe mijn grote broers en zussen het doen ;-)

• Bokkie
  • Niet online
hmmz denk dat in 1.7 mijn lvl 21 priest maar eens hard geleveled gaat worden

http://forums.worldofwarc...s=blizzard&tmp=1#blizzard
When the next content patch releases (version 1.7), Vampiric Embrace will heal 20% of the damage actually caused (including critical hits, buffs etc...) but only heals when shadow spells cause the damage. This should increase the overall health gained when using this ability in addition to helping Shadow Priests melt faces in PvP.
:/
[...]

Verder blijft het natuurlijk een gevoelsmatige keuze. Als je liever wat afstand houdt ga je voor beast mastery en/of marksman. Wil je een sterke pet hebben en zelf meer toekijken dan beast mastery. Ga je voor flinke crits en DOT dan marksman. Let er wel op dat in de meeste high level instances je pet meestal uit moet of verzocht wordt om dit te doen, hoe goed je ook met je pet speelt, het risico om net wat teveel mobs te pullen wil je niet hebben.
mwoah pet control ftw

wij hebben altijd 2 a 3 pets meelopen in een MC raid zelfs ^^

onze hunter's pets hebben meer DKP dan sommige spelers :P :+

[ Voor 51% gewijzigd door Bokkie op 11-08-2005 14:39 ]

• pagani
  • Niet online
Die mage (m'n alt) is trouwens een Gnome op Sylvanas (tauren zit op shadow moon). Gnome op Sylvanas heet Magette en tauren hunter heet Overlord. Als iemand ingame wil afspreken voor een party/duel/whatever mail maar :)

Hmm meeste duells tegen hunters sleep ik zijn/haar pet gewoon, root de hunter en ga in zijn "deadzone" staan... of dat nog werkt na de verandering geen idee :)

johnnyv.nl schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:36:
Die mage (m'n alt) is trouwens een Gnome op Sylvanas (tauren zit op shadow moon). Gnome op Sylvanas heet Magette en tauren hunter heet Overlord. Als iemand ingame wil afspreken voor een party/duel/whatever mail maar :)
Zou het graag willen, al is het alleen maar leren van een hoger lvl hunter. maar mijn chars zitten op Azjol-Nerub. en volgens mij zit niemand hier ook op die server?

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:07
Ikzelf zit ook op sylvanas en ben daar of lvl 24 Orc Hunter of lvl 9 Orc Warlock (kan nog niet echt kiezen tussen die 2 en switch dan ook regelmatig).

Misschien dat er nog een priest bijkomt, omdat mij die ook leuk lijkt om te spelen.\

Ik was begonnen met hunter, maar weet niet of ik daar mee doorga, Vind em weinig damage doen en de spells zijn nou ook niet echt super. Ja leuk, me pet besturen, maar dat gebruik ik toch bijna nooit, net als dat ik zovel meter verderop kan kijken enz.

Warlock vind ik wat dat betreft leuker spelen, lekker veel damage doen en als de nood hoog is fearen.

Misschien dat jullie tips hebben voor hunter?

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• Routed
Anoniem: 34046 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:55:

Ach m'n gear is vnl off the eagle (met hier en daar iets blauws met andere stats maar daar heb ik het "of the eagle" van in m'n pack zitten als ik meer hp/mana nodig heb.

het gaat om dit zwaard http://www.thottbot.com/?i=4632 hier heb ik dus basicly nix aan?

nah, vendor trash dan maar...

Slash Care
Mementô

• bcd87
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:25:
[...]
Merk op zich wel dat ik m'n huidige alt leuker vindt spelen dan m'n hunter, een lvl 13 mage :P
Volgens mij spelen alts op 't begin altijd leuker dan je main :P

• Hydra
Anoniem: 149865 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:20:
Neig ik ook naartoe, alhoewel ik BM ook leuke dingen vind hebben. Aspect of the Hawk niet erbij?
Misschien. Die had ik eerst niet omdat ik die 18 punten nodig had voor de improved trap. Nu zit ik met een surplus aan punten, en Imp. Feign Death klinkt wel erg goed. Toch een lifesaver af en toe :)

messi schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:41:

Ik was begonnen met hunter, maar weet niet of ik daar mee doorga, Vind em weinig damage doen en de spells zijn nou ook niet echt super. Ja leuk, me pet besturen, maar dat gebruik ik toch bijna nooit, net als dat ik zovel meter verderop kan kijken enz.

Misschien dat jullie tips hebben voor hunter?
Je zou als hunter toch behoorlijk wat damage moeten doen. Ik speel geregeld met een vaste party waar ik net onder de mage zit, maar toch ver boven de warrior en de pala (onze priest is holy specced en healed en shield ons).

tja tips. ik lees geregeld de forums van WOW en bijv. Good Intentions Guild heeft een goede site voor hunters. Jammer dat je niet op Azjol zit, dan had ik je wat kunnen helpen in game...

oh nee. ben dwarf ;-)

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

The Realone schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:58:

Wij hadden hem de 1e keer al plat in een van de makkelijkste gevechten ooit. Gelukkig wisten we de taktiek al ;)

Dat is eigenlijk vrij eenvoudig. Scheidt alle mobs dusdanig ver van elkaar dat ze niet binnen healing range van elkaar zitten. Vervolgens laat je 1 tank+offtank voor de zekerheid en paar healers 1 add tanken, zelfde soort groep Sulfuron en de rest allemaal op de overige add. Als die dood is de andere add down en dan met zijn allen op Sulfuron. Dat was toen zelfs zo makkelijk dat alle druids catform gingen :D

De truuk is dus om ze uit elkaar te lokken zodat ze elkaar niet kunnen healen.

Dat moet je ook doen met Golemagg. Die 2 honden gewoon vet weg rustig tanken met een klein groepje (ze mogen niet dood, want dan spawnen ze toch weer) en dan met zijn allen op Golemagg. Alleen MT moet dan wel goed geheald blijven want Golemagg slaat heel erg hard.

Dit dus.

• Hydra
Anoniem: 149865 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:48:
Je zou als hunter toch behoorlijk wat damage moeten doen. Ik speel geregeld met een vaste party waar ik net onder de mage zit, maar toch ver boven de warrior en de pala (onze priest is holy specced en healed en shield ons).
Inderdaad. Ik ben damage specced, en zit over 't algemeen toch boven de mage, tenzij deze veel aan het AoEen geweest zijn. Alleen rogues staan in general hoger.

bolt-specced Warlocks doen ook erg veel damage trouwens.

Nog een pluspuntje is de freezing trap van Hunters. in UBRs erg handig in de room waar Drak op je staat te wachten. Je bent de enige die die dragonkin kunt CCen.

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:53:
[...]

Nog een pluspuntje is de freezing trap van Hunters. in UBRs erg handig in de room waar Drak op je staat te wachten. Je bent de enige die die dragonkin kunt CCen.
doen jullie dat vaak?

wij gebruiken altijd de chainfear techniek eigenlijk, met het risico dat de lock te laat is en drakenvoer wordt :+

sleep kan toch ook op dragonkin?

Routed schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:43:
[...]

Ach m'n gear is vnl off the eagle (met hier en daar iets blauws met andere stats maar daar heb ik het "of the eagle" van in m'n pack zitten als ik meer hp/mana nodig heb.

het gaat om dit zwaard http://www.thottbot.com/?i=4632 hier heb ik dus basicly nix aan?

nah, vendor trash dan maar...
Nee, dat is een melee wapen... casters kunnen beter melee voorkomen, tenzij je out of mana bent. Ik zou deze als caster zijnde iig verkopen, je kan voor dat dingetje wel redelijk wat verdienen.

Tenminste, wat voor class heb je?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 11-08-2005 15:01 ]

• Bulligan
Leuk zo'n DKP systeem als hierboven. Iemand enig iedee waar zo'n module voor php-nuke te downen is?

• bcd87
  • Niet online
FunkyTrip schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:51:
[...]

Dat moet je ook doen met Golemagg. Die 2 honden gewoon vet weg rustig tanken met een klein groepje (ze mogen niet dood, want dan spawnen ze toch weer) en dan met zijn allen op Golemagg. Alleen MT moet dan wel goed geheald blijven want Golemagg slaat heel erg hard.
Maar niet te ver, anders kan je je loot wel vergeten als een van de off-tanks met bijbehorende healers :)
Heb 't zelf eens gehad, was blij dat er toen geen Might chest dropte ;)

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:57:
doen jullie dat vaak?

wij gebruiken altijd de chainfear techniek eigenlijk, met het risico dat de lock te laat is en drakenvoer wordt :+

sleep kan toch ook op dragonkin?
Sleep breekt na 2 seconden ofzo, volgens mij hebben die dragonkin nogal hoge resistancies tegen sleep (nature resistance). Ik FreezeTrap zone trash trouwens, die 2 Drak adds heb ik nooit geprobeerd. Ik verwacht eerlijk gezegd dat ze immune zijn, net zoals Drak zelf.

Meestal tanken 2 tanks Drak, 1 add wordt gechain-feared en de rest helpt zo snel mogelijk die 1e add om zeep. Daarna doen we de 2e (met een man of 10 aan DPS is 'ie zo dood, en geen paladin die aggro gaat houden), en daarna doen we Drak. Nog niet eens keer een wipe meegemaakt op Drak trouwens.

Anoniem: 143011

FunkyTrip schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:51:
[...]

Wij hadden hem de 1e keer al plat in een van de makkelijkste gevechten ooit. Gelukkig wisten we de taktiek al ;)

Dat is eigenlijk vrij eenvoudig. Scheidt alle mobs dusdanig ver van elkaar dat ze niet binnen healing range van elkaar zitten. Vervolgens laat je 1 tank+offtank voor de zekerheid en paar healers 1 add tanken, zelfde soort groep Sulfuron en de rest allemaal op de overige add. Als die dood is de andere add down en dan met zijn allen op Sulfuron. Dat was toen zelfs zo makkelijk dat alle druids catform gingen :D

De truuk is dus om ze uit elkaar te lokken zodat ze elkaar niet kunnen healen.

Sulfuron zelf doet zo goed als geen damage, bij ons is er 1 priest op de MT en de rest op de addtanks.

Anoniem: 130304

[...]

Ik speel geen Mage maar een pet sheepen, kan dat dan? Valt die pet dan onder humanoids of zo?

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-06 08:47
Anoniem: 130304 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:17:
[...]

Ik speel geen Mage maar een pet sheepen, kan dat dan? Valt die pet dan onder humanoids of zo?
je kunt humanoids, beasts en critters sheepen ;)

• Routed
Anoniem: 34046 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:59:
[...]

Nee, dat is een melee wapen... casters kunnen beter melee voorkomen, tenzij je out of mana bent. Ik zou deze als caster zijnde iig verkopen, je kan voor dat dingetje wel redelijk wat verdienen.

Tenminste, wat voor class heb je?
My signature says it all (maar het is een mage)

kheb nu deze
http://www.thottbot.com/?i=3934
icm
http://www.thottbot.com/?i=11239
of
http://www.thottbot.com/?i=18069

En ik ga voorlopig meer voor de looks, vind staves maar lompe dingen.

En ik was er gelukkig al mid 30's achter dat ik het met me hunter niet ging trekken tot 60.
Of helaas ligt eraan hoe je het bekijkt, als ik gelijk een mage had gerold had ik wrschijnlijk al 60 geweest, iig heel dicht bij de 60. Me hunter is tot de 37 gekomen, daarna wat tijd verspilt aan een priest/shaman (beide tot om en na bij 20).

Uiteijndelijk mage gekozen en daar ben ik nu dus mee over de 40 en vind het nog steeds een coole toon om mee te spelen.

Slash Care
Mementô

Intronic schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:18:
[...]
je kunt humanoids, beasts en critters sheepen ;)
Yep, Druids in Feral Form (beest vorm) zijn trouwens resistant voor polymorph (sheepen) ;-)

Routed schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:20:
[...]

My signature says it all (maar het is een mage)

kheb nu deze
http://www.thottbot.com/?i=3934
icm
http://www.thottbot.com/?i=11239
of
http://www.thottbot.com/?i=18069

En ik ga voorlopig meer voor de looks, vind staves maar lompe dingen.

En ik was er gelukkig al mid 30's achter dat ik het met me hunter niet ging trekken tot 60.
Of helaas ligt eraan hoe je het bekijkt, als ik gelijk een mage had gerold had ik wrschijnlijk al 60 geweest, iig heel dicht bij de 60. Me hunter is tot de 37 gekomen, daarna wat tijd verspilt aan een priest/shaman (beide tot om en na bij 20).

Uiteijndelijk mage gekozen en daar ben ik nu dus mee over de 40 en vind het nog steeds een coole toon om mee te spelen.
toon volledige bericht
Kortom wapen verkopen, een mage heeft niets aan +attack power. Tevens zou ik ook niet voor de looks gaan, dan verzwak je vaak jou eigen char. Ik loop nu met paarse schoenen (wildheart) zou mij een worst wezen hoe ik er verder uit zie, gaat me om de stats :P
Anoniem: 149865 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:21:
[...]

Yep, Druids in Feral Form (beest vorm) zijn trouwens resistant voor polymorph (sheepen) ;-)
Hehe, zelfs in humanoid form zijn wij irri, sheep druids maar, breek er zo uit >:)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 11-08-2005 15:27 ]

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-06 18:46
Hooli-gan schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:00:
[...]

Leuk zo'n DKP systeem als hierboven. Iemand enig iedee waar zo'n module voor php-nuke te downen is?
Is EQdkp niets? (Live voorbeeld).

• Routed
Anoniem: 34046 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:24:
[...]

Kortom wapen verkopen, een mage heeft niets aan +attack power. Tevens zou ik ook niet voor de looks gaan, dan verzwak je vaak jou eigen char. Ik loop nu met paarse schoenen (wildheart) zou mij een worst wezen hoe ik er verder uit zie, gaat me om de stats :P

[...]
K dat RFD zwaard gaat dus weg.

En de stats verschil tussen m'n huidige zwaard+off hand item's en een vergelijkbare staff (die uit SM bevoorbeeld) is verwaardeloosbaar....

Slash Care
Mementô

Anoniem: 60491

Arathi Basin

http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/arathi.html

Ziet er uit als conquest bij UT
Bezet bepaalde gebieden en er gaat een tellertje lopen.
De eerste met 2000 resources heeft gewonnen

• reddevil
  • Laatst online: 06-06 07:59
Battlefield net zo, alleen loopt de andere teller dan af ;)

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-06 11:53
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:35:
hmmz denk dat in 1.7 mijn lvl 21 priest maar eens hard geleveled gaat worden

http://forums.worldofwarc...s=blizzard&tmp=1#blizzard
Dit is volgens mij geen buff maar bugfix, want criticals werden niet meeberekent in het healengebeuren dacht ik..

• On_E

On_E

Housemusic

Wat zijn jullie favoriete gold-farm spots op lvl 60 eigenlijk ?

Ik grind de laatste dagen alleen nog maar in Hearthglen (Western Plaguelands), en Tyr's Hand (Eastern Plaguelands) als het daar niet al te druk is.

Iemand nog betere plekken misschien ?

Nog 175G nodig voor mijn Epic Mount.

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-06 15:19
[...]

en ook nofi ofc ;)
Als mensen door een artikel beseffen dat ze een probleem hebben, des te beter uiteraard, alhoewel ik niet zeker weet of de teneur van dit bepaalde artikel daartoe zal bijdragen. Het is imo wel een vooroordeel dat gamers = zonderlingen. Het artikel gaat daarvan uit en doet niets om dat beeld bij te stellen, hoewel miljoenen mensen games spelen en daarnaast een mooi sociaal leven hebben.

Daarnaast voelde ik mij uiteraard heel erg beledigd door de stelling dat deze games totaal geen skills vergen :) .

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

• Bulligan
Hmm, werkt niet lekker samen met php-nuke. Kan het er wel naast draaien maar vind ik zo dubbelzinnig. Moeten alle guild members een account voor de guildsite hebben en voor eqdkp.
Bovendien hoopte ik een mooi gevulde sheet te krijgen (ben lui). Helaas moet je alles hier nog inpompen.

something like this: http://ahraiding.org/modules.php?name=DKP

[ Voor 11% gewijzigd door Bulligan op 11-08-2005 16:18 ]

On_E schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:58:

Ik grind de laatste dagen alleen nog maar in Hearthglen (Western Plaguelands), en Tyr's Hand (Eastern Plaguelands) als het daar niet al te druk is.

Tyr's hand is op onze server niet zo druk, laasts nog 4 greens gevonden binnen een uur :P
Helaas nog geen epics gezien, guildie had daar 2 epics op een avond :|

Verder kan je ook nog elementals rammen in Silithus bijvoorbeeld voor Essense of Air of Essence of Water wat dropt in felwood, EP, en andere zone's met water elementals is nog steeds vrij kostbaar sinds er zo veel vraag naar is.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 11-08-2005 16:29 ]

• itsme
  • Niet online
Hmm ik ben dat EQDKP aan t bekijken, ik zie dat er nogal wat dataentry nodig zal zijn, iemand een database voor handen toevallig die ik in MySQL erin kan jassen :? :X

Nothing to see here

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hydra schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:13:
[...]

Sleep breekt na 2 seconden ofzo, volgens mij hebben die dragonkin nogal hoge resistancies tegen sleep (nature resistance). Ik FreezeTrap zone trash trouwens, die 2 Drak adds heb ik nooit geprobeerd. Ik verwacht eerlijk gezegd dat ze immune zijn, net zoals Drak zelf.
Ik dacht ook dat die adds van Drakk immuun zijn voor sleep, maar dat zijn ze dus niet. Ze resisten wel regelmatig en breken er betrekkelijk snel weer uit, maar 1 druid kan zo'n add wel in bedwang houden door gewoon sleep te spammen. Blijven er 14 man over voor de rest ;)

Dit dus.

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Drak is simpel, warrior + priest tanken drak (backup van andere healers) andere warrior tankt add, rest sloopt andere add, simpel :)

• Thijs
fixxx schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:59:
Drak is simpel, warrior + priest tanken drak (backup van andere healers) andere warrior tankt add, rest sloopt andere add, simpel :)
Bij ons doet de warlock altijd Fear op de add, warrior tankt Drakki (met priest en evt andere healers idd) en rest killt andere add. Nadat die dood is andere add pakken, daarna Drakki.

• Flapmo
  • Laatst online: 17-06 20:39

Flapmo

and back is gigi!

Heb zelf een warlock gestart, vraag me nu alleen af wat een goede lvl build is. Heb een post van wow.net forum die zegt asap Dark pact halen. Dat ga ik maar doen denk ik. Dus zo:
credits go to Toader wow.net warlock forums
================================================== ======

Your other option I mentioned was to level up to near end game using a more efficient build. This is my personal favortite build for leveling. I find that it greatly reduces downtime. This build allows you to effectively Drain/Tank and Tap/Drain for reduced downtime. Once you hit level 40, you will also get Dark Pact, which is also amazing for reducing downtime. When I got to Dark Pact, I literally had ZERO downtime between monsters.

Here is how I would distribute towards Dark Pact while leveling up:

10-14: Improved Corruption
15-19: Improved Drain Life
20-24: Fel Domination
25-26: Nightfall
27-28: Improved Lifetap
29: Amplify Curse
30: Siphon Life
31-33: Improved Curse of Agony
34: Curse of Exhaustion
35-39: Shadow Mastery
40: Dark Pact

After you complete this build, I would just start working in Destruction down to Shadowburn.

Destruction Talents (21 points)
Improved Shadow Bolt - 5/5 points
Bane - 5/5 points
Shadowburn - 1/1 point

With this build, your main attack sequence will be: Send in pet, DoT the target, Lifetap a couple times to balance your mana/life, Lifedrain the target to regain tapped life.

Once you hit 40, you might not need to Lifetap/Drain as much, as you will have Dark Pact to rely on for stealing mana from your pet.

Succubus is a good pet to use with this build. Send her in first, let her build aggro, then start casting your spells, eventually, the monster will come to you, and you can Drain/Tank it. This splits tanking between you and your pet, and allows her to do some nice dmg of her own as well. Until you get Succubus, Void Walker works just as well.

================================================== =======
toon volledige bericht

[ Voor 16% gewijzigd door Flapmo op 11-08-2005 17:53 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-06 19:23

Mojo

The Power Within

Anoniem: 143011 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:16:
[...]
Sulfuron zelf doet zo goed als geen damage, bij ons is er 1 priest op de MT en de rest op de addtanks.
Uhhuh, dat werkte perfect. Wij hadden er nog een druid bij voor de zekerheid :P

Sulfuron was inderdaad echt makkelijk.

Ik vond Shazzrah eigk nog nasty, de MT hield geen aggro :/

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06 23:46
Gaar zeg, eerst gaat de server over de flos en weet mijn positie niet meer, met als gevolg dat ik niet uit kan loggen of het spel kan afsluiten (dat was dus gewoon taskmanager) 5 minuten wachten en er weer op, alle spells natuurlijk verdwenen, daarna word ik doodleuk 3x van de server afgetrapt. Was ik net met een raid bezig op een dorpje met 3 mijnen erbij, ik al die mannetjes afgemaakt, disconnect van de server en als ik terugkom staat er vrolijk een ander mannetje die mines leeg te halen :( :( :(

Wat ook geinig was is dat ik naar het zuiden liep door The barrens en er ineens 6 alliance manntjes lvl ?? op me af komen gerend en mij neerslaan, wat een helden zeg met z'n 6-en zeker lvl 40+ een lvl21 mannetje afmeppen, kost weer allemaal geld en tijd

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
die alliance? waren dat toevallig alliance outrunners? Dat zijn namelijk geen spelers maar gewoon NPC's , ben ik ook weleens tegengekomen... :)

Wat pas echt irritant is, zijn van die kansloze corpsecampers bij Lighthope chapel, vooral als je uit strat komt met res sickness en rood armor...

Anoniem: 117852

Heerlijk, gisteren m'n eerste complete (Scarlet+UD) run gedaan op Strat in n 5 man groep. Samen met 4 Hongaren ging t best lekker eigenlijk. Mooi m'n Swordsmithing Q af kunnen maken en ook nog eens heel gelukkig geworden na deze drop van Balnazzar. Eerste item van de set is binnen, nu de anderer 7 nog. ;) http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16725 Verder nog n paar leuke drops voor de anderen in de groep gezien, vooral de rogue was erg blij toen Stonesplitter (rare) tevoorschijn kwam en ook nog eens een hele mooie cape dropte voor de rogue. (verder nog n Beaststalker's en Devout item gezien trouwens)

Anoniem: 41820

On_E schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:58:

Ik grind veel in Deathwind Pass, de loot op zich is niet _zo_ spectaculair, maar er droppen met grote regelmaat grays die ~1G waard zijn, en ik heb er al twee keer een Traveler's Backpack geloot (die je dan weer voor 15-20G op de AH kunt zetten).

Ik ben lvl 59 btw.
Flapmo schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:50:
Heb zelf een warlock gestart, vraag me nu alleen af wat een goede lvl build is. Heb een post van wow.net forum die zegt asap Dark pact halen. Dat ga ik maar doen denk ik. Dus zo:

[...]
Ik heb zoals ik hierboven al zeg een 59 lock, en ik kan je vertellen dat shadowburn maar crap is. Het doet heel weinig damage en kost ook nog eens een soul shard.
Ik heb veel punten in destruction, wat handig is omdat je dan niet alleen +5% crit, maar ook nog es +10% crit op searing pain kan hebben, maar ook nog es +100% crit damage op alle spells.

Dit is mijn tree, en ik ben er erg tevreden over:

http://wow.allakhazam.com/profile.html?263984

Dit is van toen ik 58 was, is nu nog 1 puntje bijgekomen in Amplify Curse.

Met deze build gebruik ik trouwens bijna altijd mijn Felhunter voor solo, mijn imp voor Instances en mijn voidwalker om te grinden.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 11-08-2005 18:58 ]

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 41820 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:50:
[...]

Ik heb zoals ik hierboven al zeg een 59 lock, en ik kan je vertellen dat shadowburn maar crap is. Het doet heel weinig damage en kost ook nog eens een soul shard.
Ik heb veel punten in destruction, wat handig is omdat je dan niet alleen +5% crit, maar ook nog es +10% crit op searing pain kan hebben, maar ook nog es +100% crit damage op alle spells.

Shadowburn crap ?

Onze enige insta cast dmg spell... ;)

On_E schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:57:
[...]

Shadowburn crap ?

Onze enige insta cast dmg spell... ;)
Met een veel te grote cooldown...

En ik vind soul shards farmen niet leuk, EN veel te mana-intensief.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 11-08-2005 19:00 ]

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:43
Anoniem: 41820 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:50:
[...]

Ik grind veel in Deathwind Pass, de loot op zich is niet _zo_ spectaculair, maar er droppen met grote regelmaat grays die ~1G waard zijn, en ik heb er al twee keer een Traveler's Backpack geloot (die je dan weer voor 15-20G op de AH kunt zetten).

Ik ben lvl 59 btw.

[...]

Met deze build gebruik ik trouwens bijna altijd mijn Felhunter voor solo, mijn imp voor Instances en mijn voidwalker om te grinden.
toon volledige bericht
offtopic:
hoe werkt dat profile gedoe @ alkazam? ik wil eigeniljk ook mijn char info er neer zetten namelijk maar dat lukt me niet echt

Strava | AP | IP | AW

Webgnome schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:43:
[...]

offtopic:
hoe werkt dat profile gedoe @ alkazam? ik wil eigeniljk ook mijn char info er neer zetten namelijk maar dat lukt me niet echt
WoW-reader downloaden, installeren, opstarten. Dan in het prog je WoW.exe opgeven. Daarna via de reader WoW opstarten. Inloggen met de char waarvan je een profile wil maken, ff iets doen (al is het maar iets verslepen in je bags). Uitloggen, data uploaden in de reader, en klaar is Webgnome.

Hiervoor moet je natuurlijk geregged zijn bij Allakhazam :)
Als je dan inlogt kan je My chars oid bekijken, en daar staan de url's naar je profielen.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.