[Multi] Tomb Raider Legend

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.889 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westlake
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb alleen nog wel 1 klein probleempje en dat is dat ik met mijn Soundblaster Live! kaart na een paar minuten krakend geluid krijg, iemand die hier ook last van heeft ?
Heb ik ook last van met dezelfde kaart. Uitzetten van hardware acceleratie(bij oa. dxdiag) verhelpt dit probleem....tijdelijk. Op de officiële forums hebben meer mensen er last van. Hopen op een patch/fix dus.

[ Voor 19% gewijzigd door Westlake op 03-04-2006 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:49:
[...]Kan je misschien vertellen of je een ''cutscene'' krijgt als jij een boek indrukt ? Of zie je dat ze hem indrukt.. Bij mij staat ze namelijk lekker blond te doen, haalt haar schouders op alsof er niets aan de hand is ;) Ze blijft maar kijken naar die 2 boekenkasten aan de linkerkant (beneden, als je met je verrekijker kijkt zegt ze ook dat het een mechanisme is), heeft iemand deze al open gekregen ? Dacht eerst dat je dat met die boeken zou bereiken.. maar nee dus... Wie roept ?
Exacte hetzelfde probleem...
Krijg zo'n gevoel dat we hier in een verlate 1 april grap lopen te stinken... :X

[ Voor 11% gewijzigd door Occy74 op 03-04-2006 02:19 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Helaas is het geen grap :P

spoiler:
Je moet eerst een stel raadels oplossen voor je de boeken kan indrukken. Het eerste raadsel vindt je in een geheime gang tussen de bibliotheek en de kamer van mevrouw croft. BTW die boekenkast gaat pas open als je het raadsel van de boeken opgelost hebt

Heeft iemand de laatste zilvere al ik zoek hem nog steeds, voor de rest heb ik ze allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 10:37
monnick schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:16:
[...]

Trouwens bij mij loopt het spel echt helemaal perfect! Het ziet er super uit (alles aan staan en op 1024 x 782 (oid.)) en ik heb nog nooit ook maar 1 schokje gehad, alleen draaid gewoon super.

*Met mijn ATI radeon x800*
"next-gen" zeker niet aanstaan he? zonder die optie is er ook weinig grafische pracht dus het loopt sowieso heel soepel dan - niet dat het er niet goed uit ziet! Jammer dat er niet mmer instellingen zijn. Door die next-gen optie kan ik kiezen tussen 150 en 15 fps |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

nero355 schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:40:
2 Vraagjes :

1. DEMO Geinstalleerd en gespeeld, maar Next-Gen effecten heb ik niet aan kunnen doen terwijl ik ze denk ik wel had :? Hoort dit zo ??
2. Is er een mogelijkheid om te "strafen" terwijl je met Z schiet ?? Echt irritant dat je niet zelf mag weten hoe je die ventjes uitschakelt :| En alles is gescript wat betreft vijanden die tevoorschijn komen :/

Best jammer imho ...
Like ... iemand ?? Vooral vraagje 2 :)

LOL @ CTRL+ALT+DELETE comic btw, altijd hilarisch :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 19:36
2 weet ik niet, 1 wel: In de demo zit GEEN Next-Gen content vanwege de download-size. Die 5 minuten die je met de demo bezig bent kost nu al 100mb per minuut...

(That is: 5 minuten de 2e keer dat je het speelt met als doel bij het einde te komen, niet om aan te kloten en zo dus :) )

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rockmanz schreef op maandag 03 april 2006 @ 08:17:
Helaas is het geen grap :P

spoiler:
Je moet eerst een stel raadels oplossen voor je de boeken kan indrukken. Het eerste raadsel vindt je in een geheime gang tussen de bibliotheek en de kamer van mevrouw croft. BTW die boekenkast gaat pas open als je het raadsel van de boeken opgelost hebt

Heeft iemand de laatste zilvere al ik zoek hem nog steeds, voor de rest heb ik ze allemaal
Dat raadsel met die zussen die met hun rug naar elkaar toe staan en niets meer ''bewaken'' heb ik alllllaaaang opgelost ;) (Neem aan dat je het hebt over die 2 dames met speren, boven het ''zwembad''.

Welk ander raadsel zie ik over het hoofd... ?

Wat betreft die laatste zilveren.... dat wordt toch echt een checklist maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
jaapstobbe schreef op maandag 03 april 2006 @ 08:27:
[...]

"next-gen" zeker niet aanstaan he? zonder die optie is er ook weinig grafische pracht dus het loopt sowieso heel soepel dan - niet dat het er niet goed uit ziet! Jammer dat er niet mmer instellingen zijn. Door die next-gen optie kan ik kiezen tussen 150 en 15 fps |:(
volgens mij kun je niet eens kiezen voor next gen met een x800 kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:23:
[...]

Dat raadsel met die zussen die met hun rug naar elkaar toe staan en niets meer ''bewaken'' heb ik alllllaaaang opgelost ;) (Neem aan dat je het hebt over die 2 dames met speren, boven het ''zwembad''.

Welk ander raadsel zie ik over het hoofd... ?

Wat betreft die laatste zilveren.... dat wordt toch echt een checklist maken :P
Klopt. Je moet iets doen met die speren in het zwembad. Lees dat verhaaltje in die geheime gang nog is goed en kijk dan is naar die speren.

spoiler:
Je moet ze met de rug naar elkaar zetten...

De rest is niet zo moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
....

dat ze de retail versie van het spel willen beschermen tegen kopieren snap ik...

maar waarom zit er op de demo securom :/

securom conflict met 1 van mn drivers = ik kan de demo niet spelen....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

lordsnow schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 15:34:
Jemig, hoe kan zo'n spel nou zo ruk spelen met die systeemspecs? Dan is't maar te hopen dat er nog wat getweakt wordt aan de game performance voordat het spel uitkomt.
Euh, de demo is later gemaakt dan de game zelf, dus nee :). Ik heb hier ook niet echt performanceproblemen trouwens (geforce 6600), wel veel stalls maar dat wordt met een driver-update gefixed door nvidia.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Oh ja

Afbeeldingslocatie: http://www.oisyn.nl/pics/lara1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.oisyn.nl/pics/lara2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.oisyn.nl/pics/lara3.jpg

:)

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2006 11:22 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:15:
[...]

Euh, de demo is later gemaakt dan de game zelf, dus nee :). Ik heb hier ook niet echt performanceproblemen trouwens (geforce 6600), wel veel stalls maar dat wordt met een driver-update gefixed door nvidia.
Is die driver al uit?

edit: uploaden die nude patch :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hacku schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:34:
Ik geloof dat die "next-gen" optie ook HDR bevat. In dat geval is een 6600GT niet krachtig genoeg.
Nee hoor, er zit geen HDR rendering in TRL

Oh ja, en diegenen die zitten te zeiken over performance moeten a) wachten tot het gereleased wordt, b) die gaan kopen, en c) een patch en (in het geval van nvidia hardware) nieuwe drivers downloaden (die is nu nog niet uit nee) :Y)

[ Voor 34% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
nero355 schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:42:
[...]

LOL @ CTRL+ALT+DELETE comic btw, altijd hilarisch :Y)
Over CTRL+ALT+DELETE gesproken, je moet tijdens het gamen eens naar het geheugengebruik kijken :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
PirE schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:02:
Ik zit vast in de tombe waar al die ridders liggen in Engeland. Ik heb 1 blok gevonden wat ik kan verplaatsen, maar wat moet ik nu verplaatsen om die capsule rond Arthur te breken?

Als ik op dat gewicht spring dan komt die klok omhoog, maar wtf is het nut daarvan. Voor de rest kan ik enkel met die lamp slingeren.

Ik zie de logica niet 8)7
Kootstra schreef op zondag 02 april 2006 @ 02:18:
Ik ben erachter gekomen na een half uur scheel kijken,

spoiler:
Je moet dat ene stuk tombe naast de kapotte toren zetten. Je moet daarna de kroonluchter vanaf arthur naar je toe trekken en dan los laten zodat hij gaat zwaaien. Eenmaal als je dit hebt gedaan kan je op die toren springen en hiervandaan naar de hangende cilinder springen

Heeft iemand hier ook problemen met zijn/haar geluid?
Ik heb hele tijd een raar geluid er tussen door?
spoiler:
Dus je gaat bij die arthur staan, je gooit die grapple naar die kroonluchter en trekt die naar je toe. Vervolgens klim je op die kapotte toren en dan zou je aan die zwaaiende kroonluchter moeten gaan hangen? Zo ja, :/.. Zo nee, wat moet je dan doen?

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:20
FlipFluitketel schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:53:
[...]

[...]

spoiler:
Dus je gaat bij die arthur staan, je gooit die grapple naar die kroonluchter en trekt die naar je toe. Vervolgens klim je op die kapotte toren en dan zou je aan die zwaaiende kroonluchter moeten gaan hangen? Zo ja, :/.. Zo nee, wat moet je dan doen?
Nee je gaat aan die kabel hangen waardoor de bel omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
FlipFluitketel schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:53:
[...]

[...]

spoiler:
spoiler:
Bij Arthur staan, die kroonluchter naar je toetrekken (zorg wel dat ie niet schuin gaat zwaaien) en dan spring je op die kapotte pilaar en spring je naar dat touw waardoor de klok omhoog gaat.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

.oisyn schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:26:
Nee hoor, er zit geen HDR rendering in TRL

Oh ja, en diegenen die zitten te zeiken over performance moeten a) wachten tot het gereleased wordt, b) die gaan kopen, en c) een patch en (in het geval van nvidia hardware) nieuwe drivers downloaden (die is nu nog niet uit nee) :Y)
Zou jij dit voor mij kunnen beantwoorden :
2. Is er een mogelijkheid om te "strafen" terwijl je met Z schiet ?? Echt irritant dat je niet zelf mag weten hoe je die ventjes uitschakelt :| En alles is gescript wat betreft vijanden die tevoorschijn komen :/

Best jammer imho ...
??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
twiekert schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:03:
[...]

spoiler:
Schiet constant met je gun op zo'n stenen pilaar, dat maakt dan geluid wat dat beest nogal interessant vindt, op dat moment draait tie z'n kop naar zo'n pilaar toe, schakel dan snel over naar de grapling hook, en trek aan dat rader systeem wat naast zo'n pilaar staat, dat beest krijgt dan die kooi op z'n kop. dat moet je 4x doen (4 pilaren he 8)7 )
spoiler:
Dat gaat toch niet? Je kan je grapling hook niet gebruiken terwijl je schiet, en van zodra je stopt met schieten kijkt dat beest terug naar jou.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

nero355 schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:02:
[...]

Zou jij dit voor mij kunnen beantwoorden :
De standaard knoppen ken ik niet, ik speel het hier altijd met een ps2 controller op de PC. Maar als je je target lock ingedrukt houdt strafe je ipv dat je gewoon loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
Hacku schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:08:
[...]

spoiler:
Dat gaat toch niet? Je kan je grapling hook niet gebruiken terwijl je schiet, en van zodra je stopt met schieten kijkt dat beest terug naar jou.
Hier heb ik ook last van, vind het niet te doen. De hele tijd als ik mijn gun holster en mijn grapple probeer te pakken dan pakt dat mens automagisch weer de gun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:56

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Spel blijft erg leuk, enige minpuntje tot nu toe vind ik de treinachtervolging in kasachstan (of hoe typ je dat :+ ) die gewoon te lang duurt.

De nextgen settings kun je gewoon vergeten met een enigsinds normale kaart, ik denk dat het alleen te draaien is met een 7800/7900GT(X) @ sli, of de x1800/1900 @ crossfire.....
In de levels die zich binnen afspelen draait het nog wel aardig, maar buiten is het gewoon niet speelbaar (@ 7800GTX).

ps 1: ramgeheugengebruik valt me heel erg mee, ik kom niet echt boven de 600-700mb uit volgens mij!
ps 2: ik heb nog weinig gelezen over de laattijden, niets dan hulde daarover!!!!!!! dit is weer eens wat anders dan een "halfjaar" wachten voordat b.v. bf2 geladen is.

[ Voor 28% gewijzigd door Tortelli op 03-04-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
ps 1: ramgeheugengebruik valt me heel erg mee, ik kom niet echt boven de 600-700mb uit volgens mij!
Heb je al eens in de task manager gekeken? Bij mij staat dat TR zo'n 70MB gebruikt 8)7
ps 2: ik heb nog weinig gelezen over de laattijden, niets dan hulde daarover!!!!!!! dit is weer eens wat anders dan een "halfjaar" wachten voordat b.v. bf2 geladen is.
Eens :) Het laden gaat erg snel, _/-\o_ daarvoor.

[ Voor 38% gewijzigd door XWB op 03-04-2006 14:08 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd laden gaat supersnel ! :)

Ik heb besloten te wachten op de officiele release, dan ga ik hem lekker halen in de winkel, ff wachten op de patch, en de nieuwe nvidia driver, en dan lekker verder gaan in next gen :)

Kwist zelf niet eens dat ik zoveel geduld had :P

Ok now time to work

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Tortelli schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:01:
Je kunt TRL dan ook niet met BF2 vergeleken. Je speelt in TRL in je eentje en het is allemaal nogal lineair. De laadtijden zijn kort omdat er practisch niets wordt ingeladen; delen van de wereld worden pas ingestreamed als je in de buurt komt. Bij BF2 is dat natuurlijk nogal anders, de hele wereld moet bekend zijn voor de game om de simulatie te doen, daarnaast kun je op elk willekeurig moment naar elke willekeurige plek 'springen' (denk bijvoorbeeld aan de top-down commander view), en sowieso altijd wel heel erg ver kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik krijg op mijn laptop wel regelmatig een BSOD helaas. Zal wel aan mijn geheugen liggen maar wel vervelend omdat ik eigenlijk bijna nooit opsla.. Meer doen dus!

Het valt me wel op dat al veel mensen hem hier hebben terwijl ie nog niet uit is. Via de minder legale wegen is ie dus al volop te verkrijgen. .oisyn, weet jij niet toevallig wat ze er allemaal aan doen om zoiets tegen te gaan?

Ik heb de set van Tomb Raider 1 t/m 6 besteld bij de FRS en ga deze ook nog halen.. Eindelijk de set legaal én compleet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

.oisyn schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:17:
De standaard knoppen ken ik niet, ik speel het hier altijd met een ps2 controller op de PC. Maar als je je target lock ingedrukt houdt strafe je ipv dat je gewoon loopt.
Maar als je zelf richt kan het dus niet ?? Zou jammer zijn !!
Tortelli schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:01:
De nextgen settings kun je gewoon vergeten met een enigsinds normale kaart, ik denk dat het alleen te draaien is met een 7800/7900GT(X) @ sli, of de x1800/1900 @ crossfire.....
In de levels die zich binnen afspelen draait het nog wel aardig, maar buiten is het gewoon niet speelbaar (@ 7800GTX).
Dus single 1900XTX trekt het niet :? Lijkt me sterk ...
BF2 ben ik altijd als eerste binnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
Als spellen nou op dezelfde dag op mijn deurmat konden liggen als dat ze via andere kanalen te krijgen zijn, dan ging ik die moeite ook niet doen. De praktijk is alleen dat er soms wel 1-2 weken tussen kan zitten dat een spel op internet te krijgen en het in de winkels ligt :)

Geen probleem voor mij, TR Legends is het gewoon waard om origineel te hebben, heb em gepre-ordered bij play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

.oisyn schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:16:
[...]

Je kunt TRL dan ook niet met BF2 vergeleken. Je speelt in TRL in je eentje en het is allemaal nogal lineair. De laadtijden zijn kort omdat er practisch niets wordt ingeladen; delen van de wereld worden pas ingestreamed als je in de buurt komt. Bij BF2 is dat natuurlijk nogal anders, de hele wereld moet bekend zijn voor de game om de simulatie te doen, daarnaast kun je op elk willekeurig moment naar elke willekeurige plek 'springen' (denk bijvoorbeeld aan de top-down commander view), en sowieso altijd wel heel erg ver kijken.
Ik moest toch een voorbeeld uitzoeken ;), maar er zijn tegewoordig nog maar weinig games die echt een beetje snel laten. TRL en Toca 3 zijn 2 voorbeelden van goeie games die ook nog eens een acceptabele laadtijd hebben :).
nero355 schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:30:
[...]

Maar als je zelf richt kan het dus niet ?? Zou jammer zijn !!

[...]

Dus single 1900XTX trekt het niet :? Lijkt me sterk ...

[...]

BF2 ben ik altijd als eerste binnen 8)
Van wat ik er van gehoord heb blijkt een x1900 nextgen ook niet zonder die framedrops te kunnen spelen. Maargoed ik heb zelf geen x1900 dus ga mijn hand er niet voor in het vuursteken ;).

[ Voor 23% gewijzigd door Tortelli op 03-04-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Leuk spel, erg mooi einde :).
Alleen jammer dat het een beetje kort is. Ik heb er 6 uur over gedaan.
Ik dacht dat het een langer spel zou zijn, omdat het 7.6 gig groot is :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
jaaoie17 schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:55:
[...]

volgens mij kun je niet eens kiezen voor next gen met een x800 kaart
inderdaad, next-gen kan ik niet aanzetten met mijn X800, maar wat zijn de voordelen van next-gen? Bij mij ziet het spel er iig rete strak uit en het loopt als een trein _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
Ik kom maar niet langs dat stomme waterbeest in Engeland... Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Zie [rml]twiekert in "[ Multi] Tomb Raider Legend"[/rml] :)

Ik ben er eindelijk langs geraakt :p

[ Voor 34% gewijzigd door XWB op 03-04-2006 15:18 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

monnick schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:54:
[...]

inderdaad, next-gen kan ik niet aanzetten met mijn X800, maar wat zijn de voordelen van next-gen? Bij mij ziet het spel er iig rete strak uit en het loopt als een trein _/-\o_
zonder nextgen
nextgen

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
ik zit vast in afrika. Ik moet een grote schijf laten draaien zodat een soort van stekels uit de weg gaan. Of dat wiel te laten draaien moet ik heel veel water laten stromen. Er is een mechanisme waardoor je het water kan laten stromen (denk ik) alleen ik weet niet hoe ik dat mechanisme in werking zet.

Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/4158/naamloos0bx.jpg

rechts en links van het plaatje zijn twee knoppen op de grond die je kan activeren en dan gaat er iets open in dat mechanisme. Toen ik 1 van de knoppen indrukte (de linker) viel er een enorm groot blok op de grond. (dit blok is te zwaar om te verplaatsen). Bij de rechter knop gaat er alleen iets open en daar staat een verschuifbaar blok dat ik op de knop kan zetten. Bij de linker knop is er geen blok dat ik op de knop kan zetten.

Ik weet niet hoe ik verder kom op die punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik zit ergens vast in het begin van Bolivia :p
Je bent in een of andere kamer met 3 mechanismen in de grond en 3 houten boxen over de zaal verdeeld. Verder zijn er 3 grote deuren / mechaniscmer die door de schuiven in de grond in werking gezet kunnen worden. Wie kan me helpen :) Ik krijg de boxen niet naar boven, want daar zitten de mechanismen

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Bij de linker knop is er geen blok dat ik op de knop kan zetten.
spoiler:
Nee idd. Daar moet je zelf op gaan staan en wachten tot dat blok volledig rondgedraaid is. Dan moet je heel vlug terug naar het midden en met je grapple hook dat ding in het midden van dat beeld uittrekken.

Ik zit nu in Nepal. Damn wat een actie :p Je moet constant bewegen/spingen, mooi timen enzo. En het gebergte is :9~

[ Voor 17% gewijzigd door XWB op 03-04-2006 15:50 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

GandalfTheGrey schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:47:
Ik zit ergens vast in het begin van Bolivia :p
Je bent in een of andere kamer met 3 mechanismen in de grond en 3 houten boxen over de zaal verdeeld. Verder zijn er 3 grote deuren / mechaniscmer die door de schuiven in de grond in werking gezet kunnen worden. Wie kan me helpen :) Ik krijg de boxen niet naar boven, want daar zitten de mechanismen
spoiler:
De box op de schuine kant zetten en dan op de hoge kant van de wip springen, zodat de box omhoog wordt gewipt :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Hacku schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:49:
[...]

spoiler:
Nee idd. Daar moet je zelf op gaan staan en wachten tot dat blok volledig rondgedraaid is. Dan moet je heel vlug terug naar het midden en met je grapple hook dat ding in het midden van dat beeld uittrekken.

Ik zit nu in Nepal. Damn wat een actie :p Je moet constant bewegen/spingen, mooi timen enzo. En het gebergte is :9~
spoiler:
je kunt gewoon op dat draaiende blok springen

Ik heb ook een aardig poosje zitten prutsen voordat ik het doorhad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:49:
[...]

Aha.. het werkt alleen nog niet... Ik moet nu nog 1 zilveren en 1 gouden in haar huis. Ben gezellig in Engeland aangekomen... Kan je misschien vertellen of je een ''cutscene'' krijgt als jij een boek indrukt ? Of zie je dat ze hem indrukt.. Bij mij staat ze namelijk lekker blond te doen, haalt haar schouders op alsof er niets aan de hand is ;) Ze blijft maar kijken naar die 2 boekenkasten aan de linkerkant (beneden, als je met je verrekijker kijkt zegt ze ook dat het een mechanisme is), heeft iemand deze al open gekregen ? Dacht eerst dat je dat met die boeken zou bereiken.. maar nee dus... Wie roept ?
Neu, je ziet d'r gewoon die boeken indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

irriterend spelletje :D nu een of andere Molen in de lucht na die 3 boxjes.. er wordt geroepen
"move" en er komt een pijl naar beneden.. Ik probeer zo'n Crouch Roll te doen, maar ga elke x dood :( GRR
got it :) in peru now!

[ Voor 27% gewijzigd door GandalfTheGrey op 03-04-2006 16:31 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:11:
[...]

Neu, je ziet d'r gewoon die boeken indrukken.
Werkt nog steeds niet... Maakt niet uit, we puzzelen gezellig verder...

Heb het spel ondertussen ook al uitgespeeld.. viel me een beetje tegen :X Het is echt een pracht van een spel, alleen te kort :/ Bij Angel of Darkness was dit ook al zo... maar nu is echt compleet bagger.. Waar blijven de goede oude Tomb Raider (1, 2 en 3 met stip ;)) momenten... het puzzelen.. het zoeken.. Een paar dagen, soms zelfs een week bezig zijn met het zoeken naar iets... Ik mis het compleet. Enfin, we gaan voor de 100 %, op naar de time trails en de artifacts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:32:
[...]

Heb het spel ondertussen ook al uitgespeeld.. viel me een beetje tegen :X Het is echt een pracht van een spel, alleen te kort :/ Bij Angel of Darkness was dit ook al zo... maar nu is echt compleet bagger.. Waar blijven de goede oude Tomb Raider (1, 2 en 3 met stip ;)) momenten... het puzzelen.. het zoeken.. Een paar dagen, soms zelfs een week bezig zijn met het zoeken naar iets... Ik mis het compleet. Enfin, we gaan voor de 100 %, op naar de time trails en de artifacts !
Je die moet die standbeelden achter de duikplank met de ruggen naar elkaar draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

s0k schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:16:

Hoe kom je aan dat zwempak? :P
Kun je unlocken. Of als je leet bent zoals ik, via het developers-debug-menu :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:32:
[...]

Je mag een gratis spel natuurlijk niet 'in de bek kijken' :-)

Pas als je het koopt heb je recht tot oordelen...

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 14:42

Unagi

Always aware...

.oisyn schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:48:
[...]
Kun je unlocken. Of als je leet bent zoals ik, via het developers-debug-menu :Y)
vertel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

.oisyn schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:48:
[...]

explain :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Tijdje aan het spelen nu maar zit ff vast bij die gast me zijn zwaardje, niet die japanees maar die dude in zijn blousje. Die springt steeds op die stukjes waar jij niet op kunt komen. Hoe krijg je die knakker dood :?

Wat ik niet snap is waarom dit spel als dikke strond draait met dat next gen gebeuren aan. Zo bijzonder is het nou ook weer niet en vergeleken met een spel als Far Cry bv is het na al die jaren. Hopelijk komt er nog een fixje voor want dat het zo slecht draait slaat nergens op, vergelijk het met Oblivion wat perfect draait met HDR en alles aan en dit niet. Hopelijk komt dat nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Die zit uiteraard niet in de final release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:12:
[...]

Kwestie van wachten op een leuke patch :P

Pixel neukers hier op got ;) :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
[...]

offtopic:
zeg sylvester, denk je dat je nu wel vaak genoeg hebt gehint dat je ook developer bent :P

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Back to Bolivia. Hoe krijg ik dit beest neer? :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Hey.. leuk spel af en toe beetje buggy besturing.. of ik kan dr maar gewoon niet aan wennen dat kan natuurlijk ook :P maar ik zit nu in die flashback waar dat monster achter je aan komt.. dan rent Lara weg, maar dan verschijnt er dus een icoon in beeld van een figuurtje met guns.. op welke knop moet je dan drukken? (vindt het zowiezo vaag, want Lara heeft bij mij dan helemaal geen wapens bij zich.. behalve een paar flares dan..)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Count schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:22:
[...]

offtopic:
zeg sylvester, denk je dat je nu wel vaak genoeg hebt gehint dat je ook developer bent :P
gehint? ik heb het ronduit gezegd hoor, read the fucking thread :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:29:
Back to Bolivia. Hoe krijg ik dit beest neer? :)
Ahhh dat is inderdaad een aardig beestje, gewoon lief aankijken helpt niet... Het is de bedoeling dat je dat zwaard gebruikt, dat lockt zich automatisch op dat beest als hij zich even niet beweegt. Dan kan je zo'n groene ''superstraal afzwaarden'' (tja.. t'is geen schieten :P). Dit moet je net zo lang doen tot het beest neervalt, als je dan met je zwaard naar dat beest toe gaat zie je dat ''danger'' icoontje, dan kan je met e/use op dat beest insteken. Dat beest schiet dan meteen weer naar boven, laadt zich opnieuw op, klaar voor de volgende ronde ;). Die moet je een keer of... 4/5 doen, de eerste keren krijgt dat beest alle health terug, de laatste keer houdt het maar een klein streepje over na het ''opladen'' :). Mocht je te veel last van die rode stralen hebben... er staan genoeg stenen om je af en toe achter te verstoppen, daarnaast is Lara zo'n lenig meisje dat ze vast wel even haar turnmoves wil showen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Hm ok, dan moet ik maar meer geduld hebben. Dat beest healt zichzelf steeds, dacht dat ik nog wat anders moest doen :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:56:
Wat ik niet snap is waarom dit spel als dikke strond draait met dat next gen gebeuren aan. Zo bijzonder is het nou ook weer niet en vergeleken met een spel als Far Cry bv is het na al die jaren. Hopelijk komt er nog een fixje voor want dat het zo slecht draait slaat nergens op, vergelijk het met Oblivion wat perfect draait met HDR en alles aan en dit niet. Hopelijk komt dat nog goed.
Care to tell wat voor configuratie je het op draait en welke revisie van je graphics drivers je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
[...]

Unlock-instructies.. Nu!
Of we stellen een GOT petitie op voor een lifetime ban voor jou ;) :+

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:03:
[...]

Care to tell wat voor configuratie je het op draait en welke revisie van je graphics drivers je gebruikt?
A64 3000+ @ 3800+
1024Mb
Gigabyte 6800GS 425/1000Mhz @ 500/1200Mhz

De laatste nvidia drivers, 84.24? in ieder geval de nieuwste die ik ben tegen gekomen. Voor wat je er voor terug krijgt aan grafische pracht van ik het hele Next Gen idee compleet overrated en een beetje domme populaire benaming. Slaat nergens op want het gaat er amper op vooruit en je systeem heeft constant last van framedrops :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:58:
Dus als ik een testrit maak in een auto mag ik er niet over oordelen, dat mag ik pas doen als ik hem heb gekocht ;)
Ja, je mag over die auto zeker oordelen! Maar niet als je de gehele motor tijdens die testrit hebt afgeschreven omdat je de 100.000km geschatte levensduur van die auto hebt afgelegd. Dan ben je verplicht em alsnog te kopen ;)

Zie de demo als een testrit, niet de full retail.

Ontopic:
Gister de demo gespeeld en het doet me echt weer denken aan Tomb Raider 1, het springen schieten en het ontdekken van een tombe.. Leuke puzzels waar de physics leuk in verwerkt zijn. Vet!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die framedrops waar je het over hebt, zijn dat keiharde 'stalls' (halve seconde of meer geen refresh) of 'normale' drops? Ik zou op een 6800 sowieso nog even de 'normale' versie spelen. Wellicht dat de patch en nieuwere drivers enige uitkomst bieden. Op welke resolutie speel je het?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wachten op de nieuwe nvidia drivers, heb ik eeuwen geleden al verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:14:
Wachten op de nieuwe nvidia drivers, heb ik eeuwen geleden al verteld.
Moet je een FAQ opstellen ;) (Probably heb je er ook bij verteld dat die stalls min of meer puur de schuld zijn van Nvidia? ;))

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:45
Game finished

neeeeeeeeeee !!! nu al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:17:
(Probably heb je er ook bij verteld dat die stalls min of meer puur de schuld zijn van Nvidia? ;))
Niet in deze draad nee

Dus... what he says :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
hoe kan je het best die 'eindbaas' Rutland met dat zwaard in Afrika verslaan? In die ruimte met die 4 balkons die je kan laten instorten? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-08 10:48
De boeken willen nog steeds niet , zelfs niet nadat ik die twee standbeelden veranderd heb :r
K wil eerst het mansion uitspelen daarna komen de time trials maar :+
En de gouden iemand een hint hoe die moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
standbeelden met de ruggen naar elkaar draaien, de tekst lezen die er staat en dan kan je de boeken indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

monnick schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:28:
hoe kan je het best die 'eindbaas' Rutland met dat zwaard in Afrika verslaan? In die ruimte met die 4 balkons die je kan laten instorten? :/
8)7 Hoe laat je die in godsnaam instorten, wist niet eens dat het kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
op die stenen schieten, dan komt er rood, daar ook op schieten en dan met je grapling gun daarop schieten en dan die toren omtrekken. Maar hoe heb jij hem dan verslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

monnick schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:20:
op die stenen schieten, dan komt er rood, daar ook op schieten en dan met je grapling gun daarop schieten en dan die toren omtrekken. Maar hoe heb jij hem dan verslagen?
:P euh nog niet, ik was steeds bezig en 1 keer lukte het bijna maar toen ging ik zelf per ongeluk dood, was gewoon aan het schieten, schieten, schieten en wat graneten gooien enzo. Hoe het precies moet weet ik nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kootstra schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:32:
De boeken willen nog steeds niet , zelfs niet nadat ik die twee standbeelden veranderd heb :r
K wil eerst het mansion uitspelen daarna komen de time trials maar :+
En de gouden iemand een hint hoe die moet?
Bij mij lukte hij eerst ook niet... ik zal je proberen duidelijk uit te leggen wat en hoe ;) Ik ga er van uit dat je die geheime hallway, van de bibliotheek naar de slaapkamer, al hebt ontdekt. Als het goed is ben je daar een hint tegen gekomen, dat stuk op die muur over die 2 zussen... In dat stuk staat dat ze met hun ruggen naar elkaar toe moeten staan. Wellicht ben je al zo aan het puzzelen geweest dat je ze eerst naar elkaar toe hebt gezet (om die knop te krijgen waarmee je het tweede rooster in het water opent). Vervolgens heb je ze vast al een keer of vijf, uit frustratie, alle kanten opgedraaid die je maar kon bedenken... Dit heb ik ook gedaan... dacht dat ik het goed deed.. maar nee ;) Je moet ze echt helemaal naar buiten draaien !!! Zo ver het maar kan, echt met de ruggen naar elkaar toe. Als je dit goed doet krijg je een cutscene, zie je dat dat gouden masker (switch) die je eerst had doordraait, en dat er weer een soort van raadsel komt B) NU kan je pas die boeken in de bibliotheek aanraken, ze staan duidelijk een stuk meer naar voren, als je het raadsel wat op de muur staat opvolgt, is het geen probleem ;)

Die gouden artifact... daar kom je wel achter als je dat met die boeken hebt gedaan :) (dat gedoe met die boeken levert je een zilveren.... en uiteindelijk, na nog wat ''gepuzzel'', ook het gouden artifact op :)).

Mocht het je echt niet lukken.. of mocht het geheel onduidelijk zijn.. dan moet je het maar even laten weten :)
Steffy schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:57:
[...]

8)7 Hoe laat je die in godsnaam instorten, wist niet eens dat het kon?
Als je goed kijkt zie je ''onder'' die balkons een soort van donker geval... zit net onder de rand van het balkon... Hier kan je op schieten ! (volgens mij heb ik het met manual aim gedaan). Als je hier even op schiet zie je dat het vuil eraf gaat en dat het een glimmend, metalen plaatje is ! Vervolgens kan je er met je hook naar gooien, stilstaan, even binnenhalen die hap (e/use) en de hele boel stort in :) Als je dit met alle 4 de balkons doet, kan Rutland zich niet meer opladen en kan je hem rustig afschieten O-)

Veel succes !

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-08 10:48
Zeer groot en handig verhaal _/-\o_

Veel succes !
Inderdaad nu werkt het , k werd al helemaal gek , thanks man :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Steffy schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:27:
[...]

:P euh nog niet, ik was steeds bezig en 1 keer lukte het bijna maar toen ging ik zelf per ongeluk dood, was gewoon aan het schieten, schieten, schieten en wat graneten gooien enzo. Hoe het precies moet weet ik nog niet
hijs heel makkelijk, al die balkons naar beneden halen -> dan kannie zich zelf niet meer opladen en dan kan je hem heel makkelijk doden! Succes! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in missie twee, Peru. Dat is wanneer je die flashback hebt met Amanda. Amanda is vooruitgelopen en tussen haar en Lara is de grot ingestort. Ik sta totaal vast! Na een half uur heen en weer lopen tussen de ingestorte gang en de kamer waar die andere vrouw dood ligt ben ik ongeveer zo gefrustreerd! ;)

Ik heb al geprobeerd op die kist in de kamer te gaan staan, en dan te gaan zwaaien aan de horizontaal hangende speer, waardoor je op een plateau wat hoger in de kamer komt. Dan zie je aan de andere kant van de kamer een gat waar je naartoe kan springen. Hier kom ik echter met geen mogelijkheid op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:43:
Ik zit nu in missie twee, Peru. Dat is wanneer je die flashback hebt met Amanda. Amanda is vooruitgelopen en tussen haar en Lara is de grot ingestort. Ik sta totaal vast! Na een half uur heen en weer lopen tussen de ingestorte gang en de kamer waar die andere vrouw dood ligt ben ik ongeveer zo gefrustreerd! ;)

Ik heb al geprobeerd op die kist in de kamer te gaan staan, en dan te gaan zwaaien aan de horizontaal hangende speer, waardoor je op een plateau wat hoger in de kamer komt. Dan zie je aan de andere kant van de kamer een gat waar je naartoe kan springen. Hier kom ik echter met geen mogelijkheid op.
je moet daar naarboven gaan en dan via de richel op de zijmuur naar de ovenkant, en dan gewoon springen vanaf de richel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe versla je de eindbaas in kazachstan ( dat spook achtig ding )??
Ik snep er geen bel ven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:44:
[...]

je moet daar naarboven gaan en dan via de richel op de zijmuur naar de ovenkant, en dan gewoon springen vanaf de richel :)
Ah, thanks! :) Dat had ik al een keer geprobeerd, maar blijkbaar had het nog 10 pogingen nodig. Raar beest trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Gehaald dus, ben nu alweer in de sneeuw met die achtervolging op de motor maar bij mij is het halve level doorzichtig, dikke textures bugs. Heel vreemd om te zien, de grond zelf is goed maar rotsen zijn half doorzichtig enzo. Beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

wat moet je doen in de tombe van king arthur ? Iets met die bel, maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
spoiler:
Die grote luster laten zwaaien, en dan op die kapotte paal klimmen en vandaar naar dat touw met dat gewicht springen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:31:

Ik zit nu bij bolivia 1% Ik ben nog niet zover want heb het spel pas 1 uur. Ik ziet bij een kamer waarin 4 grote palen staan met daaraan 4 uiteinden waar je aan kan slingeren (1 van die palen is kapot en daar kan je niet aan draaien.) Als je van de ene paal naar de andere springt verdraaid de paal waar je heen sprint. Ik kan hier dus niet verder komen, herkend iemand dit stukje? En zo ja, hoe moet je dan verder?
Hier kom ik ook ff niet verder :X
Kan iemand me misschien even helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
spoiler:
Je moet aan de laatste paal in de hoek geraken (links van de doorgaan waar je door moet). Eenmaal daar kan je springen & vasthouden aan de muur en zo verder klimmen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:46:
Hoe versla je de eindbaas in kazachstan ( dat spook achtig ding )??
Ik snep er geen bel ven
Dat was ook even een wazig stuk ;) Vaag gebeuren met dat ding.. iets.. Amanda's huisdier ;) Als je goed kijkt zie je aan aan alle vier de kanten van de kamer gele stroom boxen met hendels (zitten op de muur). Het is de bedoeling dat je al huppelend die dingen bereikt, hendeltje overhaalt en lap ! Als je dat eenmaal hebt gedaan gebeurt er het één en ander (cutscene geloof ik) en kan je op zo'n ''stroomapparaat'' gaan zitten in het midden van de kamer. Dat beest holt dan nog steeds achter je aan ! Als je eenmaal op die stoel zit kan je hem gemakkelijk van je af houden, gewoon een beetje op hem schieten zodat hij tegen de muur aankomt of zelfs tegen een van stroomstralen aan de zijkant van de kamer (dat is het makkelijkste omdat hij zich dan even bij Amanda moet opladen). Als dat beest je even niet bij je in de buurt is, kan je op een van de vier blauwe ballen aan het plafond schieten, rondom die stoel. Het is de bedoeling dat je alle vier die ballen omhoog schiet, waardoor er een soort van stroomkring (rondom Lara + apparaat) ontstaat.

En dan.... als het goed is kan je dan uit je stoel stappen en met je ''hook'' dat deel van het zwaardartifact pakken ! :) (boven de stoel) Eventjes op e/use drukken en klaar is Lara ! Als je alles goed hebt gedaan eindig je na het pakken van het artifact met een cutscene :)

Veel succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:27:
spoiler:
Je moet aan de laatste paal in de hoek geraken (links van de doorgaan waar je door moet). Eenmaal daar kan je springen & vasthouden aan de muur en zo verder klimmen.
thanks, ik dacht weer eens veelste moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, komt ook op de Cube lees ik net ;). Beter! Toch nog een beetje goeie single player titel voor dat ding om naar uit te kijken .... ja, speel toch vaak net iets strakker op console, met controler dan .... de PC controls zijn goed hoor, daar niet van ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Heeft iemand toevallig een lijstje waar de zilveren awards zich bevinden?

Kan er 1 niet vinden en heb geen flauw idee, de rest is al binnen inclusief de gouden maar die ene rottige zilveren :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.fuxcaps.nl/junk/Capture20-11-2004-20.27.123-4-2006-20.59.26.jpg

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
-

[ Voor 177% gewijzigd door Verderf op 03-04-2006 21:06 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westlake
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Occy74 schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:59:
Heeft iemand toevallig een lijstje waar de zilveren awards zich bevinden?

Kan er 1 niet vinden en heb geen flauw idee, de rest is al binnen inclusief de gouden maar die ene rottige zilveren :'(

[afbeelding]
Heb geen lijstje voor je maar ik heb ze allemaal weten te vinden. De laatste die ik moest lag achter een standbeeld van een vis op de 2de etage van het zwembad. Daar heb ik dus een miljoen keer overheen gekeken 8)7 Noem anders even op welke je al hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Westlake op 03-04-2006 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:15
Nou ik heb hem vandaag dan ook maar eens gespeelt.
En 1 woord:
Geweldig

Heb weer dat gelavoel van TR 1 en 2 terug. Net een uur of 6 achter elkaar zitten spelen, dat is weer sinds lange tijd dat een singleplayer game me zo lang achter elkaar boeit
Ik ga hem iig legaal halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Westlake schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:12:
[...]

Heb geen lijstje voor je maar ik heb ze allemaal weten te vinden. De laatste die ik moest lag achter een standbeeld van een vis op de 2de etage van het zwembad. Daar heb ik dus een miljoen keer overheen gekeken 8)7 Noem anders even op welke je al hebt.
Hahahahahaha, 1x raden waar mijn missende award ligt.. 8)7

You're a lifesaver.. _/-\o_

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:29:
Het spel zelf is niet zo moeilijk nee, maar ik vind de puzzels (sommige) toch behoorlijk pittig. Maar zoals je al aangeeft vaak is het een kwestie van geduld hebben.

Het stukje waar ik net was zei lara "Guess I'll have to take the high way". Dat was dus een subtiele hint :P
Hoe ben je daar verder gekomen ?? Ik spring van (vanuit als je naar je vijanden kijkt die je opwachten hoek gekeken) de linker "klim beeld" op dat stukje steen, maar ik val elke keer te pletter :/ Er moet iets anders zijn ... GRMBL :|

Tevens vroeg ik me af hoe erg het is om een die Zilveren/Gouden/Bronze Awards te missen in de levels ... kan je deze een beetje relax alsnog zoeken/halen :?

Ow ja Next Gen @ 1152x864 is best te doen met enkele FPS drops ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Erg leuke demo, besturing is even wennen mischien dat ik hem voor de xbox ipv de pc haal.

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-life.net/img/getimg/20060403.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 23:13

Maxow

Hidden Sound System

-1 flauw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
+1 flauw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast in Peru: Return to Paraíso:
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/5908/trl5eh.th.gif
spoiler:
Ik vermoed dus dat je die bol nodig hebt om op het derde platform te plaatsen, iemand een idee hoe je eraan geraakt of hoe het nu verder moet?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.