QFTAngeloonie schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:58:
Ok, ik ben het zat! Ik ga vanmiddag D2&LoD installeren
ik heb gister ook weer D2LoD geinstalleerd, na een break van 1.5 jaar
Ik ga denk ik voor SCL, account is *notion
QFT?Bertrand schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:02:
[...]
QFT
ik heb gister ook weer D2LoD geinstalleerd, na een break van 1.5 jaar
Ik ga denk ik voor SCL, account is *notion
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
terug in tijd, niet in kwaliteitPizZa_CalZone schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:18:
Ghehe aan je signature te zien heb je ook WoW gespeeld... Net zoals mij maar weer terug gestapt naar diablo?
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Andersom
Dat vind ik namelijk het leuke van d2 / LOD. Van tevoren een complete build uitdenken op basis van items die je bezit of aan kan komen. En deze binnen een dag of 3 maken en uittesten. Als je uitgedachte build goed werkt kan je uiteindelijk op complete groepen afrennen en ze finaal in mekaar hakken.
Bij Wow mag je ten eerste al hopen dat je ooit een paars item vind. En al bestaat heel je build uit elite items, dan kan je nog steeds niet meer dan 2 a 3 ventjes tegelijk aan. Het hack en slash element is er gewoon uit.
Geen spijt ervan dat ik me lvl 55 mage deleted heb en weer ben terug gestapt naar de oude vertrouwde
Molten Core easy epix farmenPizZa_CalZone schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:21:
Wat me zo ontzettend tegen viel bij WoW in vergelijking met Diablo was dat het levellen zo traag gaat, gebundeld met het feit dat je niet een groep enemies in kan rennen en alles afslachten, builds zijn helaas ook niet zo item afhankelijk.
Dat vind ik namelijk het leuke van d2 / LOD. Van tevoren een complete build uitdenken op basis van items die je bezit of aan kan komen. En deze binnen een dag of 3 maken en uittesten. Als je uitgedachte build goed werkt kan je uiteindelijk op complete groepen afrennen en ze finaal in mekaar hakken.
Bij Wow mag je ten eerste al hopen dat je ooit een paars item vind. En al bestaat heel je build uit elite items, dan kan je nog steeds niet meer dan 2 a 3 ventjes tegelijk aan. Het hack en slash element is er gewoon uit.
Geen spijt ervan dat ik me lvl 55 mage deleted heb en weer ben terug gestapt naar de oude vertrouwde
Een nadeel aan d2/LoD ten opzichte van WoW vind ik wel dat je niet kan respeccen. Als je al zo uberleet bent dat je binnen een dag of 3 alweer op lvl80 oid zit is dat niet zo erg, maar dat is me nog nooit gelukt om zo snel te lvlen met diablo.
Ik vond dat respeccen ook wel handig aan WoW. Bij diablo kan je het gewoon niet permiteren een keertje mis te klikken op een skill. Maar zoals je zegt, als je snel een nieuw char op lvl 80 kan krijgen bij diablo dan maakt dit natuurlijk niet zoveel uit.Bertrand schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:37:
[...]
Een nadeel aan d2/LoD ten opzichte van WoW vind ik wel dat je niet kan respeccen. Als je al zo uberleet bent dat je binnen een dag of 3 alweer op lvl80 oid zit is dat niet zo erg, maar dat is me nog nooit gelukt om zo snel te lvlen met diablo.
Toen ik nog op school zat en veel vrij was, kon ik makkelijk binnen 3 dagen een char op lvl 80+ krijgen. Het is me zelfs een keer binnen 1 dag gelukt. Dit komt ook dankzij mijn 2 pc's, jezelf kunnen rushen kan je heel wat voordelen geven.
Zo heb ik het ongeveer binnen 1 dag voor elkaar gekregen:
* Nieuw char aanmaken. Met pc 2 (een snelle mage met goede merc op lvl 88) dat char alle quests rushen t/m anya. Zo heeft je lvl 1 char als het goed is 4 extra skillpoints, 20 extra life, 5 extra stat points en de resistance scroll (van quests.)
* Vervolgens je lvl 1 char door heel act 1, 2 en 3 laten lopen tot aan travincal (alle quests uitvoeren.) Dit heb je binnen een uur of 2 gedaan en je char zal uiteindelijk lvl 24 zijn.
* Op dit punt haal je de mage van pc2 er weer bij en doe je een rondje ancients zodat je lvl 25 hebt.
* Vervolgens maak je met die mage een serie baalrun games, welke zeer snel zullen gaan dankzij de hoge dmg van je mage op normal. (je zal je verbazen hoe veel exp je nog krijgt ondanks een high lvl char erbij) Je joint met je lvl 25 char deze games en zet hem stil in een hoekje in de throne room totdat hij ongeveer lvl 45-50 heeft bereikt.
* Rushen door nightmare, en vervolgens dezelfde taktiek in de baalruns gebruiken totdat je nieuwe char ongeveer lvl 70 is.
* Vervolgens rush je je ventje door hell heen (soms haal ik me hammerdin er bij de ancients erbij) en ga je lekker baalruns doen.
Op deze manier lukt het je binnen een dag om je ventje op lvl 80+ te krijgen. (mits je de hele dag vrij hebt natuurlijk.)
Tegenwoordig lukt dit me niet meer... werk, vriendin, verplichtingen... u get the point.

[ Voor 4% gewijzigd door PizZa_CalZone op 03-01-2006 16:59 ]
Je kan je toch ook online laten rushen? Je kan binnen een dag level 80 zijn als je gewoon steeds baalruns doet.Bertrand schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:58:
Daar heb je het probleem al. Tijd heb ik opzich wel nu, maar geen 2 pc's en geen goeie sorc waarmee ik mezelf kan rushen
Als je een maat hebt die dat voor je wilt doen wel... Het duurt wel even voordat je na die rush een goede baalrun gameserie vindt... Niemand wil meestal teleporten en het gaat zoo traag. Als je dan eindelijk een goede game hebt gevonden, is hij na 5 runs weer voorbij omdat de meeste mensen de games TE snel aanmaken en de maker een failed to join krijgt. Waardoor niemand de game meer in kan.Rudy_V schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 01:08:
[...]
Je kan je toch ook online laten rushen? Je kan binnen een dag level 80 zijn als je gewoon steeds baalruns doet.

Een stuk of wat posts eerder heb ik me accounts neergezet. Add me en als ik online ben zal ik je wel ff rushenBertrand schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:58:
Daar heb je het probleem al. Tijd heb ik opzich wel nu, maar geen 2 pc's en geen goeie sorc waarmee ik mezelf kan rushen
Edit: ik kan je wel laten zoeken naar die post.. mja, ik ken het je ook makkelijk maken
[ Voor 16% gewijzigd door PizZa_CalZone op 04-01-2006 09:06 ]
Had ik al lang gedaanPizZa_CalZone schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:05:
[...]
Een stuk of wat posts eerder heb ik me accounts neergezet. Add me en als ik online ben zal ik je wel ff rushen
Edit: ik kan je wel laten zoeken naar die post.. mja, ik ken het je ook makkelijk maken*soulmasher en *soulmasher2

Meestal teleport ik met me mage tot onderaan arreat summit. een tp'tje daar plaatsen, je andere char erheen laten gaan en ook een tp plaatsen. Vervolgens haal ik me hammerdin en ga op arreat summit hammers casten totdat ze dood zijn...

Met alleen me mage ga ik het niet redden, dus petje af...

Als de tegenstander 50% res heeft doe je al de helft minder (2.5k), terwijl bij Blizzard als je 2k damage doet en de tegenstander 50% res heeft je nog altijd iets van 3-4k fixed damage doet. En dat is per shard die raakt, dus als ze door meerdere geraakt worden krijgen ze meer schade.
Verwijderd
hehe yep ik haat die beestenTrailBlazer schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:48:
wat is nihlatak verschrikkelijk zeg. Dat [poisonvan die kruipbeesten.
account: Angeloonie
Ga eens in die poison attack van ze staan met poison immunity... Je hoort dat iets je raakt, en krijgt een zooi schade. Dat is niet poison, dat is physical.TrailBlazer schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:39:
physical heb ik niet zo heel veel last van. Dat vangt mijn merc wel op. Die moet ik echter ook voltanken met antodote potions om hem in leven te houden
Verwijderd
Verwijderd

ondanks dat ik gewoon met me Javazon (lvl45) aan het shrenken was.... (20 runs gedaan om me merc te lvlen, op normal)....
banned??? of gewoon Realm Down ofzo?
Verwijderd
Verwijderd
vroeger bij 1.09 was dit niet... nu wel... bleh... iig één minpunt aan 1.11Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:28:
Heb ik ook wel eens, volgens mij maak je dan gewoon te snel games achtermekaar aan, paar uurtjes wachten en het is over.
Juist niet want al die nieuwe games aanmakes is uiteraard veel werk voor de servers.Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:29:
[...]
vroeger bij 1.09 was dit niet... nu wel... bleh... iig één minpunt aan 1.11
Dat betekend lag en dat wil niemand.
Verwijderd
hmm niet paar uurtjes maar 10-15 min voor te snel games makenVerwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:28:
Heb ik ook wel eens, volgens mij maak je dan gewoon te snel games achtermekaar aan, paar uurtjes wachten en het is over.
gisteren mijn eerste uber gedaan. We kregen Duriel. Wat doet die een partij dmg zeg. Eerst met mijn sorceress hem maar even in een hoek geparkeerd mbv teleport en daarna maar eerst het hele veld schoongeveegd. Dat ging best makkelijk moet ik zeggen. Daarna met heel veel pijn en moeite Duriel met zijn tweetjes gebeukt
[ Voor 70% gewijzigd door TrailBlazer op 09-01-2006 07:59 ]
http://www.battleforums.com/showthread.php?t=102912
Zelf ben ik een smiter aan het maken om ze te gaan verslaan, ik heb ondertussen al 6 keysets en hoop me smiter vanavond af te hebben... Dat wordt hellfire torches verzamelen binnenkort
Welk lvl is ie nu?PizZa_CalZone schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:51:
Mocht iemand nog interesse hebben in een guide over de ubers...
http://www.battleforums.com/showthread.php?t=102912
Zelf ben ik een smiter aan het maken om ze te gaan verslaan, ik heb ondertussen al 6 keysets en hoop me smiter vanavond af te hebben... Dat wordt hellfire torches verzamelen binnenkort
Welk char kan je t beste mee beginnen en is simpel te maken? Ik ben nooit echt helemaal verdiept geweest in dit spel, dus al die items weet ik nog niet. Maar als iemand me kan boosten graag
Heeft geen signature.
Level 21... nog een half uurtje act 3 raggen en hij zit op 24, vervolgens een uurtje normal baalruns, een nightmare rush, een uurtje nightmare baalruns en een hell rush. Hij zal dan ongeveer op lvl 80 zitten. Wat denk ik genoeg is.
Ennuh dommerick...
Ik zelf ben een maand of 2 geleden begonnen met een pure blizzard sorc. Werkt perfect voor mf'en waarna je makkelijk aan items kan komen voor andere chars.
In 1 rondje mf'en doe ik de volgende bazen op hell: Countess, Andy, Summoner en Mephisto. Binnen een week of 2 heb je je sorceress op full strength met items en kan je aan je volgende char beginnen (in mijn geval een hammerdin.)
Heb dankzij deze aanpak binnen 2 maanden 2 accounts vol zitten met items en 4 characters gebouwd. Een blizzard sorc, een lightning sorc, een hammerdin en nu een nieuwe smiter.
[ Voor 58% gewijzigd door PizZa_CalZone op 09-01-2006 12:19 ]
WoahPizZa_CalZone schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:16:
Level 21... nog een half uurtje act 3 raggen en hij zit op 24, vervolgens een uurtje normal baalruns, een nightmare rush, een uurtje nightmare baalruns en een hell rush. Hij zal dan ongeveer op lvl 80 zitten. Wat denk ik genoeg is.
[...]
Als je even wacht doe ik me je mee
* Angeloonie gaat nu naar chef, halve dag vrij vragen.

Teleport(1) en blizzard (20) en dan alle sinergys max of ook een zon ice shield max? (een paar suggesties zouden welkom zijn)
Heeft geen signature.
Doe jij HC of SC?PizZa_CalZone schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:20:
ghehe ik was van plan het vanavond te gaan doen, zit nu op me werk. Me vriendin gaat vanavond weg, dus heb ik wel ff wat tijd om te gamen. (moet alleen nog ff de kerstboom buiten zetten though)
Ik heb een level 81 smiter op HC, maar dankzij wat onoplettendheid in een vermoeide bui moet ik nu weer een nieuwe sorc maken
Ben momenteel een Orb/TS sorc aan het proberen, met straks de rest van de punten in ES/TK. Ze is momenteel pas level 32, dus ben ik best geinteresseerd in teamplay.
SC... tjah, ik geloof dat je de enige ben hier die nog HC speelt... respect though! Als die sorc op SC is (ik las zoiets dat je weer SC ging spelen) dan moet je me maar adden, account staat in me signature. Als je zin heb kan je dan vanavond wat baalruns mee-leechen en vervolgens genieten van een rush door nightmare etc etc.Skyclad schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:20:
[...]
Doe jij HC of SC?
Ik heb een level 81 smiter op HC, maar dankzij wat onoplettendheid in een vermoeide bui moet ik nu weer een nieuwe sorc maken
Ben momenteel een Orb/TS sorc aan het proberen, met straks de rest van de punten in ES/TK. Ze is momenteel pas level 32, dus ben ik best geinteresseerd in teamplay.
ennuhh dommerick,
Ik zou gewoon gaan voor een blizzard sorc met 1 warmth (mits je insight hebt), 1 teleport, 1 static field, ice mastery en verder blizzard en alle mogelijke synergies.
Als je een snowclash battle belt neemt krijg je +3 to blizzard volgens mij en daarnaast ook nog eens +iets to die laatste van de ice armors. Als je die hebt en een lading met +to skills dan zou je shield goed genoeg moeten zijn.
Mijn blizzard sorc doet nu 7k damage, waarmee mephisto op hell bijvoorbeeld binnen 2 a 3 casts dood is.
Wil je meer info over mijn/een blizzard sorc (equip suggesties/stat/skill indeling), laat het dan ff weten en dan zal ik vanavond me build hier neerpompen.
[ Voor 11% gewijzigd door PizZa_CalZone op 09-01-2006 17:03 ]
Maar als ze nou eventjes die ladder resetten heb ik opeens een goede reden

Perfect enchunta's (3 to all en 20% fire of lightning)
Nightwing's veil
Ormus met +3 to meteor, blizzard of lightning. (mits je geluk hebt met traden)
Wat skillers
Stuk of wat facets
etc
[ Voor 6% gewijzigd door PizZa_CalZone op 09-01-2006 19:16 ]
Hij bedoelt Eschuta vandaar dat je hem niet kan vindenTrailBlazer schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:27:
wat is een enchunta ken hem niet en google ook niet
En een Shako is over het algemeen beter dan Delirium en nog goedkoper ook
Mocht iemand nog hulp nodig hebben op SCL met ubers of zo kan je me altijd whisperen op *Sponsbob
Ik heb zelf al een aantal torches gehaald en andere geholpen ermee, en kan de minions bezighouden met mijn Hammerdin of de ubers met mijn Smiter.
vind ik net de Eschuta geen perfecte natuurlijk maar ik doe het er ff mee denk ik.
[ Voor 36% gewijzigd door TrailBlazer op 09-01-2006 21:51 ]
alsie 3 to all skills is, dan is het zo i zo wel ok om hem te gebruike met een pure fire of lightning sorc.TrailBlazer schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:22:
volgens die site zou hij een mal en een ist waard moeten zijn of een mal tot een ist
vind ik net de Eschuta geen perfecte natuurlijk maar ik doe het er ff mee denk ik.
edit
weet iemand of Nature's Peace zin heeft icm met CL. Battle.net zegt dat enkel elemental dmg zin heeft en niet met magical dmg maar het is allemaal een beetje vaag wat CL nu is
[ Voor 29% gewijzigd door TrailBlazer op 10-01-2006 15:04 ]
Nature's Peace werkt wel met CL, ik heb er tenminste eentje op mijn CL sorc zitten en daar werkt het gewoon. Je hoort dan het geluidje van het Paladin Redemption aura als je een monster killed, maar je krijg er helaas geen mana en life bijTrailBlazer schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 07:40:
weet iemand of Nature's Peace zin heeft icm met CL. Battle.net zegt dat enkel elemental dmg zin heeft en niet met magical dmg maar het is allemaal een beetje vaag wat CL nu is
Even als waarschuwing, als je merc een monster killed werkt het niet dus dan moet je alsnog oppassen voor CE. Tenminste ik neem aan dat je het voor Nihlatak wil gebruiken.
[ Voor 35% gewijzigd door TrailBlazer op 11-01-2006 07:57 ]
Hopelijk is het straks niet meer 3 hate keys ruilen voor 1 destruction, maar zelf 5 destructions vinden en er 2 verruilen voor 3 hate en 3 terror. Dan hebbe we binnen no time een keyset.
Me smiter zit momenteel ook op lvl 65 en gaat binnenkort maar eens door hell heen. Ik moet alleen nog een goede armor voor hem vinden en dan is hij fully equipped. Guillame's face, heaven's light, dracul's grasp, tearhunch (wordt gore riders), spirit shield met extra res (wordt HoZ), highlord's wrath, dwarf star, raven frost en thundergods (wordt misschien verdungo's.)
Hopelijk vliegen de hellfire torches me straks om mun oren
[ Voor 3% gewijzigd door PizZa_CalZone op 11-01-2006 08:49 ]
Edit: kon het niet zo 123 vinden..
[ Voor 13% gewijzigd door PizZa_CalZone op 11-01-2006 09:19 ]
[ Voor 9% gewijzigd door TrailBlazer op 11-01-2006 09:18 ]
Kijk naar de muren. Er is een muurschildering die of naast de trap omhoog, of op de muur linksonder van die trap zit. Die geeft aan waarheen je moet.
En bij het laatste level moet je ook op de muren letten, waar de 'ogen' zitten. Die geven aan waar N zit.
[ Voor 8% gewijzigd door Skyclad op 11-01-2006 13:07 ]

Bij mij werkt het, je moet alleen niet vragen hoe... 3 fps ofzo
En als je echt niets beters meer weet te doen met diablo dan ken je altijd nog 1 van de dingen in dit thread proberen uit te voeren: http://www.battleforums.com/showthread.php?t=95973
Verwijderd
woohoo nog een HCLer :)!!!Skyclad schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:09:
Helpdesk werk en HCL? Raak al genoeg characters kwijt zo
als je nog char kwijt bent.... help ik wel ffkes met me lvl66 Javazon
add me maar aan je FL, SylverNL is me account.
ben momenteel bezig met me Vengeance/Conviction Pala
ik ga voor:
lvl20 Conviciotn
lvl20 Vengeance
lvl20 Holy Shield
lvl20 Salvation
Stats:
156str
150/160 dex
... vit (rest)
base ene
moet goed werken in teamplay met Baalruns/Hell/Cowgames
eerst me javazon nog wat opkrikken naar 85 ofzo.... kan die wat leuke items vinden.... draag nu echt bagger zooi...
2 sock helm
4 sock Tingulated mail
Uni Big shield (stormguild)
Titans (185/5)
set riem
set gloves
2+ magic skills amy
en wat charms die bagger zijn..
Verwijderd
Crown 3sox 15ed
War axe of Military pick 6sox 15ed
15life sc's
op scl
Ik vind het wel weer veelzeggend over het gros van de spelers op BNet dat de meeste van die "grappige" dingen in die thread bestaan uit het oplichten van mensen of het vergallen van andermans speelplezier.PizZa_CalZone schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:10:
...
En als je echt niets beters meer weet te doen met diablo dan ken je altijd nog 1 van de dingen in dit thread proberen uit te voeren: http://www.battleforums.com/showthread.php?t=95973

[ Voor 3% gewijzigd door TrailBlazer op 12-01-2006 08:29 ]
Gisteravond trok ik ook nog een 4 socket pike uit de den of evil met 60 damage...
Gezien je er zo desperate naar op zoek bent, heb je er vast wel een ist voor over tog?

second thought: als je heel liev bent mag je misschien die halberd wel van me hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door TrailBlazer op 12-01-2006 09:14 ]
oops reply ipv quote
[ Voor 32% gewijzigd door TrailBlazer op 12-01-2006 09:16 ]
Neem een gewone (niet eth) Scythe, dat is 20 maxTrailBlazer schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 09:12:
48 dmg maar dat klinkt wel leuk maar toch nog 260% extra dmg als ik pech hebkotm hij toch nog over de 150 heen. Een gewone voulge zou nog beter zijn die doet nog minder dmg.
![]()
Heb een aantal 4s scythes op mules voor die reden, zijn erg simpel te vinden en bijna niemand pakt ze op
hmm waar zal ik die het snelst kunnen vinden. Moet ik ff snel doorheen racen met mijn sorc
[ Voor 69% gewijzigd door TrailBlazer op 12-01-2006 11:52 ]
Hing gisteren het grootste deel van de avond achter de TV, zie dus pas vandaag je postVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:06:
[...]
woohoo nog een HCLer :)!!!
als je nog char kwijt bent.... help ik wel ffkes met me lvl66 Javazonkan heel normal, en tot dia nm lukt me ook nog wel denk ik.... zien we wel
...
met me merc denk ik wel
add me maar aan je FL, SylverNL is me account.
Ik zal vanavond kijken hoe mijn link is, gisteren was het zo slecht dat ik hooguit een paar seconden online was (KPN lijn is niet goed genoeg voor ADSL2+, en KPN heeft geen zin om er iets aan te doen... Heb een downgrade doorgegeven zodat ik weer kan spelen, maar dat duurt een paar dagen minimaal)
Ik kan wel helpen, mijn nieuwe sorc (Orb/TS) is nu level 56 of zo en kan gewoon soloen op Nm act 5 (moet nog Ancients doen). Als je nog niet te veel verder bent sinds gisteren kunnen we vanavond wel even teamen.
Heb een level 81 Smiter die in principe ook op Hell nog redelijk wat kan slopen, maar aangezien zijn meeste items nog zuigen doet hij het niet zo goed tegen grote groepen en ranged beestjes
P.S. Mijn main accounts zijn Coi_Dog en YsidroNew
Ff wat Nm Baal runs joinen, daar vallen ze meestal wel (zolang je niet teveel MF gebruikt).TrailBlazer schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:51:
ja maar jij bent hc
hmm waar zal ik die het snelst kunnen vinden. Moet ik ff snel doorheen racen met mijn sorc
Mijn 4 socket halberd viel daar in iedergeval... dus kans op scytes is aanwezig.Skyclad schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:54:
[...]
Ff wat Nm Baal runs joinen, daar vallen ze meestal wel (zolang je niet teveel MF gebruikt).
Kijk ff naar mijn posts van 8 en 9 December op pagina 22.
[ Voor 30% gewijzigd door Skyclad op 13-01-2006 08:11 ]
Ik kan echter ook voor het wapen en belt van de immortal king gaan. Gloves heb ik al en met 3 items zitten er al best leuke items op.
[ Voor 46% gewijzigd door TrailBlazer op 13-01-2006 08:14 ]
Verwijderd
vielen ene paar leuke drops
lvl75 woohoo!!
nog wat dingetjes
18life 10% CR sm ch
wat FG
meer eigenlijk nog niet... komt nog wel
Duress 3 Socket Body Armor
Shael + Um + Thul
+40% Faster Hit Recovery
+10-20% Enhanced Damage (varies)
Adds 37-133 Cold Damage 2 sec. Duration (Normal)
15% Chance of Crushing Blow
33% Chance of Open Wounds
+150-200% Enhanced Defense (varies)
-20% Slower Stamina Drain
Cold Resist +45%
Lightning Resist +15%
Fire Resist +15%
Poison Resist +15%
Maar mun defence is maar 800 geworden. Nu wil ik dat armortjuh dus gaan upgraden en vroeg me eigenlijk af of hij dan de runes verliest die erin zitten.
Tevens was ik eigenlijk benieuwd of het runeword er eerst in zetten effect heeft op de uitkomst van de upgrade defence bonus.
Ik vraag me dus eigenlijk af of de uiteindelijke defence van mijn armor hoger zou zijn geweest als ik hem eerst had ge-upgrade en daarna het runeword erin had gezet. Of dat je eerst het runeword erin zet en daarna de upgrade doet.
[ Voor 23% gewijzigd door PizZa_CalZone op 16-01-2006 09:00 ]
[ Voor 19% gewijzigd door TrailBlazer op 16-01-2006 09:01 ]
"This formula changes the base item type from the normal to exceptional version. For example Quilted Armor is turned into Ghost Armor. This does NOT convert the item to the Exceptional Unique version of the Unique Item. So you cannot for example use this formula to transform Greyform into The Spirit Shroud. Unique item bonuses remain the same; only the item it's based on is upgraded. This can be used to upgrade Ethereal Items also. They will continue to be Ethereal after they are upgraded. Also if the item is socketed, then jewels or runes and their mods will also remain. Armor refers to any sort of armor, including helms, boots, belts, gloves and shields, not just body armor"
maar dit is info van een niet officiele site.... dus de betrouwbaarheid.......

[ Voor 7% gewijzigd door PizZa_CalZone op 16-01-2006 09:07 ]
Je kan alleen Unique items upgraden (set weet ik niet zeker) Wat men bedoeld in dat stukje dat je quote is dat je unique hetzelfde blijft, maar dat het base item geupgrade word. en niet dat je unique ook veranderdPizZa_CalZone schreef op maandag 16 januari 2006 @ 09:05:
Dat dacht ik dus ook, maar toen ik dit las ging ik tijfelen:
"This formula changes the base item type from the normal to exceptional version. For example Quilted Armor is turned into Ghost Armor. This does NOT convert the item to the Exceptional Unique version of the Unique Item. So you cannot for example use this formula to transform Greyform into The Spirit Shroud. Unique item bonuses remain the same; only the item it's based on is upgraded. This can be used to upgrade Ethereal Items also. They will continue to be Ethereal after they are upgraded. Also if the item is socketed, then jewels or runes and their mods will also remain. Armor refers to any sort of armor, including helms, boots, belts, gloves and shields, not just body armor"
maar dit is info van een niet officiele site.... dus de betrouwbaarheid.......
BV:
Spirit shroud (gost armor) -> Spirit shroud (Dusk Shroud)
en niet spirit shroud (gost armor) ->Ormus robes (Dusk Shroud)
info terug te vinden op: http://www.battle.net/diablo2exp/items/cube.shtml
gezien je quote zou het daar wel eens vandaan kunnen komen

Gelukkig heb ik de equipment nu nog wel (voordeel van niet solo spelen), speel alleen eerst eventjes wat andere chars voor ik weer een sorc begin
Dit topic is gesloten.