Een strategie die ik gebruik heeft me mijn firesorc Noobels toch al tot lvl 88 in leven gehouden.
Je belt moet je op een goeie manier gebruiken, dwz een 16 slot belt met pots afhankelijk van je merc.
Je merc moet act2 zijn prayer of holy freeze (de rest is niet nuttig voor een sorc).
Zelf heb ik prayer gebruikt tot lvl 88 en sinds gisteren gebruik ik holy freeze omdat de slow toch wat veiliger is voor mijn sorc zelf.
Je belt moet dus 12 full rev pots bevatten in slot 1,2 en 3, als je merc holy freeze heeft gebruik je 4 healing pots in je uiterst rechtse slotjes (om de beetjes dam te healen), indien je een prayer merc hebt gebruik je 16 full rev pots.
De truuc is om continu wijs - en middenvinger op de & en é toets van je keyboard te houden zodat je bij nood metteen een full rev pot kan drinken of meerdere indien nodig.
Je merc in leven houden is ook aan te raden, mercs zijn niet alleen duur om te reviven maar ook cruciaal voor een sorc (insight). Druk de shift toets in en druk dan op een pot toets om je merc snel een pot te geven.
De beste manier om rev pots te hervullen is door de cold plains in hell te cleanen, er zijn altijd meerdere boss packs en/of champs die bijna altijd full rev pots droppen.
Tot slot, als je te veel pots nodig hebt moet je wat gaan doen aan je gear of je speelstijl.
Nog 1 ding...
Zorg ervoor dat je windows key gedisabled staat of haal hem gelijk uit je toetsenbord (heb ik gedaan).
Een winkey disabler kan je vinden met google.
Ennuh... safe + exit gaat net zo snel als alt F4 als je hand zo dicht bij de esc toets zit, wel zien dat je niet in het options menu terechtkom dan.

bleib cool