Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 11.193 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:47:
[...]

Ik denk dat ik ook ga zeuren met alle mede-rogues om mail omdat we te weinig armor hebben.Stelletjes zeikerds.. "wij kunnen niet overal van winnen ... Weeehhhhhh :'("
Yup, en alle druids moeten plate kunnen dragen, zo kunnen wij tenminste in bear form dmg reduce van zo'n 98% 95% krijgen :+

edit:
Stomme cap :P

Nee effe serieus, blizzard heeft het vast wel goed bekeken over hoe en wat om balans in het spel te houden. Natuurlijk heeft elke class zo zijn eigen voordelen en nadelen... dat hoort er gewoon bij. Blizz gaat echt niet klakkeloos items toevoegen om bepaalde classes overpowered te maken.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:50:
[...]
Zeg ik dat ergens? Jij bent van mening dat casters het ZO zwaar hebben vs melee.. nou het is eerder andersom hoor.. al jullie dmg komt gewoon dwars door alle armor heen. En kom niet met "ja er is resist gear" die crap komt alleen uit hogere instances en zit niet op Tier0 spul wat 75% van de server draagt...

Maar laat maar, tis weer zon hype net zoals dat rogues overpowered zijn.. :/
daar gaat het helemaal niet om

Melee classes krijgen meer DPS door steeds beter wapens, met hogere dmg

Casters doen dmg met hun spells, waarvan ze geen hogere rank meer krijgen na lvl 60

casters kunnen dus alleen meer dmg krijgen door +dmg stats of een dik hoge crit rate
en laat nu net de items met +dmg ZWAAR te kort schieten in vergelijking tot de uberwapens met super DPS

en de devs zien dit ook en hier gaat ook wat aan gedaan worden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:12:
[...]

Casters doen dmg met hun spells, waarvan ze geen hogere rank meer krijgen na lvl 60

casters kunnen dus alleen meer dmg krijgen door +dmg stats of een dik hoge crit rate
en laat nu net de items met +dmg ZWAAR te kort schieten in vergelijking tot de uberwapens met super DPS

Het zal er wel op neerkomen dat elke 'kant' zijn eigen visie er op heeft. Persoonlijk vind ik de casters al sterk zat tegen 'ons' melee'ers en de casters vinden zichzelf weer zwak. Ach ik zie het allemaal wel gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:55:
[...]

Yup, en alle druids moeten plate kunnen dragen, zo kunnen wij tenminste in bear form dmg reduce van zo'n 98% krijgen :+

Nee effe serieus, blizzard heeft het vast wel goed bekeken over hoe en wat om balans in het spel te houden. Natuurlijk heeft elke class zo zijn eigen voordelen en nadelen... dat hoort er gewoon bij. Blizz gaat echt niet klakkeloos items toevoegen om bepaalde classes overpowered te maken.
95% is max :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 18:40

On_E

Housemusic

[...]

Juistum ! :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dus er gaan meer +dmg to spells items komen? Zou nice zijn idd. Met mijn druid doe ik max (crit) 1166dmg met Starfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

nvm..

[ Voor 99% gewijzigd door RaseriaN op 09-08-2005 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is vaste dmg ja, maximaal. Dat wordt niet meer nu, tenzij ik veel +dmg to arcane spells items vind waarvan vaak de item bar slecht is door de +dmg to spell enige stat is.

Blizzard zal vast wel iets hier op verzinnen zodat iig geen enkele class overpowered wordt. :)

edit:
Stiekum editten he? :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:27:
[...]

Gnome Mage? Mindcontrol? Enlight me :?
Is een orb die je moet usen in die kamer, en via die orb mindcontrol je dus die boss. Kan iedere class dus gebruiken :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:22
its_me schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:47:
[...]

Damn, moet ik mn priest maar flink levelen dan ;) Ben nu lvl 21 wanneer krijg in mindcontrol?
Krijg ik een HK als ik een lvl 60 dood mindcontrol? Ga ik shadowmelted in BRD zitten :+
Je krijgt het rond lvl 30, en je kan helaas maar tot een paar lvl's hoger dan jezelf MindControllen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:28:
[...]

Jullie zijn tenminste verstandig om tegelijkeen DKP systeem in te voeren, bij ons zitten ze nog steeds op ouderwets rollen, met de kans dat first timers een item kunnen winnen.

Maar ja, wij gaan deze week een poging wagen op Onyxia eens kijken of dat een beetje gaat lukken :)
ja we waren voor 90% firsttimers ofzo toch mOnk? (including me en enige niet van exomna of remains) Maar dat komt omdat de enige andere warlock die meeging 1 van de mensen was die net een halve dag lvl 60 was..... en dan nog felheart gloves wint (eerste keer dus rollen, en de winnaar staat dkp in de min, dus volgende keer ben ik de enige warlock met punten :) )... maja, als je zo je best hebt gedaan om mee te gaan en ipv van wat trashmobs killen kregen we magmadar bijna neer.... niet slecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Several spawns removed from Stratholme. This should make for a more enjoyable 5 player experience. Also, you will now be able to make additional attempts at Ramstein and/or Baron Rivendare should your initial attempt fail.
aldus the 1.6 patchnotes.... net een wipe bij baron in een 5 man run en nu staan we voor een gesloten deur :( Moeten we een schakelaar omhalen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

waarom gaat brd in die bar het toch altijd mis dat biertje looten en gooien werkt nooit echt lekker vaak word die patron niet boos of blijft hij staan ga je weer bier halen ziet die barkeeper je word iedereen pissed altijd leuk daar, of een rogue wil de dagger dan gaat het oook altijd mis. Iemand tips hoe dit nou eigenlijk goed moet?

En wat is er precies te halen in blasted lands??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:06:
[...]

aldus the 1.6 patchnotes.... net een wipe bij baron in een 5 man run en nu staan we voor een gesloten deur :( Moeten we een schakelaar omhalen oid?
Neej is nog steeds bugged. Toen ik de quest voor de Argent Crusader (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13249) moet doen, gingen we ook met 5 man de baron doen. En hij is dan vrij pittig vergeleken met andere bosses. Maar ook wij hebben 3 keer gehad dat die deur dichtzat en we de hele instance opnieuw moesten doen |:( Je moet geluk hebben dat ie open blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:50:
[...]
Zeg ik dat ergens? Jij bent van mening dat casters het ZO zwaar hebben vs melee.. nou het is eerder andersom hoor.. al jullie dmg komt gewoon dwars door alle armor heen. En kom niet met "ja er is resist gear" die crap komt alleen uit hogere instances en zit niet op Tier0 spul wat 75% van de server draagt...

Maar laat maar, tis weer zon hype net zoals dat rogues overpowered zijn.. :/
Idd Rogues overpowered, als dat zo was zou ik in steahlt kunnen blijven terwijl ik een DoT krijg. Ik zou alles kunnen stunnen zonder dat ze met blink of dergelijke truuk kunnen ontsnappen uit een cheap shot. Helaas zo overpowered zijn wij niet. Ook wij zijn kwetsbaar, wij moeten het van openers hebben. Krijgen wij niet die opener dan is het heel snel gebeurd met ons. Het enige wat voor ons spreekt is dat wij hoge crits kunnen doen met Backstab en Armbush, mits die natuurlijk goed landen.

Dus die aardige meneer Blizzard mag best nog wel het een ander bijstellen op een Rogue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLmaN schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:09:
[...]

Neej is nog steeds bugged. Toen ik de quest voor de Argent Crusader (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13249) moet doen, gingen we ook met 5 man de baron doen. En hij is dan vrij pittig vergeleken met andere bosses. Maar ook wij hebben 3 keer gehad dat die deur dichtzat en we de hele instance opnieuw moesten doen |:( Je moet geluk hebben dat ie open blijft...
Wij hebben daar ook een wipe gehad, maar deur ging dus weer open... vreemd? :?

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
MantaMania schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:09:
waarom gaat brd in die bar het toch altijd mis dat biertje looten en gooien werkt nooit echt lekker vaak word die patron niet boos of blijft hij staan ga je weer bier halen ziet die barkeeper je word iedereen pissed altijd leuk daar, of een rogue wil de dagger dan gaat het oook altijd mis. Iemand tips hoe dit nou eigenlijk goed moet?

En wat is er precies te halen in blasted lands??
Je moet t bier gewoon kopen de bij plugger, daarmee pull je de adds bij plugger.
Vervolgens kill je plugger, dat gaat makkelijk met 2 +/- lvl 55 rogues.
Na plugger te killen loot je t bier voor de volgende run :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Groener gras, buurman... you know, the usual.

Casters zeuren dat melee's makkelijker damage kunnen upgraden.
Melee's zeuren dat ze niks kunnen doen terwijl casters nuken op afstand.
Rogues zeuren dat ze zoveel damage krijgen van warriors.
Healers zeuren over casters die teveel damage doen en melee's die niet taunten.
Paladins en Shamans vinden alles wel best, ze winnen toch wel.
Rock schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:32:
I beat scissors. Paper beats me, nerf paper.

[ Voor 25% gewijzigd door Blue-eagle op 09-08-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Is this the real life,
Is this just fantasy,
Caught in a snare trap,
No escape from this tragedy,
Open your eyes,
Look up to the skies and see,
Im just a poor cow, i need no buffing please,
Because im easy ganked, easy pawned,
A little boon, a little scorned,
Anyway the spells blow, doesnt really matter to me,
To me

Mama, just killed a gnome,
Put my staff against his head,
Cast the spell and now hes dead,
Mama, my new life has just begun,
But now this res sickness has thrown it all away,
Mama ooo,
Didnt mean you make you moo,
If im not back again this time tomorrow,
Ive been ganked, ive been ganked, as if nothing really matters

Too late, my time has come,
Frost nova down my spine,
Bodies frozen all the time,
Goodbye everybody, Ive got to go,
Gotta leave this instance behind and AFK,
Mama ooo (any way the spells blow)
I dont wanna die,
I sometimes wish i'd never been rezzed at all

I see a little silhouetto of a rogue,
Fairie fire, fairie fire will you do the destealthing,
Ambush and kiting very very frightning me,
Dire Bear, Dire Bear
Dire Bear, Dire Bear
Dire Bear, OMG hes there !
But im just a poor cow and nobody loves me
Hes just a poor cow from a poor herd
Spare him his life from ths MOOstrocity
Easy come easy go, will you not let me go
FROST NOVA! no we will not let you go, let him go
FROST NOVA! we will not let you go, let him go
FROST NOVA! we will not let you go, let him go
Will not let you go, let me go
Will not let you go, let me go
No,no,no,no,no,no,no
Mama mia, Mama mia, mama mia, let me go
Alliance punks have a gankage put aside for me, for me, for me

So you think you can gank me and spit in my eye
So you think you can DOT me and leave me to die
oh Gnomey, cant do this to me Gnomey
Just gotta get out, just gotta get out of this gankage

Nothing really matters,
I can rez again
Nothing really matters, ups yours to all the gnomes,dwarves, elves and men

Any way the spells blow....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

Bohemian Rhapsody!

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Queen - Bohemian!

geweldig! moest echt lache..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:01
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:52:
[...]

Doen jullie nog mee met Fight Nights in Gurubashi? Of is dat teveel van een uitdaging voor je lvl 20 area kampende lvl 60's? ;)
Komt van de meneer wiens guild aangeeft op hun hoofdpagina dat dit een PVP server is en dat ze het leuk vinden mensen te griefen (b.v. door het campen van de alliance WSG entrance). Beetje hypocriet, vind je niet?

Zelf vind ik er niks aan en vecht alleen tegen andere lvl 60's, wat andere mensen doen moeten ze zelf weten. Er zijn dan namelijk ook genoeg mensen in jouw guild die dingen doen, enkel en alleen voor het griefen, dus beetje een geval van de pot die de ketel verwijt.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Moohemian Rhapsody ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:14:
[...]
Het zal er wel op neerkomen dat elke 'kant' zijn eigen visie er op heeft. Persoonlijk vind ik de casters al sterk zat tegen 'ons' melee'ers en de casters vinden zichzelf weer zwak. Ach ik zie het allemaal wel gebeuren ;)
Ach... het heeft allemaal relatie op de situatie. Ik ben Warlock en als ik een melee gast tegen kom die een paar levels hoger kom (vooral Roques) tegenkom heb ik het heel zwaar, want als ik een tik krijg, ben ik gelijk 33 tot 50% van mijn heath kwijt en als ze me ook nog stunnen, dan kan ik niet eens spellen....

Daar staat tegenover als ik hem zie komen.... tsja... dan is vijf of 6 levels verschil zelfs niet onmogelijk in 1 vs 1 (in BG heb ik regelmatig gewonnen van warriors, roques ect die lvl 50 waren terwijl ik lvl 43). Natuurlijk heeft het te maken met de ontwikkeling van mijn DPS door mijn talents e.d.
Ik verlies vaak genoeg, maar 1 vs 1 moet ik zeggen dat ik een behoorlijke pain in the ass ben (en jah Bokkie irl ook). In BG bijvoorbeeld meestal supportend voor de andere team members, dus ik curse letterlijk alles en iedereen, group fear ect. Ik val meestal mensen maar half aan door ze te cursen en mijn positie veilig te stellen in het veld, verzwakt (of tenminste vertraagd) komen ze dan in de bases aan en de vlag pakken of supporten als je verzwakt bent is heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Nou nou nou zeg, ik loop tegen een boom te casten en dan queeled hij mij voor 10 seconden waardoor ik dus geen mining skills kan ontwikkelen. Gelukkig ben ik zo goed geworden met de double handed axe dat ik gewoon hertjes in 1 klap dood maak >:) Nu liggen (helaas) die wortels van dat ding dus contiune in de weg, waardoor ik de steedriders niet kan benaderen voor vervoer naar 1 van de steden waar Grilifthpotions worden verkocht. Kortom: ik begrijp geen snars van al die WoW slang :P

Ik zit met een irritante bug, heel vaak als ik mine dan gaat mijn mannetje gehurkt zitten en kan ik niks pakken. Ik kan dus niet opstaan. Ik moet dan eerst disconnecten en dan 10 minuten wachten voordat ik weer ik kan loggen. Het is niet alleen met minen, maar ook bijvoorbeeld bij chen's empty keg, als ik die ton probeer te openen dan blijft mijn mannetje gewoon zitten. Gevolg weer disconnecten.

Barrens

- waar kan ik de raptor nesten vinden (moet er 3 bezoeken)
- waar hebben de raptors het zilver verstopt ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:56:
[...]

Ach... het heeft allemaal relatie op de situatie. Ik ben Warlock en als ik een melee gast tegen kom die een paar levels hoger kom (vooral Roques) tegenkom heb ik het heel zwaar, want als ik een tik krijg, ben ik gelijk 33 tot 50% van mijn heath kwijt en als ze me ook nog stunnen, dan kan ik niet eens spellen....
succy ftw :)
Daar staat tegenover als ik hem zie komen.... tsja... dan is vijf of 6 levels verschil zelfs niet onmogelijk in 1 vs 1 (in BG heb ik regelmatig gewonnen van warriors, roques ect die lvl 50 waren terwijl ik lvl 43). Natuurlijk heeft het te maken met de ontwikkeling van mijn DPS door mijn talents e.d.
Ik verlies vaak genoeg, maar 1 vs 1 moet ik zeggen dat ik een behoorlijke pain in the ass ben (en jah Bokkie irl ook).
whaaaat ?? O-)
In BG bijvoorbeeld meestal supportend voor de andere team members, dus ik curse letterlijk alles en iedereen, group fear ect. Ik val meestal mensen maar half aan door ze te cursen en mijn positie veilig te stellen in het veld, verzwakt (of tenminste vertraagd) komen ze dan in de bases aan en de vlag pakken of supporten als je verzwakt bent is heel vervelend.
warlocks zijn irri :/ hebben veel HP voor een clothie :(

moet asap even een lobotomizer en unstoppable force regelen, dan kan ik er tenminste hard tegenaan beuken }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Blue-eagle schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:32:
Groener gras, buurman... you know, the usual.

Casters zeuren dat melee's makkelijker damage kunnen upgraden.
Melee's zeuren dat ze niks kunnen doen terwijl casters nuken op afstand.
Rogues zeuren dat ze zoveel damage krijgen van warriors.
Healers zeuren over casters die teveel damage doen en melee's die niet taunten.
Paladins en Shamans vinden alles wel best, ze winnen toch wel.

[...]
Paladins winnen alles?
Yeah right als de enemy zeker 10 levels lager is. Pala is de allerslechtste PVP class die er is.
Waarom denk je anders dat er nieuwe Pala spells aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KaMiKaZe schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:02:
Nou nou nou zeg, ik loop tegen een boom te casten en dan queeled hij mij voor 10 seconden waardoor ik dus geen mining skills kan ontwikkelen. Gelukkig ben ik zo goed geworden met de double handed axe dat ik gewoon hertjes in 1 klap dood maak >:) Nu liggen (helaas) die wortels van dat ding dus contiune in de weg, waardoor ik de steedriders niet kan benaderen voor vervoer naar 1 van de steden waar Grilifthpotions worden verkocht. Kortom: ik begrijp geen snars van al die WoW slang :P

Ik zit met een irritante bug, heel vaak als ik mine dan gaat mijn mannetje gehurkt zitten en kan ik niks pakken. Ik kan dus niet opstaan. Ik moet dan eerst disconnecten en dan 10 minuten wachten voordat ik weer ik kan loggen. Het is niet alleen met minen, maar ook bijvoorbeeld bij chen's empty keg, als ik die ton probeer te openen dan blijft mijn mannetje gewoon zitten. Gevolg weer disconnecten.

Barrens

KamiKaze :
stfu ik heb al 100x gezegd dat je throtbott moet gebruiken enzo (mijn PC draait lekker)
en die eieren liggen tussen ik dacht noordwest van Camp Taurajo en dat zilver ook ergens :P
Welke quest was het eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:56:
[...]

Ik verlies vaak genoeg, maar 1 vs 1 moet ik zeggen dat ik een behoorlijke pain in the ass ben (en jah Bokkie irl ook). In BG bijvoorbeeld meestal supportend voor de andere team members, dus ik curse letterlijk alles en iedereen, group fear ect. Ik val meestal mensen maar half aan door ze te cursen en mijn positie veilig te stellen in het veld, verzwakt (of tenminste vertraagd) komen ze dan in de bases aan en de vlag pakken of supporten als je verzwakt bent is heel vervelend.
No offence, maar kom hierop terug als je lvl 60 bent.

Dan pas kom je nml. steeds meer melee classes tegen die met epic weapons e.d. lopen, dan win je niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Blij dat sommige mensen tenminste nog het plezier in het spel zoeken :)

Overigens vandaag geninjaloot. Tenminste, dat denk ik. Scholomance raid, 1 rogue, 1 druid (ik ben de laatste). Bij de eindbaas dropt de Shadowblaat Cap (tier0 rogue set), voor de rogue natuurlijk. Maar daarnaast dropt hij ook de Boots of the Shrieker. Ik zeg meteen N natuurlijk, maar rogue rolled ook omdat hij ook stamina en strenght kan gebruiken... Sommige mensen zijn ook nooit tevreden...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:18
DarkJedi schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:08:
[...]

You serious? :D
w00t, gonna love my pala again :D

Tot die tijd, mage... Mage ftw. Gister een 30 undead mage gemold, die had echt te weak armor.
ik deed fireball crit 400dmg, doen een fireblast crit(was toeval) van 260. 1x scorch, dood... :P

die had maar 800 hp ofzo, echt te weinig.
Met me mage kan ik redelijk uit de voeten, alleen die mana he, sneller regen zou een must zijn, maar heb geen zin in sta voor spi om te wisselen, int kan ik zoiezo niet missen.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
lvl 39 mage tegen een lvl 30 mage... nou nou dat was moeilijk :P

vind je het gek dat je dat crits doet
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:17:
[...]

KamiKaze :
stfu ik heb al 100x gezegd dat je throtbott moet gebruiken enzo (mijn PC draait lekker)
en die eieren liggen tussen ik dacht noordwest van Camp Taurajo en dat zilver ook ergens :P
Welke quest was het eigenlijk ?
Als je het ook zo goed weet, moet je ook weten dat Chen's Empty Keg nogal vaak bugged is. Kan je ook aangeven dat je die quest beter kan overslaan (iig niet de keg helemaal noord bij die harpies pakken, andere plekken is geen probleem zover ik weet).

Daarnaast is de lootbug meestal door lag, disconnecten kan dan. Geen idee of je dit bedoelt, maar je kan beter gewoon netjes uitloggen en direct weer inloggen, dan geen '10 mins' wachten :)

[ Voor 88% gewijzigd door reddevil op 09-08-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
@reddevil, andere mage, lvl 33 imiddels, ff updaten ;)
lvl 33 tegen 30 vind ik nogsteeds niet oneerlijk, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
jarnotjuh schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:24:
@reddevil, andere mage, lvl 33 imiddels, ff updaten ;)
lvl 33 tegen 30 vind ik nogsteeds niet oneerlijk, :)
Mjah k, dan minder verschil ;) Maar eehm misschien liep ie gewoon met pve gear aan... doe'k ook altijd... ff wisselen als ik pvp inga (als natuurlijk op tijd zie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

KaMiKaZe schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:02:

Barrens

inderdaad wat je maat zegt gebruik thott is echt gweldig en die bug dat je vast blijft zitten tijdens mining is er al vanaf het begin gewoon die mines negeren als je wat verder komt gebeurt het steeds minder. soms werkt het als je een ander mine ziet of iets kan looten maar niet altijd. en die chens keg inderdaad ook gewoon negeren. En kan je niet gewoon log out doen dan kan je daarna meteen weer inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkJedi schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:08:
[...]

Paladins winnen alles?
Yeah right als de enemy zeker 10 levels lager is. Pala is de allerslechtste PVP class die er is.
Of ze alles winnen weet ik niet, maar 1 op 1 heb je een hele beroerde aan me in WG of AV. Waarom is een pala volgens jou de allerslechtste PVP class die er is? Ok, ze hebben geen power-move of een echte finisher maar of dat de pala nu de slechtste PVP class maakt? Imo zeker niet. Argumenten? Mag ik een gokje wagen en er op gokken dat je Alliance speelt, zelf een mislukte pala hebt en toen toch maar een Warrior begonnen bent? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Ksssh, daar wordt ik altijd zo moe van he, iemand die meteen suggereert dat de ander een beroerde pala speelt en dan een warrior begint... Zo ken ik er nog 1, he kev4h :P

Pala's zijn idd minder in pvp omdat":
We hebben idd geen powermove, we hebben die divine shield, kan ik 2 heals doen, maar tegen een goeie rogue/mage/whatever heb je dr echt geen fuck aan,omdat zij ook kunnen bandagen, in 8 seconden kan je met heavy runecloth bandages heel wat doen.
En we hebben nauwelijks goeie handige spells. SoC is wel een leuke, holy dmg, maar dat werkt alleen echt leuk bij een mage, die mep je in 3 klappen dood als je 3x holy achter elkaar hebt, mijn record is 6 tho :)

Het is maar net hoe je het speelt, maar nu vind ik het rete saai. Als die nieuwe spells erzijn wil ik er nog wel eens mee gaan spelen maarja. Waar heb je dat gbevonden trouwes? Krijg het op official sites niet gevonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het is maar 1 spell volgens mij, een finishing move als de tegenstander op 20% health zit.

Hammer of Wrath

Damage 504-556

Mana 425mana

Cast 1second

Cooldown 6seconds

Range 30yards

[ Voor 29% gewijzigd door On_E op 09-08-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

KaMiKaZe schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:02:Barrens

De 3 nesten zijn te vinden als je vanuit Camp T naar X Roads loopt. Nog voordat je de brug over gaat, heb je rechts dan de 3 nesten (er komt zelfs een glow van de nesten, zodat ze nog beter te zien zijn).
Waar het zilver ligt ben ik helaas vergeten (te lang geleden).

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 18:44
The_Prince_of_Mu schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:46:
[...]

De 3 nesten zijn te vinden als je vanuit Camp T naar X Roads loopt. Nog voordat je de brug over gaat, heb je rechts dan de 3 nesten (er komt zelfs een glow van de nesten, zodat ze nog beter te zien zijn).
Waar het zilver ligt ben ik helaas vergeten (te lang geleden).
het zilver ligt op de raptor grounds, dat is vlak naast de kust waar je ook dat human kasteel hebt. helemaal achterin zitten 3 raptors, daarnaast staat een kistje ofzo met het silver

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:03:
[...]

Komt van de meneer wiens guild aangeeft op hun hoofdpagina dat dit een PVP server is en dat ze het leuk vinden mensen te griefen (b.v. door het campen van de alliance WSG entrance). Beetje hypocriet, vind je niet?

Zelf vind ik er niks aan en vecht alleen tegen andere lvl 60's, wat andere mensen doen moeten ze zelf weten. Er zijn dan namelijk ook genoeg mensen in jouw guild die dingen doen, enkel en alleen voor het griefen, dus beetje een geval van de pot die de ketel verwijt.
Ja je weet wel, die wsg ingang met lvl 55 guards en level 60's in overvloede (want toen waren er nog geen battlemasters). In tegenstelling tot de lvl 40(?) guards in Sun Rock Retreat, waar jouw guildmaatjes bij de Wyvern master stonden en de lvl 20's die binnenvlogen 2-shotten.

Gek genoeg is je eigen factie ook ziek van jullie, goh? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:41:
Ksssh, daar wordt ik altijd zo moe van he, iemand die meteen suggereert dat de ander een beroerde pala speelt en dan een warrior begint... Zo ken ik er nog 1, he kev4h :P

Pala's zijn idd minder in pvp omdat":
We hebben idd geen powermove, we hebben die divine shield, kan ik 2 heals doen, maar tegen een goeie rogue/mage/whatever heb je dr echt geen fuck aan,omdat zij ook kunnen bandagen, in 8 seconden kan je met heavy runecloth bandages heel wat doen.
En we hebben nauwelijks goeie handige spells. SoC is wel een leuke, holy dmg, maar dat werkt alleen echt leuk bij een mage, die mep je in 3 klappen dood als je 3x holy achter elkaar hebt, mijn record is 6 tho :)

Het is maar net hoe je het speelt, maar nu vind ik het rete saai. Als die nieuwe spells erzijn wil ik er nog wel eens mee gaan spelen maarja. Waar heb je dat gbevonden trouwes? Krijg het op official sites niet gevonden. :)
Goeie handige spells in PvP zijn bijv. Blessing of Freedom en Cleanse. Helaas worden ze veel te weinig gebruikt door pala's in pvp, ik zie er nog veel te veel op ijs staan of gesnared worden. Een paladin is imo na de druid het beste als flag-carrier. (moet je niet je bubbeltje gebruiken natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 18:44
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:53:
[...]

Goeie handige spells in PvP zijn bijv. Blessing of Freedom en Cleanse. Helaas worden ze veel te weinig gebruikt door pala's in pvp, ik zie er nog veel te veel op ijs staan of gesnared worden. Een paladin is imo na de druid het beste als flag-carrier. (moet je niet je bubbeltje gebruiken natuurlijk)
kan een paly z'n shield inmiddels gebruiken dan als hij de vlag heeft. Ik heb dan liever een shaman, die rent lekker snel.

Alleen is ws op onze server niet echt leuk meer. d'r is een groep alliance die allemaal lvl 60 zijn en full pvp gear hebben. En alleen maar dat doen. Nou daar is dus bijna niet van te winnen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Hey mijn probleem is opelost. Ik heb WOW in safemode geinstalleerd en ik kon daarna gewoon met laatste patch updaten. Maar wel vreemd dat veel patches error bevatten en dat ik ze opnieuw moest downloaden.... 1.6.0. 7 keer gedownload toen was wel goeie

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
DJkim schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:03:
Hey mijn probleem is opelost. Ik heb WOW in safemode geinstalleerd en ik kon daarna gewoon met laatste patch updaten. Maar wel vreemd dat veel patches error bevatten en dat ik ze opnieuw moest downloaden.... 1.6.0. 7 keer gedownload toen was wel goeie
Had je hem van een losse site gedownload of via de blizz update ??? Je kan iig beter via de losse sites downloaden ;)

Er is een ftp site op de utwente die alle updates heeft staan, ik zou een eventuele volgende keer die allemaal downloaden en apart installeren, weet je iig dat het allemaal goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

kevinp schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:58:
[...]

kan een paly z'n shield inmiddels gebruiken dan als hij de vlag heeft. Ik heb dan liever een shaman, die rent lekker snel.

Alleen is ws op onze server niet echt leuk meer. d'r is een groep alliance die allemaal lvl 60 zijn en full pvp gear hebben. En alleen maar dat doen. Nou daar is dus bijna niet van te winnen.
nee nog niet en een druid loopt ook lekker snel in travel form en die is ook nog eens instant ;)
en op meerdere servers heb je dat probleem hoor bij ons is er een groep horde dus die dat doet. Leuke is dat wij ook een alliance groep hebben die dat dus doen en als die horde groep dat ziet gaan ze gelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:58:
[...]

Nee, dat zeg ik ook, geen bubbeltje gebruiken, want dan drop je de vlag. Shaman's zijn inderdaad heel snel in Wolf-Ghost(?) form. Als die de vlag hebben moet je eerst ook nog eens langs een stel vertragende totems, niet te doen...

Op mijn realm (Doomhammer) is het een beetje 50-50. Er zijn hele goede Alliance maar ook hele goeie Horde teams. Wat mij opvalt is dat je bij ons aan de horde kant nauwelijks spelers hebt beneden lvl 58 die WS doen terwijl je bij de Alliance kant juist weer een allegaartje aan lvl's rond hebt lopen. AV games zijn er gewoon bijna niet meer. Te weinig horde die daar zin in hebben of er zijn er gewoon niet genoeg. Jammer wel, want ik was hard op weg op Revered te worden met Stormpike...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:01
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:52:
[...]

Ja je weet wel, die wsg ingang met lvl 55 guards en level 60's in overvloede (want toen waren er nog geen battlemasters). In tegenstelling tot de lvl 40(?) guards in Sun Rock Retreat, waar jouw guildmaatjes bij de Wyvern master stonden en de lvl 20's die binnenvlogen 2-shotten.

Gek genoeg is je eigen factie ook ziek van jullie, goh? :P
Schijnbaar mis je hier de achterliggende gedachte. Ten eerste, ik vind low levels afmaken lame, dus ja dat was lame van mijn guildmaatjes. Daar gaat het hier echter niet om. Jij loopt te mekkeren over 'lame zijn', nou inderdaad, dat was lame van mijn guildmaatjes. Tegelijkertijd negeer je het feit dat jouw guild expres mensen grieft (zoals ook op jullie site staat). Het WSG incident is enkel een voorbeeld. Als je met een groep mensen de boel campt beginnen een paar level 60's nog niks.

Over wat de eigen factie van ons denkt...uh, oke? Wie dan? Zelfs al zou dit zo zijn:

1. lekker belangrijk
2. laten we het maar niet hebben over wat jouw factie van Affliction denkt hmm? :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:17:
[...]

Nee, dat zeg ik ook, geen bubbeltje gebruiken, want dan drop je de vlag. Shaman's zijn inderdaad heel snel in Wolf-Ghost(?) form. Als die de vlag hebben moet je eerst ook nog eens langs een stel vertragende totems, niet te doen...
was het maar zo dat je die totems in ghost wolf kon neergooien dat kan helaas niet en op je paard kan je een gw best goed inhalen hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Heb net dit geloot in Stratholme, http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13509
maar vraag me af is het 1 charge of meerdere of onbeperkt? Dat staat er namelijk niet bij :P

laat maar net thott maar ff gechecked, en tis maar 1 charge :P Zooi dus :D

[ Voor 18% gewijzigd door SaURoN op 09-08-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Imodium schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:45:
[...]

Schijnbaar mis je hier de achterliggende gedachte. Ten eerste, ik vind low levels afmaken lame, dus ja dat was lame van mijn guildmaatjes. Daar gaat het hier echter niet om. Jij loopt te mekkeren over 'lame zijn', nou inderdaad, dat was lame van mijn guildmaatjes. Tegelijkertijd negeer je het feit dat jouw guild expres mensen grieft (zoals ook op jullie site staat). Het WSG incident is enkel een voorbeeld. Als je met een groep mensen de boel campt beginnen een paar level 60's nog niks.

Over wat de eigen factie van ons denkt...uh, oke? Wie dan? Zelfs al zou dit zo zijn:

1. lekker belangrijk
2. laten we het maar niet hebben over wat jouw factie van Affliction denkt hmm? :+
Afhankelijk van de locatie is dit naar mijn mening overigens niet lame, als ze in westfall zitten en ik zie er met mijn lvl 21 alt een lopen kan ie er op rekenen 5 min later heel westfall doorgeschopt te worden door mn 60 rogue >:)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:52:
[...]

was het maar zo dat je die totems in ghost wolf kon neergooien dat kan helaas niet en op je paard kan je een gw best goed inhalen hoor ;).
Nee, dat zullen ze ook niet in ghost wolf kunnen. Was het maar zo dat er maar 1 shaman rondloopt, het zijn er meestal meer. Of ze knallen eerst die totems neer en lopen dan naar binnen. En met dat draaimolen-kermispaard wat ik nog heb begin ik ook niet veel. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
SaURoN schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:52:
Heb net dit geloot in Stratholme, http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13509
maar vraag me af is het 1 charge of meerdere of onbeperkt? Dat staat er namelijk niet bij :P

laat maar net thott maar ff gechecked, en tis maar 1 charge :P Zooi dus :D
Op allakhazam staat er een cooldown tijd van 3 min, dus...
Ik enk niet dat het 1 charge is. Anders staat er charge, ipv use...
Use heeft altijd cooldown, en charge staat er bij expendable to 3 oid... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:53:
[...]

Een paladin die cleanse niet gebruikt is bij voorbaat al een belabberde. Cleanse is de spel die ons zo waardevol maakt. Mijn pala is nu 56 (Hakinius @ Bloodscalp) en 1op1 pvp mijd ik altijd maar een beetje, omdat we daarin nou eenmaal niet het best tot ons recht komen. Samen met een maat van me die warrior is doen we het echter altijd erg goed en 2 op 2 eigenlijk nog van geen enkele combi verloren. Niks mooiers dan mages die de frostnova/sheep gebruiken en erachter komen dat je na 2x cleanse weer achter ze staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
jarnotjuh schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:44:
[...]

en thott zegt maar 1x gebruiken :o bij de comments dan iig :P Ik weet het ook niet haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:30
Eindelijk:

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/mior/epic.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best stoer hoor :)

Vind die tijgers zowieso van de mooiste mounts, en dat geld evenzeer voor de epics :)

Alhoewel ik als warlock een wel heel stoere epic mount (zal) hebben, Dreadsteed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G*D sta ik na een disconnect weer in een queue van meer dan een half uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:46:
G*D sta ik na een disconnect weer in een queue van meer dan een half uur :(
Yupz, hier hetzelfde. Net klaar voor een tripje BRD en nu een beste queue op Bloodscalp.
Achja, kom ik eens aan socializen toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:47:
[...]

Yupz, hier hetzelfde. Net klaar voor een tripje BRD en nu een beste queue op Bloodscalp.
da's waar. loop net bij te kletsen met een vriend van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
jarnotjuh schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:44:
[...]

Tis zeker weten maar 1 charge, ik vond er toevallig gister in strat ook 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:51
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:26:
[...]

Best stoer hoor :)

Vind die tijgers zowieso van de mooiste mounts, en dat geld evenzeer voor de epics :)

Alhoewel ik als warlock een wel heel stoere epic mount (zal) hebben, Dreadsteed >:)
Ik ben ook fan van de epic Warhorses van de Undead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 11-09 19:15

BrZ

Hmm, warrior + 3 healers is imba in AV 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
HolyCorn schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:57:
[...]

Tis zeker weten maar 1 charge, ik vond er toevallig gister in strat ook 1 :)
redelijk waardeloos dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://files.filefront.co.../;4025338;;/fileinfo.html

Onze Rag kill met wat muziekjes ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Yay, shoulders gehad vandaag :D
Nog 2 items en ik heb de volle set.

Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/8475/gimbooze4dw.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:22
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:47:
[...]

Op Stormscale is er sinds tijden ook weer een queue. Zijn er een nieuwe lading WoW-Spelers bij gekomen, of zijn de serverlimieten een beetje verlaagd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 11-09 18:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

Sjoan schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 00:06:
[...]

Op Stormscale is er sinds tijden ook weer een queue. Zijn er een nieuwe lading WoW-Spelers bij gekomen, of zijn de serverlimieten een beetje verlaagd ?
De queue op Burning Legion is echt niet grappig meer sinds een weekje. Waar die eerste 150-ish was is het nu elke avond aansluiten als nummer 380 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:09:
[...]

screenshot graag van die lock, inc gear

die 7500 HP is zelfs voor een warrior alleen mogelijk met alle buffs, inc die uit blasted lands

dus hier zou ik graag bewijs van zien
http://img363.imageshack.us/my.php?image=lotsofhp4ne.jpg

7500hp zoals beloofd :)

Z'n gear staat op http://www.wowrankings.com/viewb.htm?id=61044

[ Voor 8% gewijzigd door SouLmaN op 10-08-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Yeey :D

Ook vanavond weer een MC-succes. Shazzrah ging voor het eerst neer na een 2e try en nog 10 man left de laatste 10% ofzo :X Die blink is echt nasty.

Ook sulfuron moest er aan geloven. Eerst een wipe omdat de adds niet ver genoeg uit elkaar stonden en daarna omdat de MT nogal dood ging :P 3e try was ongelofelijk makkelijk en ging die dood zonder ook maar een raidmember zien neer te vallen ;)

Al met al best netjes.. heb je vorige week nog problemen met Magmadar, slopen we deze week 5 nieuwe bazen voor de eerste keer. Én golemagg moet er natuurlijk aan geloven donderdag :9

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 11-09 19:15

BrZ

kEv4h schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 23:29:

[afbeelding]
Grmz, ik zit pas op 4/8 :P

Morgen hopelijk de boots en/of de bracers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 00:21

Boekster

Naimoholic

[afbeelding]
Ik denk dat het tijd wordt dat je weer eens op Ventrilo terecht komt :P .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
nice :)

hmmz ben wel benieuwd naar z'n gear eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet eruit als veel Felheart, met of Skullsmoke Pants of Spiritshroud (prolly Skullsmoke vanwege de hoge HP), build is me ff niet duidelijk eigenlijk, want ik zie geen MD buff ;p

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/images/comics/20050810.jpg

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:00
hehe, zo herkenbaar allemaal.
Nou moet ik zeggen, dat orcje heeft wel gelijk, ik heb nog nooit een groep gevonden mbv die meetingstones...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Haha cool die strip, erg simpel maar leuk getekend ook :) . Moest echt lachen achter mijn bureau op het werk.

Even snel een post en dan ga ik aan de gang. Ik heb inmiddels bijna mijn 20 arcanite bars en wat enchanted leather voor mijn arcanite reaper. Al met al heeft dit mij toch 21g per arcanite bar gekost, dus al 420g. Nu heb ik iemand gevonden die arcanite reaper wil forgen voor mij. De server is één van de laatste, genaamd 'Frostwisper'. Tot nu toe is hij de enige van wie ik weet wie arcanite reaper kan forgen aan alliance side. Hij vraagt 50g, de plans zelf bemachtigen is bijna onmogelijk, het is een rare spawn in UBRS.

Totaal ben ik dus zo'n 475g kwijt aan de arcanite reaper, komt mijn vraag :) Is deze dat echt waard, ik ben bijna lvl60 warrior. Is dit wapen echt zo goed in handen van een warrior, ik gebruik nu Lord Alexanders Battleaxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XdeckX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kan iemand me ook uitleggen hoe dat herb gathering werkt?
Ik ben herbalist en heb die herb gathering skill mark 2. nou zou je dus als je die hebt aan staan herbs moeten zien op je minimap... ik ren me rot in het speelveld maar nooit dus dat ik een of andere herb vind. ook niet de simpele.
heb ook die resource kaart op worldofwar.net bekeken en ben in de buurt waar de dingen zouden moeten zijn gaan speuren. alleen geen stipjes op mn minimap en ook geen herbs in de buurt te vinden overigens.
ik zal wel weer iets heel stoms verkeerd doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hehe eindelijk de Argent Crusader binnen :)

(http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13249)

5-man baron run, die veel makkelijker bleek dan ik had gedacht. Onze warrior moest even pleite en vervolgens hebben we zelfs een flink stuk instance met 4 man gedaan (2 baasjes met 4 man dacht ik)

Ik had ook Medallion of faith gehaald zodat de paladin NPC zou meevechten tegen Baron (volgens Thottbot), maar geen pally gezien. Toch ging Baron zeer eenvoudig neer. Jammer dat ie de mount niet dropte ;)

[ Voor 5% gewijzigd door FunkyTrip op 10-08-2005 09:12 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

OMG

Afbeeldingslocatie: http://img360.imageshack.us/img360/3596/embrace5xx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:18:
[...]

No offence, maar kom hierop terug als je lvl 60 bent.

Dan pas kom je nml. steeds meer melee classes tegen die met epic weapons e.d. lopen, dan win je niet meer....
Daar zal je vast gelijk in hebben. Maar ondanks alles valt het mij op dat veel mensen op de kracht van hun wapens en frontaal de aanval zoeken. In BG is de game teameffort, dus ik mag heel erg dood gaan, als ik ze maar gecursed heb. En ondanks dat ik dood mag gaan, ik weet (op basis van mijn ervaring tot lvl 45) dat ik zeker instaat geacht mag worden om ongeveer 3 tegenstanders full load aan curses mee te geven, zodat ze tot ongeveer 30seconden lang een flinke aanslag op hun heath gedaan wordt. Als ik spawn krijg ik via sifon weer van 3 man health, dus ik ben meteen weer 100% sterk en kan meteen weer aanvallen (behalve als ik de pech heb meer als 30 seconden te moeten wachten)
Anyway, het resultaat daarvan is in het overgrote deel dat mijn teammaatjes ze gemakkelijk kunnen afslachten, al is het maar omdat de spelers minder zeker worden van hun game movement en tactics als ze niet 100% sterk zijn. Aangezien ik weer de basis in ren met XL attack komen ze me meestal nog een keer tegen.

Ik ben als warlock ondersteunend, dus val ik niet als eerste aan (nouja, meestal wel de curses als ik in de buurt kan komen) maar loop eerder weg als ernaar toe.

Natuurlijk kan (en wil) ik niets zeggen over 50+ BG, maar op dit moment speel ik het zoveel, dat de alliance die vaker spelen mij eerder aanvallen als de veel hogere lvl's die ze gemakkelijker dood krijgen als ik. Dus ondanks dat ik niet sterk genoeg mag zijn, wil het zeggen dat ik mijn werk in het team wel goed doe ;)
Snappie88 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:18:
[...]

Blij dat sommige mensen tenminste nog het plezier in het spel zoeken :)

Overigens vandaag geninjaloot. Tenminste, dat denk ik. Scholomance raid, 1 rogue, 1 druid (ik ben de laatste). Bij de eindbaas dropt de Shadowblaat Cap (tier0 rogue set), voor de rogue natuurlijk. Maar daarnaast dropt hij ook de Boots of the Shrieker. Ik zeg meteen N natuurlijk, maar rogue rolled ook omdat hij ook stamina en strenght kan gebruiken... Sommige mensen zijn ook nooit tevreden...
Hoe wordt hier nu op gereageerd eigenlijk?? Want ik heb zoiets "eerlijk" delen en als je iets hebt, dan mag een ander ook nog wel wat hebben neem ik aan? Het valt mij op dat veel mensen blijkbaar niet echt het vermogen hebben om te delen (of min of meer verstandig/ eerlijk te delen)
Natuurlijk kan er iets fout gaan en dat je te snel op de knop drukt, maar GEEF het dan aan degene die het nodig heeft.

Als ik groupleader ben, dan ZEG ik voor we de instance ingaan dat mensen hierop moeten letten en als ze dat niet doen, ze niet mee moeten gaan, want ik trap ze uit de party na herhaling. Ik ga liever een keer extra dood dan dat er zo'n irritante eikel de boel verziekt en ik weer irritaties krijg over het (domme) gedrag van mensen. Hoe het in hogere instances zit weet ik niet, maar tot nu toe kan je met even overleggen en slim spelen redelijk gemakkelijk door de instances heel rennen.

We waren in Zul'garrak met 5 mensen (1 lvl 55 mage, 1 lvl 47 druid, 1 lvl 43 roque, 1 lvl 45 warlock en 1 lvl 46 hunter) We zijn niet dood gegaan tot op het allerlaatste bij die graven ,omdat 3 mensen tegelijk de graven opende, maar we hebben 5 van de 6 quests opgelost zonder ook maar 1x dood te gaan.

Voordat we begonnen zeiden mensen dat ons dat nooit ging lukken, maar met overleg ging het boven verwachting goed, zelfs zo goed dat we er zelf verbaast over waren.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Ik zoek ook die mod waarmee je chat channels verschillende kleuren kan geven (zie bovenstaande pic). Weet iemand de naam ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 09:22:
[...]

Ik zoek ook die mod waarmee je chat channels verschillende kleuren kan geven (zie bovenstaande pic). Weet iemand de naam ervan?
Dat kan gewoon ingame, geen addon nodig. Rechtsklik op de general tab (van het schat-scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Hmm, nog nergens te vinden, maar die wil ik zeker hebben met m'n Warlock. Da's 670 health en héél véél meer Shadow Damage. Geweldig dingetje!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:21:
lvl 39 mage tegen een lvl 30 mage... nou nou dat was moeilijk :P

vind je het gek dat je dat crits doet

[...]

Als je het ook zo goed weet, moet je ook weten dat Chen's Empty Keg nogal vaak bugged is. Kan je ook aangeven dat je die quest beter kan overslaan (iig niet de keg helemaal noord bij die harpies pakken, andere plekken is geen probleem zover ik weet).

Daarnaast is de lootbug meestal door lag, disconnecten kan dan. Geen idee of je dit bedoelt, maar je kan beter gewoon netjes uitloggen en direct weer inloggen, dan geen '10 mins' wachten :)
Even ter info, Kami is één van mijn beste vrienden irl (dus ik zat hem te pesten)
Daarnaast heb ik deze quests ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
reddevil schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 09:22:
[...]

Kleuren van je chat veranderen is geen mod - gewoon standaard feature

Klik maar eens op de general tab ::

[ Voor 55% gewijzigd door Optical op 10-08-2005 09:29 ]

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 09:26:
[...]

Dat kan gewoon ingame, geen addon nodig. Rechtsklik op de general tab (van het schat-scherm).
hehe lol, nooit naar gekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XdeckX schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 09:06:
Kan iemand me ook uitleggen hoe dat herb gathering werkt?
Ik ben herbalist en heb die herb gathering skill mark 2. nou zou je dus als je die hebt aan staan herbs moeten zien op je minimap... ik ren me rot in het speelveld maar nooit dus dat ik een of andere herb vind. ook niet de simpele.
heb ook die resource kaart op worldofwar.net bekeken en ben in de buurt waar de dingen zouden moeten zijn gaan speuren. alleen geen stipjes op mn minimap en ook geen herbs in de buurt te vinden overigens.
ik zal wel weer iets heel stoms verkeerd doen ofzo.
Het enige wat ik kan verzinnen is dt iemand je misschien voor is geweest in dat gebied en dus alles al (tijdelijk) weg is. Maar dat zou wel erg toevallig zijn want ik zie altijd wel ergens herbs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het hier al neergezet was, maar hieronder een officiele blue post van Blizzard op het USA Wow Priestforum:

When the next content patch releases (version 1.7), Vampiric Embrace will heal 20% of the damage actually caused (including critical hits, buffs etc...) but only heals when shadow spells cause the damage. This should increase the overall health gained when using this ability in addition to helping Shadow Priests melt faces in PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

[afbeelding]
is dat ook de Wrath helm ? :>

Erg jammer dat ze zo langzaam zijn met die art op de tier2 sets :(
Might ziet er echt dik stoer uit, met die helm als iron teeth ofzo, maar wrath is nog hardstikke noob? :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Nog even en je kan voor epic tier 2 set gaan :)

O bij de way, waneer kom je ons even weer blijmaken met het laatste nieuws op bloodhoof. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 09:05:
[...]

Haha cool die strip, erg simpel maar leuk getekend ook :) . Moest echt lachen achter mijn bureau op het werk.

Even snel een post en dan ga ik aan de gang. Ik heb inmiddels bijna mijn 20 arcanite bars en wat enchanted leather voor mijn arcanite reaper. Al met al heeft dit mij toch 21g per arcanite bar gekost, dus al 420g. Nu heb ik iemand gevonden die arcanite reaper wil forgen voor mij. De server is één van de laatste, genaamd 'Frostwisper'. Tot nu toe is hij de enige van wie ik weet wie arcanite reaper kan forgen aan alliance side. Hij vraagt 50g, de plans zelf bemachtigen is bijna onmogelijk, het is een rare spawn in UBRS.

Totaal ben ik dus zo'n 475g kwijt aan de arcanite reaper, komt mijn vraag :) Is deze dat echt waard, ik ben bijna lvl60 warrior. Is dit wapen echt zo goed in handen van een warrior, ik gebruik nu Lord Alexanders Battleaxe.
Je kan met een makenlijke quest in Alterac valley een polearm krijgen die bijna even goed is als de reaper :) en als je Exhalted word bij Aterac Valley dan kan je voor 150g een mace kopen die beter is dan de Reaper :) Maar de polearm en de mace zijn wel lelijker als de reaper.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Laatst online: 21:23
Kan iemand uitleggen hoe dat DPK systeem (DKP?) werkt waar jullie het af en toe over hebben... Ik heb wel WoW gespeeld maar hier nog niet van gehoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Jaiks ! Bladefist .... die kom ik niet graag alleen tegen :) Of zelfs met 2 man. Stel dat ie Soullink heeft .... dan istie bijna niet kapot te krijgen. Mag je al met een group tegen 'm gaan meppen :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn alle realms plat ofzo ? Ik kom niet op www.wow-europe.com, en als ik inlog, krijg ik een lege realm list ?

--edit--
ja, ik kwam erop, alles down :-/, montly maintainance ?

As a reminder, a weekly technical maintenance is scheduled on all Realms every Wednesday morning. We try to keep the downtime due to this weekly maintenance in the time frame starting from 5:00 am until 11:00 am CEST (Central European Summer Time). If a patch is applied during maintenance, then the window will be from 3:00 am until 11:00 am CEST.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:45:
zijn alle realms plat ofzo ? Ik kom niet op www.wow-europe.com, en als ik inlog, krijg ik een lege realm list ?

--edit--
ja, ik kwam erop, alles down :-/, montly maintainance ?
Het is woensdag he? dan is het 's ochtends altijd maintenance. En dat is hard nodig ook. Gisteren liep Azjol-Nerub weer als dikke str*nt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:28:
[...]

is dat ook de Wrath helm ? :>

Erg jammer dat ze zo langzaam zijn met die art op de tier2 sets :(
Might ziet er echt dik stoer uit, met die helm als iron teeth ofzo, maar wrath is nog hardstikke noob? :P
Weetje wat echt eigenlijk best wel domme epic sets zijn. de Cenarion en Stormrage Rainment
Bij de Cenarion krijg je takjes op je schouders, dus voel je, je echt een bosjesman. en bij de Stormrage Rainment lijkje op een Eland. Na ja het zal wel een druid thing zijn om er zo uit te zien.:P

Wat ik echt wel een kewle epic set vind, is de bloodfang epic set voor Rogues dat ziet er tenminster stoer uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:31:
[...]

Je kan met een makenlijke quest in Alterac valley een polearm krijgen die bijna even goed is als de reaper :) en als je Exhalted word bij Aterac Valley dan kan je voor 150g een mace kopen die beter is dan de Reaper :) Maar de polearm en de mace zijn wel lelijker als de reaper.
Moet je wel eerst even Exalted worden... :P Dat kost wel even wat tijd hoor :). Daarnaast is die reaper beter dan de polearm, scheelt inderdaad niet veel. Maar, de reaper is het wel waard vind ik :) Ding ziet er zo gaaf uit :9

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:47:
[...]

Het is woensdag he? dan is het 's ochtends altijd maintenance. En dat is hard nodig ook. Gisteren liep Azjol-Nerub weer als dikke str*nt..
Elke woensdag wasdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDadda
  • Niet online
Klein probleem hierzo,

Gisteren het spel gekocht. Alles netjes geinstalleerd (Gamecard) en gisteren 3 uurtjes gespeeld en level 7 behaald. Wilde ik vanmorogen lekker verder spelen kom ik het spel niet in. Zodra dat ik mijn wachtwoord etc. heb ingevoerd krijg ik het scherm te zien dat je moet gaan kiezen in welke Realm e.d. je wilt gaan spelen, maar dit had ik natuurlijk allang gekozen. Op de blizzardsite is opeens mijn account name en password alsmede mijn e-mailadres niet meer bekend. Ook kan ik geen nieuwe account aanmaken want mijn key is opeens ongeldig geworden. Ik speelde gisteren in de realm Baelgun en dit kan ik ook nergens terug vinden. Ik weet niet meer wat ik moet doen dus als iemand iets meer weet hoor ik dat graag.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.