Ja, DUDE, denk je nou serieus dat er mensen zijn die jou zomaar een LO gaan geven, LO is zo'n beetje de hoogste rune in het hele spel. Je bent DAAAAGEN aan het MF-runnen voordat je stuff vindt met waarde LO. Je kan 5 chars compleet equippen voor een LO. Zorg eerst dat je ventje level 90 is en je Hell kan solo-en met twee vingers in je neus, dan kan je pas aan LO gaan denken.
Hoe ruil je nu veilig een torch?
Ik had net iemand die mijn 3pgs+4psk+Io+Ko+Fal wou ruilen tegen een torch
Als je dit biedt weet je ZEKER dat de persoon je wil scammen, ik denk dat een torch, zelfs een slechte, 10x zoveel waard is. Dit is net aan Lem waard of nog minder, een torch is gewoon Mal waard. Als je echt een toch wil traden, dan moet je allereerst veel meer bieden en dan bijvoorbeeld een admin trade starten, er zijn wel servers waar dat kan. Als je gewoon een drop trade doet, kan je altijd gescamd worden. Maar waarom zou je een torch willen traden, dat is zeg maar het doel van het spel op dit moment, een torch vinden.
Al met al denk ik dat je een stuk minder gedesillusioneerd zou spelen als je er gewoon vanuit gaat dat je niet zo 1-2-3 een lvl90 char met ueber gear hebt, daar zit MAANDEN spelen achter.
Wie maakt de nieuwe startpost trouwens?
[
Voor 3% gewijzigd door
M_V op 28-01-2006 12:20
]