[Multi] Tomb Raider Legend

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.743 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/devslet/trl/legend.JPG
Korte inleiding

Uitgever Eidos kon zich in 1996 geen beter jaar wensen. In dat jaar verscheen namelijk de allereerste Tomb Raider game voor de Playstation en PC. Het spel werd op beide platformen een gigantisch succes. Tomb Raider bracht een vernieuwende mix van puzzels, knallende actie en originele levels, gecombineerd met een sexy hoofdpersonage.

Na zo'n succes was het vanzelfsprekend tijd voor meerdere opvolgers, die helaas het succes van het origineel nooit konden evenaren. De laatste Tomb Raider: Angel of Darkness was zelfs zo'n grote flop dat Eidos besloot de games niet langer te laten maken door Core Studios. Tijd voor Crystal Dynamics (de maker van onder andere Legacy of Kain: Defiance) om de draad op te pikken en weer een topper van formaat neer te zetten.

About TR Legend

Voor Tomb Raider: Legend zijn de makers terug gegaan naar de roots van de gameplay uit het eerste deel. Lara Croft zal opnieuw terug de tombs in gaan, puzzels moeten oplossen en vijanden moeten uitschakelen. Dit laatste was in de vorige delen al sterk aanwezig, wat ervoor zorgde dat de puzzels steeds meer werden verdrukt. Ditmaal zal je gelukkig weer eeuwenoude mechanische machines moeten activeren door middel van flink wat ren- en springwerk.

De bewegingen van Lara zijn in 'Legend' aanzienlijk uitgebreid. Zo kan ze nu aan touwen zweven en schuine sprongen maken naar andere locaties in een level. Dit laatste haalt het probleem van de oude Tomb Raiders weg, waarbij je alleen naar objecten kon springen die exact tegenover je hingen of stonden. Je zult nu eerst aangeven naar welke kant je wilt springen, waarbij Lara naar die locatie zal kijken. Daarnaast zal Lara standaard aan een richel hangen wanneer je van een platform rent. Het per ongeluk van een hoog platform vallen is hiermee dus verleden tijd.

Camerapunten worden in Tomb Raider: Legend dynamisch bepaald, maar mocht je desondanks toch een onoverzichtelijke situatie krijgen, dan kun je ook naar handmatige camerapunten overschakelen. Crystal Dynamics erkent hiermee fouten die gemaakt zijn in Legacy of Kain, waarbij het soms heel moeilijk was perspectief te zien. Er werd ons dan ook plechtig beloofd dat dergelijke irritaties verleden tijd zijn.

Lara is er een stuk sportiever op geworden, maar ook de graphics van de schone dame en de omgeving zijn aanzienlijk verbeterd. Zo was het level dat we gedemonstreerd kregen (een level met een enorme waterval en tombe) bijzonder kleurig en levendig. Ook de layout was meer compact en overdacht, waardoor je aan het begin van een level ziet waar je ongeveer naartoe moet. Hoe je daar precies gaat komen en met welke omwegen, zul je zelf uit moeten zoeken. Veel werd er trouwens nog niet over onthuld, maar het is zeer waarschijnlijk dat we ook enkele voertuigen zullen zien in 'Legend'. Hier horen we binnenkort hopelijk meer over.

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/devslet/trl/thumbs/screen1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/devslet/trl/thumbs/screen2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/devslet/trl/thumbs/screen3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/devslet/trl/thumbs/screen4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/devslet/trl/thumbs/screen5.jpg

New Lara Croft Model - Pic 1
New Lara Croft Model - Pic 2

Meer screenshots

Walkthrough

Mocht je niet alle secrets in het huis van Croft kunnen vinden, Golivier heeft hier een soort walkthrough voor geschreven :) Dit gaat samen met een map van het huis, klik. Het spreekt voor zich dat je dit niet gaat lezen wanneer je alles zelf wil ontdekken ;)

spoiler:
Croft Manor

Welkom in huize Croft ! Dit mooie Engelse landhuis wat al eeuwen in het bezit is van de familie Croft bestaat uit de volgende ruimtes, de bibliotheek (A), Lara's slaapkamer (B), het zwembad (C), de gymzaal (D) en de hal (E) met het Tech Center (F). Als je een nieuw spel begint kan je wel naar het huis toe, maar kom je niet verder dan de hal en het Tech Center. Voordat je verder kan, moet je eerst het eerste level (Bolivia) uit hebben gespeeld.

Uitrusting

De eerste keer dat je in haar huis komt heb je helemaal niets, geen lampje, geen grapple, geen wapens, geen binoculairs, helemaal niets !!! Voor de meeste artifacts heb je echter iets van deze uitrusting nodig. Hieronder staat dan ook beschreven hoe je je hele uitrusting bij elkaar kan sprokkelen.

Personal Lightsource (a)
dit lampje ligt in de bibliotheek op de hoek van het bureau waar Alister aanzit.

Magnetic Grapple (b)
dit handige stukje gereedschap is goed opgeborgen in de kluis in het Tech Center van Zip. Aan de rechterkant van deze computerkamer ligt een laptop op de vloer. Deze kan je gebruiken om de kluis, die zich ook in deze ruimte bevindt, te openen (cutscene).

Wapens (c)
Lara's trouwe twin pistols zijn uiteraard ook weer van de partij. Ze zijn te vinden in Lara's slaapkamer. Aan de linkerkant van de kamer zit een soort van houten kunstwerk (het hoofd van Medusa) tegen de muur aangeplakt. Aan weerszijde kanten van het kunstwerk staan twee houten palen met krissen. Deze krissen dienen als hendels om het houten kunstwerk te openen (cutscene).

Binoculairs (d)
deze liggen op het grote balkon aan de achterkant van het zwembad. Bij het paardenbeeld in het midden op het balkon.

Extra verhaaltje bij het zwembad (voor artifact 10 en 20 en 21)

Zwembad, rechts twee trekvissen allebei naar voren trekken, via eerste trekvis naar speer, zwaaien, naar balkonrandje, even schuifelen, naar tweede trekvis, dan via speer, zwaaien op grote balkon. Twee beelden, de zussen boven het water, eerst naar elkaar toe draaien, speren kruisen, krijg je weer een gouden kop/tong, drukken, opent het tweede rooster in het water (cutscene). Balkon boven de ingang, linkerkant, speren uit de standbeelden trekken. Spring naar de speer, zwaaien, springen, magnetic grapple uitgooien (belangrijk dat die vis weg is.. anders knal je er tegenaan), zwaaien naar speer, springen op balkon. Bal van de linkervis trekken, naar drukvlak rollen, gaat plantenbak naar beneden (cutscene).

Locaties van de Artifacts

Brons (16)

1) In de hal, aan de linkerkant onder de trap
2) Boven in de hal, linkerkant, trekken met je magnetic grapple, luikje gaat open
3) In de studeerkamer, bibliotheek, linkerkant van de kamer, kris, use, boekenkast schuift open
4) In de studeerkamer, bibliotheek, rechterkant van de kamer
5) In de geheime gang tussen de bibliotheek en de slaapkamer (kant slaapkamer), in een kist in de rechterhoek
6) In de slaapkamer, achter het bed (hoofeinde)
7) IN het zwembad, rechterhoek
8) Links, achterin het zwembad, achter de strandstoelen
9) Links, achter de duwvis ! Vis naar voren trekken, en klaar is kees. (duw de vis alvast helemaal naar de rand van het zwembad, voordeel voor later)
10) Boven op het grote balkon, boven de ingang van het zwembad, op de duikplank
11) IN het zwembadje in de gymzaal
12) Gymzaal, links van de ingang, magnetic grapple gebruiken om ding te verzetten, beetje creatief zijn…
13) Gymzaal, midden van de linkerwand, trap moet TEGEN de muur staan
14) Gymzaal, rechts van de ingang, zelfde doen als zilver 24, dan rechtdoor springen, zorg dat dat ding niet veranderd is !!!
15) Gymzaal, links achterin !!! Halvemaan ding veranderen, via de achtermuur
16) Gymzaal, rechts achterin !!! Halvemaan ding NORMAAL !!! Via groene klimwand

Zilver (10)

17) Boven in de hal, rechterkant, schieten met manual aim op dat zonnetje, luikje gaat open
18) Bibliotheek, rechterkant bij binnenkomen, onder de trap, kapot schieten, achter boekenkarretje
19) In de geheime gang tussen de bibliotheek en de slaapkamer (kant bibliotheek)
20) Zwembad, bovenop het balkon (niet die boven de ingang), achter het vissenbeeld aan de rechterkant.
21) Zwembad, ligt op kleine balkonnetje aan de rechterkant, kan je alleen komen via de plantenbak en het vissenbeeld aan de linkerkant. Eerst op vissenbeeld, dan magnetic grapple gooien naar plantenbak, deze gaat zwaaien, spring erop, en dan op balkon.
22) Zwembad, achter het hek
23) Op een plateautje in het kleine zwembadje in de gymzaal, kan je vanuit het water bereiken.
24) Gymzaal, op tweede plateau boven de gymzaal, zelfde als brons 13, alleen moet de trap nu ANDERS staan, niet tegen de muur, vanaf trap, spring op plateau, plateau beweegt naar ander plateau, daar ligt hij.
25) Gymzaal, BOVEN de ingang, kan vanaf zilver 24, kan ook anders, via de normale weg, eerste ding niet veranderen, tweede DING veranderen, maakt het mogelijk om bij het andere plateau te komen !!! Sta op plateau, grapple gebruiken, binnenhalen, springen (aanloop !! uiterste randje)
26) Onderdeel van de gouden artifact, boeken in de bibliotheek indrukken, kasten schuiven open, tada !

Goud (1)

(27) Net als in alle andere levels is er in Lara’s huis ook één gouden artifact te vinden. Dit artifact kan je pas halen als je een aantal raadsels hebt opgelost.

- Geheime gang bibliotheek – slaapkamer (boekenkarretjes duwen op plaats, cutscene)
De boekenkarretjes zijn te vinden in de bibliotheek, één onder de trap bij het 2de zilveren artifact, en de andere kan je zien als je de trap oploopt en je omdraait, gooi je magnetic grapple, even eraan trekken en hij valt. Allebei op de drukvlakken zetten, en de geheime gang gaat open.
- Raadsel: Above The Waters, Twin Sisters turn their backs one upon the other to leave the ambages unguarded (eerste gouden hoofd/tonggeval)
- ruggen beelden in het zwembad naar elkaar toe draaien
- Raadsel: Within the Hall of Knowledge, Tomes of Cerulean, Topaz, Viridian and Crimson in turn reveal their Arcanum.
- boeken in de bibliotheek; op volgorde van de kleur indrukken blauw, geel (studeerkamer), groen (trappen in de bibliotheek), rood, gaan de twee boekenkasten open (cutscene)
- Raadsel: Above the Heart, revealed visage and countenance touched in haste raise up the Steward.
- Ga naar de hal, haal de speren omlaag met je magnetic grapple, rechts van de slaapkamerdeur (hal) zit een gouden kop/tong, aanraken, snel via de speren zwaaien naar de andere kant, dan die gouden kop/tong daar aanraken, als het goed is krijg je een cutscene te zien, waarbij er een beeld uit de grond komt.
- Raadsel: The risen Athena turns to face te Sun, whose burden then reveils the Golden Laurel.
- Draai dit beeld richting het drukblok met de zon (beeld moet wegkijken van het Tech Center). Beeld zakt weg, komt een ander blok met de gouden artifact omhoog, deze is via de tweede speer te bereiken (naar toe gaan, en vallen).

Verder, mocht je ergens anders in het game vast komen te zitten kan je hier een groot aantal antwoorden terug vinden.

Links & Extra

Officiële website
Game synopsis
Ingame trailer

Beschikbaar: 7 april 2006
Type: Adventure
Platform: PS2, PC, Xbox, Xbox 360, PSP, GameCube (herfst 2006)

[ Voor 68% gewijzigd door XWB op 09-04-2006 20:26 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:44
En toch vind ik er lara niet knapper op worden...

Anyway, wanneer stoppen ze nu eens met het uitmelken van deze koe? Na tombraider 4: The last revelation(oid) zeiden ze al dat het de laatste was. Dat was dus ook de laatste die ik gespeeld hebt, omdat er veel negatieve berichten kwamen over het vervolg. En deze bleek ook tegen te vallen. Nat tomraider 4 had ik het wel gezien(vanaf 2 af).

Nu hoop ik dat deze echt een topper wordt, het ziet er iig goed uit. Ik ga hem iig proberen, en geef lara een laatste kans.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Tjah, Lara wordt ook steeds ouders :p En haar borsten hebben ze een maatje verkleind :)

Maar goed, Angel of Darkness was/is idd een flop, heb hem zelf niet willen uitspelen, hopelijk wordt deze een knaller.
Hopen dat ze nu niet de fout maken de console versie simpel weg te porten naar de pc.

En uitmelken, mja, hierna zou er nog 1 of 2 TR titels komen :)

[ Voor 17% gewijzigd door XWB op 25-07-2005 20:27 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
jarnotjuh schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:15:
En toch vind ik er lara niet knapper op worden...

Anyway, wanneer stoppen ze nu eens met het uitmelken van deze koe? Na tombraider 4: The last revelation(oid) zeiden ze al dat het de laatste was. Dat was dus ook de laatste die ik gespeeld hebt, omdat er veel negatieve berichten kwamen over het vervolg. En deze bleek ook tegen te vallen. Nat tomraider 4 had ik het wel gezien(vanaf 2 af).

Nu hoop ik dat deze echt een topper wordt, het ziet er iig goed uit. Ik ga hem iig proberen, en geef lara een laatste kans.
Ik vat niet echt wat er mis is met wat jij 'uitmelken' noemt.

Als een spelformule goed werkt dan is het toch juist goed als er meer delen uitkomen? Neem bijvoorbeeld de Castlevania serie. Hoewel er bij deze serie steevast dezelfde gameplay is, is elk deel toch weer leuk om te spelen en op een bepaalde manier vernieuwend. Ook zijn er zo nu en dan hoogtepunten in een langlopende serie, neem bijvoorbeeld Castlevania: Symphony of the Night of Streetfighter 3rd Strike.

Bovendien is Tomb Raider absoluut niet bijzonder qua aantal sequels. Mega Man heeft bijvoorbeeld meer dan 30 sequels (X en Zero versies meegerekend).

Ik stel dus persoonlijk altijd een goed spel (goede gameplay,graphics,muziek e.d.) boven een origineel spel dat matig is.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Er is niks mis met uitmelken, maar laat ze dan goede opvolgers maken. Dat kon je van The Angel of Darkness niet zeggen. The Last Revelation was dan wel niet slecht, maar het het was meer van hetzelfde als de vorige titels.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:44
Hacku schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:56:
Er is niks mis met uitmelken, maar laat ze dan goede opvolgers maken. Dat kon je van The Angel of Darkness niet zeggen. The Last Revelation was dan wel niet slecht, maar het het was meer van hetzelfde als de vorige titels.
Precies, dat wil ik er mee zeggen...

Zie de NFS reeks, NFS: MW wordt de 9de nfs als ik het geod heb, daar klaagt niemand over, omdat ze zo goed zijn.
Tomb raider was al "saai" aan het worden doen de 4de het licht zag...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Zucht...die eerste Tombraider...met in dat trainingslevel een tafel die net zo hoog is als jij groot bent :X :P

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
jarnotjuh schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:38:
[...]

Tomb raider was al "saai" aan het worden doen de 4de het licht zag...
Dat is dan jouw mening. Bij elk deel vond ik het leuk dat er nieuwere functies bijkwamen, nieuwe locaties en vond ik het gewoon leuk om te spelen. Het is gewoone en genre dat je leuk moet vinden denk ik ;) Er zijn genoeg mensen die de raider serie gewoon leuk vinden en eigenlijk geen revolutionaire veranderingen verwachten.

Het was mijn 1e adventure game en ben al sinds het begin verslaafd aan de serie O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd naar dit deel, zeker als ze weer terug naar de 'roots' van deze serie gaan. Tomb Raider 1 was leuk, maar deel 2 vond ik echt geweldig toen... Met die speedboat in Venetie en dan die klassieke muziek erbij. Sowieso was het oplossen van puzzels en de weg zoeken vermakelijk, en de sfeer was vaak lekker mysterieus. De spellen daarna heb ik niet gespeeld. Als het weer die sfeer krijgt dan koop ik deze game misschien wel. Vind de omgevingen er alleen een beetje tegenvallend uitzien, qua grafische kwaliteit.

[ Voor 19% gewijzigd door CorteX op 25-07-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:59
In deel 1 vond ik het jammer dat je geloof ik maar 1 of 2 keer een mens kon doden (rest was alles dier). De puzzels waren wel goed en de level in dat jungle gedeelte met die T rex was magic. De ingame filmpjes dat ze met die motor reed en toen op die speedboat jumpte was ook macaber!!!

Deel 2 was idd met die speedboat ook leuk, omdat je zelf wat kon besturen enzo. Ook die sneeuwscooter was grappig. Die eindbaas als draak was wel moeilijk.

De rest was meer van het zelfde, maar wel vermakelijk.

Nu zal ik het niet meer spelen. Ik heb wow.

Hmm waarom typ ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyrinian
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb enkel TR1 en TR:AoD gespeeld. TR1 omdat het nieuw was en de voornaamste reden dat ik "TR: Angel of Darkness" gespeeld heb was the storyline. Die heb ik bijna 1 op 1 kunnen kopiëren voor mijn "Demon: The Fallen" tabletop RPG.

Enkel als de storyline positief uit de reviews komt wil ik deze game wel uit de budgetbak grabbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:03

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Tombraider... ach... ik moet zeggen dat ik tot nu toe alleen maar echt geboeid ben geweest door de gameplay van de Prince of Persia series. Als ze Tombraider dezelfde gameplay en techniek gaan geven heeft het kans, anders is het alleen maar weer een remake met een hogere resolutie :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122648

noouuuu tombraider 3 was ook nog best vernieuwend enzo, met die wereldbol dat je naar de continenten kon enzo.

vanaf 4 werd het pas saai!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 15:27

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik vind de nieuwe Tombraider/Lara Croft er best goed uitzien. Ik denk dat ik het spel wel ga aanschaffen. Ik ben eigenlijk vanaf de eerste versie fan geweest van Miss Croft, oja en het spel zelf dan :P.
Ik heb het meeste plezier gehad aan deeltje 1,3 en 4. Deel 2 heb ik nooit in mn bezit gehad (geen geld toen) en deel 5 en 6 waren teleurstellend slecht.
Dus ik hoop dat ze het bij deel 7 weer ge;eerd hebben om het leuk te maken. Ze gingen sowieso weer terug in de oude tombes. Dat vind ik helemaal geweldig.

offtopic:
En nu ga ik een wallpapertje maken van de game :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
*kick*

Tijd voor wat nieuwe screens, klik.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-11-2024
Ohh Yeah....Ik heb vroeger echt zo vaak dit gespeeld jonge..heb er echt zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20

Bosmonster

*zucht*

Iedere TR gaat er bij mij in als koek, zelfs de mindere delen :)

Alleen jammer dat Lara nu zo'n laag makeup heeft gekregen, wat helemaal niet bij haar karakter past..

Ben ik overigens de enige die de graphics (en dat met name de texture kwaliteit) wat tegen vind vallen?

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 10-10-2005 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Er zijn een hoop nieuwe screens op http://www.gamer.nl/nieuws/28213 te vinden.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:34

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

* Spike_wolf heeft weer zin om dit te gaan spelen :)
K ben een van de grootste Tomb Raider fans ter wereld :P
K heb ze allemaal uitgespeeld.. meerdere malen, ben op het moment weer bezig met Tomb Raider 2 :P
Maar heb de ontwikkelingen rond Legends al even niet meer gevolgd eigenlijk :/
Wat was de release date ook alweer?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Begin volgend jaar. Een exacte datum is niet bekend geloof ik.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
tomb raider 1 heeft me nooit kunnen boeien, daarentegen heb ik tomb raider 2 helemaal grijs gespeeld. Tomb raider 3 kon me ook niet echt lang boeien en de rest van de tomb raiders helemaal niet. Maar dit lijkt wel weer een leuk deel te worden.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hacku schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:59:
Begin volgend jaar. Een exacte datum is niet bekend geloof ik.
Hmm okay... nou ben ik in iedergeval weer in nederland met als t goed is een aardige computer om op te kunnen gamen.. zit hier op Aruba met alleen m'n laptop.. aardig beestje, maar Quake 4 hoef ik nog niet te proberen ben ik bang :/

Maar TR 2 draait prima :P op deze P4 2,8 met 768 MB DDR en een 9000 Radeon Mobile :/

Maar k heb al wel zin in volgend jaar nu :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Update, releasedatum staat vast op 7 april: http://www.gamer.nl/nieuws/29293

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-11-2024
Ahh, heb hier echt weer zin in. tomb Raider was 1 van mijn eerste games en heb ze altijd superleuk gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dit ziet er wel oke uit moet ik zeggen, ik hoop dat de gameplay ook net zo goed is als de eerste Tomb Raider (ik kon geen genoeg krijgen van het duiken, klimmen, salto's maken enzo, poema's ofzo doodschieten in die eerste grot.. hmmmm)

Zolang ze het maar niet TE ingewikkeld maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 15:30

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Rakkerzero schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:14:
Dus ik hoop dat ze het bij deel 7 weer ge;eerd hebben om het leuk te maken. Ze gingen sowieso weer terug in de oude tombes. Dat vind ik helemaal geweldig.
Met "ze" bedoel je waarschijnlijk Eidos, die het uit handen van Core Design heeft gehaald (die alle voorgaande delen hebben gemaakt) en het aan Crystal Dynamics hebben gegeven (bekend van de Legacy of Kain series (soul reaver, blood omen), whiplash, mad dash racer, project: snowblind, ...).

Ik heb het net even door zitten spelen, en het is idd weer ouderwets puzzels oplossen :). Kratje verschuiven op een knop, je over riggeltjes en langs kettingen/touwtjes navigeren, een lever pullen zodat een grote machine in werking wordt gezet zodat het water stijgt en je weer verder kan. En natuurlijk oppassen voor het nodige gedierte wat in de tombs ronddwaalt. 't Is dat ik 'm gewoon krijg maar anders ging ik 'm zeker kopen :).

Je grappling hook en de physics zorgen ook voor interessante features. Zo moest ik daarnet een krat op een soort wip plaatsen en aan de andere kant springen zodat die krat naar de overkant vloog. Met je grappling hook kun je allemaal objecten naar je toe trekken, of jezelf juist naar die objecten trekken als je op iets beweegbaars staat (zoals een vlot op het water oid).

En Lara ziet er lekkerder uit dan ooit :9. Ze heeft ook een hele klerenkast aan verschillende outfits, en haar vormen zijn alom aanwezig ;)

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 20-03-2006 17:12 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99283

.oisyn schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:09:
[...]

Met "ze" bedoel je waarschijnlijk Eidos, die het uit handen van Core Design heeft gehaald (die alle voorgaande delen hebben gemaakt) en het aan Crystal Dynamics hebben gegeven (bekend van de Legacy of Kain series (soul reaver, blood omen), whiplash, mad dash racer, project: snowblind, ...).
Ik dacht dat jij in het dev-team van TR: Legend zit/zat?

edit:
ziet signature :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 99283 op 20-03-2006 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Klopt, wij werken nauw samen met Crystal Dynamics :).

offtopic:
M'n post doet vast klinken alsof ik het nog niet eerder gespeeld heb, en dat klopt in feite ook :P. Als je aan de 3d engine werkt kijk je vooral of alles er goed uitziet en vlieg je rond met een fly-through cam. Dus aan spelen kom je niet echt toe :). Plus het feit dat alles natuurlijk gewoon nog niet af was, maar nu alles is afgerond en je de laatste bugs aan het fixen bent zie je pas wat ervan geworden is

[ Voor 81% gewijzigd door .oisyn op 20-03-2006 19:33 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-04 20:00

edward2

Schieten op de beesten

Ik krijg em vandaag binnen. De 3 engine ziet er goed uit op de screenshots, maar ik vond de vorige (AOD) bij vlagen ook erg mooi ondanks alle kritiek.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:58

Polycom

Poes van goud

Tombraider... wat heb ik me toen ik klein was daar mee vermaakt.

Ik heb alleen nog geen deel kunnen uitspelen zonder cheats te gebruiken.. maar dat komt waarschijnlijk omdat ik toen nog erg jong was. Ik kan me herinneren dat ik in Tombraider III met level 2 ongeveer een week bezig ben geweest.. lol 8)

Deze tomb raider ziet er heel vet uit... geen statische bestuiring meer zoals in het vorige deel (Wat een K*dt spel was dat zeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Heb deel 1-3 met echt enorm veel plezier gespeeld dus ik ga deze ook weer spelen maar eerst de kritiek afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-04 20:00

edward2

Schieten op de beesten

Oh pcmedia maakte een foutje, hij was nog niet op voorraad.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Duh, hij wordt pas in Europa verkocht vanaf 7 april :P. De machines zijn nu nog hard bezig al die discs te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09-2024
Heb 1 - 4 uitgespeeld en deel 2 was veruit _/-\o_ _/-\o_ .
Ben dus wel een redelijk Croft fan. Vooral dat je in het huis van lara rond kon rennen
en oefeningen kon doen, dat was gewoon super vet!

Ik ga deze voor 99% kopen, weet alleen nog niet voor welk systeem, PSP of PS2.
Volgens mij houdt het spel beide consoles goed bezig!

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

Wat voor een protection komt erop :? ????

Hopelijk geen SF anders koop ik hem niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertDH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:58
Bbfreak schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:25:
Heb 1 - 4 uitgespeeld en deel 2 was veruit _/-\o_ _/-\o_ .
Ben dus wel een redelijk Croft fan. Vooral dat je in het huis van lara rond kon rennen
en oefeningen kon doen, dat was gewoon super vet!

Ik ga deze voor 99% kopen, weet alleen nog niet voor welk systeem, PSP of PS2.
Volgens mij houdt het spel beide consoles goed bezig!
Lara's mansion komt eindelijk terug in dit deel! Sinds deel 4 hadden ze het huis steeds uit het spel gelaten, dat vond ik wel jammer. Hopelijk kan je nog steeds de butler in de koelkast opsluiten O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-03 14:13

El_Quedro

Pininfarina

Robert15 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:50:
[...]

Lara's mansion komt eindelijk terug in dit deel! Sinds deel 4 hadden ze het huis steeds uit het spel gelaten, dat vond ik wel jammer. Hopelijk kan je nog steeds de butler in de koelkast opsluiten O+
Wahahahaha
* El_Quedro lacht om een oude herinnering :)

Ik ben wel benieuwd, ik vond namelijk deel 3 niet zo leuk meer, de nadruk kwam te veel op het schieten.. Deel 1 & 2 heb ik wel helemaal uitgespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Robert15 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:50:
Er is een butler, hij loopt echter niet meer achter je aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09-2024
[off-topic]
Misscien niet helemaal van toepassing:
http://www.freerecordshop...productid=1009652&navid=4

[on-topic]
Erg goed om te horen dat de mansion er weer in zit.
Mijn twijfel over de PSP of PS2 versie is er nog steeds. Kom er niet uit :'(

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

.oisyn schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:14:
[...]

Er is een butler, hij loopt echter niet meer achter je aan :P
Een cheat misschien die dat wel doet O-)

Ik hoop dat er weer wat secrets te vinden zijn in het huis. Dat vond ik wel cool :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-01-2024
Deel I was leuk, deel II was de beste (imo). Deel IV was ook nog wel te doen. De rest was eigenlijk niks. Ik sta dus volledig neutraal (en dat is nog aardig van me vind ik ;p) tegenover dit aankomende deel. Eerst zien en dan pas geloven dat het weer opeens iets wordt nu er teruggegaan wordt naar de 'roots', nu ze erachter zijn dat de jonge Lara (deel IV maar vooral V) niet echt hoge verkoopcijfers (lees: bekijk) trok.

(Ja, ik heb ze allemaal stiekem toch :P)

@ Rakkerzero, Lara's Home was idd gewoon hip, jammer dat het eruit is gesloopt na deel III. Ben toch wel benieuwd nu hij weer terug is in Legend. We want secrets!! :P

[ Voor 38% gewijzigd door Otherside op 30-03-2006 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Demo komt als het goed is vandaag uit.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 19-04 20:27

Nik

Dat zou gaaf zijn... Waar haal je die wijze infzo vandaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Heb het ingame filmpje gezien en het ziet er best wel interessant uit. Mijn laatse keer TR was TR2. AoD zat bij mijn geluidskaart maar ik heb nooit de moeite genomen het te installeren. Zeker niet nadat ik alle negatieve reviews had gelezen :X

Deze wil ik wsl wel gaan kopen, maar ben er nog niet helemaal over uit welke. De pc, PS2 of Xbox versie. Ik neig naar de Xbox, want mijn pc is al wat gedateerd aan het worden.

Bij de FRS zag ik laatst trouwens een Tombraider box voor de pc met alle episodes er in, voor slechts €10,99 :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

De 'extended demo' is ook uit :Y)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98506

DenniZ schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:57:
Waar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

DenniZ schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:57:
Gimme :>

Zijn overigens de systeemspecs al uit? Ik wil hier nu niet een reeks posts van 'Draait dit spel op mn pc?' uitlokken, ik wil gewoon de specs weten :) en niets meer

Heeft dit spel SF beveiliging?

.oisyn, kan je niet een tipje van de sluier oplichten? :9~

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Otherside schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:11:
@ Rakkerzero, Lara's Home was idd gewoon hip, jammer dat het eruit is gesloopt na deel III. Ben toch wel benieuwd nu hij weer terug is in Legend. We want secrets!! :P
Ik hoop op een badkamer waar lara haarzelf uitkleed 8)

En ja, ik wil ook weten waar die demo te krijgen is.
Ik zie hem op de grote gamessites en de officieele website nog niet staan.
En zoals Snake903 als zegt. Specs zijn ook altijd wel leuk om te weten. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 31-03-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Je weet toch wat hij daarmee bedoeld.
Wat voor een protection komt erop :? ????
Securom, schijnt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Jep Securom...

})

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02 12:00

Apie!

Newer, better & confusinger

Platform : PS2, PC, Xbox, Xbox 360

Geen Mac dit keer? Daar gaat m'n pa van balen ;(

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

proller schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 07:50:
Dat zou gaaf zijn... Waar haal je die wijze infzo vandaan :P
GameSpot.

En de beveiliging is Securom 7

[ Voor 9% gewijzigd door Phyxion op 31-03-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Komt er weer een nude patch zoals bij deel 1 :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

nero355 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:27:
Komt er weer een nude patch zoals bij deel 1 :+
Er is vast wel een of andere leipo die zoiets gaat ontwikkelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Laatst online: 11-12-2024
zat altijd met een vriend en een walkthrougth in boekformaat de levels door te spelen. Vondt het leuk om te doen en telkens weer verassend als je verder bent gekomen aan het einde van 2 uur game.

Deel 3 heb ik zeer veel gespeeld zag er mooi uit, en dat huis vondt ik maar al te mooi.
Daarna heb ik weer een tijdje gewacht met het spelen ervan omdat ik liever een mooi grafisch spel zie met een slecht verhaal dan een slecht grafisch met een mooi verhaal. Toen tomb raider 6 uitkwam angel of darkness heb ik deze ook aangeschaft ( zat gratis bij me nieuwe video kaart :) ) zeer veel plezier aan beleeft, zag er erg mooi uit.

Als ik deze zo zie dan ziet het er niet veel beter uit als AoD en dus vindt ik het ook geen rede om hem aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Minimum system requirements are: Microsoft Windows 2000, XP, Pentium 3 1.0Ghz or Athlon XP Equivalent, 256MB RAM, 100% DirectX 9.0c -compatible 64MB 3D Accelerated Card with TnL (GeForce 3Ti / Radeon 9 series).

Microsoft Windows 2000/XP compatible sound card (100% DirectX 9.0c -compatible), Quad-speed (4x) DVD-ROM drive, 9.9GB free disk space, 100% Windows 2000/XP compatible mouse and keyboard.

Recommended system requirements are: Pentium 4 2.0Ghz or Athlon XP Equivalent, 512MB RAM, 100% DirectX 9.0c-compatible 256MB 3D Accelerated Card (Nvidia GeForce 5900 / Ati 9800XT), Microsoft Windows 2000/XP compatible sound card (100% DirectX 9.0c -compatible), Eight-speed (8x) DVD-ROM drive or faster, 9.9GB free disk space.

Optimal system requirements are: Pentium 4 3.0Ghz or Athlon XP/64bit Equivalent, 1GB RAM, 100% DirectX 9.0c -compatible 512MB 3D Accelerated Card (Nvidia GeForce 7800 / Ati X-1800).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Gatygun schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:34:
Als ik deze zo zie dan ziet het er niet veel beter uit als AoD en dus vindt ik het ook geen rede om hem aan te schaffen.
Ik denk dat je de verkeerde screenshots voor hebt, dit spel ziet er VEEL gelikter uit als AoD!!!

Ik ben van de eerste 5 spellen genoten, maar de 6de, daar heb ik op gevloekt en gevloekt, ik kijk dus dubbel en dik uit naar deze

* Snake zet alvast wat euro'tjes aan de kant :)
DenniZ schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:35:
Optimal system requirements are: Pentium 4 3.0Ghz or Athlon XP/64bit Equivalent, 1GB RAM, 100% DirectX 9.0c -compatible 512MB 3D Accelerated Card (Nvidia GeForce 7800 / Ati X-1800).
Maar goed dat ik binne half jaartje nieuwe pc heb :)

[ Voor 27% gewijzigd door Snake op 31-03-2006 13:39 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DenniZ schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:35:
_O_ Mijn 1900XTX zal dit leuk vinden 8)

* nero355 gaat thuis heel snel de DEMO proberen !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Ze hebben de nieuwe Lara gemaakt naar Model Karima Adebibe.

Afbeeldingslocatie: http://pcgame.yesky.com/imagelist/06/02/5nym2evx65d8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ws1.orf.at/oe3content/image/252452_1_284773.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ws1.orf.at/oe3content/image/252452_2_284774.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.repubblica.it/2003/e/gallerie/spettacoliecultura/croft/afp75900891502163652_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pic.enorth.com.cn/0/01/72/97/1729744_355728.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tombraiderchronicles.com/i/go_laracroft_2639.jpg

Goede keuze naar mijn mening ;)

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Laatst online: 11-12-2024
Nek te lang :X
512 mb voor optimaal zullen we wedden dat een 7900gt extreme edition met 256 geheugen, dat ook wel gaat trekken (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

9,9 gB. godsallemachtig wat een ruimte :X

Jammer trouwens dat ze een stukje wit shirt erin gefotosoept hebben :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

nu je het zegt... het lijkt inderdaad gesoept B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Is hoogglans zilvergrijs en is op alle foto's (ook de 1,8MB grote versies) zo ...
Lange nek ...
Als die aanbelt ga ik de deur echtniet dichtsmijten omdat ze een langere nek heeft :D :D :D

[ Voor 2% gewijzigd door gertjanvdheuvel op 31-03-2006 14:01 . Reden: spelling :S ]

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

snake903 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:13:
Zijn overigens de systeemspecs al uit? Ik wil hier nu niet een reeks posts van 'Draait dit spel op mn pc?' uitlokken, ik wil gewoon de specs weten :) en niets meer
Let wel dat je op de PC de keuze hebt tussen prev-gen en next-gen content. Een SM 1.0 kaart zal op zich prima voldoen als je niet geïnteresseerd bent in dynamic lighting en shadows :).
Heeft dit spel SF beveiliging?
Dunno, couldn't care less eigenlijk.

En dat stukje t-shift is niet gesoept, zo is het officiele pakje van Lara nou eenmaal :). En wees niet bang, je zult een hoop tiet te zien krijgen :P (haar Tokyo pakje is :9~, in bikini is ze ook aardig. Heb hier wel screens maar daar wacht ik nog even mee met posten)

@Denniz: wat Spike_wolf zegt :)

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 31-03-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

En waarom "wacht" je daar nog even mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

waarschijnlijk omdat het spel en demo nog niet uit zijn, en de hogere bazen het misschien niet grappig gaan vinden als hij ongeautorizeerd beeldmateriaal gaat lekken? :?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
Tja, dan had ie het ook niet moeten zeggen natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Weet iemand nu al wanneer die demo uit komt?
K heb op een paar forums gelezen dat ie gisteren out kwam, maar dat zou alleen voor Gamespot of gamespy users zijn :/
En op www.tombraider.com is hij ook nog niet beschikbaar :/
Ik wil die demo spelen!!!1 :9

.oisyn, its over bekend?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Game is echt geweldig, prachtige graphics en eindelijk weer eens wat ouderwets klimwerk zoals het in de eerste Tomb Raiders was :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 23:39
Ben um aan het downloaden met 300 kb @

http://download.filefront...18f673b8293059951aaef7558

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Thank you _O_
* Spike_wolf is hem nu ook aan het downen :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Er zit nu ook weer een Croft Manor in, ook leuk om daar even in rond te lopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

FnF schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 11:11:
Er zit nu ook weer een Croft Manor in, ook leuk om daar even in rond te lopen :9
dat was dus ook het eerste wat ik deed toen ik het spel opstartte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

Straks eens even kijken of het een leuk spel is.

Ik had gisteren de "extended" demo van ubersoldier gespeeld. Daar was niks aan.

Hopen dat deze demo leuker is. ;) Misschien dat ik hem dan wel bestel.

De screenshots zien er iig wel mooi uit. :9~

[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 01-04-2006 11:54 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 77857 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 11:27:
[...]

dat was dus ook het eerste wat ik deed toen ik het spel opstartte :)
Ik niet, ben begonnen met campaign, maar kwam het huis bij toeval tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

FnF schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 11:11:
In de demo of in de volledige versie? Of in beiden? :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Okyah schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:20:
[...]
In de demo of in de volledige versie? Of in beiden? :P
Geen idee, in de laatst genoemde zit het in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Fucking hell!!!!11 check die ingame graphics!!!! :

Afbeeldingslocatie: http://62.131.159.25/GoT/TombRaider/thumb_01.jpg

_O_ _O_ _O_

[edit]
Hmmzz... :/

na 10 minuten spelen al aan het eind :/
To be continued.... Spring 2006
Nog ff wachten dus.. maar deze game ga ik zeker wel gelijk halen zodra hij uit is :D
T is ff wennen, maar hij is imh nu al beter dan Angel Of Darkness..
Het camerawerk is heel anders, en de besturing is ook compleet anders.. maar het oude klim/klauter en puzzelwerk is weer helemaal van de partij :D

spoiler:
Die kisten omhoog gooien met behulp van die wip-wap :D Meesterlijk gewoon :D

[ Voor 59% gewijzigd door Spike_wolf op 01-04-2006 13:09 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:17
Ligt het aan mij of werkt de instelling voor "Invert Y-axis" niet in de 'extended' demo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Spike_wolf schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:59:

Nog ff wachten dus.. maar deze game ga ik zeker wel gelijk halen zodra hij uit is :D
T is ff wennen, maar hij is imh nu al beter dan Angel Of Darkness..
Het camerawerk is heel anders, en de besturing is ook compleet anders.. maar het oude klim/klauter en puzzelwerk is weer helemaal van de partij :D
Die nieuwe besturing bevalt me wel :D
Alleen vind ik de muis nog aan de trage kant.

En dat geklim en geklauter is echt goed uitgewerkt en ik verwacht dan ook een hele grote reeks hersenslopende puzzels _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

1 Woord:

SUPERGAME!!!!! :9~

Afbeeldingslocatie: http://img127.imageshack.us/img127/4918/tombraider27vl.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img127.imageshack.us/img127/3223/tombraider5jt.th.jpg

Edit; nog een screen... :9~

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/8079/tombraider32zg.th.jpg

Zonder next gen content is het iets minder mooi, maar nog steeds :9~ :

Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/3199/tombraider48my.th.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Format-C op 01-04-2006 14:34 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155508

Tot nu toe vind ik de game erg leuk, zit nu in level 2 en dit is eigenlijk weer de eerste tombraider sinds lange tijd die ik niet na 5 minuten gamen , uninstallde, zoals AoD :r
Ik vind hem tot nu toe zeer geslaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 12-04 10:56
en aan de personen/gamers die vinden dat de nieuwe lara niet mooier is:

te dikke tieten en een te smalle taille is buiten proporties, nu is het meer geloofwaardig

en trouwns waren die 4-6 polygonen tieten toch maar vierkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ze bewegen mooi in-game, tijdens die tussenfilmpjes, maar ze zijn toch wel stevig. :9

En vierkant zijn ze zeker niet. O+

[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 01-04-2006 14:51 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

RappieRappie schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:15:
1 Woord:

SUPERGAME!!!!! :9~

[afbeelding]

[afbeelding]

Edit; nog een screen... :9~

[afbeelding]

Zonder next gen content is het iets minder mooi, maar nog steeds :9~ :

[afbeelding]
Hey zet jij je AA is aan B)
Is ze nog mooier :P
Anoniem: 155508 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:26:
Tot nu toe vind ik de game erg leuk, zit nu in level 2 en dit is eigenlijk weer de eerste tombraider sinds lange tijd die ik niet na 5 minuten gamen , uninstallde, zoals AoD :r
Ik vind hem tot nu toe zeer geslaagd :)
Mijn demo heeft maar één level? :?

[ Voor 23% gewijzigd door Spike_wolf op 01-04-2006 15:12 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja *kuch* *uch* ik speel dan ook de volledige versie O-) * Anoniem: 155508 stikt in :7

Maar goed de game bevalt goed dus zodra die in de winkel ligt is die dan ook de mijne :)

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 155508 op 01-04-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Spike_wolf schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 15:11:

Hey zet jij je AA is aan B)
Is ze nog mooier :P
Dan zit ik met next gen content nét iets te laag met alles op het hoogste.

Ongeveer 28FPS oid. Dat vind ik niet echt lekker spelen. Ik zil zowieso 40FPS hebben.

Afbeeldingslocatie: http://img106.imageshack.us/img106/3235/trsettings9uf.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 01-04-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-04 21:41

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik heb em net ook maar eens geinstalleerd, spel vind ik tot nu toe wel gaar, zit ergens in zo'n grot waar je met van die kooien moet slepen om door een ding een te kunnen. Snap alleen nog niet helemaal wat de bedoelding is.

Spel draaide bij mij in nextgen mode niet echt lekker, 30fps, en als ik beweeg zakt ie meteen weer in :(. Draai hem nu gewoon op normaal met alles @ max (70-100fps) @ 4200x2/7800GTX.

Afbeeldingslocatie: http://rudy.rw-racing.nl/TombRaider/thumbnails/trl%202006-04-01%2014-56-32-59.jpg
Afbeeldingslocatie: http://rudy.rw-racing.nl/TombRaider/thumbnails/trl%202006-04-01%2014-29-55-39.jpg
:*)

22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-04 18:49
Ik speel normaal nooit Tomb Raider, alleen Tomb Raider 1 gespeeld, daarna heb ik de hoop opgegeven.

Maar deze vind ik ineens wel leuk :P

Ik zit alleen vast.. is iemand hier al en kan die mij helpen verder te komen?

Er hangt een lijntje aan een stenen arm waar ik neit aan kan hangen.. voor me zijn een paar pijlen die uit de muur komen als je er iets op legt. Het enige voorwerp wat ik heb in die ruimte is een enom grote bol..
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/legend.jpg

En het draait trouwens best ruk, heb zelfs m'n x1900xtx moeten overclocken om de laatste paar fps eruit te trekken. Als ik de next generation uit zet dan is het weer supersnel maar dan ziet het er niet uit.. trouwens wel tof gedaan dat je dat gewoon ingame kunt veranderen!

Specs: X2 4200+ @ 2.5GHz / 2GB Ram / X900XTX 600/700

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een 6800 GS sli, en op 1280x1024 wilde het next gen ook niet echt vlotten. Ik draai nu op 1024x768 met next gen en dat is goed te doen, mischien gewoon de reso een tikje omlaag doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
1024x768 op een tft scherm waarop 1280x1024 native bedoelt is ga ik niet aan beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 12-04 10:56
ik heb em op 1280x960 alles aan en via de videokaart 4x AA en 8x AF en hetloopt als een trein.

wat ik vooral mooi vind is dat ze ook een tijdje nat :9 blijft als ze uit het water komt
het enige wat ik mis is het haar uit het water zwaaien

alleen valt me op dat haar borsten ingame niet ala doa deinen wel in de tussen filmpjes (kan ook aan de demo liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Sluuut schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 15:21:

Er hangt een lijntje aan een stenen arm waar ik neit aan kan hangen.. voor me zijn een paar pijlen die uit de muur komen als je er iets op legt. Het enige voorwerp wat ik heb in die ruimte is een enom grote bol..
[afbeelding]
edit:
spoiler:
Je kunt die bal ook wegrollen, van de schakelaars af zodat de pijlen weggaan, hiernaa kun je gewoon met dat touw slingeren en op die richel springen

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 77857 op 01-04-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:31

lordsnow

I know nothing

Jemig, hoe kan zo'n spel nou zo ruk spelen met die systeemspecs? Dan is't maar te hopen dat er nog wat getweakt wordt aan de game performance voordat het spel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Sluuut schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 15:21:
Ik speel normaal nooit Tomb Raider, alleen Tomb Raider 1 gespeeld, daarna heb ik de hoop opgegeven.

Maar deze vind ik ineens wel leuk :P

Ik zit alleen vast.. is iemand hier al en kan die mij helpen verder te komen?

[afbeelding]

En het draait trouwens best ruk, heb zelfs m'n x1900xtx moeten overclocken om de laatste paar fps eruit te trekken. Als ik de next generation uit zet dan is het weer supersnel maar dan ziet het er niet uit.. trouwens wel tof gedaan dat je dat gewoon ingame kunt veranderen!

Specs: X2 4200+ @ 2.5GHz / 2GB Ram / X900XTX 600/700
Ik heb de demo net uitgespeeld maar ik ben bovenstaande situatie helemaal niet tegengekomen :?

Op mijn 9800pro draai ie trouwens super, ik kan alleen next-generation content niet aanzetten, die optie is disabled in het menu :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Argh! Wist niet dat je met de demo niet de next-gen settings gebruiken kon ;( Of doe ik iets verkeerd? Wel beetje jammer, weet je nog niet hoe het draait op je systeem als je de echte hebt...

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
babba schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 15:38:
[...]

Ik heb de demo net uitgespeeld maar ik ben bovenstaande situatie helemaal niet tegengekomen :?

Op mijn 9800pro draai ie trouwens super, ik kan alleen next-generation content niet aanzetten, die optie is disabled in het menu :/
Ik speel ook geen demo's :P
Anoniem: 77857 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 15:33:
[...]

edit:
spoiler:
Je kunt die bal ook wegrollen, van de schakelaars af zodat de pijlen weggaan, hiernaa kun je gewoon met dat touw slingeren en op die richel springen
Dan doe ik toch iets verkeerd maar ik heb zo'n 80x geprobeerd aan het touw te gaan hangen maar dat wil dus maar niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Verdorie, ik zit NU AL vast?!

Wat moet ik hier doen dan? O-)

Afbeeldingslocatie: http://img108.imageshack.us/img108/1475/huh9aw.th.jpg

Het spel doet me erg denken aan Prince of Persia: Sands of Time.

En dat is positief, wat dat was ook een supergame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
RappieRappie schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 15:48:
Verdorie, ik zit NU AL vast?!

Wat moet ik hier doen dan? O-)

[afbeelding]

Het spel doet me erg denken aan Prince of Persia: Sands of Time.

En dat is positief, wat dat was ook een supergame.
spoiler:
Je moet op alle 3 de platformpjes (die hoog liggen) dozen doen. Die krijg je hoger door ze waarop je nu staat te leggen, en dan zelf op de andere kant van dat gedeelte te springen. Jouw gewicht gooit die dozen dan zo hoog in de lucht dat ze op eht hoge gedeelte terecht komen :)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.