Solo showcasefoto's - om te bewonderen - V3.0 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.084 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-06 21:45

MBV

véél beter, je ziet nu duidelijker de overgang van scherp naar onscherp, en je kan zijn/haar haartjes tellen :)

Hoeveel ben je trouwens kwijt? Petjes, lensdoppen of whatever? ;)

edit:
Op 1 ding na: de link naar een wallpaper-sized versie natuurlijk :P

[ Voor 19% gewijzigd door MBV op 21-01-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:55
Om eerlijk te zijn, ik zie geen verschil zonder of met USM... Waar moet ik op letten om het te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:59

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Heaget schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 15:49:
Om eerlijk te zijn, ik zie geen verschil zonder of met USM... Waar moet ik op letten om het te zien?
Open ze voor de gein eens zo dat je snel kunt switchen (in twee tabs ofzo) dan valt het je echt wel op.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Let eens op de haren, en dan vooral bij de grens van wel naar niet scherp :). Op z'n voorhoofd is het erg goed te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166358

Thx voor de complimenten voor de foto van het aapje ;)
Hier nog twee foto's. Wel totaal andere. :)

Afbeeldingslocatie: http://australie.stupiventures.net/fotos/19-3.jpg

Solo showcasefoto's.

[ Voor 18% gewijzigd door Zoefff op 21-01-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166358

Modbreak:Solo betekent 1 foto in de zoveel tijd posten, niet 1 foto per post: zie ook de topicstart.

[ Voor 79% gewijzigd door Remy op 21-01-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:28

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

JumpStart schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 10:39:
[...]
2 kleine minpuntjes: Nèt niet helemaal symmetrisch, de 2 zuilen verderop staan niet exact tussen de zuilen op de voorgrond, kleinigheidje. Verder zou je een stuk voorgrond er nog af kunnen croppen zodat de horizon wat lager komt te liggen, wat de verhouding ten goede komt.
Symmetrie blijft wat lastig te beoordelen door de zoeker vind ik, misschien nog eens overdoen met statief. Ik heb er nog een paar zo, maar vond dit zelf juist vanwege de voorgrond de fraaiste. :)
mercarra schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 14:04:
[...]

Ik vind de USM hier te overheersend. De halo's rond het kunstwerk en de witte randen langs de takken vallen teveel op.
Na het verkleinen doe ik 1x "Sharpen" in Photoshop, maar dat geeft helaas nog steeds geen betrouwbaar resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 18:05
Afbeeldingslocatie: http://img300.imageshack.us/img300/5079/dsc002116000hm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mooie foto. Maar wat is datgene linksonder in de foto? Daar wordt de foto wel een stuk minder van imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Das een struik, heb eraan getwijfeld om het weg te croppen; maar dan moest ik links bovenaan ook dat mooie begin van de lucht missen... dus heb 't uiteindelijk niet gedaan.

En het feit dat er her en der boompjes en struikjes staan vind ik ook wel wat leuker.

[ Voor 113% gewijzigd door Silent Thunder op 22-01-2006 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Silent Thunder schreef op zondag 22 januari 2006 @ 01:37:
Das een struik, heb eraan getwijfeld om het weg te croppen; maar dan moest ik links bovenaan ook dat mooie begin van de lucht missen... dus heb 't uiteindelijk niet gedaan.
Ik zou het ook niet croppen. Foto is nu mooi gelaagd en dat verlies je voor een deel door de crop. Verder is dit volgens mij een heg die vroeger werd gebruikt i.p.v. het lelijke prikkeldraad en past dus gewoon in het landschap. Ook verklaart het voor mij wat ik in de verte op de laatste heuvelrug zie (hier staan nog meer heggen, gok ik).
Foto verliest wel veel impact in het klein. Grote versie is een stuk mooier.
edit:
vraagje: is de foto onbewerkt?

[ Voor 4% gewijzigd door djengizz op 22-01-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Een beetje exposure om het grasland te accentueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Silent Thunder schreef op zondag 22 januari 2006 @ 11:41:
Een beetje exposure om het grasland te accentueren.
Blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar imo kan deze foto wel wat extra bewerking (met name contrast en highlights) gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ja zou kunnen, ik heb wat met de knopjes geëxperimenteerd; maar ervoor gekozen om de bewerking minimaal te laten qua landschap in dit geval. Het oogde anders te hard/onnatuurlijk. Ik vind dit wel sereen/kalm.

Met uitzondering van de wat dreigende lucht; maar das omdat ik persoonlijk hou van 'dramatische' wolken.

[ Voor 38% gewijzigd door Silent Thunder op 22-01-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koraks243
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

koraks243

Last quoth the raven...

Geen gekke plaat, Silent Thunder, maar ik ben het met djengizz eens dat er wat meer kleur en contrast in zou mogen zitten.

Is dit bij Groesbeek trouwens?

This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
koraks schreef op zondag 22 januari 2006 @ 13:49:
Geen gekke plaat, Silent Thunder, maar ik ben het met djengizz eens dat er wat meer kleur en contrast in zou mogen zitten.

Is dit bij Groesbeek trouwens?
In de buurt van het Gerendal, Zuid-Limburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Al van jongs af aan wilde ik eens een keer een 'Wall Of Death' zien. Gisteren was het eindelijk zover. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~akoevoet/GoT/IMG_6318.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:16

Pelle

🚴‍♂️

Schurfie, het ratje van broertje van mijn vriendin:

Afbeeldingslocatie: http://www.jellejanvanveelen.nl/fotos/vlagtwedde/CRW_5870.jpg

meer...

[ Voor 4% gewijzigd door Pelle op 23-01-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Pelle schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:31:
Schurfie, het ratje van broertje van mijn vriendin:

[afbeelding]

meer...
Mooi! Had liever de achtergrond wat meer weggeblurred gezien (stoort nog een heel klein beetje); maar desniettemin coole plaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15
@Martijngizmo: Mooi hoor :) !, alleen jammer dat ie niet 100% recht is, en dat de jongen linksonder meer aandacht trekt dan de motorrijder (ik zag 'm eerst niet)

@Pelle: Het is de uitdrukking van de rat die deze foto maakt, dit is geen rat meer, maar een hoogstintelligent wezen dat het je kwalijk lijkt te nemen dat je z'n privacy aantast door zo'n toeter in z'n gezicht te drukken!! Maar jammer van die omgeving, he..

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
"Ik snap em niet"

Afbeeldingslocatie: http://reemhq.net/foto/DSC_5437s.jpg

85mm.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Erg leuk Reem, ik moest er zelfs om lachen :) Kortom, erg koel gedaan, technisch in orde en het scheve voegt hier juist wat toe in mijn beleving: namelijk de speelsheid. Enige puntje van kritiek is misschien dat hij onderaan íetwat krap is bij de zakken, maar dat is echt mieren* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Ik snap 'm ook niet...
Wel een mooie z-w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

inquestos schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:14:
@Martijngizmo: Mooi hoor :) !, alleen jammer dat ie niet 100% recht is, en dat de jongen linksonder meer aandacht trekt dan de motorrijder (ik zag 'm eerst niet)
Linksonder is m'n pa. ;)

Ik heb wel een rechte/gecentreerde, maar daarop staat geen motorrijder. De motorrijders stil krijgen was met weinig licht en zonder flits niet te doen, dus is al op ISO1600. Daarnaast was er natuurlijk een hoop kabaal en kreeg ik koppijn van de uitlaatgassen. :D Ik zit nog te overwegen om er een showcase van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135102

Een foto uit london. Beetje aangepast in PS.....

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bassieven/IMG_5926.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Het is nu een mooie plaat; haal je naam uit de foto en dan is het een topper _/-\o_

Waarom moeten mensen zo'n foto verpesten? (low res notabene). Omdat 1 op de 10000 gevallen iemand jouw plaatje ergens op zijn site zet? Wow, big deal.

Maar goed, das een andere discussie :)

[ Voor 10% gewijzigd door Silent Thunder op 23-01-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:03

Zoefff

❤ 

Nice! Straatshotjes zijn lekker :9

@ neo, de foto zelf is zo recht als 'ie maar zijn kan hoor, de linker en rechter muur staan keurig recht. Het hele 'grap'-bouwsel is gewoon krakkemikkig scheef :P
Anoniem: 135102 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:31:

[afbeelding]
Heel mooi hoor! Lekkere toning, fijne compositie. Jammer alleen van je 'signature', imho kan je die beter weglaten (of veel kleiner maken) :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silent Thunder schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:38:
Het is nu een mooie plaat; haal je naam uit de foto en dan is het een topper _/-\o_

Waarom moeten mensen zo'n foto verpesten? (low res notabene). Omdat 1 op de 10000 gevallen iemand jouw plaatje ergens op zijn site zet? Wow, big deal.

Maar goed, das een andere discussie :)
Je hebt inderdaad gelijk, althans ik vindt het wel mooi om mijn naam erbij te hebben. Deze signature is inderdaad wel aan de overdreven grote kant. Ik heb hem inmiddels aangepast. en die low res. dat is alleen om hem hier te posten, de fullsize 1200x1600 dus mocht je die willen zien pm me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Wat hij (waarschijnlijk) bedoelt met "low-res" is niet de grootte van de foto, maar de kwaliteit van de handtekening. Ik zie namelijk, vooral in de B, een hoop aliasing (kartelrandjes). Áls je deze signature gebruikt, dan zou ik dat wel even oplossen met antialiasing ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.racefotografie.nl/dpz/sterren41min.jpg

Vandaag ff geprobeerd sterren te fotograferen.... Op statief 12mm en 41 min sluitertijd
Zal het binnenkort nog eens proberen maar dan de poolster mooi in het midden en dan een exposé van 1 of 2 uur ofzo :)

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:07
Firecow: Respect! Dat staat zeer hoog op mijn lijstje om ook 'es te proberen!

Een preview van een toekomstige showcase:

Afbeeldingslocatie: http://photo.shoq.com/images/private/060122-ue-droste-11.jpg

Een shot uit de verlaten Droste fabriek in Haarlem.

[ Voor 56% gewijzigd door Jasper op 24-01-2006 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Oh!!! Hoe ben je daar ingekomen? Dat moet ik ook maar eens gaan doen dan. Ik heb altijd al een leegstaand pand onder handen willen nemen, maar had daar steeds geen tijd voor. De Mariastichting was ik te laat voor, de Raaks was ook al weg voordat ik er erg in had, nu de Droste fabriek dus ook? Dat word hopen dat m'n cam snel gefixt is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Firecow schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 00:51:
[afbeelding]

Vandaag ff geprobeerd sterren te fotograferen.... Op statief 12mm en 41 min sluitertijd
Zal het binnenkort nog eens proberen maar dan de poolster mooi in het midden en dan een exposé van 1 of 2 uur ofzo :)
Ergens is er bij het resizen iets niet helemaal lekker gegaan, vooral die heldere ster rechtsonder, schoonheidsfoutje. Dat niet iedereen fan is van je zwarte balken wist je al, dus daar hoef ik niet dieper op in te gaan, ik ben het met die kritiek eens iig.

Ga eens je sensor schoonmaken, want er zit flink wat stof op :+ En lief dat je (waarschijnlijk) ook nog een kleine vallende ster te pakken hebt gekregen. Al met al, mooie plaat!

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Zoefff schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 09:10:
Oh!!! Hoe ben je daar ingekomen? Dat moet ik ook maar eens gaan doen dan. Ik heb altijd al een leegstaand pand onder handen willen nemen, maar had daar steeds geen tijd voor. De Mariastichting was ik te laat voor, de Raaks was ook al weg voordat ik er erg in had, nu de Droste fabriek dus ook? Dat word hopen dat m'n cam snel gefixt is :P
De mariastichting werd te goed bewaakt helaas :( Raaks idem! Van zonsopgang tot zonsondergang waren er arbeiders bezig.
De Droste fabriek is zeer goed toegankelijk daarentegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Silent Thunder schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:38:
Ben ik het eigenlijk niet mee eens. Ik vind die signature juist iets toevoegen. Krijgt meteen een vrij professioneel karakter. Ik zeg niet dat ie met signature beter is, maar als je een signature wil toevoegen is dit wel een hele geslaagde.

@Firecow: Wat leuk is bij zo'n shot is deze te combineren met een shot wat je met zonsondergang oid dergelijks hebt gemaakt (op zich is zo'n foto namelijk vrij saai, als je die met iets kan combineren kan er echter iets heel moois uit komen). Kan het niet goed uitleggen, maar heb hier in een boek een foto ervan, ziet er echt geweldig uit.. En idd, 40 min is eigenlijk ook te kort wat je al aangeeft.

@Jasper: Nice :*) Moet je daar ook enige barrieres overwinnen? Hekken en dergelijke? *noteert alvast Droste fabriek in haarlem voor mogelijke urban-locaties

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Anoniem: 135102 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:31:

[afbeelding]
Signature vind ik niet echt storend, vind ik. Ik zou hem zelf alleen iets anders hebben genomen als dat mogelijk is: zorgen dat de tunnel vanuit links 'in beeld komt', en rechtuit weg gaat. Of juist wat extremer naar de hoek weglopen. 't Is een mooie plaat, maar voor mijn gevoel mist hij net een beetje sterkte uit de compositie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MBV schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:45:
[...]

Signature vind ik niet echt storend, vind ik. Ik zou hem zelf alleen iets anders hebben genomen als dat mogelijk is: zorgen dat de tunnel vanuit links 'in beeld komt', en rechtuit weg gaat. Of juist wat extremer naar de hoek weglopen. 't Is een mooie plaat, maar voor mijn gevoel mist hij net een beetje sterkte uit de compositie :)
Ghehe nou ik kom er niet zo snel meer denk ik.....en ik stond hier al in een uiterste hoek volgens mij. Maar je hebt indd gelijk, dank je voor jullie tips hier allemaal, kan deze beginner wel gebruiken! _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Zoefff schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 09:10:
Hier hetzelfde :) ik vind die locaties altijd geweldig, zowel fotograferen als gewoon kijken. Bij Raaks en Mariastichting ben ik wel geweest toen ze begonnen (kom langs bij de bouwbedrijven) De droste fabriek, bereik je via de achterkant, (oudeweg) ga dan ook eens kijken bij het terrijn achter de "lichtfabriek" ook lekker industrial

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Fotootje van vanmiddag... Gemaakt langs het ijsselmeer.... ZAg er echt prachtig uit... Die riet stengels bedekt met een cm's dikke ijslaag enzo :)

De foto.... vignettering toegevoegd in de raw.... Contrast wat omhoog... omgezet naar greyscale -> duotone zwart met wat blauw

Afbeeldingslocatie: http://www.racefotografie.nl/dpz/24jan6.jpg

Ben er zelf wel blij mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140526

Zelf houd ik niet zo heel erg van het bewerken enz. , maar toch mooie foto! :)
Morgen ook maar eens even een kijkje bij het ijsselmeer nemen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Ik ben hierbij te erg aan het zoeken naar wat er nou op staat, o.a. doordat de kleuren niet meer kloppen. Het leek even of er eenden ofzo zaten, maar toch weer niet :? Mij trekt dat niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Vet Firecow!

Hoe bevalt de mijn lieve trouwe Tokina? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://gallery.neofoto.nl/albums/userpics/10001/normal_CRW_0127.jpg

Re-edit van een van de Praag foto's :) Ben benieuwd hoe het valt, klikbaar voor de 1024 versie :)

[ Voor 8% gewijzigd door neographikal op 25-01-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Mooi hoor neo! Ik vind het een leuk straatshot, creërt een lekker sfeertje. Al die posters voor concerten zijn ook heel typisch daar :P

De kleurenversie vind ik overigens fijner dan de z/w :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vond de low-saturated foto mooier. Door de nabewerking zijn ook een hoop details dicht gelopen.
Kleuren knallen wel lekker, zeker op de pilaar. Kleur van het gebouw vind ik wel wat te roze / geel.

Verder blijft het een mooie plaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-06 16:29

Acid_Burn

uhuh

Auto van een maat van me. Laatst even een fotoshoot mee gedaan.
Afbeeldingslocatie: http://picard.sytes.net/temp/got/seat-leon_klein.jpg
Klikbaar

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Ah, een Seat Leon, daar kan ik aan meedoen :) Mooie kleuren! Netjes gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://photo.shoq.com/images/private/seat-08.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-06 10:07
Jasper schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 07:33:
Firecow: Respect! Dat staat zeer hoog op mijn lijstje om ook 'es te proberen!

Een preview van een toekomstige showcase:

[afbeelding]

Een shot uit de verlaten Droste fabriek in Haarlem.
Prachtig, dat is mijn plan voor vandaag zelfs, ik ga es men nieuwe cam testen in de oude blekerij van Alsberghe in Gent http://www.gent.be/gent/economie/projectfiches/alsberghe.htm, als het er nog staat intussen want ik heb er nog nooit naar gezocht. Hoop dat ik binnenraak/dat alles nog overeind staat :+ , wish me luck :P
edit
Ik ben binnen geraakt (de poort stond gewoon open) en dat ding is immens, helaas wel iets té vervallen naar mijn zin. Wel indrukwekkend om doen.
een voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: http://mmach.samymodding.be/MMach/urban.jpg
Zeker nog geen testcase waardig want het merendeel van de 300 fotos was eigenlijk om de camera wat onder de knie te krijgen.

[ Voor 23% gewijzigd door MMach op 26-01-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
MMach: Have fun!
De complete showcase (van mij en Voutloos) vind je trouwens in [rml][ Showcase] Droste fabriek te Haarlem[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Vorige week weekje avoriaz, eropuit gegaan om foto's te schieten van sneeuw, blijft een van m'n lievelingsdingen, een die me op wel wist te raken (in onbewerkte vorm): Afbeeldingslocatie: http://roel.willemvannoort.nl/avoriaz.jpg
Ik sta open voor comments :)

[ Voor 33% gewijzigd door r0el op 26-01-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
neographikal schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 20:36:
[afbeelding]

Re-edit van een van de Praag foto's :) Ben benieuwd hoe het valt, klikbaar voor de 1024 versie :)
Ik vind het jammer dat door deze bewerking de wandelaar wegvalt. Kun je die niets iets lichter maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Mooie foto, 'k had hem waarschijnlijk zelf iets meer omhoog genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-06 02:16
[afbeelding]

Volgende keer in een iets donkere omgeving gaan staan...

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41002

Snowwie schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:25:
[...]

Volgende keer in een iets donkere omgeving gaan staan...
We praten over een sluitertijd van 41 minuten? Hoe donker moet je dan gaan staan. Bij de sterrenwacht in chili mischien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 07:00

sopsop

[v] [;,,;] [v]

r0el schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:40:
Vorige week weekje avoriaz, eropuit gegaan om foto's te schieten van sneeuw, blijft een van m'n lievelingsdingen, een die me op wel wist te raken (in onbewerkte vorm): [afbeelding]
Hehe, daar was ik vorige week ook :) en vorige week kon je dan je hart ophalen - qua verse sneeuw:

Afbeeldingslocatie: http://www.bleermakers.com/RW/bob/images/rs_506872442.jpg
groot

EXIF data:
Afbeeldingslocatie: http://www.bleermakers.com/includes/photoinfo.php?URL=http://www.bleermakers.com/RW/bob/images/506872442.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door sopsop op 26-01-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:10

JT

VETAK y0

Afbeeldingslocatie: http://img53.imageshack.us/img53/5931/35ic.jpg

Zonet geschoten in Enschede, mijn auto :) Moest wel snel zijn :P Doorlopende weg :P (daarom staan de alarmlichten ook aan en het was gelukkig niet al te druk ;) )

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Misschien was het indrukwekkender geweest als je vlak voor de auto door de knieën was gegaan en dan het shot had genomen. Het totaalbeeld lijkt dan sowieso wat ''grootser''; en de lampen straalde wellicht dan ook een imponerende sfeer uit.

Nu doet het mij weinig. Maar experimenteer vooral door :)

[ Voor 16% gewijzigd door Silent Thunder op 26-01-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik vind hem juist supervet, juist van dichtbij is het niet mooi. Dan staat het bord er niet op en viel de eerste lantaarnpaal ook een beetje weg. En dan waren er ook niet echt de donkere zijkanten. Ik heb er eentje van dichterbij maar heb bewust voor deze gekozen :)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Mag ik die dan ook eens zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Sorry, maar ik vind het eigenlijk helemaal niets, iig geen showcase-waardige foto... Leg eens uit waarom je hem hier hebt geplaatst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ja hoor, add me maar ff op icq of msn (apieblaaat bij hetemail).
inquestos schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:30:
Sorry, maar ik vind het eigenlijk helemaal niets, iig geen showcase-waardige foto... Leg eens uit waarom je hem hier hebt geplaatst..
Hmmmm...ik sta blijkbaar alleen in mijn mening :P Nou, ik vind de compositie erg mooi zoals met dat bord en de sfeer van het rooie licht in het midden naar het donkere aan de zijkanten. Enige wat ik eraan vind missen is dat de auto niet op het midden van de weg stond. Maar ja, zoals ik al zei, doorlopende weg enzo.

Maar is de rest het ook met inquestos eens dan ?

[ Voor 9% gewijzigd door JT op 26-01-2006 22:39 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Afbeeldingslocatie: http://www.archanox.demon.nl/IMG_0727.jpg

onbewerkt :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
Netjes die supra-foto :9 , het was daar precies beter weer dan hier ;).
Nog eentje van mijn urban trip, in grote versie veel mooier wel,
Afbeeldingslocatie: http://mmach.samymodding.be/MMach/urbanGot.jpg
En ja ik weet het, semi-color is niet nieuw, maar dat is nu eenmaal mijn stijl, and i like it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Mooi, maar zet em even recht dat tikje overhellend naar rechts vind ik persoonlijk erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72220

[afbeelding]

hoe heb je zon lange sluitertijd gekregen? met BULB neem ik aan? maar bij mij (350D) moet ik dan de sluiterknop in blijven houden, of kan het ook anders?? ik hoop t, want ik heb geen zin om 40 min lang de knop in te houden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Anoniem: 72220 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 11:35:
[...]

hoe heb je zon lange sluitertijd gekregen? met BULB neem ik aan? maar bij mij (350D) moet ik dan de sluiterknop in blijven houden, of kan het ook anders?? ik hoop t, want ik heb geen zin om 40 min lang de knop in te houden :p
BULB is, als het goed is, 2 keer drukken, een keer voor openen, een keer voor sluiten.

Als je zo lang belicht, dan is een klein beetje beweging bij het direct indrukken van de sluiterknop (zonder afstandsbediening) echt geen ramp.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Laatst online: 26-03-2024
[...]

je moet dan zo'n afstandsbedieing gebruiken, daarvan kun je de knop vast zetten. Ik heb er toevallig deze week een besteld via de marktplaats van dpz, daar was iemand die er een paar had en ze voor 10 euro inc verzendkosten weg deed.

@JT
ik moet inquestos gelijk geven, als je kijkt naar wat voor foto's hier geplaatst worden, en je legt die van jou er naast dan is dat nogal een verschil. Ik heb bij jou foto niet het _/-\o_ gevoel wat ik toch bij de meeste van de foto's die hier geplaatst worden wel heb.

[ Voor 22% gewijzigd door DeoDupke op 27-01-2006 11:50 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Topicstarter
r0el schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:40:
Vorige week weekje avoriaz, eropuit gegaan om foto's te schieten van sneeuw, blijft een van m'n lievelingsdingen, een die me op wel wist te raken (in onbewerkte vorm): [afbeelding]
Topfoto, erg koel gedaan, goeie timing qua licht :)
MMach schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:20:
[afbeelding]
En ja ik weet het, semi-color is niet nieuw, maar dat is nu eenmaal mijn stijl, and i like it.
Nice: normaal ben ik niet zo van onderwerp-kleur rest zwart wit: maar werkt het prima hoor :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

DeoDupke schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 11:48:
@JT
ik moet inquestos gelijk geven, als je kijkt naar wat voor foto's hier geplaatst worden, en je legt die van jou er naast dan is dat nogal een verschil. Ik heb bij jou foto niet het _/-\o_ gevoel wat ik toch bij de meeste van de foto's die hier geplaatst worden wel heb.
Ok. nou ja, jammer. Ik had dat wel, ik kwam thuis en ik vond hem echt 20x beter gelukt dan ik daar op de weg dacht :P Anyways, liever je eerlijke mening dan dat je een beetje loopt te slijmen :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
MMach schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:20:
[afbeelding]
Wat is het nou eigenlijk? Een kanon oid? En ik vind het in dit geval erg mooi hoor, die semi-color :)

Zie nog een foutje trouwens, bij die 2e 'standaard' van boven aan de onderkant is het nog zwartwit, of bedriegen mijn ogen me?

[ Voor 12% gewijzigd door sOid op 27-01-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
sOid schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 12:25:
[...]

Wat is het nou eigenlijk? Een kanon oid? En ik vind het in dit geval erg mooi hoor, die semi-color :)

Zie nog een foutje trouwens, bij die 2e 'standaard' van boven aan de onderkant is het nog zwartwit, of bedriegen mijn ogen me?
Ik denk er 2 cilinders en een vliegwiel in te zien, maar wat de functie van de machine juist was, dat kan ik niet vertellen. En ja die standaard ziet er wel wat zwart wit uit, maar er zit nog een meetje kleur in van dichtbij, dwz, ik heb daar niet gedesatureerd. Mss ge ik er wel kleur toevoegen als ik nog es tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Zuigers, zuigerstangen, groot vliegwiel? Ik zeg "stoommachine"! Dit is uit het pre-electriciteits tijdperk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

[...]

Met een remote gemaakt :) Die knop kan je vast zetten waar door hij gewoon openblijft staan...
http://www.geocities.com/...0/canon/canon_rs_80n3.jpg

En op bulb utieraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

JumpStart schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 13:02:
Zuigers, zuigerstangen, groot vliegwiel? Ik zeg "stoommachine"! Dit is uit het pre-electriciteits tijdperk.
Lijkt me ook een stoom machine idd..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://afhaeker.net/~phreak/school/james_lo.jpg

jongen uit m'n klas.. wel geinig gelukt vond ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Beetje rommelig rond het gezicht, maar erg goede sfeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:41

breinonline

Are you afraid to be known?

G-PHREAK schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 17:23:
[afbeelding]

Mooie toning en ruis _o_

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Lekker sfeertje hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

[afbeelding]

Ik vind hier echt TE veel ruis in zitten, moet je dat gezicht en die armen zien. Beetje ruis is bij zo''n plaat wel mooi. Verder wel een sfeervolle plaat, beetje donker bij het gezicht helaas,

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Deze vanmiddag bij Eelde gemaakt. Ik vind hem zelf natuurlijk erg mooi geworden ( ;) ) en ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.carbon.demon.nl/0404_600x400.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Afbeeldingslocatie: http://img451.imageshack.us/img451/7741/6007xy.jpg

(click)

[ Voor 22% gewijzigd door Silent Thunder op 27-01-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

thijz schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 19:20:
Deze vanmiddag bij Eelde gemaakt. Ik vind hem zelf natuurlijk erg mooi geworden ( ;) ) en ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

[afbeelding]
Ik ben, maar dat weten de meesten hier al, geen fan van "Hup, *PLOENK*, in het midden." Nu heb je een onderwerp dat pak 'em beet 1/5e van de totale breedte inneemt, nou niet echt vol in beeld, dus dat vraagt, nee, dat smeekt eigenlijk om croppen.

Ik heb zo een vermoeden dat je misschien wel eens aan de max van je zoombereik zou kunnen zitten. Dat verklaart het 'zoekplaatje' maar is nog geen reden om niet te croppen ;)

Dus ik zou zeggen, pak de digitale schaar, snij de plaat eens opnieuw uit, durf creatief te zijn, probeer verschillende uitsnedes, en kijk eens wat eruit rolt. Ik denk namelijk wel dat je foto nog best wel wat potentie heeft, vooral het doorbrekend zonlicht is fraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Laatst online: 26-03-2024
thijz schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 19:20:

[afbeelding]
vind het eerlijk gezegd niet zo showcasewaardige foto, het is een mooie lucht maar niet echt speciaal, het vliegtuig zie je erg slecht, is klein en donker..
samen zorgt het voor een foto die.. naar mijn idee nog lang niet het WOW gevoel heeft en geeft.

In het algemeen:
Ik weet niet of dat zeg maar de eis moet zijn voor foto's hier ( het WOW gevoel ), maar de laatste tijd zie ik hier toch een hoop staan wat naar mijn idee beter in het testcase topic had gekund. Nou is dat erg persoonlijk maar ik vind het jammer dat er toch veel plaatjes hier komen waarvan ik ze nog niet eens in het testcasetopic had durven plaatsen.

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-04 20:57
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b161cc29d785e4be5af17d6d766f48fa/full.jpg
Hochzeiger, Jerzens, Oostenrijk. Datum: 19 januari 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35948

Aardige compositie, maar volgens mij stond je witbalans niet helemaal goed.
Ik vind de bomen/grond lelijk uitzien. Ze steken er niet echt uit; maar ze lijken meer gevangen te zitten in een blauwe waas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koraks243
  • Niet online

koraks243

Last quoth the raven...

Nette plaat inSpire!
Anoniem: 35948 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:10:
Aardige compositie, maar volgens mij stond je witbalans niet helemaal goed.
Ik vind de bomen/grond lelijk uitzien. Ze steken er niet echt uit; maar ze lijken meer gevangen te zitten in een blauwe waas.
Huh? Sneeuw in de schaduw ziet er nu eenmaal blauw uit. Ik zie niks mis met deze plaat hoor.

This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35948

koraks schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:15:
Huh? Sneeuw in de schaduw ziet er nu eenmaal blauw uit. Ik zie niks mis met deze plaat hoor.
Idd, in dat geval is hij technisch prima; maar dan is het moment niet perfect gekozen.
Ik mis contrast; alles is zo blauw-achtig. Bij een sneeuwlandschap wil ik ook mooi wit eruit zien steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

koraks schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:15:
Nette plaat inSpire!

[...]

Dat is wel zo, maar het de sneeuw die wel in de zon zit heeft ook een blauwe tint. Dus is de foto zelf ook net iets te blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEKthecat
  • Laatst online: 22-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://groenelimonade.nl/fotografie.groenelimonade.nl/shoots/schaatspret/images/schaatspret1.jpg
Schaatspret in Helmond :) meer plaatjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
tomleeuw schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 18:59:
[...]

Ik vind hier echt TE veel ruis in zitten, moet je dat gezicht en die armen zien. Beetje ruis is bij zo''n plaat wel mooi. Verder wel een sfeervolle plaat, beetje donker bij het gezicht helaas,
tja.. wat wil je op iso 3200 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Ik vind het zeker niet te. Voor mij is dit gewoon korrel en voegt het zelfs wel wat toe.
De tendens is tegenwoordig zo scherp, ruisvrij mogelijk (misschien ook door steeds beter presterende camera's en nabewerkings software). Toch hoeft ruis niet altijd een minpunt te zijn (en dit is een mooi voorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

G-PHREAK schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:04:
[...]

Ruis/korrel kan erg mooi zijn, sfeer ondersteunend. (Ik heb zelf wel eens zitten experimenteren in Paint Shop Pro om kunstmatig film korrel na te bootsen) Maar in dit geval vind ik de ruis wel erg hard, dus dat doet aan het sfeerbepalende effect een beetje afbreuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Ik vind deze ruis niet mooi. Het zijn horizontale streepjes, ipv de 'korreltjes' die je verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

G-PHREAK schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:04:
[...]

Dat zal best, ik heb ook niets tegen wat ruis. Maar dit is een beetje doorgeslagen ;) Ik vind het afbreuk doen aan de foto.
djengizz schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:27:
[...]

De tendens is tegenwoordig zo scherp, ruisvrij mogelijk
Ben ik niet met je eens er zit ook wat tussen iso100 en 3200

[ Voor 31% gewijzigd door Pinin op 30-01-2006 21:32 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
tomleeuw schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:31:
[...]

Dat zal best, ik heb ook niets tegen wat ruis. Maar dit is een beetje doorgeslagen ;) Ik vind het afbreuk doen aan de foto.

[...]

Ben ik niet met je eens er zit ook wat tussen iso100 en 3200
in die situatie was het zo donker dat ik met iso 3200 nog maar op 1/10s stond te fotograferen uit de hand (op f/2.8) dus kon helaas ff niet anders.
vind het zelf in dit geval niet storend (zelfs mooi) maar kan begrijpen dat niet iedereen het mooi vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijnvanleeuwen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11-2018
deze foto's heb ik al weer een lange tijd geleden gemaakt, maar toen kon ik er niks leuks mee maken omdat ik net was begonnen in RAW te schieten. Nu heb ik meer ervaring opgedaan en heb ik ze leuk kunnen verwerken.

1.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v604/krijnvanleeuwen/46-07.jpg

Solo showcasefoto's.

[ Voor 14% gewijzigd door Zoefff op 31-01-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijnvanleeuwen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11-2018
sorry hoor wat waarom word er zo gezeken als je 2 foto's plaats, als ik er een showcase van maak moet ik er perse nog 1 foto bij zoeken (ook al is daar de kwaliteit kut van) maar als ik ze los wil laten zien mag ik er maar 1 laten zien!!! beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Topicstarter
krijnvanleeuwen schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:47:
sorry hoor wat waarom word er zo gezeken als je 2 foto's plaats, als ik er een showcase van maak moet ik er perse nog 1 foto bij zoeken (ook al is daar de kwaliteit kut van)
Nee hoor. Dit topic heet niet voor niets solo: gewoon 1 foto posten. Als je er meer wil laten zien, maar het zijn er te weinig voor een apart topic: dan wacht je gewoon kalm een kleine week en post je er nog 1. Dat mag namelijk wel gewoon, zoals in de TS staat.
maar als ik ze los wil laten zien mag ik er maar 1 laten zien!!! beetje jammer
Nergens voor nodig om zo te doen dus :) En kutkwaliteit hoort idd niet in showcasetopics thuis ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Er wordt helemaal niet over gezeken, de afspraak is toch duidelijk? Als jij je daar niet aan houd, tsja, dan moeten wij je er maar een beetje mee helpen. Er staat in de topictitel "solo", in de TS staat "solo", in de topicwaarschuwing staat "solo", hell, er staat zelfs in de policy dat je maar 1 foto per keer mag plaatsen. Hoe moeilijk is het dan om je daar aan te houden? Ik kan er eerlijk gezegd met m'n pet niet bij dat er nog mensen zijn die meerdere foto's plaatsen.

Het hele doel van dit topic is om op een leuke manier losse foto's te showen en daar eventueel commentaar op te krijgen. Hopenlijk kunnen we daar nu gewoon mee doorgaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
krijnvanleeuwen schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:09:
deze foto's heb ik al weer een lange tijd geleden gemaakt, maar toen kon ik er niks leuks mee maken omdat ik net was begonnen in RAW te schieten. Nu heb ik meer ervaring opgedaan en heb ik ze leuk kunnen verwerken.
Ik vind de bewerking niet echt mooi en dan met name het roodzweem. Ik denk dat een echte z-w conversie een stuk mooier is.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Even simpel:

- 1 foto per post (en dus ook niet 2 posts achter elkaar)
- Maximaal 600px breed, resizen dus
- Geen archief-foto's
- Wees SUPERkritisch op je eigen foto voordat je post: je publiek zal nog kritischer zijn!

Foto's die niet voldoen aan bovenstaande criterea worden (inclusief bijbehorend commentaar) zonder pardon getrashed!