Op SCNL zijn sojs meer waard geworden vanwege de reset.RedHat schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:32:
Ik heb zelf ook 3 jaar DiabloII LoD gespeeld en ben van plan weer te beginnen. Eerst op SC om in te komen... Ik hoop eigenlijk op een GoT community die er in die tijd ook was samen met MMF.
K-Mile speelt nog zie ik, what about nanta, neo, barrel etc?
Ik hoop dat mijn orgi-cd-key nog werkt... Zal wel niet met al die cd-key generators, same met steam, is mijn halof-life key ook geregtAls ik mijn cd-key opstuur kost het met 17 USD voor nieuwe key... kan ik beter nieuwe HL kopen.
Kan iemand mij het SOJ -princiepe uitleggen, ik lees hierboven iets over sojs, die in 1.10 eruit waren toch? omdat ze zoveel geduped werden, en een soj is nu toch geen fck meer waard?
De rijke mensen hebben op d2jsp meteen alle sojs gekocht van andere mensen vanwege de goedkope prijs, maar ook omdat je daarmee mee kan doen aan pwe's.
Doordat de prijs van sojs op SCNL omhoog zijn gegaan, gaan de prijzen van anni's op SCL ook omhoog.
Sojs zijn er nooit uit gegaan, in 1.10 werd juist het world event gepresenteerd waarmee mensen samen uberdiablo kon laten spawnen voor een annihulus.
Als je hulp nodig hebt op SCL, mun acc: *thedarkangel
Ik had hier iemand anders op dit forum ook geholpen geloof ik.
Zelf speel ik dit spel trouwens al 2 jaar.