Diablo 2 Classic/LoD: Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.840 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

RedHat schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:32:
Ik heb zelf ook 3 jaar DiabloII LoD gespeeld en ben van plan weer te beginnen. Eerst op SC om in te komen... Ik hoop eigenlijk op een GoT community die er in die tijd ook was samen met MMF.
K-Mile speelt nog zie ik, what about nanta, neo, barrel etc?

Ik hoop dat mijn orgi-cd-key nog werkt... Zal wel niet met al die cd-key generators, same met steam, is mijn halof-life key ook geregt :( Als ik mijn cd-key opstuur kost het met 17 USD voor nieuwe key... kan ik beter nieuwe HL kopen.

Kan iemand mij het SOJ -princiepe uitleggen, ik lees hierboven iets over sojs, die in 1.10 eruit waren toch? omdat ze zoveel geduped werden, en een soj is nu toch geen fck meer waard?
Op SCNL zijn sojs meer waard geworden vanwege de reset.
De rijke mensen hebben op d2jsp meteen alle sojs gekocht van andere mensen vanwege de goedkope prijs, maar ook omdat je daarmee mee kan doen aan pwe's.
Doordat de prijs van sojs op SCNL omhoog zijn gegaan, gaan de prijzen van anni's op SCL ook omhoog.
Sojs zijn er nooit uit gegaan, in 1.10 werd juist het world event gepresenteerd waarmee mensen samen uberdiablo kon laten spawnen voor een annihulus.

Als je hulp nodig hebt op SCL, mun acc: *thedarkangel
Ik had hier iemand anders op dit forum ook geholpen geloof ik.
Zelf speel ik dit spel trouwens al 2 jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Anoniem: 113257 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:49:
[...]
Ik had hier iemand anders op dit forum ook geholpen geloof ik.
Zelf speel ik dit spel trouwens al 2 jaar. :)
Inderdaad, erg veel dank hiervoor !! Ben ook met mijn sorcje al lvl 9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

damn dit spel is verslavend 8)7 echt supervet;) maar weet iemand wat het max aantal skillpoints wat je kan verdienen is(met alle sp quest erbij enz) want zelf ben ik nogal een newb.... wel heb ik een aantal delen van het sigron armor gehad maar nu vraag ik me af als ik die compleet heb krijg ik dan een speciale bonus?

en een poison necromancer lijkt me wel vrij machtig? stel dat je lvl 60 ben en alle 3 de poison skills gemaxt hebt.... 8 tot 10k poison dmg over 10 sec das dus ongeveer 1k per sec is dat goed... lijkt mij vet veel 8)
Phuncz schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:45:
Ja:

Partial Set Bonus
+10% Life Stolen Per Hit (2 Items)
+100 Defense (3 Items)

Complete Set Bonus
+10% Life Stolen Per Hit
+100 Defense
+20 To Mana
Fire Resist +12%
+24 To Max Fire Damage
Attacker Takes Damage of 12
Damage Reduced By 7
dan wordt t tijd dat ik minstens nog 1 deel vind voor de 3 part bonus en dan langzaam de rest zoeken :+

[ Voor 57% gewijzigd door dommerick op 06-09-2005 11:59 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ja:

Partial Set Bonus
+10% Life Stolen Per Hit (2 Items)
+100 Defense (3 Items)

Complete Set Bonus
+10% Life Stolen Per Hit
+100 Defense
+20 To Mana
Fire Resist +12%
+24 To Max Fire Damage
Attacker Takes Damage of 12
Damage Reduced By 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
dommerick schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:36:
damn dit spel is verslavend 8)7 echt supervet;) maar weet iemand wat het max aantal skillpoints wat je kan verdienen is(met alle sp quest erbij enz) want zelf ben ik nogal een newb.... wel heb ik een aantal delen van het sigron armor gehad maar nu vraag ik me af als ik die compleet heb krijg ik dan een speciale bonus?

en een poison necromancer lijkt me wel vrij machtig? stel dat je lvl 60 ben en alle 3 de poison skills gemaxt hebt.... 8 tot 10k poison dmg over 10 sec das dus ongeveer 1k per sec is dat goed... lijkt mij vet veel 8)
Het klinkt leuker dan het is. Als je merc het Infinity runeword heeft en jij allemaal +poison damage en -poison res equipment hebt (en lower resist cast) doet het inderdaad vrij aardige damage op alles zonder poison immunity. Maar... Je zal nooit zoveel en zo snel damage doen als een Hammerdin, laat staan dat je even veilig bent. En voor Infinity moet je wel even 2x Ber, Mal en Ist hebben. En er niets beters mee kunnen doen.

Trouwens, als je nog niet lang bezig bent, post dan eens wat voor character je momenteel maakt, en wat je tot nu toe in stats en skills gestopt hebt. Dan kunnen we je advies geven (ook al is experimenteren in het begin goed, je bent niet blij als je in Hell niets meer kan daardoor).

Speel je trouwens HC of SC? Ladder of NL?

Oh, en max nr of skill points:
99 levels, maar op level 1 heb je nog geen skillpunten, dus 98 van levels.
1 punt in act 1, 1 in act 2, en 2 in act 4. Dus 4 per difficulty: Normal, Nm en Hell, dus 3 * 4 = 12
12 + 98 = 110 skill punten max.

Laatste paar levels zijn moeilijk, dus zorg dat je vrijwel klaar bent rond 80.

Stat punten: 98 * 5 + 3 * 5 (act 3 quest) = 505 stat punten, en nog 3 * 20 = 60 health van een andere act 3 quest.

En om het compleet te maken: 3 * 10 = 30 resist all van de Act 5 Rescue Anya quest.

[ Voor 16% gewijzigd door Skyclad op 06-09-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Ik ben nu momenteel bezig met een skelliemancer maar t bevalt me niet echt 8)7 tis wel grappig maar op latere niveaus niet echt sterk dus zit ik te denken aan een
WWbarb
met op lvl 80
1 Howl
15 shout
15 battle orders
1 war cry
20 whirlwind
1 concentrate
1 bash
1 stun
1 leap
1 leap attack
20 weapon mastery, moet nog ff kijken welke wil zoiezo een WWbarb met schild
1 taunt
1 iron body
1 natural resist

en dan de stats heb ik nog geen flauw idee over, wel een beetje gekeken op bestaande builds. Maar daar kom ik nog niet echt uit want hoe kom ik aan harde damage als ik lage str heb 8)7 en iig veel vitality en ik denk een beetje energy en ongeveer evenveel dex als str ofzo...

skelliemancer

skills tot nu toe

9 skeleton mastery
3 raise skeleton
3 raise skeleton mage
1 stone golem
1 blood golem
1 golem mastery
1 bone armor
1 bone wall
1 teeth

als stats heb ik
80 str
geen extra dex
bezig mijn energy tot 70 te halen
en de rest in vitality

dit is wat ik van iemand heb gehoord wat wel nuttig kon zijn en aangezien ik nieuw ben heb ik dat maar aangenomen. Ook kreeg ik van die kerel 2 van dat sigron armor. En nog meer nuttige dingen;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu momenteel bezig met een skelliemancer maar t bevalt me niet echt 8)7 tis wel grappig maar op latere niveaus niet echt sterk dus zit ik te denken aan een
WWbarb
met op lvl 80
1 Howl
20 shout
20 battle orders
1 war cry
20 whirlwind
1 concentrate
1 bash
1 stun
1 leap
1 leap attack
20 weapon mastery, moet nog ff kijken welke wil zoiezo een WWbarb met schild
1 taunt
1 iron body
10 natural resist

zoiets, neem een stormshield voor blok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Skellymancer:

Raise skeleton: 20 (als éérste maxen want de damage gaat sneller omhoog dan met SM)
Skeleton mastery: 20
Corpse Explosion: 20 (als laatste maxen)
Curses: 1 punt in elke curse
Clay golem: 1
Golem mastery: 1
Revives: al de rest

Niet beginnen met bone wall en andere nutteloze dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16941

Anoniem: 117217 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:02:
Skellymancer:

Raise skeleton: 20 (als éérste maxen want de damage gaat sneller omhoog dan met SM)

Is dit een build die ook op hell solo zichzelf aardig kan redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zover ben ik momenteel nog niet... maar in versie 1.10 deed ik het toch niet slecht in hell...
Alle curses van de necromancer kunnen en moeten nuttig gebruikt worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16941 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:50:
[...]

Is dit een build die ook op hell solo zichzelf aardig kan redden?
Een goede zookeeper (summonancer) moet het makkelijk kunnen op hell.

Vorige ladder had ik +25skills, je stopt alles in je skelletjes en 5 in corpse explosion.
Dan gebruik je amplify dmg en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Skellymancer:

das een beetje cheape build

1 punt bone shield is wel aardig, en die linker 3 skills heb je niet nodig. ook vinden casters (alles wat elemental dmg doet iig) het erg leuk als je iets meer dan 1 punt in lower res heb (5 punten ofzo)

verder moet er nog 5-10 punten in summon resist, anders zijn je skells zo dood

@mart-apart, als je mijn build doet, dan kan een necro zich prima redden op hell. :)

zal de stats er ook ff bij doen:

110 str (voor necro boots)
0 in dex (block rate op goede schilden zijn te laag)
0 in mana (met een insight merc) <-- aan te raden
40 ofzo in mana (zonder insight merc)
rest in life (veel dus)

beste merc is een might merc (offencive A2 nm) met een insight runeword voor mana regen (kan je constant CE casten)

[ Voor 25% gewijzigd door BasieP op 06-09-2005 14:55 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Laatst online: 08:29
Anoniem: 113257 schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:27:
[...]

Je kan beter meedoen met een pwe, das veel simpeler.
zou daar graag aan mee willlen doen.... zal wel simpeler zijn...

t probleem is, dat ik begin dit jaar een nieuwe videokaart kocht icm met oa Hl2 en veel Css gespeelt heb. Hierdoor zijn al me chars expired, zo'n beetje 12 accounts.. met chars nog uit 108 en misschien ouder. Ik heb dus op dit moment niks meer, om iemand iets te bieden om mee te mogen doen aan een PWE. seizoen2 1.10 speelde ik toevallig softcore, omdat ze die tppk gedoe niet gefixed hadden.
Had ik die chars nu nog... dan had ik zelf wel pwe;s kunnen maken.

Btw dropte gisteravond een groepboss onderweg in de tower (denk lvl 3) een mal rune :)

[ Voor 7% gewijzigd door pstalman op 06-09-2005 15:00 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
ik ben net begonnen aan me smiter pala :) daarmee hoop ik torches te kunnen bemachtigen.. heb tot nu toe nog maar 1 key (wel 10x) maar als alles goed gaat dan ga ik binnenkort eens kijken hoe uberizzi er uit ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BasieP schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 18:02:
ik ben net begonnen aan me smiter pala :) daarmee hoop ik torches te kunnen bemachtigen.. heb tot nu toe nog maar 1 key (wel 10x) maar als alles goed gaat dan ga ik binnenkort eens kijken hoe uberizzi er uit ziet
SCL?

Ubertrist is best wel gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Zijn er trouwens nog meer die diablo 2 classic spelen op dit forum? zelf speel ik SC en ladder. SC omdat ik nog niet anders kan maar ook niet wil, want dan wil ik wel pro zijn als t zover komt:D

en als ik straks op diablo 2 classic een lvl 50+ char heb en me LoD komt binnen hou ik dan die char of kan ik dan lkkr overnieuw beginnen?

[ Voor 27% gewijzigd door dommerick op 06-09-2005 18:45 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BasieP schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:51:
[...]

das een beetje cheape build

1 punt bone shield is wel aardig, en die linker 3 skills heb je niet nodig. ook vinden casters (alles wat elemental dmg doet iig) het erg leuk als je iets meer dan 1 punt in lower res heb (5 punten ofzo)

verder moet er nog 5-10 punten in summon resist, anders zijn je skells zo dood

@mart-apart, als je mijn build doet, dan kan een necro zich prima redden op hell. :)

zal de stats er ook ff bij doen:

110 str (voor necro boots)
0 in dex (block rate op goede schilden zijn te laag)
0 in mana (met een insight merc) <-- aan te raden
40 ofzo in mana (zonder insight merc)
rest in life (veel dus)

beste merc is een might merc (offencive A2 nm) met een insight runeword voor mana regen (kan je constant CE casten)
Dus als ik het goed heb:
Raise skeleton: 20
Corpse Explosion: 20
Summon resist: 5-10
En dan nog amplify (max?) en Bone shield? en revive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dommerick schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 18:44:
Zijn er trouwens nog meer die diablo 2 classic spelen op dit forum? zelf speel ik SC en ladder. SC omdat ik nog niet anders kan maar ook niet wil, want dan wil ik wel pro zijn als t zover komt:D

en als ik straks op diablo 2 classic een lvl 50+ char heb en me LoD komt binnen hou ik dan die char of kan ik dan lkkr overnieuw beginnen?
Je kan hem converteren
Anoniem: 16941 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:43:
[...]

Dus als ik het goed heb:
Niemand stopt 20 skills in Corpse explosion, das zonde 5 voldoet.
Je vergeet de Skeleton mages, 10 revives en geen bone shield.
En amplify hangt ervan af, check maar www.battle.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Anoniem: 113257 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 18:16:
[...]

SCL?

Ubertrist is best wel gezellig.
nope HCL, en ik ben nog niet bij uber trist :P tref alleen de nodige voorbereidingen :P
* BasieP vraagt zich af hoe hij effectief die laatste key kan halen, CE van die gozer is best auw, en ik heb geen necro :(
Anoniem: 16941 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:43:
[...]

Dus als ik het goed heb:
amplify dmg hoeft maar 1 punt in, want skill kan je ook 2x casten, dus zonde om punten te verspillen.
lower resist iets meer, omdat dan de -res ook verder naar beneden gaat, maar je moet even kijken tot waar het nog nuttig is. 1/2% per skill point is niet zo nuttig meer.

verder ook 1 puntje in bone shield, en alles wat je OVER heb in revive.. das namelijk compleet nutteloos, en revives sucken ook alle kanten op..
Anoniem: 113257 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:12:
Niemand stopt 20 skills in Corpse explosion, das zonde 5 voldoet.
WTF?? anders geef je ff de slechtste advies wat je kan geven.. CE range gaat liniar omhoog. dit betekent dat per skill point er evenveel afstand bij komt. als je een regen merc heb kan je constant casten, en als je dan een grote range hebt, hoef je nooit te wachten totdat je skells iets killen... zodra er 1 lijk ligt doe jij CE en is _ALLES_ dood..
Je vergeet de Skeleton mages
laat die dingen alsjeblieft weg.. ze doen geen dmg, (skells ook niet) maar ipv van dat ze nog wat nuttigs doen rennen ze ook nog eens weg voor monsters.. wat inhoud dat ze ook niet blokken.
verder zijn ze echt in 2 klappen van een carver dood, en blijven constant hun elemental pijltjes schieten op de immumes.. (compleet nutteloos dus)
10 revives en geen bone shield.
lol nou word ie helemaal mooi...
revives sucken best hard. ze blijven steken achter alles en nogwat, en je kan er niet op rekenen. als jij ergens aan't vechten bent, (CS bijv.) en opeens sterven er 5 van je revives en die andere vijf staan lekker vast op WP, dan komt heel CS op jouw af... en dat wil je juist niet..

die boneshield is voor ranged attacks.
een goede necro word nooit geraakt door melee, maar ranged attacks zijn soms nog wel irritant. bij 1 punt absorbt hij amper dmg, maar er bestaat nog zoiets als hit recovery..
om een voorbeeld te geven, die grote vogels die vaak in throne zitten (nm/hel) schieten physical dmg ballen.
deze gaan vaak in grote groepen in een rechte lijn.
als jij als necro door de voorste bal geraakt word terwijl je zijwaards loopt om ze te ontwijken, en je hebt geen boneshield sta je ff een paar ms stil (je word geraakt) als je wel boneshield hebt, gaat zo'n spookje/botje/weetiveel weg, en loop je door..
als je stil staat in zo'n groep van die ballen ben je zeker dood, want die dmg is best veel, en 't zijn vaak 10 ballen ofzo..
En amplify hangt ervan af, check maar www.battle.net.[/quote]

[ Voor 52% gewijzigd door BasieP op 07-09-2005 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Ik ben nu toch maar met een WWbarb begonnen, en vindt dat lkkrder spelen>:) Gisteren andariel ff in de pan gehakt en nu toewerken naar duriel 8) Welke quest in act2 geeft sp, want dan weet ik dat ik die zker moet doen en voor de rest hoef ik alleen maar ff duriel te killen om act 3 te kunne doen toch?
Je vergeet de Skeleton mages

laat die dingen alsjeblieft weg.. ze doen geen dmg, (skells ook niet) maar ipv van dat ze nog wat nuttigs doen rennen ze ook nog eens weg voor monsters.. wat inhoud dat ze ook niet blokken.
verder zijn ze echt in 2 klappen van een carver dood, en blijven constant hun elemental pijltjes schieten op de immumes.. (compleet nutteloos dus)
op t begn zijn die dingen toch echt wel nuttig or, zker in van die nauwe paden dan werken die skellies niet echt meee en die mages schieten dan wel van afstand das wel nuttig;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BasieP schreef op woensdag 07 september 2005 @ 07:20:
[...]

nope HCL, en ik ben nog niet bij uber trist :P tref alleen de nodige voorbereidingen :P
* BasieP vraagt zich af hoe hij effectief die laatste key kan halen, CE van die gozer is best auw, en ik heb geen necro :(

[...]

amplify dmg hoeft maar 1 punt in, want skill kan je ook 2x casten, dus zonde om punten te verspillen.
lower resist iets meer, omdat dan de -res ook verder naar beneden gaat, maar je moet even kijken tot waar het nog nuttig is. 1/2% per skill point is niet zo nuttig meer.

verder ook 1 puntje in bone shield, en alles wat je OVER heb in revive.. das namelijk compleet nutteloos, en revives sucken ook alle kanten op..

[...]

WTF?? anders geef je ff de slechtste advies wat je kan geven.. CE range gaat liniar omhoog. dit betekent dat per skill point er evenveel afstand bij komt. als je een regen merc heb kan je constant casten, en als je dan een grote range hebt, hoef je nooit te wachten totdat je skells iets killen... zodra er 1 lijk ligt doe jij CE en is _ALLES_ dood..

[...]

[...]

lol nou word ie helemaal mooi...
revives sucken best hard. ze blijven steken achter alles en nogwat, en je kan er niet op rekenen. als jij ergens aan't vechten bent, (CS bijv.) en opeens sterven er 5 van je revives en die andere vijf staan lekker vast op WP, dan komt heel CS op jouw af... en dat wil je juist niet..

die boneshield is voor ranged attacks.
een goede necro word nooit geraakt door melee, maar ranged attacks zijn soms nog wel irritant. bij 1 punt absorbt hij amper dmg, maar er bestaat nog zoiets als hit recovery..
om een voorbeeld te geven, die grote vogels die vaak in throne zitten (nm/hel) schieten physical dmg ballen.
deze gaan vaak in grote groepen in een rechte lijn.
als jij als necro door de voorste bal geraakt word terwijl je zijwaards loopt om ze te ontwijken, en je hebt geen boneshield sta je ff een paar ms stil (je word geraakt) als je wel boneshield hebt, gaat zo'n spookje/botje/weetiveel weg, en loop je door..
als je stil staat in zo'n groep van die ballen ben je zeker dood, want die dmg is best veel, en 't zijn vaak 10 ballen ofzo..
En amplify hangt ervan af, check maar www.battle.net.
[/quote]

Oke, eventjes he. :)
CE is zonde om te maxen, necro's hebben vaak meerdere skill items waardoor ze vanzelf +1x skills krijgen.
Een paar puntjes in boneshield helpen je niet meer in Hell, waarschijnlijk wordt je toch niet geraakt omdat je uiteindelijk iets van 30 skeletten hebt die je helpen.
Messchien was 10 in revive te veel, 1 is eigelijk al genoeg omdat je toch niet de 20 revives haald.
Dat staan stil als je geraakd wordt heeft te maken met je FHR (Faster Hit Recovery), als je geen FHR hebt duurd een strike op jou een x aantal bepaalde frames.
Hoe hoger je FHR hoe sneller je hersteld en hoe sneller je weer kan verder lopen/aanvallen etc.
Mages zijn super nuttig, vooral de ice mages, ze vertragen de monsters (en je beeld ^^) en met wat skillpoints extra doen ze ook nog eens wat dmg.

En wat is nou mooier voor een necromancer dan een army van 30 a 40 skelets, het staat cool en het is cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Oh, en voor degenen die nog niet lang spelen zal ik het nog maar eens herhalen: Als je ook maar 1 Skeletal mage hebt met cold damage (slow, gewoon doorgaan met casten tot je een cold mage hebt) en je cast Clay Golem en Decrepify op Baal of Diablo, kost het nog altijd een flinke tijd om ze te slopen, maar ze doen geen schade meer terug. Ze zijn dan namelijk te traag om nog hun spells te kunnen gebruiken, en hun schade is gereduceerd. Ze focussen bijna altijd op de Clay Golem, dus die aan de andere kant van hem casten (zodat je ook met -70 all res bij Hell Baal geen schade krijgt) en af en toe opnieuw casten.

Het is geen snelle killer build, maar wel de veiligste. Als je met je ubersorc of hammerdin opeens 10 seconden lag hebt kan dat genoeg zijn om gesloopt te worden. Als je met je skelliemancer 1 minuut lag hebt betekent dat meestal dat je skellies zich wat staan te vervelen nadat ze de omgeving hebben opgeruimt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skyclad schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:19:
Oh, en voor degenen die nog niet lang spelen zal ik het nog maar eens herhalen: Als je ook maar 1 Skeletal mage hebt met cold damage (slow, gewoon doorgaan met casten tot je een cold mage hebt) en je cast Clay Golem en Decrepify op Baal of Diablo, kost het nog altijd een flinke tijd om ze te slopen, maar ze doen geen schade meer terug. Ze zijn dan namelijk te traag om nog hun spells te kunnen gebruiken, en hun schade is gereduceerd. Ze focussen bijna altijd op de Clay Golem, dus die aan de andere kant van hem casten (zodat je ook met -70 all res bij Hell Baal geen schade krijgt) en af en toe opnieuw casten.

Het is geen snelle killer build, maar wel de veiligste. Als je met je ubersorc of hammerdin opeens 10 seconden lag hebt kan dat genoeg zijn om gesloopt te worden. Als je met je skelliemancer 1 minuut lag hebt betekent dat meestal dat je skellies zich wat staan te vervelen nadat ze de omgeving hebben opgeruimt.
Probleem is dat de skellies vaak niet sterk genoeg zijn voor baal, en lifetap werkt niet bij elemental attacks. (geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Anoniem: 113257 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:37:
[...]

Probleem is dat de skellies vaak niet sterk genoeg zijn voor baal, en lifetap werkt niet bij elemental attacks. (geloof ik)
Met 20 skeleton mastery/summon skeleton/summon skeletal mage, redelijke +skill items (hoeven geen skillers te zijn, gewoon redelijk shield/wand (of shield/spirit sword) zijn je skeletons meestal wel sterk genoeg, vooral met een Might merc. Het duurt wel even, maar hij gaat wel dood.

En je wilt helemaal nooit life tap hoeven gebruiken, als je het goed doet gaan geen van je skeletons dood, en revives alleen doordat ze te lang al bestaan. Met een paar +skill items en 1 punt in decrepify, level 5 of 6 Clay golem (1 punt erin stoppen, rest van +skill items), en redelijke summon resist krijgt Hell Baal niets dood.

Ren zodra je de kamer in komt zijn kant op. Ga niet direct er recht onder staan, maar cast zodra je hem schuin kan zien decrepify en clay golem op hem. Hierna kan je wat op en neer zigzaggen om de rest van je skeletons naar em toe te krijgen.
Zolang je zorg dat je Decrepify en clay golem blijft recasten is het geen enkel probleem. Diablo hetzelfde, alleen wanneer hij begint met die circle of fire attack voor je decrepify kan casten moet je mogelijk nog ff wat nieuwe mages halen.

Edit: Oh, en dat je Life Tap niet nodig hebt is vanwege de gigantische regen op je skellies, en het feit dat je met Decrepify damage verlaagt en spells te traag maakt om te werken. En dat ze toch met je Clay Golem aan het spelen zijn.

Clay golem is ook goed om mee te verkennen trouwens: Je cast het voor je uit een gang in, en gaat dan om de hoek staan wachten tot alle gloams klaar zijn met op em schieten :)

[ Voor 14% gewijzigd door Skyclad op 07-09-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Btw, ik speel alleen HCL, maar heb nog wat spullen van de vorige HC ladder. Heb al een heleboel characters verwijderd, maar heb nog wel een aantal dingen (35% Spirit sword en zo). Niets geweldigs, maar wel allemaal legit (o.a. een lage HOTO, gemaakt met 2 zelf gevonden Guls). Als iemand dingen nodig heeft en HC NL speelt moet hij of zij het maar even zeggen, weet niet of ik de moeite neem het anders te traden, of dat ik de characters gewoon delete :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
@darksavior nog maar ff dan:

CE is de meest krachtige spell in heel diablo2, waarom in godesnaam zou je deze niet maxen? je kan er instant mee killen, en als je veel skillers heb kan je het hele scherm leeg maken door 1/2 keer CE te casten..

wtf zou je daar dan maar 10 puntjes in doen zodat je nadat je 1 groepje hebt gekilled weer 20 secs moet wachten todat je skells eindelijk weer een lijk geproduceerd hebben uit het volgende groepje..

nogmaals het is ene liniare skill, dus theoretisch gezien is gewoon meer skills beter.. het is niet zo dat ie na lvl 10 minder snel 'groeit' ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18161

Ik heb een skelliemancer op HC nonladder, zit in hell a3, en heb nog nooit problemen gehad.

Lvl 81
Mijn build (incl. +skills)

27 skelleton mastery
24 skelleton
29 mages
5 in alle golems (1 point +4 skills)
9 golem mastery
11 summon resist
5 revive

2 bone armor

3 decripfy
2 lower resist

60 Strength
26 dex
335 vitality
70 energy

iets van 55 str, dex base, nrg base, en de rest vit.

Dit geeft 1250 life... en 2-300 mana

Normaal rondlopen heb ik een golem (random), 10 skellies, 11 mages, en 5 revives (ookal heb ik die nauwelijks). Ik cast lower resist, en mijn mages (ja, mages ja) killen bijna alles redelijk rap, terwijl skellies tanken. Merc heeft prayer en Insight, wat 50 life en mana regen/seconde geeft, dus skellies en ikzelf blijven leven en ik heb voldoende mana om te blijven casten.

Bij bosses schakel ik over naar decripfy en clay golem. Bij een gemiddelde baal op NM, overleven al mijn skellies en mages het.

Soms word ik geraakt, maar dat levert eigenlijk nooit problemen op. Ik kom niet vaak onder de 500 life (wel een keertje in diablo's lightning straal gestaan, van 1200 naar 56 health, dan schrik je ook wel ff ;) )

Dit is een build die ik iedereen kan aanraden. Het is redelijk passief, maar ik kan gewoon door de levels heen lopen, en op loopsnelheid killen mijn skellies alles om mij heen.

Mages doen icm lower resist en skelleton mastery echt veel dmg, zelfs op hell nog wel. Deze build kan ik iedereen aanraden...

EDIT: CE kan wel, maar ik ben een summoner. Ik hou nogal van themed builds, dus als ik ga voor een thema, dan ga ik ook voor dat thema, en verder niets.

Net zoals bijv. een elemental sorc met blizzard, meteor, en thunder storm (allemaal het weer), een ninja assasin (blades, kick, en cloak of shadows, en venom), een silence barb (dual silence, phase en colossus blade), een poison dagger mancer, bow palladin, bear/bear druid, etc etc.

Het is wel een uitdaging om bijv. als werebear met alleen een grizzly te kunnen overleven, maar het is wel superlachen! :D

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 18161 op 07-09-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BasieP schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:50:
@darksavior nog maar ff dan:

CE is de meest krachtige spell in heel diablo2, waarom in godesnaam zou je deze niet maxen? je kan er instant mee killen, en als je veel skillers heb kan je het hele scherm leeg maken door 1/2 keer CE te casten..

wtf zou je daar dan maar 10 puntjes in doen zodat je nadat je 1 groepje hebt gekilled weer 20 secs moet wachten todat je skells eindelijk weer een lijk geproduceerd hebben uit het volgende groepje..

nogmaals het is ene liniare skill, dus theoretisch gezien is gewoon meer skills beter.. het is niet zo dat ie na lvl 10 minder snel 'groeit' ofzo
Het gaat niet alleen om de monsters, die extra skills in CE zijn beter te besteden.

Wil je CE gebruiken tegen Baal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Zo, ik heb mijn eerste key of terror en key of hate en dan nog wel uit dezelfde game. :D
Is Nihlatak eigenlijk te doen met een sorc? Ik speel hcl en heb 811 life max fire res en shaftstop.

• pstalman
  • Laatst online: 08:29
corpseflayer schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:40:
Zo, ik heb mijn eerste key of terror en key of hate en dan nog wel uit dezelfde game. :D
Is Nihlatak eigenlijk te doen met een sorc? Ik speel hcl en heb 811 life max fire res en shaftstop.
Zorg dat jij of je merc een item gebruikt met Slain monsters RIP.
No problemo dan.

ennuh die necro build gedoe, hier mijn laatste build:
1 in alle curses, max skelets en 1 in mastery. Kies een golem.
Rest in CE idd.
Merc met thorns en let them come :)
De laatste necro die ik maakte had max block en een cta voor de gemiste life.
En marrowwalk bug werkte nog voor de bshield (waar ik 1 punt in had)

https://d4armory.io/Player/803500

Anoniem: 145189

Ik heb even een klein vraagje :
Als je skelets/mercenary/etc.. iets dood, krijg je dezelfde hoeveelheid EXP ?

Ik ben nu een necromancer aan het maken, en ik heb wat raad opgevolgd en ga veel punten in CE zetten, maar dit zal zeker pas bij een grote range echt effectief zijn ?
En als ik niet met CE wil gaan aanvallen, wat raden jullie mij dan aan om als primaire aanvaal zo te pakken ?

I

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Anoniem: 145189 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:54:

Ik ben nu een necromancer aan het maken, en ik heb wat raad opgevolgd en ga veel punten in CE zetten, maar dit zal zeker pas bij een grote range echt effectief zijn ?
En als ik niet met CE wil gaan aanvallen, wat raden jullie mij dan aan om als primaire aanvaal zo te pakken ?

I
Amplify Damage casten, skellies laten killen en dan CE
Mn account is gebanned, 1x mh gebruikt, natuurlijk moest blizz net op dat moment gaan scannen 8)7 8)7

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Cthulhu schreef op donderdag 08 september 2005 @ 18:43:
[...]

Mn account is gebanned, 1x mh gebruikt, natuurlijk moest blizz net op dat moment gaan scannen 8)7 8)7
Balen dude

Werkt die Wrapper goed?
Ik durf hem niet te gebruiken, wat dan als je gebanned wordt daarvoor?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Scannen ? Ik denk dat er de exe zowiezo een MH detect dingetje bevat. MH kan je best pas gebruiken na een bende goede comments erover op mousepads site ofzo.

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:22
Het is misschien een beetje veel gevraagd, maar zijn er hier mensen die nog 1.09d spelen en toevallig 1 of eventueel zelfs 2 Bartuc's Cut-throat voor mij hebben, ik zoek deze namelijk heel erg hard, en met itemfinden vind ik ze maar niet (je wilt niet eens weten hoevaak ik pindleskin en mephisto al afgeslacht heb) Ik heb heel veel unique's terug, veel sets, tevens een hoop runes en gems etc, niks is gecheat, alles legaal verkregen.

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Cthulhu schreef op donderdag 08 september 2005 @ 18:43:
[...]

Weet je misschien ook ongeveer vanaf welk level dat een beetje effectief gaat worden ? Klinkt best wel een domme vraag van mij, maar waar zal ik eerst veel punten op moeten zetten ? Skellies of Ce ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Hoe kan ik aan een grotere storage komen, want dit is echt irritant zon kleine storage... ik heb al wel een horadric cube in mijn storage omdat die toch wel een klein beetje vergroot :+ maar zijn er meer van die items die je kan gebruiken?
Anoniem: 145189 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:21:
[...]

Weet je misschien ook ongeveer vanaf welk level dat een beetje effectief gaat worden ? Klinkt best wel een domme vraag van mij, maar waar zal ik eerst veel punten op moeten zetten ? Skellies of Ce ?
Skellymancer:

dus ik denk eerst skellies

[ Voor 42% gewijzigd door dommerick op 09-09-2005 09:34 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
dommerick schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 09:32:
Hoe kan ik aan een grotere storage komen, want dit is echt irritant zon kleine storage... ik heb al wel een horadric cube in mijn storage omdat die toch wel een klein beetje vergroot :+ maar zijn er meer van die items die je kan gebruiken?
Als je al LoD speelt: Nee.

Als je alleen Classic hebt: Koop LoD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 14:07
Anoniem: 145189 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:54:

I
Vet dat D2 nog steeds zo gespeeld wordt! Ik ben overgestapt op WoW maar nu ik over de nieuwe events, runewords etc lees begint het toch weer een beetje te kriebelen.

Ik ben overigens nog steeds van mening dat een bone/skellymancer hybrid het beste en snelste killt, bij een pure skellymancer duurde het altijd even voor het eerste lijkje viel. Nadeel is wel dat je goed items nodig hebt. Ik castte altijd Amp Dmg en begon vervolgende Bone spears te knallen (die als ik het me goed herinner tussen de 3-4K dmg deden, EN door alle opponents heen gingen). Zodra het eerste lijkje valt, CE er maar op los tot het scherm leeg is. Overigens had ik een Might merc met een of ander runeword waarmee mijn merc alleen al 3-10K hits deed, en met Might waren die skellies erg dodelijk.

Moraal is dus pak een Might merc, aanvallen met Amp dmg en proberen op een enkel mannetje te focussen, als die valt CE tot het scherm leeg is :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Wat ik altijd al maxed wou met een nec is dim vision.
Ik ben van plan de skill te maxen gewoon voor de lol. Het is immers ontzettend handig dat je shaman's en unravellers ed kan doen stoppen met ressurecten.
Ondertussen hakken de skellies en de merc alles aan gort zonder dat ze zelf dmg krijgen.
Ik gebruik btw een prayer merc want ik wil dia enzo ook nog aankunnen, daarbij ga ik dan decrepify icm clay golem gebruikem zoals eerder gezegd (goeie tip btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Gebruik zowel Decrepify als Clay Golem, alleen 1 van die is niet genoeg om te zorgen dat bosses niets meer doen.

En een Might merc is nuttiger dan een prayer merc, aangezien het de damage van je gewone skeletons verdubbelt. Ze gaan toch niet of nauwelijks dood als je wat verder komt. Alleen in het begin (tot je in Nm act 2 komt) is prayer nuttig.

[ Voor 46% gewijzigd door Skyclad op 12-09-2005 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ik heb nu een zwaard met redelijke 1 hand damage en goed specials, ben nu op school later op de dag alle details ff in edit, maar nu zijn de req 170 en 110 dex is dit het waard om me str voor op te pompen ten koste van vit?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
maat van mij heeft per ongeluk ze hoogste char (MF sorc) verwijderd :X

hij was moe... :X
shako weg.. en nog wat mooie zooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
BasieP schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 12:20:
maat van mij heeft per ongeluk ze hoogste char (MF sorc) verwijderd :X

hij was moe... :X
shako weg.. en nog wat mooie zooi :(
Hahahahaha :)

Ik heb persoonlijk alleen de neiging af en toe vanalles te droppen in een net aangemaakte game, en dan per ongeluk te quitten _voor_ ik mijn mule laat joinen...

Of net wanneer ik alles drop een C/I krijgen, dat gebeurt ook vaak genoeg. De beste items trade ik dan ook alleen nog maar naar mijn andere chars.

En @Dommerick: Hangt erg van de stats van het zwaard af. Als het ERG goed is kan je overwegen een -15% req juweel er in te zetten, of anders veel +str en +dex items te gebruiken.
Een +15 str dual leech ring of zo is best nuttig :)

Is het niet beter om decripfy te gebruiken als main curse ipv amplify? Want decrip doet ook amped damage, of zit er nog verschil in het % damage?

• Skyclad
http://www.battle.net/dia.../necromancer-curses.shtml

Amplify Damage:
Amplify Damage lowers monster Physical Resistances by 100%. It will also remove the Immune to Physical on Monsters

Decrepify:
Effect: Target's Speed, Damage and Physical Resistance -50%

It does not boost physical damage as far, so against weak monsters Amp is better. But against strong monsters or large groups which aren't physical immune it is far better, as half attack speed and damage means your skeletons only take 25% of regular damage. And -50% physical resistance isn't too bad either.

Edit: En dat had ook in het Nederlands gekund :)

[ Voor 6% gewijzigd door Skyclad op 14-09-2005 08:27 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hmm, dan ga ik toch eens zien voor een Amplify Damage item voor mijn Windwalker Druid... Could be handy :)

• TrailBlazer
  • Laatst online: 05:41

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik ben weer met mijn werewolf druid begonnen alleen wat is handiger 3 wolven of een bear en hoeveel punten moet ik er zo en zo instoppen. Ik wil namelijk wat extra vlees hebben om klappen op te vangen

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

M_V

Ik ben (zoals eerder gemeld) na een paar jaartjes weer eens begonnen met diablo 2. Dit keer gekozen voor een skelliemancer (omdat iedereen het er opeens over heeft).

Probleem is dat ik grote moeilijkheden heb met eindbazen. Andariel op nightmare maakt mijn skeletten ZO hard dood, en ook mijn merc leeft niet al te lang.

Ik ben level 35-36 ofzo en heb de volgende puntverdeling:
14 raise skeleton
3 summon resist
2 skeleton mage
1 in alle golems
3 in de beide masteries
1 in alle curses behalve linkerrijtje
1 in teeth, ce, bone spear
en dan heb ik een wand van +1 to skills

ik kan me herinneren dat ik met mijn zon door die levels heen walste en andariel leefde ook niet langer dan 20 sec ofzo. nu ben ik uuuren beziggeweest met een firegolem en iron maiden.

Morgen diablo gold halen trouwens (in de winkel vanaf 15 sept), kan ik weer online :)

Rudy_V schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:53:
Probleem is dat ik grote moeilijkheden heb met eindbazen. Andariel op nightmare maakt mijn skeletten ZO hard dood, en ook mijn merc leeft niet al te lang.

Ik ben level 35-36 ofzo en heb de volgende puntverdeling:
14 raise skeleton
3 summon resist
2 skeleton mage
1 in alle golems
3 in de beide masteries
1 in alle curses behalve linkerrijtje
1 in teeth, ce, bone spear
en dan heb ik een wand van +1 to skills
Je probleem is dat je je punten in te veel skills hebt gepropt.
bone spear: één puntje doet niks!
golem: de enige golem die je nodig hebt is clay
mage: 1 puntje is genoeg om een cold mage te hebben (om de bosses te slowen)

op dit punt heb je dus al 40 skillpoints en volgens mij zou je dan moeten hebben:
20 raise skeleton
4 skeleton mastery
1 skeleton mage
1 clay golem
1 golem mastery
1 summon resist
1 teeth
1 ce
10 voor de curses

als je toch single player speelt kan je makkelijk met een trainer je skillpoints herverdelen... en dan opnieuw testen.

• Skyclad
Wat hij zei, en Andariel is de enige die nog wel redelijk is in skellies slopen als je wat verder komt. De poison kan nog steeds op een hoger level schade doen.

De truc: Skellies in 1 van die zijstukken lokken, dan een clay golem schuin naar voren aan de andere kant casten. Op deze manier rent Andariel jouw kant op, maar richt niet meteen op je skeletons. Ook voorkom je op deze manier dat meteen al die beesten achter Andariel naar je toe komen en je golem/skeletons afleiden.

Daarna clay golem vlak achter Andy casten, zodat ze zich daar op richt en niet op alle skeletons. (Oh, en natuurlijk Decrepify casten).

Enige andere met poison is Meph, en die doet veel minder poison damage en is dus redelijk ongevaarlijk.

Je moet uitkijken dat je niet achter je skellies staat wanneer er Gloams in de gang zijn, en je moet zorgen dat je niet naast stervende fire enchanted Ancients staat. Verder ben je dan redelijk veilig.

Je hoeft trouwens lang niet alle curses meteen te hebben. Ik gebruik bijna alleen maar Amp, Decrepify, en wanneer ze teveel immune zijn Lower Resist (voor de mages)

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

M_V

Ik heb het wel weer een beetje gezien met die necro trouwens (heb nog wel duriel afgerost op nightmare) en heb mijn key. Ben net begonnen met een druid op ladder, ben nu level 14, wat zal ik er eens van maken? (nog geen enkele skillpoint is gebruikt, vond een unique club die hard roste dus ik had het niet echt nodig).

Nog even over die golems, waarom zou je alleen een clay willen, die fire is veel ruiger? En ik had idd maar 1 punt in mages (andere was van +skill).

[ Voor 20% gewijzigd door M_V op 14-09-2005 18:56 ]

Anoniem: 117217 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:23:
[...]
Je probleem is dat je je punten in te veel skills hebt gepropt.
bone spear: één puntje doet niks!
golem: de enige golem die je nodig hebt is clay
mage: 1 puntje is genoeg om een cold mage te hebben (om de bosses te slowen)

op dit punt heb je dus al 40 skillpoints en volgens mij zou je dan moeten hebben:
20 raise skeleton
4 skeleton mastery
1 skeleton mage
1 clay golem
1 golem mastery
1 summon resist
1 teeth
1 ce
10 voor de curses

als je toch single player speelt kan je makkelijk met een trainer je skillpoints herverdelen... en dan opnieuw testen.
Eh, golem mag dan wel een tank zijn, alle golems boosten je clay golem.

• Skyclad
De andere golems maken em iets sterker, en doen iets meer schade. Maar dan nog altijd doet hij niet genoeg schade om ook maar enigsinds op Hell iets af te kunnen maken. Clay golem vertraagd beestjes, waardoor al je skeletons en je merc minder geraakt worden, en dus meer tijd hebben om terug te vechten. En daar gaat het om bij de Clay Golem.

En aangezien het niet zo erg veel kost om te casten in verhouding tot de andere golems kan je gewoon het opnieuw casten om te verkennen.

Iemand nog tips voor me smiter qua equip dat ik kan verbeteren?

Guilface 'um'/Shako 'um' (PvP)
Coh
Grief Pb
Exile
Maras 30
2x soj
Verdungo's 40/15
Goblin toe
Draculs/The disciple gloves

Skyclad schreef op donderdag 15 september 2005 @ 08:03:
De andere golems maken em iets sterker, en doen iets meer schade. Maar dan nog altijd doet hij niet genoeg schade om ook maar enigsinds op Hell iets af te kunnen maken. Clay golem vertraagd beestjes, waardoor al je skeletons en je merc minder geraakt worden, en dus meer tijd hebben om terug te vechten. En daar gaat het om bij de Clay Golem.

En aangezien het niet zo erg veel kost om te casten in verhouding tot de andere golems kan je gewoon het opnieuw casten om te verkennen.
Inderdaad... de golem is er enkel voor de afleiding... damage doen die krengen toch niet... en de beste golem voor afleiding is de clay.

Decrepify + clay golem + cold skeleton mage = super slow end bosses

• dommerick

dommerick

is domm

Yeah >:) ... ik heb sinds gister LoD duidelijk de shit, ;) eindelijk 800*600 chill :9~ een maat van me had hem meegenomen bij de mediamarkt in middelburg.... :) Nu ga ik dus een assasin beginnen die lijkt me wel sterk op hogere lvls ;)

Me skill build voor lvl 80 wordt ongeveer

20 claw mastery
20 weapon block
10 venom
1 shadow master
1 psychic hammer
1 cloak of shadows
1 mind blast
1 fade
1 dragon tale
15 dragon claw
10 burst of speed
1 shadow warrior

als iemand nog goede items heeft voor een assasin, ik weet niet of ik wat te bieden heb 8)7 in ieder geval speel ik softcore ladder LoD :7 add me maar als friend ofzo... accountname = dommerick

Heeft geen signature.

• Skyclad
Kleine hint voor wanneer je HC gaat spelen: Zorg dat je niet voorop loopt in het Chaos Sanctuary of de Worldstone Keep :)

Iron Maiden is niet leuk met een HC melee char.

Mijn ervaring met clay golem is dat ie in 2 klappen dood is door een gemiddeld a5 beestje en door baal of diablo in 1 klap. Dat decripfy vertraagt die bosses wel maar ze casten toch nog door, dit is wel allemaal op normal, met een lvl 35 necro dus misschien gaat het straks beter. Ik heb baal op normal gewoon verslagen met een leger skellets, ik kwam aan met 7 beukers, en 3 mages, die 3 mages gingen dood maar die 7 beukers bleven leven. Clay golem had niet zoveel zin omdat die binnen 1 klap dood was. Decripfy werkte wel, want hij werd merkbaar trager, maar hij deed nog steeds af en toe zijn manaburn cast

Anoniem: 152481

Ik ben een skelliemancer aan het bouwen, ben afgelopen zaterdag weer begonnen sinds ehmmm.. 2003 of zo..
Ik had eerst een Sorc, kwam vast te zitten in hell toen alles triple immune werd.
Toen Barb gebouwt en vast komen zitten toen alles Iron Maiden begon te casten.
Daarna een tijdje pong gespeeld, tetris en zo, en nu weer D2LoD.

Ben nu level 55, untweaked, Zit in NM act3. Echt MEGA gaaf de guild die ik nu volg:
http://strategy.diabloii.net/news.php?id=509
Ik gebruik netjes een might merc en amp alles wat ik geplet wil hebben.

Ik heb echter ergens iets gelezen over een 'super cold merc'. Ik kan niet meer terugvinden waar dat was, met google geen resultaat :(
Het kwam erop neer dat je de merc pakt met cold aura, en daarna puur ging focussen op het vertragen van de enemy. Ik heb de clay golem+cold merc+decrep eens geprobeert op normal-Baal, en WOW! dat werkte goed. Baal bewoog vrijwel niet meer..
En dit was met een 'standaart' merc.

Mijn vraag is, weet iemand een manier om een nog groter vertragend effect te creeeren als met de standaart coldmerc+clay+decrep?
Zou een cold-skelliemage extra nut hebben?

Alvast bedankt voor eventuele tips :)

Anoniem: 153486

Clay gollem + Decrep + Merc Holyfreeze + Kelphie snare ?

Anoniem: 152481 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:20:
Ik ben een skelliemancer aan het bouwen, ben afgelopen zaterdag weer begonnen sinds ehmmm.. 2003 of zo..
Ik had eerst een Sorc, kwam vast te zitten in hell toen alles triple immune werd.
Toen Barb gebouwt en vast komen zitten toen alles Iron Maiden begon te casten.
Daarna een tijdje pong gespeeld, tetris en zo, en nu weer D2LoD.

Ben nu level 55, untweaked, Zit in NM act3. Echt MEGA gaaf de guild die ik nu volg:
http://strategy.diabloii.net/news.php?id=509
Ik gebruik netjes een might merc en amp alles wat ik geplet wil hebben.

Ik heb echter ergens iets gelezen over een 'super cold merc'. Ik kan niet meer terugvinden waar dat was, met google geen resultaat :(
Het kwam erop neer dat je de merc pakt met cold aura, en daarna puur ging focussen op het vertragen van de enemy. Ik heb de clay golem+cold merc+decrep eens geprobeert op normal-Baal, en WOW! dat werkte goed. Baal bewoog vrijwel niet meer..
En dit was met een 'standaart' merc.

Mijn vraag is, weet iemand een manier om een nog groter vertragend effect te creeeren als met de standaart coldmerc+clay+decrep?
Zou een cold-skelliemage extra nut hebben?

Alvast bedankt voor eventuele tips :)
Als je baal slaat terwijl je slow target with x hebt...

Niet dat het een goede tactiek is. ;)

Geen goeie tactiek :?
Hmmzz...
Nou ja ik ben nog nooit boven level 55 uitgekomen dus ik zie wel :D
Thnx voor de tip met die Kelpie Snare, dat zal idd wel werken 75% slow.

• peke
Anoniem: 16941 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:01:
Mijn ervaring met clay golem is dat ie in 2 klappen dood is door een gemiddeld a5 beestje en door baal of diablo in 1 klap. Dat decripfy vertraagt die bosses wel maar ze casten toch nog door, dit is wel allemaal op normal, met een lvl 35 necro dus misschien gaat het straks beter. Ik heb baal op normal gewoon verslagen met een leger skellets, ik kwam aan met 7 beukers, en 3 mages, die 3 mages gingen dood maar die 7 beukers bleven leven. Clay golem had niet zoveel zin omdat die binnen 1 klap dood was. Decripfy werkte wel, want hij werd merkbaar trager, maar hij deed nog steeds af en toe zijn manaburn cast
Op lvl 20 heeft een clay golem het meeste life en de snelste life regen van alle golems lvl 20.
Maw max eerst clay golem, pas dan mag je klagen. ;)

Anoniem: 116693

Ik heb nu een paladin, lvl 56, 21 lvl Fanatacism en lvl 14 Vengeance, ik ga hiermee door tot lvl 21 (ik heb +1 skills pala item). Samen met hoge dex en 2 set-items heb ik ook nog eens een 20% hogere attack speed. Om zeal te compenseren zeg maar.

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik ben terug begonnen met Diablo 2 LoD en schrik niet als ik nu dronken met m'n sorc rondloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:20

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Anoniem: 113257 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 08:25:

Coh
Grief Pb
Exile
Maras 30
2x soj
Verdungo's 40/15
Goblin toe
nigma ipv coh (base str rules en veel meer def. Light of Mage plate)
neem 2x raven, 40 dex = 40 meer in vit
boots? eth treks
gloves moeten draculs zijn, die rulen gewoon.
en als helm, iig als je hem kan betalen, CoA met -req jools of berber
Skills neem ik aan dat je wel weet.

@Nocturne_Z speel je nonladder? zo ja, wat is je acc.

[ Voor 14% gewijzigd door Marrruuuk op 16-09-2005 16:15 ]

Marrruuuk schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:13:
[...]

nigma ipv coh (base str rules en veel meer def. Light of Mage plate)
neem 2x raven, 40 dex = 40 meer in vit
boots? eth treks
gloves moeten draculs zijn, die rulen gewoon.
en als helm, iig als je hem kan betalen, CoA met -req jools of berber
Skills neem ik aan dat je wel weet.

@Nocturne_Z speel je nonladder? zo ja, wat is je acc.
Ik heb al besloten wat me uiteindelijke equip wordt, ik heb nu ook eindelijk een eth kurast shield met goede resist, namelijk 43.

Het wordt:
Coh Duskshroud13ed
Grief 390/37 pb
Exile eth kurast shield 43resist
Maras30
1 frost en 1 bk3
Verdungo's 40/15
Shako 'um' met op switch voor ubers Guilface 'um'
Draculs met op switch voor ubers the disciple gloves
eth sandstorm met op switch voor ubers goblin toe
5x palacombat skiller met 12FHR
en 5x 5allresist sc

Waarom eigelijk precies een Coa?
Ik heb nog wel een 40ed/-15req jewel, maar ik snap niet waarom Coa. :)

Btw: wie speelt er nou precies SCL, kan iemand er niet een netje lijst van maken met alle gebruikersnamen op GoT en acc+realm en SCL/SCNL/HCL/HCNL?

• BasieP
Anoniem: 113257 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 08:25:

Coh
Grief Pb
Exile
Maras 30
2x soj
Verdungo's 40/15
Goblin toe
wapen
heaven's light
zit 33% CB op, en -33% enemy def. (waar je dan weer niks aan heb met smite)
toch het hoogste CB wapen, en heeft nog veel +pal skills ook

gloves
pak sharkensin gloves, + een willekeurige jewel + perfect ruby + nef rune.
dan krijg je blood items. hier zit 5-10% CB op, en random andere mods. als je perfecte heb zit er dus ook 20% ias op en 10% CB (en eventueel res)

boots
goede keus, CB is een must bij een smiter.

ringen
als je pvp doet is 2x soj misschien leuk, maar wanneer je DC of uber trist doet raad ik je aan om absorb ringen te nemen. 1x raven frost en 1x dwarf ofzo

verder wel leuke gear, maar ik persoonlijk zou toch liever met 95% res all rondlopen (voor uber trist)

mijn pala heeft dan ook upgraded GA, en skill points in resist fire en resist lightning
dan een andy's viseage op ze kop en hij heeft alleen cold nog geen 95% res.

switch
ik heb op me switch een willekeurig 75% block res schildje, en een life tab wand.
zo kan ik op groepen/bosses etc. gewoon casten, en er daarna vol in gaan zonder pots te hoeven gebruiken..

edit:
trouwens lees ik dat je BK ring wilt gebruiken.. maar wat denk je daaraan te hebben? een smiter leeched niet anders dan met lifetab, dus ik zou bij je soj blijven

edit2: en ik speel HCL

[ Voor 26% gewijzigd door BasieP op 17-09-2005 12:15 ]

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 21:12
kinglsayer rw in ba is het smite weapon dat ik nu gebruik

+30% Increased Attack Speed
+230-270% Enhanced Damage (varies)
-25% Target Defense
20% Bonus To Attack Rating
33% Chance of Crushing Blow
50% Chance of Open Wounds
+1 To Vengeance
Prevent Monster Heal
+10 To Strength
40% Extra Gold From Monsters

6 fps is een must
open wounds zijn imho ook wel belangrijk
en je gear moet je altijd aanpassen aan je tegenstander dus er is geen beste gear denk ik

ik vind life belangrijker dan de mana bonus dus bk ring>soj imho & raven frost is ook best belangrijk vanwege de 'cannot be frozen'

[ Voor 15% gewijzigd door wei_zhu op 17-09-2005 13:28 ]

• BasieP
wei_zhu schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 13:25:
kinglsayer rw in ba is het smite weapon dat ik nu gebruik

+30% Increased Attack Speed
+230-270% Enhanced Damage (varies)
-25% Target Defense
20% Bonus To Attack Rating
33% Chance of Crushing Blow
50% Chance of Open Wounds
+1 To Vengeance
Prevent Monster Heal
+10 To Strength
40% Extra Gold From Monsters

6 fps is een must
open wounds zijn imho ook wel belangrijk
en je gear moet je altijd aanpassen aan je tegenstander dus er is geen beste gear denk ik

ik vind life belangrijker dan de mana bonus dus bk ring>soj imho & raven frost is ook best belangrijk vanwege de 'cannot be frozen'
waarom die kingslayer? open wounds is op lvl 90 230 dmg/second.. das niet echt dat je zegt super..
verder mis je daarbij ook de +3 pal skills waardoor je langzamer slaat (lager fana lvl) en minder dmg/hit doet (holy shield/smite)
die 30% ias geld voor het wapen, maar aangezien je met je schild slaat werkt dit niet

die 6fps is idd erg mooi.
maar van belt (verdungo) en gloves (20% ias crafted) en eventueel jewels met +15%ias in helm/armor moet je het hebben, want ias op wapen telt dus niet voor smite

[ Voor 10% gewijzigd door BasieP op 17-09-2005 14:38 ]

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 21:12
BasieP schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:35:
[...]

waarom die kingslayer? open wounds is op lvl 90 230 dmg/second.. das niet echt dat je zegt super..
verder mis je daarbij ook de +3 pal skills waardoor je langzamer slaat (lager fana lvl) en minder dmg/hit doet (holy shield/smite)
die 30% ias geld voor het wapen, maar aangezien je met je schild slaat werkt dit niet

die 6fps is idd erg mooi.
maar van belt (verdungo) en gloves (20% ias crafted) en eventueel jewels met +15%ias in helm/armor moet je het hebben, want ias op wapen telt dus niet voor smite
ik heb nooit precies uitgezocht of die ias uitmaakt maar
jij zit verkeerd over dat ias verhaal waarschijnlijk :)
ik heb het getest en ik sla toch wel duidelijk sneller met mn kingslayer ;)
ik heb net deze guide doorgelezen op http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=284278, de ias op kingslayer telt wel degelijk mee
op fana lvls van >27 hoef je buiten de kingslayer ba 20 ias te adden voor de snelste fps

ik speel btw SCL

[ Voor 4% gewijzigd door wei_zhu op 17-09-2005 15:37 ]

• BasieP
wei_zhu schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 15:36:
[...]

ik heb nooit precies uitgezocht of die ias uitmaakt maar
jij zit verkeerd over dat ias verhaal waarschijnlijk :)
ik heb het getest en ik sla toch wel duidelijk sneller met mn kingslayer ;)
ik heb net deze guide doorgelezen op http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=284278, de ias op kingslayer telt wel degelijk mee
op fana lvls van >27 hoef je buiten de kingslayer ba 20 ias te adden voor de snelste fps

ik speel btw SCL
yu je heb gelijk, heb het even opgezocht.
bij dat wapen wat ik zei (might scepter) heb je naast je wapen nog 30% ias nodig, bij die kingslayer hangt het natuurlijk af waar je hem in doet, maar in het beste geval idd 20% ias.
nu heb ik al 20% op gloves en 10% op belt, dus zit al aan die 30% dan is die scepter toch beter, omdat daar dan weer +3 skills op zitten.
als je dat idd niet haalt is die kingslayer weer beter, maar dies ook weer stuk duurder.
dit alles met lvl 27 fana (terwijl je met die scepter eigenlijk weer hoger komt)

voor berekening:
http://diablo2.ingame.de/...ponspeed.php?lang=english

[ Voor 4% gewijzigd door BasieP op 17-09-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BasieP schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:10:
[...]

wapen
heaven's light
zit 33% CB op, en -33% enemy def. (waar je dan weer niks aan heb met smite)
toch het hoogste CB wapen, en heeft nog veel +pal skills ook

gloves
pak sharkensin gloves, + een willekeurige jewel + perfect ruby + nef rune.
dan krijg je blood items. hier zit 5-10% CB op, en random andere mods. als je perfecte heb zit er dus ook 20% ias op en 10% CB (en eventueel res)

boots
goede keus, CB is een must bij een smiter.

ringen
als je pvp doet is 2x soj misschien leuk, maar wanneer je DC of uber trist doet raad ik je aan om absorb ringen te nemen. 1x raven frost en 1x dwarf ofzo

verder wel leuke gear, maar ik persoonlijk zou toch liever met 95% res all rondlopen (voor uber trist)

mijn pala heeft dan ook upgraded GA, en skill points in resist fire en resist lightning
dan een andy's viseage op ze kop en hij heeft alleen cold nog geen 95% res.

switch
ik heb op me switch een willekeurig 75% block res schildje, en een life tab wand.
zo kan ik op groepen/bosses etc. gewoon casten, en er daarna vol in gaan zonder pots te hoeven gebruiken..

edit:
trouwens lees ik dat je BK ring wilt gebruiken.. maar wat denk je daaraan te hebben? een smiter leeched niet anders dan met lifetab, dus ik zou bij je soj blijven

edit2: en ik speel HCL
Ik had gelezen over heaven's light maar cb is niet zo belangrijk, 60cb is meer dan genoeg.
Uiteindelijk zal ik volle resist behalen met 50allresist stacked.
Voor uber gebruik ik 1 Ravenfrost en 1 bk3, bk3 geeft life, iets dat soj niet doet.
Cb gloves met IAS heb ik niks aan, ik heb al genoeg IAS en cb, ik dacht zelf aan bloodfist gloves.

Anyway, je hebt verschillende smiter builds. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:51
Misschien een beetje off-topic
Maar waar kan ik diablo 2 + expension kopen? Bij Bol.com en FRS is het niet leverbaar :'(

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-06 21:04
Als je in het bezit bent van een creditcard of er een kan lenen dan kan je hem bij play.com kopen, samen kost hij geloof ik 15 pond (inc verzenden).

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:51
squaddie schreef op zondag 18 september 2005 @ 14:05:
Als je in het bezit bent van een creditcard of er een kan lenen dan kan je hem bij play.com kopen, samen kost hij geloof ik 15 pond (inc verzenden).
Helaas niet in bezit ervan :'(
Ik wil gewoon via de bank betalen

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-06 20:44
Hari-Bo schreef op zondag 18 september 2005 @ 13:52:
Misschien een beetje off-topic
Maar waar kan ik diablo 2 + expension kopen? Bij Bol.com en FRS is het niet leverbaar :'(
ik heb gold daar ook al besteld maar zit nu dus nog te wachten toto hij binnen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij Kelkoo.nl zoeken op diablo+gold
http://www.kelkoo.nl/ctl/...teSearchQuery=diablo+gold
De bovenste is voor 13,95 bij winkelwijs.nl
De 2e is van Wehkamp voor 14,99
Ik denk dat je bij een van de 2 wel gewoon met acceptgiro of zo kunt betalen.

Ik heb een multiplayer vraagje.
Als je een 4-player server maakt, maar jhe speelt er in je eentje op, zijn de monsters dan wel sterker als wanneer je een 1 player server maakt? Ik bedoel meer HP of zo?
En als dat zo is, houdt dat dan ook in dat de drops op een 4-player beter is als op een 1-player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ernstig noobie vraag maybe |:( maar toch moet ik em ff stellen ;)
wat is een rare weapon en wat is een magic weapon, ik weet niet echt t verschil 8)7
en das toch wel handig om te weten als ik ga craften met een horadric cube

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Magic is met blauwe lettertjes:
Rare is met gele lettertjes.
Unique is met gouden lettertjes.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
@ Merquise:
als je een single player speelt of een netwerk game over lan, dan kan je intypen
'players 8' ofzo, waardoor een 8 player game gesimuleerd word.

online (b.net) kan dit niet, en moet je echt met 8 man in een game zitten. trouwens hebben monsters niet 8x zoveel leven..
kan zo ff niet vinden hoeveel keer wel, maar weet dat het verschil tussen 5 en 8 minimaal is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

450% zeiden ze ergens.
Maar ok, als ik dus op Bnet een servertje maak zit ik gewoon in een 1 player ook al heb ik 4 player enabled.
Bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

/players 8

En als je een nieuwe patch hebt staat er dan "Players set to 8"
Ik doe het in al mijn singleplayer games.

Alleen wacht ik nu tot ik een keer Diablo II legaal kan kopen zodat ik online kan spelen, lijkt me ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Wat zijn momenteel eigenlijk de dodelijkste monsters? Fire enchanted en dolls nog steeds gevaarlijk?

Gloams doen geen ruk meer in verhouding tot 1.10, als mijn level 77 sorc door een gang loopt en een bosspack schiet op haar raakt ze hooguit 200-300 life kwijt, en dat was nog voor ik 75% all res op hell kreeg.

Jammer alleen dat ik momenteel geen MF heb, maar dat komt hopelijk nog wel als ik wat items kan inruilen :P

Heb momenteel mijn circlet nodig voor fire res (1 sorc skills, 38% lightning res en 30 fire res rune erin), en mijn amulet voor poison res (10% FCR, 12% poison res).
Heb een 10% FCR/8 all res ring, en een 10% FCR/15 life/85 mana rare ring. 34% FCR Spirit long sword (nog steeds geen 4s Crystal sword gevonden), 29% Vipermagi met 13% all res jewel erin, 49% res The Ward schild met PDiamond, rare gloves met res en een klein beetje mf, en rare boots met 20% Fast R/W en een klein beetje res en MF. Oh en een rare belt met 5 str en wat resistances.

Volkomen newbie equipment, maar het werkt tot nu toe wel. Met alleen nog wat +life charms om het af te maken (rond de 800 health nu).

Merc heeft een 150% ED mage plate (6xx def) met 79 to life, en 2 sockets met daarin een Ral en een Tal rune + Insight polearm en Guillaume's face. 74/44/44/74 resistances, 250-1000 schade of zo, 15xx life geloof ik.

Ik kan vrijwel alles soloen aangezien ik meteorb sorc ben, maar alles gaat erg traag op hell aangezien ik nergens echt veel schade doe. Alleen Hell Andariel gaat nog relatief snel als ik de kamer ervoor leegmaak en gewoon haar tegen de deur aan parkeer zodat ik veilig meteors kan gebruiken.

Denk dat ik de eerste tijd maar weer op Nm runs ga doen, of misschien eerst wat Hell Baal runs om nog wat levels erbij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skyclad schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 13:15:
Wat zijn momenteel eigenlijk de dodelijkste monsters? Fire enchanted en dolls nog steeds gevaarlijk?
Hangt ervan af, is het een 8-player game?

Iig, vipers van Nihl zijn dungeon vind ik het gevaarlijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ah ja, die was ik bijna vergeten... iets van 8x bone spear damage + poison damage :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
En met een Fana boss pack Hel Lords weet je ook niet wat je overkomt.
Max vigor op mijn hammerdin bleek toen niet zo handig, voordat ik het door had rende ik er middenin en was ik dood :(
En die vipers bij Nihlatak inderdaad, had er wel al wat over gehoord maar schrok me rot toen ik ze voor het eerst tegenkwam en mijn merc met 5k life in enen dood was en ik zelf van 3k naar bijna niets.

Maar heb mijn eerste keyset nu compleet en hoop dat ik nog twee sets vind voor komend weekend zodat ik eens met die nieuwe ubers aan de gang kan. Wordt voor mij de eerste keer dat ik ze zie :o

• Skyclad
Lister schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 22:52:
En met een Fana boss pack Hel Lords weet je ook niet wat je overkomt.
Max vigor op mijn hammerdin bleek toen niet zo handig, voordat ik het door had rende ik er middenin en was ik dood :(
En die vipers bij Nihlatak inderdaad, had er wel al wat over gehoord maar schrok me rot toen ik ze voor het eerst tegenkwam en mijn merc met 5k life in enen dood was en ik zelf van 3k naar bijna niets.

Maar heb mijn eerste keyset nu compleet en hoop dat ik nog twee sets vind voor komend weekend zodat ik eens met die nieuwe ubers aan de gang kan. Wordt voor mij de eerste keer dat ik ze zie :o
Speel je toevallig HC? Want ik heb ze ook nog niet gezien, en met max all res wil ik best eens kijken of ik langer dan 2 seconden het daar uit kan houden :P

(Ga niet met Meph spelen, zo masochistisch ben ik niet)

Is het trouwens een exacte kopie van Tristam, inclusief die gebouwen? Want dan kan je proberen ze daar in te lokken, en dan van de andere kant van de muur meteors gooien...

Skyclad schreef op woensdag 21 september 2005 @ 08:02:
[...]

Speel je toevallig HC? Want ik heb ze ook nog niet gezien, en met max all res wil ik best eens kijken of ik langer dan 2 seconden het daar uit kan houden :P

(Ga niet met Meph spelen, zo masochistisch ben ik niet)

Is het trouwens een exacte kopie van Tristam, inclusief die gebouwen? Want dan kan je proberen ze daar in te lokken, en dan van de andere kant van de muur meteors gooien...
Het is precies als tristram, en jouw tactiek is niet te doen. |:(
Als je mephi laat vast zitten in dat gebouw als sorc haal je nooit meer tristram alleen.
Nu kan die namelijk oneindig veel mageskelets te voorschijn toveren die zeer irritant zijn.
Met wat geluk voor hem raakt het hele scherm voor waardoor jij gaat teleporten en je straks ook nog venomlords ghouls en andere shit op je af krijgt.

Smiter is beste optie met een summonancer met lifetap.
Ga via rechts en laat de necro eerst, als hij mephi ziet meteen lifetap en de smiter gelijk daarop beginnen te rammen.

• BasieP
je kan ook gewoon een lifetab wand kopen voor je smiter, dan heb je geen necro nodig.. gewoon zelf lifetab casten en er vol in gaan. niet teveel met die minions bezig zijn, maar ik zou wel opletten dat je niet ingesloten raakt..

als je exile schildje hebt, dan hoef je niet eens lifetab te casten, want met beetje snelle smite cast je die dan automagisch

ow en memp is idd de ergste, maar is ook wel te doen hoor, gewoon zorgen dat je minimaal zo'n 50% spare light res heb (dus boven je max light res uit)

Ik heb op me smiter nu 95% light res, en als ik dan die circlet op zet, ipv mijn andy's viseage, dan heb ik dus zelfs met dat -100% res aura nog 58% light res

[ Voor 31% gewijzigd door BasieP op 21-09-2005 11:32 ]

BasieP schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:30:
je kan ook gewoon een lifetab wand kopen voor je smiter, dan heb je geen necro nodig.. gewoon zelf lifetab casten en er vol in gaan. niet teveel met die minions bezig zijn, maar ik zou wel opletten dat je niet ingesloten raakt..

als je exile schildje hebt, dan hoef je niet eens lifetab te casten, want met beetje snelle smite cast je die dan automagisch

ow en memp is idd de ergste, maar is ook wel te doen hoor, gewoon zorgen dat je minimaal zo'n 50% spare light res heb (dus boven je max light res uit)

Ik heb op me smiter nu 95% light res, en als ik dan die circlet op zet, ipv mijn andy's viseage, dan heb ik dus zelfs met dat -100% res aura nog 58% light res
Lifetap wand is altijd handig, tenzij je natuurlijk een 4sox shield hebt met 4x um of pdiamond erin.
Dat is voor solo, dan moet je bo'en voordat je de lifetapwand op switch zet.

Solo--->Risicovoller

• BasieP
zeau, gister necrotje gemaakt, is nu lvl 60.. die moet voor mij key's of destruction gaan verzamelen :)

met een beetje geluk ergens komende week uber trist :)

BasieP schreef op donderdag 22 september 2005 @ 07:51:
zeau, gister necrotje gemaakt, is nu lvl 60.. die moet voor mij key's of destruction gaan verzamelen :)

Speel jij nou SCL?

• dommerick

dommerick

is domm

hoe kan je zo snel lvlen 8)7 ik ben al weer een 3 dagen bezig met me nieuwe char en die is lvl 24 nu... |:(

Heeft geen signature.

• skaffa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:26

Ik word alleen maar ge pk-ed dus op de een of andere manier heerste er een beetje een vloek op me. Elke keer als ik net baalruns kan doen maakt iemand een tp op de meest idiote plek, en gisteren word ik weer ge tppk-ed GRRRRRRRRRRRRRRR frustrerend

*psnprofiles*

• Skyclad
Zorg dat je in 8 player games speelt, dan gaat je XP veel harder omhoog.

Eerst ff naar act 5 laten rushen, dan Tristam + Tomb runs tot level 20, cows of act 3/4 games tot 24, en daarna normal ancients gevolgd door Baal runs. Dat een tijdje volhouden, daarna Nm Rush met ancients zodat je Nm baal runs kan doen.

Of je als level 1 naar Hell act 4 laten rushen, en daarna met Chaos Sanctuary runs je even laten boosten.

Edit: Zie ook hier: http://blizzhackers.org/f...e1c8ef6f6e4c558eb29506742

[ Voor 12% gewijzigd door Skyclad op 22-09-2005 20:45 ]

• BasieP
nope HCL
dommerick schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:18:
hoe kan je zo snel lvlen 8)7 ik ben al weer een 3 dagen bezig met me nieuwe char en die is lvl 24 nu... |:(
gewoon 8 player games doen en zorgen dat je altijd beetje meelift met hoge chars (iig vanaf 20)
heb bij die nm baal runs hele tijd een lvl 95 blizz sorc erbij gehad, en dan gaat het wel vrij hard..
zeker omdat ik pas lvl 40 was toen ik naar nm ging, en je dan de eerste paar runs 2/3 levels omhoog gaat per run
skaffa schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:35:
Ik word alleen maar ge pk-ed dus op de een of andere manier heerste er een beetje een vloek op me. Elke keer als ik net baalruns kan doen maakt iemand een tp op de meest idiote plek, en gisteren word ik weer ge tppk-ed GRRRRRRRRRRRRRRR frustrerend
ja jij hebt echt pech idd, maargoed je kan natuurlijk voorzichtig zijn enzo.. nooit als eerste in een tp gaan tenzij je zeker weet dat je het kunt overleven (met vingers op alt-f4)

[ Voor 5% gewijzigd door BasieP op 22-09-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 05:41

TrailBlazer

Karnemelk FTW

alt+f4 kan er voor zorgen dat je char corrupt raakt als je bijna dood bent. Is maar dat je het weet
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.