Ga em dan ook zeker kopen als ie uit komt.
Maare toch nog even een vraagje over die standbeelden bij het zwembad in de manor, kan het kloppen dat je eerst wat anders moet doen voordat je ze met de ruggen naar elkaar kan draaien? Want ik krijg ze dus gewoon echt niet verder op een gegeven moment. ze stond zo | | en ik krijg ze tot zo ver / \ en verder gaan ze niet, naar elkaar toe wil wel.
*edit*
Oke kheb het al voor elkaar, ik moest dus eerst de gang vinden
[ Voor 8% gewijzigd door zazra op 04-04-2006 02:21 ]
Trance-Hill schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:29:
Het spel zelf is niet zo moeilijk nee, maar ik vind de puzzels (sommige) toch behoorlijk pittig. Maar zoals je al aangeeft vaak is het een kwestie van geduld hebben.
Het stukje waar ik net was zei lara "Guess I'll have to take the high way". Dat was dus een subtiele hint
nero355 schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:29:
Hoe ben je daar verder gekomen ?? Ik spring van (vanuit als je naar je vijanden kijkt die je opwachten hoek gekeken) de linker "klim beeld" op dat stukje steen, maar ik val elke keer te pletterEr moet iets anders zijn ... GRMBL
Tevens vroeg ik me af hoe erg het is om een die Zilveren/Gouden/Bronze Awards te missen in de levels ... kan je deze een beetje relax alsnog zoeken/halen
Ow ja Next Gen @ 1152x864 is best te doen met enkele FPS drops ...
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 00:27:
Ik zit vast in Peru: Return to Paraíso:
[afbeelding]
spoiler:Ik vermoed dus dat je die bol nodig hebt om op het derde platform te plaatsen, iemand een idee hoe je eraan geraakt of hoe het nu verder moet?

Die bol naar beneden trekken was voor mij ook even "WTF?? Moet ik nou weer doen ??"
Soms kan het zo simpel zijn ...
Kan iemand mij helpen please
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Weet iemand waar deze settings worden opgeslagen, zodat ik dit bestand read only kan maken?
Ik speel het spel (helaas) ook zonder de next gen optie. Dit scheelt soms wel tot 100 fps en zonder next gen loopt het veeeel soepeler.
Zonder next gen loopt het spel soepel op 1920x1200 met FSAA. Met next gen heb ik nog fps problemen bij 1280x1024 (zonder FSAA).
Wel jammer, want waar koop je nou een 7800 GTX voor.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Hier zit ik dus ook vastDarkM schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:38:
Hey.. leuk spel af en toe beetje buggy besturing.. of ik kan dr maar gewoon niet aan wennen dat kan natuurlijk ookmaar ik zit nu in die flashback waar dat monster achter je aan komt.. dan rent Lara weg, maar dan verschijnt er dus een icoon in beeld van een figuurtje met guns.. op welke knop moet je dan drukken? (vindt het zowiezo vaag, want Lara heeft bij mij dan helemaal geen wapens bij zich.. behalve een paar flares dan..)

kan iemand me vertellen op welke knop ik moet drukken? heb ze allemaal wel geprobeerd
Eerste reactie: Super spel !. Oude gevoel is lkkr terug. Speel het nu @ 1280x960 MET next gen aan. Heb idd af en toe dat de game wat stottert maar echt storend is het tot nu toe niet. Het is wel een mega verschil in uiterlijk idd

/me Notna hoopt op een performance patch
DarkM schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:38:
Hey.. leuk spel af en toe beetje buggy besturing.. of ik kan dr maar gewoon niet aan wennen dat kan natuurlijk ookmaar ik zit nu in die flashback waar dat monster achter je aan komt.. dan rent Lara weg, maar dan verschijnt er dus een icoon in beeld van een figuurtje met guns.. op welke knop moet je dan drukken? (vindt het zowiezo vaag, want Lara heeft bij mij dan helemaal geen wapens bij zich.. behalve een paar flares dan..)
Wout schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:44:
Hier zit ik dus ook vast![]()
kan iemand me vertellen op welke knop ik moet drukken? heb ze allemaal wel geprobeerd
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Om in elk geval even op de nieuwe Nvidia drivers te wachten, that'll fix a lot of hiccups.Henkus schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:56:
Verwijderd
Krijg je gewoon wat extra extra'sRudyyy schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:27:
Ik vroeg me af, wat als je alles hebt verzameld in lara's huis?
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
en dan van ik te pletter... iemand die me een hint kan geven?

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Als ze aan één hand hangt kun je toch gewoon 'e' indrukken en dan pakt ze weer stevig vast.Icekiller2k6 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:56:
ik zit vast.. of althans ik kan precies niet snel genoeg weg springen.. want ik val altijd ( dat ik maar met 1 hand hang...)
[afbeelding]
dat probleem met die knoppen heb ik ook ben er neit echt uit gekomen maa rja ik speel meestqal veel achterelkaar dus elke keer effe de knoppen goed zetten is neit erg voor mij.Henkus schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:56:
Ik heb het volgende probleem met mijn gamepad. Als ik bepaalde actie heb toegewezen aan diverse knoppen van mijn gamepad worden deze na het afsluiten v/h spel weer gewist.
Weet iemand waar deze settings worden opgeslagen, zodat ik dit bestand read only kan maken?
Ik speel het spel (helaas) ook zonder de next gen optie. Dit scheelt soms wel tot 100 fps en zonder next gen loopt het veeeel soepeler.
Zonder next gen loopt het spel soepel op 1920x1200 met FSAA. Met next gen heb ik nog fps problemen bij 1280x1024 (zonder FSAA).
wees blij da tje uberhaupt wel op next gen kan spelen heb een geunlockte 6800le lukt echt niet op 10254/786
Yep, gewoon even E indrukken, dan grijpt ze terug met twee handen vast. Daar was ik zelf niet direct achter gekomen, ik viel ook altijdIcekiller2k6 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:56:
ik zit vast.. of althans ik kan precies niet snel genoeg weg springen.. want ik val altijd ( dat ik maar met 1 hand hang...)
[afbeelding]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Sja, als je de hints niet leest die je in beeld krijgt in het begin als je zoiets voor het eerst krijgt....Icekiller2k6 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:23:
thx hehe.. is dus gelukt nu zit weer ergens anders vast naja :d op zijn gemakmaar ik heb gistern dus 2 uur zitten vallen
leuk is anders..
Verwijderd
nero355 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:20:
[...]
[...]
[...]
Thnx voor de screenie !!! Ik moet daar dus links springen, maar ze valt steeds te pletter
Die bol naar beneden trekken was voor mij ook even "WTF?? Moet ik nou weer doen ??"
Soms kan het zo simpel zijn ...
Kan iemand mij helpen please
Verwijderd
Dit kun je instellen in de settings. De tweede analoge pook is standaard disabled...Appie_NL schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:39:
Of ik ben gek, of het ontbreekt gewoon... Hoe kan je vrij rondkijken? Bij PoP is dat altijd de tweede Analog Stick, maar die heeft vrijwel geen functie lijkt het in TRL. Ik wordt van tijd tot tijd echt helemaal gek van die camera, vooral als je de vrijheid van PoP gewend bent.
Zover was ik alVerwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:50:
spoiler:Die bol naar beneden halen moet je al bij het begin van de checkpoint doen, niet vanop een ladder dusDaarna loop je die gang binnen, komt er een cinematic en moet je dus terugkeren.
Dat dacht ik al, maar kwam er maar niet op ... zal het proberen !! Thnxspoiler:Daarvoor moet je niet via die linkerheuvel (uit de screenie), maar via degene aan de overkant. En die kan je bereiken door op een ladder van de middenste gang (waar de cinematic begon) te klimmen, en daarna even links te hangen en op die andere ladder te springen. Succes
Wat ik me trouwens afvroeg : Komt er een collectors edition met alle voorgaande delen ook erbij ?? Net als dat C&C pakket van EA maar dan WEL goed uitgewerkt
/EDIT :
Mja OK bedankt, maar ik dacht alles in 1 doos verpakt met wat leuke extras ofzo
[ Voor 14% gewijzigd door nero355 op 04-04-2006 15:08 ]
http://www.freerecordshop...ProductID=1009652&navid=4nero355 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:02:
[...]
Zover was ik alPuzzel was wel vaag maar zonder hints gelukt
[...]
Dat dacht ik al, maar kwam er maar niet op ... zal het proberen !! Thnx
Wat ik me trouwens afvroeg : Komt er een collectors edition met alle voorgaande delen ook erbij ?? Net als dat C&C pakket van EA maar dan WEL goed uitgewerkt??
Mijn held!Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:53:
[...]
Dit kun je instellen in de settings. De tweede analoge pook is standaard disabled...

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Althans, ik wel. Ik ben nu wel gewend aan de wsad besturing maar me vriendin houdt liever nog van de tradionele TR besturing. Het is niet mogelijk om stapje links en rechts te doen, met wsad gaat het vrij abrupt allemaal en als de camera dan niet lekker staat is het echt klote lopen.
Is dat niet op een andere manier in te stellen, dat bijvoorbeeld die camera gewoon 'volgt' op een normale afstand en bij kijken je dat dan zelf doet waarna het weer automatisch terugspringt naar de oude camera instelling?
Dan kun je 'r naakt zienRudyyy schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:27:
Ik vroeg me af, wat als je alles hebt verzameld in lara's huis?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik vindt het toch een irritante bug dat je elke keer je gamepad moet instellen.dangerpaki schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:07:
[...]
dat probleem met die knoppen heb ik ook ben er neit echt uit gekomen maa rja ik speel meestqal veel achterelkaar dus elke keer effe de knoppen goed zetten is neit erg voor mij.
wees blij da tje uberhaupt wel op next gen kan spelen heb een geunlockte 6800le lukt echt niet op 10254/786
Echt blij van het op next gen kunnen spelen word ik niet. Ik zou op z'n minst de resolutie moeten terrugschroeven naar 1024*768 om het een beetje speelbaar te houden en dat ziet er op een 24" echt niet uit. Dan kies ik liever voor 1920*1200 met FSAA zonder next gen.
Het is alleen balen dat als je investeerd in een top kaart en dan nog niet met alle settings op high kan spelen.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
soms zeer irritante camera punten, wat ik nog het meest irritante vind is het zwemmen, ben altijd compleet alle logica kwijt.M.I.G. schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:55:
Heeft niemand nu te klagen over de besturing en de camera positionering?
Althans, ik wel. Ik ben nu wel gewend aan de wsad besturing maar me vriendin houdt liever nog van de tradionele TR besturing. Het is niet mogelijk om stapje links en rechts te doen, met wsad gaat het vrij abrupt allemaal en als de camera dan niet lekker staat is het echt klote lopen.
Is dat niet op een andere manier in te stellen, dat bijvoorbeeld die camera gewoon 'volgt' op een normale afstand en bij kijken je dat dan zelf doet waarna het weer automatisch terugspringt naar de oude camera instelling?
ow en dan heb je nog dat je soms compleet door kratten/rotsen heen kan lopen
[ Voor 6% gewijzigd door Verderf op 04-04-2006 16:06 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Verwijderd
De vraag is dan ook nogmaals, op welke manier lack je framerate: stalls? te vaak < 60fps?Henkus schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:04:
[...]
Het is alleen balen dat als je investeerd in een top kaart en dan nog niet met alle settings op high kan spelen.
(Ik weet niet of Oisyn het al gemeld heeft maar die driver update van NV komt geloof ik om en nabij 7 april, ongeveer dezelfde dag dat dit spel uberhaupt in de winkels zou kunnen liggen
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 16:55 ]
Jammer dat dat zo wienig was eigenlijk

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
3 keer geraakt worden en je bent dood, of je wordt over de rand geschoten en dat soort dingen, frustrerend stukje zeg
of niet geraakt worden maar toch je health kwijt raken is ook zo vreemd, snap er niks van en niet erg logisch.
[ Voor 28% gewijzigd door Steffy op 04-04-2006 17:31 ]
Verwijderd
Spike_wolf schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:15:
Yay!! * Spike_wolf heeft alles in The Croft Mansion gevonden :*D
Jammer dat dat zo wienig was eigenlijkEn die gouden reward had ook wel een grotere uitdaging mogen zijn zeg
dat was bijna de makkelijkste van allemaal... naja... nu weer verder met de rest van het spel
zit nu in japan:
spoiler:En moet nu bij dat gebouw omhoog, k heb een van die lichtborden om kunnen draaien, maar daarna kom ik niet meer verderk kan een stuk langs die pijp omhoog klimmen maar eenmaal boven aan kan k geloof ik nergens heen.. daar maar weer eens verder puzzelen
Ik ben bezig met alle artifacts in de levels zelf... meeste zijn wel te vinden, sommige zijn wat lastiger.. Nu dan ook mijn vraag... Is het iemand al gelukt om in het eerste level, de zilveren artifact, die op de bodem van die put ligt bij dat filmpje waar je zelf interactief met Lara moet springen (knopjes indrukken op het juiste moment
Alvast bedankt
Zwanenduik (zonder in water terecht komen) = koprol.
Als je dan terwijl je in die koprol zit doordrukt op spatie (jump) of ctrl (duck) dan doet ze eerst een paar flikflaks en aan het eind een dubbele salto of een salto met schroef
al je wilt kan ik je wel vertellen hoe je dat meot doen.Spike_wolf schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:15:
Jammer dat dat zo wienig was eigenlijkEn die gouden reward had ook wel een grotere uitdaging mogen zijn zeg
dat was bijna de makkelijkste van allemaal... naja... nu weer verder met de rest van het spel
zit nu in japan:
spoiler:En moet nu bij dat gebouw omhoog, k heb een van die lichtborden om kunnen draaien, maar daarna kom ik niet meer verderk kan een stuk langs die pijp omhoog klimmen maar eenmaal boven aan kan k geloof ik nergens heen.. daar maar weer eens verder puzzelen
ja das inderdaad jammer maar een 24" trek je ook neit zomaar op die res natuurlijk op high def.Henkus schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:04:
[...]
Ik vindt het toch een irritante bug dat je elke keer je gamepad moet instellen.
Echt blij van het op next gen kunnen spelen word ik niet. Ik zou op z'n minst de resolutie moeten terrugschroeven naar 1024*768 om het een beetje speelbaar te houden en dat ziet er op een 24" echt niet uit. Dan kies ik liever voor 1920*1200 met FSAA zonder next gen.
Verwijderd
Steffy schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:27:
Zit nu in het laatste stukje van bolivia waar je dat vage beest moet killen maar ik kan de helft van de tijd niet eens op staan en dan ben ik al zo veel health kwijt dat je wel een healt pack moet gebruiken, achter muren of iets staan helpt ook niet want je wordt gewoon geraakt. Vooral het niet op kunnen staan is behoorlijk vervelend.
3 keer geraakt worden en je bent dood, of je wordt over de rand geschoten en dat soort dingen, frustrerend stukje zeg
of niet geraakt worden maar toch je health kwijt raken is ook zo vreemd, snap er niks van en niet erg logisch.
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:58:
[...]
Ahhh dat is inderdaad een aardig beestje, gewoon lief aankijken helpt niet... Het is de bedoeling dat je dat zwaard gebruikt, dat lockt zich automatisch op dat beest als hij zich even niet beweegt. Dan kan je zo'n groene ''superstraal afzwaarden'' (tja.. t'is geen schieten). Dit moet je net zo lang doen tot het beest neervalt, als je dan met je zwaard naar dat beest toe gaat zie je dat ''danger'' icoontje, dan kan je met e/use op dat beest insteken. Dat beest schiet dan meteen weer naar boven, laadt zich opnieuw op, klaar voor de volgende ronde
. Die moet je een keer of... 4/5 doen, de eerste keren krijgt dat beest alle health terug, de laatste keer houdt het maar een klein streepje over na het ''opladen''
. Mocht je te veel last van die rode stralen hebben... er staan genoeg stenen om je af en toe achter te verstoppen, daarnaast is Lara zo'n lenig meisje dat ze vast wel even haar turnmoves wil showen
Verwijderd
Het staat hier ergens boven... ook al uitgelegd, maar kan geen kwaad om dat nog een keer te vertellenmonnick schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:40:
ik ben aangekomen in engeland. Ik zit nu in die kerk waar al die graven liggen. Er is een bel, een gewicht aan de andere kant van de bel en een lampen ding die je met je gatling gun kan laten slingeren. Ik moet denk ik die lamp of die bel ofzo door de opzet van 'lancelot' heen rammen -> want die is 'fragile'. Weet iemand wat je in die tombe moet doen?
Viel erfolg !
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 15:30 ]
En ja ik heb die achter het standbeeld van die vis bij het zwembad al gevonden
Verwijderd
Zie jij ze dan liever zo ???Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:56:
Ze krijgt steeds meer zown flesjesvorm
| |
/ . \
| | |

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 18:08 ]
Bedankt maar ik had het al opgelostVerwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:50:
[...]
Het staat hier ergens boven... ook al uitgelegd, maar kan geen kwaad om dat nog een keer te vertellenAls je goed kijkt zie je dat er aan de linker kant van de grafkamer (we komen binnen, rechts is dus de de kant dan dat touw
) een graf is wat ''gebroken'' is (2de graf... geloof ik). Als je hier in de buurt komt en op e/use drukt kijkt ze even naar het graf, veegt wat stof eraf en zie je duidelijk dat het 2 losse delen zijn. Cutscene afgelopen, kan je het voorste deel van dat graf weg trekken. Dit trek je naar de halve pilaar die naast een touw staat. En dan... Het is de bedoeling dat je dan eerst een gigantische ruk aan die lamp geeft zodat die richting de bel zwaait. Die bel ligt op de grond, dus raakt hij deze nog niet... Het is de bedoeling dat je dan via dat halve graf op die pilaar klimt, in dat touw springt, dat touw zorgt ervoor dat de bel omhoog schiet, lamp komt tegen de bel aan en klaar ! Als het goed gaat krijg je een cutscene te zien... zo niet.. nog een keer proberen
Viel erfolg !

Nu zit ik bij die grote draak, hoe versla ik die het best *is ook al langsgekomen* Er staat in vorige reacties dat ik op die grote _bellen_ moet schieten en dan maken die geluid en dan me gatling gun pakken en dan valt er iets naar beneden. Bij mij valt er dan een soort van kooi/bel naar beneden -> maar niet op de draak. Hoe kan ik zorgen dat de draak gaat kijken en dan ik dan met de gatling gun dat naar beneden kan laten komen en dat ik hem verwond?

weet je misscihen waar de zilveren zitten? in de mansionSpike_wolf schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:15:
zit nu in japan:
Verwijderd
Daar zit ik nu ookmonnick schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:36:
ik zit vast in afrika. Ik moet een grote schijf laten draaien zodat een soort van stekels uit de weg gaan. Of dat wiel te laten draaien moet ik heel veel water laten stromen. Er is een mechanisme waardoor je het water kan laten stromen (denk ik) alleen ik weet niet hoe ik dat mechanisme in werking zet.
[afbeelding]

Hoe moet je dit oplossen?
K weet ze niet meer allemaal uit m'n hoofd maar deze heeft mij ook een aantal keren achter m'n oor doen krabbens0k schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:06:
[...]
weet je misscihen waar de zilveren zitten? in de mansion
Humankind… be both.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Ahh leuk stukje ditmonnick schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:02:
[...]
Bedankt maar ik had het al opgelostIk zat even terug te lezen en daar staat het al.
Nu zit ik bij die grote draak, hoe versla ik die het best *is ook al langsgekomen* Er staat in vorige reacties dat ik op die grote _bellen_ moet schieten en dan maken die geluid en dan me gatling gun pakken en dan valt er iets naar beneden. Bij mij valt er dan een soort van kooi/bel naar beneden -> maar niet op de draak. Hoe kan ik zorgen dat de draak gaat kijken en dan ik dan met de gatling gun dat naar beneden kan laten komen en dat ik hem verwond?

Succes...
damn, die heb ik alSpike_wolf schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:33:
[...]
K weet ze niet meer allemaal uit m'n hoofd maar deze heeft mij ook een aantal keren achter m'n oor doen krabben:
spoiler:In die ene gang staat die boodschap over 'above the waters, de twin sisters die elkaar de rug toe keren' Ik wist alleen die twee standbeelden bij de eerste duikplank, maar die kon je alleen naar elkaar toe keren, waarna je een hendel kreeg om zo'n rooster in het water weg te halen, als je de beelden nu weer naar hun oorspronkelijke positie draait (naar het water kijkend) en dan met je guns op hun speren gaat schieten kun je ze wel elkaar de rug toe laten kerenen daar is je zilveren schild
hoop dat je hier wat aan hebt
Verwijderd
Tadaaaaaaaaaa !!FnF schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:41:
Ik moet nu dat beest van Amanda verslaan, en ik doe het wel iedere keer tussen die teslacoils, maar da t beest laad zich iedere keer op. Ik heb nu al iets van 10x hetzelfde gedaan, hoe lang moet je dat nog doen?
[rml]Golivier in "[ Multi] Tomb Raider Legend"[/rml]
Neem aan dat je het hier over hebt
Nope.. daar s niks...Jerry schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:49:
[...]
damn, die heb ik al.
spoiler:Zit er niks bij de fontein met het grote beeld ernaast? Of in de gang waar tapijten aan de muur hangen?
Of achter de boekenkast in de library? bovenste verdieping daar.. in die apparte kamer
Humankind… be both.
Jup, die heb ik ook allemaal al. Dit is echt frustrerendSpike_wolf schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:55:
[...]
Nope.. daar s niks...
spoiler:Je hebt alles in de Gym al? zitten er ook een hoop...
Of achter de boekenkast in de library? bovenste verdieping daar.. in die apparte kamer
Verwijderd
Als je goed kijkt zie je dat dat beeld twee armen heeft, die allebei geketend zijn.. Er zijn twee drukvlakken op de grond (aan weerszijden van het beeld). En er staat één blok... Problem now.. er is maar één blok, en twee drukvlakken..Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:21:
[...]
Daar zit ik nu ook![]()
Hoe moet je dit oplossen?
Veel succes !
Verwijderd
Thx, het werkte!Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:58:
[...]
Als je goed kijkt zie je dat dat beeld twee armen heeft, die allebei geketend zijn.. Er zijn twee drukvlakken op de grond (aan weerszijden van het beeld). En er staat één blok... Problem now.. er is maar één blok, en twee drukvlakken..Het is eigenlijk heel erg makkelijk, je zet dat blok op dat rechter drukvlak, dan is zijn rechterarm ontketend... Maar allebei zijn armen moeten ontketend zijn wil je dat ding in het midden van het beeld eruit kunnen trekken met je hook,dinggeval, q
. Dus nu zijn linker arm nog.. Je gaat dan zelf op dat linker drukvlak staan, dan zie je dat zijn linkearm ook vrij komt.. Wacht tot hij helemaal beneden is. Dan ga je van dat drukvlak af, even wachten tot dat plateau uitisgedraaid en dan zo snel mogelijk naar dat beeld toe en dat ding eruit trekken. Als je het goed doet krijg je een cutscene te zien
![]()
Veel succes !
Was dus gewoon een kwestie van snel te zijn
...en ik ga verder
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 19:02 ]
Ja, bedankt, dat was het, het is me nu geluktVerwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:51:
[...]
Tadaaaaaaaaaa !!![]()
[rml]Golivier in "[ Multi] Tomb Raider Legend"[/rml]
Neem aan dat je het hier over hebt
Hoe doe je die eindbaas dan? Ik blijf dat spookding slaan met mn zwaard, maar ze blijft maar regeneraten
[ Voor 153% gewijzigd door s0k op 04-04-2006 19:57 ]
Verwijderd
Normaal staat er bijvoorbeeld bij "jump" het volgende: R Mouse / Button1
Wanneer je hier een extra knop, die je toch niet gaat gebruiken, aan verbind wordt alles wel opgeslagen.
Bij "jump staat er dan: R Mouse / Button 1 / P
Bij "crouch/roll": F / Button 0 / O
Bij "grapple": Q / Button 2 / U
etc, etc...
Overigens heb ik zelf bij het WSAD-gedeelte en "sneak" niks toegevoegd dus die kunnen schijnbaar overgeslagen worden.
Het is trouwens wel een geweldig leuk spel, voor je het weet ben je weer een paar uur bezig. Ik vermaak me in ieder geval kostelijk!
Verwijderd
U was mij voor
Het enige wat ik nog kan toevoegen is... veel springen.. en ontwijken. Dat beest doet af en toe een bepaalde move waarbij hij 3 keer wegduikt op het moment dat jij ''zwaard'' en vervolgens als jij stilstaat je van de zijkant aanvalt... Dit moet je dus proberen te voorkomen door snel weg te duiken en dan te ''zwaarden''. Iets anders wat mij heel erg heeft geholpen is METEEN nadat het beest weer de lucht in is gevlogen (en is geheald) hem de volle lading te geven (2 keer achter elkaar, soms zelfs 3 keer). Hierdoor gaat het lekker snel en heb je hem binnen de kortste keren klein
Wederom veel succes !
(iemand al de gouden artifact in het eerste en tweede level gevonden ???)
Verwijderd
[rml]Golivier in "[ Multi] Tomb Raider Legend"[/rml]FnF schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:25:
Ik zit weer vast, ik zit nu in de ruimte met een stuk of 12 graven van Arthur's "Myth" in een cirkeltje. Ze zegt iets over dat je misschien achter dat glimmende raam weg kan komen. Er zit nog een bel en een zwaar gewicht en een kroonluchter en een half graf. Ik heb al van alles geprobeerd, maar heb geen idee hoe ik verder moet.
Gaat lukken
al 2 keer een blue screen en 2 keer gewoon een vastloper van het spel waar ik het met alt-tab nog kon wegkrijgen
hopelijk wordt dit snel gepatched!
//ik moet er wel bijvermelden dat ik dit speel op een dual screen config waar bij het ene scherm aan blijft staan. dit geeft over het algemeen niet veel problemen maar zelfs wanneer ik shcerm 2 haduitgeschakeld in beeldschermeigenschappen had het een bluescreen. Vreemd
//edit 2: net de 3de vastloper gehad, bluescreen met nv4_disp error. als dit zo doorgaat wordt het niet meer fijn...
[ Voor 38% gewijzigd door nick_vh op 04-04-2006 22:05 ]
Verwijderd
Geen last van vastlopers hier en ik speel dit op een FX5900.nickske_v schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:16:
ik heb ondertussen het eerste level uitgespeeld, ik vind het een subliem spel ware het niet dat het niet zoveel zou chrashen. Heb de laatste nvidia drivers, geen next gen graphics aan en dit op een 6600GT
al 2 keer een blue screen en 2 keer gewoon een vastloper van het spel waar ik het met alt-tab nog kon wegkrijgen
hopelijk wordt dit snel gepatched!
Wel wat krakend geluid gehad, maar dat was op te lossen door het versnellingsniveau op Basisversnelling te zetten (met dxdiag of via Geluiden en audioapparaten, Geavanceerd).
ik speel tombraider op mijn laptop met een externe geluidkaart ( Audigy 2 NX met Creative inspire 6.1 boxjes) mijn videokaart is een 9700 ati met 265mb proc is een 1.7 pentium mobile. Het spel draait zelf vloeiend
alleen het geluid kraakt af en toe.. en word stees vaker.. maar is nogal hinderlijk.
Als ik gewoon me muziek in bv itunes luister dan heb ik geen problemen.. meetsal tijdens gamen
de software is ook up to date
Frietjes
Heb zelf ook crashes, geen bluescreens. Had eerst dat alles vastzat, met herhalend geluid. Toen de hardwarematige acceleratie van m'n onboard geluidsprutkaartje uitgezet, toen had ik dat eerst het geluid zichzelf ging herhalen, als je dan snel genoeg weg alt-tabde kon je TR afsluitennickske_v schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:16:
ik heb ondertussen het eerste level uitgespeeld, ik vind het een subliem spel ware het niet dat het niet zoveel zou chrashen. Heb de laatste nvidia drivers, geen next gen graphics aan en dit op een 6600GT
Dit duidt op een probleem met de driver, niet met TR. Probeer andere drivers.//edit 2: net de 3de vastloper gehad, bluescreen met nv4_disp error. als dit zo doorgaat wordt het niet meer fijn...
Ik denk dat jij 2 problemen hebt, 1 op driver-niveau, 1 op TR niveau. Probeer andere videokaart-drivers (84.25, 84.21, 84.22, alle drie drivers die redelijk zouden moeten zijn) & kijk eens hoe het dan gaat
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
zit nu bij die 3 bollen die je op iets moet leggen zodat het licht in dat draakje komt en dit doorschijnt naar iets. Leuke puzzels zijn het!

Ik kan er maar niet achter komen wat ik moet doen

Verwijderd
Mr Magic schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:59:
Ik ben vast heeeeel dommaar ik zit vast in Peru tijdens de flashback met Amanda.
spoiler:Ik ben in die kamer met de bal, een soort hijskraan en speren die uit de muur komen en ik moet die vent bevrijden die achter de tralies zit.
Ik kan er maar niet achter komen wat ik moet doen
Verwijderd
Dat vind je het vast iets minder leuk dat mensen de 'extended demo' aan het spelen zijn terwijl het spel nog in pre-order zit. Ga hem zelf wel kopen als hij uit is : ).oisyn schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:43:
[...]gehint? ik heb het ronduit gezegd hoor, read the fucking thread
maargoed, aan de andere kant als 3d devver van de engine is het niet jou zaak om hier zorgen om te maken, jij hebt je functie goed vervult aangezien alle lof in deze threads...
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 00:10 ]
Verwijderd
Kom er gewoon niet uit, heel erg frusterend!!! Kan iemand me vertellen wat je hier moet doen? ;[
Ja, is gelukt, hartstikke bedankt!
vervolgens kom je op een soort kolos en spring je naar de rand. De steen waar je op te recht komt valt ook weer en dan hang je met 1 hand aan die rand (cutscene) op dat moment krijg je controle en valt ze elke x de diepte in
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 01:44:
Ik zit nu vast in peru helemaal in het begin waar je anaya ontmoet.
Kom er gewoon niet uit, heel erg frusterend!!! Kan iemand me vertellen wat je hier moet doen? ;[
Mocht je op een andere plek vast zitten dan dat ik dacht, moet je het maar even laten weten
Veel succes !
@Apie! Has been done
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 10:38 ]
@Golivier2: Thanx!
[ Voor 17% gewijzigd door Apie! op 05-04-2006 10:45 ]
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
De grond stort onder je in (cutscene)
Je moet links omhoog springen om een soort hoge kolos die omvalt
Vanaf daar spring je recht naar voren over het gat in de stenen grond heen
Op het moment dat je neerkomt komt er weer een cutscene en val je half (je hangt met 1 hand aan de rand) Daarna ga ik elke keer dood..
[ Voor 3% gewijzigd door GandalfTheGrey op 05-04-2006 10:32 ]
Verwijderd
Als het goed is is dat dat stukje waar je drie keer op het juiste moment.. op een knopje moet drukken... De eerste twee zijn inderdaad geen probleem.. Die derde... daar heb ik ook eventjes ruzie meegehadGandalfTheGrey schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:19:
blehik zit vast in Peru. Na een tijdje kom je op een plek waar de grond instort (tijdens een cutscene) moet je snel naar links springen
vervolgens kom je op een soort kolos en spring je naar de rand. De steen waar je op te recht komt valt ook weer en dan hang je met 1 hand aan die rand (cutscene) op dat moment krijg je controle en valt ze elke x de diepte inwat moet ik doen (E werkt niet)
Mocht dit niet zo zijn... geef maar een gil
Wish you luck !
dat verraad het aantal warez wat in omloop weer aanzienlijk
volgens mij hebben de meeste mensen het over de demo, schijnbaar is die ook nog al boeiend (kan ik nog niks over zeggen, ik wacht nog op de demo voor de xbox 360)WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:10:
ik vind het eigenlijk wel vreemd dat dit topic zo hard gaat terwijl de game nog niet eens officeeel gereleased is hier in nederland.
naja ^^ ik zit te wachten op de box released van 1 tem 6 dan koop ik hem meteenWSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:10:
ik vind het eigenlijk wel vreemd dat dit topic zo hard gaat terwijl de game nog niet eens officeeel gereleased is hier in nederland.
't is een beetje mikken en wegen met warez.. ik koop niet vaak games.. en alle games die ik ooit heb gekocht zijn games die ik eerst gespeeld heb met een 24 houres copy om het zo te noemen. Als een spel me 24 uur heeft kunnen boeien koop ik het meestal.. (AOE2-3, mechwarrior, mohaa, cod2, tombraider 2..)
en nu binnenkort trl.. warez is niet altijd slecht! het promoot een spel.. tuurlijk zijn er groepen die het dan niet meer kopen..maar ja "if you enjoy this game buy it" quotes zijn alom bekend..
maar we zijn nu vreselijk offtopic aan het gaan..
ontopic:
word gek bij die king arthur kasteel zijn die "korven" die je kunt bewegen iets of is dat gwn voor de dolheid er ingestopt?
preciese handleiding moet niet enkel antwoord op wat hierbovenstaat
Die heb je pas nodig als je het kasteel weer uit bent dus eerst negeren die kooien..Icekiller2k6 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:13:
[...]ontopic:
word gek bij die king arthur kasteel zijn die "korven" die je kunt bewegen iets of is dat gwn voor de dolheid er ingestopt?
preciese handleiding moet niet enkel antwoord op wat hierbovenstaat
Verwijderd
Moeten ze maar geen 2 weken of zo wachten met uitbrengen. Ik amuseer me er tot nu toe nog best mee en als ik er langer dan 3 avonden over doe om het uit te spelen vind ik het misschien het geld nog wel waard. Als ze die lui een vervolg laten maken koop ik hem zekerWSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:10:
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:10:
Niet zo schijnheilig... je moest eens weten hoeveel mensen BF2 GEKOCHT hebben door de "Extended DEMO" zoals hier wordt gezegd te hebben gespeeld
Overigens is dit spel heel erg slecht voor je als je 100% uitspelen freak bent zoals ik

Verwijderd
"E" snel achter elkaar indrukken, zo kun je iig snel klimmen als je ergens aan hangt en snel naar de zijkant moet..Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:01:
Weet iemand hoe je moet sprinten met dit spel? Het lukt me nietIk ben in Bolivia bij van die blokken die naar elkaar toe gaan (vlak na die tijger)... Ik kom niet verder... Word telkens geplet
Humankind… be both.
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:01:
Weet iemand hoe je moet sprinten met dit spel? Het lukt me nietIk ben in Bolivia bij van die blokken die naar elkaar toe gaan (vlak na die tijger)... Ik kom niet verder... Word telkens geplet
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
hoeveel uur heb je er overgedaan en welke stand? (en ook alle relics?)monnick schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:57:
zojuist uitgespeeld. Ik vond het een erg gaaf spel maar helaas wel erg simpel / kort. Die allerlaatste 'eindbaas' had wel iets moeilijker gemogen. Het einde vond ik ook niet echt super. Maja ik vond het over het algemeen wel een goed spel!
ik krijg dit spel binnenkort ook, en het lijkt me wel leuk.
Maar hoe is het spel nou eigelijk? en ik heb enen 6800gt, zou ik hem wel op hoge settings kunnen spelen?
en nog een vraagje, waarom gebruikt iedereen hier, en in de oblivion topic zoveel spoilers?
Toch moet je die liaan wel pakken..GandalfTheGrey schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:27:
Ik zit vast in Peru *(again).. het is al langs geweest, maar ik kom er niet uit.
Daarom de volgende screeny.. Hoe kom ik bij die Guards? De liaan pakken lukt niet
[afbeelding]
Ik heb'm net uitgespeeld, maar lang niet alle artifcats gevonden. Toch maar weer opnieuw proberen met nu wel alle artifacts
[EDIT]
Ik speel met een 9800 Pro@XT op 1024x768xMax en haal minimaal 30fps. Draait echt super!matsume schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:15:
hey,
ik krijg dit spel binnenkort ook, en het lijkt me wel leuk.
Maar hoe is het spel nou eigelijk? en ik heb enen 6800gt, zou ik hem wel op hoge settings kunnen spelen?
en nog een vraagje, waarom gebruikt iedereen hier, en in de oblivion topic zoveel spoilers?
Men gebruikt spoiler tags zodat mensen niet per ongeluk bijvoorbeeld de oplossing van een puzzel lezen, terwijl ze dat helemaal niet wilden weten.
[ Voor 37% gewijzigd door Bebob_NL op 05-04-2006 17:32 ]
Verwijderd
Ik zit zelf ook vast -->
http://www.xs4all.nl/~petrus23/ennu.JPG
Waar moet ik nu heen ?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 18:48 ]
bedankt, maar bedoel je met max, alles aan(AA, Vsync, next gen content)?Ik speel met een 9800 Pro@XT op 1024x768xMax en haal minimaal 30fps. Draait echt super!
Men gebruikt spoiler tags zodat mensen niet per ongeluk bijvoorbeeld de oplossing van een puzzel lezen, terwijl ze dat helemaal niet wilden weten.
Ik heb die tesla coils al wel aan de praat en die 3 kereltjes aan de overkant krijg ik ook nog wel kapot maar ik snap ff niet hoe ik aan de andere kan kan komen, het zal wel iets met dat ding links in beeld zijn maar ik kom er ff achter hoe precies.

[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 05-04-2006 17:39 ]
Verwijderd
En voor de mensen die al die vragen hebben over, "hoe kom ik hier verder", laat de game lkkr liggen.
Om zoveel vragen te lezen over alleen al de demo, doet al pijn aan me lara hart. Dat niet weten hoe je verder moet voor een tijdje is juist een TR charme.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 17:43 ]
Dit topic is gesloten.