Ik val inderdaad ook maar even binnen in dit topic, ben zelf nog nooit MC binnen geweest, hopelijk binnenkort met guild run mee (nog 4 levels). Ik weet dus ook (nog) niet de juiste strategieen binnen MC, het is dus zo dat de Core Hounds binnen 10 sec van elkaar dood moeten gaan omdat ze anders de andere rezzen? Sounds funrobbertinho schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:23:
[...]
Het ging erom dat de warriors de core hounds collectief de goede kant op pullen, zodat als ze aggro hebben de AoE elke hound pijn doet. Als er een hound buiten de AoE is, heb je het probleem dat ze niet allemaal binnen 10 sec van elkaar doodgaan. Dan rezzed de hound buiten de AoE de andere weer en dan blijf je bezig. Het gaat hier om efficientie, niet of het anders ook kan. Daarom moet je ook CT_Raidassist hebben. Dan kunnen niet AoE dps classes zich focussen op de hound met de meeste health. Warriors hebben dus zeker een hele belangrijke taak in deze.
CTRA hiervoor is idd handig, maar 't is niet net alsof je niet zonder zou kunnen doen.robbertinho schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:23:
[...]
Het ging erom dat de warriors de core hounds collectief de goede kant op pullen, zodat als ze aggro hebben de AoE elke hound pijn doet. Als er een hound buiten de AoE is, heb je het probleem dat ze niet allemaal binnen 10 sec van elkaar doodgaan. Dan rezzed de hound buiten de AoE de andere weer en dan blijf je bezig. Het gaat hier om efficientie, niet of het anders ook kan. Daarom moet je ook CT_Raidassist hebben. Dan kunnen niet AoE dps classes zich focussen op de hound met de meeste health. Warriors hebben dus zeker een hele belangrijke taak in deze.
Met een druk op de "v"-knop, kan je zo heel makkelijk zien hoeveel HP alle hounds hebben
Daar heb je helemaal gelijk in, maar zoals jij ongetwijfeld weet heb je CT_Raidassist nodig in MC, al is het alleen maar voor het betere overzicht dat je dan hebt.kEv4h schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:26:
[...]
CTRA hiervoor is idd handig, maar 't is niet net alsof je niet zonder zou kunnen doen.
Met een druk op de "v"-knop, kan je zo heel makkelijk zien hoeveel HP alle hounds hebben
@Dutchbest: Ja die hounds moeten binnen 10sec van elkaar doodgaan en je pulled er 5, een beetje organisatie is dus wel nodig. Veel leuker nog zijn die imps die op een respawntijd staan van 7 min of die firelords die je liever niet met z'n 2en pulled omdat ze constant adds spawnen. Dat zijn alleen nog maar thrashmobs
Gelukkig hebben we die buggers nou wel onder de knie. Lucifron gaat ook al redelijk makkelijk neer. Alleen Maggy is een stuk moeilijker dan Luci zonder fear ward van dwarf priests.
Lelijke grote rothond
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Anoniem: 138899
hehe, onze guild is inmiddels al aardig op weg, Majordomo (of wat zijn naam precies is) is al een paar keer neer gegaan, nu maar hopen dat ik ook snel mee kan gaan om iets mee te pikken van de loot
voor het eerst de battelground in av helemaal af kunnen maken. Duurde ook niet zo lang, maar een uurtje of 3. Maar dat schiet wel op qua honor, gewoon bijna 10k honor, en dat extra niet eens de kill's meegeteld.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Dat is reteonoverzichtelijk, CTRA is gewoon veel handiger. Meer overzicht = minder kans op failure. Je kunt ook zien of de MT Target van Target geswitched is. Toch wel fijn als Hunter, weet je wanneer je moet FeignenkEv4h schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:26:
CTRA hiervoor is idd handig, maar 't is niet net alsof je niet zonder zou kunnen doen.
https://niels.nu
Nou, het is me gelukt. Eerste keer ging ik idd dood, maar 2e keer haalde ik het wel. Snapte niet precies wat je bedoelde met 2 Blizzards afstand, maar dus gewoon dat je 2x Blizzard kan doen voordat ze bij je zijn.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:23:
[...]
uuh het vergt wel enige oefening
verwacht niet meteen een blizz aoe terminator te worden
kan best zijn dat je een paar corpseruns moet doen voor je het door hebt
oefenenThijs schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:53:
[...]
Nou, het is me gelukt. Eerste keer ging ik idd dood, maar 2e keer haalde ik het wel. Snapte niet precies wat je bedoelde met 2 Blizzards afstand, maar dus gewoon dat je 2x Blizzard kan doen voordat ze bij je zijn.Alleen Feralas is niet zo'n goeie plek. Heel veel Trappers (met guns) en Mystics (met lightning bolts), dus je kan niet echt een lekker groepje pakken.
heb je iceblock? dan kan je ze om je heen verzamelen, wel gevaarlijker
als je lvl 48 bent kan je naar tanaris pirates gaan, ook veel clustered mobs
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Anoniem: 24036
dat ik heb nagekeken, maar dat ik voor mij niet van toepassing.Wiebbe schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:47:
Even een vraagje welk moederbord gebruik jij? (er zijn namelijk wat bugs met een bepaald type netwerk kaart op bepaalde moederborden)
Thx voor het advies ik ga ff die 2 maps deleten.
Hoe dan? Ze schieten gewoon op afstand en interrupten m'n blizzard.-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:54:
[...]
oefenenals je ze goed lokt kan je die ook gewoon meepakken
heb je iceblock? dan kan je ze om je heen verzamelen, wel gevaarlijker
als je lvl 48 bent kan je naar tanaris pirates gaan, ook veel clustered mobs
geprobeerd na de patch, ongeveer nog maar 10% xp vergleken met voor de patch, schiet dus niet meer opThijs schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:59:
[...]
Hoe dan? Ze schieten gewoon op afstand en interrupten m'n blizzard.Maar Tanaris klinkt goed en ik ga Maraudon ook zeker proberen met die Creeping Sludge, wil toch weten hoeveel het nu na de patch oplevert qua XP.
Anoniem: 142689
Iemand nog intresse in een account met een lvl41 warrior? Geen ubergear enzo.. Ik was net telaat met opzeggen dus het is zonde om er nu niks mee te doen. Wel serieus aub en niet om ff alles om te zetten in gold
na de patch 25 exp per sludgeThijs schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:59:
[...]
Hoe dan? Ze schieten gewoon op afstand en interrupten m'n blizzard.Maar Tanaris klinkt goed en ik ga Maraudon ook zeker proberen met die Creeping Sludge, wil toch weten hoeveel het nu na de patch oplevert qua XP.
slim zijn, beginnen binnen melee range, en dan een beetje achteruit lopen
dan blijven ze melee
Niemand die antwoord weet op de vraag of je na het aanmaken van je account en je 30 gratis dagen hebt opgebruikt nog voor jezelf die guest pass kan gebruiken? Op dezelfde account natuurlijk.
nee, dat kan niet. Had andersom wel gekunt, maar zo niet.WizZie- schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:38:
Niemand die antwoord weet op de vraag of je na het aanmaken van je account en je 30 gratis dagen hebt opgebruikt nog voor jezelf die guest pass kan gebruiken? Op dezelfde account natuurlijk.
Anoniem: 132653
ik lees dat veel mensen die hound packs met AE neerhalen, wij doen dat juist met blizzard zodat je precies kan zien wanneer een warrior aggro verliest. misschien is het een tip
want op die hound packs zijn wij nog nooit gewhiped
nee dat gaat niet anderom welWizZie- schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:38:
eerst je guest pass gebruiken en dan pas upgrade naar retail met 30 dagen free
Iseci
Hey ik grind nu al tijdje in western plaguelands, wat me erg goed bevalt (zowel cash als experience). Maar nu mijn vraag: ik meen begrepen te hebben dat als je honored wordt bij Argent Dawn, dat dat bepaalde voordelen met zich meebrengt. Zijn er nog meer voordelen dan de 10% korting die je krijgt op npc items? Is er ergens een database waar ik dit soort dingen kan opzoeken want mijn zoektocht op thott & allakhazam is gestrand.
Kijk hier eens, vond ik een nuttige link.Jaii schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 08:36:
Hey ik grind nu al tijdje in western plaguelands, wat me erg goed bevalt (zowel cash als experience). Maar nu mijn vraag: ik meen begrepen te hebben dat als je honored wordt bij Argent Dawn, dat dat bepaalde voordelen met zich meebrengt. Zijn er nog meer voordelen dan de 10% korting die je krijgt op npc items? Is er ergens een database waar ik dit soort dingen kan opzoeken want mijn zoektocht op thott & allakhazam is gestrand.
http://www.wowwiki.com/Argent_Dawn
Bedankt! Dit is precies wat ik zocht!Azqi schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:08:
[...]
Kijk hier eens, vond ik een nuttige link.
http://www.wowwiki.com/Argent_Dawn

bedoelde ze niet gewoon AoE ipv AE (Arcane explosion) lijkt mij sterk dat ze voor arcane damage gaan ipv frost. Frost doet rete meer dmg dan de andere 2 mage school aangezien ze reduced frost resistance hebben in MC.Anoniem: 132653 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:21:
ik lees dat veel mensen die hound packs met AE neerhalen, wij doen dat juist met blizzard zodat je precies kan zien wanneer een warrior aggro verliest. misschien is het een tipwant op die hound packs zijn wij nog nooit gewhiped
Maar om eerlijk te zijn IEDEREEN whiped de eerste keer op core hound packs man
Kijk als jullie eerst met andere groepen zijn mee gegaan of jij bent later begonnen dan snap ik het wel, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen die nieuw in MC zijn meteen de core hound packs onder de knie hebben zonder whipes? (en dan nog wel 4 packs in totaal
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Anoniem: 51543
W00t Level 60,
niet echt heel bijzonder. Tijd maar weer voor een nieuwe char, twijfel tussen een Druid en Lockje.
En banish/fear ze niet allemaal tegelijkBrZ schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:26:
[...]
Focus fire (paar banishen, de rest weg van iedereen met mana tanken en 1 voor 1 afmaken)
Gisteren overigens alsnof gelukt
Je kunt jezelf ook eerst een beetje inlezen voordat je gaatWiebbe schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:42:
Kijk als jullie eerst met andere groepen zijn mee gegaan of jij bent later begonnen dan snap ik het wel, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen die nieuw in MC zijn meteen de core hound packs onder de knie hebben zonder whipes? (en dan nog wel 4 packs in totaal)
ja weten hoe je een pack moet killen en de teamplay die er voor nodig is hebben zijn 2 grote dingen die erg veel verschillen 
Ik ben met 3/4 guilds mee geweest toen zij hun eerste MC raids gingen doen en ELKE keer waren het dikke whipes de eerste keer bij de corehounds ook al wist ik precies wat er moest gebeuren. Het is ook niet moeilijk maar iedereen moet weten wat hij moet doen en ze moeten gewoon luisteren en opletten.
En daar ligt vooral de eerste keer het grote probleem, veel mensen luisteren niet of denken dat ze het zelf wel beter weten of negeren de chat gewoon compleet. (wat het irritantste is)
Maar ja, als je de eerste keer alles goed doet ben je aardig goed qua guild
Ik ben met 3/4 guilds mee geweest toen zij hun eerste MC raids gingen doen en ELKE keer waren het dikke whipes de eerste keer bij de corehounds ook al wist ik precies wat er moest gebeuren. Het is ook niet moeilijk maar iedereen moet weten wat hij moet doen en ze moeten gewoon luisteren en opletten.
En daar ligt vooral de eerste keer het grote probleem, veel mensen luisteren niet of denken dat ze het zelf wel beter weten of negeren de chat gewoon compleet. (wat het irritantste is)
AllianceWiebbe schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:21:
Ik denk dat 't ook voor een deel kwam omdat 75% van de raid bestond uit mensen die weten wat teamwork is. Ik denk eerlijk gezegd ook dat als je 3 RP guild bij mekaar zet, een iets hogere kans op succes hebt dan wanneer je 3 willekeurige guilds van een PvP server neemt.
Niet luisteren is een probleem. We hadden in het begin ook last van mensen die meteen begonnen te nuken. Na heel droog gemeld te hebben dat de volgende die dat deed de raid uit zou vliegen ging het een stuk beter
Ventrillo/Teamspeak is ook een vereiste in MC. Toen wij dat gingen gebruiken ging MC ook vele malen soepeler. Het is zoveel makkelijker om dingen uit te kunnen leggen en tijdens encounters mensen bij te sturen (al dan niet gillend
).
Hmm, het verschil tussen alliance/horde en PvP/PvE zal idd ook wel veer verschil uitmaken. Ik kom soms mensen tegen in PUG naar UBRS/Scholo/Strat enzo die geen flauw idee hebben wat CC is. Ik speel op een PvP server maar echt niet alleen voor de PvP, PvE vind ik ook heel belangrijk maar helaas heb je hier misschien wat vaker te maken met 14 jarige PvP verslaafde pikkies die niet kunnen teamplayenHydra schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:26:
[...]
Alliance
Ik denk dat 't ook voor een deel kwam omdat 75% van de raid bestond uit mensen die weten wat teamwork is. Ik denk eerlijk gezegd ook dat als je 3 RP guild bij mekaar zet, een iets hogere kans op succes hebt dan wanneer je 3 willekeurige guilds van een PvP server neemt.
Niet luisteren is een probleem. We hadden in het begin ook last van mensen die meteen begonnen te nuken. Na heel droog gemeld te hebben dat de volgende die dat deed de raid uit zou vliegen ging het een stuk beter
ben ik het niet helemaal mee eens, in alle raids waar ik aan mee heb gedaan die wel ventrilo/teamspeak gebruikte ging het helemaal niet beter dan wanneer we het niet gebruiken. Sowieso, iemand die op ventrilo zit: I NEED FORT BUFF. COME ONE FORT PLEASE. is alleen maar verschrikkelijk irritant. Wij maken gebruik van channels voor elke groep, met 1 class leader die de berichten door geeft aan zijn groep.keldon schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:33:
Ventrillo/Teamspeak is ook een vereiste in MC. Toen wij dat gingen gebruiken ging MC ook vele malen soepeler. Het is zoveel makkelijker om dingen uit te kunnen leggen en tijdens encounters mensen bij te sturen (al dan niet gillend).
Dus ik ben bijv pallie leader, iemand die BoW moet hebben whispert mij en ik geef het door aan de pallie die BoW blessed enzo. Alle groepen hebben een eigen sub leader die precies weet wat hij moet doen, bij maggie maken de hunters zelf de volgorde van Tranq Shot uit in hun eigen channel, de locks mogen zelf bepalen hoe ze de adds banishen (als ze maar target aangeven enzo
ik heb zelf het idee dat het zo beter werkt dan een channel waarop meestal erg onduidelijk word gesproken door russen en andere mensen waar engels niet de eerste of tweede taal is zodat je er nog niks van begrijpt
[ Voor 39% gewijzigd door Wiebbe op 13-08-2005 13:57 ]
Mischien beetje rare vraag, maar ik speel op darksorrow, maar die zie ik nooit staan in de realm lists, ook heeft darksorrow geen eigen realm forum .... wat doe ik fout ?
Anoniem: 143011
http://forums-en.wow-euro...n=wow-realm-darksorrow-enbarrel schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:26:
Mischien beetje rare vraag, maar ik speel op darksorrow, maar die zie ik nooit staan in de realm lists, ook heeft darksorrow geen eigen realm forum .... wat doe ik fout ?
Anoniem: 132653
laat ik het zo zeggen we hebben een ervaren MC leiderWiebbe schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:42:
[...]
blabla
Kijk als jullie eerst met andere groepen zijn mee gegaan of jij bent later begonnen dan snap ik het wel, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen die nieuw in MC zijn meteen de core hound packs onder de knie hebben zonder whipes? (en dan nog wel 4 packs in totaal)
btw onze packhound stategie is dus onze hunter marked 1 hound voor de MT en daarna met behulp van assist worden de andere warriors een hound toegewezen. als alle aggro onder controle is en de hounds staan bij elkaar is het AoE (blizzard en die warlock spell "fire rain" oid) en daarna zorgen de shamans er met behulp van af en toe een lightning bolt voor dat ze tegelijk neergaan. werkt perfect
Wij gebruiken bij raids 3 leaders. De MT is er 1 die alles over TS doorgeeft betreffende aggro losses, heals etc, voornamelijk dus dingen waar je niet op voorbereid bent.
De 2de leader is diegene die via CTraid alle tactics, timers, countdowns doorgeeft, je ziet die dikke witte tekst in beeld. Daarin zie je ook meteen welke classes wat moeten doen. Alles is gemacro'd.
De 3de leader is overall leader die van te voren tactics uitlegt en als vraagbaak dient.
De 2de leader is diegene die via CTraid alle tactics, timers, countdowns doorgeeft, je ziet die dikke witte tekst in beeld. Daarin zie je ook meteen welke classes wat moeten doen. Alles is gemacro'd.
De 3de leader is overall leader die van te voren tactics uitlegt en als vraagbaak dient.
Daarom praten bij ons ook alleen maar de raidleader(s) en zeggen de meeste mensen alleen maar wat wanneer er wat gevraagd wordt aan ze. 40 mensen die door elkaar heen praten schiet niet op natuurlijk. Maar het uitleggen van taktieken gaat ook stukken sneller dan wanneer alles ingetikt moet worden etc. En mocht er wat fout gaan tijdens een boss encounter dan is het sneller op te lossen dan wanneer er getikt moet worden. Wij willen in ieder geval niet meer zonder voice com.Wiebbe schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:53:
[...]
ben ik het niet helemaal mee eens, in alle raids waar ik aan mee heb gedaan die wel ventrilo/teamspeak gebruikte ging het helemaal niet beter dan wanneer we het niet gebruiken. Sowieso, iemand die op ventrilo zit: I NEED FORT BUFF. COME ONE FORT PLEASE. is alleen maar verschrikkelijk irritant. Wij maken gebruik van channels voor elke groep, met 1 class leader die de berichten door geeft aan zijn groep.
Dus ik ben bijv pallie leader, iemand die BoW moet hebben whispert mij en ik geef het door aan de pallie die BoW blessed enzo. Alle groepen hebben een eigen sub leader die precies weet wat hij moet doen, bij maggie maken de hunters zelf de volgorde van Tranq Shot uit in hun eigen channel, de locks mogen zelf bepalen hoe ze de adds banishen (als ze maar target aangeven enzo)
ik heb zelf het idee dat het zo beter werkt dan een channel waarop meestal erg onduidelijk word gesproken door russen en andere mensen waar engels niet de eerste of tweede taal is zodat je er nog niks van begrijpt
En het is ook nog eens een stuk gezelliger imho. Tijdens de laatste raid had 1 van onze vaste hunters een ongelooflijke kater. Die hebben we toch mooi aan het kotsen gekregen door met z'n allen de meest smerige gerechten op te gaan zitten noemen
Ik ook darksorrowbarrel schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:26:
Name, class, side?
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Zelf zit ik ook op darksorrow, name: Archanox class: Warlock sid: Alliance lvl: 40
39
Anoniem: 151566
Is het ook mogelijk om de muziek uit het spel op MP3 formaat te zetten, of op een muziek cd? Of is het zo dat deze encrypted is en niet zomaar te rippen is...
Er berust copyright op, dus lijkt me geen goed plan het te doen, laat staan het hier te vragen.Anoniem: 151566 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:59:
Is het ook mogelijk om de muziek uit het spel op MP3 formaat te zetten, of op een muziek cd? Of is het zo dat deze encrypted is en niet zomaar te rippen is...
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Anoniem: 50859
Bij ons op Burning Legion valt dat meestal wel mee. Iemand die net 60 is zal nog niet alles goed doen, maar ja een keer whipen is niet erg.Wiebbe schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:53:
[...]
Hmm, het verschil tussen alliance/horde en PvP/PvE zal idd ook wel veer verschil uitmaken. Ik kom soms mensen tegen in PUG naar UBRS/Scholo/Strat enzo die geen flauw idee hebben wat CC is. Ik speel op een PvP server maar echt niet alleen voor de PvP, PvE vind ik ook heel belangrijk maar helaas heb je hier misschien wat vaker te maken met 14 jarige PvP verslaafde pikkies die niet kunnen teamplayen(no offense als iemand hier 14 jaar is en op een PvP server speelt
)
Maar ik weet dat er bij ons op de server zelfs een PUG Molten Core raids zijn/ware, die ook nog redelijk succesvol zijn geweest (luci en Magmadar, weet ik zeker van dat ze neer zijn gegaan).
Maar je koopt de muziek toch als je het spel koopt?FirePuma142 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:02:
[...]
Er berust copyright op, dus lijkt me geen goed plan het te doen, laat staan het hier te vragen.
was het maar zo mooi?Anoniem: 151566 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:19:
[...]
Maar je koopt de muziek toch als je het spel koopt?
een cd koop je toch ook in de winkel dus die mogen we ook zomaar rippen
Het spel heb je ook gekocht dus mag je die ook zomaar kopieren
Waar de grens ligt word veel over gediscussierd, maar mocht je de ingame bestanden willen bekijken raad ik je aan: winMPQ of PowerMPQ te downloaden. Hiermee kan je de data bestanden openen.
Even een vraagje tussendoor........
Ik ben wow op het moment een beetje moe en wil er tijdelijk mee stoppen. Als ik nu mijn account cancel en mezelf over 2 maanden weer aanmeld zijn mijn chars dan weg? (ik betaal met CC niet met gamecards...)
Ik ben wow op het moment een beetje moe en wil er tijdelijk mee stoppen. Als ik nu mijn account cancel en mezelf over 2 maanden weer aanmeld zijn mijn chars dan weg? (ik betaal met CC niet met gamecards...)
Anoniem: 117852
FF snel een vraagje; vandaag voor de lol eens een Horde char begonnen en het viel me op dat mijn keus, een Troll Warrior, niet echt vaar voorkomt op mij server. (Arathor) Iemand die hier een speciale reden voor weet of zitten er nadelen aan waar ik geen idee van heb misschien??
Nee die blijven geloof ik een half jaar of zelfs een jaar bewaardspydoggie schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:50:
Even een vraagje tussendoor........
Zou t niet weten, Trolls zijn dus duidelijk het coolste ras van Azeroth. Zelfs de Night Elves stammen van ons af!Anoniem: 117852 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:20:
FF snel een vraagje; vandaag voor de lol eens een Horde char begonnen en het viel me op dat mijn keus, een Troll Warrior, niet echt vaar voorkomt op mij server. (Arathor) Iemand die hier een speciale reden voor weet of zitten er nadelen aan waar ik geen idee van heb misschien??
Hmm, de WoW Europe website is down geloof ik. En account management dus ook. Ik zeg dit niet uit frustratie, maar ik wilde graag weten of iemand toevallig weet wanneer dit ongeveer opgelost zal zijn? Hoelang duurt zoiets ongeveer? Ik wil namelijk graag even mijn gamecard invullen
Ik speel de laatste dagen veel op de Battlegrounds (nick = Jahithber) en ik kan me soms best wel ergeren aan een 2tal zaken doe zich veelvoldig voordoen:
- Altijd als ik een tegenstander omleg die de vlag gejat heeft, dan gaat een 2e horde er mee vandoor. Het lukt moet gewoon niet de vlag te returen, zelfs als ik even de tijd ervoor heb. Ik weet niet wat het is, mijn pc, lag, pech, onkunde maar wat ik wel weet is dat het irritant is. Het handje voor de vlag op te pikken wil ook maar niet in beeld komen. Erg frustrerend af en toe als je net een vijand op een kritiek moment afmaakt.
- Verder gebruik ik vaak sprint potions om een vijand bij te halen. Het wil soms niet lukken de vijand te raken, ik kreeg steeds een stem dat ik niet in range ben, terwijl ik dat zeker wel ben. ERG vervelend. Mijn broer zegt er ook last van te hebben, meer mensen met dit probleem??
- Altijd als ik een tegenstander omleg die de vlag gejat heeft, dan gaat een 2e horde er mee vandoor. Het lukt moet gewoon niet de vlag te returen, zelfs als ik even de tijd ervoor heb. Ik weet niet wat het is, mijn pc, lag, pech, onkunde maar wat ik wel weet is dat het irritant is. Het handje voor de vlag op te pikken wil ook maar niet in beeld komen. Erg frustrerend af en toe als je net een vijand op een kritiek moment afmaakt.
- Verder gebruik ik vaak sprint potions om een vijand bij te halen. Het wil soms niet lukken de vijand te raken, ik kreeg steeds een stem dat ik niet in range ben, terwijl ik dat zeker wel ben. ERG vervelend. Mijn broer zegt er ook last van te hebben, meer mensen met dit probleem??
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Ik kom vandaag, net als meerdere op de server (Arathor), helemaal nieteens op BG.
AV komt Horde al helemaal niet en vandaag is WG blijkbaar constant 9 minuten te gaan. Zal wel n bug zijn.... Er staan er zelfs al 5 uur in de rij.
Plotseling kent de account management mijn creditcard nummer niet, hij zegt dat de verificatiecode fout is en nu kan ik het over 24 uur weer proberen
. Ik heb geen flauw idee wat ik nou fout doe, weet iemand het. Misschien werkt het weer goed als de boel weer up is maar goed...

AM werkt niet bij mij. 't Is echt weer een zooitje vanavond. Ben beter van Blizzard gewend eigenlijk...
vandaag 2x vol AV gedaan, dus het gaat op sommige servers gewoon goed, ik speel op skullcrusher. En lekker 30k honor verdiend vandaag(schat ik).
Anoniem: 151346
Na 3 dagen geleden begonnen te zijn ga ik het spel steeds leuker vinden.
Echt verslaafd ben ik nog niet, weet meestal wel een mooie tusenweg te kiezen tussen mijn vrije tijd en het gamen.
Op mijn werk ben ik al 2 mensen aan het overhalen tot het kopen en het proberen van WoW.
Voor alsnog gaat het goed, ik laat ze alles hier lezen dan hebben ze net zoals ik een klein voorsprongetje op iemand die van niets weet en dan begint (bestaan die?
)
Wel is het spel pakkend, maar dat weten jullie natuurlijk al, nu ik eindelijk wat betere wapens heb en de weg een beetje leer kennen krijg je er pas echt zin in.
Is het zo dat als je in een groep werkt er een hogere kans is op goede items?
Ik probeerde het vanmiddag en er vielen er zo maar 3 groene voor mijn neusje, daarvoor had ik er nog nooit een gezien (beginnenr hé)
Wel was het grappig dat ik het erover had om maar even naar het dorp te gaan om te eten, dat er een achter me aan kwam om eten te geven, terwijl ik het toch echt had over het afsluiten van het spel en mijzelf naar het dorp te begeven om daar in een lunchroom wat te eten, maar goed
Wat is trouwens de beste tactiek? Alleen de 'moeilijkere' questen doen, het afbakenen van het terrein en stukje voor stukje verkennen, eerst een kaart doen en dan de volgende, ik hoop dat ik het goed en duidelijk uitleg....
Echt verslaafd ben ik nog niet, weet meestal wel een mooie tusenweg te kiezen tussen mijn vrije tijd en het gamen.
Op mijn werk ben ik al 2 mensen aan het overhalen tot het kopen en het proberen van WoW.
Voor alsnog gaat het goed, ik laat ze alles hier lezen dan hebben ze net zoals ik een klein voorsprongetje op iemand die van niets weet en dan begint (bestaan die?
Wel is het spel pakkend, maar dat weten jullie natuurlijk al, nu ik eindelijk wat betere wapens heb en de weg een beetje leer kennen krijg je er pas echt zin in.
Ik probeerde het vanmiddag en er vielen er zo maar 3 groene voor mijn neusje, daarvoor had ik er nog nooit een gezien (beginnenr hé)
Wel was het grappig dat ik het erover had om maar even naar het dorp te gaan om te eten, dat er een achter me aan kwam om eten te geven, terwijl ik het toch echt had over het afsluiten van het spel en mijzelf naar het dorp te begeven om daar in een lunchroom wat te eten, maar goed
Wat is trouwens de beste tactiek? Alleen de 'moeilijkere' questen doen, het afbakenen van het terrein en stukje voor stukje verkennen, eerst een kaart doen en dan de volgende, ik hoop dat ik het goed en duidelijk uitleg....
In het begin de quests gewoon doen, tot lvl 35 ofzo.
Als je alle quests doet zal je vanzelf nieuwe gebieden leren kennen, dus je hoeft zelf niet op pad te gaan.
Over die groene items, lijkt me stug, welk lvl ben je nu? Let er wel trouwes op dat groupen gewoon minder exp geeft, en teveel groupen leidt tot te weinig exp halen, zodat je niet verder kan. Dan moet je gaan grinden om je exp te halen, en dat zuigt behoorlijk.
Zorg dat je zoveel mogelijk alleen doet, dat gaat het beste met de xp. Probeer ook elke keer als je stopt met spelen je character in een inn te douwen, dubbele xp als je daarna weer start.
Als je nog vragen hebt, hier posten.
Als je alle quests doet zal je vanzelf nieuwe gebieden leren kennen, dus je hoeft zelf niet op pad te gaan.
Over die groene items, lijkt me stug, welk lvl ben je nu? Let er wel trouwes op dat groupen gewoon minder exp geeft, en teveel groupen leidt tot te weinig exp halen, zodat je niet verder kan. Dan moet je gaan grinden om je exp te halen, en dat zuigt behoorlijk.
Zorg dat je zoveel mogelijk alleen doet, dat gaat het beste met de xp. Probeer ook elke keer als je stopt met spelen je character in een inn te douwen, dubbele xp als je daarna weer start.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Anoniem: 42323
AV is maar matig als je veel honor wilt, ik heb 1x 4000 hk's gedaan in AV, dat bleek maar 6000 honour waard te zijn.kevinp schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 00:34:
vandaag 2x vol AV gedaan, dus het gaat op sommige servers gewoon goed, ik speel op skullcrusher. En lekker 30k honor verdiend vandaag(schat ik).
In wsg kan je teminste 50k honour halen als je 1 dag flink speelt, en in een goede preformed team zit.
Klinkt allebei als slechte verbinding... Heb je snel en stabiel internet?paradoXical schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:03:
Ik speel de laatste dagen veel op de Battlegrounds (nick = Jahithber) en ik kan me soms best wel ergeren aan een 2tal zaken doe zich veelvoldig voordoen:
Ik heb er heel af en toe last van..
In Blackraven zijn er onderhand al 3 Epic warrior zwaarden in de maak.. hehe, en morgen heb ik mijn truefaith vestment! 
En maandag zo goed als guild only MC doen, het gaat ons voor de wind als het zo door gaat!
En maandag zo goed als guild only MC doen, het gaat ons voor de wind als het zo door gaat!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Blackraven (samen met dutchpact) had geloof ik op de 1e try op Luci hem neer, iig met Magmadar, die ging de 1e try neer, en sindsdien is dat alleen moeilijker geworden haha.Wiebbe schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:21:
ja weten hoe je een pack moet killen en de teamplay die er voor nodig is hebben zijn 2 grote dingen die erg veel verschillen
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 151346
Ik ben nog level 12, tenminste, ik denk dat het groene items zijn als alles er met groene letters staat beschreven, dat is zeker een foutje van mijjarnotjuh schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 02:02:
In het begin de quests gewoon doen, tot lvl 35 ofzo.
Aha, zo'n inn ben ik wel eens tegengekomen, helpt dat? Zal het morgen eens proberen, ben nu nog aan het werk. Hoe werkt zo'n Inn, betaal je daarvoor?
Ik zal proberen alleen de maatjes even op gang te brengen en dan zoeken ze het zelf maar uit!
De Inn is gratis, je kan zelfs bij de Inn je Hearthstone (HS) laten plaatsen.Anoniem: 151346 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 04:35:
[...]
Ik ben nog level 12, tenminste, ik denk dat het groene items zijn als alles er met groene letters staat beschreven, dat is zeker een foutje van mijSorry, ben nog aan het leren....
Aha, zo'n inn ben ik wel eens tegengekomen, helpt dat? Zal het morgen eens proberen, ben nu nog aan het werk. Hoe werkt zo'n Inn, betaal je daarvoor?
Ik zal proberen alleen de maatjes even op gang te brengen en dan zoeken ze het zelf maar uit!
Door het gebruik van de HS zal je in de Inn terecht komen.
Meeste mensen zetten die neer in de buurt van de Auction House (AH), op deze manier hoeven ze niet veel geld te betalen om weer in de buurt te komen van AH en is het dus ook veel sneller.
Let er wel op dat je de HS maar 1 keer per uur kan gebruiken.
En als een item "groen" is, dan is de naam van dat item in groen geschreven. Zo zijn er ook blauwe, en nog een paar kleuren. Dacht ook goud, maar die komen echt niet veel voor.
Palthe
:strip_exif()/u/58919/crop5a5b90b288164_cropped.gif?f=community)
heb gisteren WoW gehaald, maar kan me nu gewoon niet registreren. Op wow-europe.com loopt het registreren gewoon vast. Beetje jammer dit, en op de amerikaanse account creation geldt mijn wachtwoord niet. Jullie hier ook last van gehad?
Palthe
:strip_exif()/u/58919/crop5a5b90b288164_cropped.gif?f=community)
okee, dat gaat gewoon erg langzaam. Blijkbaar gewoon ff geduld hebben. Maar nu blijkt dat je er wel een cc voor nodig hebt? Lekker daar bij de v&d. nog zo gevraagd: kan dit ook met alleen gamecards?Ja hoor, en je krijgt de eerste maand gratis. Maar er niet bij zeggen dat je dan alsnog een gamecard moet kopen... Godsamme, incompetent volk daar..
Overigens:
PUG is opppassen...
Guildloze high lvl spelers is oppassen...
Guildspelers van de zogenaamde dikbemande guilds is oppassen...(guilds die klakkeloos inviten)
Bwa, da's wel heel kort door de bocht. De High Warlord op Stormrage (Worm) is guildless, altijd zo geweest en zal dat wsl altijd blijven. Is een goeie gast hoor.Ugh, ja. Ik ben absoluut een fan van een keihard "NEE" naar guildloze level 60ers. Ik heb nu toch al iedere keer meegemaakt dat dat niet bepaald de meest sociale mensen waren. Helaas zijn de meeste leden van mijn guild van die ontzettend sociale types die iemand na een moedwillige ninjaloot actie nog een 2e kans gunnen.
Nou is gewoon verdomme nog steeds die account management offline, iedereen hier last van? Want mijn creditcard was ook al niet goed...
Anoniem: 67933
Diablo fan?paradoXical schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:03:
Inderdaad, op mijn server kom ik op WG vaker Wanderer met Beastcall tegen. Beide zijn guildloos en spelen meestal met een groep samen, als je die al op je list ziet staan kun je blij zijn als je 10 HK's krijg.QuarK schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 11:33:
[...]
[...]
Bwa, da's wel heel kort door de bocht. De High Warlord op Stormrage (Worm) is guildless, altijd zo geweest en zal dat wsl altijd blijven. Is een goeie gast hoor.
Zo hebben we op Emerald Dream een horde guild die alles in WSG owned. Je verliest 99% van de games tegen hun.Anoniem: 117852 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 13:22:
[...]
Inderdaad, op mijn server kom ik op WG vaker Wanderer met Beastcall tegen. Beide zijn guildloos en spelen meestal met een groep samen, als je die al op je list ziet staan kun je blij zijn als je 10 HK's krijg.Beide zijn geloof ik minstens Warlord en hebben supergear.
Als ik hun namen zie, begeef ik me altijd direct naar de exit portal.
Dit is niet de bedoeling
[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 14-08-2005 16:32 ]
Anoniem: 114195
Trolls hebben gewoon de meeste kutte racials van de 4Anoniem: 117852 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:20:
Drom heb ik ook een Orc Warrior altje. Erg leuk als ze proberen te gougen en je resist m ;P
Anoniem: 98940
vandaag luci neergehaald in MC
(eerste keer ). En wat dropt er !!Lawbring boots!! , en wie had de meeste DKP's
Als je in een groep zit heb je juist een kleinere kans op groene items omdat je dan met zijn, maximaal 5, moet rollen om een item.Anoniem: 151346 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 00:58:
Na 3 dagen geleden begonnen te zijn ga ik het spel steeds leuker vinden.
Voor alsnog gaat het goed, ik laat ze alles hier lezen dan hebben ze net zoals ik een klein voorsprongetje op iemand die van niets weet en dan begint (bestaan die?)
Je vergelijking is niet helemaal eerlijk. De honor kills die je haalt in AV zijn vaak door toedoen van jezelf. In av zit je in een groep en kan je zonder af te gaan zo 100 honor kills hebben als je in raid zit zonder ook maar iemand graakt te hebben. Maar als je goed voorop speeld en binnen 3 uur wint dan heb je 300 hk. En 10k bonus honor. Verder heb je daar nogal leuke items. En wil ik exhalted worden om daar de epic wolf te kopen ipv de epic kodo waar ik als tauren op moet.Anoniem: 42323 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 02:17:
[...]
AV is maar matig als je veel honor wilt, ik heb 1x 4000 hk's gedaan in AV, dat bleek maar 6000 honour waard te zijn.
In wsg kan je teminste 50k honour halen als je 1 dag flink speelt, en in een goede preformed team zit.
Anoniem: 108648
hoe kun je nu de meeste dkp's hebben als je net luci voor het eerst killt???Anoniem: 98940 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:10:
vandaag luci neergehaald in MC(eerste keer ). En wat dropt er !!Lawbring boots!! , en wie had de meeste DKP's
hij zal vast bedoelen dat als je in party zit of dan de dropkans op goede items hoger is, niet de lootkans, dat is logisch dat je kans dan van 100% naar miss zelfs 7% gaat (ik neem aan dat je in MC niet rolt). Het kan toeval zijn, maar ik heb soms ook het gevoel dat goede drops sneller vallen in een groep dan solo om even de eerste poster te beantwoorden, maar of het echt zo is....blackraid3r schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:12:
[...]
Als je in een groep zit heb je juist een kleinere kans op groene items omdat je dan met zijn, maximaal 5, moet rollen om een item.
Ik had vorige week zondag 70kkevinp schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 00:34:
Wij spelen helaas op Turalyon weinig AV. Het is wel leuk maar horde heeft weinig teamplay als er 40 man inzitten dus dat schiet niet echt op.
[ Voor 11% gewijzigd door Tr!gger op 14-08-2005 20:35 ]
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Anoniem: 98940
wij doen ook aan optijd bonus, en wipe bonus. en als je meedoet aan MC runs, en onyxia runsAnoniem: 108648 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:24:
[...]
hoe kun je nu de meeste dkp's hebben als je net luci voor het eerst killt???
Yup, zo zit ik wel vaker te kwijlen als ik The Unstoppable Forcekevinp schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:18:
Verder heb je daar nogal leuke items. En wil ik exhalted worden om daar de epic wolf te kopen ipv de epic kodo waar ik als tauren op moet.
http://www.thottbot.com/?i=40529 weer eens langs zie komen.
kan je wel op die wolf als tauren? Volgens mij niet tochkevinp schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:18:
[...]
Je vergelijking is niet helemaal eerlijk. De honor kills die je haalt in AV zijn vaak door toedoen van jezelf. In av zit je in een groep en kan je zonder af te gaan zo 100 honor kills hebben als je in raid zit zonder ook maar iemand graakt te hebben. Maar als je goed voorop speeld en binnen 3 uur wint dan heb je 300 hk. En 10k bonus honor. Verder heb je daar nogal leuke items. En wil ik exhalted worden om daar de epic wolf te kopen ipv de epic kodo waar ik als tauren op moet.
volgens mij is dat de enige niet kodo waar je op kan. Iig o de site van bliz staat alleen exhalted frostmaw, verder niks over ras.SaURoN schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:43:
[...]
kan je wel op die wolf als tauren? Volgens mij niet toch
Available to: Horde
Level Requirement: Level 60
Reputation Requirement: Exalted with Frostwolf
Speed Increase: 100% speed increase
Cost: 640g
Staat pas sinds 11 februari in de start post, dik gedrukt en onderstreept. Dus begrijpelijk dat je het niet gezien hebtpalthe schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 10:33:
okee, dat gaat gewoon erg langzaam. Blijkbaar gewoon ff geduld hebben. Maar nu blijkt dat je er wel een cc voor nodig hebt? Lekker daar bij de v&d. nog zo gevraagd: kan dit ook met alleen gamecards?Ja hoor, en je krijgt de eerste maand gratis. Maar er niet bij zeggen dat je dan alsnog een gamecard moet kopen... Godsamme, incompetent volk daar..
Het kan.. en het ziet er echt vaag uit: die wolf is HUGE als er een tauren op zit.SaURoN schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:43:
[...]
Anoniem: 106398
Je overdrijft het wel een beetje hoorAnoniem: 117852 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 13:22:
[...]
Inderdaad, op mijn server kom ik op WG vaker Wanderer met Beastcall tegen. Beide zijn guildloos en spelen meestal met een groep samen, als je die al op je list ziet staan kun je blij zijn als je 10 HK's krijg.Beide zijn geloof ik minstens Warlord en hebben supergear.
screen ?BrZ schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 22:57:
[...]
Het kan.. en het ziet er echt vaag uit: die wolf is HUGE als er een tauren op zit.
(net zoiets als een gnome op een ne-mount? )
Anoniem: 114195
Even mijn Bokkie-jaloers-maak post van vandaag maar doen:

7/8 Earthfury set, moet alleen de gauntlets nog
zie sig voor details.

zie sig voor details.
[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 15-08-2005 09:55 . Reden: Plaatjes resizen we ]
Geen MC loot ditkeer? 
* nogsteeds jaloers is...
* nogsteeds jaloers is...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
woo, sinds vanochtend eindelijk exalted bij stormpike, en meteen goedkoop crusader op mn pigonastick laten zetten
je kan op elke andere mount als je maar exalted bent bij die factie, zo zie ik wel eens een troll op undead, undead op wolf... enz daarnaast kan de baron zijn epic mount droppen als er iemand in de party exalted is.... maar dan is diegene vast minimaal 100x in strat geweestSaURoN schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:43:
[...]
Maak uit je post op dat je alliance bent , denk dat je dan de wel bekende hunter bent die in hevige strijd zit met niar de rogue ?Tr!gger schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:30:
[...]
Wij spelen helaas op Turalyon weinig AV. Het is wel leuk maar horde heeft weinig teamplay als er 40 man inzitten dus dat schiet niet echt op.
Ben zelf Elfrix de lvl 60 rogue of Nagini de 60 mage =)
Trouwens afgelopen donderdag heb ik voor het eerst Av kunnen doen (blij dat ik vakantie heb) en hebben we ook 2x toe de hordes goed weggespeeld .
Het is ook al gewoon public toegegeven dat de horde op onze server Av voorbij laten gaan omdat ze weten dat ze het verliezen , waarbij ze gewoon weten dat wij toch wel naar wsg komen
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
ah ok, wist niet dat je ook al onyxia had gedaan. Wij doen ook aan optijdbonus ed, maar eerste keer had niemand dkp, we killen gelijk luci, dropt felheart gloves en alleen toen nog rollen. Ik was alleen met nog 1 lock, die rollt 20....... en ik 5! :(Anoniem: 98940 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:39:
[...]
wij doen ook aan optijd bonus, en wipe bonus. en als je meedoet aan MC runs, en onyxia runs
Ik ben horde en mn char is Stoomwalsrhermans schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 03:19:
[...]
Maak uit je post op dat je alliance bent , denk dat je dan de wel bekende hunter bent die in hevige strijd zit met niar de rogue ?
Ben zelf Elfrix de lvl 60 rogue of Nagini de 60 mage =)
Trouwens afgelopen donderdag heb ik voor het eerst Av kunnen doen (blij dat ik vakantie heb) en hebben we ook 2x toe de hordes goed weggespeeld .
Het is ook al gewoon public toegegeven dat de horde op onze server Av voorbij laten gaan omdat ze weten dat ze het verliezen , waarbij ze gewoon weten dat wij toch wel naar wsg komen
Ja toen de Battlegrounds voor het eerst live gingen waren alle beste high lvls van horde er en toen wonnen we AV maar voordat dat gebeurde crashte de server wat voor iedereen lullig was. Nu kunnen we gewoon geen degelijk team meer bij elkaar schrapen voor AV dus het is niet de moeite als je verliest omdat je 0 honor krijgt gewoon en dat is best wel een trieste zaak. Dat geldt natuurlijk ook in WSG de verliezer die geen flags capped krijgt niks vind ik opzich ook zeer lullig.
Van de andere kant is Wsg maar 10 man dus heb je vaker een redelijk team om mee te spelen als in AV het geval is
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
LoL dus jij bent dat vervellende mannetje achter die verschikkelijke grote figuurTr!gger schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 03:38:
[...]
Ik ben horde en mn char is Stoomwals, de warrior die over iedereen heenwalst hehe. Maar het klopt wel met niar ja dat verhaal alhoewel het meer van zijn guild zn kant afkomt dan van mij ik speel lekker voor het plezier.
Ja toen de Battlegrounds voor het eerst live gingen waren alle beste high lvls van horde er en toen wonnen we AV maar voordat dat gebeurde crashte de server wat voor iedereen lullig was. Nu kunnen we gewoon geen degelijk team meer bij elkaar schrapen voor AV dus het is niet de moeite als je verliest omdat je 0 honor krijgt gewoon en dat is best wel een trieste zaak. Dat geldt natuurlijk ook in WSG de verliezer die geen flags capped krijgt niks vind ik opzich ook zeer lullig.
Van de andere kant is Wsg maar 10 man dus heb je vaker een redelijk team om mee te spelen als in AV het geval is
Jehz nou vind ik de persoon die altijd als een gek op mijn kleine lieve gnome afgestormt komt .
Jij Heb een leuke auto target volgens mij op mages =) en vooral kleine zoals gezegd .
Maar zoals je zei is idd waar .
Ze moeten een systeem vinden dat beide party'en wat meer overhouden aan het geheel .
Dat hou mij ook van Wsg weg omdat vaak daar de horde gewoon binnen 3 mins wint .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
pfft mij maak je niet jaloers, ik ben mage tegenwoordigAnoniem: 114195 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:34:
Even mijn Bokkie-jaloers-maak post van vandaag maar doen:
[afbeelding]
zie sig voor details.
* Bokkie gaat in een hoekje zitten huilen
vanavond 1e Guild only MC run als het goed is

enige klote is dat ik 5 september voor 2 weken op vakantie ga en dus een dikke DKP achterstand ga oplopen

voorlopig dus geen phat l3wt uit mc voor mij
Tauren kunnen op dit moment 3 mount gebruiken
- Kodo in al zijn vormen (normaal, epic, PvP)
- Frostwolf (mits exhalted, geen riding skill nodig)
- Deathcharger's Reins (Undead steed van Baron Rivendare)
Mogelijk in de toekomst kunnen ze ook Wolves gebruiken van Orcs', dit naar aanleiding van Caydiem''s woorden op het US WoW forum "Orc's have been busy breeding sturdier wolves"
dus ik denk dat bij 1 van de komende contentpatches, de wolves aangepast worden (was ook wel nodig want ziet er neit uit, een orc op een wolve, verhouding klopt niet)
mage is nu 44, bijna 45, gisteren voor 140g een Eye of Flame gekocht op ah
heb 1 dag respecced naar frost, maar dat beviel me toch niet meer, ondanks dat ik een lvl 49 frostmage heb (frost sinds start) fire is gewoon te lekker op dit moment voor levellen. Tomoe wordt dus een firemage voluit, met pom.
Ook eindelijk van het weekend mijn Robes of the lich gehaald, samen met 2 guildies, 1 guildie wilden hem ook, 2 runs, 2x robes : dus we waren snel klaar (48 warlock, 60 priest, en ik AOE naar lich, ging erg goed)
enige waar ik van baal is dat ik eerst een Mageflame cloak had gekocht voor 6G bo
en ik die dus nu alsnog wel goed kan gebruiken

naja over 3 levels maar even de Deep Woodlands Cloak halen
inmiddels al wel 3 zelfgemaakte mooncloth bags ^^ over 3 dagen de 4e
En btw puyol, ik dacht dat je wel al wist dat ik al sinds lvl 41 300 in tailoring had
heb dagen lang in /g lopen roepen om mageweaven en nog wat runecloth voor de laatste 5 puntjes
Yay, gister zowaar de halve raid levend nadat we de Sons gekilled hadden 
We beginnen 't onder de knie te krijgen
We beginnen 't onder de knie te krijgen
Echt een superspel hoor, maar ondertussen word ik wel een beetje gek van endgame politiek.
Had al eens eerder gezegd hier dat ik in een kleine guild zat, de guildmasters daarvan nooit meer online kwamen, en we toen met zijn allen naar een grotere guild zijn gegaan, omdat die min of meer beloofden dat we dan aan endgame konden beginnen.
Dat is nu een dikke maand geleden denk ik, en inmiddels zijn er al een stuk of 10-15 vl 60ers weggegaan om een NOG grotere guild te joinen, en daarbij zit de persoon die mij dagelijks mailde of wij nou met zijn allen naar zijn guild kwamen....
Oftewel, deze 2e guild is ook uit elkaar aan het vallen.
Nou zou je zeggen :'''geen punt, dan ga je toch ook naar een echt grote guild?''
Maar nu wil ik het liefst samen met 5 maatjes gaan, waar ik al vanaf het begin mee speel, en die hebben al gezegd dat ze meegaan, maar tot actie gaan ze niet over...
De 1 zit continu te zeiken dat ie te weinig Strat/UBRS-gear heeft, de ander wil (nog) helemaal niet aan MC beginnen, weer een ander gaat woensdag voor 3 weken op vakantie en wil daardoor nog niet van guild veranderen etc.
Wat zouden jullie in deze situatie doen ?
Gewoon in je eentje leaven en een grote guild joinen ?
Of toch maar wachten en wachten tot je maatjes eindelijk ook eens tot actie overgaan en samen met jou weggaan ?
Politiek in een spelletje, bah.
Had al eens eerder gezegd hier dat ik in een kleine guild zat, de guildmasters daarvan nooit meer online kwamen, en we toen met zijn allen naar een grotere guild zijn gegaan, omdat die min of meer beloofden dat we dan aan endgame konden beginnen.
Dat is nu een dikke maand geleden denk ik, en inmiddels zijn er al een stuk of 10-15 vl 60ers weggegaan om een NOG grotere guild te joinen, en daarbij zit de persoon die mij dagelijks mailde of wij nou met zijn allen naar zijn guild kwamen....
Nou zou je zeggen :'''geen punt, dan ga je toch ook naar een echt grote guild?''
Maar nu wil ik het liefst samen met 5 maatjes gaan, waar ik al vanaf het begin mee speel, en die hebben al gezegd dat ze meegaan, maar tot actie gaan ze niet over...
De 1 zit continu te zeiken dat ie te weinig Strat/UBRS-gear heeft, de ander wil (nog) helemaal niet aan MC beginnen, weer een ander gaat woensdag voor 3 weken op vakantie en wil daardoor nog niet van guild veranderen etc.
Of toch maar wachten en wachten tot je maatjes eindelijk ook eens tot actie overgaan en samen met jou weggaan ?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Afgelopen vrijdag een tribute run gedaan met een über tank ^^
1 rogue
1 warlock
2 mages
1 priest
1 x gewhiped, voor de rest hadden we genoeg CC : )
en blackraven: succes vanavond : )
(geen nare eryx/sneek die met je meerolled)
1 rogue
1 warlock
2 mages
1 priest
1 x gewhiped, voor de rest hadden we genoeg CC : )
en blackraven: succes vanavond : )
(geen nare eryx/sneek die met je meerolled)
Ik dacht dat jij ging stoppen? (betaalde tijd uitspelen) Ben je daar op teruggekomen?On_E schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 09:49:toon volledige bericht
Echt een superspel hoor, maar ondertussen word ik wel een beetje gek van endgame politiek.
KNIP
KNIP
Dat heb ik dan gemist.
Ik zou met je groepje vrienden gaan, zo heb ik het ook gedaan en met x lvl 60 is het makkelijk van guild wisselen. (is mijn ervaring) Gasten zonder daadkracht een beetje kietelen en doordrukken. In je eentje in een nieuwe+grote guild is lang niet zo leuk als met een groepje.
Ik zou gewoon in mn eentje leaven. Je hoeft niet in 1 guild met je maatjes te zitten om samen met ze te spelen.On_E schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 09:49:toon volledige bericht
Dit topic is gesloten.