[Multi] Tomb Raider Legend

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.893 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Je moet dat ding(ijzeren plaat) met behulp van die machine naar je toe trekken.
Dan kun je via die plaat naar de overkant springen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

PilatuS schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:39:
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan de andere kant kan komen :?

Ik heb die tesla coils al wel aan de praat en die 3 kereltjes aan de overkant krijg ik ook nog wel kapot maar ik snap ff niet hoe ik aan de andere kan kan komen, het zal wel iets met dat ding links in beeld zijn maar ik kom er ff achter hoe precies.

[afbeelding]
spoiler:
Met dat tesla kanon dat metalen plateau dat daar in de lucht hangt daan rechts verplaatsen.. kun je daarop springen ;)

[edit] Spuit11 enzo :/ :P Damn you neoxyn :( :+

[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 05-04-2006 17:42 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:31:
Volgens mij moet je toch echt die liaan te pakken zien te krijgen :?

Ik zit zelf ook vast -->

http://www.xs4all.nl/~petrus23/ennu.JPG

Waar moet ik nu heen ?
Moet ik deze liaan vastpakken met E ofzo ? Of gewoon naar toe springen met spatie?

[ Voor 15% gewijzigd door GandalfTheGrey op 05-04-2006 17:46 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:37
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:31:
Volgens mij moet je toch echt die liaan te pakken zien te krijgen :?

Ik zit zelf ook vast -->

http://www.xs4all.nl/~petrus23/ennu.JPG

Waar moet ik nu heen ?
spoiler:
je moet dan 2x springen doen.. zodat hij die gramping kabel naar dat vuur boven je schiet.. en dan moet je 'zwieren' naar de andere lamp....
PilatuS schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:39:
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan de andere kant kan komen :?

Ik heb die tesla coils al wel aan de praat en die 3 kereltjes aan de overkant krijg ik ook nog wel kapot maar ik snap ff niet hoe ik aan de andere kan kan komen, het zal wel iets met dat ding links in beeld zijn maar ik kom er ff achter hoe precies.

[afbeelding]
spoiler:
je moet met dat geweer die kooi naar 'rechts' trekken.. zodat hij komt waar vroeger de brug was..
met F of G kun je dat ding trekken.. weet ik niet meer welke van de twee toetsen het is..

psst neoxyn gebruik spoiler tags [spoiler][/spoiler]

[ Voor 56% gewijzigd door Icekiller2k6 op 05-04-2006 17:51 . Reden: andere vraag ook beantwoord.. ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matsume schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:15:
hey,

ik krijg dit spel binnenkort ook, en het lijkt me wel leuk.
Maar hoe is het spel nou eigelijk? en ik heb enen 6800gt, zou ik hem wel op hoge settings kunnen spelen?
en nog een vraagje, waarom gebruikt iedereen hier, en in de oblivion topic zoveel spoilers?
Ik heb de 6800 en draai met alles aan behalve de next-gen. resolutie 1280X1024, rest specs in 'm signature. loopt prima :D

En ja erg veel spoilers in dit topic. Ik probeer er vluchtig overheen te lezen zodat ik die niet zie. Erg irritant als je al leest wat je nog moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks ice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:41:
Als groot/oud tomb raider (Deel 2 _/-\o_ ), ben ik zeer benieuwd naar deze game. Ik vindt tomb raider een echte console game, dus ik ga de demo dus ook neit op mijn pctje doen. Vraag aan de liefhebber, is dit echt weer TR kwaliteit? Zit het typische TR gevoel er in (je komt een lvl in, ziet de uitgang, en hoopt m binnen een uur bereikt te hebben :9 )?

En voor de mensen die al die vragen hebben over, "hoe kom ik hier verder", laat de game lkkr liggen.
Om zoveel vragen te lezen over alleen al de demo, doet al pijn aan me lara hart. Dat niet weten hoe je verder moet voor een tijdje is juist een TR charme.
Ik heb alle TR gespeeld, maar na 3 vond ik er niet al teveel meer aan. Deze nieuwe TR:L is echt als vanouds old-school "Tomb Raideren". Levels zitten prima in elkaar en voldoende puzzels. Vroeger zaten er nog wel eens hele grote puzzels in, maar die ontbreken nu. Helaas is het wel een vrij korte TR. Ik kan me herinneren dat ik met TR3 echt weken bezig was, maar deze heb ik in slechts 2 dagen uitgespeeld. (Nee, ik heb nog niet alle artifacts, en ja ik ga het nog een keer spelen om ze allemaal te vinden :7) Het door jou omschreven "gevoel" zit er niet echt in, maar dat heb ik eik nooit als typische TR gevoel gehad O-)
Hoe dan ook een aanrader!

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bedankt Icekiller2k6, ik wist niet dat je met dat wapen ook kon trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Appie_NL schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:51:
[...]

Ik heb alle TR gespeeld, maar na 3 vond ik er niet al teveel meer aan. Deze nieuwe TR:L is echt als vanouds old-school "Tomb Raideren". Levels zitten prima in elkaar en voldoende puzzels. Vroeger zaten er nog wel eens hele grote puzzels in, maar die ontbreken nu. Helaas is het wel een vrij korte TR. Ik kan me herinneren dat ik met TR3 echt weken bezig was, maar deze heb ik in slechts 2 dagen uitgespeeld. (Nee, ik heb nog niet alle artifacts, en ja ik ga het nog een keer spelen om ze allemaal te vinden :7) Het door jou omschreven "gevoel" zit er niet echt in, maar dat heb ik eik nooit als typische TR gevoel gehad O-)
Hoe dan ook een aanrader!
Dat is niet helemaal waar, ik vind dat er toch behoorlijk grote puzzels in zitten, zoals bijvoorbeeld hoe je de waterrads aan de praat moest krijgen.

Hebben andere mensen die de game al gefinished hebben ook maar 83% er op staan?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:32
AArgh, dat stuk met dat watermonster is zo fustrerend!! Ik schiet op die bellen, hij kijkt en voordat die $(&$( haar wapens wegdoet en LEERT mikken kijkt hij al niet meer. En dat elke keer, ik haal het NOOIT :X

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Venxir schreef op woensdag 05 april 2006 @ 18:25:
AArgh, dat stuk met dat watermonster is zo fustrerend!! Ik schiet op die bellen, hij kijkt en voordat die $(&$( haar wapens wegdoet en LEERT mikken kijkt hij al niet meer. En dat elke keer, ik haal het NOOIT :X
Dat ligt toch echt bij jezelf, als je je manual even doorkijkt, zie je daar een knop staan waarmee je je wapens weg kan doen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
FnF schreef op woensdag 05 april 2006 @ 18:28:
[...]

Dat ligt toch echt bij jezelf, als je je manual even doorkijkt, zie je daar een knop staan waarmee je je wapens weg kan doen :z
Heb je geen manual voor nodig, iedereen weet dat het G is, maar het duurt zooooo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:30:
[...]

spoiler:
Ik neem aan dat je het hebt over dat stukje bij die gele auto... Je hebt haar dan net gezien, zij gaat er met die auto vandoor en jij mag de boel daar een beetje opruimen ;) Wat je dan moet doen is alles afschieten wat je maar ziet. Het zijn drie groepen mannetjes die te voorschijn komen. De eerste groep is de groep die er staat nadat je met Anaya hebt gepraat. Nadat je deze hebt afgeschoten komt er een tweede groep (cutscene) uit die soort van kleedkamertjes... Als je deze hebt afgemaakt (cutscene), komt de laatste groep.. (nah groep.. 1 mannetje). Deze staat op een balkon en probeert je neer te schieten... Deze moet je uiteraard ook eventjes afmaken, als je dat alles hebt gedaan moet je proberen bij dat balkon te komen waar dat mannetje op stond... Dit kan je doen via de die vlaggenmast ;) Die staat aan de linkerkant als je binnenkomt... Hier kan je inklimmen, springen naar het ene balkon, dan via dat balkon ''slingeren'' (gewoon je magnetic grapple gebruiken) naar het balkon waar dat mannetje opstond en je kan weer rustig de toerist spelen ;) (hoewel.. staat nog 1 mannetje in dat huisje waar je naar binnen gaat ;))

Mocht je op een andere plek vast zitten dan dat ik dacht, moet je het maar even laten weten B)

Veel succes !

@Apie! Has been done ;)
Na het killen van iedereen zit ik vast.... Ik weet echt niet hoe ik verder moet! ;[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-08 10:48
Ik zit op het moment op 93 % , je moet echt alle rewards hebben.
Weet iemand ook of je de time trails moet uitspelen om 100% te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvasir
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 23:20
ik zit vast bij het stukje dat je een soort eindbaas moet verslaan met zo'n tesla ding. (ongeveer 43% van ut spel) ik gooi dan dat beest tussen die stroom dingen en dan gaat ie voor ongeveer 95% dood en dan komt ie weer tot leven wat moet ik doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op woensdag 05 april 2006 @ 18:15:
[...]

Dat is niet helemaal waar, ik vind dat er toch behoorlijk grote puzzels in zitten, zoals bijvoorbeeld hoe je de waterrads aan de praat moest krijgen.

Hebben andere mensen die de game al gefinished hebben ook maar 83% er op staan?
Ik had 92 % na het uitspelen... Alleen had ik dan ook de meeste artifacts al gehaald ;) Zit nu op 95 %, moet nog een 3 timetrails en een handje vol artifacts...

Is het iemand al gelukt om die zilveren artifact, in het eerste level, bij dat ''interactief tijdens het filmpje, op het juiste moment drukken op knopjes'', te halen ? Het viel mij vanmiddag op dat je tijdens dat filmpje aan het einde ook naar rechts kan drukken.. Verschijnt heel eventjes in beeld.. (echt een flits..) Is mij helaas nog niet gelukt.. En heeft iemand al het gouden artifact in level 1 en 2 ? Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kvasir schreef op woensdag 05 april 2006 @ 18:40:
ik zit vast bij het stukje dat je een soort eindbaas moet verslaan met zo'n tesla ding. (ongeveer 43% van ut spel) ik gooi dan dat beest tussen die stroom dingen en dan gaat ie voor ongeveer 95% dood en dan komt ie weer tot leven wat moet ik doen??
[rml]Golivier in "[ Multi] Tomb Raider Legend"[/rml]

Gaat lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kootstra schreef op woensdag 05 april 2006 @ 18:34:
Ik zit op het moment op 93 % , je moet echt alle rewards hebben.
Weet iemand ook of je de time trails moet uitspelen om 100% te halen?
Dat moet... is echt tof :D Ik heb er zelf al 4 gehaald... echt geweldig :) Je kan het spel, naar mijn idee, echt binnen een uur of 2 uitspelen (gekeken naar de time trails tijden). Het eerste level is wel lastig... tweede level heb je ruim twee minuten speling, derde level.. daar hield ik 1 seconde over :D En de eindbaas... 4 minuutjes.. is ook goed te doen :) Je wordt iedere keer beloont met een outfit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:43:
[...]
Of gewoon naar toe springen met spatie?
spoiler:
Gewoon rennen en dan springen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 18:33:
[...]

Na het killen van iedereen zit ik vast.... Ik weet echt niet hoe ik verder moet! ;[
Okay... euhmmm ik neem aan dat je in die vlaggenstok bent geklommen, bent gesprongen naar dat balkon, met je grapple naar de overkant bent geslingerd, op dat balkon bent geland, dat huisje in bent gelopen, mannetje hebt afgemaakt, granaatjes hebt opgeraapt.. Ga er vanuit dat je daar nu vast zit.. ;) Er zit daar een deur :D Gewoon op e/use drukken en ze trapt hem open :) (je kan hem ook open schieten) Als je die deur eenmaal open hebt.. wordt het een gezellige boel O-)

Mocht ik je helemaaal verkeerd begrepen hebben, dan hoor ik het wel B)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren ook deze nieuwe game alleen nu stuit ik metteen ik al op een probleem en ik was benieuwd waar het nu precies aan zou kunnen liggen..

Mijn hardware: amd 2800+ met een geforce 4 ti 4400 128mb en 512DDR MB
met gewoon de laatste drivers en direct X 9c.

Dit is de error die ik krijg;

Afbeeldingslocatie: http://www.svenh.demon.nl/temp/Animation2.gif

Misschien zijn er hier mensen die dit ook hebben (gehad)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:06:
Ik heb sinds gisteren ook deze nieuwe game alleen nu stuit ik metteen ik al op een probleem en ik was benieuwd waar het nu precies aan zou kunnen liggen..

[afbeelding]

Euhm.. ik heb wel vrij goede ogen, maar die melding kan ik toch net niet lezen. Dus als je een groter plaatje hebt zou handig zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door FlipFluitketel op 05-04-2006 19:25 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 15:42
Ik zit vast:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/lara.jpg
Rechts heb ik niks om op het platform te leggen ..
Anyone? :)

[ Voor 26% gewijzigd door Sluuut op 05-04-2006 19:27 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FlipFluitketel schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:24:
[...]

Euhm.. ik heb wel vrij goede ogen, maar die melding kan ik toch net niet lezen. Dus als je een groter plaatje hebt zou handig zijn.
CRC error occured while installing!
Please read the Readme.rtf for additional information
and Technical Support contact information

Maar daar is dit subforum niet voor bedoeld, daar hebben we SPV voor. En misschien ligt het aan je DVD, dus ik zou eens terug gaan naar de winkel als ik jou was :)
//EDIT:
Lijkt wel erg op een wat minder legale versie gezien je icoontjes, dan zal dat hem ook niet worden.
Sluuut schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:27:
Ik zit vast:
[afbeelding]
Op één van de twee kan je iets leggen, waardoor het gedraaid wordt, dan ga je zelf op de andere staan, en zodra de beugel helemaal weg is snel aan die middelste pen trekken, dan kunnen de armen er nog net uit.
Sluuut schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:28:
[...]

CRC error occured while installing
Please read the readme.rtf for additional information and technical support contact information :)

Als jij het niet kan lezen met vrij goeie ogen wat voor ogen heb ik dan ? :P
Snel van mij overtikken hé :P

[ Voor 49% gewijzigd door Phyxion op 05-04-2006 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
FlipFluitketel schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:24:
[...]

CRC error occured while installing
Please read the readme.rtf for additional information and technical support contact information :)

Als jij het niet kan lezen met vrij goeie ogen wat voor ogen heb ik dan ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:27:
Ik zit vast:
[afbeelding]
Even toveren ;)

Veel succes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:06:

[afbeelding]

Niet gehad, geen problemen... misschien al iets met parbestanden geprobeerd.... Wat je ook nog kan doen is hem nog op een andere computer proberen.. Als dat niet werkt.. balen :|

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
volgende pagina niet gezien.. negeer deze post

[ Voor 90% gewijzigd door Icekiller2k6 op 05-04-2006 19:37 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
:/

Euh..

Mja.. Laat ik het erop houden dat ik het beeld van mijn notebook vrij donker heb staan en er niet aan had gedacht om dat ding wat lichter te zetten zodat het leesbaar was.. (En misschien ook de resolutie van 1600xnogiets die er eventueel aan mee hielp..)

[ Voor 38% gewijzigd door FlipFluitketel op 05-04-2006 19:44 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:41
Wat een idee om blokjes omhoog te stapelen met een soort wipplank, ben hier al een uur aan het foefelen :/ niemand geen ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
beont schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:48:
Wat een idee om blokjes omhoog te stapelen met een soort wipplank, ben hier al een uur aan het foefelen :/ niemand geen ander idee?
dat gaat wel hoor met die wip..
spoiler:
in die wip plank zit een "breuk" die moet je gebruiken....
dus de doos daar indoen.. een stuk althans.. gewoon proberen.. lukt wel..

[ Voor 16% gewijzigd door Icekiller2k6 op 05-04-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
Icekiller2k6 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:53:
[...]

dat gaat wel hoor met die wip..
spoiler:
in die wip plank zit een "breuk" die moet je gebruiken....
dus de doos daar indoen.. een stuk althans.. gewoon proberen.. lukt wel..
spoiler:
Ja maar normal gezien als die poort opengaat, vanaf dat je alle dozen juist gezet hebt, moet je die dozen gebruiken om naar boven te klimmen (links) Probleem is echter dat je die op elkaar moet krijgen, lukt namelijk wel, maar probleem is, als je die paar keer verduwt dat alles terug beneden ligt, en zo ben ik al 10x aan het herbeginnen ;) Geen andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:16
hmm, ik heb nu bijna alle artifacts in de manor, moet nog 2 zilveren, ik zit met het volgende

spoiler:
ik heb die gang tussen de twee zembaden nog niet open, volgens mij zie ik iets supersimpels over t hoofd om die poort te openen maar ik zie het dus niet.. hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

dribbel schreef op woensdag 05 april 2006 @ 20:11:
hmm, ik heb nu bijna alle artifacts in de manor, moet nog 2 zilveren, ik zit met het volgende

spoiler:
ik heb die gang tussen de twee zembaden nog niet open, volgens mij zie ik iets supersimpels over t hoofd om die poort te openen maar ik zie het dus niet.. hoe doe ik dit?
Een zit in het zwembad om de ene poort te openen, de andere vind je boven op een platdak bij het zwembad, daar moet je twee soldaten naar elkaar toe draaien (Zodat de lansen elkaar raken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

dribbel schreef op woensdag 05 april 2006 @ 20:11:

spoiler:
Waar heb je de zilveren, die je al hebt, vandaan? :P
Ik moet nog 1 zilveren en ik kan hem maar niet vinden.
Als iemand een lijstje kan posten waar ze zitten dan kan ik ze afvinken :) (Uiteraard in spoilertags ;)).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-08-2023
Heeft iemand misschien een savegame van na het gevecht met amanda in dat 2e gedeelte van bolivia? Ik krijg dat beest met geen mogelijkheid verslagen.

Savegames staan onder Mijn Documenten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
scrapinggoat schreef op woensdag 05 april 2006 @ 20:25:
Heeft iemand misschien een savegame van na het gevecht met amanda in dat 2e gedeelte van bolivia? Ik krijg dat beest met geen mogelijkheid verslagen.

spoiler:
daarna is de game afgelopen, dus denk niet dat iemand een savegame heeft, en dan mis je ook nog is het eind filmpje -> de hele ontknoping dus 8)7

trouwens dat beest is hardstikke simpel :P

[ Voor 6% gewijzigd door monnick op 05-04-2006 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Lara Croft swings into the XBox 360
Voor de mensen die de Xdoos360 demo willen proberen.
µ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scrapinggoat schreef op woensdag 05 april 2006 @ 20:25:

Als je met dit in je achterhoofd probeert te spelen.. moet het gewoon lukken

Heb hem vanmiddag nog in 4 minuten verslagen.. het is echt te doen !!! :+

Veel succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

* Spike_wolf heeft hem ook uit gespeeld :)
In 8 uur en 40 minuten, das including Lara's mansion.
K zit nu op 91%
Nog wat Artifacts tegaan nu, en de time trials...
Daar ga k morgen wel mee verder :)

T viel me wel een beetje tegen allemaal, een beetje te simpel naar mijn smaak... de puzzels waren niet al te lastig, en de zwaktes van de bazen waren heel simpel te achterhalen.. maar al met al toch bijna 9 uur plezier gehad :)

En t ziet er wel super uit :9~
K heb hem gespeeld op 1280x1024, met alles aan, ook AA en Next Gen..
De Next Gen zorgde af en toe wel voor wat hapereingen, maar die zouden dus weg moeten zijn met die nieuwe nVidea drivers... eens kijken hoe ze dan lopen.. wanneer kwamen die ook alweer? de 7e toch?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Waar haal ik die grappling hook in de Croft Manor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Rakkertje is vanaf nu ook een gelukkig eigenaar van een origineel exemplaar van Tomb Raider Legend :*)
E-plaza had hem al binnen, terwijl Dynabyte hem pas a.s. vrijdag verwacht :D

Kan ik eindelijk weer eens ouderwets door de tombes heen klauteren en jagen.

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 05-04-2006 21:15 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
beont schreef op woensdag 05 april 2006 @ 20:01:
[...]
verhaal over dozen stapelen
spoiler:
Je kunt ook gewoon via de kettingen achter in de kamer omhoog klimmen en dan via de muur (zit een gleuf waar je aan kan hangen, en iets om te slingeren geloof ik) naar de overkant komen :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Ook uitgespeeld, snap alleen het einde niet? Kan iemand het uitleggen in een spoilertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

MarcoC schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:11:
Waar haal ik die grappling hook in de Croft Manor?
spoiler:
In de computer kamer van Zip, staat een scherm en keyboard op de grond, schuin achter Zip, die gebruiken (E) dan gaat de kluis in de muur open, en daar licht ie :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:56

Tortelli

mixing gas and haulin ass

monnick schreef op woensdag 05 april 2006 @ 20:27:
[...]

spoiler:
daarna is de game afgelopen, dus denk niet dat iemand een savegame heeft, en dan mis je ook nog is het eind filmpje -> de hele ontknoping dus 8)7

trouwens dat beest is hardstikke simpel :P
vertel, het wil bij mij ook niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Tortelli schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:19:
[...]

spoiler:
Continu rondjes blijven rennen en met je zwaard op dat beest 'schieten/zwaarden/whatever' :P en verder zo min mogelijk springen (vond ik makkelijker), op een gegeven moment valt dat beest neer... ren je er op af en druk je op 'E' (bij beest, met gevarn bordje), ding heeft pijn en springt omhoog.. en dit 4 keer herhalen :)
Eitje :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:31:
[...]

Niet gehad, geen problemen... misschien al iets met parbestanden geprobeerd.... Wat je ook nog kan doen is hem nog op een andere computer proberen.. Als dat niet werkt.. balen :|
par bestanden? Dit is een originele dvd :) Maar goed er staat idd iets van een CRC error. Ik zal hem morgen nog eens op een andere pc proberen te installeren, als dat niet helpt moet ik maar eens terug naar de winkel vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golivier thx eindelijk gelukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ben net begonnen en sta op de plek nadat die grote bal wegrolt in het tutorial gedeelte aan het begin van het spel.

Zie ik ineens een grote groene driehoek in beeld verschijnen :?

Afbeeldingslocatie: http://img418.imageshack.us/img418/2204/bugje1cl.jpg

Bugje??
of
Probleem met mn hardware??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Rakkerzero schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:39:
Ik ben net begonnen en sta op de plek nadat die grote bal wegrolt in het tutorial gedeelte aan het begin van het spel.

Zie ik ineens een grote groene driehoek in beeld verschijnen :?

[afbeelding]

Bugje??
of
Probleem met mn hardware??
Bugjes, die dingen heb ik ook constant.
Bij mij is dat eerste mannetje waar je de hele tijd achteraan zit blauw :P

Kan iemand mij in een spioler vertellen/een hint geven over hoe de rode vlam-eindbaas te overwinnen?
spoiler:
Ik ben zover dat hij bijna dood is door hem in die blauwe electro gloed te schieten, maar dan heeft ie nog een klein stukje over.. hoe fix ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:42:
[...]

Bugjes, die dingen heb ik ook constant.
Bij mij is dat eerste mannetje waar je de hele tijd achteraan zit blauw :P

Kan iemand mij in een spioler vertellen/een hint geven over hoe de rode vlam-eindbaas te overwinnen?
spoiler:
Ik ben zover dat hij bijna dood is door hem in die blauwe electro gloed te schieten, maar dan heeft ie nog een klein stukje over.. hoe fix ik dat?
Probeer dit eens...

Hoor wel hoe het is verlopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:37:
[...]

par bestanden? Dit is een originele dvd :) Maar goed er staat idd iets van een CRC error. Ik zal hem morgen nog eens op een andere pc proberen te installeren, als dat niet helpt moet ik maar eens terug naar de winkel vrees ik.
had zelfde probleem hier, is iets raar, wilde hem installeren op mijn pc maar dit ging niet, CRC error, heb dan andere pc genomen, geînstalleerd op externe HD en vervolgens in andere pc steken, en spelen :O

is iets raar

[ Voor 20% gewijzigd door beOnt op 05-04-2006 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tortelli schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:19:
[...]

Als het nog steeds niet is gelukt.. heb je misschien hier wat aan ;)

Even onder ''ons'' zou het een idee zijn als ik wat dingen die veel gevraagd worden netjes op een rijtje zet... ??? Staat nu her en der door het topic verspreid... Iemand een idee ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Laatst online: 02-01 11:18
hmm, zit helemaal vast :(

spoiler:
ik ben op dit moment net voorbij die cut-scene dat de brug wordt opgeblazen, en je die tesla-machine ziet (dat schiet ding).

ik ben dus nog geen raar beest tegengekomen, maar ik kom niet verder.

ik ben al op het hangende platformpje gekomen, en daarvandaan naar de overkant, maar daar lijkt niet veel te vinden te zijn.

het lijkt me dat ik naar dat hangende touw moet, vlak bij die tesla-tower, maar die krijg ik niet te pakken.

gewoon blijven proberen? of zoek ik het in de verkeerde richting?
kan iemand me helpen?

edit:

laat maar, omg, ik dacht dat ik die hal al gehad had (met die toxic rommel enzo) maar dus niet, lekker handig :P

[ Voor 15% gewijzigd door nick_haak op 05-04-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrapinggoat
  • Laatst online: 27-08-2023
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 20:51:
[...]

Als je met dit in je achterhoofd probeert te spelen.. moet het gewoon lukken

Heb hem vanmiddag nog in 4 minuten verslagen.. het is echt te doen !!! :+

Veel succes :)
Had ik al gelezen :)
Het lukt me echt met geen mogelijkheid, heb het al tig x geprobeerd, ik voel me zo'n noob :(.

En ik wil de ontknoping zien gvd!

[edit]
gvd moest ik nog 1 strike, val ik van dat klote plateau af!

[edit2]
nog nooit ben ik zo gefrustreerd geraakt door een spel, ik ben al 5x van dat ding afgeflikkerd ofzo, en net als ik dat beest bijna af heb, knalt die mij ineens 4x achter elkaar en weg ben ik :'(

[edit3]
Gehaald, gehaald, gehaald! Met m'n laatste beetje health :D

[ Voor 32% gewijzigd door scrapinggoat op 05-04-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:46
spoiler:
Hoe krijg je dat watermonster dood als je de tombe van King Arthur uit komt lopen?
Ik las net ergesn dat het met dat zwaard moet maar hoe select je die?

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Thanx is gelukt idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
ik kan niet geloven waar ik vastzit.. bij die boedha waar je die twee gewichten aan elkaar gelijk moet stellen..

lukt me niet.. iemand een idee?

hint alleen om te beginnen mag ook ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.highrc.net/~ik/ce/laral2.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Icekiller2k6 op 05-04-2006 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Zegt me niet zoveel.. screenie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:45
Icekiller2k6 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:27:
ik kan niet geloven waar ik vastzit.. bij die boedha waar je die twee gewichten aan elkaar gelijk moet stellen..

[afbeelding]
Beetje logisch nadenken kom je er wel ! even de gewichten combineren..denk maar eens na ! ligt niet voor niets nog een kleine kist bij

snap niet dat zoveel vast zitten?heb hem uitgespeeld zonder hier iets te vragen of te lezen

[ Voor 5% gewijzigd door rudyman85 op 05-04-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Afbeeldingslocatie: http://ctrlaltdel-online.com/comics/20060403.jpg
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Die is al zeker 3x langsgeweest :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Rudyyy schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:36:
[...]

Beetje logisch nadenken kom je er wel ! even de gewichten combineren..denk maar eens na ! ligt niet voor niets nog een kleine kist bij

snap niet dat zoveel vast zitten?heb hem uitgespeeld zonder hier iets te vragen of te lezen
ik snap het ook niet :)

't is niet echt vastzitten.. 't is enkel naar mijn weten alles geprobeerd te hebben.. en toch niet het bereiken.. heb niet echt veel gevraagd (denk 1 ding en dat was omdat ik afgeleid werd door iets, korven bij arthur) hier of gelezen...

mogelijkheden die ik geprobeerd heb:

goude kist rechterkant --- linkerkant grote doos + kleine doos
= linkerkant te zwaar

----------------------
goude kist rechterkant --- linkerkant kleine doos
= linkerkant te licht
----------------------

goude kist rechterkant --- linkerkant grote doos
= linkerkant te licht

wat ik weet is dat lara evenzwaar is als de grote doos(de niet goude doos)

ik heb het dus gevonden zucht DOM VAN ME
spoiler:
bedoeling is niet ze in evenwicht te brengen maar om de goude box naar boven te brengen... en in dat vlak te zetten zucht..

[ Voor 39% gewijzigd door Icekiller2k6 op 05-04-2006 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Rudyyy schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:36:
[...]
de puzzels zijn eigenlijk ook vrij simpel, maar sommige hebben net een bepaalde timing nodig. de ene speler heeft dat in 1 keer de andere pas na 100 keer proberen.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eXistenZ_NL schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:17:
spoiler:
Hoe krijg je dat watermonster dood als je de tombe van King Arthur uit komt lopen?
Ik las net ergesn dat het met dat zwaard moet maar hoe select je die?
Wellicht kan je hier wat mee... ;) En dat zwaard... neeee doe maar niet... die krijg je later pas :)

Golivier gaat morgen de meest voorkomende vragen op een rijtje zetten...

OT: Poehhhh met de blik gericht op Whatpulse zou ik eigenlijk alles gewoon nog een keer moeten tikken... in plaats van te verwijzen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Hoe kom je bij dat bovenste zilveren ding in de gym? Die boven de ingang, zeg maar. Ik ben in staat om op dat stalen platform te komen. Dan grapple ik naar de muur (oid) en trek ik dat platform naar de muur toe totdat ie tegen die uitstekende paal aan kletst. Daarna kan ik springen wat ik wil, maar eindig ik steeds aan die paal :X

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
hoe ben je op dat platform gekomen?
heb het al tig keer gepobeert, maar kom er niet op :P
ik heb ook al die draaibare palen verplaatst, maar kom er nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Nouw..heb m net uitgespeeld....in 6:43 uur...dat is best kort..toch?? :?
Is het in die Croft Manor nog spannend??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

nick_haak schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:09:
hoe ben je op dat platform gekomen?
heb het al tig keer gepobeert, maar kom er niet op :P
ik heb ook al die draaibare palen verplaatst, maar kom er nog steeds niet...
Ik zit nu op m'n werk en doe dit nu uit m'n hoofd. Dus mogelijk is het niet 100% correct, maar je hebt wel een idee zo:

spoiler:
Rechts aan de muur boven het water heb je een stuk muur dat je met de grapple hook kan uitklappen. Klap dat stuk dus uit :) Rechtsachterin heb je die 'halve maan ring' die je met de grapple horizontaal of verticaal kan zetten. Zet die horizontaal. Spring via het stuk steen achter in het midden naast de 'halve maan' naar de halve maan en verder naar de verticale stang aan de muur. Klim omhoog en spring naar rechts. Ga het hoekje om en spring omhoog. Ga naar rechts het hoekje om en spring naar rechts richting de uitgeklapte muur. Spring omhoog naar de groene klimmuur. Spring naar rechts, dan naar achteren en via de stangen naar het platform. Als je naar het platform springt loop dan niet per ongeluk verder want je springt precies op de rand (bij mij tenminste)

[ Voor 4% gewijzigd door Apie! op 06-04-2006 08:50 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
gelukt :D thnx

ik heb die zilveren reward boven de ingang nu ook, wat ik heb gedaan:

spoiler:
op dat platform schiet je met je grapplinghook op dat glimmende ding net onder die reward (boven die slingerstokken)
blijf er ff aan trekken tot een paar seconden nadat je stil staat.
dan ga je zo dicht mogelijk bij de rand van je platform staan, en spring je naar de overkant.
geen aanloop nemen! dat lukt niet.

[ Voor 96% gewijzigd door nick_haak op 06-04-2006 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

nick_haak schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:31:
gelukt :D thnx

ik heb die zilveren reward boven de ingang nu ook, wat ik heb gedaan:

spoiler:
op dat platform schiet je met je grapplinghook op dat glimmende ding net onder die reward (boven die slingerstokken)
blijf er ff aan trekken tot een paar seconden nadat je stil staat.
dan ga je zo dicht mogelijk bij de rand van je platform staan, en spring je naar de overkant.
geen aanloop nemen! dat lukt niet.
spoiler:
Ik heb wel met aanloop maar dan helemaal links gaan staan da lukt het ook ;)

Was wel irritant .. heel die gym kon ik doorslingeren en ze bleef maar op die $#%#$%$#@ paal springen :/

Kan je nog naar buiten trouwens @ haar huis ?? Heb alles al gehaald :D
TIP :
spoiler:
Als je denkt alles te hebben en je mist nog 1 zilveren loop dan terug naar het zwembad waar dat paard staat ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

nero355 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:59:
[...]
TIP :
spoiler:
Als je denkt alles te hebben en je mist nog 1 zilveren loop dan terug naar het zwembad waar dat paard staat ;)
Die heb ik ook al ;). En nog mis ik er 1 :X :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Jerry schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:14:
Die heb ik ook al ;). En nog mis ik er 1 :X :X.
spoiler:
Die eene in de bibliotheek of die andere in die doos in die doorgang vanuit de bibliotheek ?? Of die eene met die 2 leeuwen waar je heel snel via die speren moet ?? Op dat balkon bij het zwembad ?? IN de Gym op dat eene platform ?? Verder kan ik even niks bedenken ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
hmm, ik ben nu bezig met dat japanse kereltje met die staf. ik weet niet of ik vast zit, maar ik vind mijn manier van afwerken nogal "langdurig". Daarnaast werkt het ook niet helemaal...

Is dit de juiste manier:

spoiler:
Wat ik dus doe ik steeds achter die stenen gaan staan totdat hij klaar is met schieten, en dan maar weer op hem schieten, en vervolgens weer verstoppen. Nadeel hiervan is dat ik vrij snel door mijn "goede" ammunitie heen ben (waarmee ik hem van die afstand kan raken) en weer aangewezen ben op de standaard pistooltjes. Deze halen de afstand niet echt, of slechts enkele schoten raken hem.

Is dat echt de juiste manier of kan het ook wat makkelijker (en minder tergend)... :)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:46
spoiler:
Naar bove klimmen achter zon beeld, daar zitten die staven niet voor niks ;)
Dan al schietend achter m aan rennen en als hij een hoge wave doet op F drukken en doettie een lage wave moet je springen. Hijs dood in notime.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
spoiler:
ok, dat naar boven klimmen had ik al gedaan inderdaad. maar ik bleef me verstoppen achter zo'n stuk steen ipv achter hem aan te rennen. dat springen en rollen heb ik nog niet geprobeerd, dus goeie tip! thanx...

ik dacht al, het moet niet moeilijk zijn aangezien de rest van de puzzels nog niet echt uitdagend is. thanx! :)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 20-08 14:41
Icekiller2k6 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:27:

[afbeelding]
spoiler:
1. Grote houten doos op rechter platform plaatsen
2. Zelf op linkerplatform gaan staan (die zakt dan bijna naar beneden maar als je dan 1x springt zakt ie even helemaal naar beneden, dan snel de gouden kist met grappling hook pakken en op linkerplatform trekken)
3. Op rechter platform klimmen, die zakt dan naar de grond en dan de kleine houten doos erop trekken met grappling
4. Van platform af springen, rechter met de 2 houten dozen is dan zwaarder dus de gouden doos links gaat helemaal omhoog
4. Boven op de tombe klimmen en gouden doos op die knop plaatsen

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

eXistenZ_NL schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:45:
spoiler:
Naar bove klimmen achter zon beeld, daar zitten die staven niet voor niks ;)
Dan al schietend achter m aan rennen en als hij een hoge wave doet op F drukken en doettie een lage wave moet je springen. Hijs dood in notime.
Dit meen je niet :/

Ik maar rondspringen/ontwijken en maar knallen met die 2 pistooltjes nadat mijn rifle leeg was ... maar ja ik speel ook op easy :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand trouwens de foto's al gezien van de reallife lara?

Leuk he, dat het helemaal niets met de game te maken heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:20
nero355 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:17:
[...]

spoiler:
Die eene in de bibliotheek of die andere in die doos in die doorgang vanuit de bibliotheek ?? Of die eene met die 2 leeuwen waar je heel snel via die speren moet ?? Op dat balkon bij het zwembad ?? IN de Gym op dat eene platform ?? Verder kan ik even niks bedenken ...
Welke leeuwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

spoiler:
Links en rechts van de "comuter kamer van die gast zeg maar alleen dan als je de trap op loopt. Ook moet je aan de linker en rechter kant van de trap die 2 schuif deuren openen !! Eentje is schieten andere eraan trekken met Q ding.

[ Voor 4% gewijzigd door nero355 op 06-04-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggvw
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik heb net voor het eerst dit spel gespeeld. Het ziet er naar uit dat het instellen van omgedraaide muis y-as (reversed y-axis movement) geen effect heeft :/
Iemand anders die hier ook last van heeft? Ik denk dat het een bug is want reversed x-axis movement werkt wel.

Ik zou mijn muis 180 graden kunnen draaien maar het klikken op de knoppen wordt dan wel wat lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 12:55
Nou... Ik kom echt niet meer verder :/
Ik zit bij dat zeemonster maar ik heb helemaal geen levenspakketjes :(, zijn die daar ergens te vinden of had ik die eerder in het level mee moeten nemen?
Het is echt niet te doen zo, als ik dat monster half dood heb ben ik zelf nog maar een kwart leven :|
Of heeft iemand toevallig een savegame van Engeland, ong 50%?
Verder heel cool spel, af en toe wel erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:20
nero355 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:29:
[...]

spoiler:
Links en rechts van de "comuter kamer van die gast zeg maar alleen dan als je de trap op loopt. Ook moet je aan de linker en rechter kant van de trap die 2 schuif deuren openen !! Eentje is schieten andere eraan trekken met Q ding.
Gaaf eindelijk heb ik alles in de mansion. Nou dat stomme zeemonster nog wat echt niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

nero355 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:29:
[...]

spoiler:
YES! Eindelijk! Ik had die zilveren bij de leeuw waarop je moest schieten nog niet :).
Tnx voor de hulp _o_.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Is de nipplegate hier ook al bekend? Erg triest weer hoor...

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een Nipplegate? je bedoeld dat er nog meer foto's zijn met betrekking tot de reallife versie?

zou je die willen delen? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

weg op verzoek

[ Voor 201% gewijzigd door .oisyn op 06-04-2006 21:42 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:26
Dit is een late 1 april grap, toch?
Alsjeblieft?!

[ Voor 65% gewijzigd door .oisyn op 06-04-2006 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nee

[ Voor 94% gewijzigd door .oisyn op 06-04-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:28:
[...]

CRC error occured while installing!
Please read the Readme.rtf for additional information
and Technical Support contact information

Maar daar is dit subforum niet voor bedoeld, daar hebben we SPV voor. En misschien ligt het aan je DVD, dus ik zou eens terug gaan naar de winkel als ik jou was :)
//EDIT:
Lijkt wel erg op een wat minder legale versie gezien je icoontjes, dan zal dat hem ook niet worden.

[...]

Op één van de twee kan je iets leggen, waardoor het gedraaid wordt, dan ga je zelf op de andere staan, en zodra de beugel helemaal weg is snel aan die middelste pen trekken, dan kunnen de armen er nog net uit.

[...]

Snel van mij overtikken hé :P
Toch heb ik hem origineel, kan dr een foto van posten als je wilt :) Maar goed, ik zit dus met de CRC error. Zou dit echt komen doordat er een fout op de dvd zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:47

WoutF

Hoofdredacteur
Ik lees dat mensen de gattling gun hebben bij dat waterbeest, waar vind ik die? Ik heb alleen pistols en een leeg machinegeweer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 20-08 14:41
Wout schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:16:
Ik lees dat mensen de gattling gun hebben bij dat waterbeest, waar vind ik die? Ik heb alleen pistols en een leeg machinegeweer
Er is geen losse gattling gun, ze bedoelen dat grappling geval..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:47

WoutF

Hoofdredacteur
Occy74 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:28:
[...]
Er is geen losse gattling gun, ze bedoelen dat grappling geval..
Ah ok. Maar ik begrijp nog niet helemaal het systeem bij die waterdraak (heb de uitleg al gezien in deze thread).

Ik moet op de bel schieten om zijn aandacht te trekken, is dat de bel die eerst naar beneden gevallen is? Of die dingen die van t plafond hangen? en als hij kijkt is het dan de bedoeling dat ik die hangende dingen op zn hoofd laat vallen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen hoe ik op het volgende plaatje verder moet.

Ik kan wel aan dat ding links in beeld gaan hangen maar echt verder kom ik daar niet mee.

Afbeeldingslocatie: http://img95.imageshack.us/img95/5753/image27pb.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Wout schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:35:
[...]

Ah ok. Maar ik begrijp nog niet helemaal het systeem bij die waterdraak (heb de uitleg al gezien in deze thread).

Ik moet op de bel schieten om zijn aandacht te trekken, is dat de bel die eerst naar beneden gevallen is? Of die dingen die van t plafond hangen? en als hij kijkt is het dan de bedoeling dat ik die hangende dingen op zn hoofd laat vallen oid?
Kom op zeg, even proberen ;) Wat is nou de lol van het spel als elk kleine detail je wordt voorgezegd?
maar goed
spoiler:
schiet op de bel totdat de aandacht van de draak er naar toe gaat en hij even blijft stil staan. Dan je grappling hook vast maken aan de constructie bij die bel en er aan trekken zodat de kooi naar beneden valt op het hoofd van de draak. Daarna ditzelfde kunstje nog 3x doen en je bent klaar.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
PilatuS schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:40:
Kan iemand mij vertellen hoe ik op het volgende plaatje verder moet.

Ik kan wel aan dat ding links in beeld gaan hangen maar echt verder kom ik daar niet mee.

[afbeelding]
spoiler:
Er is een beweegbaar stuk grafkist, dit moet je tegen die paal aanzetten. Daarna met je grappling hook de kroonluchter flink heen en weer laten zwaaien. Klim op de paal en spring naar het touw met het blok eraan. De bel gaat omhoog en als het goed is raakt de kroonluchter de bel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tnx Appie_NL ik ga het gelijk proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:37

Vrijdag

De Zwarte

weg

[ Voor 60% gewijzigd door .oisyn op 06-04-2006 21:43 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.