Hoe staan healers in UBRS/STRAT raids enzo tegenover andere healers die ook hun groep healen? Gisteren zat ik in Baron run met een priest die wel heel relaxed aan het healen was. Je kent ze wel, dan laten ze een mage secondenlang doorvechten met 50% health of wachten ze met de 1e heal op een warrior als hij op 50-60% staat. En mijn routine is: speler op 80% -> HoT erop, 70% -> gewone heal casten die waarschijnlijk klaar is als de spelers op 60% (warrior) of 30-40% (mage) staat. Zo blijft iedereen bijna vol health en hoef je bij complicaties niet ineens te gaan stressen.
Anyway, die priest ging steeds minder healen en op een gegeven moment zegt ie dat ie geirriteerd is en zich verveelt omdat ik ook zijn partymembers heal
Uiteraard nadat ik een subtiel healreport had afgegeven waar bleek dat hij na 3/4 van de instance 30% had gehealt. Toegeven, na dat report sloeg hij weer rap aan het healen en je zag het meteen aan de hp balkjes van zijn groep. Die bleven gewoon tegen max aan zoals het hoort.
Maar goed, eindgevecht tegen Baron. Ik dacht bij mezelf, laat hem maar MT healen, dan heal ik de overige 7 (groep van

. Eens zien of hij dan nog zo 'relaxt' healt (hij had het ook over dat het maar een simpele baron run was en geen MC). En ja hoor. Wie gaat er als eerste dood? De MT. Kortom, hij kon in zijn eentje niet eens de MT in leven houden. Na de daaropvolgende wipe maar meegeholpen en toen ging het wel goed.
Ik heb al 2x Baron run gedaan als enige primary healer en toen ging het ook goed.
Het lijkt mij dat een priest ook gewoon zijn renew cast als de hp van een groepmember zo tegen 80% zit. Als je een speler secondenlang op 60% laat staan, tja dan is het logisch dat een andere healer hem dan healt. Die denkt dat jij misschien even niet in staat bent te healen. En als je dat vervelend vind, dan stuur je een /w dat je het alleen wel afkan. Maar nee hoor. 3/4 instance wachten en dan ineens in /raid zeggen dat je geirriteerd bent
[
Voor 4% gewijzigd door
FunkyTrip op 08-08-2005 09:33
]
Dit dus.