Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 11.195 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
lees de posts direct boven je eigen post is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn Wijk schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:59:
Klein probleem hierzo,

Gisteren het spel gekocht. Alles netjes geinstalleerd (Gamecard) en gisteren 3 uurtjes gespeeld en level 7 behaald. Wilde ik vanmorogen lekker verder spelen kom ik het spel niet in. Zodra dat ik mijn wachtwoord etc. heb ingevoerd krijg ik het scherm te zien dat je moet gaan kiezen in welke Realm e.d. je wilt gaan spelen, maar dit had ik natuurlijk allang gekozen. Op de blizzardsite is opeens mijn account name en password alsmede mijn e-mailadres niet meer bekend. Ook kan ik geen nieuwe account aanmaken want mijn key is opeens ongeldig geworden. Ik speelde gisteren in de realm Baelgun en dit kan ik ook nergens terug vinden. Ik weet niet meer wat ik moet doen dus als iemand iets meer weet hoor ik dat graag.
Ik zeg, lees de begin post...
Woensdag ochtend is er server onderhoud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:08
Ik denk dat dat komt omdat er weekly maintenance is!
Gewoon vanmiddag ff opnieuw proberen!

edit:

razend snel die gasten hiero!

[ Voor 24% gewijzigd door M617573 op 10-08-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, maintenance. Als je opgelet heb had je het ook kunnen lezen in het venster links van het login scherm ;)

Gisteren voor het eerst Gehennas geprobeerd in MC,
en natuurlijk een wipe. We zijn maar mee gekapt toen onze pally een paar meppen kreeg van een Lava Surger die vrolijk 6s later spawnde na het bebruik can de SS en onze pally verraste terwijl hij aan het rezzen was :P

Verder is Gehannas bijna hetzelfde als Lucifron (cheap hoor, copy paste lucifron/change color :P) alleen wat andere spells en abilities :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:54
Damn! Ik lees net in de patch notes dat ze het aantal experience van Creeping Sludge in Maraudon hebben verlaagd. M'n mage moest nog maar 6 leveltjes en dan kon ik daar mooi grinden, maar dat zal er dus nu niet meer inzitten. :( Ziet er naar uit dat ik dus 'normaal' moet gaan levelen van 49-56. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDadda
  • Niet online
Ik zit wel erg te slapen zeg!. Ik moet nu wel zeggen dat ik echt stront in mijn ogen heb gehad. 8)7 (Was laat gisteren) . Dan ga ik er maar vanuit dat ik vanmiddag wel kan spelen.(en wakker ben) Dank u allen !.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:08:
[...]

Had je hem van een losse site gedownload of via de blizz update ??? Je kan iig beter via de losse sites downloaden ;)

Er is een ftp site op de utwente die alle updates heeft staan, ik zou een eventuele volgende keer die allemaal downloaden en apart installeren, weet je iig dat het allemaal goed gaat.
weet je zo ook de url van die utwente site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

unex schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:38:
Kan iemand uitleggen hoe dat DPK systeem (DKP?) werkt waar jullie het af en toe over hebben... Ik heb wel WoW gespeeld maar hier nog niet van gehoord ;)
DKP staat voor Dragon Kill Points en komt uit de begintijd van de MMORPG's. DKP is in feite bedoeld om in grote raids met epic+ loot de items te verdelen naar de effort die je gedaan hebt. Hoe meer raids hoe meer kans op nice loot dus.

Er zijn wel redelijk wat verschillende varianten erop.

Je hebt dan het systeem waar je punten krijgt als je bij de start aanwezig bent, punten krijgt voor elke boss kill en punten krijgt als je aanwezig bent totdat de raidleader besluit dat het over is. Als er dan loot dropt kun je gaan bieden met de punten die je hebt. Hoogste bieder wint (bieden gebeurt bij raidleader, want hij is ook masterlooter).

Je hebt het systeem waar de punten die je krijgt hetzelfde toebedeeld worden als hierboven beschreven, maar waar je een fixed amount of punten hebt per item dat kan droppen in MC. Geen bidwars dus, maar degene met het meeste aantal punten heeft het eerste recht op een class item (of mogelijk non-class need item), passed hij, dan mag de 2e hem hebben voor dat aantal punten.

Je hebt ook nog het zero-sum systeem wat wij in onze guild sinds kort hanteren. Iedereen begint op 0 de eerste keer dat je raid en elk item heeft een vaste waarde in punten. Als er een epic dropt (bij ons geldt de DKP alleen op epics en beter) dan mag de class die het item kan gebruiken met de meeste punten als eerste beslissen of hij het neemt, neemt hij het niet dan mag de 2e bepalen etc. Als er bijv. dan een 100 pnt epic dropt en de speler die het eerste mag kiezen (hij heeft bijv. 10 pnt, maar dat is meer dan alle anderen van dezelfde class of van de mensen die N hebben) en hij neemt het, dan komt hij op -87.5. De 100 pnt worden namelijk dan verdeeld over alle 40 aanwezigen (2.5 pnt per speler erbij). 10-100+2.5=-87.5 Het voordeel (vinden wij als guild) van dit systeem is dat je geen inflatie kunt krijgen. Er gaan net zoveel pnt uit als in het systeem en het is het meest fair naar de wat meer casual MC speler.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:21:
[...]

weet je zo ook de url van die utwente site?
http://ftp.snt.utwente.nl...dofwarcraft/patches/enGB/

forumsearch op blizzard pwnt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat ik niet snap aan dat DKP systeem is hoe de punten worden bijgehouden :?
Is dat guildonly? Wat als er een outsider mee gaat?

[ Voor 27% gewijzigd door itsme op 10-08-2005 11:28 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Martijn Wijk schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:59:
Klein probleem hierzo,

Gisteren het spel gekocht. Alles netjes geinstalleerd (Gamecard) en gisteren 3 uurtjes gespeeld en level 7 behaald. Wilde ik vanmorogen lekker verder spelen kom ik het spel niet in. Zodra dat ik mijn wachtwoord etc. heb ingevoerd krijg ik het scherm te zien dat je moet gaan kiezen in welke Realm e.d. je wilt gaan spelen, maar dit had ik natuurlijk allang gekozen. Op de blizzardsite is opeens mijn account name en password alsmede mijn e-mailadres niet meer bekend. Ook kan ik geen nieuwe account aanmaken want mijn key is opeens ongeldig geworden. Ik speelde gisteren in de realm Baelgun en dit kan ik ook nergens terug vinden. Ik weet niet meer wat ik moet doen dus als iemand iets meer weet hoor ik dat graag.
Woensdag patchday / maintenance ;) Staat in de startpost

Argh, nvm.. nieuwe pagina :X

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:43
Druid vraagje:
Ik dacht altijd dat catform een soort rogue speelstijl had met vooral veel (nouja veel :)) dps en de direbearform om te tanken.

Nu vond ik gisteren een legging met attack damage en nu wilde ik even kijken of het veel beter was dan de legging die ik nu aanhad met +strength.
Dus ik was de gegevens in het character screen aan het bekijken en nu zag ik dat de dps in bearform hoger is dan catform???
Ik heb trouwens wel het idee dat ik in catform sneller kill dan in bearform maar ik wil dit nog een keer echt testen maar dan zouden deze getallen niet kloppen of zie ik iets over het hoofd?

Tevens vraag ik me af hoe het zit met je weaponskill in beastforms. Aangezien in feral ben en dus vooral in beastform bezig ben loopt mijn skill nogal wat achter maar heb niet het idee dat het veel uitmaakt omdat ik niet overdreven veel misses hebt enzo maar iemand die precies weet hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
its_me schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:27:
Dat begrijp ik ook nog niet helemaal. Wie houdt dat allemaal bij ? En wie bepaald hoeveel punten een item waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ik zag trouwens gister wat lui met een +100 HP enchant op hun Headpiece en Pants. Is dat wel een enchantment? Want die enchant van +100 HEALTH op chest heet dus +100 Health en niet +100 HP
En ik zag een chap met +8 INT op zijn Pants. Lijkt me ook iets nieuws, tenminste voor zo ver ik weet kan je een broek niet enchanten.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

Crowmeister schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:31:
Ik zag trouwens gister wat lui met een +100 HP enchant op hun Headpiece en Pants. Is dat wel een enchantment? Want die enchant van +100 HEALTH op chest heet dus +100 Health en niet +100 HP
En ik zag een chap met +8 INT op zijn Pants. Lijkt me ook iets nieuws, tenminste voor zo ver ik weet kan je een broek niet enchanten.
Librams !

http://www.thottbot.com/?i=14354

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Laatst online: 11-09 21:23
robbertinho schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:23:
[...]

DKP staat voor Dragon Kill Points en komt uit de begintijd van de MMORPG's. DKP is in feite bedoeld om in grote raids met epic+ loot de items te verdelen naar de effort die je gedaan hebt. Hoe meer raids hoe meer kans op nice loot dus.

Er zijn wel redelijk wat verschillende varianten erop.

Je hebt dan het systeem waar je punten krijgt als je bij de start aanwezig bent, punten krijgt voor elke boss kill en punten krijgt als je aanwezig bent totdat de raidleader besluit dat het over is. Als er dan loot dropt kun je gaan bieden met de punten die je hebt. Hoogste bieder wint (bieden gebeurt bij raidleader, want hij is ook masterlooter).

Je hebt het systeem waar de punten die je krijgt hetzelfde toebedeeld worden als hierboven beschreven, maar waar je een fixed amount of punten hebt per item dat kan droppen in MC. Geen bidwars dus, maar degene met het meeste aantal punten heeft het eerste recht op een class item (of mogelijk non-class need item), passed hij, dan mag de 2e hem hebben voor dat aantal punten.

Je hebt ook nog het zero-sum systeem wat wij in onze guild sinds kort hanteren. Iedereen begint op 0 de eerste keer dat je raid en elk item heeft een vaste waarde in punten. Als er een epic dropt (bij ons geldt de DKP alleen op epics en beter) dan mag de class die het item kan gebruiken met de meeste punten als eerste beslissen of hij het neemt, neemt hij het niet dan mag de 2e bepalen etc. Als er bijv. dan een 100 pnt epic dropt en de speler die het eerste mag kiezen (hij heeft bijv. 10 pnt, maar dat is meer dan alle anderen van dezelfde class of van de mensen die N hebben) en hij neemt het, dan komt hij op -87.5. De 100 pnt worden namelijk dan verdeeld over alle 40 aanwezigen (2.5 pnt per speler erbij). 10-100+2.5=-87.5 Het voordeel (vinden wij als guild) van dit systeem is dat je geen inflatie kunt krijgen. Er gaan net zoveel pnt uit als in het systeem en het is het meest fair naar de wat meer casual MC speler.
Aha, thx voor de uitleg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Punten worden bijgehouden door de guild officers bij ons. Er moet er dus altijd 1tje bij zijn. We hebben er 8 dus dat moet geen probleem zijn. Ons DKP systeem wordt as we speak geintegreerd in ons forum. De raidleader heeft op papier de namen staan van iedereen die meegaat met het aantal pnt op dat moment. Wint iemand loot dan krijgt hij puntenaftrek. En komt er bij iedereen een aantal pnt bij. Alleen de aftrek moet tijdens de raid bijgehouden worden (de + bij alle spelers niet, omdat hij bij iedereen even groot is). Na afloop maakt de raidleader een verslag en voert hij de nieuwe totalen in via de site. En dat gaat vrij rap heb ik me laten vertellen. Tijdens de raid ouderwets pen en papier dus, omdat je anders constant moet alt-tabben.

Het is bij ons idd guild only. Heel jammer voor outsiders, maar het is niet anders. Met guild only heb je gewoon het voordeel dat je op elkaar aan kunt en niet bang hoeft te zijn voor ninja's ed uitwassen van het WoW universum ;).
Qoriox schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:30:
[...]

Dat begrijp ik ook nog niet helemaal. Wie houdt dat allemaal bij ? En wie bepaald hoeveel punten een item waard is?
Het hele systeem is uitvoerig besproken door onze guild officers en het aantal punten per item ook. 99% van de drops bij Onyxia en MC zijn namelijk wel bekend. Het aantal pnt hangt af van de upgrade die je krijgt als je de epic vergelijkt met het beste wat je in "gewone" high lvl instances kan winnen met rollen.

[ Voor 19% gewijzigd door robbertinho op 10-08-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Outsiders krijgen punten, maar mijn ervaring is dat die dan alsnog niet mee mogen bieden op epics.

Want : ''That item makes our guild better, so only guild-member A & B may bid''

Vaak is het ook zo dat op het moment dat er geen outsiders meer nodig zijn, je een vriendelijk berichtje krijgt waarin staat dat ze je niet meer nodig hebben en je kan fluiten naar je punten.

Blizz, KOM OP MET DIE CHAR TRANSFER !

*einde persoonlijke frustraties met endgame guilds op Deathwing

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 10-08-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

MC raids zijn guild only ja :) Mocht er een outsider mee gaan, heeft die pech, maar dat komt niet echt voor denk ik. :)

Items hebben vantevoren bepaald een minimale waarde :) En dan kun je dus meer bieden.

edit:
Zucht spuit 11 weer :X :/

[ Voor 5% gewijzigd door Mojo op 10-08-2005 11:39 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
robbertinho schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:34:

Het hele systeem is uitvoerig besproken door onze guild officers en het aantal punten per item ook. 99% van de drops bij Onyxia en MC zijn namelijk wel bekend. Het aantal pnt hangt af van de upgrade die je krijgt als je de epic vergelijkt met het beste wat je in "gewone" high lvl instances kan winnen met rollen.
Duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Killua schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:30:
Druid vraagje:
Ik dacht altijd dat catform een soort rogue speelstijl had met vooral veel (nouja veel :)) dps en de direbearform om te tanken.

Nu vond ik gisteren een legging met attack damage en nu wilde ik even kijken of het veel beter was dan de legging die ik nu aanhad met +strength.
Dus ik was de gegevens in het character screen aan het bekijken en nu zag ik dat de dps in bearform hoger is dan catform???
Ik heb trouwens wel het idee dat ik in catform sneller kill dan in bearform maar ik wil dit nog een keer echt testen maar dan zouden deze getallen niet kloppen of zie ik iets over het hoofd?

Tevens vraag ik me af hoe het zit met je weaponskill in beastforms. Aangezien in feral ben en dus vooral in beastform bezig ben loopt mijn skill nogal wat achter maar heb niet het idee dat het veel uitmaakt omdat ik niet overdreven veel misses hebt enzo maar iemand die precies weet hoe dit zit?
catform wordt deels aangepakt in 1.7... in 1.8 wordt de gehele dr00d aangepakt zodat dit idd opgelost wordt. Nu maakt het weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

On_E schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:37:
[...]

Outsiders krijgen punten, maar mijn ervaring is dat die dan alsnog niet mee mogen bieden op epics.

Want : ''That item makes our guild better, so only guild-member A & B may bid''

Vaak is het ook zo dat op het moment dat er geen outsiders meer nodig zijn, je een vriendelijk berichtje krijgt waarin staat dat ze je niet meer nodig hebben en je kan fluiten naar je punten.

Blizz, KOM OP MET DIE CHAR TRANSFER !

*einde persoonlijke frustraties met endgame guilds op Deathwing
Precies de reden dat wij met onze guild gewacht hebben met MC totdat we genoeg guildmembers hadden die mee konden gaan. We hebben momenteel het probleem dat nu veel nieuwe lvl 60s zich aanmelden alleen maar om de reden dat wij met de guild MC doen. Er zitten veel goeie tussen, helaas krijg je ook de rotte appels erbij. Er wordt bij ons naarstig gezocht naar een nieuw systeem voor applicaties om de rotte appels te vermijden. Niets is kloter dan 3 uur zwoegen in MC en er dan achter komen dat een epic die jij goed kunt gebruiken wordt gejat door een ninja (over het algemeen hebben wij alleen masterlooter bij de bosses) en zoals jullie weten kunnen epics ook droppen van thrashmobs in MC.
Mojo schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:37:
[...]

Items hebben vantevoren bepaald een minimale waarde :) En dan kun je dus meer bieden.

edit:
Zucht spuit 11 weer :X :/
Dat ligt dus heel erg aan het type DKP systeem dat je gebruikt. Wij hebben in de guild afgesproken om niet te gaan bieden, omdat je dan te snel onenigheid kunt krijgen onderling met in het ergste geval spelers van zelfde classes die elkaar niet meer mogen om dat soort redenen. En ja dat gebeurt. Er zijn zat voorbeelden van grote guilds in DaoC or EQ die uit elkaar vielen door het bidsysteem.

Just my 2C

[ Voor 21% gewijzigd door robbertinho op 10-08-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Killua schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:30:
Druid vraagje:

Cat doet altijd rond de 50 dmg en bear 100-150 dmg, maar is veel trager..Cat slaat veel sneller, maar je gaat ook eerder dood :)

Je weapon skill gaat niet omhoog in beastforms...en hoe hoger je skill met je wapen is hoe meer dmg je doet , dus je moet af en toe als caster ergens op staan slaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
SaURoN schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:41:
[...]

Cat doet altijd rond de 50 dmg en bear 100-150 dmg, maar is veel trager..Cat slaat veel sneller, maar je gaat ook eerder dood :)

Je weapon skill gaat niet omhoog in beastforms...en hoe hoger je skill met je wapen is hoe meer dmg je doet , dus je moet af en toe als caster ergens op staan slaan :P
lvl 33 elites in sm zijn hier zeer goed voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Hm interesant, klinkt als een hoop werk. :P

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Voor sommige van die libram enchants heb je ook PBD's nodig. Dat trek ik dus al niet, helemaal niet,omdat pallies die dingen nodig hebben voor hun epic mount en die voorrang krijgen als er 1 gevonden wordt bij een guildraid (waar ik het overigens wel mee eens ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

robbertinho schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:53:
Voor sommige van die libram enchants heb je ook PBD's nodig. Dat trek ik dus al niet, helemaal niet,omdat pallies die dingen nodig hebben voor hun epic mount en die voorrang krijgen als er 1 gevonden wordt bij een guildraid (waar ik het overigens wel mee eens ben).
* Crowmeister is geen alliance.

By the by, voor alle paladins, suck on this. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
SaURoN schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:41:

Okay dus als feral druid moet je nog altijd je weapon skills up2date houden.
Dat is erg handig om te weten aangezien ik de laatste tijd echt alleen nog maar in beast form bezig ben geweest en mijn weaponskill nu wel aardig zal achterlopen
Maar handig is dit niet. Zou mooi zijn als de dit ook een de druid aanpassing gaan meenemen want ben niet voor niets feral :)

Ik heb trouwens ook nog een rest. druid van hetzelfde lvl. Het leek al dat mijn feral druid niet veel meer damage deed als hem. Nu weet ik dat feral nog verbetered gaat worden omdat het niet echt super is maar had zelf iets meer verschil verwacht :) Maar kan dan verklaard worden omdat zijn weaponskill wel up2date is.

Ik zal vanavond eens kijken of ik het kan bevestigen of het inderdaad scheelt.
reddevil schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:47:

lvl 33 elites in sm zijn hier zeer goed voor :)
euh en waarom zijn juist deze hier zeer goed voor. Ga het zeker proberen daar niet van maar ben ff nieuwsgiering ;)

[ Voor 4% gewijzigd door yrosma op 10-08-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
ze hebben veel hp, doen weinig dam, dus je kan lekker lang hakken... en tis in een instance dus geen last van andere mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
Lang DKP info verhaal hierboven, startpost waardig :)

Net me trip naar stonetalon > desolace gemaakt, op lvl 34. Je kan daar op 31 al questen, maar toen was ik nog niet uitgequest in andere gebieden. Nu heb ik het wel lekker makkelijk daar. :)

Snap ik niet: Prijzen op de verschilllende realms verschillen enorm. Ik zette 10 stacks medium leather op de AH, allemaal voor 20s BO, waren binnen 10 minuten weg. Op bloodscalp kan je ze nog niet eens voor 12s BO kwijt.
En ook andersom, voor 30g raken ze hier de arcanite bars niet kwijt, terwijl er op bloodscalp wel 40/45 voor gevraagd werd.. Nja, vage zooi.
Beter van te voren de prijzen maar eens checken :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killua schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:06:
[...]

Dat is erg handig om te weten aangezien ik de laatste tijd echt alleen nog maar in beast form bezig ben geweest en mijn weaponskill nu wel aardig zal achterlopen
Maar handig is dit niet. Zou mooi zijn als de dit ook een de druid aanpassing gaan meenemen want ben niet voor niets feral :)

Ik heb trouwens ook nog een rest. druid van hetzelfde lvl. Het leek al dat mijn feral druid niet veel meer damage deed als hem. Nu weet ik dat feral nog verbetered gaat worden omdat het niet echt super is maar had zelf iets meer verschil verwacht :) Maar kan dan verklaard worden omdat zijn weaponskill wel up2date is.

[...]

euh en waarom zijn juist deze hier zeer goed voor. Ga het zeker proberen daar niet van maar ben ff nieuwsgiering ;)
Ik was Feral druid to lvl 52 ongeveer, toen begonnen vijanden echt zeer te doen (oa in eastern plaguelands). Ben toen Balance gegaan en doe nogal veel meer damage nu.

Maar ben benieuwd wat Blizzard er nu van bakt...

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:08:
Yup, maintenance. Als je opgelet heb had je het ook kunnen lezen in het venster links van het login scherm ;)

Gisteren voor het eerst Gehennas geprobeerd in MC,
en natuurlijk een wipe. We zijn maar mee gekapt toen onze pally een paar meppen kreeg van een Lava Surger die vrolijk 6s later spawnde na het bebruik can de SS en onze pally verraste terwijl hij aan het rezzen was :P

Verder is Gehannas bijna hetzelfde als Lucifron (cheap hoor, copy paste lucifron/change color :P) alleen wat andere spells en abilities :)
Dat is iets wat mij ook zeer teleurstelde toen we voor het eerst bij de verschillende bosses in MC aankwamen. Luci, Gehannes & Sulfuron zijn hetzelfde. Baron Geddon & Shazzie verschillen alleen van kleur (en zijn gewoon uit de kluiten gegroeide fire elementals) en Golemagg is gewoon een grotere versie van een maraudon giant.

Je mag van -de- endgame instance toch wel wat meer creativiteit verwachten eigenlijk qua bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
robbertinho schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:53:
mja sorry, maar dat vind ik de grootste onzin die er si, blij dat ik geen Allaince ben

1. Palladin betaalt al reteweinig voor zjin lvl 40 mount (de minste reden)
2. Alle mats voor de Palladin mounts komen bij onze op de server uit op ongeveer 600g (dus alsnog 300g goedkoper dan een gewone mount
3. een palladin kan ook net als alle non palladins voor 900 een gewone mount kopen

tuurlijk is het nobel om de palladin de PBD te gunnen, maar automatisch naar pally modat hij hem nodig heeft voor zijn mount is bull imho

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:00

DinX

Motormuis

Crowmeister schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:59:
[...]

* Crowmeister is geen alliance.

By the by, voor alle paladins, suck on this. :P
*proest* :D

Zelfs bij Blizzard kunnen ze ermee lachen :D

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crabro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 21:54
Killua schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:06:
[...]

[...]

Kleine toelichting van een lev 60 druid:
De DPS van beervorm is idd hoger dan van de kat. Wat echter NIET wordt meegenomen is de damage die je doet met die skills via je energy en je combopoints. Deze zorgen voor een grote toename van je echte DPS die dus eigenlijk hoger ligt dan in beervorm.

Daarnaast maakt je weaponskill geen drol uit aangezien je in beer of katvorm een vaststaande weaponskill hebt die niet beinvloed wordt door je wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Gister even met mijn lvl 44 mage naar deadwind pass gegaan, deadwind ravine ingesprongen en helemaal uitgezwommen in zuidelijke richting totdat ik in Karazhan uit kwam. Best wel spookie daaro... >:)

spoiler:
Een duister kasteel wat uiteindelijk een instance moet gaan worden. Ik kreeg het voor elkaar om afgemaakt te worden vlakbij de graveyard in Karazhan. Als je op de graveyard staat en jezelf omdraait kan je een trap af een soort crypt in. Omdat ik zo dichtbij was afgemaakt kon ik resurecten achter een hek onderaan die trap. Dit bleek een gebied te zijn wat nog helemaal niet af was, geen enemies en de map klopte nog niet. Het was een behoorlijk duistere kerker met allerlei botten en lijken die overal rondhingen. Er was ook een kamer die helemaal onder water stond die "the upside down sinners" heette. Hier hingen allerlei lijken aan haken. t was behoorlijk creepy... _/-\o_

Iemand enig idee wat hier precies gaat komen?
Ik vroeg me trouwens ook af of er iemand al eens achter de dark portal is geweest... ben best benieuwd wat erachter ligt... >:) Ik kon hem alleen net niet bereiken op mn mount, als clothwearer ben je in 1 klap dood als je naar die portal probeert te rushen wanneer er 10 lvl 60 elite ventjes achter je aan rennen. :P

edit:

Spoiler added

[ Voor 4% gewijzigd door PizZa_CalZone op 10-08-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

PizZa_CalZone schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:29:
Gister even met mijn lvl 44 mage naar deadwind pass gegaan, deadwind ravine ingesprongen en helemaal uitgezwommen in zuidelijke richting totdat ik in Karazhan uit kwam. Best wel spookie daaro... >:)

Een duister kasteel wat uiteindelijk een instance moet gaan worden. Ik kreeg het voor elkaar om afgemaakt te worden vlakbij de graveyard in Karazhan. Als je op de graveyard staat en jezelf omdraait kan je een trap af een soort crypt in. Omdat ik zo dichtbij was afgemaakt kon ik resurecten achter een hek onderaan die trap. Dit bleek een gebied te zijn wat nog helemaal niet af was, geen enemies en de map klopte nog niet. Het was een behoorlijk duistere kerker met allerlei botten en lijken die overal rondhingen. Er was ook een kamer die helemaal onder water stond die "the upside down sinners" heette. Hier hingen allerlei lijken aan haken. t was behoorlijk creepy... _/-\o_

Ik vroeg me trouwens ook af of er iemand al eens achter de dark portal is geweest... ben best benieuwd wat erachter ligt... >:) Ik kon hem alleen net niet bereiken op mn mount, als clothwearer ben je in 1 klap dood als je naar die portal probeert te rushen wanneer er 10 lvl 60 elite ventjes achter je aan rennen. :P
Kharazan wordt een 5-mans instance, waar je waarschijnlijk Medivh's Spellbook kunt vinden om de Dark Portal te openen.

Inderdaad erg creepy die The Upside Down Sinners !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573

edit:

Spoiler added
Waar zit die dark portal eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Meest zuid-oostelijke puntje in de blasted lands... Die portal die je in het login scherm van het spel ziet is de dark portal zegmaar, maar daar zie je door de poort een zwart vlak met wat blauwe sterretjes in plaats van een mooi landschapje zoals in het begin scherm... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Nou ik zou er niks op tegen hebben als deze hamer nou eindelijk dropped :( Hele leuke hamer voor mij denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*een spoiler*

edit:

Spoiler added
Ow dat kasteel, nja ben ik ook al geweest (als lvl 60) maar nog niet verder dan buiten rondom het kasteel. Spookjes rondom het kasteel zijn trouwens wat zwak. Moet ik ook effe proberen dood te gaan daar :P
PizZa_CalZone schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:45:
Meest zuid-oostelijke puntje in de blasted lands... Die portal die je in het login scherm van het spel ziet is de dark portal zegmaar, maar daar zie je door de poort een zwart vlak met wat blauwe sterretjes in plaats van een mooi landschapje zoals in het begin scherm... :P
Ahz heb daar wat nice screenshots van :P
ps: Waarschuwing voor de druids onder ons..de elites daar kan je niet rooten :/

edit:
Zal screenies posten als ik thuis ben
  • Cat Form's base damage (not attack power, but the cat form's "weapon" damage) has been increased.
  • Each point of Agility now adds 1 Attack Power.
  • Rip's damage per combo point has been increased.
  • Ferocious Bite's damage per combo point has been increased. In addition, extra energy now converts to damage at a higher rate.
  • The global cooldown on Tiger's Fury has been replaced with a one-second self cooldown. Its duration has been increased to six seconds.
  • Rake's damage has been increased.
Hebben ze dit nu veranderd? of is dat voor de volgende patch :?
nvm, zie het al, das voor 1.7 :)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Nou laat die screens maar eens zien dan !

edit:

Ik wacht met spanning af :-)

[ Voor 39% gewijzigd door M617573 op 10-08-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:51:
[...]

Hm interesant, klinkt als een hoop werk. :P
Tis t waard. Ik wil wel 1 a 2 Resilience Librams voor de +20 fire res van elk voor m'n Rag fights :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:18:
[...]

mja sorry, maar dat vind ik de grootste onzin die er si, blij dat ik geen Allaince ben

2. Alle mats voor de Palladin mounts komen bij onze op de server uit op ongeveer 600g (dus alsnog 300g goedkoper dan een gewone mount
3. een palladin kan ook net als alle non palladins voor 900 een gewone mount kopen

tuurlijk is het nobel om de palladin de PBD te gunnen, maar automatisch naar pally modat hij hem nodig heeft voor zijn mount is bull imho
Met alle nerfs die Pallies voor hun kiezen gekregen hebben is het brengen van een pally naar lvl 60 al een hele prestatie. Daarnaast doen ik alles guild only en hebben wij onderling afgesproken om PBD's eerst naar een pally te laten gaan in de raid mocht hij need hebben. Als er geen pally aanwezig is die hem nodig heeft, dan mag diegene die hem evt. nodig heeft voor een libram hem hebben en anders gaat de PBD naar de guildbank. Wij zijn een friendly guild waar alles voor iedereen gratis is. Ik hoef dus in principe nooit op de AH te shoppen. Het mooiste voorbeeld was dat ik laatste 3 arcane crystals nodig had voor mijn arcanite rod (transmuten met thorium wordt natuurlijk ook voor me gedaan) en dat een pally daar een paar uurtjes voor heeft gefarmed en me die crystals heeft opgestuurd, no strings attached.

Jij kan het dan onzin en bull vinden. Ik vind het een heerlijk systeem. Liep op lvl 53/54 al met alle devout BoE en kan alle enchants krijgen die inguild aanwezig zijn (gratis). Onze guildenchanter is bijna revered bij de thorium brotherhood en dan kan ik heel mooi +22 int krijgen op mijn staff :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:18:
[...]

Hij zegt ook een guildraid. Guilds zijn onderling wat nobeler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:56:

Hebben ze dit nu veranderd? of is dat voor de volgende patch :?
da's in 1.7, dus nog ff wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:11:
[...]

Hij zegt ook een guildraid. Guilds zijn onderling wat nobeler ;)
in een guild geef ik ook alles practisch gratis weg, max vendortrash price
maar ik lees ook zo vaak op de wow forums dat in pugs dat ding naar de Palladin gaat

btw weet iemand een goede plek om golden pearls te farmen?

vanavond is het zover (als we genoeg mensen hebben , nog steeds vakantieperioden :/ ) Onyxia 1e try

kijken of we phase 2 gaan halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

lol so true . . . . so true

Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/images/comics/20050810.jpg

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ach ik ben er mee gestopt, tis mooi geweest 6 maanden gespeeld , tijd voor wat anders.... BF2 bv en at the movies van lionhead... Ja

Ik kom er geen steek verder dus ben der weg.. saai , boring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:18:
Ach ik ben er mee gestopt, tis mooi geweest 6 maanden gespeeld , tijd voor wat anders.... BF2 bv en at the movies van lionhead... Ja

Ik kom er geen steek verder dus ben der weg.. saai , boring
Guildless? Geduldloos? Doelloos?

Ik heb anders genoeg doelen wat ik zoiezo nog wil bereiken. En zoals dat er nu uit ziet gaat dat nog wel een jaar duren als het niet meer is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:21:
[...]

Ik heb anders genoeg doelen wat ik zoiezo nog wil bereiken. En zoals dat er nu uit ziet gaat dat nog wel een jaar duren als het niet meer is :)
* enira mompelt:
My thoughs exactly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:17:
[...]

btw weet iemand een goede plek om golden pearls te farmen?

vanavond is het zover (als we genoeg mensen hebben , nog steeds vakantieperioden :/ ) Onyxia 1e try

kijken of we phase 2 gaan halen :P
Als ik er een aantal nodig heb, ga ik meestal rond de kust in Azshara alles afmaken wat beweegt. Heb er laatst 3 in een dikke 30 minuten gevonden. Erg veel mzzl, maar normaal vind ik er altijd wel een aantal in een uurtje of 2 farmen.

Veel succes met Onyxia. She can be a bitch. Bij ons heeft een lvl 60 only guild haar laatst in 12 min op haar rug gelegd. Vond ik vrij rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:54
jarnotjuh schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:10:
En ook andersom, voor 30g raken ze hier de arcanite bars niet kwijt, terwijl er op bloodscalp wel 40/45 voor gevraagd werd.. Nja, vage zooi.
Ach, valt wel mee, gisteren werden er 4 a 25g per stuk aangeboden. na een uur had er nog 1 over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:13:
Ik was Feral druid to lvl 52 ongeveer, toen begonnen vijanden echt zeer te doen (oa in eastern plaguelands). Ben toen Balance gegaan en doe nogal veel meer damage nu.

Maar ben benieuwd wat Blizzard er nu van bakt...
Ik ben ook heel erg benieuwd :)
Ik weet dat feral druids het best moeilijk hebben. Vooral in de laatste lvls maar heb nu 2 lvl 46 druids. Eentje waar ik eigenlijk alleen maar mee solo. De feral dus omdat ik hiermee toch net iets sneller de de mobs heen kom. En een rest. waarmee ik dan vooral samen met mijn vrienden speel.
Balance heb ik zelf nog niet echt geprobeert, hoor er toch goede dingen over maar wil mijnes graag feral houden omdat ik feral gewoon erg gaaf vind dus probeer het vol te houden tot lvl 60 en hopen dat blizzard er nog iets moois van maakt :)
Jerryt schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:23:
Kleine toelichting van een lev 60 druid:
De DPS van beervorm is idd hoger dan van de kat. Wat echter NIET wordt meegenomen is de damage die je doet met die skills via je energy en je combopoints. Deze zorgen voor een grote toename van je echte DPS die dus eigenlijk hoger ligt dan in beervorm.

Daarnaast maakt je weaponskill geen drol uit aangezien je in beer of katvorm een vaststaande weaponskill hebt die niet beinvloed wordt door je wapens.
Dus een vaststaande weaponskill voor de forms. Hoef ik dat in ieder geval niet te lvlen. scheelt weer :)
Er komt inderdaad nog wel wat extra damage bij in catform maar niet echt om over naar huis te schrijven. Had er eigenlijk iets meer van verwacht maar het is natuurlijk niet voor niks dat er dadelijk in 1.7 al dps aanpassingen voor zitten en er in de volgende grote patch waarschijnlijke de feral tree verbeterd (hopen we dan :)) gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

LOL, niets te doen en geen stap verder? Hoe krijg je dat voor elkaar.

Zelfs op mijn main is er nog genoeg te doen. Na het behalen van Rank 11 in pvp wil je Rank 12 halen. Als dat niet gaat lukken, ga je grinden of alten. Als je grinden niet leuk vind, dan koop je een epic recipe op de AH en ga je proberen dat item te maken.

Als je het niet leuk vind om te handelen, ga je instance-runs doen. Net zo lang tot je je full set bij elkaar hebt. Daar ga je mee patsen op je guild-forum. Je kletst eens wat op Ventrilo, je zoekt een andere leuke guild en gaat eens bij hen op Ventrilo kijken.

Instance runs saai? Geen probleem, er zijn nieuwe gebieden te verkennen bij de andere faction. Welliswaar niet zo veel, maar als je instance runs al saai vind, dan vind je dezelfde gebieden nog een keer questen met een alt van dezelfde faction vast ook saai.

Als je echt niets nuttigs leuk vind, dan ga je met je guild 25 level 1 characters maken van hetzelfde ras. Die kleed je allemaal in hetzelfde shirt, bij voorkeur roze. Stel dat je 25 level 1 Tauren Warriors hebt, dan is dat al leuk genoeg om een screenshot te maken. Is dat niet spannend genoeg, dan doe je een wedstrijd. Wie het eerst levend in Hammerfall is. Ondertussen blijf je op Ventrilo. Er valt genoeg te lachen. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
precies, de eerste week dat ik lvl60 was had ik ook zoiets van "jezus wat moet ik nou gaan doen", maar nu kom ik gewoon tijd te kort, ik speel nu zelfs meer per dag dan dat ik dat deed voordat ik lvl60 was....

heb nu 2 epic set items (Might set) en wil de rest natuurlijk ook hebben, daarnaast sparen voor me mount, items gatheren voor me reaper, bijna elke avond instance runs, noem maar op....

ik heb het spel nog nooit zo leuk gevonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grinden totdat je er bij neer valt (of mana potions op zijn :P)
Ik heb vaak zoiets van dat ik een item moet en zal vinden, en ga dan ook net zo lang door totdat ik er 1 heb :P

Verder kan je natuurlijk ook gaan jagen op rare mobs, ook leuk werk. Tis wat zoeken, maar gegarandeerd dat ze iig een green item droppen. lijst met rare mobs is hier te vinden. Ik heb Grizzle Snowpaw al kunnen vinden en hij dropte "Elegant gloves of the Eagle". Nja cloth, bah :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

PromWarMachine schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:40:

Zelfs op mijn main is er nog genoeg te doen. Na het behalen van Rank 11 in pvp wil je Rank 12 halen. Als dat niet gaat lukken, ga je grinden of alten. Als je grinden niet leuk vind, dan koop je een epic recipe op de AH en ga je proberen dat item te maken.

Als je het niet leuk vind om te handelen, ga je instance-runs doen. Net zo lang tot je je full set bij elkaar hebt. Daar ga je mee patsen op je guild-forum. Je kletst eens wat op Ventrilo, je zoekt een andere leuke guild en gaat eens bij hen op Ventrilo kijken.

Instance runs saai? Geen probleem, er zijn nieuwe gebieden te verkennen bij de andere faction. Welliswaar niet zo veel, maar als je instance runs al saai vind, dan vind je dezelfde gebieden nog een keer questen met een alt van dezelfde faction vast ook saai.

Als je echt niets nuttigs leuk vind, dan ga je met je guild 25 level 1 characters maken van hetzelfde ras. Die kleed je allemaal in hetzelfde shirt, bij voorkeur roze. Stel dat je 25 level 1 Tauren Warriors hebt, dan is dat al leuk genoeg om een screenshot te maken. Is dat niet spannend genoeg, dan doe je een wedstrijd. Wie het eerst levend in Hammerfall is. Ondertussen blijf je op Ventrilo. Er valt genoeg te lachen. :P
Rank 11-12 : Alsjeblieft zeg, er zijn mensen met een baan en een sociaal leven.

Epic Recipe kopen en maken : Welk Epic Engineering recipe ken jij ?

Instance Runs : ik heb 6/8 dreadmist set, en mis nog 2 dingetjes voor mijn Rare damage set, geen zin meer om NOG 100 x Strat/Scholo etc te doen.

Kletsen op Ventrillo : Nee dank je, als ik bepaalde online maatjes ineens zou horen is ''het inleven in het spel'' verdwenen

Er is op de US forums een hele interessante discussie bezig over dat je nadat je je tier 0 set of je andere rare items hebt, er vrijwel geen enkele manier meer is om je char te advancen, behalve dan 40-mans raids, wat heel veel mensen niet leuk vinden, of gewoon niet voor elkaar krijgen.

http://forums.worldofwarc...093&p=1&tmp=1#post4396093

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de mening van de GoT mensen over deze topic.

[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 10-08-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
robbertinho schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:29:
[...]

Als ik er een aantal nodig heb, ga ik meestal rond de kust in Azshara alles afmaken wat beweegt. Heb er laatst 3 in een dikke 30 minuten gevonden. Erg veel mzzl, maar normaal vind ik er altijd wel een aantal in een uurtje of 2 farmen.

Veel succes met Onyxia. She can be a bitch. Bij ons heeft een lvl 60 only guild haar laatst in 12 min op haar rug gelegd. Vond ik vrij rap.
thanks

ga daar wel even heen, leuke afwisseling van de satyrs aldaar :)

btw ik wilde een mooncloth robe maken (pas lvl 41 :P maarja ) maar hoorde dat dat zonde was van de mats, dus heb ik maar 2 mooncloth bags gemaakt

maar zijn er andere robes op dat lvl welk beter te farmen zijn? (wordt frostmage zeer binnenkort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:07:
[...]

thanks

btw ik wilde een mooncloth robe maken (pas lvl 41 :P maarja ) maar hoorde dat dat zonde was van de mats, dus heb ik maar 2 mooncloth bags gemaakt

maar zijn er andere robes op dat lvl welk beter te farmen zijn? (wordt frostmage zeer binnenkort)
Robe of the Lich uit Razorfen Downs halen !

En vanaf lvl 52 items farmen voor Robe of Winter Night. (+12 int + 40 frost spell dmg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Vreemd....dacht dat ik nog een NDKP uitleg had gepost met examples erbij en nu issie weg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
type opnieuw joh.. .ook al zit je op je werk... heb je nog iets te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:07:
[...]

thanks

Mooncloth robe zonde van de mats? Het is verreweg het beste wat een tailorer kan maken (ong :D). Zeker als je de Devout of hoger (nog) niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:09:
[...]

Robe of the Lich uit Razorfen Downs halen !

En vanaf lvl 52 items farmen voor Robe of Winter Night. (+12 int + 40 frost spell dmg)
mja robe of winter night was ik al van plan :) zelf even die pattern farmen met een guildie :)

lich uit rfd halen is wel een idee idd
als onyxia niet doorgaat vanavond doe ik dat wel

edit:

devout :? magisters bedoel je :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 10-08-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:12
On_E schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:01:
[...]
...

Er is op de US forums een hele interessante discussie bezig over dat je nadat je je tier 0 set of je andere rare items hebt, er vrijwel geen enkele manier meer is om je char te advancen, behalve dan 40-mans raids, wat heel veel mensen niet leuk vinden, of gewoon niet voor elkaar krijgen.

http://forums.worldofwarc...093&p=1&tmp=1#post4396093

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de mening van de GoT mensen over deze topic.
Tja meeste zijn gewoon aan het zeuren...
Is toch normaal als iemand 6 uur per dag speelt dat die veel meer relaxte / coole dingen kan doen als iemand die 6 uur per week speelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

sbmuc schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:19:
[...]

Tja meeste zijn gewoon aan het zeuren...
Is toch normaal als iemand 6 uur per dag speelt dat die veel meer relaxte / coole dingen kan doen als iemand die 6 uur per week speelt ?
Je hebt de topic dus niet goed gelezen.

Ikzelf speel 4-6 uur per dag, en zou dus (semi-)hardcore zijn, maar toch heb ik geen enkele kans op epics omdat ik geen kans meer heb om aan 40-mans raids mee te doen, omdat de guilds die dat doen op onze server al voorzien zijn... (en een pickup MC group niet te doen is)

Punt van dat topic is, dat de lvl 60ers die in hardcore raid-guilds zitten WEL advancen door middel van betere (epic) gear, terwijl de lvl 60ers die niet in zo'n guild zitten dus niet meer advancen, en zodoende ook geen kans meer maken in PvP.

Het gaat mij (en die anderen) er niet om dat ik in minder tijd net zulke gear kan hebben als mensen die dagelijks MC raiden, maar het gaat erom dat je VERPLICHT wordt om een raid-guild te joinen/maken om ook nog maar enigzins te advancen na lvl 60.

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 10-08-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
PromWarMachine schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:40:

Dan ga ik liever buiten schomelen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
alleen wordt dat door de community verplicht en niet door blizzard... zoiets tegengaan is eigenlijk onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het topic een beetje door gescant, wel grappig dat veel casters hier denken dat ze in het nadeel zijn van melee fighters.
Melee fighters zijn juist de makkelijkste classen voor casters, ik ben een lvl 60 frost mage en ben rank 9, heb dus wel een aardige pvp set, maar geen enkele melee fighter die het van me kan winnen omdat ze zo eenvoudig onder controlle te houden zijn, ze komen niet eens bij me in de buurt behalve als ik het zelf wil, zelfs shamans zijn niet zo moeilijk als je je counterspell en beetje goed timed.
classen zoals priests en druids zijn wel weer erg lastig voor een mage in een duel.
Hunters zijn ook niet moeilijk, gewoon goed gebruik maken van hun deadzone. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

reddevil schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:35:
alleen wordt dat door de community verplicht en niet door blizzard... zoiets tegengaan is eigenlijk onmogelijk
Niet waar :)

Blizzard heeft hiervoor gezorgd, door de gear NA je tier 0 set ALLEEN beschikbaar te maken in 40-mans raids, waar ook nog eens het liefst 5 van elke class in moeten zitten.

Voor de release zei Blizz juist dat hardcore raid-gamers beter niet konden gaan spelen, omdat ze te snel verveeld zouden zijn met de endgame content.

In de tussentijd nemen ze ineens Everquest lui aan, die niets anders gewend waren dan endgame raids, en wat gebeurt er ?

WoW post-60 = EQ endgame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Wat ik tot nu toe mis is de vooruitgang in t verhaal, in mijn vorige mmorpg, earth & beyond, waren er regelmatig content updates die het verhaal verder vertelden. Ik zou het leuk vinden als de continenten een beetje schoven mbt eigenaarschap en als gnomeregan bijvoorbeeld bevrijd kan worden :)
Van mijn part met een uber 200 man raid :)

(wft zijn tiers eigenlijk :+ )

[ Voor 9% gewijzigd door itsme op 10-08-2005 14:47 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:41:
Heb het topic een beetje door gescant, wel grappig dat veel casters hier denken dat ze in het nadeel zijn van melee fighters.
Melee fighters zijn juist de makkelijkste classen voor casters, ik ben een lvl 60 frost mage en ben rank 9, heb dus wel een aardige pvp set, maar geen enkele melee fighter die het van me kan winnen omdat ze zo eenvoudig onder controlle te houden zijn, ze komen niet eens bij me in de buurt behalve als ik het zelf wil, zelfs shamans zijn niet zo moeilijk als je je counterspell en beetje goed timed.
classen zoals priests en druids zijn wel weer erg lastig voor een mage in een duel.
Hunters zijn ook niet moeilijk, gewoon goed gebruik maken van hun deadzone. :P
hehe, een beetje shaman wint van je hoor... shaman > all :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
warrior:
valor, tier 0
might, tier 1
wrath, tier 2

mage:
magister, tier 0
arcanist, tier 1
netherwind, tier 2

paladin
lightforge, tier 0
lawbringer, tier 1
judgement, tier 2

tier 0, alle scholo/stat/brs/brd runs
tier1, mc enzo
tier2, mc, bwl en hoger ;)

enz enz :Y) :>
http://www.thottbot.com/?set=all

[ Voor 27% gewijzigd door enira op 10-08-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:47:
[...]

hehe, een beetje shaman wint van je hoor... shaman > all :P
Er zijn idd 3 shamans op onze server met extreem goede gear en skills, daar win ik het idd niet van, de rest maak ik meestal een goede kans als ik me counterspell goed time als ze op het laatste moment willen healen.
Als ik me counterspell niet goed time en hij healt dan sheep ik hem gewoon vraag om hulp van me team (speel altijd met preformed group), dus komt meestal wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Crowmeister schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:49:
Nou ik zou er niks op tegen hebben als deze hamer nou eindelijk dropped :( Hele leuke hamer voor mij denk ik :D
Hehe, die heb ik gekregen toen ik voor het eerst in strat was :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Tier 0 bestaat toch eigenlijk niet? Tier sets zijn class sets and devout, magister, dreadmist, valor, lightforge, shadowcraft etc. zijn niet class gebonden en dus naar mijn weten ook geen class sets.

Ze zijn wel ontworpen zodat ze misschien voor bepaalde classes beter zijn, maar een shadowpriest kan bijv. veel beter rondlopen met dreadmist dan met devout. Aangezien ze niet gebonden zijn, moet dat mijns inziens ook gewoon kunnen (ik zal zelf trouwens een warlock altijd voorrang geven op dreadmist, maar anders rol ik er gewoon op voor mijn pvp set).

De playerbase heeft er tier 0 van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Mja, je moet em ook gewoon voorrang geven met rollen, anders ben je ninjalooter

ik heb het altijd al zo gedacht, tier 0 is de blue... Zijn inderdaad niet class gebonden.
Ik ga met me mage ook sommige dreadmist items halen, omdat de int/sta combo beter is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
jarnotjuh schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:51:
[...]

warrior:
valor, tier 0
might, tier 1
wrath, tier 2

mage:
magister, tier 0
arcanist, tier 1
netherwind, tier 2

paladin
lightforge, tier 0
lawbringer, tier 1
judgement, tier 2

tier 0, alle scholo/stat/brs/brd runs
tier1, mc enzo
tier2, mc, bwl en hoger ;)

enz enz :Y) :>
http://www.thottbot.com/?set=all
Ik snap t :)
tier = (hoge lvl) set
hoe hoger die tier hoe beter

en we willen allemaal alle tiers :+

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
its_me schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:58:
[...]
Ik snap t :)
tier = (hoge lvl) set
hoe hoger die tier hoe beter

en we willen allemaal alle tiers :+
is niet waar, probeer jij met een tier 1 of 2 set maar eens te pvp'en :X, voor een warrior lukt dat dus niet.
Waarom denk je dat er ook pvpsets zijn, rank 6, 10 en 14 ofzo? Juist! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijken of we phase 2 gaan halen
phase 2 is best te doen.

fase 1. MT pakt aggro, daarna steady dps. zorg dat de ranged uit je raid steady dps doen, geen burst. save je mana.

Fase 2. GET HER DOWN ASAP! dat betekent full dps. zodra je de 40-38% haalt gaat ze weer naar beneden nl. dus alle ranged, full dps! En belangrijk, spread out. stel 2 whelp groups aan die beide whelp lairs in de gaten houden. Deep Breath is wipe.

fase 3. koekie. als je dwarf priests heb, FW erop, en probeer die er op te houden. hou de MT up en blijf steady dps uitdelen. pallys heal om je heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de verhouding alliance:horde overal zo'n ramp?
Ik speel op de shadowsong server, er is ongeveer 3000 horde en 10.000 alliance, echt een hele foute verhouding, horde verliest altijd in alterac valley daarom willen ze dat niet spelen, we mogen blij zijn als er 1x per maand een AV is op onze server, en met wsg sta je altijd minimaal een uur in de queue bij de alliance terwijl de horde er achter elkaar in kan.

Bij ons is de horde altijd ook erg kinderachtig in wsg, als ze met 1 of 2:0 achter staan verlaten ze allemaal wsg gewoon, echt zwaar irritant is dat.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_me schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:46:
Wat ik tot nu toe mis is de vooruitgang in t verhaal, in mijn vorige mmorpg, earth & beyond, waren er regelmatig content updates die het verhaal verder vertelden. Ik zou het leuk vinden als de continenten een beetje schoven mbt eigenaarschap en als gnomeregan bijvoorbeeld bevrijd kan worden :)
Van mijn part met een uber 200 man raid :)

(wft zijn tiers eigenlijk :+ )
Juist!!!! dat mis ik dus ook heel erg.
Leuke quests en fantastische omgeving, maar het is wel vreemd dat de gnomes al tijden bij de dwarves rond moeten/mogen lopen. Zou juist vet zijn, om een time-table te introduceren waar men gewoon de jaren/history volgen van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:00:
[...]

phase 2 is best te doen.

fase 1. MT pakt aggro, daarna steady dps. zorg dat de ranged uit je raid steady dps doen, geen burst. save je mana.

Fase 2. GET HER DOWN ASAP! dat betekent full dps. zodra je de 40-38% haalt gaat ze weer naar beneden nl. dus alle ranged, full dps! En belangrijk, spread out. stel 2 whelp groups aan die beide whelp lairs in de gaten houden. Deep Breath is wipe.

fase 3. koekie. als je dwarf priests heb, FW erop, en probeer die er op te houden. hou de MT up en blijf steady dps uitdelen. pallys heal om je heen.
wij zijn horde :P

heb nog nergens gelezen of tremor totems ook werken eigenlijk

heb al begrepen dat stancedance voor warrrior een nogo is

we gaan het zien vanavond, ik ben benieuwd :) stiekem hoop ik dat we haar in 1x neerkrijgen zodat ik kan skinnen en onyxia cloaks kan maken :P

hoeveel onxyia scales per keer krijg je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel scales is random. 1-3 geloof ik.

maar gaan die bij jullie niet naar de guildbank?

Onyxia is echt te simpel als je eenmaal weet wat je rol is. de whelp groups moeten zich primair met de whelps bezig houden, ranged dps save je mana voor fase 2 etc etc etc.. en nogmaals, spread out bij fase 2....;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:18

BrZ

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:02:
Is de verhouding alliance:horde overal zo'n ramp?
Ik speel op de shadowsong server, er is ongeveer 3000 horde en 10.000 alliance, echt een hele foute verhouding, horde verliest altijd in alterac valley daarom willen ze dat niet spelen, we mogen blij zijn als er 1x per maand een AV is op onze server, en met wsg sta je altijd minimaal een uur in de queue bij de alliance terwijl de horde er achter elkaar in kan.

Bij ons is de horde altijd ook erg kinderachtig in wsg, als ze met 1 of 2:0 achter staan verlaten ze allemaal wsg gewoon, echt zwaar irritant is dat.
Bij ons op Shadow Moon is de verhouding erg goed, en er zijn altijd tussen de 1 en 4 (!) AV's tegelijk. Enige grote nadeel is dat Shadow Moon veel te vol is, paar dagen geleden een queue van 500 man in de avond :o
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:12:
Hmm, ik dacht 2-4. Heb in ieder geval nog nooit minder dan 2 gezien, en we hebben een keer 4 gehad.

[ Voor 14% gewijzigd door BrZ op 10-08-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:01:
[...]

Epic Recipe kopen en maken : Welk Epic Engineering recipe ken jij ?

.
http://www.thottbot.com/?i=39944

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die core rifle hebben wij ook in t guild sinds vorige week...:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brz> smittelesteijn?

2-4 kan hoor. ik ben geen ML op de raids. hou me niet zo bezig (nog) met de scales..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:18

BrZ

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:17:
brz> smittelesteijn?

2-4 kan hoor. ik ben geen ML op de raids. hou me niet zo bezig (nog) met de scales..
whaha, jij hier? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:12
On_E schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:29:
[...]

Je hebt de topic dus niet goed gelezen.

..
Het gaat mij (en die anderen) er niet om dat ik in minder tijd net zulke gear kan hebben als mensen die dagelijks MC raiden, maar het gaat erom dat je VERPLICHT wordt om een raid-guild te joinen/maken om ook nog maar enigzins te advancen na lvl 60.
Aha ok.
Nee inderdaad over het algemeen wordt je ook verplicht om in grote guilds terecht te komen om mee te doen aan 40 man raid grp's voor Onyx en MC.
Maar wel normaal hoor ik heb wel eens pick up groepen MC of Onyx doen, haha wat een lol na een paar van de eerst mobs waren ze al dood.
Ongecoordineerd op hun main tanks en hun healers, warriors en zelfs pala's begonnen in te hakken op giants en healers zitten maar wat te healen en vooral dubbele onnodige heals waarna hun mana snel op is waarna de tanks dood zijn en de clotty's zijn vaak na 1 of 2 klappen dood nou je raad het al een wipe... en dan mensen die leaven etc.
Zelfs 10 man stratholme kan soms fout gaan met een pickup grp.
Een goede guild is gewoon heel belangrijk en kan vrij lastig zijn maar als je er eenmaal inzit is het het gewoon waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:12:

maar gaan die bij jullie niet naar de guildbank?

Onyxia is echt te simpel als je eenmaal weet wat je rol is. de whelp groups moeten zich primair met de whelps bezig houden, ranged dps save je mana voor fase 2 etc etc etc.. en nogmaals, spread out bij fase 2....;-)
ja die gaan naar de guildbank om gebruitk te worden voor Onyxia scale cloaks :)

ik kan al cindercloth cloaks maken met mijn alt en daar heb ik er al een paar van klaar liggen, waaronder 1 gereserveerd voor de MT

dus als onyxia dood is kunnen we meteen 2 a 3 cloaks maken voor de MT's als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrZ schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:13:
[...]

Bij ons op Shadow Moon is de verhouding erg goed, en er zijn altijd tussen de 1 en 4 (!) AV's tegelijk. Enige grote nadeel is dat Shadow Moon veel te vol is, paar dagen geleden een queue van 500 man in de avond :o
Ik ben echt jaloers op dat soort servers, ik vind AV en wsg super, pvp is het leukste wat er is vind ik.
Ik kan het alleen niet opbrengen om een nieuwe char te maken helemaal naar lvl 60 te spelen, en dan heb ik die 9 ranks bij me houdige char ook voor niks gedaan.
Hoop dat ik me char ooit nog is kan transferen naar een andere server, of dat er meer horde komt op onze server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whahaha ja brz. ik kijk hier voor t eerst in jaren weer es..:-) meteen vollop wow gelul zonder dat ik van me werkplek af moet..:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

sbmuc schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:19:
[...]

Aha ok.
Nee inderdaad over het algemeen wordt je ook verplicht om in grote guilds terecht te komen om mee te doen aan 40 man raid grp's voor Onyx en MC.
Maar wel normaal hoor ik heb wel eens pick up groepen MC of Onyx doen, haha wat een lol na een paar van de eerst mobs waren ze al dood.
Ongecoordineerd op hun main tanks en hun healers, warriors en zelfs pala's begonnen in te hakken op giants en healers zitten maar wat te healen en vooral dubbele onnodige heals waarna hun mana snel op is waarna de tanks dood zijn en de clotty's zijn vaak na 1 of 2 klappen dood nou je raad het al een wipe... en dan mensen die leaven etc.
Zelfs 10 man stratholme kan soms fout gaan met een pickup grp.
Een goede guild is gewoon heel belangrijk en kan vrij lastig zijn maar als je er eenmaal inzit is het het gewoon waard.
En wat als je raids gewoon niet leuk vind ?

Persoonlijk vind ik UBRS raids bv. helemaal niet leuk, het enige wat ik daar doe is shadowbolt, shadowbolt, shadowbolt, TAB, shadowbolt, shadowbolt, shadowbolt, TAB etc.

En als ik dan hoor dat het in MC nog veel erger is... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:30:
[...]

En wat als je raids gewoon niet leuk vind ?

Persoonlijk vind ik UBRS raids bv. helemaal niet leuk, het enige wat ik daar doe is shadowbolt, shadowbolt, shadowbolt, TAB, shadowbolt, shadowbolt, shadowbolt, TAB etc.

En als ik dan hoor dat het in MC nog veel erger is... 8)7
Neem een healer class!
Kies heal -> klik! -> kies andere heal -> klik! -> zeuren om Salvation buff 8)7 -> klik! -> etc :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

persoonlijk vind ik dire maul guildruns nog altijd het leukst. UBRS in guild (10 personen) kan imho ook zeer leuk zijn. Gezien de grootte van onze guild kijken we momenteel vooral uit naar Zul'Gurubn wat qua grootte ideaal is voor ons =)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:34:
[...]

Neem een healer class!
Kies heal -> klik! -> kies andere heal -> klik! -> zeuren om Salvation buff 8)7 -> klik! -> etc :P
Alle classes hebben het inderdaad in raids, maar er zijn zat mensen die dat niet boeit.

Ik doe 100 keer liever een 5-mans instance waar ik damage moet doen, debuffs moet plaatsen, moet CCen etc.

Naar mijn mening is dat ook een stuk moeilijker als in een raid continu dezelfde 1 a 2 knoppen te gebruiken, en toch worden de mensen die vaak raids doen beter beloond, nml. met epic gear.

WAAROM kan Blizzard niet gewoon hele moeilijke 5-mans instances maken met een lockout erop, waar ook epic gear te verdienen is ?

Je word niet meer beloond om je skills in het spel, maar meer om je organisatorische skills, en je geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:48:
[...]

Alle classes hebben het inderdaad in raids, maar er zijn zat mensen die dat niet boeit.

Ik doe 100 keer liever een 5-mans instance waar ik damage moet doen, debuffs moet plaatsen, moet CCen etc.

Naar mijn mening is dat ook een stuk moeilijker als in een raid continu dezelfde 1 a 2 knoppen te gebruiken, en toch worden de mensen die vaak raids doen beter beloond, nml. met epic gear.

WAAROM kan Blizzard niet gewoon hele moeilijke 5-mans instances maken met een lockout erop, waar ook epic gear te verdienen is ?

Je word niet meer beloond om je skills in het spel, maar meer om je organisatorische skills, en je geduld.
Je kan het ook zelf uitdagend maken.
Ik ken een warlock, priest en warrior die met ze 3e alles in brd hebben gedaan.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.