dangerpaki schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:04:
heb het spel al uitgespeeld. maar wordt dit keer dnek ik weer spelen maar dan op hard en dan echt op zoek naar alle upgrades (of secrets hoe je het ook noemt)
maar weet iemand wat het verschil is tussen easy, medium en hard in het spel.
Ik merk weinig verschil tussen easy, medium en hard... Heb hem zelf op medium uitgespeeld, daarna een aantal levels op hard.. Het kan aan mij liggen... maar als je het spel één keer helemaal hebt uitgespeeld loop je gewoon over die mannetjes heen

De eindbaas heb ik nog niet geprobeerd uit te spelen op hard... Misschien is die iets lastiger.. Mocht je echt een beetje uitdaging willen, raad ik je aan gewoon het game te houden wat je nu hebt en daar de time trails te proberen... Dit is naar mijn mening lastiger dan dat je het hele spel op hard speelt

Als je goed kijkt zie je aan beide kanten van die tempel een soort van ijzeren dingen... met een vlammetje (het lijkt op een soort van lamp..). Deze moet je gebruiken om aan te zwaaien... Voordat je hieraan kan zwaaien, moet je ze echter nog ''goedzetten''. Dit kan je doen met behulp van je magnetic grapple, gooi er maar naar toe, en zet ze allebei in de andere positie... (ze kunnen op twee manieren staan, zoals ze staan als je aankomt lopen is fout

). Als je dat hebt gedaan kan je naar de linkerkant van de tempel, hier kan je je omhoog werken... Wat springkunsten uithalen, even van een randje afglijden, spring je in het eerste lamp geval... Deze beweegt... even zwaaien, springen, magnetic grapple gebruiken, springen naar het tweede lampgeval... deze beweegt ook... en lap, de rest vind U zelf wel
Veel succes ! Hoor wel of het is gelukt