Diablo 2 Classic/LoD: Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.941 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Twee mogelijkheden:

1. Hou de level 1 iedere keer in town, en maak games van het type 'O Rush N BaalQ'
2. Rush een level 1 naar Hell Act 3 op Classic, en convert em dan naar LoD. Dit wordt door de meesten gedaan voor de Hellforge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

wat heeft een sorceress nodig om goed te kunnen teleporten. Alleen kan ik zonder problemen door arcane heen teleporten samen met mijn insight merc. Komen er echter meer spelers in het veld dan is het gauw afgelopen met teleporten. Mijn defense is denk ik zo'n 1500 zonder schild. Heb lvl 5 shiver armor. Moe tik toch met een schild gaan werken alleen dan moet ik nog even zorgen dat mijn change to block omhoog gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Simpel gezegd: Fast Cast Rate.

Monsters reageren niet zo snel als je kan teleporten, zolang je genoeg FCR hebt. Ik probeer altijd minstens 120 FCR te hebben wanneer ik snel rond teleport, en wanneer ik minder heb door MF equipment ga ik in plaats daarvan gewoon lopen en laat ik mijn merc tanken.

Is vrij makkelijk te halen voor chars zonder dure items:
2 * 10% rings
10% amulet
20% Magefist gloves
25% Stealth armor
25-35% Spirit zwaardje
20% Wall of the Eyeless/Lidless wall, of 25-35% Spirit Monarch

10+10+10+20+25+(25 tot 35) = 100 tot 110%, dus welk schild je ook kiest je zit boven de 120%.

Met een 35% zwaard kan je zelfs nog een ring of amulet inwisselen, en met een redelijk Spirit schild nog meer items.

Tot ik gisteravond eindelijk een Vipermagi vond was dit eigenlijk de eq op mijn level 85 Lightning sorc :D
(2 * 10% ring met res/life/mana, Stealth, Oculus, Spirit schild, Magefist, met Tal mask en Amu, Natalya's boots en een geupgrade Nightsmoke)

Edit: Vergat dat ik lang geleden mijn Spirit zwaard had ingeruild voor Oculus ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Skyclad op 20-12-2005 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
Skyclad schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:57:
Simpel gezegd: Fast Cast Rate.

Monsters reageren niet zo snel als je kan teleporten, zolang je genoeg FCR hebt. Ik probeer altijd minstens 120 FCR te hebben wanneer ik snel rond teleport, en wanneer ik minder heb door MF equipment ga ik in plaats daarvan gewoon lopen en laat ik mijn merc tanken.

Is vrij makkelijk te halen voor chars zonder dure items:
2 * 10% rings
10% amulet
20% Magefist gloves
25% Stealth armor
25-35% Spirit zwaardje
20% Wall of the Eyeless/Lidless wall, of 25-35% Spirit Monarch

10+10+10+20+25+(25 tot 35) = 100 tot 110%, dus welk schild je ook kiest je zit boven de 120%.

Met een 35% zwaard kan je zelfs nog een ring of amulet inwisselen, en met een redelijk Spirit schild nog meer items.

Tot ik gisteravond eindelijk een Vipermagi vond was dit eigenlijk de eq op mijn level 85 Lightning sorc :D
(2 * 10% ring met res/life/mana, Stealth, dual Spirit, Magefist, met Tal mask en Amu, Natalya's boots en een geupgrade Nightsmoke)
derde (en hoogst te behalen) breakpoint voor teleport zit op 105% dus als jij 110% heb zit je op je max.
die laatste 10% zijn zonde ;)
verder moet je er ook rekening mee houden dat met FCR je ook FMD (faster mana drop ;) ) hebt

edit: trouwens werkt de oude vertrouwde wizzy (50% FCR) ook prima :)

[ Voor 3% gewijzigd door BasieP op 20-12-2005 10:02 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik heb maar 700 max mana of zo (lager dan mijn life iig, aangezien ik niet dood wil door mana curses), maar met een Insight Prayer merc met level 17 mana aura en de synerchies van prayer regen je ruim genoeg mana. Bij teleporten zie ik het niet omlaag gaan, bij Chain Lightning alleen wanneer ik mijn MF eq gebruik.

Edit: Wizzy werkt goed, maar die is iets lastiger te vinden, iig met mijn gebrek aan MF geluk ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Skyclad op 20-12-2005 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

zal thuis eens kijken wat mijn FCR is. Mijn hit recovery is redelijk hoog volgens mij moet dat ook wel helpen als ik geraakt wordt. Maar mana burn is redelijk dodelijk over het algemeen. Plus het feit dat mijn merc dat cold aura heeft en de monster ook erg snel vertraagt

[ Voor 19% gewijzigd door TrailBlazer op 20-12-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
BasieP schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:59:
[...]

derde (en hoogst te behalen) breakpoint voor teleport zit op 105% dus als jij 110% heb zit je op je max.
die laatste 10% zijn zonde ;)
verder moet je er ook rekening mee houden dat met FCR je ook FMD (faster mana drop ;) ) hebt

edit: trouwens werkt de oude vertrouwde wizzy (50% FCR) ook prima :)
Ah, weet al weer waarom ik voor de 120% ging:

Chain Lightning! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

hoeveel van jullie hebben nu echt de high lvl runes in hun handen gehad. Ik wil voor mijn merc mischien stone maken alleen een um in mijn handjes krijgen vind ik al moeilijk terwijl het geen uber rune is volgens mij. Is er een kansje dat ik die krijg bij de hellforge quest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Hellforge op Nm kan dacht ik al Um geven, Hell kan ook nog een tikje hoger uitvallen (ook al heb ik niet zoveel geluk daarmee, krijg meestal Hel).

Ik heb nog geen Um gevonden deze ladder, maar al wel 2 Ists (1x Nm Chaos Sanct, 1x Hell Shenk), waarvan ik er 1 heb geruild voor Um Mal. De Um zit in een Stone Eth Superior Archon Plate voor mijn Smiter's merc, de Mal in een Oath Eth Balrog Blade voor mijn jump-Barb.

Vorige ladder heb ik 2x Gul gevonden, die ik toen gecubed heb om een Vex te krijgen zodat ik een HOTO kon maken. Verder heb ik nog nooit iets hoger dan een Um gevonden voor zover ik me kan herinneren.

Edit: Hi-runes heb ik nog nooit in handen gehad, en volgens mij is bij vrijwel iedereen die meer dan 1 hi-rune heeft er minstens 1 een dupe.

[ Voor 31% gewijzigd door Skyclad op 20-12-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ok ik voel me nu een iets minder grote prutser. Ik heb de afgelopen tijd wel bizar vaak de countess gedaan. Valt me ook nog best wel tegen moet ik zeggen een paar lums ofzo . mischien moet ik op een ander account ook maar ff een char naar hell rushen zodat ik in ieder gavel met 2 players kan gaan spelen om de drop kans wat te verhogen.MF help niet bij runes afaik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Wat dan vooral zal helpen is je andere char in Hell geen quests te laten doen, zodat je overal de quest drop krijgt (als dat character de game maakt).

Ik heb trouwens nu met mijn sorc wanneer ik mijn mf eq gebruik 67/75/75/75 resists mede dankzij een gisteren gegamblede 23 all res/29 mf amu :)
(En met mijn gewone eq maar 44/75/75/75)

En ik moet even wat tijd steken in het maken van Spirit Monarchs, want als ik een 35% schild kan regelen heb ik ook met mijn MF eq aan 105% FCR :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik kan dat char dan gewoon in town laten staan neem ik aan of moet hij echt de game uit. Countess/andy is geen probleem mephisto moet ook wel te doen zijn denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Zolang hij niet in dezelfde party zit en aanwezig is wanneer een boss sterft krijgt hij de quest niet (tenzij iemand anders erbij aanwezig is die de quest nog niet heeft, dan krijgt hij het ook als hij in dezelfde act zit). Als ze niet partyen krijgt hij zowieso de quest niet.

Grootste probleem met in je eentje een tweede char naar Hell Act 4 te boosten zijn eigenlijk Duriel en de Council, aangezien je daar al dicht bij moet gaan zitten om je newbie char er naartoe te halen.

Bij Duriel moet je merc een tijdje in leven kunnen blijven, zodat die kan tanken terwijl je je newbie de kamer binnen haalt, en bij de Council moet je het geluk hebben dat ze niet hydras naast je newbie dumpen.
Wat dat betreft is een Rush game maken voor die het makkelijkst, maar dan moet je wel sterk genoeg zijn om in een 6-8 player game nog overal doorheen te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

een vriend van me kan me wel helpen. Anders laat ik mijn vriendin mijn te boosten char ff veilig houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
:)

Beetje merc en het lukt ook wel, gewoon bij Trav er helemaal rechts opzij in teleporten zodat degene links tegen de muur niet direct komen en dus nog in leven zijn tegen de tijd dat je er aan toe bent. Je merc vangt de meeste klappen, en jij met Energy shield de paar die er nog door komen. Te boosten char in de hoek, en gewoon de council tot de rand van het scherm lokken om ze daar af te maken (En met je merc er tussen blijven zodat ook LE niet dodelijk uitpakt).
Duriel ga je naar binnen, je teleport rechts om Duriel heen (dan zit er net te weinig ruimte voor een charge tussen, maar genoeg om zelf niet geraakt te worden), en je gaat in de linker onderhoek staan. Switch naar het andere scherm, en zet de newbie in de rechter bovenhoek. Switch terug en slopen maar :) (Als je merc niet 75% cold res heeft em eerst een potion of thawing voeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf maar een paar high runes gevonden, 1 keer een jah bij chaos sanc op hell, met barb, en een keer een Lo bij baals minions hell met sorc. Allebei lekker onverwacht, maar wel leuk. Verder nog een paar ists bij countess maar verder ook niks bijzonders, en dat terwijl ik het toch al vanaf het begin vrij geregeld speel :)

Effe een vraagje, het is bekend dat je met baal hell grand charms kan cuben naar skillers met veel life, maar kan dat met een GC bij pindle hell ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is bekend dat je met baal hell grand charms kan cuben naar skillers met veel life
was niet bekend bij mij :P hoe doe je dat? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:03:
[...]

was niet bekend bij mij :P hoe doe je dat? ^^
Horadric Cube + 3 P.Rubies dacht ik

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:05:
[...]

Horadric Cube + 3 P.Rubies dacht ik
:o en die charms die je dan krijgt zijn handig? O.o straks eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:08:
[...]

:o en die charms die je dan krijgt zijn handig? O.o straks eens proberen :)
Kunnen handig zijn ja ;) +1 $skill en +$life kan je er uit krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:08:
[...]

Kunnen handig zijn ja ;) +1 $skill en +$life kan je er uit krijgen.
stoer :) gaat het ook met andere gems? bv. met 3 p. topaz ofzo? of alleen ruby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:11:
[...]

stoer :) gaat het ook met andere gems? bv. met 3 p. topaz ofzo? of alleen ruby?
Alleen rubies :)

damn, dat ik dat gewoon nog weet 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 21-12-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was toch gewoon 3 chipped naar keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat kan je dan met veel P gems aangezien mensen hier vaker vrij veel voor bieden (lijkt me sterk dat mensen 60 p gems ofzo nodig hebben voor in sockets :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:13:
Het was toch gewoon 3 chipped naar keuze?
Dat was voor iets anders dacht ik.. Sockets in items..

Kijk anders hier:

http://www.diabloii.net/items/horadric-v110.shtml
http://www.battle.net/diablo2exp/items/cube.shtml

Ik zie dat het gewoon 3 p.gems zijn, p.rubies is voor bepaalde Blood Gloves.

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 21-12-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 Perfect Gems (of any type) + 1 Magic Item = 1 New Random Magic Item of the Same Type
You can use this formula to get another chance at a Magic Item of the same type. The ilvl = ilvl. This means to use 100% of the ilvl of the input item. It's important to note the difference between "the ilvl is set to a fixed number" like what happens in some recipes and "the ilvl of the output is exactly the same as the ilvl of the input" as is the case here. So if you're cubing for +skills Grand Charms, for example, you want to use Charms starting from late Nightmare, not ones that dropped in the Normal Blood Moor. You can use this formula (with an Amulet) to create a +2 Skills Amulet. And you cannot Gamble one before Character Level 84. Be warned however, that the chances of getting that on an Amulet might be very low (considering everything is available) and it might take a lot of tries. Rare Items cannot be used with this formula to create new Rare Items. You can also use this on Charms and Jewels.
die zul je wel bedoelen lijkt me?

dus gewoon 3 P gems + sucky grand charm met hoge requirements proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een dia, baal of nihlathak GC kan je alle mogelijke dingen die je op een GC kunnen verschijnen, cuben( je hebt daarvoor een charm nodig met ivl =>90 en dat is het geval bij die 3). Met een gc die je in act1 in normal hebt gevonden kan je bijv. niet 40+ life (en veel andere dingen) krijgen, daarom heb je een gc nodig die door dia, baal of nihlathak zijn gedropt in hell :) Je moet er dus gewoon 3pgems en de charm in je cube gooien en maar hopen op die pala combat +45 life hopen :+ Die kans is trouwens vrij klein, heb al een paar100 pgems gecube en beste wat ik kreeg was een plain pb skiller :/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:45:
Met een dia, baal of nihlathak GC kan je alle mogelijke dingen die je op een GC kunnen verschijnen, cuben( je hebt daarvoor een charm nodig met ivl =>90 en dat is het geval bij die 3). Met een gc die je in act1 in normal hebt gevonden kan je bijv. niet 40+ life (en veel andere dingen) krijgen, daarom heb je een gc nodig die door dia, baal of nihlathak zijn gedropt in hell :) Je moet er dus gewoon 3pgems en de charm in je cube gooien en maar hopen op die pala combat +45 life hopen :+ Die kans is trouwens vrij klein, heb al een paar100 pgems gecube en beste wat ik kreeg was een plain pb skiller :/
niet helemaal waar, in de pit bijv vind je charms die lvl 89 zijn, (zelfde als dia geloof ik) met deze kan je alles maken, zo zijn er nog wel meer plekken waar je hoge lvl's charms kan krijgen, maar het moet sowieoso op hell zijn.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasieP schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:51:
[...]
niet helemaal waar, in de pit bijv vind je charms die lvl 89 zijn, (zelfde als dia geloof ik) met deze kan je alles maken, zo zijn er nog wel meer plekken waar je hoge lvl's charms kan krijgen, maar het moet sowieoso op hell zijn.
hmm ja klopt ik heb dit ff uit me hoofd gedaan:P Ik weet niet exact welke ilvl die charms moeten hebben, maar met een dia nitha en baal charm zit je voor 100% goed :) En dia heeft lvl 94 trouwens

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
BasieP schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:51:

De Pit en zo zijn level 85 areas, geen 89.
Alleen Hell Baal, Hell Diablo en Hell Nihlatak kunnen GC's droppen waarmee je 41+ life krijgen.
Zelfs de area levels van de nieuwe ubers zijn nog lager, iets in de 70 dacht ik.

Maar je moet gewoon mazzel hebben, ik had met 2 ilvl 85 grand charms met iets van 12 pgems voor elk een clean PB skiller en een clean Ele skiller. En toen ik eindelijk een Baal charm had gevonden heb ik er rond de 40 pgems aan verspild en had ik nog niet veel soeps. Uiteindelijk heb ik een +13 all res gerolled en die maar gehouden.

P.S. Om de Duriel quest te halen hoef je niet in Duriels chamber te staan als hij gedood wordt, als je ervoor wacht kan je als hij dood is alsnog naar Tyreal lopen en de quest halen, ondanks dat je questlog beweert van niet. Zo lang degene die de quest al wel hadden maar niet in de buurt van Tyreal komen.
En voor Travincal werkt het ook vaak om je mule achter de temple neer te zetten, daar staat hij meestal wel veilig als je dat eerst cleared en dan met een boog terugloop/tele zodat er geen hydras daar komen.

P.P.S. Ik heb vorige ladder een Jah gevonden in Hell Chaos en deze ladder een Ohm op weg naar Hell Helforge dus op zich droppen high runes wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

het antwoord op al je vragen over skillers:
How can I find skillers/what is the first, or best place to find skillers?

Skillers, or Grand Charms with +to a character skill tab, require an item level of at least 50 in order to spawn. The first area in which all dropped grand charms have an item level of 50+ is the nightmare Great Marsh.
All "levels" are explained in much greater detail in this post.
http://www.battle.net/for...52349&p=1&tmp=1#new152349
In order to maximize your chances of finding a skiller, you want the item level to be as close to 50 as possible. Why is that? Because when affixes are selected, they are chosen from all available affixes. Having a GC with an ilevel of exactly 50 is the best in this regard because they do have the possibility of getting a skiller, while the possibilities of other affixes are being kept to a minumum.
However, there is an alternate approach. Items dropped from Hell Baal have an item level of 99, and items dropped from Hell Nihlathak have an item level of 95. Grand charms dropped from these two bosses can spawn with very, very high life, namely the 41-45 to life vita suffix. Grand charms that both have +to a skill tab and high life can trade for astronomical values. However, due to the high item level, most any affix can spawn. Your chances of getting a skiller from an ilvl 95+ Grand Charms are very slim, and the chances of getting that Grand Charm to spawn with the desired 40+ life are even slimmer. However, the time and effort needed to aquire these are worth it to some.
There is a way to significantly shorten the amount of time needed to find a skiller compared to just hunting the most likely drop zones over and over. This is referred to as "rerolling" or simply "rolling". This is done by placing a Grand Charm and three perfect gems in the Horadric cube, and transmuting. This will reroll the mods on the charm, but preserving the item level. This means that if you have a Grand Charm with that perfect ilevel of 50, but it has useless mods, you can reroll it into a useful skiller. In effect, it drops the item again at the cost of three perfect gems. Be prepared to spend a lot of perfect gems, but it can be worth it.
Note that this formula works on all magical items, but it is typically used the most on Grand Charms due to the high usefulness of blue Charms compared to the usefulness of blue equippable items.
Footnote: I must admit that I slightly lied about the first place you can get a skiller… the first place would be normal Baal. The items he drops have an ilevel of 60, more than enough to get a skiller. But the nightmare Great Marsh is the first area in which every monster has the possibility of dropping a skiller.
A common misconception is that MF increases the chance of getting skillers. That is simply not true. This lies in how MF works, and I direct you to Gta's Guide to all that is items again for explanation.

Good areas to hunt for skillers and rerollable Grand Charms include:
The nightmare Great Marsh – the first place they can drop, the area level is 50.
The nightmare Flayer Jungle – run more often than the Great Marsh due to the number of Flayers, which can all drop ilevel 50 Grand Charms.
Nightmare Cows – there is a very large number of easily killable cows here, and the charms they drop have a decent chance of becoming a skiller.
Nightmare City of the Damned – there is a lot of Wraith-class monsters here.
Hell Baal/Hell Nihlathak – both have the capability to drop skillers with 41-45 to life.

ADDED: It seems that hell Diablo can drop high life skillers as well, although he is an inconvenient boss to run.
>:)

Opmerkinkjuh:

Je kan dus wel hell baal charms proberen te re-rollen... maar de kans dat er een non-skiller charm uit komt is vrij groot... Wil je skillers... re-roll dan degene die je vind in nightmare-flayer jungle etc.

[ Voor 5% gewijzigd door PizZa_CalZone op 21-12-2005 23:47 ]

• Skyclad
Als je skillers wilt moet je zowieso erg veel geluk hebben wil je precies de skiller die je zelf nodig hebt krijgen.

Het re-rollen van Baal charms is zo populair omdat je voor 45 life skillers (vooral pala combat) een groot aantal gedupete runes kan krijgen.

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ehm wat moet je met gedupte runes :p

• Angeloonie
Gebruiken :Y)

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

maar worden die niet omd e zoveel tijd door blizzard verwijderd :?

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Er is een script die je inventory checked op duped items als je games exit en entered. Als je de duped runes gesocket hebt, dan worden ze door dit script niet opgepakt. Er is ooit 1 actie geweest van blizzard om alle dupes te verwijderen. Ook al waren ze gesocket... Op non-ladder is dit nog nooit gebeurt.

De kans is dus vrij klein dat je ze kwijt raakt. Als je ze los in je inventory hebt, bestaat de kans dat hij bij het exitten/enteren van een game weg is. Als ze gesocket zijn dan kan het alleen verwijderd worden op de manier die blizzard eenmalig heeft uitgevoerd. 8)7

Verwijderd

Skyclad schreef op donderdag 22 december 2005 @ 08:42:
Als je skillers wilt moet je zowieso erg veel geluk hebben wil je precies de skiller die je zelf nodig hebt krijgen.

Het re-rollen van Baal charms is zo populair omdat je voor 45 life skillers (vooral pala combat) een groot aantal gedupete runes kan krijgen.
anders ruil je hem met iemand voor een skiller die jij kan gebruiken ;)

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:40:
[...]

anders ruil je hem met iemand voor een skiller die jij kan gebruiken ;)
Goed idee >:)

Wie heeft er zin om een clean masteries skiller te ruilen tegen een cold skiller of een pala combat skiller :9~ 8)7

• Skyclad
Btw, er zijn net weer een heleboel maphack users gebanned :P

Zielig he? >:)

• Angeloonie
Skyclad schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:01:
Btw, er zijn net weer een heleboel maphack users gebanned :P

Zielig he? >:)
Ik snap nooit hoe Blizzard ze uitzoekt :Y) Van de 4,5 jaar dat ik D2 heb gespeeld, heb ik (de eerste) 2 jaar Maphack gebruikt, en er is nooit wat gebeurd :9

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Dat word dus vaak gedaan doordat de mensen gerapporteerd worden.

Je weet wel, aardige mensen die opletten, en bemerken dat mensen cheats/hacks gebruiken, en dat dan rapporteren >:)

Als iemand kan zien wat voor EQ ik draag (inc stats) dan heb je grote kans dat hij maphack gebruikt..

• Skyclad
Angeloonie schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:05:
[...]

Ik snap nooit hoe Blizzard ze uitzoekt :Y) Van de 4,5 jaar dat ik D2 heb gespeeld, heb ik (de eerste) 2 jaar Maphack gebruikt, en er is nooit wat gebeurd :9
In het begin werd er niet veel aandacht aan besteed, en daarna maar af en toe. Het is eigenlijk pas echt begonnen met 1.11. De komst van Warden met 1.11 heeft het in een stroomversnelling gebracht, er komen nu continu nieuwe versies uit van Warden en de verschillende maphacks, en alle functionaliteit die wat uitgebreider is in die maphacks (en dus meer interactie met de D2 DLLs en zo vereist) is makkelijk detecteerbaar en zorgt dus voor bans.

Sommigen beweren dat D2Loader gebruikers ook geband zijn, maar ik denk alleen degenen die ook andere dingen gebruikten, aangezien er ook veel zijn die niet zijn gebanned maar altijd D2Loader hebben gebruikt.

Verwijderd

Sommigen beweren D2Loader gebruikers ook geband zijn, maar ik denk alleen degenen die ook andere dingen gebruikten, aangezien er ook veel zijn die niet zijn gebanned maar altijd D2Loader hebben gebruikt.
dat zou heel lame zijn aangezien ik alleen nog maar kan spelen via D2loader omdat mijn LoD cd kapot is (.iso gedownd wat dus in mijn geval legaal is omdat het een backup is)

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:21:
[...]

dat zou heel lame zijn aangezien ik alleen nog maar kan spelen via D2loader omdat mijn LoD cd kapot is (.iso gedownd wat dus in mijn geval legaal is omdat het een backup is)
Met een goede iso kan je toch ook Alcohol of dTools gebruiken. Kunnen ze ook nooit D2Loader vinden.

Verwijderd

ik heb het met Dtools ff geprobeerd maar dat was minder ideaal dan zo :P moest je de hele tijd gaan mounten enzo

• Angeloonie
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:48:
ik heb het met Dtools ff geprobeerd maar dat was minder ideaal dan zo :P moest je de hele tijd gaan mounten enzo
Je kan hem ook gemount laten?

Verwijderd

ja maar dan moet ik weer andere dingen de hele tijd mounten enzo :P

het komt er iig opneer dat ik D2loader handiger vind ;)

trouwens, het levert mij ook geen enkel spel voordeel op tegenover andere users dus ik zou het niet eerlijk vind als ze me daarvoor zouden bannen.

trouwens, is er 1 of ander ingame-cheater/lamer-report ding of moet je daarvoor naar battle net sturen ofzo?

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Het enige voordeel is dat je op 1 pc meerdere keren dia kunt starten. (als dit met dezelfde key kan dan heeft dit dus wel enig voordeel...)

• Angeloonie
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:02:
ja maar dan moet ik weer andere dingen de hele tijd mounten enzo :P
je kan 4 drives instellen, lijkt me sterk dat je er zo veel nodig hebt :+

Verwijderd

PizZa_CalZone schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:16:
Het enige voordeel is dat je op 1 pc meerdere keren dia kunt starten. (als dit met dezelfde key kan dan heeft dit dus wel enig voordeel...)
met dezelfde key gaat niet omdat je al bent ingelogd met die key (als ik dia te snel opnieuw opstart begint hij daar al over te miepen)

• Skyclad
PizZa_CalZone schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:16:
De meeste mensen gebruiken het om met een 2e key set te mulen. Dan heb je niet meer het risico dat je dingen dropt, de game verlaat, en voor je een nieuw char erin kan krijgen een Realm down krijgt of de game weg is.

D2Loader is trouwens ook een vereiste voor de meeste hacks.

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

ghehe ik heb een 2e keyset, maar ik gebruik geen d2 loader... het is makkelijker om 2 pc's te gebruiken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou die mang songs lesson nog wat doen op trade? :)
( die unique archon staff)
Vind m net bij pindle, jammer dat ie beetje de lage stats heeft 8/8/12 terwijl 15/15/15 perfect is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

gisteren voor het eerste een +1 to lightning skills charm gevonden. Wel jammer dat plussen to skills niet worden meegerekend met je synergies. Zou eigenlijk wel een Lo rune willen hebben voor een fortitude armor voor mijn merc. Maar de kans dat ik die vind is natuurlijk nul :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms heb je echt dagen dat je totaal niks vind en soms vind je op 1 dag items die je in 5 jaar nog nooit gezien hebt. Raar spel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Btw, als je in slaap aan het vallen bent is het niet aan te raden met je hoogste HC char te gaan spelen.

Ach ja, nu is een ander char mijn hoogste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:06:
Soms heb je echt dagen dat je totaal niks vind en soms vind je op 1 dag items die je in 5 jaar nog nooit gezien hebt. Raar spel :p
Die dag die jij beschrijft moet ik nog tegenkomen ;(

Maar ik ben weer begonnen, eens kijken wat ik voor char ga maken. Ik ben met 1.10 eigenlijk gestopt, omdat je alleen met uberitems nog wat kon solo'en. En bij gebrek aan goede items ben ik maar gekapt. Door de uberbaal en co event wil ik het toch weer een keer proberen.

Ben nu met een crappy paladin (avenger) in hell gekomen, maar zelfs de den of evil is te moeilijk voor me :'(

Dus die gast is al door crappy items mislukt. Next! :D

[ Voor 5% gewijzigd door Pheno79 op 28-12-2005 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:06:
yep klopt doe de laatste tijd veel countess runs. Maar weinig leuks gevonden tot in een run twe uniques geen ubers maar toch wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:54:
[...]
Die dag die jij beschrijft moet ik nog tegenkomen ;(

Maar ik ben weer begonnen, eens kijken wat ik voor char ga maken. Ik ben met 1.10 eigenlijk gestopt, omdat je alleen met uberitems nog wat kon solo'en. En bij gebrek aan goede items ben ik maar gekapt. Door de uberbaal en co event wil ik het toch weer een keer proberen.

Ben nu met een crappy paladin (avenger) in hell gekomen, maar zelfs de den of evil is te moeilijk voor me :'(

Dus die gast is al door crappy items mislukt. Next! :D
Probeer necro eens, ik vond necro goed te doen met klote items. En dat itemvinden, het is de laatste week madness, vond gister een crown of ages die vrij goed was. Maar het blijft een spel en ik heb liever dat geluk in de echte wereld :)

Trouwens volgens mij zijn die ubers alleen solo te doen met een smiter, en die zijn erg duur. Ik speel nu gewoon hell met mijn sorc en sinds ik tals set heb gaat dat erg goed. Dat kan je ook nog proberen, tals set is niet echt duur als je ziet wat je er mee kan doen in hell.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:27
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:48:
Dan moet je eens googelen naar Daemon Script. Daarmee kun je scripts maken waarmee je images automatisch kunt mounten. Werkt voor verschillende virtuele drives, waaronder Alcohol en D-Tools. Je kunt er ook een shortcut mee maken en die dan in je startmenu of op je desktop zetten. Op die manier hoef je dus nooit meer zelf te mounten, dan doet het script dat voor je.

Overigens is meerdere drives gebruiken wel leuk, maar als je dan eens Starcraft gaat spelen, dan heb je eigenlijk al twee drives nodig, omdat je dan zowel de originele als de expansion kunt mounten.

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

als je een aromor hebt met 200% dmg to daemons werkt dit ook voor magical/elemental attacks. Ik vraag me namelijk af of dit zin heeft voor een sorceress

• Skyclad
Nee. Dat werkt alleen op Physical damage (zowel melee als ranged), net als + to dam, +min/max en +%ED.

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

was ik al bang voor. Volgend vraagje faster hit recovey wat als die boven de 100 komt heeft dat zin.

• Pheno79
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:41:
[...]

Probeer necro eens, ik vond necro goed te doen met klote items. En dat itemvinden, het is de laatste week madness, vond gister een crown of ages die vrij goed was. Maar het blijft een spel en ik heb liever dat geluk in de echte wereld :)

Trouwens volgens mij zijn die ubers alleen solo te doen met een smiter, en die zijn erg duur. Ik speel nu gewoon hell met mijn sorc en sinds ik tals set heb gaat dat erg goed. Dat kan je ook nog proberen, tals set is niet echt duur als je ziet wat je er mee kan doen in hell.
Ik heb al geluk in de echte wereld, dus dat is het probleem niet ;)
Ik hoef geen ubers te solo'en, als ik maar mee kan komen.

Tal is misschien niet duur (zou het moeten opzoeken), maar je moet toch ergens mee ruilen. En DAT is het probleem. Zelfs de countess laat bij mij nog op nightmare constant el runes vallen, als of ze de rest al weggegeven heeft. Nou ja, heel veel el's cuben en je hebt ook een degelijke rune, maar je begrijpt wat ik bedoel.

Ik ga nu voor een light sorc, snel kunnen tp'en en gaan met die banaan. Eens kijken of ik daar op hell wel mee kan mf-runnen. 2 spirits runewords moet mij ook nog wel lukken ;)

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik ben ook nog niet echt onder de indruk van de rune opbrengt van de countess op hell. Gelukkig kan ik de countess vaak wel binnen de 5 minuten dood krijgen ondertussen. Maar ik ben al blij als er iets als een LEM valt ofzo.
lvl 83 Chain Lighning Sorc met CL nu op lvl 25 ofzo en dat doet best wel veel dmg moet ik zeggen

[ Voor 20% gewijzigd door TrailBlazer op 29-12-2005 10:47 ]

• Pheno79
Ik ga een poging met haar doen. Ik ben pas lvl16, en nog geen punt uitgedeeld. Uh, ik lieg, 5 punten op strength om iig een armor te kunnen dragen :D

Ik ga eerst kijken wat handig is, wel/geen punten in dex, voor vit of juist voor mana gaan, etc etc

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:01:
Ik ga een poging met haar doen. Ik ben pas lvl16, en nog geen punt uitgedeeld. Uh, ik lieg, 5 punten op strength om iig een armor te kunnen dragen :D

Ik ga eerst kijken wat handig is, wel/geen punten in dex, voor vit of juist voor mana gaan, etc etc
met wie? sorc? geen dex uitdelen, vit zodat je niet instant dood gaat door 1 of ander achterlijk beest wat toevallig op je schiet en de rest mana

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik zit denk ik op zo'n 75 strength 200 energy de rest vitality in . Ik raad je aan een act 2 merc te nemen met een insight stok dan kan je een stuk beter inschatten hoeveel mana je echt nodig hebt. Met een ral tir tal sol is dit een goedkoop runewoord. Met deze stok krijgt je merc dus een 2e aura :p wardoor je mana recovery rate omhoogschiet.
Dit voorkomt ook dat je punten weggooit in warmth. 1 punt is meer dan genoeg hierin.

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Geen dex? lol
De beste sorc die ik had (ben gestopt tot februari ivm school) had 30 white str, 130 white dex, ongeveer evenveel vit en 60 mana.
Armor was een twitch.
Het gevolg was dat ik veel minder mana verloor door mana shield en dus prima door kon met de 60 mana en lvl 10+ warmth. Block is echt top, denk maar aan een fana boss pack die ineens voor je neus staat, kan je tenminste safe+exit doen voordat je in de grond gemept bent of gewoon weg tele-en.
Zoner block verlies je echt tonnen meer life en mana.
Dus besparen op str en mana en dan verdeel je alles gelijk tussen dex en vit.
Al de rest van je gear moet enkel veel res hebben, armor neem je twitch met een um in als je dat kan betalen, anders een pr.

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

punten in warmth stoppen is echt onzin 1 is genoeg dan kan je het met + skills makelijk tot 5 krijgen. Maak een insight wapen voor je merc zodat je mana nooit meer opgaat. Het mediation aura is veel beter dan warmth. Neem ook een merc met kou aura dan rennen de monsters ook een stuk langzamer. Komen ze dan toch te dichtbij dan teleport je weg.

• Pheno79
Goede tips! Ik ga er vanavond eens aan beginnen, ik vraag m'n broertje wel even te rushen tot act 2 nm. Dan kan ik daarna mijn merc gelijk met mijzelf levellen.

De runes voor Insight heb ik volgens mij, toevallig eergisteren een sol gemaakt (sarcasme: stel je voor, een sol vinden bij de countess, veel te hoge rune) :D

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

pheno als js SCL speelt kan ik je ook wel even ergens doorheen slepen account *Nu-TrailBlazer

• Pheno79
ik speel sc ja, van de hc afgestapt toen de lag teveel werd. En maar goed ook want ik bemerk af en toe toch een enorme lag op de servers. Ik zal eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

MF heeft geen invloed op de kans op een rune maar wel op de hoogte van de rune. Dit is me nog niet helemaal duidelijk.
Hoe meer ik me in runes verdiep des te meer runes wil ik hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
TrailBlazer schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 08:28:
MF heeft geen invloed op de kans op een rune maar wel op de hoogte van de rune. Dit is me nog niet helemaal duidelijk.
Hoe meer ik me in runes verdiep des te meer runes wil ik hebben :p
Bron?

Hoever ik het nog weet, had MF nul,nul invloed op runes, niet in de vorm van hogere runes, of meer runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

nee battle.net zegt ook hetzelfde :(

awell dan maar weer verder beuken en zoeken. :p Benieuwd of ik op lvl 83 act4 kan soloen met mijn sorc.
Overigens wat moet ik kunnen krijgen voor een titan's revenge?

[ Voor 19% gewijzigd door TrailBlazer op 30-12-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
TrailBlazer schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:16:

awell dan maar weer verder beuken en zoeken. :p Benieuwd of ik op lvl 83 act4 kan soloen met mijn sorc.
Niet veel, die dingen vielen bij bosjes toen ik nog speelde :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

levert een demon limb me nog wat op wil graag een um er voor hebben of is dat veel te hoog gegrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrailBlazer schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:16:

Als ie eth is is gelijk de waarde vertienvoudigd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

en wat zou de waarde dan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
TrailBlazer schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:45:
punten in warmth stoppen is echt onzin 1 is genoeg dan kan je het met + skills makelijk tot 5 krijgen. Maak een insight wapen voor je merc zodat je mana nooit meer opgaat. Het mediation aura is veel beter dan warmth. Neem ook een merc met kou aura dan rennen de monsters ook een stuk langzamer. Komen ze dan toch te dichtbij dan teleport je weg.
Onzin?
Het is echt onzin om punten te stoppen in skills enkel voor de synergies.
Ik vind warmth wel goed, ik had het ooit zelfs eens maxed.
Dat ga ik in de toekomst altijd doen zodat ik niet meer afhankelijk ben van isight.
Met lvl 25 warmth ofzo regenereer je evensnel als met insight.
Dus je merc heeft het niet meer nodig en hij kan een veel krachtiger wapen dragen en als hij genaaid wordt door IM kan je gewoon doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
corpseflayer schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 11:30:
Sorry hoor, maar ik moest echt lachen toen ik dit las 8)7 Blijkbaar snap jij het idee van synergies niet.
Je zal wel een hoop skillpoints overhouden met jouw builds, maar de eerste de beste flayer in act 1 hell krijg je dan niet eens plat volgens mij. Want zonder synergies is de damage gewoon droevig.
Meteor op lvl 20 doet zonder synergies (uitgezonderd 1 punt in elke prereq) 955-1019 damage, met maxed firebolt synergy erbij doet hij 1781-1900 das bijna het dubbele!
En aangezien je ook gewoon manapots/rejuvs kan gebruiken om je mana aan te vullen is het zonde om meer dan 1 punt in Warmth te stoppen, tenzij je Enchantress ben want dan is het weer een synergy ;)
En met +skills gear kan je Warmth wel veel hoger krijgen, maar dat werkt niet voor de synergies.

En in Chaos moet je gewoon het wapen van je merc afpakken, dan gaat hij niet dood aan IM maar kan nog wel gewoon tanken. En er droppen meestal genoeg mana pots om het gebrek aan Insight te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

corpseflayer schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 11:30:
[...]

Onzin?
Ik vind warmth wel goed, ik had het ooit zelfs eens maxed.
Dat ga ik in de toekomst altijd doen zodat ik niet meer afhankelijk ben van isight.
Met lvl 25 warmth ofzo regenereer je evensnel als met insight.
Dus je merc heeft het niet meer nodig en hij kan een veel krachtiger wapen dragen en als hij genaaid wordt door IM kan je gewoon doorspelen.
van battle.net
de regen met lvl 20 warmth is 258% er komt nu telkens 12% bij voor elk volgend lvl dus 25 zal 318% zijn. Lvl 17 meditation aura 700% hmm het lijkt me dat warmth niet eens in de buurt komt.
Ik speel op hell toch niet echt vaak solo dus als we samen spelen heeft mijn partner een merc met een obedience stok met een dmg van boven de 1000 (base dmg dus)
handige site joh battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Lol, ik zei niet dat synergies slecht zijn, ik bedoel enkel dat het overdreven is om alle skills in synergies te gooien.
Bvb: je wil een fire sorc.
Een full synergy build geeft dan:
fire bolt 20
fire ball 20
meteor 20
blaze 20
mastery 20
Zo, je build is klaar en je hebt nog net de skill points voor je teleport over (van quests).
Als ik een fire sorc zou maken heb ik liever:
fire bolt 1
fire ball 20
meteor 20
blaze 1
mastery 20
warmth 20
enchant 20 (voor party en merc)
en dan Trang Oul's belt en gloves voor +3 fire ball en verder zoveel mogelijk fc.
Met deze build kan je je merc een willekeurig wapen geven en
heeft hij extra punch door de enchant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

corpseflayer schreef op zondag 01 januari 2006 @ 13:41:
Lol, ik zei niet dat synergies slecht zijn, ik bedoel enkel dat het overdreven is om alle skills in synergies te gooien.
Bvb: je wil een fire sorc.
Een full synergy build geeft dan:
fire bolt 20
fire ball 20
meteor 20
blaze 20
mastery 20
Zo, je build is klaar en je hebt nog net de skill points voor je teleport over (van quests).
Als ik een fire sorc zou maken heb ik liever:
Je gaat toch voor een main skill. Je hebt nu minimaal een skill die geen synergie geeft op je main skill.

Overigens ik kan nu nihlatak gaan runnen voor de keys alleen wat is de beste methode om zijn corpse explosion te overleven als sorc. Gisteren heb ik hem de 1e keer gedaan alleen vaak dood gegaan hierdoor. Nu wilde ik een lawbringer runewoord gaan maken. Alleen zijn ook de monsters die ik niet met mijn zwaard dood maak rest in peace ? Maakt denk ik ook niet heel veel uit door het redemption aura wat ik dan extra krijg.

[ Voor 26% gewijzigd door TrailBlazer op 02-01-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrailBlazer schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:03:
[...]

Je gaat toch voor een main skill. Je hebt nu minimaal een skill die geen synergie geeft op je main skill.

Overigens ik kan nu nihlatak gaan runnen voor de keys alleen wat is de beste methode om zijn corpse explosion te overleven als sorc. Gisteren heb ik hem de 1e keer gedaan alleen vaak dood gegaan hierdoor. Nu wilde ik een lawbringer runewoord gaan maken. Alleen zijn ook de monsters die ik niet met mijn zwaard dood maak rest in peace ? Maakt denk ik ook niet heel veel uit door het redemption aura wat ik dan extra krijg.
Volgens mij, ik weet het niet zeker, kan je nature's peace dragen, das een ring waaribj slain monsters rest in peace opzit, dus dat zou misschien werken. Anders weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

het redemption aura zou ok al voldoende moeten zijn volgens mij.

ben ook nog steeds opzoek naar een Um rune. Is die te ruilen voor een excdeptional unique als wizardspike

[ Voor 47% gewijzigd door TrailBlazer op 02-01-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Wizzy is worth shit. Heb hem nog wel op een char zitten, mag je wel hebben als mijn char nog niet ge-expired is (ladder SC). Had het wel weer gezien toen ik die Uebers had gerost dus al 3 maanden niet meer gespeeld ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ghehe de wizard spike's vallen bij mij bij bosjes.. ik verkoop ze tegenwoordig maar... Ik vermoed dat je hier geen um voor kan krijgen... (anders heb ik een hele lading um's gemist 8)7 )

Enkele items waarvoor je wel een um zou moeten krijgen: Shako, Occulus, Eldircht's orb (+3), wt's, Stormshield, Heaven's Light, clean skiller, redelijke facet, 15% ias jewel, goede all res. charm. etc etc etc.

Met wat geluk heb ik ooit mijn um kunnen ruilen voor een perfect nightwing's veil _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Grr wil een um hebben mijn merc blijft doodgaan. Kan ik tenminste een armor maken met een beetje behoorlijk defense. Ander upgrade ik mijn shaftstop wel die hij niet aan heeft. Zal hij wel richting de 1200 defense gaan in ieder geval al een stuk beter

[ Voor 38% gewijzigd door TrailBlazer op 03-01-2006 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

of neem een defiance merc... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik ben jij zo dol op mijn kou aura merc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

welk runeword wil je maken met die um dan? Of is het gewoon voor de resists..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik denk stone. Maar ik ga denk ik eerst de shafstop opwaarderen en kijken hoe dat gaat. Daarna vind ik wel wat leuks voor die um

[ Voor 82% gewijzigd door TrailBlazer op 03-01-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Ok, ik ben het zat! Ik ga vanmiddag D2&LoD installeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

als je ff een boost nodig heb *Nu-TrailBlazer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Een combinatie die ik zelf veel voor een merc gebruik:

* Rockstopper helm (resists/damage reduced) wellicht met um voor meer res.
* Upgraded Guardian angel (+% to resists, 1500 defence, faster block, increased chance of block.) wellicht met een um.
* Bonehew ogre axe met 2x amn (14% life leech, 600 damage (eth wordt dat nog meer), lvl 16 bonespear en prevent monster heal.)

(add mij ook maar voor rushes/items :P SCL *soulmasher en *soulmasher2)

[ Voor 10% gewijzigd door PizZa_CalZone op 03-01-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
TrailBlazer schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:00:
als je ff een boost nodig heb *Nu-TrailBlazer

Speel je trouwens Ladder of Non-Ladder? :)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.