Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 11.057 views sinds 30-01-2008

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:17
Zie, zo beroerd is Blizzard niet:

We are continuously working hard to provide the best play experience possible. Therefore, due to some recent disturbances in gameplay all World of Warcraft players in Europe will receive a two-day time extension. In the next few days the two-day extension will be added to players' accounts that were active during the last weekend. We apologize for any inconvenience, and we once again wish you all good luck in your adventures in Azeroth!

Anoniem: 151566

Weet iemand hoeveel +5 dmg op een one-hand weapon gemiddeld kost?
Ik heb nu +3 dmg op mijn [Toxic Revenger]

Anoniem: 41820

Anoniem: 151566 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 20:10:
Weet iemand hoeveel +5 dmg op een one-hand weapon gemiddeld kost?
Ik heb nu +3 dmg op mijn [Toxic Revenger]
+5 dmg is niet zo duur, maar is het niet waard imo als je nog op het level bent dat je met die dagger rondloopt.

Wat is niet zo duur? 8 g?

Ik ken de prijzen voor one handed niet vanbuiten (ben geen enchanter en loop zelf met een staff rond), maar ik weet wel dat een +5 op 2h iets van een 5-8 G moet kosten, afhankelijk van of een guildie het enchant of niet.

Ik weet echter niet of die prijzen vergelijkbaar zijn.

• DinX
  • Laatst online: 06-06 17:12

DinX

Motormuis

DinX schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:29:
Het loopt echt de spuigaten uit met die queues tegenwoordig. Het is nu half 6 en er is een queue van 50 man. Gisteranavond om half 12 nog 360 :X
445 nu :X

Ik hoop echt dat er snel weer character transfers kunnen

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:24
Ok kEv4h en FunkyTrip beide bedankt voor de uitleg. We gaan het binnenkort gewoon nog eens proberen.

Maaruh die healingrange? Dat is toch iets van 85 yards of niet? Want dat is wel een pokkeafstand. :X

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Yay! Voor het eerst Onyxia down met offspring :)
In de 2de try en met 33man :*)

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ik ben voor de grap maar eens een rogue gestart, weet eigenlijk niet of ik er echt verder mee wil maar ik vind het tot nu toe wel gaaf. Enige probleem dat ik niet zo voor de sneak sneak ben. (zie sig ;D) meer voor de ram boem nu ben je dood. Dus ik zoek een build met (denk ik) veel combat, waar mee ik dus veel lompe damage kan doen en iets minder focused op stealth

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02 21:58
Anoniem: 41820 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 20:13:
[...]

+5 dmg is niet zo duur, maar is het niet waard imo als je nog op het level bent dat je met die dagger rondloopt.
+5 op 1H zal wel degelijk redelijk duur zijn. Je hebt namelijk 2xLarge Brilliant Shard en 10xGreater Eternal Essence voor nodig. En bij ons op Bloodsscalp denk ik dat het dan komt op iets van 60g aangezien ze al snel 5g vragen voor 1xLarge Brilliant Shard en 5g voor 1xGreater Eternal Essence op de AH.

Dus zeker iets voor end game wapens en dan vind ik +5 op 1H niet zo goed meer. Zou dan eerder kijken naar Lifestealing of +15 Agility als rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Pfoe! Vanavond voor het eerst MC ingeweest met onze raid alliance. Hoop gedoe, en een aardig aaantal wipes omdat we gewoon de instance niet kenden. Maar dan toch na 4 pogingen (en 2 wipes dankzei een prutser die te dicht bij de imps kwam) toch nog Luci dood gekregen! En toen kreeg ik dus fijn Tranq shot te pakken! Hah! Een andere Hunter bood me nog 500 gold, maar ik heb 'em dus mooi zelf geleerd :)
AlanSmithee schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:44:
Dus zeker iets voor end game wapens en dan vind ik +5 op 1H niet zo goed meer. Zou dan eerder kijken naar Lifestealing of +15 Agility als rogue.
Er is nogal een verschil kwa kosten natuurlijk, die +15 agi enchant kost je zo rond de 120 gold.

[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 12-08-2005 00:22 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:05
Heb zelf lifestealing op mijn Lobotomizer en ben er zeer tevreden mee. Crusader is ook geen slechte keus. Lifestealing is echter wel duur, gelukkig heb ik het van iemand in mijn guild :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:06

Mojo

The Power Within

GODVERDOMME!

Golemagg gekilld. (Eerste kill, 2e poging ooit :P ) Masterloot werkte niet, masterlooter kan niet looten. Looter veranderd, FFA loot, we zitten nu te wachten totdat loot verschijnt. Body lijkt ook niet te verdwijnen.... Bah bah bah :/ Eerste Golemagg kill, geen loot :/

Anyway, Deze week 8 bosses gekilled, vorige keer met moeite 2 :D

[ Voor 17% gewijzigd door Mojo op 12-08-2005 00:47 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05 21:23
mja master loot is bugged, wij gebruiken daarom altijd free for all, en 1 iemand loot gewoon. tenminste geen gezeik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 10:44

Ace

Happy Happy Joy Joy

Hydra schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:21:
Pfoe! Vanavond voor het eerst MC ingeweest met onze raid alliance. Hoop gedoe, en een aardig aaantal wipes omdat we gewoon de instance niet kenden. Maar dan toch na 4 pogingen (en 2 wipes dankzei een prutser die te dicht bij de imps kwam) toch nog Luci dood gekregen! En toen kreeg ik dus fijn Tranq shot te pakken! Hah! Een andere Hunter bood me nog 500 gold, maar ik heb 'em dus mooi zelf geleerd :)

[...]

Er is nogal een verschil kwa kosten natuurlijk, die +15 agi enchant kost je zo rond de 120 gold.
500g voor tranqshot? Dat had je echt moeten doen! Zodra je eenmaal MC ingaat lukt het steeds sneller om de boss mobs te farmen en hebben alle hunters in notime tranq shot (dropt namelijk altijd van luci).

500G voor een weekje wachten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132653

johnnyv.nl schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:36:
Die mage (m'n alt) is trouwens een Gnome op Sylvanas (tauren zit op shadow moon). Gnome op Sylvanas heet Magette en tauren hunter heet Overlord. Als iemand ingame wil afspreken voor een party/duel/whatever mail maar :)
ja graag duel ^^ lvl 60 tauren shaman pvp specced @ ur service, 'kzie je wel in WSG :D btw kom ook eens langs op IRC wow.sylvanas is wel gezellig :) m'n nick is btw Shalight daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151346

Na gisternacht begonnen te zijn met WoW ben ik sinds vanmiddag een level 9 Undead Warrior, moet zeggen dat het spel mij erg bevalt.
Soms wat minpunten, denk dat het merendeel gewoon wennen zal zijn.
Kan je trouwens op de map punten aangeven waar je nog een naar terug wil? (plekken markeren)
Hardstikke gaaf vind ik het dat sommige mensen echt met je meelopen, dingen uitleggen, je willen helpen met je quests terwijl je ze niet kent.

Nadeel van de komende dagen is dat ik nachtdiensten heb, en dus maar een uur of 4 kan spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76695

Ik geloof dat een plaatje meer zegt dan 1000 woorden:

Afbeeldingslocatie: http://www.variusgames.nl/wow/Ragna_dead.jpg

Klikkie voor uitverkroting. Ik sta d'r ook tussen. Ben de druid met cenarion chest, wildheart spaulders. 2e rij, 4e van links. (quel warrior-mage-paladin-ik)

Bad Company alliance @ skullcrusher
Umbrah -- druid

Edit:

leuk detail: maar 4 doden tijdens het gevecht. En dat in de laatste 10%. We zijn hem meester.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 76695 op 12-08-2005 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25028

ben er vandaag achter gekomen dat druids en rogues ownen !!!

wist echt niet dat je met een 5man stealth groep alle bazen in LBRS kan killen :)

en daarna instance uit en reset en vervolgens er weer in :)

heb nu de overlord wyrmkin al 5 keer vermoord in paar uurtjes :)
allen jammer dat ie nog geen Trindlehaven heeft gedropt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-06 16:22

Binno

. .. ... ....

Anoniem: 151346 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:58:
Na gisternacht begonnen te zijn met WoW ben ik sinds vanmiddag een level 9 Undead Warrior, moet zeggen dat het spel mij erg bevalt.
Soms wat minpunten, denk dat het merendeel gewoon wennen zal zijn.
Kan je trouwens op de map punten aangeven waar je nog een naar terug wil? (plekken markeren)
Hardstikke gaaf vind ik het dat sommige mensen echt met je meelopen, dingen uitleggen, je willen helpen met je quests terwijl je ze niet kent.

Nadeel van de komende dagen is dat ik nachtdiensten heb, en dus maar een uur of 4 kan spelen :'(
je kan mods installeren waarmee je markerings kan aanbrengen op de map
goede website die je eventueel daarvoor kan gebruiken is:

http://ui.worldofwar.net/ (klik hier voor rechtstreekse link naar mapnotes)

Leuke is dat de gemiddelde persoon die het spel speelt iig geen 13 jaar is, en dan krijg dd vaak mensen die je even helpen

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151346

Binno schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 04:03:
[...]

je kan mods installeren waarmee je markerings kan aanbrengen op de map
goede website die je eventueel daarvoor kan gebruiken is:

http://ui.worldofwar.net/ (klik hier voor rechtstreekse link naar mapnotes)

Leuke is dat de gemiddelde persoon die het spel speelt iig geen 13 jaar is, en dan krijg dd vaak mensen die je even helpen
Bedankt voor de tip!
Gelukkig ben ik 24 en kan dan de ventjes van 13 helpen ;)
Spelen er eigenlijk veel vrouwen dit spel, of valt het in Nederland wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:35:
hmmz denk dat in 1.7 mijn lvl 21 priest maar eens hard geleveled gaat worden

http://forums.worldofwarc...s=blizzard&tmp=1#blizzard

[...]

:/

[...]

mwoah pet control ftw

wij hebben altijd 2 a 3 pets meelopen in een MC raid zelfs ^^

onze hunter's pets hebben meer DKP dan sommige spelers :P :+
toon volledige bericht
oh je bedoeld de healers? pet in instance = onnodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149865 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:48:
[...]

Je zou als hunter toch behoorlijk wat damage moeten doen. Ik speel geregeld met een vaste party waar ik net onder de mage zit, maar toch ver boven de warrior en de pala (onze priest is holy specced en healed en shield ons).

tja tips. ik lees geregeld de forums van WOW en bijv. Good Intentions Guild heeft een goede site voor hunters. Jammer dat je niet op Azjol zit, dan had ik je wat kunnen helpen in game...

oh nee. ben dwarf ;-)
hm, dus je zit boven de healer en de tank (die aggro moet houden) qua dmg... dat is behoorlijk wat dmg dan ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:53:
[...]

Inderdaad. Ik ben damage specced, en zit over 't algemeen toch boven de mage, tenzij deze veel aan het AoEen geweest zijn. Alleen rogues staan in general hoger.

bolt-specced Warlocks doen ook erg veel damage trouwens.

Nog een pluspuntje is de freezing trap van Hunters. in UBRs erg handig in de room waar Drak op je staat te wachten. Je bent de enige die die dragonkin kunt CCen.
druids hebben sleep op beast en dragonkin....en werkt op de guards van drakki ook, net zo effectief als chainfear. Meest gebruikte tactiek is echter chainfear, je ruilt beetje dps in tegen goede healer. En voor diegene die zei nooit bij Drakki te wipen: -> guard resist fear 3x achtereen = MT dood door drakki +guard was eerste keer, een andere keer loop ik op guard af en die MS me eff voor 3.4k (na een hit van 800 die me fear casttijd onderbrak) Doe maar veel runs, zal vast wel 1tje tussenzitten waarin iets stoms fout gaat en wipe...

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 108648 op 12-08-2005 06:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:21:

[...]

Hahah, duidelijk je eerste keer in mc.... 500g afslaan voor een boek wat elke keer dropt van de eerste baas? Ik zou het al doen voor 100g (als ik een hunter was)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:50:
[...]

Ik grind veel in Deathwind Pass, de loot op zich is niet _zo_ spectaculair, maar er droppen met grote regelmaat grays die ~1G waard zijn, en ik heb er al twee keer een Traveler's Backpack geloot (die je dan weer voor 15-20G op de AH kunt zetten).

Ik ben lvl 59 btw.

[...]

Ik heb zoals ik hierboven al zeg een 59 lock, en ik kan je vertellen dat shadowburn maar crap is. Het doet heel weinig damage en kost ook nog eens een soul shard.
Ik heb veel punten in destruction, wat handig is omdat je dan niet alleen +5% crit, maar ook nog es +10% crit op searing pain kan hebben, maar ook nog es +100% crit damage op alle spells.

Dit is mijn tree, en ik ben er erg tevreden over:

http://wow.allakhazam.com/profile.html?263984

Dit is van toen ik 58 was, is nu nog 1 puntje bijgekomen in Amplify Curse.

Met deze build gebruik ik trouwens bijna altijd mijn Felhunter voor solo, mijn imp voor Instances en mijn voidwalker om te grinden.
toon volledige bericht
Sorry dat ik het zeg, maar je build is crap, en drm kan ik je commentaar niet heel serieus nemen. Als iedereen hetzelfde niveau advies zou geven over warlocks gaat het imago dat warlocks niet zo goed zijn nog kloppen ook. Een warlock = zijn talents, slechte talents = slechte warlock (of niet zo goed als hij kan zijn) Ter info, shadowburn rank 6: Instantly blasts the target for 450 to 502 Shadow damage. If the target dies from Shadowburn, and yields experience or honor, the caster gains a Soul Shard. Dus het kost iets minder mana dan een bolt, het is instant cast, doet zelfde dmg als de bolt (Shadow Bolt rank 9 Sends a shadowy bolt at the enemy, causing 455 to 507 Shadow damage). Het crit dus voor bijna hetzelfde en je krijgt je shard weer terug als het de killing blow is.... ik ken eerlijk gezegd geen warlocks die het niet hebben. Oh ja, ik zeg het even, ben een 60 warlock (niet dat ik het daarom beter weet) enr na 8x respeccen ken ik de talents en de voordelen wel, en ik kan je vertellen dat shadowburn 1 van de beste warlock skills is, grinden, pvp, pve. doe het niet en je ontneemt je warlock van een dd spell met 1k-2k crit 8)7 Maar alsnog, warlock, net als andere classes kan op veel manieren gespeeld worden, heb je een build die bij je speelstijl past en je gewend bent, laat dan zo, we hoeven geen klonen te zijn ;)

Modbreak:Gebruik in het vervolg eens de edit-knop als je nog iets toe te voegen hebt na je laatste post ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 12-08-2005 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 06:44:
[...]

Sorry dat ik het zeg, maar je build is crap, en drm kan ik je commentaar niet heel serieus nemen. Als iedereen hetzelfde niveau advies zou geven over warlocks gaat het imago dat warlocks niet zo goed zijn nog kloppen ook. Een warlock = zijn talents, slechte talents = slechte warlock (of niet zo goed als hij kan zijn) Ter info, shadowburn rank 6: Instantly blasts the target for 450 to 502 Shadow damage. If the target dies from Shadowburn, and yields experience or honor, the caster gains a Soul Shard. Dus het kost iets minder mana dan een bolt, het is instant cast, doet zelfde dmg als de bolt (Shadow Bolt rank 9 Sends a shadowy bolt at the enemy, causing 455 to 507 Shadow damage). Het crit dus voor bijna hetzelfde en je krijgt je shard weer terug als het de killing blow is.... ik ken eerlijk gezegd geen warlocks die het niet hebben. Oh ja, ik zeg het even, ben een 60 warlock (niet dat ik het daarom beter weet) enr na 8x respeccen ken ik de talents en de voordelen wel, en ik kan je vertellen dat shadowburn 1 van de beste warlock skills is, grinden, pvp, pve. doe het niet en je ontneemt je warlock van een dd spell met 1k-2k crit 8)7 Maar alsnog, warlock, net als andere classes kan op veel manieren gespeeld worden, heb je een build die bij je speelstijl past en je gewend bent, laat dan zo, we hoeven geen klonen te zijn ;)
Tja, zo zie je maar weer dat iedereen anders speelt :)

Ik heb ooit shadowburn gehad, maar heb het bij een respec weggelaten, omdat ik searing pain veel handiger vind. Ik vind het hele soul shard gebeuren zowieso maar achterlijk soms.
Verder crit mijn searing pain 20% van de keren op een 500 damage, en een cast van 1.5 sec vind ik echt heel snel.
Ik ben trouwens van plan om als ik 60 ben veel high level instances te doen, en dan doe je toch niet meer dan wat ressers soulstonen en shadowbolts schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Anoniem: 41820 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 07:49:
[...]

Ik heb ooit shadowburn gehad, maar heb het bij een respec weggelaten, omdat ik searing pain veel handiger vind. Ik vind het hele soul shard gebeuren zowieso maar achterlijk soms.
Verder crit mijn soul fire 20% van de keren op een 500 damage, en een cast van 1.5 sec vind ik echt heel snel.
Ik ben trouwens van plan om als ik 60 ben veel high level instances te doen, en dan doe je toch niet meer dan wat ressers soulstonen en shadowbolts schieten.
Interssante discussie. Ik ben ook een lvl 60 warlock op Terenas, en ik heb het grootste gedeelte van de tijd als een destro lock rond gelopen. Na een beetje speuren en lezen toch maar een reroll gedaan en wat me het meeste nog opvalt is dat ik veel duurzamer ben geworden.De siphon life in gevecht samen met life tap is echt een eindeloze mana pool. Denk hierbij de heal van de healer en je healthstone en death coil, en je kan heeeel lang vooruit. En het klopt dat searing pain veel dmg doet, alleen als er op je wordt ingehakt, dan wil je niet dat je moet gaan casten, dan wil je dd. Dus: death coil en shadow burn, dat is zonder crit 1100 dmg in 1 sec. Kost je een soul shard, maar die zijn zo makkelijk terug te winnen.
Kortom, ik ben erg tevreden met mijn build. Zowel PVE als PVP.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:54

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Crowmeister schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:35:
Ik ben voor de grap maar eens een rogue gestart, weet eigenlijk niet of ik er echt verder mee wil maar ik vind het tot nu toe wel gaaf. Enige probleem dat ik niet zo voor de sneak sneak ben. (zie sig ;D) meer voor de ram boem nu ben je dood. Dus ik zoek een build met (denk ik) veel combat, waar mee ik dus veel lompe damage kan doen en iets minder focused op stealth
Als combat rogue doe je niet persé méér schade dan een stealth/dagger/crit rogue, maar wel consistenter. Je Crit chance zijn ietsje lager maar je hebt weer talents die je dmg boosten. Ik heb uitgerekend dat ik op mijn build @ lvl 60 met devilsaur & stormshroud gear (en genoeg agility enchant) tegen de 28 a 30% crit chance aan kan hikken. Das 1 op 3 hits. En mijn crit dmg is door talents ook nog eens met 45% geboost.

Ik heb gister voor het eerst sunken temple gedaan met een verdomd goed groepje, 53 fire mage, 60 priest, 60 warrior, 52 rogue en mezelf, toen ook nog 52. Ik stond 2e plek, onder de fire mage , maar dik, echt dik boven de dmg van die andere rogue, die mee combat oriented is. Hij had wel imp sap, die heb ik dan weer niet. Ben zelfs nog 10min afk geweest om te eten.

Niet lang daarna overigens 53 geworden en heb nog full rested xp naar de 54 :*)

Binnenkort maar eens plugger met een bezoekje vereren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:49

On_E

Housemusic

Anoniem: 41820 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 07:49:
[...]

Verder crit mijn soul fire 20% van de keren op een 500 damage, en een cast van 1.5 sec vind ik echt heel snel.
Ik denk dat je 1 van de weinigen bent die Soul Fire gebruikt, 6 sec cast, in die tijd schiet ik 2 Shadowbolts af voor veel meer dmg. ;)

Searing Pain gebruik ik amper, des te hoger level je bent, de te meer Fire Resistance je tegen gaat komen !

Gisteravond 20g verdient in Hearthglen, 0 keer dood gegaan en zelfs High Protector Lorik in mijn eentje geslacht. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34046

HTT-Thalan schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:55:
[...]

Als combat rogue doe je niet persé méér schade dan een stealth/dagger/crit rogue, maar wel consistenter. Je Crit chance zijn ietsje lager maar je hebt weer talents die je dmg boosten. Ik heb uitgerekend dat ik op mijn build @ lvl 60 met devilsaur & stormshroud gear (en genoeg agility enchant) tegen de 28 a 30% crit chance aan kan hikken. Das 1 op 3 hits. En mijn crit dmg is door talents ook nog eens met 45% geboost.

Ik heb gister voor het eerst sunken temple gedaan met een verdomd goed groepje, 53 fire mage, 60 priest, 60 warrior, 52 rogue en mezelf, toen ook nog 52. Ik stond 2e plek, onder de fire mage , maar dik, echt dik boven de dmg van die andere rogue, die mee combat oriented is. Hij had wel imp sap, die heb ik dan weer niet. Ben zelfs nog 10min afk geweest om te eten.

Niet lang daarna overigens 53 geworden en heb nog full rested xp naar de 54 :*)

Binnenkort maar eens plugger met een bezoekje vereren :D
Imp sap = ownage in instances.

Zo kan je met 2 rogues van dezelfde build 2 vijanden sappen _/-\o_ , nog een mage erbij en je hebt een sheep. Dus dan kan je van een redlijk grote groep vijanden al snel zorgen dat je er 1 over houdt :)
Hierdoor voorkom je voornamelijk wipes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Iemand nog tips hoe Magma neer te krijgen zonder dwarven priest met fear ward in je groep. We hebben rete veel moeite om de MT levend te houden.

Zoals we het nu doen is dat melee dps zich aan rechterkant van de grot opstelt en de ranged dps aan de linkerkant. MT loopt er tussendoor en probeert (samen met de hunter) Magma voorbij deze groepen te pullen. Omdat Magma de eerste keer toch iedereen feared, mag de DPS als Magma is gepasseerd en ze zijn niet meer gefeared, meteen van achteren aanvallen. Iedereen blijft goed gespreid staan om de dmg van zijn lava spit zoveel mogelijk te beperken.

Vooraf hebben we een plek afgesproken waar onze MT probeert magma vast te pinnen, zodat de healers buiten de AE fear range blijven van magma, maar binnen healing range. Healers staan dus verder achterin voor Magma en tussen 30 en 40 yrd van MT. MT doet aan stancedancing. Als de melding komt dat het nog 5 sec tot AE fear is, gaat hij naar berserker stance. Achter de healers staan 1 of 2 hunters met tranq shot om Magma rustig te houden.

Healers doen aan healing rotation 2 aan 2. 4 MH op MT (zouden dat er meer moeten zijn?).

Het probleem blijft echter dat we Magma niet op 1 plaats kunnen houden. Gevolg: Magma loopt verder naar voren. Healers kunnen range niet meer inschatten en alle MH worden gefeared. Gevolg daarvan is dat MT het loodje legt en we wipen.

[ Voor 10% gewijzigd door robbertinho op 12-08-2005 10:08 ]

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
keldon schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:52:
500g voor tranqshot? Dat had je echt moeten doen! Zodra je eenmaal MC ingaat lukt het steeds sneller om de boss mobs te farmen en hebben alle hunters in notime tranq shot (dropt namelijk altijd van luci).
Dat geld boeit me niet zo veel, ik ben de eerste in m'n guild met die skill :) Daarnaast willen we zo veel mogelijk Hunters van onze guild aan de chill pill helpen. Oh, en bovendien heb ik die skill nodig voor m'n epic bow :)
Anoniem: 108648 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 06:08:
Hahah, duidelijk je eerste keer in mc.... 500g afslaan voor een boek wat elke keer dropt van de eerste baas? Ik zou het al doen voor 100g (als ik een hunter was)....
Eerste keer ja, maar ik wist dat dat boek een 100% drop is. Sommige mensen vinden het hebben van genoeg Hunters met Tranq shot iets belangrijker dan geld. Daarnaast is een need roll doen en daarna het boek verkopen natuurlijk ook behoorlijk not done.

[ Voor 34% gewijzigd door Hydra op 12-08-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:54

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Anoniem: 34046 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:03:
[...]

Imp sap = ownage in instances.

Zo kan je met 2 rogues van dezelfde build 2 vijanden sappen _/-\o_ , nog een mage erbij en je hebt een sheep. Dus dan kan je van een redlijk grote groep vijanden al snel zorgen dat je er 1 over houdt :)
Hierdoor voorkom je voornamelijk wipes :P
We hadden een mage, een priest en 2 rogues. Dus idd ownage. Eerst deed hij een humanoid mob sappen, bleef onzichtbaar. Vervolgens sapte ik er ook eentje, kreeg natuurlijk aggro, maar de priest shackled vervolgens een undead en de priest sheept de volgende add.

Groepen van meer dan 8 mobs werden ineens gehalveerd omdat de helft buiten gevecht gesteld werd, ik heb nog nooit zo'n makkelijke instance gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

Anoniem: 108648 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 05:56:
[...]

druids hebben sleep op beast en dragonkin....en werkt op de guards van drakki ook, net zo effectief als chainfear. Meest gebruikte tactiek is echter chainfear, je ruilt beetje dps in tegen goede healer. En voor diegene die zei nooit bij Drakki te wipen: -> guard resist fear 3x achtereen = MT dood door drakki +guard was eerste keer, een andere keer loop ik op guard af en die MS me eff voor 3.4k (na een hit van 800 die me fear casttijd onderbrak) Doe maar veel runs, zal vast wel 1tje tussenzitten waarin iets stoms fout gaat en wipe...
Ach, wij waren in UBRS room met een groep die zo goed was dat we 2 groepen pullde in Drakki's kamer en nog niet whipte, daarna chain pullde we ze gewoon :P

Anyway, de drak daarna moest ik de left add chain fearen, hij resiste 15x!!!! mijn fear en toen was de eerste add al lang weer dood. Dit was met curse of shadows.

Hadden maar 1 death en dat was een stomme mage die critte :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wiebbe schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:36:
[...]

Ach, wij waren in UBRS room met een groep die zo goed was dat we 2 groepen pullde in Drakki's kamer en nog niet whipte, daarna chain pullde we ze gewoon :P

Anyway, de drak daarna moest ik de left add chain fearen, hij resiste 15x!!!! mijn fear en toen was de eerste add al lang weer dood. Dit was met curse of shadows.

Hadden maar 1 death en dat was een stomme mage die critte :P
critten suckt :(

met me lvl 42 mage in RFD

2x lvl 60 hunter mee en een 38 mage

ik heb improved scorch, 2x een crit op scorch :( bam stomme fleshgolem achtig ding recht op me af
en ik had 5 sec gewacht op mijn attack :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:08
Hmm, ik weet niet of het spel nu nog makkelijk te krijgen is.

Gisteren heb ik een vriend van me gevraagd even te kijken of hij het spel kon vinden. Hij is conducteur bij de NS en wilde wel even wat collega's optrommelen.

Waarschijnlijk lag hij nog in Breda en word hij vanmiddag afgeleverd :D

Nu nog mijn vriendinnetje verslaafd krijgen en dan kan ik ook weer gamen.
Wat is eigenlijk een character om makkelijk mee te beginnen voor mijn GF.
Zelf start ik meteen een dwarf hunter en een rogue GNOME mage (ik heb grootse plannen).

me is prutser, gnome mage natuurlijk,
rogue Koetje op een andere server waarschijnlijk

[ Voor 10% gewijzigd door barfieldmv op 12-08-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 06-06 07:59
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:42:
[...]

critten suckt :(

met me lvl 42 mage in RFD

2x lvl 60 hunter mee en een 38 mage

ik heb improved scorch, 2x een crit op scorch :( bam stomme fleshgolem achtig ding recht op me af
en ik had 5 sec gewacht op mijn attack :/
frost nova, iets weglopen, wachten totdat de rest weer aggro heeft en verder casten ;)
barfieldmv schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:44:

Gisteren heb ik een vriend van me gevraagd even te kijken of hij het spel kon vinden. Hij is conducteur bij de NS en wilde wel even wat collega's optrommelen.

Zelf start ik meteen een dwarf hunter en een rogue mage (ik heb grootse plannen).
Mage vind ik zelf leuk om te spelen, maar als je samen gaat spelen (dunno of dat de bedoeling is, dus 2 games???) dan zou ik bv mage/warrior of mage/druid o.i.d. nemen. Samen spelen is veel leuker dan alleen iig :)
Hunter past wel leuk bij een priest imo

[ Voor 120% gewijzigd door reddevil op 12-08-2005 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

robbertinho schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:06:
Iemand nog tips hoe Magma neer te krijgen zonder dwarven priest met fear ward in je groep. We hebben rete veel moeite om de MT levend te houden.

Zoals we het nu doen is dat melee dps zich aan rechterkant van de grot opstelt en de ranged dps aan de linkerkant. MT loopt er tussendoor en probeert (samen met de hunter) Magma voorbij deze groepen te pullen. Omdat Magma de eerste keer toch iedereen feared, mag de DPS als Magma is gepasseerd en ze zijn niet meer gefeared, meteen van achteren aanvallen. Iedereen blijft goed gespreid staan om de dmg van zijn lava spit zoveel mogelijk te beperken.

Vooraf hebben we een plek afgesproken waar onze MT probeert magma vast te pinnen, zodat de healers buiten de AE fear range blijven van magma, maar binnen healing range. Healers staan dus verder achterin voor Magma en tussen 30 en 40 yrd van MT. MT doet aan stancedancing. Als de melding komt dat het nog 5 sec tot AE fear is, gaat hij naar berserker stance. Achter de healers staan 1 of 2 hunters met tranq shot om Magma rustig te houden.

Healers doen aan healing rotation 2 aan 2. 4 MH op MT (zouden dat er meer moeten zijn?).

Het probleem blijft echter dat we Magma niet op 1 plaats kunnen houden. Gevolg: Magma loopt verder naar voren. Healers kunnen range niet meer inschatten en alle MH worden gefeared. Gevolg daarvan is dat MT het loodje legt en we wipen.
toon volledige bericht
Ik als paladin blijf altijd uit range van fear en ook uit healrange, zodra er een fear is geweest ren ik naar voren en cleanse alle MH. Werkt meestal vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 13:27
Hoi allemaal, ik ben nu 52 en loop nog steeds met Illusionary Rod rond. Heb nog geen betere staff kunnen vinden op zowel AH als in instances. Iemand een idee waar ik een betere kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
reddevil schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:45:
[...]

frost nova, iets weglopen, wachten totdat de rest weer aggro heeft en verder casten ;)
mja die zat nog op cooldown, want ik was geopened met een FN+COC }> :+ ivm met 2 van die roamenden skeletjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Jaii schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:53:
Hoi allemaal, ik ben nu 52 en loop nog steeds met Illusionary Rod rond. Heb nog geen betere staff kunnen vinden op zowel AH als in instances. Iemand een idee waar ik een betere kan vinden?
Tot je in DM "rod of the ogre magi" of via een questserie in the plaguelands "argent crusader" kan krijgen, is er ook niet zoveel beter. Het enige zou "glowing brightwood staff" zijn, maar das een random world drop en niet te betalen op AH (althans niet op onze server, 600g+).

Ik ben lvl 60 en ik loop nog steeds met de illusionary rod rond. Ik weet het, het is erg, maar ik heb simpelweg geen tijd gehad om DM te doen of om de questline in PL af te ronden. Zeker niet nu we heel druk zijn in MC :D.

Ik ga maar heel hard hopen dat de "Staff of Dominance" dropt in MC en dan ga ik daar maar heel veel DKP op wasten (en hopen dat ik de meeste DKP heb van iedereen die hem kan gebruiken) :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 22:49
robbertinho schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:56:
[...]

Tot je in DM "rod of the ogre magi" of via een questserie in the plaguelands "argent crusader" kan krijgen, is er ook niet zoveel beter. Het enige zou "glowing brightwood staff" zijn, maar das een random world drop en niet te betalen op AH (althans niet op onze server, 600g+).

Ik ben lvl 60 en ik loop nog steeds met de illusionary rod rond. Ik weet het, het is erg, maar ik heb simpelweg geen tijd gehad om DM te doen of om de questline in PL af te ronden. Zeker niet nu we heel druk zijn in MC :D.

Ik ga maar heel hard hopen dat de "Staff of Dominance" dropt in MC en dan ga ik daar maar heel veel DKP op wasten (en hopen dat ik de meeste DKP heb van iedereen die hem kan gebruiken) :D.
Het zal wel aan mij liggen, maar die illu rod vind ik niet zo geweldig. Ik gebruik een mace , met iets van 15 int en 15 stam erop, 2handed, en vind die een stuk beter eigenlijk :S

Of mis ik nu een belangrijke stat? Kan het hier even niet opzoeken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

barfieldmv schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:44:

Zelf start ik meteen een dwarf hunter en een rogue mage (ik heb grootse plannen).
Een Rogue Mage?

Dwarf is een race, Rogue, Hunter en Mage zijn classes. Een Rogue Mage gaat dus niet werken. :X

Als je bedoelde dat je een Dwarf Hunter, een Dwarf Rogue en een Dwarf Mage wilt starten, ga ik je teleurstellen. Dwarfs hebben namelijk geen Mages. :P

Verwacht je voornamelijk met je Hunter te gaan spelen? Dan zou ik je vriendin een Warrior laten nemen, als ze een melee class wilt. Hoef jij niet steeds je pet vooruit te sturen en de Warrior houd de mob op afstand, ideaal. Als ze een caster-class wil, zou ik Priest nemen om jou te supporten.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AlanSmithee schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:44:
[...]

+5 op 1H zal wel degelijk redelijk duur zijn. Je hebt namelijk 2xLarge Brilliant Shard en 10xGreater Eternal Essence voor nodig. En bij ons op Bloodsscalp denk ik dat het dan komt op iets van 60g aangezien ze al snel 5g vragen voor 1xLarge Brilliant Shard en 5g voor 1xGreater Eternal Essence op de AH.

Heb ik wel voor over! Agility kan wel op gloves..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
PromWarMachine schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:00:
Verwacht je voornamelijk met je Hunter te gaan spelen? Dan zou ik je vriendin een Warrior laten nemen, als ze een melee class wilt. Hoef jij niet steeds je pet vooruit te sturen en de Warrior houd de mob op afstand, ideaal. Als ze een caster-class wil, zou ik Priest nemen om jou te supporten.
Actually, als 1 iemand een Hunter neemt kan die andere beter voor een DPS class of een healer gaan. Een extra tank heb je echt niet nodig als je samen gaat questen.
Anoniem: 151566 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:04:
Heb ik wel voor over! Agility kan wel op gloves..
er is nogal een verschil tussen 1x 7 AGI op je gloves en 2x 15 AGI op je wapens natuurlijk. Zo'n 23 AGI :)

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 12-08-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Qoriox schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:59:
[...]

Het zal wel aan mij liggen, maar die illu rod vind ik niet zo geweldig. Ik gebruik een mace , met iets van 15 int en 15 stam erop, 2handed, en vind die een stuk beter eigenlijk :S

Weleens een Priest met een 2h Mace gezien? Als priest kan je kiezen tussen staff of dagger/off hand combo. Ik heb gekozen voor staff en daar houd ik het bij. Moet gewoon ff een nieuwe staff zien te regelen. Daarnaast ging de vraag over staves, dus waarom je over 2h maces begint is me niet helemaal duidelijk.

Overigens is de illusionary rod voor elke caster op dat lvl (rond de 36-40) een godsgeschenk en je kunt er makkelijk mee blijven lopen tot in diep in de 50. Dat ik er nog mee rondloop is idd een beetje zielig. De GM's hebben mij vanavond in MC echter een staff of dominance drop beloofd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 06-06 07:59
Jaii schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:53:
ikzelf vind Zum'rah's Vexing Cane wat beter dan ill rod... redelijk eenvoudig te krijgen (mits je binnen 10 keer proberen dat ding gedropped krijgt... ik iig niet laatste tijd :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Qoriox schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:59:
[...]

mages/rpiests kunnen geen 2h mace :P, mages kunnen niet eens een 1H mage :P

als je horde bent kan je in feralas een lange maar wel leuke quest chain doen voor
Strenght of the Treant

Strength of the Treant
Binds when picked up
Two-Hand Staff
115 - 173 Damage Speed 3.70
(38.9 damage per second)
+7 Stamina
+18 Intellect

niet echt beter dan illu rod, maar zeker niet verkeerd :)

tevens kan je ook op dat lvl met vocal sword en een goede offhand rondlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 22:49
robbertinho schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:08:
[...]

Weleens een Priest met een 2h Mace gezien? Als priest kan je kiezen tussen staff of dagger/off hand combo. Ik heb gekozen voor staff en daar houd ik het bij. Moet gewoon ff een nieuwe staff zien te regelen. Daarnaast ging de vraag over staves, dus waarom je over 2h maces begint is me niet helemaal duidelijk.

Overigens is de illusionary rod voor elke caster op dat lvl (rond de 36-40) een godsgeschenk en je kunt er makkelijk mee blijven lopen tot in diep in de 50. Dat ik er nog mee rondloop is idd een beetje zielig. De GM's hebben mij vanavond in MC echter een staff of dominance drop beloofd ;)
Excuses, zat vanuit mijn dierlijke druide brein te redeneren :o

Die stave uit ZF gaat mijn mace wel vervangen idd. Das wel een aangenaam stafje.

[ Voor 6% gewijzigd door M617573 op 12-08-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Anoniem: 76695 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 03:17:

[afbeelding]

Klikkie voor uitverkroting. Ik sta d'r ook tussen. Ben de druid met cenarion chest, wildheart spaulders. 2e rij, 4e van links. (quel warrior-mage-paladin-ik)

Umbrah -- druid

Edit:

leuk detail: maar 4 doden tijdens het gevecht. En dat in de laatste 10%. We zijn hem meester.
jammer dat je in BC zit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
even een vraagje

Guild gaat zondag naar MC, er kunnen 6 warriors mee, er hebben er 3 ingeschreven van een andere guild en 3 van onze guild.

Er hebben nu nog 3 warriors van onze guild ingeschreven en die worden op een standby slot gezet.....

is dit normaal? volgens mij wil je juist alleen maar mensen uit je eigen guild hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-06 09:31
Anoniem: 76695 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 03:17:

[afbeelding]

Umbrah -- druid

Edit:

Heh, wij hebben 'm ondertussen drie keer neer, alleen ging het eergister opeens erg slecht, 10% en 4% wipes :X Ook klaagden de melee classes dat ze wel érg snel aggro kregen, zelf heb ik er als rogue niet echt veel van gemerkt, ging wel aardig. Hoeveel sons spawns hebben jullie gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 06-06 17:12

DinX

Motormuis

Dat is niet al te slim nee. En al helemaal niet qua loot-verdeling nadien.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
DinX schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:00:
Dat is niet al te slim nee. En al helemaal niet qua loot-verdeling nadien.
de loot zal me eigenlijk een worst wezen, nice loot is altijd mooi meegenomen, maar dit is pas de 4de keer dat we naar binnen gaan (laatste keer lucy op 25%)

Lijkt mij juist beter om guild only warriors te hebben om die houndpacks enzo te "trainen"

zowiezo lijkt me helemaal guild only beter, we hebben gonoeg lvl60's maar niet iedereen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
robbertinho schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:56:
[...]

Ja die questline moet ik ook maar eens gaan doen, heb nu die staff uit sunken temple...
Voor de rest is mijn druid een cloth sletje geworden :P
Cloth Hat/Pants/Feet :P Maarja allemaal +healing en er is geen priest mee geweest ^_^

King Gordok gistere omgelegd, met warrior/pally/druid(ik)/mage/rogue , ligt het aan mij of is die gast voordat je bij hem bent met die mortal cleave iets makkelijker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Laatst online: 31-05 20:35

ini

Life is what you make of it

Gister naar Uldaman geweest, 2 keer wipe op laaste baas(disc quest) is de 3e keer de deur op slot??? We liepen er zo naar binnen de 2 pogingen....was wel een flinke tegenvaller.

Is er een sleutel te halen??

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:59:
even een vraagje

Guild gaat zondag naar MC, er kunnen 6 warriors mee, er hebben er 3 ingeschreven van een andere guild en 3 van onze guild.

Er hebben nu nog 3 warriors van onze guild ingeschreven en die worden op een standby slot gezet.....

is dit normaal? volgens mij wil je juist alleen maar mensen uit je eigen guild hebben.....
mja weet neit wat de verhouding is tegenover die 3 andere warriors

tuurlijk ga je altijd eerst voor guild, maar als je je inschrijvingen te vroeg open stelt voor non guildies krijg je dit

als je nu die 3 non guildies eruitschopt zou nogal onbeschoft zijn. omdat je dus open aanmelding gebruikt hebt, was het wie het eerst komt.

les voor de volgende keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Purechaos schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:00:
[...]

Heh, wij hebben 'm ondertussen drie keer neer, alleen ging het eergister opeens erg slecht, 10% en 4% wipes :X Ook klaagden de melee classes dat ze wel érg snel aggro kregen, zelf heb ik er als rogue niet echt veel van gemerkt, ging wel aardig. Hoeveel sons spawns hebben jullie gehad?
Ik wil em ook zien vallen ;(
Eergister weer een try, kwamen _weer_ de sons fase niet goed voorbij alle tries.
Raidleader wil dat mages de sons AOE-en terwijl tanks ze bezig houden, dit terwijl ik denk dat focus fire een stuk efficienter is.

Hoe doen jullie de sons? AOE of focus fire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

w00t,

eindelijk is onze HPR gestart, nou ja, de uitnodigen zijn eindelijk vestuurd naar alle mensen die wij vinden mogen joinen ;). Hoef ik eindelijk niet meer met andere guilds mee voor MC raids waar je toch nooit op loot mag rollen aangezien je misschien 2rp hebt en 1x in de maand mee mag gaan omdat je een non-guildie bent.

HPR is basicly een soort pickup group initiatief maar dan veel beter georganiseerd en de raids zullen steeds met de zelfde groep mensen worden gedaan. Mensen krijgen een invite omdat wij een keer eerder met hen hebben gespeeld en onder de indruk waren van hun speelstijl en mogen zich dan inschrijven als ze dat willen.

We zullen ook gewoon met RP gaan werken, maar met een net iets anders systeem dan de meeste guilds zullen werken aangezien wij met veel non-guild mensen spelen.

Voor de geinteresseerden kunnen even een kijkje nemen op www.mekfe.net/hpr. Dit systeem heb ik compleet zelf geschreven aangezien eqDKP naar mijn idee niet voldeet, hier staan ook de regels en de invite email zodat je beetje een indruk krijgt wat wij proberen :P

(en als er nog alliance Deathwing mensen zijn hierzo die graag mee willen doen, schrijf je in op het forum! :P is eigelijk alleen voor invitee's maar voor gotters maken we een uitzondering ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:49

On_E

Housemusic

Wiebbe schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:18:
w00t,

eindelijk is onze HPR gestart, nou ja, de uitnodigen zijn eindelijk vestuurd naar alle mensen die wij vinden mogen joinen ;). Hoef ik eindelijk niet meer met andere guilds mee voor MC raids waar je toch nooit op loot mag rollen aangezien je misschien 2rp hebt en 1x in de maand mee mag gaan omdat je een non-guildie bent.

HPR is basicly een soort pickup group initiatief maar dan veel beter georganiseerd en de raids zullen steeds met de zelfde groep mensen worden gedaan. Mensen krijgen een invite omdat wij een keer eerder met hen hebben gespeeld en onder de indruk waren van hun speelstijl en mogen zich dan inschrijven als ze dat willen.

We zullen ook gewoon met RP gaan werken, maar met een net iets anders systeem dan de meeste guilds zullen werken aangezien wij met veel non-guild mensen spelen.

Voor de geinteresseerden kunnen even een kijkje nemen op www.mekfe.net/hpr. Dit systeem heb ik compleet zelf geschreven aangezien eqDKP naar mijn idee niet voldeet, hier staan ook de regels en de invite email zodat je beetje een indruk krijgt wat wij proberen :P

(en als er nog alliance Deathwing mensen zijn hierzo die graag mee willen doen, schrijf je in op het forum! :P is eigelijk alleen voor invitee's maar voor gotters maken we een uitzondering ;) )
toon volledige bericht
Suc6, wij komen de ingang naar MC wel even campen als jullie gaan :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:57

BrZ

kEv4h schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:59:
Hoe doen jullie de sons? AOE of focus fire?
Focus fire (paar banishen, de rest weg van iedereen met mana tanken en 1 voor 1 afmaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149865

Vraagje, wat ongeveer zou ik voor dit item kunnen vragen? Ranger Bow

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Wiebbe schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:18:
w00t,

toon volledige bericht
Zoiets gebruiken wij dus ook :) Alleen er is wel een guild dat je mag joinen. Dat wordt ook steeds groter. En het systeem blijkt te werken, we hebben Golemagg dus neer (zonder loot, dat wel :/)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Anoniem: 149865 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:36:
Vraagje, wat ongeveer zou ik voor dit item kunnen vragen? Ranger Bow

Thanx!
eigelijk weten wij dat natuurlijk ook niet aangezien het per server is. Het beste wat je kunt doen is de AH rond kijken wat ze vragen voor bogen die slechter zijn of beter dan wat jij wilt verkopen en je prijs er op aan passen.

wow.allakhazam.com heeft ook altijd gemiddelde prijzen staan:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=3021
hier staat die op 10gold gemiddeld AH waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Gisteren na lang ploeteren eindelijk Razorgore in BWL down gekregen :)

Een van onze rogue's heeft er een kort filmpje van gemaakt: *klik*
Voor screenshots: *klik*
Als je het filpmje bekijkt zie je op het einde iemand 'FUCK YEAH' roepen in gchat, thats me ^^

De loot:
Bracers of Ten Storms
The Black Book
Netherwind Bindings
En een zooitje goud natuurlijk :p

Daarna snel geprobeerd om Vaelastrasz the Corrupt neer te krijgen, maar dat mislukte helaas we kwamen niet verder dan 16%.

Dit was overigens de eerste Razorgore kill op onze server sinds hij gefixed is (stormreaver), daarvoor hadden we hem al een aantal keer neer gekregen maar dat telt eigenlijk niet.

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Laatst online: 26-02-2021
Ik ben gisteren als alliance warlock naar Stormwind toegegaan voor de skill trainer in swords. Nu heb ik die ook wel gevonden maar alleen kon ik daar trainen voor 1 handed swords. Nu is mijn vraag hoe ik kan trainen voor 2 handed swords ?

Moet ik:

1) naar een andere trainer

2) eerst omhoog lvl-en

3) eerst ervaring opdoen met een 1 handed sword

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:45
Vergeef mij als het al eerder is gevraagd... Maar ik heb WoW gekocht en heb maar meteen de 30 dagen gedaan met een CC nummer. Ik wist niet zeker of ik wel door wilde gaan en heb dat CC nummer maar weggehaald.

MIjn vraag; kan ik nu nog naderhand die guest pass voor mezelf gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149865

Wiebbe schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:44:
[...]

eigelijk weten wij dat natuurlijk ook niet aangezien het per server is. Het beste wat je kunt doen is de AH rond kijken wat ze vragen voor bogen die slechter zijn of beter dan wat jij wilt verkopen en je prijs er op aan passen.

wow.allakhazam.com heeft ook altijd gemiddelde prijzen staan:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=3021
hier staat die op 10gold gemiddeld AH waarde.
Ja klopt, ik weet dat het per server anders is. daarom ook het "ongeveer", maar bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:45
Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:59:
even een vraagje

Sommige guilds zijn niet in staat om kwa classes een volledige raid uit te rusten. Je moet dan dus een andere guild meevragen. Over het algemeen is dan het netste dat ieder de helft levert.

Zo doen wij het ook. Wij hebben te weinig mages, druids en mages maar wel weer veel priests die onze alliance guild weer mist. Zodoende leveren beide guilds 20 man met alle classes die nodig zijn.

Overigens wordt er wel een roulering aangehouden dat niet altijd dezelfden gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ProgrammerX schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:45:
Ik ben gisteren als alliance warlock naar Stormwind toegegaan voor de skill trainer in swords. Nu heb ik die ook wel gevonden maar alleen kon ik daar trainen voor 1 handed swords. Nu is mijn vraag hoe ik kan trainen voor 2 handed swords ?

Moet ik:

1) naar een andere trainer

2) eerst omhoog lvl-en

3) eerst ervaring opdoen met een 1 handed sword
4) rerollen naar een class die wel die wapens kan gebruiken :P

warlocks kunnen geen 2h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:56

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik heb geloof ik één van de key cards die je nodig bent in gnomeregan per ongeluk weggegooid.. ja ik weet het is enorm stom, maar kan ik deze weer terug krijgen door gnomeregan weer in te gaan en als het ware opnieuw beginnen? Ik had de key card namelijk nog niet gebruikt. :'(

[ Voor 13% gewijzigd door _Dune_ op 12-08-2005 14:12 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-03 10:03

fw

Burning_acid schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:44:
Gisteren na lang ploeteren eindelijk Razorgore in BWL down gekregen :)

Een van onze rogue's heeft er een kort filmpje van gemaakt: *klik*
Voor screenshots: *klik*
Als je het filpmje bekijkt zie je op het einde iemand 'FUCK YEAH' roepen in gchat, thats me ^^

De loot:
Bracers of Ten Storms
The Black Book
Netherwind Bindings
En een zooitje goud natuurlijk :p

Daarna snel geprobeerd om Vaelastrasz the Corrupt neer te krijgen, maar dat mislukte helaas we kwamen niet verder dan 16%.

Dit was overigens de eerste Razorgore kill op onze server sinds hij gefixed is (stormreaver), daarvoor hadden we hem al een aantal keer neer gekregen maar dat telt eigenlijk niet.
toon volledige bericht
Gefeliciteerd namens jullie goede vrienden in RoC ;).

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Furio schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:28:
[...]

Interssante discussie. Ik ben ook een lvl 60 warlock op Terenas, en ik heb het grootste gedeelte van de tijd als een destro lock rond gelopen.
Vertel? Alliance of Horde? En hoe heet die lock dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:05:
de loot zal me eigenlijk een worst wezen, nice loot is altijd mooi meegenomen, maar dit is pas de 4de keer dat we naar binnen gaan (laatste keer lucy op 25%)

Lijkt mij juist beter om guild only warriors te hebben om die houndpacks enzo te "trainen"
Houndpacks zijn simpel. Elke warrior een hound, en zorgen dat iedereen CTRaid heeft zodat je kunt zien welke je moet damagen. We hebben 4 pogingen op Lucy gedaan gisteren, de eerste keer ging crap, de tweede keer ging crap en kregen we een zooi imps op ons dak, de 3e keer ging goed maar wipeden we weer dankzei de imps, en de 4e keer is het gelukt. We hebben 2 keer die houndpacks moeten doen, en dat ging beide keren vlekkeloos. Belangrijk is gewoon dat mensen aanwijzingen opvolgen, als ze dat niet doen en niet willen leren -> kick. We hadden in 't begin een Hunter uit een onbekende guild die constant zat te zeiken, en die mocht ook ophoepelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Dan nog, als zo een hound pack een keer verkeerd gaat, gewoon doorgaan. Hebben we ook gedaan en het gewoon overleefd :P Zo gigantisch moeilijk zijn ze niet. Het enige vervelende zijn die dots die ze doen. Je moet niet vergeten te healen als je klaar bent met vechten :p Want dan heb je een dooie rogue ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Mojo schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:23:
Dan nog, als zo een hound pack een keer verkeerd gaat, gewoon doorgaan. Hebben we ook gedaan en het gewoon overleefd :P Zo gigantisch moeilijk zijn ze niet. Het enige vervelende zijn die dots die ze doen. Je moet niet vergeten te healen als je klaar bent met vechten :p Want dan heb je een dooie rogue ofzo :+
hoezo? daar zijn er zat van :+ je summoned gewoon een nieuwe :P
gewoon halve raid aan rogues op standby en klaar }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:04

GG85

.......

Zijn er mensen die als Palli Seal of Command veel gebruiken? Lijkt me erg goed voor je dmg: gives a chance to do holy dmb equel to the paladins weapon damage.
Ik wil namelijk een Retrebution palli maken en zit erover te denken om als lvl 20 al mijn points in Retrebution te steken tot ik Seal of Command heb en dan Spiritual focus te doen om nog een beetje redelijk te kunnen healen. Daarna waarschijnlijk nog wat puntjes in Protection maar das pas bij lvl30+.
Wat denken jullie, zou het wat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42998

Ik ben lvl 60 pala en ik gebruik dat nog altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Mojo schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:23:
Het probleem met die hound packs is dat er 4 packs voor magma staan op een timer van een uur. Aangezien wij nogal eens willen wipen op magma, willen we graag zoveel mogelijk tijd om zoveel mogelijk tries op Magma te kunnen doen. Dus elke niet perfecte hound pack kill is klote, want die kost meer tijd en achteraf heb je meer tijd nodig om je mana te uppen en te healen. Daarnaast moet er vaker door de pallies gebuffed worden, omdat die klotedingen maar een timer hebben van 5 minuten. Als priest moet ik echter gewoon BoW, BoK en BoS hebben. Kost ook weer extra tijd.

Gewoon lekker focussen en opletten. CT_raidassist is een must. Iedereen die dat niet heeft, mag niet eens mee. Gisteren in minder dan tien minuten alle packs gecleared voor magma (4 stuks). Luci hadden we woensdag gelukkig al omgelegd). Hadden we nog mooi 50 minuten voor Magma. 4 tries, 4 wipes :(. En de beste was maar 66%. Voor het waarom zie een eerdere post van mij vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
dat bedoel ik juist met die packs, het is heel simpel als iedre warrior weet wat hij moet doen en waar hij moet staan.

Wij zetten ze netjes in een rondje met de asses naar elkaar toe, zodat niet 2 maar 1 warrior het vuur van zijn hondje krijgt. na 10 seconden rennen de AoE'ers naar het midden van de circel en beginnen met de dmg.

Dit gaat snel en perfect, maar als er warriors van een andere guild bij zitten die het zo nog nooit gedaan hebben dan gaat het mis, de circel is niet goed of een hound staat buiten de AoE, noem maar op. met guild only guys kan het bijna niet mis gaan....

aan de andere kant is het inderdaad wel eerlijk als je een andere guild uitnodigd dat ieder de helft levert....

Maar ik heb het over 3 warriors ieder van een andere guild..... ach ik zie het zondag wel, ik hoop dat die verdomde lucy nou eens neer gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:45
GG85 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:32:
Zijn er mensen die als Palli Seal of Command veel gebruiken? Lijkt me erg goed voor je dmg: gives a chance to do holy dmb equel to the paladins weapon damage.
Ik wil namelijk een Retrebution palli maken en zit erover te denken om als lvl 20 al mijn points in Retrebution te steken tot ik Seal of Command heb en dan Spiritual focus te doen om nog een beetje redelijk te kunnen healen. Daarna waarschijnlijk nog wat puntjes in Protection maar das pas bij lvl30+.
Wil je niet na 45+ op je pala uitgekeken zijn, ga dan NIET voor retri :P
Je doet misschien wel wat dmg, maar het is de saaiste manier van spelen die er is.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

_Dune_ schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:56:
Ik heb geloof ik één van de key cards die je nodig bent in gnomeregan per ongeluk weggegooid.. ja ik weet het is enorm stom, maar kan ik deze weer terug krijgen door gnomeregan weer in te gaan en als het ware opnieuw beginnen? Ik had de key card namelijk nog niet gebruikt. :'(
Kan iemand mij hier ook nog een antwoord op geven? ;( ... dat zou ik heeeeel fijn vinden.... :)

[ Voor 6% gewijzigd door _Dune_ op 12-08-2005 14:57 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

fw schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:08:
[...]

Gefeliciteerd namens jullie goede vrienden in RoC ;).
Haha dankje ;) Wat is je class/naam trouwens in RoC?

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

_Dune_ schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:56:
[...]

Kan iemand mij hier ook nog een antwoord op geven? ;( ... dat zou ik heeeeel fijn vinden.... :)
Dat heb ik dus ook ooit een keer gedaan. Ben daarna nog 2x terug geweest en heb nooit meer een card zien droppen. Nou is het toch al een $@#$% quest, dus heb ik hem maar geabandoned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

robbertinho schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:58:
[...]

Dat heb ik dus ook ooit een keer gedaan. Ben daarna nog 2x terug geweest en heb nooit meer een card zien droppen. Nou is het toch al een $@#$% quest, dus heb ik hem maar geabandoned.
SHIT!!! :( sorry... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:45
Gewoon de quest abbandonnen, alle cards weggooien en dan opnieuw accepten. Dan droppen ze echt wel weer :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

jarnotjuh schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:00:
Gewoon de quest abbandonnen, alle cards weggooien en dan opnieuw accepten. Dan droppen ze echt wel weer :)
mmm ik heb geen idee waar ik die quest op heb gedoken... Ironforge misschien?.... *snif*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

volgens mij zit die gewoon in tinker town in IF.. naast dat draaiende ding in het midden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-03 10:03

fw

Burning_acid schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:58:
[...]

Haha dankje ;) Wat is je class/naam trouwens in RoC?
Ragmar, Rogue. Ik kon net uit het filmpje opmaken dat je Lockalike was :P. Maar het zag er in dit filmpje een stuk vermakelijker uit dan jullie eerdere kills waarvan ik hoorde dat het nogal een ooc-resser zergfest was.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
_Dune_ schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:11:
[...]

mmm ik heb geen idee waar ik die quest op heb gedoken... Ironforge misschien?.... *snif*
Je kunt dan altijd nog de questnaam invullen bij thottbot, kun je zo opzoeken wie hem geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Anoniem: 5646 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:16:
volgens mij zit die gewoon in tinker town in IF.. naast dat draaiende ding in het midden
Volgens mij ook.

Quest abandonnen zou ook nog wel eens kunnen helpen idd. Toendertijd wist ik niet dat dat hielp, dus heb ik het maar zo gelaten. Was toch al niet zo'n fan van Gnomeregan. Met die irritante alarmbots and lopende bommen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
zit nu sinds tijdje op pvp server 'the maelstrom'... prima server enzo maar ik miste mijn nl guild toch wel erg. na maatjes te zijn geworden met een paar losse nl'rs daar hebben we besloten zelf maar een nl guild op te richten.

zijn nu met 6, zoeken dus nog 4 handtekeningen, dus wie net als ik een nl guild zoekt op maelstrom /w cenedrah even.

lijkt me leuk als het wat wordt, kunnen we tenminste beetje nederlands praten.
wij zijn rond de lvl30 ongeveer, maar alle lvls etc welkom, ohja en t'is alliance.

hopelijk tot gauw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7865

Dat is precies wat ik gedaan heb, en ik ben nu lvl50 en vind het zeker leuk,
Echt heel druk zult je het niet krijgen inderdaad, attack -> SoC aan klikken en wachten tot ie proct,
maar goed ik kan lekker wel even naar de koelkast rennen onder combat zonder dat iemand het merkt :P Bovendien heb je zo leuk tijd voor buffs,heals, cleanse etc

Zorg er sowieso voor dat je begin 20 je Verigan's Fist krijgt via de paladin quest in combinatie met SoC doen je dan leuke damage (voor een pally that is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
robbertinho schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:44:
Gewoon lekker focussen en opletten. CT_raidassist is een must. Iedereen die dat niet heeft, mag niet eens mee. Gisteren in minder dan tien minuten alle packs gecleared voor magma (4 stuks).
We zijn niet meer aan Maggy toegekomen helaas, en jammer genoeg ben ik er de volgende paar keren niet bij (vakantie!). Die Packs zijn prima te doen, en je hebt er helemaal niet veel tijd voor nodig, als je warriors gewoon goed de aanwijzingen opvolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

fw schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:19:
[...]

Ragmar, Rogue. Ik kon net uit het filmpje opmaken dat je Lockalike was :P. Maar het zag er in dit filmpje een stuk vermakelijker uit dan jullie eerdere kills waarvan ik hoorde dat het nogal een ooc-resser zergfest was.
Aha, naam komt me wel bekent voor. Ik ben inderdaad Lockalike (warlock) maar ik heb ook een 60 rogue (Burningacid), ik ben niet bij de vorige Razor kills geweest dus dat weet ik eigenlijk niet, ik was wel bij de ~10 wipes die aan deze kill vooraf gingen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Hydra schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:39:
[...]

We zijn niet meer aan Maggy toegekomen helaas, en jammer genoeg ben ik er de volgende paar keren niet bij (vakantie!). Die Packs zijn prima te doen, en je hebt er helemaal niet veel tijd voor nodig, als je warriors gewoon goed de aanwijzingen opvolgen.
nou, de warriors doen de dmg niet :)
tis in mijn ervaring meer de rest van de raid die damage blijft doen tegen de packs ipv de warrior ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Laatst online: 26-02-2021
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:55:
[...]

4) rerollen naar een class die wel die wapens kan gebruiken :P

warlocks kunnen geen 2h
lol thx, weer wat geleerd :) Had even gekeken op de website van warcraft maar daar stond het niet explicit op :/ Toch eerst maar trainen en dan dingen in de AH kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138899

Wiebbe schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:02:
[...]

nou, de warriors doen de dmg niet :)
tis in mijn ervaring meer de rest van de raid die damage blijft doen tegen de packs ipv de warrior ;)
Het zijn voornamelijk casters die veel damage doen (Mages, Warlocks) en Rogues kunnen er ook wel wat van, maar het is de bedoeling van die warrior om de klappen op te vangen. Het is daarbij natuurlijk wel handig om zoveel mogelijk damage te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Anoniem: 138899 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:17:
[...]

Het zijn voornamelijk casters die veel damage doen (Mages, Warlocks) en Rogues kunnen er ook wel wat van, maar het is de bedoeling van die warrior om de klappen op te vangen. Het is daarbij natuurlijk wel handig om zoveel mogelijk damage te doen.
Het ging erom dat de warriors de core hounds collectief de goede kant op pullen, zodat als ze aggro hebben de AoE elke hound pijn doet. Als er een hound buiten de AoE is, heb je het probleem dat ze niet allemaal binnen 10 sec van elkaar doodgaan. Dan rezzed de hound buiten de AoE de andere weer en dan blijf je bezig. Het gaat hier om efficientie, niet of het anders ook kan. Daarom moet je ook CT_Raidassist hebben. Dan kunnen niet AoE dps classes zich focussen op de hound met de meeste health. Warriors hebben dus zeker een hele belangrijke taak in deze.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.