[Multi] Tomb Raider Legend

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.892 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
spoiler:
Met je grapple hook kan je die paal met die bal naar beneden trekken :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazra
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 09:00
Moet zeggen dat het weer als vanouds lekker speelt :)
Ga em dan ook zeker kopen als ie uit komt.

Maare toch nog even een vraagje over die standbeelden bij het zwembad in de manor, kan het kloppen dat je eerst wat anders moet doen voordat je ze met de ruggen naar elkaar kan draaien? Want ik krijg ze dus gewoon echt niet verder op een gegeven moment. ze stond zo | | en ik krijg ze tot zo ver / \ en verder gaan ze niet, naar elkaar toe wil wel. ;)

*edit*
Oke kheb het al voor elkaar, ik moest dus eerst de gang vinden :)

[ Voor 8% gewijzigd door zazra op 04-04-2006 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Trance-Hill schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:29:
Het spel zelf is niet zo moeilijk nee, maar ik vind de puzzels (sommige) toch behoorlijk pittig. Maar zoals je al aangeeft vaak is het een kwestie van geduld hebben.

Het stukje waar ik net was zei lara "Guess I'll have to take the high way". Dat was dus een subtiele hint :P
nero355 schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:29:
Hoe ben je daar verder gekomen ?? Ik spring van (vanuit als je naar je vijanden kijkt die je opwachten hoek gekeken) de linker "klim beeld" op dat stukje steen, maar ik val elke keer te pletter :/ Er moet iets anders zijn ... GRMBL :|

Tevens vroeg ik me af hoe erg het is om een die Zilveren/Gouden/Bronze Awards te missen in de levels ... kan je deze een beetje relax alsnog zoeken/halen :?

Ow ja Next Gen @ 1152x864 is best te doen met enkele FPS drops ...
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 00:27:
Ik zit vast in Peru: Return to Paraíso:
[afbeelding]
spoiler:
Ik vermoed dus dat je die bol nodig hebt om op het derde platform te plaatsen, iemand een idee hoe je eraan geraakt of hoe het nu verder moet?
_O_ Thnx voor de screenie !!! Ik moet daar dus links springen, maar ze valt steeds te pletter :/

Die bol naar beneden trekken was voor mij ook even "WTF?? Moet ik nou weer doen ??" :D
Soms kan het zo simpel zijn ...

Kan iemand mij helpen please :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Ik heb het volgende probleem met mijn gamepad. Als ik bepaalde actie heb toegewezen aan diverse knoppen van mijn gamepad worden deze na het afsluiten v/h spel weer gewist.

Weet iemand waar deze settings worden opgeslagen, zodat ik dit bestand read only kan maken?

Ik speel het spel (helaas) ook zonder de next gen optie. Dit scheelt soms wel tot 100 fps en zonder next gen loopt het veeeel soepeler.

Zonder next gen loopt het spel soepel op 1920x1200 met FSAA. Met next gen heb ik nog fps problemen bij 1280x1024 (zonder FSAA).

Wel jammer, want waar koop je nou een 7800 GTX voor.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:47

WoutF

Hoofdredacteur
DarkM schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:38:
Hey.. leuk spel af en toe beetje buggy besturing.. of ik kan dr maar gewoon niet aan wennen dat kan natuurlijk ook :P maar ik zit nu in die flashback waar dat monster achter je aan komt.. dan rent Lara weg, maar dan verschijnt er dus een icoon in beeld van een figuurtje met guns.. op welke knop moet je dan drukken? (vindt het zowiezo vaag, want Lara heeft bij mij dan helemaal geen wapens bij zich.. behalve een paar flares dan..)
Hier zit ik dus ook vast :{
kan iemand me vertellen op welke knop ik moet drukken? heb ze allemaal wel geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ok ik heb de game nu weer :).

Eerste reactie: Super spel !. Oude gevoel is lkkr terug. Speel het nu @ 1280x960 MET next gen aan. Heb idd af en toe dat de game wat stottert maar echt storend is het tot nu toe niet. Het is wel een mega verschil in uiterlijk idd :/ next gen of niet :/

/me Notna hoopt op een performance patch

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

DarkM schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:38:
Hey.. leuk spel af en toe beetje buggy besturing.. of ik kan dr maar gewoon niet aan wennen dat kan natuurlijk ook :P maar ik zit nu in die flashback waar dat monster achter je aan komt.. dan rent Lara weg, maar dan verschijnt er dus een icoon in beeld van een figuurtje met guns.. op welke knop moet je dan drukken? (vindt het zowiezo vaag, want Lara heeft bij mij dan helemaal geen wapens bij zich.. behalve een paar flares dan..)
Wout schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:44:
Hier zit ik dus ook vast :{
kan iemand me vertellen op welke knop ik moet drukken? heb ze allemaal wel geprobeerd
spoiler:
Gewoon wegrennen verder :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:45
Ik vroeg me af, wat als je alles hebt verzameld in lara's huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:56:
Om in elk geval even op de nieuwe Nvidia drivers te wachten, that'll fix a lot of hiccups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudyyy schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:27:
Krijg je gewoon wat extra extra's ;) Volgens mij is er verder niets veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Of ik ben gek, of het ontbreekt gewoon... Hoe kan je vrij rondkijken? Bij PoP is dat altijd de tweede Analog Stick, maar die heeft vrijwel geen functie lijkt het in TRL. Ik wordt van tijd tot tijd echt helemaal gek van die camera, vooral als je de vrijheid van PoP gewend bent.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:37
ik zit vast.. of althans ik kan precies niet snel genoeg weg springen.. want ik val altijd ( dat ik maar met 1 hand hang...)
en dan van ik te pletter... iemand die me een hint kan geven?
Afbeeldingslocatie: http://www.highrc.net/~ik/ce/laralegend.jpg

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Icekiller2k6 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:56:
ik zit vast.. of althans ik kan precies niet snel genoeg weg springen.. want ik val altijd ( dat ik maar met 1 hand hang...)
[afbeelding]
Als ze aan één hand hangt kun je toch gewoon 'e' indrukken en dan pakt ze weer stevig vast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 06-09 12:24
Henkus schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:56:
Ik heb het volgende probleem met mijn gamepad. Als ik bepaalde actie heb toegewezen aan diverse knoppen van mijn gamepad worden deze na het afsluiten v/h spel weer gewist.

Weet iemand waar deze settings worden opgeslagen, zodat ik dit bestand read only kan maken?

Ik speel het spel (helaas) ook zonder de next gen optie. Dit scheelt soms wel tot 100 fps en zonder next gen loopt het veeeel soepeler.

Zonder next gen loopt het spel soepel op 1920x1200 met FSAA. Met next gen heb ik nog fps problemen bij 1280x1024 (zonder FSAA).

dat probleem met die knoppen heb ik ook ben er neit echt uit gekomen maa rja ik speel meestqal veel achterelkaar dus elke keer effe de knoppen goed zetten is neit erg voor mij.

wees blij da tje uberhaupt wel op next gen kan spelen heb een geunlockte 6800le lukt echt niet op 10254/786

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Icekiller2k6 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:56:
[afbeelding]
Yep, gewoon even E indrukken, dan grijpt ze terug met twee handen vast. Daar was ik zelf niet direct achter gekomen, ik viel ook altijd :X

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
thx hehe.. is dus gelukt nu zit weer ergens anders vast naja :d op zijn gemak ;) maar ik heb gistern dus 2 uur zitten vallen :p leuk is anders..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Icekiller2k6 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:23:
thx hehe.. is dus gelukt nu zit weer ergens anders vast naja :d op zijn gemak ;) maar ik heb gistern dus 2 uur zitten vallen :p leuk is anders..
Sja, als je de hints niet leest die je in beeld krijgt in het begin als je zoiets voor het eerst krijgt....

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:20:
[...]

[...]

[...]

_O_ Thnx voor de screenie !!! Ik moet daar dus links springen, maar ze valt steeds te pletter :/

Die bol naar beneden trekken was voor mij ook even "WTF?? Moet ik nou weer doen ??" :D
Soms kan het zo simpel zijn ...

Kan iemand mij helpen please :)
spoiler:
Die bol naar beneden halen moet je al bij het begin van de checkpoint doen, niet vanop een ladder dus ;) Daarna loop je die gang binnen, komt er een cinematic en moet je dus terugkeren. Daarvoor moet je niet via die linkerheuvel (uit de screenie), maar via degene aan de overkant. En die kan je bereiken door op een ladder van de middenste gang (waar de cinematic begon) te klimmen, en daarna even links te hangen en op die andere ladder te springen. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie_NL schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:39:
Of ik ben gek, of het ontbreekt gewoon... Hoe kan je vrij rondkijken? Bij PoP is dat altijd de tweede Analog Stick, maar die heeft vrijwel geen functie lijkt het in TRL. Ik wordt van tijd tot tijd echt helemaal gek van die camera, vooral als je de vrijheid van PoP gewend bent.
Dit kun je instellen in de settings. De tweede analoge pook is standaard disabled...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:50:
spoiler:
Die bol naar beneden halen moet je al bij het begin van de checkpoint doen, niet vanop een ladder dus ;) Daarna loop je die gang binnen, komt er een cinematic en moet je dus terugkeren.
Zover was ik al ;) Puzzel was wel vaag maar zonder hints gelukt :Y)
spoiler:
Daarvoor moet je niet via die linkerheuvel (uit de screenie), maar via degene aan de overkant. En die kan je bereiken door op een ladder van de middenste gang (waar de cinematic begon) te klimmen, en daarna even links te hangen en op die andere ladder te springen. Succes :)
Dat dacht ik al, maar kwam er maar niet op ... zal het proberen !! Thnx :)

Wat ik me trouwens afvroeg : Komt er een collectors edition met alle voorgaande delen ook erbij ?? Net als dat C&C pakket van EA maar dan WEL goed uitgewerkt :+ ??

/EDIT :
Mja OK bedankt, maar ik dacht alles in 1 doos verpakt met wat leuke extras ofzo ;)

[ Voor 14% gewijzigd door nero355 op 04-04-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
nero355 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:02:
[...]

Zover was ik al ;) Puzzel was wel vaag maar zonder hints gelukt :Y)

[...]

Dat dacht ik al, maar kwam er maar niet op ... zal het proberen !! Thnx :)

Wat ik me trouwens afvroeg : Komt er een collectors edition met alle voorgaande delen ook erbij ?? Net als dat C&C pakket van EA maar dan WEL goed uitgewerkt :+ ??
http://www.freerecordshop...ProductID=1009652&navid=4 :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:53:
[...]

Dit kun je instellen in de settings. De tweede analoge pook is standaard disabled...
Mijn held! _/-\o_ Tien keer over de optie heen gekeken 8)7 Thx

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

8)7 Hoe krijg je die grote water slang dood, je moet iets met die kooien en die soort van huge gong waar je op kunt schieten maar hoe precies? Hij kijkt er naar als je er op schiet maar niet lang genoeg om bv die kooi te laten droppen, tenminset bij mij niet. Iemand enig diee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Heeft niemand nu te klagen over de besturing en de camera positionering?

Althans, ik wel. Ik ben nu wel gewend aan de wsad besturing maar me vriendin houdt liever nog van de tradionele TR besturing. Het is niet mogelijk om stapje links en rechts te doen, met wsad gaat het vrij abrupt allemaal en als de camera dan niet lekker staat is het echt klote lopen.

Is dat niet op een andere manier in te stellen, dat bijvoorbeeld die camera gewoon 'volgt' op een normale afstand en bij kijken je dat dan zelf doet waarna het weer automatisch terugspringt naar de oude camera instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Rudyyy schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:27:
Dan kun je 'r naakt zien ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
dangerpaki schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:07:
[...]

dat probleem met die knoppen heb ik ook ben er neit echt uit gekomen maa rja ik speel meestqal veel achterelkaar dus elke keer effe de knoppen goed zetten is neit erg voor mij.

wees blij da tje uberhaupt wel op next gen kan spelen heb een geunlockte 6800le lukt echt niet op 10254/786
Ik vindt het toch een irritante bug dat je elke keer je gamepad moet instellen.

Echt blij van het op next gen kunnen spelen word ik niet. Ik zou op z'n minst de resolutie moeten terrugschroeven naar 1024*768 om het een beetje speelbaar te houden en dat ziet er op een 24" echt niet uit. Dan kies ik liever voor 1920*1200 met FSAA zonder next gen.

Het is alleen balen dat als je investeerd in een top kaart en dan nog niet met alle settings op high kan spelen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
M.I.G. schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:55:
Heeft niemand nu te klagen over de besturing en de camera positionering?

Althans, ik wel. Ik ben nu wel gewend aan de wsad besturing maar me vriendin houdt liever nog van de tradionele TR besturing. Het is niet mogelijk om stapje links en rechts te doen, met wsad gaat het vrij abrupt allemaal en als de camera dan niet lekker staat is het echt klote lopen.

Is dat niet op een andere manier in te stellen, dat bijvoorbeeld die camera gewoon 'volgt' op een normale afstand en bij kijken je dat dan zelf doet waarna het weer automatisch terugspringt naar de oude camera instelling?
soms zeer irritante camera punten, wat ik nog het meest irritante vind is het zwemmen, ben altijd compleet alle logica kwijt.

ow en dan heb je nog dat je soms compleet door kratten/rotsen heen kan lopen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verderf op 04-04-2006 16:06 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ergste is toch wel dat je niet door je wapens kan scrollen :X En vijanden afmaken hoe je zelf wil en niet persee al die mongolen eerst moet "triggeren" :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:04:
[...]

Het is alleen balen dat als je investeerd in een top kaart en dan nog niet met alle settings op high kan spelen.
De vraag is dan ook nogmaals, op welke manier lack je framerate: stalls? te vaak < 60fps?

(Ik weet niet of Oisyn het al gemeld heeft maar die driver update van NV komt geloof ik om en nabij 7 april, ongeveer dezelfde dag dat dit spel uberhaupt in de winkels zou kunnen liggen :>)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Yay!! * Spike_wolf heeft alles in The Croft Mansion gevonden :*D
Jammer dat dat zo wienig was eigenlijk :/ En die gouden reward had ook wel een grotere uitdaging mogen zijn zeg :/ dat was bijna de makkelijkste van allemaal... naja... nu weer verder met de rest van het spel :) zit nu in japan:
spoiler:
En moet nu bij dat gebouw omhoog, k heb een van die lichtborden om kunnen draaien, maar daarna kom ik niet meer verder :/ k kan een stuk langs die pijp omhoog klimmen maar eenmaal boven aan kan k geloof ik nergens heen.. daar maar weer eens verder puzzelen :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Zit nu in het laatste stukje van bolivia waar je dat vage beest moet killen maar ik kan de helft van de tijd niet eens op staan en dan ben ik al zo veel health kwijt dat je wel een healt pack moet gebruiken, achter muren of iets staan helpt ook niet want je wordt gewoon geraakt. Vooral het niet op kunnen staan is behoorlijk vervelend.

3 keer geraakt worden en je bent dood, of je wordt over de rand geschoten en dat soort dingen, frustrerend stukje zeg

of niet geraakt worden maar toch je health kwijt raken is ook zo vreemd, snap er niks van en niet erg logisch.

[ Voor 28% gewijzigd door Steffy op 04-04-2006 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:15:
Jammer dat dat zo wienig was eigenlijk :/ En die gouden reward had ook wel een grotere uitdaging mogen zijn zeg :/ dat was bijna de makkelijkste van allemaal... naja... nu weer verder met de rest van het spel :) zit nu in japan:
spoiler:
En moet nu bij dat gebouw omhoog, k heb een van die lichtborden om kunnen draaien, maar daarna kom ik niet meer verder :/ k kan een stuk langs die pijp omhoog klimmen maar eenmaal boven aan kan k geloof ik nergens heen.. daar maar weer eens verder puzzelen :)
spoiler:
Tegen de tijd dat je dit leest heb je het vast al gevonden :P Neem aan dat je bij die linker klimpijp bent... als het goed is zit je dan nu bij zo'n lichtdraaigeval, wat je niet kan draaien met je hook... Deze moet je draaien door van die pijp naar dat lichtbord te springen, als het goed is blijf je dan hangen aan iets wat op zo'n ''slinger/zwaai'' stang lijkt... Dan draait het bord mee, gewoon blijven hangen, als het goed hangt kan je terugspringen naar die pijp, de rest lukt je vast wel ;)

Ik ben bezig met alle artifacts in de levels zelf... meeste zijn wel te vinden, sommige zijn wat lastiger.. Nu dan ook mijn vraag... Is het iemand al gelukt om in het eerste level, de zilveren artifact, die op de bodem van die put ligt bij dat filmpje waar je zelf interactief met Lara moet springen (knopjes indrukken op het juiste moment ;)) te halen ? En heeft iemand enig idee waar je het gouden artifact in dit level kan vinden.... Het gouden artifact in Peru... als het kan een hint over in welk deel van het level je hem kan vinden (eerste deel stadje, tweede deel de motorrit, derde deel jonge lara, vierde deel lara oud en terug bij de opgraving)

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Je kan trouwens nog meer vette moves doen :).

Zwanenduik (zonder in water terecht komen) = koprol.
Als je dan terwijl je in die koprol zit doordrukt op spatie (jump) of ctrl (duck) dan doet ze eerst een paar flikflaks en aan het eind een dubbele salto of een salto met schroef :9.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 06-09 12:24
spoiler:
al je wilt kan ik je wel vertellen hoe je dat meot doen.

spoiler:
je moet daar ergens naar een kant springen als ik me nog goed herinner je kan dan aan zo'n horizontale buis hangen en dan kantelt dat ding door jje gewicht en kan je er weer op klimmen
Henkus schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:04:
[...]

Ik vindt het toch een irritante bug dat je elke keer je gamepad moet instellen.

Echt blij van het op next gen kunnen spelen word ik niet. Ik zou op z'n minst de resolutie moeten terrugschroeven naar 1024*768 om het een beetje speelbaar te houden en dat ziet er op een 24" echt niet uit. Dan kies ik liever voor 1920*1200 met FSAA zonder next gen.

ja das inderdaad jammer maar een 24" trek je ook neit zomaar op die res natuurlijk op high def.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:27:
Zit nu in het laatste stukje van bolivia waar je dat vage beest moet killen maar ik kan de helft van de tijd niet eens op staan en dan ben ik al zo veel health kwijt dat je wel een healt pack moet gebruiken, achter muren of iets staan helpt ook niet want je wordt gewoon geraakt. Vooral het niet op kunnen staan is behoorlijk vervelend.

3 keer geraakt worden en je bent dood, of je wordt over de rand geschoten en dat soort dingen, frustrerend stukje zeg

of niet geraakt worden maar toch je health kwijt raken is ook zo vreemd, snap er niks van en niet erg logisch.
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:58:
[...]

Ahhh dat is inderdaad een aardig beestje, gewoon lief aankijken helpt niet... Het is de bedoeling dat je dat zwaard gebruikt, dat lockt zich automatisch op dat beest als hij zich even niet beweegt. Dan kan je zo'n groene ''superstraal afzwaarden'' (tja.. t'is geen schieten :P). Dit moet je net zo lang doen tot het beest neervalt, als je dan met je zwaard naar dat beest toe gaat zie je dat ''danger'' icoontje, dan kan je met e/use op dat beest insteken. Dat beest schiet dan meteen weer naar boven, laadt zich opnieuw op, klaar voor de volgende ronde ;). Die moet je een keer of... 4/5 doen, de eerste keren krijgt dat beest alle health terug, de laatste keer houdt het maar een klein streepje over na het ''opladen'' :). Mocht je te veel last van die rode stralen hebben... er staan genoeg stenen om je af en toe achter te verstoppen, daarnaast is Lara zo'n lenig meisje dat ze vast wel even haar turnmoves wil showen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ik ben aangekomen in engeland. Ik zit nu in die kerk waar al die graven liggen. Er is een bel, een gewicht aan de andere kant van de bel en een lampen ding die je met je gatling gun kan laten slingeren. Ik moet denk ik die lamp of die bel ofzo door de opzet van 'lancelot' heen rammen -> want die is 'fragile'. Weet iemand wat je in die tombe moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:40:
ik ben aangekomen in engeland. Ik zit nu in die kerk waar al die graven liggen. Er is een bel, een gewicht aan de andere kant van de bel en een lampen ding die je met je gatling gun kan laten slingeren. Ik moet denk ik die lamp of die bel ofzo door de opzet van 'lancelot' heen rammen -> want die is 'fragile'. Weet iemand wat je in die tombe moet doen?
Het staat hier ergens boven... ook al uitgelegd, maar kan geen kwaad om dat nog een keer te vertellen ;) Als je goed kijkt zie je dat er aan de rechter kant van de grafkamer (we komen binnen, links is dus de de kant dan dat touw met dat gewicht;)) een graf is wat ''gebroken'' is (2de graf... geloof ik). Als je hier in de buurt komt en op e/use drukt kijkt ze even naar het graf, veegt wat stof eraf en zie je duidelijk dat het 2 losse delen zijn. Cutscene afgelopen, kan je het voorste deel van dat graf weg trekken. Dit trek je naar de halve pilaar die naast dat touw (met gewicht) staat. En dan... Het is de bedoeling dat je dan eerst een gigantische ruk aan die lamp geeft zodat die richting de bel zwaait. Die bel ligt op de grond, dus raakt hij deze nog niet... Het is de bedoeling dat je dan via dat halve graf op die pilaar klimt, in dat touw springt, dat touw zorgt ervoor dat de bel omhoog schiet, lamp komt tegen de bel aan en klaar ! Als het goed gaat krijg je een cutscene te zien... zo niet.. nog een keer proberen ;)

Viel erfolg ! :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze krijgt steeds meer zown flesjesvorm

| |
/ . \
| | |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Argh, ik mis nog 1 zilveren schild :(.
En ja ik heb die achter het standbeeld van die vis bij het zwembad al gevonden ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:56:
Ze krijgt steeds meer zown flesjesvorm
| |
/ . \
| | |
Zie jij ze dan liever zo ???

Afbeeldingslocatie: http://homestead.com/fridgeraider/fracod.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:50:
[...]

Het staat hier ergens boven... ook al uitgelegd, maar kan geen kwaad om dat nog een keer te vertellen ;) Als je goed kijkt zie je dat er aan de linker kant van de grafkamer (we komen binnen, rechts is dus de de kant dan dat touw ;)) een graf is wat ''gebroken'' is (2de graf... geloof ik). Als je hier in de buurt komt en op e/use drukt kijkt ze even naar het graf, veegt wat stof eraf en zie je duidelijk dat het 2 losse delen zijn. Cutscene afgelopen, kan je het voorste deel van dat graf weg trekken. Dit trek je naar de halve pilaar die naast een touw staat. En dan... Het is de bedoeling dat je dan eerst een gigantische ruk aan die lamp geeft zodat die richting de bel zwaait. Die bel ligt op de grond, dus raakt hij deze nog niet... Het is de bedoeling dat je dan via dat halve graf op die pilaar klimt, in dat touw springt, dat touw zorgt ervoor dat de bel omhoog schiet, lamp komt tegen de bel aan en klaar ! Als het goed gaat krijg je een cutscene te zien... zo niet.. nog een keer proberen ;)

Viel erfolg ! :9
Bedankt maar ik had het al opgelost :X Ik zat even terug te lezen en daar staat het al.
Nu zit ik bij die grote draak, hoe versla ik die het best *is ook al langsgekomen* Er staat in vorige reacties dat ik op die grote _bellen_ moet schieten en dan maken die geluid en dan me gatling gun pakken en dan valt er iets naar beneden. Bij mij valt er dan een soort van kooi/bel naar beneden -> maar niet op de draak. Hoe kan ik zorgen dat de draak gaat kijken en dan ik dan met de gatling gun dat naar beneden kan laten komen en dat ik hem verwond? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

spoiler:
weet je misscihen waar de zilveren zitten? in de mansion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:36:
ik zit vast in afrika. Ik moet een grote schijf laten draaien zodat een soort van stekels uit de weg gaan. Of dat wiel te laten draaien moet ik heel veel water laten stromen. Er is een mechanisme waardoor je het water kan laten stromen (denk ik) alleen ik weet niet hoe ik dat mechanisme in werking zet.

[afbeelding]
Daar zit ik nu ook :X
Hoe moet je dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

s0k schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:06:
[...]

weet je misscihen waar de zilveren zitten? in de mansion
K weet ze niet meer allemaal uit m'n hoofd maar deze heeft mij ook een aantal keren achter m'n oor doen krabben :P :
spoiler:
In die ene gang staat die boodschap over 'above the waters, de twin sisters die elkaar de rug toe keren' Ik wist alleen die twee standbeelden bij de eerste duikplank, maar die kon je alleen naar elkaar toe keren, waarna je een hendel kreeg om zo'n rooster in het water weg te halen, als je de beelden nu weer naar hun oorspronkelijke positie draait (naar het water kijkend) en dan met je guns op hun speren gaat schieten kun je ze wel elkaar de rug toe laten keren :) en daar is je zilveren schild :) hoop dat je hier wat aan hebt :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik moet nu dat beest van Amanda verslaan, en ik doe het wel iedere keer tussen die teslacoils, maar da t beest laad zich iedere keer op. Ik heb nu al iets van 10x hetzelfde gedaan, hoe lang moet je dat nog doen?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:02:
[...]

Bedankt maar ik had het al opgelost :X Ik zat even terug te lezen en daar staat het al.
Nu zit ik bij die grote draak, hoe versla ik die het best *is ook al langsgekomen* Er staat in vorige reacties dat ik op die grote _bellen_ moet schieten en dan maken die geluid en dan me gatling gun pakken en dan valt er iets naar beneden. Bij mij valt er dan een soort van kooi/bel naar beneden -> maar niet op de draak. Hoe kan ik zorgen dat de draak gaat kijken en dan ik dan met de gatling gun dat naar beneden kan laten komen en dat ik hem verwond? 8)7
Ahh leuk stukje dit :) Je moet inderdaad gewoon op die bel schieten... (lekker gewoon..) je moet dan alleen best wel snel.. (lees:heel snel) zijn wil je dan nog dat beest een hersenschudding kunnen bezorgen.. Het is schieten, als je ziet dat dat beest even verbaasd naar die bel kijkt, meteen je wapens wegdoen, gatling gun gebruiken, als de wiedeweer trekken... Als het goed gaat krijg je een cutscene te zien.. :) Dit moet je dus vier keer doen :X Als je dit hebt gedaan is hij dood en kan je verder :)

Succes... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Spike_wolf schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:33:
[...]

K weet ze niet meer allemaal uit m'n hoofd maar deze heeft mij ook een aantal keren achter m'n oor doen krabben :P :
spoiler:
In die ene gang staat die boodschap over 'above the waters, de twin sisters die elkaar de rug toe keren' Ik wist alleen die twee standbeelden bij de eerste duikplank, maar die kon je alleen naar elkaar toe keren, waarna je een hendel kreeg om zo'n rooster in het water weg te halen, als je de beelden nu weer naar hun oorspronkelijke positie draait (naar het water kijkend) en dan met je guns op hun speren gaat schieten kun je ze wel elkaar de rug toe laten keren :) en daar is je zilveren schild :) hoop dat je hier wat aan hebt :)
damn, die heb ik al ;).

spoiler:
Zit er niks bij de fontein met het grote beeld ernaast? Of in de gang waar tapijten aan de muur hangen?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:41:
Ik moet nu dat beest van Amanda verslaan, en ik doe het wel iedere keer tussen die teslacoils, maar da t beest laad zich iedere keer op. Ik heb nu al iets van 10x hetzelfde gedaan, hoe lang moet je dat nog doen?
Tadaaaaaaaaaa !! ;)

[rml]Golivier in "[ Multi] Tomb Raider Legend"[/rml]

Neem aan dat je het hier over hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Jerry schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:49:
[...]

damn, die heb ik al ;).

spoiler:
Zit er niks bij de fontein met het grote beeld ernaast? Of in de gang waar tapijten aan de muur hangen?
Nope.. daar s niks...
spoiler:
Je hebt alles in de Gym al? zitten er ook een hoop...
Of achter de boekenkast in de library? bovenste verdieping daar.. in die apparte kamer

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Spike_wolf schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:55:
[...]

Nope.. daar s niks...
spoiler:
Je hebt alles in de Gym al? zitten er ook een hoop...
Of achter de boekenkast in de library? bovenste verdieping daar.. in die apparte kamer
Jup, die heb ik ook allemaal al. Dit is echt frustrerend :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:21:
[...]

Daar zit ik nu ook :X
Hoe moet je dit oplossen?
Als je goed kijkt zie je dat dat beeld twee armen heeft, die allebei geketend zijn.. Er zijn twee drukvlakken op de grond (aan weerszijden van het beeld). En er staat één blok... Problem now.. er is maar één blok, en twee drukvlakken.. ;) Het is eigenlijk heel erg makkelijk, je zet dat blok op dat rechter drukvlak, dan is zijn rechterarm ontketend... Maar allebei zijn armen moeten ontketend zijn wil je dat ding in het midden van het beeld eruit kunnen trekken met je hook,dinggeval, q ;). Dus nu zijn linker arm nog.. Je gaat dan zelf op dat linker drukvlak staan, dan zie je dat zijn linkearm ook vrij komt.. Wacht tot hij helemaal open is. Dan ga je van dat drukvlak af, even wachten tot dat plateau uitisgedraaid en dan zo snel mogelijk naar dat beeld toe en dat ding eruit trekken. Als je het goed doet krijg je een cutscene te zien :)

Veel succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:58:
[...]

Als je goed kijkt zie je dat dat beeld twee armen heeft, die allebei geketend zijn.. Er zijn twee drukvlakken op de grond (aan weerszijden van het beeld). En er staat één blok... Problem now.. er is maar één blok, en twee drukvlakken.. ;) Het is eigenlijk heel erg makkelijk, je zet dat blok op dat rechter drukvlak, dan is zijn rechterarm ontketend... Maar allebei zijn armen moeten ontketend zijn wil je dat ding in het midden van het beeld eruit kunnen trekken met je hook,dinggeval, q ;). Dus nu zijn linker arm nog.. Je gaat dan zelf op dat linker drukvlak staan, dan zie je dat zijn linkearm ook vrij komt.. Wacht tot hij helemaal beneden is. Dan ga je van dat drukvlak af, even wachten tot dat plateau uitisgedraaid en dan zo snel mogelijk naar dat beeld toe en dat ding eruit trekken. Als je het goed doet krijg je een cutscene te zien :)

Veel succes !
Thx, het werkte!
Was dus gewoon een kwestie van snel te zijn ;)

...en ik ga verder :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Ik installeer het nu, 7,6GB vrije schijfruimte benodigd :?? Pff, het moet niet gekker worden zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ja, bedankt, dat was het, het is me nu gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geweldig spel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

-done-, gewoon de LotR:FotR truuk uit moira :')

Hoe doe je die eindbaas dan? Ik blijf dat spookding slaan met mn zwaard, maar ze blijft maar regeneraten :? ik snap dat je wel iets moet doen als ze op d'r knieen is, maar wat? met mn guns schieten maakt geen zak uit.

[ Voor 153% gewijzigd door s0k op 04-04-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik zit weer vast, ik zit nu in de ruimte met een stuk of 12 graven van Arthur's "Myth" in een cirkeltje. Ze zegt iets over dat je misschien achter dat glimmende raam weg kan komen. Er zit nog een bel en een zwaar gewicht en een kroonluchter en een half graf. Ik heb al van alles geprobeerd, maar heb geen idee hoe ik verder moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor diegene die problemen hebben met het niet saven van een gamepad-config.

Normaal staat er bijvoorbeeld bij "jump" het volgende: R Mouse / Button1
Wanneer je hier een extra knop, die je toch niet gaat gebruiken, aan verbind wordt alles wel opgeslagen.
Bij "jump staat er dan: R Mouse / Button 1 / P
Bij "crouch/roll": F / Button 0 / O
Bij "grapple": Q / Button 2 / U
etc, etc...
Overigens heb ik zelf bij het WSAD-gedeelte en "sneak" niks toegevoegd dus die kunnen schijnbaar overgeslagen worden.

Het is trouwens wel een geweldig leuk spel, voor je het weet ben je weer een paar uur bezig. Ik vermaak me in ieder geval kostelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
iemand een tip hoe ik die amanada als monster versla in bolivia? *ik met zwaard*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

U was mij voor :D !

Het enige wat ik nog kan toevoegen is... veel springen.. en ontwijken. Dat beest doet af en toe een bepaalde move waarbij hij 3 keer wegduikt op het moment dat jij ''zwaard'' en vervolgens als jij stilstaat je van de zijkant aanvalt... Dit moet je dus proberen te voorkomen door snel weg te duiken en dan te ''zwaarden''. Iets anders wat mij heel erg heeft geholpen is METEEN nadat het beest weer de lucht in is gevlogen (en is geheald) hem de volle lading te geven (2 keer achter elkaar, soms zelfs 3 keer). Hierdoor gaat het lekker snel en heb je hem binnen de kortste keren klein :)

Wederom veel succes !

(iemand al de gouden artifact in het eerste en tweede level gevonden ???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:25:
Ik zit weer vast, ik zit nu in de ruimte met een stuk of 12 graven van Arthur's "Myth" in een cirkeltje. Ze zegt iets over dat je misschien achter dat glimmende raam weg kan komen. Er zit nog een bel en een zwaar gewicht en een kroonluchter en een half graf. Ik heb al van alles geprobeerd, maar heb geen idee hoe ik verder moet.
[rml]Golivier in "[ Multi] Tomb Raider Legend"[/rml]

Gaat lukken :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
ik heb ondertussen het eerste level uitgespeeld, ik vind het een subliem spel ware het niet dat het niet zoveel zou chrashen. Heb de laatste nvidia drivers, geen next gen graphics aan en dit op een 6600GT

al 2 keer een blue screen en 2 keer gewoon een vastloper van het spel waar ik het met alt-tab nog kon wegkrijgen

hopelijk wordt dit snel gepatched!

//ik moet er wel bijvermelden dat ik dit speel op een dual screen config waar bij het ene scherm aan blijft staan. dit geeft over het algemeen niet veel problemen maar zelfs wanneer ik shcerm 2 haduitgeschakeld in beeldschermeigenschappen had het een bluescreen. Vreemd

//edit 2: net de 3de vastloper gehad, bluescreen met nv4_disp error. als dit zo doorgaat wordt het niet meer fijn... :(

[ Voor 38% gewijzigd door nick_vh op 04-04-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickske_v schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:16:
ik heb ondertussen het eerste level uitgespeeld, ik vind het een subliem spel ware het niet dat het niet zoveel zou chrashen. Heb de laatste nvidia drivers, geen next gen graphics aan en dit op een 6600GT

al 2 keer een blue screen en 2 keer gewoon een vastloper van het spel waar ik het met alt-tab nog kon wegkrijgen

hopelijk wordt dit snel gepatched!
Geen last van vastlopers hier en ik speel dit op een FX5900.
Wel wat krakend geluid gehad, maar dat was op te lossen door het versnellingsniveau op Basisversnelling te zetten (met dxdiag of via Geluiden en audioapparaten, Geavanceerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
ik heb tijdens het gamen last van krakende boven..

ik speel tombraider op mijn laptop met een externe geluidkaart ( Audigy 2 NX met Creative inspire 6.1 boxjes) mijn videokaart is een 9700 ati met 265mb proc is een 1.7 pentium mobile. Het spel draait zelf vloeiend
alleen het geluid kraakt af en toe.. en word stees vaker.. maar is nogal hinderlijk.
Als ik gewoon me muziek in bv itunes luister dan heb ik geen problemen.. meetsal tijdens gamen

de software is ook up to date

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

nickske_v schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:16:
Heb zelf ook crashes, geen bluescreens. Had eerst dat alles vastzat, met herhalend geluid. Toen de hardwarematige acceleratie van m'n onboard geluidsprutkaartje uitgezet, toen had ik dat eerst het geluid zichzelf ging herhalen, als je dan snel genoeg weg alt-tabde kon je TR afsluiten :P Maar ik gok dus dat het bij mij ligt aan die onboard geluidskaart. Matig dingetje :P
//edit 2: net de 3de vastloper gehad, bluescreen met nv4_disp error. als dit zo doorgaat wordt het niet meer fijn... :(
Dit duidt op een probleem met de driver, niet met TR. Probeer andere drivers.

Ik denk dat jij 2 problemen hebt, 1 op driver-niveau, 1 op TR niveau. Probeer andere videokaart-drivers (84.25, 84.21, 84.22, alle drie drivers die redelijk zouden moeten zijn) & kijk eens hoe het dan gaat :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
heb net uurtje gespeeld en in bios fast write agp uitgezet, overclock op 5% ipv 10% gezet en draait nu als een trein, nuja, 100% zeker ben ik het niet maar ik hoop dat er geen verdere crashes komen, mocht dit wel het geval zijn ga ik op een hunt and destroy jacht!

zit nu bij die 3 bollen die je op iets moet leggen zodat het licht in dat draakje komt en dit doorschijnt naar iets. Leuke puzzels zijn het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:39
Ik ben vast heeeeel dom 8)7 maar ik zit vast in Peru tijdens de flashback met Amanda.
spoiler:
Ik ben in die kamer met de bal, een soort hijskraan en speren die uit de muur komen en ik moet die vent bevrijden die achter de tralies zit.

Ik kan er maar niet achter komen wat ik moet doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
spoiler:
Je moet omhoog klimmen met dat touw ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Magic schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:59:
Ik ben vast heeeeel dom 8)7 maar ik zit vast in Peru tijdens de flashback met Amanda.
spoiler:
Ik ben in die kamer met de bal, een soort hijskraan en speren die uit de muur komen en ik moet die vent bevrijden die achter de tralies zit.

Ik kan er maar niet achter komen wat ik moet doen |:(
spoiler:
die bal van de plateu halen, en daarna op de hijskraan leggen, en op de tauw springen naar het bovenstaande plateu, daarna kom je in een kort maar grappige scene :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:43:
[...]gehint? ik heb het ronduit gezegd hoor, read the fucking thread :Y)
Dat vind je het vast iets minder leuk dat mensen de 'extended demo' aan het spelen zijn terwijl het spel nog in pre-order zit. Ga hem zelf wel kopen als hij uit is : )

maargoed, aan de andere kant als 3d devver van de engine is het niet jou zaak om hier zorgen om te maken, jij hebt je functie goed vervult aangezien alle lof in deze threads... :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu vast in peru helemaal in het begin waar je anaya ontmoet.
Kom er gewoon niet uit, heel erg frusterend!!! Kan iemand me vertellen wat je hier moet doen? ;[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

bleh :( ik zit vast in Peru. Na een tijdje kom je op een plek waar de grond instort (tijdens een cutscene) moet je snel naar links springen
vervolgens kom je op een soort kolos en spring je naar de rand. De steen waar je op te recht komt valt ook weer en dan hang je met 1 hand aan die rand (cutscene) op dat moment krijg je controle en valt ze elke x de diepte in :( wat moet ik doen (E werkt niet)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 01:44:
Ik zit nu vast in peru helemaal in het begin waar je anaya ontmoet.
Kom er gewoon niet uit, heel erg frusterend!!! Kan iemand me vertellen wat je hier moet doen? ;[
spoiler:
Ik neem aan dat je het hebt over dat stukje bij die gele auto... Je hebt haar dan net gezien, zij gaat er met die auto vandoor en jij mag de boel daar een beetje opruimen ;) Wat je dan moet doen is alles afschieten wat je maar ziet. Het zijn drie groepen mannetjes die te voorschijn komen. De eerste groep is de groep die er staat nadat je met Anaya hebt gepraat. Nadat je deze hebt afgeschoten komt er een tweede groep (cutscene) uit die soort van kleedkamertjes... Als je deze hebt afgemaakt (cutscene), komt de laatste groep.. (nah groep.. 1 mannetje). Deze staat op een balkon en probeert je neer te schieten... Deze moet je uiteraard ook eventjes afmaken, als je dat alles hebt gedaan moet je proberen bij dat balkon te komen waar dat mannetje op stond... Dit kan je doen via de die vlaggenmast ;) Die staat aan de linkerkant als je binnenkomt... Hier kan je inklimmen, springen naar het ene balkon, dan via dat balkon ''slingeren'' (gewoon je magnetic grapple gebruiken) naar het balkon waar dat mannetje opstond en je kan weer rustig de toerist spelen ;) (hoewel.. staat nog 1 mannetje in dat huisje waar je naar binnen gaat ;))

Mocht je op een andere plek vast zitten dan dat ik dacht, moet je het maar even laten weten B)

Veel succes !

@Apie! Has been done ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

@Golivier: zou je bovenstaande post in spoiler tags kunnen zetten?

@Golivier2: Thanx! :)

[ Voor 17% gewijzigd door Apie! op 05-04-2006 10:45 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik zit een stukje verder vast. Na het gehele zwemgedeelte zonder gun en een of ander motorgedeelte loop ik net weer met me Assault Rifle rond.

De grond stort onder je in (cutscene)
Je moet links omhoog springen om een soort hoge kolos die omvalt
Vanaf daar spring je recht naar voren over het gat in de stenen grond heen
Op het moment dat je neerkomt komt er weer een cutscene en val je half (je hangt met 1 hand aan de rand) Daarna ga ik elke keer dood..

[ Voor 3% gewijzigd door GandalfTheGrey op 05-04-2006 10:32 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:19:
bleh :( ik zit vast in Peru. Na een tijdje kom je op een plek waar de grond instort (tijdens een cutscene) moet je snel naar links springen
vervolgens kom je op een soort kolos en spring je naar de rand. De steen waar je op te recht komt valt ook weer en dan hang je met 1 hand aan die rand (cutscene) op dat moment krijg je controle en valt ze elke x de diepte in :( wat moet ik doen (E werkt niet)
Als het goed is is dat dat stukje waar je drie keer op het juiste moment.. op een knopje moet drukken... De eerste twee zijn inderdaad geen probleem.. Die derde... daar heb ik ook eventjes ruzie meegehad ;) Je hoeft niet op e/use te drukken, dit werkt hier niet (logica ala Tomb Raider ;)), bij mijn weten moet je hier op naar rechts drukken... Het zou ook naar ''beneden'' kunnen zijn.. maar ik geef rechts meer kans :) (kan niet alles onthouden :D).

Mocht dit niet zo zijn... geef maar een gil :p

Wish you luck !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Tis gelukt.. naar rechts idd :p

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik vind het eigenlijk wel vreemd dat dit topic zo hard gaat terwijl de game nog niet eens officeeel gereleased is hier in nederland.
dat verraad het aantal warez wat in omloop weer aanzienlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:10:
ik vind het eigenlijk wel vreemd dat dit topic zo hard gaat terwijl de game nog niet eens officeeel gereleased is hier in nederland.
volgens mij hebben de meeste mensen het over de demo, schijnbaar is die ook nog al boeiend (kan ik nog niks over zeggen, ik wacht nog op de demo voor de xbox 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
naja ^^ ik zit te wachten op de box released van 1 tem 6 dan koop ik hem meteen ;)

't is een beetje mikken en wegen met warez.. ik koop niet vaak games.. en alle games die ik ooit heb gekocht zijn games die ik eerst gespeeld heb met een 24 houres copy om het zo te noemen. Als een spel me 24 uur heeft kunnen boeien koop ik het meestal.. (AOE2-3, mechwarrior, mohaa, cod2, tombraider 2..)

en nu binnenkort trl.. warez is niet altijd slecht! het promoot een spel.. tuurlijk zijn er groepen die het dan niet meer kopen..maar ja "if you enjoy this game buy it" quotes zijn alom bekend..
maar we zijn nu vreselijk offtopic aan het gaan..

ontopic:

word gek bij die king arthur kasteel zijn die "korven" die je kunt bewegen iets of is dat gwn voor de dolheid er ingestopt?
preciese handleiding moet niet enkel antwoord op wat hierbovenstaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Icekiller2k6 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:13:
[...]ontopic:

word gek bij die king arthur kasteel zijn die "korven" die je kunt bewegen iets of is dat gwn voor de dolheid er ingestopt?
preciese handleiding moet niet enkel antwoord op wat hierbovenstaat :)
Die heb je pas nodig als je het kasteel weer uit bent dus eerst negeren die kooien..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeten ze maar geen 2 weken of zo wachten met uitbrengen. Ik amuseer me er tot nu toe nog best mee en als ik er langer dan 3 avonden over doe om het uit te spelen vind ik het misschien het geld nog wel waard. Als ze die lui een vervolg laten maken koop ik hem zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

offtopic:
Niet zo schijnheilig... je moest eens weten hoeveel mensen BF2 GEKOCHT hebben door de "Extended DEMO" zoals hier wordt gezegd te hebben gespeeld ;)

Overigens is dit spel heel erg slecht voor je als je 100% uitspelen freak bent zoals ik :/ GTA:VC en GTA:SA moest ik ook persee 100% uitgespeeld hebben en dat gaat nu weer gebeuren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je moet sprinten met dit spel? Het lukt me niet :( Ik ben in Bolivia bij van die blokken die naar elkaar toe gaan (vlak na die tijger)... Ik kom niet verder... Word telkens geplet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:01:
Weet iemand hoe je moet sprinten met dit spel? Het lukt me niet :( Ik ben in Bolivia bij van die blokken die naar elkaar toe gaan (vlak na die tijger)... Ik kom niet verder... Word telkens geplet :P
"E" snel achter elkaar indrukken, zo kun je iig snel klimmen als je ergens aan hangt en snel naar de zijkant moet..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

er naartoe rennen, en zorgen dat je er gelijk doorheen gaat als ze open gaan, springen en rollen tussendoor...
spoiler:
en bij die blokken verderop, waar er twee acter elkaar zitten moet je er een steen tussen duwen.. gaan ze niet verder dicht ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:01:
spoiler:
Daarvoor staat toch zo'n krat? die kun je gewoon tussen die blokken drukken en dan kun je er zo tussendoor lopen :P

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
zojuist uitgespeeld. Ik vond het een erg gaaf spel maar helaas wel erg simpel / kort. Die allerlaatste 'eindbaas' had wel iets moeilijker gemogen. Het einde vond ik ook niet echt super. Maja ik vond het over het algemeen wel een goed spel! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
monnick schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:57:
zojuist uitgespeeld. Ik vond het een erg gaaf spel maar helaas wel erg simpel / kort. Die allerlaatste 'eindbaas' had wel iets moeilijker gemogen. Het einde vond ik ook niet echt super. Maja ik vond het over het algemeen wel een goed spel! :P
hoeveel uur heb je er overgedaan en welke stand? (en ook alle relics?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 11-09 08:32
hey,

ik krijg dit spel binnenkort ook, en het lijkt me wel leuk.
Maar hoe is het spel nou eigelijk? en ik heb enen 6800gt, zou ik hem wel op hoge settings kunnen spelen?
en nog een vraagje, waarom gebruikt iedereen hier, en in de oblivion topic zoveel spoilers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik zit vast in Peru *(again :)).. het is al langs geweest, maar ik kom er niet uit.
Daarom de volgende screeny.. Hoe kom ik bij die Guards? De liaan pakken lukt niet

Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/7569/hoeverder7bu.th.jpg

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
GandalfTheGrey schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:27:
Ik zit vast in Peru *(again :)).. het is al langs geweest, maar ik kom er niet uit.
Daarom de volgende screeny.. Hoe kom ik bij die Guards? De liaan pakken lukt niet

[afbeelding]
Toch moet je die liaan wel pakken..

Ik heb'm net uitgespeeld, maar lang niet alle artifcats gevonden. Toch maar weer opnieuw proberen met nu wel alle artifacts :) Het is echt een topspel!

[EDIT]
matsume schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:15:
hey,

ik krijg dit spel binnenkort ook, en het lijkt me wel leuk.
Maar hoe is het spel nou eigelijk? en ik heb enen 6800gt, zou ik hem wel op hoge settings kunnen spelen?
en nog een vraagje, waarom gebruikt iedereen hier, en in de oblivion topic zoveel spoilers?
Ik speel met een 9800 Pro@XT op 1024x768xMax en haal minimaal 30fps. Draait echt super!
Men gebruikt spoiler tags zodat mensen niet per ongeluk bijvoorbeeld de oplossing van een puzzel lezen, terwijl ze dat helemaal niet wilden weten.

[ Voor 37% gewijzigd door Bebob_NL op 05-04-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Volgens mij moet je toch echt die liaan te pakken zien te krijgen :?

Ik zit zelf ook vast -->

http://www.xs4all.nl/~petrus23/ennu.JPG

Waar moet ik nu heen ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 11-09 08:32
Ik speel met een 9800 Pro@XT op 1024x768xMax en haal minimaal 30fps. Draait echt super!
Men gebruikt spoiler tags zodat mensen niet per ongeluk bijvoorbeeld de oplossing van een puzzel lezen, terwijl ze dat helemaal niet wilden weten.
bedankt, maar bedoel je met max, alles aan(AA, Vsync, next gen content)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik heb hem net uitgespeeld volgens het bericht wat ik kreeg, net Amanda (Dat leuke beest) verslagen, maar er staat maar Game Finished 83%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan de andere kant kan komen :?

Ik heb die tesla coils al wel aan de praat en die 3 kereltjes aan de overkant krijg ik ook nog wel kapot maar ik snap ff niet hoe ik aan de andere kan kan komen, het zal wel iets met dat ding links in beeld zijn maar ik kom er ff achter hoe precies.

Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/8661/image29uv.th.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 05-04-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als groot/oud tomb raider (Deel 2 _/-\o_ ), ben ik zeer benieuwd naar deze game. Ik vindt tomb raider een echte console game, dus ik ga de demo dus ook neit op mijn pctje doen. Vraag aan de liefhebber, is dit echt weer TR kwaliteit? Zit het typische TR gevoel er in (je komt een lvl in, ziet de uitgang, en hoopt m binnen een uur bereikt te hebben :9 )?

En voor de mensen die al die vragen hebben over, "hoe kom ik hier verder", laat de game lkkr liggen.
Om zoveel vragen te lezen over alleen al de demo, doet al pijn aan me lara hart. Dat niet weten hoe je verder moet voor een tijdje is juist een TR charme.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 17:43 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.