Diablo 2 Classic/LoD: Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.848 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

En als je online gaat spelen kun je dus met 8 man spelen, die elk verdergaan met hun eigen character? Dus elke keer dat je online gaat behoud je je character?

1000e post van het 25e topic, dit lijkt mij een spel dat ik moet hebben!
* marcieking gaat zo even op de fiets springen

[ Voor 31% gewijzigd door marcieking op 28-01-2006 11:52 ]

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76218

Fantastisch om te zien hoe een aftands spel als Diablo II nog altijd zo'n schare meute fans heeft en nog dagelijks mensen beginnen spelen. Geeft me zin om opnieuw te beginnen met spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

marcieking schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 11:51:
En als je online gaat spelen kun je dus met 8 man spelen, die elk verdergaan met hun eigen character? Dus elke keer dat je online gaat behoud je je character?

1000e post van het 25e topic, dit lijkt mij een spel dat ik moet hebben!
* marcieking gaat zo even op de fiets springen
Zeker doen, is het geld (wat het nu nog kost) dubbel en dwars waard!

Je kan met 8 man in 1 game, dus 8 verschillende mensen die elk met hun eigen character bezig zijn.

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 15:38

M_V

143029 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 01:33:
[...]

Ik zo: N Free Lo. En iedereen : whahaha newb enzo :'(
Ja, DUDE, denk je nou serieus dat er mensen zijn die jou zomaar een LO gaan geven, LO is zo'n beetje de hoogste rune in het hele spel. Je bent DAAAAGEN aan het MF-runnen voordat je stuff vindt met waarde LO. Je kan 5 chars compleet equippen voor een LO. Zorg eerst dat je ventje level 90 is en je Hell kan solo-en met twee vingers in je neus, dan kan je pas aan LO gaan denken.
Hoe ruil je nu veilig een torch?
Ik had net iemand die mijn 3pgs+4psk+Io+Ko+Fal wou ruilen tegen een torch
Als je dit biedt weet je ZEKER dat de persoon je wil scammen, ik denk dat een torch, zelfs een slechte, 10x zoveel waard is. Dit is net aan Lem waard of nog minder, een torch is gewoon Mal waard. Als je echt een toch wil traden, dan moet je allereerst veel meer bieden en dan bijvoorbeeld een admin trade starten, er zijn wel servers waar dat kan. Als je gewoon een drop trade doet, kan je altijd gescamd worden. Maar waarom zou je een torch willen traden, dat is zeg maar het doel van het spel op dit moment, een torch vinden.

Al met al denk ik dat je een stuk minder gedesillusioneerd zou spelen als je er gewoon vanuit gaat dat je niet zo 1-2-3 een lvl90 char met ueber gear hebt, daar zit MAANDEN spelen achter.

Wie maakt de nieuwe startpost trouwens?

[ Voor 3% gewijzigd door M_V op 28-01-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Rudy_V schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:20:
[...]

Ja, DUDE, denk je nou serieus dat er mensen zijn die jou zomaar een LO gaan geven, LO is zo'n beetje de hoogste rune in het hele spel. Je bent DAAAAGEN aan het MF-runnen voordat je stuff vindt met waarde LO. Je kan 5 chars compleet equippen voor een LO. Zorg eerst dat je ventje level 90 is en je Hell kan solo-en met twee vingers in je neus, dan kan je pas aan LO gaan denken.
Het was een grapje :'( Zie de sarcasme in mn post dan :D
Als je dit biedt weet je ZEKER dat de persoon je wil scammen, ik denk dat een torch, zelfs een slechte, 10x zoveel waard is. Dit is net aan Lem waard of nog minder, een torch is gewoon Mal waard. Als je echt een toch wil traden, dan moet je allereerst veel meer bieden en dan bijvoorbeeld een admin trade starten, er zijn wel servers waar dat kan. Als je gewoon een drop trade doet, kan je altijd gescamd worden. Maar waarom zou je een torch willen traden, dat is zeg maar het doel van het spel op dit moment, een torch vinden.

Al met al denk ik dat je een stuk minder gedesillusioneerd zou spelen als je er gewoon vanuit gaat dat je niet zo 1-2-3 een lvl90 char met ueber gear hebt, daar zit MAANDEN spelen achter.
Het valt inderdaad onder het kopje: If it looks to good to be true, it probably is.

Ik ga nu een Sorc maken voor MF ( mn ama heeft er in dr eentje toch nog moeite mee ) en daarmee hoop ik iets goed te vinden voor te traden ed. Of zal ik een Pala maken ( dat heb ik nog nooit gedaan en is makkelijker ivm dingen oprapen in party-games. ). Mmm Mmm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 14:01
TrailBlazer schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 09:01:
je hebt toch gewoon het trade windown :?
Een Torch kan niet in het trade window.

Voor iedereen die wil traden maar niet in public raad ik aan om hier een account te maken:

http://forums.diabloii.net/forumdisplay.php?f=22

Bij die forums zit ik al 3-4 jaar, en heb nog nooit problemen gehad, gewoon alles via de grond getrade enzo. Lees wel de regels door voordat je iets gaat traden!!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Ik heb nu Diablo II gehaald, en met de laatste patches erbij ben ik op Battle.net gaan spelen. Ik krijg echter steeds verkleuringen in het beeld, waardoor ik wel moet stoppen. Het begint met witte, rode en groene stipjes in mijn omgeving, waarnaa het hele scherm overdekt raakt met gele stippen en ik het spel maar afsluit. Hoe komt dat?

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
marcieking schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:36:
Ik heb nu Diablo II gehaald, en met de laatste patches erbij ben ik op Battle.net gaan spelen. Ik krijg echter steeds verkleuringen in het beeld, waardoor ik wel moet stoppen. Het begint met witte, rode en groene stipjes in mijn omgeving, waarnaa het hele scherm overdekt raakt met gele stippen en ik het spel maar afsluit. Hoe komt dat?
door je videokaart/ videokaart drivers. maar dit is nog het topic nog het forum om dit soort dingen te bespreken.

start eens een topic in
spielerij problemen en vragen of zelfs in videoplanken en beeldkanonnen.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
Nounou....kortaf, wellicht dat iemand anders met diablo hetzelfde probleem had, naja.

Komt waarschijnlijk doordat ik een enorme diablo2-noob ben, maar ik was dus met mijn Battle.Net char eventjes singleplayer (dus eigen game) op Normal Duriel a/h verslaan. Dit was de 2e keer, de 1e keer is een paar dagen geleden, en er kwam geen enkele rare. Heeft dat iets met in je eentje multiplayeren te maken? Het waren namelijk 2 Town Portal scrolls en een Magic Military Pick die eruit kwamen :S

offtopic:
Het is overigens "noch"

En die vraag is dus voor Problemen en niet voor Videokaarten

[ Voor 7% gewijzigd door armageddon_2k1 op 28-01-2006 22:53 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
armageddon_2k1 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 22:52:
Komt waarschijnlijk doordat ik een enorme diablo2-noob ben, maar ik was dus met mijn Battle.Net char eventjes singleplayer (dus eigen game) op Normal Duriel a/h verslaan. Dit was de 2e keer, de 1e keer is een paar dagen geleden, en er kwam geen enkele rare. Heeft dat iets met in je eentje multiplayeren te maken? Het waren namelijk 2 Town Portal scrolls en een Magic Military Pick die eruit kwamen :S
Hoeveel Magic Find heb je? Als je niets hebt is het ook niet raar dat je niks leuks krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
Ik ben nu level 22, maar ik krijg gemiddeld toch wel 2 a 3 rares van Duriel. Als ik met iemand samen speel hebben we 1 op de 2 keer ook wel een unique. Maar nu heb ik even een Andarial en een Duriel run gedaan in mijn eentje en ik ben in die hele tijd alleen maar 1 set item tegengekomen.

Geen magic-find houdt overigens toch niet in dat je géén rare's vind? Ik heb vrij weinig magic find, namelijk 20% ongeveer. Maar ik krijg als we met z'n tweeen spelen (de andere heeft 0% magic find zo ongeveer) veel meer rares/uniques.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
download ATMA warning kutsite alert eens, en ga een spelen met die drop calculator.

Er zijn geen grote veranderingen daarin tussen 1.11 en 1.10 dus deze klopt gewoon nog.
Je zal dan onder meer zien dat je met 2 players een grotere mf kans heb. bij 3 nog meer, maar niet zoveel erbij als bij 2. enzovoorts

verder was mijn eerdere post niet kortaf hoor, maar 'to the point' ;)

trouwens, we zijn al voorbij de 1000 posts, maakt iemand een nieuw topique?

[ Voor 10% gewijzigd door BasieP op 29-01-2006 00:13 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Hoe meer MF hoe meer kans op leuke items.

je hebt Normal > Magic > Rare > Set > Unique

Hoe meer MF je hebt, hoe verder naar rechts je kansen verschuiven. :)

Overigens is het beter om met meer spelers te spelen, dan worden de kansen ook beter :)

heeft iemand interesse in een Hellfire Torch +3 Amazon/19 att/13 res of Hellfire Torch +3 Amazon/17 att/16 res? :)

[ Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 29-01-2006 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
trouwens, we zijn al voorbij de 1000 posts, maakt iemand een nieuw topique?
Deeltje 26

[ Voor 45% gewijzigd door peke op 29-01-2006 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 16-06 05:41

TrailBlazer

Karnemelk FTW

marcieking schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:36:
zet in ieder geval directdraw of in ieder geval die optie die ze aanbevelen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.