Ow je bedoelt de Dom-op-het-schavot?
Hij is er ! de reserve auto van een goede vriend van mij( Trans Am rijder) Hij vond het zonde om met zijn TA de winter door te rijden dus hij heeft een El Camino uit 1972 erbij gekocht van mijn collega. En dat voor 2000 euro

V8 350 ci met 327 'Mickey Mouse' koppen

V8 350 ci met 327 'Mickey Mouse' koppen
[ Voor 13% gewijzigd door Bestla op 22-10-2005 16:46 ]
LOL, een El Camino met V8 en RWD om de winter door te komen

Die TA heeft meer power en ook RWDKnightwolf schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:57:
LOL, een El Camino met V8 en RWD om de winter door te komen![]()
![]()
Datie meer power heeft maakt niet uit, in de winter ga je met een V8 en RWD zonder TC toch wel hendig dwars door de bocht. En van een Amerikaan als een Camino kun je nou ook al niet echt zeggen datie zo'n geweldige remmen of wegligging heeft
ok, tenzij die helemaal gemod is, maar dat is er zo iig niet aan te zien 
Wel vet hoor
Wel vet hoor
Verwijderd
*hand op steekt*Knightwolf schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 03:09:
in de winter check!
een V8 check!
RWD check!
zonder TC check!
hendig dwars dubbelcheck!
I'm off
Lebaron tour door Noord Brabant
19 auto's als het goed is, en de zon schijnt (nog) in het zuidwesten
laters...
Lebaron tour door Noord Brabant
19 auto's als het goed is, en de zon schijnt (nog) in het zuidwesten
laters...
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
*hand neer houdt
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Mwah, met mn peugje ben ik er ook wel aardig hendig in
, en ms. komt er nog een a'wielaandrijver bij/voor in de plaats.
Maar de Chevy is geschorst momenteel, gaat lekker een winterslaapje doen
Maar de Chevy is geschorst momenteel, gaat lekker een winterslaapje doen
Ah zo
ik hoop dat ik de mijne volgende week weer bij Tyra kan ophalen... tis nou nog ff wachten op die V-snaar die hij nog niet binnen heeft...
Damn zit nu Mythbusters te kijken, hebben ze een Corvette waarin ze een aantal dode varkens een maand of wat laten liggen.

Wil iemand HlpDsK even voorbereiden voordat hij het zomaar te zien krijgt
Wat zonde van zo'n bak
Wil iemand HlpDsK even voorbereiden voordat hij het zomaar te zien krijgt
Wat zonde van zo'n bak

[ Voor 13% gewijzigd door Ad de Jong op 02-11-2005 20:21 ]
Zou me niks verbazen als hij die aflevering (die overigens al best oud is) allang kent
Inderdaad, zonde van die Corvette. Waarom nemen ze nu niet een of ander oud, roestig barrel daarvoor ? Waarom zo'n puike sportwagen (waar niets mis mee was) gewoon vernueken ? Beetje jammer.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Die aflevering ken ik. Misselijkmakend. En niet vanwege de varkens.
Edit: en hun redenatie was dat juist een Corvette nog wel kopers zou trekken.
Oftewel de allure van een 'vette vs. de stank van een lijk.
Edit: en hun redenatie was dat juist een Corvette nog wel kopers zou trekken.
Oftewel de allure van een 'vette vs. de stank van een lijk.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 09:51 . Reden: typo ]
Oh ja, dat was het ook net ja. Beetje jammer dat ze die 'vette helemaal sloopten en zelfs toen die stank er nog niet uitkregen
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Knightwolf!
Ik zag je auto gister op tv bij 'Milieuridders', volgens mij met de tunnelcruise, of was jij dat niet ?
Ik zag je auto gister op tv bij 'Milieuridders', volgens mij met de tunnelcruise, of was jij dat niet ?
YES heb ik gezienHydraulik-Phunk schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 17:58:
Knightwolf!
Ik kijk dat sch**tprog nooit, tis dat De Broertjes er met de TunnelCruise bij waren en dat toen in de uitzending lieten zien
[ Voor 22% gewijzigd door Knightwolf op 13-11-2005 03:20 ]
Ik kijk het ook nooit hoor, wist alleen dat er Yanks in voorkwamen.
Wel grappig iig
Wel grappig iig
Yessss m'n nieuwe postbankpasje is binnen.......

Tegen de tijd dat deze afloopt heb ik misschien wel een echte, maarja het is toch al iets

Tegen de tijd dat deze afloopt heb ik misschien wel een echte, maarja het is toch al iets
De jouwe niet goed gekeurd ??
Er zijn er op A.A.P. / F.U.C.O.F. diverse goed gekeurd met hun auto's.
* Bestla heeft er ook 1 met zijn auto er op en het Screaming Chicken embleem op een andere 
btw, mooi ontwerp Bandit
btw, mooi ontwerp Bandit
[ Voor 34% gewijzigd door Bestla op 24-11-2005 21:35 ]

Beetje jammer dat ik alleen geen Postbank heb
ThnxBestla schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:34:
* Ad de Jong heeft er ook 1 met zijn auto er op en het Screaming Chicken embleem op een andere
btw, mooi ontwerp Bandit
Maar jouw SC wel goed gekeurd??
Ik had als 1e ontwerp mijn avatar maar dat werd afgekeurd
Edit, zie nu pas andere topic
[ Voor 8% gewijzigd door Ad de Jong op 25-11-2005 00:10 ]
Verwijderd
Ik zit niet eens bij de PostbanktheBandit schreef op donderdag 24 november 2005 @ 19:30:
De jouwe niet goed gekeurd ??
Waanzinnig, ik wil ook zo een autoKnightwolf schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:24:
FF een crosspost uit het Show je auto Topic
Mijn auto op de 3rd Tunnel Cruise 2005, Amsterdam-chapter
Was echt MEGA VETom met een stoet van zo'n 20 Amerikanen door alle lange tunnels om en in Amsterdam met Pedal-to-the-Metal heen te vlammen
![]()
Schipholtunnel > Velsertunnel > Wijkertunnel > Coentunnel > Zeeburgertunnel > Piet-Heintunnel > IJtunnel.
Damn wat een onbeschrijfbaar vette ervaringDat geluid en gedreun in die tunnels...
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit: Owja, vooruit... enkele filmpjes mogen hier ook gepost worden he
http://media.putfile.com/1_Schipholtunnel
http://media.putfile.com/2_Schipholtunnel
http://media.putfile.com/4_Wijkertunnel
http://media.putfile.com/5_Coentunnel45
http://media.putfile.com/6_Zeeburgertunnel
http://media.putfile.com/7_Pietheintunnel
Vauxhal Vectra te koop voor weinig
Die-hard Brexiteer
Jah was errug vetjes
maar zoiets moet je gewoon meemaken, horen, voelen... filmpje is niks
Er gaat niks boven de geur van schroeiend rubber en oude benzine
Dat was nadat we de motor van de '455' starten omdat duwen geen optie meer was ivm vastgelopen remmen. En hij moest even het hok uit en daarna er weer in. Dat ging met rokende banden
Dat was nadat we de motor van de '455' starten omdat duwen geen optie meer was ivm vastgelopen remmen. En hij moest even het hok uit en daarna er weer in. Dat ging met rokende banden
Nog belang bij een setje (3 stuks, 2 goede) 215/60/15 om op te roken ?
Of om op te rijden natuurlijk, zijn nog vrij goed
Of om op te rijden natuurlijk, zijn nog vrij goed
Verwijderd
Helaas. 265/40/17 is wel welkom.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 02:39 ]
Ik ben op zoek naar 275/60/15
2 stuks voor de achterwielen
Zeker uit Foute Tuning? 
Maar ooooooooo wat een gedrocht van een motorkap
Maar ooooooooo wat een gedrocht van een motorkap

[ Voor 53% gewijzigd door Bestla op 29-11-2005 17:15 ]
Die V8 wil ik wel hebben, die vette ook maar zonder die kap eropVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:15:
Fout me reet

Tering zeg wat geil zo'n blokkie

Vanmiddag ff gebeld voor een uitlaat, maar uiteindelijk koop ik ms. een stel Z28 wielen van die knakker
Jij nog headers over FB ?
Vanmiddag ff gebeld voor een uitlaat, maar uiteindelijk koop ik ms. een stel Z28 wielen van die knakker
Nee, helaas zaten die onder de '455' niet dus ik heb alleen mijn eigen headersHydraulik-Phunk schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:38:
Tering zeg wat geil zo'n blokkie![]()
Zoek ik nog ff verder
die stingray stond een keer in de Heiligekoe volgens mij, die hele auto trok scheef als hij flink gas gaf

Waar is de superchargerVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:11:
Even zwaar crossposten hoor
8.2 liter, Supercharged, Fuel-Injected, NOS-injected, 700 PK '64 Grand Sport
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook wel 'goede tuning' genoemd
Ohja een overzichtsfotoooootje
[afbeelding]
Zeer Klikbaar!
Toenstraks op de gevoelige plaat gezet

Verwijderd
Heej ik vertel ook alleen maar wat op het raam staat geschreven 
Ik heb ook staan kijken maarja hij hoeft niet bovenop te zitten natuurlijk.
Ik heb ook staan kijken maarja hij hoeft niet bovenop te zitten natuurlijk.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 17:39 ]
Daar zal hlpdsk's 'vette ook geen moeite mee hebben denk ikGoldenSample schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:47:
die stingray stond een keer in de Heiligekoe volgens mij, die hele auto trok scheef als hij flink gas gaf
Als ik zijn avatar moet geloven kan hij niet eens recht uit rijdenThefirstikke schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:53:
[...]
Daar zal hlpdsk's 'vette ook geen moeite mee hebben denk ik
FF wat shotjes van weleer 

Hier word ik dus echt warm van

Hier word ik dus echt warm van
Mustangs en Camaro's ook.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Die Mutang Fastback's vind ik geil, die 1st gen Camaro's, en die Cuda's ook... erg leuk spul
Check DGB...
Ze zijn nu een '78 Firebird TransAM aan het verbouwen
En het word weer een KITT-kopie...
Ze zijn nu een '78 Firebird TransAM aan het verbouwen
En het word weer een KITT-kopie...

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Nee dank je. Ik krijg er het zuur van.Destruction schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:33:
Check DGB...
Je bent niet de enigeVerwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:35:
Nee dank je. Ik krijg er het zuur van.

[ Voor 16% gewijzigd door Destruction op 09-12-2005 22:51 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Wat een gedrocht zeg 
Ik weiger het ook altijd te kijken, maar ik zag een T/A, d8 ff kijken....
Die mensen moeten zich schamen, van een T/A kan je als het moet nog best iets 'pimps' maken, maar doe het gvd dan in stijl!!
Dikke jaren 80 bumpers erop, achterkant was helemaal geen porem, bekleding was wel super, maar dan dat stuur en mediacenter shit

Die Birgit reed echt in stijl, schijt aan de rest v/d BN'ers maar dit kan echt niet zo

Ik weiger het ook altijd te kijken, maar ik zag een T/A, d8 ff kijken....
Die mensen moeten zich schamen, van een T/A kan je als het moet nog best iets 'pimps' maken, maar doe het gvd dan in stijl!!
Dikke jaren 80 bumpers erop, achterkant was helemaal geen porem, bekleding was wel super, maar dan dat stuur en mediacenter shit

Die Birgit reed echt in stijl, schijt aan de rest v/d BN'ers maar dit kan echt niet zo

Arghhhhhhh!!!!!!!!!!!! 
Verneuken ze zo'n mooie klassieker

Verneuken ze zo'n mooie klassieker

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Verwijderd
Ok helaas heb ik toch een stuk gekeken. Mijn god wat een gedrocht weer. En kan iemand die Jorinde euthaniseren, please. En die rest van de wagens .. neeeeee neeee neee en neeeeeeee. Damn. Nee!
Vond die trans-am wel strak op de neon, dat lcd-scherm, die verbredingen, de velgen (kleur), de vogel (onwijs slecht geplakt) en het stuur best mooi
Zie ondertitel
Dan noem je ook zo'n beetje de complete auto opDentheman schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:24:
Vond die trans-am wel strak op de neon, dat lcd-scherm, die verbredingen, de velgen (kleur), de vogel (onwijs slecht geplakt) en het stuur best mooi
argh....
ze kregen bij "de grote beurt"
net een trans-am onder handen, perfect gespoten, velgen gefatsoeneerd...gepaste vogel, mooi leren bekleding, toffe radio+speakers...
en wat doen ze...
home made frontbumper, met een kit lichtje erin..AAHH
ze kregen bij "de grote beurt"

en wat doen ze...
MSI GX660R for the win!
Inderdaad, volkomen met je eens.Dentheman schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:24:
Ik vind de standaard T/A ook wel strak

Op een Yank hoort geen Europese TROEP.........

En al helemaal geen plastic, slechts slecht gefabriceerd Amerikaanse kunststoffen, maar geen Europlastic

Rant/flame vulmaaraan......
Niet dus, die vogel hoort bij een 73/74/75 Trans AmEgg schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:40:
argh....
ze kregen bij "de grote beurt"net een trans-am onder handen, perfect gespoten, velgen gefatsoeneerd...gepaste vogel, mooi leren bekleding, toffe radio+speakers...
en wat doen ze...
.
Eeuwig zonde van die Batnose

En tot overmaat van ramp halen ze de spoiler er af

Kunnen we niet gaan protesteren bij die vestiging van Bart en hem even laten weten dat die 'eikel' van een ontwerper even terug moet onder die steen waar ze hem hebben gevonden.
[ Voor 9% gewijzigd door Bestla op 10-12-2005 08:25 ]
Ik weet dat ik er niet tegen kan en wel eens over mijn nek kan gaan, maar is er iemand die er foto's van heeft?
Kan normaal al niet kijken naar dat verschrikkelijke mens, maar nu ze een TA verkracht heeft heeft ze helemaal ............................(komt niet door de policy) verdient.
Kan normaal al niet kijken naar dat verschrikkelijke mens, maar nu ze een TA verkracht heeft heeft ze helemaal ............................(komt niet door de policy) verdient.
Idee voor een Alexander Bannink bash topic? (Dat is die Industrieel Verkrachter die bij DGB werkt)
@ HP , kunnen we dit topic (USA Wheels ) niet laten moven naar het Thema Vervoer in de General Chat sectie?
Dan kunnen Gotters zonder HK acces ook meepraten.
@ HP , kunnen we dit topic (USA Wheels ) niet laten moven naar het Thema Vervoer in de General Chat sectie?
Dan kunnen Gotters zonder HK acces ook meepraten.
[ Voor 49% gewijzigd door Bestla op 10-12-2005 09:40 ]
Weet ikExigence schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:26:
[...]
Dan noem je ook zo'n beetje de complete auto op
Ik ookHydraulik-Phunk schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 01:39:
[...]
Inderdaad, volkomen met je eens.
Ik vind de standaard T/A ook wel strak
Ik ben trouwens die onwijs lelijke koplampen nog vergeten
Zie ondertitel
En dat ze dan idd die spoiler eraf halen.. vind ik al helemaal zonde
Maakt het ding nog lelijker..
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat het me meevalt dat ze er geen picknicktafel achterop hebben gezet
En de voorkant verbreden... Het is al een 'dikke' bak..
Zonde.. zonde... zonde!
* Destruction hates Birgit Schuurman for life now
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat het me meevalt dat ze er geen picknicktafel achterop hebben gezet
En de voorkant verbreden... Het is al een 'dikke' bak..

* Destruction hates Birgit Schuurman for life now
Birgit heeft wel smaak op zich dat ze zo'n ding rijdt, en ik denk ook niet dat ze het helemaal met Jorinde eensch was...
En ik vind 't prima om 'm te moven naar het themaforum, HlpDsK ???
(Of is 't al weer bijna tijd voor 'n ander thema?)
Goed, ze heeft smaak omdat ze in 1e instantie zo'n ding aanschaft
Maar dat ze het vervolgens toestaat hoe diezelfde auto verpest word..
en er nog blij mee is ook...
Maar dat ze het vervolgens toestaat hoe diezelfde auto verpest word..

Gooi het wel even SeM goed?Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 19:09:
Birgit heeft wel smaak op zich dat ze zo'n ding rijdt, en ik denk ook niet dat ze het helemaal met Jorinde eensch was...
In behandeling .............................
[ Voor 11% gewijzigd door Bestla op 11-12-2005 19:47 ]
Woei !!!! dat is snel !
@ SmartDoDo
En ook maar even een foto van een eerder afgerond project van onze autoclub.

Pontiac Firebird Trans Am 6,6 liter V8 Bouwjaar 1978 model 1979.
Alleen mist hij op deze foto nog de voorspoiler en zijskirts.
En ook maar even een foto van een eerder afgerond project van onze autoclub.

Pontiac Firebird Trans Am 6,6 liter V8 Bouwjaar 1978 model 1979.
Alleen mist hij op deze foto nog de voorspoiler en zijskirts.
[ Voor 89% gewijzigd door Bestla op 11-12-2005 20:17 ]
Ziet er strak uit FB.
Kan bijna niet wachten tot de 1e SNC.
Of in ieder geval de 1e meetings om al dat moois weer in grotere getalen te zien.
Kan bijna niet wachten tot de 1e SNC.
Of in ieder geval de 1e meetings om al dat moois weer in grotere getalen te zien.
Hey, 'onze' GM's hebben een steek van 4,75", da's 120,65 mm.
BMW heeft een steek van 120, scheelt dus 0.6 mm. Ik heb wel vaker gelezen dat BMW velgen op de kleine GM steek passen, maar hoe veilig zou dit in de praktijk zijn ?
Het zou m'n keus in velgen wel ietwat verbreden namelijk. Een setje mooie (klassieke) BBS' zou ook best mooi staan denk ik. (Afgezien van dat ik gewoon Z28 velgen wil hoor).
BMW heeft een steek van 120, scheelt dus 0.6 mm. Ik heb wel vaker gelezen dat BMW velgen op de kleine GM steek passen, maar hoe veilig zou dit in de praktijk zijn ?
Het zou m'n keus in velgen wel ietwat verbreden namelijk. Een setje mooie (klassieke) BBS' zou ook best mooi staan denk ik. (Afgezien van dat ik gewoon Z28 velgen wil hoor).
[ Voor 7% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 11-12-2005 21:36 ]
Heey Firebird, hoe staat het met jouw ride??
Al vorderingen mbt restauratie?
Mijn plannen zijn door div tegenslagen nog verder vertraagd
Ach ja die paar jaar langer maakt dan ook niet meer uit
Mijn plannen zijn door div tegenslagen nog verder vertraagd
Verwijderd
Kweenie of dat voor mijn bouwjaar ook nog op gaat, maar mijn velgen horen eigenlijk ook onder een BMW. En dat gaat prima en ik heb er geen problemen mee.Hydraulik-Phunk schreef op zondag 11 december 2005 @ 21:35:
Hey, 'onze' GM's hebben een steek van 4,75", da's 120,65 mm.
Uche Uche Uche Uche Uche Uche dat zie we Uche Uche UcheVerwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:49:
[...]
En dat gaat prima en ik heb er geen problemen mee.
Hangt hier vol rook Uche Uche Uche
Gaat (ook) voor alle Vette's op wat die steekmaat betreft
Nog geen ruk verder omdat er elke zaterdag wel een probleem is met de andere bakken of dat er een APK aankomt en alles weer even gecheckt moet worden maar het is bijna zover.theBandit schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:12:
Heey Firebird, hoe staat het met jouw ride??
Mijn plannen zijn door div tegenslagen nog verder vertraagdAch ja die paar jaar langer maakt dan ook niet meer uit
Onze lassmurf gaat de Winterstop WW in bij zijn werk en dan kan hij samen met mij aan het project werken/lassen.
Ik wil komende zomer wel cruisen

[ Voor 4% gewijzigd door Bestla op 12-12-2005 17:18 ]
Ja snap ik, niks mooier dan dat
bedoelde chaccisThefirstikke schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:53:
[...]
Daar zal hlpdsk's 'vette ook geen moeite mee hebben denk ik
Ok, dan, wat foto's (2) van vandaag.

Even de achterpartij wat korter gemaakt

Het subframe met 6,6 liter V8 en 400 automaatbak.
Volgende week de achteras er onder vandaan halen en de stukken uitsnijden die we nodig gaan hebben.
Wat overblijft : 5 cent/kilo bij de oudijzerboer bij wijze van spreken

Even de achterpartij wat korter gemaakt

Het subframe met 6,6 liter V8 en 400 automaatbak.
Volgende week de achteras er onder vandaan halen en de stukken uitsnijden die we nodig gaan hebben.
Wat overblijft : 5 cent/kilo bij de oudijzerboer bij wijze van spreken
[ Voor 43% gewijzigd door Bestla op 18-12-2005 07:00 ]
Hahaha ik heb de tranen in mn ogen van 't lachen, wat ziek 
Wat is dat vuur eigenlijk op 't laatst ? Je ziet wel dat de stalen reinforcements eraan gaan, maar later zie je de uitlaat oid vlammen ?
Wat is dat vuur eigenlijk op 't laatst ? Je ziet wel dat de stalen reinforcements eraan gaan, maar later zie je de uitlaat oid vlammen ?
[vismodus] Niemand een reactie op het destructieve werk van mij?
[/vismodus]
[/vismodus]
Tja, wat je zegt, het ziet er destructief uit... 
Ik heb ook nog wat nieuws, een eventuele optie op Torq Thrust velgen

Wellicht vaak toegepast, maar ze zijn zo ontzettend geil, en niet heel duur
Ik heb ook nog wat nieuws, een eventuele optie op Torq Thrust velgen
Wellicht vaak toegepast, maar ze zijn zo ontzettend geil, en niet heel duur
Welgeteld 57 minuten te laat gereageerd/gezien

IK BAAL!
IK BAAL!
Verwijderd
Het lijkt er op alsof de dempers in de hens staan of zo.Hydraulik-Phunk schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:57:
Hahaha ik heb de tranen in mn ogen van 't lachen, wat ziek
Dat zou goed kunnen ja, maar je zou zeggen dat dat niet 'mag' gebeuren. Niet echt aangenaam na 'n wat normaler performanceritje lijkt me.
Verwijderd
Meh dan heb je toch wel wat meer koeling lijkt me. En nu zijn ze uitgebrandt, dus je hebt er niet meer zo'n last van
Dit topic is gesloten.