Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 11.139 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:08

On_E

Housemusic

Anoniem: 42323 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:58:
[...]

Je kan het ook zelf uitdagend maken.
Ik ken een warlock, priest en warrior die met ze 3e alles in brd hebben gedaan.
Ik kan de Princess in Maraudon en die Borelgore worm in EPL solo-en. :P

Maar wat schiet ik daar mee op behalve dan dat het 1 keer leuk is ?

Mijn character advanced er niet door.

[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 10-08-2005 16:06 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 42323 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:58:
[...]

Je kan het ook zelf uitdagend maken.
Ik ken een warlock, priest en warrior die met ze 3e alles in brd hebben gedaan.
lijkt me wel heel sterk eigenlijk of hebben ze alleen maar epic en legendary spulllen en zelfs dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
On_E schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:01:
[...]

Rank 11-12 : Alsjeblieft zeg, er zijn mensen met een baan en een sociaal leven.

Epic Recipe kopen en maken : Welk Epic Engineering recipe ken jij ?

Instance Runs : ik heb 6/8 dreadmist set, en mis nog 2 dingetjes voor mijn Rare damage set, geen zin meer om NOG 100 x Strat/Scholo etc te doen.

Kletsen op Ventrillo : Nee dank je, als ik bepaalde online maatjes ineens zou horen is ''het inleven in het spel'' verdwenen

Er is op de US forums een hele interessante discussie bezig over dat je nadat je je tier 0 set of je andere rare items hebt, er vrijwel geen enkele manier meer is om je char te advancen, behalve dan 40-mans raids, wat heel veel mensen niet leuk vinden, of gewoon niet voor elkaar krijgen.

http://forums.worldofwarc...093&p=1&tmp=1#post4396093

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de mening van de GoT mensen over deze topic.
toon volledige bericht
Ben het spel min of meer ook zat aan het worden. Ik zit op een PvE server en had misschien beter een PvP server kunnen nemen. Er is te weinig Horde voor Alterac en WS battles komen me neus uit. Ik heb alle beaststalker items op 2 dingen na maar ben die pug instance runs meer dan zat. MC zit er voorlopig nog niet voor me in aangezien mijn guild daar momenteel te klein voor is. Kan me aanmelden bij NC maar die vereisen weer dat je minstens 4x per week meedoet aan een instance run om 19:30. Wat niet altijd haalbaar is voor mij.
Momenteel ben ik bezig met een undead mage op Daggerspine te lvl-en maar het valt erg tegen weer opnieuw te moeten beginnen. Het kan mij niet hard genoeg. Ik ken ook geen mensen daar en diegene die daar zit zijn zo goed als allemaal lvl60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Ik lees even 20 topics door en ik zie telkens maar weer dat men praat over priests, mages, warlocks
die zo goed mooi en sterk zijn en hunters de baas zijn.. nou ik wil even een ding zeggen. mensen die dit zeggen zijn vrij naief en hebben geen idee hoe sterk een hunter kan zijn (jep met nadruk op "kan")

heel veel hunters spelen hun char niet goed maar dit is algemeen bekend.. gaarne niet zoveel geblaat over hunters enzo..

ja ik ben ook een hunter ja :) (dragonmaw.eu - fluffy evil bunnies leader - alliance - bring it on)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Als ik het spel eenmaal kan spelen, wil ik een undead shadow/disipline priest gaan maken.
Met professions : herbalism/alchemism .

Vooral omdat herbalism goed geld oplevert en alchemism goed samenwerkt met herbalism.

Stat punten vooral stouwen in :
intellect en stamina

Maar ook punten steken in spirit??
intellect en stamina doen gewoon meer........

Qua equip zou ik willen weten of het handig is een 2h staff/wand te nemen met extra abilities of een 1h staff/wand te nemen met een schild in de andere hand .... (als dit mogelijk is) .
Ik heb diablo lod gespeeld , vandaar ;) .
Hier was een sorceress met een stormshield een toffe build (tank-sorc) .

Iemand die me een beetje info zou kunnen geven qua priest , dat zou super zijn :> .

Talents heb ik al helemaal uitgespit ;) .
Alleen equip-gewijs kan ik er nog geen wijs uit.....
Voor diablo 2 had je item lijsten , maar vind totbot nou niet echt overzichtelijk of zo....in de trand van wat is 1 van de beste weps voor een priest en waar grootste drop kans, en so on voor armor /boots enz enz enz.....

Hoe zit het met resistances ???
Kun je die alleen verkrijgen via je equip?

Ik probeer altijd een perfecte char te maken qua stat,talents, en equip.
Had in dia lod een hammerdin, die op zijn zachtst gezegd niet kapot te krijgen was....

tx in advance ;)

Ps.
ik wil gewoon een eigen guildje starten met een m8 van me, een guild van 2 personen is mogelijk??
Kunnen dan later altijd peeps bijkomen natuurlijk ;) .

[ Voor 16% gewijzigd door chrisstructor op 10-08-2005 16:49 ]

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

pt0x schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:35:
Ik lees even 20 topics door en ik zie telkens maar weer dat men praat over priests, mages, warlocks
die zo goed mooi en sterk zijn en hunters de baas zijn.. nou ik wil even een ding zeggen. mensen die dit zeggen zijn vrij naief en hebben geen idee hoe sterk een hunter kan zijn (jep met nadruk op "kan")

heel veel hunters spelen hun char niet goed maar dit is algemeen bekend.. gaarne niet zoveel geblaat over hunters enzo..
ja ik ben ook een hunter ja :) (dragonmaw.eu - fluffy evil bunnies leader - alliance - bring it on)
Hey Kaap , geef jij die goser ff een paar beuken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Azqi schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:43:
[...]

kommah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149865

helemaal gelijk. Ik duel/pvp een hoop, maar de enigste classes waar ik soms moeite mee heb zijn goede shamans. Het ligt er gewoon aan hoe je je classe speelt. er is geen BESTE classe. je moet gewoon je sterke en zwakke punten kennen, net als die van je tegenstander.

en ja. ik ben ook een hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

chrisstructor schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:43:
Als ik het spel eenmaal kan spelen, wil ik een undead shadow/disipline priest gaan maken.
Met professions : herbalism/alchemism .

Vooral omdat herbalism goed geld oplevert en alchemism goed samenwerkt met herbalism.

Stat punten vooral stouwen in :
intellect en stamina

Maar ook punten steken in spirit??
intellect en stamina doen gewoon meer........

Qua equip zou ik willen weten of het handig is een 2h staff/wand te nemen met extra abilities of een 1h staff/wand te nemen met een schild in de andere hand .... (als dit mogelijk is) .
Ik heb diablo lod gespeeld , vandaar ;) .
Hier was een sorceress met een stormshield een toffe build (tank-sorc) .

Iemand die me een beetje info zou kunnen geven qua priest , dat zou super zijn :> .

Talents heb ik al helemaal uitgespit ;) .
Alleen equip-gewijs kan ik er nog geen wijs uit.....
Voor diablo 2 had je item lijsten , maar vind totbot nou niet echt overzichtelijk of zo....in de trand van wat is 1 van de beste weps voor een priest en waar grootste drop kans, en so on voor armor /boots enz enz enz.....

Hoe zit het met resistances ???
Kun je die alleen verkrijgen via je equip?

Ik probeer altijd een perfecte char te maken qua stat,talents, en equip.
Had in dia lod een hammerdin, die op zijn zachtst gezegd niet kapot te krijgen was....

tx in advance ;)

Ps.
ik wil gewoon een eigen guildje starten met een m8 van me, een guild van 2 personen is mogelijk??
Kunnen dan later altijd peeps bijkomen natuurlijk ;) .
toon volledige bericht
Ghehe the invincible hammerdin... >:) dat waren nog eens leuke tijden... 95% resistance to all, 60 block, 21K armor en 30 absorb op alles. Dan voor diablo gaan staan en kijken hoe zijn klappen jou health erbij geven (als ze al raken) terwijl jij hem hard beukt met magic damage die niet te resisten is. _/-\o_ _/-\o_

Dit gaat je met WOW helaas niet lukken. Wat dat betreft is de balans wat rechter getrokken. Een voordeel is nu dat als je een fout in je skills/talents maakt je deze gewoon weer kan resetten en opnieuw kan indelen. (in tegenstelling tot diablo 2 / LOD) Ten tweede is het niet meer mogelijk om stat punten in te delen, deze krijg je per level automatish ingedeeld. :( :(

Een guild oprichten moet je minimaal 10 man voor nodig hebben, daarna kan je er 8 uitgooien zodat je met 2 man over blijft. Een andere optie is er helaas niet.

Resistances kan je krijgen dmv items, talents en eigenschappen van een ras.

[ Voor 6% gewijzigd door PizZa_CalZone op 10-08-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 149865 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:54:
[...]

helemaal gelijk. Ik duel/pvp een hoop, maar de enigste classes waar ik soms moeite mee heb zijn goede shamans. Het ligt er gewoon aan hoe je je classe speelt. er is geen BESTE classe. je moet gewoon je sterke en zwakke punten kennen, net als die van je tegenstander.

en ja. ik ben ook een hunter
Rogue hunter dual is lame, voordat t begint al een pijl op je kop zo ongeveer :(

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-07 12:05

RaseriaN

So much choices..

Mjah als je ook eens terug zwaait naar mensen als die naar je zwaaien :(
Ik deed /wave en /bow en jij draait weg en rent zo naar de bank toe :'(

Hunters kunnen sterk zijn, maar tis maar net hoe de speler achter de class er mee omgaat!
Hunters zijn leuke tegenstanders met een rogue zijnde.. gewoon de complete pet negeren en al wat je hebt op de hunter storten (evt. blind op die pet ;))

[ Voor 10% gewijzigd door RaseriaN op 10-08-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

its_me schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:55:
[...]

Rogue hunter dual is lame, voordat t begint al een pijl op je kop zo ongeveer :(
Hoezo is dit lame? je bedoelt geen duel neem ik aan? maar gewoon in pvp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Ook maar eens zo'n accountje aangemaakt op allakhazam.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?244734

Schiet al aardig op naar de lvl 58 alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 04-07 16:22

DinX

Motormuis

Het loopt echt de spuigaten uit met die queues tegenwoordig. Het is nu half 6 en er is een queue van 50 man. Gisteranavond om half 12 nog 360 :X

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DinX schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:29:
Het loopt echt de spuigaten uit met die queues tegenwoordig. Het is nu half 6 en er is een queue van 50 man. Gisteranavond om half 12 nog 360 :X
Yupz, op de drukkere servers (waaronder bloodscalp waar ik zit) is het echt ellende de laatste tijd. Volgens mij hebben ze het aantal mensen dat tegelijk online kan zijn op een server verlaagd om de boel een beetje draaiende te houden. Erg frustrerend als je door een disconnect je stratholm run door de neus geboord ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-07 18:09
Cu @ Daggerspine dan Hooli-Gan. Ben er ook Undead Mage: ijscoman

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 04-07 16:22

DinX

Motormuis

Anoniem: 136453 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:32:
[...]

Yupz, op de drukkere servers (waaronder bloodscalp waar ik zit) is het echt ellende de laatste tijd. Volgens mij hebben ze het aantal mensen dat tegelijk online kan zijn op een server verlaagd om de boel een beetje draaiende te houden. Erg frustrerend als je door een disconnect je stratholm run door de neus geboord ziet.
Mja, 2 voordelen van het verlagen. Minder server load, en bij de volgende transfer misschien veel mensen die van server verhuizen.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DinX schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:41:
[...]

Mja, 2 voordelen van het verlagen. Minder server load, en bij de volgende transfer misschien veel mensen die van server verhuizen.
Ik zie ook zeker wel waarom ze het doen. Blijft alleen wat zuur als je net in een instance oid zit hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-07 18:09
Jeuj zojuist geloot in Scholo: Magister's Gloves !

Alleen had ik Shivery Handwraps al. Qua stats zijn die wel iets beter maar vanwege het feit dat de Magister een setitem is heb ik die nu.

Goeie aanvulling op mijn huidige gear met m'n Magister's Crown en Magister's Leggings en deze heerlijke PvP Robe.

Ik ben weer tevreden vandaag, vanavond MC nog even onveilig maken en wat DKP bij elkaar sprokkelen zodat ik daar over een tijdje ook mijn items vandaan kan halen/ B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:37
Azqi schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:43:
[...]

Ik volg je niet helemaal. Waarom zou ik hem een beuk moeten geven? Hij zegt toch niks bijzonders toch of snap ik je niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Mojo schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:37:
[...]

MC raids zijn guild only ja :) Mocht er een outsider mee gaan, heeft die pech, maar dat komt niet echt voor denk ik. :)

Items hebben vantevoren bepaald een minimale waarde :) En dan kun je dus meer bieden.

edit:
Zucht spuit 11 weer :X :/
maandag men eerste mc raid gedaan, enige nonguildie.....natuurlijk komt het voor, te weining warlocks, healers endgame (ben een warlock) dus dan kan het voorkomen. Daarnaast stond ik gewoon op de dkp lijst en zal ik binnenkort wel die guild (exomna) joinen, het is niet handig om hele tijd 2 guilds te 'hebben' Wel grappig de picture voor magamadar, vreemde eend tussen al die guildies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 10:37
Goed ik zou nog even een guide met examples van Nullbased DKP posten aangezien mijn eerdere post op mysterieuze wijze is verdwenen:
Null-based DKP
Null-based DKP is a system once thought up by an EQ clan called Null. However, the Null is more then just a clan name, it is the very crux of this system. I'll try to explain this best as I can in this post.

Null-based pointers:
  • No bidding
  • Fixed item value
  • Raidpoints gathered determine priority on loot
  • Average of points is zero, this means newcomers have a fair chance on loot, and battles inflation very effectively.
  • All items have a fixed point value as stated above. What happens when you loot something, is that the item-value is subtracted from your amount of points.
This might mean you go through the magical barrior of 0 (zero) points. Forget about that, zero is not special.. there is no minimum or maximum for anything, anytime, anywhere, none. As you might find out later, this is important as well.

So, that begs the question:

How to gain points
The main source of points is from loot. This sounds strange at first, but I'll do my best to explain. Say an imaginary item worth 80 points drops. Value / attendants = 80 / 40 = 2 points for everyone in the raid. This means that the winner has a change of -78 points and the other 39 players a +2, which sets them 80 points in front of the winner of the loot, and also 2 in front of those not on the raid, rewarding their attendance and effort.

There's a few others ways of getting points, but the amount of points gained from this should stay limited, for inflation reasons:
  • Item points (as described above)
  • +1 point for every hour raided (measured from actual start of raid)
  • +1 point for every boss killed during the raid
  • +2 Bonus for first time Bosskills
  • +2 points for being an available standby (note 1)
  • -1 point for being late on a raid without announcement (this goes for players on the invite-list, not for subs)
  • -1 point for making disastrous mistakes that you've been warned not to make.. this will not be given lightly
Note 1: The +2 points for substite players will in no way lead to the substitute player gaining more loot points then others. If you are invited after 1 hour of raiding passed, your effective bonus will only be +1 and you will have gained as much any everyone else (barring loot points).
This also means that are you available at all times and if you cannot make it to the entrance within 15 minutes from your call, you will not receive your +2 point bonus.

So now you know how you get your points... what the heck are you getting them for actually?

How looting works
As stated earlier on, the Raidpoints determine your loot priority, nothing more, nothing less.

This means that if you and another want an item, the one with the most points is awarded the item, and the value of the item is subtracted from that person's total, setting them on a lower priority.

If you and another that want an item have the same amount of points, you will individually work out who should get the item, or it will be determined by a random roll and whoever rolls highest wins the item and the value of the item is substracted from that player's total, setting the priority lower again.

So, how does this actually work in reality eh?

Examples
4 hour Molten Core run, Lucifron dies and drops 3 epics, worth 80, 50 and 90 points.

Total worth of items is 220 points, this means everyone gets 220 / 40 = 5.5 points from loot. Combined with the time spent, that's 5.5 (loot) + 4 (time) + 1 (boss kill) = 10.5 points

The people who get the loot ALSO get those 10.5 points, but also pay 80, 50 and 90 points respectively.

One of three epics is a nice sword, rogues and warriors are allowed to take the loot. All rogues and warriors who want the sword speak up and the one with highest point-total takes the loot.

Another item is a piece of priest loot. Because a lot of priest loot has already dropped all priests are way in negative points. The one highest (closest to zero) who wants it, gets it, and takes another 80 point dive, setting him/her on a significantly lower priority.

Third is a rogue ring. DKP is inspected, and rogues are asked who wants it, highest point-total rogue bows out, second gets to call n/g, also passes.. third then gets to decide and takes it, taking a 50 point dive down, setting him/her lower on priority for coming loot.

Now I can hear you all say "what if a new guy comes along, he has 0 and has more then us all". Remember that the new guy (gal) has no gear yet, whereas we do. Furthermore, as (s)he quickly gets the loot we already have, his/her points go down fast as well, putting him/her in the back of the priority queue again.

Disenchanting
In the event that no one is willing to spend points to gain an item, it will be looted by a guild officer for disenchantment for armor and weapon upgrades. This is not meant to deprive the guild of items, however the raid point system ceases to function when members can attain gear without spending points. Disenchanted items don't give any points, since no points were spent on them.

Other Loot
The point system is for any and all items of Epic quality we find, Uncommon and Rare (green and blue) items we find will be handled by the regular system we always used.

All Codex and Spell-like tomes will be lottoed out for members who can currently use them.

Tradeskill items will be picked up by officers from either guild and split between guilds. What happens after there is up to the guilds.
toon volledige bericht
Moet zeggen, het systeem is zeer goed uitgedacht en aan alles is gedacht. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

PizZa_CalZone schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:55:
[...]

Ghehe the invincible hammerdin... >:) dat waren nog eens leuke tijden... 95% resistance to all, 60 block, 21K armor en 30 absorb op alles. Dan voor diablo gaan staan en kijken hoe zijn klappen jou health erbij geven (als ze al raken) terwijl jij hem hard beukt met magic damage die niet te resisten is. _/-\o_ _/-\o_

Dit gaat je met WOW helaas niet lukken. Wat dat betreft is de balans wat rechter getrokken. Een voordeel is nu dat als je een fout in je skills/talents maakt je deze gewoon weer kan resetten en opnieuw kan indelen. (in tegenstelling tot diablo 2 / LOD) Ten tweede is het niet meer mogelijk om stat punten in te delen, deze krijg je per level automatish ingedeeld. :( :(

Een guild oprichten moet je minimaal 10 man voor nodig hebben, daarna kan je er 8 uitgooien zodat je met 2 man over blijft. Een andere optie is er helaas niet.

Resistances kan je krijgen dmv items, talents en eigenschappen van een ras.
toon volledige bericht
Tx voor je reply.

Maar hoe zit het nou met een schild + 1h staff/mace voor een priest....
En hoe je equip uit te kiezen?
Wat is nou uber voor een priest, en waar te vinden?

Kun je wel met zijn 2 in een groepje samenwerken zonder dat je daarbij meteen een guild nodig hebt, dus evengoed samen kan expen??

PS
zou iemand mijn vraag in dit topic kunnen beantwoorden??

[rml][ WoW] Installatie blijft hangen bij CD 2 *[/rml]

[ Voor 6% gewijzigd door chrisstructor op 10-08-2005 18:25 ]

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Laatst online: 11-04-2021
vraag

heeft er iemand toevallig nog een guest key voor een vriend van mij? stuur deze aub naar jlammertink@gmail.com ik zou je daar erg dankbaar voor zijn (slijm)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
chrisstructor schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:24:
[...]

Tx voor je reply.

Maar hoe zit het nou met een schild + 1h staff/mace voor een priest....
En hoe je equip uit te kiezen?
Wat is nou uber voor een priest, en waar te vinden?

Kun je wel met zijn 2 in een groepje samenwerken zonder dat je daarbij meteen een guild nodig hebt, dus evengoed samen kan expen??

PS
zou iemand mijn vraag in dit topic kunnen beantwoorden??

[rml][ WoW] Installatie blijft hangen bij CD 2 *[/rml]
toon volledige bericht
Priest kan geen schield dragen :) Staat ook gewoon op de charc info :P equip uitkiezen tja gewoon als er wat dropt kijken of je het kan gebruiken tegen die tijd dat jij aan je endgame equip kan gaan denken weet je wel hoe alles werkt hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

daar zit wat in ;)

Nog 1 vraagje, als ik een char start op de (ik zeg maar wat) evil-kenievel server .
Dan kan ik 2 daagies later als ik weer es ga spelen niet verder expen in de fladiwostok server?

[ Voor 84% gewijzigd door chrisstructor op 10-08-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-07 14:59
Nee, dat kan niet :)
Je blijft op dezelfde realm

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Das wel een beetje jammer :( .
Ook een beetje jammer trouwens dat als je lvl up bent je niet je eigen stat punten mag indelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
chrisstructor schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 19:23:
Das wel een beetje jammer :( .
Ook een beetje jammer trouwens dat als je lvl up bent je niet je eigen stat punten mag indelen....
je talentpoints kan je indelen. Stats zoiezo niet. anders zou een warrior alles op str/sta gooien.
dat zou niet eerlijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Waarom zou dat in godsnaam niet eerlijk zijn?????
Een priest gooit dan toch alles in mana......., kan ie dus veel meer casten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
chrisstructor schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 19:41:
Waarom zou dat in godsnaam niet eerlijk zijn?????
Een priest gooit dan toch alles in mana......., kan ie dus veel meer casten....
mag hij behoorlijk veel casten, voordat een warrior het pijpje uit zou gaan :) Die stats is wel goed zo hoor, op alle items zit toch +str etc.. zo kun je zelf redelijk goed kiezen welke kant je op gaat alleen de base blijft bij de classes het zelfde (verschilt nog wel per race though)
:)

Heb gistere accountant mod er opgezet, maar damn dies wel makkelijk kan je precies zien op welke charcs je hoeveel geld hebt, en hoeveel je uitgeeft aan repairs etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
IS ER DAN NIEMAND DIE EEN GUEST KEY VOOR ME HEEFT? :'( (sorry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 02-07 20:44
jlammertink schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:03:
net was het nog voor een vriend =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
dat is het ook :r

[ Voor 17% gewijzigd door jlammertink op 10-08-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-07 12:41

Mojo

The Power Within

jlammertink schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:03:
Ik denk dat mensen die zo een key hebben hem liever uitgeven aan eigen vrienden dan aan vrienden van iemand die je via een of ander forum kent ;)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
ja ik denk mis dat er iemand zo aardig is zonder vrienden die em aan mij wil geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
nou als je al zo doet hoef je er wat mij betreft al niet meer op te rekenen :P Heb er ook nooit 1 gehad trouwens toen ik het spel retail kocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

SaURoN schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 19:51:
[...]

mag hij behoorlijk veel casten, voordat een warrior het pijpje uit zou gaan :) Die stats is wel goed zo hoor, op alle items zit toch +str etc.. zo kun je zelf redelijk goed kiezen welke kant je op gaat alleen de base blijft bij de classes het zelfde (verschilt nog wel per race though)
:)

Heb gistere accountant mod er opgezet, maar damn dies wel makkelijk kan je precies zien op welke charcs je hoeveel geld hebt, en hoeveel je uitgeeft aan repairs etc :P
Tja, bij diablo II LOD was het toch ook redelijk eerlijk verdeeld hoewel je toch zelf je stats kon indelen. Er waren bijvoorbeeld magic soorten (naast fire, ice en lightning) die niet resistable waren. ook waren er skills die ervoor zorgden dat de resistance of defence omlaag zou gaan. Dus hoe sterk je warrior (barbarian/paladin) ook was... je had altijd wel een zwak punt. Je zou dus als een warrior al je stat points in je health kunnen gooien, maar dit beschermd je niet tegen alles. Hetzelfde geldt dus ook voor een mage (sorceress) je kan dus al je punten in je mana/spell dmg gooien, maar dan heb je dus een defence van nix. Alles heeft zo zijn zwakke punten....

Zelf vind ik het ook jammer dat je in WOW niet je stats kan indelen zoals bij Diablo, dit maakt je build zegmaar nog een stuk unieker dan momenteel mogelijk is bij WOW.

Wat chrisstructor nu doet, netzoals ik toen ik aan WOW begon was een complete build uitdenken/uitstippelen voor een character, gezien dit NOGAL noodzakelijk was bij diablo. Helaas heb ik hierop moeten terugkomen nadat ik een tijdje wow had gespeeld. Bij WOW is je build uitstippeling in vergelijking met diablo miniscuul.

Tipje chris... ga pas na lvl 20 eens goed nadenken wat je nu eigenlijk met je build wilt, gezien je eenvoudig (kost 1e keer 1 goud ofzo) je talents kan resetten. Ik ben ook rond die tijd erachter gekomen dat een blizzard mage/sorceress helemaal niet zo goed is als die in diablo was.

edit:

nu is het toch hoog tijd voor Uldaman, heeft iemand nog tips voor die klere eindbaas?

[ Voor 4% gewijzigd door PizZa_CalZone op 10-08-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
PizZa_CalZone schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:59:
[...]

Tja, bij diablo II LOD was het toch ook redelijk eerlijk verdeeld hoewel je toch zelf je stats kon indelen. Er waren bijvoorbeeld magic soorten (naast fire, ice en lightning) die niet resistable waren. ook waren er skills die ervoor zorgden dat de resistance of defence omlaag zou gaan. Dus hoe sterk je warrior (barbarian/paladin) ook was... je had altijd wel een zwak punt. Je zou dus als een warrior al je stat points in je health kunnen gooien, maar dit beschermd je niet tegen alles. Hetzelfde geldt dus ook voor een mage (sorceress) je kan dus al je punten in je mana/spell dmg gooien, maar dan heb je dus een defence van nix. Alles heeft zo zijn zwakke punten....

Zelf vind ik het ook jammer dat je in WOW niet je stats kan indelen zoals bij Diablo, dit maakt je build zegmaar nog een stuk unieker dan momenteel mogelijk is bij WOW.

Wat chrisstructor nu doet, netzoals ik toen ik aan WOW begon was een complete build uitdenken/uitstippelen voor een character, gezien dit NOGAL noodzakelijk was bij diablo. Helaas heb ik hierop moeten terugkomen nadat ik een tijdje wow had gespeeld. Bij WOW is je build uitstippeling in vergelijking met diablo miniscuul.

Tipje chris... ga pas na lvl 20 eens goed nadenken wat je nu eigenlijk met je build wilt, gezien je eenvoudig (kost 1e keer 1 goud ofzo) je talents kan resetten. Ik ben ook rond die tijd erachter gekomen dat een blizzard mage/sorceress helemaal niet zo goed is als die in diablo was.

edit:

nu is het toch hoog tijd voor Uldaman, heeft iemand nog tips voor die klere eindbaas?
toon volledige bericht
1 healer op de tank, andere vechten even mee totdat de adds komen dan pakken 2 mensen de adds de rest hamert door op de boss, nooit echt probs mee gehad eigenlijk :P
eerder om er te komen met pug :P
2-3x die baas gedaan, goede warrior (brz) en goede healert en je komt er wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

PizZa_CalZone schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:59:
[...]

edit:

toon volledige bericht
Ind :P , uitstippelen , that is :9~

Mijn hammerdin was zo uitgestippeld dat de + strength op de equip precies de benodigde strength was voor mijn equipment met hoogst benodigde strength waarde.
Verder zoveel in dex dat mijn kans om te blocken (met holy shield op max en +skills) precies 75% was. (75% is de max block kans in diablo)
Verder de equip zo dat de res precies maximaal was op het hoogste niveau (hell dus) ....
Dit was dan 95% in plaats van de maximum 90% , maar dit kwam door een guardian angel armor die de max res met 5 % verhoogd ;) .
Nu zijn bekend : de punten nodig voor dex en strength !!
Over ---> punten voor meer mana of meer life .
De hammerdin heeft redemption als skill.
Dit hield in : na een monster te doden kun je redemption gebruiken om mana van het dode monster bij jou mana op te tellen.
Dus bij 1 skillpunt redemtion (+ de +skills van je equip) heb je niet echt meer mana nodig !
HENCE : de rest van de stat punten in life !!!

Verder gebruikt de hammerdin 1 maxed out skill, met synergies en +skills van equip : hammer
Deze skill doet magical damage en in diablo loopt geen enkel beest met resist magical.
(o ja , eentje in het hele spel.......en die is zo slap, die sla je dood met een knuppel :9 )

Compleet uitgedachte char, qua equip , stats , res en skills .
Deze char leverde in diablo letterlijk onoverwinnelijkheid op >:) .
Je was gewoon echt de man met zo'n char......mits je erover nadacht ;) .

En dat is nu juist wat je met WoW minder (understatement) hoeft te doen :( .
Vinden mensen het raar dat het kleine kinder gehalte zo hoog is ;) .
Wat dat betreft steekt diablo lod dan ook ver uit boven WoW :O .

PS. pizza , ik weet precies hoe de skills al te verdelen ;) :

Discipline Talents - 15 points

Unbreakable Will rank 5/5
Improved Power Word: Shield rank 3/3
Improved Power Word: Fortitude rank 2/2
Mental Agility rank 5/5

Shadow Talents - 36 points

Spirit Tap rank 5/5
Improved Shadow Word: Pain rank 2/2
Shadow Focus rank 3/5
Improved Psychic Scream rank 2/2
Improved Mind Blast rank 5/5
Mind Flay rank 1/1
Improved Fade rank 2/2
Shadow Reach rank 3/3
Silence rank 1/1
Shadow Weaving rank 5/5
Vampiric Embrace rank 1/1
Darkness rank 5/5
Shadowform rank 1/1

Misschien nog aanmerkingen op de verdeling?

[ Voor 5% gewijzigd door chrisstructor op 10-08-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Ziet er netjes uit :) Shadow is het beste om te levelen naar 60 :) Wat ik wel aanraad is de eerste 40 lvls alles in shadow te stoppen, zodat je op Level 40 meteen shadowform hebt ;)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Waarom zou je nu al heel je build uitstippelen, heb je geen zak aan.
Dalijk bevalt de speelstijl je nietva ndie build, en daar zit je dan... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Afbeeldingslocatie: http://img53.imageshack.us/img53/9203/crit23wy.th.jpg

Nieuw persoonlijk record ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Mojo schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:46:
Ziet er netjes uit :) Shadow is het beste om te levelen naar 60 :) Wat ik wel aanraad is de eerste 40 lvls alles in shadow te stoppen, zodat je op Level 40 meteen shadowform hebt ;)
Erm ja, maar dan mis ik tot lvl 40 improved powerword shield :? .
Ik dacht dus :
eerste 5 in shadow (spirit tap)
dan 8 in dicipline (Unbreakable Will + Improved Power Word: Shield)
dan alle shadow afmaken.
Hierna de laatste puntjes in dicipline.....

Of ben ik nu froks bezig :? :X
jarnotjuh schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:48:
Waarom zou je nu al heel je build uitstippelen, heb je geen zak aan.
Dalijk bevalt de speelstijl je nietva ndie build, en daar zit je dan... :Y)
Ik weet zeker dat de priest me bevalt.
Hij is evil (undead en shadow) en het is een caster :9~ , precie s wat ik tof vind ;) .
In diablo was mijn hammerdin uber , maar had ik voor de rest een fire sorc , light sorc en fire , cold sorc.
Kortom, allemaal casters , inclusief de hammerdin (paladin) ;) .

[ Voor 34% gewijzigd door chrisstructor op 10-08-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Interessant artikel over MMO's.

http://www.kuro5hin.org/story/2005/8/7/162558/7544

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151346

Goh, pc is eindelijk gemaakt, nu nog het spel installeren...

Nu maar hopen dat de updates goed gaan....

Iemand nog tips voor ik begin? Goede servers of mooie plekken om te beginnen, mensen die graag beginners helpen enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

vraagje..
Ik probeer eerst mijn guest pass account...echter vraagt ie bij het aanmaken van het account om visa of mastercard, die ik beiden niet heb.....
Kan ik nu de guest pass niet proberen????
Het moet toch mogelijk zijn aangezien je ook kan upgraden met gamecards die je kan kopen in de winkel :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:30

Flapmo

and back is gigi!

chrisstructor schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:27:
vraagje..
Ik probeer eerst mijn guest pass account...echter vraagt ie bij het aanmaken van het account om visa of mastercard, die ik beiden niet heb.....
Kan ik nu de guest pass niet proberen????
Het moet toch mogelijk zijn aangezien je ook kan upgraden met gamecards die je kan kopen in de winkel :? .
Om een account aan te maken moet je -altijd- een creditcard of gamecard nummer invoeren!
Als ik zo vrij mag zijn de startpost te citeren.

Al was je de president van de US of A dan nog had je naast je guesspass / gametimecard gewoon een CC nodig.

//edit
Voel je verder niet aangevallen hoor, er zijn alleen 1001 mensen voor jou geweest die ook niet lazen, dus de mensen die al lang dit topic volgen worden dat dan een beetje zat. Het is niet persoonlijk, veel plezier met het spel!

[ Voor 24% gewijzigd door Flapmo op 10-08-2005 23:34 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

chrisstructor schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:01:
[...]

Erm ja, maar dan mis ik tot lvl 40 improved powerword shield :? .
Ik dacht dus :
eerste 5 in shadow (spirit tap)
dan 8 in dicipline (Unbreakable Will + Improved Power Word: Shield)
dan alle shadow afmaken.
Hierna de laatste puntjes in dicipline.....

Of ben ik nu froks bezig :? :X
Het schijnt toch echt het beste te zijn :) Die shadowform is best wel uber namelijk. Die wil je zo snel mogelijk hebben :9

@ Flapmo

Lees eens goed, hij heeft het over een gamecard. En volgens mij is het zelfs zo dat een guest key niet eens iets nodig heeft. Anders zou het ook niet echt een guest key zijn IMO, maar dat weet ik niet zeker.

[ Voor 17% gewijzigd door Mojo op 10-08-2005 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Je wilt shadow form echt niet missen, ik had eerst ook improved shield, maar op 40 snel respec en toen shadowform en alle dmg enhance dingen (die zitten op weg naar shadowform). Gevolg, je mindblast doet bijna 100 dmg meer (gokje, al tijd niet gespeeld maar zit in de buurt, 10% van talent 1, 15% van shadowform, + wat andere dingen = xx% extra dmg. ).

Trust me, try it!

//edit
onee andersom. Dan weet ook ik het niet cker.

[ Voor 52% gewijzigd door Flapmo op 10-08-2005 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Flapmo schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:32:
[...]

[...]

Als ik zo vrij mag zijn de startpost te citeren.

Al was je de president van de US of A dan nog had je naast je guesspass / gametimecard gewoon een CC nodig.

//edit
Voel je verder niet aangevallen hoor, er zijn alleen 1001 mensen voor jou geweest die ook niet lazen, dus de mensen die al lang dit topic volgen worden dat dan een beetje zat. Het is niet persoonlijk, veel plezier met het spel!
Dus ik moet al een extra gamecard kopen , om het spel uberhaupt te kunnen spelen????
Of ik nu mijn guestpass....of mijn maand key (van het gekochte spel) gebruik voor mijn account??
Of een creditcard aanschaffen natuurlijk.....

[ Voor 4% gewijzigd door chrisstructor op 10-08-2005 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Sorry my bad, dacht even niet na. Maar als je je CC invoert hoef je nog niet te dokken! Dat komt pas na die 10 dagen. Of als je het koopt na die maand gratis spelen. Tot dan is die CC authentication.

Ik dacht op basis van die regel en wat ik weet dat het dus _altijd_ nodig was. 99% zeker, want deze regel zegt (wow-europe.com):
# "Guest Pass" Customers - At any time after you have activated your "guest pass" account, you can click the button below to continue your account by entering a retail box authentication key.
En daar staat niet bij dat je CC erbij moet zetten. Dus die moet je al ingevoerd hebben.

Succes ermee iig, want ik ga lekker tukken :Y) .

Dit lijkt me niet verstandig ;)

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 11-08-2005 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 29-06 09:03
Flapmo schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:39:
Sorry my bad, dacht even niet na. Maar als je je CC invoert hoef je nog niet te dokken! Dat komt pas na die 10 dagen. Of als je het koopt na die maand gratis spelen. Tot dan is die CC authentication.

Ik dacht op basis van die regel en wat ik weet dat het dus _altijd_ nodig was. 99% zeker, want deze regel zegt (wow-europe.com):

[...]

En daar staat niet bij dat je CC erbij moet zetten. Dus die moet je al ingevoerd hebben.

met de guest key wordt sowieso niks afgeschreven, want je kan pas spelen na invoeren retail nummer.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Flapmo schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:39:

[...]

//edit
Probeer anders mijn account:

Mitsuomi // password
toon volledige bericht
Eeeeeeeh flapmo, is dit wel verstandig?
Kwaadwillende mensen kunnen nu toch je pass veranderen en je account "in beslag nemen" ?
Wel relax om me even te late kijken hoe het spel eruit ziet trouwens ;) .

[ Voor 8% gewijzigd door chrisstructor op 10-08-2005 23:59 ]

• Kevinp
  • Laatst online: 29-06 09:03
chrisstructor schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:51:
[...]

Kwaadwillende mensen kunnen nu toch je pass veranderen en je account "in beslag nemen" ?
haha, dit account klopt echt niet hoor(zelf geprobeerd).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• chrisstructor

chrisstructor

Ja duh.....ik ben ingelogd :O
O nee, na patchen geeft ie GELUKKIG aan dat het account niet valid is.
Anders zijn er natuurlijk altijd leiers die ervan proviteren.....

KevinP, waarom heb je geprobeerd in te loggen ;) .

[ Voor 86% gewijzigd door chrisstructor op 11-08-2005 00:21 ]

• SaURoN
  • Niet online
chrisstructor schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:51:
[...]

of je charcs deleten :S

• chrisstructor

chrisstructor

Maar even voor de duidelijkheid....altijd een creditcard/mastercard nodig dus voor het aanmaken van een account??
Dan ga ik er namelijk wel 1 aanvragen als dat zo is... :X

[ Voor 17% gewijzigd door chrisstructor op 11-08-2005 00:46 ]

• Mojo

Mojo

The Power Within

Voor een gewone account, moet je een gamecard of Credit card hebben. Guest key als het goed is dus helemaal niets :)

Daarnaast :P Een filmpje van onze gehennas kill, jammer dat ik dood ging toen gehennas ook neer viel :/

http://files.filefront.co.../;4029696;;/fileinfo.html

• chrisstructor

chrisstructor

Blijkbaar voor guest account ook, want daar MOET je ook een betalingsmetohe invullen !

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-06 19:18
redfoxert schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:40:
[...]

Jaiks ! Bladefist .... die kom ik niet graag alleen tegen :) Of zelfs met 2 man. Stel dat ie Soullink heeft .... dan istie bijna niet kapot te krijgen. Mag je al met een group tegen 'm gaan meppen :)
Zorg dat je een Priest of Shaman bij je hebt. Dispell en Purge hem van het begin en daarna af en toe. Waarschijnlijk gaat hij als nog zo neer.

* AlanSmithee spreekt uit ervaring

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 15:14
Voor de guest key moet je een krediet kaart hebben en met de gewone retail kun je gewoon een account maken met een Gametimecard als je dat liever hebt.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:57

BrZ

Anoniem: 42323

MantaMania schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:05:
[...]

lijkt me wel heel sterk eigenlijk of hebben ze alleen maar epic en legendary spulllen en zelfs dan nog.
Hun hebben redelijk wat epics ja, die warlock, warrior, en priest zijn zo ongeveer de beste pve spelers op onze server.
Ze hebben echt alles met ze 3e gedaan in brd, ik heb het in een video gezien.

• Bokkie
  • Niet online
chrisstructor schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:41:
[...]

***Diablo 2 blaat verhaal***

Compleet uitgedachte char, qua equip , stats , res en skills .
Deze char leverde in diablo letterlijk onoverwinnelijkheid op >:) .
Je was gewoon echt de man met zo'n char......mits je erover nadacht ;) .

En dat is nu juist wat je met WoW minder (understatement) hoeft te doen :( .
Vinden mensen het raar dat het kleine kinder gehalte zo hoog is ;) .
Wat dat betreft steekt diablo lod dan ook ver uit boven WoW :O .
[..]
uhuh allee jammer dat zowat IEDEREEN die builds, en items had/wilde

en dus ook IEDEREEN dezelfde build/talents nam en dus alsnog iederen HETZELFDE was :O

enige waarom ik kan bedenken dat mensen Diablo LOD ver boven WoW uit vinden steken is omdat ze met Dialbo de Phat Lewt niet hoeven te delen, aangezien je met een max dmg hammerding zoals je zelf al zegt gewoon alles kan ownen zonder ook maar een pot te hoeven drinken

nee echt uber hoor /golfclap

begrijp me neit verkeerd, ik heb heel veel plezier gehad van Diablo, maar die vergelijking die jij maakt slaat nergens op

zou grote bullshit zijn als ik met mijn mijn even BWL zou gaan solo farmen voor phat lewt, 10x in een uur

Dialbo is GEEN MMO dus totaal niet te vergelijken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• chrisstructor

chrisstructor

Dat is inderdaad waar ik enorme hekel aan had en ook NOOIT deed.....mf runs .
Ik heb ook nooit veel uber chars gehad, alleen die paladin was echt compleet ( en dan met guardian ipv dat teleport armor) , maar dat kwam doordat je dan met zijn 4tjes gezellie een paar baalruns deed.
Lees : bla bla, bla die bla...kill baal minion....bla bla bla die bla, o hij dropt een mara's :o WTF !
Zo heb ik de stuff voor die hammerdin com pleet gekregen.
Nadeel : meer dan 3 baalruns op een avond deed je niet :Y) .

Maar in essentie heb je natuurlijk helemaal gelijk, het aantal benodigde mf runs om te krijgen wat je nodig had was insane.......wat dat betreft sloeg diablo qua mmorg helemaal nerges op .
Een dropkans van 1/99999 zorgde ook voor al die botruns :( ..... (zod en zo)
Ik doelde dan ook meer op de mogelijkheden (let op : mogelijkheden) om een karakter te bedenken.

Er waren gewoon veel dingen waar je rekening mee kon houden, waardoor je ook nog wel es cool chars uitdacht....
(paladin met zeal en frost aura)
Alleen ja, wat je ook uitdacht, de hammerdin build was gewoon altijd een snellere killer _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door chrisstructor op 11-08-2005 08:06 ]

• Bokkie
  • Niet online
chrisstructor schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 07:58:
[...]

Dat is inderdaad waar ik enorme hekel aan had en ook NOOIT deed.....mf runs .
Ik heb ook nooit veel uber chars gehad, alleen die paladin was echt compleet ( en dan met guardian ipv dat teleport armor) , maar dat kwam doordat je dan met zijn 4tjes gezellie een paar baalruns deed.
Lees : bla bla, bla die bla...kill baal minion....bla bla bla die bla, o hij dropt een mara's :o WTF !
Zo heb ik de stuff voor die hammerdin com pleet gekregen.
Nadeel : meer dan 3 baalruns op een avond deed je niet :Y) .

Maar in essentie heb je natuurlijk helemaal gelijk, het aantal benodigde mf runs om te krijgen wat je nodig had was insane.......wat dat betreft sloeg diablo qua mmorg helemaal nerges op .
Een dropkans van 1/99999 zorgde ook voor al die botruns :( ..... (zod en zo)
Ik doelde dan ook meer op de mogelijkheden (let op : mogelijkheden) om een karakter te bedenken.

Er waren gewoon veel dingen waar je rekening mee kon houden, waardoor je ook nog wel es cool chars uitdacht....
(paladin met zeal en frost aura)
Alleen ja, wat je ook uitdacht, de hammerdin build was gewoon altijd een snellere killer _/-\o_
toon volledige bericht
mja die heb je nog steeds, maar in elke MMO heb je hetzelfde "probleem" er zijn altijd maar een paar builds die "viable" gevonden worden en daar klampt iedereen aan vast

in wow zie je bijvoorbeeld heel weinig fire/frost mages, 9 van de 10 hebben arcane/fire of arcane frost

terwijl fire/frost heel sterk kan zijn, ja je geeft er wel flink wat voor op, maar je hebt wel andere skills daarvoor in de plaats :)

Anoniem: 34046

On_E schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:05:
[...]

Ik kan de Princess in Maraudon en die Borelgore worm in EPL solo-en. :P

Maar wat schiet ik daar mee op behalve dan dat het 1 keer leuk is ?

Mijn character advanced er niet door.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/shuvit/WoW/Borelgore_tn.JPG
Zoiets? Maar daar is ook niets moeilijks aan :P

en de portal pic wat ik nog belooft had:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/shuvit/WoW/Portal_tn.JPG
Overigens tijd trug genomen, hier had ik nog 0,0 set items :P

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 11-08-2005 08:38 ]

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:03
NIce! Dat ziet er goed uit. Ga daar maar eens naar toe huppelen, gewoon voor de fun!
Altijd leuk om een andere graveyard van dichtbij te bekijken!

Anoniem: 86074

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 08:17:
[...]mja die heb je nog steeds, maar in elke MMO heb je hetzelfde "probleem" er zijn altijd maar een paar builds die "viable" gevonden worden en daar klampt iedereen aan vast

in wow zie je bijvoorbeeld heel weinig fire/frost mages, 9 van de 10 hebben arcane/fire of arcane frost

terwijl fire/frost heel sterk kan zijn, ja je geeft er wel flink wat voor op, maar je hebt wel andere skills daarvoor in de plaats :)
Wat ik vooral zo ziek vind, is al die stomme calculators die echt even alles voor je berekenen. Wat de kans is dat iets bij een tegenstanders dropt ....nu is het al zover dat mensen voor hun quests mee gaan hoppen met hogere levels op laag level .... de quest XP + rewards krijgen ze toch wel dan .... waarom zou je dat doen als je toch alles voor je laat doen? Zelf doen en nadenken is er gewoon niet bij, en dat noemt zichzelf een RPG? Nah ..... het is gewoon een arcade game.

Ach, het ligt niet aan het spel, eerder aan de mensen die het spelen denk ik. Ik mag dan geen perfecte build + items hebben, maar ik quest gewoon lekker zelf zonder al die shit op te zoeken, bedenk zelf mijn builds, ga niet ergens een build opzoeken en dat copycatten .... nee, zelf nadenken .... runs heb ik met Diablo II ook gedaan, maar nooit langer dan een half uur of zo .... zo fokking boring is dat. Als je jezelf echt alleen maar fixeert op die stomme items .... ik weet niet hoor .... en ook dat egoistische, niemand anders iets gunnen .... beetje jammer. Niet iedereen is zo, maar helaas kom ik ze dan weer wel vaak tegen .... gelukkig heb je dan een beetje guild, maar ik denk dat echt 90% van de tijd die we buiten de guild gespeeld hebben met anderen heeeeel erg tegenviel, alsof je op een public server speelt. Ik moet mijn eerste raid nog doen, helaas dat ik die nog niet eerder gezien / gespeeld heb .... met instances kunnen je nog verrast worden ..... hier gaat ongewtijfeld iedereen jou vertellen wat je moet doen .... en schelden als het fout gaat. Het is maar een spel denk ik dan. Beetje lol hebben, interesseert me echt geen drol of ik een uberwapen heb hoor als ik naar bed ga, maar als ik ervoor roll, moet ik niet naar mijn kop krijgen dat is asociaal ben, omdat ik roll voor een item dat ik best kan gebruiken. Kijk, als een warrior / rogue nu gaat rollen voor een uber-bow / gun terwijl er een hunter in de groep zit .... ok .... maar paladins en warriors dragen allebei plate, en paladins hebben ook builds waarbij die valor set erg lekker kan zijn .... ik kan dat maar niet snappen. Maar dan gewoon dat gescheld op je dan .... echt onbehoorlijk. Als het een echt RPG zou zijn, zouden sommigen better naar een evil build kunnen gaan, dan speel je tenminste echt wie je bent.

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
OMFG O_O
Een hunter uit de guild met bijna volle Giantstalker, met z'n Rok'Dhelar etc, echt dikke gear.. is z'n char kwijt.
Z'n vriendin heeft z'n char gedelete omdat hij te weinig aandacht aan haar gaf door WoW en ze 't zat was...
O_O
Nu kan je geloof ik je char restoren, maar niet ziet die dude ook in dat die fout was en kapt er dus mee, lmao =P

Afbeeldingslocatie: http://img186.imageshack.us/img186/6826/nefclaw5an.png
omg? o_O

[ Voor 42% gewijzigd door bcd87 op 11-08-2005 09:12 ]

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-06 07:59
item is fake :P

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Waar las je dat? =p

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 13:42
Anoniem: 86074 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:01:
[...]
Kijk, als een warrior / rogue nu gaat rollen voor een uber-bow / gun terwijl er een hunter in de groep zit .... ok .... maar paladins en warriors dragen allebei plate, en paladins hebben ook builds waarbij die valor set erg lekker kan zijn .... ik kan dat maar niet snappen. Maar dan gewoon dat gescheld op je dan .... echt onbehoorlijk. Als het een echt RPG zou zijn, zouden sommigen better naar een evil build kunnen gaan, dan speel je tenminste echt wie je bent.
Ik zat laatst in een raid waar een paladin zich nogal vreemd opstelde vond ik. Ik vroeg netjes voor we de instance in gingen, of warrior rolt op valor en pala op lightforge. Gewoon een nette vraag, zegt hij dat hij op beide rolt. Ik denk nou ja oke dan, maar dan rol ik ook op lightforce, toen werden beide pala's heel kwaad, ik mocht alleen op valor rollen en hun op beide. Nou sry hoor, daar deed ik dus niet aan mee...

• Bokkie
  • Niet online
kEv4h schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:07:
OMFG O_O
Een hunter uit de guild met bijna volle Giantstalker, met z'n Rok'Dhelar etc, echt dikke gear.. is z'n char kwijt.
Z'n vriendin heeft z'n char gedelete omdat hij te weinig aandacht aan haar gaf door WoW en ze 't zat was...
O_O
Nu kan je geloof ik je char restoren, maar niet ziet die dude ook in dat die fout was en kapt er dus mee, lmao =P

[afbeelding]
omg? o_O
daarom heeft mijn vriendin mijn passwords niet :P

maar ff serieus, das best wel zieke shit (van beide kanten)

ik speel veel wow, maar als me meissie roept dat we gaan shoppen/wandelen/scheveningen/stadden/filmpje dan zeg ik /g k ben pleite, later mensen
/exit

mja ik heb met mijn eerste char (Djengis) echt alles gedaan, LFG paar keer wipen op de eerste instances

maar nu ram ik toch echt overal doorheen met mijn mage, doe alleen de quests die de moeite waard zijn (rewards, follow ups, nodig later in het spel) en of ik dat dan snel met een PUG doe of met een high lvl guildie maakt niet uit

meeste grind, al een paar keer gehad dat ik in stv aan het grinden was en ik een gevraagd werd voor een pug SM cath, heb whitemanes nog niet, dus ff meegegaan, helaas geen chappeau, maar jammer dan

gisteren ook even snel RFD gedaan voor Robes of the lich, samen met een andere mage lvl 38 en 2x lvl 60 hunter :+ helaas geen robes ;( hunter vroeg of ik nog een run wilde, maar dat heb ik afgeslagen, zonde van de tijd, doe em later mischien nog wel een keer, als ik niet intussen al wat anders heb wat in de buurt komt

• itsme
  • Niet online
Two Day Time Extension
10/08/2005
We are continuously working hard to provide the best play experience possible. Therefore, due to some recent disturbances in gameplay all World of Warcraft players in Europe will receive a two-day time extension. In the next few days the two-day extension will be added to players' accounts that were active during the last weekend. We apologize for any inconvenience, and we once again wish you all good luck in your adventures in Azeroth!

Nothing to see here

• On_E

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:28:
[...]

gisteren ook even snel RFD gedaan voor Robes of the lich, samen met een andere mage lvl 38 en 2x lvl 60 hunter :+ helaas geen robes ;( hunter vroeg of ik nog een run wilde, maar dat heb ik afgeslagen, zonde van de tijd, doe em later mischien nog wel een keer, als ik niet intussen al wat anders heb wat in de buurt komt
Er is niets beters :)

Ik heb 13 x RFD gedaan voor Robe of the Lich, en die gedragen t/m lvl 55.

Anoniem: 6104

its_me schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:55:
[...]

Je kan toch bukken? (lol)
Ik begrijp je opmerking niet, jij hebt toch vast als Rogue ook dingen die de hunter irri vind

Anoniem: 75177

gisteren met 9 man een baron run gedaan. Dropte daar de dreadmist leggings. Ik als mage ben mischien niet de meest aangewezen persoon om die te nemen maar omdat we geen locks in de party hadden was ik toch een hele goede tweede :D

Maar merk nu dat als ik in IF rondloop dat je toch half als ninja looter aangemerkt wordt omdaqt je als mage dreadmist draagt. Heb het idee dat dat hele class gedoe en wie wel en niet wat mag dragen aardig aan het doorslaan is. Meer mensen die ervaring?

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 13:29
chrisstructor schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 07:58:
MMORPG = Massive Multiplayer Online Role Playing Game. Diablo is geen MMORPG. Het is gewoon een hack 'n slash RPG.
Anoniem: 86074 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:01:
Kijk, als een warrior / rogue nu gaat rollen voor een uber-bow / gun terwijl er een hunter in de groep zit .... ok .... maar paladins en warriors dragen allebei plate, en paladins hebben ook builds waarbij die valor set erg lekker kan zijn .... ik kan dat maar niet snappen. Maar dan gewoon dat gescheld op je dan .... echt onbehoorlijk. Als het een echt RPG zou zijn, zouden sommigen better naar een evil build kunnen gaan, dan speel je tenminste echt wie je bent.
Als je niet kunt hebben dat een communitie dergelijke regels opstelt (class set = class first), ga je toch fijn een single player game spelen? Asocialen uitgezonderd gaan de meeste mensen pas 'schelden' als je echt hele stomme fouten maakt, en dat heb je dan echt aan jezelf te danken. Vergeet niet dat die andere characters ook door mensen bestuurd worden, en die hebben vaak een hoop tijd geinvesteerd in het bijmekaar krijgen van hun set.

[ Voor 55% gewijzigd door Hydra op 11-08-2005 09:54 ]

https://niels.nu

Anoniem: 130680

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 08:17:
[...]

mja die heb je nog steeds, maar in elke MMO heb je hetzelfde "probleem" er zijn altijd maar een paar builds die "viable" gevonden worden en daar klampt iedereen aan vast

Onze belgische vriend, Caeserson is frost specced, Drexx is volgens mij ook frost specced. De Paus is fire specced :) Om een paar voorbeelden te noemen. Maar over de algehele linie is fire/ arcane denk ik gewoon beter. Dit geld dan vooral voor het PvP en denk ik. Nu weet ik niet of Promwarm weer terug geswitched is naar fire specced, dus ik neem aan dat ie nog frost is.

Anoniem: 75177 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:41:
gisteren met 9 man een baron run gedaan. Dropte daar de dreadmist leggings. Ik als mage ben mischien niet de meest aangewezen persoon om die te nemen maar omdat we geen locks in de party hadden was ik toch een hele goede tweede :D

Maar merk nu dat als ik in IF rondloop dat je toch half als ninja looter aangemerkt wordt omdaqt je als mage dreadmist draagt. Heb het idee dat dat hele class gedoe en wie wel en niet wat mag dragen aardig aan het doorslaan is. Meer mensen die ervaring?
Zodra patch 1.7 er is en druid ook attack power krijgt van Agility... tja dan begin ik toch ook aan Shadowcraft te denken. Snap zoiezo niet dat mensen zeuren hierom... Shadowcraft, Dreadmist, Wildheart, whatever zijn geen class specifiek items.

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 11-08-2005 09:52 ]

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-06 07:59
Anoniem: 130680 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:50:
[...]

Onze belgische vriend, Caeserson is frost specced, Drexx is volgens mij ook frost specced. De Paus is fire specced :) Om een paar voorbeelden te noemen. Maar over de algehele linie is fire/ arcane denk ik gewoon beter. Dit geld dan vooral voor het PvP en denk ik. Nu weet ik niet of Promwarm weer terug geswitched is naar fire specced, dus ik neem aan dat ie nog frost is.
Mwah ik zelf denk dat frost veel beter is dan fire maar goed, tis persoonlijk wat je leuker vindt. Otherguy is met z'n fire erg goed, die koreaan is met z'n frost ook enorm goed...

• itsme
  • Niet online
Anoniem: 6104 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:34:
[...]

Ik begrijp je opmerking niet, jij hebt toch vast als Rogue ook dingen die de hunter irri vind
Als een hunter mij gaat dualen stopt ie voordat ik goed en wel ben gestealth zo een pijl op mn kop, zo kan ik natuurlijk niet sneaken.

Nothing to see here

kEv4h schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:07:
OMFG O_O
O_O

[afbeelding]
omg? o_O
Ik denk dat dagger specced Rogues hiermee een vervanger hebben gevonden voor de Barman Shanker. :P Waar is dit mooie stukje gereedschap gevallen bij een Boss uit BWL of zit deze op de loottable van Nefarian.

• Hydra
ik speel veel wow, maar als me meissie roept dat we gaan shoppen/wandelen/scheveningen/stadden/filmpje dan zeg ik /g k ben pleite, later mensen
/exit
Ik speel sowieso alleen WoW als m'n vriendin er niet is. En gelukkig heeft ze wel een zodanig sociaal leven dat ik regelmatig een avond aan m'n WoW-verslaving kan besteden :)
Anoniem: 75177 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:41:
Dat een warlock pissig wordt als je op 'zijn' dreadmist rolled okay, maar daar zou ik me echt niks vanaan trekken. Ik heb ook een heletijd met die elemental shoulders rondgelopen (niet dat je als alliance dan pissige shammies achter je aan krijgt). De reden dat die dingen niet class gebonden zijn, is juist dat andere classes d'r ook van kunnen profiteren.

[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 11-08-2005 10:00 ]

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:03
Misschien dat ik het even gemist heb, maar waar is onze grote vriend HTT-Thalan gebleven ?
Mis zijn mooie verhalen... (vooral die verhalen over " horde patrouilles" zijn ijzersterk )

[ Voor 4% gewijzigd door M617573 op 11-08-2005 10:00 ]

Anoniem: 34046 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:50:
[...]

Zodra patch 1.7 er is en druid ook attack power krijgt van Agility... tja dan begin ik toch ook aan Shadowcraft te denken. Snap zoiezo niet dat mensen zeuren hierom... Shadowcraft, Dreadmist, Wildheart, whatever zijn geen class specifiek items.
Zie jij al een Rogue met intelect gear lopen, dommie ;)

Dat een druid nog enigzins belang heeft bij agilty voor feral catform valt nog te begrijpen, maar ik denk dat je toch maar niet moet rollen op Shadowcraft als er een Rogue bij is.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:23
90% van de instances weet je zelf wel wat voor boeiende items gaat droppen en wanneer je dus in een intance gaat voor een item die eigelijk meer geschikt is voor een rogue dan voor een druid feral build bijvoorbeeld, dan meld je dit gewoon aan het begin nog in IF of ogrimar ( waar dan ook horde dan ook verzamelen :) ) en als de rest van je party het hier mee eens is dan kan je verder zoniet dan zoek je toch gewoon een andere party ? Of je gaat verder zonder op dat item te rollen.
Zo voorkom je een hoop gezeur en anders ga je met wat guild maatjes toch ?

• Hydra

Ze hebben gewoon gelijk. Ik ben een Hunter (zie sig), en op dit moment heeft een Hunter gewoon problemen tegen veel classes, vooral dankzei 't feit dat we binnen de 8 yards gewoon geen damage meer doen. Vooral frost mages zijn irritant omdat die je deadzone kunnen misbruiken.
RaseriaN schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:56:
Hunters kunnen sterk zijn, maar tis maar net hoe de speler achter de class er mee omgaat!
Hunters zijn leuke tegenstanders met een rogue zijnde.. gewoon de complete pet negeren en al wat je hebt op de hunter storten (evt. blind op die pet ;))
Rogues zijn nou typisch niet het grootste probleem voor een Hunter, omdat ze erg kitebaar zijn.

Anoniem: 130680 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:01:
[...]

Zie jij al een Rogue met intelect gear lopen, dommie ;)

Dat een druid nog enigzins belang heeft bij agilty voor feral catform valt nog te begrijpen, maar ik denk dat je toch maar niet moet rollen op Shadowcraft als er een Rogue bij is.
Knuppel, was ook maar een voorbeeld dat ze niet class specefiek zijn ;)

Anyway, de reden dat ik er niet op zou rollen is dat je dan gezeur gaat krijgen mocht een rogue aanwezig zijn... en feral druid (Cat) heeft hier dan zeker veel belang bij, strength + agility (na 1.7) geeft beiden attack power. Dus een feral druid zou hier denk ik nogal sterk van worden :)

Effe aan het rekenen geweest, Shadowcraft geeft druids dan: 243 attack power extra.

edit:
ik zie een feral druid al in wildheart lopen 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 11-08-2005 10:16 ]

Anoniem: 6104

[...]

daarom heeft mijn vriendin mijn passwords niet :P

maar ff serieus, das best wel zieke shit (van beide kanten)

/exit
Hier idem, en mijn PC staat in de huiskamer, dus ik ben wel continue in de buurt en ik speel meestal zonder geluid, behalve als ik in instances zit of in een groep speel

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-07 12:05

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:07:
[...]

Ze hebben gewoon gelijk. Ik ben een Hunter (zie sig), en op dit moment heeft een Hunter gewoon problemen tegen veel classes, vooral dankzei 't feit dat we binnen de 8 yards gewoon geen damage meer doen. Vooral frost mages zijn irritant omdat die je deadzone kunnen misbruiken.

[...]

Rogues zijn nou typisch niet het grootste probleem voor een Hunter, omdat ze erg kitebaar zijn.
Nee klopt ook maar als je je eigen niet laat kiten (dus de Hunter min of meer kan verrassen of het gat tussen jullie kan dichten) heb je minder problemen met de hunter, althans vind ik. Of ik ben slechte hunters tegengekomen maar ik vind het leuke tegenstanders :)

En dat deadzone gebeuren is gewoon zuur voor jullie hele class :/

• itsme
  • Niet online
^^ erg interessant artikel, aanrader voor iedereen om te lezen!

Nothing to see here

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Jij hebt precies hetgene in je shots staan wat ik nog mis aan mijn ui.
Dat is dat blokje met kleinere buttons waar oa je fade/catform enzow instaan rechtsonderin..

Kan je mij vertellen waarmee je dat hebt gedaan? alvast bedankt.

En gisteravond eindelijk me robe of the lich gescoord (na 8 pogingen), samen met een 60 lock (thnx again Ilsa) en een 52 druid RFD voor 90% gecleard, paar mooie items aan overgehouden en me robe:)

Wederom lieten ze alle items die dropte aan mij, de druide wilde maar 1 item om de eventuele repairs te dekken...

Ben nu halverwege de 43 en nog 101% rested xp in de balk (3 weken vakantie gehad), vanaaf maar eens een group voor ulda zoeken en de 43 dingen....

En over aandacht heeft me vriendin niet te klagen, is zowieso een aangepaste situatie bij mij thuis.

Ik speel alleen als ze naar bed gaat en dan meestal tot 0.30/1.00 (kan gelukkig met weinig slaap aangezien de wekker om 6.00 al weer gaat.

Omdat we recent een kindeke erbij hebben gekregen (10weken nu, hab al een zoontje van 4) is dat voor haar op het moment best uitputtend (huisvrouwen hebben het niet zo easy als het soms lijkt). Hierdoor ligt ze meestal al rond 21.00 gestrekt in bed en kijkt ze nog een uurtje tv tot 22.00

Aangezien ze weet dat ik bijna geen tv kijk kan ik over het algemeen al rond 21.00 online zijn waneer zij plat gaat, dit vind ze geen enkel probleem.

In het weekend is alle tijd overdag voor haar en de kiddies, savonds ben ik wederom van 21.00 tot meestal 3.00 online, omdat ik maar 5/6 uurtjes slaap nodig heb ben ik toch redelijk vroeg weer wakker.

Mocht ze het in haar bol halen dat ze naar de film/uiteten/whatever wil dan gaat ik gewoon mee (mits ik zin heb, anders zoekt ze maar een ander slachtoffer).

Al met al heb ik toch redelijk wat online WoW tijd en kan ik het goed combineren met me social life.
Contact houden via msn deed ik toch al niet meer, we zijn een jaar geleden al over gestapt naar Skype, en dat doe ik er dus gewoon naast via een andere pc:)

[ Voor 44% gewijzigd door Routed op 11-08-2005 10:35 ]

Slash Care
Mementô

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:57:
[...]
Dat een warlock pissig wordt als je op 'zijn' dreadmist rolled okay, maar daar zou ik me echt niks vanaan trekken. Ik heb ook een heletijd met die elemental shoulders rondgelopen (niet dat je als alliance dan pissige shammies achter je aan krijgt). De reden dat die dingen niet class gebonden zijn, is juist dat andere classes d'r ook van kunnen profiteren.
dat zeg je verkeerd :P "Als alliance heb je toch altijd al pissige shammies achter je aan, dus boeit het niet als je hun gear pakt" :+
Anoniem: 6104 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:34:
[...]

gaat erom dat een hunter vaak al voor het duel start er mark plaatst :P zodat de rogue niet in stealth kan openen :P
Anoniem: 6104 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:17:
[...]

Hier idem, en mijn PC staat in de huiskamer, dus ik ben wel continue in de buurt en ik speel meestal zonder geluid, behalve als ik in instances zit of in een groep speel
dus je speeld altjid met geluid :+

btw kaas, voor Addons -> Curse-Gaming

die pager die check ik bijna nooit :P

ik zou zowieso als ik jou was de volgende meepakken

Titan Panel
CT_Raid assist
scrolling Combat text

en even in de warlock sectie kijken

Robe of the lich ownt ja

maar ik ga echt geen 13x RFD doen, saai en boring en de exp suckt,

zelfs als je hem rushed met lvl 60 guildies doe je er nog 20 mins over

als ik ga grinden haal ik dik meer exp en geld binnen, ja die robe is lekker, maar heb nu alles of the eagle altijd

op 53 ben ik al frost en pak ik een Robe of winternight

Fire = DMG
Frost = Control

heb nu zowel een frost als fire mage gespeeld en ik vind beide wel wat hebben

hoewel ik traks op lvl 44 erg dik exp kan binnen halen met blizzard grinding op gnolls in feralas dus denk dat ik rond dat lvl ga respeccen (nog 2 lvls)

[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 11-08-2005 10:37 ]

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:25:
[...]

gaat erom dat een hunter vaak al voor het duel start er mark plaatst :P zodat de rogue niet in stealth kan openen :P
Je kunt in een duel pas je hunters mark op je target zetten als het duel begint. anders is je target namelijk friendly. wat je wel kunt doen is je trap alvast zetten ;-)

Routed schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:24:
[...]

Jij hebt precies hetgene in je shots staan wat ik nog mis aan mijn ui.
Dat is dat blokje met kleinere buttons waar oa je fade/catform mount enzow instaan rechtsonderin..

Kan je mij vertellen waarmee je dat hebt gedaan? alvast bedankt.
*kniperde knip*
Dacht dat dat Flexbar was, zit nu at werk dus kan niet checken :P

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 11-08-2005 10:33 ]

• Hydra
Anoniem: 149865 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:28:
Je kunt in een duel pas je hunters mark op je target zetten als het duel begint. anders is je target namelijk friendly. wat je wel kunt doen is je trap alvast zetten ;-)
Wat ook wel eens wil helpen is je pet op aggressive zetten. Soms spot je een rogue heel even, en dan gaat je pet er meteen op af. Ik heb overigens al een hele tijd niet meer geduelled, ik heb me nogal toegespitst op agi, atp en crit gear, en al met al maar iets van 2800 hp unbuffed.

Hydra schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:33:
[...]

Wat ook wel eens wil helpen is je pet op aggressive zetten. Soms spot je een rogue heel even, en dan gaat je pet er meteen op af. Ik heb overigens al een hele tijd niet meer geduelled, ik heb me nogal toegespitst op agi, atp en crit gear, en al met al maar iets van 2800 hp unbuffed.
uhmz, hebben hunters niet zo'n een of andere vuurpijl waardoor ze stealth gelijk detecteren??
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.