[Multi] Tomb Raider Legend

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.887 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

CLB schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:30:
Ikzelf heb 't spel vandaag gekocht,
nja nu pas geinstalleerd, ziet er zeer mooi uit.

Maar in 't begin-stukje bij dat water enzo krijg ik telkens freezer
m'n comp valt uit en ik kan weer opnieuw beginnen. De ene x is
dit na 10 seconden de andere x na 'n paar minuten... echt wierd.

Gelijk m'n Forceware geupgrade (draaide nog op 78...) naar 84...

mja hielp nog steeds niet!

Ik ga eerst is alle vage gra-ka instellingen uitzetten van AA enzo
dan nog is testen en anders download ik ook wel 81.98.. pff ben benieuwd :)
Inmiddels weer verder geprobeert 't spel werkend te krijgen!

Gedraaid op Forceware 78.01, waar die de hele tijd crashte.
Toen heb ik zelf al Forceware 84.21 ge-installed, nog steeds probs.

Ik kon trouwens wel 15 minuten spelen voordat die freeze-de en ik weer 't probleem had.

Ik ga zometeen weer 81.98 erop zetten, gisteren had ik daar problemen mee.
Daarna nog niet de game getest. Trouwens alle instellingen had ik op 'off' staan echt heel jammer

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:16:
De stalls zouden dan iig opgelost moeten zijn :)
Nou bij mij is't nog steeds knudde :'(

Nou ja dan maar zonder, ze ziet er net zo lekker uit duzzz who cares :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
84.30 beta nu op de frontpage, kan vanavond pas proberen...

Oisyn, zijn dit dezelfde als waar jij het over had of echte nieuwe?

edit: bijna 3 uur later en heb ze kunnen proberen en draait nog net zo brak als met 84.21 :'(

[ Voor 50% gewijzigd door Occy74 op 12-04-2006 19:00 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol! Moet je eens kijken wat Lara doet als je na een 'Swan-dive' op de buk knop blijft rammen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
CLB schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:37:
[...]

Ik kon trouwens wel 15 minuten spelen voordat die freeze-de en ik weer 't probleem had.

Daarna nog niet de game getest. Trouwens alle instellingen had ik op 'off' staan echt heel jammer
Dit lijkt meer op een hardware probleem dan op een software probleem. Ik heb hetzelfde probleem gehad. Chek je temperaturen en haal eens een stofzuiger door je kast en voeding heen. Dit loste bij mij het probleem op.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

weet iemand toevallig hoe de knoppen zijn verdeeld van de ps2 joypad?? ik wil namelijk mijn pc gamepad precies hetzelfde instellen als dat van de ps2

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Vraagje voor degene die het spel al uit of ver uit hebben gespeeld: moet je alle bronzen/zilveren/gouden artifacts of hoe die dingen ook heten op ieder level vinden om alles te unlocken of is er een overschot aan artifacts en is het niet erg om er een paar te missen?

Dus: zijn er bijvoorbeeld 100 bronzen artifacts en 100 bronzen items te unlocken of zijn er maar 50 te unlocken en is het al genoeg om de helft van de artifacts te vinden in het spel?

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 20-08 14:41
Je moet alles hebben om alles te unlocken en om alles te unlocken moet je ook alle time trials halen..
Makkelijker dus om een 100% savegame te downloaden :) (maar niet leuker)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Heheh eindelijk lijkt die 't te doen en ook te blijven doen!

Alles staat op 'on' behalve dat next-gen gebeuren (ondersteunt m'n gra-ka niet) en k draai 1280 x 1024!

Wat 'n game, wat 'n mooiheid, maar soms wel verragd moeilijk

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Occy74 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 18:16:
Je moet alles hebben om alles te unlocken en om alles te unlocken moet je ook alle time trials halen..
Makkelijker dus om een 100% savegame te downloaden :) (maar niet leuker)
Oef, dat wordt een frusty spel dan voor mij :P Heb al 3x geprobeerd om de eerste gouden artifact te pakken te krijgen, maar dat wil al niet echt ... oh well, keep trying ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de Next-gen content al kunnen gebruiken op een Geforce 6800GS?
Vind het wel grappig een heel Nvidia logo etc. Maar support of een patch ho maar :P

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me op dat m'n CPU-Fan steeds harder gaat blazen bij dit spel. (Wat natuurlijk betekend dat de CPU erg heet wordt. 8)7 ) Maar daardoor heb ik wel eerder het idee dat die stalls eerder door de CPU komen ipv de GPU.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lancelot46
  • Laatst online: 18-05 09:01
Ik speel zelf met een 6800GT @ ultra en moet zeggen dat het redelijk draaid met next gen aan.
speel op 1024*768 zonder AA en schadow op off. Ok het is dan wel een beetje kartelig maar je kan wel genieten van de belichting en reflecties. En vergeet niet dat er bij nex gen ook andere texture gebruikt worden. Zonder dit aan, is alles nogal plat en heeft de vloer en wand nauwelijks oppervlakte structuur. En daarbij is dit geen FPS dus vind ik wat minder frames niet zo boeiend!
Trouwens in de levels binnen valt het ook allemaal wel mee. Alleen buitenlevels draaien soms wat schokkerig!

Tja..... het is maar net wat je wil en waar je tevreden mee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hey .oisyn, heb jij enig idee of het mogelijk is om de 3D modellen uit het spel te rippen en in 3DS Max in te laden? zou ik er gave walpapers mee kunnen maken :)
Maar van al die 'bigfiles' ( 8)7 ) word ik ook niet echt wijzer van :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:52

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wauw wat ziet dit er mooi uit en wat vreet het veel van je systeem. Op welke instellingen spelen jullie? Ik doe nu 1280x1024 alles aan, full AA., next gen content op een X2 3800+ en 7800GT en af en toe schokt het redelijk. Het is net speelbaar tot net niet speelbaar af en toe. Moet trouwens wel heel erg aan de besturing wennen. Af en toe voelt het niet helemaal logisch.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

next gen is hier geen aan te raden optie :p

alles aan op 1280x1024 draait het als een tiet, maar zodra next-gen in het spel komt :p dan kun je je zakje popcorn vast klaarzetten voor de diashow :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de changelog bekijkt van de nieuwste forceware zie je aleen een aanpassing van SLI in tombraider legend. Verder is er niets in terug te vinden dat ze iets aan de framedrops doen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 10:23
Had iemand nvidia al is gemailt dan? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 08:47:
Als je de changelog bekijkt van de nieuwste forceware zie je aleen een aanpassing van SLI in tombraider legend. Verder is er niets in terug te vinden dat ze iets aan de framedrops doen. :(
Ja idd, dat valt me vies tegen :(

Hopelijk komen er meer fixes in de final release, ik sla deze driver dan ook mooi over, ondanks dat ik een sli opstelling heb. Anders kan ik straks weer een driver gaan installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op donderdag 13 april 2006 @ 23:01:
Wauw wat ziet dit er mooi uit en wat vreet het veel van je systeem. Op welke instellingen spelen jullie? Ik doe nu 1280x1024 alles aan, full AA., next gen content op een X2 3800+ en 7800GT en af en toe schokt het redelijk. Het is net speelbaar tot net niet speelbaar af en toe. Moet trouwens wel heel erg aan de besturing wennen. Af en toe voelt het niet helemaal logisch.
Ik speel op 1024 x 768, alles max, behalve next gen content, die staat uit. Met die instellingen draait het supersoepel op mijn 6600GT. Hoger kan op zich ook wel en dan ziet het er iets mooier uit, maar is het net niet meer lekker spelen (vind ik tenminste). Next gen hoef ik niet te proberen, dan wordt het Tomb Raider the slideshow edition ...

De besturing heb ik ook erg aan moeten wennen. Je zit zeker ook vaak nog de rechtermuisknop in te drukken om rond te kijken ala Guild Wars? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch maar de beta driver geinstalleerd van nvidia met de "updated sli profile" voor tombr legend. Maar merk verder helemaal geen verschil, nog steeds vette stalls op next gen, dus toch maar weer even wachten op de volgende driver.

Ben inmiddels wel aardig ver in het spel, en hij (naja zij :+) blijft leuk om te doen.
Geen spijt van deze aanschaf, kan niet wachten op de volgende tombraider :D

offtopic:
topic zit alweer bijna op de 1000 posts :Y)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Laatst online: 09-09 18:49

Acheron

updatepack.nl

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.nekeman1/web/tombraiderkazach.jpg

Ik zit nu vast in Kazachstan. Na het activeren van de 3 tesla energie-bronnen moet ik terug naar het beginstation met het wapen rechts. Hoe kom ik daar? Of ben ik wat vergeten?

Het werkt ook niet als je het energie-huisje binnen gaat :P

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:11

Acid_Burn

uhuh

spoiler:
Zit de energiebron al in het apparaar waar je nu aanhangt? Zo ja, dan zit er nog een deur rechts via waar je bij het wapen kan komen

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron

Acheron

updatepack.nl

Acid_Burn schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 19:35:
spoiler:
Zit de energiebron al in het apparaar waar je nu aanhangt? Zo ja, dan zit er nog een deur rechts via waar je bij het wapen kan komen
spoiler:
Echt weer zo stom, vergeten de geladen box mee te nemen |:(

Maar bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Laatst online: 08-07 10:23
DIt spel is echt kort. NIet te min het was een goed verhaal en bleef spannend vondt ik.
Te lang is ook weer saai. Wacht alweer op het volgende deel "The legend continous"
:)

Ik heb trouwens erg veel last van gare textures die door het beeld heen gaan. bij 8x aa en 16x af
bij next generation ( alles op high ) doet hij het goed op die porblemen die al bekend zijn na.
Maar als je next generation uitzet dan krijg ik all die fouten textures etc. ( dit is alleen maar bij die 8x aa en 16x af (iemand hetzelfde probleem )?

videokaart:
XFX 7900gt extreme edition

[ Voor 58% gewijzigd door Gatygun op 15-04-2006 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
[...]

Wat zijn je systeem specs?? (Processor type, geheugen etc.) ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:11
IK heb et spel nu ook en met mijn system specs lagt de nextgen optie toch wel een beetje teveel...jammer maar helaas..dan maar lekekr zonder de nieuwste snufjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron

Acheron

updatepack.nl

Ik moet zeggen dat het spel nog redelijk soepel draait met m'n Geforce 4 Ti4200. Alleen de buitenscene's, bv Japan gaan wat minder soepel. Al met al heb ik er al jaren plezier van :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Ik ben eigelijk opzoek naar een nieuw spel en Tomb Raider Legend sprak me wel aan, hoewel ik de vooraande delen niet zo heel gewledig vond omdat het vrij weinig afwisseling had in gebieden. Is het in Legend wat uitgebreider :? zou iemand misschien was screens kunne posten van vershillende gebieden 8)7 alvast bedankt

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Spike_wolf schreef op donderdag 13 april 2006 @ 22:14:
Hey .oisyn, heb jij enig idee of het mogelijk is om de 3D modellen uit het spel te rippen en in 3DS Max in te laden?
Dat is in feite in elk spel mogelijk, het is tenslotte gewoon geometrie. Maar die data die TR:L laadt is per platform geoptimaliseerd, het is dus geen standaard formaat dat 3dsmax zomaar in kan laden oid. Dus veel plezier met het uitvogelen van het gebruikte bestandsformaat :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
spoiler:
Hoe krijg je die vage vis dood in Engeland? Ik heb die 3 kooien op z'n kop laten vallen, maar die rechts voor wil niet omlaag gaan? :?

edit:
Laat maar, ben een stukje terug gegaan (en overgedaan) en nu werkt het. :)

[ Voor 26% gewijzigd door FF1987 op 16-04-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
WhiteUltY schreef op zondag 16 april 2006 @ 01:21:
Ik ben eigelijk opzoek naar een nieuw spel en Tomb Raider Legend sprak me wel aan, hoewel ik de vooraande delen niet zo heel gewledig vond omdat het vrij weinig afwisseling had in gebieden. Is het in Legend wat uitgebreider :? zou iemand misschien was screens kunne posten van vershillende gebieden 8)7 alvast bedankt
http://images.google.nl/i...mb+raider+legend+pc&hl=nl :)

Het is zeker een leuk spel, ook wel redelijk afwisselend.

Het spel is alleen wel behoorlijk kort, ik deed er minder dan 8 uur over op de relaxte manier, er zijn mensen die er rond de 6 uur over doen.

Als je het zo snel mogelijk gaat spelen is minder dan 3 uur mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

PilatuS schreef op zondag 16 april 2006 @ 14:30:
[...]

http://images.google.nl/i...mb+raider+legend+pc&hl=nl :)

Het is zeker een leuk spel, ook wel redelijk afwisselend.

Het spel is alleen wel behoorlijk kort, ik deed er minder dan 8 uur over op de relaxte manier, er zijn mensen die er rond de 6 uur over doen.

Als je het zo snel mogelijk gaat spelen is minder dan 3 uur mogelijk.
Woow bedoel je dat je hem zo snel uitspeelt :? das idd erg snel maar iig bedankt voor de info ;)

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

valkie schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:16:
[...]

Wat zijn je systeem specs?? (Processor type, geheugen etc.) ???
Hoezo dat, denk jij dat 't aan m'n hardware ligt? Nja dit is 't dus:

Systeemkast Cooler Master Centurion 5 CAC-T05 (Geen PSU, Zwart)
Voeding Antec 350Watt SmartPower voeding V2.0
Moederbord Gigabyte, K8NF-9, NF4, D-DDR, PCI-E, Soc 939
Processor(s) Soc939 AMD64 3200+ (2,0G) 512 kb Box VENICE
Geheugen 2 maal: 512mb DDR400 PC3200 Brand/3rd geheugen
Hard Disk(s) Maxtor 160 GB SATA 7200rpm 8 mb p/n 6L160M0
Videokaart(en) Club3D GF 6600 GT 128 mb PCI-Express D/T
Monitor(en) 17: TFT Ilyama E431S-S3 8 ms Zilver + DVI (nieuwe versie)
Brander(s) DVD-brander Aopen DUW1608 16x zwart retail
CD/DVD-Drive(s) DVD-Rom Aopen 16x48 speed zwart retail

Ik heb 't vrijdag nog gespeelt en liep vloeiend op 1280 x 1024 met alles op on (behalve next-gen)
Bij elkaar 1 tot 1,5 uur achter elkaar gespeelt en geen problemen meer mee gehad. Ik ben net
terug uit Parijs, dus ga vanavond nog is naar Tombraider kijken met de eventuele problemen enzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiteUltY schreef op zondag 16 april 2006 @ 15:29:
[...]

Woow bedoel je dat je hem zo snel uitspeelt :? das idd erg snel maar iig bedankt voor de info ;)
3 uur is wel erg snel, maar 5-7 uur is een beetje normaal. Erg jammer dat het spel zo kort is, vind het eigenlijk te duur voor wat er ervoor vragen (45/6 = 7.5 euro per uur, iets duurder dan een gemiddeld bioscoop bezoekje), maargoed :) multi-platvorm (optimalisatie) en next generation grafics kost ook geld :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

timer bij mij stond op 11 uur. Daar zat wel een tijd rondstruinen in croft manor bji

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja alleen als je rond rent als een kip zonder kop ben je binnen 5 uur klaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er tips voor mij om de time trial van het Japan-level te halen?
Volgens mij verlies ik teveel tijd aan het bevechten van die gangsters. Is het mogelijk om ze te negeren en straight voor de exit te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppotter10
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-07 18:23
Goed spel! Ziet er zeer mooii uit met alle features aan! Puzzels vind ik echter niet te moeilijk deze keer. Toch echt een aanrader!!

Intel Q9550, 4GiB, 250 GB SSD, HD7770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je die draak van Amanda neer? ik krijg hem tot de helft en dan gaat ie liggen en zie je amanda half doorzichtig met een dikke uitroepteken.. ik schiet erop enz enz maar er gebeurt niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet dan op de actie-toets rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik druk op E en dan steekt ze maar hij komt net zo hard terug met 50% health..

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Laatst online: 21:28
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:08:
Ik druk op E en dan steekt ze maar hij komt net zo hard terug met 50% health..
spoiler:
Je moet dan ook 4x haar neersteken met de use-knop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het tot nu toe een geweldig spel, maar ben ik de enige die het te simpel vind? Je hebt unlimited health en kogels, dus zoveel uitdaging heb je imho niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:04
[...]

Heb je de 1.1 Patch al geprobeerd? Bij mij lijkt het probleem nu opgelost.
Tomb Raider: Legend by Crystal Dynamics - retail v1.1 patch

This patch addresses the following issues:

- various performance problems
- stability problems
- controller problems

Warning:

The patch fixes performance issues with NVIDIA cards but doesn't completely activate the Next-Gen content. NVIDIA actively works on an updated driver that should fully address the problems.

[ Voor 3% gewijzigd door Kozz op 18-04-2006 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uitgespeeld op 60% ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit spel trouwens een van de betere spellen die ik sinds jaren gespeeld heb, de spanning en de puzzle-strategie vind ik geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 09:42:
Ik vind het tot nu toe een geweldig spel, maar ben ik de enige die het te simpel vind? Je hebt unlimited health en kogels, dus zoveel uitdaging heb je imho niet?
Unlimited health? Met een trainer misschien wel, maar anders toch echt niet. Of misschien op het simpelste niveau of zo? Want dat heb ik niet geprobeerd. Alleen je pistols hebben unlimited kogels, maar verderop werken andere wapens toch wel een beetje beter (hoewel je heel ver kunt komen met pistols).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Weakling schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:00:
[...]

Unlimited health? Met een trainer misschien wel, maar anders toch echt niet. Of misschien op het simpelste niveau of zo? Want dat heb ik niet geprobeerd. Alleen je pistols hebben unlimited kogels, maar verderop werken andere wapens toch wel een beetje beter (hoewel je heel ver kunt komen met pistols).
'Howel je wel ver kunt komen met je pistols'' ?? :D

Ik heb in alle time trials alleen maar m'n pistols gebruikt :D werkt prima.. op ventjes afspringen en ze dan in slow-mo met twee shots killen... gaat aardig rap hoor :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Spike_wolf schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:37:
'Howel je wel ver kunt komen met je pistols'' ?? :D

Ik heb in alle time trials alleen maar m'n pistols gebruikt :D werkt prima.. op ventjes afspringen en ze dan in slow-mo met twee shots killen... gaat aardig rap hoor :P
HuH :? Dit is niet The Matrix/Max Payne hoor :D

Mag je mij wel uitleggen hoe je dat hebt gedaan dan ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

nero355 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:41:
[...]

HuH :? Dit is niet The Matrix/Max Payne hoor :D

Mag je mij wel uitleggen hoe je dat hebt gedaan dan ...
:P

Als je op een vijand afrent (getarget) en dan echt vlak voor hem springt terwijl je schiet ga je in slow-mo over hem heen terwijl Lara hem blijft volgen met haar guns en heb je ze echt in 2 of 3 schoten neer :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Spring op een ventje af als je dichtbij bent, lara springt dan op het hoofd van een vijand, maakt een salto en dan kan je in slow motion schieten.

Dus gewoon zorgen dat je dichtbij bent en dan springen, heb dat zelf ook veel gedaan en het werkt prima.

Edit : Te laat :P

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 18-04-2006 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij helpen. Ik zit vast op dat dak in Japan waar je met die motor over die brug moet springen. ik heb de volgorde al geprobeerd die in het forum staat en dat lukt niet. wie heeft de goede volgorde voor de toetsen om in te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Uit mijn hoofd is het boven, links en dan als laatste onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die heb ik al geprobeerd, dan hang ik aan die balk en daarna val ik te pletter tegen dat bord. dus ik doe iets fout maar weet niet wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:46:
wie kan mij helpen. Ik zit vast op dat dak in Japan waar je met die motor over die brug moet springen. ik heb de volgorde al geprobeerd die in het forum staat en dat lukt niet. wie heeft de goede volgorde voor de toetsen om in te drukken
Dat is echt simpel !!! Doorzetten !!! Je kan het wel !!! ;)
Spike_wolf schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:44:
:P

Als je op een vijand afrent (getarget) en dan echt vlak voor hem springt terwijl je schiet ga je in slow-mo over hem heen terwijl Lara hem blijft volgen met haar guns en heb je ze echt in 2 of 3 schoten neer :)
PilatuS schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:46:
Spring op een ventje af als je dichtbij bent, lara springt dan op het hoofd van een vijand, maakt een salto en dan kan je in slow motion schieten.

Dus gewoon zorgen dat je dichtbij bent en dan springen, heb dat zelf ook veel gedaan en het werkt prima.

Edit : Te laat :P
Ik voel me zo n00b nu :/ Thnx voor de tip :)

P.S. : Dat King Arthur Level had ik meer van verwacht ... is zoo saai gemaakt :| Mja misschien als ik wat verder ben dat die leuker wordt ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis in de Croft Manor net 1 bronze medal (de gouden en zilveren heb ik allemaal al). Is dit een bug, is dit een beruchte, of moet ik gewoon verder zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:41:
Ik mis in de Croft Manor net 1 bronze medal (de gouden en zilveren heb ik allemaal al). Is dit een bug, is dit een beruchte, of moet ik gewoon verder zoeken?
spoiler:
Check bij dat paard bij het zwembad of in de gymzaal op dat eene plateau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Die bij het paard heb ik al, dat was dacht ik zelfs een zilvere. Bij de gymzaal heb je tientallen plateaus, en die heb ik ook al allemaal gehaald. Nog andere opties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:09:
spoiler:
Die bij het paard heb ik al, dat was dacht ik zelfs een zilvere. Bij de gymzaal heb je tientallen plateaus, en die heb ik ook al allemaal gehaald. Nog andere opties??
spoiler:
Die bij het zwembad achter de strand stoelen ook al? die valt niet zo erg op :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Helaas helaas, ook die heb ik al..

Mijn savegame

Voor als er iemand zin in een zoektocht heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:49:
spoiler:
Helaas helaas, ook die heb ik al..

Mijn savegame

Voor als er iemand zin in een zoektocht heeft :)
spoiler:
Bij het zwembad onder water, als je die twee schakelaars overhaalt zodat de 'deuren' opengaan onderwater.

[ Voor 4% gewijzigd door Dark Lord op 18-04-2006 15:16 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

hp38guser schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 19:32:
[afbeelding]

Ik zit nu vast in Kazachstan. Na het activeren van de 3 tesla energie-bronnen moet ik terug naar het beginstation met het wapen rechts. Hoe kom ik daar? Of ben ik wat vergeten?

Het werkt ook niet als je het energie-huisje binnen gaat :P
Ik heb hetzelfde probleem... (PS2) Je hoort via de electrische deuren naast die tesla coils te kunnen. (dat is me 1x gelukt, dan staan ze open en dicht te flippen zodra je de reactor aangezet hebt.) Maar, nadat je naar beneden geknikkerd bent omdat je de sprong niet goed maakt, schuiven de deuren niet meer open en dicht, en kan je gewooon *niet* verder???

Stop uploading passwords to Github!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Lord schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:16:
[...]

spoiler:
Bij het zwembad onder water, als je die twee schakelaars overhaalt zodat de 'deuren' opengaan onderwater.
Ook die heb ik al :?

Ik snap er echt even helemaal niks van... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heb je ook die ene die bij de deur zit, in de main hall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 10-09 11:43

Dennahz

Life feels like hell should.

Heb hem vanmiddag uitgespeeld, wat simpel zeg.. heb niet alle dingen gevonden, maar het gaat mij meer om de verhaallijn.

Leuk spel :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF1987 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:37:
Heb je ook die ene die bij de deur zit, in de main hall?
En die heb ik ook al... dus ik ben maar weer eens verder gegaan in het spel zelf. Enorm gaaf tot nu toe!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:46:
Umm er staan dikke pijlen in beeld met welke knop je moet indrukken. Hoe moeilijk kan het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:41:
spoiler:
Bronzen rewards:
Links van je als je de 1e keer start.
Op de galerij zit er een ding links boven bij de trap, die moet je met je grapple uittrekken.

In het zwembad
Achter het visbeeld aan de linkerkant van het zwembad als je binnenkomt.
Achter de stoelen bij het zwembad
Op de duikplank

5 bronzen in de gymzaal zelf in de nisches.
In het zwembad in de gymzaal

Achter Lara's bed in de slaapkamer
In de donkere tunnel die naar lara's slaapkamer loopt vanaf de study, staan wat kratten daar zit er 1 in
In de study ligt er boven 1 en als je het zwaardje overhaald in het kamertje boven bij de study ligt er nog 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-07 08:38
Acid_Burn schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:30:
[...]

Umm er staan dikke pijlen in beeld met welke knop je moet indrukken. Hoe moeilijk kan het zijn?
Best lastig deze, want de pijlen staan nu niet zo duidelijk dat je weet welke toets je moet hebben

spoiler:
Zodra je over de brug springt en het "filmpje" begint kijkt ze naar boven naar de brugophanging. Druk op toetsenbord achter elkaar 1) linkerpijl 2) bovenpijl en 3) onderpijl. Nu werpt ze haar "haak" en draait ze rond.Spring er op het juiste moment vanaf (jump en bovenpijl) Nu moet je de ontploffende takns ontwijken. Ik weet het niet zeker meer maar je moet dan alleen op de benedenpijl-toets drukken. (in elke geval niet springen)

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan het begin van het kazachstan level crasht de game steeds :( :'(

Settings Next gen - 1280x1024
x2 3800+
6800 GS SLI
2 G RAM

meer mensen last van en is er een fix? ik draai tombraider 1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

brooks123 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:33:
[...]
Best lastig deze, want de pijlen staan nu niet zo duidelijk dat je weet welke toets je moet hebben
Net zo duidelijk als bij de andere actie sequences. Vond het duidelijk zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:17:
[...]

En die heb ik ook al... dus ik ben maar weer eens verder gegaan in het spel zelf. Enorm gaaf tot nu toe!
Inmiddels al gevonden?
Als je een stukkie omhoog gaat, (of een pagina of wat terug, heb hier 250 posts per pagina) dan zie je een complete lijst met alle artifacts in the manor, waar dit staat voor de bronze:

spoiler:
Brons (16)

1) In de hal, aan de linkerkant onder de trap
2) Boven in de hal, linkerkant, trekken met je magnetic grapple, luikje gaat open
3) In de studeerkamer, bibliotheek, linkerkant van de kamer, kris, use, boekenkast schuift open
4) In de studeerkamer, bibliotheek, rechterkant van de kamer
5) In de geheime gang tussen de bibliotheek en de slaapkamer (kant slaapkamer), in een kist in de rechterhoek
6) In de slaapkamer, achter het bed (hoofeinde)
7) IN het zwembad, rechterhoek
8 ) Links, achterin het zwembad, achter de strandstoelen
9) Links, achter de duwvis ! Vis naar voren trekken, en klaar is kees. (duw de vis alvast helemaal naar de rand van het zwembad, voordeel voor later)
10) Boven op het grote balkon, boven de ingang van het zwembad, op de duikplank
11) IN het zwembadje in de gymzaal
12) Gymzaal, links van de ingang, magnetic grapple gebruiken om ding te verzetten, beetje creatief zijn…
13) Gymzaal, midden van de linkerwand, trap moet TEGEN de muur staan
14) Gymzaal, rechts van de ingang, zelfde doen als zilver 24, dan rechtdoor springen, zorg dat dat ding niet veranderd is !!!
15) Gymzaal, links achterin !!! Halvemaan ding veranderen, via de achtermuur
16) Gymzaal, rechts achterin !!! Halvemaan ding NORMAAL !!! Via groene klimwand

:)

[edit]
Bovenstaande lijst werd gepost door Golivier btw, dus credits gaan naar hem :)

[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 18-04-2006 20:30 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
brooks123 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:33:
[...]

Ik heb het op de volgende manier gedaan, je komt er aan en ziet een pijl, druk op beneden, bam dood.

En dan opnieuw, druk op boven, bam dood.

Druk op rechts, bam dood.

Dan blijft er nog maar 1 over, als je ze op die manier gewoon allemaal ff probeerd is het binnen 5 min gelukt.

Ik heb over dat stukje ook ff gedaan omdat het niet altijd goed duidelijk is welke je nou moet indrukken, dus dan gewoon ze allemaal 1 voor 1 proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

PilatuS schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:14:
[...]

Ik heb het op de volgende manier gedaan, je komt er aan en ziet een pijl, druk op beneden, bam dood.

En dan opnieuw, druk op boven, bam dood.

Druk op rechts, bam dood.

Dan blijft er nog maar 1 over, als je ze op die manier gewoon allemaal ff probeerd is het binnen 5 min gelukt.

Ik heb over dat stukje ook ff gedaan omdat het niet altijd goed duidelijk is welke je nou moet indrukken, dus dan gewoon ze allemaal 1 voor 1 proberen.
:? welke versie van het spel spelen jullie?? :?
Bij mij zijn die pijlen overduidelijk :? Geen enkele moeite om te zien wanneer je welke kant op moet drukken (PC versie).

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik heb ook gewoon de PC versie gespeelt, meestal is het wel aardig te zien waar je heen moet maar soms ook niet.

Als ik het zo lees zijn er wel aardig wat mensen die er toch problemen mee hebben dus geef ik aan hoe je het zelf makkelijk kan oplossen in een paar minuten.

Het stukje van, bam dood is alleen om even aan te geven hoe het kan, ik had het bij het spelen redelijk snel door hoe het moest.

Denk niet dat het bij veel mensen de eerste keer direct goed lukt.

[ Voor 28% gewijzigd door PilatuS op 18-04-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest ook wel eens naar boven en rechts tegelijk indrukken om diagonaal te gaan :?
Dat misschien de oplossing 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 10-09 11:43

Dennahz

Life feels like hell should.

Wel raar hoor dat sommige mensen die pijlen niet zien. Ok, je kan soms eens een pijl missen waardoor je dood gaat.. volgende keer weet je welke kant je op moet drukken. Het zijn 3/4 toetsen die je moet indrukken, kan toch niet ZO moeilijk zijn dat je daar uren op vastloopt? :X

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Ik ben nu bij de tweede eindbaas zegmaar, maar ik weet niet hoe ik hem kan verslaan. hij laat zich steeds weer op enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Dennahz schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:19:
Wel raar hoor dat sommige mensen die pijlen niet zien. Ok, je kan soms eens een pijl missen waardoor je dood gaat.. volgende keer weet je welke kant je op moet drukken. Het zijn 3/4 toetsen die je moet indrukken, kan toch niet ZO moeilijk zijn dat je daar uren op vastloopt? :X
denk dat bij mij daar de meeste tijd in heeft gezeten,
te vroeg drukken is even slecht als te laat drukken, is mijn ervaring.

Kheb lara al eindeloos vaak zien sterfen door die 'special scenes' maar anyway, het maakt het een stuk cooler, datwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Area schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:01:
Ik ben nu bij de tweede eindbaas zegmaar, maar ik weet niet hoe ik hem kan verslaan. hij laat zich steeds weer op enzo.
spoiler:
Onder elke steen zit in het midden een soort fundering, schiet deze weg. Daarna met je Grapple (Q) en Activate (E) deze steen wegtrekken. Dan kan hij zich niet meer opladen.

Ik vind dit trouwens een geweldige walkthrough:
http://www.tombraiderchro...r7/walkthrough/index.html

Deze link bevat uiteraard spoilers als je tever doorleest :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAARGH WTF KUT GRAPPLE :@

Zit ik in een zeer spannend level, gaat doet de grapple het de helft van de tijd niet, of grijpt hij naar iets totaal anders.

Fuck dit spel :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:09:
AAARGH WTF KUT GRAPPLE :@

Zit ik in een zeer spannend level, gaat doet de grapple het de helft van de tijd niet, of grijpt hij naar iets totaal anders.

Fuck dit spel :{
Nog nooit meegemaakt eerlijk gezegd ... in ieder geval niet "in the heat of the battle" :)
Ben het wel met je eens gedeeltelijk : Grapple hook needs a crosshair !!!

En de besturing hadden ze van GTA:SA moeten jatten maar goed ...

[ Voor 2% gewijzigd door Fuelke op 19-04-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 09:36
je kan met manual zoom ook mikken voor je grapple ("crosshair" wordt dan blauw ipv rood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

suizer schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:33:
je kan met manual zoom ook mikken voor je grapple ("crosshair" wordt dan blauw ipv rood)
:? Dat is toch alleen om aan te geven dat je de grapple ernaartoe kan schieten ??
Begrijp me niet verkeerd trouwens : Zonder gaat ook prima alleen met was nog toffer geweest :)

/EDIT :
.oisyn schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:43:
Gewoon zorgen dat het ding dat je wilt grapplen in het midden van je scherm staat, of dat het andere ding buiten je scherm is. Je kunt overigens ook grapplen vanuit aimingmode.
:/ Feeling n00b #2 ..... ik ga dat zo snel mogelijk testen !!!

[ Voor 34% gewijzigd door nero355 op 19-04-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is dus bij
spoiler:
De waterdraak in England. Bij de toren linksachter. Hij grijpt telkens naar de toren rechtsachter :? Ik heb hem al 5 keer naar beneden gekregen, maar vanwege het geklooi telkens te laat.

Het is mij overigens al gelukt, maar mijn toetsenbord mist nu de Q toets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Gewoon zorgen dat het ding dat je wilt grapplen in het midden van je scherm staat, of dat het andere ding buiten je scherm is. Je kunt overigens ook grapplen vanuit aimingmode.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van aiming mode wist ik niet, thanks. Verder voldeed ik aan alle "eisen" :?

.oisyn, jouw avatar beeld goed uit hoe ik net achter mijn toetsenbord zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 20:31

Sa1

best leuk spel, maar die kut tussenstukjes dat je op een paar knoppen moet duwen.. jemig.. dat mogen ze van mij wel weg laten..

of ze moeten de controls ff logsicher maken.. misschien dat het dan nog leuk is... dit sux gewoon hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet een pijltje naar beneden, je drukt pijltje naar beneden, en dat met een tempo van ongeveer 3 seconde per knop.

Zo moeilijk is dat toch niet? Jij hebt volgens mij nog nooit DDR gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Bosmonster schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 09:18:
Iedere TR gaat er bij mij in als koek, zelfs de mindere delen :)

Alleen jammer dat Lara nu zo'n laag makeup heeft gekregen, wat helemaal niet bij haar karakter past..

Ben ik overigens de enige die de graphics (en dat met name de texture kwaliteit) wat tegen vind vallen?
Nee ik zat zelf ook even te kijken en zo heel mooi is het eigelijk niet als je naar die plaatjes kijkt. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik eens inzoom op dat schattige koppie van Lara Croft vind ik de texture-kwaliteit toch anders fors hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:23:
Als ik eens inzoom op dat schattige koppie van Lara Croft vind ik de texture-kwaliteit toch anders fors hoog?
Ja maar als je op andere site's naar bijvoorbeeld haar benen kijk is het gewoon hardstikke vierkant. ( vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:12:
Je ziet een pijltje naar beneden, je drukt pijltje naar beneden, en dat met een tempo van ongeveer 3 seconde per knop.

Zo moeilijk is dat toch niet? Jij hebt volgens mij nog nooit DDR gespeeld...
Klopt op zich is het makkelijk, maar soms ook helemaal niet bijvoorbeeld:

spoiler:
In peru als het monster je achterna komt, zie je als eerste icoontje een Lara met twee pistolen voor zich uit, dus ik denk "schieten", ja mooi niet, want je hebt geen pistolen daar. Da's in dat geval dus gewoon doorlopen. Niet echt logisch vind ik,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

arieman007 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:26:
Ja maar als je op andere site's naar bijvoorbeeld haar benen kijk is het gewoon hardstikke vierkant. ( vind ik)
Met next gen content op 1280 x 1024 en AA etc valt dat reuze mee ... speelbaar is het dan niet, maar het ziet er dan wel geweldig uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:27:
[...]

Klopt op zich is het makkelijk, maar soms ook helemaal niet bijvoorbeeld:

spoiler:
In peru als het monster je achterna komt, zie je als eerste icoontje een Lara met twee pistolen voor zich uit, dus ik denk "schieten", ja mooi niet, want je hebt geen pistolen daar. Da's in dat geval dus gewoon doorlopen. Niet echt logisch vind ik,
spoiler:
Dat is een "ren voor je leven" / "actie" icoontje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Laatst online: 15-08 18:51
Dat is een "ren voor je leven" / "actie" icoontje O-)
Dat wist ik eerst ook niet, ik zie Lara met 2 pistolen, dus ik denk "oh, ik moet klikken om te schieten op dat monster" SPLAT, dood. Dus ik dacht dat ik iets verkeerd deed, te laat klikken ofzo, pas na 3 keer ofzo kwam ik erachter dat ik gewoon weg moest rennen.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:52

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heb het spel net uitgespeeld. Ik vond het echt heel erg leuk behalve het verhaal vond ik weinig boeiend. Achteraf gezien is het spel veel en dan ook veel te kort. De replay waarde van een spel als dit is voor mij gewoon 0%. Wanneer ik het verhaal heb uitgespeeld is de lol er voor mij af. Gelukkig had ik het spel geleend en niet gekocht.

Echt moeilijke puzzles ben ik ook niet tegen gekomen. Het enige waar ik niet direct achter was, was de waterslang eindbaas.

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 19-04-2006 23:05 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het begin zat ik zo nu en dan in een walkthrough te snuffelen, maar op het einde was dit zeer minimaal.

Ik ga het binnenkort opnieuw doen, kijken of ik onder de 8 uur uitkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arieman007 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:26:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://img20.imagevenue.com/loc203/th_81991_lara.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img105.imagevenue.com/loc1/th_82139_lara2.jpg

Ik vind lara anders best rond O-)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 23:28 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.