pfft mij maak je niet jaloers, ik ben mage tegenwoordig
* Bokkie gaat in een hoekje zitten huilen
vanavond 1e Guild only MC run als het goed is

en het begin van de DKP
enige klote is dat ik 5 september voor 2 weken op vakantie ga en dus een dikke DKP achterstand ga oplopen
voorlopig dus geen phat l3wt uit mc voor mij
Tauren kunnen op dit moment 3 mount gebruiken
- Kodo in al zijn vormen (normaal, epic, PvP)
- Frostwolf (mits exhalted, geen riding skill nodig)
- Deathcharger's Reins (Undead steed van Baron Rivendare)
Mogelijk in de toekomst kunnen ze ook Wolves gebruiken van Orcs', dit naar aanleiding van Caydiem''s woorden op het US WoW forum "Orc's have been busy breeding sturdier wolves"
dus ik denk dat bij 1 van de komende contentpatches, de wolves aangepast worden (was ook wel nodig want ziet er neit uit, een orc op een wolve, verhouding klopt niet)
mage is nu 44, bijna 45, gisteren voor 140g een
Eye of Flame gekocht op ah
heb 1 dag respecced naar frost, maar dat beviel me toch niet meer, ondanks dat ik een lvl 49 frostmage heb (frost sinds start) fire is gewoon te lekker op dit moment voor levellen. Tomoe wordt dus een firemage voluit, met pom.
Ook eindelijk van het weekend mijn
Robes of the lich gehaald, samen met 2 guildies, 1 guildie wilden hem ook, 2 runs, 2x robes : dus we waren snel klaar (48 warlock, 60 priest, en ik AOE naar lich, ging erg goed)
enige waar ik van baal is dat ik eerst een
Mageflame cloak had gekocht voor 6G bo

die 40 lvls in me bank heb gehad, maar omdat ik respeccde naar frost ik die voor 60G weer had verkocht
en ik die dus nu alsnog wel goed kan gebruiken

en hij dus nu voor 40g op ah gaat
naja over 3 levels maar even de
Deep Woodlands Cloak halen
inmiddels al wel 3 zelfgemaakte mooncloth bags ^^ over 3 dagen de 4e
En btw puyol, ik dacht dat je wel al wist dat ik al sinds lvl 41 300 in tailoring had

heb dagen lang in /g lopen roepen om mageweaven en nog wat runecloth voor de laatste 5 puntjes