Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 11.052 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

-----
Blizzard BNUpdate v2.109 compiled on May 12 2005
Log created at 10:14 pm on 08/07/2005

This patch upgrades World of Warcraft from version 1.1.2.4125 to version 1.6.0.4500.

ERROR: unable to apply patch to file 'World\Maps\Kalimdor\Kalimdor_40_23.adt'

RESULT: Patch failed

----------

Ik heb hele WOW al 4 keer geinstalleerd maar ik kreeg elke keer weer zelfde error. Ik heb WOW op beide hdd geinstalleerd. Patch allemaal apart gedownload dat hielp ook niet. Ik heb Repair proggie gebruikt en het vond geen fouten. Ik heb mem test gedaan ook mem cleaner gebruikt maar allemaal helpt gewoon niet.

Ik heb wel even naar Wow phone support gebeld en ze raadden me aan om hele WOW in safe mode te installeren. Ik kan vanavond proberen maar ik verwacht niet veel. Iemand nog goeie tips?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130304

keldon schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:17[/message]:

[...]

Mee eensch, probleem is dat UBRS totaal geen uitdaging vormt met 15 man en wanneer het dan je eerste keer is en je hebt zoiets van 'wow, ik ga UBRS doen' het nogal erg tegenvalt. De keren daarna is het niet meer dan een simpele lootrun.

5 man Strat is vele malen leuker, zeker voor 1.6 was het een aardige uitdaging. Nog niet geprobeerd na de patch, evenals Scholo die ik nog steeds moet 5 mannen voor m'n Major Mana recipe.
5 man Scholo is nu nog steeds wel een uitdaging maar niet zo moeilijk als voor de patch. Gisteren heel Scholo gedaan met 5 man (guild-run). Warrior, Mage, Warlock, Priest en Paladin (ik). We werden 1 x gewiped bij Alexei Barov maar bij de tweede poging kregen we die ook neer. Voor de rest was het goed te doen. Zo'n 5 mans run geeft in elk geval meer voldoening dan de zoveelste UBRS platwals run. Van de week nog een keer terug voor Kirtonos en Ras en dan eindelijk dat zwaard en schild ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:02
DJkim schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:23:
-----
Blizzard BNUpdate v2.109 compiled on May 12 2005
Log created at 10:14 pm on 08/07/2005

This patch upgrades World of Warcraft from version 1.1.2.4125 to version 1.6.0.4500.

ERROR: unable to apply patch to file 'World\Maps\Kalimdor\Kalimdor_40_23.adt'

RESULT: Patch failed

----------

Ik heb hele WOW al 4 keer geinstalleerd maar ik kreeg elke keer weer zelfde error. Ik heb WOW op beide hdd geinstalleerd. Patch allemaal apart gedownload dat hielp ook niet. Ik heb Repair proggie gebruikt en het vond geen fouten. Ik heb mem test gedaan ook mem cleaner gebruikt maar allemaal helpt gewoon niet.

Ik heb wel even naar Wow phone support gebeld en ze raadden me aan om hele WOW in safe mode te installeren. Ik kan vanavond proberen maar ik verwacht niet veel. Iemand nog goeie tips?
toon volledige bericht
Waarschijnlijk een domme opmerking maar voordat je opnieuw gaat installeren moet je wel alles weggooien. Uninstall laat waarschijnlijk het 1 en ander staan dus gewoon effe daarna alle zooi handmatig verwijderen. Ook kan het helpen alle WoW shit uit je register te verwijderen alvorens je met een nieuwe install poging begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tranzity schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:21:
[...]

Mijn char wordt anders echt snel geupdated.
Welke server zit je?
bloodscalp, en ik ben echgt al maanden geen lvl 20 meer.
Overigens gebruik ik deze gui zelf niet.

Online ben ik ook ruim voldoende, elke dag 2 uur ofzo (tot ergernis van mijn vriendin ;( )

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 16:59:
[...]

Das een mooie gedachte binnen jullie guild :) En hoe zit dat nu dan als je Goud wil verzamelen voor een epic mount. Hebben jullie daar ook over nagedacht, want als je Goud wil verzamelen daar voor kan de hulp van epic item waar je zelf niks aan hebt toch aardig een stukje helpen om aan die 800 of 900 G te komen :P
Omdat iedereen het binnen onze guild doet heb je natuurlijk het probleem dat tje je soms minder snel effe een hoop goud bijelkaar hebt, maar aangezien je enorm bespaart op enchants/questitems en zelden iets blauw`s koop op de veiling is goud voor je epic mount niet zn groot probleem.

en het komt ook vaak zat voor dat niemand het wil hebben waarna je het dan prima kan verkopen

Zelf heb ik nog geen epicmount maar dat komt eerder doordat ik nog niet echt de tijd heb genomen om exhalted te raken wan`t ik wordt zelf gek van het geluid van mn mechostrider hoeveel ik wel niet lopend afleg om maar het geluid van dat ding niet te horen =) en de sneller versie maakt hetzelfde rotte geluid :(
plus dat ik het nut er niet echt van inzie ok je bent ergens sneller maaraangezien we toch 99% van de tijd in instances vertoeven en voor pvp hoef ik het niet te doen wan`t ik ben op deze server een echte carebear =) voor pvp pak ik wel mn warrior op een pvp server

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

stamp666 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:38:
[...]

Omdat iedereen het binnen onze guild doet heb je natuurlijk het probleem dat tje je soms minder snel effe een hoop goud bijelkaar hebt, maar aangezien je enorm bespaart op enchants/questitems en zelden iets blauw`s koop op de veiling is goud voor je epic mount niet zn groot probleem.

en het komt ook vaak zat voor dat niemand het wil hebben waarna je het dan prima kan verkopen

Zelf heb ik nog geen epicmount maar dat komt eerder doordat ik nog niet echt de tijd heb genomen om exhalted te raken wan`t ik wordt zelf gek van het geluid van mn mechostrider hoeveel ik wel niet lopend afleg om maar het geluid van dat ding niet te horen =) en de sneller versie maakt hetzelfde rotte geluid :(
plus dat ik het nut er niet echt van inzie ok je bent ergens sneller maaraangezien we toch 99% van de tijd in instances vertoeven en voor pvp hoef ik het niet te doen wan`t ik ben op deze server een echte carebear =) voor pvp pak ik wel mn warrior op een pvp server
Jij hebt een rotgeluid op je mount, en ik als Undead krijg dan last van achtervolgingswaanzin geloof ik. Echt super irritant is het als je mount, en je undead gaat dan de hele tijd over zijn schouder zitten kijken. 1 of 2x ff springen en het is weg, om na een minuut of 10 weer terug te komen.

Misschien maar eens als bug aan gaan geven bij Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 21:03

On_E

Housemusic

Anoniem: 121671 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 15:52:
[...]

Jij hebt een rotgeluid op je mount, en ik als Undead krijg dan last van achtervolgingswaanzin geloof ik. Echt super irritant is het als je mount, en je undead gaat dan de hele tijd over zijn schouder zitten kijken. 1 of 2x ff springen en het is weg, om na een minuut of 10 weer terug te komen.

Waar maak je je druk om zeg, en het is geen bug.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:22
ik neem aan dat alle realms er bij jullie ook uitliggen???

/nm volgens mij werkt het weer?

[ Voor 24% gewijzigd door BootVluchteling op 08-08-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Niet online
[...]

helaas is het geluid waar ik het over heb geen bug :X

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135836

[...]

bij mijn Warlock is dat ook zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151566

Zijn er mensen die in server Vashj spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21889

Anoniem: 151566 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:35:
Zijn er mensen die in server Vashj spelen?
Ja, ik en Thalan en nog wel een paar volgens mij :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

als we toch in die trant zijn zijn er nog mensen op turalyon (alliance of horde is grappig om te weten)
en op sunstrider (horde) en die een goeie alliance kennen op sunstrider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35354

MantaMania schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:15:
als we toch in die trant zijn zijn er nog mensen op turalyon (alliance of horde is grappig om te weten)
Ik zit op sunstrider. Ben co-luider van een horde guild, stuur maar een keer een whisper naar Getbig.

Cya ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
misschien stomme vraag... ik speel warlock maar ik heb dus net per ongeluk een skill van mijn pet verwijderd van de pet bar.. hoe krijg ik die nu terug? waarvandaan kan ik die weer terugslepen ?

edit: ohja en zijn er mensen die op maelstrom spelen ?

[ Voor 14% gewijzigd door Buntmans op 08-08-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Waarom ligt die website altijd zo achterlang plat :(
Wil je een account aanmaken..kan ut niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:00
Buntmans schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:20:
misschien stomme vraag... ik speel warlock maar ik heb dus net per ongeluk een skill van mijn pet verwijderd van de pet bar.. hoe krijg ik die nu terug? waarvandaan kan ik die weer terugslepen ?

edit: ohja en zijn er mensen die op maelstrom spelen ?
Je spellbook openen (met P) en dan weer terugslepen? Weet niet of dit anders is met pets, maar lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 21:34
Buntmans schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:20:
'P' voor het overzicht van al je skills, en dan naar de pet tab gaan. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Maniakje op 08-08-2005 19:11 . Reden: spuit elf :( ]

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Zo, gisteren m'n eerste raid gedaan. Iemand adviseerde me dat het als "newbie" misschien beter was eerst n highlevel instance in raid te doen zodat ik al wat ervaring had. Zo gezegd zo gedaan en Scholo werd het dan, vanavond Strat ns proberen want daar moet ik uiteindelijk met n 5man groep in voor m'n Swordsmithing quest. Nu weet ik niet of het aan de groep van gisteren lag maar het ging wat mij betreft echt heel snel, hier-daar-terug en zo dat was t dan. Misschien dat het als ik wat bekender ben wat normaler voelt maar dit voelde bijna als een afmaakpartij.

Wel nog een leuke drop eraan overgehouden, 2 keer achter elkaar dropte hetzelfde item. :+ Eerst rollde n andere pally hoger maar bij de 2e keer was ik de gelukkige. http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=14624 Guild tabard uitgezet en dan ziet t eigenlijk wel lekker uit, nu de rest van de set nog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Ik was eergisteren bij een maat van me (60 Gnome Mage), en die is alleen BWL binnen geweest :D De eerste boss kan je blijkbaar mindcontrollen, daar issie in geslaagd, maar daarna snel dood gegaan :p

Toch wel erg cool om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Laatst online: 03-06 23:13
Gisteren mn Swordsmith quest vervuld met een lvl 53 warrior. 4 guildmaten hebben met erdoorheen geholpen. Lukt vrij goed. Nu eff sparen voor mn corruption. Btw is eht meer mensen opgevallen dat de droprate van Acrcane Crystals omhoog is gegaan....8 crystals in 3 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130304

Anoniem: 117852 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:11:
Zo, gisteren m'n eerste raid gedaan. Iemand adviseerde me dat het als "newbie" misschien beter was eerst n highlevel instance in raid te doen zodat ik al wat ervaring had. Zo gezegd zo gedaan en Scholo werd het dan, vanavond Strat ns proberen want daar moet ik uiteindelijk met n 5man groep in voor m'n Swordsmithing quest. Nu weet ik niet of het aan de groep van gisteren lag maar het ging wat mij betreft echt heel snel, hier-daar-terug en zo dat was t dan. Misschien dat het als ik wat bekender ben wat normaler voelt maar dit voelde bijna als een afmaakpartij.

Wel nog een leuke drop eraan overgehouden, 2 keer achter elkaar dropte hetzelfde item. :+ Eerst rollde n andere pally hoger maar bij de 2e keer was ik de gelukkige. http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=14624 Guild tabard uitgezet en dan ziet t eigenlijk wel lekker uit, nu de rest van de set nog. ;)
Deathbone. Leuke set voor een pvp pala, tenminste, daar heb ik hem voor. Ik zeg altijd tegen warriors dat ik op de Deathbone chest en belt roll (die moet ik nog) als we naar Scholo gaan. Vinden ze ook niet erg want het is geen set specifiek voor een Warrior of Paladin. Maar eh, na een keer of 25 scholo, nog steeds geen chest of belt. Laat staan de Lightforge helmet. Want voor dat lelijke ding, daar doen we het toch voor? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151346

Heb vandaag de knoop doorgehakt, heb 1024 RAM erbij besteld, komt woensdag binnen.

Tegen die tijd loopt mijn pc weer normaal Atlhon 3000 moet het dan uiteindelijk worden :)

Waarschijnlijk komt mijn WoW woensdag of morgen al in de bus....

Tevens look ik Forums af te struinen voor videokaarten, denk dat het de GF 6600GT of de 6800 wordt, ik laat ff iemand de verschillen uitzoeken ;)

En dan, dan kan ik eindelijk eens beginnen.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

ben benieuwd of blizzard wat grenzen van servers aangepast heeft. Sta nu weer in een queue van 400 en 40 min :( is lang geleden dat je dat had bij bloodscalp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Anoniem: 75177 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:49:
ben benieuwd of blizzard wat grenzen van servers aangepast heeft. Sta nu weer in een queue van 400 en 40 min :( is lang geleden dat je dat had bij bloodscalp.
Hmmm same here,

Anyway, mijn rogue is bijna 60(20k te gaan), en ik dacht er aan om een nieuwe char te beginnen. Ik twijfel alleen tussen Druid of Warlock Ik zoek gewoon een Char die nuttig is in instances, beetje goed kan pvp'en en waar bij PvE geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 51543 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:09:
[...]

Hmmm same here,

Anyway, mijn rogue is bijna 60(20k te gaan), en ik dacht er aan om een nieuwe char te beginnen. Ik twijfel alleen tussen Druid of Warlock Ik zoek gewoon een Char die nuttig is in instances, beetje goed kan pvp'en en waar bij PvE geen probleem is.
pve is met een druid behoorlijk langzaam hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:09:
[...]

Hmmm same here,

Ik heb zelf een 58 Warlock, en ik kan je vertellen dat je voor pvp iig geen warlock moet nemen... Het kan wel maar het is een van de moeilijkste classes, zeker als je bijvoorbeeld tegen een undead vecht die je fear kan teniet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-06 13:10

Mojo

The Power Within

Woei :D

Vanavond met mijn guild weer naar Molten Core geweest. Eerste serieuze try op Garr en hij ging neer :D

Daarna door naar Geddon, een stomme wipe op de Lava Packs (die zijn nasty :X) en uiteindelijk daar ook twee van dood gekregen met een hoop doden :P Hierna Geddon... hij ging neer na de 3e try :D Totaal niet slecht dacht ik zo :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:30

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 151346 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:50:
Heb vandaag de knoop doorgehakt, heb 1024 RAM erbij besteld, komt woensdag binnen.

Tegen die tijd loopt mijn pc weer normaal Atlhon 3000 moet het dan uiteindelijk worden :)

Waarschijnlijk komt mijn WoW woensdag of morgen al in de bus....

Tevens look ik Forums af te struinen voor videokaarten, denk dat het de GF 6600GT of de 6800 wordt, ik laat ff iemand de verschillen uitzoeken ;)

En dan, dan kan ik eindelijk eens beginnen.... _/-\o_
Lekkere tweaker ben jij zeg :P

Maar 6600GT is prima voor WoW, doet hier 1600x1200 windowed @ 30fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 20:26
Anoniem: 41820 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:59:
[...]

Ik heb zelf een 58 Warlock, en ik kan je vertellen dat je voor pvp iig geen warlock moet nemen... Het kan wel maar het is een van de moeilijkste classes, zeker als je bijvoorbeeld tegen een undead vecht die je fear kan teniet doen.
Maar iig nog beter dan een druid, die helemaal geen damage doet. Ik heb lvl60 druid en me broertje een lvl60 warlock met shadow gear. Warlocks doen echt dikke damage in MC en andere instances :) Onze guild warlock heeft 7500hp, en mijn alt is dus ook een warlock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-06 11:14
Vandaag met de guild (Craftwerk op Bladefist) MC gedaan. Gister al Luci t/m Shazzrah gesloopt, vandaag Golemagg en voor de 1e keer Sulfuron (op de 3e try) :+

Drops..

Golemagg:

Nightslayer Chestpiece
Azuresong Mageblade
Breastplate of Might

Sulfuron:

Mantle of Prophecy
Crimson Shocker

Niet slecht. Helaas ging de NS chestpiece naar een andere rogue die al zijn DKP bood :'(

Naja, spoedig zal Majordomo er aan moeten geloven, en die Core Hound Tooth neem ik in beslag :+

EDIT: als iemand nog interesse heeft, ik heb zelf een filmpje gemaakt van onze fight met Baron Geddon in MC, gisteren.

Craftwerk VS Geddon

In het begin ging het een beetje mis met aggro management maar toch een goede recovery en hij gaat neer. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Down op 09-08-2005 04:09 ]

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151346

keldon schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 00:41:
[...]

Lekkere tweaker ben jij zeg :P

Maar 6600GT is prima voor WoW, doet hier 1600x1200 windowed @ 30fps.
Ja, ik ben niet zo onwijs handig met PC's :)
Zolang ik ze maar draaiend kan houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132653

ben em nu aant downloaden :)

ik zit op server Sylvanas (rededelijk nieuw) en m'n guild begint nu met MC.
in de eerste run luci down. 2e weer luci down. 3e run magmadar (ofzo?) down en ook nog gehannes.
niet slecht dacht ik zo :D we werden we een paar keer gewhiped 3x op gehannes dat was wel jammer
2e keer hadden we em op 1% met nog 3000HP over .. whipe 8)7 veder nog geen items gekregen voor me shaman maar wel veel DKP :) en nu zijn we aan het klaar stomen voor Onyxia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02 21:58
SouLmaN schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 01:27:
[...]

Maar iig nog beter dan een druid, die helemaal geen damage doet. Ik heb lvl60 druid en me broertje een lvl60 warlock met shadow gear. Warlocks doen echt dikke damage in MC en andere instances :) Onze guild warlock heeft 7500hp, en mijn alt is dus ook een warlock :P
7500HP is buffed neem ik aan ? En dan nog wel erg veel denk ik. Heb zelf denk ik redelijk goede gear, maar haal 4500+ unbuffed. Heb ook Demonic Embrace. Het is grotendeels stats gear met ook wat +damage stuff en ik mis geen enchants :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AlanSmithee schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 05:20:
[...]

7500HP is buffed neem ik aan ? En dan nog wel erg veel denk ik. Heb zelf denk ik redelijk goede gear, maar haal 4500+ unbuffed. Heb ook Demonic Embrace. Het is grotendeels stats gear met ook wat +damage stuff en ik mis geen enchants :)
Ik heb 3 van me dreadmist items en twee +7 sta enchants, en nu heb ik met bloodpact (+30) en prayer of fortitude (+53) ergens in de 5500 hp, terwijl ik dus ook gebruk maak van Demonic Embrace. Dan moet ik er nog bij zeggen dat veel van mijn andere items puur + sta zijn.

Een warlock met 7500 hp geloof ik helemaal niks van, dat is zelfs buffed ongelooflijk veel.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 09-08-2005 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SouLmaN schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 01:27:
[...]

screenshot graag van die lock, inc gear

die 7500 HP is zelfs voor een warrior alleen mogelijk met alle buffs, inc die uit blasted lands

dus hier zou ik graag bewijs van zien

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Zo we (the Remains) zijn gister samen met Exomna begonnen aan de 1e poging MC

De insteek was meer een open dag / kennismaking maar ondanks dat 30 van de 40 man rookies waren hadden we Lucifron toch de 1e run (na een wipe) neer ... lekker wat DKP's verdiend want er waren alleen lock en shaman drops ;)
Opvallend was hoe snel er geleerd wordt als er iets mis ging ..

Magmadar was ook bijna gelukt - ware het niet dat er een pack in onze rug spawnde , de 1e keer ging et niet geweldig en de 2e keer was er eigenlijk geen tijd meer maar hebben we het toch gewaagd :P omdat er wat mensen weg moesten e.d.

Nouja dan gaat ie vanavond maar neer :)

http://www.nutstree.demon.nl/Greetings_at_Magmadar.jpg

http://members.home.nl/optical/Wow/MC0808.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Optical op 09-08-2005 10:24 ]

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

On_E schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 15:57:
[...]

Waar maak je je druk om zeg, en het is geen bug.
Dat is jouw menig zullen we dan maar zeggen. Jij vind het misschien niet irritant, ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Optical schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:11:

De insteek was meer een open dag / kennismaking maar ondanks dat 30 van de 40 man rookies waren hadden we Lucifron toch de 1e keer neer ... lekker wat DKP's verdiend want er waren alleen lock en shaman drops ;)

Magmadar was ook bijna gelukt - ware het niet dat er een pack in onze rug spawnde , de 1e keer ging et niet geweldig en de 2e keer was er eigenlijk geen tijd meer maar hebben we het toch gewaagd :P omdat er wat mensen weg moesten e.d.
gratz man :) enne daar heb je timers voor je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:59
Masch schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:22:
[...]

Ik ga het vanavond proberen, ik zal het melden als hij valt ;)
4 Runs gisteravond op die staff, 4 keer valt die dagger :(

/sigh

Super irritant zeg, een hele avond voor niks gespeeld, alleen voor een paar guildies dropte er wat leuks. Ik denk dat ik de moed maar opgeef.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Masch schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:31:
[...]

4 Runs gisteravond op die staff, 4 keer valt die dagger :(

/sigh

Super irritant zeg, een hele avond voor niks gespeeld, alleen voor een paar guildies dropte er wat leuks. Ik denk dat ik de moed maar opgeef.
gsiteren voor Puyol zijn alt even Lib gedaan, hij moets houndmaster nog en wilde de dagger als die dropte

even in 25 mins ofzo er doorheen gebeukt en meteen dropt die dagger voor hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:25:
[...]

gratz man :) enne daar heb je timers voor je :P
Dank je - Ik denk dat we ook niet zover waren gekomen zonder opgedane ervaring in de eerdere dutchpact raids...

Enneh we hadden timers - en wisten ook dat we kwa tijd waarschijnlijk te kort zouden komen - maar hebben toch besloten een poging te wagen omdat er wat mensen weg moesten , en de packs nog een keer clearen te lang zou duren ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 04-06 12:01
MantaMania schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:15:
Ik ben alliance op sunstrider... Een paar van m'n vrienden hebben een lvl 55+ guild met behoorlijk wat mensen. Kan er bijna in ;)

Gisteren was via forum een AV sessie afgesproken met horde, werkt zeer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:59
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:37:
[...]

gsiteren voor Puyol zijn alt even Lib gedaan, hij moets houndmaster nog en wilde de dagger als die dropte

even in 25 mins ofzo er doorheen gebeukt en meteen dropt die dagger voor hem :)
Jammer dat ie soulbound is, ik heb nu 3 van die daggers :D

Laatste run ging echt snel, volgens mij waren we er in een kwartier doorheen. Met zijn vieren hebben we totaal geen probleem meer, eigenlijk moeten we alleen nog een beetje oppassen in cathedral. Wel mijn allerdomste actie gisteren, dit is dus echt gebeurd.

We waren lekker bezig in cathedral, krijgt de partyleader een whisper van een lvl34 warrior of hij mee mag doen. Wij, sure, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Die kerel deed er alleen ontzettend lang over om bij ons te komen (hij ging volgens mij al 5 x dood onderweg), wat er dus in resulteerde dat hij pas mee kon naar library voor onze 3e run. Toen we begonnen ging hij ineens zeuren dat hij zo weinig EXP kreeg (wat wil je met een lvl46, lvl44 en 2 x lvl40 in de library ;) ) en hij ging ook nog eens een keer dood doordat hij niet oplette :/ :O
Goed, zijn we halverwege, zegt die ineens, i have no weapons, i need repair :X Wij dus, ja dat kan hier niet. Hij wil dus met alle geweld dat we een portal voor hem maken. Ik denk nouja, goed, en maak een portal voor hem naar SW.

..
...
...

Althans dat was de bedoeling.

In al mijn ergenis drukte ik op de verkeerde knop, waardoor ik mezelf naar SW teleporteerde 8)7 . OMG, wat een lol hadden ze. Ik wat minder, maar nu zie ik ook wel de lol ervan in :>

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Imodium schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 04:01:
Vandaag met de guild (Craftwerk op Bladefist) MC gedaan. Gister al Luci t/m Shazzrah gesloopt, vandaag Golemagg en voor de 1e keer Sulfuron (op de 3e try) :+

Drops..

Golemagg:

Nightslayer Chestpiece
Azuresong Mageblade
Breastplate of Might

Sulfuron:

Mantle of Prophecy
Crimson Shocker

Niet slecht. Helaas ging de NS chestpiece naar een andere rogue die al zijn DKP bood :'(

Naja, spoedig zal Majordomo er aan moeten geloven, en die Core Hound Tooth neem ik in beslag :+

EDIT: als iemand nog interesse heeft, ik heb zelf een filmpje gemaakt van onze fight met Baron Geddon in MC, gisteren.

Craftwerk VS Geddon

In het begin ging het een beetje mis met aggro management maar toch een goede recovery en hij gaat neer. :)
toon volledige bericht
Doen jullie nog mee met Fight Nights in Gurubashi? Of is dat teveel van een uitdaging voor je lvl 20 area kampende lvl 60's? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

Gisteren om half 12 dacht ik van "laat ik nog maar 1 Strat Baron run doen voor die Shadowcrap Pants" En zie meteen een LFM Strat Baron op het /3 channel verschijnen. Ik join daar dus in en zie dat er al 7 mensen inzitten dus dat moest niet zo moeilijk meer zijn! Al met al zijn 4 mensen geleaved, 8 mensen geinvite en uiteindelijk hadden we dan 10 man en dit alles om 0:35!

Om 0:50 stappen we dus eindelijk die instance en om 1:35 leggen we Ramstein om. Inmiddels is het al 2 uur over mn normale slaaptijd heen en ik moet smorgensvroeg werken.. Om 1:50 ligt eindelijk Baron neer en wat komt er als eerste uit als loot? Eindelijk die Shadowcrap pants! Al die tijd en moeite toch eindelijk beloond! :>

En toen was het erg vroeg toen om 7:30 de wekker ging :/

[ Voor 3% gewijzigd door RaseriaN op 09-08-2005 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:53:
Gisteren om half 12 dacht ik van "laat ik nog maar 1 Strat Baron run doen voor die Shadowcrap Pants" En zie meteen een LFM Strat Baron op het /3 channel verschijnen. Ik join daar dus in en zie dat er al 7 mensen inzitten dus dat moest niet zo moeilijk meer zijn! Al met al zijn 4 mensen geleaved, 8 mensen geinvite en uiteindelijk hadden we dan 10 man en dit alles om 0:35!

Om 0:50 stappen we dus eindelijk die instance en om 1:35 leggen we Ramstein om. Inmiddels is het al 2 uur over mn normale slaaptijd heen en ik moet smorgensvroeg werken.. Om 1:50 ligt eindelijk Baron neer en wat komt er als eerste uit als loot? Eindelijk die Shadowcrap pants! Al die tijd en moeite toch eindelijk beloond! :>

En toen was het erg vroeg toen om 7:30 de wekker ging :/
ach heb met me shaman de elements al opgegeven
draag nog altijd

Horns Of Eranikus
Archlight Talisman
Royal Cap spaulders
Sergeants Cloak
Ogre Forged Hauberk
Lordly Armguards
Dracorian Gauntlets
Cord of Elements (moet nog vervangen worden voor dat ding uit dm)
Leggings of Destruction
Shadowy Mail greaves (geen idee nog waar ik deze mee ga vervangen)
Royal Seal of Alexis
Blood of The Martyr
Eye of the Beast
Sacred Protector
Time Worn Mace

beetje hybrid heal/battle gear
mis alleen fire resist, maar tot nu toe ook in MC vaak een van de laatste die het loodje lgt :P

heb alle need quests nu gedaan, dus alleen nog wat wanna'do quests open (5 man scarlet, 5 man strat, paar quests in scholo)

dus nu voornamelijk richten op me Mage naar 60 brengen en djeng gebruiken om te grinden en dkp opbouwen ^^

enige waar ik tegenop zie met me alt is op weer Warlords command te doen :/

OMG!!!

http://img186.imageshack.us/img186/6826/nefclaw5an.png

echt wel dat ik hier DIK dkp voor zou bieden, dont give a shit about rogues, sorry, guildrogues, maar mijn shaman zou hier dus ECHT dkp voor doorheen jassen :9~

ja ik weet dat het een 2.00 dagger is, SO WHAT!!!! :P }>

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 09-08-2005 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
AlanSmithee schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 05:20:
[...]

Dit is idd helemaal buffed, zal eens screenshot maken als ie online is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

SouLmaN schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:13:
[...]

Dit is idd helemaal buffed, zal eens screenshot maken als ie online is :)
Een van onze locks heeft ook 6,3k hp buffed met alles, dus 7500 zou me niet echt heel erg verrassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:12:
[...]
OMG!!!

http://img186.imageshack.us/img186/6826/nefclaw5an.png

echt wel dat ik hier DIK dkp voor zou bieden, dont give a shit about rogues, sorry, guildrogues, maar mijn shaman zou hier dus ECHT dkp voor doorheen jassen :9~

ja ik weet dat het een 2.00 dagger is, SO WHAT!!!! :P }>
Met zon dagger he, weet je wel wat voor ambush en backstabs DAAR mee uitkomen rollen? ;)
Ik denk dat je dwars door een squishy steekt met zon ding.. Nou ik heb mn hoop er niet op op gegeven want ben gelukkig nog niet zo lang bezig maar die Shadowcraft ziet er gewoon zo mooi uit :9 Elementals zie ik trouwens toch nog vrij vaak vallen bij ons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Een warlock met zoveel HP doet iig amper damage.

Dat is het hele probleem met casters ook, die moeten stats opofferen om extra dmg te doen, terwijl melee classes beiden krijgen met hun endgame gear.

Ik heb 2.8k HP unbuffed in mijn dmg suit (geen demonic embrace), maar schiet dan wel shadowbolts van minimaal 750 dmg.

Als ik mijn dreadmist set aan doe zit ik op 3.5k HP, maar doen mijn bolts rond de 500 dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:45:

Dat is het hele probleem met casters ook, die moeten stats opofferen om extra dmg te doen, terwijl melee classes beiden krijgen met hun endgame gear.

Ik heb 2.8k HP unbuffed in mijn dmg suit (geen demonic embrace), maar schiet dan wel shadowbolts van minimaal 750 dmg.

Als ik mijn dreadmist set aan doe zit ik op 3.5k HP, maar doen mijn bolts rond de 500 dmg.
idd in plaats van Caster gear +dmg te geven doen ze er beter aan onze staves, daggers, orbs, wands meer +dmg te geven, of onze casttime korter te maken

gewoon ipv +20 int op me wapen, doe maar +xx spelldamage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:49:
[...]

idd in plaats van Caster gear +dmg te geven doen ze er beter aan onze staves, daggers, orbs, wands meer +dmg te geven, of onze casttime korter te maken

gewoon ipv +20 int op me wapen, doe maar +xx spelldamage
Ze moeten net als bij melee gear EN goeie stats EN +dmg hebben, en niet of alleen stats, of alleen +dmg.

Maar ik geloof dat Eyonix op de US boards heeft gezegd dat hier inderdaad naar gekeken wordt. (caster items)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34046

On_E schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:45:

Volgens mij hebben alle classes dit probleem :)
Mijn druid heeft unbuffed 2.7k health (wat nogal laag is, in bear form is dit 4k+). Maar daar tegen heb ik wel 5.6k mana en een sloot spirit. Tis meestal de 1 op offeren voor de ander, in princiepe is het voor mij zo dat ik veel kan healen ivm met mijn redelijk grote mana pool :)

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 09-08-2005 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:06

m0nk

16-09-2003 15.15

gisteren eerste MC run gedaan met Exomna en Remains, eigenlijk was het een kenningsmakingsrun en was het het idee om alleen de trashmobs ff te killen. Ook aangezien er een aantal mensen die binnen 4 dagen van 56 naar 60 zijn geleveld..
Naja uiteindelijk kregen we Luci down na 1 wipe en Mag kregen we op 47% aan het einde totdat er een hound pack spawnde :p
Al met al heel relaxed, en gelijk ons dkp systeem in gebruik genomen :]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
Anoniem: 34046 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:52:
[...]

Mijn druid heeft unbuffed 2.7k health (wat nogal laag is, in bear form is dit 4k+). Maar daar tegen heb ik wel 5.6k mana en een sloot spirit. Tis meestal de 1 op offeren voor de ander, in princiepe is het voor mij zo dat ik veel kan healen ivm met mijn redelijk grote mana pool :)
Ik ben puur intellect gegaan met me druid, en heb 7500mana buffed, 6240 unbuffed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 34046 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:52:
[...]

Alle caster-classes ja, warriors en rogues bv. krijgen +crit + dmg gear waar ook nog hele goeie stats op zitten, terwijl casters het 1 voor het ander moeten opofferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Optical schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:11:
De insteek was meer een open dag / kennismaking maar ondanks dat 30 van de 40 man rookies waren hadden we Lucifron toch de 1e keer neer ... lekker wat DKP's verdiend want er waren alleen lock en shaman drops ;)

Magmadar was ook bijna gelukt - ware het niet dat er een pack in onze rug spawnde , de 1e keer ging et niet geweldig en de 2e keer was er eigenlijk geen tijd meer maar hebben we het toch gewaagd :P
m0nk schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:53:
gisteren eerste MC run gedaan met Exomna en Remains, eigenlijk was het een kenningsmakingsrun en was het het idee om alleen de trashmobs ff te killen. Ook aangezien er een aantal mensen die binnen 4 dagen van 56 naar 60 zijn geleveld..
Naja uiteindelijk kregen we Luci down na 1 wipe en Mag kregen we op 47% aan het einde totdat er een hound pack spawnde :p
:+ Zo zie dat 2 mensen in dezelfde raid het gevecht toch heel anders beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

Azqi schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:04:
[...]

[...]

Zal wel een hunter niet dood zijn gegaan en dan is het geen wipe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
[...]

[...]

doh ik bedoel de eerste run :P

maar ik heb de originele post aangepast zodat het voor iedereen duidelijk is

zeikerds ;)

[ Voor 96% gewijzigd door Optical op 09-08-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:01:
[...]

Alle caster-classes ja, warriors en rogues bv. krijgen +crit + dmg gear waar ook nog hele goeie stats op zitten, terwijl casters het 1 voor het ander moeten opofferen.
Rogues en warriors moeten net zo goed kiezen. Rogue bijvoorbeeld moet kiezen tussen strength / stamina / agility. Strength voor meer attack power, maar agility voor meer crit kans. Dus alle classes hebben dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil

wel iemand die erg goed zit op te letten hiero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 04-06 18:54

Flapmo

and back is gigi!

Anoniem: 41820 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:18:
Ik was eergisteren bij een maat van me (60 Gnome Mage), en die is alleen BWL binnen geweest :D De eerste boss kan je blijkbaar mindcontrollen, daar issie in geslaagd, maar daarna snel dood gegaan :p

Toch wel erg cool om te zien :)
Gnome Mage? Mindcontrol? Enlight me :?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

Gisteren in een DM east run de Quel'dorai Channeling Rod gevonden :)

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18311

Ben nu op zoek naar een leuke enchant, ik zit te denken aan 9 int. Weet iemand hier wat daarvoor ongeveer een richtprijs is (op Bloodscalp). Zelfde vraag trouwens ook voor een 100 mana op chest enchant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

Flapmo schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:27:
[...]

Gnome Mage? Mindcontrol? Enlight me :?
Met engineering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 34046 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:21:
[...]

Rogues en warriors moeten net zo goed kiezen. Rogue bijvoorbeeld moet kiezen tussen strength / stamina / agility. Strength voor meer attack power, maar agility voor meer crit kans. Dus alle classes hebben dat :)
Nee.

http://forums.worldofwarc...4058939&tmp=1#post4058939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

Wou gisteren even mn eigen gemaakte fire resist potions uitproberen, dus ik denk.. laat ik het eens kamikaze doen :p

Ik naar Dustwallow Marsh net voor Onyxia's Lair.. vliegt daar zo'n rare elite dragonkin rond (lvl 45 volgens mij).
Ik (lvl 46 warrior) charge erin, retalliation aan en hakken maar (1h + shield).
Krijg hem gewoon down met nog ongeveer 40% health over. Toch een 1000+ xp rested :p
Die potions doen flink hun best _o_
(daarna wel gebackstabt door een Ashtail en een scout, maar de kick was er iig :P)

Gelijk maar even daar gebleven en wat van die whelps gegrind voor de flame sac's. Even wat meer van die potions maken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Erg grappig ja ;)
Wel eens gehad dat er een groep lvl 60 aankwam, ik mezelf verstopt en er 1 mindcontrolled op die andere :D Daarna maken dat ik weg kom :+

Is me alleen nog niet duidelijk hoe ik een pet (wat die speler dan is) kan commanderen ergens naar toe te gaan. Dus de lava in bijvoorbeeld :+

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

its_me schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:41:
[...]

Is me alleen nog niet duidelijk hoe ik een pet (wat die speler dan is) kan commanderen ergens naar toe te gaan. Dus de lava in bijvoorbeeld :+
Dat kan niet, alleen Priests kunnen dat met hun Mind Control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:42:
[...]
Dat kan niet, alleen Priests kunnen dat met hun Mind Control.
Damn, moet ik mn priest maar flink levelen dan ;) Ben nu lvl 21 wanneer krijg in mindcontrol?
Krijg ik een HK als ik een lvl 60 dood mindcontrol? Ga ik shadowmelted in BRD zitten :+

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed ondebouwde antwoord..ochtend humeurtje?

Afijn, kan wel naast zitten met rogues aangezien ik er zelf nog niet veel mee gespeeld heb. En in de topic waarna je verwijst staan nogal verschillende meningen...

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 09-08-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Anoniem: 34046 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:48:
[...]

Afijn, kan wel naast zitten met rogues aangezien ik er zelf nog niet veel mee gespeeld heb. En in de topic waarna je verwijst staan nogal verschillende meningen...
Als rogue is strengt alleen maar extra, je krijgt meer bonus op dit vlak van agi. Stamina = health dus ook erg belangrijk (voor als je zelf eens geambushed word :+ ).

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 34046 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:21:
[...]

uhh nee

Of the Bear
Of the Monkey
Of the Falcon ??

PLUS het wapen wat MEER dps geeft

enige wat casters hebben is OF int/sta/spirit OF +dmg

andere classes krijgen en stats op de wapens + dps op diezelfde wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

its_me schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:51:
[...]

Als rogue is strengt alleen maar extra, je krijgt meer bonus op dit vlak van agi. Stamina = health dus ook erg belangrijk (voor als je zelf eens geambushed word :+ ).
Ah kijk, das een antwoord waar ik meer aan heb. Leuk om te weten voor mijn undead rogue :)
Dus rogue is 100% stamina en agility items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 34046 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:48:
[...]

Nee hoor :)

Maar in die topic staat precies uitgelegd wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:01:
[...]

Nee hoor :)

Maar in die topic staat precies uitgelegd wat ik bedoel.
Wij hebben armor maar het doet niks tegen jullie spells (AC heeft geen invloed op resist) en jullie hebben lage armor tegen onze melee.. ik zit het verschil niet bepaald? Zowat alle casters hebben CC waardoor we op afstand gehouden kunnen worden. Casters nog betere stats/+dmg te geven en Warriors en Rogue's en Pala's zijn niet meer nodig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Wat op zich best rendabel is. Horde heeft eigenlijk ook alleen maar shamans nodig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Anoniem: 29882 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:09:
Wat op zich best rendabel is. Horde heeft eigenlijk ook alleen maar shamans nodig :*)
gewoon allemaal priests, horde en alli... hoeven ze maar 1 classe te onderhouden, iedereen kan dam doen, healen, rezzen en zelfs nog redelijk tanken... wat wil je nog meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lekker saai enzow als elke horde een shaman neemt. Shamans zijn lame :+

Hoewel het me nu eindelijks gelukt is om een Shaman te doden, das dus inclusief een mana potion drinken en scroll buffs gebruiken :X

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 09-08-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:04:
[...]
Wij hebben armor maar het doet niks tegen jullie spells (AC heeft geen invloed op resist) en jullie hebben lage armor tegen onze melee.. ik zit het verschil niet bepaald? Zowat alle casters hebben CC waardoor we op afstand gehouden kunnen worden. Casters nog betere stats/+dmg te geven en Warriors en Rogue's en Pala's zijn niet meer nodig :/
Er is zat +resist gear met goeie stats hoor, en melee blijft advancen doordat er steeds betere wapens blijven komen, waar casters geen reet aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:16:
[...]
Er is zat +resist gear met goeie stats hoor, en melee blijft advancen doordat er steeds betere wapens blijven komen, waar casters geen reet aan hebben.
Ach jullie hebben +dmg items waar wij +resist hebben.. en wat hebben wij aan onze stats als wij niet eens in de buurt kunnen komen door snares? Kijk als de casters willen dat jullie de beste class zijn over alle andere heen vind ik het best hoor, maar zeg het dan eerlijk dat je gewoon eigenlijk gebuffed wilt worden om overal van te kunnen winnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:21:
[...]

Ach jullie hebben +dmg items waar wij +resist hebben.. en wat hebben wij aan onze stats als wij niet eens in de buurt kunnen komen door snares? Kijk als de casters willen dat jullie de beste class zijn over alle andere heen vind ik het best hoor, maar zeg het dan eerlijk dat je gewoon eigenlijk gebuffed wilt worden om overal van te kunnen winnen..
Ik ben balance druid, en nee ik kan echt niet overal van winnen hoor :+
Priests ownen me, rogues, pally's, warlocks en natuurlijk Shamans ook :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 34046 op 09-08-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
Anoniem: 34046 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:23:
[...]

Ik ben balance druid, en nee ik kan echt niet overal van winnen hoor :+
Priests ownen me, rogues, pally's, warlocks en natuurlijk Shamans ook :P
Het zijn dan vooral de spelers waar je van verliest, niet de class. Iedere class kan in principe van een ander winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SouLmaN schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:26:
[...]

Het zijn dan vooral de spelers waar je van verliest, niet de class. Iedere class kan in principe van een ander winnen :)
Hmwah, zo vaak als ik duell tegen een mage bijvoorbeeld verlies ik gewoon. Mage doet zo verschrikkelijk veel dps... dat redt ik nog niet met mijn healing spells... ene helemaal niet zodra ik ge'silenced wordt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

Hou het wel nuttig

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-08-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

m0nk schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:53:
Jullie zijn tenminste verstandig om tegelijkeen DKP systeem in te voeren, bij ons zitten ze nog steeds op ouderwets rollen, met de kans dat first timers een item kunnen winnen.

Maar ja, wij gaan deze week een poging wagen op Onyxia eens kijken of dat een beetje gaat lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Volgens mij is het een character op een private server. Hij heeft een beetje een kleine skillbar (en weinig mods voor een lvl60), plus hij/zij draagt 'Mail' armor terwijl 'ie daar de skills niet voor heeft. Nep dus :)

Ten minste. Misschien bestaat het item wel, maar de persoon in kwestie heeft hem niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-08-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-06 13:10

Mojo

The Power Within

Anoniem: 12316 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:34:
Volgens mij is het een character op een private server. Hij heeft een beetje een kleine skillbar (en weinig mods voor een lvl60), plus hij/zij draagt 'Mail' armor terwijl 'ie daar de skills niet voor heeft. Nep dus :)
Private server lijkt mij ook :) Hij heeft de stats gewoon niet voor zoveel HP en mana. (370 stamina en 270 intellect ongeveer). Maar een shaman kan wel mail dragen :> Het gaat om het item denk ik dus :9 Leuk dingetje.

[ Voor 7% gewijzigd door Mojo op 09-08-2005 11:38 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Waarom is dat woordje Mail rood? Het is een inspect van zichzelf, dus is een beetje raar dat een item dat al gedragen wordt, eigenlijk niet gedragen zou kunnen worden :?

-=Edit=-
Ah, Private server :P

[ Voor 10% gewijzigd door Compubiter op 09-08-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Anoniem: 12316 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:34:

Ten minste. Misschien bestaat het item wel, maar de persoon in kwestie heeft hem niet.
Tevens heeft ie maar 163k nodig voor levelen terwijl dat bij lvl 60s 217k is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:21:
[...]

Wat een onzin, maar gelukkig denkt Blizz net als ik en komen er betere caster items in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Ah, het is gepost door een gozer op ons irc #. Hij zegt net dat hij wat heeft gerommeld in de wow item database.

fake dus, item draagt ook dezelfde naam als zijn nick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
en daarom al lijkt me die private servers helemaal niks, beetje overpowered alles ... nog meer unbalanced dan wow ooit was/is/zal zijn.
De 'realiteit' gaat hier echt verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 03-06 14:21
reddevil schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:43:
en daarom al lijkt me die private servers helemaal niks, beetje overpowered alles ... nog meer unbalanced dan wow ooit was/is/zal zijn.
Je kunt er wel vanuit gaan dat de vriendjes van de admin geen 40+ MC runs hoeven te doen om een volledige set tier 2 items te krijgen nee ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-05 22:46

we_are_borg

You will Comply

reddevil schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:43:
Wel als je de server neerzet zoals wow zelf dan kan je dus wel goed testen welke set wat doet en in welke combinatie. Er op spelen lijk me niet echt leuk maar testen ja dat wel.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:39:
[...]

Wat een onzin, maar gelukkig denkt Blizz net als ik en komen er betere caster items in het spel.
Ik denk dat ik ook ga zeuren met alle mede-rogues om mail omdat we te weinig armor hebben.Stelletjes zeikerds.. "wij kunnen niet overal van winnen ... Weeehhhhhh :'("

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:47:
[...]

Ik denk dat ik ook ga zeuren met alle mede-rogues om mail omdat we te weinig armor hebben.Stelletjes zeikerds.. "wij kunnen niet overal van winnen ... Weeehhhhhh :'("
Ja, rogues hebben het heel zwaar natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:48:
[...]
Ja, rogues hebben het heel zwaar natuurlijk....
Zeg ik dat ergens? Jij bent van mening dat casters het ZO zwaar hebben vs melee.. nou het is eerder andersom hoor.. al jullie dmg komt gewoon dwars door alle armor heen. En kom niet met "ja er is resist gear" die crap komt alleen uit hogere instances en zit niet op Tier0 spul wat 75% van de server draagt...

Maar laat maar, tis weer zon hype net zoals dat rogues overpowered zijn.. :/
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.