Diablo 2 Classic/LoD: Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.789 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18161

Hey,

Ik ben ook al weer een tijdje solo HCL bezig (heb wel nu na reset een lvl 81 non-ladder summon necro) en ik dacht misschien moet ik er eens een sociaal gebeuren van maken..

Ben net geboost met mijn MF sorc door normal heen, ben nog lvl 1 maar dat gaan we zometeen oplossen :) Net een lvl 52 sorc dood :( omdat ik aan het bellen was, gelukkig gister pas begonnen dus dat scheelt...

Mijn account is *K-Mile, voornamelijk HCL dus, maar wie zin heeft om Hell nonladder te spelen met 1fps kan altijd met mijn skelliemancer mee... ik ben in a3 hell nu met hem en heb echt 0 problemen met killen, dus dat is fijn.

Hij heeft prayer merc met insight polearm, het leuke is dat daarbij synergies werken, heb nu 50 life regen/seconde :D dat healt een skellie best snel... :Y)

Maargoed, ik zoek nog een build voor mijn sorc, wil eigenlijk orb/fw/static of blizzard/meteor/thunderstorm (het weerbericht van vandaag is: pijnlijk :) ) maar als iemand een suggestie heeft voor een snelle killer sorc houd ik mij aanbevolen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-05 18:02
HetBiggie schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 02:23:
@Skyclad:
Je methode3 is eigenlijk hetzelfde als mijn methode2 natuurlijk, behalve dan dat je niet zelf een game start, maar een game joint die al bestaat. Maar ik denk dat het risico bij je methode3 misschien nog wel groter is. Zoals je zegt kan iemand anders de items pakken of kan je de melding krijgen "game full". Daarom start ik (bijna) altijd zelf een private game met password om items over te zetten.
Het voordeel is wel dat, aangezien ook anderen er in zitten, een 5 minuten ban voor te snel switchen niet meteen betekent dat je alles kwijt bent.

En wat betreft de Barb: Zou de eerste tijd niet teveel skill punten uitgeven. Zowieso moet je de verschillende skill trees bekijken, en kijken wat het oplevert om 1 punt in iets te doen.

Als je de Axe skill verhoogt van 1 naar 20:
97% damage
152% AR
18% chance of double damage

En kijk dan eens wat het oplevert als je die punten bijvoorbeeld in Berserk stopt. Vooral als je ook de synergies gebruikt.

Bekijk gewoon even de 1.10 guides voor Barbarian, dan zie je wat de meesten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Skyclad schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:24:
[...]

Het voordeel is wel dat, aangezien ook anderen er in zitten, een 5 minuten ban voor te snel switchen niet meteen betekent dat je alles kwijt bent.
Inderdaad, daar heb je weer helemaal gelijk in. I stand corrected... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik speelde vroeger altijd classic hc.
Nu ff terug een char gemaakt maar op sc expansion en omdat je dat eerst moet uitspelen vooraleer je op hc kan (acc was expired).
Nu ben ik op sc 2 maal dood gegaan, ondertussen ben ik lvl 70.
1 maal dood door lag in cs, ineens waren al mijn hp weg door diablo en dat terwijl de lightning op mijn scherm niet eens aan mij kwam. :/
De 2e keer was ik dood nadat de elektriciteit uitviel en ik voor een groepje champions stond. 8)7
Ik vind sc maar niks, continue zuignoobs die 10 keer sterven in dezelfde game, bah.
Helaas valt de elek hier vaak uit, probleempje hier en de elektricien komt nooit (er is hier een drastisch tekort aan elektriciens).
De massieve lagspikes maken het er ook niet beter op voor de hardcore spelers, dat is altijd al zo geweest en zelfs na al die jaren van patches en updates hebben ze dit uberprobleem voor de hc'ers nog steeds niet gefixed

Wat ze nu eindelijk eens mogen implementeren in diablo2 is een tabje met instellingen waarin je zelf kan kiezen wat je timeout-settings zijn. Hoe moeilijk is het om te proggen dat je char exit als er bijv na 5s nog geen pakettje teruggekregen is...
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-05 05:02
corpseflayer schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 20:14:
Ik speelde vroeger altijd classic hc.
Nu ff terug een char gemaakt maar op sc expansion en omdat je dat eerst moet uitspelen vooraleer je op hc kan (acc was expired).
Nu ben ik op sc 2 maal dood gegaan, ondertussen ben ik lvl 70.
1 maal dood door lag in cs, ineens waren al mijn hp weg door diablo en dat terwijl de lightning op mijn scherm niet eens aan mij kwam. :/
De 2e keer was ik dood nadat de elektriciteit uitviel en ik voor een groepje champions stond. 8)7
Ik vind sc maar niks, continue zuignoobs die 10 keer sterven in dezelfde game, bah.
Helaas valt de elek hier vaak uit, probleempje hier en de elektricien komt nooit (er is hier een drastisch tekort aan elektriciens).
De massieve lagspikes maken het er ook niet beter op voor de hardcore spelers, dat is altijd al zo geweest en zelfs na al die jaren van patches en updates hebben ze dit uberprobleem voor de hc'ers nog steeds niet gefixed

Wat ze nu eindelijk eens mogen implementeren in diablo2 is een tabje met instellingen waarin je zelf kan kiezen wat je timeout-settings zijn. Hoe moeilijk is het om te proggen dat je char exit als er bijv na 5s nog geen pakettje teruggekregen is...
|:(
Koop een UPS. Dan kun je zelf uitloggen als de elektriciteit uitvalt.

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ik heb een laptop besteld. :)
Maar ik game liever op mijn dt aangezien die laptop breedbeeld heeft.
Daarbij, aan de lag ga je als hc'er ook veel te vaak dood, ik vind dat ze tenminste de hc games op een lagvrije server moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Anoniem: 18161 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:24:
Hey,

Ik ben ook al weer een tijdje solo HCL bezig (heb wel nu na reset een lvl 81 non-ladder summon necro) en ik dacht misschien moet ik er eens een sociaal gebeuren van maken..

Mijn account is *K-Mile, voornamelijk HCL dus, maar wie zin heeft om Hell nonladder te spelen met 1fps kan altijd met mijn skelliemancer mee... ik ben in a3 hell nu met hem en heb echt 0 problemen met killen, dus dat is fijn.
Was van plan vanavond je een message te sturen, maar hing net even 4 uur met een vriendin aan de lijn om te praten over filosofie, psychologie en de relativiteits theory en zo, dus dat wordt dan morgen avond :(

(*Ysidro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Skelliemancer? Ik had al problemen met diablo op normal.
Vraag me af hoe jij het dan deed op nm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
corpseflayer schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:21:
Skelliemancer? Ik had al problemen met diablo op normal.
Vraag me af hoe jij het dan deed op nm.
Skelliemancer is een trage killer, maar moet geen enkel probleem hebben met bosses, op Andariel na (poison sloopt skellies snel!)

Truc is gewoon zorgen dat je cold damage hebt (merc/skeletal mage/revive), en dat je een Clay golem gebruikt. Je skeletons staan aan de ene kant van Diablo, en je cast Clay golem aan de andere kant. Bosses hebben iets tegen clay golems, en vallen die als eerste aan. Clay golem vertraagt em, cold vertraagt em, en jij cast Decrepify op em. Het resultaat is dat hij zo traag wordt dat hij bijna nooit meer een special attack kan gebruiken, en als hij die gebruikt doet het bijna geen schade meer door Decrepify. Als ie de clay golem dood krijgt cast je die gewoon direct opnieuw. En natuurlijk Decrepify blijven casten.

Met -70 all res heb ik Hell Baal zo een aantal keer gesloopt, die kan nog minder doen dan Diablo.

Edit: Op vorige ladder :P
Heb nog geen skelliemancer op deze.

[ Voor 3% gewijzigd door Skyclad op 23-08-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Vorige week kwam ik terug van vakantie. Kom ik er achter dat ze de ladder hebben gereset (Ze doen dit altijd als het mij niet uitkomt) Eerst nog ff naar lowlands (was weer super gaaf) en nu D2X maar weer eens uit de kast getrokken en begonnen aan een lightning sorceress.
Al even een paar cow lvls gescavanged nu een leuk beetje geld bij elkaar gesprokkeld.
Nu maar eens hopen dat ik een beetje MF bij elkaar kan sprokkelen want dat is me nog nooit echt goed gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blizz/Meteor/Thunder sorc gaat lekker... lvl 37, en ze kan aardig meekomen met normal baalruns

Over de skelliemancer, zorg dat je een Prayer merc met Insight hebt. Insight en Prayer hebben een synergy, en daarmee zorg je dat je skellies gewoon simpelweg niet dood gaan. Decripfy/Clay Golem ben ik pas ver in NM achter gekomen, en daarvoor heb ik ook nooit problemen gehad. Je moet zorgen dat je je mages en je skelleton mastery zo snel mogelijk maxxed, en dat je merc blijft leven, die houdt je skeletons en je golem weer levend en die zorgen dat jouw niets KAN overkomen.

Gaat echt enorm makkelijk.

Ik ben nu aan het spelen met sorc (HCL), /w *k-mile als je mee wilt doen of als je Hell wil lvlen of MF-en of wat dan ook heb ik ook wel zin om mijn necro weer af te stoffen, non ladder HC wel te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, lvl 52, zowel Blizzard, Meteor, en Thunder Storm zitten 10 puntjes in, 1 in elk mastery en prereq, in 1 warmth, 1 in frozen armor.

Nu nog ff zoeken naar een spirit zwaardje, en ik deed al een tijdje mijn best om een leuke circlet (+3 light skills?) te gamblen, maar dat is nog niet gelukt.

Als iemand runes voor Spirit in de aanbieding heeft, een 4 sock one handed zwaardje, een lidless, of wat dan ook, houd ik mij aanbevolen :D

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 18161 op 24-08-2005 01:43 . Reden: En het is tijd om te slapen (8> ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Ik heb wel een +3 lightning skills ammy voor je (+ 25% poison length red.), maar dat is op Non-HC, non-ladder (komt van vorige ladder), dus ik denk niet dat je daar veel aan hebt.
Voor de liefhebber: ik heb ook nog een +3 poison and bone skills ammy, afkomstig van zelfde ladder, nu dus Non-HC, non-ladder (oftwel: 'gewone' realm, Europe).

Heb het net wat te weinig gespeeld op de vorige ladder eigenlijk, geen echt goede chars. kunnen maken. Wel een aardige winddruid en een frostzealot paladin, maar ladder is meestal afgelopen voor ik ze echt goede items kan geven. Meestal speel ik ze dan trouwens wel verder op non-ladder.

Net met mijn frostzealot een countess-run gedaan, en ja hoor, eindelijk laat ze de key of terror vallen... :9~ One down, two to go (of eigenlijk, eight to go.... 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Hmm, weet niet wat het is, maar kan mijn vorige bericht niet editen terwijl ik wel ingelogd ben?!?!

Wat het 'probleem' bij Diablo voor mij is, is dat je een behoorlijk goed char. moet hebben om fatsoenlijke items te vinden, een goede build te maken en een beetje lekker mee te kunnen. Maar het duurt zo'n godganse tijd om een char. een beetje op te bouwen. Het duurt uren om een Act rond te spelen, en dat dan nog eens 3x (normal, nm, hell). En wil je je laten rushen, dan kost dat items. En die vind je pas als je al een goed char. hebt. Beetje vicieuze cirkel. Anderen daar ook last van? Hoe pakken jullie het aan om een char. van begin op te bouwen? Tips meer dan welkom.

Edit: dit is vreemd, nu ik dit bericht geplaatst heb kan ik mijn vorige post weer wel editen.

[ Voor 11% gewijzigd door HetBiggie op 24-08-2005 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Als je met meerdere personen speelt:

Level 1-3: naar het eerste WP lopen. (Negeer nog ff Q1)
Level 4-6: Tristram portal openen
Level 7-15: Tristram runs.
Level 16-18: Naar Tombs.
Level 19-22: Tomb runs. (In een volle game heb je waarschijnlijk al 22-24 tegen de tijd dat je tombs bereikt, dan hoeft het niet)
Level 22-24:Act 3 (Meph en Act 4 zijn veel makkelijker met level 24 skills en spells)
Hierna Izual, Diablo, Anya en Ancients, en je bent al rond de 30 wanneer je de eerste Baal runs gaat doen.

En als je gerusht wordt:
Level 1-5 Act 1, dan naar Hell Act 4 racen en Chaos Sanctuary runs gaan doen tot 20. Dan even Normal cows tot 24, Normal Ancients, en daarna weer Hell Chaos Sanctuary runs tot 40, Nm Ancients, Hell Chaos tot 60, Hell Ancients, en Hell Baal runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Mjah, dat is al het eerste probleem: een groep vinden die groot genoeg is en die de complete Act I-V wil doen (of alleen al Act I en II), zodat je er een beetje vlot doorheen kunt. Alleen of met z'n 2'en schiet dat dus echt niet op.

Ach, blijft toch een leuk spel. Ik start wel weer een nw. ladder character. Misschien maar weer eens een mf-sorc om andere chars. beetje goed uit te rusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach, zorg dat je iedereen in je friends list zet (/f a k-mile ;) ), mij kan je altijd wel ff msgen, ik speel alleen HC, zowel ladder als nonladder, en wil mensen hier best wel helpen, in de hoop dat de gunst geretourneerd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
HetBiggie schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:14:
Mjah, dat is al het eerste probleem: een groep vinden die groot genoeg is en die de complete Act I-V wil doen (of alleen al Act I en II), zodat je er een beetje vlot doorheen kunt. Alleen of met z'n 2'en schiet dat dus echt niet op.

Ach, blijft toch een leuk spel. Ik start wel weer een nw. ladder character. Misschien maar weer eens een mf-sorc om andere chars. beetje goed uit te rusten.
Als je solo speelt maar wel items muled: Eerste character wat Act 3 bereikt verzamelt de complete flail, maar gebruikt het niet. Mule de flail naar een nieuw character, tesamen met een zo goed mogelijk high defense low str armor voor je merc, een 2 of 3 socketted skull of zo (high def, low str), en een 3 socketted platemail voor jezelf. Als je vaak een sorc speelt gewoon 2 -15% requirement jewels erin stoppen en een chipped ruby (+10 health) zodat je het zo snel mogelijk kan gebruiken.

Met die flail gaat vrijwel alles in 1 of 2 klappen dood in Act 1 en 2.
Flail wel naar een nieuw char mulen voor je Act 3 afmaakt.

Oh, en Act 3 kan je zonder flail doen door langs de council naar beneden te rennen in een Baal game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skyclad schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:32:
[...]

Oh, en Act 3 kan je zonder flail doen door langs de council naar beneden te rennen in een Baal game.
Waarom in Baal game? Je bedoelt dat dan de Durance open is, als jij er eenmaal in bent, dan ben je binnen en kan je wp halen? Je kan ook council killen en dan de waypoint vragen aan een maat...

Want krijg je dan niet een I can't als je naar beneden wil gaan? Dat kreeg ik wel toen ik, in een game waarin de Ancients al gedaan waren maar ik nog geen lvl 20 was, de Worldstone Keep binnen wilde gaan...

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 18161 op 24-08-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Die tip van die flail uit ActIII vind ik wel een goede, dat zal ik eens gaan doen.
En kreeg van iemand anders nog de tip om wat te gaan craften met de hoeveelheid perf.gems die ik heb. Misschien zo wat lekkere items tevoorschijn toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
HetBiggie schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 03:28:
Hmm, weet niet wat het is, maar kan mijn vorige bericht niet editen terwijl ik wel ingelogd ben?!?!

Wat het 'probleem' bij Diablo voor mij is, is dat je een behoorlijk goed char. moet hebben om fatsoenlijke items te vinden, een goede build te maken en een beetje lekker mee te kunnen. Maar het duurt zo'n godganse tijd om een char. een beetje op te bouwen. Het duurt uren om een Act rond te spelen, en dat dan nog eens 3x (normal, nm, hell). En wil je je laten rushen, dan kost dat items. En die vind je pas als je al een goed char. hebt. Beetje vicieuze cirkel. Anderen daar ook last van? Hoe pakken jullie het aan om een char. van begin op te bouwen? Tips meer dan welkom.

Edit: dit is vreemd, nu ik dit bericht geplaatst heb kan ik mijn vorige post weer wel editen.
Dat het niet vlot gaat ligt aan je speelstijl, velen lopen roekeloos door de game en gaan regelmatig dood, doodgaan zorgt voor een heuse vertraging.
De succesformule zit hem in het optimaal gebruiken van je skills.
Zo heb ik eergisteren een hardcore sorc gemaakt, ik heb ongeveer 6 uur gespeeld sindsdien en ben nu lvl 20 bijna uitsluitend solo.
Als je goed wil worden moet je overschakelen naar hardcore, geloof me, d2 is voor mij pas spannend als er echt gevaar voorkomt, in softcore is er nooit gevaar want je verliest niets buiten wat gold en exp als je char sterft.
Tuurlijk is het moeilijk in het begin, maar daardoor leer je veel beter spelen en waardeer je ook simpele items welke je hard nodig hebt want die 6% cold res op die belt kan het verschil maken.

Het beginnen van 0 op hc is top! Na al die tijd van hersenloze runs zal je blij zijn dat het spel eindelijk eens spannend is, de summoner met zijn firewall (zorg maar dat je res/life hebt!), of The Infector Of Souls in The Chaos Sanctuary, zelfs ColdCrow in The Cold Plains is spannend met een lvl 5 character.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helemaal mee eens... Zorg dat de monster het goede lvl zijn (zo dicht mogelijk bij char lvl), let op je items, skills, en vooral: speel HC...

HC maakt het leuk, maar bedenk: doodgaan hoort erbij. Als het gebeurd, het is jammer, maar het is onderdeel van het spelletje. Als je het goed aanpakt ben je de avond erop weer 30+...

Ik merk alleen wel dat ik nonchalanter begin te worden in HC, vroeger deed ik tot lvl 20 zo'n beetje alles in VIT :) , nu soms helemaal niets meer als het niet nodig is, of pas bij een hoog lvl. Ook neem ik meer risico's (tele'n naar Baal enzo), maar ik ga veeeeel minder dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
hc is op mijn pc geen feest.. heb framerates die variëren tussen de 7 en 20 fps, en dan krijg je dus een vreemdsoortige lag. überhaupt is het spel eigenlijk beter te spelen op een oude pc dan een nieuwe, omdat het gewoon niet lijkt samen te werken met de nieuwere d3d zooi uit directx9..
maar dat daargelaten, ik ben gestopt toen 1.10 de nekslag gaf aan d2c.. ik ben het afgelopen jaar nog wel een paar keer teruggeweest om te kijken of er nog wat gebeurde, maar als er 6 games openwaren op d2c was het veel, en daarnaast kreeg je continu realmdowns, wat ik ook niet bijster kon waarderen (en nee, niet eens tijdens mephiruns ofzo.. gewoon altijd)
dat ze nu nog een 1.11 patch uit hebben gebracht verbaast me zeer.. maar ik betwijfel dat ik het nog zal spelen.. d2x wordt wel elke keer 'leuk' uitgebreid, maar het feit dat alles 10x zoveel HPs heeft terwijl jij maar 4x meer schade doet maakt alles zo langzaam gaan.. en mijn favo klasse is nutteloos op d2x (maulbaba), met of zonder IK.. van dat is WoW nu een beetje voor mij hoe d2 had moeten zijn (betreffende hoe het op m'n pc draait dan) en de quests zijn ook gewoon leuker ^^
al denk ik wel dat ze op zich wel redelijk wat geleerd hebben uit d2 wat ze in WoW geïmplementeerd hebben.. nah ja, misschien probeer ik het nog wel eens, maar ik vond het gewoon niet leuk meer zonder d2c (en de wat volwassener gemeenschap vgl met d2x)

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Kan ik me idd wel voorstellen... op een of andere manier heeft het spel voor mij nog wel net de touch waardoor ik het niet definitief vaarwel kan zeggen, ook niet na 6-7 jaar spelen...

Net Countess op NM gedaan, ik ben op zoek naar 2x de runes voor Spirit, dropt er 2x Ort :) dat is wel leuk...

Sorc met Spirit zwaard en Spirit schild, dat moet het wel een tijdje vol kunnen houden dacht ik zo :)

Tal is op zich niet zo'n probleem, 1x heb ik zowieso snel te pakken vanwege quest in a5, daar krijg ik ook nog een Ort van... Als ik die nog een keer doe dan heb ik nog een Tal en Ort (moet ik wel ff snel een char naar a5 boosten...), hoef ik alleen nog maar 2x Thul en 2x Amn...

Als iemand ze vind en niet nodig heeft/wil ruilen, dan graag :) (HCL) Ook voor tips hoe ik snel aan die 4 (of eerst maar eens 1 van elk :) ) kan komen, dan houd ik mij aanbevolen..

EDIT:
Hoe is ruilen cross-ladder ? Ik heb op non ladder HC nog een Buriza en een lightning skill charm, zou ik die niet kunnen ruilen tegen een berg runes op ladder? (weet niet zo goed wat het waard is, maar spirit, insight, wil ik wel een hoop van hebben... dus vooral Amn en Sol etc...)

Of wordt je dan genaaid waar je bijstaat?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 18161 op 25-08-2005 00:21 ]

• peke
Ik heb ook tot vorig jaar classic gespeeld, op hell had ik soms dat er maar 2 games waren.
Dan maar de exp gekocht, ik heb nog steeds geen druid of ass gehad en de domste act vind ik act 5.
Wat mij betreft hadden ze dus die exp nooit moeten uitbrengen, enkel een patch voor 800-*600. ;)

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-05 21:22
mensen, draai direct draw ipv direct 3d als dat mogelijk is
niet die recommended mode gebruiken!
ik heb nu een scherm dat niet meer hakkelt :*) 8) :)

zijn er nog mensen die wat hebben te traden op softcore ladder?

ik heb nog wel wat free stuff op ladder

ik heb nodig:
bk ring, 2 shakos, guardian angel, verdungos, gore riders, 2 lem runes, skullders, 2 hoge nagelrings, wt, oculus, magefists,
ik heb inmiddels gevonden:
3 vipermagi's, reapers toll, vampire gaze, zakarum, shaftstop en meer.

whisper maar als je wilt traden, *MaxPovver (dubbel v) of post wat hier. :)

[ Voor 5% gewijzigd door wei_zhu op 25-08-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Anoniem: 18161 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 00:17:
Tal is op zich niet zo'n probleem, 1x heb ik zowieso snel te pakken vanwege quest in a5, daar krijg ik ook nog een Ort van... Als ik die nog een keer doe dan heb ik nog een Tal en Ort (moet ik wel ff snel een char naar a5 boosten...), hoef ik alleen nog maar 2x Thul en 2x Amn...

Als iemand ze vind en niet nodig heeft/wil ruilen, dan graag :) (HCL) Ook voor tips hoe ik snel aan die 4 (of eerst maar eens 1 van elk :) ) kan komen, dan houd ik mij aanbevolen..
Heb 4 Thuls, maar nog geen Amns. Mogelijk dat ik Thuls ga cuben ;)
EDIT:
Hoe is ruilen cross-ladder ? Ik heb op non ladder HC nog een Buriza en een lightning skill charm, zou ik die niet kunnen ruilen tegen een berg runes op ladder? (weet niet zo goed wat het waard is, maar spirit, insight, wil ik wel een hoop van hebben... dus vooral Amn en Sol etc...)

Of wordt je dan genaaid waar je bijstaat?
Moet je via trade forums doen, dan heb je meer kans dat je niet genaaid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Lycander's Flank 200% ED, 5% life leech: is het wat waard ?

Zelf ben ik een Windwalker Druid build aan het volgen, ben ondertussen level 73 met bijna alle offensive skills max (alleen nog twister paar punten). Nightmare is eitje (buiten Council, daar durf ik meestal het loodje te leggen), maar Hell is zelfs in Act 1 té moeilijk. Probleem is dat ik geen goede (nuttige) items vind. Zo heb ik Arm of King Leoric voor zijn 10% faster cast en extra mana, Wall of The Eyeless als schild, ook voor zijn faster cast en resistances. Dan nog een upgraded Goldwrap voor de MF, een setje rare gloves en boots met MF en andere nuttige waarden, een rare armor van 300-400 defense met vanalle stats, etc etc. Voor de rest staan mijn attr. punten bijna volledig op Vitality, wat op Strength. Ik doe al dagen en vele uren Baal-runs, Council-runs, Tristram-runs, Eldritch/Shenk-runs en whatnot. Echter veel nuttige zaken krijg ik niet. Runes heb ik zowat alles tot Sol, plus Dol en Lem. Heeft iemand tips voor me ?

Ik heb nog een leuke pike (Colossus Voulge met "Passion") voor mijn mercenary (lvl 72 NM defense merc), echter heeft ie nog 40-50 strength nodig. Ik ben hopeloos op zoek naar armor en helms met strength, echter vind ik géén helms ermee en +15 strength is het hoogste dat ik op een armor gevonden heb. Iemand een tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
@Phuncz, speel jij eigenlijk Ladder of Non-Ladder?
Als je Ladder speel zou ik eens naar het Spirit runeword kijken(+2 skills, fast cast en extra mana) en dan zowel in een zwaard als in een schild, al heb je voor een 4 socket Monarch wel 156 STR nodig. En natuurlijk een Insight polearm met mana regen voor je merc zodat je twisters kan blijven spammen.
En resists heb je bijna niet nodig als winddruid toch, want daar heb je Cyclone Armor voor.
Op non-ladder wordt het wat lastiger, daar heb je nu wel de Spirits van Ladder 2 maar ik weet niet hoe duur die daar zijn.

@wei_zhu, wat kost zo'n zaka nou? Mijn eerste nm hellforge was een Um dus ik denk dat gaat lekker, maar mijn hoogste hell hellforge tot nu toe is ook Um dus ik kan dat ding nog niet betalen denk ik ;(
Ik vind allemaal wel leuke paladin 4 socket schildjes met 35+ resists, dus leuk voor Spirit, maar de hoogste defense tot nu toe is 30 en die Archers en Thornbeasts block ik nu bijna niet en die doen dan ook echt wel auw :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Inderdaad, ik speel ladder.

Spirit wou ik idd gaan doen, moet nu nog alleen zo'n Monarch en crystal sword vinden. Hoezo mana regen voor mijn merc door Insight ?

[ Voor 38% gewijzigd door Phuncz op 26-08-2005 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Ik bedoelde dat je aan je merc een Insight polearm moet geven. Insight geeft het Meditation aura en dat is mana regeneration zodat jij weer meer twisters kan casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
Lister schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:19:
@wei_zhu, wat kost zo'n zaka nou? Mijn eerste nm hellforge was een Um dus ik denk dat gaat lekker, maar mijn hoogste hell hellforge tot nu toe is ook Um dus ik kan dat ding nog niet betalen denk ik ;(
Ik vind allemaal wel leuke paladin 4 socket schildjes met 35+ resists, dus leuk voor Spirit, maar de hoogste defense tot nu toe is 30 en die Archers en Thornbeasts block ik nu bijna niet en die doen dan ook echt wel auw :(
de waardes van zakarums zijn afhankelijk vd enh. defence, ze zijn erg duur op dit moment omdat we aan het begin vd ladder zitten, ze zijn nu nog niet in grote getallen aanwezig. vorig seizoen had ik voor een zaka 162 ist gekregen. ik zag net een game waarin voor een perfect zaka een high rune werd gevraagd (voor ong. 195-200%). ik schat de (170-180%) zakarums op ongeveer ist+mal. het schild van mij heeft 192% enhanced defence en gebruik ik nu in mijn smiterbuild, hij wacht nog op een upgrade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skyclad schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 08:45:
[...]

Heb 4 Thuls, maar nog geen Amns. Mogelijk dat ik Thuls ga cuben ;)

[...]

Moet je via trade forums doen, dan heb je meer kans dat je niet genaaid wordt.
Trade forum? Hoe werkt dat? En is het wat waard wat ik heb op nonladder? Buriza (iets in de 170% d8 ik) en Lightning skiller zonder extra mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Ik ben vandaag ook begonnen met diablo samen met een maat..
Mijn barbarian zit nu level 15, en ik heb nog geen skills genomen.. want ik twijfel
wat kan ik het beste nemen? sword of axe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

Anoniem: 40554 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:00:
Ik ben vandaag ook begonnen met diablo samen met een maat..
Mijn barbarian zit nu level 15, en ik heb nog geen skills genomen.. want ik twijfel
wat kan ik het beste nemen? sword of axe?
Hangt van je persoonlijkheid af. Ben je echt zo'n ridderlijk figuur die erg van messen houdt, dan zou ik oor sword gaan...
wil je later een brandweerman worden, dan zou ik axe gaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110738

Heeft er nog iemand een Griswold's redemption voor mij. Ruilen altijd mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Vond gisteren een 4 socketted Crystal Sword, en heb dus maar 3 Thuls (had er op dat moment 5) gecubed zodat ik een Amn had voor Spirit. Iets later loop ik door Nm Arcane Sanctuary op zoek naar de summoner, open wat kistjes wanneer ik verkeerd loop, en daar vallen nog 1 Thul, en 2 Amns :)

Mijn sorc kreeg dat 1e zwaardje, nu nog even een redelijk schild en een 2e zwaardje voor mijn Paladin vinden. Of nog een Amn zodat ik ze kan cuben tot Sol, aangezien ik nog geen Insight heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Laatst online: 19-05 11:46
Foppe-Jan schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:05:
hc is op mijn pc geen feest.. heb framerates die variëren tussen de 7 en 20 fps.....
zelfde probleem hier :(
Op me andere pc, waar een gf4200 volgens mij inzit, is het allemaal geen probleem.
Misschien maar es van pc veranderen.

Voor de rest gaat het weer lekker op HC, net 10 dagen bezig denk ik en nog maar 1 keer dood gegaan (me 1ste char, was lvl 60+) , maar heb inmiddels al weer lvl 85 (al op pala ladder ) lvl 75 en bo barb (51) voor solo runs in hell. Heb ook al wat lvl 1 rushes gedaan voor hellforge, maar sucky drops, kreeg van iemand zijn HF nog, want die kreeg een rush van me. Daar dropte gelukkig nog mal.

Heb inmiddels al een shako gevonden en al een zaka erbij door traden.
Zat gister in me eerste baal game en door een goeie bo-barb en een druid, zat ik al op 6300 life :)

Nu nog ff Dc vinden voor anni
Anoniem: 18161 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:13:
[...]

Trade forum? Hoe werkt dat? En is het wat waard wat ik heb op nonladder? Buriza (iets in de 170% d8 ik) en Lightning skiller zonder extra mods.
Als ik het goed las deed je HC. Denk niet dat Nonladder HC spul iets van waarde heeft...
Heb je thuls nodig, misschien dat ik nog 2 voor je heb. Moet je vanavond rond 7uur ff msgen naar *hc-darky/*d][-darky

[ Voor 21% gewijzigd door pstalman op 29-08-2005 13:10 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Als je slechte performance hebt, zet hem dan eens op DirectDraw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Phuncz schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:57:
Als je slechte performance hebt, zet hem dan eens op DirectDraw.
je hebt gelijk :) wat een verschil, geen frame drops meer. Kan nu nog veiliger hc-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 11:33
Voor de mensen die fps problemen hebben.. installeer deze glidewrapper.

Hielp enorm bij mij (GF4 Ti 4400).. ik ging van 30 fps naar 300+ ! Zonder achteruitgang in grafische kwaliteit o.i.d.

[ Voor 16% gewijzigd door Mitt3nz op 29-08-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153486

LOL!

Van het weekend me de [insert vreselijke ziekte] gezocht naar een wrapper. Was zelfs van plan om een oud systeem maar weer te bouwen met me voodoo2 kaart. Werd/word helemaal gek van die direct3d framerate. Heb je een uberbak kan je nog niet eens diablo spelen. Zeker niet met me skellymaster :)

Ga die wrapper maar vanavond proberen. Hopelijk werkt het ook op me Winxp64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zelf draai in D3D en heb ik totaal geen problemen met mijn Radeon 9700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Oh btw, Mijn Paladin gebruikte tot gisteren een +2 Combat 6% fire res rare amulet met nog wat andere nutteloze zooi. Gisteren moest ik even 2M cash opmaken, en ging dus even gamblen.
Nu gebruikt hij dus een +2 Combat, 10% FCR, 14% All res amulet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Gisteren een shaftstop gevonden, ik heb er een pruby ingestopt na de socket quest.
Krijg je altijd 1 socket bij uniques? Was het wel verstandig om een pr te nemen want ik heb nog niet de helft van alle runes gezien, zit nog niet lang op de expansion.
Het ding is trouwens niet te ruil.
Wat is zo ongeveer de rarity ve shaftstop? :)
Speel hc ladder met een sorc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-05 10:32

scorpie

Supra Addict

Hmm ik ben weer opnieuw begonnen met Diablo 2 (wat een koningsspel trouwens zeg, nog stééds) maar ik krijg Duriel nu niet dood met een lvl 26 sorceress.... ik heb veel skills aan lightning besteed, was dat achteraf gezien goed of slecht want het lijkt hem niks te doen :? (fireballs werken ook niet echt op em..). Iemand nog suggesties?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153486

@Mitt3nz: Mocht ik je nog eens IRL tegenkomen dan kan je op taart rekenen...

Glidewrapper gehaald uit gepakt, vidtest gedaan, diablo gestart en gewoon werken dus. _/-\o_

De wrapper werk dus ook op WindowsXP 64-bit. Haalde zonder V-sync met 8x FSAA nog 400fps B)
w00t!!!

*** Wat nou kut performance problemen. Raad echt iedereen dit aan om te proberen!!! ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

corpseflayer schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 18:56:
Gisteren een shaftstop gevonden, ik heb er een pruby ingestopt na de socket quest.
Krijg je altijd 1 socket bij uniques? Was het wel verstandig om een pr te nemen want ik heb nog niet de helft van alle runes gezien, zit nog niet lang op de expansion.
Het ding is trouwens niet te ruil.
Wat is zo ongeveer de rarity ve shaftstop? :)
Speel hc ladder met een sorc.
Ja altijd 1 socket bij uniques, ook bij sets geloof ik. Bij rares kon het variëren als ik juist zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Anoniem: 153486 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 20:47:
@Mitt3nz: Mocht ik je nog eens IRL tegenkomen dan kan je op taart rekenen...

Glidewrapper gehaald uit gepakt, vidtest gedaan, diablo gestart en gewoon werken dus. _/-\o_

De wrapper werk dus ook op WindowsXP 64-bit. Haalde zonder V-sync met 8x FSAA nog 400fps B)
w00t!!!

*** Wat nou kut performance problemen. Raad echt iedereen dit aan om te proberen!!! ***
kheb het geprobeert, heb het standaard laten staan (dus niet met die exe file) en na ong 5min loopt de game zo sloom.Fps was idd een stuk hoger.
Check je met /fps zie je dat het geheugen gewoon compleet vol loopt... lekker is dat... ik blijf nu wel bij de 2d.

[ Voor 3% gewijzigd door pstalman op 30-08-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Sinds ik 1GB geheugen heb, heb ik daar niet echt last van. Het is wel een feit dat als je tussen acts wisselt met weinig geheugen, je beter kan quitten en opnieuw opstarten in de andere act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
heb ook 1gb geheugen... gebeurt ook alleen maar met die wrapper.

Heb ook geen zin meer om er meer tijd in te steken. DD is "goed" genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 11:31

FrostXL

cool as ice

Damn ik krijg ook weer mega zin om Diablo te gaan spelen, toevallig iemand die dadelijk met mij een nieuwe char wil starten? Ga denk ik voor HC/L helemaal van scratch af aan, altijd leuk :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik ben vanmorgen ook weer ff begonnen na 2 jaar ofzo. Zit nu op HCL, en ben nu net lvl 50. Ik moest na het spelen van alle vorige patches natuurlijk wel ff die nieuwe bosses afmaken:)

charnaam: fragilic

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

TheInsomniac schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:47:
Ik ben vanmorgen ook weer ff begonnen na 2 jaar ofzo. Zit nu op HCL, en ben nu net lvl 50. Ik moest na het spelen van alle vorige patches natuurlijk wel ff die nieuwe bosses afmaken:)

charnaam: fragilic
Eeeh? Heb ik iets gemist toen ik DII speelde? lvl 50 op één dag en dan direct HC? moet je voor HC niet eerst normal uitspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Anoniem: 117217 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:02:
[...]
Eeeh? Heb ik iets gemist toen ik DII speelde? lvl 50 op één dag en dan direct HC? moet je voor HC niet eerst normal uitspelen?
Dat is voor singleplayer wel zo, ik kan me niet meer herinneren of dat op battlenet ooit ook zo was, maar nu is het op battlenet in ieder geval niet zo.En tjsa, lvl-en op battlenet is nu eenmaal errug makkelijk. In 1.09 kon je in 4 uur lvl 75 worden zonder alteveel moeite. Dat gaat mij zonder contacten en items echt niet lukken nu. Maar ook nu kan het nog vrij vlot.

edit:
Oke, het ging vlot tot lvl 50, daarna een lag op de verkeerde plek, en duidelijk niet genoeg training meer in het snelle uitloggen. EN mijn char was niet meer... :(

[ Voor 13% gewijzigd door TheInsomniac op 30-08-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
ja das officieel op b.net ook zo, maar er is gewoon een regfix die het mogelijk maakt direct hc te doen..
:)

btw, ik vroeg me af of iemand anders ook het idee heeft dat MF (op HC iig) moeilijker is geworden..
ik run nu vanaf lvl 85 tot lvl 87 (net 87 geworden) eldrich, mempisto en pindleskin. je kan wel nagaan hoevaak dit is, als ik er 2 lvl's mee up ben gegaan.

ik heb in totaal 1 GA gevonden en 2x een grote Maul, maar verder geen enkele nuttige unique.. niet eens een wizzy ofzo :S

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Ik heb met mijn cd-key al zeker 100 chars gehad, maar deze account had ik net aangemaakt, en ik kon gewoon hardcore aanvinken. Heb geen rare trucjes uit hoeven halen ofzo.
Misschien dat hij de cd-key opslaat als account die een hardcore char kan beginnen, maar anders staat het iedereen gewoon vrij een HC char te beginnen.

Over dat MF-en, geen idee, kan poor luck zijn, kan zijn dat je ook je MF% extreem laag is dat de kans op toffe items niet erg groot is. Kan ook zijn dat jouw definitie van toffe items de lat nogal hoog legd.

Maar ik kan me van 1.10 mf-runnen ook herinneren dat het pure bosskillen uiteindelijk niet veel extreem leuk spul oplevert. De leukste spullen zitten of in een bizarre treasureclass/lvl die gewoon weinig dropt. En ik kan me ook herinneren dat de loottables van Mephisto al een keer zijn aangepast waardoor de meeste echt leuke items eigenlijk niet meer bij mephisto droppen.

Pindle heeft volgens mij nooit veel gedropt, alleen hij KON wel leuke dingen droppen, maar het leukste dat ik ooit bij pindle heb gevonden was inderdaad een Guardian Angel en een Shako(in verschillende runs, voor de duidelijkheid).

Voor de leuke drops zul je toch chaos sanctuary+diablo, baal+minions moeten kietelen. Volgens mij in ieder geval. Of runeruns in combinatie met cowruns voor runes+sockatables(alleen de leukste kunnen weer niet door koeien worden gedropt meen ik). En andarial NM/hell voor de leuke ringen/amu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
BasieP schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:57:
ja das officieel op b.net ook zo, maar er is gewoon een regfix die het mogelijk maakt direct hc te doen..
:)

btw, ik vroeg me af of iemand anders ook het idee heeft dat MF (op HC iig) moeilijker is geworden..
ik run nu vanaf lvl 85 tot lvl 87 (net 87 geworden) eldrich, mempisto en pindleskin. je kan wel nagaan hoevaak dit is, als ik er 2 lvl's mee up ben gegaan.

ik heb in totaal 1 GA gevonden en 2x een grote Maul, maar verder geen enkele nuttige unique.. niet eens een wizzy ofzo :S
ik speel SCL en heb ook die lvlup gehad van 85-87, het lijkt mij dat de drop rates gewoon hetzelfde zijn
ik heb gehad: 2 zakarums, 2 ocu's, reapers toll, gaze en veel meer
dat allemaal op ~300 mf , het optimale mfpercentage
pindle kan de elite items geven zoals bk rings, grandfather enzovoort
mephisto kan die niet droppen, er zijn wel vele runs voor nodig
maar pindle is toch goed voor de XP :9 :9 :*) :*) 8)

[ Voor 12% gewijzigd door wei_zhu op 31-08-2005 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaffa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 11:52
Na een pauze van dik een half jaar begon het weer te jeuken:

D2:LOD maar weer geinstalleerd en HCL spelen O-)

Enige probleem: friendlist is leeg want iedereen speelt tegenwoordig WoW. Dus als er mensen zijn die graag me mij willen lvl-en hou ik me aanbevolen. _/-\o_

Accountnaam: pannenkoek (ja ik weet het, het hoort volgens de officiele spelling zonder n)

Ik speel meestal 's avonds na tienen. :z

[ Voor 4% gewijzigd door skaffa op 02-09-2005 12:24 ]

*psnprofiles*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na 1.5 jaar ook weer nog eens begonnen met een skellymancer... SCL
Hardcore vind ik te pijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaffa
Skelliemancer iswel grappig, ik vind het alleen een beetje passieve manier van spelen B)

Reden dat ik hardcore speel is eigenlijk simpel: softcore is saai, net als een FPS spelen met god mode :r :Y)

*psnprofiles*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:30
Ik speel momenteel af en toe SC ladder, heb d'r een aantal actief. Verveling eind v/d vakantie sloeg toe en geen werk tijdelijk tot school :P .

Zit nu weer op school, maar zo af en toe gezellig.

Acc = Suicyder indien je het nodig vind om toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
skaffa schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:20:
Na een pauze van dik een half jaar begon het weer te jeuken:

D2:LOD maar weer geinstalleerd en HCL spelen O-)

Enige probleem: friendlist is leeg want iedereen speelt tegenwoordig WoW. Dus als er mensen zijn die graag me mij willen lvl-en hou ik me aanbevolen. _/-\o_

Accountnaam: pannenkoek (ja ik weet het, het hoort volgens de officiele spelling zonder n)

Ik speel meestal 's avonds na tienen. :z
ik add je ff,
ik speel ook hc ladder, en om dezelfde reden als jij geen softcore :)

heb nu een lvl 88 fire mf sorc, en een lvl 75 boost sorc (nog zonder goede gear) dus kan je ook wel een eindje opweg helpen :)
roept u maar! (*basiepii)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaffa
toppie ik add je ook ffies, heb ik eindelijk iemand die me een beetje op weg kan helpen 8) Zal vanavond wel online zijn denk ik (8>

Heb hiervoor wel lang gespeeld alleen zuigt het echt als je al je contacten kwijt bent en weer met een n00bgear moet beginnen. Maar ff lvl-en en dan mf-en als een gek :+

Ben momenteel firesorc aan het bouwen, (firebolt, -ball & meteor maxen) Zit nu in act 2 en heb staff al. Is er trouwens al een nieuwe mh voor 1.11 scheelt namelijk een hoop tijd :O

*psnprofiles*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Ben nu bezig met een mf meteorb sorc die het ook in Hell moet kunnen redden... Nu nog in nm, maar voorlopig gaat het allemaal prima, ze killt als een gek (maarja, fo rulet nog in nm, in hell heb ik dan wel meteor nodig). Eerste keer trouwens dat ik een meteorb sorc maak.
skaffa schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:14:
Is er trouwens al een nieuwe mh voor 1.11 scheelt namelijk een hoop tijd :O
Wat is een mh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Mousepad's site werkt tocg niet meer ?

MH = Maphack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
zijn er hier mensen die bij nihathlak keys willen zoeken?
*maxpovver ik kan het alleen niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:13

dommerick

is domm

ik speel nu sinds vanaaf een skelliemancer lvl6....op d2c. Ik ben alleen ernstig noob en weet nog niet wat goede stats voor een skelliemancer zijn dus als jullie me kunnen helpen;) zou dat wel chill zijn
en zijn er meer die nog d2c spelen die misschien low lvl zijn

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
ik zou niet aan mh beginnen in 1.11.
hoewel somige nu misschien niet te detecteren zijn is het zo dat in 1.11 een soort beveiliging zit die ook voor wow gebruikt word. deze kan ingame geupdate worden, en zo kunnen nieuwe cheats dus opeens wel gedetecteerd worden.

Verder heb ik een probleem..
mijn CDkey is in use door ene 'dsf' ik heb key nooit aan iemand laten zien ofzo, dus is waarschijnlijk uit een keygen, en met veel geluk.. maar het is wel irritant.
ik heb die gozer al geadd in me friends list, maar natuurlijk is het zo dat als ik online is, hij dat niet is.
zodoende kan ik hem niet vragen hoe hij aan die key is gekomen.. (en de huid vol schelden)
hoe los ik dit op?

ik heb het spel al erg lang, denk niet dat de winkel er nog wat mee wil. Heeft blizzard ook een soort 'stuur-foto-van-key-en-krijg-nieuwe-key-optie' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:06
Weet iemand hoeveel torches er vallen als de Ubers gedood zijn door 2 spelers? Bij ons viel er maar 1 torch :S (weliswaar wel een pala).

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tobias schreef op zondag 04 september 2005 @ 15:06:
Weet iemand hoeveel torches er vallen als de Ubers gedood zijn door 2 spelers? Bij ons viel er maar 1 torch :S (weliswaar wel een pala).
Volgens mij altijd maar 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
yu altijd 1..

daarom zit ik te spelen met de gedachte aan een smite pala :X volgens somige sites zou die in staat zijn alles in ze uppie te killen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
@Phuncz: Thx. Idd maphack, kon de afkorting mh ff niet plaatsen. Maarja, ik heb die dan ook nooit gebruikt gehad.

Andere mensen die wel maphack gebruiken/hebben gebruikt? En zo ja, waarom? Om bij mf'en sneller de weg te vinden, of om nog andere redenen? Ben benieuwd naar jullie ervaringen daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:06
BasieP schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:26:
[...]

yu altijd 1..

daarom zit ik te spelen met de gedachte aan een smite pala :X volgens somige sites zou die in staat zijn alles in ze uppie te killen :X
ALs je de goede equipment hebt, gaat je dat echt wel lukken. Heb gisteren ook de ubers gedaan icm een Smiter (met oa Exile, CoH, Astreon's, CoA) en mijn Frenzybarb was zich eigenlijk een beetje aan het vervelen....

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Hoe krijg ik diablo 2 classic in een hogere res, want die lage res is best wel irri.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
HetBiggie schreef op maandag 05 september 2005 @ 02:25:
@Phuncz: Thx. Idd maphack, kon de afkorting mh ff niet plaatsen. Maarja, ik heb die dan ook nooit gebruikt gehad.

Andere mensen die wel maphack gebruiken/hebben gebruikt? En zo ja, waarom? Om bij mf'en sneller de weg te vinden, of om nog andere redenen? Ben benieuwd naar jullie ervaringen daarmee.
Ik heb het een tijd gebruikt in 1.10 omdat ik geen vrienden had die D2 speelden en dus of solo moest spelen of public Baal runs en zo. En de gemiddelde public baal run had iets van 30% kans dat er een TPPKer in zat. Een character kwijtraken aan onvoorzichtigheid hoort bij HC, door lag is vervelend (maar meestal je eigen keuze door te spelen wanneer je lag hebt), door een PKer die op je jaagt je eigen keuze om te blijven, door een duel ook je eigen keuze, maar door een TPPKer gewoon lame. En aangezien Blizzard in 1.10 er niets aan deed zocht ik een andere manier van in leven blijven :(

Heb in 1.11 nog geen TPPKers gezien, ook al is er wel weer een TPPK beschikbaar. Gelukkig is die gemaakt door Netter, dezelfde als die de voor 1.11 enig beschikbare MHs gereleased heeft, waar al tienduizenden voor zijn gebanned _/-\o_

Het is verslavend om veel meer te kunnen zien dan anderen en dus veiliger te zijn, maar het is wel leuker spelen zonder MH :) (Behalve als je opeens een lagburst krijgt en dood gaat, terwijl je met voorkennis niet naar die plek was geteleport natuurlijk)

Key in use: Mail support@blizzard.com. Die kunnen zien dat jouw keys altijd van hetzelfde IP nummer connected waren, en kunnen die andere gast er dus af trappen. Moet je wel het geluk hebben dat ze je lief vinden O-)

Resolutie: Classic is gelimiteerd tot 640x480, met LoD kan je 800x600 draaien. Er is sprake geweest van een mod waarmee je 1024x768 kon draaien, maar dit betekent dat je dingen kan zien (en targetten) die eigenlijk buiten je zichtsveld zitten, en daar kan je voor gebanned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Helaas, als het 3D was, was het niet zo moeilijk resoluties tot 2048x1536 te nemen zonder meer te zien dan de rest. Echter bij 2D heeft het weinig nut, alles wordt toch geïnterpoleerd bij een gelijk gezichtsveld en indien het 1:1 weergegeven wordt, ziet iemand met 1600x1200 een 4x zo groot veld als iemand met 800x600. Daarom draai ik windowed, geen uitgerokken/geïnterpoleerd beeld, ondertussen nog kunnen multitasken en dergelijke.

Maphack heb ik gebruikt tot eind 1.09, toen ben ik gestopt met D2 tot 1.11, dus meer dan een jaar eigenlijk. Nu heb/gebruik ik het niet en het is te doen. Vroeger kon ik het me niet anders inbeelden. Mephisto runs zijn vrijwel VEEL TE VEEL tijdverlies om te doen omdat het gebied zo erg vergroot is en je kan echt lang zoeken... Voor Hell zou het wel handig zijn, mijn Druid heeft het daar wat moeilijk :) Ook voor het gemak van runes, socketed items en charms te spotten, doordat ze een andere kleur hebben of extra info zoals aantal sockets en rune-nummer. Maar Blizzard vind het illegaal, dus ja :) Helaas, want alleen al voor de duidelijkere automap, geen regen/sneeuw en item coloring zou ik het willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Zijn er al mensen een beetje rijk?

Zelf loop ik al met een enigma rond etc.

Voeg me toe voor gratis help op hell: *thedarkangel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
@Skyclad
Zat dan in de maphack zo'n anti-wppk optie, zeg maar de chicken exit? Ik dacht altijd dat dat in een ander progje zat en niet in maphack.

Kan me wel voorstellen dat je die gebruikt in geval van HC chars. Bij softcore (wat ik vooral speelde) is het natuurlijk niet zo'n groot probleem als je gepk'd wordt, dus daarvoor heb ik nooit mh gebruikt.
Ik heb er wel eens over gedacht mh te gebruiken voor mf-runs, vooral bij Meph. nm en hell runs. Ik vind de run naar de trap in de Durance nu ook eigenlijk veeeeel te lang geworden, maar ik vond het wel altijd te doen met een mf-sorc. Met teleport ben je er over het algemeen toch zo. Voor een mf-barb is het natuurlijk wel wat lastiger.
Maar ik heb toch die mh nooit gebruikt. Zal ook wel de reden zijn dat ik minder superitems heb gevonden, gewoonweg omdat ik veel minder mf-runs heb kunnen doen zonder mh dan mensen met mh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaffa
Dat was eigenlijk puur de reden dat ik MH gebruikte. Het scheelde me gewoon erg veel tijd met mephruns + is het makkelijk als je snel een socketed item zoekt voor runewords.

Op zich is het natuurlijk cheaten, maar ik gebruikte het meer uit het gemak om bijvoorbeeld snel ff een berg quests te doen.

*psnprofiles*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Anoniem: 113257 schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:20:
Zijn er al mensen een beetje rijk?

Zelf loop ik al met een enigma rond etc.

Voeg me toe voor gratis help op hell: *thedarkangel
Dat zou handig zijn, mijn Druid is niet echt goed voor hell en kan geen portals meer openen voor cowlevels in Normal/Nightmare.

Rijk ben ik niet, upgraded goldstrap, Spirit zwaardje, IK helm, Insight op Colossus Voulge, een bergje runes tot Amn (excluding that one)... Ladder only wel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phuncz schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:37:
[...]

Dat zou handig zijn, mijn Druid is niet echt goed voor hell en kan geen portals meer openen voor cowlevels in Normal/Nightmare.

Rijk ben ik niet, upgraded goldstrap, Spirit zwaardje, IK helm, Insight op Colossus Voulge, een bergje runes tot Amn (excluding that one)... Ladder only wel dus.
Zodra je in hell bent kan je me msg'en. =)

Ik boost je dan wel naar a5, ik ben ook SCL btw.
Is er iemand die een sorc, druid, barb torch zoekt, die heb ik namelijk nog over, moet wel goede offer zijn.
Vandaag krijg ik er nog 3. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
HetBiggie schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:53:
@Skyclad
Zat dan in de maphack zo'n anti-wppk optie, zeg maar de chicken exit? Ik dacht altijd dat dat in een ander progje zat en niet in maphack.

Kan me wel voorstellen dat je die gebruikt in geval van HC chars. Bij softcore (wat ik vooral speelde) is het natuurlijk niet zo'n groot probleem als je gepk'd wordt, dus daarvoor heb ik nooit mh gebruikt.
Ik heb er wel eens over gedacht mh te gebruiken voor mf-runs, vooral bij Meph. nm en hell runs. Ik vind de run naar de trap in de Durance nu ook eigenlijk veeeeel te lang geworden, maar ik vond het wel altijd te doen met een mf-sorc. Met teleport ben je er over het algemeen toch zo. Voor een mf-barb is het natuurlijk wel wat lastiger.
Maar ik heb toch die mh nooit gebruikt. Zal ook wel de reden zijn dat ik minder superitems heb gevonden, gewoonweg omdat ik veel minder mf-runs heb kunnen doen zonder mh dan mensen met mh.
In Mousepad's MH zat het zowieso, en voor zover ik weet zat het ook in die andere populaire (C3PO of zo?)

Ben tot nu toe op de nieuwe ladder maar 1 char kwijtgeraakt (waar alle goede items die ik tot dan toe had gevonden op zaten), en dat was omdat ik tijdens extreme lag toch Andy runs probeerde te doen, en een Spectral hit Fanaticism pack ghouls tegenover me kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
eindelijk beginnen de items een beetje te droppen. Vrijdag al een fireskiller 40 life, waar ik nu een hoto39 voor heb :) en direct de game erna necrosummon skiller 32 life en een sc7%mf met 11 fireres :)
Gister een Um bij Countes.

Ben nu al tijdje bezig met Anni games te zoeken, maar dat vind je 1 game wordt er een week niks verkocht een loopt de clone weer op een andere servers....

En zelfde bij mij als de meesten, velen spelen nu WoW.
Op 1 na dan...daar al heel wat privaten baal/dia runs gedaan op hell.
Binnenkort weer samen hf-boost. (gister solo hf-boosts slechte drops, pul, io, ko, pul)
btw me pala 90, heeft nu al 1953 life en in elke games met goede bo-barb en druid net geen 7k life.

Voor de mensen die vaak Mf-runs doen, maar geen zin in meph hebben (te lange map) heir wat tips:
Tower: vanaf start punt altijd links. De maps waar je niet naar links kan, zit de deur naar 1 lvl hoger, vlakbij de deur naar 1 lvl lager.
Andy: vanaf wp altijd rechts. Voor lvl 3 is niks vast. Gewoon beetje rennen/teleporten.
baal: rechtsaf vanaf wp. Net als bij andy is voor lvl3 niks vast.
Het is niet altijd de 1ste rechts, soms de 2de.

[ Voor 33% gewijzigd door pstalman op 05-09-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Anoniem: 113257 schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:36:
[...]

Zodra je in hell bent kan je me msg'en. =)

Ik boost je dan wel naar a5, ik ben ook SCL btw.
Is er iemand die een sorc, druid, barb torch zoekt, die heb ik namelijk nog over, moet wel goede offer zijn.
Vandaag krijg ik er nog 3. ^^
Ik ben al in Hell, Act 2 (gerushed door Act 1). Zo'n druid torch wil ik wel maar heb weinig te bieden buiten wat ik al eerder opnoemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkY schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:02:
eindelijk beginnen de items een beetje te droppen. Vrijdag al een fireskiller 40 life, waar ik nu een hoto39 voor heb :) en direct de game erna necrosummon skiller 32 life en een sc7%mf met 11 fireres :)
Gister een Um bij Countes.

Ben nu al tijdje bezig met Anni games te zoeken, maar dat vind je 1 game wordt er een week niks verkocht een loopt de clone weer op een andere servers....

En zelfde bij mij als de meesten, velen spelen nu WoW.
Op 1 na dan...daar al heel wat privaten baal/dia runs gedaan op hell.
Binnenkort weer samen hf-boost. (gister solo hf-boosts slechte drops, pul, io, ko, pul)
btw me pala 90, heeft nu al 1953 life en in elke games met goede bo-barb en druid net geen 7k life.

Voor de mensen die vaak Mf-runs doen, maar geen zin in meph hebben (te lange map) heir wat tips:
Tower: vanaf start punt altijd links. De maps waar je niet naar links kan, zit de deur naar 1 lvl hoger, vlakbij de deur naar 1 lvl lager.
Andy: vanaf wp altijd rechts. Voor lvl 3 is niks vast. Gewoon beetje rennen/teleporten.
baal: rechtsaf vanaf wp. Net als bij andy is voor lvl3 niks vast.
Het is niet altijd de 1ste rechts, soms de 2de.
Je kan beter meedoen met een pwe, das veel simpeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phuncz schreef op Monday 05 September 2005 @ 15:26:
[...]

Ik ben al in Hell, Act 2 (gerushed door Act 1). Zo'n druid torch wil ik wel maar heb weinig te bieden buiten wat ik al eerder opnoemde.
Ik zoek nu nog een draculs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-05 12:39

M_V

Ej lachuh, diablo2. Ik zag deze thread en ben het meteen weer gaan spelen (offline dus). Maar online zijn er dus veel gavere runewords ed te maken. Maar nu blijkt dat het enige dat ik nog kan vinden mijn originele diablo-cd is. Hoesjes/boekjes en de lod cd is kwijt. Dus dat wordt nieuw kopen of keys regelen.

Dus ik heb wat vraagjes:
1. Zijn er op internet keys te vinden die online werken (zal wel niet, maar vraag het toch :P), je hoeft ze niet hier te geven, ik kan zelf ook zoeken (1 minuut gedaan, niks gevonden, maar anders zoek ik langer).
2. Heb je alleen de LOD-key nodig om online te spelen (net als dat je alleen die cd nodig hebt in je cd-drive)? Of moet ik zowel de originele als LOD kopen?
3. Waar kan je die zooi goedkoop krijgen? Zijn er ook packs met classic+lod te koop?

Laatste vraag, zijn er hardere runewords mogelijk dan windforce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16941

Rudy_V schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:06:
Ej lachuh, diablo2. Ik zag deze thread en ben het meteen weer gaan spelen (offline dus). Maar online zijn er dus veel gavere runewords ed te maken. Maar nu blijkt dat het enige dat ik nog kan vinden mijn originele diablo-cd is. Hoesjes/boekjes en de lod cd is kwijt. Dus dat wordt nieuw kopen of keys regelen.

Dus ik heb wat vraagjes:
1. Zijn er op internet keys te vinden die online werken (zal wel niet, maar vraag het toch :P), je hoeft ze niet hier te geven, ik kan zelf ook zoeken (1 minuut gedaan, niks gevonden, maar anders zoek ik langer).
2. Heb je alleen de LOD-key nodig om online te spelen (net als dat je alleen die cd nodig hebt in je cd-drive)? Of moet ik zowel de originele als LOD kopen?
3. Waar kan je die zooi goedkoop krijgen? Zijn er ook packs met classic+lod te koop?

Laatste vraag, zijn er hardere runewords mogelijk dan windforce?
Key heb je van allebei nodig geloof ik. Volgens mij werkt d2 niet zomaar met een internetkey, dus ik zou m gewoon legaal kopen, spel is 5 jaar oud, dus zal niet veel meer kosten.

Kwa runewords, Faith in een Grand Matron Bow schijnt nogal ownend te zijn. De stats zijn er iig wel naar. Zelf nog nooit faith gehad, want het is allemaal schijtduur en moeilijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Ja, ik zie dat er vanaf 15 september een diablo 2 gold uitkomt. 14,95 en beide delen in een. Daar maar ff op wachten dan.....

Die faith ziet er inderdaad leuk uit, wat betekent:
10% Reanimate As: Returned

Naja, tot 15 september maar beetje aankloten. Iemand suggesties voor een leuke build? Ik heb ooit al coldsorc, bowazon, javazon, zealot door hell gesleept en halverwege nightmare gekomen met een wazige jack of all kinds necro. Is een assassin wat? Niemand speelt hem ooit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar vinden jullie die nieuwe runewords? Mijn source was altijd diabloii.net maar die is blijkbaar niet meer up to date...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hmm die Diablo 2 Gold ziet er wel interessant uit, alleen al om als backup of voor muling te hebben... En voor 15€ is de kop nog niet af he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn Orb/Meteor/Thunder sorc zit nu op lvl 51 in a1 NM. Als iemand zin heeft om vanaf A1 NM verder te gamen, /w *k-mile

Ik ben de hele avond online.... alles op HC... heb op ladder lvl 51 sorc, en lvl 14 assa, en op nonladder m'n skelliemancer lvl 81...

Hoe kom ik eigenlijk NM door, zo snel mogelijk naar a5 baalrunnen? of zijn er nog tussenstops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
darn net een +1 summon skils voor necro met 39 lfie gevonden.. wat kan ik daar voor krijgen (HCL)
trouwens nu ook een +3 blizzard ormus met 13% cold dmg.. is dat IST waard of moet ik het bij UM+PUL houden?

gister al een PERFECT viper, en zojuist een wizzy :)
het begint te komen mensen :)

@k-mile: ik heb je geadd

[ Voor 56% gewijzigd door BasieP op 05-09-2005 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister avond op HC nonladder op zoek naar een anni game om te kijken hoe snel diabloclone mijn skelletjes zou frituren...

Ik vond een server met sojs sold, dus ik wachten, na een hele nacht bone armor casten nog niets :(

Ik zat ook in 2 channels op IRC, maar daar wordt zo weinig geupdate dat die servers meestal al een paar dagen oud zijn, iemand enig idee hoe je sneller aan een hot server kan komen die ook echt actief is?

Had wel gezien dat sommigen in een private chat channel zitten en 1 server gaan pushen, maar daarvoor moest je 8 SC nonladder SOJs meebrengen d8 ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Is een warcrybarb sterk genoeg om hell solo aan te kunnen of kan ik beter doorgaan met mij skelliemancer;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
offtopic:
lol, als je zoekt met google op dat nummer in je sig, krijg je 1 hit, nl dit topic :P
dommerick schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 08:44:
Is een warcrybarb sterk genoeg om hell solo aan te kunnen of kan ik beter doorgaan met mij skelliemancer;)
je hebt al ubergear nodig om op hell sowieso iets te killen met zo'n barb.. als je puur warcry barb wil doen kom je volgens mij al niet in a3 (solo dan)
baal solo'en kan je wel vergeten iig

[ Voor 52% gewijzigd door BasieP op 06-09-2005 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18161 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 07:40:
Gister avond op HC nonladder op zoek naar een anni game om te kijken hoe snel diabloclone mijn skelletjes zou frituren...

Ik vond een server met sojs sold, dus ik wachten, na een hele nacht bone armor casten nog niets :(

Ik zat ook in 2 channels op IRC, maar daar wordt zo weinig geupdate dat die servers meestal al een paar dagen oud zijn, iemand enig idee hoe je sneller aan een hot server kan komen die ook echt actief is?

Had wel gezien dat sommigen in een private chat channel zitten en 1 server gaan pushen, maar daarvoor moest je 8 SC nonladder SOJs meebrengen d8 ik...
Over welke channel heb je het dan?

dc.eu en dc.de zijn altijd up to date, alleen soms loopt het mis vanwege een pwe die er is geweest.

Die 2 channels zijn overigens op quakenet, je hebt ook nog irc.dclone.org geloof ik, die is bagger. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:20
Ik heb zelf ook 3 jaar DiabloII LoD gespeeld en ben van plan weer te beginnen. Eerst op SC om in te komen... Ik hoop eigenlijk op een GoT community die er in die tijd ook was samen met MMF.
K-Mile speelt nog zie ik, what about nanta, neo, barrel etc?

Ik hoop dat mijn orgi-cd-key nog werkt... Zal wel niet met al die cd-key generators, same met steam, is mijn halof-life key ook geregt :( Als ik mijn cd-key opstuur kost het met 17 USD voor nieuwe key... kan ik beter nieuwe HL kopen.

Kan iemand mij het SOJ -princiepe uitleggen, ik lees hierboven iets over sojs, die in 1.10 eruit waren toch? omdat ze zoveel geduped werden, en een soj is nu toch geen fck meer waard?

[ Voor 50% gewijzigd door RedHat op 06-09-2005 09:36 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.