Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 10.987 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
On_E schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 09:49:
[..]
Of toch maar wachten en wachten tot je maatjes eindelijk ook eens tot actie overgaan en samen met jou weggaan ?
wat wil je uiteindelijk?

dat je in een grote guild zit die MC capable is wil niet zeggen dat je niet meer met je vrienden kan spelen?

ik heb ook nog steeds een paar vrienden in andere guilds zitten, daar speel ik ook nog mee

die gast die zeurt dat ie te weinig strat/ubrs gear heeft, mja, daar kan je meer 1 ding tegen doen

/2 lfm ubrs en gaan met die banaan
ImdaMned schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 09:52:
Afgelopen vrijdag een tribute run gedaan met een über tank ^^

1 rogue
1 warlock
2 mages
1 priest

1 x gewhiped, voor de rest hadden we genoeg CC : )

en blackraven: succes vanavond : )
(geen nare eryx/sneek die met je meerolled)
thanks :) exomna/the remains gaat het ook goed in mc had ik begrepen :)

zondag DM west gedaan, eerst met 4, onze tank was nog met een tribute bezig, ik heb dus getanked tot aan die NE met haar beer

ging erg goed :)

Rogue
Druid
Mage
Shaman (ik dus als tank het eerste deel)

later met warrior :) ben 1x dood gegaan, tijdens dat ik tank was
later ook 1 keer omdat ik terug moest omdat onze tank niet snel genoeg was en dus door zon groep elementals gepakt werd, ik moest terug om te rezzen, en tijdens het lopen, lagspike en boem dood :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-05 15:24

On_E

Housemusic

Azqi schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:00:
[...]

Ik dacht dat jij ging stoppen? (betaalde tijd uitspelen) Ben je daar op teruggekomen?
Dat heb ik dan gemist.

Ik zou met je groepje vrienden gaan, zo heb ik het ook gedaan en met x lvl 60 is het makkelijk van guild wisselen. (is mijn ervaring) Gasten zonder daadkracht een beetje kietelen en doordrukken. In je eentje in een nieuwe+grote guild is lang niet zo leuk als met een groepje.
Ik ben er op teruggekomen :P

Wil eigenlijk toch wel op epic-jacht gaan en raid-bosses e.d. gaan afmaken.

Ik kietel en druk elke dag door, maar vaak wordt het onderwerp gewoon vermeden, dan begint iemand ineens ergens anders over...

Nou ja, ik blijf het deze week wel proberen, ondertussen farmend in Hearthglen voor Epic Mount, en als er komend weekend niets is gebeurd dan leave ik in mijn eentje, dan volgen ze maar of niet.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-05 10:39
QuarK schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 11:33:
[...]

[...]

Bwa, da's wel heel kort door de bocht. De High Warlord op Stormrage (Worm) is guildless, altijd zo geweest en zal dat wsl altijd blijven. Is een goeie gast hoor.
Hehehe, Worm een bekende naam van de BG's. Haat die gast:). Net als Ox, die kom ik ook altijd tegen in de BG van Warsong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Kan sinds gisteren mooncloth bags maken :) Heb die gister op AH gezet voor 27G BO. heb ik hem vandaag weer terug gekregen. En ik maar denken dat die dingen als warme broodjes gingen. Heeft iemand op bloodscalp ervaring met het verkopen van die dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 05-05 20:27

DinX

Motormuis

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
Ben lvl 59 met mijn mage en moet nog 100g sparen voor mijn epic mount, Dat moet in 1 of 2 avonden wel te doen zijn. Dan heb ik dus 800g, maar ben nog geen rank 3..
Nu wil een vriend van me waar ik al sinds lvl 20 mee samen speel hem wel kopen voor me. Hij heeft rank 4. Maar is die epic mount is toch gewoon bind on use? Meer mensen die dit op deze manier zonder problemen gedaan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

On_E schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:09:
[...]
Ik ben er op teruggekomen :P
Wil eigenlijk toch wel op epic-jacht gaan en raid-bosses e.d. gaan afmaken.
Goed om te horen! :)

Wij gaan met onze raid alliance a.s. zaterdag voor het eerst naar MC. Wordt wel enorm strak
georganiseerd zeg. Lijkt het leger wel :P Zullen wel in de pan gehakt worden, maar goed ben heel benieuwd.

Meenemen 15 major health potions, 15 major mana potions en 50x heavy runecloth bandages als mage. CTRAID en decursive mods standaard geïnstalleerd en 20 pagina's leesvoer opgekregen.

Iemand anders nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 75177 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:38:
Kan sinds gisteren mooncloth bags maken :) Heb die gister op AH gezet voor 27G BO. heb ik hem vandaag weer terug gekregen. En ik maar denken dat die dingen als warme broodjes gingen. Heeft iemand op bloodscalp ervaring met het verkopen van die dingen?
20g - 25bo

ik maak ze voorlopig alleen voor mezelf

mooncloth op blodscalp is gekelderd, als je beetje zoekt kan je voor 9g 1mooncloth krijgen

gewoon de prijs van de travelers aanhouden dus die gaan ook verierend 18-25 bo

zelf heb ik met Djengis 1x 16 slotter gekocht voor 18g, maar nu maak ik ze dus gewoon zelf om de 8 dagen :)
Azqi schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:43:
[...]

Goed om te horen! :)

Wij gaan met onze raid alliance a.s. zaterdag voor het eerst naar MC. Wordt wel enorm strak
georganiseerd zeg. Lijkt het leger wel :P Zullen wel in de pan gehakt worden, maar goed ben heel benieuwd.

Meenemen 15 major health potions, 15 major mana potions en 50x heavy runecloth bandages als mage. CTRAID en decursive mods standaard geïnstalleerd en 20 pagina's leesvoer opgekregen.

Iemand anders nog tips?
overkill? :X

ik zou geen hp pots meenemen, alle pots op dezelfde timer, bovendien heb je bandages

als het goed is ga je als mage meer door je mana heen dan door je hp

zodra je dusdanig door je hp heengaat als mage is het al een wipe vermoedelijk en dan zonde om een pot te gebruiken :P

[ Voor 38% gewijzigd door Bokkie op 15-08-2005 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Enige wat ik mee neem als mage zijnde is heavy runecloth bandages.

Voor de rest heb ik een 25 arcane / 26 frost build. Daarmee kan je heeeeeeeeeeeeel lang 221 mana kostende frostboltjes afgooien. Tot nu toe zelfs maar 1 x evocation moeten gebruiken. Daar staat wel tegenover dat je met PvP totaal niets kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

Janspj schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:42:
Ben lvl 59 met mijn mage en moet nog 100g sparen voor mijn epic mount, Dat moet in 1 of 2 avonden wel te doen zijn. Dan heb ik dus 800g, maar ben nog geen rank 3..
Nu wil een vriend van me waar ik al sinds lvl 20 mee samen speel hem wel kopen voor me. Hij heeft rank 4. Maar is die epic mount is toch gewoon bind on use? Meer mensen die dit op deze manier zonder problemen gedaan hebben?
Volgens mij zijn alle mounts bind on use. Dus iedereen kan er een voor je kopen, als jij em maar als eerste gebruikt.

Ben nu aan het sparen voor een kodo mount. Lijkt me lache, als Undead op een kodo overal doorheen crossen :D

En ligt het aan mij of gaat levelen na de 40 sneller? Tot aan level 40 was het echt een martelgang zo langzaam als het ging. En nu vlieg ik (nou ja vliegen) door de levels heen.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 15-08-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

Zo na meestal een beetje zitten te lurken op dit forum dan toch maar wat posten om even om advies te vragen :).

Ben nu lekker aan het lvlen met mn UD Priest en die is net 47 geworden, zit in een guild die van 10 members nu gegroeit is naar 160 members, alleen echt gezeillig is het nu niet geworden vind ik nu , iedereen blijkt maar te denken aan zichzelf en voor een enchant vragen sommige guildies gewoon grof geld
Speel om de server Daggerspine ( volgens mij ben ik de enige hier die op die server speelt :P )
Iemand nog wat tips om een leuke guild te vinden :) of heeft iemand mischien een chille guild op die server ? ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:12:
[...]

En ligt het aan mij of gaat levelen na de 40 sneller? Tot aan level 40 was het echt een martelgang zo langzaam als het ging. En nu vlieg ik (nou ja vliegen) door de levels heen.
Ik ben nu lvl 47 en ik moet zeggen tanaris, ferales an hinterlands beginnen een beetje saai te worden...( dus het lvlen gaat alleen maar langer duren ) ik probeer gewoon groups mee te pakken voor ZF , en als priest krijg ik wel aardige wat invites :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Met al mijn chars was in mijn beleving de lvls 40-50 het meest trage :/ omdat al je quests overal verspreid zijn en je dus veel reistijd kwijt ben

40-50 is denk ik het snelste te doen als je feralas grind

40-44 woodpaws
44-50 vleugeblbeesten zuiden van yeti's

heb even zitten kijken trouwens,
zijn er mages die wel eens tr-specced geprobeerd hebben?

dwz een pure aoe grind build

Frost Mastery
Permafrost Rank 5
Ice Shards Rank 5
Winter's Chill Rank 3
Improved Frost Nova Rank 2
Improved Blizzard Rank 1
Shatter Rank 5
Improved Cone of Cold Rank 1

Frost Total: 22
------------------------
Fire Mastery
Improved Fireball Rank 5
Ignite Rank 5
Improved Flamestrike Rank 3

Fire Total: 13
------------------------
Arcane Mastery
Improved Arcane Missiles Rank 5
Arcane Concentration Rank 5
Improved Arcane Explosion Rank 5
Evocation Rank 1

Arcane Total: 16
------------------------
Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60

pvp kan je er geen ruk mee volgens mij, maar je kan wel dik aoe grinden

enige die je mist is blastwave, maar je heb aoe slow, flamestrike crit, iae, extra frost dmg, en de crit dmg van frost, 15 coc bonus en extra slow

zou dit werken voor pve instances? enige nadeel is je bent in 1 run door al je mana heen :)

bij deze gear is denk ik int/sta het beste, gevarieerd met +spell dmg en crit dmg, dus een uber hubrid qua gear en spec

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 15-08-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

Anoniem: 135339 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:17:
Zo na meestal een beetje zitten te lurken op dit forum dan toch maar wat posten om even om advies te vragen :).

Ben nu lekker aan het lvlen met mn UD Priest en die is net 47 geworden, zit in een guild die van 10 members nu gegroeit is naar 160 members, alleen echt gezeillig is het nu niet geworden vind ik nu , iedereen blijkt maar te denken aan zichzelf en voor een enchant vragen sommige guildies gewoon grof geld
Speel om de server Daggerspine ( volgens mij ben ik de enige hier die op die server speelt :P )
Iemand nog wat tips om een leuke guild te vinden :) of heeft iemand mischien een chille guild op die server ? ..
Naam en guildnaam op daggerspine? Ik speel er ook op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:21:
[...]

Naam en guildnaam op daggerspine? Ik speel er ook op :P
Aquinas( lvl 47 ud priest ) guild naam Enraged Messiahs

en jij dan ? , vind alleen dat er net iets teveel van die noorderlingen opzitten das wel een beetje jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:18:
[...]

Ik ben nu lvl 47 en ik moet zeggen tanaris, ferales an hinterlands beginnen een beetje saai te worden...( dus het lvlen gaat alleen maar langer duren ) ik probeer gewoon groups mee te pakken voor ZF , en als priest krijg ik wel aardige wat invites :)
Okay, daar moet ik allemaal nog beginnen. Heb net zo'n beetje alle Badlands quests gedaan. Beetje overal heen racen enzo ja. Ook net wat je zegt, veeel heen en weer reizen. Maar wij verzamelen gewoon een berg aan quests die in 1 gebied te doen zijn en gaan die dan allemaal doen. Daarna reis je de wereld wel weer af om ze in te leveren.

ZF moet ik ook nog in, vooral voor een paar shoulders die daar droppen, en de carrot on a stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:37:
[...]

Okay, daar moet ik allemaal nog beginnen. Heb net zo'n beetje alle Badlands quests gedaan. Beetje overal heen racen enzo ja. Ook net wat je zegt, veeel heen en weer reizen. Maar wij verzamelen gewoon een berg aan quests die in 1 gebied te doen zijn en gaan die dan allemaal doen. Daarna reis je de wereld wel weer af om ze in te leveren.

ZF moet ik ook nog in, vooral voor een paar shoulders die daar droppen, en de carrot on a stick.
vergeet STV niet he, daar ben je ook al ffies zoet met al die quests... zo rond de lvl43 kan je met ferales en tanaris beginnen , hinterlands met 45-46 geloof ik :) succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:22
Kan iemand mij vertellen waarom die WoW EU site zo ongelofelijk slecht (bereikbaar) is? Er zitten echt constant fouten in het script, hij laadt niet of er staat dat er een 503 of 404 error is. "Thank you for your understanding." Nou mooi niet dus. Ik word er echt nijdig van. 3 van de 5 keer is dat ding gewoon niet goed. Bleh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-03 11:45
ik kan niet eerst naar de site van WOW en ik kan ook niet inloggen omdat hij geen verbinding kan maken.
hebben meer mensen deze problemen ?

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:40:
[...]

vergeet STV niet he, daar ben je ook al ffies zoet met al die quests... zo rond de lvl43 kan je met ferales en tanaris beginnen , hinterlands met 45-46 geloof ik :) succes!
Thanks for the tip!! STV ben ik al met heel wat quests bezig. Dat gaat wel lekker, alleen moet je gewoon met een groep questen. Grinden doe ik wel in Dustwallow. Daar zitten onderin draakjes van mijn level en iets lager. Geen alliance of wat dan ook, zoiezo weinig spelers daar, dus je grind daar lekker zonder storingen.

Ferales ben ik net aan het ontdekken zeg maar. Heb het de aankomende 3 levels druk genoeg zeg maar

EDIT:

Misschien een tip voor mensen die rond de level 36 zitten, ga maar eens grinden in dustwallow op Bluefen raptors. Leuke xp, veel bij elkaar en snelle respawns. En de loot brengt ook nog aardig wat op. Zitten rechts boven in als je op de map kijkt

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 15-08-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan

Heb een undead mage op Daggerspine. Ben er nog niet zolang bezig en zit op lvl21. Ik hoop snel te kunnen lvl-en naar de 60 want ik ben mijn lvl60 Hunter op Stormrage een beetje zat. Althans niet mijn char maar de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-05 22:57
Anoniem: 135339 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:26:
[...]

Aquinas( lvl 47 ud priest ) guild naam Enraged Messiahs

en jij dan ? , vind alleen dat er net iets teveel van die noorderlingen opzitten das wel een beetje jammer :(
Amuna (51 NE priest) Guild: The Flying Dutchmen

En idd veel Scandaneven (schrijf je dat zo? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132946

Anoniem: 114195 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:34:
Even mijn Bokkie-jaloers-maak post van vandaag maar doen:

[afbeelding]

7/8 Earthfury set, moet alleen de gauntlets nog :D

zie sig voor details.
Colenzo heeft 8/8 EF en 2/8 Ten Storms mhuhaha :D

Ik ben zelf de gelukkige drager van Leggings of Transcendence sinds vorige week, mn eerste epic >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

-=BoKKiE=- schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:46:
[...]

20g - 25bo

ik maak ze voorlopig alleen voor mezelf

mooncloth op blodscalp is gekelderd, als je beetje zoekt kan je voor 9g 1mooncloth krijgen
huhm met 2 mooncloth en 6 bolt of runecloth kost dat aan ingredienten toch inkoop zo'n 22-23G.
Valt dus helemaal niet mee om winst te maken meet mooncloth bags :(
En dan te denken dat het pattern me 25G gekost heeft :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 75177 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:47:
[...]

huhm met 2 mooncloth en 6 bolt of runecloth kost dat aan ingredienten toch inkoop zo'n 22-23G.
klopt, maar het is wel goedkoop 16 slotters voor jezelf :)
btw runecloth grind je easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Laatst online: 06:40
Kan een macro goeroe mij eens uitleggen wat onderstaande scriptje doet ?

/script ic=PlayerFrame.inCombat; if (ic) then CastShapeshiftForm(3); else CastSpellByName("Charge(rank x)"); end;

Warrior script? Of voor meerdere classen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Qoriox schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:09:

/script ic=PlayerFrame.inCombat; if (ic) then CastShapeshiftForm(3); else CastSpellByName("Charge(rank x)"); end;

warior of druid

is denk ik een charge macro, charge kan alleen ooc gecast worden? en in beserker stance?

hij doet eerst een check op in combat, indien ja, dan shift hij naar een andere battlestance (defensive?) en anders charged hij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 08:01
je moet btw 2 keer drukken om eerst stance/form te veranderen en daarna te chargen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
reddevil schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:15:
je moet btw 2 keer drukken om eerst stance/form te veranderen en daarna te chargen
niet bij deze, dit is een 'if' macro, hij doet of een charge of een stanceswitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
mjah k, maar lijkt me nuttigst als je eerst charged, daarna stance changed

[ Voor 30% gewijzigd door reddevil op 15-08-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 18:03

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dit is de eerste regel uit dat artikel
There are more people playing World of Warcraft in the U.S. today (two million) than had indoor plumbing 100 years ago.
en verder ben ik niet gegaan. Iemand die een artikel schrijft en de feiten niet eens weet (2 million -wereldwijd- en niet in de US) ga ik geen tijd aan verspillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
reddevil schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:20:
mjah k, maar lijkt me nuttigst als je eerst charged, daarna stance changed
ik heb de macro niet gemaakt :P ik zeg alleen maar wat ie doet

vind veel macro's maar onhandig heb er zelf maar een stuk of 4, en nog hele simpele ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

Qoriox schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:09:

dit is het begin van een warrior script dat controleert of je in combat bent, zo niet charge (mis wel de controle op battlestance hier).
ben je wel in combat dan switcht hij naar berserker stance. de actie die er na zou komen is intercept.

met zo'n macro heb je dus charge en intercept op 1 button zitten, en werkt altijd zonder op je stance te hoeven letten (zit je in de verkeerde stance moet je gewoon 2x drukken, kan maar 1 cast per macro doen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Laatst online: 06:40
Ik heb er 0 :o .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

-=BoKKiE=- schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:23:
[...]

ik heb de macro niet gemaakt :P ik zeg alleen maar wat ie doet
vind veel macro's maar onhandig heb er zelf maar een stuk of 4, en nog hele simpele ook
Die hele Flexbar UI van jou is 1 grote macro :D

Hardstikke mooi, maar teveel scriptwerk voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Azqi schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:34:
[...]

Die hele Flexbar UI van jou is 1 grote macro :D

Hardstikke mooi, maar teveel scriptwerk voor mij.
flexbar ftw ^^

wel een handycap btw, want ik kan dus eigenlijk absoluut niet meer zonder flexbar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 75177 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:47:
[...]

25g maar? Goedkoopste waarvoor ik 'm gezien heb was het dubbele. Meestal zie je 'm voor het 3-dubbele. Ik vraag me af wie zo'n pattern koopt voor 75g, winst maken ermee lukt je toch niet, aangezien de ingredienten los meer waard zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik moet ook eens flink geld op gaan potten wil ik endgame nog eens wat leuks op de veilig kunnen kopen + een epic mount. Ik ben nu 53 en mijn gemiddelde saldo is minder dan 1 goud omdat ik het steeds uitgeef aan armor, skills, runecloth enzo :D

Leatherworking kost ook een hoop goud om te levelen (nu @ 265) en heb gisteren de laatste reagents gekocht voor een helm of fire (welke overigens wel uberstoer is)

Ik heb mijn helm op 'hide' gezet, es kijken hoeveel mensen ik over de zeik kan helpen door als rogue een fireball te casten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:36:
Ik moet ook eens flink geld op gaan potten wil ik endgame nog eens wat leuks op de veilig kunnen kopen + een epic mount. Ik ben nu 53 en mijn gemiddelde saldo is minder dan 1 goud omdat ik het steeds uitgeef aan armor, skills, runecloth enzo :D

Leatherworking kost ook een hoop goud om te levelen (nu @ 265) en heb gisteren de laatste reagents gekocht voor een helm of fire (welke overigens wel uberstoer is)

Ik heb mijn helm op 'hide' gezet, es kijken hoeveel mensen ik over de zeik kan helpen door als rogue een fireball te casten :P
dude, runecloth kopen ???

dat spul dropt bij de neten in EP/WP/Winterspring/Azshera

ga gewoon net als iedereen Saturs grinden in winterspring :P of water elementals in Felwood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-03 11:53
Gisteren galloppeerde ik zachtjes aan door duskwood, komt er lvl 60 orc warrior met wat valor achter me rijden. Welke chicken en laugh begint te doen dus ik stop en zwaai ff, wil weer verder rijden maar goed hij unmount en charged. Gevecht begint naar een paar minuten met wat heals en lay on hands, heb ik hem bijna kapot. Krijg ik een hamstring en rent ie weg, blessing of freedom was ik te laat mee. Dus weg dik verdiende hk, bah! Ben blij als we met de volgende patch "Hammer of Wrath" krijgen!

[ Voor 4% gewijzigd door TomSmit82 op 15-08-2005 14:46 . Reden: foutje, bedankt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 108648 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 03:16:
[...]

je kan op elke andere mount als je maar exalted bent bij die factie, zo zie ik wel eens een troll op undead, undead op wolf... enz daarnaast kan de baron zijn epic mount droppen als er iemand in de party exalted is.... maar dan is diegene vast minimaal 100x in strat geweest
ja maar een tauren kan niet overal op hoor :P dus je kan niet op elke andere mount ookal ben je exalted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 06:21

Flapmo

and back is gigi!

Anoniem: 121671 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:12:
[...]

Volgens mij zijn alle mounts bind on use. Dus iedereen kan er een voor je kopen, als jij em maar als eerste gebruikt.

Ben nu aan het sparen voor een kodo mount. Lijkt me lache, als Undead op een kodo overal doorheen crossen :D

Ik wil je pret niet bederven maar als undead kan je geen kodo kopen. Althans in theorie wel maar dan moet je dus (ik dacht) exhalted worden met die lui en dat kost je nog wel dik een jaar :). Er zijn mensen die het gedaan hebben (1 of 2 op de hele wereld) maar die hebben dan ook geen social life :). Dus zet dat maar uit je hoofd :p.

//edit
spuit 11 :X

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Flapmo schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:03:
[...]

Ik wil je pret niet bederven maar als undead kan je geen kodo kopen. Althans in theorie wel maar dan moet je dus (ik dacht) exhalted worden met die lui en dat kost je nog wel dik een jaar :). Er zijn mensen die het gedaan hebben (1 of 2 op de hele wereld) maar die hebben dan ook geen social life :). Dus zet dat maar uit je hoofd :p.

//edit
Eh, het kost je maar zo'n 10.000 runecloth hoor, ZO veel is dat nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Ik zit ook op daggerspine met me warlock bij Whats Nerfus ofsow :P Zit er alleen niet zo vaak maar is wel gezellige guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:10:
[...]

Eh, het kost je maar zo'n 10.000 runecloth hoor, ZO veel is dat nou ook weer niet.
Lol, als je het cijfer zo ziet schrik je wel ff, maar ik denk dat als je alles opspaart wat je vind tijdens je quests / grind sessies je heel snel een heel eind komt?

Edit:

En het is ook geen vereiste hoor. Ik wil gewoon kijken of het lukt, en zo ja hoeveel moeite het me gaat kosten. Als ik er geen zin meer in heb, kan ik altijd nog wat anders gaan doen.

Maar wat nou als ik die mount door een Tauren laat kopen? en dan traden met hem? Dat moet toch lukken? Tenzij ik die riding skill niet kan kopen natuurlijk.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 15-08-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 121671 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:15:
[...]

Lol, als je het cijfer zo ziet schrik je wel ff, maar ik denk dat als je alles opspaart wat je vind tijdens je quests / grind sessies je heel snel een heel eind komt?
500 stacks van 20 runecloth zou je op onze server 750g kosten, is goedkoper dan een normale epic mount. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
On_E schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:27:
[...]

500 stacks van 20 runecloth zou je op onze server 750g kosten, is goedkoper dan een normale epic mount. :)
Je vergeet de skill en de mount zelf ;)
En je kunt de skill idd niet krijgen van een ander ras < exalted
Waar is die 10000 op gebaseerd overigens? Gokje neem ik aan?
Als je al honored bent of vanaf de initiele waarde ;)

[ Voor 16% gewijzigd door itsme op 15-08-2005 15:34 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Anoniem: 121671 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:15:
[...]

Edit:

En het is ook geen vereiste hoor. Ik wil gewoon kijken of het lukt, en zo ja hoeveel moeite het me gaat kosten. Als ik er geen zin meer in heb, kan ik altijd nog wat anders gaan doen.

Maar wat nou als ik die mount door een Tauren laat kopen? en dan traden met hem? Dat moet toch lukken? Tenzij ik die riding skill niet kan kopen natuurlijk.
je kan idd die riding skill niet kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

its_me schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:33:
[...]

Oeps. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Even een snelle vraag tussendoor. Ik heb nu sinds gister een quest in deadmines (westfalls), maar nu is m'n vraag of je gewoon ff ongestraft een poging kan wagen met 2 of 3 man (ben zelf bijna lvl 18). Dus als je zoiets hebt van dit wordt niks, dat je gewoon kan omdraaien en weer die instance naar buiten kan gaan.

P.S. Met ongestraft bedoel ik niet meer als de gewone death penalty die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
ProgrammerX schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:46:
Even een snelle vraag tussendoor. Ik heb nu sinds gister een quest in deadmines (westfalls), maar nu is m'n vraag of je gewoon ff ongestraft een poging kan wagen met 2 of 3 man (ben zelf bijna lvl 18). Dus als je zoiets hebt van dit wordt niks, dat je gewoon kan omdraaien en weer die instance naar buiten kan gaan.

P.S. Met ongestraft bedoel ik niet meer als de gewone death penalty die je krijgt.
Klopt, je kan elke instance oneindig herhalen totdat je er zelf dood bij neervalt... alleen da's niet zo'n strak plan :) Bijna elke instance kan je resetten door je samenstelling van je groep te wijzigen.

[ Voor 8% gewijzigd door reddevil op 15-08-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

its_me schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:33:
[...]

Waar is die 10000 op gebaseerd overigens? Gokje neem ik aan?
Als je al honored bent of vanaf de initiele waarde ;)
Duidelijk dus. Dit is iets wat je gaat doen als je alles maar dan ook alles in het spel al gedaan hebt dus.

Pure verveling quest voor jezelf. Ach het idee was leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Flapmo schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:03:
[...]

//edit
Niet overdrijven, Ik ben als dwarf zijnde ook exalted in Darnassus en kan dus op een Saber rijden, heb de skill al geleerd. Wacht alleen nog tot ik genoeg geld heb voor een epic-saber.
Dat heeft me overigens niet jaren gekost en ja ik heb ook nog een sociaal leven en ga dagelijks naar mijn werk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-05 10:08

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Dat is een GM item... Die zul je dus nooit tegen komen ;)

Btw... Ben nu als een gek Potions of Greater Agility aan 't verkopen op AH. Leveren me 6-7 G op per 5 :P
Ik ga eens kijken of het niet goedkoop is om alle ingredienten (2 herbs) ervoor te kopen ipv te farmen, wat veel tijd kost...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Anoniem: 75177 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:38:
ja 20g bo, dan raak je ze kwijt, heb je niet gekeken naar concurrerende prijzen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Hooli-gan schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:09:
[...]

Niet overdrijven, Ik ben als dwarf zijnde ook exalted in Darnassus en kan dus op een Saber rijden, heb de skill al geleerd. Wacht alleen nog tot ik genoeg geld heb voor een epic-saber.
Dat heeft me overigens niet jaren gekost en ja ik heb ook nog een sociaal leven en ga dagelijks naar mijn werk:)
Hoe heb je dat gedaan dan?
Echt 10000 cloth inleveren :?
Anoniem: 108648 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:21:
Ja 20g bo, dan raak je ze kwijt, heb je niet gekeken naar concurrerende prijzen dan?
Bags zijn lastig te zien, zoeken op 14 slotters is helemaal lastig. 16 slot zoeken gaat nog.
Gewoon filteren op groene items :)

[ Voor 26% gewijzigd door itsme op 15-08-2005 16:29 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
its_me schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:24:
[...]

Hoe heb je dat gedaan dan?
Echt 10000 cloth inleveren :?
questen en idd heeeel veeel stacks of runecloth inleveren. Als je in een aardige guild zit helpen ze je mee door hun gevonden runecloth op te sturen.

je hebt 12000 rep points nodig om van Honored naar Revered te gaan. Daarna nog 22000 om van Revered naar Exalted te komen. Je krijgt 50 rep. points per stack van 20 die je inleverd. Dus totaal kost het je ongeveer 660 stacks :)
Zodra ik mijn 800G heb voor mijn mount (nog 500G te gaan) zal ik wel ff een pic. maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Bulligan op 15-08-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Hooli-gan schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:28:
[...]

questen en idd heeeel veeel stacks of runecloth inleveren. Als je in een aardige guild zit helpen ze je mee door hun gevonden runecloth op te sturen.

je hebt 12000 rep points nodig om van Honored naar Revered te gaan. Daarna nog 22000 om van Revered naar Exalted te komen. Je krijgt 50 rep. points per stack van 20 die je inleverd. Dus totaal kost het je ongeveer 660 stacks :)
Zodra ik mijn 800G heb voor mijn mount (nog 500G te gaan) zal ik wel ff een pic. maken.
Omg :D

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-05 10:08

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik vind het zelf niet normaal :D
Welke mafketel gaat nou tientallen uren alleen maar beestjes lopen slachten? :P

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~willemvd/bye.jpg

Een van onze mages op een raptor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-05 16:28
Bij ons in de guild zit er ook 1 iemand die er mee bezig is. Raserian, weet jij zo wie?
Dacht dat die een NE mount als gnome wou hebben.

Als ik later ook geld teveel heb, en tijd over, dan ga ik ook runecloth farmen, en wil ik als gnome mage een ram, die combo heb ik ngo niet gezien.
Voor een human mount is het nog simpeler, niets gold. Gewoon de quest in blasted lands 1000x doen, pakketjes naar SOS brengen, en dan kan je gewoon je mount kopen in elwynn, + riding skill dus. Maar een gnome op een paard ziet er echt niet uit. Op een tiger of ram heb ik nog niemand gezien. :)

Is er een repeatable quest voor IF reputation? Ik kan er zo snel geen bedenken... Scheelt iig al een hoop runecloth, en als je de 2 manieren samen doet, dan kom je al een heel eind :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ola! Hiero...
Ik ben vanaf lvl 40 ongeveer parelridder :P
Ik farm naga's tot ik erbij neerval...
Heel veel pearls al gehad... maar toch maar iets van 10 Golden Pearls...
wel lekker leveren tegenwoordig 17g op... En een aantal blauwe items van 25g tot 35g
verkocht...

lvl 59 nu :) (deze week eindelijk 60 dan mn alt ook ff 60..(nu 40)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

HTT-Thalan schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:36:

uhhm LW kost hoop geld ?
ok het leer leverd minder op aan de vendor en om te levellen heb je een paar patterns nodig.
Maar als het je klauwen vol geld kost, dan doe je toch iets fout (en ik heb nu 300 LW)
gewoon even een paar uur rugged leather farmen in winterspring of zo en je hebt weer tig lvls LW erbij (om te skillen moet je ook de oranje pattern maken met het minste verbruik aan leer ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:40:
Bij ons in de guild zit er ook 1 iemand die er mee bezig is. Raserian, weet jij zo wie?
Dacht dat die een NE mount als gnome wou hebben.
Was Cassi, Human Mage LvL60 , heeft een white frostsaber gekocht @ Darnassus.
Hebben we ook met de hele guild aan meegewerkt met runecloth opsturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-05 16:28
Ok, bedankt ;)
Ik ga het iig ook proberen, maar ik ga voor de ram :)

Part 45 upcoming soon...
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 45

willen de mensen die in de startpost hun guild hebben staan even controleren of de info nog klopt?

[ Voor 46% gewijzigd door enira op 15-08-2005 18:19 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 05-05 18:01
Kan je dan meteen even mijn guild toevoegen. Nederlandse guild btw.

Server: Burning Blade
Naam: Something Generic
Leden: ca. 170
Faction: Alliance
Whisper: Arundiel, Norfair, Ethyr, Ansem, Buule

Mage is alweer lvl 46 geworden vandaag. Begint nu beetje saai te worden, ik wil gear gaan verzamelen damn it! :P
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.