Kootstra schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:32:
De boeken willen nog steeds niet , zelfs niet nadat ik die twee standbeelden veranderd heb
K wil eerst het mansion uitspelen daarna komen de time trials maar
En de gouden iemand een hint hoe die moet?
Bij mij lukte hij eerst ook niet... ik zal je proberen duidelijk uit te leggen wat en hoe

Ik ga er van uit dat je die geheime hallway, van de bibliotheek naar de slaapkamer, al hebt ontdekt. Als het goed is ben je daar een hint tegen gekomen, dat stuk op die muur over die 2 zussen... In dat stuk staat dat ze met hun ruggen naar elkaar toe moeten staan. Wellicht ben je al zo aan het puzzelen geweest dat je ze eerst naar elkaar toe hebt gezet (om die knop te krijgen waarmee je het tweede rooster in het water opent). Vervolgens heb je ze vast al een keer of vijf, uit frustratie, alle kanten opgedraaid die je maar kon bedenken... Dit heb ik ook gedaan... dacht dat ik het goed deed.. maar nee

Je moet ze echt helemaal naar buiten draaien !!! Zo ver het maar kan, echt met de ruggen naar elkaar toe. Als je dit goed doet krijg je een cutscene, zie je dat dat gouden masker (switch) die je eerst had doordraait, en dat er weer een soort van raadsel komt

NU kan je pas die boeken in de bibliotheek aanraken, ze staan duidelijk een stuk meer naar voren, als je het raadsel wat op de muur staat opvolgt, is het geen probleem
Die gouden artifact... daar kom je wel achter als je dat met die boeken hebt gedaan

(dat gedoe met die boeken levert je een zilveren.... en uiteindelijk, na nog wat ''gepuzzel'', ook het gouden artifact op

).
Mocht het je echt niet lukken.. of mocht het geheel onduidelijk zijn.. dan moet je het maar even laten weten

Als je goed kijkt zie je ''onder'' die balkons een soort van donker geval... zit net onder de rand van het balkon... Hier kan je op schieten ! (volgens mij heb ik het met manual aim gedaan). Als je hier even op schiet zie je dat het vuil eraf gaat en dat het een glimmend, metalen plaatje is ! Vervolgens kan je er met je hook naar gooien, stilstaan, even binnenhalen die hap (e/use) en de hele boel stort in

Als je dit met alle 4 de balkons doet, kan Rutland zich niet meer opladen en kan je hem rustig afschieten
Veel succes !
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 03-04-2006 19:30
]