[Multi] Tomb Raider Legend

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.896 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

weg

[ Voor 99% gewijzigd door .oisyn op 06-04-2006 21:43 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

gister ff demo gespeeld, wat een heerlijk oldschool gevoel :o

Zeker vette game :p, kzal de volledige versie eens gaan spelen, zodra ik klaar ben met oblivion :+

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:09

Vrijdag

De Zwarte

weg

[ Voor 100% gewijzigd door .oisyn op 06-04-2006 21:43 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

weg

[ Voor 152% gewijzigd door .oisyn op 06-04-2006 21:43 . Reden: teveel details :) ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

weg

[ Voor 110% gewijzigd door .oisyn op 06-04-2006 21:43 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 20-08 14:41
Ik zie liever een EU patch die de clothing-textures verwijderd en de skin-textures hersteld >:)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wat moet je doen op het dak van die chinees net nadat je uit de lift komt. Ik heb alles gecheckt op het dak maar kom niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diamond AT schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:46:
Wat moet je doen op het dak van die chinees net nadat je uit de lift komt. Ik heb alles gecheckt op het dak maar kom niet verder.
spoiler:
Zorg dat je op het dak komt, met de grappling hook het dak openschuift, en dan is het vroem vroem tijd icm die halve brug die je om het hoekje hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even tussendoor, het spel is uit neem is aan? Of is die demo zo groot? ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:37
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:50:
Even tussendoor, het spel is uit neem is aan? Of is die demo zo groot? ;).
morgen..

umm mensen hebben hem gepreorderd ;) en daarmee het 'recht' het al vroeg tijdig te spelen hehe...

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diamond AT schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:46:
Dit is inderdaad even verwarrend.. Neem aan dat je die ton, die aan de rechter kant van de gang staat waar je vandaan komt, al kapot hebt geschoten, en naar boven bent geklommen langs de regenpijp. Als je dan goed kijkt zie je dat er een soort schuifraam op dat dak blinkt... (dat glazen dak). Je kan naar dit dak je magnetic grapple gooien. Eventjes op e/use drukken en hij is open (hij moet de linkerkant opschuiven :)) ! Langleve het schuifdak ;)

Veel succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heee Allemaal,

omdat de vragen die hier voorbij waaien bijna iedere keer over hetzelfde gaan, heb ik hier wat punten op een rijtje gezet. Weet niet of jullie dit wat vinden. Misschien is het iets voor de startpost @ het begin van het topic ? … Het is zo weer weggehaald mocht het overbodig zijn ;) Mochten er aan/opmerkingen zijn, dingen die moeten worden toegevoegd (heb alleen mijn eigen posts gepakt). Laat het even weten :) Alvast bedankt !!!

Croft Manor

Geheime gang tussen bibliotheek en slaapkamer ?
[rml]Golivier in "[ Multi] Tomb Raider Legend"[/rml]

Wat te doen met die boeken in de bibliotheek ?

Bolivia

Lara gaat wippen met kisten...

Peru

Anaya gezien… zij rijdt lekker weg in die jeep, en ik blijf achter wat nu ?

Interactief spingfilmpje in de tombe..

Japan

Mmmmotorrrijden ! Welke knopjes ?

De lichtborden buiten ? Kan ik verder omhoog ?

Op het dak.. ik kan niet verder, mis ik iets ?

Kom ik opeens een gekke Japanner tegen met een staf ?

West Africa

Het eerste waterrad ??

Het aan de praat krijgen van het tweede waterrad, ik heb maar 1 blok ?

Gevecht tegen Rutland, ik krijg hem maar niet dood.. hij blijft zich healen…

Kazachstan

Eindgevecht tegen Amanda’s huisdier, veel stroom, er gebeurt niets ?

London

Veel Vuur, daar kan ik nooit overheen springen, wat te doen ?

Twaalf ridders, een bel en een touw met een gewicht eraan… Help !?

Een waterbeest wat om hoofdpijn vraagt en vier kooien ?

Nepal

Heb je net dat zwaard gehaald, stort de hele boel in... wat nu ?

Bolivia revisited, eindgevecht

Zowel positieve als negatieve reacties zijn welkom ;) :)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Icekiller2k6 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:52:
[...]

morgen..

umm mensen hebben hem gepreorderd ;) en daarmee het 'recht' het al vroeg tijdig te spelen hehe...
Ik heb hem gisteren gekocht bij de e-plaza ;)
Sommige winkels hadden het spel al in schappen liggen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/oisyn/pics/laragames.jpg

:P

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 06-04-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 22:30
Hoe unlock je die gang tussen de library en bed room :'( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:32:
Hoe unlock je die gang tussen de library en bed room :'( ?
Zetten we die er ook meteen tussen :P

Er zijn twee drukvlakken in de bibliotheek, achter die tafel, bij die witte stoelen. Het is de bedoeling dat deze alletwee zijn ingedrukt, wil de geheime gang open gaan.

Als je binnenkomt zie je aan de rechterkant die trap omhoog naar de studeerkamer. Als je meteen naar rechts gaat, zie je dat de planken aan de rechterkant van de trap kapot kunnen. Lara zal dan ook blijven kijken naar deze planken. Schieten maar ! Je komt zo in een kleine ruimte onder de trap, hier staat een karretje met boeken, trek deze maar naar één van de twee witte vlakken. Zooo das één probleem minder ;) Tweede boekenkarretje kan je alleen halen als je over de magnetic grapple beschikt.. Als je de trap oploopt, en je draait je om (ongeveer halverwege de trap), zie je dat er net zo'n karretje met boeken staat aan de rechter kant, boven op een plank aan de boekenkast (dat klinkt vaag...). Een soort koperen buis onder het karretje glimt en straalt je vrolijk te gemoet ;) Je kan hier je grapple naar toe gooien, binnenhalen (e/use) en klaar is Kees/Lara :) Dat boekenkarretje valt op de grond, trek het naar het tweede drukvlak toe en de geheime gang is open !

Veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

spoiler:
Hehe, grappig, ik heb dit stukje net gedaan op de PS2 en ik heb dat dak zonder de grappling hook opengekregen. Gewoon met de pistolen tegen het randje van het schuifdak geschoten totdat het half open was. Ik vond het al zo dom dat het zo moest. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Xbox 360-versie al te krijgen bij de MediaMarkt in Utrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Bedankt Golivier :). Moet nog een paar artifacts in de gym, lukt me niet :'( . Moet nog 2 silver, 1 bron en 1 gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:48
-Sander schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:01:
[...]

spoiler:
Hehe, grappig, ik heb dit stukje net gedaan op de PS2 en ik heb dat dak zonder de grappling hook opengekregen. Gewoon met de pistolen tegen het randje van het schuifdak geschoten totdat het half open was. Ik vond het al zo dom dat het zo moest. 8)7
Welke knoppen moet je gebruiken wanneer je met die moter over die brug heen springt.. _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:10:
Bedankt Golivier :). Moet nog een paar artifacts in de gym, lukt me niet :'( . Moet nog 2 silver, 1 bron en 1 gold.
U is welkom :) Als ik dit weekend tijd te veel heb zal ik daar ook eens een lijstje van maken ;) Altijd makkelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_VooDooMen_ schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:13:
[...]

Welke knoppen moet je gebruiken wanneer je met die moter over die brug heen springt.. _/-\o_
Dit zou moeten werken, links, omhoog, en je eindigt met een ''naar beneden'' ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zo net uitgespeelt op het croft huis na, vond het zeker een erg leuk spel om te spelen maar uitgespeelt in minder dan 8 uur maakt het toch een beetje kort.

Het spel liep wel heerlijk op mijn systeem, het next gen gebeuren heb ik alleen niet aan gehad want als iemand met een 7800GTX dat niet normaal kan laten lopen zal het met mijn 6800LE wel helemaal niet gaan.

Wanneer komt de volgende Tomb Raider uit :? ..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Wel leuk spel, beter dan de vorige delen. Camera is een stuk beter, want daarom verwijderde ik de vorige delen altijd :p

Moet nog maar ff zien of het blijft bevallen :D Wel supergroot btw.. 7,1 gig install :{

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:28:
[...]

U is welkom :) Als ik dit weekend tijd te veel heb zal ik daar ook eens een lijstje van maken ;) Altijd makkelijk !
Heb nu inmiddels wel een gouden artifact :D. In de gym zie ik nog een zilvere en een bronze, maar verder weet ik niet waar ik die andere zilvere moet halen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Weer een vraag, zit nu in Ghana bij zo'n waterrad en ik heb echt geen idee hoe ik hem moet laten spinnen. Ik zie wel wat dingen die ik kan doen (in een touw springen en dan het wiel in), maar echt veel verder brengt dat me ook niet. En er zijn ook een soort statieven die ik kan pakken met mijn haak, alleen wat ik dáár nou weer mee moet :?? Help :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Ik kom nu al niet verder, het is de eerste puzzel met een schans, en 3 dozen die ik op een knop moet zetten, maar ik heb maar 1 van de 3 op een knop gekregen, de andere 2 liggen in het water.
offtopic:
ik = noob, vind zelda puzzels wel makkelijker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:52:
Weer een vraag, zit nu in Ghana bij zo'n waterrad en ik heb echt geen idee hoe ik hem moet laten spinnen. Ik zie wel wat dingen die ik kan doen (in een touw springen en dan het wiel in), maar echt veel verder brengt dat me ook niet. En er zijn ook een soort statieven die ik kan pakken met mijn haak, alleen wat ik dáár nou weer mee moet :?? Help :(.
Die staat nog niet in het rijtje :P

Die statieven moet je braaf laten staan, nadat je iedereen hebt neergeknald is het de bedoeling dat je in dat touw springt en probeert tegen die paal aan te slingeren. Die paal valt, dan valt er nog iets en daardoor kan het rad weer draaien ! Als je dit eenmaal hebt gedaan ben je klaar met het eerste rad ! Als het goed is draait het rad nu... Spring er maar in, hopsen naar de overkant, en op naar de tweede rad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matsume schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:52:
Ik kom nu al niet verder, het is de eerste puzzel met een schans, en 3 dozen die ik op een knop moet zetten, maar ik heb maar 1 van de 3 op een knop gekregen, de andere 2 liggen in het water.
offtopic:
ik = noob, vind zelda puzzels wel makkelijker 8)
Het is de bedoeling dat je naar beneden gaat, daar zit een tijger/beest/geval, even afmaken. Als het goed is zie je aan de linkerkant een soort van wip. Deze kan je nog niet gebruiken omdat er een kist onder zit, deze moet je er onder vandaan trekken. Dan duw je die kist op de kant van de wip die richting het duwvlak (die vlakken op de grond) wijst. Vervolgens moet je zelf op de andere kant van de wip springen, waardoor die kist omhoog schiet, en netjes naast dat duwvlak beland ! Je kan nu die kist netjes op een duwvlak plaatsen/duwen/trekken. Dat was één kist.. nu die andere nog, deze staat aan de rechter kant ;) Gewoon hetzelfde doen, Appeltje-eitje :)

Veel succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:05:
[...]

Het is de bedoeling dat je naar beneden gaat, daar zit een tijger/beest/geval, even afmaken. Als het goed is zie je aan de linkerkant een soort van wip. Deze kan je nog niet gebruiken omdat er een kist onder zit, deze moet je er onder vandaan trekken. Dan duw je die kist op de kant van de wip die richting het duwvlak (die vlakken op de grond) wijst. Vervolgens moet je zelf op de andere kant van de wip springen, waardoor die kist omhoog schiet, en netjes naast dat duwvlak beland ! Je kan nu die kist netjes op een duwvlak plaatsen/duwen/trekken. Dat was één kist.. nu die andere nog, deze staat aan de rechter kant ;) Gewoon hetzelfde doen, Appeltje-eitje :)

Veel succes !
Bedankt, gelukt :D

[ Voor 6% gewijzigd door Perzikvrucht op 06-04-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:57:
[...]

Die staat nog niet in het rijtje :P

Die statieven moet je braaf laten staan, nadat je iedereen hebt neergeknald is het de bedoeling dat je in dat touw springt en probeert tegen die paal aan te slingeren. Die paal valt, dan valt er nog iets en daardoor kan het rad weer draaien ! Als je dit eenmaal hebt gedaan ben je klaar met het eerste rad ! Als het goed is draait het rad nu... Spring er maar in, hopsen naar de overkant, en op naar de tweede rad ;)
:D

Zo simpel, niet eens aan gedacht. U wordt nogmaals bedankt :> .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:41
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:05:
[...]

Veel succes !
Was redelijk makkelijk voor te vinden, maar heb er een hele tijd over gedaan om die 2 dozen op elkaar te stapelen voor aan de overkant te geraken, om dan te weten te komen dat er een andere manier ook is ;)

Zit nog met een probleemke, in die cutscene na dat doze-wippen, wat moet je daar precies doen, staat daar juist een pijlke, heb daar alles geprobeerd, maar lukt blijkbaar niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als het is dat de vloer onder je uit valt moet je dacht ik omhoog drukken zodra het pijltje verschijnt, dan moet je nog 2 keer op het juiste moment een pijltje in drukken.

Gewoon even alle pijltjes proberen, het staat een beetje slecht aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:39
ggvw schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:41:
Ik heb net voor het eerst dit spel gespeeld. Het ziet er naar uit dat het instellen van omgedraaide muis y-as (reversed y-axis movement) geen effect heeft :/
Iemand anders die hier ook last van heeft? Ik denk dat het een bug is want reversed x-axis movement werkt wel.
Ja heb ik ook. Heb al van meerdere mensen gelezen dat ze hier last van hadden. Hopelijk wordt het gefixed in een patch.

Heb voor nu maar mijn Xbox (1) gamepad op m'n PC aangesloten, dan kun je met de rechterstick wel "reverse" rondkijken :) Alleen is daarbij weer het probleem dat na elke start van het spel de button assignments door elkaar zitten... Niet zo'n sterke quality assurance bij Eidos lijkt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubaruRene
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Hey heb deze game uitgespeeld op de PC binnen 2 dagen was een temakelijke game !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:11
Heeft iemand enig idee waarom ik de Next-Gen functie niet aan kan zetten? Ik heb een Ati x800 pro en 1024 mb ram.. Te slechte videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

thecompany schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:59:
Heeft iemand enig idee waarom ik de Next-Gen functie niet aan kan zetten? Ik heb een Ati x800 pro en 1024 mb ram.. Te slechte videokaart?
Je moet een Shader Model 3.0 kaart hebben, dat is vanaf de Radeon X1x00 en GeForce 7x00 kaarten geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:37:
Zo net uitgespeelt op het croft huis na, vond het zeker een erg leuk spel om te spelen maar uitgespeelt in minder dan 8 uur maakt het toch een beetje kort.

Het spel liep wel heerlijk op mijn systeem, het next gen gebeuren heb ik alleen niet aan gehad want als iemand met een 7800GTX dat niet normaal kan laten lopen zal het met mijn 6800LE wel helemaal niet gaan.

Wanneer komt de volgende Tomb Raider uit :? ..... :P
Meen je dat nou, is dit spel binnen 8 uur uitgespeeld?!
Als dat zo is zal de game niet goed verkopen, en een opvolger lang op zich laten wachten als die komt...zucht. De demo bevalt me zeer goed als vanouds, maar binnen 8uur gaat te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 09:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik heb het spel net uitgespeeld in 6:49 :/

Natuurlijk heb ik wel nog niet alle outfits enzo, maar toch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:57

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

T scheelt dat je er veel langer over kunt doen.. zoasl PilatuS zegt heeft hij the Cromft MAnor niet gedaan, waar je ook al gauw een uurtje mee bezig bent, en als je alle time trials en alle artifacts wil gaa nverzamelen ben je ook nog wel even bezig :)
Maar als je alleen voor het verhaal gaat en daar snel doorheen ragt ben je in een uurjte of 7 wel klaar ja... :/
Gewoon doorspelen tot de 100% :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
ben ik nu de enige die het einde van het spel niet snapt?

spoiler:
wrm is ze opeens boos op amanda? wat haar 'ma' heeft gezegd kan ik niets uit afleiden..

[ Voor 19% gewijzigd door Icekiller2k6 op 07-04-2006 10:15 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

babba schreef op donderdag 06 april 2006 @ 20:25:
[...]

Je moet een Shader Model 3.0 kaart hebben, dat is vanaf de Radeon X1x00 en GeForce 7x00 kaarten geloof ik.
Niet helemaal, vanaf de x1x00 en Geforce 6x00 kaarten ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

Die domme swan dive lukt me steeds niet (snap dat ie niet essentieel is om door te kunnen), maar ga nu voor de 2e keer door het hele verhaal heen, en wil nu alles vinden/halen.

Het is spring, spring los, buk en pijl naar voren tegelijk? of moet je de spring vast houden tijdens de buk / pijl naar voren. I know, misschien een beetje te pietluttig, maar wil het ff weten. thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zodra je springt ff de F toests indrukken dat zou moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

Ik zit nu in nepal. Heb excalibur. En moet nu over de instortende vloer heen. Alleen heb geen idee hoe. Waar ik ook naar toe ga, ik val de diepte in. Ik ga eerst naar links op kleine schavot. En dan recht vooruit op wat groter. En daarna kom ik niet verder. Iemand 'n idee?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap wel dat je een game snel uitspeel als je haastig er door heen ga, maar oudere TRs hadden dan nog veel langere gameplay. Jammer voor zo een goed game. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkSide schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:55:
Ik zit nu in nepal. Heb excalibur. En moet nu over de instortende vloer heen. Alleen heb geen idee hoe. Waar ik ook naar toe ga, ik val de diepte in. Ik ga eerst naar links op kleine schavot. En dan recht vooruit op wat groter. En daarna kom ik niet verder. Iemand 'n idee?
Ik heb wel een idee ;) Het belangrijkste hier is snelheid ! Zodra je kan lopen moet je naar links, dan moet je springen naar dat blok daar, vanaf dat blok moet je naar dat blok rechts springen (nu komt snelheid om de hoek kijken ;)) vanaf dit blok moet je naar een blok rechts springen, vanaf dit blok moet je weer naar een blok (links) springen... Dit is een blok waarop je even moet blijven staan, dan stort het half in, naar voren als je op tijd springt pak je de rand vast :) Tijd voor een cutscene !

Veel succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit momenteel in de game in West Afrika.
Helaas kom ik geen stap verder.

Er komt een grote bal achter me aan en het is (denk ik) de bedoeling om over die spijlen te springen.
Maar hoe, ik ben de hele middag al bezig geweest.

Wie weet raad?

Afbeeldingslocatie: http://i30.photobucket.com/albums/c333/hebin029/9ad3d02e.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 23:17 . Reden: plaatje bewerken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Eerste keer springen, tweede keer duiken met F :o. Ik had het binnen 5 minuutjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
DarkSide schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:55:
printscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het hier boven geprobeerd uit te leggen... moet voldoende zijn, heb het net nog op tijd gedaan (time trail), en het is goed te doen...

Even weer een vraagje tussendoor... iemand al de hand weten te leggen op de gouden artifact in het eerste en tweede level ?? En de zilveren artifact, tijdens het ''knopjesdrukfilmpje'' in het eerste level ?

Alvast bedankt :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doen die 20 replies met 'weg' in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Icekiller2k6 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 20:51:
ben ik nu de enige die het einde van het spel n iet snapt?
spoiler:
wrm is ze opeens boos op amanda? wat haar 'ma' heeft gezegd kan ik niets uit afleiden..
eeeeen bedankt heh, nog nooit van een spoiler tag gehoord |:(

Edit: zelf maar even een spoiler tag toegevoegd in de kwoot

[ Voor 17% gewijzigd door Apie! op 07-04-2006 08:33 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Apie! schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:31:
[...]

eeeeen bedankt heh, nog nooit van een spoiler tag gehoord |:(

Edit: zelf maar even een spoiler tag toegevoegd in de kwoot
zelfs al met hetgene wat ik u verteld heb weet je het einde nog niet....

btw heb spoilertags toegevoegd :p

[ Voor 6% gewijzigd door Icekiller2k6 op 07-04-2006 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Thanks, ik ben het type dat absoluut niet wil weten wat er zo ongeveer gaat gebeuren bij het einde van een spel voordat ik zelf bij het einde ben :)

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:55:
Wat doen die 20 replies met 'weg' in dit topic?
Dat ging over een texturefout :)

Vandaag officiëel uitgekomen, wellicht haal ik 'm (haar?) voor de Xbox :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 06:49
Ok, spel uitgespeeld in 9 uur en 48 minuten (84%).

Wat een super spel zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 23:06
Weet iemand waarom ik next gen content niet kan aanzetten? Ik heb het hele spel en een G-force 6600 GT met de nieuwste drivers, maar de optie is gewoon grijs in mijn menu.

Het boekje en de doos beweren dat ik full support heb voor pixel shader 3.0 technology enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 06:49
Hoeveel geheugen heb je in je systeem? Misschien dat het enkel werkt bij 1024MB en meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
sorted.bits schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:04:
Hoeveel geheugen heb je in je systeem? Misschien dat het enkel werkt bij 1024MB en meer?
Athlon 3800+ X2 met 1024 ram :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

De 6600GT is geen next-gen kaart. Dat is de GeForce 7.

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
Apie! schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:08:
ik lees anders van andere mensen wel dat ze met de 6600GT next gen content kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de laatste time trail gehaald.. en ben tot de ontdekking gekomen dat het spel, als je goed doorloopt, binnen twee uur en dertien minuten uit te spelen is :X Schrok hier toch wel een beetje van... Daar staat echter wel tegenover dat ik al ruim 16 uur (98 %) aan het rondhobbelen ben, me dus prima vermaak met dit mooie spel en druk aan het zoeken ben naar artifacts... Ik moet er nog negen en vroeg me af of er al andere Tomb Raider spelers zijn die zich ook met artifacts bezig houden... ;) :)

Wie roept ? En wil mij helpen met het zoeken naar artifacts B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

heb je ook gelezen dat de FPS dan tot onder 15 FPS zakt? --> [rml]Amiet01 in "[ Multi] Tomb Raider Legend"[/rml]

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Laatst online: 31-08 10:48
Ik heb problemen met mijn graphics, lijkt wel een soort ghosting. Zie onderstaand pic (klikbaar).

Afbeeldingslocatie: http://www.coraline.nl/mojo/tnbird.jpg
Kijk maar eens goed naar Lara en de voorbij vliegende vogel.

Afbeeldingslocatie: http://www.coraline.nl/mojo/tnbolivia.jpg
Verder vroeg ik mij af of het water zé ontzettend kraakhelder is dat ik het niet kan zien? Ik zie wel de druppels als ik in het water zwem, of de druppels als ik er in schiet, maar verder kan je niet zien dat er uberhuapt water is (m.u.v. van watervallen en snelle stroompjes). In het eerste veld valt het nog niet zo op, maar in het Ghana veld des te meer (zie pic hieronder)

Afbeeldingslocatie: http://www.coraline.nl/mojo/tnghana.jpg
Hier is water.. lijkt meer op een afgrond :X ! Hoort dit zo?

Ik heb een 6600GT agp met 128mb geheugen (met 84.21 Forceware whql), P4 @ 2,8 ghz en 1024 mb intern geheugen. Speel in 1280*1024, widescreen modus, 4xAA en vsync aan.
Game draait prima, maar dit soort dingetjes... :/ ! Iemand Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Kan hier next-gen draaien met een XFX 6600GT hoor. :)
Niet dat het goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeah ik heb hem origineel, mag ik nu dan eindelijk gaan klagen over de slechte next gen performance ? :+

/me wacht nog steeds op de nieuwe nvidia driver voordat ik verder ga gamen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Sterker nog, we hebben de next-gen engine ontwikkeld op 6600s ;). Voor next-gen content is shader model 3.0 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nog 2 bronzen artifacts in de Croft Mansion.
spoiler:
Eén heb ik al zien liggen in de gym, boven dat water:

Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/8437/brons7xf.th.gif
... maar ik kan er niet aan. Hang ik wel aan de juiste paal om daar te geraken?

En dan is er nog dat raadsel met die haard:
spoiler:
"Above the hearth, revealed visage and countenance touched in haste raise up the Steward."
Weet iemand wat je hierbij moet doen, en of je er iets (een artifact ;)) voor krijgt?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
artacis schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:19:
Ik heb problemen met mijn graphics, lijkt wel een soort ghosting. Zie onderstaand pic (klikbaar).

[afbeelding]

[afbeelding]
Verder vroeg ik mij af of het water zé ontzettend kraakhelder is dat ik het niet kan zien? Ik zie wel de druppels als ik in het water zwem, of de druppels als ik er in schiet, maar verder kan je niet zien dat er uberhuapt water is (m.u.v. van watervallen en snelle stroompjes). In het eerste veld valt het nog niet zo op, maar in het Ghana veld des te meer (zie pic hieronder)

[afbeelding]

Ik heb een 6600GT agp met 128mb geheugen (met 84.21 Forceware whql), P4 @ 2,8 ghz en 1024 mb intern geheugen. Speel in 1280*1024, widescreen modus, 4xAA en vsync aan.
ik heb na het installeren van de nieuwste drivers hetzelfde probleem met het water...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:43:
Ik moet nog 2 bronzen artifacts in de Croft Mansion.
spoiler:
Eén heb ik al zien liggen in de gym, boven dat water:

[afbeelding]
... maar ik kan er niet aan. Hang ik wel aan de juiste paal om daar te geraken?

En dan is er nog dat raadsel met die haard:
spoiler:
"Above the hearth, revealed visage and countenance touched in haste raise up the Steward."
Weet iemand wat je hierbij moet doen, en of je er iets (een artifact ;)) voor krijgt?
De hint is redelijk simpel, zie een post terug van mij ergens.
En wat betreft die paal zit je zwaar verkeerd ;) Je moet daar komen "via de muren" zeg maar !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

artacis schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:19:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

De eerste is volgens mij gewoon Motion Blur, kun je uitzetten in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:49:
[...]
En wat betreft die paal zit je zwaar verkeerd ;) Je moet daar komen "via de muren" zeg maar !!
Hoe kom ik daar dan op? Ik geraak alleen maar op die verticale palen in het water of die ene links op de muur, maar die is niet hoog genoeg :?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 13:54 . Reden: omgekeerd dus :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

=>
Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:51:
Hoe kom ik daar dan op? Ik geraak alleen maar op die verticale palen in het water of die ene links op de muur, maar die is niet hoog genoeg :?
:> Hmm... ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
babba schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:51:
[...]

De eerste is volgens mij gewoon Motion Blur, kun je uitzetten in het menu.
Ah verdraaid, het zit hem in de "Depth of Field" dat er voor zorgt dat landschappen op de achtergrond vervagen voor een realistischer effect... soort van motion blur zullen we maar zeggen.

Maargoed, dat is een effect dat ik niet wil uitzetten... neem het maar voor lief :/ Toch vreemd dat er dan niet meer mensen last van hebben, of misschien ben ik de enige die me er aan stoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Pff, die motorstukjes zijn vervelend. Een half uur motorrijden in Kazachstan met herhalende omgevingen en brakke besturing is ook niet alles. Gelukkig is dat maar een klein stukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar schiet ik mee op... zal het nog een keer uitleggen: ik kan wel op die ene stang aan die "muur" die volgens mij (correct me if I'm wrong) niet hoog genoeg hangt om aan die inkeping te geraken, maar hoe kom je dan hogerop tot bij die "rots" en die inkeping waar de award ligt?
Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:43:
[...]
[...]
De hint is redelijk simpel, zie een post terug van mij ergens.
Was ook niet echt een duidelijk antwoord. Ik vroeg of je iets kan bekomen als je dat raadsel hebt opgelost, maar in je vorige posts zie ik nergens iets over die haard, noch of je er een award voor krijgt.
spoiler:
Dus nogmaals, als je dat raadsel over die haard hebt opgehelderd, krijg je er dan iets voor in ruil (liefst een bronzen artifact)?

Ik heb het nu duidelijk uitgelegd, misschien dat ik nu een duidelijk antwoord kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Is er een manier om je videokaart softwarematig up te graden zodat hij wel next gen aankan??

[ Voor 99% gewijzigd door thecompany op 07-04-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thecompany schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:44:
Is er een manier om je videokaart softwarematig up te graden zodat hij wel next gen aankan??
Geloof het niet, het spel is nog niet uit in Amerika en patches voor het spel evenmin.
Bovendien draait de next-gen content sowieso al niet goed op een 7800GT, laat staan dat het lekker draait op een minder sterke kaart die het niet native ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Ik zit weer is behoorlijk vast.. Bij 11% in Peru.. Je staat dan in zo'n hele grote kamer en je moet 3 x een bal hebben om 3 cutscenes te activeren.. Nou ik heb maar 1 bal en de 2e ligt ergens hoog boven op waar ik niet bijkan:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~joco01/Lara.JPG

www.xs4all.nl/~joco01/Lara.JPG

[ Voor 11% gewijzigd door thecompany op 07-04-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-01-2024
Rakkerzero schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:16:
[...]

Ik hoop op een badkamer waar lara haarzelf uitkleed 8)
Ik niet (vrouw hier) en de butler wil ik ook niet naakt zien hoor :P

Trouwens even een 'wilde' gok, in de demo is waarschijnlijk niks te vinden omtrent/over Lara's Home he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thecompany schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:08:
Ik zit weer is behoorlijk vast.. Bij 11% in Peru.. Je staat dan in zo'n hele grote kamer en je moet 3 x een bal hebben om 3 cutscenes te activeren.. Nou ik heb maar 1 bal en de 2e ligt ergens hoog boven op waar ik niet bijkan:

[afbeelding]

www.xs4all.nl/~joco01/Lara.JPG
spoiler:
Goh, die armpjes die dat rechterbeeld beweegt, als je de bal in het rechterputje doet,zien er wel erg klimbaar uit vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 15:42
Ik heb ineens het probleem dat na 7 uur spelen de hele game op 300% speed loopt.. ik snap er geen fuck van :? Iemand dit ook gehad?

Lara beweegt dus zegmaar 3x zo snel als normaal ..

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
hmm zit weer vast :(
ik ben hier:
Afbeeldingslocatie: http://i2.tinypic.com/t70tv6.jpg
ik weet niet hoe ik de 3de bol naar beneden krijg, ik heb er dus al 2.
kan iemand helpen :D _/-\o_ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matsume schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:56:
ik ben hier:
[afbeelding]
[rml]Hacku in "[ Multi] Tomb Raider Legend"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak daar maar Geforce 8 van, aangezien een 7900GT de boel ook niet trekt zonder een hapering om de paar seconden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

matsume schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:56:
ik ben hier:
[afbeelding]
spoiler:
Je ziet hem liggen op die screenshot he (edit: doh, je hebt er zelfs een pijl bijgezet :P)? Daar recht voor je op die pilaar. Je moet gewoon die pilaar omver trekken met je grappling hook.

[ Voor 6% gewijzigd door SD5k op 07-04-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:04:
[...]

spoiler:
Je ziet hem liggen op die screenshot he (edit: doh, je hebt er zelfs een pijl bijgezet :P)? Daar recht voor je op die pilaar. Je moet gewoon die pilaar omver trekken met je grappling hook.
/me wijst naar boven zijn vorige post :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 20-08 14:41
Sluuut schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:54:
Ik heb ineens het probleem dat na 7 uur spelen de hele game op 300% speed loopt.. ik snap er geen fuck van :? Iemand dit ook gehad?

Lara beweegt dus zegmaar 3x zo snel als normaal ..
Same here Sluut, enige remedie is dan een reboot..
Denk iets in de drivers van nVidia of wachten op een patch...

Het gekke is, ik wilde het opnemen met fraps om te laten zien maar dan zodra je begint op te nemen is de snelheid weer normaal :? en zodra je de opname stopt is het weer alsof ze aan de speed zit 8)7
Misschien weer een dualcore bug? (x2 4400+ hier)

[ Voor 26% gewijzigd door Occy74 op 07-04-2006 16:27 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 15:42
Occy74 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:15:
[...]
Same here Sluut, enige remedie is dan een reboot..
Denk iets in de drivers van nVidia of wachten op een patch...

Het gekke is, ik wilde het opnemen met fraps om te laten zien maar dan zodra je begint op te nemen is de snelheid weer normaal :? en zodra je de opname stopt is het weer alsof ze aan de speed zit 8)7
Misschien weer een dualcore bug? (x2 4400+ hier)
Ik heb inderdaad wel een dualcore (x2 4200+) maar geen Nvidia, maar een X1900XTX van Sapphire (ATi dus)..

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:47:
[...]

Ahh leuk stukje dit :) Je moet inderdaad gewoon op die bel schieten... (lekker gewoon..) je moet dan alleen best wel snel.. (lees:heel snel) zijn wil je dan nog dat beest een hersenschudding kunnen bezorgen.. Het is schieten, als je ziet dat dat beest even verbaasd naar die bel kijkt, meteen je wapens wegdoen, gatling gun gebruiken, als de wiedeweer trekken... Als het goed gaat krijg je een cutscene te zien.. :) Dit moet je dus vier keer doen :X Als je dit hebt gedaan is hij dood en kan je verder :)

Succes... :9
Godver, hier ben ik nu dus ook. Lara doet zooo langzaam haar wapens weg he :( . Zit echt een vetraging tussen. En ze gooit naar de verkeerde hendel, wtf is dit :( .

[ Voor 4% gewijzigd door MarcoC op 07-04-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
Aurelium schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:44:
[...]

ik heb na het installeren van de nieuwste drivers hetzelfde probleem met het water...
Ik heb nu maar forceware 71.84 geinstalleerd. Vanaf 8x.xx werken die water effecten gewoon niet.

Voordelen van 71.84 : Het water word nu tenminste weergegeven zoals het hoort. Ook die ghosting/motion blur-achtige taferelen wanneer je "enable depth of field' aanzet, zijn nu weg. Naar mijn gevoel draait het ook wat vlotter met deze drivers (heb een 6600 gt).
Probleem is nu echter, dat wanneer ik dicht bij water kom, ik lara's reflectie niet in het water, maar in de lucht zie!

Ik word dol van die drivers. Is er iemand die geen problemen ondervind? Welke forceware bevelen jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
MarcoC schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:58:
[...]

Godver, hier ben ik nu dus ook. Lara doet zooo langzaam haar wapens weg he :( . Zit echt een vetraging tussen. En ze gooit naar de verkeerde hendel, wtf is dit :( .
spoiler:
schiet met 'w' zodat je na het schieten kunt mikken naar de handel en dan gewoon uw grapple gooit.. dan heeft ze wel de correcte hendel vast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:39:
[...]

Ik heb wel een idee ;) Het belangrijkste hier is snelheid ! Zodra je kan lopen moet je naar links, dan moet je springen naar dat blok daar, vanaf dat blok moet je naar dat blok rechts springen (nu komt snelheid om de hoek kijken ;)) vanaf dit blok moet je naar een blok rechts springen, vanaf dit blok moet je weer naar een blok (links) springen... Dit is een blok waarop je even moet blijven staan, dan stort het half in, naar voren als je op tijd springt pak je de rand vast :) Tijd voor een cutscene !

Veel succes :)
Hmm tnx voor de info. Maar zal of wel neit snel genoeg zijn. Of ik spring verkeerd. Ik red de sprong gewoon niet. Maar ik zal het blijven proberen. Wil het spel wel uitspelen nl.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

artacis schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:59:
[...]

Ik word dol van die drivers. Is er iemand die geen problemen ondervind? Welke forceware bevelen jullie aan?
Ik heb geen problemen met ForceWare 81.98. Alle effecten aan behalve vsync en next-gen.

Iemand nog duidelijke tips voor de artifacts van de [rml]open haard en gym[/rml] (in het Croft Mansion)? Geraak echt niet verder :/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen hoe ik in de gym verder kan komen, ik kom tot de stang waar de rode pijl staat maar zie dan niet echt waar ik dan heen moet.

Afbeeldingslocatie: http://img487.imageshack.us/img487/803/image14mf.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
PilatuS schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:54:
Kan iemand mij vertellen hoe ik in de gym verder kan komen, ik kom tot de stang waar de rode pijl staat maar zie dan niet echt waar ik dan heen moet.

[afbeelding]
spoiler:
ik ga er vanuit dat je tot de ladder ben geraakt.. dan klim je een 4 a 5 tal treden springt u naar rechts in de groef.. dan springt u n aar boven ..dan gaat u naar rechts en springt u in de gleuf van die 'hoeksteen" en dan spring je achterwaarts...
link: http://www.highrc.net/~ik/ce/pilatus.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door Icekiller2k6 op 07-04-2006 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
spoiler:
Ik kom zegmaar van de ladder af dus stap 1 t/m 6 heb ik al gedaan, het gaat mij erom waar ik vanaf 6 heen moet.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.