Die belt is wel 10pgs waard hoor of FAL of zoiets. Dol is worth shit.TrailBlazer schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:36:
gisterne geprobeerd wat items van de IK bij elkaar te krijgen. Wilde iemand een rune hebben voor de belt. Lijkt mij al wat veel. Wil er denk ik hooguit een dol voor geven of ben ik nu erg cheap
143029
Ik ben na een pauze van 3 jaar D2 weer begonnen met D2 LOD 
Daar gaat mn vrije tijd.
Ik heb een paar vraagjes though.
Wat is er zoal veranderd vanaf 1.09 ( behalve wat statistieken enzo ) en is er nog een maphack
En kan iemand me een build maken voor een mooie druid. ( maakt niet uit wat ik heb t nog nooit gespeeld
).
Daar gaat mn vrije tijd.
Ik heb een paar vraagjes though.
Wat is er zoal veranderd vanaf 1.09 ( behalve wat statistieken enzo ) en is er nog een maphack

het grote verschil sinds 1.09 zijn synergies. Hierdood krijg je bonussen op een high lvl skill van een low lvl spell. Verder wordt je gebanned voor maphack
143029
Okay no maphack it is thenTrailBlazer schreef op maandag 16 januari 2006 @ 22:53:
het grote verschil sinds 1.09 zijn synergies. Hierdood krijg je bonussen op een high lvl skill van een low lvl spell. Verder wordt je gebanned voor maphack
Verder zoek ik dus een build voor een druid, ik had de links in de OP gechecked maar 99% is dood. Iemand ene link naar een duidelijke build ?
Voor al je builds... http://www.battle.net/for...&t=125048&p=1&#post125048
Ik heb zelf geen verstand van druid's dus ik kan je weinig advies geven welke build nou echt goed is. Ik zie tegenwoordig aardig wat van die wind druid's met zo'n tornado om zich heen... die lijken redelijk pijn te doen...
Er zijn sinds 1.09 een groot aantal runewords erbij gekomen en een lading nieuwe items. Enemies zijn veeeeel sterker geworden en verder zijn er nog een paar kleine dingen veranderd.
1 van de nieuwe dingen die erbij zijn gedaan met patch 1.11 is het pandamonium event. Ik ben hier gister zelf ook voor het eerst mee bezig geweest.
De countess, de summoner en nihilatak droppen elk (kans van 1 op 14) een key. De key of terror, de key of hate en de key of destruction. Deze 3 keys kan je cuben op hell act 5 in town. Er komt dan een portal... Deze portal leidt naar 1 van de volgende 3 uber bazen welke elk een orgaan droppen.
Lilith (uber andariel) dropt diablo's horn
Uber Duriel dropt baal's eye
Uber Izual dropt mephisto's brain.
Deze 3 items kan je cuben op hell act 5 waarna er en extra portal komt naar uber tristram. Hier moet je knokken tegen Uber Mephisto, Uber Baal en Uber Diablo TEGELIJK
.
Heb je ze alle drie dood... dan dropt de hellfire torch met de volgende stats:
Hellfire Torch
Unique Large Charm
Level Requirement: 75
25% Chance to Cast Level 10 Firestorm on Striking
+3 to [Random Character] Skills
+10 to 20 All Attributes
+10 to 20 All Resistances
+8 Light Radius
10 Charges of Level 10 Hydra
Gister ben ik dus ff met Angeloonie bezig geweest met dit event... heb 3 keysets cubed en nu de organ set compleet... Ik durfde het laatste gevecht niet echt meer aan om 2 uur 's nachts toen angeloonie maar naar bed ging. De baasjes die de organs droppen lijken me echt NIET te doen zonder een smiter. Maar met dat ventje van me vallen ze neer als bakstenen
Ik heb zelf geen verstand van druid's dus ik kan je weinig advies geven welke build nou echt goed is. Ik zie tegenwoordig aardig wat van die wind druid's met zo'n tornado om zich heen... die lijken redelijk pijn te doen...
Er zijn sinds 1.09 een groot aantal runewords erbij gekomen en een lading nieuwe items. Enemies zijn veeeeel sterker geworden en verder zijn er nog een paar kleine dingen veranderd.
1 van de nieuwe dingen die erbij zijn gedaan met patch 1.11 is het pandamonium event. Ik ben hier gister zelf ook voor het eerst mee bezig geweest.
De countess, de summoner en nihilatak droppen elk (kans van 1 op 14) een key. De key of terror, de key of hate en de key of destruction. Deze 3 keys kan je cuben op hell act 5 in town. Er komt dan een portal... Deze portal leidt naar 1 van de volgende 3 uber bazen welke elk een orgaan droppen.
Lilith (uber andariel) dropt diablo's horn
Uber Duriel dropt baal's eye
Uber Izual dropt mephisto's brain.
Deze 3 items kan je cuben op hell act 5 waarna er en extra portal komt naar uber tristram. Hier moet je knokken tegen Uber Mephisto, Uber Baal en Uber Diablo TEGELIJK

Heb je ze alle drie dood... dan dropt de hellfire torch met de volgende stats:
Hellfire Torch
Unique Large Charm
Level Requirement: 75
25% Chance to Cast Level 10 Firestorm on Striking
+3 to [Random Character] Skills
+10 to 20 All Attributes
+10 to 20 All Resistances
+8 Light Radius
10 Charges of Level 10 Hydra
Gister ben ik dus ff met Angeloonie bezig geweest met dit event... heb 3 keysets cubed en nu de organ set compleet... Ik durfde het laatste gevecht niet echt meer aan om 2 uur 's nachts toen angeloonie maar naar bed ging. De baasjes die de organs droppen lijken me echt NIET te doen zonder een smiter. Maar met dat ventje van me vallen ze neer als bakstenen
Tis jammer voor je dat ik hem niet op voorraad heb, dat soort items verkoop ik meestal of geef ze weg... Er zijn maar weinig set items die ik de moeite waard vind om te bewaren voor de stats of te traden... Mocht je nog wat tal rasha of ik items nodig hebbe... klop maar aan...TrailBlazer schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:36:
gisterne geprobeerd wat items van de IK bij elkaar te krijgen. Wilde iemand een rune hebben voor de belt. Lijkt mij al wat veel. Wil er denk ik hooguit een dol voor geven of ben ik nu erg cheap
[ Voor 15% gewijzigd door PizZa_CalZone op 17-01-2006 09:32 ]
Ik heb uberduriel gedaan met een lvl 85 sorc (ikke) en een lvl 83 conviction vengeance paladin. Was inderdaad heel erg zwaarPizZa_CalZone schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 09:12:
Ik wil ik eigenlijk heel graag de boots en het wapen hebben dus als je die over hebt graag[...]
Tis jammer voor je dat ik hem niet op voorraad heb, dat soort items verkoop ik meestal of geef ze weg... Er zijn maar weinig set items die ik de moeite waard vind om te bewaren voor de stats of te traden... Mocht je nog wat tal rasha of ik items nodig hebbe... klop maar aan...
Heb ik allebei voor je liggen.... spreek me maar aan als je me online ziet...TrailBlazer schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 10:04:
[...]
Ik wil ik eigenlijk heel graag de boots en het wapen hebben dus als je die over hebt graag
Zou je voor een Ist een perfect ethereal Titans kunnen krijgen? (HCL natuurlijk)
Ben nu 1 voor 1 andere chars aan het omhoog spelen, zodat ik wat meer keuze heb om dingen mee te slopen.
Ben nu 1 voor 1 andere chars aan het omhoog spelen, zodat ik wat meer keuze heb om dingen mee te slopen.
Lijkt me wel te doen... Qua zeldzaamheid ligt het dicht bij elkaar
Nu we toch aan het lullen zijn over trade waardes... Ik heb gister een leuke pala circlet gevonden.
+3 to paladin combat skills
90 to life
Iemand een idee wat dit waard is in runes?
Nu we toch aan het lullen zijn over trade waardes... Ik heb gister een leuke pala circlet gevonden.
90 to life
Echt geen reet, shako is bijvoorbeeld veel beter (+2 ALL skills en tot 150 life is alleen al beter dan wat jij hebt en daarnaast nog dmg reduction, beetje stats, extra mana en hele goede MF). Fal max, ik zou hem weggeven.PizZa_CalZone schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:25:
Lijkt me wel te doen... Qua zeldzaamheid ligt het dicht bij elkaar![]()
90 to life
Misschien heeft hij wat smiterwaarde (veel dingen van hem zitten in PC), maar dan is een COA, zelfs een slechte, ook al beter.
[ Voor 10% gewijzigd door M_V op 17-01-2006 12:54 ]
Tjah mensen die damage-geil zijn zullen er wel veel voor over hebben denk... In de tijd van begin 1.10 had ik voor een 3 to fire skills circlet met een mega health mod als deze behoorlijk wat over gehad. Had me shako er zeker voor vervangenRudy_V schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:53:
[...]
Echt geen reet, shako is bijvoorbeeld veel beter (+2 ALL skills en tot 150 life is alleen al beter dan wat jij hebt en daarnaast nog dmg reduction, beetje stats, extra mana en hele goede MF). Fal max, ik zou hem weggeven.
Misschien heeft hij wat smiterwaarde (veel dingen van hem zitten in PC), maar dan is een COA, zelfs een slechte, ook al beter.
Het was namlijk ongeveer 1 van de weinige dingen die mijn damage nog omhoog kon krikken. (op een annihilus en een viertal fireskillers na...)
Ghehe de goede oude tijd van de 29K~31K meteor....

EDIT:
Ghehe heb nog een plaatje ervan kunnen vinden... (dit is niet de max die ik bereikt heb...)

[ Voor 9% gewijzigd door PizZa_CalZone op 17-01-2006 14:09 ]
143029
Okay ik heb een paar vraagjes:
- waarom hapert mn spel iedere keer als ik diablo of baal versla ? ( daar kon iets aan gedaan worden maar wat ook alweer ?
)
- waarom verlaat iedereen het spel na de minions van baal ? ( dus niemand verslaat baal )
- wat moest je ook alweer doen ( of eigenlijk niet doen ) om NIET meer in het cowlevel te kunnen
En die ubermeph enzo
shit
verder dat plaatje hierboven ?
- waarom hapert mn spel iedere keer als ik diablo of baal versla ? ( daar kon iets aan gedaan worden maar wat ook alweer ?
- waarom verlaat iedereen het spel na de minions van baal ? ( dus niemand verslaat baal )
- wat moest je ook alweer doen ( of eigenlijk niet doen ) om NIET meer in het cowlevel te kunnen
En die ubermeph enzo
Haperen spel: copieer alle MPQ files van de CD naar de harde schijf. Anders moet ie de sterf filmpjes laden van CD, en dat kost tijd.
Spel verlaten na minions: Zodra je Baal op Normal of Nightmare sloopt zie je daarna alleen Nightmare/Hell games respectievelijk (en zie je dus niet meer die Baal games op de vorige moeilijkheidsgraad). Dus als je nog niet naar Nm/Hell wil kan je beter nog niet Baal slopen. Als je Baal de eerste keer sloopt krijg je ook een 'quest reward', wat betekent dat je drop beter is. Dus het is verstandiger om de quest te krijgen in een solo game, of in een game waar geen anderen erbij staan en jij de reward kan pakken.
Tenzij de persoon die de game gemaakt heeft Baal al gesloopt had, dan maakt het niet uit.
Cows: Als iemand die de Cow King nog niet eerder heeft gesloopt hem dood kan iedereen in het cow level die de King nog niet had gesloopt ook niet meer het portal openen. Daarom gebruiken ze lightning damage (Cow King is Lightning Immune op alle moeilijkheidsgraden), of zorgen ze dat ze met een ander char het portal openen.
Spel verlaten na minions: Zodra je Baal op Normal of Nightmare sloopt zie je daarna alleen Nightmare/Hell games respectievelijk (en zie je dus niet meer die Baal games op de vorige moeilijkheidsgraad). Dus als je nog niet naar Nm/Hell wil kan je beter nog niet Baal slopen. Als je Baal de eerste keer sloopt krijg je ook een 'quest reward', wat betekent dat je drop beter is. Dus het is verstandiger om de quest te krijgen in een solo game, of in een game waar geen anderen erbij staan en jij de reward kan pakken.
Tenzij de persoon die de game gemaakt heeft Baal al gesloopt had, dan maakt het niet uit.
Cows: Als iemand die de Cow King nog niet eerder heeft gesloopt hem dood kan iedereen in het cow level die de King nog niet had gesloopt ook niet meer het portal openen. Daarom gebruiken ze lightning damage (Cow King is Lightning Immune op alle moeilijkheidsgraden), of zorgen ze dat ze met een ander char het portal openen.
[ Voor 6% gewijzigd door Skyclad op 18-01-2006 08:56 ]
143029
DankuSkyclad schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 08:54:
Haperen spel: copieer alle MPQ files van de CD naar de harde schijf. Anders moet ie de sterf filmpjes laden van CD, en dat kost tijd.
AAAAHRGH,
Gister me eerste try op uber tristram gedaan. Het is niet helemaal verlopen zoals ik had gehoopt.
Ik liep naar binnen met me smiter, komt baal op me afrennen. 1x dood gegaan. De 2e try op baal ging goed en hij ging binnen een seconde of 15 neer.
.
Als 2e kwam diablo op me afrennen, met hem had ik iets meer moeite. Maar dat kwam door de ongelofelijke hoeveelheid minions die blijven spawnen. Toen hij op een gegeven moment samen met ze vriendjes om de portal heen stond bleven we dood gaan. Het grootste probleem is hier dat je geen tp's KAN openen. Nadat een maat van me die minions had weg gelokt kon ik 1 on 1 op diablo. Toen ik hier dus eenmaal de kans toe had ging hij ook neer binnen een seconde of 15.
Als laatste kwam UBER mephisto... Deze hebben we na vele pogingen niet dood kunnen krijgen. Dit komt voornamelijk door zijn aura, die al je resistances in de - zet. Gecombineerd met de grote hoeveelheid pit lords die tegen alles immune zijn behalve physical. Fire resistance op -50 en dan vervolgens geraakt worden door zo'n vuurspuugding van die beesten is gewoon one hit kill. Als ik mephisto 1x raakte ging er wel 1/5e van zijn health af.. Mja de hoeveelheid minions met cold/lightning/fire attacks zijn gewoon zwaar dodelijk. We hebben van alles geprobeerd... smiters, hammerdins, blizzard sorcs, orb sorcs, lightning / cl sorcs. Resistances gestacked ten koste van damage had ook niet veel nut.
Na een avondje stress, 9 keys en 3 organs later hebben we het toch maar opgegeven en zijn rustig gaan slapen. DAMN WAT WAS DAT MOEILIJK.
Iemand een idee hoe je uber mephisto dood kan krijgen?
Mijn smiter met de volgende equip is het niet gelukt:
Guiliames Face
Higlord's Wrath / Mara's
Heaven's Light (dual Sheal)
Templar Coat Duress runeword.
Dracul's Grasps
Raven Frost
Dwarf Star
Thundergods belt
Herald of Zakarum met Um / Paladin spirit shield met extra res.
Op de switch een lvl 5 life tap charges dagger en verder volgeladen met res. charms.
Gister me eerste try op uber tristram gedaan. Het is niet helemaal verlopen zoals ik had gehoopt.
Ik liep naar binnen met me smiter, komt baal op me afrennen. 1x dood gegaan. De 2e try op baal ging goed en hij ging binnen een seconde of 15 neer.
Als 2e kwam diablo op me afrennen, met hem had ik iets meer moeite. Maar dat kwam door de ongelofelijke hoeveelheid minions die blijven spawnen. Toen hij op een gegeven moment samen met ze vriendjes om de portal heen stond bleven we dood gaan. Het grootste probleem is hier dat je geen tp's KAN openen. Nadat een maat van me die minions had weg gelokt kon ik 1 on 1 op diablo. Toen ik hier dus eenmaal de kans toe had ging hij ook neer binnen een seconde of 15.
Als laatste kwam UBER mephisto... Deze hebben we na vele pogingen niet dood kunnen krijgen. Dit komt voornamelijk door zijn aura, die al je resistances in de - zet. Gecombineerd met de grote hoeveelheid pit lords die tegen alles immune zijn behalve physical. Fire resistance op -50 en dan vervolgens geraakt worden door zo'n vuurspuugding van die beesten is gewoon one hit kill. Als ik mephisto 1x raakte ging er wel 1/5e van zijn health af.. Mja de hoeveelheid minions met cold/lightning/fire attacks zijn gewoon zwaar dodelijk. We hebben van alles geprobeerd... smiters, hammerdins, blizzard sorcs, orb sorcs, lightning / cl sorcs. Resistances gestacked ten koste van damage had ook niet veel nut.
Na een avondje stress, 9 keys en 3 organs later hebben we het toch maar opgegeven en zijn rustig gaan slapen. DAMN WAT WAS DAT MOEILIJK.

Iemand een idee hoe je uber mephisto dood kan krijgen?
Guiliames Face
Higlord's Wrath / Mara's
Dracul's Grasps
Raven Frost
Dwarf Star
Thundergods belt
Op de switch een lvl 5 life tap charges dagger en verder volgeladen met res. charms.
overigens kan je ook zorgen dat je een pala hebt met meer dan 20% conviction maar dat help alleen voor jezelf
dus is wel een lekker aura voor een druid samen met wat support chars die toch niet direct in de line of fire staan denk ik. Kortom pala met conv moet samen kunnen met een sorc denk ik7. How does Über Mephisto's Conviction aura work?
Exactly like the corresponding Paladin aura. Über Mephisto's Conviction is level 20, and lowers your resistances to fire, lightning and cold by 125%. There are two very popular ways to get around that:
1) Stack your resists. Even though they are "capped" at 75% all resist, anything above 75% still gets counted when your resistances are lowered. If your resists are stacked more than 125% over your max, Mephisto's Conviction will do you no harm.
2) Override the effect of Mephisto's Conviction by using a higher level Conviction aura yourself. Yes, that's right. If the level of your Conviction aura is 21 or higher, Mephisto's Conviction will not affect you. Your hirelings, minions, and party members, however, will still take full penalty from the aura, so this is really a selfish but easy way to get rid of his aura.
[ Voor 11% gewijzigd door TrailBlazer op 18-01-2006 12:27 ]
1a. Ruil je armors in voor Treachery (prebuffing Fade), en Smoke (50% all res). Dat is meteen al 110% all res erbij, ter compensatie van zijn -125%
1b. Dat all res aura.
2. Negeer die minions, en probeer hem snel te raken. Zolang hij melee vecht roept hij niet nieuwe beestjes op voor zover ik weet.
Als het dan nog niet lukt in plaats van een sorc een necro gebruiken met Bone Prison. Als ie dan beestjes summont kunnen ze niet bij je smiter, en het grootste deel van de tijd vecht hij of met de smiter, of met de Bone Prison.
1b. Dat all res aura.
2. Negeer die minions, en probeer hem snel te raken. Zolang hij melee vecht roept hij niet nieuwe beestjes op voor zover ik weet.
Als het dan nog niet lukt in plaats van een sorc een necro gebruiken met Bone Prison. Als ie dan beestjes summont kunnen ze niet bij je smiter, en het grootste deel van de tijd vecht hij of met de smiter, of met de Bone Prison.
Mijn eerste light sorc zuigt bakstenen op hell
Ik krijg geen hond dood, met alleen nova nog niet op max. CL en syns en natuurlijk LM allang op max, met een +3 item merk ik dat deze build de prullenbak in kan. Ik heb niets om te traden, krijg niets neer dus kan ook niet gaan sparen. Back to the drawingboard.....
Ik krijg geen hond dood, met alleen nova nog niet op max. CL en syns en natuurlijk LM allang op max, met een +3 item merk ik dat deze build de prullenbak in kan. Ik heb niets om te traden, krijg niets neer dus kan ook niet gaan sparen. Back to the drawingboard.....
Wat probeer je dan te slopen? Want mijn lightning sorc was best goed voor Shenk/Eldritch/Countess/Summoner runs, terwijl ik ook niet zo erg goede equipment had. En ik had ook nog niet alle syns gemaxed (had een zooi in TK en ES). Je moet alleen wel een redelijke merc hebben voor de Lightning Immunes.
Uberhaupt probeer ik wat te slopen om items te vinden 
Ik doe nu maar countess runs op nm, en help wat te rushen door nm. Ik heb alleen de anya q op hell niet gedaan, maak al paar keer een spel aan, maar de hammerdins ed zijn te druk bezig met andere dingen denk ik
Mijn Frozen merc gaat ook te makkelijk dood, het is echt een gebrek aan items.
Ik heb de runes voor 2x spirit en 1x insight, maar bij gebrek aan een 4 socketed anything kan ik het niet eens maken. Er viel 1x een socketed voor insight, met 3 sockets
Vooral tele kost gewoon teveel mana, ik kom net bij een verdieping bij de countess in hell en dan is het weer op. Ze is nu lvl 83, met een hoop meeliften met anderen, maar een mf run solo'en, no way.
Ik doe nu maar countess runs op nm, en help wat te rushen door nm. Ik heb alleen de anya q op hell niet gedaan, maak al paar keer een spel aan, maar de hammerdins ed zijn te druk bezig met andere dingen denk ik
Ik heb de runes voor 2x spirit en 1x insight, maar bij gebrek aan een 4 socketed anything kan ik het niet eens maken. Er viel 1x een socketed voor insight, met 3 sockets
Vooral tele kost gewoon teveel mana, ik kom net bij een verdieping bij de countess in hell en dan is het weer op. Ze is nu lvl 83, met een hoop meeliften met anderen, maar een mf run solo'en, no way.
143029
Wie weet waar ik mijn cdkey kan veranderen
Ik had er 2 maar de 1e geeft nu aan dat hij al gebruikt is
( ik heb ze beide origineel
) Ik kan in het register niks vinden van een key ?

overigens kan je het best op zoek gaan naar een stok waar er max 4 sockets in kunnen zodat larzuk deze er ook in kan rammenPheno79 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:29:
Uberhaupt probeer ik wat te slopen om items te vinden
ik vraag me toch een beetje af hoe je je skills verdeeld hebt. Mijn sorc kan nihlatak zonder al teveel problemen soloen. Even uit mijn hoofd
- 20 Lightning
- 20 ChainLightning
- 20 Lightning Mastery
- 1 warmth
- 20 Blizzard
- 1 cold mastery
- 1 Shiver armor
[ Voor 5% gewijzigd door TrailBlazer op 18-01-2006 16:51 ]
• 20 Charged BoltTrailBlazer schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:50:
[...]
overigens kan je het best op zoek gaan naar een stok waar er max 4 sockets in kunnen zodat larzuk deze er ook in kan rammen
ik vraag me toch een beetje af hoe je je skills verdeeld hebt. Mijn sorc kan nihlatak zonder al teveel problemen soloen. Even uit mijn hoofd+ degen die hier voor nodig waren om naar toe te komen. Ben nu de resterende punten voor lighning synergies aan het doen. Verder +6 aan skill items geloof ik dus niet uber. Wel een insight merc met een een geupgrade shaftstop
- 20 Lightning
- 20 ChainLightning
- 20 Lightning Mastery
- 1 warmth
- 20 Blizzard
- 1 cold mastery
- 1 Shiver armor
• 20 Lightning
• 20 ChainLightning
• 20 Lightning Mastery
• 1 warmth
• 1 es
• 8 nova
Puur lightening dus
Overigens is lighning wel heel afhankelijk van fast cast rate. ik zit nu denk ik op +80% fast cast rate en dat is gewoon erg lekker. + insight natuurlijk
[ Voor 90% gewijzigd door TrailBlazer op 18-01-2006 17:37 ]
= waardeloos. Je moet een cold/fire skill er bij nemen, en dat wordt dan firewall, frozen orb of blizzard.Pheno79 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:04:
[...]
• 20 Charged Bolt
• 20 Lightning
• 20 ChainLightning
• 20 Lightning Mastery
• 1 warmth
• 1 es
• 8 nova
Puur lightening dus
Ik heb zelf gekozen voor Frozen Orb, omdat je die handig kan plaatsen enzo
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
blizzard doet meer dmg is inderdaad wel lastiger te plaatsen. Als je niet vaak solo speelt maar vaak met een fighter dan is blizzard wat beter imho
Daarom zeg ik ook, ze zuigt kont. Ik snap ook nooit waarom anderen wel items vinden en bij mij echt niets anders dan crap valt. Die build van me kan wel damage doen, maar dan moet je leuke items hebben, iets wat bij mij duidelijk ontbreekt.
Ach, ik kap er vanzelf wel weer mee, als ik de zoveelste build beu word
Ach, ik kap er vanzelf wel weer mee, als ik de zoveelste build beu word
ik heb gewoon heel veel countess runes gedaan en met wat leuke runes pul ofzo kan je best wat items regelen en insight heef tmijn sorc gewoon heeel veel geholpen. Ook een spirit zwaardje heb je zo gemaakt. Even een broad swoard vinden op nm of hell en door larzuk sockets in laten beuken en voila
de runes die bij mij vallen zijn van de el, eld, eth, nef en soms (maar dan mag ik in mijn handjes knijpen) ral....
Ik ben al met chipped in de weer om er iets beters uit te krijgen, maar zelfs dat duurt lang
Ik ben al met chipped in de weer om er iets beters uit te krijgen, maar zelfs dat duurt lang
Anoniem: 126820
Dat is vreemd want ik krijg ze alle 3 dood binnen een minuut of 2Iemand een idee hoe je uber mephisto dood kan krijgen?
Guiliames Face
Higlord's Wrath / Mara's
Dracul's Grasps
Raven Frost
Dwarf Star
Thundergods belt
Guiliaes Face "um"
Black RW flail op switch life tap wand
rare amu met 35 cold/light resis (en low fire/psn resis)
Smoke in sup dusk 879 def
Draculs
Zaka "um"
Raven + Dwarf voor dia en rare ring met 9 all 32 light resis voor Meph
Tgods
Gores
Je hebt met deze items 90% CB (is genoeg!!) Wil je 100%CB nad Gores --> Goblin Toe
In stash:
2*15 all res GC en 1* 13 all res +24 life
Je kan zoals Skylad als zei Trechery gebruiken en 'faden' en dan ruilen voor Smoke, maar ik doe dat niet en het gaat prima
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 126820 op 19-01-2006 12:13 ]
countess op hell doet iets meer dan countess op normal hePheno79 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:32:
de runes die bij mij vallen zijn van de el, eld, eth, nef en soms (maar dan mag ik in mijn handjes knijpen) ral....
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ten eerste bedankt voor de info over uber mephisto... een aantal dingen wist ik al, zoals de eigenschappen van zijn conviction aura en dat je bijvoorbeeld je resistances kunt stacken hiervoor.
Ik heb het eea toen geprobeerd met een 3x perfect diamond paladin schild met als base resistance 43%... (totaal dus 100% extra res.) ipv een zaka of een paladin spirit.
De ideeen voor andere equip zal ik eens wat mee proberen te doen
Nog wat opmerkingen voor pheno79:
Ik heb zelf een identieke lightning sorc gemaakt voor het slopen van nihilatak. Het is mij inderdaad ook een beetje tegengevallen als ik zie wat voor damage ze doet. Met wat moeite kan ik net aan nihilatak runnen met redelijk goede equip...
Ik zie her en der wat opmerkingen over builds met meerdere elementen... tot nu toe is mij dit JUIST zeer slecht bevallen. Als je je skillpoints verdeeld over meerdere tree's krijg je per skill veel te weinig damage om een beetje te kunnen killen (zelfs met veel +to skill items.) Dit uitproberen heeft mij ooit tot builds gebracht die mij nog slechter bevielen dan mijn lightning/chain lightning sorc.
Wat betreft het bouwen van een sorc die wel veel damage doet en goed kan solo'en op hell zou ik ten alle tijden gaan voor het kiezen van een pure ice of fire sorc. Een paar posts eerder heb ik een pic gedumpt van mijn (reeds expired) meteor sorc. Elk ventje wat ze raakte was met one hit kill dood (zelfs met de fireball.) Alles wat ze niet kon killen (immunes) werd opgelost door mijn merc met een eth bonehew, holy freeze aura, veel life leech en 95% res to all.
Sinds ik een maand of 3 geleden weer ben begonnen met spelen ben ik meteen begonnen met het bouwen van een pure blizzard sorc. Dit vooral vanwege het feit dat mephisto lage cold resistance heeft. Binnen een week was die sorc op lvl 80 en deed ze genoeg damage om mephisto op hell binnen een seconde of 15 dood te krijgen (met vet slechte equip dus
.) Na een lading mf runs op mephisto begon ik een beetje low level mf equip te vinden. (niet veel hoger dan 300% gaan!!!) Hierna begonnen de uniques om mijn oren heen te vallen en had ik binnen een week een bijna perfect equip bij elkaar voor me blizzard sorc. Ze doet nu 7,5K damage, wat vrij hoog is voor blizzard.
Hierna heb ik de equip voor een merc bij elkaar zitten sprokkelen en tegenwoordig kan ze zo ongeveer op elke plek de minions ownen (behalve de ancients en frozen river op hell.)
Dus als je het zat bent om slechte characters te maken probeer een blizzard of meteor sorc en ga vervolgens flink mf runs doen op mephisto.
Wil je toch graag verder met je lightning sorc kan ik je maar 1 ding adviseren... maak een insight polearm voor je merc!!! Dit zal je zo veel meer plezier geven!
Ik heb het eea toen geprobeerd met een 3x perfect diamond paladin schild met als base resistance 43%... (totaal dus 100% extra res.) ipv een zaka of een paladin spirit.
De ideeen voor andere equip zal ik eens wat mee proberen te doen
Nog wat opmerkingen voor pheno79:
Ik heb zelf een identieke lightning sorc gemaakt voor het slopen van nihilatak. Het is mij inderdaad ook een beetje tegengevallen als ik zie wat voor damage ze doet. Met wat moeite kan ik net aan nihilatak runnen met redelijk goede equip...
Ik zie her en der wat opmerkingen over builds met meerdere elementen... tot nu toe is mij dit JUIST zeer slecht bevallen. Als je je skillpoints verdeeld over meerdere tree's krijg je per skill veel te weinig damage om een beetje te kunnen killen (zelfs met veel +to skill items.) Dit uitproberen heeft mij ooit tot builds gebracht die mij nog slechter bevielen dan mijn lightning/chain lightning sorc.
Wat betreft het bouwen van een sorc die wel veel damage doet en goed kan solo'en op hell zou ik ten alle tijden gaan voor het kiezen van een pure ice of fire sorc. Een paar posts eerder heb ik een pic gedumpt van mijn (reeds expired) meteor sorc. Elk ventje wat ze raakte was met one hit kill dood (zelfs met de fireball.) Alles wat ze niet kon killen (immunes) werd opgelost door mijn merc met een eth bonehew, holy freeze aura, veel life leech en 95% res to all.
Sinds ik een maand of 3 geleden weer ben begonnen met spelen ben ik meteen begonnen met het bouwen van een pure blizzard sorc. Dit vooral vanwege het feit dat mephisto lage cold resistance heeft. Binnen een week was die sorc op lvl 80 en deed ze genoeg damage om mephisto op hell binnen een seconde of 15 dood te krijgen (met vet slechte equip dus
Hierna heb ik de equip voor een merc bij elkaar zitten sprokkelen en tegenwoordig kan ze zo ongeveer op elke plek de minions ownen (behalve de ancients en frozen river op hell.)
Dus als je het zat bent om slechte characters te maken probeer een blizzard of meteor sorc en ga vervolgens flink mf runs doen op mephisto.
Wil je toch graag verder met je lightning sorc kan ik je maar 1 ding adviseren... maak een insight polearm voor je merc!!! Dit zal je zo veel meer plezier geven!
Koel dat het jou wel lukt... kan je me de volgende keer als ik het ga proberen eens helpen (als je SCL speelt natuurlijk.) Misschien zijn mijn tactics wel helemaal verkeerd...Anoniem: 126820 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:57:
[...]
Dat is vreemd want ik krijg ze alle 3 dood binnen een minuut of 2met bijna dezelde equipent. Mijn smiter gebruikt (zeer goedkope spullen):
Guiliaes Face "um"
Black RW flail op switch life tap wand
rare amu met 35 cold/light resis (en low fire/psn resis)
Smoke in sup dusk 879 def
Draculs
Zaka "um"
Raven + Dwarf voor dia en rare ring met 9 all 32 light resis voor Meph
Tgods
Gores
Je hebt met deze items 90% CB (is genoeg!!) Wil je 100%CB nad Gores --> Goblin Toe
In stash:
2*15 all res GC en 1* 13 all res +24 life+ stuk of 6 20life sc's en wat losse resis sc's.
Je kan zoals Skylad als zei Trechery gebruiken en 'faden' en dan ruilen voor Smoke, maar ik doe dat niet en het gaat primaHoop dat je hier wat aan hebt

[ Voor 17% gewijzigd door PizZa_CalZone op 19-01-2006 12:51 ]
Sorry, kan het nergens vinden, ben ook maar een beetje een n00b als het om char-builds gaat, maar wat is een hammerdin?
scheld me plz niet uit
scheld me plz niet uit
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Niet bij mij, of mijn diablo cd is corrupt geraaktBasieP schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:57:
[...]
countess op hell doet iets meer dan countess op normal he
Blessed hammer + vigor en blessed aim (als synergies), concentration aura aan om de damage te verhogen en veel goede spullen om elk gebied (op de ubers na) makkelijk te ownen. Ik heb een buildje op normal rondlopen, net naar nm gegaan, maar dat is meer om straks andere builds makkelijker door te laten rushen naar nm/hell. Mocht ik equip vinden dat goe dis kan hij natuurlijk zelf ook op hell ownengeforce guy schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:16:
Sorry, kan het nergens vinden, ben ook maar een beetje een n00b als het om char-builds gaat, maar wat is een hammerdin?
scheld me plz niet uit
Zo'n blizzard sorc kan ik proberen, misschien dat dat helpt. Want tot nu toe is "the ward" ongeveer het beste wat er voor me gedropt is. En een unique sharktooth armor, voor mijn merc, weet de naam zo niet meer
Thnx! nu ben ik weer iets minder n00b
mn Druid offline is nu trouwens lvl 38, k moet nu door naar de ancients. Heb vooral summon skills, met hurricane en volcano om te helpen. Heb 70 str, 120 nrg, 40 dex en vit. weet ik niet meer. Wat moet ik nog doen om de ancients af te kunnen slaan? heb diablo doodgemaakt door een tankmerc uit act 2 met prayer samen met een beer met meer dan 2000 life er op af te sturen. Werkt dat ook bij de ancients?
mn Druid offline is nu trouwens lvl 38, k moet nu door naar de ancients. Heb vooral summon skills, met hurricane en volcano om te helpen. Heb 70 str, 120 nrg, 40 dex en vit. weet ik niet meer. Wat moet ik nog doen om de ancients af te kunnen slaan? heb diablo doodgemaakt door een tankmerc uit act 2 met prayer samen met een beer met meer dan 2000 life er op af te sturen. Werkt dat ook bij de ancients?
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Dit is zeker een aanraderPizZa_CalZone schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:44:
Een Paladin met de skill Blessed Hammer maxed (en sub skills, en nog een aura). Die werken erg lekkergeforce guy schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:16:
scheld me plz niet uit
Gister een lekkere dag gehad
Eergisteren samen met PizZa_CalZone de Hellforge quest gedaan, kreeg ik een Ist rune
Die Ist heb ik kunnen ruilen voor Oculus+Harlequin Crest (Shako)+Tal's Amulet
Gisteren heel veel mephruns gedaan op NM, en daar vond ik dus in 3 runs achter elkaar: Oculus, Tal's Amulet en Cat's Eye, allemaal items die ik goed kan gebruiken. (alleen jammer dat ik die Ist al geruild had

En dat met maar 180% MF
bij jouw ook, alleen iets meer dan 3x proberen he...Pheno79 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:24:
[...]
Niet bij mij, of mijn diablo cd is corrupt geraakt
GrappigBasieP schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:42:
[...]
bij jouw ook, alleen iets meer dan 3x proberen he...
was geen grapje
je speelt toch online? dan heeft het sowieso niet met je CD te maken
damn dan heb je echt mazzel. ga ook maar eens wat op nm runnen. Mephisto wil op hell niet echt lekker dood. Hoewel teleporten echt geen enkel probleem is voor meAngeloonie schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:38:
[...]
Dit is zeker een aanraderWerkt super! Je raakt amper mana kwijt
[...]
Een Paladin met de skill Blessed Hammer maxed (en sub skills, en nog een aura). Die werken erg lekker
Gister een lekkere dag gehad
Eergisteren samen met PizZa_CalZone de Hellforge quest gedaan, kreeg ik een Ist rune4 jaar gespeeld, nooit een HR gevonden, nu begin ik opnieuw en heb hem meteen
Die Ist heb ik kunnen ruilen voor Oculus+Harlequin Crest (Shako)+Tal's AmuletPrecies wat ik nodig had.
Gisteren heel veel mephruns gedaan op NM, en daar vond ik dus in 3 runs achter elkaar: Oculus, Tal's Amulet en Cat's Eye, allemaal items die ik goed kan gebruiken. (alleen jammer dat ik die Ist al geruild had)
En dat met maar 180% MF
Dat snap ik ook wel, dat was wel een grapjeBasieP schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:04:
[...]
was geen grapje
je speelt toch online? dan heeft het sowieso niet met je CD te maken
Feit is dat ze bij mij niets fatsoenlijks dropped, niet eens naar 100 runs. Zelfs die key voor een uber valt niet, terwijl die statistisch gezien om de ~33 runs zou moeten vallen...
Ik zal wel iets gigantisch fout doen, maar wat? MF heeft niets met rune drops te maken, dus zoveel kan er niet meer mis zijn.
Ik heb ook al tig Countessruns gedaan, maar heb hoohuit Shael of Dol gekregen. Maar heb nu wel 7 Terror KeysPheno79 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:05:
[...]
Dat snap ik ook wel, dat was wel een grapje
Feit is dat ze bij mij niets fatsoenlijks dropped, niet eens naar 100 runs. Zelfs die key voor een uber valt niet, terwijl die statistisch gezien om de ~33 runs zou moeten vallen...
Ik zal wel iets gigantisch fout doen, maar wat? MF heeft niets met rune drops te maken, dus zoveel kan er niet meer mis zijn.
laatste een ist gekregen van de countes verder wel pul/fal/hel en dergelijke
Zo heel ff pauze, heb net met pijn en moeite wat fatsoenlijke tristruns en tombruns kunnen doen. Nu is me lightning sorc lvl 20, maar moet ik nou chain lightning als eerste maxen of lightning want lightning doet meer dmg.
Zometeen ff cowruns en dan op lvl 24 ancients en dan baal runs... dan hoop ik vanmiddag lvl 40 te zijn
hebben jullie ook een lijstje met al jullie nicks voor me friendlist? wel gezellig dan namelijk, al ben ik nog wel vet noob...
mijn acc naam is dommerick SCL
Zometeen ff cowruns en dan op lvl 24 ancients en dan baal runs... dan hoop ik vanmiddag lvl 40 te zijn
hebben jullie ook een lijstje met al jullie nicks voor me friendlist? wel gezellig dan namelijk, al ben ik nog wel vet noob...
mijn acc naam is dommerick SCL
Heeft geen signature.
Anoniem: 97471
Zo, ik ben na een paar maanden niet meer actief gespeelt te hebben ook maar weer eens begonnen!
Ik was net op tijd om ervoor te zorgen dat mijn non-ladder caracters (hammerdin etc) niet verliepen, en ik ga nu weer op ladder beginnen
Hoop dit weekend wel weer rond lvl 75 / 80 te komen met wat goede items
Ik was net op tijd om ervoor te zorgen dat mijn non-ladder caracters (hammerdin etc) niet verliepen, en ik ga nu weer op ladder beginnen
Hoop dit weekend wel weer rond lvl 75 / 80 te komen met wat goede items
ja ik ben ook sinds 3 maanden weer begonnen, 4 chars verlopen waarvan 2 high voor mijn doen 
gelukkig heb ik wel eens een insight gekregen van iemand en heb ik die nog steeds
gelukkig heb ik wel eens een insight gekregen van iemand en heb ik die nog steeds
Heeft geen signature.
Ik ben vandaag ook weer een char begonnen op SCL, ben nu lvl19 en zit in act4, even lvl 24 nog worden en dan ancients > baal 
@dommerick: Ik heb je toegevoegd bij m'n f list, misschien kunnen we nog een stukje samen spelen (als je ondertussen nog niet rond lvl 40 hangt
) Mijn nick is *frostxl .
Tis trouwens een hammerdin die ik aan het maken ben.
@dommerick: Ik heb je toegevoegd bij m'n f list, misschien kunnen we nog een stukje samen spelen (als je ondertussen nog niet rond lvl 40 hangt
Tis trouwens een hammerdin die ik aan het maken ben.
TuurlijkKoel dat het jou wel lukt... kan je me de volgende keer als ik het ga proberen eens helpen (als je SCL speelt natuurlijk.) Misschien zijn mijn tactics wel helemaal verkeerd...
pure pech. Ik ben een keer van lvl 80 naar lvl 84 gegaan met alleen maar Countess runs te doen!! En ik heb geen ene key een geen rune hoger dan fal gekregen :\ Maar bij summoner heb ik wel eens twee keys gehad in een dropPheno79 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:05:
[...]
Dat snap ik ook wel, dat was wel een grapje
Net met een of andere noob m'n plain Paladin Combat skiller geruild voor Um + Verdungo's. Die Verdungo's is alleen al meer dan 3 Ist waard
Nou weet niet wat voor Verdungos dat is, maar de meest perfecte versie is zonder problemen voor 2 ist te krijgen. Verder is het een kutitem trouwens, 2 ists is nog veel te veel.Angeloonie schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:48:
Net met een of andere noob m'n plain Paladin Combat skiller geruild voor Um + Verdungo's. Die Verdungo's is alleen al meer dan 3 Ist waard
Ik moet je helaas teleurstellen maar een Ist is geen HR, een HR is Ohm+Angeloonie schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:38:
...
Eergisteren samen met PizZa_CalZone de Hellforge quest gedaan, kreeg ik een Ist rune4 jaar gespeeld, nooit een HR gevonden, nu begin ik opnieuw en heb hem meteen
...
Ik heb vorige ladder een Ber gevonden bij een monster in Hell Chaos en deze ladder tot nog toe een Ohm op weg naar Hell hellforge. Geen Enigma heeft wel als voordeel dat je veel meer monsters afmaakt en dus meer kans op leuke spullen
Want ook nog een Um op weg naar Countess, een Gul op weg naar Nihlatak en een Gul op zoek naar de maggot lair
En mijn beste keyrun ooit was in een game 2 dest, 1 terror en 1 hate
[ Voor 8% gewijzigd door Lister op 19-01-2006 20:23 ]
Een Sorc heeft inderdaad aan +3 to fireskills meer dan aan +2 to all skills omdat een sorc in 1 tree investeert. Een paladin heeft altijd EN een aura EN een combat dinges. Bij bijvoorbeeld een hammerdin gaat de concentration met 2 omhoog en ook de blessed hammer met 2 bij een +2 helm. Bij een +3 to PC gaat alleen de hammer met 3 omhoog. Qua damage zal de +2 helm misschien zelfs wel harder gaan.PizZa_CalZone schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:49:
[...]
Tjah mensen die damage-geil zijn zullen er wel veel voor over hebben denk... In de tijd van begin 1.10 had ik voor een 3 to fire skills circlet met een mega health mod als deze behoorlijk wat over gehad. Had me shako er zeker voor vervangen
Smiter zit net iets anders, omdat die 2 dingen in PC heeft, maar een smiter moet het toch voornamelijk van zijn crushing blow hebben.
In statistieken klopt dit, maar in trade terms wordt Ist onder de HR's gerekendLister schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 20:21:
[...]
Ik moet je helaas teleurstellen maar een Ist is geen HR, een HR is Ohm+
gisteren duriels shell gevonden bij mephisto op NM Ik krijg mephisto op Hell met geen mogelijkheid dood. Lightning doet hem helemaal niks en mijn blizzard doet waarschijnlijk te weinig dmg. Mijn merc eet hij ook binnen 20 seconden op met zijn poison attack
Zelfde hier.. tenminste.. heb hem nog niet geprobeerd in een single-player game met m'n Shako/Occy/Tal amulet, maar ik denk dat het ook niet echt gaat lukken. Ik hou het bij m'n meph>dia>baalrunsTrailBlazer schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 08:58:
gisteren duriels shell gevonden bij mephisto op NM Ik krijg mephisto op Hell met geen mogelijkheid dood. Lightning doet hem helemaal niks en mijn blizzard doet waarschijnlijk te weinig dmg. Mijn merc eet hij ook binnen 20 seconden op met zijn poison attack
Ik ga maar op zoek naar een 4 socketed armpje voor mijn merc, wat kost dat?
Ik ga ervan uit dat er niets fatsoenlijks dropped dus ik ga het gewoon traden
Er vallen genoeg mooie armors op hell hoor. Alleen soms een beetje veel strength voor mijn sorc. Maar een kale valt echt vaak dan kan je met de larzuk quest daar 4 gaten in beukenPheno79 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:04:
Ik ga maar op zoek naar een 4 socketed armpje voor mijn merc, wat kost dat?
met mijn lvl 84 sorc kan ik natuurlijk geen nm games meer zien. Dit vind ik echt wel een gemis moet ik zeggen. Wil ook nog een redelijk 3 socket armor vinden zodat ik wealth kan maken.Angeloonie schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:01:
[...]
Zelfde hier.. tenminste.. heb hem nog niet geprobeerd in een single-player game met m'n Shako/Occy/Tal amulet, maar ik denk dat het ook niet echt gaat lukken. Ik hou het bij m'n meph>dia>baalrunsGaat lekker en kost niet eens zo veel tijd, erg goed voor de gold voorraad
Ga denk ik ook maar mijn ist inruilen voor de harlequin crest + nog wat extra hopelijk. Vind ik daarna wel weer genoeg hoop ik om een ist terug te krijgen.
[ Voor 25% gewijzigd door TrailBlazer op 20-01-2006 09:35 ]
TrailBlazer schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:20:
[...]
met mijn lvl 84 sorc kan ik natuurlijk geen nm games meer zien. Dit vind ik echt wel een gemis moet ik zeggen. Wil ook nog een redelijk 3 socket armor vinden zodat ik wealth kan maken.
Ga denk ik ook maar mijn ist inruilen voor de harlequin crest + nog wat extra hopelijk. Vind ik daarna wel weer genoeg hoop ik om een ist terug te krijgen.
Ik wil misschien je Ist wel, zal vanmiddag wel ff kijken wat ik te bieden heb..
Voeg me anders maar ff toe: *Angeloonie
je staat al inmijn lijstje. Ik wil er minimaal een shako voor graag nog wat extra maar die shako is mijn prio
Nope, een HR is 3-5 Ist waard. Ist is gewoon een vrij hoge rune. Als er bij trade staat 3Hr's wordt NIET 3 ist bedoeld maar dus gewoon 12 Ist ofzo.Angeloonie schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 08:50:
[...]
In statistieken klopt dit, maar in trade terms wordt Ist onder de HR's gerekend
Ik heb net een Shako 134 getrade voor Um op SCL dus voor die Ist moet je makkelijk meer kunnen krijgen. Ik heb hem alleen zelf nodig en ruil hem dus niet weer wegTrailBlazer schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:35:
je staat al inmijn lijstje. Ik wil er minimaal een shako voor graag nog wat extra maar die shako is mijn prio
zo mijn dagje zit er weer op, niet puur gelvld maar nu is me lightning sorc dan toch lvl 41
ty masih voor de spullen
ty masih voor de spullen
Heeft geen signature.
143029
Een maat van mij speelt ook diablo2lod en hij gebruikt wel nog een maphack. Hij zegt zelf dat ze er nooit achter kunnen komen mits je niemand verteld dat je een mh gebruikt. Is dat zo ?
Van de battle.net site:143029 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 19:45:
Een maat van mij speelt ook diablo2lod en hij gebruikt wel nog een maphack. Hij zegt zelf dat ze er nooit achter kunnen komen mits je niemand verteld dat je een mh gebruikt. Is dat zo ?
Dus niet slim neeWhere do I report someone that is advertising hacks or other offensive content in the chat rooms?
Take a screenshot of the offensive material by pressing the Print Screen key and submit it to support@blizzard.com.
weet iemand een site met van die tabellen voor FCR waar de breakpoints met CL te zien zijn. Ik kon dit niet vinden op diabloii.net
Heeft geen signature.
ik ging gisteren ff met een vriend baal op hell doen. Hij lvl 84 Paladin ik een Lvl 86 Sorc. Geen doorkomen aan. De ene na de andere unique kwam ons beuken. Vervolgens van die pleuris gloams met uber lightning die me in 2 keer schieten slopen. Vervolgens crasht het game al mijn geld kwijt. Kan nu dus mijn isnight merc nier meer redden
als je echt dringend geld nodig hebt, vanaaf en vanmiddag ben ik waarschijnlijk wel op battlenet, Dus als je me dan add kan je wel wat geld krijgen weet niet om welke bedragen het gaat, maar op het moment zit ik op 1 mil.... Dat is wel leuk maar minder als je doodgaat want dan raak je 200k kwijt 
En masih kon gister niet op de pc om je te runnen door tristram vanaaf weer
En masih kon gister niet op de pc om je te runnen door tristram vanaaf weer
Heeft geen signature.
Als ik iemand door hell probeer te rushen gaat me merc altijd een stuk of 5x dood in de chaos sanc. (kut iron maidenTrailBlazer schreef op maandag 23 januari 2006 @ 07:47:
ik ging gisteren ff met een vriend baal op hell doen. Hij lvl 84 Paladin ik een Lvl 86 Sorc. Geen doorkomen aan. De ene na de andere unique kwam ons beuken. Vervolgens van die pleuris gloams met uber lightning die me in 2 keer schieten slopen. Vervolgens crasht het game al mijn geld kwijt. Kan nu dus mijn isnight merc nier meer redden
Als al me geld op is, doe ik 1 mf run en heb weer een merc.
Een rush door hell is vaak vrij lastig, je hoeft echter niet zo vaak dood te gaan als je op de goede momenten switched van rush character.
Me sorc teleporteerd overal heen, en zet een tp. Degene die je aan het rushen bent gaat erin en zet ook een tp. Vervolgens haal je een ander char die dat specifieke lastige stuk wel aan kan en sloopt het zooitje. Daarna ga je gewoon weer verder met je sorc.
Bij de volgende area's haal ik een ander char erbij:
Claw viper temple level 2 -- hammerdin/smiter
The ruined temple (lam esen's tome) -- hammerdin/smiter
Hellforge -- Hammerdin for shure
Chaos Sanctuary -- (meestal sorc anders:) hammerdin
Anya / frozen river -- hammerdin
Ancients -- smiter!!!
En als je last hebt van gloams... neem dan altijd een thundergods mee...
[ Voor 34% gewijzigd door PizZa_CalZone op 23-01-2006 08:53 ]
ancients was eigenlijk een eitje met pala + druid
Hmm thundergods is wel leuk denk ik eens kijken of ik die kan scoren ergens.
Claw viper. Gewoon in een keer teleporten naar het midden. DIe vipers kunnen daar niet komen volgens mij. In ieder geval lightning komt niet over het muurtje heen.
Claw viper. Gewoon in een keer teleporten naar het midden. DIe vipers kunnen daar niet komen volgens mij. In ieder geval lightning komt niet over het muurtje heen.
[ Voor 40% gewijzigd door TrailBlazer op 23-01-2006 09:23 ]
Waarom niet altijd met een hammerdin rushen? Sloop alles met gemak dus je hoeft niet telkens van char te wisselen
Die vipers kunnen er inderdaad niet komen, je hebt alleen een probleem als ze er in eerste instantie al staan. Wat nog best wel eens voor komtTrailBlazer schreef op maandag 23 januari 2006 @ 09:21:
ancients was eigenlijk een eitje met pala + druid
Me hammerdin heeft geen enigmaAnoniem: 126820 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:34:
Waarom niet altijd met een hammerdin rushen? Sloop alles met gemak dus je hoeft niet telkens van char te wisselen
Charge werkt idd niet echt lekker, gaat blizzard daar eigenlijk nog wat aan doen?PizZa_CalZone schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:28:
[...]
Me hammerdin heeft geen enigma. Lopend kom je wel een eind (charge / vigor) maar ik vind het veel te irritant, soms kom je vast te zitten, soms krijg je een de-sync en sta je opeens een halve kilometer terug. Het bevalt me beter met me sorc
[ Voor 13% gewijzigd door FrostXL op 23-01-2006 12:35 ]
Sinds het bestaan van de paladin met charge en vigor bestaat dit probleem al. In een hele lading patches is dit nooit verholpen. Ik denk niet dat er ooit nog een patch zal komen die dit gaat oplossen. (als er zelfs nog een patch gaat komen...)
Anoniem: 163876
Hey,
Ik zit met een vraag, Ik heb vanaf vandaag enige tijd vakantie en wilde diablo 2/LOD maar weer eens uit de kast trekken om het te gaan spelen. Het is al meer dan 2 jaar geleden dat ik het voor het laatst gespeeld heb dus al mijn characters zijn natuurlijk weg (+ items
). Maargoed... watvoor character is het verstandig om mee te gaan spelen weer als je net weer begint, en dus niets hebt? (mf lijkt me wel handig, maar watvoor skill tree en welke char)
voorheen meestal sorc en dan ice maargoed hier heb je niet zoveel maar aan in hell (sowieso wat doet een sorc in hell? is onmogelijk spelen...)
alvast bedankt
Ik zit met een vraag, Ik heb vanaf vandaag enige tijd vakantie en wilde diablo 2/LOD maar weer eens uit de kast trekken om het te gaan spelen. Het is al meer dan 2 jaar geleden dat ik het voor het laatst gespeeld heb dus al mijn characters zijn natuurlijk weg (+ items
voorheen meestal sorc en dan ice maargoed hier heb je niet zoveel maar aan in hell (sowieso wat doet een sorc in hell? is onmogelijk spelen...)
alvast bedankt
onmogelijk spelen voor een sorc is een beetje overdreven. sowieso zijn er maar bar weinig builds die kunnen soloen in hell. Ik kan met mijn CL sorc nihlatak soloen op Hell. dus kansloos absoluut niet.
Een maand of 3 geleden was ik ook opnieuw begonnen, er zijn wat eerdere posts van mij (paar pagina's terug) EDIT: gevonden:Anoniem: 163876 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:07:
Hey,
Ik zit met een vraag, Ik heb vanaf vandaag enige tijd vakantie en wilde diablo 2/LOD maar weer eens uit de kast trekken om het te gaan spelen. Het is al meer dan 2 jaar geleden dat ik het voor het laatst gespeeld heb dus al mijn characters zijn natuurlijk weg (+ items). Maargoed... watvoor character is het verstandig om mee te gaan spelen weer als je net weer begint, en dus niets hebt? (mf lijkt me wel handig, maar watvoor skill tree en welke char)
alvast bedankt
PizZa_CalZone in "Diablo 2 Classic/LoD: Deel 25"
waarin ik uitleg wat ik heb gedaan. Het komt erop neer dat ik ben begonnen met een blizzard sorc (die nu bijna perfect kan soloen op hell met behulp van een merc.) En daarme mf runs ben gaan doen op mephisto. Na een tijdje had ik genoeg equip om meer chars te maken... Mijn advies aan iedereen (omdat het mij zo goed is bevallen.) Maak een blizzard sorc als eerste char...
[ Voor 4% gewijzigd door PizZa_CalZone op 23-01-2006 14:55 ]
Meer mensen die nu niet in kunnen loggen op bnet? Mss ladder reset 
@ Ninor
Een redelijk arme built is ook een skelliemancer bouwen . Echter is mf-en daarmee zuur
@ Ninor
Een redelijk arme built is ook een skelliemancer bouwen . Echter is mf-en daarmee zuur

[ Voor 44% gewijzigd door skaffa op 23-01-2006 21:26 ]
Ik kan op het moment gewoon inloggen?skaffa schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:24:
Meer mensen die nu niet in kunnen loggen op bnet? Mss ladder reset
@ Ninor
Ik heb nu trouwens een key of terror gevonden (2x). Is zo'n ding nog wat waard of wordt ermee gestooid met het leven?
Anoniem: 163876
dankjewel voor de reply, en een orb sorc? of is dat toch niet zo goed als blizzard, speelde vroeger weel met bone-necro's, weet niet of daar nog veel mee wordt gespeeld...PizZa_CalZone schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:52:
[...]
Een maand of 3 geleden was ik ook opnieuw begonnen, er zijn wat eerdere posts van mij (paar pagina's terug) EDIT: gevonden:
PizZa_CalZone in "Diablo 2 Classic/LoD: Deel 25"
waarin ik uitleg wat ik heb gedaan. Het komt erop neer dat ik ben begonnen met een blizzard sorc (die nu bijna perfect kan soloen op hell met behulp van een merc.) En daarme mf runs ben gaan doen op mephisto. Na een tijdje had ik genoeg equip om meer chars te maken... Mijn advies aan iedereen (omdat het mij zo goed is bevallen.) Maak een blizzard sorc als eerste char...
Ik ben nu bezig met een cheapo hammerdin, zodat ik straks een redelijke rush kan uitvoeren voor de blizzard sorc 
Ik kan nu makkelijk nm solo'en, dus daar ga ik mf runs doen, voordat ik hell ga doen. En dan heb ik nog geen +skill items en alleen mijn cold en fire resist op max
Misschien heb ik wel geen bliz sorc nodig
Ik heb trouwens een hekel aan memph runs , omdat ik me altijd de tering zoek/teleport om de juiste uitgang te vinden. Is daar nog een handig truukje voor? Ze zeggen dat je voor Nithlathak ook een truuk hebt, maar ik heb die niet kunnen zien, iets met de muurschilderingen?
Ik kan nu makkelijk nm solo'en, dus daar ga ik mf runs doen, voordat ik hell ga doen. En dan heb ik nog geen +skill items en alleen mijn cold en fire resist op max
Misschien heb ik wel geen bliz sorc nodig
Ik heb trouwens een hekel aan memph runs , omdat ik me altijd de tering zoek/teleport om de juiste uitgang te vinden. Is daar nog een handig truukje voor? Ze zeggen dat je voor Nithlathak ook een truuk hebt, maar ik heb die niet kunnen zien, iets met de muurschilderingen?
[ Voor 31% gewijzigd door Pheno79 op 24-01-2006 08:56 ]
Maphack is de beste truck 
Ik tele daar altijd maar een beetje rond als ik mephisto ga doen. In de hoop dat ik de ingang snel vind. Voor de rest weet ik daar geen truckje voor
Gister kon in niet meer inloggen ik denk temporary ban vanwege snel aanmaken van tristruns, ging net lkkr. Suf spel
Kan je ook skillers voor een lightning sorc vinden op nm? En weet iemand of ik nog zon cold armor zal nemen, kost 2 sp voor 40% def bonus zou dat het waard zijn?
Ik tele daar altijd maar een beetje rond als ik mephisto ga doen. In de hoop dat ik de ingang snel vind. Voor de rest weet ik daar geen truckje voor
Gister kon in niet meer inloggen ik denk temporary ban vanwege snel aanmaken van tristruns, ging net lkkr. Suf spel
Kan je ook skillers voor een lightning sorc vinden op nm? En weet iemand of ik nog zon cold armor zal nemen, kost 2 sp voor 40% def bonus zou dat het waard zijn?
Heeft geen signature.
Als je mephisto runs wilt doen is blizzard handiger als je de moat trick wilt gebruiken. Hij is dan makkelijker te plaatsen. Als je head-on gaat op meph is orb net zo handig. Bone necro's zijn nog steeds wel goed. Echter kan je geen gebruik meer maken van de marrowwalk bug, dus ze doen minder dmg dan voorheen.Anoniem: 163876 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:14:
[...]
dankjewel voor de reply, en een orb sorc? of is dat toch niet zo goed als blizzard, speelde vroeger weel met bone-necro's, weet niet of daar nog veel mee wordt gespeeld...
Skillers droppen vanaf normal baal. Een kale skiller heeft item lvl 50. Om de meeste kans op skillers te hebben moet je een plek vinden waar charms droppen die allemaal lvl 50 hebben. In act 3 flayer jungle op nightmare zijn alle items die droppen lvl 50 en er zijn nog eens veeeeel ventjes. Wil je dus voor skillers zoeken moet je op nightmare in de flayer jungle gaan killen.dommerick schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 08:59:
Baal en nihilatak op hell kunnen ook nog skillers droppen met een extra 40+ health mod erbij. Deze zijn zeer kostbaar en lastig te krijgen. Deze droppen dus niet op nightmare.
n.v.t.
[ Voor 100% gewijzigd door MetalfanBlackness op 24-01-2006 19:16 . Reden: nieuwe ts is niet mogelijk ]
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Dan ga ik maar es in de nm flayer jungle hunten op skillers, beetje jammer dat het een kans van 1/21 dat je de goede krijgt
En zou mf werken voor meer kans?
Heeft geen signature.
hier staat wat uitleg over skillers en daar staat dat MF niet zou helpen.
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
hoe kan je snel aan een um rune komen, behalve dan countless op hell, want die kan ik nog niet aan
Heeft geen signature.
Anoniem: 16941
Volgens mij kan je snel naar meph porten door op durance 2 altijd linksaf te teleporten. Werkt vaak wel, niet altijd
Daarnaast is orb wel relaxed tegen meph, als je precies de goeie afstand heeft doet het m nog aardig wat damage, die bol moet dan zo ongeveer in ''m uit elkaar spatten.
143029
Ik heb nu een bowazon maar ze is niet echt goed ( heb nog geen goed wapen ) lvl 28
Iemand een idee welke merc ik het beste erbij kan pakken?
Verder: kunj e runewords in unique items zetten ?
Iemand een idee welke merc ik het beste erbij kan pakken?
Verder: kunj e runewords in unique items zetten ?
Runewords in uniques
dat zou geil zijn in een runemaster
Helaas werkt het niet.
Verder vind ik zelf voor een bowazon een holy freeze merc wel fijn.. omdat je waarschijnlijk damage equip gaat dragen ten koste van defence is het handig de ventjes te slowen voordat ze bij jou zijn.
Verder denk ik dat blessed aim ook wel handig kan zijn...
Verder vind ik zelf voor een bowazon een holy freeze merc wel fijn.. omdat je waarschijnlijk damage equip gaat dragen ten koste van defence is het handig de ventjes te slowen voordat ze bij jou zijn.
Verder denk ik dat blessed aim ook wel handig kan zijn...
Ik zie vaak bowazons met een might merc om nog net wat meer dmg te doen.
Bowazon zou ik afhankelijk van je skill distribution een freezing aura of might aura nemen.
Bowazon was echt mijn favoriete class voordat ik stopte, ga er zeker weer een maken
frostmaiden met een ice boog en wat m'avina's
Bowazon was echt mijn favoriete class voordat ik stopte, ga er zeker weer een maken
[ Voor 5% gewijzigd door Bernd op 24-01-2006 16:59 ]
Maar de bottom line is: bowazons zijn eigenlijk gewoon vaak te zwak om Hell te kunnen solo-en. Vooral het gemis van een schild (zeker op hell heb je zulke slechte resists) en vrijwel geen synergien maken het erg. Verder zijn ze vreselijk item-dependent, zonder goede boog kan je wel opzouten.
Ik heb (single player) eens een bowazon met een duriels shell en een cliffkiller totaan mephisto hell gekregen, dat was echt ZOOO hard (laatste stukje van hell heb ik gemultiplayd met een zealot).
Ik zou met een bowazon voor een might merc gaan (als je solod, anders is er altijd wel een paladin in de party met een beter aura), die levert lekker veel extra damage op. Holy freeze is ook wel leuk, maar zolang je je merc laat tanken komen ze toch niet bij jou en als je ze sneller killt al helemaal niet. Blessed aim geeft gewoon te weinig AR increase voor de kosten, zeker met 250+ dex
Verder wel een extreem leuke class.
Ben op dit moment trouwens gestopt. Toen ik die uebers op hun bek had geslagen was de lol er wel weer een beetje vanaf.
Ik heb (single player) eens een bowazon met een duriels shell en een cliffkiller totaan mephisto hell gekregen, dat was echt ZOOO hard (laatste stukje van hell heb ik gemultiplayd met een zealot).
Ik zou met een bowazon voor een might merc gaan (als je solod, anders is er altijd wel een paladin in de party met een beter aura), die levert lekker veel extra damage op. Holy freeze is ook wel leuk, maar zolang je je merc laat tanken komen ze toch niet bij jou en als je ze sneller killt al helemaal niet. Blessed aim geeft gewoon te weinig AR increase voor de kosten, zeker met 250+ dex
Verder wel een extreem leuke class.
Ben op dit moment trouwens gestopt. Toen ik die uebers op hun bek had geslagen was de lol er wel weer een beetje vanaf.
Anoniem: 165137
Bowazons heb ik al een tijdje terug op gegeven,
in cowgames kan je beter een Javazon nemen, in baalruns, idem. met rushen... een sorc... pindleruns ook javazon. Punt.
momenteel bezig met mijn Fury Wolfje
... killt op lvl31 al lekker mee in de baalruns (HCL)
... max dmg ligt nu rond de 600 (zonder overige dingen zoals ench en fana van pala...)
verdere equip:
Armor: Duriels Shell.
Wapen: BoneHew ( 297%, 575 max dmg, 2 clean socks, momenteel)
Boots: ??
Gloves: ??
Ring: Raven?
Ring2: ?
Amy: All res + life?
Helm: dnno yet.
heb stukken equip nog niet helemaal... komt nog wel
v/d week nog wat MFen met me javazon
in cowgames kan je beter een Javazon nemen, in baalruns, idem. met rushen... een sorc... pindleruns ook javazon. Punt.
momenteel bezig met mijn Fury Wolfje
verdere equip:
Armor: Duriels Shell.
Wapen: BoneHew ( 297%, 575 max dmg, 2 clean socks, momenteel)
Boots: ??
Gloves: ??
Ring: Raven?
Ring2: ?
Amy: All res + life?
Helm: dnno yet.
heb stukken equip nog niet helemaal... komt nog wel
143029
Waar vind ik zon might merc dan ? 
Ik heb net een krusiboog geruild tegen een PS en een Pgem ( volgens mij ben ik in de zijk genomen
)
( ik had dus de de kruisboog gekregen ( Langer Briser ) )
Ik heb net een krusiboog geruild tegen een PS en een Pgem ( volgens mij ben ik in de zijk genomen
( ik had dus de de kruisboog gekregen ( Langer Briser ) )
[ Voor 18% gewijzigd door 143029 op 24-01-2006 19:38 ]
PS=???
Might merc is de offensive merc van act2 nightmare
Might merc is de offensive merc van act2 nightmare
Dit topic is gesloten.