Diablo 2 Classic/LoD: Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.819 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

En mn bow is weer leeg _/-\o_

Ik lees nu dat ik ipv mijn bow te betalen om te repareren. De bow met een ORT en een chipped in de cube kan gooien om het te repareren en ook de charges weer volledig te chargen. Het is een bow met een runeword erin. Kan dit geen kwaad ? Is het niet zo dat mn hele build dalijk weg is ( of veranderd ? ) ik check het eerst maar voordat het dalijk weer de soep in loopt :')

[ Voor 87% gewijzigd door 143029 op 25-01-2006 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 09:31

TrailBlazer

Karnemelk FTW

reparen kan gewoon zonder risico Overigns op het moment dat je hoger komt dan worde de chipped gems wel een heeel stuk schaarser.

ruil ik een Fal om een Ko te krijgen blijk ik gewoon nog een ko in mijn stash te hebben slingeren :( 2 minuten later valt er een :( :(

[ Voor 36% gewijzigd door TrailBlazer op 25-01-2006 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Dat soort dingen heb ik nou ook altijd... heb 2 accounts vol met ventjes waarvan er 4 zijn die ik als character gebruik en de andere 16 zijn mules.

Zo zitten mijn runes / items verspreid over die 16 ventjes (waarvan 1 trade ventje met de dure items.) Heb nooit zin om het op te ruimen, of ze alle 16 te bekijken. Dus soms trade ik een item die ik ergens al had liggen. :(

Heb sinds gister weer 3 keysets compleet. Ga binnenkort maar weer een rondje ubers doen en kijken of ik uber meph nu wel neer ga krijgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

nihlatak gaat een stuk beter nu ik heb besloten om de insight stok van mijn merc af te pakken als ik hem ga beuken. Met twee mana potions is alles wel dood bij nihlatak. Alleen kreeg mijn merc het voor elkaar om met zijn blote handen een monster te slopen (mijn merc is blijkbaar stiekem chuck Norris) :( toch nog poef maar gelukkig niet dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 21:25

M_V

PizZa_CalZone schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 08:53:

Heb sinds gister weer 3 keysets compleet. Ga binnenkort maar weer een rondje ubers doen en kijken of ik uber meph nu wel neer ga krijgen 8)
Je moet meph ook gewoon SINGLE playeren met een smiter, dan is hij echt poep-simpel. Als je hem gaat multiplayeren wordt hij zoveel harder. Gewoon salvation (of resist lightning) aanzetten en lifetap en crushing blow het werk laten doen.

Dus als volgt:
Ren naar de ubers (snel!)
Trek meph mee naar een hoekje, lukt dat niet parkeer baal/dia in een hoekje, ga terug en trek M mee naar een ander hoekje.
Ga op hem inslaan (eventueel zelfs met zeal, dan geeft hij namelijk bij iedere ros ook de ventjes die om je heen gespawnd zijn een hengst, dus grotere kans op lifetap)
Drink purples zolang je geen lifetap hebt
Als de lifetap inkickt, ros je hem af totdat hij bijna dood is (vnl mbv crushing blow)
Als hij bijna dood is, kan je overwegen om salvation uit te zetten en in te wisselen voor fanaticism, anders duurt het een eeuw voordat hij dood is, maar dan moet je nog wat purples overhebben, want die ga je nodig hebben.
Dit gaat allemaal gewoon met standaard smiter gear, dus geen speciale anti lightning schilden en armors (dus gewoon met heavens light, COA, Zaka, dracul, gores) maar ook met een cheapass helm en een paladin spirit is het goed te doen. Ik heb zelf geen Exile tot mijn beschikking (duur :() dus weet niet hoe die het doet in verhouding tot zaka

Daarna kan je diablo en baal (die doet echt NIETS) ompissen :D.

[ Voor 10% gewijzigd door M_V op 25-01-2006 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 12:53
Mijn hammerdin is leuke rares aan het vinden. Ik ben nu op nm alle subquestjes aan het doen, zoals Blood Raven (was ik vergeten B) ). Mijn merc is pas lvl 26, dus die moet ik nog eventjes levelen, act 5 nm is daar prima voor, shenk O+ zorgt voor snelle exp voor de merc, al kill ik hem. En hij laat leuke dingen vallen, wat ik niet snap, want dat heeft hij bij mij nog nooooit gedaan. Radaments schild heb ik nu bv, voor de leuke defense oa. Voor de rest veel gele items, terwijl ik niet meer of minder mf heb dan normaal. Lucky day denk ik :+

Een pul uit de hellforge nm getrokken, die zie ik vaak in trading staan als needed, wat is daar dan zo speciaal aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

wtf een pul is 70 pgems dacht ik |:( damn ik ben nog zo noob :X

Ik heb sinds me trade, (me hele inventory vol runes met dol sol amn thul en io als enigste hoogste geruild voor een peasant war hat een viperskin +23 allres en een of ander zwaardje voor me barb :) )
voor het eerst de countless gesolod, wat best goed te doen is enkel heb ik wel een nieuwe merc moeten kopen ipv trainen omdat trainen onmogelijk werd voor me merc tijdens countless runs. Hij ging heel de tijd dood en dan zat ik weer zonder mana :9

Dus vanmiddag ga ik hard aan de bak met countless runnen dan ff terror key s en rare runes vinden 8)

[ Voor 4% gewijzigd door dommerick op 25-01-2006 11:00 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:58

FrostXL

cool as ice

Pheno79 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:50:
Een pul uit de hellforge nm getrokken, die zie ik vaak in trading staan als needed, wat is daar dan zo speciaal aan?
Weej pul op hellforge NM?! Ik kreeg net gewoon een lum op hellforge hell :(

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Oeh, schijnaar echt mazzel met pul, ik zie net dat je kan upp'en ermee.
Nu nog wat om te uppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Pheno79 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:50:

Pul is puur currency, je kan er vrij weinig mee (ja, een exceptional unique upgraden, maar dat wordt weinig gedaan). Het is een halve Um waard, maar bovendien zijn er veel redelijk goede eind-items die je ermee kan kopen. Ik heb nog nooit een pul gebruikt voor iets anders dan traden.

Had een keer een Gul uit Hell hellforge, dat is volgens mij het hoogste wat eruit komt.

[ Voor 9% gewijzigd door M_V op 25-01-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ik heb nog nooit getrade, dus waarden zeggen me weinig nog. Op dat rubix org staat er alleen een vertaalslag naar pgs, maar wat ik daar dan were mee kan, shoot me. Ik zal vanavond maar eens gaan googlen en wat in trade games de kunst gaan afkijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ghehe ik trok laatst een hel rune uit hellforge op hell... WHAAAAA 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126820

ik heb al een um, ist, gul + wat crap runes uit hf hell en een um+pul + crap runes uit nm hf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
PizZa_CalZone schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:20:
Ik meen het als ik zeg dat dat gewoon verboden moet worden. Dat is net zoiets als er op hell nog cracked sashes vallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ik ga die pul voor mijn merc gebruiken, het stone of gloom runeword moet met een leuk elite armor toch wat defense opleveren. Helemaal omdat het een def-aura merc is, dan kan hij in hell lekker tanken. Insight in zijn handen om mijn hammerdin aan het mana infuus te leggen en gaan met die banaan! Nu nog een um scoren :D

[ Voor 24% gewijzigd door Pheno79 op 25-01-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Pheno79 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:30:
[...]

mijn merc gebruiken, het stone of gloom runeword moet met een leuk elite armor toch wat defense opleveren. Helemaal omdat het een def-aura merc is, dan kan hij in hell lekker tanken. Insight in zijn handen om mijn hammerdin aan het mana infuus te leggen en gaan met die banaan! Nu nog een um scoren :D
Dit als antwoord op mijn message snap ik niet egt... |:(
PizZa_CalZone schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:20:
Mja wel leuk al die reacties... ;)

Naast die hel heb ik ooit ook nog es een ist, een pul en een um eruit getrokken. Dus jah, 1x bad luck overleef ik wel B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Hmm, snap niet eens waarom ik je quote, dacht dat ik een lege reply had gedaan? Nou ja, ik edit het weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Rudy_V schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:13:
[...]

Pul is puur currency, je kan er vrij weinig mee (ja, een exceptional unique upgraden, maar dat wordt weinig gedaan). Het is een halve Um waard, maar bovendien zijn er veel redelijk goede eind-items die je ermee kan kopen. Ik heb nog nooit een pul gebruikt voor iets anders dan traden.

Had een keer een Gul uit Hell hellforge, dat is volgens mij het hoogste wat eruit komt.
exceptionel unique upgraden is IMHO erg handig. Zeker met items die een stat hebben van +200 % extra defense. Dan wordt het dus een elite armor met een def van +200% en dat is gewoon erg leuk. Mijn merc heeft nu dus een shaftstop aan met een def van bijna 1300 samen met een dmg redux van 30% is het gewoon een erg mooi merc armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

TrailBlazer schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:58:
[...]

exceptionel unique upgraden is IMHO erg handig. Zeker met items die een stat hebben van +200 % extra defense. Dan wordt het dus een elite armor met een def van +200% en dat is gewoon erg leuk. Mijn merc heeft nu dus een shaftstop aan met een def van bijna 1300 samen met een dmg redux van 30% is het gewoon een erg mooi merc armor
Pom....pom....pom.... PUL......dus geen armor maar weapon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
TrailBlazer schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:58:
[...]

je moet er wel even op letten dat dit niet voor alle items 'leuk' is

er zijn bijv. uniques die (doordat ze unnique zijn) een +300% def oid hebben.
als je ze upgrade naar elite armor, dan krijgen ze soms minder +def% omdat dit opnieuw berekent word.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Een vampire gaze is hier een goed voorbeeld van... Het base item waarop hij gebaseerd is heeft niet veel defence. Doordat hij unique is hebben ze hem extra defence gegeven. Door hem te upgraden wordt de base defence hoger, maar het extra percentage wat hij in zijn oude status had wordt dan her-berekend. Dit houdt dus in dat als je een vampire gaze een upgrade geeft... de defence dus mogelijk lager uitkomt dan hij daarvoor was. 8)7

EDIT: Hier een iets betere uitleg:

14. How can upgraded items get a lower Defense than the item had before?
Upgrading items does not guarantee higher stats. All it does is take a normal base item to exceptional status, or an exceptional item to elite status. The end stats depend on the stats of the upgraded base item.
Vampire Gaze is probably the most famous example.
Grim helms have a defense range of 60-125. All Vampire Gaze Grim Helms have a defense of 252. This is due to the fact that when armors spawn with the enhanced defense mod, the defense is invariably set at max +1. When we are dealing with a Vampire Gaze, the base item's defense of 126 recieves a 100% bonus = 252 defense.
However, when the item is upgraded, the base defense is rerolled. The defense range of Bone Visages is 100-157. Which means that a Vampire Gaze with a base item defense of 126 has a very good chance of being turned into a Bone Visage with a lower defense. In case of the worst roll imaginable, your 252 defense Vampire Gaze would go down to 200. Not good.
This page (the D2 community owes Adeyke a lot) shows how upgrading will affect the various unique items.
http://www.cs.colostate.edu/%7Edeykea/d2armours.html

Note that in the 1.10 patch, ethereal armors would lose their ethereal defense bonus when upgraded, in addition to having their defense rerolled. This is no longer the case, ethereal items now retain their defense bonus (although the hack fix implemented had most unfortunate side effects). Adeyke's page still shows ethereal upgraded items with the same defense as non-ethereal ones, but nevertheless, this has been fixed.

[ Voor 70% gewijzigd door PizZa_CalZone op 25-01-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16941

Een gaze upgraden is gewoon not-done :p Een zaka upgraden gaf ook niet zoveel extra defense als ik had verwacht, ik vind het dan ook niet echt kostendekkend om iets up te graden. Wapens is een ander verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

hmm dan ga ik denk ik niet mijn ethereal vampire gaze upgraden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16941 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:08:
Een gaze upgraden is gewoon not-done :p Een zaka upgraden gaf ook niet zoveel extra defense als ik had verwacht, ik vind het dan ook niet echt kostendekkend om iets up te graden. Wapens is een ander verhaal
zaka upgraden voor smite dmg en niet zozeer voor de extra def :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

TrailBlazer schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:18:
hmm dan ga ik denk ik niet mijn ethereal vampire gaze upgraden denk ik
Met een gaze is dat niet handig inderdaad. Wat wel handig is met het upgraden van eth armors is het volgende:
How does the "Eth Glitch" work?

In Diablo 2 version 1.11 and 1.11b, there is a bug regarding the socketing of ethereal armors. Ethereal armors are assigned a 50% bonus to their base defense rating when dropped. This is normal. What is not normal is the fact that when sockets are added to an ethereal armor using the Horadric Cube, that ethereal defense bonus is applied again. The result is an armor with an absolutely impossible defense rating. Enhanced defense modifiers are then added to that base defense rating, so the difference in end defense is rather huge.
This bug appeared as a side-effect when the 1.10 ethereal armor upgrade bug was fixed (the bug is described in section 14). In order to fix that bug, a defense bonus of 50% was simply crammed into the ethereal unique armor upgrade formula. Unfortunately that fix also affected the ethereal armor socketing formula, making armors now gain a second defense bonus when socketed.

The use of this bug is very controversial, and that is the reason I haven’t added this section earlier. The overwhelming number of questions asked about this forced me to make up my mind.
EDIT: ik weet niet of je met een cube recipy ook unique items kan socketen. Het schijnt zo i zo te werken voor witte items.

[ Voor 8% gewijzigd door PizZa_CalZone op 25-01-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
http://users.telenet.be/fdr.be/pics/gotStartpostDiablo2.jpg
Ik heb een nieuwe pic gemaakt om als startpost te gebruiken.
De bronzen assasin van WSaeNoTSoCK heb ik erin verwerkt want ik vind het een prachtig beeldje.
Doordat het in de pic verwerkt is zal iedereen het kunnen bewonderen. :)

Topicstarter: zet de pic als table achtergrond, kijk eventueel of het haalbaar is om de tekst te beginnen naast de assasin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Mijn bowazon loopt samen met een skelliemancer erg gemakkelijk door nightmare heen. We zitten nu net niet in hell maar so far gaat alles erg goed. Ik heb alleen een probleem dat ik geen resistanses heb :( Enig idee hoe ik dat ga fixxen ? Armor of charms ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Kan iemand mij vertellen waarom perfect gems zo gewild zijn? Ik heb net gewoon een Wizzards pike weten te bemachten voor 9 PG's! :)
143029 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:33:
Mijn bowazon loopt samen met een skelliemancer erg gemakkelijk door nightmare heen. We zitten nu net niet in hell maar so far gaat alles erg goed. Ik heb alleen een probleem dat ik geen resistanses heb :( Enig idee hoe ik dat ga fixxen ? Armor of charms ofzo ?
Een 4 socket schild nemen en daar 4x perfect diamond in doen?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
FrostXL schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:58:
Kan iemand mij vertellen waarom perfect gems zo gewild zijn? Ik heb net gewoon een Wizzards pike weten te bemachten voor 9 PG's! :)

[...]

Een 4 socket schild nemen en daar 4x perfect diamond in doen?
gaat niet echt als ie een bowazon speelt he :)

wat je kan doen is zoeken naar goede rare ringen/amulets met +all resistances, je kan je helm/armor socketen met een um rune
Armor runewords zoals Lionheart, Smoke, Chains of Honor (duur), Fortitude zijn ook goed voor de resistances (Fortitude is sowiezo zo'n beetje de ultieme bowazon armor imo).

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FrostXL schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:58:
Daarmee rerollen mensen charms in de hoop betere charms te krijgen :) 3 pgems + charm in cube = nieuwe charm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Bertrand schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 22:24:
[...]

gaat niet echt als ie een bowazon speelt he :)

wat je kan doen is zoeken naar goede rare ringen/amulets met +all resistances, je kan je helm/armor socketen met een um rune
Armor runewords zoals Lionheart, Smoke, Chains of Honor (duur), Fortitude zijn ook goed voor de resistances (Fortitude is sowiezo zo'n beetje de ultieme bowazon armor imo).
Waarom fortitude als je die Chains of Honor kan hebben ( daarvoor ben ik nu aan t sparen :') ( dat gaat me nooit lukken :) )
Anoniem: 126820 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 23:28:
[...]

Daarmee rerollen mensen charms in de hoop betere charms te krijgen :) 3 pgems + charm in cube = nieuwe charm :)
Voor skillers of waarvoor? En welke charms stop je er dan in enzo ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Voor skilles met het liefste life mods.
Stel je voor, je hebt 10 skillers met gemiddeld elk +30 life.
Je character is meteen een moordmachine.
Dat is de enige reden waarom pgs gewild zijn.
Ik heb nooit een skiller kunnen maken met de honderden perfect gems.
Ik heb er wel een 4tal goeie gevonden.
Conclusie: als je skillers wilt zoek ze dan (in nm flayer tem endurance) ipv eindeloos te cuben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Okay ik zit nu in hell :)

Ik zag net in NM in act5 3 spelers met lvl 1 ? Hoe kan dat, je moet toch door de ancients enzo?

Verder zijn er servers met paarse namen? Wat is dat ?

ik heb nu Valkyrie gemaxt ( lvl27 ) Freezing arrow gemaxt ( lvl 25 ) en heb pierce op 75% zitten en dodge enzo ( voor te ontwijken die 3 ) allemaal op 50% Waar kan ik nu het beste mijn skills instoppen? Die Magic Arrow lijkt het goed te doen tegen resistance enemy's maar hij gaat maar met 1% per skill omhoog. Moet ik die pakken? Of moet ik mijn freezetimelenght verlengen ( zit nu op 2 sec. )

Bowazon btw :)

[ Voor 59% gewijzigd door 143029 op 26-01-2006 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

143029 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 01:26:
Okay ik zit nu in hell :)

Ik zag net in NM in act5 3 spelers met lvl 1 ? Hoe kan dat, je moet toch door de ancients enzo?

Verder zijn er servers met paarse namen? Wat is dat ?

ik heb nu Valkyrie gemaxt ( lvl27 ) Freezing arrow gemaxt ( lvl 25 ) en heb pierce op 75% zitten en dodge enzo ( voor te ontwijken die 3 ) allemaal op 50% Waar kan ik nu het beste mijn skills instoppen? Die Magic Arrow lijkt het goed te doen tegen resistance enemy's maar hij gaat maar met 1% per skill omhoog. Moet ik die pakken? Of moet ik mijn freezetimelenght verlengen ( zit nu op 2 sec. )

Bowazon btw :)
je maakt een character aan in diablo classis. rushed hem naar act4 hellen convert hem naar expansion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
TrailBlazer schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 07:41:
[...]

je maakt een character aan in diablo classis. rushed hem naar act4 hellen convert hem naar expansion
Hmm, een leuk idee om de hr's te gaan zoeken met de hellforge. Alhoewel, volgens mij moet je die aap die erbij loopt vaak mollen omdat hij juist de hoogste % heeft dat er hoge runes vallen als ik zo op internet kijk. Wat is de hoogste rune die kan vallen door de hellforge zelf? Ik heb er op hell ooit een gul uitgetrokken, maar is hoger mogelijk?

Gisteren nog wat mijn mercje geleveld, het verschil was ietsie te groot, dus lvl nu is mijn act 2 normal merc naar 36 gegroeid in een klein uurtje. Vreemd genoeg krijgt hij erg veel exp door shenk op nm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
143029 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 23:54:
[...]

Waarom fortitude als je die Chains of Honor kan hebben ( daarvoor ben ik nu aan t sparen :') ( dat gaat me nooit lukken :) )
Fortitude in armor geeft +300% enhance damage en 1-1.5 life per lvl en dat zijn 2 hele toffe mods op een armor :D

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ik ben nu bezig met een ww barb, hij heeft al een wolfhowl voor als ik high lvl ben. Maar wat is nu een goed armor voor me barbarian, momenteel draagt hij een iceblink armor. Wat zijn nou echt goede items voor een barbarian voor higher lvl. Momenteel weet ik alleen dat ik me wolfhowl aandoe op hoger lvl voor de fun :P maar dan de rest nog. Ooh ja ook de sash weet ik al ik denk dat ik me string of ears aanhoud. Suggesties?

als zwaard denk ik dan aan een 3-socket phase blade, om dan crescent moon in te maken :)

[ Voor 10% gewijzigd door dommerick op 26-01-2006 09:36 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Pheno79 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 08:51:
[...]

Hmm, een leuk idee om de hr's te gaan zoeken met de hellforge. Alhoewel, volgens mij moet je die aap die erbij loopt vaak mollen omdat hij juist de hoogste % heeft dat er hoge runes vallen als ik zo op internet kijk. Wat is de hoogste rune die kan vallen door de hellforge zelf? Ik heb er op hell ooit een gul uitgetrokken, maar is hoger mogelijk?

Gisteren nog wat mijn mercje geleveld, het verschil was ietsie te groot, dus lvl nu is mijn act 2 normal merc naar 36 gegroeid in een klein uurtje. Vreemd genoeg krijgt hij erg veel exp door shenk op nm :)
Gul is het hoogst. (vandaar dat de runes Vex en hoger zo ongelofelijk duur zijn)

Het enige probleem om op die manier naar high runes te zoeken is dat je een rush character nodig hebt op non-expansion. Het duurt dus even voordat je die hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door PizZa_CalZone op 26-01-2006 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Bertrand schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:01:
[...]

Fortitude in armor geeft +300% enhance damage en 1-1.5 life per lvl en dat zijn 2 hele toffe mods op een armor :D
Goed punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
PizZa_CalZone schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:32:
[...]

Gul is het hoogst. (vandaar dat de runes Vex en hoger zo ongelofelijk duur zijn)

Het enige probleem om op die manier naar high runes te zoeken is dat je een rush character nodig hebt op non-expansion. Het duurt dus even voordat je die hebt.
Maar misschien wel de moeite waard, nou ja, eerst maar een char maken die op hell richting de hellforge kan rushen, dat lijkt me beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PizZa_CalZone schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:32:
[...]

Dat hoeft niet perse! Je kaan baalquest voltooien zonder ancients :) Je moet dan in party zijn met iemand die ook baal moet doen voor quest, dan krijg jij de baalquest dus ook en kan je naar nm. Hetzelfde geldt voor hell. Chars naar hell rushen voor hf heet runerush. Je hebt dan 1 char op normal met lvl40 (zodatie ook nm ancients kan doen) en die rush je dan samen met de hf chars :) Je moet dit dan wel met zn meerdere mensen doen en het is heel handig als je 2of meer diablos kunt runnen op je pc ;) Ik heb ook lvl 1 chars rondlopen op hell :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Dit is mogelijk, maar gaat vaak een stuk langer duren. Je moet namelijk dat lvl 40 char wel hebben. En als het goed is moet hij de killing blow uitdelen.

Ik zit er zelf aan te denken om het via non-expansion te gaan doen. Ik heb alleen geen idee meer wat de expansion nou precies allemaal extra had, dus het bouwen van een sterke sorc gaat wat langer duren denk.

EDIT: alhoewel... Je hoeft de ancients en baal niet te doen, dus het enige wat moelijk wordt met een sterke blizzard sorc is dat je volgens mij geen runewords hebt (dus geen insight) en de claw viper temple doorkomen op hell.

[ Voor 24% gewijzigd door PizZa_CalZone op 26-01-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Heeft iemand nog een werkende nocd voor 1.11?
Ik heb er al een 8 tal geprobeerd maar die werken niet.
Terwijl ik toch zeker ben dat ik van diezelfde site een werkende patch had in augustus vorig jaar. :?
Ik vind het kortzichtig dat Blizzard niet doet zoals Epic, na enkele maanden de nocd check eruit gooien.
Ze houden zich liever bezig met telkens het updaten vd cd check bij iedere patch. :(
En niet afkomen met virtual drives want daar ben ik allergisch voor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
corpseflayer schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:41:
Heeft iemand nog een werkende nocd voor 1.11?
Ik heb er al een 8 tal geprobeerd maar die werken niet.
Terwijl ik toch zeker ben dat ik van diezelfde site een werkende patch had in augustus vorig jaar. :?
Ik vind het kortzichtig dat Blizzard niet doet zoals Epic, na enkele maanden de nocd check eruit gooien.
Ze houden zich liever bezig met telkens het updaten vd cd check bij iedere patch. :(
En niet afkomen met virtual drives want daar ben ik allergisch voor. ;)
Ik stop die cd er gewoon even in, zo gauw het introotje begint haal ik het eruit en klaar is kees. Kleine moeite, ipv trojans op vage sites binnenhalen :)

Maar als iemand een werkende heeft, ik houd me ook aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Hoe kom ik snel aan een Lo rune ? Ik had opgezocht dat het dingetje 5 ist's waard is maar daar heb ik er ook 0 van :D

Verder heb ik nu aardig wat countess runs gedaan maar het blijft El Ral Tal Ith :'(

edit:

Mijn build tot nu toe, resistances zijn nog wat laag en de Dex blijft gepompt worden :)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/johnvanhensberg/got/build.jpg

Ik heb nog skill point over maar geen idee waar ik ze in moet stoppen ( meer dodge/evade ed. ) of magic arrow ? of + Ar ?

Verder deze bow dankzij masih _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/johnvanhensberg/got/harmony.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door 143029 op 26-01-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Even een paar quotes:
What runes can you get from the Hellforge Quest on each difficulty level?

Normal: El - Amn
Nightmare: Sol - Um
Hell: Hel - Gul

Notes: You get exactly one rune only per quest completion. There is an equal chance (1/11) of getting each rune available. Having more players in your party when you comlete the quest does not increase the number of runes (although you do get more gems). So it's generally a good idea to unparty/leave the game if more than one person needs to complete the quest.

Also note that Gul is the highest rune that can drop from the Hellforge on any difficulty. The runes from Vex-Zod are impossible to get from the Forge. If someone claims they got a rune above Gul from the Forge, that person is either lying or suffers from an overactive imagination. Hephasto the Armorer can drop any rune in the game, but the Forge itself can only drop up to Gul.
Zoals je ziet dropt de forge alleen runes t/m Gul. Hephasto de armorer kan elke rune droppen, maar heeft er geen extra kans op boven een normaal ventje. (Voor zover ik weet)
What runes can the Countess Drop?

I will address this very briefly and in the most simple way I can think of. The countess has two seperate "ways to drop items". A normal drop, and a special rune drop. The rune drop is what people are looking for when they run the Countess (along with Terror keys). The "normal drop" can give you runes up to Lo in hell difficulty. However, your chances to get a Lo from her are not really any better than from any other monster.
The Rune drop can drop up to Ist in hell. The possibility of getting higher runes from this drop are far greater than from the normal drop. Again, this drop is what you are looking for.

The runes that the Countess can drop in each difficulty are:

Normal:
Normal drop - Ral
Rune drop - Ral

Nightmare:
Normal drop - Ko
Rune drop - io (eye-o)

Hell:
Normal drop - Lo (ell-o)
Rune drop - Ist
De countess kan op hell dus maximaal een ist uit de rune drop droppen. Voor een normal drop kan je beter niet naar de countess gaan maar naar een ventje die elke rune in het spel kan droppen.

EDIT:

Nog wat leuke percentages gevonden over drop kansen van de normal drop van de countess:
Hell:

Lo - 0.000312%
ohm - 0.000468%
vex - 0.000546%
gul - 0.000819%
ist - 0.074436%
mal - 0.111654%
um - 0.130038%
pul - 0.195056%
lem - 0.259175%
fal - 0.388763%
ko - 0.514776%
lum - 0.772164%
io - 1.015448%
hel - 1.523172%
dol - 1.976007%
shael - 2.964010%
sol - 3.744013%
amn - 5.616020%
thul - 6.126567%
ort - 9.189850%
ral - 8.752238%
tal - 13.128357%
ith - 10.502686%
eth - 15.754029%
nef - 15.003837%
tir - 22.505755%
eld - 27.006907%
el - 40.510360%

[ Voor 17% gewijzigd door PizZa_CalZone op 26-01-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

tis weer zover ëen ban, weet iemand hoelang die temporarily bans duren?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
PizZa_CalZone schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:15:
Even een paar quotes:

[...]

Zoals je ziet dropt de forge alleen runes t/m Gul. Hephasto de armorer kan elke rune droppen, maar heeft er geen extra kans op boven een normaal ventje. (Voor zover ik weet)
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij wel juist de meeste kans heeft op de hr's itt ander beestjes. Ook de chaos sanctuary op hell zou een goede plaats moeten zijn. Mijn hammerdin gaat daar spoedig heen, even mijn hireling wat doorlevelen op nm, zodat ik een hele dikke defense bonus krijg icm holy shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
dommerick schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:22:
tis weer zover ëen ban, weet iemand hoelang die temporarily bans duren?
Hoe krijg je een ban? Te snel games aanmaken ofzo?
Ik ben nu een paar keer gebanned na wat countessruns, blijkbaar ging ik te snel :)
Duurt niet zo heel lang, na een kwartiertje deed ik weer een poging, na een leuk potje SSB: SM op de gamecube :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Pheno79 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:53:
[...]

Ik ben nu een paar keer gebanned na wat countessruns, blijkbaar ging ik te snel :)
Duurt niet zo heel lang, na een kwartiertje deed ik weer een poging, na een leuk potje SSB: SM op de gamecube :7
Hij vroeg om warez op got :) daarom ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Pheno79 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:53:
na te snel games aanmaken, maar ik had heel de tijd hoge ping en probeerde wel te connecten met de server, veel frustraties met een ping van 1500, maar uiteindelijk kreeg ik t venster wat je ook krijgt als je ban hebt. Na 5 min kon ik er al weer in :P

goed spel SSB: SM :9

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Als ik mijn merc een armor geef met +1 to all skils, wordt zijn aura dan ook beter ?

Verder heb ik net een 'skin of the vipermagi ( 33 to all resist )' geruild tegen een terror key die ik toevallig tegenkwam toen ik aan het countesrunnen was. Goede ruil geweest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

nu weet ik niet veel van trades, maar ik vind dat een goede deal :) ik zou hem ook hebben gedaan 33% allres is nice, bijna perf dacht ik. zelf heb ik 23 op me viperskin, maar mijn dag kan al niet meer stuk ik heb een um gevonden op hellforge hell en geruild tegen een shako met een um erin :9

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

143029 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:55:
Mijn build tot nu toe, resistances zijn nog wat laag en de Dex blijft gepompt worden :)
WTF, hoe overleef je met deze build op Hell? Je hebt niet echt een harde boog, weinig life, lage resistances en gebruikt freezing arrow zonder synergieen.

Allereerst moet je wat aan die resists doen, neem een armor met goede resists zoals duriels shell of vipermagi. Het heeft voor een bowazon weinig zin om een enorme defense te krijgen, melee word je toch niet vaak geraakt. Verder moet de damage van die boog omhoog (hij is maar 50-100 base damage), dit is een leuke boog voor nightmare. Probleem is wel dat je veel meer strength nodig hebt voor de echt harde bogen. Daarom zou ik vanaf heden dex maar laten rusten, die is toch al absurd hoog (en die damage increase van dex wordt relatief steeds minder).
Als laatste:synergieen. level 20 cold arrow erbij zorgt voor 240% extra cold damage, dat zou bijna een verdubbeling betekenen van je dmg. Dit kost in tegenstelling tot je freezing upgraden ook nog eens geen extra mana.

[ Voor 8% gewijzigd door M_V op 26-01-2006 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Rudy_V schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:48:
[...]

WTF, hoe overleef je met deze build op Hell? Je hebt niet echt een harde boog, weinig life, lage resistances en gebruikt freezing arrow zonder synergieen.

Allereerst moet je wat aan die resists doen, neem een armor met goede resists zoals duriels shell of vipermagi. Het heeft voor een bowazon weinig zin om een enorme defense te krijgen, melee word je toch niet vaak geraakt. Verder moet de damage van die boog omhoog (hij is maar 50-100 base damage), dit is een leuke boog voor nightmare. Probleem is wel dat je veel meer strength nodig hebt voor de echt harde bogen. Daarom zou ik vanaf heden dex maar laten rusten, die is toch al absurd hoog (en die damage increase van dex wordt relatief steeds minder).
Als laatste:synergieen. level 20 cold arrow erbij zorgt voor 240% extra cold damage, dat zou bijna een verdubbeling betekenen van je dmg. Dit kost in tegenstelling tot je freezing upgraden ook nog eens geen extra mana.
Tnx, ik word zelf weinig geraakt door melee ( loop vaak met een necro skellie mancer ) en verder dodge ik redelijk veel dus ik hou het redelijk lang uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

143029 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:31:
Als ik mijn merc een armor geef met +1 to all skils, wordt zijn aura dan ook beter ?

Verder heb ik net een 'skin of the vipermagi ( 33 to all resist )' geruild tegen een terror key die ik toevallig tegenkwam toen ik aan het countesrunnen was. Goede ruil geweest ?
Ja, en ja... een terror key is eigenlijk helemaal niet zoveel waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:05
Voor sommige mensen wel, aangezien ik voor 3 terror en 3 hate keys een Assasin torch heb gekregen :Y)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ja, en ik ben nog steeds jaloers... :| ben al een maand of 2 bezig met:

het verzamelen van keys.
een key-runner maken voor nihilatak.
een smiter maken voor de ubers.
items verzamelen voor de 2 bovenstaande builds.
1 mislukte poging op de ubers (9 keys en 3 organs later)

En jij ben net een maandje begonnen en trade gewoon 6 keys voor een torch... :'(

Het leven is niet eerlijk >:) :P

Mja, heb alweer genoeg keys en aardig wat info over hoe ik de ubers moet doen... dussuh, wellicht van het weekend weer een poging wagen. (hopelijk valt er een sorc of paladin torch :9~ )

[ Voor 21% gewijzigd door PizZa_CalZone op 27-01-2006 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ik ga een necro bouwen om de ubers te handlen, ik ga dit maken:

20 teeth
20 bone prison
20 bone wall
20 bone spear
20 bone spirit

Géén curses, géén minions.
Curses: ik zorg zelf voor een +2 nec + life tap && decepify wand (curses voor merc act2).
Minions: niet nodig omdat ik maximum bone heb en dus bone walls / prison heb die alles tegehouden.
Extra voordelen:
Ongeveer 300hp bone armor (zéér krachtig icm physical res en redelijke block)
Bone wall en prison 40 pts + elkanders synergy: zeer hoge life.
Full syngeries voor bone spear, bone spirit en teeth.

Stat points:
60 str
3/2 dex/life (icm Twitchtroe en schild levert dit 60%+ block)
base mana (meditation aura volstaat met necro).

Ik verwacht genoeg dmg te doen om mijn merc als tank te gebruiken tijdens het lvlen, evt af en toe eens een life tap casten bij boss packs.
De echte killers (diablo, baal, mephi) zijn eenvoudig te stoppen mbv bone prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

corpseflayer schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 13:26:
Ik ga een necro bouwen om de ubers te handlen, ik ga dit maken:
Klinkt als een leuke build, maar waarom niet toch wat puntjes in je curses, dan kan je een veel betere wand nemen (er is toch zo'n +boneskills wand).

Verder kende ik op bnet iemand met een vergelijkbare build en die had vreselijk veel moeite om de uebers te slopen, het ging wel maar hij had wel extreem goede gear nodig. Maarja, is weer eens wat anders dan die eeuwige smiter. Na een smiter/zealot lijkt me dit toch wel de next best methode om ze te slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ja die curses he.
Ik heb ze niet echt nodig, enkel life tap en amp of decrep voor de merc.

Wat ik me wel afvraag is of het niet beter is om niks in teeth te stoppen en in plaats daarvan 10+ in lower resist. Lower resist verlaagd ook magical damage en kan dus ongeveer 55% vd res afnemen. Het nadeel is dan weer dat de base dmg van de main skill wat lager uitvalt.
De vraag is of lower resist eigenlijk wel nodig is met full bone synergies.
...
Dan maar 7ptn voor de curses, 1 in elke. Zowiezo zijn er nog de 12 quest skill points dus het kan er wel af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

corpseflayer schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:44:
Ja die curses he.
Ik heb ze niet echt nodig, enkel life tap en amp of decrep voor de merc.

Wat ik me wel afvraag is of het niet beter is om niks in teeth te stoppen en in plaats daarvan 10+ in lower resist. Lower resist verlaagd ook magical damage en kan dus ongeveer 55% vd res afnemen. Het nadeel is dan weer dat de base dmg van de main skill wat lager uitvalt.
De vraag is of lower resist eigenlijk wel nodig is met full bone synergies.
...
Dan maar 7ptn voor de curses, 1 in elke. Zowiezo zijn er nog de 12 quest skill points dus het kan er wel af. :)
Ik zie bij lower resist geen magical damage staan, dus dat zou ik nog ff nakijken. Maar als je gaat kijken, lower resist gaat boven level 10 eigenlijk nauwelijks meer hoger, dus dat betekent dat je er eigenlijk maar 1 of een paar skillpoints in hoeft te doen, de rest haal je neem ik aan wel met +skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Ik heb net een Buriza geruild voor 9 pgs en een lum. Ik ga die buriza gebruiken ipv mijn harmony.

Nu weet ik niet of het een goede ruil is geweest ( buriza = pul waard ) en of die beter is dan mijn harmony ( ik kan m nog niet tillen, niet genoeg strength :') )

Kan iemand me zn msn geven zodat ik deze vragen kan stellen via msn ipv fora :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
*Angeloonie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-02-2023
Doet bonespear zoveel damage dan?

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Bone spear krijgt synergies van:

Teeth: +7% Magic Damage Per Level
Bone Wall: +7% Magic Damage Per Level
Bone Prison: +7% Magic Damage Per Level
Bone Spirit: +7% Magic Damage Per Level
lvl 20 spear = 205-218
lvl 20 spirit = 380-413
Hoe de synergies exact berekend worden weet ik niet (is de 7% / lvl cumulatief per skill of wordt 7% genomen vd base damage).
In het geval het niet cumulatief is kom je op 1.5K spear dmg met ongeveer lvl 23 skills. Spirit is 3K.
Het voordeel is wel dat de meeste monsters geen resistance hebben tegen magick damage waardoor je tov bvb een cold of fire sorc niet veel onderdoet daar veel monsters hoge cold/fire res hebben.
Met een hoge cast rate kan er dus aardig wat damage gedaan worden, spirit is ook zeer handig tegen bosses.
Lower Resist lowers Poison, Fire, Lightning, and Cold Resistances. It does not lower Physical Resistance
Je hebt gelijk, het werkt niet met magick damage, daarvoor moet je al 20+ necs gehad hebben over 4 jaar diablo spelen. :D
Dus het wordt toch een curseloze && minionloze build. :)
Mogelijk gebruik ik eenvoudigweg een wand op mijn secondary met +3 life tap.
Op die manier kan ik full bone synergies halen.
Als items zoek ik wel een +3 bone circlet +3 bone amulet +3 bone wand +2 shield of armor en de rest res gear. Redelijk cheape gear dus dat moet lukken. Ik heb nog een soj maar die draag ik niet, was een cadeautje van een nu gestopte speelmakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

143029 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 17:25:
Ik heb net een Buriza geruild voor 9 pgs en een lum. Ik ga die buriza gebruiken ipv mijn harmony.

Nu weet ik niet of het een goede ruil is geweest ( buriza = pul waard ) en of die beter is dan mijn harmony ( ik kan m nog niet tillen, niet genoeg strength :') )

Kan iemand me zn msn geven zodat ik deze vragen kan stellen via msn ipv fora :)
Buriza is een hele decent eindboog, maar nooit pul waard, ik zou er niet meer dan ko/fal voor geven (maar 9pg en lum is een hele goede prijs). Hij is ordes beter dan je harmony, probeer je strength te uppen en ga hem zo snel mogelijk gebruiken. Buriza doet meer dan 2x zoveel damage dan die harmony en die gaat nog lekker over de kop met je dex ook.

Dan alleen nog wat aan je resists doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

http://www.d2items.com/skills.php kan je het mooi uitstippelen
Je hebt gelijk, het werkt niet met magick damage, daarvoor moet je al 20+ necs gehad hebben over 4 jaar diablo spelen. :D
Heb nog nooit een necro gespeeld, ja 1x een zookeeper, een hele slechte. ga er maar eens eentje bouwen :D
+3 bone amulet
Jij speelt toch HCL, ik heb er volgens mij nog eentje liggen op SCL, maar ik heb diablo eraf gegooid (speel al 2 maanden niet meer) dus ik ga niet helemaal speciaal kijken als je toch HC speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

<Battle.net> Invalid user

?
Rudy_V schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 19:05:
[...]

Buriza is een hele decent eindboog, maar nooit pul waard, ik zou er niet meer dan ko/fal voor geven (maar 9pg en lum is een hele goede prijs). Hij is ordes beter dan je harmony, probeer je strength te uppen en ga hem zo snel mogelijk gebruiken. Buriza doet meer dan 2x zoveel damage dan die harmony en die gaat nog lekker over de kop met je dex ook.

Dan alleen nog wat aan je resists doen.
http://www.diablo2.rubix.org/itam.php?showitem=120 ? Ik ben nu bezig met mn strenght ( 81 ondertussen :( ) De resist liggen net onder/boven de 0 dankzijn Vipermagi 33. Ik ben aan het sparen voor een Lo ( ivm dat ene runeword voor armor met +300 ED + resists waarvan de naam mij even ontschoten is :) )

Btw wat blijft diablo2 toch een naaispel zeg :r Een paar voorbeeldjes:

- Iedere keer wordt mn geld gejat als ik dood ga ( wat al erg genoeg is ivm - exp ) en dan bedoel ik 30k enzo :( Ik laat het geld van anderen ALTIJD liggen.
- Ik had net hellforge op Hell gedaan ( heel team was gezellig ) en ik dus heel sportief uit de party om de andere de quest te behouden, ik zei al: dont steal okay ;) en legde dat steentje op de hellforge. Geen portals in de buurt en geen mannetjes in de buurt ( op map gekeken ). Dus ik denk: safe. Ik mep dat ding, komt er eerst die zwoaaahhh aaaahhh geesten uit enzo. En binnen een flash ( ik weet nog steeds NIET waardie vanaf kwam ) een pala die mn perfect diamont en mn rune jatte :r :r ( ik heb gelukkig niet kunnen zien welke ( het ging VEEL te snel ( Pick-it bot? ). :r Wat een ass :(

Misschien ben ik te lief / naief voor het spel. Blijkbaar willen mensen niet helpen als ze er zelf niet beter van worden :(

Disclaimer: en ja het is echt HEEL dom van me, maar het blijft lame

[ Voor 3% gewijzigd door 143029 op 27-01-2006 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

corpseflayer schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 18:46:
Bone spear krijgt synergies van:

Teeth: +7% Magic Damage Per Level
Bone Wall: +7% Magic Damage Per Level
Bone Prison: +7% Magic Damage Per Level
Bone Spirit: +7% Magic Damage Per Level
lvl 20 spear = 205-218
lvl 20 spirit = 380-413
Hoe de synergies exact berekend worden weet ik niet (is de 7% / lvl cumulatief per skill of wordt 7% genomen vd base damage).
Synergies gelden niet voor + to skills synergies worden enkel bepaald op basis van de punten die je er zelf in gestopt hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

vandaag een lkkr dagje, verscheidene keys gevonden. Geen dest ninlathak is te moeilijk wel een mara's kaleidoscope gevonden die gewild was. Ik heb deze getrade voor mal+ist (goede ruil?)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
143029 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 20:05:
[...]

<Battle.net> Invalid user

?
:?

/f a Angeloonie
- Ik had net hellforge op Hell gedaan ( heel team was gezellig ) en ik dus heel sportief uit de party om de andere de quest te behouden, ik zei al: dont steal okay ;) en legde dat steentje op de hellforge. Geen portals in de buurt en geen mannetjes in de buurt ( op map gekeken ). Dus ik denk: safe. Ik mep dat ding, komt er eerst die zwoaaahhh aaaahhh geesten uit enzo. En binnen een flash ( ik weet nog steeds NIET waardie vanaf kwam ) een pala die mn perfect diamont en mn rune jatte :r :r ( ik heb gelukkig niet kunnen zien welke ( het ging VEEL te snel ( Pick-it bot? ). :r Wat een ass :(

Misschien ben ik te lief / naief voor het spel. Blijkbaar willen mensen niet helpen als ze er zelf niet beter van worden :(

Disclaimer: en ja het is echt HEEL dom van me, maar het blijft lame
Het is inderdaad dom, NOOIT in public games meedelen dat je de HF quest doet, zeker niet als mensen ook nog eens zeggen dat ze niets gaan jatten. Helaas is het niet anders meer op B.net, je hebt alleen maar profiteurs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ik heb de werkende nocd eindelijk gevonden.
Hij staat op mijn webspace maar ik geef liever de bronlocatie op.
Je vind het op gameburnworld onder diablo2 (let op niet LOD maar diablo 2!!), daar download je de versie van 17,x KB. Om de nocd te gebruiken moet je wel de music files kopiëren naar de harde schijf.
:)
Echt een aanrader om van die sucky check af te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Angeloonie schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 22:24:
[...]

:?

/f a Angeloonie

[...]

Het is inderdaad dom, NOOIT in public games meedelen dat je de HF quest doet, zeker niet als mensen ook nog eens zeggen dat ze niets gaan jatten. Helaas is het niet anders meer op B.net, je hebt alleen maar profiteurs :(
Ik had je al geadd :) Ik deed *Angeloonie ipv Angeloonie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Echt rielaxe dag vandaag met Diablo :) Ben nieuw op Ladder (voorheen altijd NL gespeeld) en heb met mijn sorcje (enige char op ladder) bij Andy hell een BK5 en een 20Life 16Mana sc gevonden >:) Voor die laatste heb ik een Vex, Mal en 2 Um geruild :D. Weet alleen niet wat ik met al die runes moet doen. Heb wel zin in een goede javazon (Had ik op NL ook) met Eth upped Titans, Fortitude armor enz.. Lijkt me onwijs rielax. Wie weet wat die items (vooral de laatste) waard zijn?

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Tobias schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:24:
Echt rielaxe dag vandaag met Diablo :) Ben nieuw op Ladder (voorheen altijd NL gespeeld) en heb met mijn sorcje (enige char op ladder) bij Andy hell een BK5 en een 20Life 16Mana sc gevonden >:) Voor die laatste heb ik een Vex, Mal en 2 Um geruild :D. Weet alleen niet wat ik met al die runes moet doen. Heb wel zin in een goede javazon (Had ik op NL ook) met Eth upped Titans, Fortitude armor enz.. Lijkt me onwijs rielax. Wie weet wat die items (vooral de laatste) waard zijn?
Waarom is etheral zo belangrijk ? Ik vind het maar vervelend, of mis ik iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
143029 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 01:10:
[...]

Waarom is etheral zo belangrijk ? Ik vind het maar vervelend, of mis ik iets ?
Ethereal items hebben meer defense/damage. Maar je kan ze dus niet repareren. Zoals die assasin claw die ik je liet zien, die heeft "Indestructible", en Titan's Revenge heeft "Replenishes Quantity", dus er komen automatisch weer javelins bij. Alleen als je ze allemaal op gooit, dus 0 over hebt, is hij kapot. Maarja, gewoon zorgen dat dat niet gebeurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Angeloonie schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 01:18:
[...]

Ethereal items hebben meer defense/damage. Maar je kan ze dus niet repareren. Zoals die assasin claw die ik je liet zien, die heeft "Indestructible", en Titan's Revenge heeft "Replenishes Quantity", dus er komen automatisch weer javelins bij. Alleen als je ze allemaal op gooit, dus 0 over hebt, is hij kapot. Maarja, gewoon zorgen dat dat niet gebeurt ;)
Aha! Weer wat geleerd dus. Niemand wil me een Lo geven btw :(

Ik zo: N Free Lo. En iedereen : whahaha newb enzo :'(

Hoe ruil je nu veilig een torch?
Ik had net iemand die mijn 3pgs+4psk+Io+Ko+Fal wou ruilen tegen een torch en dan moesten we in act2 naar dat huisje gaan en hij boven en ik onder en dan droppen en lopen. Maar ik vertrouwde het niet ( en al helemaal niet sinds vanmiddag met die hellforge jattert ). Ik zei: Youre gonna use teleport or telekinesis. En hij zei: cant do that in town. Nagoed, ik heb het niet gedaan omdat ik niet weer bezeken wou worden. Maar kan het zo ? Of werkt het zo niet en wou die me bezeiken.

AAAAAAARGH

For the love of fuck. Ik ben echt dom dom. Ik denk: Moet kunnen zon ruil. Wil dus een torch ruilen tegen mn ex-harmony en Ko. Beide droppen. En ja hoor, die gast jat mn harmony :'( Gelukkig mn Ko nog kunnen redden maar wat een eikel. Hij zei achteraf: tnx, i stole the torch the same way, good things.

Zo gaat de lol er snel van af :( Vanaf nu alleen nog maar ruilen mits 3 dubbel ondertekend contract |:( |:( Ik ga slapen ;(

[ Voor 53% gewijzigd door 143029 op 28-01-2006 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

je hebt toch gewoon het trade windown :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Misschien niet helemaal de goede plaats, maar ik wil even iets vragen:

Wat is Diablo II nou voor spel? Als ik zo een beetje rondloop is het een RPG die je op internet kunt spelen, is het dus eenm MMORPG? Je maakt een account aan op Battle.net (of gebruiken ze iets anders?) en je gaat rondlopen in een wereld? Of speel je het in singleplayer en ga je dan online om je score neer te zetten? Ik kon nergens echt een goed antwoord vinden op deze vraag, vandaar dat ik hem hier even stel.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

marcieking schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 11:42:
Misschien niet helemaal de goede plaats, maar ik wil even iets vragen:

Wat is Diablo II nou voor spel? Als ik zo een beetje rondloop is het een RPG die je op internet kunt spelen, is het dus eenm MMORPG? Je maakt een account aan op Battle.net (of gebruiken ze iets anders?) en je gaat rondlopen in een wereld? Of speel je het in singleplayer en ga je dan online om je score neer te zetten? Ik kon nergens echt een goed antwoord vinden op deze vraag, vandaar dat ik hem hier even stel.
Diablo is idd een RPG, maar geen MMORPG, je kan namelijk online met maar maximaal 8 mensen in een game.
Je kan het Singleplayer spelen en het dan gewoon in 3 difficulties uitspelen.
Je kan ook een diablo-account aanmaken en dan op Bnet gaan spelen, je kan (voor zover ik weet) niet je SP ventjes overzetten naar MP. Op zo'n account kan je 8 characters hebben, je kan voor deze characters uit 7(toch?) classes kiezen. Je kan overigens meerdere accounts maken als je dat zou willen. Het doel van het spel is online niet echt, het uitspelen meer, maar het gaat meer om de godly items verzamelen en gewoon de ultime build maken, al met al erg vermakelijk :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Niet online

marcieking

En als je online gaat spelen kun je dus met 8 man spelen, die elk verdergaan met hun eigen character? Dus elke keer dat je online gaat behoud je je character?

1000e post van het 25e topic, dit lijkt mij een spel dat ik moet hebben!
* marcieking gaat zo even op de fiets springen

[ Voor 31% gewijzigd door marcieking op 28-01-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76218

Fantastisch om te zien hoe een aftands spel als Diablo II nog altijd zo'n schare meute fans heeft en nog dagelijks mensen beginnen spelen. Geeft me zin om opnieuw te beginnen met spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

marcieking schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 11:51:
En als je online gaat spelen kun je dus met 8 man spelen, die elk verdergaan met hun eigen character? Dus elke keer dat je online gaat behoud je je character?

1000e post van het 25e topic, dit lijkt mij een spel dat ik moet hebben!
* marcieking gaat zo even op de fiets springen
Zeker doen, is het geld (wat het nu nog kost) dubbel en dwars waard!

Je kan met 8 man in 1 game, dus 8 verschillende mensen die elk met hun eigen character bezig zijn.

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

143029 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 01:33:
[...]

Ik zo: N Free Lo. En iedereen : whahaha newb enzo :'(
Ja, DUDE, denk je nou serieus dat er mensen zijn die jou zomaar een LO gaan geven, LO is zo'n beetje de hoogste rune in het hele spel. Je bent DAAAAGEN aan het MF-runnen voordat je stuff vindt met waarde LO. Je kan 5 chars compleet equippen voor een LO. Zorg eerst dat je ventje level 90 is en je Hell kan solo-en met twee vingers in je neus, dan kan je pas aan LO gaan denken.
Hoe ruil je nu veilig een torch?
Ik had net iemand die mijn 3pgs+4psk+Io+Ko+Fal wou ruilen tegen een torch
Als je dit biedt weet je ZEKER dat de persoon je wil scammen, ik denk dat een torch, zelfs een slechte, 10x zoveel waard is. Dit is net aan Lem waard of nog minder, een torch is gewoon Mal waard. Als je echt een toch wil traden, dan moet je allereerst veel meer bieden en dan bijvoorbeeld een admin trade starten, er zijn wel servers waar dat kan. Als je gewoon een drop trade doet, kan je altijd gescamd worden. Maar waarom zou je een torch willen traden, dat is zeg maar het doel van het spel op dit moment, een torch vinden.

Al met al denk ik dat je een stuk minder gedesillusioneerd zou spelen als je er gewoon vanuit gaat dat je niet zo 1-2-3 een lvl90 char met ueber gear hebt, daar zit MAANDEN spelen achter.

Wie maakt de nieuwe startpost trouwens?

[ Voor 3% gewijzigd door M_V op 28-01-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Rudy_V schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:20:
[...]

Ja, DUDE, denk je nou serieus dat er mensen zijn die jou zomaar een LO gaan geven, LO is zo'n beetje de hoogste rune in het hele spel. Je bent DAAAAGEN aan het MF-runnen voordat je stuff vindt met waarde LO. Je kan 5 chars compleet equippen voor een LO. Zorg eerst dat je ventje level 90 is en je Hell kan solo-en met twee vingers in je neus, dan kan je pas aan LO gaan denken.
Het was een grapje :'( Zie de sarcasme in mn post dan :D
Als je dit biedt weet je ZEKER dat de persoon je wil scammen, ik denk dat een torch, zelfs een slechte, 10x zoveel waard is. Dit is net aan Lem waard of nog minder, een torch is gewoon Mal waard. Als je echt een toch wil traden, dan moet je allereerst veel meer bieden en dan bijvoorbeeld een admin trade starten, er zijn wel servers waar dat kan. Als je gewoon een drop trade doet, kan je altijd gescamd worden. Maar waarom zou je een torch willen traden, dat is zeg maar het doel van het spel op dit moment, een torch vinden.

Al met al denk ik dat je een stuk minder gedesillusioneerd zou spelen als je er gewoon vanuit gaat dat je niet zo 1-2-3 een lvl90 char met ueber gear hebt, daar zit MAANDEN spelen achter.
Het valt inderdaad onder het kopje: If it looks to good to be true, it probably is.

Ik ga nu een Sorc maken voor MF ( mn ama heeft er in dr eentje toch nog moeite mee ) en daarmee hoop ik iets goed te vinden voor te traden ed. Of zal ik een Pala maken ( dat heb ik nog nooit gedaan en is makkelijker ivm dingen oprapen in party-games. ). Mmm Mmm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
TrailBlazer schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 09:01:
je hebt toch gewoon het trade windown :?
Een Torch kan niet in het trade window.

Voor iedereen die wil traden maar niet in public raad ik aan om hier een account te maken:

http://forums.diabloii.net/forumdisplay.php?f=22

Bij die forums zit ik al 3-4 jaar, en heb nog nooit problemen gehad, gewoon alles via de grond getrade enzo. Lees wel de regels door voordat je iets gaat traden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Ik heb nu Diablo II gehaald, en met de laatste patches erbij ben ik op Battle.net gaan spelen. Ik krijg echter steeds verkleuringen in het beeld, waardoor ik wel moet stoppen. Het begint met witte, rode en groene stipjes in mijn omgeving, waarnaa het hele scherm overdekt raakt met gele stippen en ik het spel maar afsluit. Hoe komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
marcieking schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:36:
Ik heb nu Diablo II gehaald, en met de laatste patches erbij ben ik op Battle.net gaan spelen. Ik krijg echter steeds verkleuringen in het beeld, waardoor ik wel moet stoppen. Het begint met witte, rode en groene stipjes in mijn omgeving, waarnaa het hele scherm overdekt raakt met gele stippen en ik het spel maar afsluit. Hoe komt dat?
door je videokaart/ videokaart drivers. maar dit is nog het topic nog het forum om dit soort dingen te bespreken.

start eens een topic in
spielerij problemen en vragen of zelfs in videoplanken en beeldkanonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
Nounou....kortaf, wellicht dat iemand anders met diablo hetzelfde probleem had, naja.

Komt waarschijnlijk doordat ik een enorme diablo2-noob ben, maar ik was dus met mijn Battle.Net char eventjes singleplayer (dus eigen game) op Normal Duriel a/h verslaan. Dit was de 2e keer, de 1e keer is een paar dagen geleden, en er kwam geen enkele rare. Heeft dat iets met in je eentje multiplayeren te maken? Het waren namelijk 2 Town Portal scrolls en een Magic Military Pick die eruit kwamen :S

offtopic:
Het is overigens "noch"

En die vraag is dus voor Problemen en niet voor Videokaarten

[ Voor 7% gewijzigd door armageddon_2k1 op 28-01-2006 22:53 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
armageddon_2k1 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 22:52:
Komt waarschijnlijk doordat ik een enorme diablo2-noob ben, maar ik was dus met mijn Battle.Net char eventjes singleplayer (dus eigen game) op Normal Duriel a/h verslaan. Dit was de 2e keer, de 1e keer is een paar dagen geleden, en er kwam geen enkele rare. Heeft dat iets met in je eentje multiplayeren te maken? Het waren namelijk 2 Town Portal scrolls en een Magic Military Pick die eruit kwamen :S
Hoeveel Magic Find heb je? Als je niets hebt is het ook niet raar dat je niks leuks krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
Ik ben nu level 22, maar ik krijg gemiddeld toch wel 2 a 3 rares van Duriel. Als ik met iemand samen speel hebben we 1 op de 2 keer ook wel een unique. Maar nu heb ik even een Andarial en een Duriel run gedaan in mijn eentje en ik ben in die hele tijd alleen maar 1 set item tegengekomen.

Geen magic-find houdt overigens toch niet in dat je géén rare's vind? Ik heb vrij weinig magic find, namelijk 20% ongeveer. Maar ik krijg als we met z'n tweeen spelen (de andere heeft 0% magic find zo ongeveer) veel meer rares/uniques.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
download ATMA warning kutsite alert eens, en ga een spelen met die drop calculator.

Er zijn geen grote veranderingen daarin tussen 1.11 en 1.10 dus deze klopt gewoon nog.
Je zal dan onder meer zien dat je met 2 players een grotere mf kans heb. bij 3 nog meer, maar niet zoveel erbij als bij 2. enzovoorts

verder was mijn eerdere post niet kortaf hoor, maar 'to the point' ;)

trouwens, we zijn al voorbij de 1000 posts, maakt iemand een nieuw topique?

[ Voor 10% gewijzigd door BasieP op 29-01-2006 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Hoe meer MF hoe meer kans op leuke items.

je hebt Normal > Magic > Rare > Set > Unique

Hoe meer MF je hebt, hoe verder naar rechts je kansen verschuiven. :)

Overigens is het beter om met meer spelers te spelen, dan worden de kansen ook beter :)

heeft iemand interesse in een Hellfire Torch +3 Amazon/19 att/13 res of Hellfire Torch +3 Amazon/17 att/16 res? :)

[ Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 29-01-2006 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
trouwens, we zijn al voorbij de 1000 posts, maakt iemand een nieuw topique?
Deeltje 26

[ Voor 45% gewijzigd door peke op 29-01-2006 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

marcieking schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:36:
zet in ieder geval directdraw of in ieder geval die optie die ze aanbevelen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.