Diablo 2 Classic/LoD: Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.934 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaffa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 11:41
BasieP schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:57:
[...]

ja jij hebt echt pech idd, maargoed je kan natuurlijk voorzichtig zijn enzo.. nooit als eerste in een tp gaan tenzij je zeker weet dat je het kunt overleven (met vingers op alt-f4)
Ik speel op zich al aardig voorzichtig maar op de een of andere manier ben ik het altijd die gesnatched wordt 8)7

Maar goed het houdt je van de straat he :7 Ben nu met een assasin begonnen. Ga een trapper bouwen met shadow warrior denk ik, is ook weer eens leuk :Y)

*psnprofiles* Ioniq Electric 38kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Wat TPPK tips:

Ze moeten voor TPPK iets jouw kant op kunnen schieten. Dus ga bij Baal runs in het begin niet midden voor zitten, aangezien iedereen op de beestjes daar schiet. Ga aan de zijkant zitten, of liever nog achterin aan de zijkant. Als je iemand jou kant op ziet lopen zorg je dat er altijd een pilaar tussen zit, eventueel ren/teleport je naar een pilaar aan de andere kant van de kamer. Als dezelfde groep 2 runs achter elkaar speelt zonder dat iemand hostile gaat ga ik wat meer meehelpen, maar bijna alleen maar van de zijkant aangezien het dan meer opvalt als iets jouw kant op vliegt. En je kan daar mooi achter pilaren schuilen.

Als iemand zo snel TPPKed dat er meteen iemand dood neervalt na een hostile, en hij schoot niet jouw kant op, noteer dan even zijn char/account naam voor je weggaat. Mail die vervolgens naar hacks@blizzard.com, en met wat geluk kijken ze eens naar zijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaffa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 11:41
Thanks for je tips! Ik had echter het probleem dat dit gewoon een hack was. Daar is niet tegen uit te kijken. Ik zal iig iets voorzichtiger zijn nu. Triest eigenlijk dat er zoveel losers rondlopen die lopen te etteren. Maar goed, je houdt het toch niet tegen |:(

*psnprofiles* Ioniq Electric 38kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Een strategie die ik gebruik heeft me mijn firesorc Noobels toch al tot lvl 88 in leven gehouden.
Je belt moet je op een goeie manier gebruiken, dwz een 16 slot belt met pots afhankelijk van je merc.
Je merc moet act2 zijn prayer of holy freeze (de rest is niet nuttig voor een sorc).
Zelf heb ik prayer gebruikt tot lvl 88 en sinds gisteren gebruik ik holy freeze omdat de slow toch wat veiliger is voor mijn sorc zelf.
Je belt moet dus 12 full rev pots bevatten in slot 1,2 en 3, als je merc holy freeze heeft gebruik je 4 healing pots in je uiterst rechtse slotjes (om de beetjes dam te healen), indien je een prayer merc hebt gebruik je 16 full rev pots. :)
De truuc is om continu wijs - en middenvinger op de & en é toets van je keyboard te houden zodat je bij nood metteen een full rev pot kan drinken of meerdere indien nodig.
Je merc in leven houden is ook aan te raden, mercs zijn niet alleen duur om te reviven maar ook cruciaal voor een sorc (insight). Druk de shift toets in en druk dan op een pot toets om je merc snel een pot te geven.
De beste manier om rev pots te hervullen is door de cold plains in hell te cleanen, er zijn altijd meerdere boss packs en/of champs die bijna altijd full rev pots droppen.
Tot slot, als je te veel pots nodig hebt moet je wat gaan doen aan je gear of je speelstijl. :)

Nog 1 ding... :P
Zorg ervoor dat je windows key gedisabled staat of haal hem gelijk uit je toetsenbord (heb ik gedaan).
Een winkey disabler kan je vinden met google.
Ennuh... safe + exit gaat net zo snel als alt F4 als je hand zo dicht bij de esc toets zit, wel zien dat je niet in het options menu terechtkom dan. :D bleib cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
TrailBlazer schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 06:48:
alt+f4 kan er voor zorgen dat je char corrupt raakt als je bijna dood bent. Is maar dat je het weet
dit geld alleen voor single player..
op b.net staan de chars op hun servers en kunnen dus niet corrupt raken als een client iets doet.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• TrailBlazer
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

jahoor chars kunnen kapot raken ook op battle.net heb het zelf meegemaakt.
http://www.blizzard.com/support/?id=adt0238p
geld voor HC chars namelijk en je kan HC toch enkel op battle.net spelen

[ Voor 45% gewijzigd door TrailBlazer op 24-09-2005 09:48 ]

Verwijderd

Ik had gister wel wat aparts. Ik was lekker mf-en op nightmare bij meph met sorc (heb nog niet echt goeie equip na de laatste patch, hell gaat iets te lastig) en hij dropt een titans, ik blij, want ik vind vrij weinig de laatste tijd. Ik denk zou fijn zijn alsie eth is, ik kijken, helaas gewoon normale. Ge-id en hij is 194/6. Mooi ding denk ik. 3 games later dropt er nog 1, ik weer blij. Deze was wel eth, ik nog blijer, ik id 'm, wat blijkt, ook 194/6. Vrij aparte ervaring :)

• BasieP
TrailBlazer schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 09:45:
jahoor chars kunnen kapot raken ook op battle.net heb het zelf meegemaakt.
http://www.blizzard.com/support/?id=adt0238p
geld voor HC chars namelijk en je kan HC toch enkel op battle.net spelen
als je dat stukje goed leest zie je dat hij corrupt raakt NADAT je dood bent gegaan. Je bent dus eigenlijk net te laat met alt-f4. hij is dood, en jij doet dan alt-f4.

je kan je char dan gewoon deleten, net alsof hij dood is. het enige corrupte er aan is dus ook gewoon het plaatje, verder niks..
Blizzard Entertainment will not restore Invisible Hardcore characters, as the character is dead
dus probeer niet iedereen hier bang te maken met 'niet op alt-f4 drukken want dan raakt char corrupt' ofzo, want dat slaat nergens op..

[ Voor 9% gewijzigd door BasieP op 24-09-2005 15:00 ]

• BasieP
woei, net Lillith gekilled :)
wel irritant dat voordat je bij haar bent er van die vogels zitten, en die allemaal die irritante lower def curse doen.. heeft me meer revs gekost als ik zou willen :(

edit weet iemand wat er bij die andere 2 aapjes zit? (duriel en izzi)

[ Voor 16% gewijzigd door BasieP op 24-09-2005 19:03 ]

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:50
BasieP schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 18:37:
wel irritant dat voordat je bij haar bent er van die vogels zitten, en die allemaal die irritante lower def curse doen.. heeft me meer revs gekost als ik zou willen :(

ik had vandaag duriel gekilld, die is een stuk minder sterk dan lilith
je krijgt te maken met sand maggots en VEEL eggs en van die sand maggot babies
bereid je voor op een hele plaag :) :D
verder d8 ik scarab demons en sand raiders. maar misschien kan het random zijn
ik heb vandaag draculs gevonden, dus het gaat me nu allemaal een stuk gemakkelijker af
zoek eigenlijk nog een shako om mijn fana lvl op 27 te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasieP schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 18:37:

Duriel heeft eigelijk wel monsters, maar je komt haar altijd meteen tegen.
Izzi is wel wat irritanter met een soort van sandleapers, venomlords etc.

Ubertrist gaat je denk ik nog meer revs kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me echt af hoe uberstrerke char, of party je moet hebben wil je die allerlaatste eindbaas dood krijgen. Ik weet nog dat ik die uber izual al erg lastig vond, met pala hammerdin kreeg ik er geen deuk in, uiteindelijk met 2 meteor sorcs dood gekregen, en alleen maar omdat ie vast stond en ons niet kon raken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
@Mart-Apart een goede smiter kan het alleen, maar dan praat ik over een _GOEDE_ smiter. die van mij kan het wel shaken denk ik..

trouwens is mijn grootste angst niet zozeer die boss (of die lower res van memp) maar die minions die me omsingelen waardoor ik geen kant meer op kan..
als pala zonder teleport die maar 1 char tegelijk aan kan vallen is dat best vervelend.
zou er dus liefst een sorc bij hebben die die kleintjes killed

@DarkSavior, tja, met smiter ging lillith neer in 10 secs, een hammerin is een groeps killer he, een smiter is een boss killer

trouwens heb ik vandaag eens wat rekenwerk gedaan, en kwam tot de conclusie dat je met uber gear op een javazon 1-60,000 dmg kan doen tegen een boss.. als je dan lower res aura van merc wapen hebt dan is baal hell in 2 attacks dood.. (ja ik heb het gezien)

zeau, ook uber duri maar gekilled, was na 20 secs alweer uit de game.. wat een lachertje :X heeft me 1 rev gekost, en die was voor me merc :P

[ Voor 41% gewijzigd door BasieP op 25-09-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam even melden, dat me hammerdin af is! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ik heb nu 3 terror en 6 hate dus ben ik begonnen met zoeken naar destructions.
Echter doen die vipers soms super poison damage, ongeveer 3K over 1s (met 0 res).
Meestal is de pd gewoon maar waarom zijn er soms zulke uitschieters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Een bekende bug.

Zelf zit ik nog met een lvl 79 ww Druid en een lvl 16 Sorceress die maar niet verder geraakt... Al haar nuttige skills beginnen pas bij lvl 18, 24 en 30, dus nu doe ik nog niet eens genoeg damage om Act 1 door te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Nee hoor, je moet gewoon een lvl1 skill kiezen en maxen voor de synergies. Een fire sorc moet bvb fire bolt, fire ball en meteor maxen.
Op lvl 20 heb je dan al lvl20 fire bolt 2.5 mana cost en rond de 70 damage. De synergies echter helpen een ton voor de andere skills en zijn dus een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
en je moet ook niet proberen om een act alleen te halen, daarvoor zijn teams :) gaat stuk sneller, en als je een paar lui hier @ got toevoegt aan je friends kan je nog wel boost krijgen ook (van mij iig als je hc speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Phuncz schreef op maandag 26 september 2005 @ 20:01:
Een bekende bug.

Zelf zit ik nog met een lvl 79 ww Druid en een lvl 16 Sorceress die maar niet verder geraakt... Al haar nuttige skills beginnen pas bij lvl 18, 24 en 30, dus nu doe ik nog niet eens genoeg damage om Act 1 door te komen :(
ook een sorc kan een zwaard vasthouden. In het begin beetje rotzooien maar het gaat prima. Het is niet nodig om meer dan 1 punt te stoppen in de low lvl skills je komt er echt wel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

BasieP schreef op maandag 26 september 2005 @ 23:18:
en je moet ook niet proberen om een act alleen te halen, daarvoor zijn teams :) gaat stuk sneller, en als je een paar lui hier @ got toevoegt aan je friends kan je nog wel boost krijgen ook (van mij iig als je hc speelt)
ik zou best een paar mensen toe willen voegen... maar weet de accountnames niet... de mijne is in elk geval dommerick en speel ladder SC.

Nu ben ik voor de lol een amazon begonnen omdat ik me werebear ff beu was:D... die nm baal runs gingen voor geen meter, die op normal gingen goed :9 maar op nm ging iedereen dood enz

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
En je hebt altijd nog je merc :P

Act 2 Combat en je kan redelijk sewer/arcane runs doen tot je 18 bent (zodat je richting de summoner kan teleporten om je merc em af te laten maken), en daarna tomb runs tot je minstens 20 of 22 of zo bent. Als je merc wat hoger level wordt kan hij ook wat langer in leven blijven.

Oh, en alle chipped/flawed rubies in jouw en zijn armor stoppen zodat je meer life hebt. Als je level 17 bent kan je bijvoorbeeld een Stealth armor gebruiken, kan je wat sneller vluchten en casten :)

Oh, en probeer met je hogere char een ethereal light plate/field plate/plate mail/gothic plate voor je merc te regelen (liefst van Nightmare of zo), en socket die dan zodat je 3 of 4 sockets hebt. Als je dan 3 of 4 Rubies erin stopt (als je merc minstens level 12 is) kan je merc met een eth Gothic Plate al iets van 200 def en 96 life van 1 armor krijgen :) Nog een 3 socketted helm met nog 3 Rubies en hij heeft al 168 life extra. Dat scheelt erg veel. Kan je ook doen door wat Cow games te joinen en dat spul daar op te pakken.

Zelf kan je dan ofwel met 1 punt in Frozen armor en minimaal een Breastplate als armor melee mee vechten, of met een boog meehelpen, of met level 1 spells een klein beetje helpen (werkt ook wel hoor). Als je een fire sorc maakt, of een MeteOrb sorc kan je Leaf gebruiken om alvast wat extra damage van de fire skills te krijgen.

En ja, uiteindelijk helpt het nog altijd het meest om gewoon in 8 player games mee te lopen. Ook al krijgt je merc dan wel een stuk minder snel levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
dommerick schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 08:26:
[...]

ik zou best een paar mensen toe willen voegen... maar weet de accountnames niet... de mijne is in elk geval dommerick en speel ladder SC.

Nu ben ik voor de lol een amazon begonnen omdat ik me werebear ff beu was:D... die nm baal runs gingen voor geen meter, die op normal gingen goed :9 maar op nm ging iedereen dood enz
Tsk, wie gaat er nou dood :D

Speel helaas alleen HCL, dus je toevoegen heeft dan weinig zin.

Verveelde me trouwens eergisteren, en wilde met mijn level 80 sorcje Hell Baal runs doen. Maar.... Er waren alleen maar trade games, op 1 na... En dat was een 'Hell Act 1' game die net was begonnen. Besloot gewoon even wat te helpen, en heb ze allemaal naar Act 5 geholpen. 'Eerst maar even Anya doen voor ik ze naar de Ancients breng', dacht ik heel sympathiek. Paar bosspacks gloams in de Frozen River later en er waren er 2 dood die naar voren waren gerend :X
Heb daarna wel nog met de rest Anya en Ancients kunnen doen, en heb zelfs Baal nog gesloopt. Kreeg wel een timeout net toen ie doodging, dus heb niets van de drop gekregen, terwijl dat ook de eerste keer was dat ik em sloopte met dat char :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
lol skyclad.. irritant is dat he.. naabs boosten die alle kanten op rennen, en vervolgens dood gaan.. :P

en soms nemen ze het jouw nog kwalijk ook :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

haha dat is best grappig dat hun HC char dan doodgaat >:) lijkt me kut als ik zelf zo noob ben... een van de redenen dat ik dus geen HCL speel. Te moeilijk en ik ben te..... maar steld dat ik HC wil gaan doe wat is dan een van de betere char om mee te spelen. Aan de ene kant lijkt een amazon me wel makkelijk omdat die lkkr van afstand knalt :o en melee lijkt me niet verstandig voor mezelf.

Zitten er nou ook nog extra voordeel aan het spelen van HCL behalve de extra uitdaging?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een idee om een lijstje te maken met mensen die nog spelen ? Met daarbij of je boost of je pvp.

Voorbeeldje:

duplodas01
gametype= HCL - Europe
Boost=yes
PvP=no

misschien een mooier lijstje maken, maar zit op me werk op dit moment O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
BasieP schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:42:
lol skyclad.. irritant is dat he.. naabs boosten die alle kanten op rennen, en vervolgens dood gaan.. :P

en soms nemen ze het jouw nog kwalijk ook :S
In dit geval waren de verschillen in levels erg klein, dus ze bedankten me gewoon maar namen me niets kwalijk. Ik had ook verteld dat ik eigenlijk Baal runs had willen doen, dus dat wisten ze ook :)

Enige reden dat ik wel tegen Gloam packs kan is dat ik 75% all res heb, met extra lightning res, en dat ik 18 reduce magical damage heb. Dus streaming magical damage doet zowieso een stuk minder. Dat een barb met 0% all res vervolgens een hoek om rent snapte iedereen ook wel dat dat zijn eigen schuld was... Zijn reactie: 'Oops!' :D

En @ dommerick: Enige voordeel is dat je 'stoerder' bent dan al die SC gasten ;)

En dat je veel beter en efficienter leert spelen. En eventueel dat mensen die slecht spelen maar wel via dupes en zo goede equipment krijgen sneller dat weer kwijt raken :)

Mijn main accounts zijn: Coi_Dog en Ysidro (waarschijnlijk YsidroNew of YsidroHC binnenkort ook wat meer om wat mee te experimenteren), ik speel alleen HCL, en boost wanneer ik even niets beters te doen heb. Verwacht wel dat iemand ook aardig terug is, en niet zich 'even' laat boosten en vervolgens zonder iets te zeggen em smeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Waarom kan je soms niet door de TP's van anderen in bv. Act 2 en 3 bij de laatste waypoints ? En hoe los je dit op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Phuncz schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:38:
Waarom kan je soms niet door de TP's van anderen in bv. Act 2 en 3 bij de laatste waypoints ? En hoe los je dit op ?
Dan heb je of de quests (amu for Arcane en Travincal for Durance) daarvoor niet gedaan, of je moet nog met Cain of andere NPC's praten.

Mijn hoofdaccount is *Sponsbob op SCL en ik kan ook wel af en toe boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Aha dat zou heel leuk zijn :) Zal je anders morgen toevoegen, vandaag ga ik niet meer spelen. Bedankt voor je moeite alvast !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net met Diablo 2 begonnen. Leuk spel :D. Zat de handleiding ff een beetje door te nemen valt mij op dat ze bij het getting started gedeelte van de pc gewoon over Diablo 2 hebben en bij het Mac gedeelte over Diablo 2 : Lord of Destruction. Lijkt me sterk dat je de uitbreiding er bij de Mac meteen bijkrijgt. Heb hierna de uitgebreide PDF handleiding bekeken op de cd maar daar staat hetzelfde. Zal wel een drukfout zijn lijkt me of zit het bij de Mac versie anders in elkaar ?? Op de 3 cd's zelf staat alleen Diablo 2 en na installatie (op mijn windows pc) heb ik ook niet het idee dat de uitbreiding erbij zit.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 23:34 ]

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

koop dan ff de uitbreiding erbij veel meer mensen spelen de uitbreiding en is ook stuk leuker

• dommerick

dommerick

is domm

idd uitbreiding is stukken leuker en zker je geld waard >:)

@lister...dan zal ik je vandaag es ff toevoegen;) en phuncz speel jij ook SCL post anders ook ff je accountname...

@kyoghu zker een goed idee on lijstje...

Heeft geen signature.

• BasieP
oke:
accnaam: *basiepii
realm: europe
Hardcore Ladder
chars:
• mf meteor sorc (gaat pleite want meteor is bugged)
• boost sorc (die nog arachnids mist, en dus ni echt goed is)
• smite pal (die in ze uppie uber trist moet gaan doen, en al wel wat ledematen heeft)
• zookeeper necro (voor vinden van destruction keys)
• javazon (testje, om te kijken hoe ze dmg word)
boost: ja, als ik tijd over heb
pvp: nope

ik ga me mf sorc (lvl 90) weg doen, want wil een blizzard sorc ipv een meteor sorc. schijnt dat meteor bugged is, en dat mf daar vaak ni meegerekent word, en logischerwijs vind ik daarom niks

[ Voor 4% gewijzigd door BasieP op 28-09-2005 09:34 ]

• dommerick

dommerick

is domm

laat ik dan maar netjes meedoen ;)

accnaam: *dommerick
Softcore Ladder
chars:
• bowamazon (met vuurskill pijlen... gewoon een test voor de lol) Lv 19
• werebear druid(die is wel redelijk) lv 59
• assasin(vond melee niet leuk dus nu voor opslag) lv 28
• zookeeper necro lv 21 (sucks)

boost: eerst het spel zelf maar goed begrijpen, kan alleen normal boosten met me druid
pvp: nope

Heeft geen signature.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Mijn accountname is *Phunction geloof ik. Weet niet of ik deze avond online kan.

• peke
Gisteren 15 keer nihla afgemaakt maar geen key, dan doe ik 2 keer de summoner en weer een key of hate.
Heb nu 3 terror en 7 hate maar geen 1 destruction.
Wat moet je btw doen als je 3 keys hebt (cuben? en verder?).
Zou ik de minions dan aankunnen (uber izual, lillith en duriel) met mijn hc lvl 89 fire sorc? (enige char, voor uber trist wacht ik dan wel tot een maat zijn char klaar heeft).

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

je kan die keys volgens mij wel ruilen met iemand anders denk ik

• dommerick

dommerick

is domm

Staat er trouwens ook iemand van got in de HCL/SCL Highscore?

[ Voor 4% gewijzigd door dommerick op 28-09-2005 13:47 ]

Heeft geen signature.

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:31
Zal ik ook ff mijn gegevens hier neerzetten:
accnaam: *Atomiaz
Softcore Non-Ladder
Belangrijkste chars:

-Sorc (level 87): Frozen Orb en Meteor. Gear: Tal-set
-FrenzyBarb (level 89): 2xBotd BA, CoH, Arreats Face, Highlords wrath, Verdungo's, Gore Rider. Ik heb nog wel een Dracul's Grasp nodig, dus als iemand er eentje over heeft...
-Javazon (level 87): eth Titans, Tal-armor (moet een CoH krijgen), Stormshield, Laying of Hands, Thundergods Vigor, Highlords Wrath, Gore Rider

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

• wei_zhu
accnaam: *Maxpovver (dubbel v)
Softcore Ladder
chars:
• lvl 88 blizzard mf-boost sorc
• lvl 91 smiter/foh-er

verder alleen maar mules
ik kan boosten in normal, misschien ook op nm

• Skyclad
dommerick schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:55:
Staat er trouwens ook iemand van got in de HCL/SCL Highscore?
Alleen de eerste twee dagen (HCL) :P

Eerste dag speelde ik in een goede 8 player game als Hammerdin, en bleven we redelijk met de top meedraaien. Toen ging ik slapen en werken, en daarna heb ik nog op de tweede dag tot ergens in de top 500 terug kunnen komen, maar begon ik ook een nieuw char en viel dus verder terug. Vooral toen dat nieuwe char dood ging ten tijde van die extreme lag door Warden en ik dat char dus opnieuw moest beginnen.

Nu is mijn sorcje weer level 83, en kan Hell Baal soloen (ook al kost het tijden om de laatste groep minions te slopen).

• BasieP
corpseflayer schreef op woensdag 28 september 2005 @ 10:48:
Gisteren 15 keer nihla afgemaakt maar geen key, dan doe ik 2 keer de summoner en weer een key of hate.
Heb nu 3 terror en 7 hate maar geen 1 destruction.
Wat moet je btw doen als je 3 keys hebt (cuben? en verder?).
Zou ik de minions dan aankunnen (uber izual, lillith en duriel) met mijn hc lvl 89 fire sorc? (enige char, voor uber trist wacht ik dan wel tot een maat zijn char klaar heeft).
nadat je die 3 keys cubed (in a5) krijg je rood portal naar forgoten sands, ofzo, (3 mogelijkheden) elke komt uit bij een uber char.
ik zou dit niet met je fire sorc doen, want je merc zegt na 1 hit 'auw' en valt dan kapot neder..

je hebt dan niet echt de tijd om meteors te casten, want ding staat niet stil, en heeft er veel nodig..
zorg iig dat er een tank bij is..

@dommerick, ik heb een lvl 90 sorc op hcl ergens op plek 700 denk ik nu

• Skyclad
BasieP schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:33:
[...]

nadat je die 3 keys cubed (in a5) krijg je rood portal naar forgoten sands, ofzo, (3 mogelijkheden) elke komt uit bij een uber char.
ik zou dit niet met je fire sorc doen, want je merc zegt na 1 hit 'auw' en valt dan kapot neder..

je hebt dan niet echt de tijd om meteors te casten, want ding staat niet stil, en heeft er veel nodig..
zorg iig dat er een tank bij is..

@dommerick, ik heb een lvl 90 sorc op hcl ergens op plek 700 denk ik nu
Schijnt dat je Duriel vast kan zetten, zodat hij lekker rustig zit te wachten tot je em dood hebt.

Trouwens, ik geloof dat ik een bone necro ga maken:

http://www.battle.net/for...5288&p=1&tmp=1#new1155288
Have the necro bone prison mephisto and constatnly do so. He will simply enter melee with the prison, then the Blizz sorc can spam ice blast on the left mouse buttonw hile blizzing with the right and guess what.

As long as prison is arround mephisto he won't cast spells or spawn his minions. He'll only poison nova and melee with the prison until he's dead.

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 11:59
Skyclad schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:55:
[...]

Schijnt dat je Duriel vast kan zetten, zodat hij lekker rustig zit te wachten tot je em dood hebt.

Trouwens, ik geloof dat ik een bone necro ga maken:

http://www.battle.net/for...5288&p=1&tmp=1#new1155288

[...]
LoL volgens mij ben ik er te lang uit geweest.
Kan iemand vertellen wat die keys zijn?
Is dat gewoon in de offi d2? of een mod?

• Skyclad
dartbord schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:08:
[...]

LoL volgens mij ben ik er te lang uit geweest.
Kan iemand vertellen wat die keys zijn?
Is dat gewoon in de offi d2? of een mod?
Nieuw in de 1.11 patch:

Als je in Hell de Countess, de Summoner en Nihlathak sloopt heb je bij elk item wat er valt 1/34 kans dat het een sleutel is.
3 verschillende sleutels in de cube, en er openen 3 portals (geloof ik), waar er 2 verdwijnen als je er 1 ingaat. Daar vind je dan Uber Izual, Uber Duriel of Lilith. Sloop deze 3 (heb je dus 3 van elke key voor nodig om alle 3 te vinden), en je krijgt Diablo's horn, brain en eye of zo. Cuben, en je krijgt een portal naar Uber Tristam, met daarin Uber Diablo, Uber Baal en Uber Meph. Zodra je ze alle 3 dood hebt valt er één large charm met o.a. +3 op alle skills van een random class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
dus.. ben blizz sorc begonnen die me meteor mf sorc moet gaan vervangen.
eerste unque die ik killl (a1 normal) valt gewoon gull dagger :P

goed begin van mf sorc of ni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik vind tot nu toe bijna niets... Ligt misschien aan het feit dat ik vrijwel geen MF heb, maar ok :P
Moet denk ik eens beginnen met wat MF spul dragen, misschien dat ik dan meer geluk krijg...

Enige unique amulet tot nu toe is Atma's, heb nog geen unique ringen gevonden.
- eth Twitchtoe
- The Centurion
- 29% Skin of the Vipermagi (zit nu een 13% jewel in)
- Rattlecage
- Venomward (2x, niet eens opgepakt)
- Waterwalk
- Buriza
En nog wat shitty normal weapons die nooit gebruikt zullen worden...

Enige nuttige set item is tot nu toe Guillaume's face, van Iratha's heb ik alleen het amulet gevonden en zelfs van Sigon's heb ik bijna niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb er ook last van dat ik bijna niks vind, blijf maar Meph en Diablo runs doen, maar het helpt niet.
Denk dat ik ook maar es wat MF spul moet gaan vinden, heb nu echt ruk items :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ik vind juist veel.
Ik speel wel op hell, misschien dat je dat ook moet doen?
ik vond oa 1 ravenfrost, 1 dwarfstar, 1 shaftstop, 3 keer frostburns, 3 keer crown of thieves, 3 keer undead crown (1 keer eth), ...
Het meeste doe ik metteen weg, enkel het echt goeie spul hou ik.
Als er nog zijn die hcl spelen mijn account is corpseflayer dus je mag altijd even whisperen mss dat ik nog cheap stuff over heb voor de beginners. (momenteel niet echt want ik heb net alles de deur uit maar na dit weekend heb ik vast weer een berg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26
accnaam: suicyder
Softcore ladder
chars:

PvP -> nee
Chars ->
Fireball Sorc
Orb Sorc (79)
Lightning Trapper (80)
Smiter (74)
Verder zijn junk of mules....

vind momenteel nog niet zoveel, hoop dat dat beter gaat worden.

edit
boosts -> Ja indien tijd natuurlijk

[ Voor 11% gewijzigd door Suicyder op 30-09-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

gierig "connection interupted" :r net als ik op t punt sta om geboost te worden... dit is niet goed :'(
kijken hoelang ik er nu weer niet op kan...

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
nja... indien nodig kan ik nog wel ff helpen, maar maak eerst me schoolspul ff af :+

ik zal overigens de dingen die (zelfs ik) weggooi voor je bewaren :P

[ Voor 31% gewijzigd door Suicyder op 02-10-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

net een ethereal edge axe gevonden doet twee keer zoveel dmg als mijn vorge axe. en is nog sneller ook :p Ook nog een diamond armor gevonden met een def van 666 : plus nog
wat life erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 13:40

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Acc naam: D4rk_Pr1nc3-i
Realm: Europe Non Ladder
Chars:

Hammerdin lvl 97: perfecte booster/baalrunner en kan ubers killen
Javazon lvl 85: leuk voor wat cows ofzo
Druid lvl 89: Pvp'er
WW baba lvl 91: pvp'er
WW Assa lvl 90: pvp'er
Nec Summoner lvl 90: pvp/ubers/boosts af en toe
Nec Psn summoner lvl 80: vond ik wel leuk om wat mee te testen

Ik speel de laatste tijd wat minder en heb nog veel te veel items op andere accounts.
dus als iemand europe non ladder speelt, whisp me een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

verkeerde topic gereageerd, sorry :)

[ Voor 114% gewijzigd door Yellow|A op 02-10-2005 22:29 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Wat is de naam van de Nederlandse chat channels ? De Belgische hier is maar leeg meestal...

Wat zijn tevens de beste plekjes om te leven voor lvl 20 en hoger op normal ? Cows ging op lvl 20 nogal moeizaam traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

baalruns eerst ff de ancients doen en dan tot je lvl 40 bent ofzo baal runs doen. Dan weer heel snel door naar baal op nm dan weer baalruns doen tot lvl 60 en dan maar zelf uitzoeken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Baal runs lvlen pas snel als je lvl 25/26 bent... daarvoor kan je travi runs doen... of diablo runs.... ik deed zelf altijd travi lkkr snel B)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
dommerick schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 08:32:
Baal runs lvlen pas snel als je lvl 25/26 bent... daarvoor kan je travi runs doen... of diablo runs.... ik deed zelf altijd travi lkkr snel B)
Heel act 4 is goed vanaf ongeveer level 22, 18-22 doe ik meestal Kurast/Trav runs (Kurast is veiliger meestal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Zelf tot lvl 5 trainen
tot lvl 15 tristramruns
dan tot lvl 20 tombruns (of traviruns)
dan tot 25 cowruns
baalruns tot 45
nm baalruns 70+

veel plezier :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Phuncz schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 07:25:
Wat is de naam van de Nederlandse chat channels ? De Belgische hier is maar leeg meestal...

Wat zijn tevens de beste plekjes om te leven voor lvl 20 en hoger op normal ? Cows ging op lvl 20 nogal moeizaam traag...
diablo blabla -NLD-1 (avonden tot NLD-3 vaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

zo ziet mijn paladin er op high lvl uit op 80=92sp ;)

20 holy freeze
20 vengeance
20 cold resist
20 salvation
5 holy shield
alle prereq...

hehe en suicyder ik kies toch voor vengeance omdat mijn holy freeze alles slowt dus heb ik geen attack speed nodig :9

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
dommerick schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 09:09:
zo ziet mijn paladin er op high lvl uit op 80=92sp ;)

20 holy freeze
20 vengeance
20 cold resist
20 salvation
5 holy shield
alle prereq...

hehe en suicyder ik kies toch voor vengeance omdat mijn holy freeze alles slowt dus heb ik geen attack speed nodig :9
Ik blijf bij mijn mening dat je een heel snel wapen nodig gaat hebben dan :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ik ben koppig |:( dus ga het gewoon doen... zoals ik wil 8) toch al bedankt voor je advies... en je items :D... ik zit nu echt helemaal vol:? kan niks meer pakken

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
wtf moet je met vengeance als je niet met conviction aura rond loopt.. :?

je dmg is vast niet zoveel dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

BasieP schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 09:39:
wtf moet je met vengeance als je niet met conviction aura rond loopt.. :?

je dmg is vast niet zoveel dan..
vengeance krijgt boost in dmg van cold resist en salvation en fire resist en lightning resist... aangezien ik dan met holy freeze toch al cold resist max en salvation neem ik vengeance als basic attack.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
mja dommerick, das wel waar, maar zelfs met de stats zoals jij zegt, zit je op
Current Skill Level: 20
Cold Length: 12.6 seconds
Fire Damage: +224 percent
Cold Damage: +424 percent
Lightning Damage: +224 percent

Mana Cost: 8.7
is samen 872% dmg erbij

als enemy een resistance heeft van gemiddeld 75% dan is er van die 872% nog maar 218% over.. en das niet veel ...

neem dan een merc met holy freeze, en neem zelf conviction..
conviction op hoog lvl (20) is 125% lower res, en dat betekent zelfs dat je MEER dan die 872% elemental dmg doet..

[ Voor 12% gewijzigd door BasieP op 03-10-2005 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Daar zit wel wat in bassieP dit kan ik zker nog wel overwegen voor mijn build...

edit: had t helemaal verkeerd begrepen 8)7

[ Voor 71% gewijzigd door dommerick op 03-10-2005 10:33 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu met een probleem, al mijn characters zijn af.

Ik wil nu weer gaan PvP'en maar ik weet niet wat ik moet maken. 8)7
De geldpot blijft groeien terwijl ik er niks mee doe, iemand nog ideeen voor mijn PvP char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
PvP heb ik geen verstand van....

bagger... realmproblemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Beh, levelen gaat zo traag, zit nog maar op lvl 21... Heb Travincal en Upper Kurast gedaan, gevolgd door een Diablo run. 1 level hoger, woehoe :) Als ik wat meer vrije tijd had was dat niet zo'n probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Welke van de twee helmen zal ik opzetten
Peasant Crown +1 to all skills en fast run
Tal's mask +15 res to all 10% mana + 10 % life leech per hit
char lvl 76 SC werewolf druid met bear en sage
heb verder nog natalya's mesh boots aan dus voor de fast run hoef ik het niet te doen. Die life leech lijkt me echter wel erg handig. Hoewel er in mijn ethereal edge ook een perfect skull zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Melee en Lifeleech zijn toch wel 2 dingen die bij elkaar horen. Die +1 to skills zal niet veel meer damage doen maar de lifeleech kan wel het verschil betekenen tussen leven en dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Phuncz schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:06:
Beh, levelen gaat zo traag, zit nog maar op lvl 21... Heb Travincal en Upper Kurast gedaan, gevolgd door een Diablo run. 1 level hoger, woehoe :) Als ik wat meer vrije tijd had was dat niet zo'n probleem :(
t hoeft niet traag te gaan... je moet nu cow runs doen dat lvlt nu wel redelijk snel... Ik ben gister van lvl 16 naar lvl 27 gegaan >:) vanaaf baalruns... en hoop dan lvl 40 te worden })

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Als Druid heb je Feral Rage. Dat kan op level 20 88% life leech geven.
Dus voor de LL hoef je het niet te doen.

Hoe zijn je resistances momenteel? Als je lage resistances hebt zou ik Tal's mask nemen, als ze max zijn kan je Peasants crown nemen.

Je kan echter ook wat creatief gaan traden en op die manier 1 van deze helmpjes proberen te krijgen:
http://www.battle.net/diablo2exp/items/normal/udruid.shtml
Zelfs Ravenlore heeft een redelijke def en resistances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hoeveel cow runs nodig voor 1 lvl te stijgen rond lvl 20 dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ik werd geholpen door suicyder zijn trapper O+ en per run dan toch wel 2 lvls ongeveer... en vanaf lvl 26 moet je ff door de ancients heen en baal runs gaan doen 8) als je nou zometeen cow lvls doet kunnen we vanaaf samen baalruns doen ;) wat voor char heb je btw... ik heb een holy freeze pala... ja toch bassieP 8)7

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
dommerick schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:42:
[...]

t hoeft niet traag te gaan... je moet nu cow runs doen dat lvlt nu wel redelijk snel... Ik ben gister van lvl 16 naar lvl 27 gegaan >:) vanaaf baalruns... en hoop dan lvl 40 te worden })
Heb net gisteren een bowazon gestart, maar wil mijn merc de eerste tijd een beetje op hetzelfde niveau houden. Ben dus zelf net level 15, en mijn merc is momenteel 13.

Hij heeft Raven Claw als boog, maar gebruikt die momenteel helemaal niet aangezien ik tijdelijk een setje Pilums gebruikte en die bij nader inzien effectiever zijn :P

Als ze nou ook nog 10% IAS hadden gehad waren ze vrijwel perfect voor zo'n laag level (uit mijn hoofd, weet niet alles meer):

87% ED
xx AR
5% LL
5% ML
Replenishes quantity
Ethereal

:D

16-50 base damage thrown, en maar een level requirement van 10! Gemiddelde schade op level 15 is nu iets van 150, wordt meer wanneer ik op level 18 wat betere jewels ga gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

:Y) very nice... zoveel dmg doe ik niet op lvl 15.. ik ben nu lvl 27 en doe net 200 dmg gemiddeld :X wat doe ik verkeerd ;) Ik draag een of andere unique scepter, maar ga jij een act1 merc houden of begrijp ik jou helemaal verkeerd, want voor zover ik meestal zie gebruikt iedereen act 2 merc... en een merc lvlt echt niet snel genoeg gewoon :| Ik switch op lvl 40 naar een hogere lvl merc

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik gebruik een Act 2 combat merc, maar heb mijn level 83 sorcje en mijn 2 sets CD keys gebruikt om als level 1 naar act 5 te komen ;)

Doe ik ook met al mijn mules, zodat ik de socket quest krijg.

Edit: Als je als level 1 een merc neemt begint je merc trouwens als level 2 :)

[ Voor 18% gewijzigd door Skyclad op 04-10-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

denk dat ik inderdaad maar voor tal's gaan omdat deze mijn res een boost geeft en op hell kan ik die wel hard gebruiken. Verder heb ik vaak nogal last van mana burn en kan ik zo wat sneller aanvullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

dommerick schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:55:
:Y) very nice... zoveel dmg doe ik niet op lvl 15.. ik ben nu lvl 27 en doe net 200 dmg gemiddeld :X wat doe ik verkeerd ;) Ik draag een of andere unique scepter, maar ga jij een act1 merc houden of begrijp ik jou helemaal verkeerd, want voor zover ik meestal zie gebruikt iedereen act 2 merc... en een merc lvlt echt niet snel genoeg gewoon :| Ik switch op lvl 40 naar een hogere lvl merc
Ik vind dat al behoorlijk hoog, zoveel had ik lang niet op dat level. Maar ik heb dan ook moeite met goeie items vinden. Doe nu op level 51 zon 300-700 damage met mn Paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp
  • Laatst online: 14-08 07:51

4hp

Shit hey, ben nu al voor de tweede keer 'restricted' van battle.net, waarschijnlijk omdat ik te snel van games wissel. Ouderwets mulen zit er niet meer bij tegenwoordig? Vroeger ging dat zonder problemen. Ook MFruns zijn bijna onmogelijk, naja, als je meerdere monsters per keer slacht in een game dan heb je minder last van snel games wisselen.

Speel nu weer een weekje D2:LoD op de ladder, na het twee jaar niet gedaan te hebben. Wat is het toch verslavend... :9~ Maar battle.net is er wel strenger op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
RoD schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:25:
[...]

Ik vind dat al behoorlijk hoog, zoveel had ik lang niet op dat level. Maar ik heb dan ook moeite met goeie items vinden. Doe nu op level 51 zon 300-700 damage met mn Paladin.
Hij krijgt die damage van zijn holy freeze aura, zo heel boeiend is het dus niet.

@ Rod & 4hp

(non)ladder, sc, hc ??

[ Voor 6% gewijzigd door Suicyder op 04-10-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

4hp schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:42:
Shit hey, ben nu al voor de tweede keer 'restricted' van battle.net, waarschijnlijk omdat ik te snel van games wissel. Ouderwets mulen zit er niet meer bij tegenwoordig? Vroeger ging dat zonder problemen. Ook MFruns zijn bijna onmogelijk, naja, als je meerdere monsters per keer slacht in een game dan heb je minder last van snel games wisselen.

Speel nu weer een weekje D2:LoD op de ladder, na het twee jaar niet gedaan te hebben. Wat is het toch verslavend... :9~ Maar battle.net is er wel strenger op geworden.
Ik heb er eigenlijk helemaal geen last van, ik doe nog steeds runs waarbij ik zo ongeveer 2 minuten in een game zit. Of zit ik dan al over de minimale tijd die je ingame door moet brengen heen? :?
Suicyder schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:04:
[...]

Hij krijgt die damage van zijn holy freeze aura, zo heel boeiend is het dus niet.

@ Rod & 4hp

(non)ladder, sc, hc ??
Ladder, SC.

[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 04-10-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
RoD schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:05:
Ik heb er eigenlijk helemaal geen last van, ik doe nog steeds runs waarbij ik zo ongeveer 2 minuten in een game zit. Of zit ik dan al over de minimale tijd die je ingame door moet brengen heen? :?
Volgens mij zijn de tijden voor je d'raf geknikkerd wordt heel iets versoepeld in 1.11 (maar heel iets he :9 ).
Maar hoeveel tijd er precies voor staat, volgens mij weet niemand het.

Nog mensen die chars hebben SC Ladder voor de Ubers ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

hehe ik ben SC-ladder en ik wil best meedoen, maar ben bang dat ik het niet aankan... Eest maar hard trainen tot lvl 80 en dan wil ik wel meedoen ;) met holyfreeze paladin...of met werebear druid :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Btw, weet iemand wat een 5 soc +3 FoH scepter ongeveer waard is op HCL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

35000 gold bij Charsi }:O })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Hooguit wanneer je het op Hell verkoopt (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
Suicyder schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 08:31:
[...]

Volgens mij zijn de tijden voor je d'raf geknikkerd wordt heel iets versoepeld in 1.11 (maar heel iets he :9 ).
Maar hoeveel tijd er precies voor staat, volgens mij weet niemand het.

Nog mensen die chars hebben SC Ladder voor de Ubers ??
*maxpovver, ik zal je adden
ik heb een smiter met redelijke high lvl gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
dus ik had gister bijna dclone.. maar toen kreeg ik connection interupted... :(
klote b.net / @home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

heb nu een lvl 76 druic SC ladder account Nu-TrailBlazer kan je zo en zo door NM heen slepen als ik tijd en zin. Redelijke gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp
  • Laatst online: 14-08 07:51

4hp

Ik doe ladder, SC. Gister net met een nieuwe sorc begonnen, de andere was een om in te komen :D Daarna eens zo'n hammerdin maken, dat was vroeger ook niet "in" maar nu wel ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Hammerdins zijn zwaar overpowered, vind er geen lol aan om in een mum van tijd machtig veel damage te vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Suicyder schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:54:
Hammerdins zijn zwaar overpowered, vind er geen lol aan om in een mum van tijd machtig veel damage te vergaren.
Heh, ik wel, aangezien ik veel moeite heb om veel damage te krijgen, misschien maar ns een Hammerdin proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
RoD schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:56:
[...]

Heh, ik wel, aangezien ik veel moeite heb om veel damage te krijgen, misschien maar ns een Hammerdin proberen dan :)
Hammer
Concentration
Vigor
Blessed Aim

spreekt voor zich als skills :P

Ik denk wel dat het mikken wat wennen wordt voor je, maar dat komt vast wel goed.

edit: ff wat luitjes toevoegen >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Suicyder op 06-10-2005 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

heeft iemand misschien ff tijd om mijn paladin door nm heen te boosten... dan kan ik dan daar baal runs gaan doen ;) en ik zit echt te twijfelen tussen vengeance en zeal.... zeal haalt vijf hits max en maar 108% extra dmg en 336% als ik dan ook nog sacrifice max... en vengeance is zoals ik uit betrouwbare bronnen heb vernomen :P toch wel vrij waardeloos is.... dus ik weet het nog niet.. eerst maar cold resist en salvation maxen... daarna moet ik gaan beslissen :*)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
dommerick schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:23:
heeft iemand misschien ff tijd om mijn paladin door nm heen te boosten... dan kan ik dan daar baal runs gaan doen ;) en ik zit echt te twijfelen tussen vengeance en zeal.... zeal haalt vijf hits max en maar 108% extra dmg en 336% als ik dan ook nog sacrifice max... en vengeance is zoals ik uit betrouwbare bronnen heb vernomen :P toch wel vrij waardeloos is.... dus ik weet het nog niet.. eerst maar cold resist en salvation maxen... daarna moet ik gaan beslissen :*)
pas vanavond weer, ik vertrek over een kwartiertje naar school en ben pas half 6 vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ik ben eruit ik ga toch voor zeal als main attack in combinatie met holy freeze moet het lukken... Ik max geen sacrifice misschien later een beetje, maar niet naar lvl 20 wel neem ik holy shield die schijnt toch wel goed te zijn ;)

Heeft geen signature.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.