Logisch

je moet eerst slopen voor je het weer kan opbouwen
Edit:
Ohja, vannacht op de terugweg van de GoT Kampeermeeting v1.0 naar huis eindelijk eens m'n complete toerenbereik geprobeerd, nadatie na 30 km rijden of zo wel goed warm was
Het was tegen half 4, en echt vrijwel geen auto te bekennen (echt geen hond/kip op de weg zoals dat heet), en tot bijna stilstand afremmen op de rijbaan, en dan ff het gas goed onderin gooien

Als eerste wist ik de mogelijkheid tot spinnen, mede omdat het redelijk nat Zoab-asfalt was, en hij trok idd helemaal schuin weg, moest nodig corrigeren

en daarna tot ver in z'n toeren doorgetrokken... Man man wat een ram in je rug

en veel geile herrie natuurlijk

maar bij 4500 rpm schakelde hij al door. Nog maar es stoppen en nog een poging. Ik trok weer schuin weg, maar iets minder, en gooide nou dat pedaal echt onderin. Echt pedal-to-the-metal

en hij schakelde nou pas vlak voor de redline door... hehe
Ik moet wel gelijk zeggen, boven de 4000 rpm trektie bijna niet meer, dat zit dus echt buiten z'n koppelgebied. Dus zodanig gas geven datie bij zo'n 4000 rpm schakelt dan geeft dat waarschijnlijk de hardste acceleratie. Nou nog es op droog doen, en vooral de eerste meters net een tikkie voorzichtig met het gas doen om niet gelijk m'n banden op te roken, en dan de stopwatch erbij houden... hehe, dat wil ik nou wel es weten eigenlijk

de 0 naar 100 sprint...
Verder viel me op dat iig de eerste keer dat ik hem zo ver doortrok dat het koelwatermetertje al 1 a 2 streepjes hoger stond tegen de tijd dat ik het gas los liet

en bijna meteen daarna zakte die weer... kweet niet of dat normaal of erg is? Bij de volgende pogingen daarna deetie dat ook wel, maar iets minder.
[
Voor 95% gewijzigd door
Knightwolf op 11-09-2005 05:38
]