[Multi] Tomb Raider Legend

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.890 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
In het begin wanneer je nog een beetje leert spelen. Op een gegeven komt kom je bij een stuk waar je moet springen en met je grapple? moet swingen. Dan een paar meter verder kijkt Lara naar links want daar ligt een secret, hoe krijg je die?

thnx Blackspot

[ Voor 4% gewijzigd door Cabo op 09-04-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je er niet bij kunt komen (door te klimmen bv.) kun je de grapple gebruiken om die beeltjes naar je toe te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 21:30
Ich hab ein problem.... :|

Ik was bij de eindboss (
spoiler:
Amanda
in een iets andere vorm) maar nu heb ik straks "voor de gein" een ander level opgestart vanuit één van de 3 saves die ik gemaakt had tijdens het spel (WestAfrica ergens in het begin). Blijkbaar heeft ie dat meteen opgeslagen in de "resume game" want hij gaat nu alleen nog maar daar verder.
Als ik "replay" levels doe zie ik ook alleen maar de levels bolivia, japan en peru. Ook ben ik (als ik in dat lijstje kijk) een aantal outfits kwijt die ik had en alle progressie die ik gisteren had in de manor is verdwenen.

Dat zuigt wel zeg :(

Kan ik nog terug naar dat punt? GEEN zin om dat nog een keer te spelen :( ik hoefde alleen de eindboss nog maar... :(

[ Voor 9% gewijzigd door Stefke op 09-04-2006 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 20:31

Abu

Abu!

stefijn schreef op zondag 09 april 2006 @ 22:39:
Ich hab ein problem.... :|

Ik was bij de eindboss (Amanda in een iets andere vorm) maar nu heb ik straks "voor de gein" een ander level opgestart vanuit één van de 3 saves die ik gemaakt had tijdens het spel (WestAfrica ergens in het begin). Blijkbaar heeft ie dat meteen opgeslagen in de "resume game" want hij gaat nu alleen nog maar daar verder.
Als ik "replay" levels doe zie ik ook alleen maar de levels bolivia, japan en peru. Ook ben ik (als ik in dat lijstje kijk) een aantal outfits kwijt die ik had en alle progressie die ik gisteren had in de manor is verdwenen.

Dat zuigt wel zeg :(

Kan ik nog terug naar dat punt? GEEN zin om dat nog een keer te spelen :( ik hoefde alleen de eindboss nog maar... :(
Mooi. Had je maar spoilertags moeten gebruiken.

Insanus sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 21:30
Excuse me, die hele eindboss is al een aantal keer voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:48
Hebben jullie gelezen wat er op die gele post-it briefje staat in de computerkamer in de Croft Mansion? Ik bedoel die briefjes, in een cirkel op de grond geplakt in de hoek, onder de schemerlamp. Ik vond deze toch wel redelijk geneiaal :)
spoiler:
Reset webcams in bedroom

spoiler:
Het is mij verder trouwens niet duidelijk of je nog wat met die briefjes 'moet' . De verrekijker geeft namelijk wel een signaal als je op "E" drukt.

[ Voor 6% gewijzigd door artacis op 10-04-2006 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:56

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

hoe zet ik dat net gen aan bij grafix ? of moet je daarvoor een nvidea kaart hebben :(

x800xt pe hier

of is er al een fix / truukje voor ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
BruceLee schreef op maandag 10 april 2006 @ 01:21:
hoe zet ik dat net gen aan bij grafix ? of moet je daarvoor een nvidea kaart hebben :(

x800xt pe hier

of is er al een fix / truukje voor ?
kan niet aan met een x800..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Bij Ati kaarten moet je een Radeon X1x00 hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door SD5k op 10-04-2006 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik zit nog steeds met een CRC error tijdens het installeren, is er inmiddels een oplossing voor ?
korte verklaring: ik installeerde het voor de 1ste keer: CRC bij ongeveer 20%. toen heb ik mn mcafee gedisabled en toen ging die tot ongeveer 50%. daarna heb ik mn mcafee uit de startup gehaald en de engine service gestopt, toen kwam die ook maar tot 50%. daarna heb ik de mcafee dan maar helemaal verwijderd en toen kwam ik al tot ongeveer 75%. wat moet ik nu nog doen voor die resterende 25% ???

als ik het spel op mn laptop installeer en vervolgens de bestanden kopieer naar mn pc kan ik wel spelen maar dat is niet de manier hoe ik het wil !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:24:
Hoi, ik zit nog steeds met een CRC error tijdens het installeren, is er inmiddels een oplossing voor ?
korte verklaring: ik installeerde het voor de 1ste keer: CRC bij ongeveer 20%. toen heb ik mn mcafee gedisabled en toen ging die tot ongeveer 50%. daarna heb ik mn mcafee uit de startup gehaald en de engine service gestopt, toen kwam die ook maar tot 50%. daarna heb ik de mcafee dan maar helemaal verwijderd en toen kwam ik al tot ongeveer 75%. wat moet ik nu nog doen voor die resterende 25% ???

als ik het spel op mn laptop installeer en vervolgens de bestanden kopieer naar mn pc kan ik wel spelen maar dat is niet de manier hoe ik het wil !!
Je kunt even eidos bellen op +44 (0)870 9000 222, die kunnen je hier vast en zeker mee assisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand anders nog een optie ? ik ga niet met mn gsm zo een über-betaal nummer draaien...
er waren toch meer mensen hier met dit zelfde probleem? hoe hebben jullie dat opgelost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:54:
iemand anders nog een optie ? ik ga niet met mn gsm zo een über-betaal nummer draaien...
er waren toch meer mensen hier met dit zelfde probleem? hoe hebben jullie dat opgelost ?
Vervelend probleem... Ik kan me herinneren dat er mensen waren die zeiden dat ze er mee terug zouden gaan naar de winkel... Kan me alleen niet voorstellen dat dit vage probleem op die manier kan worden opgelost (je zegt immers dat hij het op je laptop wel doet). Als ik het goed heb, heb ik ook nog iemand horen mompelen dat hij de hele dvd naar zijn pc had gekopieerd en hem vervolgens op die manier heeft geinstalleerd... Dit scheen te werken... Is wel het proberen waard ;) Hopelijk werkt dit ook bij jou !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:14

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

VIRUSSCANNER BLOKKEER HET BESTAND *.DAT (laat me raden nod32)

simpel as that
heeft niks met slechte cd te maken
virusscanner uit en hij installeert probleemloos
althans hier wel :)

[ Voor 4% gewijzigd door CrankyGamerOG op 10-04-2006 12:44 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou bijna goed, ik heb mcafee 7.0 prof. en als ik deze disable komt de installatie al een stuk verder. zelfs na een deïnstallatie van mcafee voltooid de installatie nog steeds niet... hij blijft dan bij ongeveer 75% hangen. het probleem van NOD32 had ik ergens gelezen en vervolgens mijn virusscanner verwijderd. iemand anders nog opties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:48:
nou bijna goed, ik heb mcafee 7.0 prof. en als ik deze disable komt de installatie al een stuk verder. zelfs na een deïnstallatie van mcafee voltooid de installatie nog steeds niet... hij blijft dan bij ongeveer 75% hangen. het probleem van NOD32 had ik ergens gelezen en vervolgens mijn virusscanner verwijderd. iemand anders nog opties ?
zoals ik al zei
je viri houd um tegen, gewoon deinstaleren helpt niet , imho
ik had hetzelfde met nod32, die bleef um ook blokkeren (het gedeelte wat altijd in memory resides)
deinstallatie en dan een reb00t, dan kijken of er nog iets in je processen loopt van mcaffee...
maar igg een reb00t na je deinstallatie

het is beter om het bestandje in mcaffee te exluden als een virus...
zeg tegen mcafffee dat het geen virus is en hij kopieert het gewoon en klaar is dp

[ Voor 9% gewijzigd door CrankyGamerOG op 10-04-2006 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplossing staat hierboven al ;) Hoop dat het werkt. Ik heb niets gezegd ! O-)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:56:
[...]

Dit had je volgens mij hierboven ook al gezegd... Ik snap dat je dat niet wil... Maaaaarrrr ik bedoel ook niet dat je het spel op je laptop zet, en vervolgens dit kopieert naar je hardeschijf... Ik bedoel dat je de hele DVD (letterlijk wat op de dvd staat, dus NIET wat je installeert op je laptop, gewoon het idee van een image of iso :)) op je pc zet, en hem dan probeert te installeren vanaf je pc.. Dit is iets anders dan de bestanden van je laptop te kopieren naar je pc.. Toch ? Give it a try :)

Mocht je daar geen zin in hebben... kan je altijd dit nog proberen...

Misschien staat er nog iets anders op ala Mcafee ? (ik heb de hele reutemeteut van Mcafee erop staan, geen problemen hier, maar iedere pc is anders). Iets wat op de achtergrond draait... Microsoft Anti Spyware/Defender, Spysweeper of aanverwanten ? Dit kan je ook nog proberen uit te zetten...

Poeh... en anders.. ja.. hij draait wel op je laptop ? (begrijp ik dat goed..). Maar niet op de pc.. Dit sluit dus uit dat de cd helemaal kaduuk is (als je bij het installeren van de demo deze crc melding kreeg, was het bestand namelijk corrupt/beschadigd). Het zit hem dus in een configuratie van het systeem, in combinatie met de dvd (niet echt netjes van Crystal Dynamics :X). Waar dit aan zou kunnen liggen... begin maar met het afsluiten van programma's die niet noodzakelijk zijn (windows taakbeheer).. Het blijft proberen... en hopen !

Veel succes
het is gewoon een van zn processes wat dat specifieke bestand classificeerd als een virus. heeft dus niks met crystal dynamics te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
heb het spel al uitgespeeld. maar wordt dit keer dnek ik weer spelen maar dan op hard en dan echt op zoek naar alle upgrades (of secrets hoe je het ook noemt)

maar weet iemand wat het verschil is tussen easy, medium en hard in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik nou in godsnaam deze tomb in? :S

http://home.quicknet.nl/qn/prive/jth.slagter/lara.JPG
beetje donker maar het is de tomb vlakna dat je van dat watervalletje afvalt.. waar er 3 van die kooien hangen die met grote ronde hendels naar beneden kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:04:
heb het spel al uitgespeeld. maar wordt dit keer dnek ik weer spelen maar dan op hard en dan echt op zoek naar alle upgrades (of secrets hoe je het ook noemt)

maar weet iemand wat het verschil is tussen easy, medium en hard in het spel.
Ik merk weinig verschil tussen easy, medium en hard... Heb hem zelf op medium uitgespeeld, daarna een aantal levels op hard.. Het kan aan mij liggen... maar als je het spel één keer helemaal hebt uitgespeeld loop je gewoon over die mannetjes heen ;) De eindbaas heb ik nog niet geprobeerd uit te spelen op hard... Misschien is die iets lastiger.. Mocht je echt een beetje uitdaging willen, raad ik je aan gewoon het game te houden wat je nu hebt en daar de time trails te proberen... Dit is naar mijn mening lastiger dan dat je het hele spel op hard speelt :)
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:08:
Hoe kom ik nou in godsnaam deze tomb in? :S

http://home.quicknet.nl/qn/prive/jth.slagter/lara.JPG
beetje donker maar het is de tomb vlakna dat je van dat watervalletje afvalt.. waar er 3 van die kooien hangen die met grote ronde hendels naar beneden kunnen...
Als je goed kijkt zie je aan beide kanten van die tempel een soort van ijzeren dingen... met een vlammetje (het lijkt op een soort van lamp..). Deze moet je gebruiken om aan te zwaaien... Voordat je hieraan kan zwaaien, moet je ze echter nog ''goedzetten''. Dit kan je doen met behulp van je magnetic grapple, gooi er maar naar toe, en zet ze allebei in de andere positie... (ze kunnen op twee manieren staan, zoals ze staan als je aankomt lopen is fout ;)). Als je dat hebt gedaan kan je naar de linkerkant van de tempel, hier kan je je omhoog werken... Wat springkunsten uithalen, even van een randje afglijden, spring je in het eerste lamp geval... Deze beweegt... even zwaaien, springen, magnetic grapple gebruiken, springen naar het tweede lampgeval... deze beweegt ook... en lap, de rest vind U zelf wel O-)

Veel succes ! Hoor wel of het is gelukt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:14
Heeft iemand een idee hoe ik "INVERT MOUSE " aan de gang krijg ..... normaal kan je dit gewoon in het mainmenu inschakelen.

Maar het werkt gewoonweg niet :( .... zo kan ik niet lekker spelen .......

Ik ga er vanuit dat er veel meer van jullie met invertmouse spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bij die ruimte waar je die blokken moet verplaatsen in Bolivia en kom maar niet verder, wie kan mij helpen verder te komen? Wat moet ik precies doen en hoe kan ik de blokken op elkaar plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:58:
Ik ben bij die ruimte waar je die blokken moet verplaatsen in Bolivia en kom maar niet verder, wie kan mij helpen verder te komen? Wat moet ik precies doen en hoe kan ik de blokken op elkaar plaatsen?
Is dat dat gedeelte half in het water met dat lange brokstuk?

spoiler:
Lekkah wippuh man! Blokje onder de wip uitschuiven, dan op de rand trekken. Rennen naar de andere kant, springen op het eind en hoppa, kistje omhoog gewipt. Met een beetje gelukt landt ie op het hoge gebied. Rinse, repeat met tweede blok en je kan verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Laatst online: 10-09 22:34
ik zit ook vast
ik heb hier (niet mijn screen) die japanner dood, maar hij lost dan zeg maar op net als alle andere dingen die dood gaan. ik kan verder niets..:?

Afbeeldingslocatie: http://img326.imageshack.us/my.php?image=makkie4vu.jpg

hoop neit dat de enige oplossing level restarten is, aangezien het na 20 keer eindelijk lukte om m dood te krijge...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat moet ik bij de graven enzow bij king arthur doen? ik loop een beetje over die kroonluchter heen en spring naar dat gewicht ofzo.. maar die gaat ook alleen maar naar beneden en waneer ik er vanaf stap net zo hard weer omhoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:55:
[...]

zoals ik al zei
je viri houd um tegen, gewoon deinstaleren helpt niet , imho
ik had hetzelfde met nod32, die bleef um ook blokkeren (het gedeelte wat altijd in memory resides)
deinstallatie en dan een reb00t, dan kijken of er nog iets in je processen loopt van mcaffee...
maar igg een reb00t na je deinstallatie

het is beter om het bestandje in mcaffee te exluden als een virus...
zeg tegen mcafffee dat het geen virus is en hij kopieert het gewoon en klaar is dp
I did it !!! kan ik eindelijk beginnen ! thnx

heeft iemand trouwens al ervaring met de 1.1 patch ? wat zijn de veranderingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:46:
[...]

I did it !!! kan ik eindelijk beginnen ! thnx

heeft iemand trouwens al ervaring met de 1.1 patch ? wat zijn de veranderingen ?
graag gedaan, en nee ik heb nog zelf nog niet gepatched, zijn er veel verbeteringen met de patch ?
want zonder patch loop het toch ook goed :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:27

Polycom

Poes van goud

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:31:
wat moet ik bij de graven enzow bij king arthur doen? ik loop een beetje over die kroonluchter heen en spring naar dat gewicht ofzo.. maar die gaat ook alleen maar naar beneden en waneer ik er vanaf stap net zo hard weer omhoog...
spoiler:
Je moet eerst even het kapotte graf slepen naar die pilaar die aan de boven kant ook kapot is. Dan ga je naar king arthur, en draai je om zodat je recht tegen over die kroonluchter staat. Dan pak je je grapplehook en schiet je en trek je. Dan moet je snel op die kapotte pilaar klimmen (Kan nu omdat je het kapotte graf daar hebt gesleep). Dan spring je op het touw zodat de bel omhoog komt. Dan raakt als het goed gegaan is de nog slingerende kroonluchter de bell en krijg je een cutscene.

daarna komt iets spannends maar ga niet zeggen wat.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx man :)

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Laatst online: 21:29

SkyStreaker

Move on up!

Ik zit hier dus al helemaal vast Oo.....

Afbeeldingslocatie: http://media.wow-havoc.nl/pictures/1.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 10-04-2006 16:01 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuDy schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:01:
[...]

spoiler:
Je moet eerst even het kapotte graf slepen naar die pilaar die aan de boven kant ook kapot is. Dan ga je naar king arthur, en draai je om zodat je recht tegen over die kroonluchter staat. Dan pak je je grapplehook en schiet je en trek je. Dan moet je snel op die kapotte pilaar klimmen (Kan nu omdat je het kapotte graf daar hebt gesleep). Dan spring je op het touw zodat de bel omhoog komt. Dan raakt als het goed gegaan is de nog slingerende kroonluchter de bell en krijg je een cutscene.

daarna komt iets spannends maar ga niet zeggen wat.. 8)
Ik zit nu alweer vast.. tussen 2 hekken :S vlak nadat ik die glijbaan afgleed..

Het spel word er zo niet leuker op.. moet niet te vaak gebeuren anders hou ik er mee op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

SkyStreaker schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:00:
Kijk eens naar het touw. hint:
spoiler:
klim bvb op de ronde steen om bij het touw te kunnen
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:02:
[...]
Ik zit nu alweer vast.. tussen 2 hekken :S vlak nadat ik die glijbaan afgleed..
Het spel word er zo niet leuker op.. moet niet te vaak gebeuren anders hou ik er mee op...
spoiler:
gebruik de schilden op het hek als klim hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

[quote]Firestone schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:05:
[...]

Kijk eens naar het touw. hint:
spoiler:
klim bvb op de ronde steen om bij het touw te kunnen

[...]

spoiler:
Die steen die rolt gewoon weg he? En iets naar links heb je een verhoging en vanaf daar kan ik het touw ook niet opklimmen :s

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:02

zAo

GPLv2 Fanboy

SkyStreaker schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:00:
[afbeelding]
spoiler:
Zie je die bal? Leg hem op het bewegende stuk vloer en klim naar de rotspartij een stukje terug. Nu kun je aan de speren slingeren naar een hoger gelegen stuk. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

spoiler:
Het was dus gewoon precies mikken geblazen. :P Aan de speren kan je niet slingeren, overigens ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 12:56

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik zit een beetje vast, waarschijnlijk omdat ik iets simpels vergeet.
Ik ben bij Amanda en moet dat beest dan verslaan
Hier wat ik doe:
spoiler:
Ik zet eerst de 4 schakelaars om.
Dan kan ik met dat gravitatiekanon, of hoe je het ook noemen wilt, dat beest in de tesla/electriciteit gooien waardoor hij elke keer bijna dood gaat, maar daar heb je niets aan. Je kan ook die ballen naar voren duwen waardoor er een gigantische hoeveelheid electriciteit door de lucht schiet. Dat lijkt me nuttig, maar ik weet dan niet hoe ik dat beest kan verwonden. Zijn health blijft op peil.

Iemand die weet hoe ik dit aan moet pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
Hann1BaL schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:32:
Ik zit een beetje vast, waarschijnlijk omdat ik iets simpels vergeet.
Ik ben bij Amanda en moet dat beest dan verslaan
Hier wat ik doe:
spoiler:
Ik zet eerst de 4 schakelaars om.
Dan kan ik met dat gravitatiekanon, of hoe je het ook noemen wilt, dat beest in de tesla/electriciteit gooien waardoor hij elke keer bijna dood gaat, maar daar heb je niets aan. Je kan ook die ballen naar voren duwen waardoor er een gigantische hoeveelheid electriciteit door de lucht schiet. Dat lijkt me nuttig, maar ik weet dan niet hoe ik dat beest kan verwonden. Zijn health blijft op peil.

Iemand die weet hoe ik dit aan moet pakken?
spoiler:
schiet alle 4 de ballen naar voren, stap uit je schietkanon en trek met je grappling hook het zwaard uit de machine rechtboven je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:32
Heeft er iemand een idee wat ik mis doe in engeland: na het zwaard omhoog getrokken te hebben, kom ik in een ruimte met een kapotte vloer met 3 vlaggemasten...

De eerste kan ik naartoe springen, dan naar de tweede, die draait, dandaar naar de derde... maar dan...
Als ik spring naar de brug, die naar beneden komt vanals je eraan hangt, dan krijg ik altijd de melding van het handje, dat lare zich niet goed vast heeft...

Iemand een idee hoe ik zorg dat ze zich goed vast kan houden en dus niet de dieperik in valt? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Promy schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:41:
Heeft er iemand een idee wat ik mis doe in engeland: na het zwaard omhoog getrokken te hebben, kom ik in een ruimte met een kapotte vloer met 3 vlaggemasten...

De eerste kan ik naartoe springen, dan naar de tweede, die draait, dandaar naar de derde... maar dan...
Als ik spring naar de brug, die naar beneden komt vanals je eraan hangt, dan krijg ik altijd de melding van het handje, dat lare zich niet goed vast heeft...

Iemand een idee hoe ik zorg dat ze zich goed vast kan houden en dus niet de dieperik in valt? :(
spoiler:
Naar die brug springen, zodra die brug naar beneden komt weer terug naar de vlaggenmast.. wachten tot de brug naar beneden is en er dan op springen ;)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

als je het spel van begin af aan rustig gespeeld had had je geweten dat dat "een feature" is van het spel...

als ze dus bijna valt gewoon op "E/USE" drukken en dan komt het goed ;)

of je moet wat anders bedoelen

ff andere vraag :

ik heb nu bijna alles in croft mansion op 1 silver na :X
waar kan ik die vinden ???
(heb in de training room al alles gevonden (geloof ik)
en bij die andere room met het zwembad ook, alleen blijft er een deurtje dicht als je die onderwatergang doorzwemt

weet iemand hoe ik die open krijg ? ik vermoed namelijk dat die laatste silver daar ligt

[ Voor 55% gewijzigd door CrankyGamerOG op 10-04-2006 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

gister uitgespeeld. ik mis toch echt het lange puzzel en zoekwerk zoals bij tr1 :D
vond ik vandaag een walkthrough voor degene die het toch nog te moeilijk vinden lol http://www.tombraiderchronicles.com/headlines2684.html

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:59:

ik heb nu bijna alles in croft mansion op 1 silver na :X
waar kan ik die vinden ???
(heb in de training room al alles gevonden (geloof ik)
en bij die andere room met het zwembad ook, alleen blijft er een deurtje dicht als je die onderwatergang doorzwemt

weet iemand hoe ik die open krijg ? ik vermoed namelijk dat die laatste silver daar ligt
Daar ligt inderdaad een zilveren artifact ! Je kan die deur open krijgen door.... één hendel over te halen in het zwembad zelf, en op de gouden tong te drukken, het balkon boven de ingang van het zwembad... Als je die twee beelden naar elkaar toe draait, waardoor de speren elkaar kruisen krijg je een gouden hoofd.. E/use dan krijg je een cutscene.. Weet alleen niet of dit nog werkt.. je hebt waarschijnlijk al dat raadsel daarboven (die twee dames heb je met de rug naar elkaar toe staan.. weet niet zeker of je dit nog kan veranderen.. en als je het verandert.. of het raadsel ook wegdraait en er een gouden hoofd tevoorschijn komt..).

Mocht het die zilveren niet zijn... dan kan je misschien hier even kijken... Checklistje :)

[rml]Golivier in "[ Multi] Tomb Raider Legend"[/rml]

Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:15
Gister eens effe demo gedownload van voor de xbox360 en moet zeggen dat dat toch stukken beter uit ziet dan op mijn PC (ATI kaart dus geen next gen optie).
Ging hem toch kopen dus dan maar voor de 360. :)

En snap niet dat mensen moeite hebben met puzzels, meeste spreken zo voor zich. Maar kan ook komen omdat ik natuurlijk adventure games ben gewend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PipoDeClown schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:26:
gister uitgespeeld. ik mis toch echt het lange puzzel en zoekwerk zoals bij tr1 :D
vond ik vandaag een walkthrough voor degene die het toch nog te moeilijk vinden lol http://www.tombraiderchronicles.com/headlines2684.html
nou, het gaat wel erg snel, zoveel speel uurtjes zijn er helaas nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19
Voor degene die hem van plan zijn aan te schaffen.:

Bij de bart smith zag ik de pc versie in de folder staan voor 40 euri.
Kreeg vandaag ook een mailing van bol.com dat er morgen een actie is er staat tomraider legend vanaf 31.99 ik weet niet om welke versie het gaat maar ik vermoed de pc versie

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie_NL schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:48:
[...]

Kom op zeg, even proberen ;) Wat is nou de lol van het spel als elk kleine detail je wordt voorgezegd?
maar goed
spoiler:
schiet op de bel totdat de aandacht van de draak er naar toe gaat en hij even blijft stil staan. Dan je grappling hook vast maken aan de constructie bij die bel en er aan trekken zodat de kooi naar beneden valt op het hoofd van de draak. Daarna ditzelfde kunstje nog 3x doen en je bent klaar.
gedaan, maar de bel links voor werkt gewoon niet! :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 20:23:
[...]

gedaan, maar de bel links voor werkt gewoon niet! :( :( :( :(
Terug naar de winkel !! Als het goed is zit er ook garantie op de bel... Nee gekheid ;) Balen dat hij het niet doet.... heb je hem al een keer als eerste of laatste geprobeerd... Wie weet maakt dat opeens uit ? Sommige dingen zijn niet te verklaren.... Mocht dat niet werken.. heb je misschien nog een save die iets verder terug gaat dan dat gebeuren met de bel ?

Hoop voor je dat het werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nop, met 'q ' dat dingetje gooien wil wel :p , de andere 3 bellen werkten perfect :) erg eenvouding, maar die laaste valt gewoon niet, ongeacht of dat beest eronder ligt of niet.

:-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Laatst online: 23-08 16:19
Heb hem nu ook op 100% :)

Prima spel, een enorme stap voorwaards in vergelijking met de vorige delen. Helaas was het wel een beetje kort en simpel (ook op hard). Al info over een eventueel volgend deel bekend? ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Mitt3nz op 10-04-2006 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Zit vast, England:

spoiler:
Ik zit harstikke vast in England. Vier gevangenissen die ik naar benee kan halen, met 4 dingen die als klokken klinken als ik d'r op schiet. Ik krijg geen monster te zien, niks niet. Hoe verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op maandag 10 april 2006 @ 23:52:
Zit vast, England:

spoiler:
Ik zit harstikke vast in England. Vier gevangenissen die ik naar benee kan halen, met 4 dingen die als klokken klinken als ik d'r op schiet. Ik krijg geen monster te zien, niks niet. Hoe verder?
Je moet eerst het kasteel binnen zien te komen. Hint:
spoiler:
Als je van het water komt aanlopen kan je links ergens een trap-achtig ding vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:03:
[...]

Je moet eerst het kasteel binnen zien te komen. Hint:
spoiler:
Als je van het water komt aanlopen kan je links ergens een trap-achtig ding vinden.
Da's nou juist het vervelende, ik kom niet verder dan dit:

[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 11-04-2006 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
vanaf daar moet je dus je grapple ding gebruiken om naar de andere draaiende mast te zwaaien.

Zit boven de deur een punt waar je hem heen kunt schieten.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:35:
spoiler:
vanaf daar moet je dus je grapple ding gebruiken om naar de andere draaiende mast te zwaaien.

Zit boven de deur een punt waar je hem heen kunt schieten.
spoiler:
Daar kwam ik dus net achter. :p Spelletje gaf niet aan dat dat een grappling punt was ^^

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 11-04-2006 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:37:

Het spel liep wel heerlijk op mijn systeem, het next gen gebeuren heb ik alleen niet aan gehad want als iemand met een 7800GTX dat niet normaal kan laten lopen zal het met mijn 6800LE wel helemaal niet gaan.
waarom niet ? ik heb 'maar' een 7800GT en ik speel de next gen gfx met 1024x786 en de rest van de details op max. dit draait heerlijk op sommige situaties na, dan ratelt het een beetje maar daar kan ik mee leven. is de next gen optie überhaupt wel aktief met een 6800LE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

next-gen is niet aan te raden met een 6800le :p

op 1024x768 alles aan, inc. schaduw en reflectie enzo ;)

next-gen bakt er niets van :(

op specs:
p4 2,8/533 @ 3.1/568
1 gig @ 333 /1T
Aopen 6800LE 16x1/6vp (450 / 880 ) @1.4 volt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TP_
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.bowling-ocb.nl/tombraider/tombraider.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bowling-ocb.nl/tombraider/tombraider2.jpg

weet niet of dit probleem al langs is gekomen hier in dit topic maar weet iemand misschien waarom de lucht bij mij zo raar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:48
Ja, klopt, dat had ik gepost :)

Wat hielp: "enable depth of field" uitzetten

Maar wat ik je echt van harte kan aanbevelen: je Nvdia drivers (als je een gforce kaartje hebt) updaten/'downdaten" naar forceware versie 81.98. De nieuwst forceware geven bij mij nl. ook deze problemen.

Na het installeren van 81.98, waren bij mij alle problemen weg en waren de watereffecten zoals ze horen te zijn! (weet niet of je daar misschien ook problemen mee hebt).

Succes, laat je even weten of het werkte?

[ Voor 6% gewijzigd door artacis op 11-04-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TP_
  • Niet online
artacis schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:18:
Ja, klopt, dat had ik gepost :)

Wat hielp: "enable depth of field" uitzetten

Maar wat ik je echt van harte kan aanbevelen: je Nvdia drivers (als je een gforce kaartje hebt) updaten/'downdaten" naar forceware versie 81.98. De nieuwst forceware geven bij mij nl. ook deze problemen.

Na het installeren van 81.98, waren bij mij alle problemen weg en waren de watereffecten zoals ze horen te zijn! (weet niet of je daar misschien ook problemen mee hebt).

Succes, laat je even weten of het werkte?
Bedankt voor de hulp.. had gelijk de forceware 81.98 drivers gedownload. Deze loste echter het probleem niet op. Daarna depth of field uit gezet en toen deed hij het wel goed. Het ligt dus puur aan die optie in de display settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ikzelf heb 't spel vandaag gekocht,
nja nu pas geinstalleerd, ziet er zeer mooi uit.

Maar in 't begin-stukje bij dat water enzo krijg ik telkens freezer
m'n comp valt uit en ik kan weer opnieuw beginnen. De ene x is
dit na 10 seconden de andere x na 'n paar minuten... echt wierd.

Gelijk m'n Forceware geupgrade (draaide nog op 78...) naar 84...

mja hielp nog steeds niet!

Ik ga eerst is alle vage gra-ka instellingen uitzetten van AA enzo
dan nog is testen en anders download ik ook wel 81.98.. pff ben benieuwd :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij een save willen sturen, net na die draak in het water ( bij king arthurs graf ) :)

bvd!! Lijkt dat er hier een bug in het spel zit, de 4e bel werkt niet

zoiets als dit:

05.18.58 - England - 54%.dat :9

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Weet iemand nu trouwens al wanneer die nieuwe drivers van nVidia komen die die kleine stalls bij Next-Gen weg halen?
K speel hem de hele tijd al met Next-Gen aan, omdat ik er niet zo heel veel van merk, (GeForce 7800 GTX) maar zo nu en dan is het toch wel vervelend.. zodra je er ff op let, blijf je het zien :(

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Zo dat einde kwam snel... ik zat het aantal procenten te volgen, maar dat had meer te maken met de secret items ofzo? Nouja wel een gaaf spel, maar het lijkt wat kort te zijn (in vergelijking met tomb raider 1 dan :P)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tentacle1 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 20:57:
Zo dat einde kwam snel... ik zat het aantal procenten te volgen, maar dat had meer te maken met de secret items ofzo? Nouja wel een gaaf spel, maar het lijkt wat kort te zijn (in vergelijking met tomb raider 1 dan :P)
Heb je misschien nog een savegame liggen dicht bij arthurs graf? :P

wil erg graag verder spelen :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Hmm nee sorry, ik heb de meeste savegames overelkaarheen geschreven :/

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 23:06
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:34:
Zou iemand mij een save willen sturen, net na die draak in het water ( bij king arthurs graf ) :)

bvd!! Lijkt dat er hier een bug in het spel zit, de 4e bel werkt niet

zoiets als dit:

05.18.58 - England - 54%.dat :9
Eff opnieuw proberen. Ik had in hetzelfde level dat je die deur na al die vlammen moet openen met een hendel. Maar die hendel doofde enkel het vuur, maar opende de deur niet.

Ik heb hier trouwens nog niets gelezen over de fantastische turn moves van lara, jullie kennen ze toch wel he? heel snel springen of rollen en dat ze dan zo'n acrobaten actie maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

ja, gewoon vaak bukken en springen tegelijkertijd en dan maakt ze na 4 rollen ofzo een flip+schroef in de lucht... veel nut heeft het niet echt :P

Oh ja, die swan dive hebben ze ook best lastig gemaakt met naar voren lopen, springen en dan bukken en use tegelijk 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Tentacle1 op 11-04-2006 21:18 ]

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

oh crap. Ik heb het zwaard en de boel donderde net in elkaar. Ik stond op het tweede blok en was niet snel genoeg voor het derde. Tja, daar sta je dan. Dus ik denk, misschien kan ik ook via de ballustrade van dit blok naar het pad van de zijkant springen :? En ja hoor dat lukte. Eenmaal boven kreeg ik weer een checkpoint en ik loop verder...naar nergens. Ik kan niet terug en heb ook geen savegame meer. Nu kan ik dat level dus (niet zo leuk) opnieuw doen ;(

Ik begon overigens heel enthousiast, maar heb sinds het motorrijden toch steeds meer het gevoel dat het wel erg simpel is, ook de puzzels.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Tentacle1 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:18:
ja, gewoon vaak bukken en springen tegelijkertijd en dan maakt ze na 4 rollen ofzo een flip+schroef in de lucht... veel nut heeft het niet echt :P

Oh ja, die swan dive hebben ze ook best lastig gemaakt met naar voren lopen, springen en dan bukken en use tegelijk 8)7
Use is niet nodig voor de swan dive hoor.. je moet het bukken alleen goed timen ;)
En het rollen is niet per se nodig voor die acrobaten moves.. gewoon heel snel achter blijven springen does the trick to ;)

K ben nu op 94% trouwens.. ben bezig met de time trials en de artifacts in de levels :) toch wel leuk, om echt alles te zoeken... zitten toch nog wat puzzeltjes in op deze manier :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:41
Vreemd, in Japan met die moto racen, en erna iedereen binnen afknallen, maar blijkbaar zit ik vast, ik kan wel terugkeren naar buiten, maar naar waar moet ik in godsnaam? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

beont schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:59:
Vreemd, in Japan met die moto racen, en erna iedereen binnen afknallen, maar blijkbaar zit ik vast, ik kan wel terugkeren naar buiten, maar naar waar moet ik in godsnaam? :?
spoiler:
Dat grote bord naar bendeden schieten, en daar achter kun je verder :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Laatst online: 20:41
Spike_wolf schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 22:01:
[...]

spoiler:
Dat grote bord naar bendeden schieten, en daar achter kun je verder :)
thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 16:11

Acid_Burn

uhuh

Wraagh.. net 1/2 uur bezig geweest in Arthur's tomb.. kamer met gebroken vloer waar je de brug omlaag moet doen. Elke keer pakt ze de brug niet goed (gele handje) vast en pleur ik naar beneden. Hoe moeilijk kan dat zijn. Zit daar nog een speciaal truukje achter?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zodra het gele handje komt snel op E drukken en dan pakt lara met beide handen vast en kan je verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Laatst online: 23-08 16:19
Apie! schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:24:
Ik begon overigens heel enthousiast, maar heb sinds het motorrijden toch steeds meer het gevoel dat het wel erg simpel is, ook de puzzels.
Yep, da's imo ook meteen het grootste manco van het spel: het is gewoon te simpel, vooral vergeleken met deel 1 of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 16:11

Acid_Burn

uhuh

PilatuS schreef op woensdag 12 april 2006 @ 00:02:
Zodra het gele handje komt snel op E drukken en dan pakt lara met beide handen vast en kan je verder. :)
DOH.. het hele spel niet geweten.. tnx :)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aurelium schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:14:
[...]

Eff opnieuw proberen. Ik had in hetzelfde level dat je die deur na al die vlammen moet openen met een hendel. Maar die hendel doofde enkel het vuur, maar opende de deur niet.

Ik heb hier trouwens nog niets gelezen over de fantastische turn moves van lara, jullie kennen ze toch wel he? heel snel springen of rollen en dat ze dan zo'n acrobaten actie maakt.
zelfs een reboot of het overdoen van de scene helpt niet :r :r

dusss... :> al mensen met een savegame rond arthur ? :P

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

ok het zal wel aan mij liggen maar....

hoe de PIEP krijg je dat beest dood aan einde van afrika ?

spoiler:
alle 3 die teslas omhoog en dan dat beest erin manoevreren ?

ik heb dit dus al 20 x herhaald maar hij gaat maar niet dood, heeft er iemand een save net na dit punt ?

lijkt wel een bugje

[ Voor 4% gewijzigd door CrankyGamerOG op 12-04-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-08 10:48
spoiler:
Alle 4 de tesla's omhoog en dan met je grapple hook het sword fragment uit de machine boven je halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Whahahahahahahaha... hahaha :D :'( :D
* Spike_wolf klimt weer terug op bureaustoel.. :D
K heb net weer een lading artifacts gevonden en een aantal time trials gedaan... kreeg ik net een nieuwe outfit :D :'( :D

Gothic Lara:
Afbeeldingslocatie: http://62.131.159.25/GoT/TombRaider/thumb_02.jpg

Leren broek, wazig truitje, wazge make-up, piersing door d'r kin, zwarte nagellak en een tatoo op d'r nek :D :'( :D
Ik kwam niet meer bij _O_

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
misschien een beetje stom.. maar ik zit vast in kazachstan..

ik heb daar het begin heel die basis uitgeroeit.. en nu moet ik dus over die muur zien te komen en dan bij dat andere stukje basis komen..

en zit alleemaal van die kabels waarover je kan glijden.. mja.. ik weet niet hoe ik verder moet ?

loop er al te lang rond.. ben er nu een beetje moe van te worden

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Spike_wolf schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:21:
K heb net weer een lading artifacts gevonden en een aantal time trials gedaan... kreeg ik net een nieuwe outfit :D :'( :D

Gothic Lara:
[afbeelding]

Leren broek, wazig truitje, wazge make-up, piersing door d'r kin, zwarte nagellak en een tatoo op d'r nek :D :'( :D
Lara Croft a la Amanda? :P

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

spenky schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:34:
misschien een beetje stom.. maar ik zit vast in kazachstan..

ik heb daar het begin heel die basis uitgeroeit.. en nu moet ik dus over die muur zien te komen en dan bij dat andere stukje basis komen..

en zit alleemaal van die kabels waarover je kan glijden.. mja.. ik weet niet hoe ik verder moet ?

loop er al te lang rond.. ben er nu een beetje moe van te worden
spoiler:
Ga eens in een huis, daar staat een paal in het midden met een ladder op

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
snake903 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:38:
[...]

spoiler:
Ga eens in een huis, daar staat een paal in het midden met een ladder op
jaa ik ben daar die ladder op geweest al 100x.. en dan over gesprongen naar dat andere ding.. en dan?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

spenky schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:41:
[...]

jaa ik ben daar die ladder op geweest al 100x.. en dan over gesprongen naar dat andere ding.. en dan?
spoiler:
dan moet je toch via die toren naar beneden glijden richting die tunnel met die trein erin dacht ik

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Spike_wolf schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:42:
[...]

spoiler:
dan moet je toch via die toren naar beneden glijden richting die tunnel met die trein erin dacht ik
nou je kan niet vanaf die toren naar die trein glijden.. er is ook geen kabel richting die trein ? in die tunnel...

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

spenky schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:44:
[...]

nou je kan niet vanaf die toren naar die trein glijden.. er is ook geen kabel richting die trein ? in die tunnel...
spoiler:
Je bent al in dat gebouw geweest waar eerst die tonnen naar beneden gegooid worden? je gaat door een hek, gooien van die badgus allemaal van die tonnen naar beneden, ff zo'n ton helemaal bovenaan kapot knallen, zijn die goones ook gelijk kassie-weilen :P en dan naarboven, kom je in dat gebouw.. cut-scene, die lader omhoog, via touwtje naar die toren, dan via toren naar trein, daar op de motor en achter die trein aan...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Spike_wolf schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:50:
[...]

spoiler:
Je bent al in dat gebouw geweest waar eerst die tonnen naar beneden gegooid worden? je gaat door een hek, gooien van die badgus allemaal van die tonnen naar beneden, ff zo'n ton helemaal bovenaan kapot knallen, zijn die goones ook gelijk kassie-weilen :P en dan naarboven, kom je in dat gebouw.. cut-scene, die lader omhoog, via touwtje naar die toren, dan via toren naar trein, daar op de motor en achter die trein aan...
hmm ik denk dat jij al te ver bent..

spoiler:
ik ben in het begin van kazachstan.. ik ben nog dat ze eerst naar beneden paraschute springt. dan komen er allemaal mannetjes uit een huisje.. Ik heb die mannetjes allemaal neergeschoten..

Afbeeldingslocatie: http://www.verheijdesign.nl/tombenu.JPG

daarna ben ik in dat huisje met een ladden omhoog gegaan en dan naar de andere kant van het hek gesprongen.. toen heb ik daar ook iedereen uitgeroeid.. maar nu zit ik dus vast.. ik weet niet wat ik nu verder moet doen. Ik denk dat ik over die muur heen moet richting dat andere gebouwtje.. Maar ik zou niet weten hoe

[ Voor 3% gewijzigd door spenky op 12-04-2006 11:58 ]

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Laatst online: 10-09 22:34
dr zitten toch wel grappige bugs in. k liet t spelletje gister aan mn zusje zien, krijg k dit:

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/daniel_kunst/bug.jpg

ze hangt gewoon los in de lucht :P

k ben nu eindelijk voorbij die jakamoto ofso. eerst wou die 20x niet dood.
toen wou die wel dood maar kreeg k door een bug dat artifact niet.
en nou bleef ie tegen t plafond geplkt zitte, kon k m zo neerschiete

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DaNiEl KuNsT schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:56:
dr zitten toch wel grappige bugs in. k liet t spelletje gister aan mn zusje zien, krijg k dit:

[afbeelding]

ze hangt gewoon los in de lucht :P

k ben nu eindelijk voorbij die jakamoto ofso. eerst wou die 20x niet dood.
toen wou die wel dood maar kreeg k door een bug dat artifact niet.
en nou bleef ie tegen t plafond geplkt zitte, kon k m zo neerschiete
Er zit er daar ergens nog 1 of 2 die onzichtbaar zijn :/ Tevens kan je d'r op een paar plekken in haar huis a la matrix in de lucht laten hangen door tegen dingen te springen :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

spenky schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:55:
[...]

hmm ik denk dat jij al te ver bent..

spoiler:
ik ben in het begin van kazachstan.. ik ben nog dat ze eerst naar beneden paraschute springt. dan komen er allemaal mannetjes uit een huisje.. Ik heb die mannetjes allemaal neergeschoten..

[afbeelding]

daarna ben ik in dat huisje met een ladden omhoog gegaan en dan naar de andere kant van het hek gesprongen.. toen heb ik daar ook iedereen uitgeroeid.. maar nu zit ik dus vast.. ik weet niet wat ik nu verder moet doen. Ik denk dat ik over die muur heen moet richting dat andere gebouwtje.. Maar ik zou niet weten hoe
spoiler:
Oh je hebt gelijk.. sry B) dat hek dat je in dat screen in het midden ziet moet je open maken, en dan naar dat huisje daar achter op de berg.
K geloof dat dat hek met de shcakelaar ernaas open ging.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Spike_wolf schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:31:
[...]

spoiler:
Oh je hebt gelijk.. sry B) dat hek dat je in dat screen in het midden ziet moet je open maken, en dan naar dat huisje daar achter op de berg.
K geloof dat dat hek met de shcakelaar ernaas open ging.
spoiler:
hmmz ze doet wel iets met der hand.. maar de deur gaat niet open... moet je daar iets van een pasje ofzo voor hebben ??

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Spike_wolf schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:21:

Gothic Lara:
[afbeelding]

Deze lijst heb je als je alles op 100% hebt, aardig wat outfits :)

Afbeeldingslocatie: http://www.fuxcaps.nl/junk/TRLegendsAllOutfits.jpg

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
spenky schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:54:
[...]
spoiler:
hmmz ze doet wel iets met der hand.. maar de deur gaat niet open... moet je daar iets van een pasje ofzo voor hebben ??
Laat maar.. ik ik moest daar een huisje binnen... maar heb ik blijkbaar niet goed gedaan.. maar nu lukt het wel

tanks anyways

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coensel
  • Laatst online: 13-06-2021
Mitt3nz schreef op woensdag 12 april 2006 @ 00:59:
[...]

Yep, da's imo ook meteen het grootste manco van het spel: het is gewoon te simpel, vooral vergeleken met deel 1 of 2.
Toch zou je het niet zeggen als je dit topic doorleest! ;)

Maar inderdaad, ook ik vind het spel ietwat te eenvoudig, de tijdsduur was fantastisch (ik heb niet zoveel tijd om een spel te spelen, om die reden heb ik Oblivion moeten overslaan) en het was heerlijk om zoveel voortgang te maken tijdens het spelen van Tomb Raider. Helaas ontbreken wel de uitdagingen af en toe, maar anderzijds, je kan niet dezelfde voortgang hebben met moeilijkere puzzels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

nVidia heeft gezegd dat de nieuwe drivers al klaar zijn, maar ik zie ze nog niet op hun officiele website. Er staan op een paar beta driver sites wel een 84.30 die op 11 april is gereleased; dezelfde dag als de US release van TR:L. Heb 'm nog niet geprobeerd, ga ik zo eens doen.

.edit: nevermind, dat zijn de drivers van 22 maart: http://www.3dchipset.com/drivers/nvidia/beta/nt5/8430.php

Nog even afwachten dus, het zal iig niet lang meer duren :)

[ Voor 26% gewijzigd door .oisyn op 12-04-2006 13:11 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
.oisyn schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:06:
nVidia heeft gezegd dat de nieuwe drivers al klaar zijn, maar ik zie ze nog niet op hun officiele website. Er staan op een paar beta driver sites wel een 84.30 die op 11 april is gereleased; dezelfde dag als de US release van TR:L. Heb 'm nog niet geprobeerd, ga ik zo eens doen.

.edit: nevermind, dat zijn de drivers van 22 maart: http://www.3dchipset.com/drivers/nvidia/beta/nt5/8430.php

Nog even afwachten dus, het zal iig niet lang meer duren :)
Woei, goed nieuws..
Hopelijk draait het dan een beetje fatsoenlijk met next-gen aan op mn 7800gtx..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De stalls zouden dan iig opgelost moeten zijn :)

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 12-04-2006 14:16 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.