Kijk, je idee is leuk. Dat is al heel wat. Nu moet je 't gewoon verbeteren qua uitwerking. Dus -> probeer het nog eens, maar dan op een andere manier.
|>
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|>
Kader neemt naar mijn smaak veelsteveel van de foto in beslag.. verder ingezoomd zou hij al beter zijn geweest? (onderwerp groter/kader kleiner)
Mooie foto en goeie keus voor z-w. Wel twee opmerkingen:
[ Voor 18% gewijzigd door djengizz op 06-01-2006 19:53 ]
|>
ff nieuwsgierig (kan 't zo 1 2 3 echt niet vinden) wtf is doortekening?Simon schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:52:
Micha, ietwat meer doortekening zou 'm veel sterker maken.
Aunt bunny is coming to get me!
Het niet 'vervloeien' van het onderwerp met de achtergrond of het niet 'vol-lopen' van details en kleuren vanwege de belichting (bewerking).iH8 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:53:
[...]
ff nieuwsgierig (kan 't zo 1 2 3 echt niet vinden) wtf is doortekening?
[ Voor 11% gewijzigd door djengizz op 06-01-2006 20:06 ]
[ Voor 109% gewijzigd door Silent Thunder op 06-01-2006 23:58 . Reden: dood linkje ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
idd, maar met de tekst dan weer wel een samenhangend geheel.Gizz schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 02:19:
Denk dat deze foto het eigenlijk alleen moet hebben van de tekst. Fotografisch doet het me niet zoveel.
BLU3_VV
[ Voor 98% gewijzigd door Silent Thunder op 07-01-2006 22:02 . Reden: maar ff case van gemaakt ]
Idd ik denk dat je niet kan lezen de foto niet veel met je zal doentozzke schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 01:59:
[afbeelding]
vanmiddag genomen in Monument Kamp Vught, ik vond het wel aangrijpend.
verschillende foto's gemaakt met de flitser net iets verdraaid, waarvan ik deze het beste uit vond komen.
verhaal erachter:
Op 7 mei 1995 werd door onbekenden het Monument Kamp Vught zwaar beschadigd. Kort hierna werd dit gedicht bij de toegangspoort aangetroffen, geschreven door een onbekende.
1/30
F/4
10mm
ISO400
Anoniem: 119930
Erg jammer van de flares linksboven. De compositie is wel aardig, maar de flares storen teveel om er een echt mooie foto van te maken.Anoniem: 119930 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 20:32:
Wat vinden jullie hiervan? vind hem zelf wel geslaagd, qua compositie...Maar laat maar horen!!![]()
[afbeelding]
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Hij's fijn! Mooi wijd, available light shot. De flare vind ik niet hinderend.Anoniem: 119930 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 20:32:
Wat vinden jullie hiervan? vind hem zelf wel geslaagd, qua compositie...Maar laat maar horen!!![]()
[afbeelding]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
|>
Thnx,Simon schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 22:37:
Silent, heb je er ook een met de achterbenen en voorbenen van de grond? Dat lijkt me een vet gezichtVerder, goede actie foto
Mooi, lekkere kleuren. Alleen hinderlijk dat ie niet recht is (of de stoep moet scheef zijn, maar dat lijkt me niet). Verder als je een 800 px-plaatje post, die verkleind wordt naar 600 pixels krijg je kartelranden, etc. niet mooi.Anoniem: 119930 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 20:32:
[afbeelding]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
[ Voor 10% gewijzigd door JumpStart op 08-01-2006 14:32 ]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
[ Voor 207% gewijzigd door JumpStart op 08-01-2006 18:09 ]
JumpStart schreef op zondag 08 januari 2006 @ 14:34:
... en omdat het niet de bedoelling is om meer dan 1 foto per post te doen, zetten we het andere 'model' hier neer.
Canon 7D, Canon 70-200L f4, Tamron 28-75 f2.8, Canon 10-22
[ Voor 5% gewijzigd door utbone op 08-01-2006 17:36 . Reden: image-size aangepast... ]
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
wow, sprookjesachtig!utbone schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:31:
Een van de mooiere panorama's
[afbeelding]
In het ski gebied van Tjechie (Spindleruv Mlyn)
This too shall pass
Als je de foto's in RAW hebt kan je, bij wijze van experiment, eens proberen handmatig de kleurtemperatuur zo laag mogelijk zetten. Of met de white balance color picker een stukje sneeuw selecteren. (Met dank aan Oxi, bij wie ik dit truukje afgekeken heb.) Op deze manier wordt de sneeuw, als alles lukt, weer wit, in plaats van het gebruikelijke natriumlamp oranje/geel. Ik was aangenaam verrast hoe goed die koude kleuren bij een nachtelijke sneeuwplaat passen.utbone schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:31:
Een van de mooiere panorama's
[afbeelding]
In het ski gebied van Tjechie (Spindleruv Mlyn)
Er verdwijnt idd wel wat van dat sprookjes achtige wat het nu uitstraalt:MBV schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:15:
@JumpStart: lijkt mij bij deze foto minder geslaagd. Er zitten al witte stukken sneeuw tussen, en achteraan heb je een huis dat met tl- of halogeenlicht is verlicht. Dan zou dat dus blauw worden
[ Voor 6% gewijzigd door HaterFrame op 09-01-2006 12:48 ]
I am the great Cornholio!
Woeiarsimo schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:35:
[...]
Klopt, het ligt in die regio, zo'n kilometer of 30 van Bouillon.
[...]
Bij verschillende soorten lampen, natriumlampen en hoge druk kwiklampen zo te zien, wordt het lastiger om alles recht te trekken, je zit dan met 2 verschillende kleurtemperaturen/spectra.MaNiC_MiNd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:48:
[...]
Er verdwijnt idd wel wat van dat sprookjes achtige wat het nu uitstraalt:
[afbeelding]
Groot:
http://www.digital-d.nl/Mirror/GoT/73074.jpg
Overigens gewoon bijgewerkt met de color balance layer
I am the great Cornholio!
top foto Tonio. Niet jouw stijl maar daarom niet minder leuk. Vind alleen dat je hem anders moet uitsnijden (of iedergeval even kijken hoe dat er uit ziet) zonder dat raam boven in.Tonio schreef op maandag 09 januari 2006 @ 02:13:
Twee stoelen... vastgeketend... wachtend op de zomer...
[afbeelding]
Canon EOS 80D En wat glaswerk
De bovenkant van de foto bevat niet zoveel informatie. Deze had eigenlijk 1/3 of minder van de hoogte moeten innemen denk ik.Firecow schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:31:
Vandaag ff in de mist een fotootje gemaakt... de standaard Raw stelt niet zo veel voor.... Dus heb ff een hoop vintage en contrast toegevoegd.... Daarna omgezet in greyscale en vervolgens duotone zwart met blauw nah dit is het geworden... Mis eigenlijk alleen een mooie knalrode ferrari en hij kan zo in de top gear![]()
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Mercarra op 09-01-2006 23:13 ]
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Heb ik dan een bepaalde stijl?MicDis schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:38:
[...]
top foto Tonio. Niet jouw stijl maar daarom niet minder leuk. Vind alleen dat je hem anders moet uitsnijden (of iedergeval even kijken hoe dat er uit ziet) zonder dat raam boven in.
/mierenneuk
hij is niet EXACT recht van voren wat bij deze foto beetje jammer is vanwege symetrie
Die mis ik dus heel erg. Vind de foto zo eigelijk een beetje saai, er ontbreekt een echt onderwerp. Met een mooie auto er op zou hijFirecow schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:31:
Vandaag ff in de mist een fotootje gemaakt... de standaard Raw stelt niet zo veel voor.... Dus heb ff een hoop vintage en contrast toegevoegd.... Daarna omgezet in greyscale en vervolgens duotone zwart met blauw nah dit is het geworden... Mis eigenlijk alleen een mooie knalrode ferrari en hij kan zo in de top gear![]()
[afbeelding]
[ Voor 32% gewijzigd door Tonio op 10-01-2006 03:10 ]
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Idd erg sprookjes achtig, topper!MaNiC_MiNd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:48:
[...]
Er verdwijnt idd wel wat van dat sprookjes achtige wat het nu uitstraalt:
[afbeelding]
Groot:
http://www.digital-d.nl/Mirror/GoT/73074.jpg
Overigens gewoon bijgewerkt met de color balance layer
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Lekker sfeertje, blauwe toon voegt echt wat toe!Firecow schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:31:
[afbeelding]
[ Voor 2% gewijzigd door Floor-is op 21-01-2006 14:45 . Reden: Niet goed geresized though ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Anoniem: 143297
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 143297 op 10-01-2006 20:17 ]
Ik vind deze persoonlijk sterker dan de eerste, veel meer om naar te kijkenFirecow schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:25:
Nog 1 van gisteren.... Zelfde toning als de foto hierboven.
[afbeelding]
12-24 en een beetje gecropt
Jij vind ze irri ja....neographikal schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:24:
[...]
Ik vind deze persoonlijk sterker dan de eerste, veel meer om naar te kijkenBij de eerste miste een beetje een onderwerp, terwijl deze foto aanmerkelijk meer sfeer in zich heeft vind ik. De bewerking is zeker geslaagd, complimenten
(Maar wat de *** doen die zwarte balken er, ik vind ze erg irritant)
Nice Remco! Ransdorp?Firecow schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:25:
Nog 1 van gisteren.... Zelfde toning als de foto hierboven.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Anoniem: 41002
Damn, die ziet er heel strak uit, petje af hoorFirecow schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:31:
[afbeelding]
Ransdorp idd.... Mijn vogel gebiedje.... Te minsten ik kom daar veelGizz schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 22:23:
[...]
Nice Remco! Ransdorp?
Wel jammer van de uitgebeten maan, had je dat niet op kunnen lossen met een 2e foto (of desnoods jat je een maan van een willekeurige foto)?
Correct!Dupje schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:51:
[...]
WoeiOm meer precies te zijn is het de eerste bocht die je tegenkomt als je vanuit Bohan naar Membre rijdt. Die is het denk ik
Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120
Bij de tweede foto van (die met de maan Zon) vind ik de zwarte balk erboven echt een afknapper. Doorgaans heb ik er geen last van maar imo verprutst de bovenste balk bedoelde foto voor een groot deel.Firecow schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:52:
[...]
Jij vind ze irri ja....![]()
Zover ik weet de rest niet... En is gewoon mijn style waar mensen mijn foto's vaak aan herkennen... Ik blijf ze dus ook gewoon gebruikten
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Je hebt 'm helemaal in het midden geplaatst. Kan af en toe wel, maar bij een "vierkante" foto, is het al helemaal snel saai... Verder stoor ik me aan de takjes (lelijke bokeh, of komt dat doordat die takjes bewegen ??), en het bruine bij z'n borst. Kader vind ik ook niet geweldig.GreenGolf3 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 10:46:
Laatst gemaakt bij de visvijver.
[afbeelding]
Canon EOS 350D
Canon EF 75-300mm f/4-5.6 IS USM @ 240mm
1/200sec
F5.6
ISO-400
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
[ Voor 14% gewijzigd door Floor-is op 21-01-2006 14:47 . Reden: resizen! ]
One small Uch for a man, one giant Uch for mankind | specs
Mooi schaduwspel! Waar is dat? (wil ik ook wel es kijkenUchy schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:29:
Even terug fietste ik door Groningen, en kwam dit plaatje tegen...
[afbeelding]
Groot ziet hij er beter uit dan zo klein...
Takjes zijn inderdaad hinderlijk. De eend zat tussen die takjes schuil. Vandaar. Het bruine op zijn bord zijn ook takjes die erg out-focus zijn.inquestos schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:26:
[...]
Je hebt 'm helemaal in het midden geplaatst. Kan af en toe wel, maar bij een "vierkante" foto, is het al helemaal snel saai... Verder stoor ik me aan de takjes (lelijke bokeh, of komt dat doordat die takjes bewegen ??), en het bruine bij z'n borst. Kader vind ik ook niet geweldig.
't is een aardige foto, maar er is helaas gewoon te veel me mis
Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120
Mooie foto hoor
Technisch is 'ie zeker ok, scherp, goed belicht, het beetje (schijnbare) vignetting vind ik verfraaiend. Maar op gebied van compositie is 'ie maar saai. Plof, recht in het midden, c'est tout?
[ Voor 86% gewijzigd door Silent Thunder op 14-01-2006 19:50 ]
Trouwens ik heb nog even een vraagje. Zou je mij het origineel kunnen mailen? Ben namelijk bezig met photoshop 'echt' te leren en zou graag deze foto bewerken, verder zet ik hem niet op internet ofzo hoor als je je bang maakt om copyrightSilent Thunder schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 19:46:
Thnx,
zal em es proberen te pannen ja
Deze was eigenlijk ook aardig in beweging, maar door de absurd hoge sluitertijd merk je daar natuurlijk niks van. Dus dat ga ik es fixen de volgende keer
Zie ook [rml]Silent Thunder in "[ verzamel] Je vliegtuig foto's"[/rml]
Alleen daarom al istie bijzonder. En, bij nader inzien, eigenlijk ook alleen daarom, want verder vind ik er (sorry) niet veel aan. Zeker geen slechte foto, maar de compositie is weinig spannend en het onderwerp moet je bijna met een loupe zoeken. Nee, sorry.Firecow schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 21:49:
500mm 1/25ste uit de hand!!!!!
This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot
Whaa ! What-the-fuck ! Hoe doe je dat ? Ik heb sinds kort een Bigma, en alles onder de 1/100 is vrijwel altijd bewogen, zeker na 350~mm !Firecow schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 21:49:
500mm 1/25ste uit de hand!!!!! Dus als hij niet helemaal super scherp is, onthoud je dit maar in je achterhoofd
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
No worries m8
Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar op de een of andere manier vind ik 'm onzettend stijlvol overkomen op deze manier.DeoDupke schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:06:
Afgelopen week een kadootje gekregen van mijn school omdat ze dit jaar 50 jaar worden
[afbeelding]
I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond
http://flickr.com/photos/itommy/
Leuke foto. Ik twijfel alleen of het witte vlak links zoveel toevoegt.DeoDupke schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:06:
Afgelopen week een kadootje gekregen van mijn school omdat ze dit jaar 50 jaar worden
[afbeelding]
Ik heb geen idee wat het is, het is maar matig interessant. Ik kan het niet snel raden en dus is de foto niet meer interessant. Verder wel heel erg aan de donkere kant.T. van Beek schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:41:
Ook weer een foto van mijn kant. Graag wat tips, opmerkingen en ander gezever.
[afbeelding]
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Het is een licht beschadigde spijkerbroek, op flickr staat hij met titel (Denim) wat het misschien wat duidelijk maakt.breinonline schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:18:
[...]
Leuke foto. Ik twijfel alleen of het witte vlak links zoveel toevoegt.
[...]
Ik heb geen idee wat het is, het is maar matig interessant. Ik kan het niet snel raden en dus is de foto niet meer interessant. Verder wel heel erg aan de donkere kant.
http://flickr.com/photos/itommy/
Na de uitleg dat het een spijkerbroek is, zie ik het, maar zonder had ik totaal geen idee.T. van Beek schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:41:
Ook weer een foto van mijn kant. Graag wat tips, opmerkingen en ander gezever.
[afbeelding]
Mooie foto. Zou zo door kunnen als reclame foto.DeoDupke schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:06:
[afbeelding]
Gave foto, doet me meteen denken aan een eerdere foto van jou met een bosje tulpen. Was ook in deze stijl gefotografeerd.Montana schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:45:
Ach je moet wat op een zondagmiddag, en geen zin om naar buiten te gaan.
[afbeelding]
Leuke foto, alleen 1 puntje:tozzke schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 01:59:
[afbeelding]
vanmiddag genomen in Monument Kamp Vught, ik vond het wel aangrijpend.
verschillende foto's gemaakt met de flitser net iets verdraaid, waarvan ik deze het beste uit vond komen.
verhaal erachter:
Op 7 mei 1995 werd door onbekenden het Monument Kamp Vught zwaar beschadigd. Kort hierna werd dit gedicht bij de toegangspoort aangetroffen, geschreven door een onbekende.
1/30
F/4
10mm
ISO400
hmjah dat was eigenlijk het enige wat me wel duidelijk was, wat is dat witte op de achtergrond, op de een of andere manier wil ik weten wat het is. En. dan ben ik niet naar je onderwerp aan het kijken, die kapotte spijkerbroek..T. van Beek schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:28:
[...]
Het is een licht beschadigde spijkerbroek, op flickr staat hij met titel (Denim) wat het misschien wat duidelijk maakt.
No worries m8
Anoniem: 41002
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 41002 op 17-01-2006 07:50 ]
't heb wel iets vets, maar mist ook ergens wat, iets wat wegloopt in die tunnel. Verder nette plaat, alleen signature linksonder vind ik niet zo coolAnoniem: 41002 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 07:48:
Deze heb ik gisteravond gemaakt in de fietstunnel tussen Pernis en Schiedam.
[afbeelding]
Sony DSC-F717
1/4sec
F2
|>
Dat is aan de osloweg, waar de weg naar driebond het kanaal over gaat. Ik heb daar nog een zut meer foto's geschoten. Mooi plekje opzichMartijnGizmo schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:40:
[...]
Mooi schaduwspel! Waar is dat? (wil ik ook wel es kijken)
One small Uch for a man, one giant Uch for mankind | specs
[ Voor 23% gewijzigd door Technicality op 20-01-2006 17:04 . Reden: info geadd ]
Misschien nog iets meer contrast erin, maar ook zo vind ik em erg tof!Anoniem: 41002 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 07:48:
Deze heb ik gisteravond gemaakt in de fietstunnel tussen Pernis en Schiedam.
[afbeelding]
Sony DSC-F717
1/4sec
F2
Hmm, ik herken et zo niet, terwijl ik daar toch vaak zat langs ben gereden.Uchy schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 10:44:
[...]
Dat is aan de osloweg, waar de weg naar driebond het kanaal over gaat. Ik heb daar nog een zut meer foto's geschoten. Mooi plekje opzich
[ Voor 10% gewijzigd door MartijnGizmo op 20-01-2006 22:32 ]
Ik vind het idee leuk, de kleur doet me denken aan groen flessenglas (al is daar nog iets meer tweaken voor nodig), dus dat is mooi hinken op 2 gedachten, glas, en glas kleur.Technicality schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:59:
[afbeelding]
Edit: Eos 350D, sigma 18-50 3.5-5.6 M-stand, in RAW. Beetje gespeeld met hue
Kleuren en lichtval zijn inderdaad heel gaaf! Ik zat om een of andere reden meteen aan Half-Life 2 te denken bij die lucht.MartijnGizmo schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 01:42:
Ik wilde het kunstwerk bij m'n ouders in de buurt nog eens keer vastleggen, en vandaag was het licht daar ideaal voor:
[afbeelding]
Ik vind de USM hier te overheersend. De halo's rond het kunstwerk en de witte randen langs de takken vallen teveel op.MartijnGizmo schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 01:42:
Ik wilde het kunstwerk bij m'n ouders in de buurt nog eens keer vastleggen, en vandaag was het licht daar ideaal voor:
[afbeelding]
Deze plaat had na het verkleinen juist wat USM kunnen gebruiken, dan komt de vacht denk ik wat mooier naar voren.Anoniem: 166358 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 12:56:
Mijn eerste postje.
Aapje uit de Apenheul.
[afbeelding]
[ Voor 30% gewijzigd door Mercarra op 21-01-2006 14:05 ]
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Unsharpen maskHeaget schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 14:10:
Oke dit is waarscheinlijk de domste vraag @ /FG ooit. Maar wat is USM?
[ Voor 13% gewijzigd door janklp op 21-01-2006 14:36 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq