[Multi] Tomb Raider Legend

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.887 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig om te zien hoeveel mensen inclusief ikke gewoon keihard vast komen te zitten in het spel. Tja wat moet je dan als je got niet had he :+

Vind ik opzich wel een goed punt, houd de game lekker uitdagend en je hebt hem niet binnen 2 dagen uitgespeeld. Lara zelf ziet er ook erg :9 uit.

Wel grappig als ze even niks doet dat ze soms de stof van de billen afveegt :P iemand al gezien?

Enigste minpunt vind ik eigenlijk de next gen content, is gewoon te buggy, teveel framedrops, en zo te zien ben ik niet de enigste die daar last van heeft, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Dit is spel toch niet zo moeilijk of wel :? of hebben veel mensen gewoon geen geduld. Alles wordt aangegeven met icoontjes en anders kan je altijd je verrekijker + E gebruiken ;)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:18:
Dit is spel toch niet zo moeilijk of wel :? of hebben veel mensen gewoon geen geduld. Alles wordt aangegeven met icoontjes en anders kan je altijd je verrekijker + E gebruiken ;)
Het spel zelf is niet zo moeilijk nee, maar ik vind de puzzels (sommige) toch behoorlijk pittig. Maar zoals je al aangeeft vaak is het een kwestie van geduld hebben.

Het stukje waar ik net was zei lara "Guess I'll have to take the high way". Dat was dus een subtiele hint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Butler:

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/3710/butler9kb.jpg

Ik zit nu bij bolivia 1% Ik ben nog niet zover want heb het spel pas 1 uur. Ik ziet bij een kamer waarin 4 grote palen staan met daaraan 4 uiteinden waar je aan kan slingeren (1 van die palen is kapot en daar kan je niet aan draaien.) Als je van de ene paal naar de andere springt verdraaid de paal waar je heen sprint. Ik kan hier dus niet verder komen, herkend iemand dit stukje? En zo ja, hoe moet je dan verder?

btw. klopt het dat je als je begint met het spel nog niks in de croft mansion kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuttering while running High End

When running the next-generation features, a small number of people may experience slight frame rate instability (stuttering) during game play. This is a video card driver problem and you must make sure you have downloaded the latest drivers for your video card. Card manufacturer’s websites where you can obtain these are listed at the end of this ReadMe file.
Dit uit de readme van TR:L

Maar goed ik draai al de laatste nvidia drivers, zijn er mensen met nvidia cards met een bepaalde drivers die hier geen last van hebben? Zo ja, welke drivers gebruiken julllie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

8)7 Ik ben nu op het stukje waar je op die vallende steen staat en er dus z'n filmpje begint waar je iets moet doen, er staat een pijltje naar boven maar ik heb het nu wel 50 keer gedaan maar ik ga steed dood, snap er echt niks van, laat mij lekker zelf lopen en springen ofzo maar niet dit, het is wel grappig maar als je niet weet wat je moet doen kun je ook niks uit proberen.

Iemand enig idee wat ik daar moet doen behalve op het pijltje naar boven drukken of springen want dan gebeurt er dus niks :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Ik kom hier niet echt verder :p Ik weet dat je die paal links omhoog moet, maar dan val ik altijd :?

/edit
Lol Steffy, same problem :p

[ Voor 12% gewijzigd door XWB op 02-04-2006 15:57 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Hacku schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:57:
Ik kom hier niet echt verder :p Ik weet dat je die paal links omhoog moet, maar dan val ik altijd :?

/edit
Lol Steffy, same problem :p
:( zelfde probleem, er gebeurt gewoon niks dus, echt vaag

je kunt op elke toets drukken die er op het toetsenbord zit maar er gebeurd dus niks, lijkt wel een bug ofzo, die filmpjes zijn wel grappig maar niet als er dus fouten ofzo in zitten, je moet op de knop naar boven drukken, neem ik aan maar je kunt er op los rammen wat je wilt maar er gebeurt niks 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Steffy op 02-04-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd als ik de pijltjes volg dan kom ik er toch echt doorheen, mischien drukken jullie te laat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik druk al op het pijltje als het er nog niet eens staat, eerder lukte het wel bij andere stukjes maar hier niet, ondertussen alles al geprobeerd maar kom niet verder daar, jammer dan zal het spel hier voor mij wel ophouden, ik kom gewoon niet verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Nu ben ik verder geraakt, eenmaal boven jumpt Lara, dan blijft ze even hangen (er verschijnt een pijltje naar beneden) maar dan valt ze telkens :? :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op zondag 02 april 2006 @ 16:10:
Nu ben ik verder geraakt, eenmaal boven jumpt Lara, dan blijft ze even hangen (er verschijnt een pijltje naar beneden) maar dan valt ze telkens :? :p
Je moet naar rechts drukken niet naar onder anders valt ze :P

edit:
best verwarrend want het pijltje staat een beetje raar :X

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
Zo, was wel wat aan de korte kant, maar wel een van de weinige games waar ik me erg mee vermaakt heb :). Jammer alleen dat de optie next generation content zo zwaar is, zelfs met een X1900XT liep het nog niet lekker :/

Mooie game voor de collectie in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-RaX
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-08 11:47
Steffy schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:56:
8)7 Ik ben nu op het stukje waar je op die vallende steen staat en er dus z'n filmpje begint waar je iets moet doen, er staat een pijltje naar boven maar ik heb het nu wel 50 keer gedaan maar ik ga steed dood, snap er echt niks van, laat mij lekker zelf lopen en springen ofzo maar niet dit, het is wel grappig maar als je niet weet wat je moet doen kun je ook niks uit proberen.

Iemand enig idee wat ik daar moet doen behalve op het pijltje naar boven drukken of springen want dan gebeurt er dus niks :X
Ik heb hetzelfde probleem :P Ik begrijp er niks van. Ik heb ondertussen alle toetsen al geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 16:11:
[...]

Je moet naar rechts drukken niet naar onder anders valt ze :P

edit:
best verwarrend want het pijltje staat een beetje raar :X
Inderdaad, het pijltje staat verkeerd :p Maar goed, het is me nu gelukt (na 30 pogingen 8)7)

@Steffy, niet opgeven :p Je moet gewoon op het pijltje omhoog blijven rammen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Het is echt weer een ouderwets lekkere Tomb Raider. 8)

Heb nu Bolivia uitgespeeld (52 minuten geloof ik) en hij loopt best lekker. (Zelfs op mijn laptop! Wel lage reso en detail enzo.)

[ Voor 4% gewijzigd door endless op 02-04-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op zondag 02 april 2006 @ 16:18:
[...]

Inderdaad, het pijltje staat verkeerd :p Maar goed, het is me nu gelukt (na 30 pogingen 8)7)

@Steffy, niet opgeven :p Je moet gewoon op het pijltje omhoog blijven rammen.
Hup Steffy Hup!! :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Laatst online: 07-12-2023
Hoe versla ik die eindbaas op het einde van het Ghana-level. Iedere keer als ik hem bijna dood heb gaat hij naar boven en dan is zijn health weer helemaal vol. Ik zal wel wat met die 4 edelstenen moeten doen, maar wat? 8)7.

Normaal krijg je wel hints, maar hier dus niet. En ik word onderhand doodziek van de 3 regels die die gast blijft herhalen. :(

Edit: is al gelukt.

[ Voor 4% gewijzigd door PirE op 02-04-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
twiekert schreef op zondag 02 april 2006 @ 12:15:
Zit nu bij dat beest van Amanda in dat ondergrondse research facility in kazachstan. Heb die 3 knoppen al omgezet en al heel vaak dat beest tussen die 2 tesla coils geschoten, maar zie nu niet hoe ik verder moet, iemand ? :)

Laat maar, heb met m'n domme kop maar 3 schakelaars ipv 4 omgezet :X
Euh.. hoe moet je dat beest slopen als je alle schakelaars hebt omgezet :?
Beest had ik net een stuk of 8x bijna kapot, dan verdwijnt ie en komt ie weer met volle energie terug.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Feck, nu al 2 keer een vastloper (enkel van Legend, ik kon alt-tabben naar een andere app) in het 2e lvl. De ene keer
spoiler:
net voor de motor, de andere keer tijdens de motorrit
. Beeld vast & geluid dat zich bleef herhalen. Ik gok op een probleem met de (onboard) geluidskaart. Best jammer ;(

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 nu demo aan downloaden is :)

TIP voor de mensen die met "pijltjes timing" problemen hebben :

Bij GTA:SA waren er ook wat van dat soort dingen en sommige mensen hadden last van FPS LAG op de een of andere manier en je instellingen of resolutie wat lager zetten hielp meestal wel voldoende !!! :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-RaX
T-RaX schreef op zondag 02 april 2006 @ 16:16:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem :P Ik begrijp er niks van. Ik heb ondertussen alle toetsen al geprobeerd...
Hmm, verkeerd gelezen... Ik ben al voorbij het gedeelte met die vallende stenen maar je krijgt later in het spel een sequence waar ik niet voor bij kom.
spoiler:
Het gaat over de Indy style rollende steen. Wat moet je doen? Welke toets moet je indrukken? Je krijgt het blauwe icoontje te zien, Lara met getrokken wapen het lijkt wel of ze opzij springt. Ik heb alle toetsen combo's gebruikt maar wordt nog steeds geplet door de steen...

Kan het zijn dat sommige actie icoontjes verkeerd zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door T-RaX op 02-04-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

T-RaX schreef op zondag 02 april 2006 @ 16:51:
[...]

Hmm, verkeerd gelezen... Ik ben al voorbij het gedeelte met die vallende stenen maar je krijgt later in het spel een sequence waar ik niet voor bij kom.
spoiler:
Het gaat over de Indy style rollende steen. Wat moet je doen? Welke toets moet je indrukken? Je krijgt het blauwe icoontje te zien, Lara met getrokken wapen het lijkt wel of ze opzij springt. Ik heb alle toetsen combo's gebruikt maar wordt nog steeds geplet door de steen...

Als je dat actiesymbool ziet dan moet je zelf lara bewegen. Dus gewoon gaan rennen, gok ik.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
T-RaX schreef op zondag 02 april 2006 @ 16:51:
[...]

spoiler:

spoiler:
Dat is geen film sequence meer, als je het lara-met-getrokken-wapens icoon ziet moet je zelf weer spelen. spring dus over die paal heen, rol onder de andere door en ren naar voren, spring over het gat met stekels en je bent er :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

8)7 Misschien een bugje in het bij geleverde bestandje van de extended demo? Ik zal het eens opnieuw installeren, volgens mij zit er gewoon iets mis want dit slaat nergens op natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-RaX
twiekert schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:12:
[...]

spoiler:
Dat is geen film sequence meer, als je het lara-met-getrokken-wapens icoon ziet moet je zelf weer spelen. spring dus over die paal heen, rol onder de andere door en ren naar voren, spring over het gat met stekels en je bent er :).
Heb ik geprobeerd maar je begint altijd in het midden van de sequence dus voordat je over de eerste hindernis bent ben je al dood... Ik word echt gek 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 08:59
Heeft iemand een save game bij die waterval Aan het begin van het Ghana level? (Ik wilde die duik nog een keer doen in de veronderstelling dat ik um wel weer zou kunnen loaden..... niet dus. Nu moet ik weer helemaal in peru beginnen :/ ) Tomb Raider is voor mij weer terug van weg geweest! :P

[ Voor 17% gewijzigd door The_Thijs© op 02-04-2006 17:24 ]

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
T-RaX schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:16:
[...]

Heb ik geprobeerd maar je begint altijd in het midden van de sequence dus voordat je over de eerste hindernis bent ben je al dood... Ik word echt gek 8)
Lastig stukje inderdaad, je moet schuin naar rechts lopen & springen en dan weer naar links. Als je maar loopt heb je tijd zat, die bal die rolt rolt net zo snel als Lara kan rennen :)
The_Thijs© schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:19:
Heeft iemand een save game bij die waterval Aan het begin van het Ghana level? (Ik wilde die duik nog een keer doen in de veronderstelling dat ik um wel weer zou kunnen loaden..... niet dus. Nu moet ik weer helemaal in peru beginnen :/ ) Tomb Raider is voor mij weer terug van weg geweest! :P
Je kan ook het Ghana level laden uit het menu, save game is niet nodig :)

[ Voor 36% gewijzigd door twiekert op 02-04-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychotic_01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
FlipFluitketel schreef op zondag 02 april 2006 @ 16:27:
[...]

Euh.. hoe moet je dat beest slopen als je alle schakelaars hebt omgezet :?
Beest had ik net een stuk of 8x bijna kapot, dan verdwijnt ie en komt ie weer met volle energie terug.
Iemand dat mormel al voorbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 08:59
Ik kan in het menu alleen het boliva level overieuw doen, de rest is allemaal weg

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:36
'Extended demo'... Is dat een eufemisme voor de illegaal gedownloade versie of zijn er 2 demo's? De versie die ik heb is een beetje kort :P Ook zitten er dingen in die ik verder helemaal niet nodig heb gehad (die boom waar je dat blok op kunt duwen tussen de 1e en 2/3e gastjes en die dingen die schijnbaar kapot kunnen aan de tempel.) Die laatste zou ik nog kunnen proberen maar voor die eerste heb ik geen doel/nut kunnen vinden?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

De extended demo is een beter woordt voor de minder legale versie.

:) Maar ik ben er langs, spel eropnieuw op en na een paar keer prutsen ging het eindelijk goed, het spel reageerde deze keer tenminste alleen ging ik nog een paar keer dood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
Psychotic_01 schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:43:
[...]

Iemand dat mormel al voorbij?
spoiler:
Als je alle schakelaars omgezet hebt dan komt dat geval naar beneden waar het halve zwaard in zit.
Schiet dan met die machine de 4 hangende bollen naar de tesla coils toe zodat daar ook elektriciteit door heen loopt. Stap vervolgens uit het schiet masjien en trek met je grapling hook het zwaarddeel uit dat ding boven je. Die bollen lopen wel op timers, je moet dus wel snel zijn.

En vergeet tussendoor niet dat vervelende mormel van je af te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
twiekert schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:14:
[...]

spoiler:
Als je alle schakelaars omgezet hebt dan komt dat geval naar beneden waar het halve zwaard in zit.
Schiet dan met die machine de 4 hangende bollen naar de tesla coils toe zodat daar ook elektriciteit door heen loopt. Stap vervolgens uit het schiet masjien en trek met je grapling hook het zwaarddeel uit dat ding boven je. Die bollen lopen wel op timers, je moet dus wel snel zijn.

Deze lukte me in 1 keer, had wel mazzel omdat dat monster ergens vast zat ik had dus alle tijd (lang leve de bugs). Die andere met Rutland moest ik 3x overnieuw doen voordat ik doorhad wat je moest doen :D.

Die Japanner heb ik ook al in het plafond gekregen :D zie screenshot.
Afbeeldingslocatie: http://img326.imageshack.us/img326/9936/makkie4vu.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Terugspringen naar linkerplatform. zelf op die schakel gaan staan en dan zo snel mogelijk terug naar het middelste platform. Als je goed timed kan je op het al draaiende platform springen en dan kan je gelijk doorspringen naar het midden. Dan met je grappling op die schakelaarschieten en met E terughalen. Als je snel genoeg bent dan krijg je een cutscene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woow, hebben mensen tijd te veel ofzo lol : ) ik zie in zulke stappen mensen het spel uit spelen (voordat het uit is). Ik vraag me af hoeveel plezier je er dan nog van heb. Ik vind het juist leuk om elke keer weer een beetje te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik zit vast:
Afbeeldingslocatie: http://img416.imageshack.us/img416/5418/laracroft3dw.th.jpg
Ik heb dus net dat stuk met de motor gedaan, en daarna de terugblik, en nu wil Lara er nog meer dingen ontdekken. Het enige wat ik gezien heb, is dat je het water in kan, en dan kom je hier uit, ik heb werkelijk geen idee hoe ik nu verder moet, iemand een idee?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:49:
Ik zit vast:
[afbeelding]
Ik heb dus net dat stuk met de motor gedaan, en daarna de terugblik, en nu wil Lara er nog meer dingen ontdekken. Het enige wat ik gezien heb, is dat je het water in kan, en dan kom je hier uit, ik heb werkelijk geen idee hoe ik nu verder moet, iemand een idee?
spoiler:
je moet die ronde blauwe dingen (4 stuks) allemaal uittrekken ;) Dan zakt het water vanzelf weg en kun je erdoor

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Waarom kan Lara niet slingeren met 1 hand? Ze valt steeds. Het probleem is dat ik ze nooit stil kan houden wanneer ze naar de stok springt. Klik.

/edit
Met E dus :p

[ Voor 6% gewijzigd door XWB op 02-04-2006 19:17 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:50:
[...]

spoiler:
je moet die ronde blauwe dingen (4 stuks) allemaal uittrekken ;) Dan zakt het water vanzelf weg en kun je erdoor
Ik had al zo'n idee dat ik wat met die dingen moest doen, maar het is me nu gelukt, bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
twiekert schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:14:
[...]

spoiler:

Kolere.. was dat alles.. Vanmiddag hele tijd mee bezig geweest en niks lukte en nu binnen 2 minuten 8)7.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:20
Ik hoef nog maar 2 silver artifacts in de mansion, alleen ik kan ze niet vinden... Er is als het goed is iets boven de haard (zie spoiler)
spoiler:
Above the hearth, revealed visage and countenance touched in haste raise up the Steward

Kan iemand mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 369 uur voorat ik ´m kan spelen....
Kan em tegen die tijd denk ik beter kopen als het zoo langzaam blijft gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
FnF schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:49:
Ik zit vast:
[afbeelding]
je moet die 4 knoppen onder water snel achter me kaar indrukken en dan verdwijnt het water en dan kan je verder.

Ik kom niet verder: Ik zit bij die 'eindbaas' in dat japanse gebouw. Die gast met die ene stok waar hier boven een plaatje van staat. Die gast loopt op een soort boven verdieping en onder hangen machine geweren. Ik klim naar boven en ga een beetje rond springen en op die gozer schieten alleen ik ga steeds dood. Is er nog een tactiek om die japanse dude te doden?

Nog een screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://img427.imageshack.us/img427/6081/naamloos7np.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Carpenter schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:04:
Ik hoef nog maar 2 silver artifacts in de mansion, alleen ik kan ze niet vinden... Er is als het goed is iets boven de haard (zie spoiler)
spoiler:
Above the hearth, revealed visage and countenance touched in haste raise up the Steward

Kan iemand mij hiermee helpen?
ik heb er al 1, weet helaas alleen niet meer waar. Misschien in de geheime gang tussen de library en je slaapkamer.
Weet jij misschien wel waar die gouden zit? Of wat de combi is van die boekenkasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

2 Vraagjes :

1. DEMO Geinstalleerd en gespeeld, maar Next-Gen effecten heb ik niet aan kunnen doen terwijl ik ze denk ik wel had :? Hoort dit zo ??
2. Is er een mogelijkheid om te "strafen" terwijl je met Z schiet ?? Echt irritant dat je niet zelf mag weten hoe je die ventjes uitschakelt :| En alles is gescript wat betreft vijanden die tevoorschijn komen :/

Best jammer imho ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-08 10:48
Heeft iemand hier al in england dat beest in het water verslagen?
Ik zit daar nu vast :(

Afbeeldingslocatie: http://img136.imagevenue.com/loc116/th_99734_Untitled_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
monnick schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:27:
[...]

je moet die 4 knoppen onder water snel achter me kaar indrukken en dan verdwijnt het water en dan kan je verder.

Ik kom niet verder: Ik zit bij die 'eindbaas' in dat japanse gebouw. Die gast met die ene stok waar hier boven een plaatje van staat. Die gast loopt op een soort boven verdieping en onder hangen machine geweren. Ik klim naar boven en ga een beetje rond springen en op die gozer schieten alleen ik ga steeds dood. Is er nog een tactiek om die japanse dude te doden?

Nog een screenshot:

[afbeelding]
Verkeerde screen? Dat groen spul dat hij op je afvuurt moet je ontwijken. Gewoon overspringen, en dan schiet je maar naar hem.

Ik zit nu in Kazakhstan. Alleen weet ik niet wat te doen :p Boven op het dak hangt een kabel, maar daar kan je niet aanhangen. De meeste deuren zijn niet open, en ook aan dat spoor valt niks te doen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
In het croft mansion , je kunt vast iets doen met die boeken maar hoe?
En , in van de gangen staat een beeld en dat zegt
Above the Waters, twin sisters turn their backs upon the other
to leave the ambages ungearded

moet je hier nog wat mee doen , aangezien ik nog 1 silver en nog 1 gold moet :+

spoiler:
Je kunt in een van de uitkijktorens komen, en hiervandaan kun je dan via het touw naar de trein toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Kootstra schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:47:
In het croft mansion , je kunt vast iets doen met die boeken maar hoe?
En , in van de gangen staat een beeld en dat zegt
Above the Waters, twin sisters turn their backs upon the other
to leave the ambages ungearded

moet je hier nog wat mee doen , aangezien ik nog 1 silver en nog 1 gold moet :+

spoiler:
Je kunt in een van de uitkijktorens komen, en hiervandaan kun je dan via het touw naar de trein toe
Bij die verhogen bij die duikplanken(zwembad dus) staan er ergens 2 standbeelden, met speren, die je kunt draaien. Draai ze van elkaar, en er gebeurt iets. Weet ff niet meer wat. Aan de zijkanten van het zwembad kun je ook iets doen met je grappling touw bij standbeelden met speren. Het gaat om de speren die niet zijn uitgestoken. Je voelt hem al, je kunt zo aan de overkant komen. Eenmaal daar moet je die bal op de knop leggen, en daarna van de zijkant van het zwembad op die bak springen en zo op een ander balkon te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
Jammer deze had ik al , maar toch bedankt 8)
Niemand weet hoe je de boeken kunt gebruiken / pakken?

[ Voor 39% gewijzigd door Kootstra op 02-04-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
waar vind ik de gatling gun in de croft manor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
spoiler:
Moet je naar die computer kamer gaan en daar ergens zo'n computer (soort laptop dacht ik) op de grond moet je op e douwen , en dan gaat de kluis open en voila :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Volgorde voor de boekenkast is
Cerulean - blauw
Topaz - oranje (?)
Viridian - groen
Crimson - rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
hoe krijg je ze eruit of hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
Kootstra schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:41:

[afbeelding]
spoiler:
Schiet constant met je gun op zo'n stenen pilaar, dat maakt dan geluid wat dat beest nogal interessant vindt, op dat moment draait tie z'n kop naar zo'n pilaar toe, schakel dan snel over naar de grapling hook, en trek aan dat rader systeem wat naast zo'n pilaar staat, dat beest krijgt dan die kooi op z'n kop. dat moet je 4x doen (4 pilaren he 8)7 )

[ Voor 4% gewijzigd door twiekert op 02-04-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Kootstra schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:02:
hoe krijg je ze eruit of hoe doe je dat?
op E drukken? :+

Afbeeldingslocatie: http://img121.imagevenue.com/loc177/th_01884_lara_goud.jpg

De Gouden ;)
Nu alleen nog ff kijken hoe ik erop kom :{

Via de middelste dus...

Moet ik alleen nog een zilveren :X Weet iemand waar die zitten?

[ Voor 52% gewijzigd door s0k op 02-04-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Wat kan je eigenlijk met al die artifacs in de croft manor? En kan je nog meer dingen halen behalve de guns en de gatling gun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

monnick schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:23:
Wat kan je eigenlijk met al die artifacs in de croft manor? En kan je nog meer dingen halen behalve de guns en de gatling gun?
volgens mij krijg je er weapons upgrades voor, want opeens hebben mn guns 50 rounds.
je kan ook een verre kijker en lampen halen naast je guns en grappling rope ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Weer Kazakhstan. Ik moet nu een grote motor van brandstof voorzien. Naast de motor staat een grote brandstoftank met een pomp die omhoog staat. Die moet ik naar beneden krijgen, alleen hoe? Er hangt een touw aan, ik neem aan dat ik daaraan moet trekken, alleen kan ik er niet aan :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:24

Amiet01

Master_A

Ik heb nu ook de "extended demo" en had voorheen de gewone demo. Maar wat ik nu zie is echt heel erg voor mij. Als ik namelijk de next-gen features aanzet gaat de framerate drastisch omlaag, terwijl ik em op 1280x960 op 50 fps kan spelen. Als ik dan next-gen aanzet dan gaat de framerate van ongeveer 50 naar onder de 15. Zelfs op 640x480 is de framerate slechts 20-25 fps. Ik heb een nvidia geforce 6600GT (ik weet het niet de beste kaart, maar ook niet de slechtste). De rest van mijn specs ligt al boven de recommended (AMD64 3200+, 1024 MB-RAM).
Is dit nu gewoon een driver probleem (zoals in de readme staat of bedoelen ze iets ander) of is mijn videokaart gewoon te slecht voor next-gen content? Ik kon splinter cell chaos theory nl wel gewoon op shader model 3.0 draaien zonder dat de framerate erg slecht was (tussen de 25 en 30) en dit spel is niet echt bepaald mooier, maar hapert wel als de pest.

Heeft iemand hier informatie voor en moet ik gewoon wachten op de nieuwste drivers van Nvidia, of is mijn videokaart gewoon te slecht.

Kan iemand BTW 2 identieke screens posten waarbij de ene met next-gen en de ene zonder.

Alvast bedankt.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Ik geloof dat die "next-gen" optie ook HDR bevat. In dat geval is een 6600GT niet krachtig genoeg.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) dit is al besproken en je bent niet de enigste
2) er zijn al zat screenies gepost met en zonder next gen. Lees het topic dus even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik zit nu op dat dak van dat japanse gebouw met die motor waar je van het ene gebouw naar het andere gebouw gaat. Eerst druk je dan op a om er af te gaan, dan op w om je weer van dat touw af te halen, maar de motor smashed tegen een aantal van die ontvlambare vaten aan, en dan moet je naar links duiken, maar iedere keer vliegt Lara ook mee met die vaten. Ik heb al van alles geprobeerd met a om haar te laten duiken oid, maar het wil niet echt lukken, iemand misschien een beter idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
Nou ik kan niet die boeken pakken met e , en nee ik heb geen settings veranderd :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
FnF schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:38:
Ik zit nu op dat dak van dat japanse gebouw met die motor waar je van het ene gebouw naar het andere gebouw gaat. Eerst druk je dan op a om er af te gaan, dan op w om je weer van dat touw af te halen, maar de motor smashed tegen een aantal van die ontvlambare vaten aan, en dan moet je naar links duiken, maar iedere keer vliegt Lara ook mee met die vaten. Ik heb al van alles geprobeerd met a om haar te laten duiken oid, maar het wil niet echt lukken, iemand misschien een beter idee? :)
Ik geloof dat het de pijl naar onder is. Ja, die pijlen kloppen soms niet :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hacku schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:42:
[...]

Ik geloof dat het de pijl naar onder is. Ja, die pijlen kloppen soms niet :p
Zal ik eens proberen, echt raar hoe die pijlen in elkaar zitten, ik ben wel 10 minuten bezig geweest om Lara naar links te krijgen :)

//EDIT:
Werkte, bedankt :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 02-04-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:24

Amiet01

Master_A

Hacku schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:34:
Ik geloof dat die "next-gen" optie ook HDR bevat. In dat geval is een 6600GT niet krachtig genoeg.
Bij de half life 2 loast coast had ik wel gewoon HDR aan @ 1024x768 en het liep wel normaal (rond de 30 fps of hoger zelfs).
Is er geen tooltje waarbij je bepaalde dingen van SM 3.0 apart kun aanzetten in TRL?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Kootstra schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:40:
Nou ik kan niet die boeken pakken met e , en nee ik heb geen settings veranderd :r
Ik kan ook geen boeken pakken hoor, weet iemand wanneer dat wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
monnick schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:47:
[...]

Ik kan ook geen boeken pakken hoor, weet iemand wanneer dat wel kan?
Volgens mij moet je eerst een andere 'opdracht' doen voordat dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
s0k schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:05:
[...]
Moet ik alleen nog een zilveren :X Weet iemand waar die zitten?
Same problem here. Kun je trouwens wat doen op dat pleintje tussen de gym en de woonkamer? En hoe zit dat met die twee deuren op haar slaapkamer die niet openwillen?

[ Voor 13% gewijzigd door Carpenter op 02-04-2006 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
Welke van de overige 2 die ik nog kan , ik moet nog een zilvere en een gouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Carpenter schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:50:
[...]

Same problem here. Kun je trouwens wat doen op dat pleintje tussen de gym en de woonkamer? En hoe zit dat met die twee deuren op haar slaapkamer die niet openwillen?
Volgens mij kan je niks op dat plein doen. Iig die verrekijker gaf niks aan dacht ik. En die 2 deuren in je slaapkamer? tsja...gaan wel meer deuren niet open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met veel plezier ben ik ook aan het spelen geslagen, ben nu net in Kazachstan beland. Dat is allemaal geen probleem ;) Alleen het ''huis'' ik moet nog 1 bronzen, 1 zilveren en 1 gouden artifact. Die bibliotheek, dat gebeuren met die boeken, ik kan ze nog niet ''pakken'' of ''indrukken'', neem aan dat ik daar nog verder voor moet zijn in met het spel.... Nu de echte vraag ;) Wat zit er achter die boekenkast als je al die boeken hebt ingedrukt (op volgorde, heb het gelezen ;)) ? En die Gouden artifact in het huis... heb er plaatjes van gezien (wijst naarboven, postje van sok), alleen hoe krijg je invredesnaam die pillaar omhoog ?

Alvast bedankt ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Heeft iemand tips om van paal tot paal te spingen ? :p Ik zit hier en ik moet naar de tweede paal (en dan naar de derde) maar ik spring er altijd naast 8)7

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Amiet01 schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:33:
Ik heb nu ook de "extended demo"
Waar haal je die extended demo vandaan dan ? die wil ik ook wel :)

Edit:
Lama een beetje kijken in dit topic levert al genoeg op :9 ik wacht lekker tot 7 April

[ Voor 22% gewijzigd door Megajr op 02-04-2006 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:19:
Met veel plezier ben ik ook aan het spelen geslagen, ben nu net in Kazachstan beland. Dat is allemaal geen probleem ;) Alleen het ''huis'' ik moet nog 1 bronzen, 1 zilveren en 1 gouden artifact. Die bibliotheek, dat gebeuren met die boeken, ik kan ze nog niet ''pakken'' of ''indrukken'', neem aan dat ik daar nog verder voor moet zijn in met het spel.... Nu de echte vraag ;) Wat zit er achter die boekenkast als je al die boeken hebt ingedrukt (op volgorde, heb het gelezen ;)) ? En die Gouden artifact in het huis... heb er plaatjes van gezien (wijst naarboven, postje van sok), alleen hoe krijg je invredesnaam die pillaar omhoog ?

Alvast bedankt ! :)
Je moet die boeken indrukken (blauw, topaas, groen, rood), dan in de woonkamer aan weerszijde van stokken waaraan je kan zwaaien, daar moet je snel iets fixen, maar dat zie je zelf wel. Moet wel in gelimiteerde tijdsomvang gebeuren. Dan komt er een beeld te voorschijn dat je naar 'de zon' moet draaien, en dan moet je op die tegel stampen. Rest wijst voor zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Hacku schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:19:
Heeft iemand tips om van paal tot paal te spingen ? :p Ik zit hier en ik moet naar de tweede paal (en dan naar de derde) maar ik spring er altijd naast 8)7
Lara met haar rug naar die paal toe laten wijzen en dan met je camera recht achter Lara gaan hangen, zo kan je meestal de volgende paal zien en dus zien of je er recht naartoe springt.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
Ik hoef in het mansion nog maar 1 silver reward. Ik ben echt overal geweest wordt er een beetje moedeloos van, kan hem maar niet vinden!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Carpenter schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:27:
Ik hoef in het mansion nog maar 1 silver reward. Ik ben echt overal geweest wordt er een beetje moedeloos van, kan hem maar niet vinden!!! :(
Die bij het zwembad heb je dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
achter dat standbeeld bovenin bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
s0k schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:24:
[...]

Je moet die boeken indrukken (blauw, topaas, groen, rood), dan in de woonkamer aan weerszijde van stokken waaraan je kan zwaaien, daar moet je snel iets fixen, maar dat zie je zelf wel. Moet wel in gelimiteerde tijdsomvang gebeuren. Dan komt er een beeld te voorschijn dat je naar 'de zon' moet draaien, en dan moet je op die tegel stampen. Rest wijst voor zichzelf.
Hmmm dit lukt me nog niet echt , hoe moet je indrukken als ik op E druk dan gebeurt er niets ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Carpenter schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:31:
achter dat standbeeld bovenin bedoel je?
Dunno, dacht dat die aan de zijkant op dat balkonnetje een zilvere was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik zit nu in afrika, in welke volgorde komen de wereld delen (of plaatsen)

tot nu toe:

Bolivia
Peru
Japan
Afrika

verder heb ik gelezen over Engeland en Kazachstan, wanneer komen die? En zijn er nog meer locaties bekend?

EDIT: Op tombraider.com staan alleen: Peru, Bolivia, Japan, Afrika en Kazachstan -> ik zie niks over engeland? :|

btw. welke locatie vinden jullie tot nu toe het leukst? :+

[ Voor 30% gewijzigd door monnick op 02-04-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Kazachstan komt na Afrika. De leukste? Dat zie ik wel wanneer ik alle levels gespeeld heb :)

[ Voor 100% gewijzigd door XWB op 02-04-2006 22:21 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 19:37

Maxow

Hidden Sound System

hmm, opzich best grappig spel, heb alleen nógal last van 'flitsen' door m'n beeld heen. Echt heel apart. Je zou het bijna als artifacts kunnen zien. Misschien dat er meer mensen zijn met dit probleem?
Draai nu Forceware 84.21. (84.25 werkte even beroerd). Voor de rest heb ik die problemen ook als ik al m'n hardware default heb draaien. (zonder occen enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Kootstra schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:41:

[afbeelding]
Dus toch een Engeland?

Trouwens bij mij loopt het spel echt helemaal perfect! Het ziet er super uit (alles aan staan en op 1024 x 782 (oid.)) en ik heb nog nooit ook maar 1 schokje gehad, alleen draaid gewoon super.

*Met mijn ATI radeon x800*

Trouwens welke wapens zijn jullie allemaal al tegen gekomen, ik deze:

- Dubbel pistool
- mp5
- machine geweer
- shotgun
- granaat

*uuuuuuh, meer niet volgens mij :P*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is best wel een leuk spel. Behalve dan die vervelende framelag. Ik moet zeggen met een nieuwe driver is het al iets beter .. maar toch. Enorm irritant.

Maar verder is de gameplay erg vlot. Speelt heel aangenaam. Imo de beste TR uit de reeks .. na de 1ste dan uiteraard. Lara is overigens nog steeds knap hehe :p Maar die grapling hook is echt een heerlijke tovoeging in het spel. Maar die beeldjes zoeke netc .. ben ik niet echt voor te vinden :D

Neway ... ik was aan het rondhuppelen in het huis ... en de moves die lara kan maken zijn echt knap. Bv .. jump met salto. 2x snel jump achter elkaar duwen. Je kan ook zo 5x snel achter elkaar springen. Steeds jump duwen bij het landen en dan doet ze een kickass move op het einde :D Echt vet! Het gaat trouwens ook met bukken. Dunno of jullie dit al wisten of niet maar ik moest het toch even delen.

neway laptop heeft bluescreen gekregen van de hitte :/ not good I think. Ik begin trouwens te vermoeden dat de framelag door de beveiliging komt. Of anders door het loaden. 1 van de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:23

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Hmmm, volgens mij zie ik simpels over het hoofd.

spoiler:
Ik zit op de roof in Japan, ik neem aan dat ik met die motor over die walkway moet springen. Alleen hoe kom ik bij die motor? Ik krijg dat zonnedak niet open. Ik zie wel dat het een mechanisme is, maar open krijgen doen ik het niet. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
spoiler:
Met de grapling hook dat dak opentrekken ;)

[ Voor 22% gewijzigd door XWB op 02-04-2006 22:43 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:23

Ozzy

Mijn god, ik wist dat het iets simpels moest zijn .... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
En ik denken dat er nog een paar levels zijn , is het opeens afgelopen :'(
Bolivia Redux is de laatste map, nu moet ik nog een zilveren en gouden reward vinden en dan klaar :D
Gruwelijke Game >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik zit vast in de tombe waar al die ridders liggen in Engeland. Ik heb 1 blok gevonden wat ik kan verplaatsen, maar wat moet ik nu verplaatsen om die capsule rond Arthur te breken?

Als ik op dat gewicht spring dan komt die klok omhoog, maar wtf is het nut daarvan. Voor de rest kan ik enkel met die lamp slingeren.

Ik zie de logica niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
Ik snap dat van die boeken nog steeds niet :'(

spoiler:
Je moet daar eerst die lamp richting die bel aanslingeren,
Dan moet je op dat gewicht springen,
Dan knalt die lamp tegen de klok en voila klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:24:
[...]

Aha.. het werkt alleen nog niet... Ik moet nu nog 1 zilveren en 1 gouden in haar huis. Ben gezellig in Engeland aangekomen... Kan je misschien vertellen of je een ''cutscene'' krijgt als jij een boek indrukt ? Of zie je dat ze hem indrukt.. Bij mij staat ze namelijk lekker blond te doen, haalt haar schouders op alsof er niets aan de hand is ;) Ze blijft maar kijken naar die 2 boekenkasten aan de linkerkant (beneden, als je met je verrekijker kijkt zegt ze ook dat het een mechanisme is), heeft iemand deze al open gekregen ? Dacht eerst dat je dat met die boeken zou bereiken.. maar nee dus... Wie roept ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Hier ben ik in Engeland. Als ik over dat vuur kom is er een soort poort op het einde, alleen weet ik niet hoe ik daarover moet, of hoe ik verder moet.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op maandag 03 april 2006 @ 00:10:
Hier ben ik in Engeland. Als ik over dat vuur kom is er een soort poort op het einde, alleen weet ik niet hoe ik daarover moet, of hoe ik verder moet.
Als het goed is ben je aan het begin van die twee ''vuurputten'' een ijzeren krat tegengekomen. Ik heb die de hele tijd achter me aan getrokken, houd je gezelschap ;) Die plaats je dan ''bij'' die poort op het einde, erop klimmen, et voila ! Succes :)

Voelt iemand zich al geroepen om een kleine walkthrough van het huis te maken :$ Gewoon een soort van checklist waar alle artifacts opstaan ? Ik zelf mis er nog twee en zo te zien zijn er wel meer mensen die er net een paar missen.... ;) Mocht iemand tijd over hebben... anders zal ik morgen zelf eens koekeloeren... B)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Hm juist :) Soms zijn de dingen zo simpel maar toch zie ik ze over het hoofd :X

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ben het spel sinds vandaag ook aan het spelen en vind em tot nu toe erg leuk, heb pas net het eerste level gehad dus ben nog niet zo ver.

Moest wel mijn Nvidia drivers updaten want met de drivers die ik had kreeg ik een direct3d error.

Ik heb alleen nog wel 1 klein probleempje en dat is dat ik met mijn Soundblaster Live! kaart na een paar minuten krakend geluid krijg, iemand die hier ook last van heeft ?

Morgen ga ik er iig weer lekker verder :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.