[Multi] Tomb Raider Legend

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.895 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:37
PilatuS schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:13:
spoiler:
Ik kom zegmaar van de ladder af dus stap 1 t/m 6 heb ik al gedaan, het gaat mij erom waar ik vanaf 6 heen moet.
spoiler:
umm f duwen en laten vallen??

als jedat hebt gedaan dan kun je de ladder 'trekken' met uw grapple zodat hij rechtop staat tegen de muur dus ;. en dan kun je helemaal naar boven en naar rechts springen op dat ijzere transportding...

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
spoiler:
Mhhh dan moet ik eerst die grapple zien te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Hoe maak je eigenlijk screenshots :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:48
Even geheel terzijde: vinden jullie het ook zo vreselijk moeilijk een die grenaten een beetje te richten? Ik werp me een uur in de rondte, maar ze gaan eigenlijk nooit precies naar de plek waar ik bedoeld had. Als ik een granaat op bijvoorbeeld een plateautje boven mij wil gooien (en daar braaf naar kijk met de muis) gooit Lara die granaat gewoon recht 'voor der voeten' op de grond. Gekke meid! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Laatst online: 31-08 10:48
MarcoC schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:30:
Hoe maak je eigenlijk screenshots :D?
print screen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gewoon met Prt Scr op je tobo en dan pasten in paint of een ander foto programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gekke is, ik heb echt overal in die gym gehangen en ik geraak nog steeds niet aan die ene award boven dat water. Ik weet zeker dat het iets simpels is dat ik domweg over het hoofd aan het zien ben, maar als iemand zou kunnen zeggen vanwaar je naar die inkeping moet springen dan moet het vast lukken.
Met die open haard (er is er toch maar één, in de woonkamer niet?) net hetzelfde: ik heb zowel in die gang als onderaan de haard op zowat alle (bruikbare) knopjes zitten indrukken, maar toch krijg ik die Steward niet wakker geschud (zoals in het raadsel) ;)
Kortom: ik zit muurvast, en zou graag de Mansion willen uitspelen, dus als iemand dit eerder gedaan heeft en wil helpen post dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Iemand een lijstje van alle zilvere artifacts? Ik mis er nog 1. Voor de rest heb ik alles.

@ SecondChoice, aan het einde van de gang boven de woonkamer hangen drie van die stokken. Naast die drie stokken zit als het goed is een menneke wat z'n tong uitsteekt. Hier op E rammen, en dat ding gaat omdraaien. Daarna snel naar de overkant d.m.v. slingen met de stokken, en dan aan de andere kant hetzelfde doen. En dan een beetje doen wat er gezegd wordt, is simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Voor de artifact boven het water:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~crapt001/artifactwater.jpg

Als je degene vlak boven het water wilt hebben moet je niet vanaf dat schuine gedeelte op het wandklimgebeuren springen, maar net iets verder (spatie langer ingedrukt houden) zodat je op dat uitsteeksel komt. Vanaf daar kan je dat artifact dan pakken.

Dondersmooi uitgelegd al zeg ik het zelf :9~ .

[ Voor 65% gewijzigd door MarcoC op 07-04-2006 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:52:
Iemand een lijstje van alle zilvere artifacts? Ik mis er nog 1. Voor de rest heb ik alles.
Dacht dat Golivier een lijstje wou maken in het weekend (stond hier), nog ff dus waarschijnlijk.
MarcoC schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:52:
@ SecondChoice, aan het einde van de gang boven de woonkamer hangen drie van die stokken. Naast die drie stokken zit als het goed is een menneke wat z'n tong uitsteekt. Hier op E rammen, en dat ding gaat omdraaien. Daarna snel naar de overkant d.m.v. slingen met de stokken, en dan aan de andere kant hetzelfde doen. En dan een beetje doen wat er gezegd wordt, is simpel.
spoiler:
Dat had ik ook eerst gedaan, maar dat was voor de gouden medaille geloof ik.
Maar in het zwembad (waar die 2 beelden naar het water gedraaid zijn) lees ik nu iets van een open haard waar
spoiler:
een verhoogde zichtbaarheid en duld (ofzo) de Steward (denk de butler) zou doen bewegen

edit: gelukt, thx :) Zal nu even in het kort alle silveren proberen te posten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:04:
[...]

Dacht dat Golivier een lijstje wou maken in het weekend (stond hier), nog ff dus waarschijnlijk.

[...]

spoiler:
Dat had ik ook eerst gedaan, maar dat was voor de gouden medaille geloof ik.
Maar in het zwembad (waar die 2 beelden naar het water gedraaid zijn) lees ik nu iets van een open haard waar
spoiler:
een verhoogde zichtbaarheid en duld (ofzo) de Steward (denk de butler) zou doen bewegen

edit: gelukt, thx :) Zal nu even in het kort alle silveren proberen te posten.
Dit weekend zal ik mijn best eens gaan doen ;) Als jij alle zilveren nu al op een rijtje wil zetten zou dat helemaal top zijn ! :) Heb vanmiddag helemaal geen tijd gehad, vanavond ben ik ook weer ''computerloos'' :X Alvast bedankt ! :) (langleve het teamwork ! :))

Kan het niet genoeg vragen... iemand al de gouden artifacts in het eerste en tweede level gevonden O-) ???

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:58

Priet

To boldly do what no one has..

Ik zit vast in Africa....

Ik heb het rad 1 aan het draaien gekregen, en via rad 2 naar de andere kamer gesprongen (met die tijger). Vervolgens aan de linkerkant via de twee grote bewegende blokken naar de overkant gesprongen. Daar sta je op een plateau en krijg je een cutscene te zien van de ruimte en een aantal objecten (zoals dat beeld met de twee blokken).

Maar hoe kom ik nou verder? Waar moet ik vanaf dat plateau naar toe?

/Edit: lama, ben d'r al voorbij :)

Volgend probleem: ik loop nu een trap af en er komt een bal achter me aan gerold. Je moet volgens de aanwijzing schieten ofzo :? Ik blijf maar geplet worden...

[ Voor 19% gewijzigd door Priet op 07-04-2006 20:11 ]

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 19:40
GandalfTheGrey schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:27:
Ik zit vast in Peru *(again :)).. het is al langs geweest, maar ik kom er niet uit.
Daarom de volgende screeny.. Hoe kom ik bij die Guards? De liaan pakken lukt niet

Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/7569/hoeverder7bu.th.jpg
En hoe kom jij daar bovenop waar je nu staat? Dat lukt mij namelijk niet :P

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Hmm, ik denk dat ik die artifact van "above the hearth, revealed visage" blabla nog moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Laatst online: 22:37
MarcoC schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:12:
Hmm, ik denk dat ik die artifact van "above the hearth, revealed visage" blabla nog moet.
spoiler:
die is ook al uitgelegd.. dat is dus als je uit de computer kamer komt onder de rap omhoog en dan heb je zo een leeuwen kop erboven.. 1 moet je trekken (de linker) en de rechter moet je er'in' schieten...

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet meteen de hele Mansion uitleggen (heb hem nog net niet uitgespeeld), maar er liggen:
• 3 zilveren artifacts in de gym:
spoiler:
één op het meest rechtse platform aan het plafond, één op een stuk rots in het water rechts en één boven de ingang;

• 1 achter de verborgen wand rechts van de trappen in de woonkamer:
spoiler:
op die glimmende cirkel erboven schieten met de guns, die je in Lara's slaapkamer kan vinden door de twee hendels te activeren;

• 2 in het zwembad:
spoiler:
één achter dat standbeeld rechtsachteraan, en één op dat balkon rechts

• 2 in de 2 verborgen gangen:
spoiler:
tussen het zwembad en de gym, en tussen de slaapkamer en de bib

• 2 in de bibliotheek:
spoiler:
1 rechts van de ingang waar je op die planken kan schieten (ligt achter die beweegbare boekenkast), vervolgens beelden in zwembad terugdraaien en dan de boeken in de bib indrukken, dan komt een verborgen wand tevoorschijn waar nog een zilveren ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de eerste puzzel opgelost (met de wip en 3 kratten).
Moet nu door de gang heen waar de vloer openschuift.
Ze gaat vanzelf rennen maar wordt iedere keer geslacht door de messen.
Hoe kom je hier door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verborgen wand in de woonkamer :o? Mis ik iets :D?

Heb hem al, dat ene ding erinschieten idd. 8)

[ Voor 37% gewijzigd door MarcoC op 07-04-2006 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazra
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 09:00
Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:40:
Ik heb net de eerste puzzel opgelost (met de wip en 3 kratten).
Moet nu door de gang heen waar de vloer openschuift.
Ze gaat vanzelf rennen maar wordt iedere keer geslacht door de messen.
Hoe kom je hier door?
Door de instructie op het scherm op te volgen :)
spoiler:
eerst komt er een pijltje naar beneden dat is dus gewoon S in drukken en daar na nog 1 naar boven dacht ik of te wel W in drukken

[ Voor 46% gewijzigd door zazra op 07-04-2006 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icekiller2k6 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:19:
[...]

spoiler:
die is ook al uitgelegd.. dat is dus als je uit de computer kamer komt onder de rap omhoog en dan heb je zo een leeuwen kop erboven.. 1 moet je trekken (de linker) en de rechter moet je er'in' schieten...
Dat wou het dus zeggen... dan moet ik blijkbaar nog 1 bronzen die ik totaal niet weet te vinden :X
Wachten tot (over)morgen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En Patch 1.1 is uit! Leuk voor degenen die nét dat beetje extra performance en features willen :)

Heeeeeeeeeeeeeee, kijk hier eens aan! >:)
Tomb Raider: Legend retail patch v1.1

--------------------------------------------------------------------------------

Eidos Interactive has issued the first retail patch for Tomb Raider: Legend, updating the newly released third-person action adventure sequel by Crystal Dynamics to version 1.1. This update addresses performance problems, stability issues and controller problems, but does not yet completely activate the promised Next-Gen content.

This patch addresses the following issues:

- various performance problems
- stability problems
- controller problems

Warning:

The patch fixes performance issues with NVIDIA cards :9~ but doesn't completely activate the Next-Gen content. NVIDIA actively works on an updated driver >:) that should fully address the problems.

Download: 3DGamers 17mB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik snap dat gedoe met die boeken niet. En met de tut die al eerder in het topic lukt het ook niet.
Je hebt 4 boeken:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Bibliotheek:
|====|       V           |    |__|[4]        |
|====|                   |_______            |
|====|                     [2]|  |           |
|                             |  |___________|
<_____                   _____|
      \\[ ]           [ ]/
       \_______________/

In welke volgorde moet je nu die boeken pakken??
spoiler:
1, 3, 4, 2 !?

En wat moet ik daarna doen??

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 07-04-2006 22:53 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-webbie schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:46:
[...]

Door de instructie op het scherm op te volgen :)
spoiler:
eerst komt er een pijltje naar beneden dat is dus gewoon S in drukken en daar na nog 1 naar boven dacht ik of te wel W in drukken
Bedankt.
Soms is het leven zo simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 22:44:
In welke volgorde moet je nu die boeken pakken??
Deze volgorde:
"topaas" is de gele op het verdiep
In jouw tekening wordt dat dus 1-4-3-2.
Daarna komt een cutscene waar je een zilveren vindt en dan kun je de gouden halen in de woonkamer: [rml]Golivier in "[ Multi] Tomb Raider Legend"[/rml] en [rml]s0k in "[ Multi] Tomb Raider Legend"[/rml]

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu op die hoge wolkenkrabber en moet jumpen vanaf die verticale pijp, naar die horizontale die allemaal afknappen.
ben al uren bezig, very frustrating, maar hoe kun je een beetje flex snel erdoorheen springen
snap er geen kont van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een mirror van die patch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 22:53:
[...]

Deze volgorde:
[...]

"topaas" is de gele op het verdiep
In jouw tekening wordt dat dus 1-4-3-2.

[...]

Daarna komt een cutscene waar je een zilveren vindt en dan kun je de gouden halen in de woonkamer: [rml]Golivier in "[ Multi] Tomb Raider Legend"[/rml] en [rml]s0k in "[ Multi] Tomb Raider Legend"[/rml]
Zo issie idd gelukt thanx _/-\o_
Ik snapte de kleuren al niet. :O

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 23:10:
heeft iemand een mirror van die patch :?
Hier: http://rapidshare.de/file...trlegendpatch1_1.exe.html Werkt achteraf niet zonder originele DVD ;) (dus niet icm de "extended demo")

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Payne schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:50:
[...]

En hoe kom jij daar bovenop waar je nu staat? Dat lukt mij namelijk niet :P
Vanaf het checkpoint ga je bovenlangs via de ladder (waar je naar toe moet springen door de lucht), het grote ding aan de zijkant wat je nog niet gebruikt heb (de andere kant was er 1 met een bal) en de muur..

[ Voor 7% gewijzigd door GandalfTheGrey op 08-04-2006 00:37 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Laatst online: 09-09 19:40
Thanx, het is ondertussen gelukt (heb er denk ik wel een half uur rond gehuppeld voordat ik erachter kwam) en ben nu alweer in Afrika :)

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 23:05:
ik zit nu op die hoge wolkenkrabber en moet jumpen vanaf die verticale pijp, naar die horizontale die allemaal afknappen.
ben al uren bezig, very frustrating, maar hoe kun je een beetje flex snel erdoorheen springen
snap er geen kont van :)
Gevaarlijk stukje ;) Als je aan zo'n horizontale pijp hangt is het de bedoeling dat je maar een/twee keer rond draait en dan meteen doorspringt.. Na het doorspringen meteen door gaan met ''draaien'', rondje gedaan, doorspringen. Blijf dus niet kijken hoe mooi ze dat wel niet kan, turnen kan ze in haar gymzaal doen ;) Het enige wat hier belangrijk is is snelheid !

Veel succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:42

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

edit: oeh, ben beetje laat :P

Maar erg mooi spel, hoor ook dat deze wel weer leuk is om te spelen...binnenkort maar eens halen, net een dvd/cd/bla bon gekregen :9

Dat nippelverhaal is trouwens ook wel weer lekker overtrokken...maar ja, gratis reclame he

[ Voor 107% gewijzigd door Koetjeboe op 08-04-2006 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
ik kom niet verder :(
ik zit hier:
Afbeeldingslocatie: http://i2.tinypic.com/t8n587.jpg
Ik weet niet waar je een 2de blok kan vinden(aan de andere kant zit de blok al op de knop).. ik dacht dus zelf erop gaan staan, maar als je er dan af gaat veranderd die weer trug en kan je het dus niet oplossen.
Waar vind ik een 2de blok of wat moet ik doen?

edit: al gevonden, opeens zag ik het :P

[ Voor 6% gewijzigd door Perzikvrucht op 08-04-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

In Africa: iemand enig idee hoe je fatsoenlijk die enorme bal kunt voorblijven die van achteraf de trap komt afgerold?

Er staan wat aanwijzigingen in beeld, je moet schieten ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Occy74 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:15:
[...]
Same here Sluut, enige remedie is dan een reboot..
Denk iets in de drivers van nVidia of wachten op een patch...

Het gekke is, ik wilde het opnemen met fraps om te laten zien maar dan zodra je begint op te nemen is de snelheid weer normaal :? en zodra je de opname stopt is het weer alsof ze aan de speed zit 8)7
Misschien weer een dualcore bug? (x2 4400+ hier)
Het is de dual-core bug ja, maar dacht dat het echt alleen met de processor te maken had en niet dat het alleen voorkwam in combinatie met een bepaalde videokaart.
Eerst wat ik doe als ik het spel op start is terug naar windows --> Alt-tab of ctrl-alt-del
Taakbeheer --> Processen --> bij trl.exe (Tomb Raider Legend) Affiniteit instellen op een CPU (1 uitvinken dus)
Nooit problemen verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Priet schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:20:
In Africa: iemand enig idee hoe je fatsoenlijk die enorme bal kunt voorblijven die van achteraf de trap komt afgerold?

Er staan wat aanwijzigingen in beeld, je moet schieten ofzo :?
Gewoon heeeel hard rennen!! Je kunt over die 'traps' heenspringen (die dingen die uitsteken uit de muur, rechts zijn ze kapot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Ok, ga ik dat proberen :p Maar waar is dat schieten goed voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 00:08:
[...]

Hier: http://rapidshare.de/file...trlegendpatch1_1.exe.html Werkt achteraf niet zonder originele DVD ;) (dus niet icm de "extended demo")
thx!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 10:23
Ze hadden beter met de next gen..... optie een advance knop erin kunnen zetten ( waar je bepaalde opties kunt aanvinken zoals schaduwen etc. ) Toch wel appart dat games zoals oblivion en TR:L een beetje veel vragen. Zelfs de duurste kaarten hebben problemen met de games.

Zelf heb ik 7900gt extreme edition bestelt voor beide spellen ( dus als iemand mij even kan melden met deze kaart hoe tr:l hiermee draait in next gen zou dat mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gatygun schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:49:
Ze hadden beter met de next gen..... optie een advance knop erin kunnen zetten ( waar je bepaalde opties kunt aanvinken zoals schaduwen etc. ) Toch wel appart dat games zoals oblivion en TR:L een beetje veel vragen. Zelfs de duurste kaarten hebben problemen met de games.

Zelf heb ik 7900gt extreme edition bestelt voor beide spellen ( dus als iemand mij even kan melden met deze kaart hoe tr:l hiermee draait in next gen zou dat mooi zijn.
brak :P (in next gen mode), totdat nvidia hun nieuwe driver released :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 10:23
Had het net gelezen in dit forum ( laatste keer dat ik hier was waren er nog maar 3 pagina's nu 30 O.o ). Ik hoop dat de patch van nvidia wat wonderen gaat verichten :)

Videokaart al binnen. Nu nog 6 dagen wachten op moederbord en enermax 560 watt voeding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen waar ik in het croft huis de grapple kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
in de computer kamer in de kluis, dan moet je even op E drukken als je voor de laptop op de grond staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
voor de mensen die er nog steeds niet achter zijn welke boeken ze in moeten drukke:
spoiler:
1 - Blauw (Cerulean is een kleur blauw)
2 - Geel (Topaz een kleur geel)
3 - Groen (Viridian een soort groen)
4 - Rood (Crimson een kleur rood)
lang leve google :P

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Hoe krijg je dat monster dood in dat elektriciteitslab (ofzo), ik heb hem heletijd met dat apparaat in een paar bollen gedrukt(dus 2 bollen die aanelkaar zijn verbonden met stroom) maar dan gaat er veel levens af bij dat mosnter maar net een cenimeter ofzo niet, en dat heb ik 3x geprobeerd en hij blijft maar komen(steeds met die 1centimeter en dan vult zijn levens weer bij).
iemand?

Edit: ik ben erachter gekomen dat je de 4 bollen moest activeren, maar wat nu?
Edit 2: al gevonden wat je moest doen

[ Voor 23% gewijzigd door Perzikvrucht op 08-04-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier vast: http://lara.yardcure.com/larastuck.JPG

Hoe krijg ik die laatste slot open? Ik heb maar 1 box :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:49:
Ik zit hier vast: http://lara.yardcure.com/larastuck.JPG

Hoe krijg ik die laatste slot open? Ik heb maar 1 box :?
spoiler:
op de 2de knop staan, en dan snel naar het midden springen(je kan op die draaiende steens staan), en dan gewoon met je grapple dat ding snel omdraaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een high speed mirror van de 1.1 patch aangemaakt

Download: http://lara.yardcure.com

:Y)

edit:
thx matsume :)

mischien in de start post zetten, Hacku? :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 20:31

Abu

Abu!

Merkt iemand verschil met de patch op next gen?

Insanus sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Zit nu bij de eindbaas, echt lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MarcoC schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 15:55:
Zit nu bij de eindbaas, echt lastig!
Amanda dus, valt wel mee vind ik, er zijn genoeg rotsen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Godver, 2x bijna dood en dan ben ik net te laat met E drukken :(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ga ik steeds helemaal dood, probeer ik het op een gegeven moment een allerlaatste keer, en nu heb ik dat monstert dood zonder ook maar 1 health pack te gebruiken :o.

Wel cool einde :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crisis... vier uur verder... heb net de laatste artifacts weten te bemachtigen... Ik moest er nog negen.. voornamelijk gouden... dat is een hoop gezoek ;) Vooral omdat deze veelal ergens aan het einde van het level zijn te vinden :D Heb hem nu de volle 100 % uitgespeeld ! Je krijgt wel een aantal leuke extraatjes als beloning :)

(dit voegt niets toe aan het topic.. maar ik moet het toch ergens kwijt :P Jeeeeh ! :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bedankt voor de spoiler FnF....

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

FnF schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 15:57:
[...]

Amanda dus, valt wel mee vind ik, er zijn genoeg rotsen.
Dat meen je niet? Is dat de eindbaas? Daar ben ik nu ook, lekker kort spel dan. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 15:48

TMC

Wel cool einde. Lara Croft goes Jack Bauer. :D
-Sander schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 16:47:
[...]

Dat meen je niet? Is dat de eindbaas? Daar ben ik nu ook, lekker kort spel dan. :|
Je moet er twee keer tegen vechten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik had gelezen dat er een extra ruimte in het Croft Manor open zou gaan zodra je 'm uitgespeeld hebt, maar ik kan nergens iets extra's vinden. Klopt het wel wat ik gelezen heb :'( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 16:55:
Ik had gelezen dat er een extra ruimte in het Croft Manor open zou gaan zodra je 'm uitgespeeld hebt, maar ik kan nergens iets extra's vinden. Klopt het wel wat ik gelezen heb :'( ?
Ik ben nog niets extra's tegengekomen in het huis... Zal zometeen nog even het spel induiken... Lara is al een tijd niet meer thuis geweest... Zal haar meteen een verschooninkje aan laten trekken ;)

Ze is weer even thuis geweest, niets veranderd als je het mij vraagt... (zelfs niet met 100 % uitspelen) Kom er net wel achter dat ze opeens een bikini kan aantrekken ! (ze kan zelfs kiezen uit de befaamde witte bikini ;) en een zwarte met ''vlekjes''). Jammer dat ze daar niet mee in Bolivia, Peru... en alle andere locaties kan rondhuppelen :9

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Geen probleem!

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja man, bedankt voor de spoiler :) hele spel weer verknalt!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 20:11
FnF, zou je dit commentaar voor jezelf kunnen houden of tenminste spoiler tags gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

TMC schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 16:53:
Wel cool einde. Lara Croft goes Jack Bauer. :D

[...]
Je moet er twee keer tegen vechten. :)
spoiler:
Na die ruine met die rotsen nog een keer? Ik heb eerder al tegen dat geval gevochten in Kazachstan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:09:
[...]

spoiler:
Na die ruine met die rotsen nog een keer? Ik heb eerder al tegen dat geval gevochten in Kazachstan.
Nee, niet nog een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gatygun schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:22:
Had het net gelezen in dit forum ( laatste keer dat ik hier was waren er nog maar 3 pagina's nu 30 O.o ). Ik hoop dat de patch van nvidia wat wonderen gaat verichten :)

Videokaart al binnen. Nu nog 6 dagen wachten op moederbord en enermax 560 watt voeding :)
Het draait opzich helemaal niet brak op zo'n kaart, het punt is alleen dat de nieuwe Nvidia driver een bepaalde vervelende inefficientie in hun eerdere drivers verhelpt die er voor zorgt dat het spel niet blijft haperen op bepaalde momenten.

Nothing to worry about dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 15:48

TMC

thecompany schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:04:
FnF, zou je dit commentaar voor jezelf kunnen houden of tenminste spoiler tags gebruiken!
Ach, dit zie je toch al duizend jaar van te voren aankomen. Sowieso, wtf boeit het verhaal nou. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:04:
[...]

Lijstje is klaar ! Alle artefacts (van het huis staan op papier), ben dat hele huis nog een keer doorgestiefeld, alles klopt :) Moet het alleen nog even bijvijlen.. morgen zal ik het netjes in een postje knallen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn eigen gemaakte walkthrough van het grote Croft huis ! :)

Bij dit alles kan er gebruik gemaakt worden van dit kaartje... (zelf in elkaar geknutseld :))
http://rapidshare.de/files/17520645/Croft_Manor_Map.PNG.html

Croft Manor

Welkom in huize Croft ! Dit mooie Engelse landhuis wat al eeuwen in het bezit is van de familie Croft bestaat uit de volgende ruimtes, de bibliotheek (A), Lara's slaapkamer (B), het zwembad (C), de gymzaal (D) en de hal (E) met het Tech Center (F). Als je een nieuw spel begint kan je wel naar het huis toe, maar kom je niet verder dan de hal en het Tech Center. Voordat je verder kan, moet je eerst het eerste level (Bolivia) uit hebben gespeeld.

Uitrusting

De eerste keer dat je in haar huis komt heb je helemaal niets, geen lampje, geen grapple, geen wapens, geen binoculairs, helemaal niets !!! Voor de meeste artifacts heb je echter iets van deze uitrusting nodig. Hieronder staat dan ook beschreven hoe je je hele uitrusting bij elkaar kan sprokkelen.

Personal Lightsource (a)
dit lampje ligt in de bibliotheek op de hoek van het bureau waar Alister aanzit.

Magnetic Grapple (b)

dit handige stukje gereedschap is goed opgeborgen in de kluis in het Tech Center van Zip. Aan de rechterkant van deze computerkamer ligt een laptop op de vloer. Deze kan je gebruiken om de kluis, die zich ook in deze ruimte bevindt, te openen (cutscene).

Wapens (c)
Lara's trouwe twin pistols zijn uiteraard ook weer van de partij. Ze zijn te vinden in Lara's slaapkamer. Aan de linkerkant van de kamer zit een soort van houten kunstwerk (het hoofd van Medusa) tegen de muur aangeplakt. Aan weerszijde kanten van het kunstwerk staan twee houten palen met krissen. Deze krissen dienen als hendels om het houten kunstwerk te openen (cutscene).

Binoculairs (d)

deze liggen op het grote balkon aan de achterkant van het zwembad. Bij het paardenbeeld in het midden op het balkon.

Extra verhaaltje bij het zwembad (voor artifact 10 en 20 en 21)

Zwembad, rechts twee trekvissen allebei naar voren trekken, via eerste trekvis naar speer, zwaaien, naar balkonrandje, even schuifelen, naar tweede trekvis, dan via speer, zwaaien op grote balkon. Twee beelden, de zussen boven het water, eerst naar elkaar toe draaien, speren kruisen, krijg je weer een gouden kop/tong, drukken, opent het tweede rooster in het water (cutscene). Balkon boven de ingang, linkerkant, speren uit de standbeelden trekken. Spring naar de speer, zwaaien, springen, magnetic grapple uitgooien (belangrijk dat die vis weg is.. anders knal je er tegenaan), zwaaien naar speer, springen op balkon. Bal van de linkervis trekken, naar drukvlak rollen, gaat plantenbak naar beneden (cutscene).

Locaties van de Artifacts

Brons (16)

1) In de hal, aan de linkerkant onder de trap
2) Boven in de hal, linkerkant, trekken met je magnetic grapple, luikje gaat open
3) In de studeerkamer, bibliotheek, linkerkant van de kamer, kris, use, boekenkast schuift open
4) In de studeerkamer, bibliotheek, rechterkant van de kamer
5) In de geheime gang tussen de bibliotheek en de slaapkamer (kant slaapkamer), in een kist in de rechterhoek
6) In de slaapkamer, achter het bed (hoofeinde)
7) IN het zwembad, rechterhoek
8) Links, achterin het zwembad, achter de strandstoelen
9) Links, achter de duwvis ! Vis naar voren trekken, en klaar is kees. (duw de vis alvast helemaal naar de rand van het zwembad, voordeel voor later)
10) Boven op het grote balkon, boven de ingang van het zwembad, op de duikplank
11) IN het zwembadje in de gymzaal
12) Gymzaal, links van de ingang, magnetic grapple gebruiken om ding te verzetten, beetje creatief zijn…
13) Gymzaal, midden van de linkerwand, trap moet TEGEN de muur staan
14) Gymzaal, rechts van de ingang, zelfde doen als zilver 24, dan rechtdoor springen, zorg dat dat ding niet veranderd is !!!
15) Gymzaal, links achterin !!! Halvemaan ding veranderen, via de achtermuur
16) Gymzaal, rechts achterin !!! Halvemaan ding NORMAAL !!! Via groene klimwand

Zilver (10)

17) Boven in de hal, rechterkant, schieten met manual aim op dat zonnetje, luikje gaat open
18) Bibliotheek, rechterkant bij binnenkomen, onder de trap, kapot schieten, achter boekenkarretje
19) In de geheime gang tussen de bibliotheek en de slaapkamer (kant bibliotheek)
20) Zwembad, bovenop het balkon (niet die boven de ingang), achter het vissenbeeld aan de rechterkant.
21) Zwembad, ligt op kleine balkonnetje aan de rechterkant, kan je alleen komen via de plantenbak en het vissenbeeld aan de linkerkant. Eerst op vissenbeeld, dan magnetic grapple gooien naar plantenbak, deze gaat zwaaien, spring erop, en dan op balkon.
22) Zwembad, achter het hek
23) Op een plateautje in het kleine zwembadje in de gymzaal, kan je vanuit het water bereiken.
24) Gymzaal, op tweede plateau boven de gymzaal, zelfde als brons 13, alleen moet de trap nu ANDERS staan, niet tegen de muur, vanaf trap, spring op plateau, plateau beweegt naar ander plateau, daar ligt hij.
25) Gymzaal, BOVEN de ingang, kan vanaf zilver 24, kan ook anders, via de normale weg, eerste ding niet veranderen, tweede DING veranderen, maakt het mogelijk om bij het andere plateau te komen !!! Sta op plateau, grapple gebruiken, binnenhalen, springen (aanloop !! uiterste randje)
26) Onderdeel van de gouden artifact, boeken in de bibliotheek indrukken, kasten schuiven open, tada !

Goud (1)

(27) Net als in alle andere levels is er in Lara’s huis ook één gouden artifact te vinden. Dit artifact kan je pas halen als je een aantal raadsels hebt opgelost.

- Geheime gang bibliotheek – slaapkamer (boekenkarretjes duwen op plaats, cutscene)
De boekenkarretjes zijn te vinden in de bibliotheek, één onder de trap bij het 2de zilveren artifact, en de andere kan je zien als je de trap oploopt en je omdraait, gooi je magnetic grapple, even eraan trekken en hij valt. Allebei op de drukvlakken zetten, en de geheime gang gaat open.
- Raadsel: Above The Waters, Twin Sisters turn their backs one upon the other to leave the ambages unguarded (eerste gouden hoofd/tonggeval)
- ruggen beelden in het zwembad naar elkaar toe draaien
- Raadsel: Within the Hall of Knowledge, Tomes of Cerulean, Topaz, Viridian and Crimson in turn reveal their Arcanum.
- boeken in de bibliotheek; op volgorde van de kleur indrukken blauw, geel (studeerkamer), groen (trappen in de bibliotheek), rood, gaan de twee boekenkasten open (cutscene)
- Raadsel: Above the Heart, revealed visage and countenance touched in haste raise up the Steward.
- Ga naar de hal, haal de speren omlaag met je magnetic grapple, rechts van de slaapkamerdeur (hal) zit een gouden kop/tong, aanraken, snel via de speren zwaaien naar de andere kant, dan die gouden kop/tong daar aanraken, als het goed is krijg je een cutscene te zien, waarbij er een beeld uit de grond komt.
- Raadsel: The risen Athena turns to face te Sun, whose burden then reveils the Golden Laurel.
- Draai dit beeld richting het drukblok met de zon (beeld moet wegkijken van het Tech Center). Beeld zakt weg, komt een ander blok met de gouden artifact omhoog, deze is via de tweede speer te bereiken (naar toe gaan, en vallen).

Zooo dat was het dan ! :) Ben benieuwd wat jullie er van vinden ! B)

Problemen met iets anders dan het huis... wellicht vind je hier iets wat je kan helpen :)

[rml]Golivier in "[ Multi] Tomb Raider Legend"[/rml]

Veel succes !

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 21:12
Idd, thnx voor het verpesten van de clou }:O ->en fix daar ook een spoiler op nu FnF!
(Of kan een admin dit even doen, want dit is zonde natuurlijk voor veel mensen. )

Maar goed dat mag de pret niet drukken.
Ik moet zeggen dat ik me wel weer vermaak met deze TR. De gameplay is eindelijk weer lekker. De omgevingen zien er ook erg mooi uit :) .
Een minpunt vind ik wel zoals eerder gezegt dat het spel zo lineair is. Dat vind ik wel een beetje zonde, omdat dit bijv.in TR3 (?) juist niet zo was, je kon via verschillende wegen op je bestemmingen komen etc. Dat is dan wel een achteruitgang.

Ik ben nog niet klaar met het spel, dus misschien zit dit er nog wel in, maar van wat ik hier gelezen heb ga ik daar niet vanuit.

[ Voor 6% gewijzigd door Kayz op 08-04-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 22:19:
Ik zocht nog die bronzen achter Lara's bed. Ik had er nochtans zeker honderd keer (over) gekeken.
Thx voor de walktrough, mooi uitgelegd, zeker met de tekening, en bevat meteen alle artifacts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 23:31:
[...]

Ik zocht nog die bronzen achter Lara's bed. Ik had er nochtans zeker honderd keer (over) gekeken.
Thx voor de walktrough, mooi uitgelegd, zeker met de tekening, en bevat meteen alle artifacts :)
Dankjewel ! :) Ben blij met een positieve reactie !!! Heb geprobeerd mijn best te doen B) Zou sommige artifacts nog wat mooier/beter willen uitleggen (screenshots enzo..) wie weet.. als ik echt tijd te veel heb.. Misschien loopt hier nog iemand (of meerdere iemanden) rond die met mij samen zou willen werken... Iemand die zijn hand opsteekt ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook uitgespeeld! De secrets boeien me niet zo, bijna 7 uur met 85% als ik het eindscherm goed herinner.

spoiler:
Snapte niet echt veel van het einde, pas na de tweede keer begreep ik wat er gebeurde en dat ze dus een soort toekomst/verleden paradox meemaakte als ze tegen haar moeder praat/haar moeder ziet praten.

Wellicht miste ik een stukje ergens want wat bedoelde haar vader nou? Dat ze nog leeft ergens in dat Avalon, waar je kan komen als je in die poort springt of zo? Want dat is waar Amanda het om te doen was denk ik... Pull out the sword or it explodes etc. Ik mis wat gaten wardoor ik de clou niet helemaal snap, misschien dat iemand mijn gaatjes in kan vullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
.. :( Net na die rollende bal (Ghana stuk) verkeerd gelopen, ik was weer terug in de tempel bij die draaiende dingen in de muur, waar je normaal doorheen gaat met zo'n kist. Kist weg, deur dicht achter me, geen save sinds ik met die 3 ballen voor het beeld stond in Paraiso ofzo.. :(

Heeft iemand toevallig een savegame of een manier om snel daar te komen? Ik baal hier zo van ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 22:19:

verhaal
Dat ziet er goed uit. Als je mij dat plaatje even wil doormailen (karel [at] hardware.info) zal ik het hosten en zet ik jouw walkthrough in de topicstart (met spoiler uiteraard).

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 20:11
Is er een makkelijke manier om die eerste Boss te killen of moet je gewoon domweg schieten? Ontwijken-Ontwijken-schieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op zondag 09 april 2006 @ 02:16:
[...]

Dat ziet er goed uit. Als je mij dat plaatje even wil doormailen (karel [at] hardware.info) zal ik het hosten en zet ik jouw walkthrough in de topicstart (met spoiler uiteraard).
Okidoooo :) Dankjewel ! Komt eraan....

Verstuurd en wel O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thecompany schreef op zondag 09 april 2006 @ 09:00:
Is er een makkelijke manier om die eerste Boss te killen of moet je gewoon domweg schieten? Ontwijken-Ontwijken-schieten...
spoiler:
Eerste Boss.... ik neem aan dat je die Jap met die staf bedoelt ??? Ik heb hem gekild door meteen naar boven te gaan, dat kan via één van de ruggen van de beelden aan de zijkant. Als je op gelijk niveau staat is het een stuk makkelijker ! Als je goed oplet zie je dat er 3 soorten stralen zijn die hij afschiet... Een lage, die je kan ontwijken door te springen, een hoge, die je kan ontwijken door... te koprollen of te springen, en er is een verticale straal die hij eigenlijk alleen afschiet als je voor z'n neus staat ;) Wat je moet doen is proberen die stralen te ontwijken, veel schieten, springen... Dat is het wel zo'n beetje... Ik liep/sprong meestal gewoon op hem af, gaf hem de volle lading, dan rent hij heeeeel snel weg, en dan begint het spelletje weer opnieuw ;)

Veel succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:14

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

spel bevalt heel goed
tijd geleden dat ik zon leuk SP spel gespeeld heb.

alles op high @ 1600x1200 (zonder next gen ofcourse)
zonder problemen....
netjes in elkaar gezet dit spel (afgezien van een paar kleine bugjes)

bijv in peru heb je zon stuk moet je met je grappling aan zon balk om op een ledge te komen, laterna moet je er ook weer terug, maar dan kan je gewoon naar onder.
maar als je daar weer je grappling gebruikt, kom je weer op die ledge, gebruik je dan de grappling op de volgende hookpoint om verder te gaan, blijft lara in de uitkeeping hangen en je kan niks meer...

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-08 10:48
Weet iemand waar de gouden reward in het eerste level zit , en hoe je hem krijgt?
Is de enige reward die ik nog moet , maar wordt er een beetje gek van kan hem niet vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:48
Ik kom maar niet langs dat beest die je moet bewerken met dat zwaard ( eindbaas ) .. Wordt er helemaal gek van.. |:(

[ Voor 7% gewijzigd door _VooDooMen_ op 09-04-2006 13:22 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Laatst online: 07-12-2023
Kootstra schreef op zondag 09 april 2006 @ 12:38:
Weet iemand waar de gouden reward in het eerste level zit , en hoe je hem krijgt?
Is de enige reward die ik nog moet , maar wordt er een beetje gek van kan hem niet vinden :/
Zie spoiler, hoop dat het duidelijk is.
spoiler:
Bij de puzzel in dat level. Met die 3 drukplaten en die kisten die je daar op moet zetten.

Zet een kist op de rechterplaat en 1 op de middelste plaat. Zorg dan dat je op de linkerplaat springt en dat Lara er dan ook gelijk afstapt voordat de cutscene begint. Als je de cutscene afwacht voordat je van de plaat afstapt is de deur te ver open.
- Ga na de cutscene weer terug op de plaat staan en zorg dan dat de deur half open blijft staan.
- Ga naar de deur toe en via de spleten aan de zijkanten (2 stuks) kan je via het midden van de deur op een plateau boven de deur komen waar je de gouden reward kan vinden. Je moet goed timen omdat het allemaal maar net kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:15
Ik deed het wat anders. :P
spoiler:
Gewoon alle 3 op platen zetten naar boven klimmen, dan met pistol, dichts bijzijnde box schuin schieten zodat deur weer dicht gaat, dan weer recht schieten, en snel aan deur gaan hangen en zie daar een gratis lift naar boven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RainofDeath
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 17:06

RainofDeath

DYUVSDFJ

Ik zit nu in de sovjet missie, Bij de eindbaas ( dat vage monster uit de tempel) hoe kun je dat ding verslaan? ik heb al wat zitten kloten met die hendels, en daarna met die machine wat in het midden staat.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RainofDeath schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:37:
Ik zit nu in de sovjet missie, Bij de eindbaas ( dat vage monster uit de tempel) hoe kun je dat ding verslaan? ik heb al wat zitten kloten met die hendels, en daarna met die machine wat in het midden staat.... :?
Het staat er tussen ;)

Veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenesmia
  • Laatst online: 04-07 20:57

Tenesmia

First Sergeant

heb net even zitten lezen, maar kom het niet tegen ... iemand hier ook het probleem dat lara blijft rennen ( naar links ) als je een keer w indrukt ?

edit:
opgelost ... ( was me joystick :P )

[ Voor 15% gewijzigd door Tenesmia op 09-04-2006 17:28 ]

Ad Astra Per Aspera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:59
boeken in de bibliotheek; op volgorde van de kleur indrukken blauw, geel (studeerkamer), groen (trappen in de bibliotheek), rood, gaan de twee boekenkasten open (cutscene)
bij mij wil lara ze niet indrukken :? (iig niet als je op E drukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nano2009 schreef op zondag 09 april 2006 @ 15:55:
[...]

bij mij wil lara ze niet indrukken :? (iig niet als je op E drukt)
Lees dit eens door....

en dit... (onderaan... bij het gouden artifact)

Als ze ze dan nog niet wil indrukken.... is ze vast ongesteld ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Laatst online: 26-08 19:30
CrankyGamerOG schreef op zondag 09 april 2006 @ 10:39:
bijv in peru heb je zon stuk moet je met je grappling aan zon balk om op een ledge te komen, laterna moet je er ook weer terug, maar dan kan je gewoon naar onder.
maar als je daar weer je grappling gebruikt, kom je weer op die ledge, gebruik je dan de grappling op de volgende hookpoint om verder te gaan, blijft lara in de uitkeeping hangen en je kan niks meer...
Als ik het goed heb zit ik daar ook vast. 2 hookpoints vlak achter elkaar. Die eerste lukt maar, maar die tweede. Dat is het probleem. De grappling hook wil niet blijven haken. Of moet ik het op een speciale manier doen?

[ Voor 9% gewijzigd door Ascathon op 11-04-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik zit vast bij het gedeelte dat ik dat water moet laten lopen door een blok omhoog te krijgen. Nu sta ik op een plateau en wil ik verder springen maar deze komt niet hoog genoeg?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.hoek8/tomb.JPG

Zou niet weten waar ik heenmoet :( Dik halfuur mee bezig geweest.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 23:27

Polycom

Poes van goud

Ben ik de enige die het spel echt veel te makkelijk vind? Ik zit nu op zo'n 60% en ik ben nog geen een keer vast komen te zitten. Ook al is deze game veel beter dan de voorganger vind ik het nog niet echt het tombraider gevoel. In tombraider III bijvoobeeld, was het soms echt zoeken geblazen en liep je echt niet zomaar door de game heen. Nu is het gewoon bijna op een rails, met soms een puzzel (die niet echt moeilijk zijn)

Ook het schieten vind ik erg nep.. lockt automatisch op een vijand en gewoon L1 inhouden en hij/zij is dood. Hopen dat ze die dingen in het volgende deel anders doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Laatst online: 26-08 19:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Laatst online: 00:22
Ik heb hem ook net uitgespeelt :9~ ,
alleen hij staat bij mij op 99% |:( ,
Zit er nog iets in het huis verstopt waar ik met me dommme kop voorbij ben gelopen?.
Ik heb alle time trials en schildjes.
Ook alle cheats unlockt en alle pakjes.
Vind het erg jammer, had toch wel 100% willen hebben O+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrashOverDrive schreef op zondag 09 april 2006 @ 19:48:
Ik heb hem ook net uitgespeelt :9~ ,
alleen hij staat bij mij op 99% |:( ,
Zit er nog iets in het huis verstopt waar ik met me dommme kop voorbij ben gelopen?.
Ik heb alle time trials en schildjes.
Ook alle cheats unlockt en alle pakjes.
Vind het erg jammer, had toch wel 100% willen hebben O+ .
Heee Top !! :) Ben ik hier tenminste niet alleen :P Euhmmm bij mij stond hij eerst ook op 99% :x Maaarrrr toen ik het level uitspeelde waar ik de laatste artifact had gehaald.. en te zien kreeg wat ik erbij kreeg (extra's, cheats, zooi), stond hij op 100 % ! Als je echt alles hebt gehaald.. alle artifacts en timetrails, hoort hij inderdaad op 100 % te staan }:O Vage boel... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Ik zal het even proberen van die laatste map :P ,
In mijn geval dus Engeland :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

In kazachstan:

spoiler:
Ik zie wel 8 blauwe ballen aan het plafond hangen, op welke moet ik nou schieten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Priet schreef op zondag 09 april 2006 @ 20:30:
In kazachstan:

spoiler:
Ik zie wel 8 blauwe ballen aan het plafond hangen, op welke moet ik nou schieten :?
spoiler:
Als je goed kijkt zie je vier grote blauwe ballen. Op deze moet je schieten... En met schieten bedoel ik dus met dat tesla geval :) Je moet dus stroomafschieten op deze ballen, geen kogels ! Als je op één van deze vier ballen ''schiet'', zie je dat deze beweegt en naar boven gaat en een soort van stroomkring maakt.. (meerdere keren op schieten) Het is dus de bedoeling dat je met alle vier die ballen een sluitende stroomkring maakt :)

Gaat goed komen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Voor iedereen met hetzelfde probleem als ik dus had :9 ,
als je op 99% zit en je hebt alles gehaalt,
speel dan het level waar je het laatste object gehaalt hebt volledig uit. ;) .

Weet iemand wat er nog extra gebeurt nadat je 100 hebt?.
In het Manor staat er nog steeds geen vinkje achter "Find hidden secrets" :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrashOverDrive schreef op zondag 09 april 2006 @ 20:59:
Voor iedereen met hetzelfde probleem als ik dus had :9 ,
als je op 99% zit en je hebt alles gehaalt,
speel dan het level waar je het laatste object gehaalt hebt volledig uit. ;) .

Weet iemand wat er nog extra gebeurt nadat je 100 hebt?.
In het Manor staat er nog steeds geen vinkje achter "Find hidden secrets" :P :P
Ahhh top ! :) Ik had al een vaag vermoeden dat dat het moest zijn.. best gek. maar fijn dat dat het was ! Anders had je nog langer moeten zoeken :P

Ik heb niets bijzonders gezien nadat ik hem had uitgespeeld.. ja.. twee mooie nikebinies... (alleen in je huis te bewonderen) maar weet niet zeker of die er pas waren nadat ik hem helemaal had uitgespeeld...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
Hoe pak je die rode health packs? lukt me niet, of zit ik vol heb er 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caboman schreef op zondag 09 april 2006 @ 21:34:
Hoe pak je die rode health packs? lukt me niet, of zit ik vol heb er 3.
Overheen wandelen max 3.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.