[Multi] Tomb Raider Legend

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.758 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Wat ik vaag vind : De druppels op haar lichaam vallen veel meer op zonder Next Gen content :?
In de DEMO zag je elk druppeltje in dat begin level maar met de Final zeg maar valt het veel minder op met Next Gen aan dus ... of doe ik iets verkeerd ??

Verder het begin stuk @ Ghana => _O_ * nero355 likes water effects ** addict enzo ** :*)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Ghana is prachtig ja _O_

Ik heb een aantal screenshots gemaakt, misschien moet ik zelf toch maar wel in de "postcard business" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:53

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ghana is inderdaad erg mooi :) Overigens denk ik dat deze game absoluut in onder de 8 uur is uit te spelen. Ik heb er de eerste keer (en enige keer) ook niet heel erg lang over gedaan en de 2e keer weet je precies wat je moet doen natuurlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 20-04-2006 09:27 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand trouwens hoe je beesten moet vermoorden? Ik heb voor een gemiddelde tijger ongeveer 40 kogels van mijn volautomatisch machinegeweer nodig :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:56

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Anoniem: 37526 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:07:
Weet iemand trouwens hoe je beesten moet vermoorden? Ik heb voor een gemiddelde tijger ongeveer 40 kogels van mijn volautomatisch machinegeweer nodig :{
Wow das wel veel... t gaat niet snel nee, maar met m'n pistols had ik meestal tussen de 20 en 30 kogels nodig... Of gewoon één enkele handgranaat :Y)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 19:31

Sa1

Anoniem: 37526 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:12:
Je ziet een pijltje naar beneden, je drukt pijltje naar beneden, en dat met een tempo van ongeveer 3 seconde per knop.

Zo moeilijk is dat toch niet? Jij hebt volgens mij nog nooit DDR gespeeld...
't is gewoon vaag en lijkt gewoon alsof de knoppen soms niet reageren...

zo staat er een pijltje naar links onder, moet je op je rechter knop drukken.. nou.. spijt me zeer hor, dat slaat nergens op, en idd die situaties waar er twee pistooltjes komen, ik snel m'n gun er bij pakken... nee hor, je moet springen ... zucht

en DDR zeg me idd niets :DD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Sa1 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:56:
[...]
't is gewoon vaag en lijkt gewoon alsof de knoppen soms niet reageren...

zo staat er een pijltje naar links onder, moet je op je rechter knop drukken.. nou.. spijt me zeer hor, dat slaat nergens op, en idd die situaties waar er twee pistooltjes komen, ik snel m'n gun er bij pakken... nee hor, je moet springen ... zucht

en DDR zeg me idd niets :DD
Links onder :?
Ik heb alleen maar pijltjes omhoog, omlaag, links en rechts... niks links onder :/
De positie van de pijl in het scherm maakt verder niet uit... gewoon één pijltje indrukken (degene die aangegven word :+ ).
En die pistooltjes betekenen 'actie' dus dat je verder zelf wat moet doen, idd niet al te logisch, deed ik de erste keer ook fout, maar heb k in datzelfde filmpje nog op kunnen lossen :*)
Gewoon snel wezen :P

[edit]
En is dat DDR niet op de Playstation, met die matten waar je als een debiel zo snel mogelijk op moet dansen ofzo? :X :P

[ Voor 9% gewijzigd door Spike_wolf op 20-04-2006 11:04 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat links-onder iets is dat je krijgt als je alles op hard speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-05 20:24

Acheron

updatepack.nl

Als je een beetje geeft om de dieren om je heen hoef je ze niet af te schieten. Meestal is hard wegrennen of ergens opspringen voldoende, om de beesten van je af te houden :)

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155508

Naja ik kom dus niet meer verder sinds kazachstan, Het spel crasht steeds aan het begin van het level. Op een patch wachten ofzo, draai al 1.1 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Ik heb alleen al 8 uur gedaan over Bolivia ... steeds weer opnieuw hetzelfde level spelen totdat ik wist hoe ik alle rewards bijelkaar moest rapen. Maar goed, misschien ben ik gewoon niet goed genoeg voor dit soort spellen :P

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

8 uur over alleen Bolivia? Ik heb niet alle rewards maar het spel de eerste keer in iets minder dan 7 uur compleet uitgespeeld. Voor mij is dat genoeg. Die rewards en unlockable dresses etc interesseren me eigenlijk niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155508 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:17:
Naja ik kom dus niet meer verder sinds kazachstan, Het spel crasht steeds aan het begin van het level. Op een patch wachten ofzo, draai al 1.1 :/
Is een savegame niks voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

weet iemand waar alle zilveren rewards zitten in huize croft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

s0k schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:11:
weet iemand waar alle zilveren rewards zitten in huize croft?
Lees dit topic eens door... er is al eens een complete lijst gepost met 'Alle' artifacts in the Croft Manor... :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:28:
8 uur over alleen Bolivia? Ik heb niet alle rewards maar het spel de eerste keer in iets minder dan 7 uur compleet uitgespeeld. Voor mij is dat genoeg. Die rewards en unlockable dresses etc interesseren me eigenlijk niets.
Dat kan. Ikzelf vind het wel leuk om alles te unlocken. Alleen: grrrrr. Bij unlockte Location Concepts krijg ik niks te zien en bij Object Models knalt ie bij het lijstje van Japan er helemaal uit met een error. Ondanks versie 1.1. Schiet dus ook niet op ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-05 14:41
Ik heb een probleem bij de mission suplly water to second waterfall in ghana

Ik kom er niet uit volgens mij heb ik deze mission al gehaald maar hij geeft aan dat ik hem nog moet doen onderstaand plaatje geeft aan hoe het beeld ernu uitziet ik heb al 100 keer geprobeerd om op het platform te gaan staan en dat te springen en dat ding in het midden eruit te trekken maar er gebeurt niks.

Afbeeldingslocatie: http://emilecox.nl/downloadz/tombraider.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ziet er uit als een gamebug, hij hoort namelijk in zijn totaliteit naar beneden te zakken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Lekker dan want dan moet ik overnieuw beginnen in vorige level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Als je jezelf nu tepltetter laat vallen.. schiet je terug naar je vorige checkpoint... laadt hij het spel dan niet wel goed? proberen waard lijkt me :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Nope dan laat hij hem weer op deze plek
Iemand save game hier in de buurt?

[ Voor 32% gewijzigd door Brainstorm86 op 21-04-2006 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
heb ff vlug de 41 pagina's door gewerkt maar vond zo snel geen oplossing
ik heb nu sinds ik in lvl 2 zit (peru als ik het goed heb) dat het hele spel vastloopt en dat mijn pc zich na 10sec opnieuw gaat opstarten terug in windows krijg ik zo'n melding of ik een rapport wil sturen
nou dat wil ik wel en dan krijg ik dit als oorzaak
De fout wordt veroorzaakt door een videoapparaatstuurprogramma

Hartelijk dank dat u dit foutenrapport naar Microsoft hebt verzonden.

Samenvatting foutenrapport

Type fout Windows-stopfout (er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode)
Is er een oplossing beschikbaar? Ja
Wat betekent deze fout? U hebt dit bericht ontvangen omdat een apparaatstuurprogramma op uw computer heeft veroorzaakt dat het besturingssysteem van Windows ineens niet meer werkt. Dit fouttype wordt een "stopfout" genoemd. Als een stopfout zich voordoet, moet de computer opnieuw worden opgestart.
Oorzaak Een apparaatstuurprogramma voor een videoadapter
Computersymptomen Er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode:

STOP 0x000000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER
- of -
STOP: 0x100000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER_M

Wat u moet doen

We hebben uw foutenrapport geanalyseerd en u kunt kiezen uit twee oplossingen voor dit probleem.

+ Oplossing 1: Installeer het meest recente stuurprogramma voor uw videokaart
Ga naar de Microsoft Update-website om te controleren of er bijgewerkte stuurprogramma's zijn voor uw videokaart. Een stuurprogramma is software die ervoor zorgt dat hardware of apparaten (zoals een printer, muis of toetsenbord) kunnen samenwerken met de computer. Ieder apparaat heeft een stuurprogramma nodig om te kunnen functioneren. Indien stuurprogramma's worden weergegeven, dient u deze te installeren.
Als Microsoft Update geen bijgewerkte stuurprogramma's heeft en u de fabrikant van de videokaart kent, neemt u contact op met de productondersteuning van de fabrikant van de kaart.
Als Microsoft Update geen bijgewerkte stuurprogramma's heeft, u de naam van de fabrikant van de videokaart niet kent en meer hulp nodig hebt bij het onderzoeken en oplossen van dit probleem, neemt u contact op met de productondersteuning van uw computerfabrikant.

+ Oplossing 2: Verlaag handmatig de hardwareversnelling voor uw videoadapter.
Hiermee wordt voorkomen dat het beeldschermstuurprogramma de hardware onjuist programmeert. Wel gaan de beeldschermfunctionaliteit en -prestaties hierdoor mogelijk enigszins achteruit. Hoewel u de instellingen voor hardwareversnelling hoger kunt instellen dan Geen om de functionaliteit en prestaties te verbeteren, vergroten deze instellingen het risico dat het probleem opnieuw optreedt. Voor maximale stabiliteit laat u hardwareversnelling uitgeschakeld.

Klik achtereenvolgens op Start en Configuratiescherm en dubbelklik op Beeldscherm.
Open het tabblad Instellingen en klik op Geavanceerd.
Open het tabblad Probleemoplossing, verplaats de schuifregelaar Hardwareversnelling naar Geen en schakel het selectievakje Gecombineerd schrijven inschakelen uit.
Klik tweemaal op OK.
Opmerking: Hiermee wordt voorkomen dat het beeldschermstuurprogramma de hardware onjuist programmeert. Wel gaan de beeldschermfunctionaliteit en -prestaties hierdoor mogelijk enigszins achteruit. Hoewel u de instellingen voor hardwareversnelling hoger kunt instellen dan Geen om de functionaliteit en prestaties te verbeteren, vergroten deze instellingen het risico dat het probleem opnieuw optreedt. Voor maximale stabiliteit laat u hardwareversnelling uitgeschakeld.
Artikelnr. : 11
Laatste versie : 28 februari 2006
Herziene uitgave : 1.0

aanvullende technische informatie

Error Message: STOP 0x000000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER (Q293078)
toon volledige bericht
en hoop bla bla maar het enige dat ik eruit opmaak is dat er iets is met de videokaart drivers
klot dit?
lijkt me sterk omdat het spel in samenwerking is gemaakt met nvidia en ik heb een orginele driver van de site dus het lijkt me sterk maar
zijn er meer mensen met dit probleem en weet iemand een oplossing buiten het zoeken naar andere videokaart drivers?

p.s. ik heb het alleen met tombraider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Welke versie van de drivers gebruik je? Installeer de nieuwste versie eens en probeer het nog eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
Bor de Wollef schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 13:57:
Welke versie van de drivers gebruik je? Installeer de nieuwste versie eens en probeer het nog eens zou ik zeggen.
84.21 de nieuwste officiele

[ Voor 5% gewijzigd door Mili op 22-04-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:38
vind het wel opvallend dat voor een game die geoptimaliseerd zou moeten zijn voor het nvidea platform, het erop lijkt dat de meeste mensen met problemen een nvidea kaart hebben.

En dan vooral driver gerealteerde issieus

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Mili schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 17:18:
[...]

84.21 de nieuwste officiele
Er werd toch juist beweert dat je 1 oudere versie moest gebruiken 81.98 als ik 't goedheb..

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 22-04-2006 20:23 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:47

XyS

0.o.O

leuk spel, best grappig die puzzels.. ook paar keer gehad dat ik nmiet verder kwam omdat ik gewoon die trap niet zag 8)7
heb ook zelf die dingen in croft manor gevonden, erg leuk om het zelf te doen.. blij dat ik niet opgaf en het hier ging vragen. :)
nu nog al die artifacts in de levels vinden... pff moeilijk zeg :|
bij lvl1 kan ik nog ni eens alle bronzen vinden :O

maarja erg leuk spel, beetje kort maar wel leuk _/-\o_ -binnen 2 daagjes uitgespeeld ofzo :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
XyS schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:12:
leuk spel, best grappig die puzzels.. ook paar keer gehad dat ik nmiet verder kwam omdat ik gewoon die trap niet zag 8)7
heb ook zelf die dingen in croft manor gevonden, erg leuk om het zelf te doen.. blij dat ik niet opgaf en het hier ging vragen. :)
nu nog al die artifacts in de levels vinden... pff moeilijk zeg :|
bij lvl1 kan ik nog ni eens alle bronzen vinden :O

maarja erg leuk spel, beetje kort maar wel leuk _/-\o_ -binnen 2 daagjes uitgespeeld ofzo :\
2 dagen 8)7
hoeveel uur per dag speel je en hoe hard ren jij overal doorheen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:47

XyS

0.o.O

heheh :p
nah heb er iets van 7 uur over gedaan dus dat heb je zo gedaan ofniet ;)
zat zowisow van 8 tot 12/1 op me comp
en overdag ook nog wel is he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CLB schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 20:23:
[...]

Er werd toch juist beweert dat je 1 oudere versie moest gebruiken 81.98 als ik 't goedheb..
84.43 is de laatste, maar 84.37 is ook een goede versie voor TRL

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25324

Heb het spel al een tijdje geleden uitgespeelt, erg leuk, zoek een soortgelijke spel (met veel meer speeltijd), wie heeft iets voor mij? Ben momenteel maar eve-online aan het proberen :) trail van 14 dagen

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 25324 op 23-04-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

arg ben ik op 48% van de game rij ik op me moto net een ravijn in al ik tergelijk ook net een checkpoint haal. dus elke keer nu als ik checkpoint load rij ik mezelf gelijk dood, de game blijft dit ook nonstop proberen. bleg moet nu heel level opnieuw doen vanwege dit. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anoniem: 151407 schreef op zondag 23 april 2006 @ 20:01:
arg ben ik op 48% van de game rij ik op me moto net een ravijn in al ik tergelijk ook net een checkpoint haal. dus elke keer nu als ik checkpoint load rij ik mezelf gelijk dood, de game blijft dit ook nonstop proberen. bleg moet nu heel level opnieuw doen vanwege dit. |:(
_O_ Old School Tomb Raider Gevoel :D
Dat heb ik vroeger ook zoooo vaak gehad... dat je een ravijn insprong en dan de quicksave inplaats van quick load knop indrukte (F5 en F6 dacht ik), en aangezien ik altijd en overal maar met één enkele save speel, kon k t hele spel opnieuw beginnen :D
Leverde wel een super kennis van het spel op :P

Ook in Legend is dat niet zo'n probleem toch, als k nu m'n best doe kan ik in een uurjte of 2 t complete spel uitspelen denk ik B)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11-2024
Anoniem: 25324 schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:22:
Heb het spel al een tijdje geleden uitgespeelt, erg leuk, zoek een soortgelijke spel (met veel meer speeltijd), wie heeft iets voor mij? Ben momenteel maar eve-online aan het proberen :) trail van 14 dagen
Als je dit leuk vond, dan denk ik dat Prince of Persia (1 tm 3) je ook wel zal bevallen. Iets meer vechten, maar zeker net zoveel puzzels en secrets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:57

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

artacis schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:28:
Als je dit leuk vond, dan denk ik dat Prince of Persia (1 tm 3) je ook wel zal bevallen. Iets meer vechten, maar zeker net zoveel puzzels en secrets :P
Hallo, Sands of Time was zeker niet de eerste Prince of Persia game (maar de 4e zelfs!), met zo'n opmerking doe je de hele PoP serie geen eer aan :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-03 13:09

dommerick

is domm

Zo, mijn vader heeft het spel gekocht en ik moet zeggen het is ff wennen die nieuwe besturing nadat ik enkel 1 t/m 3 en heel ff 4 heb gespeeld (geen 1 uitgespeeld ;) ) Maar nadat we het spel installeerden, damn spel neemt veel ruimte in. Dacht ik dat ik met iets hoger als de minimum req toch wel 800*600 kon gaan spelen. Maar dan heb ik toch wel ernstige framedrops. Dus nu speel ik met 640*480 8)7 en is het wel grappig vond die eerste puzzel met die kisten wel leuk bedacht. Niet helemaal logish maar dat geeft niet :9

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb gister het spel ook gekocht, maar nou loop ik meteen tegen een probleem aan. Zodra ik bij de eerste metalen deur (?) kom die je met de grapple moet verplaatsen crasht het spel terug naar de desktop.
Het maakt niet uit welke instellingen ik kies in de video opties, hij blijft crashen.
Ik dacht eerst dat het aan het laden vanaf de DVD lag, maar na het proberen van een No-DVD key doet ie ook hetzelfde en crasht ie weer naar de desktop.

Iemand die een oplossing voor dit probleem weet?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik heb wel gehoord dat mensen die patch 1.1 hebben geinstalleerd, het spel laten crashen als ze de magnetic grapple gebruiken. Heb je deze patch geinstalleerd?

....of wanneer je deze niet hebt geinstalleerd, misschien even proberen...?
Patch 1.1 hoort het spel namelijk stabieler te maken :Y) (ja ik weet het, het klinkt enigszins tegenstrijdig :))

edit: typo's

[ Voor 5% gewijzigd door artacis op 25-04-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb inderdaad de patch geinstalleerd, vanavond maar eens zonder proberen dan :) thanks!

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Meelobee schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:33:
Ik heb inderdaad de patch geinstalleerd, vanavond maar eens zonder proberen dan :) thanks!
Ook zonder de patch heb ik hetzelfde probleem, het spel crasht zodra ik voor de eerste keer de Grapple gebruik in het Bolivia level (bij de eerste shiny deur die je tegenkomt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

heb gewoon de 1.0 en no crash kan lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Help jongens, ik zit vast.

spoiler:
Ik ben bij het return to Peru level, waarbij ik net de ruimte van water heb ontdaan. Daarna loop je door en gaat naar een steen met tekst + cutscene. Als je dan verder loopt, klim je handig ergens op, slinger je over een helling, klim je weer in een 'alcove' en dien je richting een 'deur' naarbuiten te slingeren. Het glinsterende ding waar je je kabel echter op moet schieten, pakt m'n kabel niet. De cursor blijft ook wit ipv blauw. Iemand een tip, of een savegame er vlak na? bvd.

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://img515.imageshack.us/img515/7220/trl1cn.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Brent op 01-05-2006 19:46 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Maak er een spoiler van ? |:( |:( |:(

Edit: Quote weggehaald.. Niet echt slim idd. :D

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 51473 op 04-05-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anders quote je hem ook niet compleet ;)

@ Breepee: Heb je een screenie? kan me zo 1-2-3 niet voor de geest halen welk shiny object je bedoeld daar :?

[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 01-05-2006 19:36 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-05 13:23
wordt het niet eens tijd voor deeltje 2?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

Breepee schreef op maandag 01 mei 2006 @ 19:09:
Help jongens, ik zit vast.

spoiler:
Ik ben bij het return to Peru level, waarbij ik net de ruimte van water heb ontdaan. Daarna loop je door en gaat naar een steen met tekst + cutscene. Als je dan verder loopt, klim je handig ergens op, slinger je over een helling, klim je weer in een 'alcove' en dien je richting een 'deur' naarbuiten te slingeren. Het glinsterende ding waar je je kabel echter op moet schieten, pakt m'n kabel niet. De cursor blijft ook wit ipv blauw. Iemand een tip, of een savegame er vlak na? bvd.

Plaatje:
[afbeelding]
Zit er rechts van je niet een gat in de muur waar je eerst in moet klimmen? Mischien is het nu net ff te ver.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Nu online
Vanuit dat gat pakt 'ie 'm nog steeds niet. Cursor blijft wit... (weet niet of dat van belang is, maar als ik me omdraai en richt op het beeld-tussen-balken-dinges waarmee ik gekomen ben, wordt 'ie blauw en doet het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet hem dan ook niet handmatig met je grapple pakken |:(

2 keer springen is genoeg.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 01-05-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Nu online
Wat bedoel je? Er is daar een slippery slope en het spel hint naar dat grapple-punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Wat hij bedoelt is dat als je van die slope af springt het spel hint naar dat ding.. je krijgt een icoon waar dat metalen beeldje is... als je dan nog een keer springt (terwijl je dus in de lucht hangt) dan gooit lara de graple er zelf naartoe, hoef je verder niks voor te doen...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Breepee schreef op maandag 01 mei 2006 @ 20:57:
Vanuit dat gat pakt 'ie 'm nog steeds niet. Cursor blijft wit... (weet niet of dat van belang is, maar als ik me omdraai en richt op het beeld-tussen-balken-dinges waarmee ik gekomen ben, wordt 'ie blauw en doet het prima.
Slingerpunten kan je ook niet pakken als je stilstaat. Wel eerst even er naartoe springen.. of iig in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Nu online
'k Thx, is gelukt :) Ik slinger nu alweer door Japan heen :) Leuk spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174938

HELP ..

ik heb het spel uitgespeeld .. maar niet alle punten .. hoe je ze ook noemt die bronzen zilveren en gouden dingetjes gehaald .. DUS .. beginnen we maar weer opnieuw .. ben nu in bolivia bij het gedeelte waar je die blokken omhoog schiet als je erop staat zegmaar? hier krijg je het 1e filmpje waarbij je je pijltjes moet gebruiken en ik heb daar dus zon zilveren geval zien liggen tijdens het filmpje .. HOE pak ik dat ding?! kep alles geprobeerd maar het lukt niet en wil m ECHT hebben ..

en.. waar ligt de goude?
tog niet ergens aan het begin..
hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

spoiler:
Die zilveren pak je later. Die kamer 'kruisen' zeg maar die draaien. Daar zit ergens een gedeelte wat je weg kan drukken. Daar zit dat ding achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Ik heb dit spel nu ook, voor de PC, en ik beschik tevens over een Xbox 360 controller. Dus ik las dat deze game Xinput ondersteunde, zodat de vibration forcefeedback van de controller zou moeten werken. Maar ik kan de vibration optie niet aanzetten, is grijs :'( . Verder werken de twee triggers niet, én licht die Guide button niet op, dus ik ben bang dat deze game toch geen Xinput ondersteunt, i.t.t. wat ik eerder las?

Edit: laat maar! Die patch deed et em! Vibratie, triggers en de guide button doen et!

[ Voor 11% gewijzigd door Yellowneck op 04-05-2006 16:37 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171689

Spike_wolf schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:39:
Wat hij bedoelt is dat als je van die slope af springt het spel hint naar dat ding.. je krijgt een icoon waar dat metalen beeldje is... als je dan nog een keer springt (terwijl je dus in de lucht hangt) dan gooit lara de graple er zelf naartoe, hoef je verder niks voor te doen...
Tja de Gameplay van dit spel is soms dus ietwat te makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
ik zit vast na het het punt van deze uitleg
De lichtborden buiten ? Kan ik verder omhoog ?
spoiler:
als je al die plateau op bent moet je op gegeven moment met een stang naar boven als je boven meeldt zegt die gats schiet op want de stang houd je niet lang meer(zo iets) alleen om de een of andere reden kan ik niet naar die 3 stangen die uit de muur steken springen ik zpring iedere keer mis
is daar een speciale techniek voor?
zit er een bug in mijn spel?
wie helpt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Laatst online: 21-10-2018
Hier lara in lingerie mod, je ziet de nippels:P
Afbeeldingslocatie: http://pic19.picturetrail.com/VOL1086/4550090/9571267/145150142.jpg

Ze heeft veel pakjes met stringbody aan :9~
Afbeeldingslocatie: http://pic19.picturetrail.com/VOL1086/4550090/9571267/145150144.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172324

Reconhell schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:25:
Hier lara in lingerie mod, je ziet de nippels:P
[afbeelding]

Ze heeft veel pakjes met stringbody aan :9~
[afbeelding]
Waar heb je die vandaan als ik vragen mag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Laatst online: 21-10-2018
Anoniem: 172324 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 17:03:
[...]

Waar heb je die vandaan als ik vragen mag :9
Die mod?? zoek gewoon op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VultureX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Hallo mensen, ik las zo net ff jullie forum :P
Op geen één videokaart met 256 mb blijkt het next-gen gedoe goed te werken. Heb je daarentegen een 512 mb kaart dan werkt alles goed.
Ik kan gewoon (zoals met de meeste spellen) alles op hoog zetten met een 7800GT --> hoge resolutie alle effecten aan etc.. maar next-gen uit. Anders werkt het niet goed.

Ik ben net tot de schokkende :P ontdekking gekomen dat ik dezelfde framerates behaal met:
1. hoge resolutie alle effecten aan etc... en next-gen aan
2. lage resolutie alle effecten uit etc... en next-gen aan!!!

Het verschil is maar minimaal tot bijna nix!!!! 0 tot 1 fps verschil !!!!

Dat is tog raar?!!?!??!
Het probleem ligt m dus aan het feit dat next-gen niet goed werkt op 256 mb kaarten...
Maarja.... ik ga mn 7800GT niet inruilen voor n 512mb kaart hoor :S Dan maar zonder next-gen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
VultureX schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:08:
Hallo mensen, ik las zo net ff jullie forum :P
Op geen één videokaart met 256 mb blijkt het next-gen gedoe goed te werken. Heb je daarentegen een 512 mb kaart dan werkt alles goed.
Ik kan gewoon (zoals met de meeste spellen) alles op hoog zetten met een 7800GT --> hoge resolutie alle effecten aan etc.. maar next-gen uit. Anders werkt het niet goed.

Ik ben net tot de schokkende :P ontdekking gekomen dat ik dezelfde framerates behaal met:
1. hoge resolutie alle effecten aan etc... en next-gen aan
2. lage resolutie alle effecten uit etc... en next-gen aan!!!

Het verschil is maar minimaal tot bijna nix!!!! 0 tot 1 fps verschil !!!!

Dat is tog raar?!!?!??!
Het probleem ligt m dus aan het feit dat next-gen niet goed werkt op 256 mb kaarten...
Maarja.... ik ga mn 7800GT niet inruilen voor n 512mb kaart hoor :S Dan maar zonder next-gen ;)
Dus.. Wat wil je nou eigenlijk zeggen? :?
Ik lees hier niets nieuws..

En dat "nix", "tog", het overdreven uitroepteken/vraagteken gebruik en de :S die hier niet bestaat zijn een beetje vervelend.
[/zeur-modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VultureX
Oh, sorry :'(
Ik wou alleen maar even zeggen dat ik het onzin vind dat men überhaupt zo'n next-gen feature maakt, terwijl het niet veel uitmaakt in kwaliteit en de meeste mensen het toch niet kunnen afspelen.
En het is tog raar dat ik met alles op hoog en next-gen aan dezelfde framerates haal als met alles op laag en next-gen aan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Geef dan in ieder geval aan wat de rest van je specs zijn. Als je een 1ghz cpu hebt met 128mb dan gaat de next-gen niet spoepel lopen.

We hebben dus niet zo veel aan je post zonder verder info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VultureX schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:20:
Oh, sorry :'(
Ik wou alleen maar even zeggen dat ik het onzin vind dat men überhaupt zo'n next-gen feature maakt, terwijl het niet veel uitmaakt in kwaliteit en de meeste mensen het toch niet kunnen afspelen.
En het is tog raar dat ik met alles op hoog en next-gen aan dezelfde framerates haal als met alles op laag en next-gen aan?!
Tis helemaal geen onzin, het ziet er gewoon veel en veel beter uit op next gen, verder als je de laaste patch erop hebt en de laatste nvidia driver is het redelijk goed te spelen. Althans ik heb weinig problemen nu met de next gen optie, en het ziet er gewoon 10x beter uit :)

Dat de meeste het niet kunnen draaien vind ik eigenlijk wel logisch, het is next gen, en daarvoor heb je dus recente hardware nodig. Verder een goed en schoon, geoptimaliseerd systeem doet ook wonderen met prestaties in spellen.

Ik ben het dan ook wel eens met de poster hierboven alhoewel ik het iets anders gezegd zou hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VultureX
Geen gezeik meer van mij jongens :*) Die laatste patch maakt het weer helemaal goed :*)
Hij loopt nu bijna helemaal lekker op 1600x900 met een 7800GT op een 3.0Ghz HT processor en 1 GB hyper-threading geheugen... Enige haperingen nu zijn alleen omdat m'n pc het niet aankan!
Toch maar bedankt voor alle support _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VultureX schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:54:
Die laatste patch maakt het weer helemaal goed :*)
Dat dacht en zei ik dus ook al ;) maar goed cool dat het nu werkt :)

edit: btw als je problemen hebt met een spel kun je dat beter hier posten : Spielerij - Problemen & Vragen

Als iedereen zn problemen met dit spel hier post, dat kan dat nog wel eens irritatie oproepen. ;)

Btw gaat iemand een nieuw topic openen? we zitten alweer ver over de 1000 posts heen :Y)

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 155508 op 08-05-2006 23:09 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.