Perfect SkullBertrand schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:40:
PS=???
Might merc is de offensive merc van act2 nightmare
Perfect Gem ( zon paarse )
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
143029
Perfect SkullBertrand schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:40:
PS=???
Might merc is de offensive merc van act2 nightmare
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
143029
Anoniem: 16941
143029
hel = rune ?TrailBlazer schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:52:
gewoon ff een hel scoren in cube samen met een scroll of tp en hoppa leeg
[ Voor 11% gewijzigd door 143029 op 24-01-2006 21:54 ]
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Haha, je kan niet meer dan 1 socket hebben in uniques. Als je ze zelf socket met de quest tenminste.143029 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:09:
Argh vertieft
Laat ik een unique bow slotten. Krijg ik 1 slot. Ik denk: PS erin en hoppa leech *)
Wat gebeurt er -_- Zit ik mijn stash op te ruimen, stop ik er een waardeloze chiped ruby in -_-
kut.
[ Voor 18% gewijzigd door peke op 24-01-2006 22:09 ]
143029
Anoniem: 126820
beste merc is imo een act1 merc met faith bow, dan kan je zelf een windforce of een andere bow gebruiken143029 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:42:
Ik heb nu een bowazon maar ze is niet echt goed ( heb nog geen goed wapen ) lvl 28
Iemand een idee welke merc ik het beste erbij kan pakken?
143029
Hulde aan de manAnoniem: 126820 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:30:
[...]
beste merc is imo een act1 merc met faith bow, dan kan je zelf een windforce of een andere bow gebruikenMaar als je geen faith kunt betalen, dan is het besten een act2 def merc
trouwens whisp me maar ik heb nog een bow liggen miss heb je het nodig en ik heb ook wel een hel voor je. Mijn acc masih mas-ih of mas-ih02
Zit je op hcl? Zoja dan kan ik je 1tje bezorgen.143029 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:11:
Iemand zon hel rune-tje over ?Niemand wil met me traden en als ze dan al willen traden roepen ze:
"newb offer more" en dan gaan ze weg
Ik ben geen held in photoschop, alle plaatjes enzo komen direct van the arreat summit,corpseflayer schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:14:
Nee, de kleuren zijn slecht gekozen en telkens een zwart balkje bovenaan is ook niet mooi.
Je kan beter de kleuren aanpassen zodat ze beter uitkomen met het wit van got.
Iets lichters dus.
![]()
Photoshop het boeltje, als je geen zin hebt wil ik het wel voor je doen morgen.
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
143029
Nee gewoon laddercorpseflayer schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:28:
[...]
Zit je op hcl? Zoja dan kan ik je 1tje bezorgen.
Je Valkyrie heeft zelf random equipment aan, soms heeft ze een armor aan die (ook als jij hem aan zou hebben) blauw is. Maar soms ook paars of rood. (Denk aan p,ruby in een armor, of een p.amethyst etc. Alleen dan met verschillende mods143029 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 00:08:
[...]
Nee gewoon ladder
Ik zit nu op lvl 41 ondertussen,masih je boog OWNT de pan uit![]()
![]()
1 vraagje nog, mn valkyrie wil nog wel eens van kleur veranderen ? is dat puur uit zinloosheid of heeft het nog ergens mee te maken ?
Verder zit er LVL20 Revive op en om dat te repareren moet ik ff 300k neerleggen
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 25-01-2006 00:38 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
143029
[ Voor 87% gewijzigd door 143029 op 25-01-2006 00:59 ]
[ Voor 36% gewijzigd door TrailBlazer op 25-01-2006 07:54 ]
Je moet meph ook gewoon SINGLE playeren met een smiter, dan is hij echt poep-simpel. Als je hem gaat multiplayeren wordt hij zoveel harder. Gewoon salvation (of resist lightning) aanzetten en lifetap en crushing blow het werk laten doen.PizZa_CalZone schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 08:53:
Heb sinds gister weer 3 keysets compleet. Ga binnenkort maar weer een rondje ubers doen en kijken of ik uber meph nu wel neer ga krijgen
[ Voor 10% gewijzigd door M_V op 25-01-2006 09:41 ]
[ Voor 4% gewijzigd door dommerick op 25-01-2006 11:00 ]
Heeft geen signature.
Weej pul op hellforge NM?! Ik kreeg net gewoon een lum op hellforge hellPheno79 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:50:
Een pul uit de hellforge nm getrokken, die zie ik vaak in trading staan als needed, wat is daar dan zo speciaal aan?
Pul is puur currency, je kan er vrij weinig mee (ja, een exceptional unique upgraden, maar dat wordt weinig gedaan). Het is een halve Um waard, maar bovendien zijn er veel redelijk goede eind-items die je ermee kan kopen. Ik heb nog nooit een pul gebruikt voor iets anders dan traden.Pheno79 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:50:
Een pul uit de hellforge nm getrokken, die zie ik vaak in trading staan als needed, wat is daar dan zo speciaal aan?
[ Voor 9% gewijzigd door M_V op 25-01-2006 12:17 ]
Ik meen het als ik zeg dat dat gewoon verboden moet worden. Dat is net zoiets als er op hell nog cracked sashes vallenPizZa_CalZone schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:20:
Ghehe ik trok laatst een hel rune uit hellforge op hell... WHAAAAA![]()
[ Voor 24% gewijzigd door Pheno79 op 25-01-2006 12:55 ]
Dit als antwoord op mijn message snap ik niet egt...Pheno79 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:30:
[...]
mijn merc gebruiken, het stone of gloom runeword moet met een leuk elite armor toch wat defense opleveren. Helemaal omdat het een def-aura merc is, dan kan hij in hell lekker tanken. Insight in zijn handen om mijn hammerdin aan het mana infuus te leggen en gaan met die banaan! Nu nog een um scoren
Mja wel leuk al die reacties...PizZa_CalZone schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:20:
Ghehe ik trok laatst een hel rune uit hellforge op hell... WHAAAAA![]()
exceptionel unique upgraden is IMHO erg handig. Zeker met items die een stat hebben van +200 % extra defense. Dan wordt het dus een elite armor met een def van +200% en dat is gewoon erg leuk. Mijn merc heeft nu dus een shaftstop aan met een def van bijna 1300 samen met een dmg redux van 30% is het gewoon een erg mooi merc armorRudy_V schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:13:
[...]
Pul is puur currency, je kan er vrij weinig mee (ja, een exceptional unique upgraden, maar dat wordt weinig gedaan). Het is een halve Um waard, maar bovendien zijn er veel redelijk goede eind-items die je ermee kan kopen. Ik heb nog nooit een pul gebruikt voor iets anders dan traden.
Had een keer een Gul uit Hell hellforge, dat is volgens mij het hoogste wat eruit komt.
Pom....pom....pom.... PUL......dus geen armor maar weapon.TrailBlazer schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:58:
[...]
exceptionel unique upgraden is IMHO erg handig. Zeker met items die een stat hebben van +200 % extra defense. Dan wordt het dus een elite armor met een def van +200% en dat is gewoon erg leuk. Mijn merc heeft nu dus een shaftstop aan met een def van bijna 1300 samen met een dmg redux van 30% is het gewoon een erg mooi merc armor
je moet er wel even op letten dat dit niet voor alle items 'leuk' isTrailBlazer schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:58:
[...]
exceptionel unique upgraden is IMHO erg handig. Zeker met items die een stat hebben van +200 % extra defense. Dan wordt het dus een elite armor met een def van +200% en dat is gewoon erg leuk. Mijn merc heeft nu dus een shaftstop aan met een def van bijna 1300 samen met een dmg redux van 30% is het gewoon een erg mooi merc armor
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Upgrading items does not guarantee higher stats. All it does is take a normal base item to exceptional status, or an exceptional item to elite status. The end stats depend on the stats of the upgraded base item.
Vampire Gaze is probably the most famous example.
Grim helms have a defense range of 60-125. All Vampire Gaze Grim Helms have a defense of 252. This is due to the fact that when armors spawn with the enhanced defense mod, the defense is invariably set at max +1. When we are dealing with a Vampire Gaze, the base item's defense of 126 recieves a 100% bonus = 252 defense.
However, when the item is upgraded, the base defense is rerolled. The defense range of Bone Visages is 100-157. Which means that a Vampire Gaze with a base item defense of 126 has a very good chance of being turned into a Bone Visage with a lower defense. In case of the worst roll imaginable, your 252 defense Vampire Gaze would go down to 200. Not good.
This page (the D2 community owes Adeyke a lot) shows how upgrading will affect the various unique items.
http://www.cs.colostate.edu/%7Edeykea/d2armours.html
Note that in the 1.10 patch, ethereal armors would lose their ethereal defense bonus when upgraded, in addition to having their defense rerolled. This is no longer the case, ethereal items now retain their defense bonus (although the hack fix implemented had most unfortunate side effects). Adeyke's page still shows ethereal upgraded items with the same defense as non-ethereal ones, but nevertheless, this has been fixed.
[ Voor 70% gewijzigd door PizZa_CalZone op 25-01-2006 13:33 ]
Anoniem: 16941
zaka upgraden voor smite dmg en niet zozeer voor de extra defAnoniem: 16941 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:08:
Een gaze upgraden is gewoon not-doneEen zaka upgraden gaf ook niet zoveel extra defense als ik had verwacht, ik vind het dan ook niet echt kostendekkend om iets up te graden. Wapens is een ander verhaal
Met een gaze is dat niet handig inderdaad. Wat wel handig is met het upgraden van eth armors is het volgende:TrailBlazer schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:18:
hmm dan ga ik denk ik niet mijn ethereal vampire gaze upgraden denk ik
EDIT: ik weet niet of je met een cube recipy ook unique items kan socketen. Het schijnt zo i zo te werken voor witte items.How does the "Eth Glitch" work?
In Diablo 2 version 1.11 and 1.11b, there is a bug regarding the socketing of ethereal armors. Ethereal armors are assigned a 50% bonus to their base defense rating when dropped. This is normal. What is not normal is the fact that when sockets are added to an ethereal armor using the Horadric Cube, that ethereal defense bonus is applied again. The result is an armor with an absolutely impossible defense rating. Enhanced defense modifiers are then added to that base defense rating, so the difference in end defense is rather huge.
This bug appeared as a side-effect when the 1.10 ethereal armor upgrade bug was fixed (the bug is described in section 14). In order to fix that bug, a defense bonus of 50% was simply crammed into the ethereal unique armor upgrade formula. Unfortunately that fix also affected the ethereal armor socketing formula, making armors now gain a second defense bonus when socketed.
The use of this bug is very controversial, and that is the reason I haven’t added this section earlier. The overwhelming number of questions asked about this forced me to make up my mind.
[ Voor 8% gewijzigd door PizZa_CalZone op 25-01-2006 15:39 ]
143029
Een 4 socket schild nemen en daar 4x perfect diamond in doen?143029 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:33:
Mijn bowazon loopt samen met een skelliemancer erg gemakkelijk door nightmare heen. We zitten nu net niet in hell maar so far gaat alles erg goed. Ik heb alleen een probleem dat ik geen resistanses hebEnig idee hoe ik dat ga fixxen ? Armor of charms ofzo ?
gaat niet echt als ie een bowazon speelt heFrostXL schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:58:
Kan iemand mij vertellen waarom perfect gems zo gewild zijn? Ik heb net gewoon een Wizzards pike weten te bemachten voor 9 PG's!
[...]
Een 4 socket schild nemen en daar 4x perfect diamond in doen?
Daarmee rerollen mensen charms in de hoop betere charms te krijgenFrostXL schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:58:
Kan iemand mij vertellen waarom perfect gems zo gewild zijn? Ik heb net gewoon een Wizzards pike weten te bemachten voor 9 PG's!
143029
Waarom fortitude als je die Chains of Honor kan hebben ( daarvoor ben ik nu aan t sparenBertrand schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 22:24:
[...]
gaat niet echt als ie een bowazon speelt he
wat je kan doen is zoeken naar goede rare ringen/amulets met +all resistances, je kan je helm/armor socketen met een um rune
Armor runewords zoals Lionheart, Smoke, Chains of Honor (duur), Fortitude zijn ook goed voor de resistances (Fortitude is sowiezo zo'n beetje de ultieme bowazon armor imo).
Voor skillers of waarvoor? En welke charms stop je er dan in enzo ?Anoniem: 126820 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 23:28:
[...]
Daarmee rerollen mensen charms in de hoop betere charms te krijgen3 pgems + charm in cube = nieuwe charm
143029
[ Voor 59% gewijzigd door 143029 op 26-01-2006 01:43 ]
je maakt een character aan in diablo classis. rushed hem naar act4 hellen convert hem naar expansion143029 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 01:26:
Okay ik zit nu in hell
Ik zag net in NM in act5 3 spelers met lvl 1 ? Hoe kan dat, je moet toch door de ancients enzo?
Verder zijn er servers met paarse namen? Wat is dat ?
ik heb nu Valkyrie gemaxt ( lvl27 ) Freezing arrow gemaxt ( lvl 25 ) en heb pierce op 75% zitten en dodge enzo ( voor te ontwijken die 3 ) allemaal op 50% Waar kan ik nu het beste mijn skills instoppen? Die Magic Arrow lijkt het goed te doen tegen resistance enemy's maar hij gaat maar met 1% per skill omhoog. Moet ik die pakken? Of moet ik mijn freezetimelenght verlengen ( zit nu op 2 sec. )
Bowazon btw
Hmm, een leuk idee om de hr's te gaan zoeken met de hellforge. Alhoewel, volgens mij moet je die aap die erbij loopt vaak mollen omdat hij juist de hoogste % heeft dat er hoge runes vallen als ik zo op internet kijk. Wat is de hoogste rune die kan vallen door de hellforge zelf? Ik heb er op hell ooit een gul uitgetrokken, maar is hoger mogelijk?TrailBlazer schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 07:41:
[...]
je maakt een character aan in diablo classis. rushed hem naar act4 hellen convert hem naar expansion
Fortitude in armor geeft +300% enhance damage en 1-1.5 life per lvl en dat zijn 2 hele toffe mods op een armor143029 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 23:54:
[...]
Waarom fortitude als je die Chains of Honor kan hebben ( daarvoor ben ik nu aan t sparen( dat gaat me nooit lukken
)
[ Voor 10% gewijzigd door dommerick op 26-01-2006 09:36 ]
Heeft geen signature.
Gul is het hoogst. (vandaar dat de runes Vex en hoger zo ongelofelijk duur zijn)Pheno79 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 08:51:
[...]
Hmm, een leuk idee om de hr's te gaan zoeken met de hellforge. Alhoewel, volgens mij moet je die aap die erbij loopt vaak mollen omdat hij juist de hoogste % heeft dat er hoge runes vallen als ik zo op internet kijk. Wat is de hoogste rune die kan vallen door de hellforge zelf? Ik heb er op hell ooit een gul uitgetrokken, maar is hoger mogelijk?
Gisteren nog wat mijn mercje geleveld, het verschil was ietsie te groot, dus lvl nu is mijn act 2 normal merc naar 36 gegroeid in een klein uurtje. Vreemd genoeg krijgt hij erg veel exp door shenk op nm
[ Voor 4% gewijzigd door PizZa_CalZone op 26-01-2006 09:50 ]
143029
Goed puntBertrand schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:01:
[...]
Fortitude in armor geeft +300% enhance damage en 1-1.5 life per lvl en dat zijn 2 hele toffe mods op een armor
Maar misschien wel de moeite waard, nou ja, eerst maar een char maken die op hell richting de hellforge kan rushen, dat lijkt me beterPizZa_CalZone schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:32:
[...]
Gul is het hoogst. (vandaar dat de runes Vex en hoger zo ongelofelijk duur zijn)
Het enige probleem om op die manier naar high runes te zoeken is dat je een rush character nodig hebt op non-expansion. Het duurt dus even voordat je die hebt.
Dat hoeft niet perse! Je kaan baalquest voltooien zonder ancientsPizZa_CalZone schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:32:
[...]
Het enige probleem om op die manier naar high runes te zoeken is dat je een rush character nodig hebt op non-expansion. Het duurt dus even voordat je die hebt.
[ Voor 24% gewijzigd door PizZa_CalZone op 26-01-2006 12:40 ]
Ik stop die cd er gewoon even in, zo gauw het introotje begint haal ik het eruit en klaar is kees. Kleine moeite, ipv trojans op vage sites binnenhalencorpseflayer schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:41:
Heeft iemand nog een werkende nocd voor 1.11?
Ik heb er al een 8 tal geprobeerd maar die werken niet.
Terwijl ik toch zeker ben dat ik van diezelfde site een werkende patch had in augustus vorig jaar.![]()
Ik vind het kortzichtig dat Blizzard niet doet zoals Epic, na enkele maanden de nocd check eruit gooien.
Ze houden zich liever bezig met telkens het updaten vd cd check bij iedere patch.![]()
En niet afkomen met virtual drives want daar ben ik allergisch voor.
143029
[ Voor 51% gewijzigd door 143029 op 26-01-2006 15:17 ]
Zoals je ziet dropt de forge alleen runes t/m Gul. Hephasto de armorer kan elke rune droppen, maar heeft er geen extra kans op boven een normaal ventje. (Voor zover ik weet)What runes can you get from the Hellforge Quest on each difficulty level?
Normal: El - Amn
Nightmare: Sol - Um
Hell: Hel - Gul
Notes: You get exactly one rune only per quest completion. There is an equal chance (1/11) of getting each rune available. Having more players in your party when you comlete the quest does not increase the number of runes (although you do get more gems). So it's generally a good idea to unparty/leave the game if more than one person needs to complete the quest.
Also note that Gul is the highest rune that can drop from the Hellforge on any difficulty. The runes from Vex-Zod are impossible to get from the Forge. If someone claims they got a rune above Gul from the Forge, that person is either lying or suffers from an overactive imagination. Hephasto the Armorer can drop any rune in the game, but the Forge itself can only drop up to Gul.
De countess kan op hell dus maximaal een ist uit de rune drop droppen. Voor een normal drop kan je beter niet naar de countess gaan maar naar een ventje die elke rune in het spel kan droppen.What runes can the Countess Drop?
I will address this very briefly and in the most simple way I can think of. The countess has two seperate "ways to drop items". A normal drop, and a special rune drop. The rune drop is what people are looking for when they run the Countess (along with Terror keys). The "normal drop" can give you runes up to Lo in hell difficulty. However, your chances to get a Lo from her are not really any better than from any other monster.
The Rune drop can drop up to Ist in hell. The possibility of getting higher runes from this drop are far greater than from the normal drop. Again, this drop is what you are looking for.
The runes that the Countess can drop in each difficulty are:
Normal:
Normal drop - Ral
Rune drop - Ral
Nightmare:
Normal drop - Ko
Rune drop - io (eye-o)
Hell:
Normal drop - Lo (ell-o)
Rune drop - Ist
Hell:
Lo - 0.000312%
ohm - 0.000468%
vex - 0.000546%
gul - 0.000819%
ist - 0.074436%
mal - 0.111654%
um - 0.130038%
pul - 0.195056%
lem - 0.259175%
fal - 0.388763%
ko - 0.514776%
lum - 0.772164%
io - 1.015448%
hel - 1.523172%
dol - 1.976007%
shael - 2.964010%
sol - 3.744013%
amn - 5.616020%
thul - 6.126567%
ort - 9.189850%
ral - 8.752238%
tal - 13.128357%
ith - 10.502686%
eth - 15.754029%
nef - 15.003837%
tir - 22.505755%
eld - 27.006907%
el - 40.510360%
[ Voor 17% gewijzigd door PizZa_CalZone op 26-01-2006 15:29 ]
Heeft geen signature.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij wel juist de meeste kans heeft op de hr's itt ander beestjes. Ook de chaos sanctuary op hell zou een goede plaats moeten zijn. Mijn hammerdin gaat daar spoedig heen, even mijn hireling wat doorlevelen op nm, zodat ik een hele dikke defense bonus krijg icm holy shield.PizZa_CalZone schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:15:
Even een paar quotes:
[...]
Zoals je ziet dropt de forge alleen runes t/m Gul. Hephasto de armorer kan elke rune droppen, maar heeft er geen extra kans op boven een normaal ventje. (Voor zover ik weet)
Hoe krijg je een ban? Te snel games aanmaken ofzo?dommerick schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:22:
tis weer zover ëen ban, weet iemand hoelang die temporarily bans duren?
143029
Hij vroeg om warez op gotPheno79 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:53:
[...]
Hoe krijg je een ban? Te snel games aanmaken ofzo?
Ik ben nu een paar keer gebanned na wat countessruns, blijkbaar ging ik te snel
Duurt niet zo heel lang, na een kwartiertje deed ik weer een poging, na een leuk potje SSB: SM op de gamecube
na te snel games aanmaken, maar ik had heel de tijd hoge ping en probeerde wel te connecten met de server, veel frustraties met een ping van 1500, maar uiteindelijk kreeg ik t venster wat je ook krijgt als je ban hebt. Na 5 min kon ik er al weer inPheno79 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:53:
Hoe krijg je een ban? Te snel games aanmaken ofzo?
Ik ben nu een paar keer gebanned na wat countessruns, blijkbaar ging ik te snel
Duurt niet zo heel lang, na een kwartiertje deed ik weer een poging, na een leuk potje SSB: SM op de gamecube
Heeft geen signature.
143029
Heeft geen signature.
WTF, hoe overleef je met deze build op Hell? Je hebt niet echt een harde boog, weinig life, lage resistances en gebruikt freezing arrow zonder synergieen.143029 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:55:
Mijn build tot nu toe, resistances zijn nog wat laag en de Dex blijft gepompt worden
[ Voor 8% gewijzigd door M_V op 26-01-2006 19:59 ]
143029
Tnx, ik word zelf weinig geraakt door melee ( loop vaak met een necro skellie mancer ) en verder dodge ik redelijk veel dus ik hou het redelijk lang uitRudy_V schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:48:
[...]
WTF, hoe overleef je met deze build op Hell? Je hebt niet echt een harde boog, weinig life, lage resistances en gebruikt freezing arrow zonder synergieen.
Allereerst moet je wat aan die resists doen, neem een armor met goede resists zoals duriels shell of vipermagi. Het heeft voor een bowazon weinig zin om een enorme defense te krijgen, melee word je toch niet vaak geraakt. Verder moet de damage van die boog omhoog (hij is maar 50-100 base damage), dit is een leuke boog voor nightmare. Probleem is wel dat je veel meer strength nodig hebt voor de echt harde bogen. Daarom zou ik vanaf heden dex maar laten rusten, die is toch al absurd hoog (en die damage increase van dex wordt relatief steeds minder).
Als laatste:synergieen. level 20 cold arrow erbij zorgt voor 240% extra cold damage, dat zou bijna een verdubbeling betekenen van je dmg. Dit kost in tegenstelling tot je freezing upgraden ook nog eens geen extra mana.
Ja, en ja... een terror key is eigenlijk helemaal niet zoveel waard...143029 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:31:
Als ik mijn merc een armor geef met +1 to all skils, wordt zijn aura dan ook beter ?
Verder heb ik net een 'skin of the vipermagi ( 33 to all resist )' geruild tegen een terror key die ik toevallig tegenkwam toen ik aan het countesrunnen was. Goede ruil geweest ?
[ Voor 21% gewijzigd door PizZa_CalZone op 27-01-2006 07:36 ]
Klinkt als een leuke build, maar waarom niet toch wat puntjes in je curses, dan kan je een veel betere wand nemen (er is toch zo'n +boneskills wand).corpseflayer schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 13:26:
Ik ga een necro bouwen om de ubers te handlen, ik ga dit maken:
Ik zie bij lower resist geen magical damage staan, dus dat zou ik nog ff nakijken. Maar als je gaat kijken, lower resist gaat boven level 10 eigenlijk nauwelijks meer hoger, dus dat betekent dat je er eigenlijk maar 1 of een paar skillpoints in hoeft te doen, de rest haal je neem ik aan wel met +skills.corpseflayer schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:44:
Ja die curses he.
Ik heb ze niet echt nodig, enkel life tap en amp of decrep voor de merc.
Wat ik me wel afvraag is of het niet beter is om niks in teeth te stoppen en in plaats daarvan 10+ in lower resist. Lower resist verlaagd ook magical damage en kan dus ongeveer 55% vd res afnemen. Het nadeel is dan weer dat de base dmg van de main skill wat lager uitvalt.
De vraag is of lower resist eigenlijk wel nodig is met full bone synergies.
...
Dan maar 7ptn voor de curses, 1 in elke. Zowiezo zijn er nog de 12 quest skill points dus het kan er wel af.
143029
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Je hebt gelijk, het werkt niet met magick damage, daarvoor moet je al 20+ necs gehad hebben over 4 jaar diablo spelen.Lower Resist lowers Poison, Fire, Lightning, and Cold Resistances. It does not lower Physical Resistance
Yup
Buriza is een hele decent eindboog, maar nooit pul waard, ik zou er niet meer dan ko/fal voor geven (maar 9pg en lum is een hele goede prijs). Hij is ordes beter dan je harmony, probeer je strength te uppen en ga hem zo snel mogelijk gebruiken. Buriza doet meer dan 2x zoveel damage dan die harmony en die gaat nog lekker over de kop met je dex ook.143029 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 17:25:
Ik heb net een Buriza geruild voor 9 pgs en een lum. Ik ga die buriza gebruiken ipv mijn harmony.
Nu weet ik niet of het een goede ruil is geweest ( buriza = pul waard ) en of die beter is dan mijn harmony ( ik kan m nog niet tillen, niet genoeg strength)
Kan iemand me zn msn geven zodat ik deze vragen kan stellen via msn ipv fora
http://www.d2items.com/skills.php kan je het mooi uitstippelencorpseflayer schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 18:46:
Bone spear krijgt synergies van:
Heb nog nooit een necro gespeeld, ja 1x een zookeeper, een hele slechte. ga er maar eens eentje bouwenJe hebt gelijk, het werkt niet met magick damage, daarvoor moet je al 20+ necs gehad hebben over 4 jaar diablo spelen.
Jij speelt toch HCL, ik heb er volgens mij nog eentje liggen op SCL, maar ik heb diablo eraf gegooid (speel al 2 maanden niet meer) dus ik ga niet helemaal speciaal kijken als je toch HC speelt.+3 bone amulet
143029
<Battle.net> Invalid user
http://www.diablo2.rubix.org/itam.php?showitem=120 ? Ik ben nu bezig met mn strenght ( 81 ondertussenRudy_V schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 19:05:
[...]
Buriza is een hele decent eindboog, maar nooit pul waard, ik zou er niet meer dan ko/fal voor geven (maar 9pg en lum is een hele goede prijs). Hij is ordes beter dan je harmony, probeer je strength te uppen en ga hem zo snel mogelijk gebruiken. Buriza doet meer dan 2x zoveel damage dan die harmony en die gaat nog lekker over de kop met je dex ook.
Dan alleen nog wat aan je resists doen.
[ Voor 3% gewijzigd door 143029 op 27-01-2006 20:19 ]
Synergies gelden niet voor + to skills synergies worden enkel bepaald op basis van de punten die je er zelf in gestopt hebtcorpseflayer schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 18:46:
Bone spear krijgt synergies van:
Teeth: +7% Magic Damage Per Level
Bone Wall: +7% Magic Damage Per Level
Bone Prison: +7% Magic Damage Per Level
Bone Spirit: +7% Magic Damage Per Level
lvl 20 spear = 205-218
lvl 20 spirit = 380-413
Hoe de synergies exact berekend worden weet ik niet (is de 7% / lvl cumulatief per skill of wordt 7% genomen vd base damage).
Heeft geen signature.
Het is inderdaad dom, NOOIT in public games meedelen dat je de HF quest doet, zeker niet als mensen ook nog eens zeggen dat ze niets gaan jatten. Helaas is het niet anders meer op B.net, je hebt alleen maar profiteurs- Ik had net hellforge op Hell gedaan ( heel team was gezellig ) en ik dus heel sportief uit de party om de andere de quest te behouden, ik zei al: dont steal okayen legde dat steentje op de hellforge. Geen portals in de buurt en geen mannetjes in de buurt ( op map gekeken ). Dus ik denk: safe. Ik mep dat ding, komt er eerst die zwoaaahhh aaaahhh geesten uit enzo. En binnen een flash ( ik weet nog steeds NIET waardie vanaf kwam ) een pala die mn perfect diamont en mn rune jatte
![]()
( ik heb gelukkig niet kunnen zien welke ( het ging VEEL te snel ( Pick-it bot? ).
Wat een ass
Misschien ben ik te lief / naief voor het spel. Blijkbaar willen mensen niet helpen als ze er zelf niet beter van worden
Disclaimer: en ja het is echt HEEL dom van me, maar het blijft lame
143029
Ik had je al geaddAngeloonie schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 22:24:
[...]
/f a Angeloonie
[...]
Het is inderdaad dom, NOOIT in public games meedelen dat je de HF quest doet, zeker niet als mensen ook nog eens zeggen dat ze niets gaan jatten. Helaas is het niet anders meer op B.net, je hebt alleen maar profiteurs
"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"
143029
Waarom is etheral zo belangrijk ? Ik vind het maar vervelend, of mis ik iets ?Tobias schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:24:
Echt rielaxe dag vandaag met DiabloBen nieuw op Ladder (voorheen altijd NL gespeeld) en heb met mijn sorcje (enige char op ladder) bij Andy hell een BK5 en een 20Life 16Mana sc gevonden
Voor die laatste heb ik een Vex, Mal en 2 Um geruild
. Weet alleen niet wat ik met al die runes moet doen. Heb wel zin in een goede javazon (Had ik op NL ook) met Eth upped Titans, Fortitude armor enz.. Lijkt me onwijs rielax. Wie weet wat die items (vooral de laatste) waard zijn?
Ethereal items hebben meer defense/damage. Maar je kan ze dus niet repareren. Zoals die assasin claw die ik je liet zien, die heeft "Indestructible", en Titan's Revenge heeft "Replenishes Quantity", dus er komen automatisch weer javelins bij. Alleen als je ze allemaal op gooit, dus 0 over hebt, is hij kapot. Maarja, gewoon zorgen dat dat niet gebeurt143029 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 01:10:
[...]
Waarom is etheral zo belangrijk ? Ik vind het maar vervelend, of mis ik iets ?
143029
Aha! Weer wat geleerd dus. Niemand wil me een Lo geven btwAngeloonie schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 01:18:
[...]
Ethereal items hebben meer defense/damage. Maar je kan ze dus niet repareren. Zoals die assasin claw die ik je liet zien, die heeft "Indestructible", en Titan's Revenge heeft "Replenishes Quantity", dus er komen automatisch weer javelins bij. Alleen als je ze allemaal op gooit, dus 0 over hebt, is hij kapot. Maarja, gewoon zorgen dat dat niet gebeurt
[ Voor 53% gewijzigd door 143029 op 28-01-2006 03:00 ]
Diablo is idd een RPG, maar geen MMORPG, je kan namelijk online met maar maximaal 8 mensen in een game.marcieking schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 11:42:
Misschien niet helemaal de goede plaats, maar ik wil even iets vragen:
Wat is Diablo II nou voor spel? Als ik zo een beetje rondloop is het een RPG die je op internet kunt spelen, is het dus eenm MMORPG? Je maakt een account aan op Battle.net (of gebruiken ze iets anders?) en je gaat rondlopen in een wereld? Of speel je het in singleplayer en ga je dan online om je score neer te zetten? Ik kon nergens echt een goed antwoord vinden op deze vraag, vandaar dat ik hem hier even stel.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq